- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Jezus wat is operation flashpoint dragon rising een enorme teleursteller. mensen zeuren wel op Arma, maar qua niveau wat betreft realisme en algemene mogelijkheden / spanning ligt die factor 6 miljoen keer hoger dan bij ofpdr.
Tsja, de keuze is weer klote. Of een spel met vervelende buggies, of een spel wat nergens over gaat.
dan maar buggies.
Ik speel deze game nog regelmatig (vooral coop met vrienden), 1 van de mods die IMO de moeite waard is, is CAA1: alle Arma1 content voor Arma2jagermeister schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:01:
Zijn er hier nog mensen die dit spel spelen en zo ja, spelen jullie het origineel, of zijn er mods die beter zijn?
Ben het wel met je eens. Had van OFP2 ook veel meer verwacht, maar goed.... het is een game die eigenlijk voor de console ontwikkeld is, dus het was eigenlijk wel te verwachten.Nickbn schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:21:
ik speel nog.
Jezus wat is operation flashpoint dragon rising een enorme teleursteller. mensen zeuren wel op Arma, maar qua niveau wat betreft realisme en algemene mogelijkheden / spanning ligt die factor 6 miljoen keer hoger dan bij ofpdr.
Tsja, de keuze is weer klote. Of een spel met vervelende buggies, of een spel wat nergens over gaat.
dan maar buggies.
ArmaII vorige week voor het eerst geprobeerd, maar het is inderdaad nogal buggy ja. Het oogt allemaal wel veel realistischer. Besturing begrijp ik ook nog niet helemaal. Maar goed daar kom ik na een tijdje wel uit. Framerate was wel belabberd. Misschien nog maar eens met de settings spelen.
[Edit]Tering, dit spel is echt zoveel mooier dan OFP2. Framerate zuigt nog steeds... haal een schamele 30 fps met meeste op normal. Alleen terrain en textures op high. Maar wat een gfx man.
[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 09-10-2009 22:26 ]
Hoe lang heb jij opf dragon rising nou gespeeld ? En hoe lang arma II? Begrijp me niet verkeerd maar aan de comments in beide topics lijkt het net of je ze allebei even "geprobeerd" hebt?jagermeister schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:43:
[...]
Ben het wel met je eens. Had van OFP2 ook veel meer verwacht, maar goed.... het is een game die eigenlijk voor de console ontwikkeld is, dus het was eigenlijk wel te verwachten.
ArmaII vorige week voor het eerst geprobeerd, maar het is inderdaad nogal buggy ja. Het oogt allemaal wel veel realistischer. Besturing begrijp ik ook nog niet helemaal. Maar goed daar kom ik na een tijdje wel uit. Framerate was wel belabberd. Misschien nog maar eens met de settings spelen.
[Edit]Tering, dit spel is echt zoveel mooier dan OFP2. Framerate zuigt nog steeds... haal een schamele 30 fps met meeste op normal. Alleen terrain en textures op high. Maar wat een gfx man.
Klopt... ik heb ze even geprobeerd ja. Kan ook niet anders, want OFP2 is net uit heTwanjo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:12:
[...]
Hoe lang heb jij opf dragon rising nou gespeeld ? En hoe lang arma II? Begrijp me niet verkeerd maar aan de comments in beide topics lijkt het net of je ze allebei even "geprobeerd" hebt?
Daarnaast heb ik na jaren eindelijk mij PC weer eens kunnen upgraden, dus ook ARMAII sinds kort kunnen uitproberen. Maar goed...was is je punt eigenlijk? OFP1 vroeger grijs gespeeld en helaas moet ik concluderen dat ARMAII meer potentie heeft om OFP1 op te volgen dan het zwakke 2de deel. Just my 2 cents..
Oh.. en inderdaad heb ik de 'demo' versies van deze games. Tot nu toe ben ik nog niet overtuigd om 1 van de 2 aan te schaffen.
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 10-10-2009 01:30 ]
Mijn punt is dat ik ook nog niet weet welke aan te schaffen , en me daar echt in gaan te verdiepen. Daarom probeer ik zoveel ervarinegen etc van players op te zoeken. Dus dan is het wel handig om te weten of iemand de game "fanatiek"speelt of alleen "even geprobeerd" heeft.jagermeister schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:23:
[...]
Maar goed...was is je punt eigenlijk?
Merge wuurd 't beter
Verwijderd
Deze game is gewoon te heerlijk! like the old ofp 1 days!
Ik speel graag hold location games, dit omdat je dan echt bijna de hele tijd aan het front aan het vechten bent.
En de kogels om je horen vliegen. Vooral de maps waar je veel in bosjes kan hangen is leuk.
Ik heb OFP2 ook geprobeerd, maar euuhm dat komt niet eens in de buurt van ARMA2.
**OFP1 ArmA1 ArmA2 speler sinds 2001** Wat wil je weten
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Of dat je ook OPF 2 speelt ?Dani86 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:16:
@twanjo
**OFP1 ArmA1 ArmA2 speler sinds 2001** Wat wil je weten
Ik was benieuwd naar Opf2 multiplayer vs ArmaII multiplay. Maar ik denk dat Arma dat sowiezo wint omdat codemaster voor opf2 nog geen eens dedicated server bestanden heeft uitgegevn. We wilden weer met een paar vrienden een vaste multiplayer avond gaan houden , en dan gewoon een leuke schooter die niet te arcade achtig is.
Persoonlijk vind ik OFP DR gewoon een CoD achtige arcade shooter, anderen vinden hem weer realistisch.
Verwijderd
Je moet gewoon ff door heen bijten, dan zal je vanzelf zien dat dit spel oneindige mogelijkheden heeft! en kan je wel elk weekend met vrienden multiplayeren omdat er zeer veel missions te vinden zijn en ook nog eens tonnen een verschillende 'spel modes'Twanjo schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:56:
[...]
Of dat je ook OPF 2 speelt ?![]()
Ik was benieuwd naar Opf2 multiplayer vs ArmaII multiplay. Maar ik denk dat Arma dat sowiezo wint omdat codemaster voor opf2 nog geen eens dedicated server bestanden heeft uitgegevn. We wilden weer met een paar vrienden een vaste multiplayer avond gaan houden , en dan gewoon een leuke schooter die niet te arcade achtig is.
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 10:50 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
ARMA2 richt zich meer op de hardcore gamers?
Hoe zit het met het aantal spelers online?
Geen ded. servers?Dani86 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:42:
Ik was laatst ff online gegaan bij OFP DR. Het is echt pathetic, er is helemaal niemand. En er is ook geen dedicated server support voor OFP DR. Bij ArmA2 zitten er echt veel mensen online.

Nou dan weet ik genoeg
-Een tip voor mensen met FPS of crash problemen: BIS Arma2 patches de nieuwste ARMA2_Build_60141 lost een hoop traagheid en onkunde van de AI op en word niet tegengewerkt door versi controle oid als je er online mee gaat
-Nog een tip is om de WarFX Particles 1.21 & Tracer Effects 1.2 mods is te proberen, het word (naar mijn mening) een stuk mooier en loopt ook prima
Arma2 is voor de echte liefhebber en daarom heb ik een ander forum gevonden..
Daarom zit ik nu bij een community die zich bezig houd met ArmA 2 en andere tactical games.
www.tangodown.nl
Een Nederlandse comm. die veel over arma discussieert en regelmatig games host.
Een aanrader.
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Verwijderd
1. Ik ga natuurlijk voor het meest realistische spel, dus Dragon Rising valt af (ik heb er al verhalen over gehoord). Dan heb ik dus de keus uit de ouwe Flashpoint, of ArmA II. Welke is beter? Heb gehoord dat ArmA erg buggy is.
2. Nog een vraag, gaat ArmA II draaien op mijn computer? Natuurlijk heb ik al vergeleken met de minimum specs, maar ik heb het wel vaker gehad: ik kocht een spel (volgens de system requirements moest het kunnen draaien) maar het speelde laggy als hel.
Mijn specs:
Processor: AMD Athlon 3400 2200MHz
RAM geheugen: 2047MB RAM
Videokaart: Radeon x1300/1550 256MB VRAM
Niet echt de beste computer die er is, maar aangezien ik m'n xbox gebruik voor de meeste games ga ik geen nieuwe kopen. Of gaat dit spel ooit nog op de Xbox uitkomen?
mvg, Gijs
edit; ben nu de demo aan het downloaden. Als ik die goed kan draaien, werkt het echte spel dan ook?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 14:11 . Reden: demo aan het downloaden ]
Als de demo goed werkt op je pc werkt de volledige versie ook goed.
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU <-- ziet er ziek vet uit.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Fuelke op 08-12-2009 14:32 ]
Ik denk dat ik jou dan hier al kan teleurstellen. Die PC gaat AMRA II zekers te weten niet goed draaien.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:40:
Oke, dankjewel. Demo is over 2 uurtjes klaar, dus ik kijk dan wel. Hoop dat ie werkt!
http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU <-- ziet er ziek vet uit.
Ik weet niet op welke resolutie je normaal speelt enzo maar op native denk ik als lastig als ik uitga van 1280x1024. Die 1500AI battle gaat je ook niet lukken. Heb je sowieso een Dual of Quad core nodig, en die zijn sowieso wel aan te raden bij deze game zover ik weet..
Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Verwijderd
Zijn de meeste bugs al gepatcht of loopt het spel nog steeds brak?
Ik had dat met de vorige Arma ook. Bleek een combinatie te zijn van hardware die niet vlekkeloos ondersteund word. je memory "leakt"als het ware waardoor de graphics in het spel van goed naar slecht veranderen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:03:
Ik heb een probleem á la Verwijderd in "Arma2 rare graphics". Heeft iemand wellicht een oplossing?
het is moeilijk om te achterhalen wat dit nu precies veroorzaakt. je kan het beste een aantal drivers van je vidkaart proberen en de winxp switch die aangehaald wordt in dat topic.
misschien nog beter is om ondersteuning te vragen bij het officiele forum.
Helaas niet. Grrrr.
Op Steam is 'm 33 euro, op Play.com 20. Maar ik wil Steam
[ Voor 44% gewijzigd door Snake op 08-12-2009 12:11 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik vind hem helaas nog erg brak. Weinig bugfixes gedaan, of gewoon veel nieuwe gemaakt... dat kan ook.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:53:
Zijn de meeste bugs al gepatcht of loopt het spel nog steeds brak?
Verwijderd
Heeft iemand deze (stabiel) draaiend op windows 7 ?
Verwijderd
Dus heel stabiel loopt hij niet dan? Of heeft dat niks met windows 7 te maken?Boudewijn schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:58:
[...]
Ik vind hem helaas nog erg brak. Weinig bugfixes gedaan, of gewoon veel nieuwe gemaakt... dat kan ook.
Het officiele Arma2 forum biedt ook een heleboel informatie over performancekwesties en bugs, zo ook over Arma2 en Windows 7Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:13:
Ja ik zag idd dat jij hem draaiend heb op windows 7, maar ik zie ook deze reactie van jou:
[...]
Dus heel stabiel loopt hij niet dan? Of heeft dat niks met windows 7 te maken?
Hebben jullie de laatste beta patches al geprobeerd? Geeft naast een hoop bugfixes en fixes in AI gedrag ook nog wel eens performance verbeteringen, er wordt iig nog hard aan gesleuteld

Ook interessant is de beta-release van de Linux dedicated server (v1.04), welke overigens ook overweg kan met de beta-patches.
Wat voor mij ontzettend veel performace winst heeft gegeven was de NoBlur mod na het plaaten van dit bestand in zn eigen "bin" folder kreeg ik het spel (dan wel met highend systeem) netjes op 50FPS en dat met alles op Zeer Hoog.
Performacedrops zie je veel (aan de server kant) op het moment dat er een 100tal KI's rondlopen / vliegen, deze leggen zo veel belastig op onze i3D server dat er gemiddeld maar 15FPS word gegenereerd door het apparaat. Is er geen KI aanwezig dan loopt alles fantastisch.
Het klopt wat je zegt, behalve dat OA niet in patch 1.05 komt, daarin komt een aparte (korte) campaign genaamd Eagle WIngs, waarin de speler een Apache piloot isDani86 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:41:
Die campaign is Operation Arrowhead en dat wordt een standalone expansion. Ben wel benieuwd naar de nieuwe map genaamd "Takistan", lekker met een Harrier tussen de bergen door knallen
[ Voor 3% gewijzigd door jeroen__online op 16-12-2009 11:01 ]
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Verwijderd
Even een vraagje over ace: moet ik elke keer dat spel starten via die six updater als ik arma II met ace wil spelen?
//
Heb het ondertussen al gevonden, gewoon -mod=@CBA;@ACE;@ACEX in je snelkoppeling zetten
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 09:37 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Omnyakom1 op 23-12-2009 23:46 ]
Bij Play.com is ie al verkrijgbaar vanaf 15,5 euro, daar kun je 'm niet voor laten liggenOmnyakom1 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:46:
Wat is de adviesprijs voor dit spel momenteel? De verbeteringen van de laatste patch kunnen mij wellicht over de streep trekken.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Maar je wapen droppen via GEAR is gelukt, maar niet iets waar ik meteen aan dacht
De performance van arma is wel stukken beter met de 1.05 patch trouwens.
[ Voor 19% gewijzigd door Dani86 op 29-12-2009 12:10 ]
ik moest zelf ook even nadenken, maar dacht, kan het altijd proberen, et voila, missie gaat door.Dani86 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:09:
Hey OFP spelen sinds 2001 en dan zeiken over bugs moet kunnen vind ik
Maar je wapen droppen via GEAR is gelukt, maar niet iets waar ik meteen aan dacht
De performance van arma is wel stukken beter met de 1.05 patch trouwens.
Vind niet echt dat je de missie een campaign kan noemen overigens. Ze hebben weer geprobeerd in te haken op die ene missie in de originele ofp waarbij je ook in je eentje van het eiland af moest komen.
Deze missie in Arma2 is veels te veel gemaakt of nep te noemen. De crappy voice acting en de verschrikkelijk houterige manier van gebeurtenissen die elkaar opvolgen zijn allerminst geloofwaardig te noemen. De sfeer word door de achtergrondgeluiden en het trillende beeld wel goed neergezet, maar kan de totale sfeer van de missie niet redden. Het eind is ook allerminst geloofwaardig of logisch te noemen.
Het meest pijnlijke aan arma2 blijft ook na de patch, de verschrikkelijk slechte voice-acting en het waarneem systeem waarmee de vijanden worden aangeduid en gecommuniceerd. Ze hadden veel beter het systeem uit de originele ofp kunnen overnemen. Dat was ook niet perfect, maar wel stukken minder houterig en nep. Ik kan er ook niet tegen het feit dat je niet meer met de cursor in een voertuig een target kan aangeven en je maar moet cyclen met je tab toets. grrrr.
genoeg frustratie nog dus, maar wel inmiddels leuk om in co op te doen.
Verwijderd
Ik speel telkens op Kelly's Heroes, was gisteren even gaan kijken op een ander server (iets met bier) maar jongens, wat was het daar vreselijk. Iedereen deed gewoon waar hij even zin in had en verder ook niets.
Verwijderd
edit: Nu toch maar alles handmatig gedaan. Op een gegeven moment zei hij zelfs dat het spel succesvol was ge-deinstalleerd, wat niet het geval was. Heb 'Your-uninstaller' gebruikt. Daarna zelf nog het register en bestanden nagelopen. Hopen dat alles nu goed verwijderd is.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 18:39 ]
Verwijderd
Binnenkort maar eens proberen, ondanks de bugs is ArmA 2 een van m'n favoriete FPS's. ArmA 1 deed mij niet zoveel, en OFP is natuurlijk ook een goede, alleen vind ik het erg jammer dat die geen headtracking ondersteund. Het is gewoon zo heerlijk spelen dat je kan rondkijken zonder je hele lichaam die kant op te draaien zoals in bijna elke FPS die er bestaat.
Geluid is een stuk beter & de spelers op ACE servers werken een stuk beter samen
Helaas heb ik wel meer FPS drops
Heeft iemand toevallig een link naar een uitgebreide ARMA2 benchmark? Ik ga toch maar upgraden...
Que? De developers zeggen iets heel anders:Jefrim schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:14:
De mod Project Reality gaat over van BF 2 naar Arma II. http://www.realitymod.com/
BronIt is not PR2, nor are we ceasing PR:BF2 development.
Deze versie van Project Reality wordt dus geproduceerd náást die voor Battlefield 2, niet in plaats van...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

http://www.tangodown.nl/forum/thread-1212.html
Misschien zit er zelf een korting in voor leden.
Trouwens als jullie ook de Nederlandse community willen joinen kan dat gewoon op het forum.
Gewoon lekker ARMA2 spelen met Nederlands sprekende mensen.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ik heb de demo af en aan geprobeerd op mijn systeem met een E8400 op 4GHz, 4GB geheugen en een HD4850 1GB. Het loopt echter niet helemaal lekker. En dit is juist een spel waar je zoveel mogelijk detail in wilt hebben, dus om het spel te kopen en dan de settings omlaag te moeten gooien is ook zonde imo. Dus zit ik even te kijken naar tweedehands videokaarten, GTX 280 niveau en dergelijke. Als dat voor een soepele gameplay zorgt is dat nog een overweging om te maken, aangezien ik eigenlijk weinig anders game op m'n PC
Ik heb vrijwel dezelfde specs, alleen mijn E8400 @ stock en een HD4870. Zolang je de Dof niet te hoog zet draaid hij soepel. Gewoon alles op vol, en steeds afbouwen tot het acceptabel is. ArmA II is wat dat betreft zoiezo een mooi spel, medium ziet er ook gewoon nog prachtig uit.Propane schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:38:
Beetje aparte vraag misschien, maar wat zijn jullie ervaringen met performance van ArmA 2 op videokaarten van zowel ATI als Nvidia? Ik heb al even op Google zitten zoeken, maar er zijn dusdanig veel resultaten over performance van ArmA 2 dat ik zo snel niet iets specifieks over performance van verschillende kaarten kon vinden.
Ik heb de demo af en aan geprobeerd op mijn systeem met een E8400 op 4GHz, 4GB geheugen en een HD4850 1GB. Het loopt echter niet helemaal lekker. En dit is juist een spel waar je zoveel mogelijk detail in wilt hebben, dus om het spel te kopen en dan de settings omlaag te moeten gooien is ook zonde imo. Dus zit ik even te kijken naar tweedehands videokaarten, GTX 280 niveau en dergelijke. Als dat voor een soepele gameplay zorgt is dat nog een overweging om te maken, aangezien ik eigenlijk weinig anders game op m'n PC.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ofwel, trial and error.. Proberen proberen totdat je jouw configuratie hebt gevonden.
Succes! hoop dat je in tegenstelling tot mij naderhand nog wel de motivatie hebt om het spel te spelen
Ik mis het commando "Enter vehicle" in de lijst...
Het is trouwens wel een van de leukere missies die ik tot dusver heb gespeeld in OA.Leader98 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:29:
Nevermind... Ik stond er net niet goed voor...
Er gebeurd een boel, en je kan zat schieten
Trouwens, weet iemand hoe ik vanuit de commander positie de gunner van ammunitie kan laten wisselen?
Met CTRL+F wisselt hij van machinegeweer naar kanon en vice versa, maar ik wil juist dat er HE geladen word ipv SABOT.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Op enter drukken en dan HE kiezen?L3TUC3 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:32:
[...]
Het is trouwens wel een van de leukere missies die ik tot dusver heb gespeeld in OA.
Er gebeurd een boel, en je kan zat schieten
Trouwens, weet iemand hoe ik vanuit de commander positie de gunner van ammunitie kan laten wisselen?
Met CTRL+F wisselt hij van machinegeweer naar kanon en vice versa, maar ik wil juist dat er HE geladen word ipv SABOT.
Dat werkt alleen als je in de gunner positie zit. Ik wil het veranderen vanaf de commander positie, waar die optie niet in het actiemenu staat.
Gunner selecteren en dan bij actions -> HE ?L3TUC3 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:36:
[...]
Dat werkt alleen als je in de gunner positie zit. Ik wil het veranderen vanaf de commander positie, waar die optie niet in het actiemenu staat.
In Arma I vond ik trouwens de menu's beter, je ziet nu niet meer welke actie onder welk cijfer valt. Is dat nog in te stellen oid? Nu moet ik op de gok 4,5 of 6 indrukken om m'n squad te laten disembarken oid.
[ Voor 25% gewijzigd door Vinnienerd op 06-07-2010 13:38 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
De uitbreiding bevat dus andere content en deze kun je standalone spelen, maar als je beide hebt wordt de content geïntegreerd in die van de uitbreiding.The expansion is a standalone, meaning it can be run without the content in the original ARMA 2, but players who purchased ARMA 2 will also be able to integrate that content into Operation Arrowhead.
And I'm the only one and I walk alone.
kan ik hem net op low/mid hebben. verder kan ik je vraag niet beantwoorden alleen dat ik hem het geld niet waard vind.
Hm lijkt me sterk dat die dan slecht draait... Heb je wel genoeg werkgeheugen. Moet je anders even can you run it intikken op google en kijken wat die geeft als resultaat.jbkappirossi schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:18:
ja je moet er van houden. ik heb hem gisteren een uurtje geprobeerd. En gelijk weer van me computer af gegooit. want allemachtig wat draait die game broert. mijn i7 buldert op 4ghz en met mn 5850 slightly Oc't.
kan ik hem net op low/mid hebben. verder kan ik je vraag niet beantwoorden alleen dat ik hem het geld niet waard vind.
Nou vraag ik mij dus alleen af welk deel vetter is. arma 2 of de uitbreiding. hmm...
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
mijn geheugen is juist het snelste onderdeel uit windows prestatie index. een 7.9 hoogste wat je in windows prestatie index kunt halen.
En als je in me inventaris kijkt zie je dit.
pricewatch: Kingston HyperX KHX1600C8D3K3/6GX
ik weet niet wat voor systeem jij hebt dan .maar als je iets terug scrolt in dit topic zie je nog iemand die hetzelfde zegt. dus je bent gewaarschuwt!!.
[ Voor 43% gewijzigd door jbkappirossi op 09-07-2010 01:04 ]
(mijn mening) bijv. ghost recon advanced war fighter . stalker pripyat die is al uit en operation flashpoint dragon rising deze heb ik nooit gespeeld maar die laatste is net zo iets als arma II
zoals ik ook zei ik heb deze nooit gespeeld. maar arma II vind ik graphische nouw ook weer niet zo denderent mooi, kijk maar is goed naar het detail van de bomen enzo. en het gras is zo eentonig.Jefrim schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 02:10:
operation flashpoint dragon rising is niet te vergelijken. Ik vind Arma II veel meer hardcore dan operation flashpoint dragon rising. Het liep wel beter, maar qua beleving en hoe je de game speelde waren ze toch erg verschillend.
en het is net of je wat kleur mist ofzo ik kan dat niet omschrijven. Maar feit is voor hoe zwaar de game draait krijg je weinig. ookal zet je hem vollop dan is het nog geen graphische monster.
[ Voor 24% gewijzigd door Pablo11392 op 09-07-2010 10:09 ]
Daar klopt echt helemaal niks van.jbkappirossi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:33:
en zobiezo er kommen binnen kort een hele boel shooters uit die beter zijn dan arma.
(mijn mening) bijv. ghost recon advanced war fighter . stalker pripyat die is al uit en operation flashpoint dragon rising deze heb ik nooit gespeeld maar die laatste is net zo iets als arma II
Verdiep je eigen eens in de games en dan kom je er wel achter.
Dat ArmA je niet ligt prima maar ga ze niet met bijv Stalker vergelijken.
Trouwens draait alles prima op mijn PC met iets mindere specs.
920 4Ghz. 4890 en SSD Raid-0
Alles op High gaat prima. Alleen Postprocessing en AA staan op medium ook mij resolutie schaal is 100%.
Kijk gelukkig vallen de COD spelers altijd weg bij arma dat scheelt een hoop ergernis online.
[ Voor 20% gewijzigd door Pepperana op 09-07-2010 19:35 ]
arma is wat zeurpietig qua hw. STALKER heeft echt weinig te maken met arma trouwensjbkappirossi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:03:
lijkt me strek!!, post maar is je 3dmark vantage score. dan zul je zien dat er niks met mijn pc is.
Je 3d mark score maakt niks uit.jbkappirossi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:03:
lijkt me strek!!, post maar is je 3dmark vantage score. dan zul je zien dat er niks met mijn pc is.
Het gaat om je ArmA grafische settings.
Maar het is geen weer om je druk te maken. Je bent er achter dat ArmA je niet ligt dan gewoon een andere game zoeken.
Ik wil alleen het punt maken dat je met een flinke PC nog steeds de goede settings moet maken.
Ehm, misschien als je denkt dat ArmA2 een 13-in-dozijn consoleshooter is wel ja.jbkappirossi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:33:
en zobiezo er kommen binnen kort een hele boel shooters uit die beter zijn dan arma.

Zie mijn reactie hierboven.jbkappirossi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 01:33:
operation flashpoint dragon rising deze heb ik nooit gespeeld maar die laatste is net zo iets als arma II
ArmA2 ga ik zeker spelen, maar niet nu. Ik wacht totdat er hardware is waarmee ik hem gewoon rustig, met alle settings op maximum (ook 200% fillrate) kan spelen, zonder een klein-fortuin kwijt te zijn. Datzelfde deed ik met Armed Assault, rustig wachten tot ik hem in volle glorie op mijn 2900XT (gekocht nadat die in prijs was gezakt) en quadcore kon spelen. Zelfs op dat moment zag alles er prachtig uit vergeleken met die console/arcade brol die tegenwoordig om je oren vliegt.
Simulaties ...

Pentaxiaan

Je kan altijd nog andere eilanden downloaden als de huidige niet bevallen. Er zijn er best een hoop en sommige zijn echte juweeltjes. Nog wat missies erbij of een dynamische module en je kan je uren vermaken.Vinnienerd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:50:
Ik heb eigenlijk wel het gevoel dat de eilanden in Arma 1 groter waren, en mooier, vind dat Tsjechische landschap zo saai
Ik draai arma op een Q9550 3.8 ghz en 8 gb mem en 2x een gtx285, en ik kan alles op high en anti alles op 8x en dan zelfs nog met de editor het hele spel voll gebouwed zonder lagg..jbkappirossi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:59:
mmmmhh! grappig tooltje ,maar alleen klopt hier geen bal van. want zoals ik al verwachte alles passed.
mijn geheugen is juist het snelste onderdeel uit windows prestatie index. een 7.9 hoogste wat je in windows prestatie index kunt halen.
En als je in me inventaris kijkt zie je dit.![]()
pricewatch: Kingston HyperX KHX1600C8D3K3/6GX
ik weet niet wat voor systeem jij hebt dan .maar als je iets terug scrolt in dit topic zie je nog iemand die hetzelfde zegt. dus je bent gewaarschuwt!!.
Gewoon nieuwe islands downloaden en klaarrgras schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:11:
Gisteren met een chinook twintig man geextract uit een AO, kippenvel!
bedoel zeg nou zelf: http://www.armaholic.com/datas/users/3-il-76_04..jpg
Kwijl
ben zelf erg fan van de ww2 addons
[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 21-07-2010 13:22 ]
Ja dat is zeker zoLeech_NL schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:04:
Ik hoop wel dat de editor ooit nog eens onder handen wordt genomen. In de huidige situatie moet je echt heel veel research plegen voordat je een beetje een missie kan opzetten. Gebruik de <search> functie maar, is het standaard antwoord op BIS fora. Het heeft me een uur gekost om erachter te komen hoe ik in een eigen gemaakte missie mijn players kon laten respawnen wanneer ze dood gingen. Ik zou graag zien dat de simpele opties wat intuitiever te gebruiken waren. Het is echter wel te gek dat er zoveel kan worden aangepast door de community.
Ik zit gewoon op de forums en vraag daar maar raar en doe het stukje bij beetje leren, maar een hoop kan alleen met scripts etc.
Ach komt goed
Btw, heb vandaag OA binnengekregen. Na HT te disablen blijkt de game opeens een stuk beter te lopen. Heb nu 45+ fps in drukke gebieden en overal anders 60 fps, echt genieten dit.
Vandaag komt als het goed is ook Lingor uit dus dat word ook ff uitgebreid testen.
Qua game play heeft het wel overeenkomsten met het oude OFP dat heeft Bohemia aardig weten over te brengen.
Nu snel met de campaign verder
The sky is the limit
Dit topic is NIET bedoeld voor slowchat. Als je niets nuttigs te posten hebt, post dan ook gewoon niet.