Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Heb hem hier ook maar weer wat lager gezet. Wordt iets blurrier omdat het niet de native resolutie is, mar ach het kan me niet zoveel schelen. Wel jammer dat je soms lelijke ren-animaties krijgt van vijanden met heel weinig frames, ter compensatie oid. GTA IV doet dit ook.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

ik word echt knettergek van die blur. In het begin hoopte ik nog wel dat het zou wennen, maar inmiddels heb ik zoiets van "liever kwijt dan rijk". Kegetys had iets gemaakt wat in patch 1.01 nog blijkbaar werkte, maar nu niet meer. Gebruikt iemand hier nog blur-removal mods? en weet iemand welke werkt op 1.02?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Zo, ARMA gekocht in budapest, toch weer ietsie goedkoper als in NL!
Samen met een maat waarmee ik ook Americas arma, bf2, etc gespeeld heb.
Beiden veel zin in het spel, en ook wat de MP te bieden heeft!

Iemand gaat een DM krijgen!

nu nog op vakantie, zin om het te gaan installeren!

Ben ook benieuwd hoe het spel draaid na het installeren van de patches.. Op het moment een niet legaal verkregen versie om te kijken of het wel lekker liep en of het spel wel ok was, maar daar waren de bugs al goed merkbaar, hopelijk patchen ze het goed bij zodat het gewppin prima loopt. Bugs ok, maar niet die gameplay beinvloeden..!

[ Voor 37% gewijzigd door Tomino op 25-07-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik zit momenteel in de manhatten missie vast.

Heb de hulpkampjes, de smokkelaars etc gedaan.
Echter krijg ik die hoofdbasis niet gevonden, ook niet na 5 uur heen en weer rennen.

Ook die vrouw die je moet arresteren krijg ik niet gevonden.
kan iemand me vertellen waarr ik voor die basis moe zoeken?
Ik heb zoel gorka als de beide rode gebieden doorzocht.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nickbn schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 08:43:
ik word echt knettergek van die blur. In het begin hoopte ik nog wel dat het zou wennen, maar inmiddels heb ik zoiets van "liever kwijt dan rijk". Kegetys had iets gemaakt wat in patch 1.01 nog blijkbaar werkte, maar nu niet meer. Gebruikt iemand hier nog blur-removal mods? en weet iemand welke werkt op 1.02?
Ik vind het juist wel realistisch, als je in het echt ook beweegt focus je ook niet specifiek, dat hebben ze daar wazig gemaakt. Echter maakt het het spel wel een stuk trager denk ik. Als je het bij Crysis (die had dat ook) uitzette liep het veel sneller.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

MsG schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Ik vind het juist wel realistisch, als je in het echt ook beweegt focus je ook niet specifiek, dat hebben ze daar wazig gemaakt. Echter maakt het het spel wel een stuk trager denk ik. Als je het bij Crysis (die had dat ook) uitzette liep het veel sneller.
nee ik focus niet specifiek, maar kan alles om me heen scherp genoeg zien om een onderscheid te maken, het spel acteert bij mij af en toe alsof je door een licht beslagen ruitje heenkijkt wat pas na een tijdje ineens of langzaamaan weggaat. de blur geeft me knijpnijgingen in mijn ogen, en mag daarom van mij part een gekozen onderdeel worden, ipv een verplicht onderdeel van het spel

En voor Manhattan,
spoiler:
Die missie is erg lang en lastig. Ik adviseer je om de UAV terminal in de FOB te gebruiken en die te sturen (door in de uav de kaart te open en ergens te klikken zodat de route veranderd van dat ding). Het apparaatje zet alle grote vijanden zoals tanks en auto's op de kaart. je kan zelf ook makkelijk markers toe voegen. Eerst met de UAV scouten dus, zodat je een overzicht van het terrein hebt en ongeveer weet wat je kan verwachten.

Die dame is overigens een beetje bugged, ze gaat op een gegeven moment naar de kerk volgens de intel en daarna naar haar vriendje, die een stadje verderop woont. maar na het kerkbezoek is mevrouw opeens zo milieubewust dat ze gaat lopen en dr rode golfje laat staan bij de kerk. kijk uit dat je d'r niet aanrijd als je naar dat stadje waar dr vriend woont gaat.

en blijd overigens ook oppassen voor die sentry camps. Als ze jezien van veraf willen ze nog wel eens hun post verlaten om achter je aan te gaan en dan ben je nog langer bezig :)

[ Voor 40% gewijzigd door Nickbn op 26-07-2009 16:38 . Reden: polepl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb die sentry camps gewoon keihard omzeep geholpen.
Ga nu wel even met de UAV alles uitzoeken, maar waar zou die mevrouw dan nu zijn? Ze is niet thuis, en ik weet niet waar dat vriendje woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Onlangs heb ik Arma II gekocht, echter kan ik het voor geen meter draaien, tenzij ik het gewoon LELIJK maak.

Ik heb 2x GeForce 9800M GT in SLI en 4 GB ram en een 2.4ghz dualcore processor. 1440x900 kan hij niet aan met high instellingen en als je lager gaat is het gewoon ronduit lelijk. Heeft iemand een oplossing of heb ik gewoon een te slechte PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waar ergens in dat kamp in die manhattan missie staat die UAV terminal?

@RMB:Wat voor 2.4GHz cpu heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Intel Centrino :) maar ik heb niet het idee dat dit het probleem is aangezien maar zo'n 60% van de CPU wordt gebruikt.

[ Voor 74% gewijzigd door RMB op 26-07-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Centrino is afaik het platform, niet het CPU type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Het type is T8300, het is een laptop overigens maar dit mag gezien mijn specs in mijn ogen geen probleem zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door RMB op 26-07-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Volgens mij heb ik het!

Zojuist heb ik gelezen dat als je meer dan 512MB Videogeheugen hebt (ik heb 1GB doordat ik 2 512 kaarten heb) moet je die instelling op Default zetten. Ik draai nu een (nog steeds beetje tegenvallende) 20 fps op 1680x1050 met alles op high behalve de filterings.

Ik las ook ergens dat ik in de console iets moest typen over mijn videogeheugen, zal dit nog beter werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

RMB, zoals je wellicht weet zijn de gametopics er niet om uitgebreid te gaan troubleshooten en al helemaal niet op zo'n slowchatmanier. Maak dan gewoon een topic aan (dat aan de eisen voldoet) in Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Boudewijn schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:42:
Ik heb die sentry camps gewoon keihard omzeep geholpen.
Ga nu wel even met de UAV alles uitzoeken, maar waar zou die mevrouw dan nu zijn? Ze is niet thuis, en ik weet niet waar dat vriendje woont.
Je hebt als je op M drukt een kaart. Die kaart is niet hetgene wat je direct zoekt, maar linksbovenin zit een klein menuutje. Op dat menuutje staat ergens het kopje "intel". Daar staat bijna alle info in die je nodig hebt mbt personen, locaties en andere informatie voor je missie. Daar staat dus ook een stukje in over die mevrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Die mevrouw heb ik ondertussen al gevonden, echter in een ander dorpje dan dat in de intel staat ;).
Dat was meer het issue.

Beetje buggy enzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik heb nu de demo geinstalleerd en gisteren één van de missies gehaald. De besturing is nog wel even wennen maar het begint te komen. Het niveau van realisme is wel erg hoog. Alleen ik heb het idee dat de AI bij vlagen erg slecht is; (kwam ook al naar voren in de review). Soms staan ze 50-100 meter bij je vandaan en lijken ze je niet te zien en lopen dan ook zo de andere kant op...

Wat wel verbeterd kan worden is het oprapen van wapens van de tegenstander of uit een ammunitie krat. Nu staat alles door elkaar. Wat misschien beter was geweest is dat je 2 containers zag. Één van jezelf en dan die andere waardoor je dingen uit kunt wisselen.

Weet iemand trouwens iets over de eigenschappen van de diverse wapens. De enige informatie die er nu bij staat is het type munitie wat er in moet en of het single shot of automatisch is.

Ik vraag me af of je ook kan switchen tussen automatisch, semi-automatisch of singel shot?

Dan nog een paar vragen:
-Hoe kan je de grenade launcher op je wapen selecteren?
-Kan ik de demo omzetten naar het volledige spel of moet ik het opnieuw installeren (via steam gedownload)?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

f switcht wapen mode, ook naar grenade (launcher).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Vae Victus schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:30:
Ik heb nu de demo geinstalleerd en gisteren één van de missies gehaald. De besturing is nog wel even wennen maar het begint te komen. Het niveau van realisme is wel erg hoog. Alleen ik heb het idee dat de AI bij vlagen erg slecht is; (kwam ook al naar voren in de review). Soms staan ze 50-100 meter bij je vandaan en lijken ze je niet te zien en lopen dan ook zo de andere kant op...

Wat wel verbeterd kan worden is het oprapen van wapens van de tegenstander of uit een ammunitie krat. Nu staat alles door elkaar. Wat misschien beter was geweest is dat je 2 containers zag. Één van jezelf en dan die andere waardoor je dingen uit kunt wisselen.

Weet iemand trouwens iets over de eigenschappen van de diverse wapens. De enige informatie die er nu bij staat is het type munitie wat er in moet en of het single shot of automatisch is.

Ik vraag me af of je ook kan switchen tussen automatisch, semi-automatisch of singel shot?

Dan nog een paar vragen:
-Hoe kan je de grenade launcher op je wapen selecteren?
-Kan ik de demo omzetten naar het volledige spel of moet ik het opnieuw installeren (via steam gedownload)?
nee je zal de demo niet kunnen omzetten denk ik, kijk anders op het forum van Bohemia Interactive,

sommige wapens komen "harder" aan dan anderen. Wat bij de oude ofp zo was is dat de G36 enorm sterk was en met 1 schot mensen kon killen. ik ga ervanuit dat ze die trend in enige mate hebben doorgevoerd naar Arma en Arma2 Het is ook logischerwijs dat snipers meer schade doen dan bijv pistooltjes. factoren als waar je iemand raakt (en de afstand ook!) maken uit hoeveel schade je doet.

en over die wapens oppakken, ik geef je groot gelijk, en ik hoop dat dit in een patch misschien zo gedaankan worden. Echter kun je ook direct aan de kleur zien wat jij al in je inventory hebt (groen) en wat je er niet in hebt (wit), eventjes wennen :) (het hele spel is "eventjes wennen" voor mensen die nooit ofp of arma1 gespeeld hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Uhh ja je ziet ook voor of achter het item een getal staan...dan weet je het ook.
in principe kun je zelfs mensen uitschakelen met 1 pistoolshot in de borst op korte afstand.

Kwa geweren : meestal vuur je meerdere keren om zeker te weten dat het raak is, maar 1 kogel is vaak vrij effectief als hij in het bovenlichaam of hoofd komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik heb nu éindelijk in manhattan het main camp gevonden... hebben ze een TANK daar... en ik kan geen artillerie meer oproepen... ik gok door een bug. Ik heb nu al 10x geprobeerd om dat kamp te slopen maar die tank die snipet mij vanaf 500m+ met die dikke mortieren... ik heb geprobeerd om met de APC daarheen te gaan, door het bos te sluipen, onverwachts uit het noorden te komen middels helicopter... lukt allemaal niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Je moet met een APC komen en dan van achteren.
Daarmee eerst hun BMP mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ik heb nu het scenario warfare(battle for stary sobor of zoiets) uitgespeeld in de demo. Het rare is alleen dat ik geen high command kan zijn. Ik kan wel een voting uitbrengen en dan staat er ook netjes dat ik high command ben alleen ik kan niets. Ik dacht eerst dat het met de besturing te maken had. Dat ik gewoon niet de juiste menu structuur had. Alleen ik heb de tutorial voor high command gedaan en het werkt nog steeds niet. Als ik nu ctrl+spatie doe dan zie ik overal een kruis door staan en kan geen orders geven.
Misschien een beperking van de demo maar wel jammer. Ook squad command werkt overigens niet.

Het vervelende was namelijk dat ik gewoon niet verder kon in die missie. De opdracht was neem 3 plaatsen in. Ik heb er zelf 1 gedaan en de andere 2 werden door de AI ingenomen. Als de AI die plaatsen inneemt dan krijg ik te zien mission failed? (we zijn toch hetzelfde team?)
Maar ok, dan was daarna het doel wacht op instructies van je commander om de vijandelijke base te slopen. Die kwamen er helemaal niet. De AI bleef maar een beetje rond die 3 plaatsen hangen.

Ik ben toen zelf maar op onderzoek uitgeweest en heb hun base uiteindelijk wel gevonden. Dit was eigenlijk nog het leukste deel van de missie. Wij hadden een bunker(strongpoint) vlak bij hun base(700+ meter denk ik). Ik heb daar met de construction optie een machinegeweer en 2 granaatwerpers geplaatst. Ik kon ook wapens kopen daar. Ik had een raketwerper gekocht en ben gewoon lekker los gegaan. Eerst met een sniper even wat mannetjes achter hun raketwerpers en machinegeweren vandaan geknald(raar dat ze die niet nog een keer bemannen). Daarna was het gewoon vuren. Ik had uiteindelijk iets van 20 trucks een paar jeeps en 30 mannetjes gesloopt.

Hun HQ kon alleen niet kapot op deze manier. Ik heb toen een tank van ons gepakt (T72) en ben er naar toe gereden. De AI bestuurde de gunner en command posities in de tank. Wel even wennen want ik kon niet kiezen welke doelen ik beschoot.(ik was driver). Daarna van plaatst gewisseld met de gunner en hun HQ gesloopt.

De AI deed het echt slecht. Geen AT mannen van hun kant die op mijn tank schoten? En het herbemannen van de machine geweren en granaatwerpers (tripod) gebeurde ook niet.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

JDeraGear schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:40:
Ik heb nu éindelijk in manhattan het main camp gevonden... hebben ze een TANK daar... en ik kan geen artillerie meer oproepen... ik gok door een bug. Ik heb nu al 10x geprobeerd om dat kamp te slopen maar die tank die snipet mij vanaf 500m+ met die dikke mortieren... ik heb geprobeerd om met de APC daarheen te gaan, door het bos te sluipen, onverwachts uit het noorden te komen middels helicopter... lukt allemaal niet. :(
je zal en moet toch genoeg in de buurt komen om een soort trigger te activeren waarin je dan een radiobericht zend naar HQ die vervolgens een tankseskadron stuurt. Bij mij was het zo dat ik geen zin had om te wachtenen vervolgens zelf de boel maar ging clearen. komen er 10 minuten later inderdaad mannetjes, maar zonder tanks. Die bleken ze "vergeten" te zijn.

Oh, en om die tank uit te schakelen staat er in fob manhattan een APC met granaatwerper die voldoet.
en de UAV waar ik het over had in mijn vorige bericht heeft ook bewapening aan boord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Nickbn schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:28:
[...]

je zal en moet toch genoeg in de buurt komen om een soort trigger te activeren waarin je dan een radiobericht zend naar HQ die vervolgens een tankseskadron stuurt. Bij mij was het zo dat ik geen zin had om te wachtenen vervolgens zelf de boel maar ging clearen. komen er 10 minuten later inderdaad mannetjes, maar zonder tanks. Die bleken ze "vergeten" te zijn.

Oh, en om die tank uit te schakelen staat er in fob manhattan een APC met granaatwerper die voldoet.
en de UAV waar ik het over had in mijn vorige bericht heeft ook bewapening aan boord....
hmm die trigger is volgens mij kapot bij mij. Ik zie wel een stuk of 3 allied tanks staan aan de rand van het bos maar die doen verder niks.

Met die APC kom ik simpelweg niet dichtbij genoeg... als ik zélf rij wil de gunner gewoon niet schieten, en als ik gunner ben en ik stuur de driver richting camp rijdt ie echt ALLE kanten op behalve daarheen.
Ik probeer zelf dichtbij te komen en dan snel te switchen naar de gunner maar tegen die tijd ben ik echt al 100x dood; die tank ziet mij van mijlenver aankomen in m'n APC, en 1 mannetje met een AK is al genoeg om mij dood te krijgen ín die APC. :(

Ik vind geen cheats. :(
Wat een baggerspel. Dit is de makkelijkste setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Probeer eens commander te zijn, da gaat het beter.

Ik heb die tank+BMP met alleen mijn eigen panzerwagen uitgeschakeld, dus het kan prima.
anders vanuit het bos met een RPG aan de slag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:35
Ik ben met een LAV-25 door het bos gereden naar het main camp. Het camp van achteren genaderd en met een rechts omtrekkende beweging paar 100 m van camp af, de tank en andere voertuigen kapot geschoten. Heb wel de pantser doorborende munitie gebruikt. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Inderdaad, dat is wel iets wat je even door moet hebben. was ook mijn aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ik kom net een geweldige deal tegen, misschien iets voor in de TS?
Download de game voor 19,99 pond. Ik dacht dat moet ik even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm... vreemd, m'n UAV is steeds al "destroyed"... En ik krijg met geen mogelijkheid die transporthelikopter aan 't werk...

Nou ja, dan maar per hummer op zoek naar die insurgents!

Kan iemand me verklappen waar die main base zit van de tango's?

Maar voor het spelplezier voor een die het nog niet wil weten wel even binnen spoilertags:

spoiler:
die dingen :)

[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 31-07-2009 20:26 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

steveman schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:23:
Hmm... vreemd, m'n UAV is steeds al "destroyed"... En ik krijg met geen mogelijkheid die transporthelikopter aan 't werk...

Nou ja, dan maar per hummer op zoek naar die insurgents!

Kan iemand me verklappen waar die main base zit van de tango's?

Maar voor het spelplezier voor een die het nog niet wil weten wel even binnen spoilertags:

spoiler:
die dingen :)
Ik vroeg het vorige pagina ook al.
Zie even terug.

spoiler:
IN het noorden bij de dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Boudewijn schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:32:
[...]

Zie even terug.

spoiler:
Toevallig net tegenaan gereden :)

"Toevallig" Reed er net een patrouille M1A2's langs, dus de BMP-2 die me de eerste keer te pakken had stond nu te roken :o

Ook heb ik net een alternatief gevonden voor de uav, namelijk een mav... MI-8 die niet op slot staat :9

gvd... heeft ie z'n tank leeg :(

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 31-07-2009 21:42 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Boudewijn schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:32:
[...]

Zie even terug.

spoiler:
spoiler:
dat kan. Kan ook spawnen op 1 andere mogelijke plek, eentje is bij het noorden vlakbij de dam, en de andere is vlakbij Vyshnoye, ten Noordoosten daarvan. Nogmaals, als je met de uav scout, dan heb je ze zo gevonden, maakt niet uit waar ze zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nickbn schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:44:
[...]

spoiler:
dat kan. Kan ook spawnen op 1 andere mogelijke plek, eentje is bij het noorden vlakbij de dam, en de andere is vlakbij Vyshnoye, ten Noordoosten daarvan. Nogmaals, als je met de uav scout, dan heb je ze zo gevonden, maakt niet uit waar ze zitten...
Mja, moet je UAV 't wel doen :( Meteen de eerste keer dat ik 'm wilde gebruiken tijdens manhattan (Waarom staat die stomme engineer niet duidelijk bij dat communicatieding! Nu staat ie met een andere knakker te praten en liep ik 'm zo voorbij!) was ie al meteen "destroyed". Beetje jammer.

Maargoed, main base check, nu alleen die leider nog en nog wat sentry posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Maar hoe ziet da tcommunicatie ding eruit?
Is dat die aanhanger met antenne erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Boudewijn schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:57:
Maar hoe ziet da tcommunicatie ding eruit?
Is dat die aanhanger met antenne erop?
Ja, staan 2 lui bij, waaronder een engineer en die moet je hebben!

't Zit maar bagger inelkaar allemaal zeg... sta je daar met een zootje soldaten... niemand die je ook maar zover kan krijgen om met je mee te lopen... whaa!

[ Voor 23% gewijzigd door steveman op 01-08-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Vergeet met die UAV niet dat je met pgUP en pgDOWN de UAV hoger of lager laat vliegen, anders vlieg je zo tegen een berg op als je hem over het pad van die berg stuurt. Dat ding heeft zelf niet zo veel intelligentie ;)

Ik heb btw maar een cheat gebruikt om door manhattan te komen, ik denk dat ie bugt bij mij; ik kan je zeggen dat ik echt ALLES heb geprobeerd om die mainbase stuk te krijgen, maar die BMP-2 die daarnaast staat heeft in mijn spel godmode, aimbot en wallhax (nouja, bosjes-, bomen-, en berghax).

Nu zit ik 2 missies verder waar je een paar stadjes moet gaan veroveren, maar ik heb die tutorials nog niet gedaan hoe je een heel leger bouwt en commandeert. Lijkt me ook niet zo leuk eigenlijk. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
RMB schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:46:
Volgens mij heb ik het!

Zojuist heb ik gelezen dat als je meer dan 512MB Videogeheugen hebt (ik heb 1GB doordat ik 2 512 kaarten heb) moet je die instelling op Default zetten. Ik draai nu een (nog steeds beetje tegenvallende) 20 fps op 1680x1050 met alles op high behalve de filterings.

Ik las ook ergens dat ik in de console iets moest typen over mijn videogeheugen, zal dit nog beter werken?
Welke instelling is dat?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spelletje hoor, maar wat is de campaign afschuwelijk slecht.

Je kan op bepaalde momenten keuzes maken wat je wil doen, de vraag was of ik de missie wilde doen of niet.
Ik denk ik kies een keertje nee, krijg ik een heel lulverhaal van 5 minuten hoe ik naar huis ga, komt het er uiteindelijk op neer dat de rest van de mannen eigenlijk niet wilde stoppen.
Dus ik krijg een loadingscherm en het stuk waar ik mag kiezen of de missie wel of niet doe begint opnieuw.

8)7 WTF, geef me dan geen keuze al het toch al vaststaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Haha, ja wie gaat er dan een oorlogspel spelen om naar huis te gaan? :o

Maar dat de campaign gaar is ben er verder geheel met je eens!

Wat ik wel weer leuk vind is om wat te spelen met artillerie, bij OFP moest je dan zelf aan de gang met scriptjes en camCreate() oid, maar nu kun je zowaar fysieke stukken als arty laten spelen :)

Lasergeleide munitie is ook wel cool, wel jammer dat zélfs een 2S6 zoveel toppantser heeft dat twee 105mm HE shells niet genoeg zijn om 'm te kraken... en hoeveel vuurt zo'n stuk er af als je om laser guided rounds vraagt...? exactemundo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
weet eimand trouwens hoe je kunt tanken in de game?

Ik ehb al vaker meegemaakt dat je start met een bijna lege tank, het is dan wel handig om ergens bij te kunnen tanken.
Er staat ook fuel vrachtwagens maar ik kan met geen mogelijkheid bijtanken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nordcore schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:02:
weet eimand trouwens hoe je kunt tanken in de game?

Ik ehb al vaker meegemaakt dat je start met een bijna lege tank, het is dan wel handig om ergens bij te kunnen tanken.
Er staat ook fuel vrachtwagens maar ik kan met geen mogelijkheid bijtanken..
Voor zover ik weet is het gewoon een kwestie van dicht bij een tankwagen of benzinepomp te gaan staan en dan kan je de optie tanken kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
RMB schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:46:
Volgens mij heb ik het!

Ehhhh nee... Als je 2 kaarten van 512MB hebt heb je gewoon 512MB, geen 1024...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:55:
[...]

Voor zover ik weet is het gewoon een kwestie van dicht bij een tankwagen of benzinepomp te gaan staan en dan kan je de optie tanken kiezen.
Bij mij gaat het automatisch als ik in een bezinestation stil sta.

Overigens is er nu net een nieuwe patch uitgekomen (op Steam iig):
Updates to ARMA 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

ARMA 2

Major AI tweaking and balancing (especially AI infantry can hear much less)

Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues)

Numerous fixes and improvements in the Harvest Red campaign

[ Voor 41% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 05-08-2009 21:43 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Herko_ter_Horst schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:40:
[...]

Bij mij gaat het automatisch als ik in een bezinestation stil sta.

Overigens is er nu net een nieuwe patch uitgekomen (op Steam iig):
[...]
verbetering van 1.05?

overigens ga ik nu aan manhattan beginnen maar ik heb 1 probleem ik zie echt nooit de vijand :?, dus ik heb niet om op te schieten.

Verder lees ik dat je straks voertuigen kunt kopen?

En 1 vraagje hoe zorg ik er voor dat in de editor de vliegtuigen ook echt hun lgb`s gooien op de doelen die ik aanstraal als scout

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

icecreamfarmer schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:14:
[...]

verbetering van 1.05?

overigens ga ik nu aan manhattan beginnen maar ik heb 1 probleem ik zie echt nooit de vijand :?, dus ik heb niet om op te schieten.

Verder lees ik dat je straks voertuigen kunt kopen?

En 1 vraagje hoe zorg ik er voor dat in de editor de vliegtuigen ook echt hun lgb`s gooien op de doelen die ik aanstraal als scout
Maak een missie bij een stadje, geef jezelf een lasermarker (this addmagazine "laserbatteries";this addweapon "laserdesignator" in je initveld of word een class die er een heeft...)

Laat een AH1Z bij je in de buurt vliegen die dezelfde kant op kijkt, lase een target, (bijvoorbeeld een kerk O-) )... enjoy the fireworks!

Als je nou een missie wil maken waarbij vliegtuigen alleen LGB's gebruiken en niet zelf met hun wapens de boel gaan slopen:

Neem een vliegtuig (AH1Z kan met z'n hellfires zelf doelen kiezen, dus dat werkt niet zo mooi), de AV-8B (LGB) is een mooie (heeft 6 ipv 4 tov A10) met LGB's.

In het initveld van de AV-8B (LGB): this removeallweapons, this addmagazine "6Rnd_GBU12_AV8B", en sleep de ammo slider helemaal naar 0. Weet niet meer zeker of dat laatst noodzakelijk is, maar kwaad kan het niet :)

Gooi wat doelen in de buurt, en paint it baby! 8)

Scriptaal en classes om mee te spelen :
http://community.bistudio...:Scripting_Commands_ArmA2
http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class/

Als iemand weet hoe je de AI fatsoenlijk een doel kan laten lasen... zeg het ff plz? :)

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 06-08-2009 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Laatst online: 22-12-2024
Patch v1.03 is gisteren uitgekomen . fixed een heel deel bugs, dus zeker de moeite om te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ah damn! Nu is alles weer in 't Duits 8)7

http://www.armaholic.com/page.php?id=6011

1.03 DE2UK :)

Hmm, het verschilt per doelwit of de AI deze wil painten of niet.

UAZ wel, UAZ met 30mm wapen weer niet. Tank wel...

Heel apart...!

Wellicht dat als je iets meegeeft als "unit doFire target" dat 't dan wel wil...?

[ Voor 95% gewijzigd door steveman op 06-08-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

je moet de unit eerst de action geven om de laser marker tevoorschijn te halen. In de comref staat ergens hoe die action heet. Dan moet je idd een DOTarget, en daarna een DOFIRE command geven. Althans, zo ging het in de oude arma. Als je het zeker wilt weten zal je het even moeten vragen op de BI forums..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb eens een missie gemaakt met alle opfor voertuigen en twee dudes met lasermarkers... en een stuk of 5 av8's

En zowaar alle doelen worden opgeblazen...! Dus waarom bij een eerdere test met alleen een UAZ met 30mm granaatwerper 't niet werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een droog spel is dit. Zat net even de 2e of 3e missie te doen, dat je moet helpen een stad uit te kammen.
Ik moet eerst 5 minuten lopen om op bestemming te komen. Zie ik allemaal tanks kris kras door elkaar rijden.
Maar goed krijg ik eindelijk een missie om een sniper te doden. Weer 5 minuten lopen om op bestemming te komen. Wordt er uitgelegd dat zij hem gaan afleiden en dat ik hem dan te pakken kan nemen. Goed..Is die net uitgepraat, hoor ik meteen een teamgenoot: "GOT HIM". Oh ok...nou dat was dan dat. Moet ik weer 5 minuten lopen naar een warenhuis, geen hond te zien. Ben ik bij de ingang, krijg ik een filmpje te zien hoe we het pakhuis bestormen. Heb de hele missie geen fuck gedaan. :s

Edit: Bovendien lopen al me teamgenoten met een wit gezicht rond omdat de graphics niet echt hun best willen doen.
Edit 2: Nu had ik mooi aangegeven me op een mooie open vlakte af te zetten, maar parkeerd die me toch mooi in de bomen. Ik stop maar weer is :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... mijn savegames van de campaign doen het dus niet meer met de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:54:
Wat een droog spel is dit. Zat net even de 2e of 3e missie te doen, dat je moet helpen een stad uit te kammen.
Ik moet eerst 5 minuten lopen om op bestemming te komen. Zie ik allemaal tanks kris kras door elkaar rijden.
Maar goed krijg ik eindelijk een missie om een sniper te doden. Weer 5 minuten lopen om op bestemming te komen. Wordt er uitgelegd dat zij hem gaan afleiden en dat ik hem dan te pakken kan nemen. Goed..Is die net uitgepraat, hoor ik meteen een teamgenoot: "GOT HIM". Oh ok...nou dat was dan dat. Moet ik weer 5 minuten lopen naar een warenhuis, geen hond te zien. Ben ik bij de ingang, krijg ik een filmpje te zien hoe we het pakhuis bestormen. Heb de hele missie geen fuck gedaan. :s

Edit: Bovendien lopen al me teamgenoten met een wit gezicht rond omdat de graphics niet echt hun best willen doen.
Edit 2: Nu had ik mooi aangegeven me op een mooie open vlakte af te zetten, maar parkeerd die me toch mooi in de bomen. Ik stop maar weer is :(
Dat gebleekte teammates probleem is puur omdat je videogeheugen vol zit. Kijk maar eens een poosje puur naar het hoofd, zonder dingen in de verte. Dan verschijnt ie op den duur, of zet de distance oid lager zodat je meer videogeheugen vrij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hi,

Ik zit nu in de missie "Badlands", waar je die 4 steden moet innemen.
Nu heb ik met "Napa" de eerste 2 steden. Novy Sobor en Stavy Sobor ( weet de namen niet precies) . Maar weet hier iemand hoe ik een heavy vehicle factory kan bouwen? Deze staat niet in het base menu.

Prachtig spel verder maar door al die bugs verdwijnt de humor wel. Ik geloof dat ik "Manhatten" wel 4 keer opnieuw heb gestart. ( op zich wel een gave missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Heavy is volgens mij niet beschikbaar daar, ook zijn er geen MBTs al tegenstanders, dus not to worry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bedankt voor het snelle reageren.
Hmm, dan ben ik op het verkeerde been gezet. Ik las namelijk in verschillende posts,op het forum van Bohemia, dat je wel een Heavy kon bouwen.Maar niemand die zegt hoe.
Ik ben niet zo goed met dit spel, dus een T-72 zou het leven van Cooper toch iets kunnen verlengen. :)
steveman schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:16:
Heavy is volgens mij niet beschikbaar daar, ook zijn er geen MBTs al tegenstanders, dus not to worry :)

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Die heavy was eerst gewoon ook mogelijk maar met 1.03 is die eruit gesloopt denk ik.
Doe overigens niet te veel moeite met je base aangezien deze niet persistent is...geld hou je in de volgende missie (ben ik nu) ook niet over.

spoiler:
je kunt gewoon met een voertuig linea directa op de hoofdvestiging in een stadje rijden, uitstappen en dekking in de bunker nemen. na een tijdje heb je de stad over genomen en dan weer snel wegwezen.. Op een gegeven moment krijg je de optie om prizak (napa estremistische leider) om te leggen maar bij mij was dit onmogelijk. 9 dragu clips op m leeg geschoten van veraf en dichtbij maar dood gaatie niet...kan een bug zijn in 1.03

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:49

Zewatanejo

Fine Thanks!

De singleplayer heb ik maar gelaten voor wat het is. De campaign zit vol met bugs en verpest al snel het speelplezier.
Niet dat ik ARMAII geen leuk spel vind, het heeft alleen een grote leercurve. Bepaalde mate van acceptatie van bugs hoort daar helaas ook bij.

Het is ook met ARMAII weer de vooral de community die het erg leuk maakt.
Voorbeeld daarvan is vooral de warfare mod, gemaakt door Benny van de Hotshots Squad. Deze CTI mod/map ontwikkelt zich enorm snel en met name 2 XR servers draaien ze 24/7.

Ik speel veel met de mannen van de Hotshots squad en vaak wordt er serieus gespeeld met goede teamplay.
Er zijn meestal goede commanders waar de meeste spelers naar luisteren en en eventuele teamkillers worden direct gekickt. Om echt een kick te krijgen van het spelen moet je wel geduld hebben, want de meestel rondes duren en uurtje of vier.........en eindigen meestal in een massaslachting van de tegenstander... >:)

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Tomino
Eigenlijk net begonnen met ARMA, legaal wel waard en het loopt ook 10x beter als de onofficieel verkregene versie.

Had het spel gekocht in Hongarije omdat ie daar goedkoper was. "ja er zit engels bij"

Not :P Nu via een mod HONGAR-> english mod gevonden via de officiele forum site.
Nu er echt in duiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

En ja hoor er is alweer een expansion pack aangekondigd! :P

Het gaat om een standalone expansion pack: ARMA II Operation Arrowhead

Het gat dus om een apart, aanvullend spel, dat waarschijnlijk ook weer 50 euro gaat kosten. Het spel moet nog uitkomen voor de release van OFP2: Dragon Rising.

Persoonlijk lijkt me bijzonder interessant, maar er zal vast een discussie losbarsten. Met kritiek op Bohemia Interactive, dat ze eerst maar eens de bugs uit de huidige release moeten halen en dat ze zoveel geld gaan vragen voor een expansion pack.

edit:
Zie ook een persberichtje hier en artwork:
Afbeeldingslocatie: http://static2.videogamer.com/videogamer/images/pc/arma_ii_operation_arrowhead/screens/thumbs/arma_ii_operation_arrowhead_2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static2.videogamer.com/videogamer/images/pc/arma_ii_operation_arrowhead/screens/thumbs/arma_ii_operation_arrowhead_1_small.jpg
klikbaar!

[ Voor 81% gewijzigd door Zewatanejo op 14-08-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Klinkt interessant, zo'n Afghanistan setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja, ik ga hem niet meer vantevoren kopen... zoals bij arma2 wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
Woot, afghanistan setting :) Imho vele malen cooler dan dat russische gedoe :P

Alleen als het standalone wordt, en hij wordt even duur als een nieuw spel... Zou hij dan ook zo groot zijn als een nieuw spel? Ik vraag me af waarom ze het dan niet gewoon ARMA III noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Oké? Erg vreemd tbh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Wat ik me eigenlijk afvroeg: met hoeveel personen kun je maximaal online?
En hoe zijn jullie multiplayer bevindingen? Ik koop immers enkel een spel voor de Multiplayer.

Ik kan deze Multiplayer informatie namelijk niet zo 1,2,3 op het net vinden. Zelfs niet op de diverse ArmA 2 websites en fora.

[ Voor 9% gewijzigd door Indy91 op 15-08-2009 11:00 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:59:
Wat ik me eigenlijk afvroeg: met hoeveel personen kun je maximaal online?
En hoe zijn jullie multiplayer bevindingen? Ik koop immers enkel een spel voor de Multiplayer.

Ik kan deze Multiplayer informatie namelijk niet zo 1,2,3 op het net vinden. Zelfs niet op de diverse ArmA 2 websites en fora.
Hangt puur van de server af.
Ik speel vaak bezerk, waar ik wel eens met 100 man online oorlog heb lopen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:52:
[...]

Hangt puur van de server af.
Ik speel vaak bezerk, waar ik wel eens met 100 man online oorlog heb lopen voeren.
100 man, dat klinkt mooi.

Als ik het arcade gedeelte van BF2 even vergeet, kan ik het Multiplayer gedeelte van Arma 2 enigzins vergelijken met BF2?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

In bepaalde opzichten kan je het misschien vergelijken, maar over het algemeen genomen absoluut niet.

Zowieso is het bij arma het geval dat het MP gewijs erg veel bandbreedte trekt. Gevolg is dat er vaak lagpartijen zijn die soms totaal niet te overzien zijn. Dit is eigenlijk al vanaf de eerste flashpoint. Maargoed, wat wil je met meer dan 100 vierkante kilometer en zoveel voertuigen/personen..

De actie is ook totaal anders, veel mensen kunnen het geduld niet opbrengen om de controls allemaal tot zich te nemen en komen vervolgens in een wereld waar ze zich enorm in het diepe gegooid voelen..

Ofwel, ik zou zeggen , neem de proef op de som. Arma2 is een compleet andere, nieuwe ervaring vergeleken met welke shooter dan ook. Dat deze ervaring soms lastig, moeilijk te begrijpen en een hoge leercurve heeft is een kleine hindernis voor een groter goed.

Goed, einde sales-praatje Arma2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gevolg is dat er vaak lagpartijen zijn die soms totaal niet te overzien zijn. Dit is eigenlijk al vanaf de eerste flashpoint. Maargoed, wat wil je met meer dan 100 vierkante kilometer en zoveel voertuigen/personen..
Het is een reden misschien, maar kan niet de reden zijn. Joint ops loopt prima met 100 man+ op grote mappen (ook richting de 100 km^2), en die is al redelijk bagger geprogrammeerd (misschien hebben ze de netwerkcode wel goed gemaakt, zou wel het enige zijn).

Het wordt nogal nutteloos als je wel mooie grote mappen hebt, maar je ze niet kan gebruiken door lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Begrijpelijk, maar de keuze om een multiplayer in te voeren in de eerste Flashpoint was eentje die niet vantevoren vaststond. Daarom is het een overhaast geheel geworden dat mettertijd verbeterd is, net als de rest van de eeuwige kinderziektes die de serie teisterden. bij Joint ops was echter vantevoren al bekend, en is multiplayer hun main focus geweest, vandaar dat zij dit aspect beter in orde hebben, al moet ik eerlijk zeggen dat ik joint ops plus uitbreiding ook thuis heb liggen en de netcode ook vaak wat te wensen overliet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Vanaf nu kun je beta-patches vanaf hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
hey mensen, heb even een weekje de wat minder legale versie getest; en nu dus maar de volledige versie via steam aangeschaft. Ben tot de conclusie gekomen dat als je je niet laat storen door de paar bug'jes die er hier en daar uit springen, dit toch wel een heel erg gaaf spel is. Doet me een beetje denken aan de old-school delta force en R6 titels die ik vroeger ook erg veel speelde. Anyway, bij deze meld ik mij voor wat multiplayer fun, mijn steam username is sc0ut, voor als mensen wat coop missies willen doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

sc0ut0r schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:32:
hey mensen, heb even een weekje de wat minder legale versie getest; en nu dus maar de volledige versie via steam aangeschaft. Ben tot de conclusie gekomen dat als je je niet laat storen door de paar bug'jes die er hier en daar uit springen, dit toch wel een heel erg gaaf spel is. Doet me een beetje denken aan de old-school delta force en R6 titels die ik vroeger ook erg veel speelde. Anyway, bij deze meld ik mij voor wat multiplayer fun, mijn steam username is sc0ut, voor als mensen wat coop missies willen doen ofzo.
Heb je Xfire?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb vandaag de demo eens uitgebreid geprobeerd en ik vroeg me serieus af waarom ik dat niet eerder gedaan heb :X.

Het enigste wat me wel heel erg tegenvalt is het aantal servers dat ik tegenkom in de multiplayer list. Is het zo dat de serverlist in de demo gefiltert word op demo-servers of zijn die 10 servers die ik zie daadwerkelijk alle servers die er voor arma 2 beschikbaar zijn ?

Ik heb vanavond namelijk nog wel een gaatje en was eigenlijk van plan 't spel ergens op te pikken, al kan ik me zo 123 niet herinneren of de bart smit, intertoys of dixons 't spel heeft liggen. Nooit zo op gelet eigenlijk.

Als iemand een screenshot van de retail-serverlist zou willen posten graag :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Retail = Veeeeeeeel meeeeeeeeeer servers ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ok :) ligt deze game ook gewoon zo bij de bart smit enzo in de winkel of moet ik daarvoor al naar een media markt ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Is inmiddels te koop bij de betere gamesboer.

Bartsmit misschien ook. E-plaza zeker wel.

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Afbeeldingslocatie: http://www.guntenaar.nl/pics/1252614063servers.JPG

servers en spelers genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik heb bij de demo-versie last van extreme overbelichting soms. Hebben meer mensen dit?
Ik draai met een Geforce 8800GTS-320MB op Vista 64 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Leden of spelers werven is hier niet de bedoeling ;)

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 13-09-2009 00:00 ]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik zie heel platte vlakken en brakke sprites met mijn 9800gx2+windows 7. Dit was met xp en vista gewoon prima.

Driver : nieuwste van nvidia, en de settings zowel op full als op low gehad.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TheLemon schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:16:
Ik heb bij de demo-versie last van extreme overbelichting soms. Hebben meer mensen dit?
Je bedoel als je in de zon kijkt, of van binnen naar buiten gaat etc :P ? Dat hoort bij de game :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

TheLemon schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:16:
:)

Staar jij maar eens vol in de zon irl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ja snap ik, maar het lijkt of dat effect blijft hangen. Het gaat gewoon niet meer weg, terwijl ik de andere kant op kijk. Als ik naar de grond kijk is het wel ietsje donkerder, maar het lijkt of het effect veel te sterk aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

TheLemon schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:23:
Ja snap ik, maar het lijkt of dat effect blijft hangen. Het gaat gewoon niet meer weg, terwijl ik de andere kant op kijk. Als ik naar de grond kijk is het wel ietsje donkerder, maar het lijkt of het effect veel te sterk aanwezig is.
dat gevoel heb ik ook, het effect houdt te lang aan, in het echt heb ik geen minuut nodig om te wennen aan het licht wanneer ik een huis binnenstap

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kan iemand me vertellen hoe ik in het spel een screenshot maak onder windows 7 ? Dat lukt me nml echt niet, en ik wil graag mijn probleem (zie Boudewijn in "ArmA II") tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

TheLemon schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:23:
Ik snap je probleem. Arma is te overdreven hiermee. Zelfde geldt voor hun nachtkijker. op het moment dt je even vol in de lucht (blijkbaar het licht) kijkt dan moet dat ding bekant een halve minuut weer wennen aan de grond Ja het is realistisch, maar zo erg waren zelfs die ouwe dienstnachtkijkers in het echt niet eens, dus weet niet wat voor prutmateriaal ze gebruiken in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dit zijn mijn issues trouwens:

arma gaar

arma gaar

Het eerste scenario.

Specs:

Windows7 (met vista werkte het prima)
Core i7 920
9800gx2

Alles op laag zetten helpt trouwens niet :/.

Iemand een idee?

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Nee, niet echt een idee, maar het lijkt er wel op dat je de oorzaak bij de videokaart(drivers) moet zoeken. Probeer eens verschillende drivers. Oude en nieuwe.
Heb je al gezocht op google of je probleem vaker voorkomt?

Anders zou je ook hier je vraag kunnen stellen.

Spielerij - Problemen & Vragen

Daar hoort hij namelijk thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Iemand ervaring met de VOP sound mod 2.0, nu zelfs 2.1 ?!

Deze bleek in arma (1) ook een must have te zijn, iemand die hem hier gebruikt, of eigenlijk meer mijn vraag:
valt deze overal op alle servers te gebruiken of toch niet?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Boudewijn schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:28:
Dit zijn mijn issues trouwens:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het eerste scenario.

Specs:

Windows7 (met vista werkte het prima)
Core i7 920
9800gx2

Alles op laag zetten helpt trouwens niet :/.

Iemand een idee?
Herkenbaar. Ik heb dat bij Arma1 ook gehad. Probleem was niet op te lossen. Lag aan de combinatie van hardware, wat toen een AMD xp2600+ was met Geforce 6800gt.

Driver updates/downgrades kan je altijd proberen. Kijk ook even op de BIForums voor wellicht de oplossing.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hoe kun je external view hebben? ik zie het in veel filmpjes op youtube maar ik kan het in de controls niet vinden. Ik heb het boekje nog niet doorgespit, ga ik binnekort even doen.

Het is wel echt simulatie ik weet niet of ik het heel leuk vind maar wel interessant. Is het een beetje te doen zonder joystick? Als het spel me echt bevalt en erin gespecialliseerd wil worden lijkt me het misschien wel leuk om wel een joystick te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Welke zou beter zijn, De Thrustmaster T.Flight Hotas X of de Saitek Cyborg X

Zon Throttle hendel is wel een must lijkt me, maar de Thrustmaster ziet er wat cheap uit, alleen heeft wel een betere hendel. En de Saitek lijkt me wat prefessioneler maar weer een goedkoop klein hendeltje.
Echt veel duurde dan 50 a 60 euro wil ik niet gaan zo fanatiek ben ik ook niet.

Iemand een beter alternatief?

edit:

Na wat rond gelezen te hebben (oh is het al zo laat :O ) er achter gekomen dat de Cyborg niet zon beste kwaliteit heeft. en de Hotas X wat stug is. Als alternatieven heb ik de Logitech Extreme 3D Pro en de Thrustmaster T.16000M bekeken en leken me ook wel aardig. Iemand ervaringen met deze sticks? Ik weet dat de 16000M ultra precies is, hoe zit dat met de Extreme 3D van logi? Enige nadeel van de 16000M is dat de buttons niet programmeerbaar zijn, dat kan dus in bepaalde games nadelig uitpakken als hij niet alle joystick buttons herkend.

[ Voor 49% gewijzigd door Bulls op 01-10-2009 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb de Extreme en ken meerdere mensen die er problemen mee hebben/hadden. Links/Rechts draaien gaat na een tijdje mankementen vertonen. Ga voor de Hotas of gelijk de duurdere Saiteks. Je zal hem meer gebruiken dan je denkt in het begin, geloof me ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

sain onez schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:13:
Iemand ervaring met de VOP sound mod 2.0, nu zelfs 2.1 ?!

Deze bleek in arma (1) ook een must have te zijn, iemand die hem hier gebruikt, of eigenlijk meer mijn vraag:
valt deze overal op alle servers te gebruiken of toch niet?
Niet op alle servers, maar dat zijn vaak servers die helemaal geen mods toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dani86 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:18:
[...]

Niet op alle servers, maar dat zijn vaak servers die helemaal geen mods toestaan.
Mooi zo, ik heb een hekel aan serverside custom content, bij HL2 (en dus COD CSC etc) wordt je ermee dood gegooid, maakt niet uit welke server je joined je moet downloaden, zelfs dezelfde servers die je vaker speelt. Dit verpeste imho de game behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Wat het punt is is dat bij Arma (zowel 1 als 2) een server crasht als jan en alleman met verschillende mods komt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en herleid ik nu hieruit dat die vop mod niet aan te raden is, of is dit een vrij algemene!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

sain onez schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:24:
en herleid ik nu hieruit dat die vop mod niet aan te raden is, of is dit een vrij algemene!?
Je kan het gewoon proberen, je kan je game opstarten met of zonder mods dmv een shortcut deze commandline:

VOLUME:\ArmA 2 root folder\arma2.exe" -nosplash -nomap -mod=@map van de mod

mapnaam dus altijd beginnen met een @.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor slowchat. Als je niets nuttigs te posten hebt, post dan ook gewoon niet.