Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

superwashandje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:25:
[...]

dat het gedaan is ivm het realisme begrijp ik zoals ik ook in mijn eerste post al aangaf maar ik vind (en denk) niet dat het hetzelfde is als de blur(r?). de blur vind ik niet zo erg maar het doorschieten van het beeld/ de lag vind ik erg irritant en breekt voor mij de hele gameplay af. zo is er gewoon niet mee te mikken/richten.

maar ik neem dus aan dat het niet uitgezet kan worden.
Hmmm je zou even kunnen kijken naar die patch, maar als je echt alleen dat doorschieten uit wil zetten zou ik niet weten waar dat kan.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

game geinstalleerd, vol verwachting bootcamp gestart, reageren alle controls na +1sec. very very very very annoying (onspeel baar), wat kan ik aan mijn systeem controlleren wat dit mogelijk veroorzaakt?
heb diverse andere games gespeeld op dit systeem zonder issues.
//edit
hmmz 3gb ram, nvidia 6600, p4 3ghz

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 03-07-2009 08:38 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Het helpt als je je specs geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
himlims_ schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:58:
game geinstalleerd, vol verwachting bootcamp gestart, reageren alle controls na +1sec. very very very very annoying (onspeel baar), wat kan ik aan mijn systeem controlleren wat dit mogelijk veroorzaakt?
heb diverse andere games gespeeld op dit systeem zonder issues.
//edit
hmmz 3gb ram, nvidia 6600, p4 3ghz
te oude pc...
een geforce 6600 ga je dit spel echt neit nromaal mee kunnen spelen.
verder heb je een single core cpu dat werkt ook erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Nordcore schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:36:
Ik heb mijn 8800gt 512mb gisteren geupgrade naar een 4870 1gb speciaal voor dit spel.

ik heb wel degelijke en enorme vooruitgang geboekt van 22fps met dezelfde settings naar 33 fps (met de demo benchmark) (settings op normal of high)

Het spel is nu goed speelbaar met een resolutie van 1680 x 1050 met alles op very high (inclusief Anisotropic filtering) behalve AA die staat dan op normal meen ik.

Ik heb vanav iets meer tijd als gisteren.
Ik zal wat uitgebreider testen.
Ik heb een dual boot systeem, ik had de game in eerste instantie onder vista 64bit geinstalleerd.
Ik heb hem nu ook op windows xp pro 32 bit geinstalleerd.

Hij draait nu vele malen soepeler, ik kan nu zelfs de optie AA op low zetten (de rest op very high op 1680x1050) zonder framededrops
Ik kom met de benchmark uit op een gemiddelde van 29fps met deze settings.

Als ik de pre configured settings op "high" zet in de demo en de benchmark draai kom ik uit op 21 fps, net te weinig maar vind ik er ook niet uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Nordcore schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:18:
[...]

Ik heb een dual boot systeem, ik had de game in eerste instantie onder vista 64bit geinstalleerd.
Ik heb hem nu ook op windows xp pro 32 bit geinstalleerd.

Hij draait nu vele malen soepeler, ik kan nu zelfs de optie AA op low zetten (de rest op very high op 1680x1050) zonder framededrops
Ik kom met de benchmark uit op een gemiddelde van 29fps met deze settings.

Als ik de pre configured settings op "high" zet in de demo en de benchmark draai kom ik uit op 21 fps, net te weinig maar vind ik er ook niet uitzien.
Hmzz vreemd. Jij haalt met je HD4870 33FPS en de ander haalt net 21 FPS.

Ik haal met mijn HD4890 haal ik 35Fps met de benchmark. Hierbij Viewdistance op 3000m en de rest op very high behalve AA die staat op normal ofzo..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
maar de 4890 is maar ietsjes sneller als de 4870...was me iig niet de 40 euro extra waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
klopt, in een aantal games is hij maar een beetje sneller. Sommige games is hij ook echt een flink stuk sneller.. Ik ging nieuwe pc kopen dus wilde gewoon die kaart hebben. Hij clocked ook redelijk goed over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nordcore schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:09:
[...]

te oude pc...
een geforce 6600 ga je dit spel echt neit nromaal mee kunnen spelen.
verder heb je een single core cpu dat werkt ook erg tegen.
crap, helaas niet in de pot om me pc nog te upgraden, ander spelletje maar spelen dan deze zomer.
toch bedankt voor je toelichting.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
himlims_ schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:07:
[...]

crap, helaas niet in de pot om me pc nog te upgraden, ander spelletje maar spelen dan deze zomer.
toch bedankt voor je toelichting.
graag gedaan :-)
het is gewoon een game die hele hoge systeemeisen heeft om vloeiend te kunnen spelen met goede graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nou de game is verzonden bij mij... Checken hoelang het nu duurt voordat ik hem binnenkrijg...

Ik ga de officiele versie eerst maar gewoon Singleplayer spelen.. Dat vind ik al leuk zat vaak. Beetje tactisch met de PC spelen etc..

De game is ongelooflijk zwaar. Bijna belachelijk te noemen. Snap ook niet waarom ze geen DX10 hebben gebruikt. Scheelt vaak toch wat performance ( liever DX 10.1 natuurlijk (A) )
Ik verwacht dat ze met wat patches nog wel wat dingen kunnen fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Ga ik dit kunnen draaien op:

E6850 3.0 Ghz Dualcore
4096 MB Ram
8800GTX 768MB
1920*1200 scherm

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Draai lukt vast wel..

Of je het perfect kan draaien is de vraag...

Ik denk dat de resolutie iets omlaag moet, of dat je de instellingen zelf wat omlaag gaat drukken.
Ik gok dat je de volgende instellingen wel moet kunnen draaien:

Distance View: 1500 tot 2000 ( niet hoger )
Rest allemaal op Medium of Normal.

Ik zou zeggen: Download de Demo en je zal het zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo spel net maar ff bij Saturn gekocht _/-\o_

Ik heb nog nooit zolang en zoveel plezier gehad in een Demo :P

CTI is echt de bom.
Dat ooit zelfgemaakt door een community! en hebben ze er nu standaard ingevoegd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:50:
Zo spel net maar ff bij Saturn gekocht _/-\o_

Ik heb nog nooit zolang en zoveel plezier gehad in een Demo :P

CTI is echt de bom.
Dat ooit zelfgemaakt door een community! en hebben ze er nu standaard ingevoegd _/-\o_
Even aan 't rondzoeken geweest... maarre... wat is CTI :? :$

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Uit wat ik net heb gelezen is dat een soort mode waarin de in het begin gekozen commander allerlei materieel moet aanschaffen met punten die te verkrijgen zijn door objectives ofzo te voltooien. Soort van RTS met echte mensen dus. Blijkbaar inlcusief het base-builden... http://www.tacticalgamer....ission-armed-assault.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat was een mod uitgebracht voor OFP.

Dat houdt in dat je een Commander hebt die de basis bouwt, en de rest probeerd steden te veroveren om resource te krijgen voor de commander, zodat hij nog meer dingen kan bouwen zoals heavytanks noem maar op.
De soldaten zelf kunnen weer tanks en peletons kopen die bestuurd worden door de AI. Die kan je commando's geven om bepaalde aanvallen uit te voeren.Wie alle steden heeft verovert heeft gewonnen.

Denk maar een Command en Conquer maar dan maak je zelf deel uit als unit.

Belangrijk is wel dat de commander een beetje verstand heeft van bouwen want grotendeels ligt de verantwoording bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Ooh ok!

Zoals die ene modus die ook in de demo zit!

Ik heb 't spel niet meer veel gedaan ivm 't mooie weer enzo, maar ik merk wel dat m'n tactische skills zodanig weggezonken zijn dat ik een missie op veteran niet haal :( Irritant is dat zeg :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 09:36:
Ooh ok!

Zoals die ene modus die ook in de demo zit!

Ik heb 't spel niet meer veel gedaan ivm 't mooie weer enzo, maar ik merk wel dat m'n tactische skills zodanig weggezonken zijn dat ik een missie op veteran niet haal :( Irritant is dat zeg :o
Ik heb hem gister gekocht, ondanks het mooie weer en tentamens (Deadline maandag). Was ik niet te stoppen.
Heb in een stuk door lopen spelen. Verdere toffe modus die je kan spelen

Evolution
Domination

Helemaal coop is geweldig omdat je dan met een stuk of 30 man tegen de AI vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Ik heb de Demo ook maar gedownload om te kijken hoe het draait, en of het leuk is.
Was voor mij een grote verassing eigenlijk, ik heb ARMA deel 1 nooit gespeeld, maar dit lijkt echt precies op OFP _/-\o_ alleen dan mooier.
Zelf de Editor is zo'n beetje precies het zelfde, ik kon in no time weer missies in elkaar zetten.

De benchmark gaf bij mij 29FPS gemiddeld, met settings Variërend van very high tot high, Zonder AA op 1440x900 en viewdistance 1600

Ik weet nu iedergeval dat ik dit spel na een upgrade van me pc, ga aanschaffen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij iets kan vertellen mbt Multiplayer Online? Heeft het vergelijkingen met andere games, wat een type Multiplayer is er? Ik download op het moment de demo, maar ben gewoon erg nieuwschierig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb zojuist de Boot Camp gedaan en dat was wel de moeite. Alleen vage controls met het medic gedeelte, daar kwam ik niet aan uit...

Normaal ben ik niet voor dit soort games (trage FPS) maar in de tussentijd dat COD4 niet werkt op Windows 7 en COD6 er nog niet is, lijkt dit een goed alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

De campaign (met cheats) uitgespeeld.
De laatste drie missies waren toch te langdradig om het normaal uit te spelen.
Ik vind dat het wel beter kon.
Het is voornamelijk overwinnen van terrein van de Chedaki en Russen.
Er zit veel meer potentie in. Denk bijvoorbeeld aan de Commander mode (wat in de laatste missie een rol kan spelen) of het opbouwen van een basis.

Goed, er zullen in de nabije toekomst veel mods voor uitkomen, en dat is ook een van de redens dat ik het spel heb (naast de missie editor), anders zou het spel niet hoger scoren dan een 5.

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hoe win je die missie waarbij je die 3 kampen moet controleren en de rebel die net in de auto wegrijdt moet tegen houden?
Ik snap dat nog steeds niet.... als in: Hoe houd je die man tegen? Auto beschieten kan maar dan rent hij weg.
Doodschieten werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Hmm, na het installeren start ie in een "out of range" resolutie :S.

Iemand enig idee waar je dat buiten het spel om kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Phuncz schreef op zondag 05 juli 2009 @ 14:27:
Heb zojuist de Boot Camp gedaan en dat was wel de moeite. Alleen vage controls met het medic gedeelte, daar kwam ik niet aan uit...
Heh, die vond ik ook een beetje raar. Ik kreeg die "gewonde" wel in sleephouding en ook over m'n schouder, maar op geen van die twee manieren kon ik meer bewegen :? Toen het poppetje maar losgelaten en gewoon in m'n eentje naar die instructeur teruggelopen, en kennelijk was dat oke want ik mocht door naar de volgende oefening :?

Tijdens de laatste drill (met raketwerpers op de dummy tanks schieten) begonnen de poppetjes van de volgende opdracht (je eerste gevechtsoefening) al gelijk te schieten nadat ik de eerste tank raakte. De instructeur van die oefening werd daar ook dodelijk getroffen 8)7 En gezien ik dat niet verwachtte tijdens de oefening en nog met die raketwerper geknield zat, was ik niet veel later ook kaputt...

Mission opnieuw gestart en dit keer kwamen ze wel pas netjes aanlopen nadat ik de tank-drill had afgerond en de instructeur daar me de opdracht gaf om dat andere team aan te vallen. Overigens was ik ook toen vrij snel dood ondanks dat ik direct na de tankoefening plat in het gras ben gaan liggen; de "enemies" waren redelijk aimbotterig door het gras aan het kijken, en zelf zie je ze dus niet/nauwelijks vanuit het hoge gras, je moet knielen om ze in het vizier te krijgen. Ik had er 3 of 4 te pakken voordat ik er geweest was, en heb het sindsdien nog niet opnieuw geprobeerd.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnwoo schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:26:
[...]

Mission opnieuw gestart en dit keer kwamen ze wel pas netjes aanlopen nadat ik de tank-drill had afgerond en de instructeur daar me de opdracht gaf om dat andere team aan te vallen. Overigens was ik ook toen vrij snel dood ondanks dat ik direct na de tankoefening plat in het gras ben gaan liggen; de "enemies" waren redelijk aimbotterig door het gras aan het kijken, en zelf zie je ze dus niet/nauwelijks vanuit het hoge gras, je moet knielen om ze in het vizier te krijgen. Ik had er 3 of 4 te pakken voordat ik er geweest was, en heb het sindsdien nog niet opnieuw geprobeerd.
Ja, die trainingsmissie waarin je ineens wordt aangevallen door die gasten is erg moeilijk, heb hem maar 1x compleet gedaan, de andere keren (stuk of 7) kwam ik ongeveer net zo ver als jou. Wel slecht dat die instructeur soms gewoon neergeschoten/doodgeschoten wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[...]

Heh, die vond ik ook een beetje raar. Ik kreeg die "gewonde" wel in sleephouding en ook over m'n schouder, maar op geen van die twee manieren kon ik meer bewegen :? Toen het poppetje maar losgelaten en gewoon in m'n eentje naar die instructeur teruggelopen, en kennelijk was dat oke want ik mocht door naar de volgende oefening :?
Ja idd had ik ook !
Tijdens de laatste drill (met raketwerpers op de dummy tanks schieten) begonnen de poppetjes van de volgende opdracht (je eerste gevechtsoefening) al gelijk te schieten nadat ik de eerste tank raakte. De instructeur van die oefening werd daar ook dodelijk getroffen 8)7 En gezien ik dat niet verwachtte tijdens de oefening en nog met die raketwerper geknield zat, was ik niet veel later ook kaputt...
dit had ik ook maar ik had de 5 AI'tjes zo gevonden, met veel taktiek zonder schade er door geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Boudewijn schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:20:
Hoe win je die missie waarbij je die 3 kampen moet controleren en de rebel die net in de auto wegrijdt moet tegen houden?
Ik snap dat nog steeds niet.... als in: Hoe houd je die man tegen? Auto beschieten kan maar dan rent hij weg.
Doodschieten werkt ook niet.
Is het niet de bedoeling van het spel dat je er dan achter aan gaat rennen :P dan kun je hem later oppakken. Geen idee of dat werkt :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

het werkt met een trigger met een bepaalde gebiedsomvang. Als alles in dat gebied kapot is gaat die trigger pas z'n werk doen. De oude flashpoint had er ook eens last van dat er ergens toch nog iemand bleef leven die "tussen"een gebouw zat. De AI is namelijk goed in het negeren van onze perceptie van wat solide is en waar je wel of niet "doorheen" kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:54
Echt mijn type spel dit, lekker realistisch. Hier kan ik me wel weer een tijdje mee vermaken. _/-\o_
Er mogen nog wel wat patches bij want nog niet alles verloopt goed, De Heli die je kan brengen land gewoon vrolijk midden in het bos als je dat zegt, met desastreuze gevolgen. Maar het is iig goed speelbaar met 1.02.
Hij is alleen wel een stuk moeilijker lijkt het, moet nu iemand oppakken (Lobotev) die zich naar het noorden verplaatst, alleen er zijn 3 a 4 wegen die ie kan nemen en ik heb ze allemaal afgereden maar nog niemand gezien, je moet gewoon zoeken.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het nu ook sinds een paar dagen, wel leuke game tot nu toe.

Heb alleen last van witte puntjes door mijn scherm, heb al wat bij de instellingen gekeken maar kan zo niet iets vinden.

Patch 1.02 wil die niet installeren, krijg ik melding over ongeldige key :'(

Drivers van mijn ati 4870 en van windows etc zijn up 2 date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
heerlijke game! ik moet nu een wapensmokkelaar vinden en doden. Hij heeft een witte pick up truck maar kan hem gewoon niet vinden _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb hem nu ook, echter snap ik er nog niet zo superveel van. Ben nu in de 1e missie, en heb eigenlijk bijna alle targets gedaan, maar nog niet alle evidence. Ik moest iig regroupen op een bergtop, en nu staan we daar oneindig stil. Wat is de bedoeling nu :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Heb de eerste missie van de demo nog maar eens gespeeld. Echt een vette missie opzich als je hem steeds een graad hoger zet qua moeilijkheid. Daarnaast zijn het meer tegenstanders maar ze zijn ook beter. De 2e missie snap ik niet, en werkt volgens mij ook niet goed.. Hopen dat mijn Kopie van Cd-wow maar eens snel binnen mag komen... Eindelijk vakantie. En met dit gure weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff dit spel is echt niet goed voor mij.

Ik zit al 3 dagen thuis non-stop te gamen man.
Evolution en CTI is zo vet om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

[...]
<knip>... de "enemies" waren redelijk aimbotterig door het gras aan het kijken, en zelf zie je ze dus niet/nauwelijks vanuit het hoge gras, je moet knielen om ze in het vizier te krijgen. Ik had er 3 of 4 te pakken voordat ik er geweest was, en heb het sindsdien nog niet opnieuw geprobeerd.
Ik ben gewoon in de hummer gaan zitten en met een ACOG scope'd geweer in de vuurtoren gaan liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerSneak
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-04 20:59
The Reeferman schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 03:19:
Echt mijn type spel dit, lekker realistisch. Hier kan ik me wel weer een tijdje mee vermaken. _/-\o_
Er mogen nog wel wat patches bij want nog niet alles verloopt goed, De Heli die je kan brengen land gewoon vrolijk midden in het bos als je dat zegt, met desastreuze gevolgen. Maar het is iig goed speelbaar met 1.02.
Hij is alleen wel een stuk moeilijker lijkt het, moet nu iemand oppakken (Lobotev) die zich naar het noorden verplaatst, alleen er zijn 3 a 4 wegen die ie kan nemen en ik heb ze allemaal afgereden maar nog niemand gezien, je moet gewoon zoeken.
Jah echt gek die missie, Ik heb hem dan ook niet normaal kunnen halen. Wel cool dat het helemaal dynamisch is ik heb hem 1x te pakken gehad direct al in het begin (bij het oude kasteel op een zandweg) maar toen liep het spel vast toen ik het filmpje kreeg dat ik hem oppakte (niet gedood), je kan dus wel raden dat de tig keer daarna hij niet meer op de zelfde zandweg te vinden was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mensen ik snap niks van de eerste missie. Ik moet targets designaten los van het huis, de covered tank en de rijdende tank, die heb ik al beide gehad. maar er gebeurt geen drol :). Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, toen ik vanacht op bed ging was ik aan het dromen dat ik nog steeds aan het spelen was.
Zag telkens lichtflitsen van al dat schieten enzo, ik werd in een keer misselijk wakker ben naar de plee gegaan en heb toen zwaar lopen kotsen :?

Heb ik nou zoveel lopen spelen dat ik er gewoon ziek van ben geworden of zo? 8)7

Moet wel zeggen dat ik 12 uurl lang met hele kleine peuzes heb lopen spelen :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:01:
Hmmm, toen ik vanacht op bed ging was ik aan het dromen dat ik nog steeds aan het spelen was.
Zag telkens lichtflitsen van al dat schieten enzo, ik werd in een keer misselijk wakker ben naar de plee gegaan en heb toen zwaar lopen kotsen :?

Heb ik nou zoveel lopen spelen dat ik er gewoon ziek van ben geworden of zo? 8)7

Moet wel zeggen dat ik 12 uurl lang met hele kleine peuzes heb lopen spelen :9
Als je het gespreeld hebt op de pc in je sig zou ik ook niet goed worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nordcore schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:13:
[...]

Als je het gespreeld hebt op de pc in je sig zou ik ook niet goed worden ;)
Die sig klopt al lang niet meer.. ik zou het ff wissen want jij bent al de 2e die erover begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
die no blur mod wie er is . zijn der ook .bisign files voor.

als ik server join dan is het instant kick omdat ik die mod draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:21:
die no blur mod wie er is . zijn der ook .bisign files voor.

als ik server join dan is het instant kick omdat ik die mod draai
Waarom draai je die mod dan? Je kunt het toch ook gewoon uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Heb hem hier eindelijk ook binnen. Heb even multiplayer geprobeerd maar daar snapte ik echt geen snars van. Als iemand een keertje zin heeft om een keertje een potje te doen en het dan aan mij uit te leggen, dan graag.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

pica schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 16:24:
Heb hem hier eindelijk ook binnen. Heb even multiplayer geprobeerd maar daar snapte ik echt geen snars van. Als iemand een keertje zin heeft om een keertje een potje te doen en het dan aan mij uit te leggen, dan graag.
Als je in warfare zit kan je beter eerst even de singleplayer warfare missies doen, alles ter plekke uitleggen is niet te doen.

En geldt voor de andere missies, lees de briefings en de notes, daar staat vaak meer dan genoeg info in om door te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb patch 1.02 eindelijk kunnen installeren, maar nu is mijn game in het duits ipv engels. terwijl ik de engelse patch heb gedownload.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:47:
Heb patch 1.02 eindelijk kunnen installeren, maar nu is mijn game in het duits ipv engels. terwijl ik de engelse patch heb gedownload.

iemand enig idee?
;) de originele kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is der anders niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

We gaan je echt niet helpen met een gedownloade versie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb een nieuwe hobby in dit spel : MASH tentjes bouwen op strategische plekken bij de vuurlinie :*)
Levert ook leuke reacties op =>
"Wow WTF waar komt die tent vandaan ??"
Die heb ik gebouwd net :)
"OK relax nou nog iemand die kampvuur kan maken + gitaar speelt"

:D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Jazeker Nero. En lekker droog bij regen.

Trouwens wie lekker op een Nederlandse server coop wil spelen. Ik ben me al een tijdje op de Tangodown.nl server aan het vermaken. Ook met een Teamspeak voor de betere samenspel.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, zijn er nog Nederlandse clans in de omloop?

Zat vroeger in een clan met OFP, vraag me af als de zelfde mensen ook weer actief zijn sinds de release van ARMA 2.

Ik had ze toen ook in zo'n topic als dit leren kennen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

ik heb geen echte nederlandse "clan"gevonden, maar wel een soort community die afspraken maakt voor co-op games, Tangodown, je zou daar eens kunnen kijken. Luitjes hebben ook een server waar Nederlandsers komen.

edit, welke clan zat je in?

[ Voor 5% gewijzigd door Nickbn op 14-07-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Pepperana schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:07:
Jazeker Nero. En lekker droog bij regen.
Het regende wel veel ja :D
Trouwens wie lekker op een Nederlandse server coop wil spelen. Ik ben me al een tijdje op de Tangodown.nl server aan het vermaken. Ook met een Teamspeak voor de betere samenspel.
+
Nickbn schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:46:
ik heb geen echte nederlandse "clan"gevonden, maar wel een soort community die afspraken maakt voor co-op games, Tangodown, je zou daar eens kunnen kijken. Luitjes hebben ook een server waar Nederlandsers komen.
YUP!!! Als je dan ook nog op hun TeamSpeak Server zit is het helemaal leuk om samen te gamen d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

man man man, ik had de reviews gelezen en verwachte wel een beetje prut controls maar de controls van de jet/heli's zuigen echt zwaar. ik kan geen fatsoenlijke bocht maken met een jet, alleen maar rollen en op en neer gaan... bij de meeste games heb je dit redelijk snel door en gaat het prima, waarom het arma dan niet lukt?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders gebruik je toch een Joystick?

Ik vind het prima met de keyboard, maar ik moet wel zeggen dat ik het ook al gewend ben vanaf ofp.

Vergeet ook niet X en C te gebruiken he om je chopper/vliegtuig te besturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

in ofp ging het toch een stuk makkelijker en nee ik heb geen joystick.Mischien dat de campaign nog leuk word maar na 2 uur in bootcamp is het nou niet echt je van het.

Mooie tutorial ook trouwens bij het bouwen van een basis. Je staat in het midden van een eiland en er gebeurt niets. Handig!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Speel de serie al sinds ofp. Ben nu ook al een maand volop bezig met Arma II, vooral CTI (Warfare) in multiplayer. Ik ben ook op zoek naar een clan, en liefst een Nederlandstalige. . . maar op het moment is er geen. Dus dacht ik om er misschien eentje te starten met enkele mensen. Daarom pols ik hier maar even of er interesse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
timofp schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:53:
Speel de serie al sinds ofp. Ben nu ook al een maand volop bezig met Arma II, vooral CTI (Warfare) in multiplayer. Ik ben ook op zoek naar een clan, en liefst een Nederlandstalige. . . maar op het moment is er geen. Dus dacht ik om er misschien eentje te starten met enkele mensen. Daarom pols ik hier maar even of er interesse is.
Zeker interesse! Draai ook al mee sinds OFP. Daar was CTI ook al geniaal maar helaas niet echt stabiel.
Had zelf ook al gedacht om een zelf een team te maken. Vaste taken en koppels dan kan je zo'n eiland best snel innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ehm... TangoDown.nl :P Nog beter dan een Clan, omdat het geen Clan is maar een ArmA 2 Community !!

Verder komt het wel goed met die controls als ze straks eindelijk analoog zijn zoals het hoort. Joystick moet je sowieso hebben voor vliegtuigen vind ik. Heli's is beide mogelijk, maar bij ArmA 2 vind ik toch een joystick beter passend eerlijk gezegd wegens het semi-vliegsimulator gedoe wat erin zit :)

Oh en ehh je kan altijd nog lekker op zijn Hollands met een paar maten mountainbiken door het bos/ArmA 2 landschap op weg naar die grote boze T-90 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Tangodown ben ik ook tegen gekomen, maar ben op zoek naar iets wat meer een clan is en dus ook meedoet in competities in de toekomst en ook andere game types speelt zoals warfare.

Loev, als je interesse hebt om samen een nederlandstalige clan te starten, kan je me toevoegen op msn (joris_timmermans3939@msn.com).

Ik heb ook een topic lopen op BI Forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Zit CTI niet bij de singleplayer missies? Kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
je kan in multiplayer zelf een game starten en dan alleen erin spelen, CTI warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:03:
Tangodown ben ik ook tegen gekomen, maar ben op zoek naar iets wat meer een clan is en dus ook meedoet in competities in de toekomst en ook andere game types speelt zoals warfare.

Loev, als je interesse hebt om samen een nederlandstalige clan te starten, kan je me toevoegen op msn (joris_timmermans3939@msn.com).

Ik heb ook een topic lopen op BI Forums
Ben ook op zoek naar een Nederlandse Clan.

Ik heb je toegevoegd op msn.

Ik zou ff kijken als oude leden van ofp jaren geleden misschien ook weer mee willen doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loev schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:27:
Zit CTI niet bij de singleplayer missies? Kan hem nergens vinden.
Ik zie idd dat jij ook van de oude garde bent, ik zie nog posts uit 2001 waar ik ook op gereageerd had.
Lees nu dat jij de leider was in die tijd 8)7
En dat we bij elkaar in de clan zaten...

Das grappig dat je elkaar jaren later weer tegenkomt 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
Pff eindelijk ARMA 2 binnen. (Had al een exemplaar in rusland gekocht, maarja vol vertrouwen werd mij verteld dat het geen kopie en geheel in engels was. Wat beide dus minder waar was.. :P)

Net even geinstalleerd en met de campaign gestart, De grafische pracht is in elk geval een topper.
Hopen dat mijn fps ook een beetje mee werkt, want van grote veldslagen houd mijn computer niet :'( (Benchmark was 27 fps)

Hopelijk komt er snel weer een nieuwe patch.

*Speelt weer vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Prototype en Loev, julie zijn beiden dus ook van OFP tijden? nice :) Misschien kunnen we met ons 3 samen een clan starten en andere leden zoeken, ik denk zeker dat er wel plaats is voor een Nederlandstalige clan, want er is er momenteel geen.

Loev, als je nog geen singleplayer Warfare hebt gevonden, heb de mission file even op rapidshare gezet voor je

EDIT: nieuwer versie, versie 0.9 van CRCTI Warfare

Prototype, kan je me je msn adres posten of pm'n, want heb geen bericht gekregen dat je me hebt toegevoegd.

[ Voor 33% gewijzigd door timofp op 21-07-2009 01:52 . Reden: link warfare ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

ben ook geinteresseerd in iets meer teamplay met NL'ers. wellicht in clanverband, maar geen verplichtingen aub :)

Edit, zie net deadknight posten \o/. SOC Deadknight? ofp1? herinner je mij nog?

ik heb de campaign uitgespeeld!
spoiler: title
nouja, voor zover ze durfden het een campaign te noemen dan. Moet zeggen dat ik enigszins teleurgesteld bent door de korte duur hiervan en de mate waarin ik in het absoluut "geloofwaardige"verhaal meegezogen wordt. Dit is niet het niveau van OFP waar ik de campaigns talloze malen op alle moeilijkheidsgraden en mogelijkheden heb uitgespeeld. De voice-acting is
soms lachwekkend maar gelukkig wel beter dan ArmA1. Ook vind ik chernarus veel te klein in vergelijking en heeft het geen meerdere grote steden zoals ArmA1 dat wel weer had. Jammer jammer jammer.. Het heeft niet meer dezelfde waarde en wowfactor die OFP met zich meebracht.

[ Voor 4% gewijzigd door Nickbn op 20-07-2009 23:44 . Reden: doodriddert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Leuk om te horen, altijd beter om in het begin al wat leden te hebben :) heb je interesse om gewoon lid te zijn of mee de clan op te starten en te leiden (omdat je zegt geen verplichtingen denk ik niet).

Ik ben gestopt met de campaign bij de 3de missie door de slechte performance, wacht op wat fixes zodat ik niet de eerste missies steeds opnieuw moet spelen. Ben nu bezig met de originele campaign van OFP Cold war Crisis te spelen in Armed Assault via de CWR Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Ik ben gestopt met de campaign bij de 3de missie door de slechte performance, wacht op wat fixes zodat ik niet de eerste missies steeds opnieuw moet spelen. Ben nu bezig met de originele campaign van OFP Cold war Crisis te spelen in Armed Assault via de CWR Mod.
Die CWR-mod ga ik ook maar eens opzoeken, want de campaign van ARMA 2 loopt nog niet helemaal lekker.

Mijn buddy's doen niks of ik kan geheel niet verder met de missie omdat er gewoon weg niks meer komt.. (Main missie gedaan, tevens ook alle side-missie's)

Hopelijk word dit niet het zelfde verhaal als armed assault. ;(

(SOC, de goeie ouwe tijd. Dat is al een aantal jaartjes geleden :D )

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKnight op 20-07-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hier vind je links om de CWR Mod te downloaden, is echt zalig, prachtige remaked, en geeft de feeling van de goede oude flashpoint, maar dan met een nieuw mooi jasje er rond :) een aanrader.

Ik zou ook nog wel eens met de CWR Mod een CTI op Everon of Nogova willen spelen in Arma, (zouden we in de toekomstige clan kunnen doen). want die missies heb ik wat gespeeld amai :)

[ Voor 122% gewijzigd door timofp op 21-07-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
timofp schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:33:
Prototype en Loev, julie zijn beiden dus ook van OFP tijden? nice :) Misschien kunnen we met ons 3 samen een clan starten en andere leden zoeken, ik denk zeker dat er wel plaats is voor een Nederlandstalige clan, want er is er momenteel geen.

Loev, als je nog geen singleplayer Warfare hebt gevonden, heb de mission file even op rapidshare gezet voor je

EDIT: nieuwer versie, versie 0.9 van CRCTI Warfare

Prototype, kan je me je msn adres posten of pm'n, want heb geen bericht gekregen dat je me hebt toegevoegd.
Jaren in BOP gezeten (Balance of Power) Dat was meestal CTF spelen in leagues niet echt spectaculair. Arma in een engelstalig clan gezeten dat was mij te veel realistisch, uren gelopen zonder ook maar 1 vijand te zien en dan hadden de "fly-boys" alles al gemold.

Warfare niet gevonden bij multiplayer maps, wel 2 powers gevonden en dat is CTI. Zit in de 3e missie dat je die crimineel moet opsporen. Moet ik even voor gaan zitten, vind de campaign veel meer RP. Echt tof gedaan.

Eigen clan lijkt mij best leuk alleen heb weinig tijd echt iets op te zetten. I need vacation!!11oneone :(

Wat ik trouwens nog kan herinneren van CTI in OFP tijdperk is dat sommige spelers aan de kills van tegenpartij kon zien waar zij begonnen. Dan had je legale potjes van 15 minuten. Geniaal was dat!

[ Voor 6% gewijzigd door Loev op 21-07-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:49

Zewatanejo

Fine Thanks!

Heb ook wel interesse in het spelen in Nederlandse Clan. Ben nog druk bezig met het spelen van de campaign, maar als dat gedaan is, dan ga ik de online wereld eens goed bekijken.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Hey straffe Hendrik, leuk om te horen, Pr0t0type en ik hebben gisteren avond besloten om een clan op te starten, webruimte en domein is ondertussen al gehuurd, zodra de site/forum online komt geef ik hier een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=H_6pNYVcmcc&eurl=http%3A%2F%2Fforums.bistudio.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D75962%26page%3D2&feature=player_embedded]

Dit heb ik gisteravond eigenlijk de gehele avond gedaan, Gewoon in de editor een paar units/a-10's neer zetten en daarna gewoon kijken hoe de veldslag afloopt :9

Echt geweldig!

Gisteravond ook even verder gegaan met de campaign, maarja vast komen te zitten omdat de AI niet meer verder wil.. Dus even wachten tot de nieuwe patch hopelijk een paar dingen fixet in de campaign.

Tevens een paar nieuwe componenten voor mijn PC besteld zodat ARMA in elk geval top loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@ hierboven, heb ook al wat rond gespeeld met de editor, zo een beach landing met 10 blackhawks vol troepen... (de moderne d-day :p) prachtig.

Heb ook een nieuwe gfx momenteel in bestelling, want Arma is Heavy (upgrade van 8800gtx naar ATI 4890)

Maar processor zou ik ook moeten upgraden, heb een dual core e6850 momenteel, zou i7 willen nemen, maarja dan moet er ook een nieuw moederbord en ram in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
timofp schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:16:
@ hierboven, heb ook al wat rond gespeeld met de editor, zo een beach landing met 10 blackhawks vol troepen... (de moderne d-day :p) prachtig.

Heb ook een nieuwe gfx momenteel in bestelling, want Arma is Heavy (upgrade van 8800gtx naar ATI 4890)

Maar processor zou ik ook moeten upgraden, heb een dual core e6850 momenteel, zou i7 willen nemen, maarja dan moet er ook een nieuw moederbord en ram in.
Nou als je overgaat naar een I7 denk ik dat alsnel je gpu weer de bottleneck wordt. Met mijn 4870 en e8400 draait Arma 2 lekker. Dus ik denk dat je met je e6850 en 4890 wel goed zit voor nu hoor. Voor de rest nog een OFP veteraan hier. Veel co-op gedaan en ctf. Is mijn eerste jaar studie een beetje aan op gegaan >:) .

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Wat ik nu in bestelling heb is:

Gigabyte GA-MA790XT-UD4P
AMD Phenom II X4 955
Kingston KHX8500D2K2/4G 4GB
Sapphire, ATI Radeon HD4890 1024 MB x 2

Dus zou hopelijk lekker lopen :)

[Edit] Heb er dus twee in bestelling :>

[ Voor 12% gewijzigd door DeadKnight op 22-07-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
DeadKnight schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:28:

Sapphire, HD4890 OC ATI Radeon HD4890 1024 MB x 2
Die laatste is me onduidelijk? ga nu nu 2 4890's in Crossfire draaien of heb je er 1 in bestelling.?

Ben nu bezig met het opstarten van een NL clan, website en domein is gehuurd, ben bezig met forum op te zetten, en een dedicated server hier thuis tot de clan er 1 kan huren. wie interesse heeft om te joinen, post hier maar :)

[ Voor 29% gewijzigd door timofp op 22-07-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

timofp schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:32:
[...]

wie interesse heeft om te joinen, post hier maar :)
Werving is niet de bedoeling. Wat wel kan is hiervoor gebruikmaken van je signature en zet dan zo nodig DM (Drect Messages) aan in je voorkeuren zodat mensen je via GoT een berichtje kunnen sturen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
PromoX schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:41:
[...]

Werving is niet de bedoeling. Wat wel kan is hiervoor gebruikmaken van je signature en zet dan zo nodig DM (Drect Messages) aan in je voorkeuren zodat mensen je via GoT een berichtje kunnen sturen :).
Ok, mijn excuses hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

timofp schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:59:
Hey straffe Hendrik, leuk om te horen, Pr0t0type en ik hebben gisteren avond besloten om een clan op te starten, webruimte en domein is ondertussen al gehuurd, zodra de site/forum online komt geef ik hier een link.
Ik wil evt ook nog wel mee doen, heb ook nog wel 'een beetje' webruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik heb ook wel zin om met de clan mee te doen, heb Arma 2 alleen nog niet echt vaak gespeeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
*Steekt ook zijn hand op.

Zolang het een beetje gemoedelijke sfeer is en geen 1337-diehard-clan heb ik ook interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 11-08 07:34
DeadKnight schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:01:
*Steekt ook zijn hand op.

Zolang het een beetje gemoedelijke sfeer is en geen 1337-diehard-clan heb ik ook interesse :)
Im with
spoiler:
Deadknight
hierboven.

Indien er behoefte is aan een gesloten server middels hamachi kan ik misschien van dienst zijn. Heb hier 100mbit up en down liggen en wil wel eens op verzoek een server aanzetten. Fulltime dedicated gaat helaas niet lukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 22-07-2009 15:06 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ben bezig met website en forum op te zetten.

aan de mods: mag ik als het forum en de website klaar zijn hier 1x de link posten zodat de mensen die hierboven interesse hebben getoond er naar toe kunnen gaan en we daar verder kunnen bespreken? of valt dit ook onder werving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:35:
Ga ik dit kunnen draaien op:

E6850 3.0 Ghz Dualcore
4096 MB Ram
8800GTX 768MB
1920*1200 scherm
Aangezien we 3 weken verder zijn de vraag - hoe loopt ie nou?
Ik heb namelijk het ding net besteld (dat doe je gewoon vóór je de systeemspecs leest :$ ) en schrik nu een beetje van de verhalen hier mbt performance.

Ik heb:
E6850 3.0 Ghz Dualcore
6GB Ram
8800Ultra 768MB
2560*1600 scherm
Vista 64bit
Dus jouw performance moet redelijk indicatief zijn voor de mijne gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
timofp schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:08:

aan de mods: mag ik als het forum en de website klaar zijn hier 1x de link posten zodat de mensen die hierboven interesse hebben getoond er naar toe kunnen gaan en we daar verder kunnen bespreken? of valt dit ook onder werving?
Laten we het zo doen:

Hee timofp! Wat is de site van je clan?

/edit
Nouja stuur maar een PM dan :P

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 22-07-2009 15:55 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

timofp schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:08:

Zoals ik al aangegeven heb: de signature (in te stellen in je profiel is uitstekend geschikt om je de link in toe te voegen. En zet dan Direct Messages aan (in te stellen in je voorkeuren, zodat de verdere communicatie omtrent een clan buiten een topic om kan plaatsvinden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:22:
[...]

Aangezien we 3 weken verder zijn de vraag - hoe loopt ie nou?
Ik heb namelijk het ding net besteld (dat doe je gewoon vóór je de systeemspecs leest :$ ) en schrik nu een beetje van de verhalen hier mbt performance.

Ik heb:
E6850 3.0 Ghz Dualcore
6GB Ram
8800Ultra 768MB
2560*1600 scherm
Vista 64bit
Dus jouw performance moet redelijk indicatief zijn voor de mijne gok ik.
Hij draait hier best goed, al heb ik n og niet zoveel units aan gezet. is de Ultra weer beter dan de GTX? Hoe kan ik echt benchen? Want daar heb je meer aan denk ik :P. Wel is het videogeheugen te weinig, waardoor hij switcht van lelijke models naar mooie als je ineens naar andere plekken zoomt. Maar dat heeft volgens mij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Voor alle mensen die hierboven interesse hebben getoond of in de toekomst, je vind de link naar de website en forum in mijn signature.

Verdere informatie verloopt via daar en niet meer via GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:48:
[...]

Hij draait hier best goed, al heb ik n og niet zoveel units aan gezet. is de Ultra weer beter dan de GTX? Hoe kan ik echt benchen? Want daar heb je meer aan denk ik :P. Wel is het videogeheugen te weinig, waardoor hij switcht van lelijke models naar mooie als je ineens naar andere plekken zoomt. Maar dat heeft volgens mij iedereen.
De Ultra is (ietsje) beter dan de GTX, maar vooral beter dan de GT. De GTX kwam weer later en hangt er een beetje tussenin (het grote voordeel was dat de jouwe geen 555 euro kostte :( )
Op zich heb ik wel meer aan deze kreet als aan benchmarken - ik ken die benchmark niet dus ik weet ook niet wat de uitkomende FPS zeggen. Bovendien zegt het me niet of een resultaat van 25 FPS goed speelbaar of volkomen klote is. De opmerking "Bij mij draait hij best goed" daar kan ik in dit geval dus meer mee :+

Nu maar geduldig wachten tot de slakkenpost van de UK naar de ietsje minder slakkerige Duitse post wordt overgedragen. Meestal duurt dat een week ofzo. /me lurkt alvast mee voor de voorpret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar jij zit wel weer nóg hoger. Ik heb de 3D model resolution wel iets lager gezet dan 1920 * 1200, omdat toen ik alles superhoog zette het vrij sloom ging, dus tja. Maar ik zie nergens een benchmark :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
ik heb gisteren geupgrade van een 8800GTX naar een ATI 4890, en ik moet zeggen dat dit toch wel een serieuze performance boost geeft. kon vroegere enkel op low - medium spelen en nu op high-very high op resolutie 1920x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:16:
ik heb gisteren geupgrade van een 8800GTX naar een ATI 4890, en ik moet zeggen dat dit toch wel een serieuze performance boost geeft. kon vroegere enkel op low - medium spelen en nu op high-very high op resolutie 1920x1200
MsG schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:55:
Maar jij zit wel weer nóg hoger. Ik heb de 3D model resolution wel iets lager gezet dan 1920 * 1200, omdat toen ik alles superhoog zette het vrij sloom ging, dus tja. Maar ik zie nergens een benchmark :S?
Ik hoef niet op very high. Maar ik wil wel op 2560x1600. En dan speelbaar.

Dan ga ik vanmiddag maar even een nieuwe kaart halen denk ik.
edit:
bokking media markt heeft niets en de pc onderdelen boer is failliet :( dan maar post-order.
Nu wordt het een rqace - wat komt eerst, de kaart of het spel? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je hebt game resolution en model resolution. Die 2e heb ik lager staan. Maar in de latere missies merk ik nu dat het toch wel zwaar is :P. Misschien wat omlaag schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren eens de demo geïnstalleerd en eens zeer snel getest (had niet zoveel tijd). Kstel me toch vragen bij de bediening toen ze begonnen met de "return" toets en de +/- toets om in te zoemen. Gaat dit eigenlijk vlot als je online bent?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

webshit schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:24:
Gisteren eens de demo geïnstalleerd en eens zeer snel getest (had niet zoveel tijd). Kstel me toch vragen bij de bediening toen ze begonnen met de "return" toets en de +/- toets om in te zoemen. Gaat dit eigenlijk vlot als je online bent?
ja, dit went vanzelf. inzoomen kan echter ook met je rechtermuisknop, en een dubbelklik met je rechtermuisknop doet hetzelfde als numpad 0,
op een laptop is dat allemaal wat lastiger, toegegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
dat de missies van de campaign zwaar zijn ga je niet kunnen oplossen door een nieuwe gfx wrs, dit is puur cpu bijna (de ai en scripts). maar door jou toch wel heel hoge resolutie zal je een nieuwe gfx zeker wel kunnen gebruiken, want resolutie is puur gfx power.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor slowchat. Als je niets nuttigs te posten hebt, post dan ook gewoon niet.