Op de "duitse" versie (in het engels) had ik met mijn systeempje (tijdelijk x2 4800+ echter) met alles op normaal 15, alles zo'n beetje op low had ik 18 FPS (fillrate wel gewoon op 100%, ziet er anders niet uit imo). Het speelde op zich nog best redelijk en was super-stabiel qua framerate (14-19 ofzo, ook in drukke gebieden/urban).
Volgens mij lag dit aan m'n grafische kaart, maar volgens het doosje zit dat toch rond de optimal en zeker wel boven de minimum.
Ik heb m'n orgineel nog niet geinstalleerd, gezien ik binnenkort nieuwe hardware binnen krijg (rest andere comp van gemaakt, nu mee bezig). Wellicht zo even installeren en proberen (meteen 1.2 ernaast proberen), het schijnt een bij-effect van fade te kunnen zijn (al zag ik ingame weinig van andere symptomen, je weet maar nooit). Op zich vind ik dit soort schijfprotectie altijd het leukst/geniaalst, vaak kan je het genoeg spelen om uit te testen...maar irriteerd het te veel om van een spel te kunnen genieten. (Hopelijk echter geen DVD nodig, want dat vind ik altijd zuigen).
Hopelijk helpt dit een beetje, voor zover ik zie draaien orginele gewoon soepel atm, toch?
Edit, over 5ms refresh van TFT monitor
5ms in 1000ms (1sec) = 200per sec, dus pas boven die framerate zou je "ghosting" zien, ligt er natuurlijk ook aan of het white->black of black->white is (en een TFT refreshed anders dan CRT, bla bla, wiki dat maar

). Ook lijkt me dit ver boven wat een menselijk ook kan waarnemen.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 24-06-2009 23:10
]