Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Nordcore schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:00:
hier nog een plek waar je alleen een key voor het spel kan kopen, iemand ervaring met deze site?

http://www.directgamekeys...product=ARMA-2-CD%252dKey

en http://www.onlinekeystore.com/cart.php

zo ja zou je deze kunnen bestellen en zelf een kopie kunnen maken van de installatie dvd die bv een vriend van je gekocht heeft....
Ik volg deze game nu ook al een tijdje, maar dit ziet er wel erg interessant uit.
Helaas kun je de game echter nog nergens downloaden (op usenet zie ik alleen een duitse versie), dus dat is nu nog niet interessant.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

Flabergasted

Prepare to die !

Ik heb ook nog overwogen alleen een key te kopen, maar voor 3 dagen langer wachten heb je wel de complete handel, met CD & Boekje.

Ik heb hem besteld bij www.game.co.uk voor 25 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

De demo kan nu elke dag zo'n beetje gereleased worden :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd naar de demo! Lijkt me slim die even af te wachten, alhoewel ik het spel liever alvast zou bestellen... ik heb z'n hekel aan die wachttijden als ik wat bestel uit het buitenland...! Erg vreemd toch wel dat het spel hier nog niet te koop is.
Bij play.com had je 'm voor hetzelfde geld gehad incl. verzendkosten. Maar bij play.com kan het wel eens 2 weken duren voordat het spel er is... Verschilt erg. Is game.co.uk altijd snel? Zal toch eerder aan de post liggen dan aan de winkel...?

Ik heb trouwens een TrackIR, en dat lijkt me met dit spel ook wel erg cool! Tot nu toe gebruik ik 'm alleen voor FSX. iemand hier die al ervaring heeft met Arma II en TrackIR?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
Kan iemand mij vertellen of de manual die bij de game geleverd wordt uitgebredi is?

Staan bijvoorbeeld alle default toetsen en commando's hierin beschreven?

Zo nee ben ik geneigd alleen een cdkey aan te schaffen en de dvd van een vriend te kopieëren (die hem overigens nog niet ontvangen heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand deze gedetailleerde hi-res map al? (Pdf van 42,8 mb dus let even op als je er de link klikt! ;) ) Indrukwekkend! Hierdoor alleen al krijg ik zin in het spel. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:09:
Kent iemand deze gedetailleerde hi-res map al? (Pdf van 42,8 mb dus let even op als je er de link klikt! ;) ) Indrukwekkend! Hierdoor alleen al krijg ik zin in het spel. ;)
al een paar keer voorbij zien komen ja, maar doet je inderdaad watertanden.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

furby-killer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:17:
Zijn er hier al die multiplayer spelen? Hoe is dat, en voornamelijk hoe is dat met de hoeveelheid voertuigen. Heb niks tegen voertuigen, maar na wat youtube video's te hebben gekeken lijkt het alsof 80% van de mensen vanuit helis/tanks/pantserwagens bezig zijn.
Ik heb er al 2 avonden opzitten.
Het speelt gewoon goed, voornamelijk coop. Je kunt kiezen voor verschillende servers met verschillende missies. Domination komt veel voor. Dit is een clear missie. Schakel alle vijanden in gebied x uit enz.
Dan speelt ong. 5 mand met voertuigen en de rest 25 of zo gewoon te voet. Maar je hebt ook servers waar missie draaien die objectives zoals: Schakel die AA guns uit en daarna bevrijdt de hostages etc.
Er is dus een enorme variatie aan speelmodus zoals je ziet.

Ik zou zeggen wacht de demo even af deze week en beleef het zelf.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Laatst online: 20:29

Flabergasted

Prepare to die !

[...]

Bij play.com had je 'm voor hetzelfde geld gehad incl. verzendkosten. Maar bij play.com kan het wel eens 2 weken duren voordat het spel er is... Verschilt erg. Is game.co.uk altijd snel? Zal toch eerder aan de post liggen dan aan de winkel...?

Klopt inderdaad.
Betaal nu een paar euro meer, maar ze zijn over het algemeen snel met de levering.
Vanmorgen besteld en net de melding gekregen dat het vandaag per post wordt verzonden.

'k heb er zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij dit soort spellen is het trouwens gewoon relaxed dat er een COOP modus in zit. Dan heb je minder last van campers of mensen die de boel saboteren. Ik zit eigenlijk wel te springen om deze game te halen, maar wil toch eerst een demo proberen. Ook om te kijken of ie ook nog op mn laptop draait (ben ff niet thuis dus vandaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalllone schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:42:
De demo kan nu elke dag zo'n beetje gereleased worden :)
Ja of over 2 weken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Na, daar moet je niet vanuit gaan. :P Eerst zou het vorige week zijn (met mogelijk 15of 16juni) wat het niet gehaald heeft. Toen stonden ze daarna voor keuze of ze de patch zouden uitbrengen of de demo. Want het had te maken met de server versie die ze hebben draaien. (pin me er niet op vast, er was een post op het ArmaII forum hiervan).

Nu hebben ze gekozen voor de nieuwe versie (en patch) dus ga ik ervan uit dat ze hun de laatste hand leggen op de demo. :)

Ik sta ook te springen om de demo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb hem net binnen gekregen van amazon (hij lag vanochtend wss. al in mijn postbus).
Zo eens proberen :).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
En ik mag nog minimaal 1 week wachten op ARMA II, want er is iets mis gegaan bij CD wow, ze hadden ARMA II nog niet binnen. Ik vermaak me nog wel met de Duitse versie en de 3d Editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hij speelt echt 12x beter dan de 'demo' versie, je schiet nu tenminste raak.
Erg leuk geworden. Speelt mi ook soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Boudewijn schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:50:
Hij speelt echt 12x beter dan de 'demo' versie, je schiet nu tenminste raak.
Erg leuk geworden. Speelt mi ook soepeler.
Je bedoelt dus de download versie? Wat is er zo verschillend aan? Voornamelijk het schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook vandaag binnen en vind het een topspel, hij loopt alleen wel heel erg zwaar. Dat zal wel aan mijn systeem liggen: E6600 en een 8800 gts 640mb. Tijd voor wat vernieuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Vos schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:55:
[...]

Je bedoelt dus de download versie? Wat is er zo verschillend aan? Voornamelijk het schieten?
Hij loopt stukken soepeler lijkt het wel.
Verder schiet je prima raak, ook op lange afstand.
Doelwitjes raken is vrij eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52

_Eend_

🌻🇺🇦

Vos schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:55:
[...]

Ik denk dat FADE op een gegeven moment doorhad dat het een "uitgebreide demo" was. FADE is een beveiliging die de game beinvloed, en zorgt ervoor dat de game totaal onvoorspelbaar wordt. Met een illegale kopie moet je niet vreemd opkijken als je kogels op een totaal andere plek inslaan dan je had verwacht, of dat je iemand vol in zijn hoofd raakt en je slachtoffer vrolijk verder loopt. Ik heb echt extreme afwijkingen meegemaakt, mijn eigen pistoolkogels die op 2 meter afstand rechts van me insloegen. Terwijl ik op een doel op 20 meter afstand schoot. Dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Morgen heb ik hem binnen. Ik heb natuurlijk al op verschillende sites gelezen over die GPU's.

Mijn systeem:

Intel Core 2 Quad: 3.2 Ghz
4 GB DDR2
8800 GT: 512 MB

Mensen ervaring met ongeveer dezelfde setting en hoe draait het? Ik ga er vanuit dat bijvoorbeeld alleen een andere videokaart hoeven aan te schaffen om hem voluit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

_Eend_ schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:07:
[...]

Ik denk dat FADE op een gegeven moment doorhad dat het een "uitgebreide demo" was. FADE is een beveiliging die de game beinvloed, en zorgt ervoor dat de game totaal onvoorspelbaar wordt. Met een illegale kopie moet je niet vreemd opkijken als je kogels op een totaal andere plek inslaan dan je had verwacht, of dat je iemand vol in zijn hoofd raakt en je slachtoffer vrolijk verder loopt. Ik heb echt extreme afwijkingen meegemaakt, mijn eigen pistoolkogels die op 2 meter afstand rechts van me insloegen. Terwijl ik op een doel op 20 meter afstand schoot. Dat soort dingen.
Jep , maar dat was vanaf het begin af aan gewoon k*t.
En nu niet meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Boudewijn speel je nog op specifieke servers?

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nee, gewoon single player.

Multiplayer kost teveel tijd om een beetje competitief te zijn :).

Alhoewel een tracker a la aaotracker destijds (vroegah...) wel een stimulans voor me zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

FADE is vervelend maar opzich ook een goede oplossing. Het zit in het spel verweven en ik denk dat het er niet gemakkelijk meer uit te halen is. Even de .exe aanpassen zal wel niet genoeg zijn. Tegen illegaal downloaden werkt het hopelijk een keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ja bij mij iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zijn er nog mensen die serieus een potje coop willen spelen ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
rkwinkel schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:10:
Zou ik wel willen. Heb hem al binnen, maar ben nog op werk. Zodra ik thuis ben ga ik hem meteen installeren!

Stuur me anders een PM als je wilt! Het is wel leuk om met een paar Nederlanders gewoon te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik zit zelf erg te twijfelen om hem te kopen. Ik weet zeker dat hij goed is en ik speel op het moment ook ArmA.
Alleen ben ik bang dat mijn systeem dit niet goed gaat trekken, alhoewel ik weer op een andere forum heb gelezen dat ArmA 2 betere performance bied dan ArmA 1.

Want als het wel te zwaar is dan wacht ik liever totdat ik wat nieuwe hardware heb :)

Het gaat om de volgende laptop:

Core Duo 1.6
3gb ram (komt door XP 32bit)
ATi X1600 128mb (dedicated) + instelbaar van systeem geheugen
5400rpm HDD

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Download de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Daar heb je gelijk in, ik kan ook gewoon even op de demo wachten. Vermaak me nu toch nog prima met ArmA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

rkwinkel schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:10:
Als demo bevalt haal ik het spel mss wel...en dan wil ik wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
El_Quedro schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:36:
Ik zit zelf erg te twijfelen om hem te kopen. Ik weet zeker dat hij goed is en ik speel op het moment ook ArmA.
Alleen ben ik bang dat mijn systeem dit niet goed gaat trekken, alhoewel ik weer op een andere forum heb gelezen dat ArmA 2 betere performance bied dan ArmA 1.

Want als het wel te zwaar is dan wacht ik liever totdat ik wat nieuwe hardware heb :)

Core Duo 1.6
5400rpm HDD

Wat denken jullie?
Ik zou eerst de demo proberen als ik jou was.

Maar ik verwacht en weet eigenlijk wel zeker dat je daar ARMA II niet lekker op gaat draaien. Als ik de benchmarks zie met huidige videokaarten dan is dat al redelijk betreurend.. Maar nogmaals. Gewoon de demo ( wanneer die ook mag komen ) uitproberen en dan een oordeel vellen..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Jep, zeker de urban environments gaat echt niets worden ;).

Bij mijn dual 275+9800gx2+veel mem stottert het zelfs, terwijl in bossen etc alles voluit kan.

[ Voor 45% gewijzigd door Boudewijn op 23-06-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb Arma legaal gedownload van de weekend en ik heb er veel plezier aan. Bij mij draait het spel helemaal goed en heb er nog geen problemen mee gehad ik draai het ook alles op high.

Multiplayer heb ik alleen op private server super leuke coop gehad, bij public is het nog allemaal wat minder momenteel.

Zoek nog mensen waarmee we af en toe een avond seriues kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen valt ie bij mij op de deurmat. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Mensen ervaring met een dergelijk systeem:

Q8200 @ 2.33GHG
en een GTX260 black edition ?

éigenlijk wil ik games bewaren voor de winter... maar deze lijkt me zo bruut :o

Heb nu al zin om weer missies te scripten en debiele dingen te programmeren :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:30:
Hey mensen,

Ik heb Arma legaal gedownload van de weekend en ik heb er veel plezier aan. Bij mij draait het spel helemaal goed en heb er nog geen problemen mee gehad ik draai het ook alles op high.

Multiplayer heb ik alleen op private server super leuke coop gehad, bij public is het nog allemaal wat minder momenteel.

Zoek nog mensen waarmee we af en toe een avond seriues kan spelen.
Wat zijn je systeem specificaties dan?
Dat wil ik dan wel graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Recon24 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:32:
[...]

Zou ik wel willen. Heb hem al binnen, maar ben nog op werk. Zodra ik thuis ben ga ik hem meteen installeren!

Stuur me anders een PM als je wilt! Het is wel leuk om met een paar Nederlanders gewoon te kunnen spelen.
Ik heb ook interesse vanavond. Zaterdag heb ik mijn dvdtje binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:49:
[...]

Wat zijn je systeem specificaties dan?
Dat wil ik dan wel graag weten :)
Vista 64 bit
Intel Core Quad CPU Q6600 2,4GHz
4GB RAM
MSI GeForce 8800 GT 1GB variant

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Ik zal is vanavond kijken wat mij FPS is met FRAPS

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Pepperana schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:15:
[...]

Ik heb ook interesse vanavond. Zaterdag heb ik mijn dvdtje binnen gekregen.
Sorry boys, ik ben hem nu wel aan het installeren maar ik ga vanavond naar IMAX (Transformers 2).

Ik zal dus pas morgen avond de club kunnen joinen ;) Ik ga hem nu wel even uittesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Er zijn iets teveel slowchat-praktijken in dit topic. Kan het niet weer wat nuttiger? Mededelingen over het al binnen hebben van het spel of over wat je vanavond gaat doen zijn echt niet relevant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
ben al sinds OFP bezig met de serie, mijn versie uit de UK is deze week binnen gekomen, morgen gedaan met examens en installeren :p

Zorg ervoor dat je de patch v1.02 geïnstalleerd hebt, dit helpt voor de performance, en check regelmatig voor patches, de makers hebben de gewoonte de game te blijven patchen tot jaren na de release.

Als de game slecht loopt kan het ook zijn omdat je de superampling AA te hoog hebt staan, dit is het ballekje wat je van 0-200 procent kan zetten, het geeft zeer goede AA, maar is zeer zwaar voor je systeem. men is echter bezig om via patches ook gewone AA in te brengen. je kan deze nu (met v1.02) al aanzetten door de config file in je documenten aan te passen met kladblok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik zit atm de missie "razor two" te doen, en ik wil die vent capturen....die hulp van de bad guys die naar het noorden rijdt hoe doe je dat?

Schiet je zijn voorwiel kapot, dan rent hij weg.
Ga je op de weg staan, dan draait hij om.
Schiet je hem dood, dan is het missie verloren.

met beleid schieten zit er niet in (heb alleen dragunov....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Boudewijn
Hehe, je hebt hem iig kunnen vinden (ik liep een beetje doelloos rond >_< ). Vergeet niet dat je ook wapens van je party kan laten droppen en weer op laten pakken (bv, eigen draganuv op de grond, #3 M60 oid neer en draganuv oppakken en dan zelf de M60 oppakken). Waar ergens was dat ventje?

Ik pak meestal die DMR van dat sniper-gastje in je squad, die dubbele zoom speelt imo wat lekkerder,

Helaas verder geen tips, ben er zelf ook benieuwd naar. Waarschijnlijk al die andere gastjes eerst (laten) neerhalen en er zelf achteraan rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Ik heb zelf ook Arma 2 en zit te twijfelen of ik hem ook zal aangeschaffen.

Maar ik krijg Arma 1 niet eens normaal draaiend.

Laptop specs:

Duo core 2,66
4GB RAM (vista 32 bit)
Geforce 9600m GS 1GB video geheugen.

Alvast bedankt!
El_Quedro schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:36:

Core Duo 1.6
5400rpm HDD

Wat denken jullie?

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Game leunt zwaar op de videokaart. Je hebt er echt een stevige kaart nodig. Zoals hierboven, ik ben er niet zo mee bekend maar een 9600 staat bij niet te boek als een monsterkaart, 1GB of niet, dat zegt niks, 1 Gig wat zo traag is als dikke stront blijft traag, dan kun je er wl 10 gig op plakken, dat maakt niks uit.

Ik heb zelf een

Athlon X2 7750 @2,9Ghz
4Gig Corsair Dominator DDR2 PC8500 @ 1066mhz
Nvidia 6800GS

Dat laatste is een probleem, ik heb het spel ook op een X2 5000+ met 2Gig en een 4870 1GB gespeeld en daar kan toch bijna alles op max, fillrate natuurlijk niet op een reso van 1440x900.

Videokaart is echt heel belangrijk, veel rekenkracht vereist het spel niet eens heb ik het idee want een X2 5000+ is nou ook niet bepaald een monster CPU maar draait wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:16:
@Boudewijn
Hehe, je hebt hem iig kunnen vinden (ik liep een beetje doelloos rond >_< ). Vergeet niet dat je ook wapens van je party kan laten droppen en weer op laten pakken (bv, eigen draganuv op de grond, #3 M60 oid neer en draganuv oppakken en dan zelf de M60 oppakken). Waar ergens was dat ventje?

Ik pak meestal die DMR van dat sniper-gastje in je squad, die dubbele zoom speelt imo wat lekkerder,

Helaas verder geen tips, ben er zelf ook benieuwd naar. Waarschijnlijk al die andere gastjes eerst (laten) neerhalen en er zelf achteraan rennen?
Ik jat gewoon een SVD van een dode rus ;).

Hem vinden is niet zo lastig, gewoon bij de weg tussen die 2 dorpen gaan staan. Heb alleen geen idee wat met hem te doen. Wat ik meer bedoelde is dat een pistool weingi uithaalt en met een beetje geweer schiet je hem in 1 keer dood.

Allebei is niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat de demo of full versie snel op usenet komen te staan, wil de game daar graag even testen voordat deze gekocht gaat worden. Aangezien ik nu al die performance meldingen hier lees, maar toch fijn om ook geen miskoop te doen.

Usenet staat alleen nog maar de duitse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:39:
Hopen dat de demo of full versie snel op usenet komen te staan, wil de game daar graag even testen voordat deze gekocht gaat worden. Aangezien ik nu al die performance meldingen hier lees, maar toch fijn om ook geen miskoop te doen.

Die versie kun je al wel omzetten naar een 50% duits en 50% engels. Is nog steeds niet goed te patchen.
Vind het wel een tof spel, maar bij het doen van de trainingen e.d. moet je je echt aan de verzonnen spelstijl houden. Als je even afwijkt kun je vaak je objectives niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:39:

De combinatie 'games' en 'usenet' is hier verboden, voor zover ik weet. 8) Ik zal dan ook maar alleen zeggen dat je niet goed hebt gekeken... of dat je bij een verkeerde provider zit. ;) Maar ik wacht trouwens zelf gewoon op de demo: dan weet je zeker dat alles werkt zoals het hoort.

De demo is trouwens gebaseerd op de ongepatchde versie, zo heb ik begrepen, dus die zal niet echt een héél goed beeld geven van de uiteindelijke prestaties. Maar da's niet erg want dan kan het alleen maar meevallen. Z onderhand wordt het trouwens wel tijd voor die demo...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:14:
[...]

De combinatie 'games' en 'usenet' is hier verboden, voor zover ik weet. 8) Ik zal dan ook maar alleen zeggen dat je niet goed hebt gekeken... of dat je bij een verkeerde provider zit. ;) Maar ik wacht trouwens zelf gewoon op de demo: dan weet je zeker dat alles werkt zoals het hoort.

De demo is trouwens gebaseerd op de ongepatchde versie, zo heb ik begrepen, dus die zal niet echt een héél goed beeld geven van de uiteindelijke prestaties. Maar da's niet erg want dan kan het alleen maar meevallen. Z onderhand wordt het trouwens wel tijd voor die demo...!
Demo is juist gepatched, daarom is ie ook nog niet uit naar wat in begrepen heb. Als ze ongepatched doen dan kunnen ze het beter niet doen, dat is grootste anti reclame die je je maar kunt voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:22:
[...]

Demo is juist gepatched, daarom is ie ook nog niet uit naar wat in begrepen heb. Als ze ongepatched doen dan kunnen ze het beter niet doen, dat is grootste anti reclame die je je maar kunt voorstellen.
Hm, ik weet het niet... Op het officiele forum zei een dev vorige week dit:

"Still working on that (edit: de demo dus), mainly testing. Working on demo help us to isolate some bugs, that are not so clear visible in much more bigger game. So it alow to us make path 1.02 better. Be patient pease, its near."

Klinkt toch alsof ze de patch nog weer gaan aanpassen n.a.v. dingen die ze ontdekken bij de demo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

We wachten met zijn allen al 1,5 week op de DEMO, omdat ze JUIST NIET WEER dezelfde fout willen maken, zoals met ArmA 1 het geval was ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game inmiddels ook ontvangen.
Het spel zelf is erg tof, en na patch 1.02 weinig last van bugs.
Het enige wat ik tegen vind vallen is de prestatie.

Op very high haal ik tussen de 25/40 fps met een gemiddelde van +- 30fps
En dat toch met een Q9450 @ 4Ghz en een GTX295 @ stock speeds.

EDIT: heb het al gevonden, SLI werkt standaard niet.
door de .exe file te veranderen naar crysis.exe werkt SLI wel.
Nu heb ik wel veel betere performance.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Wacht niet op de demo.
Heb je nog een paar tientjes liggen: kopen.
Er mogen nu dan wel wat bugs inzitten, deze worden er zonder meer uitgehaald.
Daarnaast zal het nog een lange tijd duren voordat er een volledige gepatchde dvd uitkomt.

Voor de mensen die denken dat het lang duurt voordat het binnen gehaald kan worden: nee, het gaat snel.
Ik heb een simpel UPC lijntje, basisabo, en ik had vanaf het moment dat het betaald was het spel binnen +/- 3 uur speelklaar.

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Waar kan je deze game downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Heb vandaag een Sapphire 4870 1GB gekocht (morgen binnen). Deze vervang ik voor mijn 8800 GT 512MB. Vanavond zal ik maar eens verder gaan met dit spel. Toch ga ik nog even aan die training werken om in het spel te komen!

Het zag er ieder geval al heel mooi uit op mijn 8800 GT. Motion Blur en die filters zorgen zowat voor foto realisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konjo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:
Ja, vertel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Konjo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:50:
arma2.nexway.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Heb het gisteren even gespeeld en heb niks of weinig aan te merken op performance eigenlijk...

Specs:

Q9550 @ 3,5ghz
4Gb GEIL DDR2 1066
4870 1Gb

Moet nu alleen nog ff een goede versie downloaden om mijn legale key te kunnen gebruiken :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Lukosje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:07:
Heb het gisteren even gespeeld en heb niks of weinig aan te merken op performance eigenlijk...

Specs:

Q9550 @ 3,5ghz
4Gb GEIL DDR2 1066
4870 1Gb

Moet nu alleen nog ff een goede versie downloaden om mijn legale key te kunnen gebruiken :x
Dan moet je het eens op de hoogste settings spelen.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Heb het over high settings :x Gewoon bij opties alles op high. Weet alleen ff niet zeker van AA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Lukosje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:42:
Heb het over high settings :x Gewoon bij opties alles op high. Weet alleen ff niet zeker van AA...
Ik wil dat spel alleen spelen op de hoogst mogelijke settings, anders heeft het niet echt een meerwaarde boven ArmA1, imo. Helaas heb ik op 1680x1050 met de hoogst mogelijke settings tussen de 5 en 10 fps.
Dit met een P2 940@ 3,5GHz en een 8800GT. Ik twijfelde om een XFX 4890 Black Editon te kopen, maar die geeft schijnbaar ook niet meer dan 20fps op die settings.. Dan wacht ik nog wel een jaar of twee.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hmmzz. Ik heb ongeveer hetzelfde systeem als dat jij hebt Fallin_down.. Als je naar mn specs kijkt.. Ik hoop toch wel op wat meer FPS.. Toch maar even de demo afwachten.. Ik heb nu een nieuwe "demo" gedownload, stond namelijk niet bij het duits was.. ff checkenn.. Maar eerst::: Lernen! Vroeg-moderne geschiedenis :( veelste mooi weer

Hmmz Es ist auch die deutsche version! Scheisse haha.. Wacht wel lekker op de demo... Wanneer die ook komen mag.

[ Voor 14% gewijzigd door Kuhr89 op 24-06-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Daar is allang een fix voor , gewoon het engelse text ding door het NL ding vervangen.
Maar de 'demo' loopt minder soepel hier, dat is iig duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tja ook al lijken mij de systeem eisen van arma2 nogal hoog, het is wel redelijk normaal dat een spel bagger loopt als hij uitkomt wanneer je alles per sé op max wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

We are thinking about releasing patch tomorrow. Its quite complicated, because we need to have same version of patch and steam master. So its mean also close steam version tomorrow. In that case, we will probably postpone demo to beginning of next week, because we are not able to build and rellease all that together.
Komt van de laatste post in de Demo draadje op hun Arma2 forum. Dus de demo word netjes gepatched. (want anders werkt de demo niet, toch?)

Hoop dat het nu niet meer lang gaat duren. Ik ga straks of voor Arma2 of OFP:DR dus ik wil dit echt graag proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Naja, een keuze maken van of dit of dat is misschien wat overdreven? Heb een legale serial gekocht voor 15 euri bij www.g2play.net. Spel gedownload van usenet, en het werkt gewoon als een trein zonder cracks en al die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
De minder "extended" demo komt morgen uit.

[ Voor 35% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-06-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Ik heb een 24 imch monitor van Samsung met 5ms. Nu is het zo als ik me hoofd snel draai dat het wat wazig wordt. hoort dit bij het spel of komt dit door de 5ms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Dat is Motion Blurr. Waarschijnlijk zul je het ook bij andere games hebben. Denk hierbij aan Medal of Honor Airborne of andere Unreal 3 Engine games. Ook bij Crysis is het in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Kuhr89 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:30:
Dat is Motion Blurr. Waarschijnlijk zul je het ook bij andere games hebben. Denk hierbij aan Medal of Honor Airborne of andere Unreal 3 Engine games. Ook bij Crysis is het in te stellen.
Nou ik vind het vet bijdehand. Zal eens kijken of het hier is uit te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de "duitse" versie (in het engels) had ik met mijn systeempje (tijdelijk x2 4800+ echter) met alles op normaal 15, alles zo'n beetje op low had ik 18 FPS (fillrate wel gewoon op 100%, ziet er anders niet uit imo). Het speelde op zich nog best redelijk en was super-stabiel qua framerate (14-19 ofzo, ook in drukke gebieden/urban).
Volgens mij lag dit aan m'n grafische kaart, maar volgens het doosje zit dat toch rond de optimal en zeker wel boven de minimum.
Ik heb m'n orgineel nog niet geinstalleerd, gezien ik binnenkort nieuwe hardware binnen krijg (rest andere comp van gemaakt, nu mee bezig). Wellicht zo even installeren en proberen (meteen 1.2 ernaast proberen), het schijnt een bij-effect van fade te kunnen zijn (al zag ik ingame weinig van andere symptomen, je weet maar nooit). Op zich vind ik dit soort schijfprotectie altijd het leukst/geniaalst, vaak kan je het genoeg spelen om uit te testen...maar irriteerd het te veel om van een spel te kunnen genieten. (Hopelijk echter geen DVD nodig, want dat vind ik altijd zuigen).

Hopelijk helpt dit een beetje, voor zover ik zie draaien orginele gewoon soepel atm, toch?

Edit, over 5ms refresh van TFT monitor
5ms in 1000ms (1sec) = 200per sec, dus pas boven die framerate zou je "ghosting" zien, ligt er natuurlijk ook aan of het white->black of black->white is (en een TFT refreshed anders dan CRT, bla bla, wiki dat maar :P ). Ook lijkt me dit ver boven wat een menselijk ook kan waarnemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Konjo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Nou ik vind het vet bijdehand. Zal eens kijken of het hier is uit te zetten :P
Dat is het eerste wat ik heb uitgezet met hulp van deze mod. Werkt gewoon met 1.02.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-06-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

TweakJerommeke schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:22:
De minder "extended" demo komt morgen uit.
Ik dacht eerder dat je wat minder legeaal's bedoelde maar dat is het niet :D

Als de Apocalyse niet uitbreekt hebben we morgen een demo. Aldus Bohemia :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Lukosje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:56:
Naja, een keuze maken van of dit of dat is misschien wat overdreven? Heb een legale serial gekocht voor 15 euri bij www.g2play.net. Spel gedownload van usenet, en het werkt gewoon als een trein zonder cracks en al die troep.
Naam van de NZB? Wil ook graag de key bij g2play kopen, maar ik wil wel een fatsoenlijke .iso hebben.

Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 25-06-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, net ff DVD geinstalleerd en ging wel een stuk soepeler, maar volgens mij meer omdat de resolutie gewoon een stuk lager was (2e monitor, CRT 1024x). Gek genoeg voelt dit spel best speelbaar met 20-30 frames (helaas kreeg ik toch snel hoofdpijn van het lichtelijk schokken, voelde een beetje aan als 60Hz CRT). Het spel voelde wel een stuk sneller aan, gastjes liepen en reageerde sneller enzo leek het.
Zo te zien krijg ik morgen ook m'n HD4890 Black Ed. binnen en ik zou eventueel ook het moederboard-GPUtje kunnen proberen (HD3850, 256MB shared meen ik). Volgens mij zijn er meer mensen bereid om HW te vernieuwen dan voor Crysis ;) Naja, demo komt als het goed is morgen toch uit, zijn mensen hier uberhaupt naar ge-intresseerd?
Ik kan echt niet wachten om dit spel lekker vloeiend te kunnen spelen met alles zo'n beejte op high en/of max (zo niet, dan in ieder geval andere spellen :P)

Hopelijk zijn er hier mensen die COOP willen spelen vrijdag (morgen te druk met knutselen waarschijnlijk, ligt een beetje aan hoe laat alles binnen is).
Hebben jullie trouwens ook een joystick oid naast jullie staan? Ik vond de helicopters en VTOLS in de training nagenoeg onbestuurbaar tot ik naar m'n joystick greep (speel nogal veel FreeFalcon5 online, dus staat standaard op m'n bureau). Ik heb geen idee of ze ook in de campaign voorkomen, voor m'n gevoel was ik nog niet erg ver gekomen.

Waarom kom ik telkens zo laat achter die leuke shopjes enzo? cdwow.nl die weer net iets (en soms veel) gooedkoper is dan play.com met evengoed gratis verzenden en een key verkoop site (handig voor coop e.d.). Ik had net gekeken, maar ik zag nergens een algemene thread met "goedkope sites om je spellen e.d. te kopen" in spellen algemeen (pricewatch is meer voor alleen nederland volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bekend wanneer (/of) de xbox360-versie uit komt?
Ik lees in deze topic alleen over pc-ervaringen. Of is niemand van de aanwezigen hier geïnteresseerd in de console-versie van arma2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Kuhr89 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:30:
Die andere games buiten Crysis maken niet echt gebruik van Motion Blur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 02:30:

Waarom kom ik telkens zo laat achter die leuke shopjes enzo? cdwow.nl die weer net iets (en soms veel) gooedkoper is dan play.com met evengoed gratis verzenden en een key verkoop site (handig voor coop e.d.). Ik had net gekeken, maar ik zag nergens een algemene thread met "goedkope sites om je spellen e.d. te kopen" in spellen algemeen (pricewatch is meer voor alleen nederland volgens mij).
Bij de wehkamp is arma 2 €32,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:12:
[...]

Dankje voor het zeggen, Bol.Com heeft hem nu ook, alleen 12,50 euro duurder:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006823048/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:40:
Ik lees in deze topic alleen over pc-ervaringen. Of is niemand van de aanwezigen hier geïnteresseerd in de console-versie van arma2?
Dit spel draait al amper op m'n mid-range computer (x2 4800+, 8800GTS320, 4GB), ik denk niet dat de 360 dit spel een beetje grafisch aankan. Farcry2 bv speelde ik erop met praktisch alles op max.

Hmm, goed dat wat meer nederlands winkels eindelijk wat meer schappelijke prijzen gaan volgen. Ik zag laatst een PC spel voor 65 euro bij de bartsmit (geen SE/Box oid, normale versie). O.O Maarja, over prijzen kan ik nog makkelijk 2 kantjes vol schrijven :P

Zijn er al mensen die COOP een beetje geregeld spelen? Zo ja, hoe spreken jullie af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik hoop toch wel dat ARMA II hier ondertussen al bij de free ligt. Had laatst prototype gekocht maar die valt redelijk tegen dus ga 'm ruilen voor ARMA II...zou alleen makkelijker zijn als die ook echt in de winkels zou liggen. Op de releasedate iig niet (goh, wat een verrassing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier (Arnhem) ligt ie alleen in de mediamarkt, de free, dyna, bart en inter krijgen hem pas 3 juli.
vage zooi. maarja ik heb em wel, alleen draait ie nog niet lekker
vista x64, 4gb, gtx260, x-fi en 30 fps in de editor o pdat kleine eiland. op het hoofdveld krijg ik ~ 25fps. en dan heb ik alleen nog maar 1 vliegtuig laten spawnen middels de editor. viewrange is 2km en ik zie nog alles opgebouwd worden.
ik heb wel wat stabielere flow kunnen creeeren met het uit forcen van vsync in nvidia panel voor arma2.exe

hoop dat de 1.03 een performance patch wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Probeer 1500 meter viewrange eens. Bij ARMA was het al snel veel beter als je rond die koers ging zitten en het is nog goed te doen qua gameplay. 2000 blijkt toch net meestal te veel van het goede te zijn en dat is blijkbaar met II niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Na de Patch draait het een stuk soepeler. Ik heb een AMD Athlon 64 X2 6000+, Club3D GeForce 8800 GTX 768MB, en 2 gb ram en een Crosshair moederboard. Ik zal een kijken als je alles op max zzet wat dan het effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lukosje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:56:
Maar heb je (doordat je de versie hebt gedownload) dan niet last van die dvdbeveiliging? Ook al heb je dus een code, dan moet je nog steeds een crack gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Worden pc games steeds goedkoper ofzo. Ik vind 32.50 voor zo'n spel niet veel :P

[ Voor 80% gewijzigd door Konjo op 25-06-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het buitenland zijn prijzen al jaren een stuk compentiever (vandaar dat ik praktisch al m'n spellen importeer), lijkt me sterk dat je die prijs vaak in een winkel ziet met nieuwe spellen. :P
vbtje: Patapon (PSP) was HET spel dat bij release 20 dollar was, in NL? Volle mep van 45 euro O.O
Maar dat gaat veelste offtopic ;)

Het gekke vind ik dat de systeem-eisen op het doosje zo laag zijn vergeleken met wat we hier voornamelijk zien. Waarschijnlijk omdat iedereen die range-bar meteen op 2+ km zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
demo komt nu echt bijna uit.
ze zijn op zoek naar snelle verbindingen zonder limieten om de demo uit te rollen via torrents, zie de fup van "placebo" op bi forums:

http://forums.bistudio.co...hread.php?t=74668&page=22

[ Voor 3% gewijzigd door Nordcore op 25-06-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:12:
[...]

??? De gameshops weten nauwelijks dat het spel bestaat, en bij de Wehkamp kan je 'm al reserveren... voor die prijs? Niet te geloven. jammer dat 'ie daar pas 3 juli uitkomt. Da's nog een hele lange week... Maar goed, de demo komt er aan: altijd goed om die eerst een te proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Nordcore schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:48:
demo komt nu echt bijna uit.
ze zijn op zoek naar snelle verbindingen zonder limieten om de demo uit te rollen via torrents, zie de fup van "placebo" op bi forums:

http://forums.bistudio.co...hread.php?t=74668&page=22
Demo word gereleased om 13:00 als ik het goed begrijp?. Dat uurtje wachten overleef ik ook nog wel :P. Hem hem meteen ff gepmd, zo kan ik mijn bw nog eens goed misbruiken op mijn ovh bakkie :9.

[ Voor 9% gewijzigd door Tortelli op 25-06-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:40:
Die komt niet meer. De laatste officiele berichten daar over waren dat de console versies geschrapt waren. Nu heb ik er verder niks meer over gehoord maar dat zou best wel eens kunnen gaan kloppen. Ik denk niet dat een console versie er mooi voor weg zou komen, het is een simulator ipv een game. De console versie moet zo verschrikkelijk aangepast worden wil het nog speelbaar blijven met een controler dat de essentie van het spel volledig verloren gaat in mijn ogen. Laat lekker Codermast Operation Flashpoint 2 uit brengen, 1 casual game voor de consoles en het echte werk voor de PC. Ik zie BIS liever nog 2 uitbreidingen ontwikkelen zoals bij Operation Flashpoint zodat we weer 2 leuk campaigns er bij krijgen, nieuwe voertuigen, etc. Console versie wordt toch niks en kost teveel tijd en mensen, dat kunnen ze beter anders besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:45:
[...]

Dit spel draait al amper op m'n mid-range computer (x2 4800+, 8800GTS320, 4GB), ik denk niet dat de 360 dit spel een beetje grafisch aankan. Farcry2 bv speelde ik erop met praktisch alles op max.

Hmm, goed dat wat meer nederlands winkels eindelijk wat meer schappelijke prijzen gaan volgen. Ik zag laatst een PC spel voor 65 euro bij de bartsmit (geen SE/Box oid, normale versie). O.O Maarja, over prijzen kan ik nog makkelijk 2 kantjes vol schrijven :P

Zijn er al mensen die COOP een beetje geregeld spelen? Zo ja, hoe spreken jullie af?
In een teamspeak ergens gaan zitte met wat vrienden en vragen wie dr coop wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:50:
[...]

Demo word gereleased om 13:00 als ik het goed begrijp?. Dat uurtje wachten overleef ik ook nog wel :P. Hem hem meteen ff gepmd, zo kan ik mijn bw nog eens goed misbruiken op mijn ovh bakkie :9.
Als het goed is staat de demo rond 15.00 NL tijd online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Goed nieuws, goed nieuws...ben erg benieuwd naar de performance op mijn gebakje (alhoewel ik 'm toch wel ga halen denk ik zo, al is het maar om de verzameling compleet te hebben :P) en hoe het zich ten opzichte van ARMA houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Als het goed is staat de demo rond 15.00 NL tijd online.
Ik heb de torrent al op beide servers staan om geseed te worden, daarnaast een .nl http mirror (maar daar heb ik geen unlimited bw op, alleen zelf even vanaf geleecht ;) ).
Demo is 2.50 GB (2.689.427.463 bytes) :P

Game net heel even gespeeld, hij draait zoals iedereen al aangeeft erbij zwaar. Het lijkt bijna niets uit te maken of ik de settings op max zet, of op normal/low.
Kan wat te maken hebben met het feit dat ik maar een 512MB HD4870 heb en op 1920*1200 draai maargoed (i7 zou het probleem niet moeten zijn :D)
Opvallen vond ik overigens dat de game x64 lijkt te ondersteunen! Hij heeft zich geinstalleerd in de normale x64 programfiles map :*).

paar screentjes die ik gemaakt heb:
http://www.rw-racing.nl/pics/ARMA2_demo/

[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 25-06-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo gereleased :). Torrent staat aan, maar er gebeurt nog niet echt veel in Utorrent
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor slowchat. Als je niets nuttigs te posten hebt, post dan ook gewoon niet.