Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU&eurl

Vettttttte shit. 1500Ai die een massbattle uitvechten in ARMA 2.
Ik ga hem halen de 19de. De bugs enzo vallen allemaal reuze mee. Het is net hoe je tegen die bugs aankijkt.

En sniping is ook vet.
http://www.youtube.com/wa...qXhtnstOU&feature=related

Een .50 en met de mountainbike downhill:
http://www.youtube.com/wa...otation_420186&feature=iv

[ Voor 110% gewijzigd door Pepperana op 10-06-2009 12:45 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:23
Pepperana schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:16:

Ik ga hem halen de 19de. De bugs enzo vallen allemaal reuze mee. Het is net hoe je tegen die bugs aankijkt.

En sniping is ook vet.

Zijn hele mooie filmpjes (vooral die nacht veldslag). Het geeft een mooie indruk van het spel. Zelf heb ik de gelegenheid gehad om het een aantal uur te spelen, en ik vind het een heel mooi spel. Jammer blijft dat er diverse bugs in de campaign zitten die het behoorlijk lastig maken om verder te komen in het spel. Er is weer een nieuwe patch in ontwikkeling die hopelijk rond de 19e uit zal komen. Die moet een hoop problemen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

En sniping is ook vet.

Bugs vallen mij niet mee, ik ben er weer mee gestopt en de rommel er af gegooid. Beveiliging of niet, scriptfouten, commandes die een andere uitwerking hebben dan wat ze volgens de tekst moeten doen. AI die niks staat te doen, AI de zo stom is als een ezel. AI die door bosjes, huisjes en voertuigen heen kan kijken. AI die door muren kunnen lopen. AI die niet met voertuigen overweg kan, neerstortende vliegentuigen/helicopters. Performance zou wel wat opgekrikt kunnen worden. AI die door muren kan schieten, AI die niet schiet zelfs al kruip je in hun loop dan doen ze nog niks. En zo kan ik nog wel even verder gaan. Dual Core werkt niet of slecht, SLI en Crossfire werken niet of slecht meer niet dan slecht, was dat laatste maar het geval dan deed het tenminste nog iets.

Al met al, een buglist omvat nu honderden bugs en errors die de game vrijwel onspeelbaar maken. En duitse versie of niet, dat is slecht een tekstfiletje wat vervangen moeten worden. Die duitse versie was gewoon hoe de game er vlak voor het moment van releasen voor stond dus die build is een week of 6 oud. Ik heb er voor de 19e dan ook niet veel vertrouwen in, er zal wel wat verbeterd zijn maar bepaalde dingen zijn gewoon onderdeel van de basis van de game en niet een los aanhangsel zoals een campaign of missie script, daar gaat heel veel meer tijd in zitten. Ik denk niet een maandje of 2.

Verder kan er wat moois van gemaakt worden maar dat kon bij de voorganger ook al, die game heb ik vlak voor dat deel 2 uit kwam er ook nog eens opgezet, met alle patches van dat moment, een flinke PC die zeker enkele malen de recommended specs overschreidt, onspeelbaar ;( en dat was na jaren van patchen. Sorry dat ik verder kijk dan het schilletje en even terug kijk naar Armed Assault en zelfs naar Ofp zelf, dat was elke keer 1 grote bugfest alleen was Ofp nog speelbaar, de opvolger niet. Ik heb er na al die jaren gewoon nog geen vertrouwen in, een echt goed speelbare game hebben ze nog nooit gemaakt dus dat zegt ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

http://forums.bistudio.co...read.php?t=70317&page=478
ArmA II demo 15 of 16 juni

Nu afwachten of de demo goed speelbaar is/zonder bugs enzo.
Waarschijnlijk zit er de nieuwe patch 1.02 nog niet op.
Anders komt er weer een hele discussie op gang.

[ Voor 12% gewijzigd door Pepperana op 14-06-2009 21:53 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er iets van gezien op Gamekings, wat een waanzinnig spel!
Zeker kopen als hij uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:10:
Ik heb er iets van gezien op Gamekings, wat een waanzinnig spel!
Zeker kopen als hij uit komt!
Wat is er zo 'waanzinnig' aan?

Ik heb vandaag de originele OFP gespeeld (goty edition), dat kan me gewoon blijven boeien.
En na 15 mins zie je gewoon niet meer dat het er wat gedateerd uitzet.

Echt fijn, dat spel....

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een tijdje de "duitse demo" aan het spelen, maar dit spel is echt heelijk. Jammer dat m'n graka het niet lekker trekt (8800GTS320), maar m'n computer lijkt het nog redelijk te trekken (25% op 1 core over ... x2 4800+).

Ik zit nu een beetje (nogal eigenlijk :P) vast bij een gedeelte dat er een nieuwe basis is, Normandy of-wat-dan-ook, je krijgt een "area of combat" oid dan ... heb het meeste qua "missies" gedaan, maar de aanwijzingen zijn nogal vaag in het algemeen. Enfin, hopelijk zit ik pas in de eerste 10% oid, want zo ja: coop gaat zwaar rulen. OFP was al leuk, maar hier heb je ECHT het gevoel dat er van alles om je heen gebeurt .. LETTERLIJK ... soms zie je 8 tanks in je zichtveld heendenderen, en vaak zie je een andere "squad" aangevallen worden, of een aanval leiden. Uiteraard heb ik dit spel inmiddels besteld, onder 35 euro hoef je voor zo'n spel imo niet lang na te denken (Net gechecked bij dimplus, die meestal wel redelijk is ... maar zelfs daar nog 40 euro (ex verz). Imo: Niet kopen in Nederland: kunstmatig hooggehouden prijzen!).

Ik hoop stiekem wel dat er weer een GoT-clan/Community komt, want ook al zoog ik toen in OpFlashPoint 1, het was wel erg tof. Een groot plus punt vind ik dat als je zwaar-gewond bent, je gewoon niks kan doen en iemand je moet "ressen"/opknappen ... Bij OFP1 was het vaak, dood: JAMMER JOH! Wat wel erg crue was/is. Moet wel zeggen dat ik atm op n00b-difficulty speel, voornamelijk omdat ik zelfs met bijna alles laag (behalve models, als die niet op normal staan kan je niet eens de openingen zien in machinegun-huts .. is gewoon een "kubus" dan) gewoon praktisch niks zie atm. maar "help is on the way". (OK, wel genoeg engelse uitspraken nu ;) ).

De AI is soms erg stom/dom (party-leden), maar daar valt omheen te werken en wellicht ligt het gewoon aan m'n zwakke dual-core. Meest irritante is als de "leader" (jezelf dus) op "een commando" staat en de rest van je team weigert je te volgen in formatie ... ergens met 8 of 9 kan je dan FAIL/DONE oid zeggen en dan is alles weer goed, maar ja. Heb de nieuwe patch nog niet geprobeerd, wellicht is het dan opgelost. Trouwens, ik vind nieuwe patches continu uitbrengen 1 van de beste kopieer-beveiligingen ... duurt veelste lang/is te veel moeite op den duur om het bij te houden met cracks en zonder mis je te veel. Helaas gaan sommige games ten onder aan briljante copy-beveiligingen zoals FADE (Titan Quest bv ... erg tof spel, maar te weinig verkopen doordat menig piraatje niet doorhad dat al die crashes e.d. door de illegale copy kwamen ... maarja, FADE is meer over "wordt vogeltje", "schiet zoals je bent (aka loser)" etc ...dus dat is wat beter op te vangen. Offtopic: Moogle of Death ftw" "Thank you for playing!" ^_^). Aan de andere kanten zijn sommige copy-beveiligingen zo erg dat ze 5-15% van de "performance" afhalen. Voor mij, CD/DVD nodig? Een crack ook al heb ik ze dan legaal, te veel moeite, teveel "performance" verlies.
*Zal wel weer een mod hierover klagen, gezien we het er niet meer over mochten hebben ... maar moest het imo wel ff kwijt.*

*Een hoop geblaat over downloaden etc, zorg dat je een plek hebt in je huis om alle spellen waarvan je genoten hebt to "showcasen",*
*/me baalt van inspiratieloze DVD-doosjes, ook al is het makkelijker. (Trotse eigenaar van 3 verhuisdozen/aardige boeken-kast vol met pre-DVD doosjes-spellen ^_^ )!

edit:
Vind de "sniping" eigenlijk een beetje tegen vallen, 2km oid en maar 1 cirkeltje qua compensatie :? ? Vond het in JointOps een stuk leuker/interessanter (geen idee of het realistischer is), je moest eerst met je verrekijker de afstand "opnemen" en dat dan instellen op je sniper-scope. Imo 1 van de grootste irritaties bij FarCry 2 was dat je ALTIJD raak schoot (naast dat het continu meer van het zelfde was, na een uurtje was "elk hutje weer gevuld"), gelukkig is ArmA 2 iets anders, iig met "kogel-vliegtijd" (bullet-flight-time?), je raakt niet meteen en moet iig een beetje rekening houden met afstand en beweging.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

:o :o Hier is maar 1 woord voor: A w e s o m e *O* Ongelofelijk, zo vet. Dit vind ik echt wel een nieuwe mijlpaal in de oorloggames. De schaal, de chaos, de sfeer, de sounds... :o
Pepperana schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:52:
http://forums.bistudio.co...read.php?t=70317&page=478
ArmA II demo 15 of 16 juni

Nu afwachten of de demo goed speelbaar is/zonder bugs enzo.
Waarschijnlijk zit er de nieuwe patch 1.02 nog niet op.
Anders komt er weer een hele discussie op gang.
Gaaf :) Dit houden we even in de gaten. :) Ik ga waarschijnlijk meer voor OFP:DR maar ga ik daarom toch twijfelen. Zie hierboven ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

:o :o Hier is maar 1 woord voor: A w e s o m e *O* Ongelofelijk, zo vet. Dit vind ik echt wel een nieuwe mijlpaal in de oorloggames. De schaal, de chaos, de sfeer, de sounds... :o
is geen mijlpaal hoor ;) in het orginele OFP kon je ook al zulke massale battles maken door middel van de map editor

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Sinester schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:05:
[...]

is geen mijlpaal hoor ;) in het orginele OFP kon je ook al zulke massale battles maken door middel van de map editor
Ik heb OFP hier thuis, maar zoals je in dit filmpje ziet krijg je het niet voor elkaar hoor ;) trust me, I tried. Years ago :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Die massbattle is wel met AI soldiers he. Als je met ArmA een 64player server speelbaar wilt maken heb je een beest van een server en pc nodig. Met ArmA2 is het ongeveer. hetzelfde. 32 player gaat prima.
Hoe het werkelijk is weten we pas over een week natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Pepperana op 15-06-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hij komt toch de 18e al uit (bij amazon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Ja maar het word nog heel wat om hem voor het weekend in Nederland te krijgen:

Mailtje van CD-WOW

The item you wish to order is not yet available for dispatch given it has not yet been released. This is a ‘pre-release’ offering and cannot be dispatched until the day of release - 19/06/09.
As soon as this date and stock arrives, our warehouse will dispatch the item directly to you.Once the item is dispatched you will receive a dispatch notification from us.
I would also like top inform you that once the item is dispatched it usually takes 7 to 10 days to reach to your delivery address.
If you have any further queries please do let us know.

Een paar daagjes geleden heb ik Dimension Plus gemailed over ArmA2 levering:

Beste,
Meeste games worden op de dag van release thuisbezorgd of eerder. Echter Ama 2 komt uit het buitenland (hier later uit, wel gewoon Engels, geen zorgen J ) dus kan het wat krap worden, maar we doen ons best.

Mvgr
DIMENSION PLUS
Henk

Ik zit nog te twijfelen waar ik hem nu moet gaan halen.
Het schijnt dat de release date in Nederland pas rond 2 Juli ligt(nagevraagd bij de comp. shop hier).

[ Voor 7% gewijzigd door Pepperana op 15-06-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Op steam komt arma 2 ook pas 30 juni uit :(. Ik denk dat ik hem ook gewoon bij de dimension plus bestel, het is zo'n beetje de enige winkel in Nederland die hem heeft...

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb hem bij amazon besteld, komt vast wel op tijd binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boudewijn schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:20:
[...]

Ik heb vandaag de originele OFP gespeeld (goty edition), dat kan me gewoon blijven boeien.

Echt fijn, dat spel....
De hele sfeer van het spel dat ik tot nu toe zie (en nu wat filmpjes op youtube gekeken) is echt onwijs. Hele mooie graphs en gameplay ziet er allemaal cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo zal echt allesbepalend zijn, vind het de moeite niet om de illegale versie te downloaden om te kijken hoe die speelt. Als de demo me bevalt, dan koop ik hem zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Stalllone schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Ik heb OFP hier thuis, maar zoals je in dit filmpje ziet krijg je het niet voor elkaar hoor ;) trust me, I tried. Years ago :P
whua, prop een level vol met heel veel soldaatjes / tanks / heli's
Maak voor elke groep een bijpassende waypoint en de massive battle in OFP komt aardig in de buurt van dat filmpje

Trust me, ik heb het zo vaak gedaan :p

[ Voor 4% gewijzigd door Sinester op 15-06-2009 16:43 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:38:
De demo zal echt allesbepalend zijn, vind het de moeite niet om de illegale versie te downloaden om te kijken hoe die speelt. Als de demo me bevalt, dan koop ik hem zeker :)
Inderdaad, ik wil de demo proberen om te kijken hoe het met de bugs gesteld is, want over het algemeen kan ik niets met meningen van mensen op het internet, de ene is een gigantische fanboy en de ander is een troll die zijn leven gewijd heeft om een bedrijf zwart te maken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Boudewijn schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:20:
[...]

Echt fijn, dat spel....
You speak the truth sweethart.
Ik ben idd op dit moment, met veel plezier een ruim acht jaar oud spel aan het spelen.
Nou ja, zeven dan. Operation Flashpoint: Resistance.
De beste IMHO.

Ik ga ArmA II/2 halen op de 19e, als het nog niet in de winkel ligt, dan speel ik mooi nog wat weekjes verder op OfP:R.

Geen lastige keus dus.

Verder is het forum, indien nog niet gemeld, van BI Studio's ook een aanbeveling waard, zeer veel updates en zo blijf je bij met de laatste updates: http://forums.bistudio.com/forumdisplay.php?f=9

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Ik weet niet of het al vermeld is, maar er zit een 3d editor in arma II, dmv alt + e in te drukken kom je daar in. Is veel uitgebreider dan de 2d editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ARMA2 is inmiddels verstuurd las ik net in een mailtje van play.com. Nog 3-5 dagen :9~ , hopelijk tellen ze daar het weekend ook in mee. Nu maar hopen dat m'n nieuwe graka tegen die tijd ook binnen is. :)

Zijn er al mensen die COOP de campaign willen doen? Ik kan me nog wel herinneren dat er met OFP een soort got-clubje was, heb ik het gemist of is dat er nog niet voor ARMA2?
Zo nee, zijn er mensen die hier ook wel interesse in hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
wanneer komt die demo nou? Ze zeiden eerst 15 of 16e. Het is inmiddels de 18e...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50

g0tanks

Moderator CSA
Met hoeveel man kan je de coop campaign spelen dan?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Gezien dat je met 1500 man dit kan doen.
Check een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Kuhr89 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:08:
wanneer komt die demo nou? Ze zeiden eerst 15 of 16e. Het is inmiddels de 18e...
Ja, dat klopt, maar nu zeggen ze dat hij komt als hij klaar is. Dat kan morgen zijn, maar ook over 2 weken. Gerucht is dat ze willen wachten op de volgende patch die binnenkort uitkomt om die in de demo te kunnen verwerken.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
ChevyVanDude schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:33:
Gezien dat je met 1500 man dit kan doen.
Check een filmpje.
Dat is geen co-op met 1499 andere spelers hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falling_down schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:35:
[...]

Ja, dat klopt, maar nu zeggen ze dat hij komt als hij klaar is. Dat kan morgen zijn, maar ook over 2 weken. Gerucht is dat ze willen wachten op de volgende patch die binnenkort uitkomt om die in de demo te kunnen verwerken.
Demo hoef ik niet meer op te wachten, morgen komt ie toch uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Nee ik hoef ook niet op de demo te wachten. Ik had hem al gedownload om te proberen:P maar dat viel echt vies tegen, heel veel bugs enzo..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Your Amazon.co.uk order has dispatched (#203-3722286-1715540) :D

Hopelijk komt hij zaterdag binnen, anders volgende week. De gelekte versie is niet echt een goede versie om het spel mee te beoordelen, misschien dat de demo ook evenveel bugs bevat maar je weet het nooit zeker.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik moet van Dimension plus nog een verzendbevestiging krijgen.

De demo hebben ze uitgesteld om er juist voor te zorgen dat hij goed in elkaar zit.
Zoals ze schrijven op het bis forum word hij goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste lichting van ArmA 2 is onderweg en zal de 19e binnenkomen. Helaas is dit niet afdoende om aan alle voornoteringen te kunnen voldoen. De game is in Europa matig beschikbaar en hoewel een tweede zending binnen enkele dagen al wordt verwacht zal ook dit 1-2 werkdagen NA de release op 19 juni zijn.

aldus Dimensionplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik de duitse log van 1.01 kon lezen (Duits is goeierste taal van mijn) zijn praktische alle bekende bugs inmiddels gefixed. Voornamelijk AI die vast bleef zitten, slechte path-finding etc.
Duitse change-log in txt
(Ik wou het wel hier posten, maar kan niet vinden hoe je zo'n uitklapboxje maakt. (Handig voor veel text, staan er maar 3 regels oid, totdat je uitkapt.) Gezien het zo'n 2 pagina's is, dus maar niet gedaan.

COOP campaign kan je met 4 man totaal spelen -> hele "squad". Geen idee of er missies/skirmish's inzitten voor met meerdere in MP. Ik ben vrijwel zeker dat er iets van team-based PVP inzit
spoiler:
Zit zelfs een PVP gedeelte in de campaign, moet/kan je een basis bouwen en die van de tegenstander overnemen door dicht bij te staan.
,beetje BattleField achtig, maar geen idee of dat ook tegen AI kan (ben niet echt een PVP-er meer, geen zin in TE sneaky stuff/taktieken van mensen :P ).

[Edit]
@Ni3ls
Zo, dat klinkt goed. Als er al meer pre-orders zijn alsdat er geleverd kunnen worden (tenzij er natuurlijk maar 50 oid over heel nederland zijn :P ).

De sfeer is echt geweldig imo, eindelijk weer eens een spel dat ik op release datum wou kopen/pre-orderen. En eindelijk weer eens een goed spel met coop-functie. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

g0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:57:
Your Amazon.co.uk order has dispatched (#203-3722286-1715540) :D

Hopelijk komt hij zaterdag binnen, anders volgende week. De gelekte versie is niet echt een goede versie om het spel mee te beoordelen, misschien dat de demo ook evenveel bugs bevat maar je weet het nooit zeker.
En ook bij mij is hij opgestuurd :)

Hoop dat hij er het weekend is, hoe lang duurt het normaal bij amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:10
Voor de gene die hem snel willen hebben
arma2.nexway.com.

Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Bah, demo uitgesteld tot begin volgende week :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Boudewijn schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:21:
[...]

En ook bij mij is hij opgestuurd :)

Hoop dat hij er het weekend is, hoe lang duurt het normaal bij amazon?
Lucky you.
kimone66 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:18:
Voor de gene die hem snel willen hebben
arma2.nexway.com.

Werkt perfect
Ik vertrouw dit niet, weet je heel zeker dat dit werkt? En krijg je wel alle PDFboekjes erbij e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:29:
[...]

Lucky you.

[...]

Ik vertrouw dit niet, weet je heel zeker dat dit werkt? En krijg je wel alle PDFboekjes erbij e.d.?
Uit het bis forum......geen manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
Heb hem gisteren zelf gedownload.
Manual heb ik even niet gecontroleerd
of die erbij zat.Maar goed daar valt
altijd wel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimone66 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:46:
Heb hem gisteren zelf gedownload.
Manual heb ik even niet gecontroleerd
of die erbij zat.Maar goed daar valt
altijd wel aan te komen.
heb je hem al gespeeld en hoe bevalt de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
Gisteren even gespeeld.Zag er wel indrukwekkend uit.
Echter een hoop controls.Manual wordt inderdaad een must.
Echter wel een crash gehad.Nu maar hopen dat er snel patches
komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Vind ik duur voor een download, ik heb de mijne met verzenden uit de UK en boekje+doosje voor minder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de game al gespot in de Nederlandse winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:37:
Heeft iemand de game al gespot in de Nederlandse winkels?
Nope

En een update:

Ik heb de game ook via Nexway gedownload.
Betaalt via PayPal, en ik kon beginnen om 11.30.
Om 13.00 was ik klaar en kon ik installeren.
Ik kreeg ook meteen een mail. Top!
Erg snel. Geen problemen ondervonden.
Ik heb al wat bugs gezien in bootcamp, maar dat kan verholpen worden met patches.

[ Voor 48% gewijzigd door ChevyVanDude op 19-06-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 18:16

XPhreak

Mja......

Vandaag in Rijswijk (ZH) zowel in de MediaMarkt, Dynabyte, E-Plaza en de Free Recordshop binnen geweest.

Geen van alle hadden hem, de E-Plaza had er zelfs nog nooit van gehoord. De MediaMarkt kon hem "reserveren" maar hij zou 50e kosten daar dus dat heb ik maar laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Nope

En een update:

Ik heb al wat bugs gezien in bootcamp, maar dat kan verholpen worden met patches.
Kun je >11 targets raken met de schiettraining @ bootcamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Nope

En een update:

Krijg je het bestand als een ISO binnen?
Stel dat je je PC formatteerd, moet je het dan opnieuw downloaden en activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

XPhreak schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:01:
[...]

Krijg je het bestand als een ISO binnen?
Stel dat je je PC formatteerd, moet je het dan opnieuw downloaden en activeren?
Nee, je hebt 1x een soort instalscript (1 mb), wat wel een exe is, daarnaast heb je 11x een .bin bestand en als laatste kan je 1 soundtrack downloaden.
Je download eerst de 12 belangrijkste dingen, zet die in een map en lanceer die installer (klein bestand van 1 mb), daarna is het een kwestie van de multi-language installer draaien, activeren en fertig.
Boudewijn schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:59:
[...]

Kun je >11 targets raken met de schiettraining @ bootcamp?
Ik heb niet geprobeerd om 11 te raken, maar ik denk dat het kan.
Hoezo, is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander113
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-11-2021
Weet iemand of als je hem los koop je hem dan ook via Steam kan registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

XPhreak schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:43:
Vandaag in Rijswijk (ZH) zowel in de MediaMarkt, Dynabyte, E-Plaza en de Free Recordshop binnen geweest.

Geen van alle hadden hem, de E-Plaza had er zelfs nog nooit van gehoord. De MediaMarkt kon hem "reserveren" maar hij zou 50e kosten daar dus dat heb ik maar laten zitten.
Het is geen game voor de massa. En niet voor de 14 jarige. Daarom hebben die winkels hem niet.
Hoewel ik de leveringen in Nederland wel raar vind. Ik heb hem bij Dimension plus besteld maar nog geen verzendmailtje ontvangen :/

*edit. Bij bestelstatus is hij verzonden :9 .

[ Voor 3% gewijzigd door Pepperana op 19-06-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:41:
[...]

Nee, je hebt 1x een soort instalscript (1 mb), wat wel een exe is, daarnaast heb je 11x een .bin bestand en als laatste kan je 1 soundtrack downloaden.
Je download eerst de 12 belangrijkste dingen, zet die in een map en lanceer die installer (klein bestand van 1 mb), daarna is het een kwestie van de multi-language installer draaien, activeren en fertig.

[...]

Ik heb niet geprobeerd om 11 te raken, maar ik denk dat het kan.
Hoezo, is het een bug?
In de 'demo' *kuch* versie is het niet mogelijk viel ons op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Pepperana schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:07:
[...]

Het is geen game voor de massa. En niet voor de 14 jarige. Daarom hebben die winkels hem niet.
Hoewel ik de leveringen in Nederland wel raar vind. Ik heb hem bij Dimension plus besteld maar nog geen verzendmailtje ontvangen :/

*edit. Bij bestelstatus is hij verzonden :9 .
Net alsof winkels zich iets aantrekken van het rating systeem, mature spellen worden gewoon verkocht aan beugelbekkies. ;) .
(Ik ben 22 btw, dus zelf geen ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Arma II hier niet in de winkels ligt, komt omdat er nog geen uitgever is die het spel hier nu will uitbrengen. Zal wel begin juli worden denk ik. Heeft dus niks te maken met het feit dat het spel niet voor de 'massa' gemaakt is. Ook is de beschikbaarheid gewoon laag op dit moment. De winkel zal dus zelf Arma II moeten bestellen uit het buitenland.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
Heb even wat verder gespeeld.Tis wel heel erg tacties.Dus geen run en gun,maar dat wisten we al.
Voor mijzelf denk ik dat ik toch nog heel wat uurtjes kom aan het spelen voordat ik het een
beetje onder de knie heb.Wat mij opvalt is dat mijn cpu als ook mijn gpu erg warm worden.Dit is de eerste keer dat ik dit bij een spel constateer,zelfs bij crysis blijven de temps redelijk.
Ik heb al een keer een BSOD gehad waarschijnlijk vanwege overhitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Blijkbaar is voor alle shops de release pas op 03-07. Behalve voor dimensionplus dus...
Een vriend is langs futurezone gegaan in zoetermeer en daar vertelde ze dat, ook op BIS forum is dat nu te lezen.

Heb nu ook maar via nexway besteld. Zit nog op me werk, maar thuis gelijk maar downloaden.
En dan over een half jaar ofzo maar hem goedkoop uit de budgetbak halen zodat we in ieder geval geen gezeur hebben met limited activaties

[ Voor 15% gewijzigd door XPhreak op 19-06-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

kimone66 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:38:
Heb even wat verder gespeeld.Tis wel heel erg tacties.Dus geen run en gun,maar dat wisten we al.
Voor mijzelf denk ik dat ik toch nog heel wat uurtjes kom aan het spelen voordat ik het een
beetje onder de knie heb.Wat mij opvalt is dat mijn cpu als ook mijn gpu erg warm worden.Dit is de eerste keer dat ik dit bij een spel constateer,zelfs bij crysis blijven de temps redelijk.
Ik heb al een keer een BSOD gehad waarschijnlijk vanwege overhitting.
Core 2 Duo's zijn niet de beste systemen om dit soort spellen op te spelen.

Ik heb een Asus p43 moederbord, aangejakkerd door een standaard 450 watt voeding die het volgende moet ondersteunen:
- Intel Q6600 Quad Core, niet overgeclocked.
- Asus HD4850 videokaart, niet overgeclocked
- 1 TB HD

meeste settings op hoog (kan 1 hoger) en met af en toe een kleine, hele kleine lag speelt dit spel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

XPhreak schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:57:
Blijkbaar is voor alle shops de release pas op 03-07. Behalve voor dimensionplus dus...
Een vriend is langs futurezone gegaan in zoetermeer en daar vertelde ze dat, ook op BIS forum is dat nu te lezen.

Heb nu ook maar via nexway besteld. Zit nog op me werk, maar thuis gelijk maar downloaden.
En dan over een half jaar ofzo maar hem goedkoop uit de budgetbak halen zodat we in ieder geval geen gezeur hebben met limited activaties
Same idea here.
Ik betwijfel het of dan de DRM er af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:00:
[...]

Ik heb een Asus p43 moederbord, aangejakkerd door een standaard 450 watt voeding die het volgende moet ondersteunen:
- 1 TB HD

meeste settings op hoog (kan 1 hoger) en met af en toe een kleine, hele kleine lag speelt dit spel lekker
Ik den dat een Core 2 Duo het er niet ver onder doet. Den kdat het meer ligt aan de videokaar wil je goeie performance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of dit nog een beetje bij mij draait. Ik haal de minimum eisen, maar erg ruim is het niet. Is ARMA2 redelijk zwaar, of is mijn pc gewoon oud aan het worden?

Wanneer de demo komt wil ik hem wel uitproberen. Ik ben alleen bang dat ze (voor mijn voorkeur) doorgeschoten zijn in realisme, maar dat zie ik wel in de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

De demo komt aanstaande week.
En arma 2 is inderdaad zwaar.

Pff.... Amphoibius Assult is wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik krijg mijn ArmA 2 UK ed. morgen binnen, dan post ik wel ff m'n dan voorlopige bevindingen.
Als er meer mensen ArmA 2 hebben dan laat ik je jullie weten waar we met z'n allen kunnen spelen. TS server en al :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

35 euro: http://www.12game.com/PC_Games/ArmA_II.aspx

Net prijsje, alleen 3 Juli is jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me zo erg vermaakt he in het verleden met OFP...

Was verslaafd aan dit spel... Helaas is er sinds dien nooit meer een game geweest die het kon evenaren. Ben zo blij dat dit spel uit komt! ik koop hiervoor speciaal een nieuwe videokaart :)

Ik vind alleen een grote teleurstelling dat ze geen ragdoll gebruiken. Sctipted death vind ik wel zo uit de tijd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
http://www.cdwow.nl/games...ault/product/view/9017405
voor maar 26,99 euro en geen shipping kosten (als ik het goed heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:00:
[...]

- 1 TB HD

Meer hierover is te vinden op het Arma2 forum: Quadcore testers are needed. Resultaten lopen nogal uiteen: soms geven 4 CPU-threads een beter resultaat, soms niet of nauwelijks. Twee threads zijn sowieso aan te raden, voordeel daarbij lijkt me nog steeds dat je over het algemeen voor eenzelfde prijs een snellere dualcore hebt dan een quadcore, welke in Arma2 vermoedelijk minstens net zo goed zal presteren.

Een ander interessant bericht is wat er in patch 1.02 gefixt wordt, de vraag is dan alleen nog wanneer ie komt ;) waarschijnlijk volgende week, maar dat is zoals gewoonlijk onder voorbehoud.

Toch nog maar eens kijken waar ik de game binnenkort ga bestellen, het kriebelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hoe zit dat eigenlijk met een dual dual core?
En met SLI + arma2?

Ik heb 2 dual cores en een 9800gx2 en arma2 draait soms bar slecht... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

ChevyVanDude schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:22:
[...]

Net alsof winkels zich iets aantrekken van het rating systeem, mature spellen worden gewoon verkocht aan beugelbekkies. ;) .
(Ik ben 22 btw, dus zelf geen ervaring).
Ik bedoel niet qua rating ofzo maar verkooptechnisch.
Deze game zal niet zoveel onder de mijn genoemde doelgroep verkocht worden.
De call of duty/ shoot and run gamers blijven hier van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

ArmA II lust graag CPU power:

http://www.pcgameshardwar...ks-with-18-CPUs/Practice/

En hier de GPU benchmarks:

http://www.pcgameshardwar...uality-compared/Practice/

[ Voor 38% gewijzigd door Splinter Cell op 20-06-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Vandaag valt ie op de deurmat.

Patch 1.02 is ook gerealesed:
http://www.arma2.com/support/updates/folder.html?lang=en

Improved AI driving skills
- Lowered enemy AI skills for regular and recruit difficulty levels
- Improved Micro AI tactics, attack in pairs, path limiting to avoid passing through walls
- Fixed multiplayer session NAT negotiation
- Improved game stability (various crash opportunities fixed)
- Multiple save slots supported
- Improved terrain shape beyond map borders
- Various campaign and localization fixes and improvements
- Modules (F7) support added in the Mission Editor
- Added option to disable various post-process effects (bloom, blur etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Lowered enemy AI skills? lol

Hij is vandaag ook binnengekomen, maar jammergenoeg heb ik nog veel te doen voor school dus daar heb ik momenteel geen tijd voor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimensionplus verstuurd maandag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Volgens mij kan je beter een download versie kopen dan een DVD versie uit de winkel. Op de download versie zit maar een lichte versie van securerom, op de DVD versie zit de volledige. Of je moet hem installeren met de orginele serial key op een versie waar securerom uitgesleuteld is..

Ik hoorde van een paar vrienden dat online al veel geteamkilled wordt. Erg jammer, de kiddies zijn ook wakker geworden hoor. Arma was redelijk relaxed, altijd team spelen. Patch 1.02 voegd een getuserid ofzo toe zodat admins kunnen controleren wie er veel teamkilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Welke winkels verkopen nu een download versie dan? want steam verkoopt pas volgende week ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
http://arma2.nexway.com./index2.html?REF=671796&Cur=978

Dan krijg je een serial en 11 .BIN bestanden + de EXE. Deze kan je op DVD9 branden of 2 DVD5's als backup.

Na betalen krijg je meteen de download page en de serial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
en na het downloaden meteen spelen? of moet je wachten tot het geactiveerd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Gunner0616 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:56:
Welke winkels verkopen nu een download versie dan? want steam verkoopt pas volgende week ergens..
Steam heeft dezelfde datum als de Noord Amerika release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Overigens vind ik het prijs verschil tussen winkels echt ongelofelijk! deze was 45 euro, als je bij game.co.uk besteld dan is ie 25 pond (30 euro ongeveer). ik snap niet hoe dat zo uit elkaar kan lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Daarna kan je meteen spelen, serial key activeren duurt letterlijk nog geen 5 seconden.

patch v1.02 maakt het spel wel een stuk smoother! online valt trouwens best wel mee, nog geen teamkiller gezien. Het probleem is dat als je een voertuig koopt hij niet op slot is. Daarom denken sommige mensen dat je hun voertuig steelt en schieten ze je neer.

[ Voor 60% gewijzigd door keldererik op 20-06-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

keldererik schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:45:
Daarna kan je meteen spelen, serial key activeren duurt letterlijk nog geen 5 seconden.

patch v1.02 maakt het spel wel een stuk smoother! online valt trouwens best wel mee, nog geen teamkiller gezien. Het probleem is dat als je een voertuig koopt hij niet op slot is. Daarom denken sommige mensen dat je hun voertuig steelt en schieten ze je neer.
Zou je geen script hebben die dit wel mogelijk maakt?
OFPEC? anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Voertuig kopen :? :D ?

Kan je een Tank kopen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Het duurt echt belachelijk lang om patches te installeren. Is het ook mogelijk dan om voertuigen van de vijand te jatten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zit er geen server settings in arma2 dat teamkillers automatisch gekicked worden na een bepaald aantal teamkills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:34

_Eend_

🌻🇺🇦

Wazig dat bijna geen enkele shop in Nederland ArmA 2 heeft. Hier vlak over de grens had de MediaMarkt op de dag van de release een heel rek vol. Hier hebben zelfs de "echte" gameshops hem niet, op Dimension Plus na.

Ik weet dat het geen mainstream game is, maar zo obscuur is ArmA 2 toch ook niet? BIS heeft in ieder geval geleerd van ArmA, maar de publisher(s) blijkbaar nog niet :(

[ Voor 5% gewijzigd door _Eend_ op 20-06-2009 18:21 . Reden: typo 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
furby-killer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:55:
Zit er geen server settings in arma2 dat teamkillers automatisch gekicked worden na een bepaald aantal teamkills?
Ik zit een beetje te kijken naar server settings maar tot nu toe zijn er nog geen sample configs etc. dus mischien zijn ze er wel maar niemand weet waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hoe maak je een co-op campaign game aan? Ik vind de interface maar verwarrend. :|

Ok, het is me dus gelukt er een aan te maken, alleen valt mijn internet elke keer uit als ik host waardoor hijg een verbinding kan maken met de master server en niemand hem in de lijst ziet staan.

[ Voor 55% gewijzigd door g0tanks op 20-06-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner0616 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:42:
Overigens vind ik het prijs verschil tussen winkels echt ongelofelijk! deze was 45 euro, als je bij game.co.uk besteld dan is ie 25 pond (30 euro ongeveer). ik snap niet hoe dat zo uit elkaar kan lopen..
Imo worden veel prijzen, in voornamelijk Nederland, kunstmatig hooggehouden. Er is praktisch geen enkele winkel die concureerd met de "aanbevolen prijs". Ik importeer al jaren m'n spellen daarom. Ik zag zelfs al een PC spel bij Bart Smit voor 65 euro, waar in America de gemiddelde prijs rond de 40 dollar ligt, is er ook veel meer diversiteit tussen spellen onderling (25-45 dollar voor nieuwe spellen, in tegenstelling tot Nederland, 45-60 Euro ...practisch dubbel de prijs!).

Een simpel voorbeeld: Patapon (een psp spel), was een simpel (maar erg leuk) spelletje dat bij release al 20 dollar was, in Nederland vroegen ze er gewoon volle prijs voor (40-45 euro). Zelfs nu die "Platinum" gegaan is, is die nog 23 euro ofzo in Nederland.

Digitale distributie gaat voor mij waarschijnlijk ook nooit wat worden: Minder concurentie en daardoor vaak tot wel dubbele prijs van physieke media, die je na 10 jaar tenminste eventueel nog zou kunnen spelen (naast dat ik het gewoon grappig vind om een boekenkast vol te hebben met dozen (en/of DVD-doosjes van tegenwoordig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Heb arma 2 een beetje gespeeld vandaag, hij is echt superzwaar om m'n systeem. Het maakt ook niet uit waar ik de graphics settings op zet.

Hij loopt met alles op "very high" net zo traag als met alles op low 8)7

specs in sig.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Dani86 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:08:
Heb arma 2 een beetje gespeeld vandaag, hij is echt superzwaar om m'n systeem. Het maakt ook niet uit waar ik de graphics settings op zet.

specs in sig.
Het is waarschijnlijk je CPU die dan net iets te traag is ipv je GPU..
Edit
maar ik kijk net in je sig, en je cpu ziet er beter uit dan bij mij (E6600@2.4ghz) en bij mij draait ie goed? mischien even defragmenteren
(sorry voor de spelling ben net terug van kroeg ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner0616 op 21-06-2009 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSirhc
  • Niet online

specs in sig.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn E6600 op een Asus P5K mobo. Mijn systeem was overclocked met een lagere CPU multiplier en hoge FSB (412*8). Toen had ik ook constant een lage framerate in Arma 2 (onspeelbaar), ongeacht de settings (sub 10 FPS..).

Toen ik hem weer op de normale multiplier zette werkte alles weer goed (366*9) (gemiddeld zo'n 30/35 FPS)

Beetje raar, maar misschien heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13

specs in sig.
zo te zien heb je een Asrock moederbord, dat zou er nog wel eens te maken kunnen hebben, ik heb alleen maar zeer slechte ervaringen met die troep.
Ik raadt je aan de volgende keer gewoon een top of the line moederbord van een van de grotere fabrikanten te kopen, zoals ASUS of GIGABYTE, als ik iets heb geleerd door de jaren heen is het dat je nooit moet bezuinigen op je moederbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb nog nooit gehoord dat een moederbord dan zo'n grote invloed heeft op gameprestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Nordcore schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:47:
[...]

zo te zien heb je een Asrock moederbord, dat zou er nog wel eens te maken kunnen hebben, ik heb alleen maar zeer slechte ervaringen met die troep.
Ik raadt je aan de volgende keer gewoon een top of the line moederbord van een van de grotere fabrikanten te kopen, zoals ASUS of GIGABYTE, als ik iets heb geleerd door de jaren heen is het dat je nooit moet bezuinigen op je moederbord...
Dit lijkt me klinkklare onzin, tenzij je een moederbord hebt gekocht met een totaal incapabele chipset (en die zijn er niet meer zoveel, de laatste tijd ;) ). Ik ben het met je eens dat moederborden van merken zoals Asus of Gigabyte over het algemeen betrouwbaarder zijn en beter overklokken, maar normaal functioneren doen ze allemaal (tenzij het een hardware-defect betreft).

Arma en Arma2 zijn wel wat picky qua instellingen en niet erg makkelijk qua prestaties, maar het officiele forum biedt ook hier vaak uitkomst. Bijvoorbeeld de System specs/discussion thread of de ArmaHolic Arma2 Optimization thread, er staat nog veel meer op het Arma2 troubleshooting forum. Daarnaast is het aan te raden vooral in het begin veel te experimenteren met de settings, zeker met oog op je system specs.
Bijvoorbeeld: ik heb zelf een E8400 @ 4,05Ghz met een 8800GTS 320MB; het is totaal zinloos voor mij om texture/terrain detail & quality op High te zetten, omdat m'n videogeheugen dan overvol zit en de boel veel trager zal draaien. Een beetje tweaken stelt me alsnog in staat om een goede performance te halen met best goede graphics.

Enkele tips die ik zo snel kan verzinnen:
- Fillrate optimizer op maximaal 100% zetten
- viewdistance op max. 2km
- Anisotropic filtering op disabled
- Postprocess effects op low
- ik hecht zelf niet zoveel waarde aan Shadow detail: deze heb ik vaak op low of normal.

Voor overclocks geldt sowieso: eerst zeker weten dat je systeem stabiel is (bijv. lange tijd achtereen Orthos draaien zonder fouten) voordat je gaat klagen dat een game 'slecht draait' of crasht ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jeroen__online op 21-06-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Fillrate optimizer op maximaal 100% zetten

Dit bestaat niet meer sinds v1.02 toch? :> Patchen, drivers up to date, defragmenteren. Enne, zoek eens op tweaks.

VOP sound 2.0 is een onmisbare mod vind ik, zijn teveel geluiden in arma 2 die beter kunnen, vandaar deze mod.

http://www.youtube.com/wa...2&feature=player_embedded

Download: http://www.vma.net.nz/article.php/20090609232403132

[ Voor 48% gewijzigd door keldererik op 21-06-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
jeroen__online schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:38:
[...]

Dit lijkt me klinkklare onzin, tenzij je een moederbord hebt gekocht met een totaal incapabele chipset (en die zijn er niet meer zoveel, de laatste tijd ;) ). Ik ben het met je eens dat moederborden van merken zoals Asus of Gigabyte over het algemeen betrouwbaarder zijn en beter overklokken, maar normaal functioneren doen ze allemaal (tenzij het een hardware-defect betreft).
ok..ok...misschien overdrijf ik eht een beetje :+
Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoeveel invloed het heeft op de game prestaties maar ik bedoel hier gewoon mee te zeggen dat je met budget merken als Asrock wel eens tegen "vage" problemen aan kunt lopen..

maar kwam miss een beetje overdreven over dat kan ik begrijpen maar ik heb gewoon erg slechte ervaringen met Asrock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:45

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica

Coole footage van ARMA 2, ook leuke gadget, zal het zelf nooit kopen, maar misschien leuk voor andere mensen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:53:
[video]

Coole footage van ARMA 2, ook leuke gadget, zal het zelf nooit kopen, maar misschien leuk voor andere mensen.
Goed voor je nek spieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Maar niet voor je portomonaie, het kost €125 en het werkt nog niet helemaal lekker met ArmA II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zijn er hier al die multiplayer spelen? Hoe is dat, en voornamelijk hoe is dat met de hoeveelheid voertuigen. Heb niks tegen voertuigen, maar na wat youtube video's te hebben gekeken lijkt het alsof 80% van de mensen vanuit helis/tanks/pantserwagens bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
hier nog een plek waar je alleen een key voor het spel kan kopen, iemand ervaring met deze site?

http://www.directgamekeys...product=ARMA-2-CD%252dKey

en http://www.onlinekeystore.com/cart.php

zo ja zou je deze kunnen bestellen en zelf een kopie kunnen maken van de installatie dvd die bv een vriend van je gekocht heeft....

[ Voor 6% gewijzigd door Nordcore op 22-06-2009 14:06 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor slowchat. Als je niets nuttigs te posten hebt, post dan ook gewoon niet.