yepTheVMaster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 20:52:
[...]
Hmm...heb je bij het zetten van rechten ook ff op Advanced geklikt en daar aangegeven dat de rechten ook gelden voor de onderliggende mappen?
Non taken
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
yepTheVMaster schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 20:52:
[...]
Hmm...heb je bij het zetten van rechten ook ff op Advanced geklikt en daar aangegeven dat de rechten ook gelden voor de onderliggende mappen?
Non taken
Bij mij waren de slotjes daarna ook weg....misschien ff de map refreshen (F5)?
Je bent te ongeduldig denk ik, want je zult zien dat ie opeens doorschiet naar 70 % ofzo;)DennusB schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:11:
Hebben meerdere mensen er last van dat bij build 7057 hij bij het instaleren een eeuwigheid blijft staan op "Expanding windows files..(0%)".
Er is wel veel hardeschijf activiteit, en ook de dvd-drive werkt nog.
Maar hij blijft op 0% hangen
lijkt voorbij met de 9.3 drivers van ATI die voor win7 zijn gebakken..Johnny schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:52:
[...]
(... problemen met ATI en clone mode 1920x1080 ...)
Denk het eerlijk gezegd nietStorm90 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:38:
Indien ik die webcam software installeer van microsoft, zie
http://www.microsoft.com/hardware/windows7/support.mspx
Zou dat kunnen helpen bij de problemen van mijn microfoon?
Aangezien ze ook webcams los verkopen met ingebouwde microfoons, misschien
dat deze van mijn laptop ook bij elkaar horen en dus 1 driver?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Verwijderd
PB ondersteund geen beta OS, kan zijn dat je daarom gekicked wordt, en als er voor PB een workaround bestaat die werkt, dan zou ik die graag willen wetenDFKT schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 08:54:
Iemand de Battlefield Heroes BETA al onder Windows 7 aan de praat gekregen? Ik heb de Punkbuster verhandelingen al uitgevoerd en BF Heroes de juiste Firewall toegang gegeven, maar ik blijf Connection problems krijgen, terwijl hij onder XP netjes draait...
[ Voor 58% gewijzigd door DFKT op 21-03-2009 10:15 ]
Verwijderd
Die oplossing is een workaround en staat niet 100% garant voor een werkende PB.DFKT schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:13:
Maar als PB geen beta OS ondersteunt, waarom staat in de TS dan een oplossing voor PB ten behoeve van o.a. Battlefield 2? Heb alleen AIX single player gespeeld onder W7, maar ook die draait onder XP helaas toch net iets beter.
Verwijderd
Je kan volgens mij gewoon updaten na de upgrade, maar de beta is tot augustus 2009 te gebruiken, dat staat ook in de OP.Ryatzu schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:05:
Als ik 7056 upgrade over mijn 7000 versie.
Kan ik dan nog wel gewoon updaten? En ik las ergens dat je hem tot en met 2010 kan gebruiken?
Dat zou wel top zijn.
http://img16.imageshack.us/img16/2366/7057ver.jpgVerwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:10:
[...]
Je kan volgens mij gewoon updaten na de upgrade, maar de beta is tot augustus 2009 te gebruiken, dat staat ook in de OP.
A wise man's life is based around fuck you
Maar RDP bij Windows 7 onderling is wel geweldigPowershell schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:24:
fijne RDP client ook
zet maar eens een connectie op naar een Windows 2000 host, dan loopt er op de host gelijk een termsrv.exe alle cpu tijd op te slurpen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het mooiste vind ik dat hij gelijk de resolutie voor je goed zet.anandus schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:35:
[...]
Maar RDP bij Windows 7 onderling is wel geweldig
Werkt soepel, zelfs aero werkt!
Irritantste daarbij vind ik altijd dat ie de bureaublad icons dan compleet overhoop haalt en ze gewoon laat staan als je weer disconnectRyatzu schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:38:
[...]
Het mooiste vind ik dat hij gelijk de resolutie voor je goed zet.
Vroeger had ik hier altijd problemen mee, want ik ging dat van een 1280x800 resulutie RDP'en naar een 1440x900 resolutie. Moest ik telkens handmatig weer aanpassen.
Het werkt top.
jep, maar dat is hier niet het geval mee.DizzyWeb schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:36:
[...]
Irritantste daarbij vind ik altijd dat ie de bureaublad icons dan compleet overhoop haalt en ze gewoon laat staan als je weer disconnect
[ Voor 19% gewijzigd door Ryatzu op 21-03-2009 13:00 ]
Niet direct FPS, maar het lijkt wel alsof ie onder W7 moet bufferen of zo... dus haperen om de halve minuut, soms wel een paar seconden lang echt stil blijven hangen. Terwijl ik daar onder XP nooit last van heb gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:08:
[...]
Die oplossing is een workaround en staat niet 100% garant voor een werkende PB.
Onder Xp beter zeg je, waar merk je dat aan? Aan het niet gekicked worden of aan bv fps?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze beta merkbaar slechter presteerd als bv XP in games zoals BF2 enz.
Ja, maar RDP werkt wel geweldig als je Windows 7 als host gebruikt.Powershell schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:24:
fijne RDP client ook
zet maar eens een connectie op naar een Windows 2000 host, dan loopt er op de host gelijk een termsrv.exe alle cpu tijd op te slurpen
Welke win 7 build gebruik je? onder build 7000 ging het goed met punkbuster (cod 5 waw).DFKT schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 08:54:
Ik heb de Punkbuster verhandelingen al uitgevoerd en BF Heroes de juiste Firewall toegang gegeven, maar ik blijf Connection problems krijgen
1. Ten eerste ondersteun ik het niet, ten tweede ben je met het verliezen van je sleutel alles kwijt en ten derde bestaan er andere oplossingen om je persoonlijke dingen veilig te houden.Gusev schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:11:
Just curious, twee vraagjes:
1. Gebruiken jullie BitLocker Drive Encryption op een dagelijkse basis (ook voor de Vista Ultimate gebruikers)?
2. Gebruiken jullie de 'normale' IE8 of de 64bits versie?
1. Ja...m'n laptop is er mee geencrypt. Enneh..voor USB sticks/HD's is er natuurlijk BitLocker ToGo (in Windows 7 tenminsteGusev schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:11:
Just curious, twee vraagjes:
1. Gebruiken jullie BitLocker Drive Encryption op een dagelijkse basis (ook voor de Vista Ultimate gebruikers)?
2. Gebruiken jullie de 'normale' IE8 of de 64bits versie?
Daarom kan je de key ook backuppenTaraWij schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:31:
[...]
1. Ten eerste ondersteun ik het niet, ten tweede ben je met het verliezen van je sleutel alles kwijt en ten derde bestaan er andere oplossingen om je persoonlijke dingen veilig te houden.
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 22-03-2009 12:04 ]
build 7022, 32 bits. Maar goed, Battlefield Heroes start niet op, terwijl BF2 dat wel doet. Heroes staat er trouwens niet tussen bij Evenbalance, klopt dat?gstoffers schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:13:
[...]
Welke win 7 build gebruik je? onder build 7000 ging het goed met punkbuster (cod 5 waw).
Kijk anders even op http://www.evenbalance.com/ en download het bestand om handmatig een punkbuster update te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door DFKT op 22-03-2009 12:09 ]
Ik had het ook met 7057. Na ongeveer 10-15 minuten kun je verder.JBS schreef op zondag 22 maart 2009 @ 11:05:
Op mijn desktop had ik eerst build 7000, die heb ik vervolgens geupgrade naar 7057. Omdat ik nu wat problemen ondervind wil ik build 7057 schoon installeren. Ik boot van de DVD en vervolgens blijft ie na wat keuze opties hangen op iets van "Starting Windows Setup". Vreemd, met build 7000 had ik dit probleem niet. Meer mensen dit ondervonden met clean installs van verschillende builds?
Geen flauw idee of dat alleen bij 7022 is, bij 7057 zit-ie er, natuurliujk, gewoon tussen.Petervanakelyen schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:40:
Heeft iemand ook het probleem dat de Computer Management niet meer bij Administrative Tools staat ?
Of is dit alleen bij build 7022 ?
Ik heb 'm geloof ik wel 20-30 minuten laten staan zonder dat ie verder ging. Het rondje draaide nog wel (al was 't wat houterig) maar ik heb weinig schijfactiviteit kunnen waarnemen.Agent-X schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:31:
[...]
Ik had het ook met 7057. Na ongeveer 10-15 minuten kun je verder.
Er waren echter meer problemen, de disk management en rating werkte niet en de opstarttijd was erg lang.
Zit nu weer op 7048 en deze draaait wel goed. (x64)
Bij mij staat die er gewoon tussen zowel in 7022 als 7057.Petervanakelyen schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:40:
Heeft iemand ook het probleem dat de Computer Management niet meer bij Administrative Tools staat ?
Of is dit alleen bij build 7022 ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hahahaha.Marijn100 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:10:
ik heb vrijdag probleemloos geüpdate van built 7000 naar 7057, ik ben alleen op zoek naar de Nederlandse taalpakketten. Weet iemand of die beschikbaar zijn en waar ik die kan vinden.
niet te hard lachen maar die zijn er gewoon...Ackermans1973 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:41:
[...]
Hahahaha.
Sorry, maar taalpakketten voor een beta OS?
A wise man's life is based around fuck you
[ Voor 13% gewijzigd door filenox op 22-03-2009 22:04 ]
De taalpakketten van built 7000 zijn gewoon op connect te vinden (uitnodiging id's zijn overal te vinden als je even zoekt)filenox schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:03:
Die zijn er zeker, een paar weken geleden zag ik op Hardware.info tv een man van Microsoft wat FAQ's over Windows 7 oplossen, en hij had een Nederlandstalige versie van build 7000
Maar ze zijn natuurlijk niet public beschikbaar
Een uitnodiging ID voor connect in het algemeen of specifiek Win7?Marijn100 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:33:
[...]
De taalpakketten van built 7000 zijn gewoon op connect te vinden (uitnodiging id's zijn overal te vinden als je even zoekt)
Neej ik ook niet...'k vraag me ook wel af of die uitnodigings ID's zomaar overal te vinden zijnAckermans1973 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:22:
[...]
Een uitnodiging ID voor connect in het algemeen of specifiek Win7?
Want ik heb al meerdere connects op mijn dashboard, maar geen taalpakketten voor Win7.
In build 7057 zie ik die bij mij niet. Of heb ik die misschien een keer getrashed... hmmm...BM schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:18:
[...]
Maar volgens mij wel een feedback applicatie op je desktop
[ Voor 4% gewijzigd door .Johnny op 23-03-2009 08:53 ]
Verwijderd
Ik denk dat het routerproblemen waren, de verbinding was zeer onstabiel. Netwerkkaart opnieuw instellen hielp niet, signaalsterkte te laag volgens windows. Dat klopte alleen niet; ik had 4 streepjes bereik, 270 Mbps. Per draad had ik ook geen internet. Nu draait het alweer 4 dagen prima stabiel zonder iets gewijzigd te hebben.. Vreemd, maar voorlopig opgelost!JBS schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:30:
[...]
Bij mij gaat dat nog prima met build 7057 op m'n desktop en laptop. Ik gebruik WLM 14.0.8064.206.
@WMNoot: wat voor problemen? Ik had bij build 7000 het probleem dat ik m'n netwerkkaart na elke herstart opnieuw moest installeren. Na een complete herinstallatie van W7 was dat probleem opgelost.
Ik draai gewoon een Nederlands 7057. Ook de Nederlandse taal implementatie moet worden getest natuurlijkAckermans1973 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:41:
[...]
Hahahaha.
Sorry, maar taalpakketten voor een beta OS?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 12:05 ]
Verwijderd
Bij mij staat ie wel hier: \windows\system32\drivers\etc\hostsVerwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:54:
Weet iemand wat de locatie is geworden van de hosts.txt file Windows 7 build 7057?
Hij staat niet in de vertrouwde system32 en google is niet m'n vriend dit keer...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 12:11 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 12:17 ]
Is er nog geen nieuwere build gereleased aan TAP testers dan?PWM schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:04:
[...]
Ik draai gewoon een Nederlands 7057. Ook de Nederlandse taal implementatie moet worden getest natuurlijk![]()
(via Beta test invite, dus nee ik heb geen link, noch deel ik hem met jullie)
Er zijn wel nieuwere, maar ik blijf niet bezigtjtristan schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:55:
[...]
Is er nog geen nieuwere build gereleased aan TAP testers dan?
Of houden ze dat nu even in omdat elke build die aan TAP testers wordt vrij gegeven geleaked wordt?
Too bad gaat dat nog ff een paar weken duren voordat die beschikbaar gaat zijnPWM schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Er zijn wel nieuwere, maar ik blijf niet bezigIk heb bijna alle builds gedraaid (ook de niet gelekte), maar vind 7057 op zo'n punt gekomen, dat ik nu wel wacht op de RC Escrow build.
wellicht heb je in Vista "enable hybrid sleep" uitstaan en die staat standaard aan in Win7 (in vista ook, dus dat heb je dan zelf ws uitgezet, of met een tooltje zoals MST). Check je power configuratie. Hybrid sleep zorgt ervoor dat als je pc in de slaapstand staat, hij ook tegen stroomuitval kan; dan komt 'ie terug uit hibernate. Hij moet daarvoor dus het geheugen wegschrijven en dat duurt natuurlijk net zo lang als gewoon je pc in hibernate zetten.[b][message=31682920,noline]
In Vista/XP duurt het een paar seconde om in slaapstand te komen. In Win7 duurt het een minuut.
En wanneer mijn pc uit slaapstand komt, moet het hele systeem opnieuw opstarten. Je ziet dan resuming windows staan. Ik heb S3 wel aanstaan in de bios.
[ Voor 7% gewijzigd door .Johnny op 23-03-2009 16:47 ]
Tja, iedereen heeft ooit rust nodig...spokje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:29:
Wel jammer dat er atm zo weinig gelekt wordtde builds vlogen per week je om de oren maar op het moment lijkt het erg rustig in leak-land.
Waar op MS Connect moet je die invullen ?Marijn100 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:02:
Voor de mensen die het nog net wisten met deze id Win7-3HQW-RF74 kan je windows 7 (built 7000) downloaden van connect met de bijbehorende taalpaketten.
Verwijderd
Maar niet het Nederlandse Language Pack helaas...Marijn100 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:02:
Voor de mensen die het nog net wisten met deze id Win7-3HQW-RF74 kan je windows 7 (built 7000) downloaden van connect met de bijbehorende taalpaketten.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Niet op het Dashboard maar op de startpaginaPetervanakelyen schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:31:
Waar op MS Connect moet je die invullen ?
Vind nergens in m'n Dashboard een ID-optie, en in de Verbindingen Directory ook al niet...
Ik heb de 2 bestanden gevonden:Marijn100 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:49:
[...]
Niet op het Dashboard maar op de startpagina
Ja dat had ik gedaan, maar je moest na het plakken van de ID nog op enter drukken...Marijn100 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:49:
[...]
Niet op het Dashboard maar op de startpagina
Additionally, German, Japanese, Arabic and Hindi Language Packs are also available in the downloads section.
Zitten er geen executables in de uitgepakte WinRAR files ?Ackermans1973 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:05:
[...]
Ik heb de 2 bestanden gevonden:
client_localpacks-GB1LCLPCKCFRE_DVD.iso (0xFCB14E84)
client_localpacks-GB1LCLPCKCXFRE_DVD.iso (0x21195B94)
Maar als ik nu via Region and Language erheen wijs, zegt Win7 dat er geen valide language packs te vinden zijn, ook als ik de ISO's met WinRAR uitpak, niks te vinden.
Dus nu zit ik even met de vraag wat doe ik niet goed.
Verwijderd
Klopt dat zijn geen language packs, maar theme packsAckermans1973 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:05:
[...]
Maar als ik nu via Region and Language erheen wijs, zegt Win7 dat er geen valide language packs te vinden zijn, ook als ik de ISO's met WinRAR uitpak, niks te vinden.
Ik heb ze van deze pagina:Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:09:
[...]
Klopt dat zijn geen language packs, maar theme packs
[ Voor 20% gewijzigd door Ackermans1973 op 23-03-2009 20:12 ]
Ik weet ongeveer wanneer een build lekt als ik zo terugreken. Als mijn vermoeden juist is, zal je morgenavond of uiterlijk woensdag eind van de middag een nieuwe build tegenkomen.spokje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:29:
Wel jammer dat er atm zo weinig gelekt wordtde builds vlogen per week je om de oren maar op het moment lijkt het erg rustig in leak-land.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 23-03-2009 20:31 ]
Omdat dat geen gokje is, maar ik hem al hebedgarf28 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:31:
haha GOED nieuws man PWM!
waarom niet gelijk een gokje naar het build nummer maken?
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 23-03-2009 20:36 ]
Uhm, okee.... build 7066edgarf28 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:31:
haha GOED nieuws man PWM!
waarom niet gelijk een gokje naar het build nummer maken?
Verwijderd
Ik ook, maar ik krijg 'm niet geinstalleerd, jij wel dan?Ackermans1973 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:11:
[...]
Ik heb ze van deze pagina:
Windows 7 Beta (7000-0-081212-1400) Language Interface Packs
Ik denk het niet, volgens mij gaat de RC al een build nummer krijgen vrij ver in die richting.
Iemand nog een oplossing voor dit probleem? Wil graag met Win7 gaan testen, maar zonder geluid is dat nogal ... nutteloosArfman schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:09:
Iemand ervaring met het aan de praat krijgen van een Auzentech X-Plosion 7.1 geluidskaart onder Windows 7 x64? Die X-Fi Support Package van Daniel_K werkt niet, die werkt alleen voor de Prelude.
Drivers installeren wel, krijg alleen 0,0 geluid uit m'n Z-5500 (optisch aangesloten).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
maar als ik die probeer te installeren krijg ik ditATI Technologies Inc. driver update for ATI Radeon HD 3300 Graphics (Prerelease - WDDM 1.1)
This driver was provided by ATI Technologies Inc. for support of ATI Radeon HD 3300 Graphics (Prerelease - WDDM 1.1)
Iemand een idee of ik hier iets aan kan doen? of is dit gewoon de 9.3 driver (die het toch niet byzonder goed doet op mijn pc), en als zodanig oninteressant?If you receive Windows Update error 80070103 while installing updates, you might be trying to install a driver that is already installed on your computer or a driver that might be less compatible than one you already have installed. To find more information or to get help, try these options:
Ik had dat ook, maar de oplossing is om de driver te un-installen, safe-boot, driversweeper, reboot, nieuwe driver installeren.foppe-jan schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:07:
hm.. ik zie nu als optional update:
[...]
maar als ik die probeer te installeren krijg ik dit
[...]
Iemand een idee of ik hier iets aan kan doen? of is dit gewoon de 9.3 driver (die het toch niet byzonder goed doet op mijn pc), en als zodanig oninteressant?
(Ik heb geen send feedback programmaatje hier in 7057, dus ik zou niet 123 weten waar dit aan te geven)
[ Voor 5% gewijzigd door Ackermans1973 op 24-03-2009 00:36 . Reden: Toelichting ]
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=0ryEyZ7DPx4Ackermans1973 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:05:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 09:34 ]
Verwijderd
Toen ik die Build nog had had ik dat ook geprobeerd, maar dat werkte niet... Vreemd...Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:29:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=0ryEyZ7DPx4
Ook de NL taal, kun je installeren, deze werkt alleen op build 7000.
Dit probleem is er niet als je eerst WMP start, aan laat staan en dan 7MC start. Herkent niemand dit probleem trouwens?.Johnny schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:52:
Ander probleempje dat ik tegen kom in 7057; elke keer na een restart van Media Center en ik naar Music Library ga, lijkt hij de hele library opnieuw te scannen of iets dergelijks (systeem is dan ook bezet, MC reageert gedurende de "scan" niet). Een keer of 5 gedurende een paar minuten zie ik de albums verspringen. Pas als alles er weer staat begint ie ook weer de albumhoezen te tonen. In oudere builds niet meegemaakt.
De releases zijn niet individueel getagged.PWM schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:34:
[...]
Omdat dat geen gokje is, maar ik hem al heb![]()
Ik ben alleen niet iemand die met builds gaat strooien i.t.t. andere beta testers die wat minder strikt zijn blijkbaar.
Ben benieuwd of er nog een systeem is om voor MS te achterhalen wie de builds lekt.
Gewoon lekker veel bugs loggen, en de volgende keer (windows 8?) heb je ook toegang tot de builds
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat is toch ook een beta-versie van IE8?Jag schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:04:
Niemand meer last van explorer die vastloopt? Ik heb drie computers en alle drie draaien ze build 7000. En bij alle drie loopt met enige regelmaat explorer vast bij wat browsen door folders. Het balkje gaat dan lopen als je bijvoorbeeld een folder opent of iets delete en blijft eeuwig doorlopen. Vervolgens wil ie dan ook niet meer afsluiten.
Ik heb bij 1 iemand build 7022 geinstalleerd en die heeft hier geen last van.
Als het goed is zou via windows update wel die reliabillity fix voor ie8 geinstalleerd moeten zijn, maar heb er weinig van gemerkt.
Verwijderd
Final van Ie8 voor Win7 is nog niet te downloaden.anandus schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:06:
[...]
Dat is toch ook een beta-versie van IE8?
Al geprobeerd om de final te installeren (ofzo?)
Windows 7 Beta already includes a pre-release candidate version of Internet Explorer 8 that is optimized for that release. Windows 7 enables unique features and functionality in Internet Explorer 8 including Windows Touch and Jump Lists which require additional product tests to ensure we are providing the best Windows experience for our customers. We will continue to update the version of Internet Explorer 8 running on Windows 7 as the development cycles of Windows 7 progress and plan to include the final version of Internet Explorer 8 in the release candidate version of Windows 7 later this year.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 18:55 ]
Verwijderd
Volgens mij kan dat niet, maar ben benieuwdVerwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:43:
Heb een aantal issue's gevonden:
Mijn W7 kwam met een installed AVG 8.0, ruk programma. Wat gebeurde er: Elke keer wanneer ik iets downloade, ongeacht de bestemming werd de download verwijderd. Ging om MSI en .exe bestanden. Kortom ik AVG gedeinstalleerd en daarop ook nog de registry settings die er nog in stonden. Pas toen werkte het weer.
Gisteren ook onder admin account een aantal drivers gaan zoeken, doet ineens mijn IE het niet meer. Dus ik start msn op, zelfde probleem. Firefox: Werkt als een zonnetje. Heb vervolgens de firewall uitgezet, check ik 5 seconden later staat deze weer aan??? Maar het werkte wel weer daarna.
Start net op, krijg ik error dat hij niet goed kan opstarten. Of ik diagnostics wil draaien, dus ik: Tuurlijk. 20 minuten later is ie klaar, kan het niet oplossen de oorzaak is veranderde hardware. Niets gewijzigd, dus ik start windows nog een keer op: Geen enkel probleem meer.
Tot nu toe mijn ervaringen sinds dit weekend.
Wat mij ook opvalt is dat 2 gig van de 4 gig reserved staat vanwege hardware resources... Maar ik vraag mij altijd af in dit soort situaties: Wat als ik maar 1.5 gig heb? Is dit niet te downtunen zodat hij maar 1 gig voor hardware resources gebruikt of merk ik daar qua performance voor? Heb niet echt het idee dat hij 2 gig optimaal gebruikt.
Zit me nu te bedenken dat het best 32 bit versie kan zijn..![]()
edit: En dat is het...![]()
Heeft windows 7 al een makkelijke manier gevonden om te upgraden van 32bit naar 64 bit?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq