Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Jeetje, ik hoop dat het niet zo is dat ik de data van de diverse expansys sites moet geloven

http://www.expansys.nl/d.aspx?i=182112

http://www.expansys.com/d.aspx?i=182104

http://www.expansys.be/d.aspx?i=182112

http://www.expansys.it/d.aspx?i=182112

Eind augustus/begin september !

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:35:
[...]

Tja, dan heb je eigenlijk het grote verschil tussen de N en E serie te pakken. E serie is een zakelijke serie waarbij messaging met onder andere een eigen email client van Nokia en ook agenda functies, contactpersonen, voicerecorder, voip en vpn mogelijkheden enz enz. De N serie is meer gericht op entertainment met betere camera's enz enz.
Dat zijn de algemene verschillen.

Daar komt bij dat de N78 alweer wat ouder is. Niet heel oud, maar toch al wat langer op de markt. Terwijl de E52 nog moet uitkomen, een heel stuk platter is, gemaakt is met mooiere/betere/stevigere materialen en ook qua accu een stuk langer mee moet gaan. Kijk ook eens naar de priegelige knopjes op de N78 tegenover de redelijk grote toetsen op de E52.

Ik zou zeggen: als je het ervoor over hebt: pak dan de E52. Net iets duurder, maar wel een in mijn ogen beter toestel. De adviesprijs van 299 is er eentje voor de BeNeLux.
Al moet je wel in je achterhoofd houden van wie je advies krijgt, ik kijk zelf erg naar de E52 uit, dus het is niet geheel ongekleurd ;).

.
Bedankt voor je info. De E52 heeft ook mijn voorkeur. Nadeel is wel dat ik nu een telefoon zou willen en niet wil wachten tot september. Want die kans zit er blijkbaar dik in... Had nokia gemaild en die beweren dat ze het zelf niet weten wanneer ze hem gaan releasen..

Is er dan eigenlijk een andere gsm (om mss een beetje aftewijken? :$ ) met zelfde specs en zelfde prijs? De E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mail naar Nokia.be

Geachte

Onlangs is de Nokia e52 uitgekomen. Wanneer is deze beschikbaar in de winkels? En tegen welke prijs?

Mvg

Hun antwoord:

Geachte heer De Leener,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Er is helaas nog geen informatie voorzien betreffende de release van de Nokia E52. Prijsindicaties kunnen wij nooit meedelen naar onze klanten toe.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Michael
Nokia Care klantendienst
070 70 77 70 BE

Mijn antwoord:

Geachte

Spijtig dat hier toch wel geheimzinnig over gedaan wordt. Dit drijft mensen enigsinds naar de concurrentie..

Maar dan toch nog een vraagje, volgens verscheidene fora is de release van het toestel in het 3e kwartaal. Kan u niet medelen of dit juli of eerder september is?

Hun antwoord:

Geachte heerDe Leener,

Aangezien wij nog geen enkele vorm van interne informatie hebben betreffende de Nokia E52, moet ik u opnieuw het antwoord verschuldigd blijven.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Michael
Nokia Care klantendienst
070 70 77 70 BE

Weten zij dan echt van niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:18

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

pff wat is dit ... ik kijk dit nu al enige tijd aan: de introductie mbt (eerst de e55 en nu) de e52 en nu blijkt dat we voorlopig naar beide telefoons kunnen fluiten .... vreemde gang van zaken ... Ik kan mij niet herrinderen dat eenzelfde het geval was bij de introductie van de e51?
Mocht de echte reden van het uitstellen nu zijn het promoten van (en focus brengen op) andere e/n series, dan begrijp ik niet waarom ze uberhaubt de e52/e55 hebben geintroduceerd :?

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, ook bij de E51 was het wachten....en toen werd het toestel ook weer even uitgesteld. Zo gaat dat vaker. Toestellen worden verwacht, ze wachten op de juiste periode. Zowel marketing technisch, als dat de logistieke lijn op orde is en ze zorgen er (meestal) voor dat het toestel goed getest is.

Voordeel is dat je een toestel op de markt brengt dat al verwacht wordt zodat mensen er niet te snel overheen kijken. Aan de andere kant kun je mensen met al die speculeringen een andere kant op drijven.

@ Digitalistic: bij mij is een Nokia vertegenwoordiger langsgekomen. Ik part-time werk in een één van de onafhankelijke telefoonzaken. En ik heb zijn map met een uitdraai van Nokia zelf gezien waarop de verwachte levertijden van toestellen staan: BeNeLux komt het toestel in juli tegen een adviesprijs van 299.
W00fer had al eerder via een connectie binnen Nokia gepost dat het toestel de laatste week van juli verkrijgbaar is, en in de loop van de eerste weken van augustus goed en overal leverbaar is/wordt.

Het wachten is nu bijna voorbij denk ik, je ziet het toestel ook op steeds meer sites verschijnen om eventueel te reserveren.

E71 is zeker een goed toestel. Maar ik heb het juist weggedaan omdat ik de normale toetsen (numeriek ipv qwerty) prefereer. En ook de nog sterkere accu in het toestel, en absoluut zijn uiterlijk spreken me erg aan.
Dus ik wacht geduldig. Als jij echt toe bent aan een nieuwe, dan heb je ook zeker aan de E71 of zelfs de E51 een goed toestel. De N78 ook, de N en E series groeien door uitwisselbaarheid van de mail client en n-gage mogelijkheden ook redelijk naar elkaar toe. Maar toch......het verschil blijft bestaan. Doe maar een toestel uit de E serie. :)

Genoeg getypt, ik wacht rustig verder af tot het toestel leverbaar wordt. En ik kijk vooral uit naar de eerste reviews die toch ook zo langzamerhand moeten verschijnen.

@ Dethroned: misschien dat Expansys deze data heeft aangehouden om zeker te zijn. Ze bieden eventueel ook grotere partijen aan zie ik, misschien dat die grotere leveringen pas eind augustus kunnen worden gegarandeerd?
Of is dat teveel wishfull thinking van mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:19:
Dus ik wacht geduldig. Als jij echt toe bent aan een nieuwe, dan heb je ook zeker aan de E71 of zelfs de E51 een goed toestel.
Of is dat teveel wishfull thinking van mij >:)
De e51 zou ik je afraden enkel en alleen al om de accuduur. Met wifi/bluetooth off er nog net geen dag mee uithouden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Polke, bedankt. Geduld is een mooie deugd dus tot begin augustus of eind juli zal ik nog wel kunnen wachten op die knap staaltje techniek. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 09:32
dubbel, stond er al op

[ Voor 84% gewijzigd door trazz op 22-07-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik snap inderdaad niet waarom Digitalistic nog gemaild heeft naar Nokia, terwijl ik een post al geplaatst had, maargoed.

Hopelijk zit er een beschermhoes bij het toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze bij jou zeiden dat hij dan precies komt en op mijn mail antwoorden dat ze van niets weten, daarom had ik dit gepost. En verder ben ik toch wel vrij om zelf te beslissen wie ik mail en waarom dacht ik zo.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
W00fer schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:16:
Ik snap inderdaad niet waarom Digitalistic nog gemaild heeft naar Nokia, terwijl ik een post al geplaatst had, maargoed.
Ik moet zeggen dat ik jouw post toen wel redelijk kortaf vond:
W00fer schreef op zondag 12 juli 2009 @ 03:52:
Heb officieel antwoord van Nokia bron, levering is eind juli. Voldoende levering is eerste weken van augustus.
Er staat niet eens bron vermelding bij. Hoe moeten wij dan zeker weten dat jij het van een betrouwbare bron hebt? Terwijl zijn post wat geloofwaardiger overkomt doordat de gehele mail erbij staat.

Maarja, we moeten nog steeds wachten tot eind deze maand, dan weten we meer. Ik wacht in ieder geval tot eind augustus, dan zal de prijs wel een beetje gestabiliseerd zijn.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Hier stond een reactie van mij (op die van W00fer) die niet iets positiefs toevoegde.

Laten we het erop houden dat ik blij ben met de bijdrage van W00fer en die van Digitalistic, en dat ik erg benieuwd ben naar de E52. Het lijkt me een mooie opvolger van mijn 6300.

[ Voor 108% gewijzigd door Jesse op 23-07-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Silent Thunder schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:23:
[...]

Is er een lijst met landen in Europa waar 'ie wel word uitgebracht? Misschien handig voor grensbewoners of vakantiegangers
Iemand? :) (over de e55)

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 23-07-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
WeaZuL schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:27:
[...]

De e51 zou ik je afraden enkel en alleen al om de accuduur. Met wifi/bluetooth off er nog net geen dag mee uithouden :/
Dan zit je echt de gehele dag te bellen...? Ik houd het met die van mij gemakkelijk 3 dagen uit met bluetooth aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:28

Ankh

|true

Vandaag eens gezocht bij een leverancier van ons:

NOKIA 002L9Z7 | 7352385 |
NOKIA E52 METAL ALUMINIUM BENELUX Prijs
€ 219,69 Voorraad
0
NL
MSD In bestelling
100 ETA
18/08/2009

Prijs valt me mee!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
Ja, dat is zeker exclusief BTW? Met BTW is dat al 260 euro.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

drZymo schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:58:
Ja, dat is zeker exclusief BTW? Met BTW is dat al 260 euro.
klopt, dat is exclusief BTW.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Die ETA is wel klote :o :(
Ik heb inderdaad geen bronvermelding nee, maar dat is ook niet nodig.

[ Voor 55% gewijzigd door W00fer op 23-07-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Hoe zit het nu met die standby tijd?? Op de verschillende websites die al een prijsvermelding hebben in de pricewatch staan constant verschillende maximale tijden. Sommige hanteren 552u, andere weer 627u en een enkele gebruikt 672u net zoals t.net.
Wat is nu echt de maximale duur vraag ik mij dus af, want een verschil van 120 uur noem ik nogal een flink verschil... :?
(552u = 23 dagen, 627u = 26 dagen 3 uren, 672u = 28 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
http://europe.nokia.com/f.../nokia-e52/specifications ;)
Power
BP-4L 1500 mAh battery
Talk time (maximum):
- GSM up to 8 h
- WCDMA up to 6 h
Standby time (maximum):
- GSM up to 23 days (552h)
- WCDMA up to 29 days (696h)
Music playback time (maximum):
- Music Player up to 18 h
- FM radio up to 30 h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de hoofdpagina van GSMArena staat 'in stores now' en bij MobileCityOnline is hij op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 17:01
Goed nieuws! *O*

Ik ben ook benieuwd wanneer er reviews gaan opduiken... :Y

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
Hij staat al een tijdje bij de finse site van Nokia zelf in de winkel.
http://kauppa.nokia.fi/no...=fi-FI&cp=fcbuynow&fc=e52

Dus dat 'ie in het buitenland te krijgen is betekent nog niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
drZymo schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:
Hij staat al een tijdje bij de finse site van Nokia zelf in de winkel.
http://kauppa.nokia.fi/no...=fi-FI&cp=fcbuynow&fc=e52

Dus dat 'ie in het buitenland te krijgen is betekent nog niet veel.
Google translate: ennakkotilaus = pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste review is binnen. Iemand heeft de gsm al:

http://www.symbian-freak....36731&highlight=nokia+e52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, waarom spreekt men in de review van 256mb ram en hier van 60mb? Of haal ik twee verschillende dingen door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:37:
Vraagje, waarom spreekt men in de review van 256mb ram en hier van 60mb? Of haal ik twee verschillende dingen door elkaar.
Ik weet niet waar jij in dit topic 60mb hebt gezien, maar het toestel heeft 256mb ram (werkgeheugen) en 60mb intern geheugen (telefoongeheugen). Voor alle technische specificaties: http://www.forum.nokia.com/devices/E52

[ Voor 8% gewijzigd door Cadezo op 25-07-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haalde dus twee dingen door elkaar. :+ Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Neen, Cadezo jhaalde ze door elkaar. de 256 is het telefoon of intern opslaggeheugen. De 60 is het werkgeheugen, of het "programma uitvoerings geheugen" om het even anders uit te drukken.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Liebaart schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:20:
Neen, Cadezo jhaalde ze door elkaar. de 256 is het telefoon of intern opslaggeheugen. De 60 is het werkgeheugen, of het "programma uitvoerings geheugen" om het even anders uit te drukken.
Jij haalt ze nu ook door elkaar. Het interne geheugen is 256mb waarvan er 60mb beschikbaar is voor de gebruiker. Over het ram-geheugen heb ik nu even geen concrete cijfers, alhoewel op internet 128mb wordt genoemd.

Heb jij een andere (betrouwbaardere) bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Het lijkt er op dat we allebei in de mist gestuurd worden.

Op http://www.forum.nokia.com/devices/E52 kan je er twee devices (bijvoorbeeld de E51 en de nieuwe E72) bijvoegen om een "Compare" (vergelijking) te doen.

Wat blijkt dan?

Maximum User Storage voor de E51 is 130 Mb en voor de E72 is dat 250 Mb. Voor de E52 slechts 60 mB?? Lijkt mij niet! NAND Memory zal wel kloppen met de 256 Mb voor zowel de E51 als de E52 en 512 Mb voor de E72.

Die 60 Mb van de E52 is volgens mij echt wel de Free Executable RAM Memory, ofwel het echt beschikbare werkgeheugen voor het uitvoeren van programma's. Ik denk dus echt dat de webmaster van Nokia die deze details op de website voorzien heeft, een fout heeft gemaakt.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het vrije ram vind ik belangrijker dan hoeveel phone storage er is, dat is toch gemakkelijk aan te vullen met een micro-SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
WeaZuL schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:27:
[...]
Enigzins off-topic: ik haal hier anders met een E51 makkelijk 3 dagen stand by met af en toe bellen/smsen. (geen bluetooth/wifi). Hoewel dit niet denderend is, is het zeker bruikbaar. Nu ik 'm in GSM mode (geen 3G, dat gebruik ik toch niet zo vaak) heb gezet haalt ie om en nabij de 5 dagen stand by.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
hier een filmpje gemaakt met de nokia e52.

http://share.ovi.com/media/plbelanger.PublicAlbum/plbelanger.10001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Beetje schokkerig (15 FPS) maar wel scherp. Niet slecht maar voor de video functie neem ik hem niet.

Net trouwens nog even bij de Belcompany staan buurten, die hebben hem zeker de eerste komende 3 weken nog niet, tenminste dat is wat hun huidige overzicht berichtte, aldus de verkoopmedewerker. Nu zal Belcompany niet een van de eerste shops zijn waar ik hem zou halen, maar tis een winkel. :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Schijnt dat 'ie in Maleisië al uit is:

http://www.mobile88.com/n...&sec=News&phone=Nokia_E52

Iemand die nog naar Kuala Lumpur gaat? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 27-07-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Toestel schijnt vertraagd te zijn in UK en EU naar september. Eind van de week maar weer eens navraag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, ik hoop dat je fout bent WOOfer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:23:
Pffff, ik hoop dat je fout bent WOOfer :+
Gewoon via internet bestellen in Malaysia :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ook in Singapore en de Verenigde Arabische Emiraten, we komen dichterbij :)

http://vr-zone.com/articl...gapore/7369.html?doc=7369
http://www.albawaba.com/en/countries/UAE/250815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je ook die E55 in Maleisië kunnen bekomen? Of is het ook daar enkel de E52?
Ben wel niet zeker van het QW-ER-TY toetsenbord, maar de zwarte bevalt me veel beter dan zilver of brons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
UAE is een wave 3 toestel, vanaf daar duurt het meestal nog een maand voordat het hier is. Immers wordt het in de UAE voor de volle mep verkocht (400-500 dollar is geen uitzondering) men hoeft daar toch niet zo op de prijs te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
En nog een kleine review gevonden, met een filmpje erbij dat ze door het menu navigeren en een foto maken. Het valt op dat het menu erg snel werkt. Kan niet wachten tot hij in Nederland uit is.

http://www.plemix.com/review-nokia-e52-phone-english

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

trazz schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:21:
En nog een kleine review gevonden, met een filmpje erbij dat ze door het menu navigeren en een foto maken. Het valt op dat het menu erg snel werkt. Kan niet wachten tot hij in Nederland uit is.

http://www.plemix.com/review-nokia-e52-phone-english
Aardige review thnx voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het menu ziet er zeker snel uit ja. Vooral de foto's van het toestel en de toch weer iets veranderde indeling van het home screen vind ik erg goed eruit ziet.

Persoonlijk vind ik het jammer dat er een camera knop op de zijkant van het toestel zit. Dit vind ik op een E-series toestel echt onnodig. Ik vind het grappig dat er een camera op zit voor als je even snel wat vast moet leggen. Maar verder hoeft dat voor mij niet zo nodig.

Verder valt me op dat ze net zoals bij de 5800 en 5130 ook hier hebben gekozen voor een data 'kabel' die zo kort is dat het eigenlijk geen kabel genoemd mag worden. Maar ach, het toestel is al redelijk goedkoop in de markt gezet, dan kun je niet alles verwachten. Dan lever ik liever wat in op de lengte van het datakabeltje dan dat het toestel zelf de dupe wordt.

Van mij mag het toestel uitkomen. Ik ben er in ieder geval klaar voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nokia nog maar eens gemaild of dat ze al weten wanneer de telefoon in de winkel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

De e52 staat nog steeds op 18/8 bevestigd door Nokia. Niet dat dat wat zegt, maar een goed bedrijf houdt de levertijden natuurlijk bij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:12:
Ik heb nokia nog maar eens gemaild of dat ze al weten wanneer de telefoon in de winkel ligt...
Geachte heer Pijnappel,

Ik heb het even nagekeken voor u en de nokia E52 zal vanaf augustus beschikbaar zijn op beneluxmarkt.

Diane
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)

Hoeven dus niet te wachten tot september :*) hopelijk nog iets eerder dan 18/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Naar alle waarschijnlijkheid is de E52 uitgesteld tot Nokia World (2-3 september). Aangezien men dan de nieuwe productrange op de markt zet, en de nieuwe strategie laat zien. Evenals Nokia X en C series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Het topic wordt bij deze dus officieel dood verklaard. Van al het enthousiasme is na de laatste reply maar weing overgebleven.Het zou vandaag zijn.......,N60 series, 3G, wifi, aGPS, 9,9mm, 600Mhz, Candybar, €250!!!!!
* punica houd de moed erin en hoopt op een 03-08-09 release ) Go E52 *O* *O*

[ Voor 17% gewijzigd door punica op 01-08-2009 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ik wordt er ook helemaal gek van. De ene zegt weer augustus en de andere weer september... :/

Ik hoop persoonlijk zo snel mogelijk. Time will tell :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik in ieder geval kan melden is dat het toestel is verdeeld onder Nokia vertegenwoordigers.
Helaas was ik afwezig toen onze vertegenwoordiger langs kwam, anders had ik hem al in het echt kunnen aanschouwen en spelen enz enz |:(

Ik kan me herinneren dat er bij de E75 een week verschil zat tussen het uitdelen aan vertegenwoordigers en release in de winkel. Maar nu staat dat in ieder geval nog niet vast. Het was voor de vertegenwoordiger nog niet duidelijk wanneer het toestel uit zou komen, dit werd later gecommuniceerd.

Dus hij zit eraan te komen, maar het kan best nog een paar weekjes duren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 11:26 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat het niet voor meteen zal zijn maar ik hoop van wel. Gisteren in het stad is navraag gedaan bij 5tal winkels en 3 van de 5 hadden nog nooit van een E52 gehoort.. En verder zeiden ze dat wanneer ze de info voor een toestel ontvingen dat het dan nog wel een maand duurde eer ze hebm hadden... PFFF!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, maak je daar niet te druk over.
Nieuwe toestellen die er nog niet zijn, zijn ook niet interessant. Dat betekend dat je niets kunt verkopen op dat moment. Plus, vaak is het ook zo dat niet elke medewerker dezelfde interesses heeft qua toestellen. Je zal het maar net gevraagd hebben aan iemand die helemaal weg is van Windows Mobile phones, die zal dan meestal echt niks geven om een Nokia E52.
En de informatie van hogerop over nieuwe toestellen is meestal niet echt uitgebreid. Vaak zien we nieuwe toestellen binnen komen zonder dat er vooraf aandacht aan is besteed.

Houd daarbij ook in gedachten dat deze site wel voor een erg specifiek publiek is. De overgrote meerderheid is helemaal niet bezig met nog uit te komen toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45
Laatst Afgelopen woensdag iemand van Thephonehouse gesproken (bij zo'n standje in een passage); heeft z'n chef gebeld en volgens hem hadden ze al wel (quote) 'in the house' (:X) en hij zou de sales afdeling mailen met de vraag of hij hem al mocht verkopen. Maar ze mochten 'm (als ze 'm al hadden) nog niet verkopen denk ik, heb niks meer gehoord nl...

[ Voor 3% gewijzigd door Verdicampo op 01-08-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Ik heb weer een filmpje gevonden, dit keer van een Hongaarse site, hij duurt 10 minuten en je ziet goed hoe snel de verschillende menu's werken.

http://www.youtube.com/wa...Rewsn0oOU&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:22
Hier (eindelijk) een filmpje waarin je (iets van) de tekstinvoer op de E55 ziet, anders dan 'welcome to barcelona' tekst van de nokia-promo
http://www.youtube.com/watch?v=ti94tbGa5ME

conclusie: het is even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik denk dat we maar beter weer MCC Nederland of Brightpoint kunnen bellen (importeur) wanneer er een levering plaats zal vinden. Mijn contactpersoon is momenteel op vakantie denk ik, dus later krijg ik pas weer directe info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mij abbo verlengen en wil graag de e52, maar dit duurt wel erg lang.
Zijn er mensen die uit betrouwbaar bron iets hebben gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:04:
Zijn er mensen die uit betrouwbaar bron iets hebben gehoord.
Ik heb de afgelopen weken al zoveel betrouwbare 'insiders' verhalen gehoord; net of een paar ''lucky few'' jou dat echt kunnen vertellen dat het x-x-xx09 echt zo gaat zijn. Sales/marketing manipulatie noem ik dat ;)

Als het echt zover is, dan ontkom je er niet aan; en staat het overal online met bombarie... dus je mist niks.
Zolang dat niet zo is, kun je van betrouwbaarheid niet spreken (imo) :+

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 03-08-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Volgens Brightpoint België is de E52 beschikbaar vanaf midden augustus.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liebaart schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:32:
Volgens Brightpoint België is de E52 beschikbaar vanaf midden augustus.
Bij mij zeiden ze eind augustus.. Maar dit lag nog niet helemaal vast voegde ze erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ook Nokia zelf weet het nog niet: ;)
Geachte heer,

De releasedatum van de Nokia E52 is voorzien voor juli/augustus 2009. Een preciezere datum kan ik u helaas niet meedelen.

Michael
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gsmweb.nl gebeld die zeggen dat die 7 augustus binnen komt, ze hebben hem op bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.. maar dat is GSMweb.nl. die hebben het ook wel vaker fout gehad met de levertijden. (spreek uit ervaring met meerde toetstellen LG viewty, Nokia n82, HTC touch HD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:10:
Ja.. maar dat is GSMweb.nl. die hebben het ook wel vaker fout gehad met de levertijden. (spreek uit ervaring met meerde toetstellen LG viewty, Nokia n82, HTC touch HD).
zelf heb ik geen evaring met gsmweb.nl, heb gewoon gebeld en dit werd mij verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Bovendien krijg je bij GSMweb.nl een import model :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

import model, dat moeten we niet hebben :D.
dan maar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:30:
Ik heb gsmweb.nl gebeld die zeggen dat die 7 augustus binnen komt, ze hebben hem op bestelling staan.
Betreft de Nokia E52 of E55 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

debroei schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 01:02:
[...]

Betreft de Nokia E52 of E55 ?
E52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Allaboutphones.nl heeft in de nieuwste toestelverwachtingen staan dat zijn verwachten (gehoord hebben) dat het week 36 wordt (1e week september) dat de Nokia E52 uit komt!

http://allaboutphones.nl/...htingen-voor-week-32.html

Btw heeeeelll veel Nokia toestellen die allemaal vertraagd zijn..

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:09:
Allaboutphones.nl heeft in de nieuwste toestelverwachtingen staan dat zijn verwachten (gehoord hebben) dat het week 36 wordt (1e week september) dat de Nokia E52 uit komt!

http://allaboutphones.nl/...htingen-voor-week-32.html

Btw heeeeelll veel Nokia toestellen die allemaal vertraagd zijn..
dit is klote, ik denk dat ik toch maat de Htc snap neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ach ik wacht nog wel even. Abonnement loopt pas in november af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
Waar ik me met name over vebraas is het feit dat de Nokia E55 in Feb. j.l. in Barcelona is aangekondigd samen met de E75.Deze is al een aantal maanden beschikbaar maar van de E55 geen spoor te bekennen.
Dat er radio stilte heerts wat betreft de release van dit toestel, en ook de release van de E52 in geheimzinnigheid is gedompeld.
Als er over Q2 gesproken en hij komt pas aan het eind van Q3 dat is dat toch vreemd, ik heb niet het idee dat mensen het kunnen waarderen zo lang te moeten wachten.Door het uitblijven van communicatie voel je je als consument niet danig serieus genomen.
Een kleine uitleg had voor heel wat meer begrip kunnen zorgen ipv de irritaite die nu heerst.

Als je een ander toestel wilde aanschaffen heb je dat w.s. inmiddels gedaan , ook help je de concurentie wel een aardig handje op deze manier.
Als je ziet hoe snel een LG of een Samsung op trend in speelt, 12mp camera's touch screens etc.
Het heeft bij nokia bijna een 1,5 jaar langer geduurd voordat er maar iets in de buurt dreigt te komen van deze ontwikkelingen.Dan denk ik aan de N86( 8mp) en de N97 (touch).
als er bijna 3/4 jaar over heen gaat vanaf aankondiging tot release dan doe je het toch niet helemaal goed.
Over het gebrek aan inovatie maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

debroei schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:37:
Waar ik me met name over vebraas is het feit dat de Nokia E55 in Feb. j.l. in Barcelona is aangekondigd samen met de E75.Deze is al een aantal maanden beschikbaar maar van de E55 geen spoor te bekennen.
Dat er radio stilte heerts wat betreft de release van dit toestel, en ook de release van de E52 in geheimzinnigheid is gedompeld.
Nokia E52 en E55 : 10-04-2009: Nokia E55 komt voorlopig niet naar Nederland.

heb je het topic wel goed doorgelezen? :z

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 05-08-2009 16:01 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

debroei schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:37:
Als er over Q2 gesproken en hij komt pas aan het eind van Q3 dat is dat toch vreemd, ik heb niet het idee dat mensen het kunnen waarderen zo lang te moeten wachten.Door het uitblijven van communicatie voel je je als consument niet danig serieus genomen.
Een kleine uitleg had voor heel wat meer begrip kunnen zorgen ipv de irritaite die nu heerst.

Als je een ander toestel wilde aanschaffen heb je dat w.s. inmiddels gedaan , ook help je de concurentie wel een aardig handje op deze manier.
Als je ziet hoe snel een LG of een Samsung op trend in speelt, 12mp camera's touch screens etc.
Het heeft bij nokia bijna een 1,5 jaar langer geduurd voordat er maar iets in de buurt dreigt te komen van deze ontwikkelingen.Dan denk ik aan de N86( 8mp) en de N97 (touch).
als er bijna 3/4 jaar over heen gaat vanaf aankondiging tot release dan doe je het toch niet helemaal goed.
Over het gebrek aan inovatie maar te zwijgen.
hier heb je gelijk in, zelf ben ik geen samsung of lg fan.
heb liever nokia ik gebruik al jaren nokia, misschien moet ik maar voor de Htc snap gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op Bol.com kun je nu e52 reseveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:14:
op Bol.com kun je nu e52 reseveren.
... is al een tijdje zo. :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zo te zien is hij ook in het oosten aangekomen:

http://www.flickr.com/photos/jansen923/3787040595/sizes/o/

En in Taiwan

Afbeeldingslocatie: http://new-cell-phone.org/wp-content/uploads/2009/07/nokia-e52-cell-phone-2.jpg

Nieuwe unboxing video uit Tsjechië

http://www.youtube.com/watch?v=vA57I41TWAE

Data in Engeland variëren van 18 tot 28 augustus. Nog vrij laat dus. Maargoed het meeste is laat in Engeland dus we shall see.

[ Voor 69% gewijzigd door W00fer op 05-08-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Cybpraetorian schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:00:
[...]

Nokia E52 en E55 : 10-04-2009: Nokia E55 komt voorlopig niet naar Nederland.

heb je het topic wel goed doorgelezen? :z
Het gaat er om (gok ik) dat je ook niets meer van E55 hoort (qua launch in andere landen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ikzelf vind een Nokia niet te vergelijken met LG of Samsung, maar misschien dat andere sneller over te halen zijn door omstandigheden. Iets persoonlijks natuurlijk, maar de voortreffelijke feeling, degelijkheid en gebruiksgemak wat Nokia heeft zou ik nooit willen inruilen voor iets als een Samsung; dan wacht ik wel zolang het nog duurt; geen probleem mee :)

M.b.t. de E52 had ik het erger gevonden als het toestel nog nergens uit was gekomen (had het kunnen duiden op fouten in het model). Maar gelukkig zijn ze hier en daar al te koop; dus er is gelukkig niks ernstigs aan de hand. Puur marketing om te wachten in bepaalde landen tot release; zoiets is bij voorbaat al geheimzinnig; en doe je niks aan :)
Ankh schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:26:
[...]

Het gaat er om (gok ik) dat je ook niets meer van E55 hoort (qua launch in andere landen).
Wat de e55 betreft; filmpjes uit .hu en .ro duiden erop dat ze em daar al hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=wueQ8Q7rOXY

http://www.youtube.com/watch?v=bB-UXs4qZMY

[ Voor 69% gewijzigd door Silent Thunder op 05-08-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Ikzelf vind een Nokia niet te vergelijken met LG of Samsung, maar misschien dat andere sneller over te halen zijn door omstandigheden. Iets persoonlijks natuurlijk, maar de voortreffelijke feeling, degelijkheid en gebruiksgemak wat Nokia heeft zou ik nooit willen inruilen voor iets als een Samsung; dan wacht ik wel zolang het nog duurt; geen probleem mee :)

M.b.t. de E52 had ik het erger gevonden als het toestel nog nergens uit was gekomen (had het kunnen duiden op fouten in het model). Maar gelukkig zijn ze hier en daar al te koop; dus er is gelukkig niks ernstigs aan de hand. Puur marketing om te wachten in bepaalde landen tot release; zoiets is bij voorbaat al geheimzinnig; en doe je niks aan :)
Mee eens!
Houdt daarbij verder in gedachten dat het toestel pas 3 maanden geleden is gepresenteerd. Daarbij is aangegeven dat het toestel de tweede helft van 2009 verwacht werd beschikbaar te zijn.
Die verwachting is nog verstreken en kan nog steeds ruimschoots gehaald worden.
Wij maken elkaar hier op het forum gek door samen te hopen dat het toestel inderdaad uit gaat komen >:) , daar heeft Nokia niets mee te maken.

Ontopic: ik ben blij dat er in die unboxing video's gewoon een normale datakabel tevoorschijn komt. Een tijdje geleden postte iemand een foto hier waarop zo'n super mini-kabeltje getoond werd.
Leuk ook te zien dat er verschillende video's verschijnen. Het kan misschien inderdaad nog een maandje duren, maar het toestel zit er nu echt aan te komen.

Voor mij als opvolger voor mijn E51, waar de E71 het doordat hij een stuk breder is toch net niet waar kon maken, is de E52 het zeker waard om op te wachten.

Samsungs zien er leuk uit maar zijn beperkt in hun instelmogelijkheden (feature phone's) en verder boeien ze me ook niet. LG zie ik naar verhouding veel vaker terug met rare software problemen, dus daar zou ik ook niet snel naar overstappen. HTC....tja windows; dat houd ik wel voor mijn pc. Ik ben persoonlijk zeer tevreden met Nokia, geen reden om over te stappen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
"Voor iets als een Samsung", laat ik maar niet reageren daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
W00fer schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:53:
"Voor iets als een Samsung", laat ik maar niet reageren daarop.
Zoiets blijf je houden. Ik heb persoonlijk na 3x Nokia nu ook een Samsung en nog nooit zo'n bagger ding gehad. Loopt regelmatig vast uit het niets, verandert in een baksteen als ik een sms probeer te versturen en er tegelijk 1 ontvang. Scherm defect geweest, terug van reparatie en toen was microfoon kapot. Oké dat laatste is fout van Vodafone maar toch... Nokia's werken nu nog steeds goed.

Ontopic: hopelijk duurt de release niet veel langer dan september. Hoewel nu de leuke aanbieding bij Vodafone is, maar goed niks aan te doen natuurlijk.. Dan maar verlenging tegen een wat duurder tarief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om dan toch alternatieven te zoeken... en binnen nokia te blijven
ik begin serieus te twijfelen om over te schakelen naar een nokia 5730 express music (ipv de E52 dan)
Ik zie op het eerste zicht geen nadelen aan dit toestel.
Kan iemand me toch overtuigen om voor de E52 te blijven gaan ipv een 5730 xm aan te schaffen?
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

FReNsJ

leeta semowa

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:30:
om dan toch alternatieven te zoeken... en binnen nokia te blijven
ik begin serieus te twijfelen om over te schakelen naar een nokia 5730 express music (ipv de E52 dan)
Ik zie op het eerste zicht geen nadelen aan dit toestel.
Kan iemand me toch overtuigen om voor de E52 te blijven gaan ipv een 5730 xm aan te schaffen?
grtz
Euh wmb:
Hij is een stuk dikker.
Hij heeft een pak minder standby tijd.

Dat zijn mijn 2 hoofdredenen om op de e52 te blijven wachten, maar jij kan goed andere prioriteiten gesteld hebben he ;)

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FReNsJ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:39:
[...]

Euh wmb:
Hij is een stuk dikker.
Hij heeft een pak minder standby tijd.

Dat zijn mijn 2 hoofdredenen om op de e52 te blijven wachten, maar jij kan goed andere prioriteiten gesteld hebben he ;)
sjah ... die standby tijd van de E52 is idd ongelooflijk eh _/-\o_
Is wel gewoon op te lossen door maar elke dag bij de baas op te laden.
De dikte zou me niet zo storen, maar het gewicht echter van 135 gr tegen 98 gr lijkt me een grotere barriere om te overbruggen :?

In alle geval thx voor je mening FReNsJ. Maar qua functionaliteiten denk ik dat ze wel aan elkaar gelijk zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nog weer een (roemeense) review van de E52, maar leuk om te zien dat hij ze naast een E55(!!) houd en een E51:

Er staan nu zelfs al op Youtube filmpjes over accesoires voor de Nokia E52.

Deze lijkt me nog wel makkelijk, voor iedereen die het handig vind om zn mobiel aan zn broek te gespen:

Deze vind ik weer een beetje ouderwets, en te overdreven:

[ Voor 19% gewijzigd door DerOllie op 06-08-2009 19:22 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matn013
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05-2021
Hallo,

ik ben nu ook al een tijdje aan het kijken om van de E52 de opvolger van m'n E51 te maken.
Wel had ik liever de E55 gehad om dit eens te proberen met het qwerty toetsenbord maar helaas komt deze niet naar de benelux.

Wel heb ik al gezien dat de E52 op de Belgische site van Belcompany staat aan een prijs van € 299.

http://site.belcompany.be/product.php?id=691

Ik weet wel nog niet of je hem al effectief kan kopen of niet in die winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de nederlandse site kun je hem ook al reseveren.

http://www.belcompany.nl/...telReserveren.htm?ID=1440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Cybpraetorian schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:21:
Nog weer een (roemeense) review van de E52, maar leuk om te zien dat hij ze naast een E55(!!) houd en een E51:
Wat me eigenlijk nog het meeste opvalt in die filmpjes is hoe lelijk eigenlijk de grijze E52 is in vergelijking met de zwarte E55. Hoop dat die E52 ook in het zwart gaat uitkomen, al zal dat dan waarschijnlijk wel veel later zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nederlandse support-pagina is sinds gisteren online. Misschien zegt het wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:25:
[...]

Wat me eigenlijk nog het meeste opvalt in die filmpjes is hoe lelijk eigenlijk de grijze E52 is in vergelijking met de zwarte E55. Hoop dat die E52 ook in het zwart gaat uitkomen, al zal dat dan waarschijnlijk wel veel later zijn...
Helemaal mee eens Cadezo ! In het begin stond op Nokia business site ook een zwarte versie van de E52... die was wel mooi. Maar je mag er zeker van zijn dat die er niet komt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Een van de leveranciers, Copaco geeft te kennen dat het week 34 word. De vertraging zou komen door wijziging van de fabrikageplaats. Bij release zouden er 2 smaken zijn, Metal en Gold.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

FReNsJ

leeta semowa

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:36:
[...]

sjah ... die standby tijd van de E52 is idd ongelooflijk eh _/-\o_
Is wel gewoon op te lossen door maar elke dag bij de baas op te laden.
De dikte zou me niet zo storen, maar het gewicht echter van 135 gr tegen 98 gr lijkt me een grotere barriere om te overbruggen :?

In alle geval thx voor je mening FReNsJ. Maar qua functionaliteiten denk ik dat ze wel aan elkaar gelijk zijn, niet?
Je vergelijkt natuurlijk een zakelijke gsm met een 'music-phone', dus eentje meer voor de jeugd ontwikkeld. Bij de e52 ligt de nadruk dan ook oa. iets meer op het e-mail gedeelte. Bij de 5730 heb je bv autofocus en een full keyboard. Je zou best gewoon de verschillen tussen de zakelijke en de xpressmusic-reeksen eens bekijken, want het blijven natuurlijk beide nokia's :+

(hier kan je ze vergelijken, ook al zijn er daar dus amper verschillen op te merken...)

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieeeeeeeeeeee >:) >:) een teken van leven!

Ik zal straks eens bij BC passeren en eens horen wat ze zeggen.

Juuuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:25:
Wat me eigenlijk nog het meeste opvalt in die filmpjes is hoe lelijk eigenlijk de grijze E52 is in vergelijking met de zwarte E55.
Ik snap die voorkeur voor zwart niet zo, ik zou juist willen dat ik bij m'n zilveren E51 een zilverkleurig toetsenmatje kon kopen zoals de E50 heeft, maar goed. Een collega die ook een zwate E51 heeft was jaloers toen hij mijn whte steel versie zag.

De E52 in zilver of brons vind ik wel mooi, gelukkig dat daar het hele toestel die kleur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 2call.nl staat de e52 nu ook, volgens de website is die medio augustus op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FReNsJ schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:21:
[...]

Je vergelijkt natuurlijk een zakelijke gsm met een 'music-phone', dus eentje meer voor de jeugd ontwikkeld. Bij de e52 ligt de nadruk dan ook oa. iets meer op het e-mail gedeelte. Bij de 5730 heb je bv autofocus en een full keyboard. Je zou best gewoon de verschillen tussen de zakelijke en de xpressmusic-reeksen eens bekijken, want het blijven natuurlijk beide nokia's :+

(hier kan je ze vergelijken, ook al zijn er daar dus amper verschillen op te merken...)
het zou dan ook wel logisch zijn dat -indien de nadruk op email ligt- er een full qwerty (of nog liever azerty) toetsenbord bij de specificaties zit. Zoals wel het geval is bij de 5730XM ipv de meer zakelijke E52.
Anyway... licht van topic aan't afwijken.
Ik zal eens proberen om de express music met de e-reeks te vergelijken.
Trouwens, heeft iemand een idee dat er op de E-reeks van nokia speciale E-software geleverd wordt? Die dus niet zit (of te bekomen is) op bv. een express music GSM. (desalniettemin die ook S60 draait) n :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt die zwarte versie wel hoor, maar dan wat later. Nokia gebruikt deze strategie wel vaker om de verkopen na verloop van tijd weer wat op te krikken.

Voor de rest ben ik het niet eens met de stelling dat de grijze er lelijk uitziet. Ik vind hem juist wel strak, maar ja dat is een kwestie van smaak denk ik.
Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen horen hier niet thuis.