Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:53:
Juuuw
Een vraagje, ik twijfel tussen een 3tal gsm's. De Nokia 6220 maar deze heeft geen Wifi dus deze valt al af. Dan dacht ik nog aan de Nokia N78 en de Nokia E52.
Nu, de nokia N78 kost in Belgie een 250 euro. Weet iemand de belgische prijs voor de e52? Of is dat ook de hierboven vernoemde 290 euro? Ik dacht dat dit een Nederlandse prijs is aangezien jullie over abonnementen spreken en dat lijkt mij iets typisch nederlands!?
Wat zijn de grote verschillen tussen beide toestellen?
Bedankt voor jullie hulp!
Tja, dan heb je eigenlijk het grote verschil tussen de N en E serie te pakken. E serie is een zakelijke serie waarbij messaging met onder andere een eigen email client van Nokia en ook agenda functies, contactpersonen, voicerecorder, voip en vpn mogelijkheden enz enz. De N serie is meer gericht op entertainment met betere camera's enz enz.
Dat zijn de algemene verschillen.
Daar komt bij dat de N78 alweer wat ouder is. Niet heel oud, maar toch al wat langer op de markt. Terwijl de E52 nog moet uitkomen, een heel stuk platter is, gemaakt is met mooiere/betere/stevigere materialen en ook qua accu een stuk langer mee moet gaan. Kijk ook eens naar de priegelige knopjes op de N78 tegenover de redelijk grote toetsen op de E52.
Ik zou zeggen: als je het ervoor over hebt: pak dan de E52. Net iets duurder, maar wel een in mijn ogen beter toestel. De adviesprijs van 299 is er eentje voor de BeNeLux.
Al moet je wel in je achterhoofd houden van wie je advies krijgt, ik kijk zelf erg naar de E52 uit, dus het is niet geheel ongekleurd

.
Net niet, het is de andere: t for telecom (bijbaan naast studie die bijna afgerond is).
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 20-07-2009 17:37
. Reden: prijs toelichting ]