Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
Bij expansys.nl staat ie nu op de voorpagina als nieuwtje.
Hij is op verzoek te bestellen.volgens hun website.

De snelheid/betrouwbaarheid van je telefoon heeft ook voor een groot deel te maken met de software die er op draait.De eerste Firmware versies op de N958gb waren ook lang zo snel en betrouwbaar niet in het begin.

De zakelijke en prive profiel voor je bureaublad heb je ook op de E71 en E66.Het is wel handig maar zeker niet onmisbaar.
Oh ja het gewicht van de E75 wen je wel aan.Moet zeggen dat ie wel solide aanvoelt ,nog steeds.
Dat was met mijn N958gb wel anders.
Ik heb ook nog een C905 ,das een leuke foto mobiel.Maar als agenda en navigatie enzv komt ie niet eens in de buurt van de E75 /E55 etc.Daar in tegen hoef je van de camera van de E75/E55 ook geen wonderen te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdicampo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:05:
Ik heb nu een E50 met SO60's en TomTom 5. Werkt heel prima, snel genoeg, maar krijg wel zin in de E52 die een veel snellere processor heeft!
Ik hoorde wel in dit forum (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31915393) dat TT niet zou werken op S60 FP2 toestellen, zoals de E75 en E52. Dus dan zou je moeten overstappen op iets anders. Natuurlijk geeft dat weer gedoe als je de POI lijsten e.d. moet gaan omrekenen, want zonder flitspalenlijst rijden is me te duur.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

debroei schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:59:
Bij expansys.nl staat ie nu op de voorpagina als nieuwtje.
Hij is op verzoek te bestellen.volgens hun website.
He, dat is de E55! Op verzoek te verkrijgen zal wel betekenen dat zij hem importeren uit Duitsland/Engeland/Frankrijk of ander land... (met de destbetreffende taal software..)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag mensen,

Bij het surfen vond ik deze link: http://dailymobile.se/forum/index.php?topic=6215.0
Daar staan wat foto's die ik nog niet had gezien.

Volgens mij zit er net zoals bij de E75 weer zo'n camera knop op de zijkant van het toestel (rechts in het midden). Klopt dat? Want dat vind ik een beetje jammer. Iets dat voor mij niet thuishoort op een E-serie.

Zelf heb ik een E50 en E51 gehad. Omdat de E75 waar ik naar uitkeek erg tegenviel (nieuw uit de doos-> even mee gespeeld-> knoppen zagen er al niet meer uit). Buiten dat gewoon te lomp en de slider vond ik ook niet echt heeeeel stevig als het toestel opengeschoven was.

Toen heb ik een E71 genomen. Die heb ik echter weer snel van de hand gedaan om qwerty op een telefoon toch niet echt helemaal was wat ik ervan verwachtte. Buiten dat was het toestel in de praktijk te breed om lekker in de broekzak mee te dragen.

Dus....nu wacht ik op de E52 en lees ik hier vooral mee. Ik hoop dat de zwarte/graphite versie daadwerkelijk leverbaar wordt want die vind ik toch wel heel erg mooi. Hopelijk komt het toestel snel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

In dat 2de filmpje lijkt het erop dat er een soort van service-indicatie lampjes rond de middelste knoppen zitten. Wel handig als je daarmee direct kan zien of je een gemist gesprek hebt of sms hebt ontvangen (zoals bijvoorbeeld bij de 6300).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede filmpje @ 3.11 ongeveer?

Ja dat is dan waarschijnlijk hetzelfde systeem als de E71 heeft. Die heeft ook een lampje bij de navigatietoets dat dient als communicatielampje; net zoals in het filmpje licht het dan één keer om de zoveel seconden op om aan te geven dat het toestel nog aanstaat/leeft ;)
De tweede functie is meldingsindicator; het lampje knippert dan bij gemiste oproep/bericht/mail (zelf in te stellen wanneer hij wel of niet moet knipperen). In die functie van indicator knippert het lampje dan sneller.

Erg handig vind ik. Het communicatielampje niet, die zet ik zelf uit. Maar de meldingsindicator is erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:54:

Ja dat is dan waarschijnlijk hetzelfde systeem als de E71 heeft. Die heeft ook een lampje bij de navigatietoets dat dient als communicatielampje; net zoals in het filmpje licht het dan één keer om de zoveel seconden op om aan te geven dat het toestel nog aanstaat/leeft ;)
De tweede functie is meldingsindicator; het lampje knippert dan bij gemiste oproep/bericht/mail (zelf in te stellen wanneer hij wel of niet moet knipperen). In die functie van indicator knippert het lampje dan sneller.

Erg handig vind ik. Het communicatielampje niet, die zet ik zelf uit. Maar de meldingsindicator is erg prettig.
ja dat communicatielampje ("Breathing light") kan helaas op mn N73 niet uit, mega irritant!
Op de E52/E55/E75 kan je gelukkig zelf bepalen wat je hiermee doet.. _/-\o_

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:54:

Precies :) Ik heb momenteel nog een clamshell model en daar kan ik zulke zaken altijd op het externe scherm zien, maar bij candybars is dit daarvoor een mooi alternatief.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Mooie vergelijkings foto :) : E71 <> E52 <> E75
Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.se/wp-content/uploads/2009/05/nokia-e52-pictures-14.jpg

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41

Reinier

\o/

Leuke foto. Grappig om te zien dat ze de toetsen rondom de navigatiebutton elke keer weer anders neerzetten. Ik ben nu de toetsen van de E51 gewend, de E52 heeft geen dedicated Contacts-button en bij de E75 (die ik morgen krijg) staan ze ook weer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat je duidelijk ziet op de foto's is een verschil in build quality. De E75 heeft zachtere plastic toesten, terwijl de E52 hardere toetsen heeft zonder glanslak. De toetsen rondom de dpad zijn zelfs van metaal.

De E71 toetsen zijn afgeleid van de E90 toetsen. Hard en dun plastic. Het lijkt wel alsof het scherm op de E75 groter lijkt.

Ik twijfel altijd wel bij het 2 op 1 principe, dat wil zeggen dat de sms key en backspace key op dezelfde knop zitten. De vraag is of en hoe goed dat gaat werken. In het verleden ergerde ik me eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:48:

Ik twijfel altijd wel bij het 2 op 1 principe, dat wil zeggen dat de sms key en backspace key op dezelfde knop zitten. De vraag is of en hoe goed dat gaat werken. In het verleden ergerde ik me eraan.
Hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen? Rechterkant van de rechtertoets is backspace en de linkerkant is voor de mailbox....
Of verschilt dat per toepassing en zul je dus in het beginscherm nadat je 064 hebt ingetoetst terwijl je 063 moest hebben de backspace kunnen gebruiken door de knop in te toesten (maakt dan niet uit waar: links of rechts, want het is maar één knop).

Is het dus één toets met verschillende toepassingen afhankelijk van de gekozen toepassing. Of is het één knop met links en rechts een "toets" (als ik nog een beetje duidelijk ben ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zoals ik al zei: 2 funties op 1 toets. Niet afhankelijk van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
W00fer schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:09:
Zoals ik al zei: 2 funties op 1 toets. Niet afhankelijk van de situatie.
Je bedoelt dus gewoon links drukken is berichten en rechts drukken is backspace, of niet? Dan zijn het dus eigenlijk twee toetsen, alleen zitten ze op één stukje materiaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me ook nog afvraag, de aan en uit knop zit niet meer bovenop het toestel zoals bij de E51/E71 als ik het goed heb onthouden uit die filmpjes.
Net zoals bij de E75 is die verwerkt onder de (rode) ophangtoets? Beetje jammer vind ik dat. Ik gebruik nogal eens de rode toets om terug te gaan naar het beginscherm om daarna alles later pas af te sluiten via toepassingen sluiten.
Als je nu een keer teveel op de rode toets drukt vraagt hij weer of je het toestel wilt uitschakelen. Zelf vind ik dit irritant :+ . Ik vind het prettiger als je een aparte aan/uit knop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:58:
Wat ik me ook nog afvraag, de aan en uit knop zit niet meer bovenop het toestel zoals bij de E51/E71 als ik het goed heb onthouden uit die filmpjes.
Net zoals bij de E75 is die verwerkt onder de (rode) ophangtoets? Beetje jammer vind ik dat. Ik gebruik nogal eens de rode toets om terug te gaan naar het beginscherm om daarna alles later pas af te sluiten via toepassingen sluiten.
Als je nu een keer teveel op de rode toets drukt vraagt hij weer of je het toestel wilt uitschakelen. Zelf vind ik dit irritant :+ . Ik vind het prettiger als je een aparte aan/uit knop hebt.
Ik weet niet welke filmpjes jij hebt gezien, maar de aan/uit knop zit gewoon bovenop.

Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.se/wp-content/uploads/2009/05/nokia-e52-pictures-12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb je een linkje bij die foto?
Zijn er al reviews online? Ik kan ze niet echt vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

christiaann1985 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 16:52:
Heb je een linkje bij die foto?
Zijn er al reviews online? Ik kan ze niet echt vinden..
Nee die zijn er volgens mij nog niet, afgezien van alle pers berichten en besprekingen op basis van de release party.
Ik zoek dagelijks er wel even op, maar alleen maar pers berichten etc..

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 11-09 03:07
De link staat rechtsonder op de foto.... hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
grun93 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:51:
[...]

De link staat rechtsonder op de foto.... hier dus.
Ja, had ik gezien, maar kon op de website vanwege de taal niet zo veel vinden.. Thanks iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:17:
[...]

Ik weet niet welke filmpjes jij hebt gezien, maar de aan/uit knop zit gewoon bovenop.
Oeh! Da's wel beter zo; helemaal goed. _/-\o_
Ja, ik was er ook al niet echt zeker van, kon ook niet terugkijken omdat die links geblokkeerd zijn op het werk. Vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
GPS en navigatie

* A-GPS met kompas
* Toepassing Nokia Maps
http://www.nokia.nl/ontde...s/nokia-e52/specificaties
Net als de iPhone? ;) En wat kun je ermee?

[ Voor 25% gewijzigd door christiaann1985 op 09-06-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41

Reinier

\o/

christiaann1985 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:46:
[...]

Net als de iPhone? ;) En wat kun je ermee?
En de G1... de iPhone is echt niet uniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Dat is o.a. handig bij voetgangersnavigatie. Door de beperkte snelheid is het soms lastig een richting aan te geven waarin iemand beweegt. Een digitaal kompas kan daar van pas komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Aha, en hoe zit het dan met nokia maps, zitten alle kaarten voorgeinstalleerd? Of moet je die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
Nokia maps kun je vergelijken met Google maps op je mobiel.
Het bekijken van de kaarten is gratis.
Wanneer je echter een route wilt plannen met stembegeleid navigeren dan heb je de betaal versie nodig.
Downloaden van kaarten kost i.p. ook niets.Je kunt kaarten naar je mobiel overbrengen via de bijgeleverde pcsuite.
Meestal staat de kaart van de regio wel al voor geinstalleerd.Hier zal dan de Benelux al voorgeinstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe toestelverwachting van All About Phones.
Toestel is nog steeds verwacht voor week 29: http://allaboutphones.nl/...htingen-voor-week-24.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:02:
Toestel is nog steeds verwacht voor week 29: http://allaboutphones.nl/...htingen-voor-week-24.html
Geen goed maar ook geen slecht nieuws dus... _O- :')

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:32
Aha, halverwege juli dus. Nu nog een officiële bevestiging van Nokia zelf, maar dat zal wel de week daarvoor wel gebeuren... :+

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

FReNsJ

leeta semowa

debroei schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:16:
Nokia maps kun je vergelijken met Google maps op je mobiel.
Het bekijken van de kaarten is gratis.
Wanneer je echter een route wilt plannen met stembegeleid navigeren dan heb je de betaal versie nodig.
Downloaden van kaarten kost i.p. ook niets.Je kunt kaarten naar je mobiel overbrengen via de bijgeleverde pcsuite.
Meestal staat de kaart van de regio wel al voor geinstalleerd.Hier zal dan de Benelux al voorgeinstalleerd zijn.
En als je een route plant ZONDER stembegeleid navigeren? Dus enkel pijltjes, aanduidingen,... kost het je dan geld? Ik zet namelijk die stem altijd meteen uit als ik een gps gebruik :+

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

FReNsJ schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:47:
[...]

En als je een route plant ZONDER stembegeleid navigeren? Dus enkel pijltjes, aanduidingen,... kost het je dan geld? Ik zet namelijk die stem altijd meteen uit als ik een gps gebruik :+
Goeie vraag, dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Die stem kan me gestolen worden, gratis navigeren doe ik dan ook wel met alleen aanwijzingen. Handig voor in een grote stad, dan kun je zo terug lopen (naar een bepaalde plek) met grafische beschrijvingen, dat lukt prima omdat het toch niet zo snel gaat

[ Voor 15% gewijzigd door DerOllie op 11-06-2009 15:53 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FReNsJ schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:47:
[...]

Kort gezegd niet. Als je geen stembegeleiding koopt dan blijft er slechts een routeplanner over. Je krijgt dan tijdens de route geen aanwijzingen over de volgende te nemen actie. Wel kun je de route plannen en aanwijzingen terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:51:
[...]

Goeie vraag, dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Die stem kan me gestolen worden, gratis navigeren doe ik dan ook wel met alleen aanwijzingen. Handig voor in een grote stad, dan kun je zo terug lopen (naar een bepaalde plek) met grafische beschrijvingen, dat lukt prima omdat het toch niet zo snel gaat
In de stad de voetgangersnavigatie gebruiken kan dan weer wel zonder ervoor te betalen. Je hebt dan eigenlijk gewoon een kaart die je voor je ziet. Aan de hand van je digitale kompas kun je dan ook nog zien welke richting je uit moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wel jammer dat de echte navigatie-mogelijkheden alleen tegen periodieke betalingen te gebruiken zijn icm Nokia Maps. Ik betaal liever een eenmalig bedrag dan dat ik maar blijf betalen, heb al genoeg periodieke afschrijvingen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
Laguna schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:11:
Wel jammer dat de echte navigatie-mogelijkheden alleen tegen periodieke betalingen te gebruiken zijn icm Nokia Maps. Ik betaal liever een eenmalig bedrag dan dat ik maar blijf betalen, heb al genoeg periodieke afschrijvingen }:|
Er zijn genoeg alternatieven ,waar je maar eenmalig voor hoeft te betalen.OA garmin XT , Sygic Mc Guider Mobile navigon NAv4all(gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-08 22:16

duarf

-Kuffy-

De AV connector lijkt me ook een heel leuke functie :) geen laptop meer nodig om de beamer aan te sturen

Edit:
Snapt iemand waarom de E52 minder ram heeft dan de E51, aangezien dit toch meestal een van de hekelpunten is.

[ Voor 94% gewijzigd door duarf op 12-06-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vraag ik me af of week 29 wel gehaald gaat worden?
Als voorbeeld de N97. Die zal volgens Nokia eind juni/begin juli in de winkels moeten liggen.
Om dit te kunnen halen is er begin juni begonnen met het verschepen vanaf de fabriek.

Nu had ik zojuist even een Nokia service point aan de telefoon en ik vroeg ook naar E52. Daar werd me verteld dat dat nog wel even kon duren 'omdat die nog niet bij de leverancier is aangekondigd'.
Daarom vraag ik me af (als ik de N97 in mijn achterhoofd houd) of week 29 wel haalbaar is....

Het antwoord krijgen we natuurlijk vanzelf als we afwachten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het kan allemaal zeer snel gaan, wat jij vernomen hebt van het NSP kan alweer oud zijn aangezien zij ook gebriefd worden. Beter is natuurlijk als je het hoger op zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

offtopic:
mbt die N97:
Volgens Smartphoneshop.nl is de verwachte leverdatum voor de N97 17-07-09.
http://www.smartphoneshop...1880/nokia-n97-black.html

Gewoon geduldig afwachten, meer kan je toch niet doen.
Liever een weekje te laat dan gecancelled.
/offtopic

en we gaan weer ontopic zonder levertijden discussie... O-)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
Volgens mij gaat de E52/E55 ( O+ ) echt een top toestel worden...

- Snelle processor (vergelijkbaar met de onlangs onthulde iPhone 3GS processor)
- 256 MB memory (NAND)
- Lange accuduur
- Accelerometer ( O+ )
- Opladen via mini usb (!!!)
- En de rest wat bekend is :P (zie TS)

edit:

Ik hoop wel dat de donker grijze / zwart-achtige kleur beschikbaar gaat worden...Op de officiele Nokia site staat de kleur er niet tussen maar op NokiaForBusiness en op het Nokia forum bijvoorbeeld weer wel...

Overigens gaat de E52 bij One Mobility 221 euries kosten 8). De E55 voor zo'n 60 euries duurder...

edit2:

Wat denken jullie van dat compact QWERTY toetsenbord? Volgens mij werkt dat echt geweldig (nadat je er aan bent gewend geraakt :P )...

Na wat gegoogle, schijnt het dat je dus maar 1 keer op elk knopje hoeft te drukken en dat woorden dan worden aangevuld wanneer je op spatie drukt, let's say the next generation T9, ik ben verkocht :>

[ Voor 78% gewijzigd door Gusev op 12-06-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, sorry, over levertijden moet je ergens anders discussieren he?
My bad :X

Dat compact qwerty lijkt me helemaal niks. Vooral niet omdat ik gewend ben aan het normale numerieke toetsenbord.
Ik heb ook tijdelijk de E71 gehad. Sms en email waren aan de ene kant goed te doen. Aan de andere kant: nu kan ik een sms typen, met één hand, zonder dat ik het toestel bekijk (bijna dan). Bij de E71 ging dat niet.
Vooral ook normaal bellen was niet ideaal.
Mijn conclusie: ik zal zelf wel blijven hangen in normale numerieke toetsen. Geen half of heel qwerty voor mij (voorlopig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nja, als ik jou zo hoor, ga ik inderdaad twijfelen...Ik ben nu ook helemaal gewend aan het numerieke toetsenbord (T9 FTW! :P )...

Denk dat ik ook gewoon voor de E52 ga, mede door het feit dat de E55 waarschijnlijk erg lastig te verkrijgen zal zijn in de Benelux (eigen conclusie)..

edit (ik blijf me posts maar editen :X ):

FYI: De E52 in de pricewatch linkt door naar studentmobiel.nl, echter staat er dan bij toestel Nokia 1650 :D (gewoon de eerste in de lijst wordt er gekozen, omdat de E52 nog niet in de lijst staat) Dus ff opletten allemaal als je te enthousiast bent bij 't bestellen :P

[ Voor 38% gewijzigd door Gusev op 13-06-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

ondersteunt dit toestel ook de NGAGE spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
duarf schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:09:
ondersteunt dit toestel ook de NGAGE spellen?
Yep, de N-Gage toepassing is zelfs voorgeinstalleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

ik heb gezien dat je een bleutooth keyboard kunt aansluiten op de gsm's van nokia
deze zou in samenwerking met dit toestel, en de AV out (met tv natuurlijk) een mobiele nood-desktopvervanger kunnen worden :) leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dit lijkt toch wel echt een erg mooi toestel te worden :) Ben sinds een tijdje in het bezit van een Omnia maar kan toch echt niet aan dat ding wennen... De E51 viel mij nu op voor een aantrekkelijke prijs maar is alweer wat gedateerd natuurlijk, al vind ik het design erg mooi. E52 is kwa design naar mijn mening iets minder, dat chromen randje van de E51 gaf hem wat stijlvols.

Maar als de E52 inderdaad half juli al beschikbaar is en die prijs van One Mobility die Gusev geeft klopt dan is deze toch ook wel erg aantrekkelijk... Lijkt mij dat die toch een flink stuk sneller zal zijn dan de E51?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Wacht rustig af op de E52, geloof me, die 600 MHz processor i.s.m. S60 3rd edition FP2 is geweldig!

p.s. waarschijnlijk is de E52 al vanaf week 27 verkrijgbaar..(niet 100% zeker, maar shuutt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Smaken verschillen. Ik vind, zover ik nu kan beoordelen met de foto's, de metaalgrijze Nokia E52 mooier dan de zwart/zilveren Nokia E51. Ik ben niet zo van de shiny en bling. De zwarte Nokia E51 (nu in mijn bezit) vind ik daarentegen weer mooier dan de zwarte Nokia E52. De goud aluminium Nokia E52 vind ik echt lelijk. Dus het zal waarschijnlijk de metaalgrijze Nokia E52 worden voor mij, maar dat kan als ik de verschillende kleuren in de winkel zie misschien wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Same here! Metaalgrijze wordt 'm waarschijnlijk voor mij. Die donkergrijze/zwarte zal denk ik sowieso niet bij het 'begin' verkrijgbaar zijn. Meestal komt zo'n kleur later, Nokia kennende zullen alleen de goude/zilvere verkrijgbaar zijn begin/midden juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mbt de E52 is de metaalgrijze ook mijn voorkeur, best een sjiek toestelletje. E51 blijf ik toch wat mooier vinden denk ik kwa kleur maar de E52 is wel weer nét even eens stukje dunner en gewoon lekker strak vormgegeven.

Als die inderdaad begin Juli uit gaat komen (week 27/28) dan zou ik hem nog net voor mijn vakantie kunnen hebben, dat zou wel erg fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik las vandaag in de laatste editie van het dealermagazine van Connexie dat Brightpoint binnenkort de E55 gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 20:04
Ik heb de e52 eergisteren besteld bij studentmobiel.nl.Dus krijg hem direct binnen zodra hun hem hebben. Kijk erg uit naar deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Cl4v4t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 02:52:
Ik heb de e52 eergisteren besteld bij studentmobiel.nl.Dus krijg hem direct binnen zodra hun hem hebben. Kijk erg uit naar deze telefoon.
heb je een link? op http://www.studentmobiel.nl/gsm_toestellen zie ik geen Nokia E52 staan... :?

Edit: gevonden, hij stond inderdaad bij de verwachte toestellen. Knap dat je hem hebt besteld hebt zonder prijs.. Straks krijg je een leuke "rekening van 50% meer dan de normale vraagprijs bij een andere winkel of je ff wil aftikken want dat kost ie nou eenmaal bij studentenmobiel"

[ Voor 29% gewijzigd door DerOllie op 21-06-2009 17:29 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Cl4v4t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 02:52:
Uhh, kan je 'm bestellen terwijl er nog geeneens een prijs bekend is? Geloof je wel hoor, daar niet van, maar had ze vorige week nog gebeld, en er werd mij verteld dat ie nog niet te bestellen is...

@ hierboven: Hij staat bij verwachte toestellen vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
Het kan idd niet meer zie ik, maar ik heb hem wel besteld afgelopen donderdag. En ik heb mijn abonnement verlengd met deze telefoon + dit abonnement gaat pas in als ik de telefoon binnen heb (want heb uiteraard wel alles nagevraagd)

Screen van opgestuurde contract (de nog niet ingevulde) voor bewijs:

http://www.plaatjesupload.../06/21/1245601141-270.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Cl4v4t op 21-06-2009 23:04 . Reden: Foute link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Cl4v4t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:52:
Het kan idd niet meer zie ik, maar ik heb hem wel besteld afgelopen donderdag. En ik heb mijn abonnement verlengd met deze telefoon + dit abonnement gaat pas in als ik de telefoon binnen heb (want heb uiteraard wel alles nagevraagd)

Screen van opgestuurde contract (de nog niet ingevulde) voor bewijs:

http://www.plaatjesupload.../06/21/1245601141-270.jpg
Nja ik geloofde je wel hoor, maar hoop echt voor je dat je geen 'ander' toestel thuis gestuurd krijgt, want de doorverwijzing via tweakers pricewatch is ook al verwijderd ;). Houd ons op de hoogte zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het kan best dat de E52 binnenkort geleverd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
Ik ben niet bang dat ik andere thuis krijg gestuurd hoor. Heb vooraf contact gelegd met studentmobiel om te vragen hoe het allemaal zat. Zoals ik al had vermeld gaat dat abonnement van die screenshot pas in zodra hij verzonden is en die acties (eerste 12 maanden Hi eindeloos online voor €2.50 enz) gelden dan weer wel, want die actie loopt bijvoorbeeld op de site al 29 juni af. En omdat er duidelijk in staat dat het om de E52 gaat en de kosten voor het toestel €0 zijn, lijkt het me niet logisch als ik bijvoorbeeld opeens een 3310 voor €200 krijg. :P

Beetje vaag en omslachtig allemaal, maar ik heb er de volle vertrouwen in. Studentmobiel.nl lijkt mij sowieso wel betrouwbaar. als ik hier kijk

en uiteraard houd ik jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Hoop voor je dat je 'm gauw binnen krijgt :) , ben benieuwd!

p.s. Degene die ik aan de lijn heb gehad was misschien een 'student' :+ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Eerste pre-order prijs bekend!! *O*

op kieskeurig staat nu een prijs: http://www.kieskeurig.nl/...2/prijzen/332758/#prijzen

Belzaak.nl heeft een pre-order prijs erop gezet van 282 euro (waar ze zeggen dat ie normaal 319 euro kost, waar ze dat vandaan halen geen idee :/ ) Ook met abbonementen staan er een aantal prijzen, maar denk niet dat dat allemaal klopt: bij Tmobile Flex abbo's zou ie bij elk abbo 258 euro kosten... :+
http://www.belzaak.nl/gsm...E52-Metal-Grey-Aluminium/ d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door DerOllie op 22-06-2009 10:33 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Ik denk dat de prijzen inderdaad eerder richting de €290 (adviesprijs) gaan, ipv de eerder genoemde €220. Het laatste bedrag lijkt me toch wel erg laag....

[ Voor 10% gewijzigd door wiljums op 22-06-2009 11:51 ]

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

wiljums schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:47:
Ik denk dat de prijzen eerder richting de €290 (adviesprijs) gaan, ipv €220. Het laatste bedrag lijkt me toch wel erg laag....
ik heb toch 282 euro geplaatst? dat is toch bijna 290 euro? :?
en dat is een prijs zonder abbo, los toestel, dus moet wel aardig kloppen dacht ik zo :*)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Dat hybrid qwerty toetsenbord ziet er vet uit. Wel beetje duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Coeluh schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:21:
Dat hybrid qwerty toetsenbord ziet er vet uit. Wel beetje duur..
Das de E55, die komt waarschijnlijk niet naar NL. De E52 is goedkoper met dezelfde functies, maar zonder hybrid QWERTY toetsenbord. ff goed de OP lezen ;)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Cybpraetorian schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:24:
[...]

Das de E55, die komt waarschijnlijk niet naar NL. De E52 is goedkoper met dezelfde functies, maar zonder hybrid QWERTY toetsenbord. ff goed de OP lezen ;)
Dat iets niet naar Nederland komt maakt toch niet echt iets uit? Er waren toch ook iPhone bezitters voordat ie naar NL kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Coeluh schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:28:
[...]

Dat iets niet naar Nederland komt maakt toch niet echt iets uit? Er waren toch ook iPhone bezitters voordat ie naar NL kwam?
Ok, true true :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Ik heb vaker zon toetsenbord gezien waar 2 toetsen op 1 knopje zitten. Bij Sony Ericsson ofzo. Gaat het daar hetzelfde als op deze nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Cybpraetorian schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:13:
[...]

ik heb toch 282 euro geplaatst? dat is toch bijna 290 euro? :?
en dat is een prijs zonder abbo, los toestel, dus moet wel aardig kloppen dacht ik zo :*)
Hij bedoelde eigenlijk meer de prijs die ik postte ;)

Maarre jongens, chill, belzaak is veeeelste duur :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
Gaan jullie hem allemaal los kopen dan? icm met een sim-only of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kan mn abbo toevallig net verlengen, dus even afwachten wat ie overal werkelijk moet gaan kosten. Als los kopen met een verlenging naar een sim-only goedkoper is, dan doe ik dat, anders verlenging ik mn huidige abbo met een (gratis??) E52... :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Cl4v4t schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:27:
Gaan jullie hem allemaal los kopen dan? icm met een sim-only of iets dergelijks?
Ik heb een sim-only abbo en ik koop de E52 dus los... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij in het echt ook bevalt (al moet dat haast wel nadat ik jaren tevreden ben geweest met eerst de E50 en nu de E51) dan koop ik hem los.
Ik had mijn abonnement verlengd met een jaartje icm de E71. Maar die beviel niet en dus heb ik die weer van de hand gedaan.
Dat geld ligt rustig 8)7 te wachten tot het toestel voor een leuke prijs los te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:01
Cl4v4t schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:27:
Abo van werk, dus idd loskopen.
Het geld van mijn N79 ligt al een tijdje te wachten, nadat het eerst uitgegeven was aan een HTC Touch Diamond 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zoals de meeste hier; los kopen. Sim-only FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
Ik was duurder uit met Sim-only met de hoeveelheid belminuten die ik wilde en voor 2 jaar lang. Al heb ik alleen gekeken naar sim-only van Hi en ben ik uitgegaan van €290 voor de E52. Al scheelde het maar paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Cl4v4t schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:01:
Ik was duurder uit met Sim-only met de hoeveelheid belminuten die ik wilde en voor 2 jaar lang. ...
Hoeveel belminuten wilde je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

*O* er staan nu al weer meer winkel op kieskeurig die de Nokia E52 aanbieden, laagste prijs is nu €279.65 incl btw. http://www.kieskeurig.nl/...2/prijzen/332758/#prijzen

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
quote:
Cl4v4t schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:01:
Ik was duurder uit met Sim-only met de hoeveelheid belminuten die ik wilde en voor 2 jaar lang. ...
Hoeveel belminuten wilde je dan?
Ik wilde graag bij Hi blijven met Hi 25, dat zijn 175 belminuten en 350 smsjes. Daar betaal ik nu 18.95/per maand voor 2 jaar lang(zie mijn contract paar posts hierboven). Dat is hetzelfde aantal belminuten/smsjes als Hi sim-only van 9.95 per maand. Ook wil ik Hi eindeloos online. Dat is normaal gesproken €9.95 per maand, maar als je een abonnement neemt betaal je de eerste 12 maanden €2.50. Ik ging bij mijn berekeningen er wel vanuit dat het toestel €290 was. Oké nu de berekeningen.

Eerst berekening zonder abbo voor 2 jaar.
€290 = Toestel
€477,6 = €9.95 x 48 = Bedrag 2 jaar lang Hi eindeloos online+2 jaar Sim-only

€767,6

Dan nu met een abbo voor 2 jaar
€0 = Toestel
€454,8 = €18.95x24 = 2 jaar lang Hi 25
€30 = €2.50 x 12 = Eerste jaar Hi eindeloos Online
€119,4= 9.95 x 12 = Tweede jaar Hi eindeloos Online

€604,2

Zoals je al kunt zien, scheelt het voor mij redelijk veel geld. Al is er vast wel ergens een goedkopere, maar dan heb ik allemaal verschillende abbo's bij verschillende providers. En ik zit nu al 6 jaar lang bij Hi en nog nooit problemen mee gehad.

Ik heb ook zojuist mail gehad van Studentmobiel,
Beste *censored*
Uw orderstatus is gewijzigd naar Contract ontvangen.

Wij hebben uw contract ontvangen.

Uw bestelling wordt uitgeleverd zodra het bestelde product op voorraad is en uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.

U ontvangt van ons een email zodra uw order volledig is verwerkt. Indien u bij het abonnement een nieuwe GSM krijgt dan ontvangt u ook een barcode waarmee u uw zending bij TNT post kunt volgen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per email (info@studentmobiel.nl) of telefoon 070 - 301 03 01 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur). Vermeld in de communicatie aub uw ordernr. *censored*

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Hoogstwaarschijnlijk zal de E52 vanaf volgende week beschikbaar zijn. Wil geen valse verwachtingen creeren, maar de kans is groot ;)....................

Ik heb het hier over de losse verkoop (en nee ik bedoel dan niet via Marktplaats, zwarte markt etc :P ), weet niet goed hoe het zit ism een abonnement, maar bij de meeste webwinkels zal volgende week een goeie kans maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Gusev schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:49:
Hoogstwaarschijnlijk zal de E52 vanaf volgende week beschikbaar zijn. Wil geen valse verwachtingen creeren, maar de kans is groot ;)....................

Ik heb het hier over de losse verkoop (en nee ik bedoel dan niet via Marktplaats, zwarte markt etc :P ), weet niet goed hoe het zit ism een abonnement, maar bij de meeste webwinkels zal volgende week een goeie kans maken :9
Kun je wat inside info geven hoe je dat weet? ;)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Dat is eerder dan bij de toestelverwachtingen van All About Phones staat. Waar baseer je je verwachting op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t

Waar baseer je dat op?
Ik ben vanaf volgende week dinsdag 8 dagen op vakantie, dus ik ga hem mooi mislopen waarschijnlijk. Dus stiekem hoop ik dat de telefoon 9 juli komt :P dan ben ik net weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb gisteren even met de mensen van Nokia gepraat tijdens mijn personeelsbijeenkomst, en de Nokia E52 komt voorlopig niet in het officiële Nederlandse portfolio voor.

Eerst de N97 en N86 8MP promotie, daarna pas de nieuwe Eseries. Het zou dus best wel eens kunnen dat het na de zomer wordt.

De toestellen die via studentenmobiel.nl etc uitkomen zijn dus grijze import en GEEN NL productcodes zo is de verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Hoogstwaarschijnlijk zal de E52 vanaf volgende week beschikbaar zijn. Wil geen valse verwachtingen creeren, maar de kans is groot ;)
...
W00fer schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:10:
Ik heb gisteren even met de mensen van Nokia gepraat tijdens mijn personeelsbijeenkomst, en de Nokia E52 komt voorlopig niet in het officiële Nederlandse portfolio voor.

...

De toestellen die via studentenmobiel.nl etc uitkomen zijn dus grijze import en GEEN NL productcodes zo is de verwachting.
Ik had bij het eerste bericht iets van *O* en bij de tweede :(.

En welke van de twee gaat het worden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online

Eerst de N97 en N86 8MP promotie, daarna pas de nieuwe Eseries. Het zou dus best wel eens kunnen dat het na de zomer wordt.
[...]
Lijkt wel hetzelfde liedje als met de Nokia E55... Ik snap het alleen niet helemaal, want waarschijnlijk komt hij dus wel uit in de omringende landen. Daarnaast gaan mensen die een E52 willen, echt geen N87 of N86 kopen, dus wat ze er mee willen bereiken is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Een vriend van me werkt bij *kuch*Belcompany*kuch* ;)
Het lijkt mij dat die niet van de grijze import afkomstig zijn?! Anders zou het een beetje jammer zijn, want geloof best dat de mensen van Nokia betrouwbaarder zijn dan een medewerker van een telecom winkel, maar we zullen zien :)

Ik zie bij een webwinkel via kieskeurig ook staan dat de E52 waarschijnlijk vanaf volgende week beschikbaar is, maar dat is dan grijze import als ik jullie mag geloven (geen studentmobiel btw)?

edit:
Overigens zou het me verbazen als de E52 niet in het 'officiele' circuit voor zou komen.
1. Staat gewoon op de Nederlandse Nokia site, i.t.t. de E55
2. Telecom winkels hebben 'm bijna allemaal bij verwachte toestellen staan, net als provider gebonden telecom winkels btw.

[ Voor 43% gewijzigd door Gusev op 23-06-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Laatst online: 09-09 22:51
Is de flits trouwens ook als een zaklamp te gebruiken? Dit is bij mijn antieke W810i nog wel het geval en dat vind ik erg handig moet ik zeggen....

ps. Balen als het waar is dat ie pas na de zomer in Nederland uitkomt :'( Wil m namelijk zo snel mogelijk hebben eigenlijk... :(

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Oliesjeik1 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:07:
Is de flits trouwens ook als een zaklamp te gebruiken? Dit is bij mijn antieke W810i nog wel het geval en dat vind ik erg handig moet ik zeggen....

ps. Balen als het waar is dat ie pas na de zomer in Nederland uitkomt :'( Wil m namelijk zo snel mogelijk hebben eigenlijk... :(
Dat weet ik zo 1, 2, 3 niet maar volgens mij is daar wel een Symbian programmatje voor :P Die maakt van je flits een zaklamp, zal is opzoek gaan...

Misschien is het een standaard feature, maar deze bedoelde ik iig: http://my-symbian.com/s60...ions.php?faq=1&fldAuto=98 Freeware ook nog is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Gusev op 23-06-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Gusev schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:15:
[...]

Dat weet ik zo 1, 2, 3 niet maar volgens mij is daar wel een Symbian programmatje voor :P Die maakt van je flits een zaklamp, zal is opzoek gaan...

Misschien is het een standaard feature, maar deze bedoelde ik iig: http://my-symbian.com/s60...ions.php?faq=1&fldAuto=98 Freeware ook nog is ;)
Bedankt _/-\o_

Nu ga ik m zeker kopen :D Tenminste als ie snel uitkomt, of zal ik m toch gewoon via studentmobiel bestellen...

Best wel stom eigenlijk, heb al meer dan 3 jaar een w810 en dat maakte me eigenlijk niet zoveel uit, doet het nog goed op de trilfunctie na, echt fijn toestel maar nu heb ik deze eenmaal gezien en nu moet ik m ook zo snel mogelijk hebben ook .. :X naja, ik vind ook dat ik 'm verdient heb O-)

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Cl4v4t schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:13:

Ik wilde graag bij Hi blijven met Hi 25, dat zijn 175 belminuten en 350 smsjes. Daar betaal ik nu 18.95/per maand voor 2 jaar lang(zie mijn contract paar posts hierboven). Dat is hetzelfde aantal belminuten/smsjes als Hi sim-only van 9.95 per maand. Ook wil ik Hi eindeloos online. Dat is normaal gesproken €9.95 per maand, maar als je een abonnement neemt betaal je de eerste 12 maanden €2.50. Ik ging bij mijn berekeningen er wel vanuit dat het toestel €290 was. Oké nu de berekeningen.

.....
ps. Hoe zit dat eigenlijk bij Hi met sms/belminuten. Jij zegt namelijk ook 175 belminuten en 350 smsjes. Maar is dit niet of 175 belminuten of 350 smsjes? Kon het zo snel niet op site vinden...

Ik heb nu zelf ook gewoon sim only van telfort 300 minuten en 90 smsjes voor iets van 12 euro. Zit zelf ook even te kijken wat nu goedkoper gaat worden. Wil denk ik ook nu internet erbij alhoewel dat wel weer veel duurder is. Naja, heb nog ff de tijd zegmaar..

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
Oliesjeik1 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:43:
[...]

ps. Hoe zit dat eigenlijk bij Hi met sms/belminuten. Jij zegt namelijk ook 175 belminuten en 350 smsjes. Maar is dit niet of 175 belminuten of 350 smsjes? Kon het zo snel niet op site vinden...

Ik heb nu zelf ook gewoon sim only van telfort 300 minuten en 90 smsjes voor iets van 12 euro. Zit zelf ook even te kijken wat nu goedkoper gaat worden. Wil denk ik ook nu internet erbij alhoewel dat wel weer veel duurder is. Naja, heb nog ff de tijd zegmaar..
Het is OF en niet EN idd. Dus bij 2 smsjes mag je weer een minuut minder bellen binnen je bundel. Typfoutje!

Verder maakt het me niet zoveel uit of het grijze import is of niet. Zal ik verder weinig van merken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaf onze vertegenwoordiger van Nokia ook al aan. Nokia zet eerst groot in op de N97 en N86 en wilt ook de E75 nog benadrukken. Pas daarna de E52. Hij gaf als ruwe schatting ergens in augustus aan.
Ze zijn er bij Nokia in ieder geval nog niet echt druk mee bezig als ik het goed begreep.

@Cadezo: voor wat betreft de E55 was al eerder duidelijk dat deze niet naar BeNeLux zou komen (bij/voor Nokia zelf). Dus ik denk (en hoop ook) dat de E52 niet hetzelfde lot ondergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:43:
[...]

Dit gaf onze vertegenwoordiger van Nokia ook al aan. Nokia zet eerst groot in op de N97 en N86 en wilt ook de E75 nog benadrukken. Pas daarna de E52. Hij gaf als ruwe schatting ergens in augustus aan.
Ze zijn er bij Nokia in ieder geval nog niet echt druk mee bezig als ik het goed begreep.

@Cadezo: voor wat betreft de E55 was al eerder duidelijk dat deze niet naar BeNeLux zou komen (bij/voor Nokia zelf). Dus ik denk (en hoop ook) dat de E52 niet hetzelfde lot ondergaat.
:'( Maar geldt dit dan voor heel europa of geldt het hier alleen voor de BeNeLux? Dus dat de E52 in omringende landen wel binnenkort (als in Juli) uitkomt?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:43:
[...]

Ja, dat weet ik, maar toch ongeveer dezelfde reden (andere toestellen eerst pushen)...

Dat van dit N97 vind ik vreemd, omdat Nokia pas in september een grote campagne gaat starten om het toestel te promoten (na de zomervakantie). Daarnaast duurt het toch echt nog wel even voordat de N86 uit gaat komen, daar is nu op dit moment enkel nog een R&D-model van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:01
Ik heb gekeken op Studentmobiel.nl en daar staat niets over een importversie.
Zijn zij niet verplicht die informatie erbij te vermelden?

Wat houdt zo'n importversie in?
Ik ga geen maanden wachten op een NL versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Roodey schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:49:
Ik heb gekeken op Studentmobiel.nl en daar staat niets over een importversie.
Zijn zij niet verplicht die informatie erbij te vermelden?

Wat houdt zo'n importversie in?
Ik ga geen maanden wachten op een NL versie!
1. Sowieso gaat updaten via de Nokia Software Updater niet! (Misschien als je de productcode veranderd wel, maar dan ben je, je garantie meteen kwijt) Voor de E-series komen er toch wel zo nu en dan firmware updates uit...

2. Wellicht wordt het toestel ook bij Nokia Care winkels geweigerd, anders zou het bovenstaande niet zo'n punt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:17:
[...]

Ja, dat weet ik, maar toch ongeveer dezelfde reden (andere toestellen eerst pushen)...

Dat van dit N97 vind ik vreemd, omdat Nokia pas in september een grote campagne gaat starten om het toestel te promoten (na de zomervakantie). Daarnaast duurt het toch echt nog wel even voordat de N86 uit gaat komen, daar is nu op dit moment enkel nog een R&D-model van...
Ja ik ben het met je eens, ik vind het ook vreemd. Ik las gister inderdaad ook op AAP dat N97 in de tweede week van juli in de winkels ligt en dat er pas in september bij terugkomst van het grote publiek van vakantie een grote campagne komt.
Onder datzelfde artikel vroeg iemand wel naar de E52 en een reactie daarop was dat er voor wat betreft de E52 geen grote wijzigingen waren te verwachten voor de beschikbaarheid.
Oliesjeik1 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:48:
[...]

:'( Maar geldt dit dan voor heel europa of geldt het hier alleen voor de BeNeLux? Dus dat de E52 in omringende landen wel binnenkort (als in Juli) uitkomt?
Geen idee...ik hoop het laatste. Of, nog beter, dat ze inderdaad de E52 ook hier uitbrengen zonder er direct reclame voor te maken of groot op in te zetten. Het is dat de E71 zo'n groot succes was. Maar daarvoor hebben de E-series niet echt het grote publiek bereikt. Ik heb mensen vaak zat moeten uitleggen wat de E50 was ;)

Ach, uiteindelijk moeten we toch gewoon wachten :) . Of we nu veel speculeren of niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:29:
[...]
Onder datzelfde artikel vroeg iemand wel naar de E52 en een reactie daarop was dat er voor wat betreft de E52 geen grote wijzigingen waren te verwachten voor de beschikbaarheid.
[...]

Ach, uiteindelijk moeten we toch gewoon wachten :) . Of we nu veel speculeren of niet.....
C'est moi! ;)

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen horen hier niet thuis.