Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, natuurlijk.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 03:02
Erg goed dingetje. Met de gratis navigatie Ovi Maps nog beter geworden. Wel ietsje speling met covertje, maar dat is het dan ook. Echter lastig minpuntje, sinds 2 dagen wil ie niet meer opladen 'Batterij laadt niet op'. Verschillende adapters geprobeerd, maar hij weigert. Eventjes terug dus :(

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcf
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09-2024

tcf

Even een update:

Heb mijn phone geflasht want het duurt een eeuwigheid voor er voor productcode 0588442 een update is...:(
Nu versie 022.009 er op en die werkt iets beter. Is stabieler, dit is vooral erg goed merkbaar aan de nu stabiele Route 66 en Garmin XT. Die werkten eerst zeer onstabiel. Bluetooth lijkt ook iets stabieler, ben benieuwd of dat zo blijft! Verder nog steeds erg tevreden met dit fantastische toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:33
... dan loop je alweer bijna achter, want firmware versie 031.012 zit er al bijna aan te komen (in het 'grijze' circuit al verkrijgbaar).
Zal dus binnenkort ook wel via de normale wegen beschikbaar komen.

Releaseinfo:
Soft changelog and improvement :

UPDATED KEY BASELINES
• Browser
• FS Email
• Music Store
• Maps
• Settings Wizard 6

SEVERAL CORRECTIONS IN THE FOLLOWING AREAS

• Audio quality: uplink noise cancellation parameters updated
• FS calendar, Contacts, Home Screen and Meeting request
• Hands Free Voice UI
• Predictive text input
• Ovi Contacts
• VPN
• Gallery
• VoIP
• BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik hoop dat ze het probleem oplossen waarbij meerdere aanslagen op hetzelfde moment genegeerd worden. Als ik bijvoorbeeld het woord "mijn" wil sms'en, dan gebeurt het dat #6 nog ingedrukt is als ik reeds op #4 druk. En dan wordt die laatste genegeerd. Daardoor sms ik nu een stuk trager dan voordien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

Ik vind de E52 een interessant toestel voor m'n vriendin...maar heb er een vraagje over...

ik kom het niet ergens zo makkelijk tegen, en ik weet dat je een telefoon niet moet kopen voor de camera, maar zo denkt m'n vriendin niet. En ze wil meerdere dingen kunnen (navigatie, misschien internet (ze wil op de toekomst voorbereidt zijn ermee).

Maar ik zag een3,2 MP camera en LED flits, leek me wel voldoende...maar ik lees hier dus dat de camera niet erg goed is...

ze wil eigenlijk gewoon foto's kunnen maken, die kunnen afdrukken bij de hema en in een plakboek kunnen pleuren...is deze camera daar erg niet voldoende voor?

Of kan iemand een goede voorbeeldfoto ergens plaatsen en zeggen wat er dan minder is aan het beeld...kan ik haar laten beslissen of ze dit ok vindt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Boy op 01-02-2010 14:57 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maakte veel gebruik van het kompas bij de positionering op de kaarten van Ovi Maps. De kaartweergave draait automatisch in de juist richting, afhankelijk van de richting waarin je rijdt. Dit is handig voor je plaatsbepaling, als je je navigatie nog niet nodig hebt.

Sinds de gratis navigatie wordt de cirkel rondom het kompas steeds wit en wijst de kaart steeds naar het noorden. De kaart draait niet meer mee.

Is dat bij jullie ook, of alleen op mijn toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Boy schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:55:
Ik vind de E52 een interessant toestel voor m'n vriendin...maar heb er een vraagje over...

ik kom het niet ergens zo makkelijk tegen, en ik weet dat je een telefoon niet moet kopen voor de camera, maar zo denkt m'n vriendin niet. En ze wil meerdere dingen kunnen (navigatie, misschien internet (ze wil op de toekomst voorbereidt zijn ermee).

Maar ik zag een3,2 MP camera en LED flits, leek me wel voldoende...maar ik lees hier dus dat de camera niet erg goed is...

ze wil eigenlijk gewoon foto's kunnen maken, die kunnen afdrukken bij de hema en in een plakboek kunnen pleuren...is deze camera daar erg niet voldoende voor?

Of kan iemand een goede voorbeeldfoto ergens plaatsen en zeggen wat er dan minder is aan het beeld...kan ik haar laten beslissen of ze dit ok vindt ;)
http://www.allaboutphones...129-page-6/Nokia-E52.html

zie hier review met voorbeelden. Verwacht geen echte kwaliteits afdrukken als je dit gaat afdrukken...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:17:
Sinds de gratis navigatie wordt de cirkel rondom het kompas steeds wit en wijst de kaart steeds naar het noorden. De kaart draait niet meer mee.

Is dat bij jullie ook, of alleen op mijn toestel ?
:Y
Kwam er zaterdag ook achter, tijdens een discussie of iemand z'n voordeur op het oosten had of niet. Kompas werkt blijkbaar niet meer in OVI maps, losse kompas applicatie doet 't nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Is die losse kompasapplicatie standaard geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Alfredo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:38:
Is die losse kompasapplicatie standaard geïnstalleerd?
Nee, is een losse applicatie, heb ik hier gevonden. Laat alleen niet zien wanneer het kompas gecalibreerd is, dus je moet zelf op het gevoel even de juiste calibratiebeweging uitvoeren.

Desondanks zou het wel veel beter zijn als het weer in OVI-maps zit, omdat je dan ook nog eens ziet waar je bent.

[ Voor 12% gewijzigd door vanaalten op 02-02-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nieuwe OviMaps werkt de kompas als je in de kaart modis zit en dan op 5 drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

m'n zus heeft nog maar pas de nokia E52,
ging goed, tot gisteren, toen probeerde ze iets met msn te doen, ( een andere account te openen) dat lukte niet, maar daarna kon ze zich ook niet meer op haar msn aanmelden, via haar gsm .... hij geeft aan problemen met de service, of je hebt geen bereik probeer later opnieuw
en soms geeft hij 'ongeldige servernaam' aan.

wat kunnen we eraan doen?
wie helpt ??

thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:37:
In de nieuwe OviMaps werkt de kompas als je in de kaart modis zit en dan op 5 drukt.
Inderdaad, perfect, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, als ik op 5 druk tijdens het rijden is hij kort "groen" bij mij en springt daarna weer op "wit" en draait de kaart weer naar het noorden. Alsof hij niet goed werkt in een auto of bij hogere snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Als ik op 5 druk gaat het kompas op rood, en wat moet ik dan doen? er gewoon mee gaan rijden? Om moet ik hem bewegen om te calibreren?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Cybpraetorian schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:53:
[...]

http://www.allaboutphones...129-page-6/Nokia-E52.html

zie hier review met voorbeelden. Verwacht geen echte kwaliteits afdrukken als je dit gaat afdrukken...
Super! Ik heb het haar zo kunnen laten zien. Ze vond niets mis met de foto's die ze daar zag. En ze wilde een camera die beter was dan in de telefoon die ze nu heeft, en ze heeft nu een 6230 met 1,3 MP...dus voorruit gaat ze altijd daarmee...

ze is dus tevreden...wordt 'm waarschijnlijk...

Ik denk dat de afdrukkwaliteit voldoende is voor haar albums...gaat meer om het idee dan om perfecte plaatjes (daar pakken we wel een echte camera mee voor op vakantie en zo)

[ Voor 13% gewijzigd door Boy op 03-02-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Cybpraetorian schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:34:
[...]

Als ik op 5 druk gaat het kompas op rood, en wat moet ik dan doen? er gewoon mee gaan rijden? Om moet ik hem bewegen om te calibreren?
Calibreren. Staat in de handleiding beschreven (bewegen in een 'acht'), maar er zijn ook andere, handigere manieren (zoek op youtube maar eens naar calibrate compass).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

vanaalten schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:49:
[...]

Calibreren. Staat in de handleiding beschreven (bewegen in een 'acht'), maar er zijn ook andere, handigere manieren (zoek op youtube maar eens naar calibrate compass).
Ik heb eerlijk gezegd een E72, maar tis dezelfde software. Ik zal eens wat 8'jes gaan draaien vanmiddag :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wordt de kompas groen (spontaan, of na het calibreren) om tijdens een rit daarna weer direct uitgeschakeld te worden (wit).

Ben beniewd of iemand de kompas wel werkend kan houden.

Ik denk dat in de nieuwe Ovi-navigatie het kompas niet meer zo goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kompas werkt toch nooit tijdens navigeren omdat je dan altijd de kaart in de rijrichting voor je hebt. Kompas werkt alleen in de gewone kaartmodus volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is in de gewone kaartmodus. Is soms handig voor plaatsbepaling. Maar dan wel met een werkend kompas en een kaart in de rijrichting. Maar dit werkt nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCyberlion
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2023
Where is it? I want it! It’s no where to be found! Who sells it?

Waar is deze rode E55? Ik wil hem best hebben! Ik kan hem echt niet vinden. Wie verkoopt hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit geen levertijden topic is, maar na 6 maanden wachten op de Nokia e52 Gold is het dan eindelijk zover. hij is nu op meerdere webwinkels verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:18:
Ik weet dat dit geen levertijden topic is, maar na 6 maanden wachten op de Nokia e52 Gold is het dan eindelijk zover. hij is nu op meerdere webwinkels verkrijgbaar
die graphite grey, is die niet verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe software update e52:

Er is een nieuwe software update beschikbaar volgens all about symbian

het gaat om versie nummer : 31.012

exacte changelog weet ik nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Egelim, zie vanaalten in "Nokia E52 en E55"

En voor de meeste regio's is de update nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat met de nieuwe update van Garmin en tracker-tag e.d., ze niet meer naar bepaalde tijd stoppen. : '(
alle track programma's stoppen onverwacht, tijd is zeer verschillend.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Verwacht niet teveel van de update. Heb hem er nu een dag of vijf opstaan maar nog geen verschil gemerkt:
- bij de e-mail applicatie kan je nog steeds geen 'bestemming' selecteren, enkel een 'toegangspunt'. Dus nog steeds niet automatisch wisselen tussen wifi en 3G.
- Traag reageren bij SMS invoeren, waar iemand anders hier over klaagde (snel 'mijn' invoeren mist soms een toetsaanslag): geen verschil gemerkt. Maar normaal gesproken type ik niet zo snel, dus voor mij geen probleem.
- sinds kort (sinds die update?) heb ik niet genoeg geheugen meer om met Sygic te navigeren, dus kan niet testen of 'ie nu niet meer vastloopt.

Iemand enig idee waar ik kan zien wat er allemaal geheugen inpikt en hoe ik dat vrij maak?
Het zal niet gaan om 'diskruimte' maar om RAM geheugen, lijkt mij. Ik draai geen programma's anders dan Sygic zelf, al het andere is afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
vanaalten schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:53:
- bij de e-mail applicatie kan je nog steeds geen 'bestemming' selecteren, enkel een 'toegangspunt'. Dus nog steeds niet automatisch wisselen tussen wifi en 3G.
Ik gebruik daar SmartConnect voor. Maar inderdaad, dit is iets wat Nokia gewoon moet oplossen. Bij Gmail kan ik ook enkel een toegangspunt selecteren, Exchange laat mij wel gewoon een bestemming kiezen.
- Traag reageren bij SMS invoeren, waar iemand anders hier over klaagde (snel 'mijn' invoeren mist soms een toetsaanslag): geen verschil gemerkt. Maar normaal gesproken type ik niet zo snel, dus voor mij geen probleem.
Dit blijkt uiteindelijk een "feature" te zijn.

When accidentally pressing two keys at the same time on the qwerty key mat, the second press will be ignored

Maar als ik snel typ, druk ik af en toe al op de volgende toets als de eerste nog is ingedrukt. En dat gaat dus niet, best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
De update is ondertussen beschikbaar (voor mijn toestel toch). Mijn eerste indruk is positief, je hebt je PC niet meer nodig om te updaten. De mail applicatie heeft meer instellingen gekregen (week en weekeinde schema's bijvoorbeeld) en is gemakkelijker om te bedienen.
De rest heb ik nog niet echt naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Alfredo schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:19:
De update is ondertussen beschikbaar (voor mijn toestel toch). Mijn eerste indruk is positief, je hebt je PC niet meer nodig om te updaten. De mail applicatie heeft meer instellingen gekregen (week en weekeinde schema's bijvoorbeeld) en is gemakkelijker om te bedienen.
De rest heb ik nog niet echt naar gekeken.
er staat nu een N79 voor onder de 200 euro in de pricewatch...is dit niet erg cheap? Ik vergeleek 'm met E52, waarom zou iemand de E52 boven deze verkiezen? Want ik zie grotendeels overeenkomsten...jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:41:
[...]

er staat nu een N79 voor onder de 200 euro in de pricewatch...is dit niet erg cheap? Ik vergeleek 'm met E52, waarom zou iemand de E52 boven deze verkiezen? Want ik zie grotendeels overeenkomsten...jullie een idee?
Tsjah, da's eigenlijk een redelijk elementaire vraag. N-serie tegenover E-serie. Vooral de camera van de N79 is beter. Daarnaast zal hij iets degelijker aanvoelen.

De N79 is alweer wat ouder, de E52 nog wat nieuwer.
Qua multimedia heeft de N79 net even iets meer mogelijkheden. Voor messaging zou de E-serie beter moeten zijn.

Het ligt maar net aan je voorkeur. E-serie wint het bij mij meestal van N-serie. Maar da's persoonlijke voorkeur, dat kun je slechts voor jezelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:30:
[...]

Tsjah, da's eigenlijk een redelijk elementaire vraag. N-serie tegenover E-serie. Vooral de camera van de N79 is beter. Daarnaast zal hij iets degelijker aanvoelen.

De N79 is alweer wat ouder, de E52 nog wat nieuwer.
Qua multimedia heeft de N79 net even iets meer mogelijkheden. Voor messaging zou de E-serie beter moeten zijn.

Het ligt maar net aan je voorkeur. E-serie wint het bij mij meestal van N-serie. Maar da's persoonlijke voorkeur, dat kun je slechts voor jezelf bepalen.
Ik lees inderdaad ergens E vs N dat de E meer messaging is, en de N meer multimedia. Maar wat is er qua messaging beter aan zo'n E52 vraag ik me af...ze hebben allebei Symbian S60, WLAN, e-mail, 3G, GPS...

het gaat hoofdzakelijk (voor de 2 personen voor wie ik aan het kijken ben) dat er navigatie op kan, en ze zouden het leuk vinden om op de toekomst voorbereidt te zijn...

als je hier kijkt http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=504&cp=408 zie je niet veel verschil.
Batterijduur is wel aanmerkelijk beter bij de e52...

het is nu eigenlijk zo dat die N79 gewoon erg goedkoop is bij 1 winkel in de pricewatch (zo'n 70 euro goedkoper dan de volgende goedkoopste winkel), daarom overweeg ik deze nu t.o.v. E52...

Als iemand me wat nog wat meer visie hierop kan geven zou ik te gek vinden!

[ Voor 0% gewijzigd door Boy op 10-02-2010 21:31 . Reden: typo ]

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Weet iemand hoe je de E52 terug kan zetten naar fabrieksinstelling MET verwijderen van data? De standaard aanwezige optie fabrieksinstelling, verwijderd namelijk geen contacts/email settings etc.

Ik wil de telefoon helemaal leegmaken en terugbrengen naar standaard instellingen.

En weet iemand wat een knipperend envelopje (berichtje) in het rechter boven beeld is? Ik dacht eerst iets als een melding dat je teveel berichten hebt, maar als ik berichten verwijder gaat dat envelopke niet weg. Wat ik ook probeer, deze blijft prominent en knipperend in beeld.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Ryan1981
  • Laatst online: 13:21

Ryan1981

Je ne sais pas

Zojuist bij software updates gekeken en daar stond een nieuwe firmware in! Gelijk maar geinstalleerd. Weet even niet welke versie maar ik ga er vanuit dat als je in je telefoon de volgende stappen doet je zelf ook deze update ziet:

Menu>Bedienings Paneel>Telefoon>Software Update.

Er staat hier ook een python for symbian update maar die krijg ik niet geinstalleerd :P

Nog een andere update: Mijn eeste E52 was dus een ramp. Continu vastlopers opnieuw booten. Op een gegeven moment ging hij niet meer aan. In Londen naar de nokia shop geweest (ik was daar op dat moment). Daar voor 3 dagen gefixed en toen ging hij weer niet meer aan. Weer terug, geen oplossing. Toen hier in Nederland naar nokia geweest die hebben hem opgestuurd en uiteindelijk het interieur vervangen. Sinds dien geen vastlopers meer gehad en alles werkt volgens mij naar behoren (nog geen navigatie geprobeerd).

Wat betrefde de batterijduur, Ik denk dat hij het 2 dagen uithoud bij mij. Ik heb namelijk twitter en e-mail continu aan en hij checked om de 5 minuten of er nieuws is :P

Verder super tevreden over het toestel, tis een klein maar fijn dingetje dat verassend veelzijdig is.

Verwijderd

Boy schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:30:
[...]

Ik lees inderdaad ergens E vs N dat de E meer messaging is, en de N meer multimedia. Maar wat is er qua messaging beter aan zo'n E52 vraag ik me af...ze hebben allebei Symbian S60, WLAN, e-mail, 3G, GPS...

het gaat hoofdzakelijk (voor de 2 personen voor wie ik aan het kijken ben) dat er navigatie op kan, en ze zouden het leuk vinden om op de toekomst voorbereidt te zijn...

als je hier kijkt http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=504&cp=408 zie je niet veel verschil.
Batterijduur is wel aanmerkelijk beter bij de e52...

het is nu eigenlijk zo dat die N79 gewoon erg goedkoop is bij 1 winkel in de pricewatch (zo'n 70 euro goedkoper dan de volgende goedkoopste winkel), daarom overweeg ik deze nu t.o.v. E52...

Als iemand me wat nog wat meer visie hierop kan geven zou ik te gek vinden!
Houd er rekening mee dat er voor de E52 al gratis navigatie is.
Die is voor de N79 (nog) niet beschikbaar.

Processor van de E52 (600 MHz) is ook sneller dan die van de N79 (369 MHz).
Daarnaast zijn de knopper groter en makkelijker als je het mij vraagt.
Plus, voor voetgangersnavigatie is het kompas handig, als ik het goed heb onthouden heeft de N79 die niet.

@ ChUcKiE: berichten-> opties-> simberichten-> en dan verwijderen of verplaatsen. That should do the trick.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

@ ChUcKiE: berichten-> opties-> simberichten-> en dan verwijderen of verplaatsen. That should do the trick.
Klopt, dan kan ik mijn berichten verwijderen,maar mijn agenda? Mijn wifi instellingen? Mijn contacten? etc. etc.
Ik zou het vreemd vinden als er geen complete "format"/restore tot factory defaults aanwezig zou zijn.

Verwijderd

ChUcKiE schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:10:
[...]

Klopt, dan kan ik mijn berichten verwijderen,maar mijn agenda? Mijn wifi instellingen? Mijn contacten? etc. etc.
Ik zou het vreemd vinden als er geen complete "format"/restore tot factory defaults aanwezig zou zijn.
Je hebt een soft reset: *#7380# die zou gelijk moeten staan aan fabrieksinstellingen terugzetten.

Een harde reset is *#7370#

Zoals je misschien begrijpt ga ik het niet testen op mijn eigen toestel, maar ik hoop dat het werkt.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Dank U! die laatste werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
De nieuwe firmware (31.012) nu anderhalve dag in gebruik. De snelheidswinst is zeer groot bij mij ten opzichte van de 21.*** firmware. Maar dat kan ook aan mijn 21 firmware + installaties hebben gelegen. Wat dat betreft ben ik dus zeer tevreden. Echter heb ik gisteren al wel herstart gehad uit het niets, waar ik dat eerder nog nooit heb gehad. (net toevallig vlak voor de update een vastloper dat ik de accu moest verijderen, dat was de eerste keer en aanleiding om hier te kijken voor fimware update ;) )

Ook de emailwizard is zo te zien erg verbeterd! Inderdaad nog steeds geen bestemming voor email te selecteren, alleen toegangspunt :( Erg jammer. Maar bij mij is vooral de snelheidswinst in menu's enz erg groot. Wellicht stel ik nu een harde fabrieksreset wederom uit :) De updates hebben voornamelijk nog verbeteringen gebracht, mits ik niet nog een vastloper/herstart krijg.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Gister is m'n E52 helemaal leeggeraakt en is uitgegaan. Meteen aan de oplader gehangen maar er gebeurde niks. :/
Paar keer losgehaald en opnieuw aangesloten, een paar keer de accu eruit en weer in maar nog steeds geen reactie.

Ik heb 'm gister dus maar de hele nacht aan de stroom gehouden maar ook dit heeft niet geholpen. Zelfs het oplaadscherm komt niet tevoorschijn.
Heeft iemand hier ervaring mee of info over?

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
Vandaag een E52 gekocht voor min vriendin als cadeau, maar het frontje is zo los en dan heb ik niet eens hard getrokken. ZOOOOOOOOOooooooooooo zonde. Hij gaat dus terug. Het lijkt me echt een perfecte telefoon, maar de bouwkwalitieit laat echt te wensen over. Hij voelt ook te licht aan. Heel jammer. Ik denk dat het nu de E71 wordt. Jammer :(

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-08 22:16

duarf

-Kuffy-

Na mijn gsm te hebben opgestuurd en terug een nieuwe ontvangen te hebben.
Werkt alles perfect,
frontje zit deze keer wel vast.
GPS ontvangt zelfs binnenshuis signaal

Nu heb ik wel een probleem. Telkens als ik nokia maps 3.0 open (die met gratis navigatie) logt hij zich automatisch in op het edge netwerk. Dit vind ik natuurlijk niet zo leuk, en ik vind ook nergens waar ik het moet afzetten.
Bij de instellingen van nokia maps staat als instellen "internetverbinding " => offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
duarf schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:31:
Na mijn gsm te hebben opgestuurd en terug een nieuwe ontvangen te hebben.
Werkt alles perfect,
frontje zit deze keer wel vast.
GPS ontvangt zelfs binnenshuis signaal

Nu heb ik wel een probleem. Telkens als ik nokia maps 3.0 open (die met gratis navigatie) logt hij zich automatisch in op het edge netwerk. Dit vind ik natuurlijk niet zo leuk, en ik vind ook nergens waar ik het moet afzetten.
Bij de instellingen van nokia maps staat als instellen "internetverbinding " => offline
Een oplossing zou wellicht zijn een netwerkverbinding te kiezen die niet geldig is. Bij mij gaat ie ook aanmelden als ik offline instel. Maar als ik als netwerkbestemming "Intranet" kies, lijkt ie het niet te doen (wel proberen, maar niet lukken)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
FlotterPower schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:54:
Gister is m'n E52 helemaal leeggeraakt en is uitgegaan. Meteen aan de oplader gehangen maar er gebeurde niks. :/
Paar keer losgehaald en opnieuw aangesloten, een paar keer de accu eruit en weer in maar nog steeds geen reactie.

Ik heb 'm gister dus maar de hele nacht aan de stroom gehouden maar ook dit heeft niet geholpen. Zelfs het oplaadscherm komt niet tevoorschijn.
Heeft iemand hier ervaring mee of info over?
jazeker - en ik wil je niet bang maken maar ik heb inmiddels mn 3e E55 (identiek aan E52 op keypad na) toevallig net teruggehad van Nokia Care centre. Telkens vastlopers, beeldscherm dat op donker slaat, rare foutmelding (contact retailer?) etc etc en dat naast het batterijklepe dat er telkens weer afvalt. Dit toestel is een groot drama - begrijp nog steeds niet hoe Nokia zoiets durft te leveren :( Anyway - het lijkt erop dat je dezelfde weg gaat bewandelen.

Ik zou zeggen - bespaar je de moeite en verpats dat ding mocht je die mogelijkheid hebben - ik heb inmiddels een iphone - en is een wereld van verschil. Voor mij nooit meer een nokia !

• Opa_Piet840
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 19:17
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:49:
Ja, is in de gewone kaartmodus. Is soms handig voor plaatsbepaling. Maar dan wel met een werkend kompas en een kaart in de rijrichting. Maar dit werkt nu niet meer.
Is er geen manier om het kompas weer werkend te krijgen? Ik mis die functie behoorlijk.

• itsmeallright
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
door de standaardverbinding niet op internet zetten, maar bijvoorbeeld intranet (wifi)
overigens zet elke (OTA) softwareupdate de standaarverbinding (iig bij mij) weer terug op internet

Verwijderd

ik heb al naar de nokia 6700 gekeken maar vind deze toch aantrekkelijker. maar ik heb gelezen dat er enkele minpuntjes zijn. maar ik gebruik mijn gsm voor wifi en te smsen. ik koop de belgische versie. zouden de problemen die hier vermeld zijn er ook verkomen in belgië?

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
duarf schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:31:
Dan heb je Assisted GPS denk ik aanstaan: verbruikt maar erg weinig data.
Je kunt het uitzetten bij je GPS-instellingen, alleen duurt een fix krijgen dan wel langer.

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Opa_Piet840 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:34:
[...]

Is er geen manier om het kompas weer werkend te krijgen? Ik mis die functie behoorlijk.
kijk eens wat hoger in dit topic:
tijdens navigatie heb je kompas niet nodig, want dan wordt de kaart geörienteerd op de rijrichting
tijdens plaatsbepaling hoef je gewoon op 5 te duwen, dan komt het kompas actief (eventueel calibreren door in 8tjes te draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa_Piet840
  • Laatst online: 14-08 19:17
efari schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:03:
[...]

tijdens navigatie heb je kompas niet nodig, want dan wordt de kaart geörienteerd op de rijrichting
tijdens plaatsbepaling hoef je gewoon op 5 te duwen, dan komt het kompas actief (eventueel calibreren door in 8tjes te draaien)
Was het maar waar, als je op de 5 drukt in mijn positie modus of loopmodus gebeurt er niets (versie 3.03wk01b05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveDigger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 11:03
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:03:
nieuwe software update e52:

Er is een nieuwe software update beschikbaar volgens all about symbian

het gaat om versie nummer : 31.012

exacte changelog weet ik nog niet.
Als je de nieuwe software er op zet, worden dan je instellingen en gegevens bewaard of wordt het toestel volledig gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Je huidige instellingen blijven bewaard. Maar voor alle zekerheid zou ik toch een backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmeallright
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Je gegevens worden bewaard als je de FOTA (firmware over the air) gebruikt, maar volgens mij niet als je je firmware update doet met een PC & kabeltje (!).
Voor mij was deze manier van updaten nieuw, maar ik moet zeggen dat dit verassend goed is gelukt.
Zelfs de hack (Rompatcher+) is gewoon intact gebleven... :)

[ Voor 48% gewijzigd door itsmeallright op 21-02-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb net de E52 uitgepakt en zitten installeren van ovi maps, maar wat me opvalt is dat het scherm niet draait als ik 'm zijwaarts houdt. Is dit niet mogelijk? Of moet ik daar een firmware update voor doen?

Ook horen anderen een echo (zoals Ryan1981 ook had) als ze met me bellen! ik heb 'm uitgezet en aangezet, hun mij laten bellen, ik hun en het is gewoon hetzelfde, echt irritant!!!

Iemand een oplossing hiervoor?

ik heb trouwens ook de kaarten van Belgie, nederland, luxemburg en duitsland ingesteld. Ik wil niet online laten zoeken naar plaatsen. Maar als ik 'Zwitserland' aangeef als locatie, kan ie wel erheen navigeren. Hoe kan dat? Ik heb die kaart toch helemaal niet geinstalleerd?

[ Voor 24% gewijzigd door Boy op 20-02-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherm draaien: menu -> bed paneel -> instellingen -> algemeen -> sensorinstelling -> sensoren

Over je navigatie: heb je een bepaald adres in Zwitserland ingegeven, of slechts het land Zwitserland? Vaak overlappen de kaarten net iets naar het aangrenzende land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Opa_Piet840 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 01:07:
Was het maar waar, als je op de 5 drukt in mijn positie modus of loopmodus gebeurt er niets (versie 3.03wk01b05)
Druk eerst eens op 0, dan op 5. Je moet de kaart focussen op de huidige locatie vooraleer het kompas werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Alfredo schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:38:
[...]

Druk eerst eens op 0, dan op 5. Je moet de kaart focussen op de huidige locatie vooraleer het kompas werkt.
Dat vind ik nou het grootste nadeel aan OVI Maps: kompas werkt alleen als de GPS een fix heeft. Daarom nog een losse kompas-applicatie geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:13:
Scherm draaien: menu -> bed paneel -> instellingen -> algemeen -> sensorinstelling -> sensoren
Ja, dat heb ik aangezet, dat werkt ook overal, behalve bij de navigatie.
Over je navigatie: heb je een bepaald adres in Zwitserland ingegeven, of slechts het land Zwitserland? Vaak overlappen de kaarten net iets naar het aangrenzende land.
ok, dat zal ik es checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge2rt
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 17:24

Ge2rt

4.8 kWp - gas/jr: <300 m3 :-)

Volgende keer ga ik ook maar FOTA proberen. Met de update via PC & kabel waren mijn contacten op de telefoon weg, en moest ik na het synchroniseren met Ovi Suite opnieuw alle ringtones instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:21
Nieuwe firmware maakt voor sygic niet uit. Crashed nog net zo hard. Voor de rest merk ik weinig verschil met die nieuwe versie. Ben over het algemeen nog steeds niet erg blij met mijn E52 na 3 jaar een E50 gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Doe ik iets verkeerd, of klopt het dat er voor 0588442 nog steeds géén software update beschikbaar is? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
Toch ook even een reactie geven in dit topic. sinds een maandje ben ik ook trotse eigenaar van een E52.

Mijn bevindingen tot nu toe:

Batterijtijd: Enorm lang, als ik niet te veel loop te klooien met allerlei functies en hem alleen voor bellen/sms gebruik trekt hij het een volle week. Bij wat intensiever gebruik haal ik nog met gemak 4 dagen.

Belkwaliteit: Niets op aan te merken.

Degelijkheid Toestel: Over het algemeen goed. Ook bij mij zit mijn frontje een klein beetje los, maar daar kan ik me niet aan storen. Verder heb ik 1 x een vastloper gehad, maar toen was ik ook enorm veel aan het doen op mijn telefoon. Sinds de laatste firmware update heb ik hier ook geen last meer van gehad. Ik denk daarom ook dat ik mooi een tijdje wacht met updaten hiervan.

GPS: Gratis OVI maps is natuurlijk hartstikke fijn. Zoeken naar een locatie vind ik met de update naar gratis versie minder fijn geworden. Mijn toestel heeft zonder A-gps meestal binnen 2 minuten een fix. Heb in het begin ook andere navigatie software geprobeerd maar deze liepen vast. Voorlopig is Maps voor mij dan ook voldoende.

Muziekplayer: eenvoudig maar compleet genoeg.

Agenda: Maand/week overzicht werkt fijn om al je afspraken te zien maar een dagoverzicht weer totaal niet. je moet hier teveel scrollen om al je afspraken te zien. Ik zou het hier fijn vinden om standaard 0-8:00 niet te zien tenzij ik er een afspraak heb staan.
minpuntje hierbij is dat hij geen verjaardagen van contactpersonen weergeeft. Heeft iemand hier een fix/tweak voor?

Contacten: Heelijk om vanuit je homescreen gewoon een naam te kunnen typen en deze meteen te bellen/smsen/naat toe te navigeren.

Quickoffice: Gebruik ik om lijstjes bij te houden. Werkt daar goed genoeg voor. zolang je er geen volledige documenten in wilt typen is het goed zat.

Internet: Niet veel gebruikt, alleen even bij vrienden wat mee gespeeld over wifi, lijkt goed te werken.

Verder zou ik graag nog de modelijkheid zien om mijn homescherm iest aante passen zodat ik standaard de komende 5 afspraken zie. ik heb al wel wat rondgekeken naar homescreen replacements. Zo heb ik vHome ontdekt maar deze doet net niet wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Laatst online: 11-09 23:38
Ik ben ook al sinds een paar weken erg tevreden met de E52. Echt erg prettig dat je gewoon 3/4 dagen kunt bellen en doen zonder je druk te maken om de batterij!

Nu ben ik al heel wat jaartjes een Nokia gewend, en vroeg me af of het bij de E52 ook mogelijk is om de datum weer te geven op je startscherm?? Lijkt me wel toch maar kan de optie alleen niet vinden...
En van mijn franstalige handleiding word ik ook niet veel wijzer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Jantje_ schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:46:
Ik ben ook al sinds een paar weken erg tevreden met de E52. Echt erg prettig dat je gewoon 3/4 dagen kunt bellen en doen zonder je druk te maken om de batterij!

Nu ben ik al heel wat jaartjes een Nokia gewend, en vroeg me af of het bij de E52 ook mogelijk is om de datum weer te geven op je startscherm?? Lijkt me wel toch maar kan de optie alleen niet vinden...
En van mijn franstalige handleiding word ik ook niet veel wijzer ;-)
Heb jij 'm bij Azerty besteld? M'n vriendin kreeg bij de 6710 ook een franstalige handleiding, en ook een Engelstalige, maar die was voor de 7610 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

M'n pa heeft de E52 nu ook en ik probeer de contactpersonen van z'n vorige telefoon om te zetten naar deze.

aangezien hij ook in het geheugen van de foon nummers heeft staan en die niet allemaal op de simkaart passen, wilde ik in 2 stappen dit naar het geheugen van de E52 kopieren...

nu vind ik #%#^%#@@@ niet de mogelijkheid om de contacten op de sim naar de telefoon te kopieren...alleen dan 1 voor 1, maar wil ze allemaal gelijk doen...iemand een idee?

(of een andere oplossing om die nummers om te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:40:
M'n pa heeft de E52 nu ook en ik probeer de contactpersonen van z'n vorige telefoon om te zetten naar deze.

aangezien hij ook in het geheugen van de foon nummers heeft staan en die niet allemaal op de simkaart passen, wilde ik in 2 stappen dit naar het geheugen van de E52 kopieren...

nu vind ik #%#^%#@@@ niet de mogelijkheid om de contacten op de sim naar de telefoon te kopieren...alleen dan 1 voor 1, maar wil ze allemaal gelijk doen...iemand een idee?

(of een andere oplossing om die nummers om te zetten)
Vorige telefoon ook een Nokia?
Bij mijn E51 heb ik onder instrumenten ook een icoontje met "overdracht" staan. Meerdere nokia toestellen ondersteunen dit. Daarmee kun je onder andere de contactpersonen overdragen.

Andere optie: contactpersonen -> opties -> markeringen aan/uit -> alle markeren -> en dan gaan kopieren. (werkt zo op mijn E51 en bij verschillende Symbian toestellen).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 12:11 . Reden: optie toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:09:
[...]

Vorige telefoon ook een Nokia?
Bij mijn E51 heb ik onder instrumenten ook een icoontje met "overdracht" staan. Meerdere nokia toestellen ondersteunen dit. Daarmee kun je onder andere de contactpersonen overdragen.

Andere optie: contactpersonen -> opties -> markeringen aan/uit -> alle markeren -> en dan gaan kopieren. (werkt zo op mijn E51 en bij verschillende Symbian toestellen).
de oude is een 6230, geloof niet dat die dat heeft...

maar je moet toch contacten kunnen kopieren naar geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
@Boy
Nee via werk gekregen weet niet waar de telefoon is besteld.....
Je kunt ook je contact personen via bluetooth kopieren.... Tenminste vanuit mijn 6500 classic naar de E52 ging goed. Maar ligt natuurlijk ook aan de vorige telefoon van je Pa.

Misschien iemand al een idee hoe ik de datum op het startscherm krijg??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Jantje_ schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:15:
Misschien iemand al een idee hoe ik de datum op het startscherm krijg??????
Waarschijnlijk snap ik je niet goed, maar: dat is toch standaard?
Als ik m'n toestel unlock krijg ik het startscherm met bovenin de balk met verbindingssterkte, tijd, providernaam, datum, nieuwe bericht-indicatie, batterijniveau...
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe ik dat weg zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
vanaalten schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:58:
[...]

Waarschijnlijk snap ik je niet goed, maar: dat is toch standaard?
Als ik m'n toestel unlock krijg ik het startscherm met bovenin de balk met verbindingssterkte, tijd, providernaam, datum, nieuwe bericht-indicatie, batterijniveau...
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe ik dat weg zou kunnen krijgen.
wanneer het toestel in het profiel 'algemeen' staat, zie je de datum
bij alle andere profielen staat daar de naam van het profiel
wat ik eigenlijk redelijk idioot vind aangezien er plaats genoeg is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
@efari en vanaalten

Ik heb mijn telefoon dus eigenlijk altijd standaard op stil staan vandaar dat ik dit niet had gezien....
Maar goed nu kan ik het algemene profiel wel aanpassen als workaround, maar blijf het beetje wazig vinden...
Ligt natuurlijk aan de Symbian OS, maar merkwaardig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:11:
[...]

de oude is een 6230, geloof niet dat die dat heeft...

maar je moet toch contacten kunnen kopieren naar geheugen?
misschien kun je het proberen om met pc suite eerst een backup te maken en deze over te zetten naar je E52.

Ik kreeg een melding of ik alle simcontacten naar de telefoon wilde kopieren, zodra ik de simkaart in de E52 plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:47:
[...]

misschien kun je het proberen om met pc suite eerst een backup te maken en deze over te zetten naar je E52.

Ik kreeg een melding of ik alle simcontacten naar de telefoon wilde kopieren, zodra ik de simkaart in de E52 plaatste.
Euh, de sim contacten manier is iets wat toch gewoon met álle telefoons werkt? Ik heb van echt antieke telefoons, zo nog oude nummers boven water weten te toveren. Je hebt er alleen lang niet alle mogelijkheden mee zoals de contacten in het eigen telefoon geheugen van toestellen van de afgelopen 5 jaar. Of ben ik nu abuis?

Ik heb inmiddels mijn 2e auto herstart gehad, sinds de nieuwe firmware. Maar, beide herstarts gebeurden tijdens het beluisteren van muziek via m'n bluetooth headset (HBH DS-220) en tegelijkertijd allemaal andere dingetjes aan het doen was op de foon (applicaties/browsen enz tegelijkertijd). De headset gebruik ik pas sinds de nieuwe firmware, dus hoeft zeker niet aan de firmware te liggen. Als het maar niet veel vaker gebeurd.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:05

Piggen

Lekker bakkie

Ik kan melden dat de nieuwe firmware ook eindelijk voor productcode 0588442 beschikbaar is. Het is versie 031, dus we zijn meteen bij. Ik heb net geflasht met PC Suite en alle instellingen lijken behouden te zijn gebleven, al is het natuurlijk nooit onverstandig om van tevoren een backup te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 13:21

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zit al een tijdje er aan te denken om mijn telefoon helemaal te resetten en dan alles opnieuw te installeren. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe dit moet.

Begrijp ik goed dat als ik een Hard Reset doe, hij mijn telefoon geheugen formatteerd en ik dan een schone installatie terug krijg?

Ik heb ook wat rond gegoogled op het verzamelen van alle voorgeinstalleerde software (messenger, wipresenter etc) en daar werdt ik niet erg vrolijk van. Ik kom een hoop klagende mensen tegen die de software kwijt zijn geraakt en nu deze software niet meer terug kunnen krijgen op hun telefoon.

Ik heb op dit moment mijn originele memory card (en een nieuwe grotere memory card met een kopie), hoe kan ik de software die ik nodig heb hier uit destilleren en dan een voor een zelf installeren?

Als ik dit allemaal voor elkaar heb kan ik eventueel alle losse programma's hier attachen ofzo voor de start post.

Alvast bedankt voor de hulp,

Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, bij een harde reset ben je niet alleen je instellingen, maar ook je installaties en bestanden kwijt.

Volgens mij moet je alles weer terug kunnen vinden via ovi, maar hang me daar niet aan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 15:51
Ik was heel tevreden over mijn telefoon E52 totdat ik de nieuwe update gedaan had (31.012.c00.001). Alles was goed gegaan maar na een paar dagen was ik al mijn apps kwijt en ovimaps wil niet meer opstarten.

Ik heb alle resetten gedaan van soft tot hard. Ik heb ovimaps opnieuw geinstaleerd maar het blijft nogsteeds hetzelfde.

Misschien herkent iemand het en heeft die een oplossing voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibjelot
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:54
Sinds vandaag weer mijn telefoon terug :) Hij heeft 2 week bij Nokia gelegen, is naar Polen geweest en mijn GPS doet het nu eindelijk!

Kan ik eindelijk volledig tevreden zijn over de telefoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

Een vraagje, want ik heb op het moment geen datakabel. Als je de berichten op de geheugenkaart laat opslaan in plaats van op de telefoon. Kan je deze dan op de een of andere manier zichtbaar krijgen in je browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Alfredo in "Nokia E52 en E55"

Dit probleem toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masticore87
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 19:58
'k heb nu het probleem dat m'n geheugen van m'n E52 vol zit en er niet echt een gemakkelijke manier is om het op te schonen, iemand een goede uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ik heb nog steeds het probleem bij de foon van m'n pa (E52) dat het scherm niet draait bij ovi maps als je de telefoon draait.

De sensor werkt perfect, want bij alle andere schermen draait hij gewoon fijn...navigatie in landscape mode is gewoon handiger, kan je de telefoon gewoon neerleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:01:
ik heb nog steeds het probleem bij de foon van m'n pa (E52) dat het scherm niet draait bij ovi maps als je de telefoon draait.

De sensor werkt perfect, want bij alle andere schermen draait hij gewoon fijn...navigatie in landscape mode is gewoon handiger, kan je de telefoon gewoon neerleggen...
Stop maar met zoeken, is niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:38:
[...]

Stop maar met zoeken, is niet mogelijk...
ow, ok...nogal een minpunt van Nokia...m'n vriendin heeft de 6710 navigator, daar heb ik de originele navi nog op laten staan en die draait wel...dus die zet ik effe geen ovi maps erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mdekoning schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:10:
Contacten: Heelijk om vanuit je homescreen gewoon een naam te kunnen typen en deze meteen te bellen/smsen/naat toe te navigeren.
En ik maar denken dat er een bug in de software zat als ik * lang ingedrukt hield om bluetooth te activeren. :) Handig dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

Nee, ik wil gewoon mijn sms inbox kunnen uitlezen op mijn pc, zonder gebruik te maken van pc-suite / ovi-suite
Ik heb lang geleden een smsscherm gemaakt voor een nokia 6021 maar wil deze nu een kleine update geven.

Ik heb ondertussen mijn E52 met firmware 31.012 met gehackte firmware bezet. Dus nu kan ik wel in de SYS folders enzo, maar ik kan nog steeds nergens de sms'en vinden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Nou, dat is mooi kut. Ik vond het wel tijd voor een firmware upgrade omdat ik die nog nooit uitgevoerd heb, dus ik heb backups gemaakt en via Ovi Suite de update software gestart. Alles goed gelezen en uitgevoerd, maar na één of twee minuten van de voorspelde 15 kreeg ik een foutmelding dat de verbinding verbroken was. Er werd uitgelegd hoe ik de telefoon weer kon verbinden, dus ook die instructies heb ik opgevolgd. Nadat de telefoon verbonden was kon ik kiezen tussen retry en cancel, ik heb op retry geklikt, maar kreeg naar een paar minuten weer dezelfde foutmelding. Dit heeft zich een paar keer herhaald en toen heb ik maar voor cancel gekozen, er werd aangegeven dat er dan een kans is dat je toestel niet meer werkt, maar ik had geen andere opties. En je raadt het al... nu werkt mn toestel dus niet meer...

Zijn er mensen die hetzelfde meegemaakt hebben? Heeft er iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Ik heb inmiddels verschillende tips uitgeprobeerd waaronder een harde reset en verschillende manieren om de telefoon weer aan de pc te koppelen, allemaal tevergeefs helaas. Volgens de Nokia site valt het onder de garantie, en zoals ik al zei heb ik alle instructies keurig opgevolgd, dus daar heeft het ook niet aan gelegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:51
Probeer net de skype versie voor symbian te downloaden.... maar helaas.... de E52 wordt (nog) niet ondersteund :(

edit: hmm, de e51 wel..... (waarom is men altijd zo traag om de E52 toe te voegen....)

[ Voor 20% gewijzigd door Oliesjeik1 op 03-03-2010 21:46 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
Op de N82 werkt Skype ook. Wel even bij instellingen aangeven dat je het op het telefoongeheugen wilt installeren. Raar dat het voor de E52 niet werkt.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
gebruik dan Fring, daarmee kan je ook met 'n skype account aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Zijn de Nokia care points altijd zo langzaam? Wacht nu al drie weken op waarschijnlijk een vervangende accu.

Verder heel tevreden met de e52, de twee/drie dagen die ik 'm heb kunnen gebruiken. :X

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:51
FlotterPower schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:30:
Zijn de Nokia care points altijd zo langzaam? Wacht nu al drie weken op waarschijnlijk een vervangende accu.

Verder heel tevreden met de e52, de twee/drie dagen die ik 'm heb kunnen gebruiken. :X
Deden ze eigenlijk moeilijk over het vervangen van die accu? Ik zit er namelijk sterk aan te denken om m terug te brengen aangezien m'n batterij maximaal 1,5/2 dagen meegaat. Maar als ik het goed begrijp wordt dus je hele telefoon opgestuurd of?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zoek naar een volgende gsm, daarom 2 vraagjes over maps bij autonavigatie:

als je de e52 "horizontaal" draait, krijg je dan het scherm in "landscape"?

ook als je 'm rechtsom draait?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibjelot
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:31:
op zoek naar een volgende gsm, daarom 2 vraagjes over maps bij autonavigatie:

als je de e52 "horizontaal" draait, krijg je dan het scherm in "landscape"?

ook als je 'm rechtsom draait?

thanks
Ehm, nee... Als je het scherm rechtsom draait doet hij helaas niks...
Werkt alleen linksom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibjelot schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:23:
[...]
Ehm, nee... Als je het scherm rechtsom draait doet hij helaas niks...
Werkt alleen linksom.
Nou, bij mij doet 'ie linksom ook niks hoor (tijdens navigatie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibjelot
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:29:
[...]

Nou, bij mij doet 'ie linksom ook niks hoor (tijdens navigatie)...
Ai, mijn fout:P
Heb de vraag verkeerd gelezen!

Het scherm draait inderdaad niet tijdens navigatie. Wat ik trouwens ook helemaal niet erg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of de gebruikerservaringen die ik heb met mij E52 overeenkomen met wat andere hebben mee gemaakt. In basis vind ik het een top telefoon. Helaas zijn de paar problemen die te groot zijn om te negeren.
Heb de telefoon kort na de release in oktober gekocht. Daarbij had ik het probleem dat het toestel zo nu en dan uitviel en dat de interne GPS niet werkte. Dat de GPS niet werkt is volgens mij standaard als je een E52 geleverd krijgt.
Na 3 care point bezoeken verder bleef de E52 aanstaan en na de eerste keer werkte de GPS weer.
Nu heb ik sinds januari een probleem dat het uitgaande geluid niet goed doorkomt aan de andere kant van de lijn. Mensen verstaan mij dan oppeens niet meer omdat het geluid heeel zacht wordt. Hiervoor is de telefoon nu 2x opgestuurd naar Nokia, waarbij ik 1x een nieuw toestel heb gekregen. Vreemde is dat ik nu na 2 weken wéér hetzelfde probleem krijg. Is dit pure toeval? Of klinkt dit probleem bekend?
Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen horen hier niet thuis.