Ik heb mijn wireless presenter gewoon ergens van een forum gehaald. Dat werkte perfect.Oliesjeik1 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:59:
Ik heb een probleem:
Ik heb de wipresenter (in kantoor) uitgeprobeerd maar dit werkte niet. Nu heb ik de wi presenter eraf gegooid en een nieuwere versie gezocht op internet. Nu biedt nokia voor de E75 (wat naar mijn weten dezelfde software gebruikt, symbian s60) de Wi presenter wel aan maar voor de E52 niet. Maar goed, ik dacht 'nou dan download ik gewoon de e75 versie' maar helaas, wanneer ik het programma opstart krijg ik de melding "This version is valid only for Nokia e90,e51,e66,e71,e75!" . Ik vind over het algemeen zowiezo dat er weinig beschikbaar is voor de e52 vergeleken met de e75 maar dat even ter zijde.
Om terug te komen op het probleem, hoe krijg ik nu die presenter aan de praat? Of weet iemand nog een goed alternatief? Of staat de oude versie nog ergens op de geheugen kaart?
Wat werkte er precies niet met de originele versie? Als het gaat om powerpoint 2007-presentaties moet je de config-files op je pc aanpassen. (in de map C:\Program Files\Nokia\Nokia Wireless Presenter\Profiles in het bestand Powerpoint.ini even "PP12FrameClass" toevoegen aan het lijstje...)