• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:57
De Explorer's Guide die bij de Explorer's Edition van BotW zat, is nu ook digitaal beschikbaar: https://www.zelda.com/bre...s/pdfs/ExplorersGuide.pdf

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:42

Gynnad

* * *

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:17
Lttp kwam in 2002 uit op de GBA, dus beide kloppen in principe. :+

https://psnprofiles.com/RaemNL

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:29
Raem schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:48:
[...]

Lttp kwam in 2002 uit op de GBA, dus beide kloppen in principe. :+
Maar die is wel uit 1992… Anders kun je ook zeggen dat die uit 2019 is, toen kwam die op de switch.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22
@Transportman care to share die glitch?
Door die trials kom ik ook niet heen.
Ben best goed in Zelda games, maar ik ben echt niet goed in BotW.

• Raem
DutchKel schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:51:
[...]

Maar die is wel uit 1992… Anders kun je ook zeggen dat die uit 2019 is, toen kwam die op de switch.
Oke, bedankt voor het uitleggen. Maar zo serieus was het niet bedoeld hoor. :P

• Transportman
Arunia schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:06:
@Transportman care to share die glitch?
Door die trials kom ik ook niet heen.
Ben best goed in Zelda games, maar ik ben echt niet goed in BotW.
Dit is hem:

Kort samengevat, je moet de moon jump glitch activeren door de archery minigame op een ander paard te eindigen terwijl dat paard je eraf wil werpen en dan naar de travel medallion te reizen (die je op een specifieke plek moet plaatsen). Als je vervolgens in de trials verdrinkt of in een oneindige afgrond valt, kom je vlak buiten de ruimte met de upgrade terecht en kan je met de moon jump over een onzichtbare barrière springen (raak je die barrière dan val je weer naar beneden en moet je opnieuw de hoogte in springen).

Zodra je klaar bent, bestijg een paard en de moon jump glitch wordt weer gestopt. Dit is bij de laatste trials trouwens ook van belang, daar kom je stalhorses tegen, die moet je dus ABSOLUUT NIET bestijgen.

Nog wat tips waar ik tijdens de glitch tegenaan liep:
-Als je per ongeluk klimt terwijl moon jump actief is kan je niet snel meer lopen, dat is te verhelpen door te lopen terwijl je wat vasthoudt (wood is een goede omdat daar makkelijk aan te komen is)
-Als je te hoog over de barrière gaat land je op een onzichtbaar plafond, dan moet je teruglopen naar de rand van de kamer tot je naar beneden valt, vanaf daar kan je naar het zwaard, dus het kan geen kwaad als je iets te hoog uitkomt
-Omhoog gaat sneller met ZL ingedrukt als je aan het springen bent

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:22
Transportman schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:40:
[...]

Dit is hem:
[YouTube: Trial of the Sword SKIP Glitch 2022 ALL TRIALS Tutorial BotW | Zelda Breath of the Wild]

Kort samengevat, je moet de moon jump glitch activeren door de archery minigame op een ander paard te eindigen en dan naar de travel medallion te reizen (die je op een specifieke plek moet plaatsen). Als je vervolgens in de trials verdrinkt of in een oneindige afgrond valt, kom je vlak buiten de ruimte met de upgrade terecht en kan je met de moon jump over een onzichtbare barrière springen (raak je die barrière dan val je weer naar beneden en moet je opnieuw de hoogte in springen).

Zodra je klaar bent, bestijg een paard en de moon jump glitch wordt weer gestopt. Dit is bij de laatste trials trouwens ook van belang, daar kom je stalhorses tegen, die moet je dus ABSOLUUT NIET bestijgen.

Nog wat tips waar ik tijdens de glitch tegenaan liep:
-Als je per ongeluk klimt terwijl moon jump actief is kan je niet snel meer lopen, dat is te verhelpen door te lopen terwijl je wat vasthoudt (wood is een goede omdat daar makkelijk aan te komen is)
-Als je te hoog over de barrière gaat land je op een onzichtbaar plafond, dan moet je teruglopen naar de rand van de kamer tot je naar beneden valt, vanaf daar kan je naar het zwaard, dus het kan geen kwaad als je iets te hoog uitkomt
-Omhoog gaat sneller met ZL ingedrukt als je aan het springen bent
Hoe... De... F*ck... kom je achter dit soort glitches!
Dit is echt zo ver gezocht... Chapeau! _/-\o_

PSN: Redrafted

• Arunia
@Transportman dank je. Ook de extra uitleg. Eens een keer mee klooien omdat het kan. Die moonjump kan ook wel leuk zijn om eens uit Hyrule te komen misschien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 31-05 16:01

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:09

Ik ga niet kijken denk ik maar een hoop mensen die met smart op de marketing van TotK zitten te wachten.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20
Hier was iemand me voor. :D

En aaargghhh. Twijfels of ik ga kijken. Denk het wel. Zit dan toch nog op werk te wachten op boardgameavond met collega's.

En dan dus nu: wat zullen ze laten zien naast de 10 min gameplay footage? Ik vermoed Switch LE.

[Voor 163% gewijzigd door RollieBollie op 27-03-2023 16:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TomBraamhaar
2 personen zelfs. :P

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 22:51

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Xerox schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:19:
[...]

Hoe... De... F*ck... kom je achter dit soort glitches!
Dit is echt zo ver gezocht... Chapeau! _/-\o_
Zeker met de Travel Medallion. Of is dat het hoogste punt van het spel en zit in de bergen (waar we dus onze kerkers missen) de andere levels ingebouwd zoals shrines. Een beetje als de oude wallhacks waarbij je naar een andere dungeon kon 'lopen'.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:46
Eindelijk wat gameplay morgen. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien. Vermoed de 'Great Plateau' van TotK.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Transportman
Señor Sjon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:12:
[...]

Zeker met de Travel Medallion. Of is dat het hoogste punt van het spel en zit in de bergen (waar we dus onze kerkers missen) de andere levels ingebouwd zoals shrines. Een beetje als de oude wallhacks waarbij je naar een andere dungeon kon 'lopen'.
De Trial of the Sword zit in een aparte wereld (en ik vermoed de shrines zelf in weer een andere wereld), maar alle kamers van de trials zitten wel allemaal in dezelfde wereld, heel veel van de glitches hadden dan ook als methode dat je een wallhack deed om vervolgens naar de laatste kamer van de beginner trials te lopen, daar weer jezelf naar binnen te hacken en die kamer te voltooien, waardoor je in de eindkamer kwam en de game controleerde alleen maar welke trial je deed en niet via welke kamer je binnen kwam.

Wat in deze glitch gebeurd, is dat de Travel Medallion op locatie x,y,z geplaatst is in de echte wereld, wat in de Trial of the Sword wereld toevallig net buiten de eindkamer ligt, en om de een of andere manier denkt het spel je naar die plek te moeten respawnen (vraag me vooral niet waarom, ik heb echt geen idee) waar je dankzij de moon jump ook daadwerkelijk in kan komen omdat de platforms en barrières nog een stuk hoger zitten.
Zeror schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:34:
Eindelijk wat gameplay morgen. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien. Vermoed de 'Great Plateau' van TotK.
Ik denk al iets verder in het spel om alles te kunnen laten zien aan abilities en dergelijke, maar geen elementen van het verhaal.
Ik weet niet of ik de gameplay al ga kijken, wil namelijk niet al te veel zien :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TomBraamhaar
nog niets op youtube hier... Toch wel!

[Voor 23% gewijzigd door TomBraamhaar op 28-03-2023 16:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem

spoiler:
De Switch OLED TOTK versie is dus nu bevestigd

[Voor 29% gewijzigd door Raem op 28-03-2023 16:03]

• RollieBollie
Yeah.
spoiler:
speedboat

• TomBraamhaar
Zelda OLED. Nu nog kijken waar ik die kan pre-orderen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:09

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• TomBraamhaar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TomBraamhaar
Om eerlijk te zijn doen me de nieuwe gameplay toevoegingen weinig. Hoop dat je het niet te veel nodig hebt om progressie te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:05
Ik heb een beetje een meh! gevoel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 10:20
Ook mijn eerste reactie al moet ik wel zeggen dat je waarschijnlijk wel leuke combinaties gaat zien. Een van mijn favoriete dingen van BOTW zijn toch wel de creatieve oplossingen die je soms ziet.

Ook wel benieuwd hoeveel je kunt exploren op die eilanden en hoeveel de overworld veranderd is. Rondlopen en kijken wat je ziet was by far mijn favoriete onderdeel van BOTW.

[Voor 31% gewijzigd door raiders op 28-03-2023 16:35]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Zeror
Leuk om deze gameplay te zien, maar ik heb alleen maar nog meer vragen gekregen :+
Damnit Nintendo :P

• RayNbow
De video laat vooral zien dat TotK een van de kernconcepten van BotW (multiplicative gameplay) naar een hoger niveau tilt.

Die OLED is mooi, maar verdomme net mijn Switch net bij een vriend afgegeven om een nieuwe Fan in te laten bouwen en nieuwe koeling erin te doen, hmmm.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik heb nog steeds de oer-Switch. Om nou een nieuwe met een andere jasje te gaan kopen terwijl het systeem al 6 jaar oud is... Ik wacht wel op een betere.

Ook de Pro-Controller vind ik niet echt mooi gelukt. Dus ik hou het bij mijn kale pre-order. :+

• RollieBollie
Het zijn gelukkig geen limited editions switch, controller en case.
Die pro controller ga ik denk ik wel nemen, we waren toch nog het kijken voor een extra controller, dus dat komt wel mooi uit.

Oke oke, zo snel kan ik van mijn mening veranderen :D De vrouw heeft me letterlijk een slag om me aardappel gegeven, ze zegt je hebt genoeg oude games verkocht, je vind hem mooi, je bent een Zelda fan, gewoon die kopen en die gefixte Switch te koop zetten. Dat word dus heel goed internet in de gaten houden voor zowel de Switch, Pro controller en Travel case.

• DutchKel
Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:27:
Oke oke, zo snel kan ik van mijn mening veranderen :D De vrouw heeft me letterlijk een slag om me aardappel gegeven, ze zegt je hebt genoeg oude games verkocht, je vind hem mooi, je bent een Zelda fan, gewoon die kopen en die gefixte Switch te koop zetten. Dat word dus heel goed internet in de gaten houden voor zowel de Switch, Pro controller en Travel case.
Bij ons noemen ze dat onbewust onder de plak zitten. ;)

DutchKel schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:43:
[...]

Bij ons noemen ze dat onbewust onder de plak zitten. ;)
Ik heb gelukkig nog altijd het laatste woord, ja schat, nee vrouw, is goed liever 8)7

• DutchKel
Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:45:
[...]

Ik heb gelukkig nog altijd het laatste woord, ja schat, nee vrouw, is goed liever 8)7
Dat komt me bekend voor. :P

Ik mag dat de hele dag door zeggen.

Whahahaha,

@DutchKel wil jij hem ook gaan halen?

• Zeror

• DutchKel
Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:57:
Whahahaha,

@DutchKel wil jij hem ook gaan halen?
Yup, eerst even kijken of dat gaat lukken… Mijn vrouw wil liever hue lampen voor in de tuin dus ik heb wat onderhandel ruimte.

Net via de officiële website me aangemeld.

• DutchKel
Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:19:
Net via de officiële website me aangemeld.

[Afbeelding]
Waarvoor heb je je aangemeld? De oled switch staat er toch nog niet op?

Edit: gevonden, bovenaan staat dat je je kunt aanmelden om een update te ontvangen.

[Voor 9% gewijzigd door DutchKel op 28-03-2023 18:26]

• TomBraamhaar
DutchKel schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:24:
[...]

Nee, maar bij intresse voor een pre-order kon je je mail adres invullen.
Screenshot inderdaad wat groter moeten maken, sorry my bad

• Transportman
DutchKel schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:24:
[...]

Edit: gevonden, bovenaan staat dat je je kunt aanmelden om een update te ontvangen.
Voor wie aan het zoeken is, de registratielink staat alleen op de nintendo.nl store, niet op nintendo.com. En voor wie een directe link wil hebben: https://store.nintendo.nl...m-console-and-accessories

Ik weet nog niet of ik hem ga halen, het dock vind ik wel mooi, maar de joy-cons wat minder en ik speel eigenlijk alleen docked en mijn 2017-Switch doet het nog prima, hangt een beetje van de prijs af van wat ik ga doen. De pro-controller haal ik waarschijnlijk wel, die vind ik wel heel mooi, al vraag ik me wel af hoe erg dat witte gaat verkleuren bij veelvuldig gebruik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:30
TomBraamhaar schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:26:
Om eerlijk te zijn doen me de nieuwe gameplay toevoegingen weinig. Hoop dat je het niet te veel nodig hebt om progressie te maken.
Ja, same. Ziet er een beetje samey samey uit. Het leuke aan BOTW was hoe nieuw alles was. Het ontdekken. Dat is hier voor mijn gevoel niet echt. Weer dezelfde geluidjes. Vermoedelijk grotendeels dezelfde enemies. En weer die wapens die breken... ugh.

Het doet me gewoon wat weinig.

[Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 28-03-2023 19:31]

• TomBraamhaar
Timothy3000 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:28:
[...]

Ja, same. Ziet er een beetje samey samey uit. Het leuke aan BOTW was hoe nieuw alles was. Het ontdekken. Dat is hier voor mijn gevoel niet echt. Weer dezelfde geluidjes. Vermoedelijk grotendeels dezelfde enemies. En weer die wapens die breken... ugh.

Het doet me gewoon wat weinig.
Over de omgeving werd ik juist wel enthousiast, er lijkt genoeg nieuws te ontdekken. Hemeleilanden en grotten zijn iig nieuw.

Enemies weten we natuurlijk nog niet echt en dezelfde geluidjes hoor je sowieso in elke Zelda game weer.

Wapens die breken heb ik nooit een probleem mee gehad, maar door te combineren lijken ze langer mee te gaan.

Het craften doet me verder niet zoveel, maar ik voorzie al wel hilarische twitch/YouTube content.

Ik ben zelf vooral benieuwd naar het verhaal en naar de
spoiler:
Zonai

• Timothy3000
Dezelfde geluidjes is waar maar zelfs muziek wordt hergebruikt. Ik vind dat in een sequel wat jammer.

Het voelt gewoon niet echt nieuw allemaal. Hopelijk de volledige game wel en houden ze gewoon een hoop als verrassing.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:06
Het belangrijkste van alles mis ik nog hier :+

spoiler:
Backpack Korok! :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DutchKel
Ik denk dat het belangrijkste op dit moment door de meeste gemist wordt terwijl dat bij elke Zelda het geval is en ook voor het evenement nog een paar keer is gezegd.

Nintendo probeert zo min mogelijk te spoileren. Kortom je ziet niks van het verhaal en je ziet veel dingen die ook in Breath of the Wild zitten. Bewust om herkenning te scheppen en niets te verklappen.

Ik denk dat dit spel dus helemaal niet op Breath of the Wild lijkt. De developers zijn er niet voor niets 5 jaar of langer mee bezig geweest.

Wel denk ik dat het een beetje te vergelijken is met ocarina of time en majora’s mask waarbij de basis elementen hergebruikt zijn en/of een klein beetje zijn aangepast maar uiteindelijk heb je daarna een heel ander spel.

@Timothy3000 de muziek van breath of the wild was overigens ook niet veel nieuws en veel hergebruikt van andere zelda spellen. Veel liedjes waren iets sneller afgespeeld waardoor het een hele andere melodie lijkt.

[Voor 12% gewijzigd door DutchKel op 28-03-2023 21:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
DutchKel schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:00:
Ik denk dat het belangrijkste op dit moment door de meeste gemist wordt terwijl dat bij elke Zelda het geval is en ook voor het evenement nog een paar keer is gezegd.

Nintendo probeert zo min mogelijk te spoileren. Kortom je ziet niks van het verhaal en je ziet veel dingen die ook in Breath of the Wild zitten. Bewust om herkenning te scheppen en niets te verklappen.

Ik denk dat dit spel dus helemaal niet op Breath of the Wild lijkt. De developers zijn er niet voor niets 5 jaar of langer mee bezig geweest.

Wel denk ik dat het een beetje te vergelijken is met ocarina of time en majora’s mask waarbij de basis elementen hergebruikt zijn en/of een klein beetje zijn aangepast maar uiteindelijk heb je daarna een heel ander spel.

@Timothy3000 de muziek van breath of the wild was overigens ook niet veel nieuws en veel hergebruikt van andere zelda spellen. Veel liedjes waren iets sneller afgespeeld waardoor het een hele andere melodie lijkt.
Maar er zit imo wel een verschil tussen niks willen spoileren en te weinig info geven. 70 euro is een hoop geld en ik zou persoonlijk wel wat meer over de game willen weten dan alleen de nieuwe abilities, zo'n 1,5 maand voor release. Ik zou bv graag weten of de game dungeons heeft e.d.

In het topic over de game in de Switch reddit zijn er ook aardig wat mensen teleurgesteld in het gebrek aan info vandaag. Toch misschien teveel verwacht denk ik. Iemand omschreef het als een BOTW mod haha.

Dat gezegd is dat anno 2023 van zowel mij als die anderen wel een beetje zeuren natuurlijk haha. Voor nu laat ik mijn pre-order varen (de creatieve abilities zijn niet echt aan mij besteed) en wacht ik gewoon even op de reviews, gameplay en streams. Tegen en na de release is er zat info en weet ik of ik de game uiteindelijk wel of niet voor de volle mep koop. :)

[Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 28-03-2023 21:36]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Transportman
Timothy3000 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:25:
[...]

Maar er zit imo wel een verschil tussen niks willen spoileren en te weinig info geven. 70 euro is een hoop geld en ik zou persoonlijk wel wat meer over de game willen weten dan alleen de nieuwe abilities, zo'n 1,5 maand voor release. Ik zou bv graag weten of de game dungeons heeft e.d.

In het topic over de game in de Switch reddit zijn er ook aardig wat mensen teleurgesteld in het gebrek aan info vandaag. Toch misschien teveel verwacht denk ik. Iemand omschreef het als een BOTW mod haha.

Dat gezegd is dat anno 2023 van zowel mij als die anderen wel een beetje zeuren natuurlijk haha. Voor nu laat ik mijn pre-order varen (de creatieve abilities zijn niet echt aan mij besteed) en wacht ik gewoon even op de reviews, gameplay en streams. Tegen en na de release is er zat info en weet ik of ik de game uiteindelijk wel of niet voor de volle mep koop. :)
Maar hoeveel informatie heeft Nintendo over BotW van te voren gegeven? Dat was volgens mij ook maar heel beperkt.

Daarnaast, ik zie vandaag als startschot van de marketingcampagne, ik verwacht nog best wel wat meer informatie voor de launch. Of daar ook de informatie in zal zitten die jij graag zou willen weten, geen idee. En heel veel informatie zal misschien niet expliciet verteld worden, maar er zullen wel hints gegeven worden. Kijk naar wat ze vandaag lieten zien, de eerste paar seconden in game, het is het veld ten oosten van Dueling Peaks kijkend richting Hateno, in BotW ligt dat vol kapotte Guardians, in TotK geen Guardian te bekennen (zijn er geen Guardians meer, is er veel tijd verstreken en zijn ze opgeruimd?) en de muur van het fort lijkt ook te ontbreken, de toren van Hateno is nergens te bekennen maar in plaats daarvan staat bovenop bij de Spring of Wisdom nu een toren (als mijn BotW topo ten minste klopt) waar we later ook op andere plaatsen exemplaren van zien, dat geeft toch al heel wat informatie over de veranderingen aan de wereld en dat het zeker wel iets substantiëler dan een BotW+ is, terwijl dat niet echt expliciet uitgesproken wordt.

Ik verwacht trouwens geen dungeons in TotK, dat lijkt mij namelijk minder goed te passen in een spel dat vooral om de wereld ontdekken draait. Shrines zijn korte 5-10 minuten puzzels, dat past beter dan dungeons waar je uren in rond aan het dwalen bent. Ik zou het niet erg vinden als er grotere dungeons zouden zijn dan de shrines of Divine Beasts, maar ik mis ze absoluut niet. Ze moeten dan wel goed uitgewerkt zijn, want het breekt de beleving en flow enorm als je met urenlange lineaire levels geconfronteerd wordt die vrij monotoon aangekleed zijn.

• Timothy3000
Ja, je hebt gelijk mbt de marketingcampagne. Ik blijf de game absoluut volgen. Erg benieuwd naar die sky islands.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Het ziet er nu met uit als BotW-DLC3. :+

• TomBraamhaar
Señor Sjon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 00:31:
Het ziet er nu met uit als BotW-DLC3. :+
5+ jaar ontwikkeling voor DLC, dat zou wat zijn.

Ik denk dat we nog geen 1% hebben gezien.
Als we al op 1% komen, stijl is zeker het zelfde, maar om het nu een DLC te noemen, Absolut niet

• TomBraamhaar
Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:20:
Als we al op 1% komen, stijl is zeker het zelfde, maar om het nu een DLC te noemen, Absolut niet
Dat bedoel ik idd, woordje 'geen' vergeten.

• Timothy3000
Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:20:
Op basis van wat we gisteren hebben gezien had het voor DLC door kunnen gaan. Volledige game zal dat wel anders zijn.

• JackAvery
De “DLC” comment is helaas iets wat in het internet discours door sommige mensen als serieus wordt opgevat. Nintendo laat niet veel in haar kaarten zien en sommige mensen hebben daar al meer moeite mee als de andere.

Natuurlijk alle respect voor de mensen die op dit moment nog niet uitkijken naar Tears of the Kingdom. Het is een directe sequel. Als je twijfelt is het best om gewoon niet te pre-orderen en even de kat uit de boom te kijken.

Persoonlijk heb ik de demo van gisteren niet bekeken, ik ben toch al overtuigd. Ik heb zeker begrip voor de mensen die zoiets hebben van “Meh”, maar sommige argumenten op het internet vind ik persoonlijk raar (of geschoold in de console-war school lol).

• TomBraamhaar
JackAvery schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:48:
De “DLC” comment is helaas iets wat in het internet discours door sommige mensen als serieus wordt opgevat. Nintendo laat niet veel in haar kaarten zien en sommige mensen hebben daar al meer moeite mee als de andere.

Natuurlijk alle respect voor de mensen die op dit moment nog niet uitkijken naar Tears of the Kingdom. Het is een directe sequel. Als je twijfelt is het best om gewoon niet te pre-orderen en even de kat uit de boom te kijken.

Persoonlijk heb ik de demo van gisteren niet bekeken, ik ben toch al overtuigd. Ik heb zeker begrip voor de mensen die zoiets hebben van “Meh”, maar sommige argumenten op het internet vind ik persoonlijk raar (of geschoold in de console-war school lol).
Goed verwoord. :)

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:06
Heb aardig getwijfeld, maar uiteindelijk toch gekeken. Had geen zin om wekenlang allerlei plekken op het internet te moeten ontwijken. Ben gewoon tevreden en denk ook dat Nintendo graag zo min mogelijk laat zien.

En als ze dit zouden verkopen onder de noemer DLC van 60-70 euro had ik het ook gekocht :+

• RayNbow
Ik vraag me af of je iets van combinatoriek moet weten om het werk dat gisteren getoond werd te kunnen waarderen.

• Raem

Zo vreemd is de DLC opmerking toch niet? De game is zelfs gestart als DLC voor Breath of the Wild, maar door de vele ideeën uitgegroeid tot een volwaardige game. Doordat we (hopelijk) veel van die nieuwe ideeën nog niet gezien hebben kan ik me wel voorstellen dat mensen nog niet overtuigd zijn.

Ikzelf ook nog niet helemaal. Maar aangezien Nintendo games toch niet goedkoper worden en het toch een Zelda game is laat ik m'n pre-order gewoon lekker staan. :P

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:23

Nitai

Feels good man

Hebben jullie hem gepreorderd in de Store of gaan jullie voor een fysieke kopie?
Ik heb eigenlijk geen zin om het ergens te bestellen en dan te wachten op de postbezorging, denk dat ik daarom gewoon voor de preorder in de Store ga.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• TomBraamhaar
Raem schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:01:
[...]

Zo vreemd is de DLC opmerking toch niet? De game is zelfs gestart als DLC voor Breath of the Wild, maar door de vele ideeën uitgegroeid tot een volwaardige game.
Bron? Dat heb ik niet eerder gehoord.

• TomBraamhaar
Nitai schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:02:
Hebben jullie hem gepreorderd in de Store of gaan jullie voor een fysieke kopie?
Ik heb eigenlijk geen zin om het ergens te bestellen en dan te wachten op de postbezorging, denk dat ik daarom gewoon voor de preorder in de Store ga.
Fysiek. Altijd Fysiek.

• Raem
TomBraamhaar schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:07:
[...]

Bron? Dat heb ik niet eerder gehoord.
https://www.polygon.com/n...el-2-dlc-changes-nintendo
Aonuma explained that the team had been working on Breath of the Wild DLC, but their ideas for that add-on content kept piling up until they realized DLC wasn’t enough.

“... When it comes down to technical things, DLC is pretty much data — you’re adding data to a preexisting title. And so when we wanted to add bigger changes, DLC is not enough, and that’s why we thought maybe a sequel would be a good fit.,” Aonuma said.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Meisje!

Ik zou niet weten waarom ik hem digitaal-only zou willen hebben.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:23

Nitai

Feels good man

Touchdomex schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Ja ik ben geen collector, dan is twee keer halen ook zonde van het geld.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• TomBraamhaar
Ik lees het als dat ze niet met een DLC zijn begonnen, maar dat ideeën voor een eventuele DLC te groot waren en daarom maar vanaf nul zijn begonnen:
When asked if this sequel was originally planned as DLC, Aonuma responded that “initially we were thinking of just DLC ideas, but then we had a lot of ideas and we said, ‘This is too many ideas, let’s just make one new game and start from scratch.’”

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
Touchdomex schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Ik zou niet weten waarom ik een game per se fysiek moet hebben 8)

• TomBraamhaar
Megupe schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:18:
[...]

Ik zou niet weten waarom ik een game per se fysiek moet hebben 8)
omdat je hem dan ook over 15 jaar nog een keer aan kan slingeren.
Timothy3000 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:42:
[...]

Op basis van wat we gisteren hebben gezien had het voor DLC door kunnen gaan. Volledige game zal dat wel anders zijn.
Ik snap wat je bedoeld, gezien de gameplay video van gisteren.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Hier ook fysiek. Moet nog anderhalve week extra wachten omdat we op vakantie zijn als hij uit komt en ik hem bij mijn ouders laat bezorgen, die we pas met pinksteren zien.
Verder blijf ik denk ik tot dan weg uit dit topic ;). Ben blij dat alles tot nu toe netjes in spoiler-tags gezet wordt, maar ik kom hier denk ik pas weer terug als ik zelf een flink eind in TotK ben.

Tot die tijd heb ik gisteren eindelijk Oracle of Ages uitgespeeld (linked met Seasons, dus inclusief Room of Rites). Was ik op de Gameboy Advance nooit helemaal doorheen gekomen, nu op de Gamecube/Gameboy Player erg leuk om te doen. Had na de aftiteling meteen zin in Links Awakening, en daarna Minish Cap, of misschien speel ik eindelijk Majoras Mask uit. De HDMI-adapter was zijn geld zeker waard.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Kodar
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-06 16:49
Ziet eruit als een DLC voor BOTW. Het hele weapon durability verhaal is een leuk idee op papier, maar qua gameplay is het een vervelend klusje. Ik wil niet continu bezig zijn met het knutselen aan wapens en me druk maken om een wapen wat uit elkaar kan gaan vallen als ik 3 mobs heb omgelegd. Het ziet er mooi uit, maar het doet me allemaal vrij weinig.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
TomBraamhaar schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:19:
[...]

omdat je hem dan ook over 15 jaar nog een keer aan kan slingeren.
als je fysieke exemplaar dan nog heel is of ondersteund wordt

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Meisje!

Nitai schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Ja ik ben geen collector, dan is twee keer halen ook zonde van het geld.
Ik ben ook geen collector niet maar ik wil zo min mogelijk digitaal only hebben... Zeker wanneer ik klaar ben met een spel verkoop ik hem namelijk weer.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TomBraamhaar
Megupe schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:23:
[...]

als je fysieke exemplaar dan nog heel is of ondersteund wordt
Ondersteund maakt niet uit, zolang de hardware het nog maar doet. Hetzelfde als wat ik nu met oude NES, SNES, N64 etc doe. :)

• Timothy3000

Als je de gameplay trailer van gisteren wel bekeken had had je misschien wel meer gesnapt waarom sommigen de game meer op DLC dan op een volledig nieuwe game vinden lijken. Mijn verwachtingen lagen ook hoog maar dat is na gisteren wel echt een pak minder.

• Gynnad

Gynnad

* * *

Hier fysiek bij de lokale Intertoys - zorg gewoon dat ik er ben bij opening van de winkel op vrijdag.

Helaas is het niet meer zoals vroeger dat je hem de avond van te voren al kan/mag halen. Zo werd ik als kind ooit wakker om 017:00 op mijn verjaardag en stond daar de Wii omdat mijn moeder hem de dag voor de release al mocht komen halen.

• Gynnad

Gynnad

* * *

Timothy3000 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:42:
[...]

Als je de gameplay trailer van gisteren wel bekeken had had je misschien wel meer gesnapt waarom sommigen de game meer op DLC dan op een volledig nieuwe game vinden lijken. Mijn verwachtingen lagen ook hoog maar dat is na gisteren wel echt een pak minder.
Het element van wapens/voertuigen maken is wel iets nieuws wat de game fundamenteel zal veranderen tegenover de vorige versie. Verder zagen we niets terug m.b.t. shrines of eventuele dungeons, dus ben daar wel heel erg benieuwd naar.

De wereld is wel enigszins hetzelfde als BotW, maar dat is ook niet vreemd gezien Zelda zich vaak in Hyrule afspeelt. Dat er (spel)elementen hetzelfde zijn dat is bij meerdere games zo, of is Horizon Forbidden West dan ook een DLC van Horizon Zero Dawn?

• Timothy3000
Forbidden West speelt zich af in een totaal nieuwe wereld. TOTK lijkt (met de nadruk op lijkt haha) op basis van gisteren zich voor een groot gedeelte in dezelfde wereld af te spelen. Met de toevoegingen van de Sky Islands en wat kleine veranderingen.

Beetje vergelijkbaar met The Witcher. The Witcher 3 heeft 2 gigantische DLC's die zich beiden in dezelfde wereld afspelen. Met nieuwe mechanieken, main quests, side quests etc.

Maar nogmaals, dit is puur op basis van gisteren. Ik zeg alleen dat ik de DLC opmerking vooralsnog wel snap. In de volledige game zal dat vermoedelijk totaal anders zijn.

• TomBraamhaar
Timothy3000 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:37:
Forbidden West speelt zich af in een totaal nieuwe wereld. TOTK lijkt (met de nadruk op lijkt haha) op basis van gisteren zich voor een groot gedeelte in dezelfde wereld af te spelen. Met de toevoegingen van de Sky Islands en wat kleine veranderingen.

Beetje vergelijkbaar met The Witcher. The Witcher 3 heeft 2 gigantische DLC's die zich beiden in dezelfde wereld afspelen. Met nieuwe mechanieken, main quests, side quests etc.

Maar nogmaals, dit is puur op basis van gisteren. Ik zeg alleen dat ik de DLC opmerking vooralsnog wel snap. In de volledige game zal dat vermoedelijk totaal anders zijn.
Aonuma had het over een unrecognisable Hyrule, dus dat zal wel meer dan een paar kleine veranderingen zijn. Voorlopig vond ik die DLC opmerkingen vrij voorbarig.

• Timothy3000
TomBraamhaar schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:39:
[...]
Aonuma het over een unrecognisable Hyrule, dus dat zal wel meer dan een paar kleine veranderingen zijn. Voorlopig vond ik die DLC opmerkingen vrij voorbarig.
Zijn ze ook wel, maar aan de andere kant zitten we 1,5 maand voor aanvang en waren de verwachtingen voor gisteren bij velen daardoor wellicht wat te hoog haha.

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 10:14
In de U.S. zijn de preorders geopend voor de Switch Oled Zelda edition met bijbehorende Pro controller.

https://gamerant.com/zeld...witch/?newsletter_popup=0

Ben erg benieuwd wanneer hier de preorders open gaan voor de Switch Oled en de Pro controller.

[Voor 1% gewijzigd door TheReaLDeViL666 op 29-03-2023 13:34. Reden: Typo]

• BlupWoofer
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:26
Ik vind het echt leuk dat de Zelda serie zich blijft ontwikkelen en vernieuwen. Dat we nu zelf voorwerpen kunnen gaan craften vergt veel creativiteit van de speler. Ook zullen we weer flink op onderzoek moeten naar spullen om te gebruiken en naar wat we wel en niet kunnen combineren. Zin in!

Verder ben ik ook benieuwd naar de rest, in tegenstelling tot de meningen die het afdoen als een DLC denk ik dat we nog geen 1% van het spel hebben gezien. Dat kan nog een flinke ontdekkingsreis worden!
Ik heb de controller en Switch net bij Amazon.de besteld, ondanks 3 jaar geleden slechte ervaring, ga ik het nu toch maar de kans geven, in hoop dat het nu wel goed gaat, en dat ik zeker weet dat ik hem heb.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:31:
Ik heb de controller en Switch net bij Amazon.de besteld, ondanks 3 jaar geleden slechte ervaring, ga ik het nu toch maar de kans geven, in hoop dat het nu wel goed gaat, en dat ik zeker weet dat ik hem heb.
Heb je een linkje?

• Raem
https://www.amazon.de/dp/B0BZT51WWW

[Voor 9% gewijzigd door Raem op 29-03-2023 13:48]

• Arunia
Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:31:
*shakes fist!* Staat nu met de pro controller in mijn mandje. >_<
Heb altijd geroepen dat ik een leuke mooie switch zou gaan kopen.

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 10:14
Bij Bol.com inmiddels ook al "bijna" te bestellen

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl

• Arunia
De controller is bij Amazon.de al op in ieder geval.
Had hem staan, maar werd er afgehaald. Switch wel besteld. Mijn launch ga ik wel houden.

• TomBraamhaar
Viel me net pas op in de gameplay beelden.

spoiler:
geen sheika slate meer.
TomBraamhaar schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:08:
Viel me net pas op in de gameplay beelden.

spoiler:
geen sheika slate meer.
spoiler:
Had Princess Zelda die niet vast in de eerste Trailer voor dat ze viel

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

De pre-order staat al lang en breed natuurlijk. Maar terwijl we eerst 5-6 jaar tussen totaal nieuwe Zelda's hadden, lijkt deze qua wereld, vijanden, look&feel en interface vooralsnog wel heel erg op BotW. Sommige dingen die ik zag maken het leven wat makkelijker (zoals coordinaten onder de minimap, maar dat zou ook allemaal in BotW hebben gekund. :)

@TomBraamhaar Dat is vervangen door die Sheikah-arm die je op elk plaatje ziet.

Ook weer durability... yuck.

[Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 29-03-2023 14:18]

• Zeror
Señor Sjon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:17:
@TomBraamhaar Dat is vervangen door die Sheikah-arm die je op elk plaatje ziet.
Is het wel een Sheikah-arm?? ;)

• RayNbow

spoiler:

• JackAvery
Ok ik ga 1x inpikken op het "Tears of the Kingdom is DLC" argument - iets wat ik eigenlijk wou vermijden, en daarna ben ik er klaar mee.

De basis van dit argument vind ik erg raar. Ik hoor dit bijna nooit voor de honderden andere directe sequels die in andere gamefranchises gemaakt worden. Maar goed, ik zal eerst starten met wat argumenten van wat er allemaal anders lijkt te zijn in deze sequel op Breath of the Wild:
  • Er zijn blijkbaar eilanden die in de lucht zweven. De grootte van die eilanden lijkt een stuk indrukwekkender dan je op eerste zicht zou zeggen. Men schat op Reddit dat de 'tutorial'eilanden die tot nu toe getoond werden, even groot zijn als het Great Plateau. Bovendien krijg je hier een hoop verticaliteit én is het heel eenvoudig om permanente impact op de wereld te hebben door eilanden te verplaatsen.
  • Ja, Hyrule bestaat nog steeds. De verschillen tussen BOTW en Tears of the Kingdom zijn mogelijk wel heel significant. Niet alleen heb je de hierboven vermeldde "eilandjes". Ook wordt er sterk gesuggereerd in de trailers dat er ondergrondse omgevingen zullen zijn. Verder verandert Hyrule zeer opvallend - ik zag in de vorige Direct verlaten dorpen, cyclonen, Akkala fortress dat gerepareerd werd ... Het zou me niks verbazen dat we het meeste zelfs nog niet gezien hebben.
  • Een hoop veranderingen in game mechanismes die potentieel een heel grote impact hebben op het spel. Skydiven, naar boven 'teleporteren', craften van wapens/voertuigen, voorwerpen hun momentum terugdraaien... - zie de patenten, zie de trailers, en zie waarschijnlijk de video van gisteren :P
  • Er zijn een hoop nieuwe en aangepaste vijanden gezien in de trailers tot nu toe. Gleeoks, ReDead, de aanpassingen aan de bokoblins/moblins/...
En sure, de UI ziet er hetzelfde uit. Sinds wanneer doet dat er toe? Bij mij stond de UI standaard uit :+ Voor de nieuwe mechanismes zullen er vast nieuwe onderdelen van de UI zijn. Lijkt mij een non-argument.

Natuurlijk is de look & feel - op eerste zicht! - gelijkaardig. Het ontwikkelteam speelt m.i. bewust in op de populariteit van BOTW en de mensen die honderden uren in die wereld besteed hebben. Het contrast tussen herkenbaarheid en het nieuwe of het veranderde heeft net zoveel potentieel. Dit geeft o.a. de mogelijkheid om heel subversief met verwachtingspatronen uit BOTW om te gaan. Of dat het geval zal zijn ... nja we zullen het over 44 dagen weten te zeggen ;)

Anyway, bedankt aan iedereen om de spoilers grotendeels te respecteren. En voor de mensen die momenteel nog niet overtuigd zijn: ik hoop dat jullie genoeg vernieuwing en verandering krijgen om het spel interessant te maken. Zelf ben ik daar al lang van overtuigd. Ik ga ook zo weinig mogelijk bekijken van wat de marketing campagne nu nog allemaal gaat tonen. Want zeg nu zelf, die campagne is nog maar net gestart, en Nintendo heeft tot nu toe heel bewust zo weinig mogelijk van het spel getoond.

• Timothy3000
Ik snap je punt hoor, en ik ben het grotendeels met je eens, maar het is wel enigszins apart om deze discussie aan te gaan zonder de gameplay van gisteren gezien te hebben. De meeste DLC reacties hier en op andere fora zijn daaruit ontstaan. Je komt met een lijstje (waar ik het grotendeels wel mee eens ben) maar counterargumenten zijn niet echt mogelijk als je niks over gisteren wilt weten. :) Dan is het lastiger je in de discussie te mengen want niemand wil ook maar enigszins spoilen. :)

Op basis van gisteren zijn de DLC comments wel begrijpelijk imo. Maar tegelijkertijd is het inderdaad veel te vroeg om daar nu al over te oordelen.

Uiteindelijk wordt het sowieso wel een topspel. :)

[Voor 28% gewijzigd door Timothy3000 op 29-03-2023 18:46]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:22
Het voelt als DLC omdat ze weinig bekend hebben gemaakt over het verhaal. Waar staat Tears of the Kingdom ten opzichte van Breath of the Wild. Waarom is link zijn hartjes en oude abilities kwijt? Waarom heeft hij nieuwe abilities? Waar is Zelda? Wat is er gebeurt met Ganondorf? Hij was toch verslagen? Als Nintendo dit op een geloofwaardige en plezierige manier weet uit te leggen gaat het meer als een sequel voelen. Nu kijken mensen naar de oude wereld en vergelijken die met de nieuwe. En dan krijg je "wat extra vijanden en eilandjes = DLC" denken.

• TomBraamhaar
Mog schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:45:
Het voelt als DLC omdat ze weinig bekend hebben gemaakt over het verhaal. Waar staat Tears of the Kingdom ten opzichte van Breath of the Wild. Waarom is link zijn hartjes en oude abilities kwijt? Waarom heeft hij nieuwe abilities? Waar is Zelda? Wat is er gebeurt met Ganondorf? Hij was toch verslagen? Als Nintendo dit op een geloofwaardige en plezierige manier weet uit te leggen gaat het meer als een sequel voelen. Nu kijken mensen naar de oude wereld en vergelijken die met de nieuwe. En dan krijg je "wat extra vijanden en eilandjes = DLC" denken.
Dit zijn toch allemaal dingen die je niet wilt weten voordat je het spel speelt? Dat zijn nu juist de dingen die je spelenderwijs wilt ontdekken. Net zoals Breath of the wild begon. Wakker worden in een wereld en langzaam ontdekken wat er gebeurt is. En wat er moet gebeuren.
Pagina: 1 ... 83 ... 89 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Tears of the Kingdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk!

Zie ook The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee