Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:39

RayNbow

Kirika <3

JackAvery schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:04:
Ik denk niet dat er nog een Europese CE komt, AoC releast al over zes weken. Je kan natuurlijk wel de Japanse editie bestellen...
Ik vraag me alleen af of het exact dezelfde game is. Deze pagina toont nl. alleen Japans als taal.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
RayNbow schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 06:06:
[...]

Ik vraag me alleen af of het exact dezelfde game is. Deze pagina toont nl. alleen Japans als taal.
Dan is het vermoedelijk een aparte cartridge. Eigenlijk ook logisch, in Japan wordt het spel door Koei Tecmo uitgegeven. Niet over nagedacht toen ik dat eerst zei :) Wel spijtig. Eigenlijk dan ook gek dat de EU Nintendo release wel Japans bevat...

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 08-10-2020 07:41 . Reden: Zonder twijfel -> vermoedelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

JackAvery schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:04:
@Hero of Time gelukkig dwingt niemand je om te kijken :D Ik heb zelf ook maar af en toe meegeluisterd al multitaskend.
Uiteraard, en daarom heb ik ook geen andere beelden bekeken. :)
JackAvery schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:02:
[...]

Dan is het vermoedelijk een aparte cartridge. Eigenlijk ook logisch, in Japan wordt het spel door Koei Tecmo uitgegeven. Niet over nagedacht toen ik dat eerst zei :) Wel spijtig. Eigenlijk dan ook gek dat de EU Nintendo release wel Japans bevat...
Waarom is het gek dat ze de oorspronkelijke taal behouden? Het staat er toch al op, dus waarom niet? Dat was met BotW ook het geval, de cartridge bevat alle talen. Voor HW AoC zullen er genoeg mensen zijn (o.a. ik) die de teksten in het Engels willen, maar de spraak liever in het Japans horen.

Maar alweer over 6 weken. Als je het zo zegt, is dat nog best snel. Terwijl toen het aangekondigd werd je het eerder bekeek als 'nog twee maanden, duurt lang'. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Hero of Time schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:59:
Waarom is het gek dat ze de oorspronkelijke taal behouden? Het staat er toch al op, dus waarom niet? Dat was met BotW ook het geval, de cartridge bevat alle talen. Voor HW AoC zullen er genoeg mensen zijn (o.a. ik) die de teksten in het Engels willen, maar de spraak liever in het Japans horen.
Dat is de normale situatie - waarin men dus eigenlijk dezelfde cartridge voor alle markten produceert. Die lijkt hier niet appliceerbaar: omdat hier de Japanse publisher Koei Tecmo is, lijkt het erop dat ze een aparte cartridge laten maken met enkel Japans taalondersteuning. Bij andere Switch games met regionale cartridges is het namelijk meestal zo dat men enkel de talen erop zet voor die specifieke regio - een first-party voorbeeld is Splatoon 2. Daarom is het enigzins onverwacht dat we toch de Japanse taaloptie hier krijgen, maar wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Vraagje.. Hoe zit het eigenlijk met de DLC voor BotW?

ik zie dat je dit niet meer in de eshop kunt kopen maar op Nedgame kan ik nog wel een pass kopen voor de twee packs. Is dit nog wel in te wisselen of heb ik gewoon mijn kans gemist?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@CR1691 De uitbreiding kan je gewoon op de eShop kopen hoor. Op de Nintendo website bvb via hier.

----

Vandaag releast er een Hyrule Warriors: Age of Calamity demo op de eShop. Leuk voor de mensen die nog twijfelen of niet kunnen wachten. De demo bevat het eerste hoofdstuk van AoC en je progressiezou transfereerbaar zijn naar het volledige spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@CR1691 volgens mij koop je gewoon met die pass beide dlc. Lijkt me sterk dat het ineens niet meer werkt.
Als je het van te voren koopt, wordt de dlc op moment van release gewoon geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
De performance / resolutie (handheld mode) in de demo is niet zo best, hopelijk wordt dat nog beter.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Aangezien we allemaal toch in lockdown zitten ben ik (eindelijk...) begonnen aan Breath of the Wild, maar de controls maken me echt gek. De 3rd person camera is omgedraaid ten opzichte van zo'n beetje alle 3D platformers ooit (en in ieder geval tov vorige Zelda's) maar als je in het menu de horizontale as omwisselt, geldt dat ook voor de 1st person camera als je met je scope of boog bezig bent 8)7 Hierdoor worden gevechten echt onnodig moeilijk. Waarom hebben ze in godsnaam deze mechanic die in alle recente Zelda's prima werkte vern**kt ? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier last mee heeft...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Cocytus schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:20:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier last mee heeft...?
Misschien toch wel. Motion aiming FTW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
Hero of Time schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:22:
[...]

Misschien toch wel. Motion aiming FTW! :P
Dat helpt niet echt als er een bokoblin op een paard om je heen cirkelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Cocytus schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:29:
[...]

Dat helpt niet echt als er een bokoblin op een paard om je heen cirkelt :P
Sneller mikken, schieten en raken. :P Heb er nooit moeite mee gehad met die monsters te paard. Of je loopt weg en na een bepaalde afstand volgen ze je niet meer of je trekt een sprintje en mept ze van het paard af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:27
raiders schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:26:
De performance / resolutie (handheld mode) in de demo is niet zo best, hopelijk wordt dat nog beter.
Voor dit type game[hack/Slash] is een dip van onder de 25 te slecht voor woorden.Dit moet Nintendo bij release echt meteen fixen.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 01-11-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
Hero of Time schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:32:
[...]

Sneller mikken, schieten en raken. :P Heb er nooit moeite mee gehad met die monsters te paard. Of je loopt weg en na een bepaalde afstand volgen ze je niet meer of je trekt een sprintje en mept ze van het paard af.
Dat gaat me normaal dus goed af, maar niet als de controls tegengesteld reageren van wat ik verwacht. Dan werkt je muscle memory je alleen maar tegen. Dan krijg je een pijl in je mik en moet je opnieuw je boog pakken, komt een andere Bokoblin eraan en die rijdt je omver... Ja, je kunt wegrennen, maar wat is daar de lol aan? Ik wil gewoon die beesten afknallen maar de game doet niet wat ik wil. Dat kun je aan mijn skills wijten maar ik heb geen enkele moeite met de controls van OoT, MM, TWW, TP... Die heb ik allemaal uitgespeeld zonder me ooit aan de controls te ergeren. En met andere 3D platformers of action/adventures heb ik ook geen moeite.

[ Voor 34% gewijzigd door Cocytus op 01-11-2020 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:35:
[...]

Voor dit type game[hack/Slash] is een dip van onder de 25 te slecht voor woorden.Dit moet Nintendo bij release echt meteen fixen.
Nintendo is alleen uitgever, Koei Tecmo en Omega Force zijn de ontwikkelaars.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Cocytus , BOTW is geen platformer :p Eigenlijk nooit last gehad van de camera. Vervelend dat deze setting niet je ding is. Ik raad zelf net zoals Hero of Time de motion controls aan om te mikken in first-person, maar misschien lukt het beter als je ze uit zet?
jori040 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:35:
[...]

De meeste 'Warriors' games hebben helaas geen perfecte performance. Nintendo is niet de ontwikkelaar, je kan dus ook bij Koei Tecmo klagen :)

Overigens was in een recente frame rate analyse van de demo de gemiddelde FPS ~28. De momenten dat ie daaronder duikt zijn inderdaad spijtig. Ik heb de demo nog niet gespeeld maar de performance lijkt nogal te wisselen afhankelijk van het level en character/drukte, hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:27
Linksquest schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:05:
[...]

Nintendo is alleen uitgever, Koei Tecmo en Omega Force zijn de ontwikkelaars.
Dus is Nintendo eindverantwoordelijk.En zijden ze in die eerste Direct niet dat ze nauw samenwerken met het Breath of The Wild team ?

@JackAvery
Vermoed dat deze game een heel ander budget heeft dan de Warriors games.

[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 01-11-2020 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Cocytus het meest frustrerende van Botw vind ik zelf eigenlijk het geraakt worden en dan een uur rollen voordat je op staat en dan bijna meteen weer geraakt worden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Cocytus schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:45:
[...]

Dat gaat me normaal dus goed af, maar niet als de controls tegengesteld reageren van wat ik verwacht. Dan werkt je muscle memory je alleen maar tegen. Dan krijg je een pijl in je mik en moet je opnieuw je boog pakken, komt een andere Bokoblin eraan en die rijdt je omver... Ja, je kunt wegrennen, maar wat is daar de lol aan? Ik wil gewoon die beesten afknallen maar de game doet niet wat ik wil. Dat kun je aan mijn skills wijten maar ik heb geen enkele moeite met de controls van OoT, MM, TWW, TP... Die heb ik allemaal uitgespeeld zonder me ooit aan de controls te ergeren. En met andere 3D platformers of action/adventures heb ik ook geen moeite.
Het geraakt worden e.d. was niet een probleem bij mij. Tuurlijk gebeurt het, maar het frustreerde mij niet op die manier. Waar ik meer moeite mee had, was het zwaard op X ipv B. Dus zat telkens m'n wapen weg te doen ipv er mee te slaan. |:( Na een tijdje is dat gelukkig in je vingers gesleten, maar wisselen tussen BotW en een andere Zelda en dan weer terug is soms wel even wennen. :P
JackAvery schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:08:
[...] de performance lijkt nogal te wisselen afhankelijk van het level en character/drukte, hoorde ik.
Dat is iets wat je zelf ook kan bedenken. Veel actie op het scherm met veel personages/monsters betekend logischerwijs dat de processoren het druk hebben om dit allemaal weer te geven en berekenen wat er zoal gebeurt met hitboxes e.d. Natuurlijk zakt de framerate dan in.

De eerste Zelda had hier ook al last van trouwens. In level 8 is er een bekende kamer met 8 blauwe darknuts en 4 beamos in de hoeken. Dat gaat ook een heel stuk langzamer. Hoor je ook aan het geluid. Iets wat ze overigens bij emulators speciaal hebben moeten toevoegen, want de hardware waarop het draait is zo enorm veel sneller dat de lag er niet zou zijn, maar toch moet het gedrag hetzelfde als native zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
jori040 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:11:
[...]

@JackAvery
Vermoed dat deze game een heel ander budget heeft dan de Warriors games.
Daar is niet perse bewijs voor denk ik. De line-up bestaat momenteel uit slechts 7 bevestigde characters en we weten eigenlijk ook niks over eventuele extra spelmodi of over de lengte van de campaign. Het enige wat me opvalt is dat het marketingbudget hoger ligt.
Hero of Time schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
[...]

Het geraakt worden e.d. was niet een probleem bij mij. Tuurlijk gebeurt het, maar het frustreerde mij niet op die manier. Waar ik meer moeite mee had, was het zwaard op X ipv B. Dus zat telkens m'n wapen weg te doen ipv er mee te slaan. |:( Na een tijdje is dat gelukkig in je vingers gesleten, maar wisselen tussen BotW en een andere Zelda en dan weer terug is soms wel even wennen. :P

[...]

Dat is iets wat je zelf ook kan bedenken. Veel actie op het scherm met veel personages/monsters betekend logischerwijs dat de processoren het druk hebben om dit allemaal weer te geven en berekenen wat er zoal gebeurt met hitboxes e.d. Natuurlijk zakt de framerate dan in.
Ja ok aan de ene kant was dat een Captain Obvious opmerking, maar aan de andere kant gaat er in een goed geoptimaliseerd spel gewoon CPU/GPU tijd gebudget zijn voor dergelijke drukte. Daarom mijn originele opmerking dat het een 'Warriors' game blijft.

Trouwens, tegenwoordig kan je knoppen remappen in het Switch OS. Lost meteen je X <> B probleem op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:11:
[...]

Dus is Nintendo eindverantwoordelijk.En zijden ze in die eerste Direct niet dat ze nauw samenwerken met het Breath of The Wild team ?
Uitgever is in het algemeen alleen het bedrijf die voor de pormotie en productie zorgt, denk bijvoorbeeld in het verleden met bijvoorbeeld LGN games, als je de Angry Video Game Nerd volgt.

Dat samenwerken heeft zo ver ik begrepen heb alleen te maken met het verhaal, praat het natuurlijk niet goed en het kan zeker beter.

En zoals @JackAvery als zegt, staan die Warriors games er inderdaad wel bekend om. Weet even niet wat Hyrulle Warriors op de Wii U gedraaid heeft, maar heb daar nooit zo een probleem mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

JackAvery schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:41:
[...]

Ja ok aan de ene kant was dat een Captain Obvious opmerking, maar aan de andere kant gaat er in een goed geoptimaliseerd spel gewoon CPU/GPU tijd gebudget zijn voor dergelijke drukte. Daarom mijn originele opmerking dat het een 'Warriors' game blijft.
Je kan je code nog zo optimaliseren wat je wilt, als je gewoon te veel op het scherm laat gebeuren, zakt het gewoon in elkaar.
Trouwens, tegenwoordig kan je knoppen remappen in het Switch OS. Lost meteen je X <> B probleem op :)
Na >300 uur zal dat juist weer een nieuw probleem opleveren.
Linksquest schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:10:
En zoals @JackAvery als zegt, staan die Warriors games er inderdaad wel bekend om. Weet even niet wat Hyrulle Warriors op de Wii U gedraaid heeft, maar heb daar nooit zo een probleem mee gehad.
Op de WiiU merk je ook performance problemen als het druk wordt. En als je met z'n 2'en speelt, verdwijnen er gewoon monsters zodra je elk een eigen pad gaat. Zo kan een keep bijvoorbeeld 20 monsters hebben als je alleen speelt of samen erin staat, maar opeens zie je er nog niet eens de helft als je elk ergens anders bent. En dat kan best vervelend zijn, want het opruimen van grote mobs neemt hierdoor meer tijd in beslag omdat de monsters die je niet ziet, ook niet geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hero of Time schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:42:
[...]

Je kan je code nog zo optimaliseren wat je wilt, als je gewoon te veel op het scherm laat gebeuren, zakt het gewoon in elkaar.
Maar ook dat is een developmentkeuze he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de WiiU merk je ook performance problemen als het druk wordt. En als je met z'n 2'en speelt, verdwijnen er gewoon monsters zodra je elk een eigen pad gaat. Zo kan een keep bijvoorbeeld 20 monsters hebben als je alleen speelt of samen erin staat, maar opeens zie je er nog niet eens de helft als je elk ergens anders bent. En dat kan best vervelend zijn, want het opruimen van grote mobs neemt hierdoor meer tijd in beslag omdat de monsters die je niet ziet, ook niet geraakt worden.
Bedoelde meer dat ik er geen hinder van heb gehad, ik weet niet of niet of je het met een groter scherm meer merkt dan met een keiner scherm, ik game op een LG Full HD van 82cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

[...]

Former gamedev hier, meestal hebben we wel een beoogde target framerate. Je hebt dus wel te maken met een bepaald budget. Je kan daar gewoon overheen gaan, maar verstandig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op maandag 2 november 2020 @ 07:51:
[...]

Bedoelde meer dat ik er geen hinder van heb gehad, ik weet niet of niet of je het met een groter scherm meer merkt dan met een keiner scherm, ik game op een LG Full HD van 82cm.
Sinds wanneer is de fysieke afmetingen van een scherm bepalend voor de framerate? Of je nou op een 23" FHD scherm zit of eentje van 80", FHD = FHD. Er zijn niet opeens meer pixels om te renderen. ;)

Bij de WiiU gaat het juist om dat als je met z'n 2'en bent en bij elkaar vandaan loopt, het twee aparte beelden moet gaan renderen. Namelijk een voor de TV en een voor de gamepad. Dat kost meer resources dan het beeld aanpassen voor de gamepad.
apNia schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:39:
[...]

Former gamedev hier, meestal hebben we wel een beoogde target framerate. Je hebt dus wel te maken met een bepaald budget. Je kan daar gewoon overheen gaan, maar verstandig is het niet.
Dat doel zou ik ook wel verwachten. Het is, zoals gezegd, iets wat inherent is aan drukke games zoals de Warriors type waar er meerdere objecten zijn om interactie mee te hebben. Wat doet de engine, waar legt het de grens.

Met Hyrule Warriors Legends voor de 3DS zie je eigenlijk hetzelfde. Op de normale 3DS is het allemaal een stuk trager dan op de New 3DS, want die heeft een krachtigere CPU en GPU. De gewenste framerate zal daar waarschijnlijk gebaseerd zijn op de nieuwere hardware.

Voor de Switch is het de vraag in welke modus ze dat budget hebben gezet. Portable of docked. Want ondanks dat de GPU hoger geclocked wordt in docked mode, is het niet evenredig met de verhoogde resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:22:
[...]

Sinds wanneer is de fysieke afmetingen van een scherm bepalend voor de framerate? Of je nou op een 23" FHD scherm zit of eentje van 80", FHD = FHD. Er zijn niet opeens meer pixels om te renderen. ;)

Bij de WiiU gaat het juist om dat als je met z'n 2'en bent en bij elkaar vandaan loopt, het twee aparte beelden moet gaan renderen. Namelijk een voor de TV en een voor de gamepad. Dat kost meer resources dan het beeld aanpassen voor de gamepad.
Dat bedoelde ik niet, misschien dat ik het verkeerd breng, ik bedoelde echt dat ik er persoonlijk geen hinder van heb gehad en dat hij mij misschien juist door een kleiner scherm niet opgevallen is. Ik heb dat bijvoorbeeld ook als ik op mijn 4K TV een oude Angry video Game Nerd aflevering kijk dat ik zo iets heb van, wat een slechte kwaliteit, terwijl als ik het op mijn telefoon kijk er geen last van heb.

Dat een grote van een scherm niks uit maakt met de framerate snap ik, bedoelde echt dat ik er persoonlijk geen last / hinder van gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat kan. Het was echter wel direct te merken bij de WiiU versie als je met 2 spelers bezig was. Als je dat niet deed en alleen speelde, dan had je er niet direct last van. Kan het mij niet herinneren er zelf last van te hebben gehad toen ik alleen speelde. Voor Legends had ik speciaal de N3DS aangeschaft (Zelda edition :P) omdat ik al had gelezen dat de gewone 3DS het niet goed trok. Daar was het overigens wel duidelijk op te merken zodra je fairy skills gebruikte. Moet er niet aan denken wat het op de originele 3DS zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, toevallig die op de gewone 3DS en mijn New 3DS XL Majoara's Mask editie geprobeerd, en daar merkte ik inderdaad dacht en nacht verschil. Ook kon de gewone 3DS geen 3D aan bij deze game, daar moest je toch het de N3DS voor hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Voor wie niet kan wachten en meer Age of Calamity wilt zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Gisteren zijn er een hoop Age of Calamity previews online gekomen. Net zoals in de Japanse coverage van 5/11 hebben de previewers t.e.m. chapter 2 kunnen spelen. Meer info bij onder andere IGN, GameXplain, of MyNintendoNews (geschreven preview). Die laatste twee bespreken ook kort de technische performance van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb een maand geleden ook BOTW uitgespeeld. In totaal 60 uur in gestopt, met iets meer dan de helft van de shrines gedaan. Heb eigenlijk zonder die Divine Beasts te doen eerst 4/5de van de map verkend en die torens gedaan, toen twee divine beasts en toen resterende gedeelte van de map. Daarna laatste twee divine beasts gedaan omdat ik er wel klaar mee was en Ganon verslagen.

Heel leuk om te zien hoe de makers van dit spel je volledig vrij lieten in wat je kan en mag doen. Volgens mij gingen de meeste spelers eerst naar het zuidoosten maar ik ben juist noord - west - zuid gegaan. Ik zit nu na te denken over de story DLC. Ik hoorde van een maat van me dat hij niet heel spectaculair was. Zou dat de 20 euro waard zijn?

M.b.t. de combat vond ik het heel leuk hoe je met de physics van het spel zoveel verschillende dingen kon doen, maar ik vond het wel erg clunky aanvoelen. Ganon was ook niet heel memorabel, maar ik vond het concept van die divine beast dungeons wel heel interessant. Hoewel de mini bosses me allemaal wel erg gemakkelijk afgingen, maar dat kwam denk ik ook doordat ik teveel shrines had gedaan voordat ik eens begon met de divine beasts. De controls waren ook heel erg wennen, maar dat kan ook komen doordat ik PS4 gewend ben.

Dan als laatste nog de wereld, die was prachtig en nodigde echt uit om erdoorheen te reizen. De glider maakte het reizen ook een stuk leuker. De open ruimtes leken me enigszins denken aan RDR2, heel leuk gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 11-11-2020 03:56 ]

Ik persoonlijk vond de DLC wel een leuke toevoeging, brengt niet iets meer afwisseling in de game. Hoewel ik het een leuke Zelda vind, mis ik genoeg Zelda elementen die de serie juist zo groot en populair gemaakt hebben. Begrijp me niet verkeerd, afwisseling moet er zijn en het is een goede game, hoop alleen persoonlijk niet dat elke Zelda nu zo gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb hier hetzelfde, alleen Botw nog niet uitgespeeld. Moet dat nog eens doen. Wel ondertussen alle divine beasts verslagen. Het is een leuk spel, maar hoop dat de volgende gewoon weer de dungeon heeft zoals vanouds. Dat is waarom ik zo van Zelda games hou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ik ben groot Zelda fan en vind BotW de beste game die ik ooit gespeeld heb. Toch zit ik niet op een zelfde soort game te wachten, hoop op een andere invalshoek. 2x dezelfde game hoeft van mij niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@TomBraamhaar Ik hoop ook dat BotW2 meer richting de originelen gaat. Wat je zegt. Het grapje is nu wel uitgehaald. Misschien wat onderdelen meenemen van BotW, maar niet meer precies hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De begaanbaarheid van BotW en de vrijheid in levels zoals Zelda 1. Dus wel gewoon dungeons. En bepaalde afhankelijkheid ertussen is niet erg, als het maar niet zo lineair is.

TomBraamhaar schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:15:
Ik ben groot Zelda fan en vind BotW de beste game die ik ooit gespeeld heb. Toch zit ik niet op een zelfde soort game te wachten, hoop op een andere invalshoek. 2x dezelfde game hoeft van mij niet.
Ik zelf vind Ocarina of Time de beste Zelda ooit gemaakt, heb pas geleden hier op Tweakers.net een Countdown geplaatst met mijn persoonlijke Top 10.
Arunia schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:17:
@TomBraamhaar Ik hoop ook dat BotW2 meer richting de originelen gaat. Wat je zegt. Het grapje is nu wel uitgehaald. Misschien wat onderdelen meenemen van BotW, maar niet meer precies hetzelfde.
Zo denk ik er ook over :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Arunia schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:17:
Het is een directe sequel. Het valt te zien wat ze veranderen en wat niet, maar de open structuur lijkt me een gegeven dat niet meteen verdwijnt.

Enorme BOTW fan hier, ondanks dat er ook kritiekpunten aan het spel zitten. Ik wil maar al te graag zien hoe ze erop kunnen verbeteren zonder de belangrijkste punten van BOTW te verpesten (vrijheid, creativiteit en gevoel van exploratie) of in de valstrikken van andere open-world games te vallen (bvb. je wereld volstouwen met checklist content).

Voor mij mag de terugkeer naar een 'old-school' 3D Zelda structuur dus nog wel een paar jaar langer wachten, maar het moet denk ik mogelijk zijn om dungeons te doen werken met een open wereld. Ik zou graag bijvoorbeeld natuurlijke dungeons in de wereld willen zien, iets wat je al een beetje ervaart met de verstopte labyrinten of sommige approaches naar de torens.
Je zegt het inderdaad goed, een cominatie van wat we nu hebben en de traditionele Zelda zou erg mooi zijn. Maar het is afwachten, maar eerst volgende week de nieuwe Hyrule Warriors :D

• TomBraamhaar
JackAvery schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:54:
[...]

Het is een directe sequel. Het valt te zien wat ze veranderen en wat niet, maar de open structuur lijkt me een gegeven dat niet meteen verdwijnt.

Enorme BOTW fan hier, ondanks dat er ook kritiekpunten aan het spel zitten. Ik wil maar al te graag zien hoe ze erop kunnen verbeteren zonder de belangrijkste punten van BOTW te verpesten (vrijheid, creativiteit en gevoel van exploratie) of in de valstrikken van andere open-world games te vallen (bvb. je wereld volstouwen met checklist content).

Voor mij mag de terugkeer naar een 'old-school' 3D Zelda structuur dus nog wel een paar jaar langer wachten, maar het moet denk ik mogelijk zijn om dungeons te doen werken met een open wereld. Ik zou graag bijvoorbeeld natuurlijke dungeons in de wereld willen zien, iets wat je al een beetje ervaart met de verstopte labyrinten of sommige approaches naar de torens.
Goed samengevat, zo denk ik er ook over. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vandaag mail gekregen over m'n pre-order van HW: AoC bij bol. Hebben ze wel grappig gedaan.
Hallo <naam>,
Ganon, het Onheil komt dichterbij...
[...]
Je missie begint bijna... Zodra de game is verzonden, krijg je een mail met Track & Trace-code (Ganon heeft hier geen vat op). ...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt hij vroeger uit? Bij Game Mania staat hij nog altijd op de 20ste, of te wel, volgende week vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, in mijn mail staat ook gewoon levering volgende week. Maar heb dus nu al een mail hierover gekregen dat het spel er aan zit te komen. Ging mij meer om de tekst. Is beter dan de standaard 'je pre-order komt eraan, als 't verzonden is krijg je een T&T'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik helemaal met je eens, heb hem zelf bij Game Mania gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik weet niet wat er met hun site aan de hand is, maar die werkt bij mij gewoon niet. Jaren geleden was er al gezeik mee en zag ik dat het op IIS draaide. Heb er ooit een account gemaakt en daar kom ik niet mee ingelogd. Wil ik een account maken, dan kom ik überhaupt niet zo ver. Of het was eerder eens iets pre-orderen waar je een account voor moest hebben en eentje maken was gewoon onmogelijk (formulier submitte niet oid). Of pre-orderen was alsnog niet mogelijk.
Dus suck it guys, als je site gewoonweg niet functioneert ik ga wel ergens anders heen.

In principe is m'n go-to winkel Nedgame, maar omdat ik nog een paar bol.com cadeaubonnen had en de game daar ook nog eens een paar euro goedkoper was, daar maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is minder, maar snap je wel, een website moet gewoon goed werken. Ik zelf heb dat probleem met Gameshop Twente, die website van hun is ook niet gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
In Japan zijn er ondertussen meerdere televisiereclames voor Age of Calamity:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 21:27
Ik heb BotW al een half jaar maar het kost me wat moeite om door het eerste deel heb te komen. Je moet dan vanuit die toren een aantal locaties pinpointen om vervolgens een paar kleine puzzels op te lossen in een paar tombes. Ik heb nu twee of drie van die tombes bezocht maar vind het vaak wat onduidelijk wat de volgende stap is.

Zo kom je er niet echt lekker in. Zit er een kompas oid dat je enigszins vertelt waar je heen moet?

[ Voor 16% gewijzigd door WillemJanJansen op 14-11-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

WillemJanJansen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:42:
Ik heb BotW al een half jaar maar het kost me wat moeite om door het eerste deel heb te komen. Je moet dan vanuit die toren een aantal locaties pinpointen om vervolgens een paar kleine puzzels op te lossen in een paar tombes. Ik heb nu twee of drie van die tombes bezocht maar vind het vaak wat onduidelijk wat de volgende stap is.

Zo kom je er niet echt lekker in. Zit er een kompas oid dat je enigszins vertelt waar je heen moet?
Er is een minimap en een grote map waar als het goed is de dingen al aangegeven staan welke stappen je moet doen. De volgorde mag je zelf bepalen. Als je mogelijk wil dat je wat meer leidraad moet hebben om erin te komen zou ik eigenlijk een Walkthrough beginnen om te lezen hoe je moet opstarten zodat je een idee krijgt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@WillemJanJansen ik kan me niet herinneren dat dat begin moeilijk was.
Is al even geleden dat ik dat heb gedaan, maar sowieso is het al even geleden dat ik gespeeld heb.
Maar op het great plateau zitten er drie in eerste instantie en ik dacht dat je gewezen werd naar waar je heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Bedankt allebei. Ik heb er niet extreem veel tijd en moeite ingestoken maar ik ben gewend dat je in het begin altijd een klein beetje geholpen wordt. Hier moet je vandaf die toren met je verrekijker zelf een viertal punten markeren en dan maar hopen dat je de juiste punten markeert.

Zal nog eens goed naar de map kijken. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@WillemJanJansen gewoon even tijd in steken dan komt het vanzelf goed.
Het is anders dan de andere Zelda games. Dat absoluut.
Er is geen fout die je kunt maken. Desnoods loop je lekker rond op het great plateau. Is ook mooi om te verkennen. Gebruik die tijd gewoon lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die markers zijn niet vereist, maar helpen je om de 4 shrines op de Great Plateau te vinden tijdens je route erheen, zodat je niet verdwaalt. Als je een online kaart gebruikt, loop je er in principe zo heen.

Het is ook niet direct dat je gestraft wordt als je heel laat er bent. Je bent vrij om het hele gebied door te lopen en monsters verslaan. Als je maar uiteindelijk die 4 shrines doet om de rest van de wereld in te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WillemJanJansen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:42:

Dit is echt een Zelda waarin je zelf bepaald hoe je hem speelt, maar ik meen dat je eerst 4 temples hebt gedaan, dan krijg je een hulp middel waarmee je van de berg af kunt zweefen, je krijgt dan ook de 4 locaties van de Titans te zien, door deze te verslaan word Canon zwakker, maar er zijn ook genoeg mensen die ze over slaan en direct naar Canon gaan, alleen is hij dan zeer, maar ook zeer lastig.

spoiler:
Maar er waren er meen ik 4 temples die moest doen, 1tje was hoog in de bergen, hiervoor heb je een trui nodig die je krijgt door een recept samen te stellen voor de oude man, of je moet een drankje maken waarbij tijdelijk beschermt bent tegen de kou, trui is makkelijker vind ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:47:
[...]

... Canon zwakker, ... Canon gaan, ...
:? Wie is Canon? Nog nooit die naam voorbij zien komen in een Zelda spel. Wel als 'item' en transportmethode.

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Oke, ik ga 'm eens aanslingeren. Goede tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:00:
[...]

:? Wie is Canon? Nog nooit die naam voorbij zien komen in een Zelda spel. Wel als 'item' en transportmethode.

;)
Sorry, Autocorrectie telefoon, bedoel Ganon of zoals sommige hem kennen, Ganondorf :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
In Famitsu staat deze week een uitgebreide special over Age of Calamity, waaronder een interview met Eiji Aonuma en ontwikkelaars van Koei Tecmo. Cover:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Em6cgSkUUAU1IJC?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Linksquest en je weet wat het verschil is tussen Ganon en Ganondorf? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gelukkig wel :D

Ganon is zijn ware aard en Ganondorf is zijn menselijke vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Hyrule Warriors reviews zijn vandaag online gekomen :) Voor wie van scores houdt: met een 80 op OpenCritic doet Age of Calamity het beter dan de vorige Hyrule Warriors, Fire Emblem Warriors en eigenlijk bijna alle andere games in de Warriors reeks.

Ik pik er even twee uit:

Eurogamer: Recommended - Hyrule Warriors: Age of Calamity review - a hugely enjoyable, impressively authentic Zelda spin-off

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag dat Gamer.nl hem een 8.5 gaf en DailyNintendo.nl zelfs een 9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nog maar iets meer dan een dag, dan kunnen we 't zelf gaan spelen.

* Hero of Time heeft nog steeds LA voor de switch om af te ronden, ST afronden en PH beginnen voor de DS en WWHD en TPHD op de WiiU nog uit te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Linksquest Had niet anders verwacht dat je het zou weten. ;)

Ik heb Hyrule Warriors Age of Calamity op mijn kerstlijstje gezet. Ben benieuwd of ik hem ga krijgen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Arunia zal voor je duimen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j08m8dLdci5j9UYHFSVPCegMDwo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NCTPuL1XnaTsPadcuCHLJ7Xz.jpg?f=user_large

Yes, de nieuwe Zelda eindelijk binnen, ook al is het een spin-off :D Alleen vandaag helaas geen tijd om te spelen, dus hopelijk morgen even voor mijn middag dienst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Linksquest schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:28:
[Afbeelding]

Yes, de nieuwe Zelda eindelijk binnen, ook al is het een spin-off :D Alleen vandaag helaas geen tijd om te spelen, dus hopelijk morgen even voor mijn middag dienst.
Die heb ik nog niet in de bus, komt met briefpost. Maar wat net wel is langs gebracht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tT3aElnENqLi_6DW3UAOFMuwXhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KT6tY9TVvAmfJmpONE6e1flb.jpg?f=fotoalbum_large

Inclusief CD met deze geweldige soundtrack :
YouTube: The Legend of Zelda: Twilight Princess HD OST - YouTube

[ Voor 9% gewijzigd door TomBraamhaar op 20-11-2020 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Linksquest Mijn vrouw heeft laten weten dat ik die krijg. Meer omdat ze bij GM de versie met rupee lamp of zonder wilde kopen. Uiteindelijk zonder omdat ik toch al een triforce lamp heb en het niet perse een special is.

Dus na kerst kan ik met haar lekker aan de slag in Age of Calamity. :)

@TomBraamhaar Ik heb hem toen bij release gekocht voor de Amiibo. Doos ondertussen allang niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Arunia Die lamp heb ik al van de vorige keer :D
TomBraamhaar schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:40:
[...]

Die heb ik nog niet in de bus, komt met briefpost. Maar wat net wel is langs gebracht:
[Afbeelding]

Inclusief CD met deze geweldige soundtrack :
YouTube: The Legend of Zelda: Twilight Princess HD OST - YouTube
A Nice, heb ik sinds de release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vandaag ook binnen. Denk straks maar even aanslingeren. Toen ik 'm in m'n Switch deed en het spel aantikte, ging 't wel direct een update downloaden, dus geweldig bezig jongens. Voordat je kan spelen moet het nog gepatched worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kak, batterij van de procontroller leeg. :-( Kan ik nog niet spelen (de joycons zijn het toch net niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:04
Hero of Time schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:56:
Kak, batterij van de procontroller leeg. :-( Kan ik nog niet spelen (de joycons zijn het toch net niet).
Dat is wel een hele slechte smoes, je kunt gewoon de oplaadkabel erin doen en spelen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Hero of Time dat is eigenlijk altijd sinds dat het kan zullen we maar zeggen. Of het nu Nintendo is, Sony, Microsoft of pc.
Vaak wel een day one patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, veel games hebben inderdaad die patch, maar naast de patch claim ik ook meteen de gouden muntjes even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DutchKel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:00:
[...]

Dat is wel een hele slechte smoes, je kunt gewoon de oplaadkabel erin doen en spelen.
Het is geen slechte smoes, de batterij was echt leeg. Wat wel een slechte smoes zou zijn, is dat de USB kabel veel en veel te kort is waardoor ik niet op 2 meter vanaf m'n TV (en dus ook switch) kan spelen.

Net wel even gespeeld. Eerste gevecht gedaan, zo'n 45 minuten mee bezig geweest. Eerste indrukken:
- Camera bediening is best ruk eigenlijk, het voelt niet heel natuurlijk aan en de standaard draaisnelheid is best langzaam als je BotW gewend bent. Inverten van de richting helpt maar het blijft wat raar aanvoelen.
- De standpunt van de camera is redelijk dichtbij, waardoor je met wat mazzel 3-4 meter om je heen ziet. Overzicht is dus redelijk ver te zoeken en omdat het zo dicht op je snuffert hangt, zie je eigenlijk geen zak wat er nou achter je gebeurt. Kan mij niet herinneren dat ik hier last van had bij de WiiU versie.
- Het mikken met pijl & boog (ZR) is door punt 1 ook ruk. Er is motion control mogelijk, dat verzacht een beetje, maar het voelt net als de standaard camera onnatuurlijk. Ook het mikken met de Bomb Rune heeft hier last van.
- Genezen gaat net als in BotW met eten. In het eerste level doe je dat met appels. Volgens de statistieken heb ik er een paar gebakken, maar ik zag niet hoe je een ander soort voedsel kon selecteren.
- Je kan een beperkt aantal appels bij je houden. Heb meer gevonden dan ik kon dragen. En geen enkele melding hierover dat de inventory vol is, dus loop je 10 seconden in de rondte totdat je bedenkt dat je aan je max zit.
- De knoppen layout is wat onhandig. Bij de eerdere HW spellen was je speciale aanval (de gele balk die langzaam vult als je vijanden verslaat) op X, dat is nu A. Ik heb hierdoor al zeker twee keer onbedoeld een speciale aanval gedaan.
+ Direct bij het starten van het spel kan je al de talen instellen. Gesproken taal heeft redelijk wat keus, maar het blijft natuurlijk het beste om Japans te kiezen. Ondertiteling kan je desgewenst zelfs in het Nederlands zetten.
+ Er is een twee-speler modus aanwezig.

Het is best een tijdje geleden dat ik een spel heb gespeeld en nog langer dat ik HW heb gespeeld, dus de knoppen moet ik weer even aan wennen. Je hebt wel meer knoppen om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Hero of Time wat ik doe is de kabel in een adapter steken en dan in een stopcontact naast waar ik zit. Hij hoeft gelukkig itt de playstation controllers niet in de console geladen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arunia schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:39:
@Hero of Time wat ik doe is de kabel in een adapter steken en dan in een stopcontact naast waar ik zit. Hij hoeft gelukkig itt de playstation controllers niet in de console geladen worden.
Het eerste de beste stopcontact is net zo ver, dan niet verder van m'n plek op de bank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een verlengkabel :D of een 2de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of gewoon aan de lader hangen en een uur later pas gaan spelen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dat doe ik tegenwoordig al met games die niet geïnstalleerd staan zodat ik zeker weet dat op het moment ik wil spelen, ik ook kan spelen :D

Maar dat is zeker geen verkeerd idee, ik heb hier gelukkig geen last van want zit er redelijk dicht bij de stroom, zie hier mijn game room.

[YouTube: Game Room Tour 2020 (4K)]

[ Voor 10% gewijzigd door Linksquest op 22-11-2020 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En dan Castlevania muziek op de achtergrond... :N FAAL! :P

Jammer dat je niet de goudkleurige cartridge hebt van de NES Zelda. Beiden zijn bij mij goudkleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker heb ik die ook in het goud, zal even een foto maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Heb de grijze namelijk later gekocht omdat ik die niet eerder gezien had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2Acz6caAwvmhvGPozkdwE55TCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pWek6XHvcRT684ZgeKTIEC2N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Eentje voor de ramptoeristen(?): via ResetERA kwam ik erachter dat er een open source fan remake bestaat van de CDi Zelda games.

Meer info hier

Overigens ben ik door AOC eerst terug wat gaan rondlopen in Breath of the Wild, en dat blijft toch een verslavend spel...

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 28-11-2020 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bedankt voor het melden, ga het meteen downloaden en van de week eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Linksquest schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:43:
bedankt voor het melden, ga het meteen downloaden en van de week eens proberen.
Gewoon preventief downloaden want grote kans dat Nintendo hier achteraan gaat want Nintendo :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@JackAvery thanks. Meteen veilig gesteld. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:46:
[...]

Gewoon preventief downloaden want grote kans dat Nintendo hier achteraan gaat want Nintendo :P
Gedaan en kopie op externe schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 12:26
Ik kwam onderstaande video vandaag toevallig tegen. Ik vond het zo mooi dat ik jullie dit niet wilde onthouden. Het is een fan video waarin zelda wordt gecombineerd met de paper Mario reeks.

YouTube: 64 Bits - Paper Zelda (A Crafted Parody)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:36
avec_style schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:18:
Ik kwam onderstaande video vandaag toevallig tegen. Ik vond het zo mooi dat ik jullie dit niet wilde onthouden. Het is een fan video waarin zelda wordt gecombineerd met de paper Mario reeks.

YouTube: 64 Bits - Paper Zelda (A Crafted Parody)
Hij is hier al een keer eerder voorbij gekomen, maar dat zou zo vet zijn, instant buy wat mij betreft!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vonden jullie Hyrule Warriors: Age of Calimity? Ik vond het een toffe game, gisteren uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Linksquest schreef op maandag 14 december 2020 @ 04:06:
Hoe vonden jullie Hyrule Warriors: Age of Calimity? Ik vond het een toffe game, gisteren uitgespeeld.
Zit in Chapter 3, als Warriors leek meteen op Hard Mode aan het spelen. Button bashen betekent op (very) Hard vroeg of laat zwaar op je bek krijgen en de characters hebben vrij diverse movesets, leuk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerlijk bekennen, ben deze op normaal gaan spelen :D Heb alleen Hyrule Warrios (Wii U, 3DS en Switch) en Dragon Age Heroes gespeeld. Dus dit was mijn 3d game.

Ik meen wel dat Dragon Age Heroes niet door Koi Tecmo gemaakt is, maar gameplay komt erg overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb pas 2 of 3 missies gedaan. De laatste in de verhaallijn was iig het activeren van de guardians om de walker te slopen. Zit nog steeds te foeteren met de knoppen, het werkt gewoon niet. Daar hadden ze niets aan moeten doen, afblijven en lekker de oude stijl aanhouden van wat het was. Heb nu al te vaak een special attack gedaan terwijl ik iets heel anders wilde doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei, daar persoonlijk geen last van gehad, maar heb je het over de traditionele Zelda of over de vorige Hyrule warriors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

HW uiteraard, daar was bevestigen met A, kistjes openen e.d. met A, dodgen met A, special attack met X. Niet gewoon aanvallen met X, dodgen met B en special attack met A. :F

En ook geen enkele optie bieden in de game. Je kan het via de settings van de console doen, maar dat verkloot meer dan je er mee oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, zal daar minder last van gehad, maar snap je probleem natuurlijk. Waarom iets aanpassen dat werkt, maar misschien vond men dit beter zo, wie zal het zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen idee. Heb met BotW aan het begin ook flink gevloekt dat ik telkens m'n wapen weg deed of ging rennen terwijl ik wilde aanvallen. Dat kwam uiteindelijk wel goed, maar waarom men juist op zo'n cruciale knop als A de special attack heeft gezet, zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen.

Pagina: 1 ... 69 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic