Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:15

RayNbow

Kirika <3

Leviathan bones gevonden in het besneeuwde gebied. *O*

Ook een simpele, maar coole shrine gevonden (Steady Thy Heart).
Edmin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:39: Daar ook geen plek kunnen vinden om pijlen bij te scoren helaas.
In de kamer voor het gevecht zou je als het goed is potten moeten kunnen vinden. Deze potten zouden pijlen moeten bevatten.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

Edmin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:39:
Hmmm... zojuist de leider van de Yiga bende uitgeschakeld in de eerste try. Was goed te doen. Echter, kostte het me al mijn ice en ancient arrows en een bomb arrow omdat ik zonder gewone pijlen de schuilplaats in ging. Daar ook geen plek kunnen vinden om pijlen bij te scoren helaas.
Die leider had je ook zonder (veel) pijlen wel kunnen uitschakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

sjaak88 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:25:
[...]

Zijn er veel mensen met rupees problemen eigenlijk hier? Ik heb echt nog nooit rupees gefarmed. De ores welke je tegenkomt verkoop ik gewoon altijd en ik ben weer rijk.

Alleen helemaal op het begin, toen wou ik perse mijn huis kopen en heb dan via dat gokken rupees gefarmed.

Trouwens wel grappig dat het precies dezelfde plek is waar ik de draak voor het eerst tegenkwam en mijn horns claws etc heb gefarmed :) Alleen wat hij zegt dat hij alleen spawned om 5 AM is volgens mij niet waar. Ze spawnen meerdere keren per dag. Het was bij mij geen 5 AM, maja heb ook wel eens gehad dat de draak zomaar een uur later kwam. Misschien wisselt dit wel bij iedere blood moon?
Da's niet zo slim, die heb je nodig voor verschillende armor upgrades :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:37
90710 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 00:23:
[...]

Da's niet zo slim, die heb je nodig voor verschillende armor upgrades :p
Die heb ik al allemaal, tenminste welke ik wilde hebben geupgrade :) Gems heb ik echt in overvloed, Stone Talos killen geeft je erg veel en als je eenmaal silver vijanden tegenkomt droppen zij ook allemaal gems en natuurlijk elke ore die je tegenkomt kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had gister ook wat verschillende pijlen ingeslagen. Van ruim 4k rupees naar iets meer dan 1k. Wat ores verkocht, want >80 topaz is leuk, maar kan net zo goed wat van verkopen. Nog 45 over gehouden, lekker voor de portemonnee. Net als wat saphs en rubies.

Heb ook een memory erbij, bij de Zora's. Krijg je automatisch als je het verhaal daar volgt, maar toch, leuk om te zien. Die bij de Rito had ik ook al eerder gehaald. Je zal vast bij de andere twee een herinnering krijgen, maar bij de Gerudo ben ik nog niet zo ver en de Gorons heb ik nog niet eens geprobeerd omdat je op weg daarheen in de fik vliegt. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:06
sjaak88 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:25:
[...]
Alleen wat hij zegt dat hij alleen spawned om 5 AM is volgens mij niet waar. Ze spawnen meerdere keren per dag. Het was bij mij geen 5 AM...
Dat dacht ik eerst ook maar toen ik het zelf ging proberen kwam hij iedere ochtend direct het water uit vliegen dus het werkt wel degelijk. Ik had na ongeveer 20 minuten 21k rupees binnen gehaald. Toen had ik geen zin meer.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zo.. ik ben weer van Eventide Island af.. ben benieuwd naar de rest! :P
Ik denk dat ik maar eens richting Hatano Research Center ga, op naar nieuw avontuur :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

psychoclown schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:33:
Zo.. ik ben weer van Eventide Island af.. ben benieuwd naar de rest! :P
Ik denk dat ik maar eens richting Hatano Research Center ga, op naar nieuw avontuur :)
Mooi he, ik heb de Hatano regio al behoorlijk doorgelopen, maar Eventide ben ik nog niet geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:16

luigi87

Domotica Fanaticus

voorheen ging ik altijd met een grote boog om de Guardians heen, vooral de gene die liepen. Inmiddels vindt ik niks leuker dan de poten afhakken van zo een lopende versie en dan lekker hakken :D zekers als die zijn loot dropt, yeah spare parts :+
Soms lukt het ook met de shield parry, maar vaak genoeg ook niet. is nog best lastig.

En zelf die major strenght shine tests zijn nu goed te doen. Moet eerlijk bekennen dat ik ook nu wel leuk begin te vinden.
Sir_Hendro schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:16:
[...]

Dat dacht ik eerst ook maar toen ik het zelf ging proberen kwam hij iedere ochtend direct het water uit vliegen dus het werkt wel degelijk. Ik had na ongeveer 20 minuten 21k rupees binnen gehaald. Toen had ik geen zin meer.
Ga het ook eens proberen. Dacht dat je bij Rassla lake het zelf ook kon doen. heb hem daar ook wel eens zien verschijnen of verdwijnen in die plas water.
Zijn de plekken van het verschijnen van die vuurdraak ook bekend? en van de derde draak? weet niet eens welke dit is want heb hem nog nooit gezien. (alleen de gele bliksem en de rode vuur versie).

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Je hebt die bliksem, de vuur en inderdaad die andere. Die laatste zit
spoiler:
in de bergen als je ongeveer de route van de pine trees volgt bij Hateno. Dus richting de bergen en dan naar rechts. Daar zit dan de draak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Arunia schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:23:
Je hebt die bliksem, de vuur en inderdaad die andere. Die laatste zit
spoiler:
in de bergen als je ongeveer de route van de pine trees volgt bij Hateno. Dus richting de bergen en dan naar rechts. Daar zit dan de draak.
spoiler:
Ah ja inderdaad die ben ik dan tegenkomen, die zit bovenop die soort van ijsberg met zo een aanbidpoppetje toch in die ijsberg? Begreep niet wat ik daar moest doen en ben er uit eindelijk met lege handen vertrokken. Wat moet je daar nou eigenlijk doen? kan me iets herinneren dat iets van je geleerde krachten moest laten zien?

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-06 14:17
Bij shrines of xyz moet je de bijpassende dragonscale gebruiken om te activeren. Daarom krijg je de eerste keer ook altijd een scale, ook al raak je de hoorn.

De drie draken reizen hele stukken kaart over.
Bliksemdraak heb ik al gespot vanaf de Gerudo noordelijke bergen t/m de zuidoost Jungle.
Vuurdraak vanaf de vulkaan t/m de vallei bij de grote brug richting de Rito, eigenlijk vanaf N t/m NW/W van de kaart.
IJsdraak rondom Lanayru mountain, die reist ook de hele vervallen promenade richting Kakariko af.

[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 06-04-2017 14:56 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 13:58
luigi87 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:27:
[...]

spoiler:
Ah ja inderdaad die ben ik dan tegenkomen, die zit bovenop die soort van ijsberg met zo een aanbidpoppetje toch in die ijsberg? Begreep niet wat ik daar moest doen en ben er uit eindelijk met lege handen vertrokken. Wat moet je daar nou eigenlijk doen? kan me iets herinneren dat iets van je geleerde krachten moest laten zien?
spoiler:
Wat je met de draak moet doen is het spul (wat je ook in de wereld en divine beasts tegenkomt) waardoor ganon controle over ze heeft van de draak af zien te krijgen, dit doe je dus door de ogen die er op zitten met een pijl of een ander object te raken, protip: verzamel genoeg pijlen :P ik moest dit gevecht met mijn allerlaatste pijl eindigen, waarna het standbeeld leuk roept schiet er nog een pijl op ;w gelukkig kon ik ook een zwaard gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Señor Sjon schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:32:
Bij shrines of xyz moet je de bijpassende dragonscale gebruiken om te activeren.

De drie draken reizen hele stukken kaart over.
Bliksemdraak heb ik al gespot vanaf de Gerudo noordelijke bergen t/m de zuidoost Jungle.
Vuurdraak vanaf de vulkaan t/m de vallei bij de grote brug richting de Rito, eigenlijk vanaf N t/m NW/W van de kaart.
IJsdraak rondom Lanayru mountain, die reist ook de hele vervallen promenade richting Kakariko af.
Ja dat was me met de Bliksemdraak al wel gelukt. maar de blauwe moet ik eerst nog even helpen blijkbaar :P
Sokkeh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:36:
[...]

spoiler:
Wat je met de draak moet doen is het spul (wat je ook in de wereld en divine beasts tegenkomt) waardoor ganon controle over ze heeft van de draak af zien te krijgen, dit doe je dus door de ogen die er op zitten met een pijl of een ander object te raken, protip: verzamel genoeg pijlen :P ik moest dit gevecht met mijn allerlaatste pijl eindigen, waarna het standbeeld leuk roept schiet er nog een pijl op ;w gelukkig kon ik ook een zwaard gooien
Top, Thanks dan snap ik wat er daar van me verwacht wordt. heb de die lokatie vrijwel direct na Hateno bezocht en was had toen uberhaupt nog geen Divine beasts gezien. als ik weer is in de buurt ben daar ga hem helpen :P

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-06 13:58
luigi87 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:53:
Top, Thanks dan snap ik wat er daar van me verwacht wordt. heb de die lokatie vrijwel direct na Hateno bezocht en was had toen uberhaupt nog geen Divine beasts gezien. als ik weer is in de buurt ben daar ga hem helpen :P
Ik was daar voor het eerst ook in dezelfde situatie, alleen mijn gamerinstinct opgebouwd door vele jaren achter schermen zitten vertelde mij dat ogen en pijlen een goeie combi waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Sokkeh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:13:
[...]

Ik was daar voor het eerst ook in dezelfde situatie, alleen mijn gamerinstinct opgebouwd door vele jaren achter schermen zitten vertelde mij dat ogen en pijlen een goeie combi waren :D
Hehe, volgens mij liep ik toen nog niet eens rond met een boog maar met een takje :P was bij mij totaal niet in me opgekomen om een boog te gebruiken.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Grappig:

http://www.dailynintendo....na-dertig-jaar-aangepast/
De NES Classic Mini omvat dertig games die op de miniatuurversie van de NES geïnstalleerd staan. Een van de speelbare titels is The Legend of Zelda, maar onderscheidt zich door een herstelde typefout van de originele game.
Afbeeldingslocatie: https://www.dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2017/04/zelda-correction-1024x461.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaak88

Dit is wel erg interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Interessante observaties in de YouTube comments van deze video:
0:06 Anyone else notice how this theme begins with the notes "mi fa mi fa mi fa mi"?
Do Re (King DoRePhan) Mi Fa (Mipha) Sol La (Japanese L=R > Sora > Zora) Si Do (SiDon)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Edmin schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:12:
[...]

Mooi he, ik heb de Hatano regio al behoorlijk doorgelopen, maar Eventide ben ik nog niet geweest :)
Ik ben benieuwd! Eventueel vond ik zelf wel erg tof, veel geleerd weer.. :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mipha is ook wel een schatje eigenlijk O+. Als Link niks met Zelda kan krijgen, is ze een goed alternatief. :P

Zit nu in Vah Ruta. Leuke puzzels waar je net even anders moet nadenken voor de oplossing en echt moet gaan nadenken over mogelijkheden. Heb de Lynel daarvoor uiteraard ook gedaan. Best leuk, relatief makkelijk maar nou heeft die ook de minste health van alle Lynels heb ik begrepen. Moet ook wel, want m'n wapens zijn allemaal nog heel. :P Kleine teleurstelling, want nu moest ik een wapen weggooien om die van hem te kunnen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Hero of Time schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:44:
Mipha is ook wel een schatje eigenlijk O+. Als Link niks met Zelda kan krijgen, is ze een goed alternatief. :P
Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jep, helaas gaat dat niets meer worden.

Divine Beast gedaan. De eindbaas daar was ook weer leuk. Niet echt een super uitdaging en kreeg een paar klappen die ik met 15 hartjes prima kon hebben. Ik was na afloop alleen zo stom om de rubber helm op m'n kop te zetten, zodat je de gezichtsuitdrukking van Link niet kan zien. :F

En zo blij dat ik nog een foto had van een rode Lynel. :) De meeste vijanden gooi ik weer weg als ze eenmaal in je beastiary staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Gisteravond maar eens de vergeten tempel ingelopen. 8)
Hero of Time schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:44:
Mipha is ook wel een schatje eigenlijk O+.
Mipha = best girl. :p

Edit: zelfs ongeacht hoe Link er uitziet... ;)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7SXMLEVsAEz8G_.jpg
(outfit "spoiler"; fanart; leesvolgorde rechts->links)
Heb de Lynel daarvoor uiteraard ook gedaan. Best leuk, relatief makkelijk maar nou heeft die ook de minste health van alle Lynels heb ik begrepen.
De Lynel is optioneel. Toen ik daar was haalde ik het nog niet in m'n hoofd om een Lynel aan te vallen. :p
(Geen idee nu hoeveel hartjes ik had, maar het moeten er minder dan 7 zijn geweest.)

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 07-04-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:21:
[...]

Edit: zelfs ongeacht hoe Link er uitziet... ;)
spoiler:
(outfit "spoiler"; fanart; leesvolgorde rechts->links)
:D
[...]

De Lynel is optioneel. Toen ik daar was haalde ik het nog niet in m'n hoofd om een Lynel aan te vallen. :p
(Geen idee nu hoeveel hartjes ik had, maar het moeten er minder dan 7 zijn geweest.)
Dat las ik later pas. Toen ik op die plek aan kwam, nog ver buiten zijn zicht, stond ik opeens achter een rots en was de aandacht van dat beest half getrokken. Nog geen 5 seconden later stond hij bij mij, terwijl ik om de rots wilde lopen om 'm te ontwijken. Was niet echt optioneel meer, tenzij ik als een idioot zou gaan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hmm...
I love how Mipha and Sidon's themes are reharmonized versions of each other.
Iemand hier met een getraind gehoor? :p

* RayNbow kan alleen hier en daar lichte overeenkomsten horen door wat met het tempo te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 420148

RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:21:
Gisteravond maar eens de vergeten tempel ingelopen. 8)

[...]

Booo. Urbosa = best girl.

Moet wel zo kotsen van de voices van Zelda en Mipha. Slechte Britse VA's |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 09:11
Ja dat klopt wel ja. Ik denk dat ze beter alleen tekst ballonnen hadden kunnen gebruiken. Zelda lijkt wel een of andere sexlijn stem die ook nog eens niet meeleeft met het verhaal.

De eerste keer dat ik die stem hoorde dacht ik het gelijk... geef mij maar weer de tekst ballonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
sygys schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:11:
Ja dat klopt wel ja. Ik denk dat ze beter alleen tekst ballonnen hadden kunnen gebruiken. Zelda lijkt wel een of andere sexlijn stem die ook nog eens niet meeleeft met het verhaal.

De eerste keer dat ik die stem hoorde dacht ik het gelijk... geef mij maar weer de tekst ballonnen
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De eerste keer dacht ik dat ze nooit de triforce zou krijgen met dat piepstemmetje en gemuts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06 11:11
Edmin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:39:
Hmmm... zojuist de leider van de Yiga bende uitgeschakeld in de eerste try. Was goed te doen. Echter, kostte het me al mijn ice en ancient arrows en een bomb arrow omdat ik zonder gewone pijlen de schuilplaats in ging. Daar ook geen plek kunnen vinden om pijlen bij te scoren helaas.
dan had je toch beter moeten zoeken. Ik weet zeker dat je daar pijlen kan vinden. Enne er ligt ook nog voor 600 rupees aan stenen in dat hol.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Lanithro schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:30:
[...]

dan had je toch beter moeten zoeken. Ik weet zeker dat je daar pijlen kan vinden. Enne er ligt ook nog voor 600 rupees aan stenen in dat hol.
Plus al die Yiga clan members ervoor, zij droppen ook allemaal pijlen toch?
Ik kreeg juist kei veel pijlen daar kan ik goed herinneren :)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaak88 op 07-04-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:06:
[...]

Booo. Urbosa = best girl.

Moet wel zo kotsen van de voices van Zelda en Mipha. Slechte Britse VA's |:(
Gisteren met mijn 2e account maar eens Zelda opnieuw gaan spelen. Meteen Zelda's stem weer aan het begin. Ik vind deze echt zoooo onwijs slecht (net zoals die van Mipha) :X

Een boel van die andere, voornamelijk de mannelijke characters zijn best aardig tot vrij goed ingesproken. Echter is het wel slechte zaak om de belangrijkste character uit het spel zo te verneuken qua stem. Zelda praat als een meisje met een geestelijke beperking die onder een zware depressie lijdt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sygys schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:11:
De voice acting in BotW is inderdaad een ramp. Zelden zo'n slechte acteurs gehoord, links of rechts een uitzondering daargelaten. Revali en Daruk vallen bijvoorbeeld nog wel mee.

Ik zou liever zien dat je de taal kan kiezen los van de taal van je systeem en dat je dus de Japanse voice actors kan horen met Engelse subs. Voice acting is in Japan dankzij anime veel groter dan hier in het westen en ik wed dat ze betere acteurs hebben gevonden voor de Japanse variant van het spel.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Riju is de betere Gerudo.
Slechte Britse VA's |:(
Je bedoelt Amerikaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:45:
[...]

Riju is de betere Gerudo.

[...]

Je bedoelt Amerikaans?
Zelda klinkt wel Brits maar is het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Revali had ik alleen per direct neigingen om hem te 'verrijken' met ancient arrows. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Volgende keer moeten ze weer Simlish spreken:
Wogogfdjgfd lkljlkdsfjdsf ldkfjjhhjgfd!! okhgf?! kjgldfg!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-04-2017 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sjaak88 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:46:
[...]

Zelda klinkt wel Brits maar is het niet?
Correct. Zowel de stem van Zelda als die van Mipha zijn Amerikaans.

Dit zijn Britse stemmen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-06 14:16
Ik vind het erg lastig om het verschil tussen Zelda en Mipha te horen. Op zich vind ik de VA nog niet zo slecht (geen FF X taferelen).

Ik vind het alleen altijd jammer dat het in Japan blijkbaar de standaard is om dingen half the voice acten en dan gewoon weer over te gaan in tekst halverwege een cutscene.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:03:
Ik vind het erg lastig om het verschil tussen Zelda en Mipha te horen.
Klinkt bekend. Ik was (als eerste) met Mipha's Divine Beast bezig en pas achteraf, toen je Mipha weer even in beeld kreeg, had ik door dat ik niet al die tijd advies had gekregen van Zelda... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Je hoort het verschil toch wel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mipha = 4 jarige kinderstem
Zelda = depressieve tiener stem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 09:02

Freshnezz

Why so serious?

Wat Mipha zegt als Mipha's Grace aangeroepen wordt: "It's my pleasure" (?) ofzo... das aardig tenenkrommend... (nog tenenkrommender is de Nederlandse vertaling 'Mipha's genade') 8)7

Daruk daarentegen is gewoon een baas met z'n "Daruk's protection is ready to roooolll" _/-\o_

Revali is gewoon een klootzak en klinkt ook zo :P

[ Voor 8% gewijzigd door Freshnezz op 07-04-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-06 14:16
Serieus? Genade? Dat was de minst toepasselijke vertaling voor wat het is. Gevalletje vertaling op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ik vind het allemaal wel jammer dat Daruk's protection altijd geactiveerd wordt, ook al block je met je shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Wel interessant hier een aantal van de stemmen uit de game en de voice actors:

Spoilers, duh:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjaak88 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:23:
Ik vind het allemaal wel jammer dat Daruk's protection altijd geactiveerd wordt, ook al block je met je shield.
Dan zet je deze toch gewoon uit in je Inventory?
RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:51:
[...]

Correct. Zowel de stem van Zelda als die van Mipha zijn Amerikaans.
Eentje is Canadees. Maar goed, dat verklaart dat semi-Britse kutaccent dus. Het zijn non-Britten die Brits proberen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:42:
[...]

[...]

Eentje is Canadees. Maar goed, dat verklaart dat semi-Britse kutaccent dus. Het zijn non-Britten die Brits proberen te zijn.
Dat kan ik doen maar dan heb ik niks aan de ability? :P Ding hoort alleen te activeren als je geraakt wordt, niet bij shield blocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:10:
Je hoort het verschil toch wel? :p
Nu wel, maar in de eerste instantie niet. Ik had op dat moment Zelda maar een paar keer gehoord en Mipha slechts één keer. En ook nog eens niet beide op dezelfde dag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:42:
[...]

[...]

Eentje is Canadees. Maar goed, dat verklaart dat semi-Britse kutaccent dus.
Nou nou nou, dat was ook niet nodig...
Het zijn non-Britten die Brits proberen te zijn.
Zelf vond ik de stemmen erg goed in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
90710 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:50:
[...]

Nou nou nou, dat was ook niet nodig...

[...]

Zelf vond ik de stemmen erg goed in de game :)
Meen je dat laatste nou? 8)7 Naja ieder zijn eigen mening maar vergelijk het met bijvoorbeeld FFXV Noctis vooral. Spreekt tenminste met echte emotie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verbetering: ik vind het kut wanneer non-Britten maar wat aankloten en het na proberen te doen, wat ongelofelijk fake klinkt, zoals in Zelda dus. Ik zie ook helemaal niet wat het toevoegt. Hyrule heeft niets met Engeland te maken. Dan hadden ze Britse VA's moeten inhuren. Voice acting in BotW is erg zwak.

Revali, Zelda, Mipha zijn de ergste offenders. Krijg altijd het gevoel dat ik een nagesynchroniseerde kindertekenfilm zit te kijken tijdens die memories.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 07-04-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of op zijn minst goeie acteurs. Mipha klinkt alsof ze haar zinnetjes van een blaadje aan het oplezen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

@sjaak88 Ik heb geen FFXV gespeeld dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar verder, ja, ik vind de stemmen niet slecht. Ik heb games gespeeld met vreselijke VA en ook games met goede VA, en persoonlijk ligt Breath of the Wild bij de tweede groep.

Het is iig stukken beter dan "Hey excuuuuuuse me, Princess!" uit de TV serie.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HpviOqt-oSo]

[ Voor 21% gewijzigd door 90710 op 07-04-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Link heeft toch helemaal geen voice-acting? In OoT maakte ie meer geluid.

De cutscenes in BotW van de memories e.d. komen erg houterig over. Vooral omdat Link als stille willie monologen aanhoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Señor Sjon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:01:
Link heeft toch helemaal geen voice-acting? In OoT maakte ie meer geluid.
Dat speelt juist in het verhaal van BotW waarom hij niks zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
NMe schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:55:
Of op zijn minst goeie acteurs. Mipha klinkt alsof ze haar zinnetjes van een blaadje aan het oplezen is...
Bij Zelda toch ook?

Volgens mij was de solicitatie voor de rol vrij eenvoudig. "Do you have any experience in voice acting?", "No, i don't", "Ok, you're hired!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
90710 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:56:
@sjaak88 Ik heb geen FFXV gespeeld dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar verder, ja, ik vind de stemmen niet slecht. Ik heb games gespeeld met vreselijke VA en ook games met goede VA, en persoonlijk ligt Breath of the Wild bij de tweede groep.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4RaLtIr2bjA]

Bekijk deze scene en oordeel zou ik zeggen. Pas op, kijk niet als je het spel nog wilt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Grappig hoe de smaken van de voice acting zo verschillen. Had er zelf eigenlijk ook niet echt problemen mee. Vond zelf de stem van Mipha en Zelda eigenlijk wel goed passen bij de characters ookal was het fake brits.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
blmp schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:49:
Grappig hoe de smaken van de voice acting zo verschillen. Had er zelf eigenlijk ook niet echt problemen mee. Vond zelf de stem van Mipha en Zelda eigenlijk wel goed passen bij de characters ookal was het fake brits.
Ik heb er ook geen grote problemen mee, maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld FF XV is het gewoon slecht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Maar ja, dat is Square Enix. Zij hebben een groot budget alleen al voor voice acting. Zie games als Tomb Raider en Life Is Strange; allemaal uitmuntend qua stemmen.

Maar als je naar spellen als de nieuwe Mass Effect kijkt... die is gewoon slecht qua VA. Of...

Het enige wat je kan inbrengen tegen de stemmen in Breath of the Wild is het fake "Britse" accent (zonder enige vorm van Brits dialect, etc.) Maar ik kan me best indenken dat mensen in Hyrule zo zouden spreken.

Ergens vind ik het jammer dat het in het Engels is en niet in Hylian, maar dat zou verder niemand verstaan. Ik ben iig wel dankbaar dat er een vertaling is en dat niet iedereen naar de Japanse stemmen moet luisteren. Want daar kan ik echt niet tegen die veelal hoge Japanse stemmen.

[ Voor 52% gewijzigd door 90710 op 07-04-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
90710 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:59:
Maar ja, dat is Square Enix. Zij hebben een groot budget alleen al voor voice acting. Zie games als Tomb Raider en Life Is Strange; allemaal uitmuntend qua stemmen.

Maar als je naar spellen als de nieuwe Mass Effect kijkt... die is gewoon slecht qua VA. Of...
[video]

Het enige wat je kan inbrengen tegen de stemmen in Breath of the Wild is het fake "Britse" accent (zonder enige vorm van Brits dialect, etc.) Maar ik kan me best indenken dat mensen in Hyrule zo zouden spreken.

Ergens vind ik het jammer dat het in het Engels is en niet in Hylian, maar dat zou verder niemand verstaan. Ik ben iig wel dankbaar dat er een vertaling is en dat niet iedereen naar de Japanse stemmen moet luisteren. Want daar kan ik echt niet tegen die veelal hoge Japanse stemmen.
Sommige vinden de Japanse stemmen juist vele male beter. Ze hadden makkelijk bij opties je kunnen laten kiezen of je Engels of Japans wou, zoals bij bijvoorbeeld weer FFXV :P

En ik vergeef Nintendo het ook dat de voice acting niet zo super is, het is tenslotte de eerste keer dat zij dit doen. FFX was ook een ramp qua voice acting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sjaak88 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:14:
En ik vergeef Nintendo het ook dat de voice acting niet zo super is, het is tenslotte de eerste keer dat zij dit doen. FFX was ook een ramp qua voice acting.
Eerste keer? En Xenoblade dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:20:
[...]

Eerste keer? En Xenoblade dan? :p
Dat spel is uitgegeven door Nintendo maar gemaakt door Monolith Soft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sjaak88 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:23:
[...]

Monolith Soft is al sinds 2007 van Nintendo. :p Daarnaast heeft Nintendo of Europe de vertaling gedaan van Xenoblade Chronicles op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
RayNbow schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:27:
[...]

Monolith Soft is al sinds 2007 van Nintendo. :p Daarnaast heeft Nintendo of Europe de vertaling gedaan van Xenoblade Chronicles op de Wii.
Oh oeps foutje van mij :o Dan hadden ze voor Zelda ook Nintendo of Europe het laten moeten doen =/

[ Voor 11% gewijzigd door sjaak88 op 07-04-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sjaak88 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:30:
[...]

Oh oeps foutje van mij :o Dan hadden ze voor Zelda ook Nintendo of Europe het laten moeten doen =/
NoA is niet altijd verkeerd qua localization. Wat ze bijv. bij Kid Icarus Uprising hebben gedaan is goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

sjaak88 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:23:
[...]

Joke's on you. Monolith Soft heeft óók aan Breath of the Wild gewerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zag net in een YT comment een goede tip voor Eventide Island. Aangezien je alles verliest, drop een wapen of twee op je vlot. Iets wat ik ga doen als ik die kant op ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
90710 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:35:
[...]

Joke's on you. Monolith Soft heeft óók aan Breath of the Wild gewerkt :+
:'( Waarom zuigen de stemmen nu dan zo :P Xenoblade was het top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:49
Ik sta naast bij middelste cedar op mount lanayru, naast hateno village. Er is daar een boomstronk en als je erop gaat staan komt eronder een pijl uit die een gele timer start. Ik heb echt geen idee wat de bedoeling is!

Het internet weet het ook niet en verwijst altijd naar de "secrets of the cedars quest". Maar dat is het niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06 11:11
Is er geen gele cirkel ergens? Misschien in de lucht.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:49
Ja die is er wel! En heb bij een andere plek ook nog zo'n stronk gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Vanx schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:18:
Ja die is er wel! En heb bij een andere plek ook nog zo'n stronk gevonden!
Je moet daardoor heen vliegen binnen de bepaalde tijd, is de cirkel weg dan ben je te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 12:04
Vanx schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:08:
Ik sta naast bij middelste cedar op mount lanayru, naast hateno village. Er is daar een boomstronk en als je erop gaat staan komt eronder een pijl uit die een gele timer start. Ik heb echt geen idee wat de bedoeling is!

Het internet weet het ook niet en verwijst altijd naar de "secrets of the cedars quest". Maar dat is het niet.

Iemand een idee?
Toch vrij voor de handliggend nee met die cirkel :) er zijn er toch zo een aantal in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Naar de cirkel toe voor een korok seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

CyBeRSPiN schreef op donderdag 6 april 2017 @ 00:12:
[...]

Die leider had je ook zonder (veel) pijlen wel kunnen uitschakelen ;)
Ik ben maar even teruggegaan en heb de pijlen in de kamer ervoor gepakt. Scheelt iig weer ancient arrows. Maar hoe heb jij dit zonder pijlen gedaan? Elk wapen dat ik naar zijn kop gooi breekt en de Sheika spells hebben geen nut.

Het weer is blijkbaar niet heel persistent. Ik ging net dood in de stromende regen en bij het herladen was het stralend weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

90710 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:59:
Oh.....dus het excuus voor slechte voice acting in BotW is dat Nintendo de ervaring (??) of het budget (???) van Square Enix mist?

Letterlijk elke andere taal klinkt beter dan de Engelse:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gerudo even wat meer verkend. Maar dan, wat zijn die grabazoids vervelend. Twee weten te doden met moeite en de derde heeft mij gedood. Stond ik weer een pleuris eind terug. Net maar even wat tips gelezen voor het verslaan van die Modulga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
Ik zie heel vaak een cirkel met stenen, maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Iemand enig idee?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15-06 22:45
Gynnad schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:52:
Ik zie heel vaak een cirkel met stenen, maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Iemand enig idee?
maak de cirkel compleet, zet er een steen bij, vaak ergens in de buurt te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:30
Als er een steen mist uit de cirkel dan kun je die zoeken en op de lege plaats leggen, dan krijg je een Korok seed. Soms kan zo'n cirkel volgens mij ook een plek zijn waar je een Korok seed krijgt als je binnen de cirkel land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 07:44
Gynnad schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:52:
er zal in deze cirkels 1 steen missen, die steen zal ergens in de buurt liggen en als je dan de cirkel compleet maakt krijg je een korok seed, ook kan het zijn dat het een kruis is of iets dergelijks, ik had er ook 1 gevonden waarbij er 2 groepen stenen zijn die het zelfde er uit moeten zien.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
Aah jezus, wat voel ik me doen.. Nooit opgevallen dat er iets ontbreekt.. Had al geprobeerd alleen stenen op te tillen, maar dat kon niet..

Thanks

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

Edmin schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:23:
[...]

Ik ben maar even teruggegaan en heb de pijlen in de kamer ervoor gepakt. Scheelt iig weer ancient arrows. Maar hoe heb jij dit zonder pijlen gedaan? Elk wapen dat ik naar zijn kop gooi breekt en de Sheika spells hebben geen nut.
Met magnesis/stasis steeds die ballen/mijnen boven ze hoofd drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:22:
[...]

Met magnesis/stasis steeds die ballen/mijnen boven ze hoofd drukken ;)
Dat zal dan wel een verkeerde timing van mijn kant zijn. Ik kreeg geen enkel effect uit die spells op die ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

NMe schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:02:
[...]

Oh.....dus het excuus voor slechte voice acting in BotW is dat Nintendo de ervaring (??) of het budget (???) van Square Enix mist?

Letterlijk elke andere taal klinkt beter dan de Engelse:
[video]
Ik heb de andere talen behalve de Japanse niet beluisterd en ik vind dan de Engelse beter. Japans zijn vooral de hoge stemmen die je in veel anime ziet / hoort. En dat past mi. gewoon niet bij Zelda.

En zo zie ik gewoon voornamelijk de mensen nu zeuren die aanvankelijk een Japanse taaloptie wilde zien. Maar ik roep al sinds de Switch trailer van vorig jaar dat ik of. Geen VA, óf in Hylian (taal), óf gewoon in het Engels wil. Gezien ik Japans helemaal niet vind passen bij dit spel.

[ Voor 20% gewijzigd door 90710 op 08-04-2017 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Engels past prima bij dit spel, Japans ook. Maar deze voice acting is gewoon rampzalig. Je lijkt zo'n beetje de enige te zijn die het totale gebrek aan acteertalent bij met name de actrices achter Mipha en Zelda niet hoort.

Overigens is de hoogte van de stem van bijvoorbeeld Zelda zowel in het Engels als in het Japans ongeveer gelijk dus ik begrijp niet waar je het over hebt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Japans is vééls te overdreven...

Em helemaal nu ik de context van die scene ken, blijf ik erbij dat de Engelse gewoon beter is.

Maar goed, we zitten in een deadlock hier. We gaan het nooit eens worden.

Dus eindig ik de discussie met: Ik vind de voice acting van Link het beste in de game :+

[ Voor 60% gewijzigd door 90710 op 08-04-2017 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:26
Gynnad schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:59:
Aah jezus, wat voel ik me doen.. Nooit opgevallen dat er iets ontbreekt.. Had al geprobeerd alleen stenen op te tillen, maar dat kon niet..

Thanks
Tip: de missende steen ligt in het verlengde van het gat... Kan niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
90710 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:41:
Maar goed, we zitten in een deadlock hier. We gaan het nooit eens worden.
Ftfy:
Let's agree to disagree.

Ikzelf kan me voorstellen dat mensen zich er aan storen. Maar ben er zelf niet mee bezig hoe het in gesproken is. Het is niet super goed, maar het kan stukken slechter (ook beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand een idee wat je met de stenen cirkels in het water moet? Weet zeker dat je ook daar Korok seeds moet kunnen halen maar ik heb echt geen flauw benul. Er lag eens een metalen steen in de buurt op de bodem die ik er in heb gedonderd maar er gebeurde toen niks. Misschien dat ik gewoon dom bezig ben, heb wel eerder van die eureka momentjes gehad (zoals het duiken in een cirkel van waterlelies)...

E: Vind de Engelse voice acting overigens prima. Ik stoor me er geen moment aan, al vind ik het ook niet uitmuntend o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:21
Thomas schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:19:
Iemand een idee wat je met de stenen cirkels in het water moet? Weet zeker dat je ook daar Korok seeds moet kunnen halen maar ik heb echt geen flauw benul. Er lag eens een metalen steen in de buurt op de bodem die ik er in heb gedonderd maar er gebeurde toen niks. Misschien dat ik gewoon dom bezig ben, heb wel eerder van die eureka momentjes gehad (zoals het duiken in een cirkel van waterlelies)...

E: Vind de Engelse voice acting overigens prima. Ik stoor me er geen moment aan, al vind ik het ook niet uitmuntend o.i.d.
Gooi een gewone steen in de cirkel van rotsen. Een metalen steen of iets anders helpt niet.. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Hero of Time schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:34:
Gerudo even wat meer verkend. Maar dan, wat zijn die grabazoids vervelend. Twee weten te doden met moeite en de derde heeft mij gedood. Stond ik weer een pleuris eind terug. Net maar even wat tips gelezen voor het verslaan van die Modulga.
Molduga is best makkelijk. Ga op een steen staan. Gooi een bom op het zand. Die merkt die op en komt die dan naar toe. Als er is laat het ontploffen. Dan valt op zijn rug en kan een paar goede klappen geven. En dit herhaal je een paar keer en het is dood.

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:39:
Je lijkt zo'n beetje de enige te zijn die het totale gebrek aan acteertalent bij met name de actrices achter Mipha en Zelda niet hoort.
Of zoals ik interesseert het je geen bal hoe er geacteerd wordt, daar let ik op bij films/series, niet bij games waar de gesproken tekst IMHO niet overdreven belangrijk is ... het gaat om de game-beleving en daar is niks ms mee.
Edmin schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:15:
[...]
Dat zal dan wel een verkeerde timing van mijn kant zijn. Ik kreeg geen enkel effect uit die spells op die ballen.
Magnesis werkt niet op de eerste ballen, dat zijn rotsen. Pas die ballen met spikes kun je beïnvloeden.

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 08-04-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lees dat mensen hier best moeite hebben met de guardians... Dat heb ik dan weer totaal niet :P. Kon ze vrij snel met m'n schild afweren. Soms gaat er wat mis maar daarom gebruik ik altijd mijn slechtste schilden voor zo'n gevecht. Ik klik altijd nét na dat die laser afschiet, komt geen ammo/wapen te pas aan het killen van die dingen.

Vind die Lynels overigens echt niet te doen, veel te sterk die dingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 08-04-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Voor Lynels en Guardians heb je eigenlijk één héle simpele oplossing: Ancient Arrows :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Guardians zijn ook geen probleem meer hier. Heb eerst een tijdje terug een paar keer met een save-load cycle shield-parry getraind op een Guardian en dat had ik toen na wat oefenen door.

Nu loop/ren/etc. ik echter op een Guardian af en begin gewoon te rammen met m'n Master Sword op z'n poten. :p
(En dan zo nu en dan, mocht het nodig zijn, een Stasis+ of een pijl in z'n oog erbij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

luigi87 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:45:
[...]

Molduga is best makkelijk. Ga op een steen staan. Gooi een bom op het zand. Die merkt die op en komt die dan naar toe. Als er is laat het ontploffen. Dan valt op zijn rug en kan een paar goede klappen geven. En dit herhaal je een paar keer en het is dood.
Ja, dat was dus een van de tips die ik later las. Toen ik gistermiddag m'n Amiibo's wilde scannen voordat ik de laatste Modulga aan ging kwam hij er spontaan aan toen ik bijna klaar was. Ik dacht dat ik ver genoeg stond, maar blijkbaar had hij die zware metalen boxen door die van de Guardian Amiibo komen. Stond ik daar, midden in de woestijn zonder een rots in de buurt. Had hem al snel boven het zand omdat'ie eerder zo'n box aanviel dan mij. Eenmaal boven 't zand is'ie een makkie.

Ben nu ook weer blut. Eerst de laatste Great Fairy gehaald, daarna bij de GSC kleding gekocht en met wat ik nog over had de juwelier geplunderd. Wel een stomme fout gemaakt, een van die dingen had ik al en kocht ik nog een keer. :F Had ik 300 rupees mee kunnen besparen.

Nu maar weer op Shrine jacht.

[ Voor 15% gewijzigd door Hero of Time op 09-04-2017 13:39 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic