Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

Zeror schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:19:
[...]
Net als Octo Balloons aan je vlot plakken zodat ie gaat vliegen. Echt serieus _/-\o_ 8)7
Ik zag die langskomen bij de hints tijdens laden.
Heb er nog niet zo 1,2,3 een toepassing voor ... misschien zwevende bommen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Van het weekend proberen op een Hinox te komen door op z'n hand te gaan zitten/staan. Halverwege viel ik eraf. Na drie pogingen maar twee bommen naast 'm gelegd en af laten gaan. Daarna paar pijlen in z'n oog, zwaard tegen z'n poten zwaaien en neer wassie. :P

@Goner, die Donkey dude met z'n video doet dat. Ook aan een vlot hangen, dan proberen met de Korok Leaf te vliegen, maar helaas, eentje liet los en donderde hij zo naar beneden. :P
* Hero of Time heeft de video maar 1x gezien maar kent 'm wel uit z'n hoofd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wel grappig hoe iedereen het spel anders beleeft. Las hier veel mensen klagen over die verrekte Akkela toren.
spoiler:
Ik heb hem (onbewust) pas gehaald nadat ik de Rito DV binnen had, dat springt toch een stukje makkelijker naar zo'n toren ;)

Sowieso, met die zweefwind kom je ineens op allerlei plekken. Heb ook bij de Gerudo 'dungeon' (in de DV) zo de nodige shortcuts kunnen nemen, zat ineens aan de andere kant van een nog te unlocken deur.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
De tweede keer dat ik bij de Akkala toren kwam was ie ook veel makkelijker. Ik hoefde nog maar één skywatcher te ontwijken en ik kon zo naar boven klimmen. Wel een paar keer kunnen wachten door de verrekte regen, maar uiteindelijk toch boven. Die paarse goo is gelijk weer een teken dat het Master Sword weer maximaal is. :*)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik sta nu bij die stal onderaan Akkala Tower en kijk naar boven ... best intimiderend.
Heb al een keer via zuidkant geprobeerd, maar werd ontdekt door zo'n helikopter. Noordkant maar eens proberen met wat extra stamina steroïden.
Voor de meeste torens (zeker die zonder terrasjes) zoek ik een berg en zweef dan, maar dat gaat hier niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:49:
Voor de meeste torens (zeker die zonder terrasjes) zoek ik een berg en zweef dan, maar dat gaat hier niet werken.
Troost je, Akkala is (IMO) de moeilijkste toren in het spel. De enige die een beetje in de buurt komt wat betreft moeilijkheidsgraad is die in Central Hyrule omdat daar veel guardians zitten en als je die niet eerst killt is het beklimmen van die toren...interessant (maar goed te doen). :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik snap niet dat iedereen die zo moeilijk vind. Ik ben redelijk langs de guardians gesneaked, en als je de route naar boven weet is de rest ook niet zo moeilijk.

Die in Hyrule field was veel irritanter met die guardians overal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:19

RayNbow

Kirika <3

De "moeilijkste" voor mij was Ridgeland Tower (de toren omringd door water, electric lizalfos en electric wizzrobes). Ik probeerde eerst een voor een een paar lizalfos te lokken, maar ik had snel door dat dat een eeuwigheid zou gaan duren...

...toen maar met cryonis pilaren gemaakt en zo rennend/springend naar de toren gesprint. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:46:
De "moeilijkste" voor mij was Ridgeland Tower (de toren omringd door water, electric lizalfos en electric wizzrobes). Ik probeerde eerst een voor een een paar lizalfos te lokken, maar ik had snel door dat dat een eeuwigheid zou gaan duren...

...toen maar met cryonis pilaren gemaakt en zo rennend/springend naar de toren gesprint. :p
Ik voelde al een beetje aankomen dat die lastig zou gaan zijn dus ik heb een makkelijk punt gezocht om (inderdaad) met cryonis te naderen. Daar de lizalfos één voor één uit het water geschoten, en hetzelfde met de wizrobes. :P Toen heel rustig naar boven geklommen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die had toch een route via vanalles wat in het water (was het water? geen moeras?) daar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:51:
Die had toch een route via vanalles wat in het water (was het water? geen moeras?) daar te komen.
Volgens mij heb je een andere in het hoofd. Stond er bij die toren die jij bedoelt ergens een moblin op een bruggetje met een bokoblin die ongeveer op dezelfde plek pijlen op je schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@NMe Ja dat kan kloppen, dan heb ik even geen idee welke die Ridgeland was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Daar ligt ook een vlot volgens mij. Een open vlakte met die toren. Echt irritant. Gewoon maar de schokken ontvangen en dan klimmen klimmen klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Tja, ik dus weer met mn zweefding (geen idee hoe dat heet, als je X ingedrukt houdt), hop in eens over het water heen en aan de toren vast en dan klimmen zonder last van welke enemy dan ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die met open water, Wizzrobes en Lizalfos' heb ik een paar Lizalfoss geschoten, 1 Wizzrobe gedood en de rest gelaten voor wat 't was. De andere Wizzrobes stonden aan de andere kant dus hun aanvallen kwamen tegen de toren aan. Geen last van gehad.

De Wasteland Tower meen ik, die met dat drijfzand achtige meuk moest je idd even een weggetje maken, maar dat kan je dus ook makkelijk met Cryonis doen. Had ik destijds niet aan gedacht, dus al het metaal wat ik vond erin gedonderd en zo een 'brug' gemaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:13:
Had ik destijds niet aan gedacht, dus al het metaal wat ik vond erin gedonderd en zo een 'brug' gemaakt. :P
Had je de dominostenen niet gezien ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Die met die modderpoel, Woodland Tower, zat ik ook wel even mee te klooien hoe ik daar op kwam. Was best ff zoeken, maar dat kwam meer omdat het de eerste toren was, waar ik echt moeite voor moest doen. Had deze toren vrij vroeg in het spel al.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:24:
[...]

Had je de dominostenen niet gezien ? :+
Jawel, maar die beginnen pas halverwege. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gisteren eindelijk een productieve dag gehad met Zelda. Drie shrines, een Korokzaadje en een tower. Daarnaast een paar lizalfos een kopje kleiner gemaakt en door de bliksem getroffen. Kennelijk is er bij die heel brede brug een shrine, maar die heb ik niet gezien. Verderop bij de stal wel. Ik vind de bokoblins te paard wel erg vervelend.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:43
Jorgen schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:04:
Gisteren eindelijk een productieve dag gehad met Zelda. Drie shrines, een Korokzaadje en een tower. Daarnaast een paar lizalfos een kopje kleiner gemaakt en door de bliksem getroffen. Kennelijk is er bij die heel brede brug een shrine, maar die heb ik niet gezien. Verderop bij de stal wel. Ik vind de bokoblins te paard wel erg vervelend.
eerste hit moet je ze proberen van hun paard te gooien, daarna kan je ze gewoon kapot slaan, meestal zijn ze ook hun wapen kwijt als ze vallen. Alleen als het er veel zijn wordt het wat lastiger. Ik probeer meestal met bommen de eerste hit te doen, rondrennen en met A droppen, omkijken en op het juiste moment ploffen. (beetje een lame move, maar zo krijg je zelfs een hinox kapot met wat geduld, als je geen pijlen, of wapens met veel dmg meer hebt).
Volgens mij krijg je ze niet met een gewone pijl van hun paard, maar goed raken, (met zwaarder geschut) is ook lastig en een beetje zonde als nog nog niet zo rijk bent.

Ik ga nu maar eens sparen voor het huisje, lijkt me wel relax om wapens te kunnen stashen. Onee, eerst vah naboris afmaken :9, zoveel te doen!!

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 04-04-2017 16:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Prulleman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:10:
Onee, eerst vah naboris afmaken :9, zoveel te doen!!
En daarna alle Gerudo sidequests om een stukje overpowered gear te krijgen? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat huisje kun je maar 3 per type wapen stallen. Dus uiteindelijk is het niet opslaan van je spullen. Dus: slag, boog en schilden.
Er zou wel iets van een opslag optie mogen zijn. Er is zoveel wat ik wil bewaren, maar dat gaat hem dus niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:43
Arunia schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:13:
Dat huisje kun je maar 3 per type wapen stallen. Dus uiteindelijk is het niet opslaan van je spullen. Dus: slag, boog en schilden.
Er zou wel iets van een opslag optie mogen zijn. Er is zoveel wat ik wil bewaren, maar dat gaat hem dus niet worden.
ah, dat is wel een kostbare beperkte opslag dan.. dan kan je nog beter met map van internet korok zaadjes gaan speuren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Aonuma: "Open air games will be the standard for Zelda":
Famitsu: Making the next Zelda game might be more difficult if you choose to make it an open-air game. What will evolve open-air? How will you make future dungeons? What will the next Zelda title be like?

Aonuma: I think that, in the future, open air games will be the standard for Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Awesome, ik vind dit serieus één van de vetste - zo niet vetste - Zelda games tot nu toe (en dan heb ik nog pas <10% gedaan).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk.. wat heb je eraan. Ik heb ook 9 dingen in m'n huis gepropt en kwam er na 2 weken achter "oh wacht ik heb een huis. Oh wacht, ik heb een paar Lynel-spullen opgehangen"

Het is niet easily accessible, zowel het huis als de spullen, dus ik zie het enkel als decoratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik twijfel zelf tussen de middelste twee. Mag wel wat meer lineair, maar open wereld vind ik ook wel leuk. Of een grotere wereld en meer lineair. Zelda 3 kon je op een gegeven moment ook zelf keuzes maken welke je ging doen wanneer. Echter de Eindbaas kwam gewoon aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hmm, in feite heeft BotW al een beetje lineair iets in zich aan het begin (Great Plateau), geen idee hoe het einde is (nog niet uitgespeeld).

De eerste 85 uur van BotW bevallen me in ieder geval en hoe het verhaal verteld wordt werkt gegeven de setting (geheugenverlies, timeskip). Ik heb echter geen idee hoe het Zelda-team nu verder moet gaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind het open world-idee best leuk maar ik zou graag een consistenter verhaal eromheen zien. Daarvoor zou een volgende game net iets lineairder moeten worden dan die nu is, bijvoorbeeld door afgekaderde stukjes verhaal lineair te vertellen. Dat doen ze nu ook wel een beetje met een cinematic voor en na elke Divine Beast maar dat is net niet genoeg. Je hebt eigenlijk die memories ook nodig, maar vrijwel iedereen die ik daarover spreek laat die tenzij ze er toevallig bij uitkomen liggen tot na de Divine Beasts of zelfs tot na Ganon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Prulleman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:14:
[...]

ah, dat is wel een kostbare beperkte opslag dan.. dan kan je nog beter met map van internet korok zaadjes gaan speuren
Zo vond ik gisteren een zilveren harpoen in het kistje op de brug met de lizalfos. Maar ja, beperkte slagkracht en geen vrij wapenslot, dus laat je de prijs / schat maar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RayNbow schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:21:
Hmm, in feite heeft BotW al een beetje lineair iets in zich aan het begin (Great Plateau),
Die mate van lineariteit en vrijheid is wat mij betreft wel prima. Dat hadden ze wel wat meer mogen doortrekken in de game. Had het leuker gevonden als ik steeds weer een aantal shrines werden vrijgegeven om te betreden nadat je iets voltooid hebt of een bepaald punt gehaald hebt. Iets wat ik, en wie was dat nog meer hier?, meer had verwacht, was dat wanneer je een zone tower hebt geactiveerd, dat je dan pas de shrines kunt ingaan. Dat had wat meer lineariteit gebracht in het spel.

Ik begrijp dat je Runes ook kunt upgraden. Iets wat ik nog niet gedaan heb. Maar had eigenlijk wel gehoopt dat je verderop in het spel wat meer runes zou krijgen voor nog meer mogelijkheden. Bijvoorbeeld een rune om onderwater te kunnen duiken. Of iets met vuur ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 04-04-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:58:
[...]

Die mate van lineariteit en vrijheid is wat mij betreft wel prima. Dat hadden ze wel wat meer mogen doortrekken in de game. Had het leuker gevonden als ik steeds weer een aantal shrines werden vrijgegeven om te betreden nadat je iets voltooid hebt of een bepaald punt gehaald hebt. Iets wat ik, en wie was dat nog meer hier?, meer had verwacht, was dat wanneer je een zone tower hebt geactiveerd, dat je dan pas de shrines kunt ingaan. Dat had wat meer lineariteit gebracht in het spel.
Tenzij daar ook per toren een stukje storytelling bij zit is dat lineariteit om de lineariteit, dat lijkt me dan weer zonde. :P
Ik begrijp dat je Runes ook kunt upgraden. Iets wat ik nog niet gedaan heb. Maar had eigenlijk wel gehoopt dat je verderop in het spel wat meer runes zou krijgen voor nog meer mogelijkheden. Bijvoorbeeld een rune om onderwater te kunnen duiken. Of iets met vuur ofzo.
De upgrade voor Stasis is wel redelijk game-changing omdat je dan ook vijanden tijdelijk kan bevriezen. En die voor de bommen ook wel, aangezien je ze daarmee veel vaker kan gebruiken. Ik denk dat meer runes de game vooral te complex zouden maken. Wat ik wél jammer vind is dat je ze allemaal eigenlijk al vanaf het begin hebt. Je hebt niet echt karakterprogressie afgezien van het aanvullen van je hartjes en stamina wheel.

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 04-04-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

was dat wanneer je een zone tower hebt geactiveerd, dat je dan pas de shrines kunt ingaan. Dat had wat meer lineariteit gebracht in het spel.
Dat had echter ook voor meer loze tijd gezorgd. Als je een gebied toevallig van een andere kant benadert en je ziet een shrine, maar je mag er nog niet in omdat je toevallig de toren aan de andere kant van het gebied hebt beklommen, voelt dat niet echt goed. Wat BotW nu doet is het exploren direct belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jorgen schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:04:
Die brede brug is vast en zeker de brug over Lake Hylia. De pinger die je hoort voor de shrine is voor iets dat een redelijk stuk van de brug af ligt, en een stuk lager. ;)
Prulleman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:10:
Volgens mij krijg je ze niet met een gewone pijl van hun paard, maar goed raken, (met zwaarder geschut) is ook lastig en een beetje zonde als nog nog niet zo rijk bent.
Moet je ze wel raken, anders heeft 't geen nut. Ik schiet ze er zo af met een gewone pijl. ;) Hoor zelfs nog regelmatig *ping* om aan te geven dat ik een headshot heb gemaakt. :P
[...]

Die mate van lineariteit en vrijheid is wat mij betreft wel prima. Dat hadden ze wel wat meer mogen doortrekken in de game. Had het Iets wat ik, en wie was dat nog meer hier?, meer had verwacht, was dat wanneer je een zone tower hebt geactiveerd, dat je dan pas de shrines kunt ingaan. Dat had wat meer lineariteit gebracht in het spel.
/me Meld zich. :Y
Hero of Time schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:50:
Heb nu 2 of 3 shrines gehaald in het gebied met Hyrule Castle terwijl ik de toren nog niet heb. Ik dacht dat de shrines pas beschikbaar kwamen na het inschakelen van de toren, maar blijkbaar zijn ze allemaal al actief. :)
Dat heb je goed onthouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lake Hylia inderdaad ja. En is die ping dan voor die shrine bij de stal? Dan heb ik die gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, midden in 't meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou na het behalen van alle herinneringen dacht ik van, laat ik maar eens Ganon verslaan. En het is me nog gelukt ook. Ik vond het einde erg goed. :) Al moet ik nog als de completionist die ik ben, nog 83% van het spel doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt dus pas 17% gedaan? Wat heb je dan allemaal overgeslagen? 100 shrines en 890 Korok seeds, plus zo'n beetje alles van de kaart niet bezocht behalve de torens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ongeveer, Ik had alle Devine Beasts, alle memories, 50 Shrines, alle torens, 27 Korok seeds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Hero of Time ze worden actief na het activeren van de eerste toren. Alhoewel het best nog zo kan zijn dat zelfs dat niet zo is. Wellicht leuk voor een andere keer. Nieuw spel starten en dan naar beneden klimmen voor het activeren van de eerste toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je mag niet van het plateau af. Dus je hebt altijd toren 1 al.

De replay value zal wel uitermate laag zijn. Het spel is zo enorm, dat ga je niet nog een keer doen.

Ben benieuwd wat hierna komt. E.e.a. wordt wel lastig te overtreffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Arunia, als je de link van de quote had gevolgd (en de datum ook nog eens had bekeken), had je kunnen weten dat al antwoord was gegeven op mijn vraag toen. ;)

Overigens kan je niet van de eerste toren naar beneden klimmen voordat je deze hebt geactiveerd. De "ingang"/platform zit op grond niveau. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Hero of Time ik zit net te lezen op reddit idd. Je kunt wel beneden komen door jezelf te lanceren over de muur oid, maar uiteindelijk kom je bij een death wall waar je gewoon hoe dan ook dood gaat. Dit schijnt ook niet te omzeilen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:49:
Je mag niet van het plateau af. Dus je hebt altijd toren 1 al.

De replay value zal wel uitermate laag zijn. Het spel is zo enorm, dat ga je niet nog een keer doen.

Ben benieuwd wat hierna komt. E.e.a. wordt wel lastig te overtreffen.
Dat hoeft ook niet. Ik vermoed dat Nintendo een zijstap gaat maken, iets wat in het verleden bv games als Majora's Mask of Zelda 2 heeft opgeleverd.

Kijk maar bv naar Super Mario Galaxy en dan naar Super Mario 3D World. Nintendo is duidelijk een andere richting in gegaan. En dat doen ze weer met Super Mario Odessy.

Ze baseren hun games op hun hardware. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze met een soort van "Four Swords" voor de Switch komen. Breath of the Wild is een prachtige game op de Switch, maar het is wel een Wii U spel en het speelt ook als een Wii U spel. Een Zelda game die de voordelen van de Switch gaat benutten zou wel eens iets heel anders kunnen worden.

Four Swords Switch zou best kunnen werken: verbind 4 Switches en ieder heeft zijn eigen scherm. (Ze moeten er wel een goede singleplayer in doen; én online multiplayer) Of deel je Joy-Con voor 2-4 spelers splitscreen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is redelijk zeldzaam dat dezelfde console meer dan één Zelda-game krijgt dus ze hebben nog even de tijd om wat nieuws te verzinnen. Met BotW verwacht ik eerder dat er nog meer DLC achteraan komt, misschien met een stukje meer backstory van 100 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:03:
Het is redelijk zeldzaam dat dezelfde console meer dan één Zelda-game krijgt dus ze hebben nog even de tijd om wat nieuws te verzinnen. Met BotW verwacht ik eerder dat er nog meer DLC achteraan komt, misschien met een stukje meer backstory van 100 jaar geleden.
Elke Nintendo Console muv de SNES heeft 2 of 3 Zelda games gehad. (Remakes meegeteld)

NES: Zelda 1, 2
SNES: A Link to the Past,
N64: Majora's Mask, OoT
GameCube: The Wind Waker, Twilight Princess, Four Swords Adventures
Wii: Twilight Princess, Skyward Sword,
Wii U: The Wind Waker HD, Twilight Princess HD, Breath of the Wild
Switch: Breath of the Wild...

En Nintendo heeft ook gezegd dat ze nog wel leven zien in een 2D / 2.5D Zelda game ;)

Als je naar de Handhelds kijkt:

GB: Link's Awakening,
GBC: Link's Awakening DX, Oracle of Ages / Seasons,
GBA: A Link to the Past / Four Swords, Minish Cap
DS: Phantom Hourglass, Spirit Tracks,
3DS: OoT 3D, MM 3D, A Link Between Worlds, Tri-Force Heroes.

:)

Ja, ik weet zeker dat Nintendo nog minimaal 1 Zelda game op de Switch gaat uitbrengen.
En ik denk dat je buiten wat aangekondigd is geen extra DLC voor Breath of the Wild kan verwachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2017 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 21-09 06:03
Hero of Time schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:18:
Je hebt dus pas 17% gedaan? Wat heb je dan allemaal overgeslagen? 100 shrines en 890 Korok seeds, plus zo'n beetje alles van de kaart niet bezocht behalve de torens?
De completion rate is imo gewoon ruk.
Zeker 70% ervan zijn de korok seeds. Ik heb zo goed als de hele wereld explored en alle shrines gehaald.
Bijna alle quests en alle memories. Ik zit nu op rond de 30%.

De korok seeds tellen veel te zwaar mee. Iemand met 25% completion rate kan echt al bijna heel het spel gedaan hebben behalve de korok seeds, dit valt mij erg tegen.

Het enige wat telt bij completion rate is, ik heb het even overgenomen;

Dungeon Clear (Boss Defeated) = .08% x 4 = .32%
Korok Seeds = .08% x 900 = 72%
Shrine Discovery = .08% x 120 = 9.60%
Location Discovery = .08% x 226(?) = 18.08%

Nee dit hadden ze veel beter kunnen doen. Dit is veel te beperkt om te zeggen hoever je in het spel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Wat boeit die completion rate nou? :p
sjaak88 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 03:47:
De korok seeds tellen veel te zwaar mee. Iemand met 25% completion rate kan echt al bijna heel het spel gedaan hebben behalve de korok seeds, dit valt mij erg tegen.
Blijkbaar kost het toch veel meer werk om korok seeds te vinden dan de rest... zou dit dan geen argument zijn om korok seeds zwaarder te laten meetellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:06:
Elke Nintendo Console muv de SNES heeft 2 of 3 Zelda games gehad. (Remakes meegeteld)

NES: Zelda 1, 2
SNES: A Link to the Past,
N64: Majora's Mask, OoT
GameCube: The Wind Waker, Twilight Princess, Four Swords Adventures
Wii: Twilight Princess, Skyward Sword,
Wii U: The Wind Waker HD, Twilight Princess HD, Breath of the Wild
Switch: Breath of the Wild...

En Nintendo heeft ook gezegd dat ze nog wel leven zien in een 2D / 2.5D Zelda game ;)

Als je naar de Handhelds kijkt:

GB: Link's Awakening,
GBC: Link's Awakening DX, Oracle of Ages / Seasons,
GBA: A Link to the Past / Four Swords, Minish Cap
DS: Phantom Hourglass, Spirit Tracks,
3DS: OoT 3D, MM 3D, A Link Between Worlds, Tri-Force Heroes.

:)
Je vergeet de NES Classics voor de GBA: Zelda 1 en Zelda 2 zijn daar ook voor uitgebracht. Plus de CE/LE bij Wind Waker waar je ook de NES Zelda's hebt, inclusief Ocarina of Time, Ocarina of Time Master Quest en Majora's Mask. Al is het in totaal over twee aparte schijfjes verdeeld. ;)

Gisteravond naar de Zora's gegaan. Ik denk dat ik die Divine Beast eerst doe. Ik wil de rest van die omgeving verkennen en dat gaat niet zo lekker als het constant regent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hero of Time En de Virtual Console versies. Maar ja, ik heb emulaties expres overgeslagen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Haha vet gevonden.

En ik vind het openworld en volledig dynamisch aspect van BotW erg vet. Meer lineair hoeft van mij niet, en als je het verhaal volgt en de quests die er bij horen kun je het spel lineair doorlopen. Je word vanaf de plateau naar Kakariko en Hateno geleid en vanaf daar naar Zora's domain en zo verder.

Ik vind het juist fijn dat je er voor kunt kiezen dat niet te doen en wat op onderzoek uit te gaan. Geen onzichtbare muren die pas open gaan als je iets anders gedaan hebt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:03:
@Hero of Time En de Virtual Console versies. Maar ja, ik heb emulaties expres overgeslagen ;)
Je had het erover dat je remakes mee zou nemen in de telling. De VC telt dan niet mee, maar de cartridge versies voor de GBA wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
sjaak88 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 03:47:
[...]

De completion rate is imo gewoon ruk.
Zeker 70% ervan zijn de korok seeds. Ik heb zo goed als de hele wereld explored en alle shrines gehaald.
Bijna alle quests en alle memories. Ik zit nu op rond de 30%.

Het enige wat telt bij completion rate is, ik heb het even overgenomen;

Dungeon Clear (Boss Defeated) = .08% x 4 = .32%
Korok Seeds = .08% x 900 = 72%
Shrine Discovery = .08% x 120 = 9.60%
Location Discovery = .08% x 226(?) = 18.08%

Nee dit hadden ze veel beter kunnen doen. Dit is veel te beperkt om te zeggen hoever je in het spel bent.
De completion rate is gewoon een troll van Nintendo. En bij jou is dat duidelijk geslaagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dat huisje kun je maar 3 per type wapen stallen. Dus uiteindelijk is het niet opslaan van je spullen.
Toch ga ik het huis wel doen (heb ongemerkt >4000 rupees verzameld), blijkbaar opent het een nieuwe verhaal-lijn ... en opslag gebruiken voor spul dat ik niet echt nodig heb, (soms voor sidequests) zoals die ice & fire rods.

Gisteren Central Tower gedaan, viel reuze mee ; heb de 2 decayed guardians aan de noordkant beslopen en uitgeschakeld en dan kun je vrij eenvoudig naar boven aan die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Voor de quest hoef je alleen maar het huis te kopen, en die quest vond ik persoonlijk erg leuk opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Oh, ik begreep dat je daarna een compleet dorp kunt gaan stichten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Goner
Spoilers, en dat is de quest die je krijgt als je het huis koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik moest maar eens wat korok seeds investeren in wapenopslagruimte (al heb ik geen idee waar die knakker met zijn macamba's naartoe is). Ik houd standaard een Korok Leaf, ijszwaard en vuurzwaard in de inventory, zodat ik kou en warmte beter kan weerstaan. Daarnaast zeul ik ook die speer van Mipha mee en die wil ik bewaren (al weet ik niet waarom).
Dat laat dus wat weinig ruimte over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Edmin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:30:
Ik moest maar eens wat korok seeds investeren in wapenopslagruimte (al heb ik geen idee waar die knakker met zijn macamba's naartoe is).
spoiler: De dansende knakker
verhuist uiteindelijk naar het bos van de korok's

Hij verteld je dit nadat hij er vandoor gaat als je hem wat seeds hebt gedoneerd

[ Voor 10% gewijzigd door Sokkeh op 05-04-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
We zouden toch alleen nog verhaallijn spoilers doen?

Die muppet gaat eerst nog naar de stal net ten noorden van het kasteel. Dan kan je iets van 5-6 upgrades doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Och, als mensen in spoiler tag willen posten lekker laten.

De Central Tower is idd een eitje als je de twee Guardians die er staan sloopt. Je kan zelfs al met 1 slopen de toren op je gemak beklimmen.

Ik moet ook maar eens een extra wapenslot gaan halen. Kijken of ik daarna nog ruimte heb voor boog en schild, al heb ik daar minder moeite mee om er eens een te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die Central Tower is ook als je geen enkele Guardian sloopt een eitje. Er is telkens maar één Guardian die je tegelijkertijd kan targeten. Kwestie van rustig doorklimmen tot je het piepje hoort dat 'ie gaat schieten, dan springen. Ze kunnen maar één schot doen tot je bij het volgende plateautje komt (waar ze je niet kunnen raken terwijl je je stamina terugkrijgt). Rinse & repeat tot je boven bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:49

Lagune

Its time for warp

je raakt wel erg snel overpowered in dit spel he

ik loop het hele spel door zonder ook maar iets van dodge/flurry/parry/shield te snappen, met 6 heart containers

6 fairies, shitload aan extra gele hartjes door al het spul wat je kan koken
dan met die divine skill, oh er loopt een guardian, activate skill en overheen vliegen, oh er loopt een lifalos, damage gewoon tanken en doormeppen

vin dat exploren wel magnifiek zeg, lekker beetje rondlopen korok seeds verzamelen en shrines unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NMe schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:26:
Die Central Tower is ook als je geen enkele Guardian sloopt een eitje.
Een leuke bijkomstigheid van (decayed) guardians slopen is dat je nog 's wat anders vindt dan alleen screws :+
Shafts en gears zijn wel leuk voor upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goner schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
[...]

Een leuke bijkomstigheid van (decayed) guardians slopen is dat je nog 's wat anders vindt dan alleen screws :+
Oh, ze zijn niet moeilijk om te killen, maar ik had geen zin om daar tijd aan te besteden toen ik die toren beklom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:12

ini

Life is what you make of it

Welke recepten koken jullie het meeste qua food? zijn er nog recepten die je goed kan gebruiken voor rupees?

ik pak meestal een "hearthy"(radish of truffle) ingredient en een appel/shroom zodat je een full heal+gele hartjes krijgt

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
- 5x hearty 'iets' = Full restore met dikke bonus hearts.

Beste kun je naar dat regenwoud geval gaan waar ook de electrische draak steeds spawned. Daar kun je heel veel hearty pineapples krijgen. Per opgeblazen boom krijg je 1 a 2 stuks. Bomen staan er genoeg :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ini schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:44:
Welke recepten koken jullie het meeste qua food? zijn er nog recepten die je goed kan gebruiken voor rupees?

ik pak meestal een "hearthy"(radish of truffle) ingredient en een appel/shroom zodat je een full heal+gele hartjes krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hearty Truffel of Hearty Truffel XL met een appel...
Als je al veel hearths hebt hoef je geen +25 gele erbij :P
Truffels vind je o.a. in Torin wetland (guardian graveyard) onder bomen

[ Voor 9% gewijzigd door AstralizeR op 05-04-2017 13:58 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dit is nog geen pagina terug ook al geweest?
Goner schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
[...]

We need CORES!!! En die geven alleen stalkers, skywatchers en scouts III of IV (Modest/Major test of strength).

[ Voor 81% gewijzigd door Señor Sjon op 05-04-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Yep.
Heb dan ook spijt als haren op m'n hoofd dat ik de Guardian amiibo niet gekocht heb destijds (maar ja, stond al met BotW en 3 amiibo in m'n handen), die dropt ook cores ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

volgende keer als ik in Indonesië ben zal ik ook maar 5 durians met stekels en al in een wokpan gooien als ik wat energie nodig heb 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Freshnezz op 05-04-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Freshnezz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:19:
volgende keer als ik in Indonesië ben zal ik ook maar 5 durians met stekels en al in een wokpan gooien als ik wat energie nodig heb 8)7
_O-

Edit: Je hebt iig. geen Sheikah Sensor nodig. :p

[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 05-04-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

RayNbow schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:25:
[...]

_O-

Edit: Je hebt iig. geen Sheikah Sensor nodig. :p
Neej, alleen je neus is al genoeg 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
5 dorian fruits is zonde. Gewoon 1tje maar doen en je hebt full recoverry. Gebruik je andere health foods in de mix om extra gele hartjes te krijgen als je meer dan 4 wilt. maar een dorian fruit of een hearty meer dan 1 is zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kwam net een plek tegen waar je ontzettend veel appels kunt pakken. Echt niet normaal. Zonder moeite zo'n 100 appels kunnen pakken daar. :P
Waar? Ten westen van de Central Hyrule Tower op de Hyrule Ridge heb je een soort van boomgaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toen ik de bosjes ten noorden van Hatano Tech aan het afstropen was voor paddestoelen en hout kreeg ik spontaan een blood moon. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:14
Mijn vriendin had ook last van een blood moon :'( ze is agressiever dan normaal en alle oude problemen komen plots weer tot leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

_O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:31
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:56:
Mijn vriendin had ook last van een blood moon :'( ze is agressiever dan normaal en alle oude problemen komen plots weer tot leven
Je moet haar ook niet constant in stand-by zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan bevriest ze weer. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Komt waarschijnlijk omdat je haar geen Joy-Con geven en haar Divine Beast niet kan laten ontwaken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
@Piet_Piraat7 Ik neem aan dat je vriendin geen GoT gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jongens, kan dit in de HK gedaan worden? Het is ook nog geeneens vrijdag. :|

Gisteravond had ik nog wat gekookt bij de Zora's. Kreeg na een paar keer al de melding dat ik niks meer kon koken, want inventory vol. Wtf, je kan wel 6 pagina's met raw materials houden, maar voor gekookte dingen maar 3. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:57
Hero of Time schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:06:
Jongens, kan dit in de HK gedaan worden? Het is ook nog geeneens vrijdag. :|

Gisteravond had ik nog wat gekookt bij de Zora's. Kreeg na een paar keer al de melding dat ik niks meer kon koken, want inventory vol. Wtf, je kan wel 6 pagina's met raw materials houden, maar voor gekookte dingen maar 3. |:(
Op zich ook wel terecht. Ingredients heb je voor meer dan enkel koken nodig. Maar met koken kan je jezelf bijna immortal maken als je oneindig aantal pagina's zou hebben.

Koken op zich is leuk gedaan. maar het duurt zo lang! Omdat je niet in 1x gewoon 5x hetzelfde recept kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar drie?!

Vroegah (opa vertelt) moest je nog flesjes verzamelen en tijdens gevechten drinken zonder dood te gaan. Je had er dan ook maar max vier ofzo en die moest je eerst ook nog vinden. Nu heb je 60 plekken voor eten (+max 6 fairies ofzo) waarbij je elke keer een volle replenishment kan nemen. Je kan al hangend aan een hangglider omkleden en andere wapens pakken (maar niet in de regen klimmen. :P ), etc. Weinig te klagen toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:20:
Maar drie?!

Vroegah (opa vertelt) moest je nog flesjes verzamelen en tijdens gevechten drinken zonder dood te gaan. Je had er dan ook maar max vier ofzo en die moest je eerst ook nog vinden. Nu heb je 60 plekken voor eten (+max 6 fairies ofzo) waarbij je elke keer een volle replenishment kan nemen. Je kan al hangend aan een hangglider omkleden en andere wapens pakken (maar niet in de regen klimmen. :P ), etc. Weinig te klagen toch. :P
Je kon toen ook elfjes in een bottle vangen. Die waren pas irritant. Ben je in een dungeon aan het vechten met een draak. Heb je nog maar een 1/2 hartje over, en laat je dus een elfje vrij, vliegt dat domme ding over de 'afgrond', zodat je er niet bij kon komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

chrisO schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:28:
[...]

Je kon toen ook elfjes in een bottle vangen. Die waren pas irritant. Ben je in een dungeon aan het vechten met een draak. Heb je nog maar een 1/2 hartje over, en laat je dus een elfje vrij, vliegt dat domme ding over de 'afgrond', zodat je er niet bij kon komen :(
Maar je hield ze juist in een flesje voor als je geen hartjes meer had, niet om bij een halve te gebruiken. Daar had je die potions voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Lomperik. Gewoon wachten tot je dood neervalt. Dan wordt er vanzelf een fairy losgelaten om je te healen resurrecten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Je kan beter de fatale klap van 3 hartjes incasseren, zodat je weer 7 verse had in de resurrect. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Zeror schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:31:
[...]

Lomperik. Gewoon wachten tot je dood neervalt. Dan wordt er vanzelf een fairy losgelaten om je te healen resurrecten. :P
Was dat bij Zelda 1 op de NES ook al zo dan? Dat herinner ik me niet meer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
chrisO schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:35:
[...]

Was dat bij Zelda 1 op de NES ook al zo dan? Dat herinner ik me niet meer dan.
Dat weet ik niet. Vanaf de LttP sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, Zelda 1 had losse feetjes na vijanden of shrines. Je kon alleen een drankje kopen die je 2x kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 19:30

luigi87

Domotica Fanaticus

:+ :+ :+ :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:23
Zeror schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:36:
Kwam net een plek tegen waar je ontzettend veel appels kunt pakken. Echt niet normaal. Zonder moeite zo'n 100 appels kunnen pakken daar. :P
Waar? Ten westen van de Central Hyrule Tower op de Hyrule Ridge heb je een soort van boomgaard.
Satori mountain is dat. Zit op de oost kant op de map van de piek gezien. En ja dat zijn er heel veel :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Kennen jullie al de nieuwe beste manier om rijk te worden? Je kunt namelijk met deze dragon farming 1k per minuut binnen halen.

YouTube: Zelda: Breath of the Wild - FASTEST DRAGON HORN FARMING (3 Per Minute!)

Werkt best lekker. De flamberge zwaard die je in deze video ziet kun je vinden ten westen van de central tower op dat kleine rots eilandje met die houten brug er naar toe.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Sir_Hendro schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:40:
Kennen jullie al de nieuwe beste manier om rijk te worden? Je kunt namelijk met deze dragon farming 1k per minuut binnen halen.

YouTube: Zelda: Breath of the Wild - FASTEST DRAGON HORN FARMING (3 Per Minute!)

Werkt best lekker. De flamberge zwaard die je in deze video ziet kun je vinden ten westen van de central tower op dat kleine rots eilandje met die houten brug er naar toe.
Zijn er veel mensen met rupees problemen eigenlijk hier? Ik heb echt nog nooit rupees gefarmed. De ores welke je tegenkomt verkoop ik gewoon altijd en ik ben weer rijk.

Alleen helemaal op het begin, toen wou ik perse mijn huis kopen en heb dan via dat gokken rupees gefarmed.

Trouwens wel grappig dat het precies dezelfde plek is waar ik de draak voor het eerst tegenkwam en mijn horns claws etc heb gefarmed :) Alleen wat hij zegt dat hij alleen spawned om 5 AM is volgens mij niet waar. Ze spawnen meerdere keren per dag. Het was bij mij geen 5 AM, maja heb ook wel eens gehad dat de draak zomaar een uur later kwam. Misschien wisselt dit wel bij iedere blood moon?

[ Voor 18% gewijzigd door sjaak88 op 05-04-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmmm... zojuist de leider van de Yiga bende uitgeschakeld in de eerste try. Was goed te doen. Echter, kostte het me al mijn ice en ancient arrows en een bomb arrow omdat ik zonder gewone pijlen de schuilplaats in ging. Daar ook geen plek kunnen vinden om pijlen bij te scoren helaas.
Pagina: 1 ... 44 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic