De torens zie je ook gewoon vanaf de grond of een berg, je hoeft dus helemaal niet naar het plateau. Sterker nog, als je nou de Duelling Peaks beklimt (niet zo moeilijk als je via het noorden gaat voor de noordkant) dan zie je er een aantal gewoon staan.Jorgen schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:53:
[...]
Schieten en anticiperen op het patroon probeerde ik natuurlijk, maar dat lukte niet. Misschien dus nog maar eens teruggaan naar het great plateau om die torens te zien en te markeren. Ik kreeg volgens mij alleen side step en back flip, naar misschien ben ik wel te vroeg weg gegaan. Las eerder in dit topic dat compleet overnieuw starten niet hoeft, maar je de dingen gewoon opnieuw kunt doen.
Als je nu veel moeite hebt met het raken van je doel, vraag ik mij toch een beetje af hoe je mikt. Als je met de gyroscoop werkt, moet je ook wel een beetje vaste hand hebben, anders trilt het teveel en mis je alsnog.
Had net nog een shrine met Major test of strength. Geen fairy voor nodig gehad volgens mij, maar van de drie Guardian Spears die ik had (normaal, + en ++) zijn er twee stuk gegaan, evenals de MS en een 2-hander claymore van 38 dmg. Heb hiervoor een Ancient Battle Axe++, Guardian Sword++ en Ancient Shield++ gekregen. Die laatste ga ik zuinig op zijn.
Iets later nog een Skywatcher gesloopt. Man, met een shield parry gaan ze echt lang mee zeg! Stalkers zijn met 3x weg, zo'n floater heeft zeker 5x nodig.

Nog wat gespaard zodat ik de Rito verentooi kon kopen, nog wat ingrediënten ingeslagen en toen had ik niet meer genoeg voor 1 deel van de Ancient Armor set. Dus maar een zwik Luminous Stones en Amber verkocht, nu heb ik bijna 9k.
Commandline FTW | Tweakt met mate