Ok ik ben er klaar mee. Sinds vorig weekend op weg naar een punt ver weg op de kaart. Ik geraak er maar niet. Ben uren bezig om 500 meter af te leggen en kom alleen maar beesten tegen waar ik niks tegen kan beginnen. Het gaat om het punt bij het tweede dorp waar je normaal komt. Ik ben er dus nu bijna. Pfff. Nergens gezien hoe ik de kaart zichtbaar kan krijgen dus ik ben nu half de map overgestoken en het is allemaal één zwart gat.
Daar is ook een shrine die je met motion controls moet doen. Leuk als je goede motion controls hebt die werken. Ik moet de Switch op de kop van me af gedraaid houden om de juiste richting te krijgen en kan dus niet zien wat ik doe.
Zucht. Dit maakt het wel echt kapot voor mij. Ga het maar eens even een tijdje laten liggen en ik zie wel weer of nog zin krijg om het weer op te pakken.
Daar is ook een shrine die je met motion controls moet doen. Leuk als je goede motion controls hebt die werken. Ik moet de Switch op de kop van me af gedraaid houden om de juiste richting te krijgen en kan dus niet zien wat ik doe.
Zucht. Dit maakt het wel echt kapot voor mij. Ga het maar eens even een tijdje laten liggen en ik zie wel weer of nog zin krijg om het weer op te pakken.
4 hartjes, 1 stamina en niks bijzonders bereikt. Standaard outfit, crappy wapens. Hoe kom je in godsnaam aan 10 hartjes. Dat zijn 24 shrines?marcelproust schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 19:22:
Hoe zit het met jullie voortgang in het spel na een week spelen? Hier 10 hartjes, 1 extra stamina en 1 DB verslagen...
én heb er nog altijd zin in! :-)
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 10-03-2017 19:34 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing