Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-05 10:17
Freshnezz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:25:
[...]

Nou in Ocarina of Time was ancestor Link verloofd met een Zora prinses ;)
Dat was niet geheel uit vrije wil :+ Link wilde gewoon Ganondorf helpen de Triforce te vinden, als daar een meid voor in de weg staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Wauw, ik heb de Super Smash Zelda Amiibo vandaag gehaald ( ik kon het niet laten, kon hem van een vriend krijgen voor 5 euro ) en wat krijg ik een Twilight Bow met normale attack dus ik dacht niks speciaals. Wat blijkt; deze Bow schiet met eigen lichtpijlen, dus kost je geen arrows. Plus ze hebben geen last van zwaartekracht! Je schiet gewoon boem recht, het maakt niet uit vanaf hoe ver! Geweldig :D

spoiler:
Deze bow houd ik dus lekker in mijn zak voor de dragons die veels te hoog vliegen ;).

[ Voor 20% gewijzigd door sjaak88 op 10-03-2017 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Vraagje voor fysieke Switch BotW spelers. Als je de cassette van BotW schuld rammelt er dan wat. Bij mij wel!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:42:
Vraagje voor fysieke Switch BotW spelers. Als je de cassette van BotW schuld rammelt er dan wat. Bij mij wel!?!
Ja... printplaatje 'ligt' gewoon in z'n behuizing. Niks bijzonders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:44:
[...]

Ja... printplaatje 'ligt' gewoon in z'n behuizing. Niks bijzonders :)
Dan zit er niks in 1-2 switch cassette... want die rammelt niet! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 8 heldenbollen, bij de eerste 4 heb ik ze ingeruild voor een extra hartje.

Nu wil ik bij de tweede 4 heldenbollen extra stamina, hoe moet ik die vier inruilen voor extra stamina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:59:
Ik heb nu 8 heldenbollen, bij de eerste 4 heb ik ze ingeruild voor een extra hartje.

Nu wil ik bij de tweede 4 heldenbollen extra stamina, hoe moet ik die vier inruilen voor extra stamina?
Je kunt toch kiezen tussen beide? Bij die standbeelden als in Temple of Time etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:03:
Je kunt toch kiezen tussen beide? Bij die standbeelden als in Temple of Time etc...
Ik wil mijn nieuwe 4 heldenbollen inwisselen nu, maar hoe en waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickth64
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:06:
[...]

Ik wil mijn nieuwe 4 heldenbollen inwisselen nu, maar hoe en waar?
Bidden bij die standbeelden. Ik weet niet precies waar ze staan, maar sowieso eentje in Temple of Time en in het Gerudo Fort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
In Kakariko staat er eentje als je rechts dat dunne pad pakt tussen het water. Dan staat er op een mini eilandje zo'n beeld met 4 fakkels (in het water) er omheen.

In Hatano staat er eentje volgens mij als je het pad naast de Inn op gaat, staat er nog een huis daar. Naast de deur is een klein huisje met een dakje waar zo'n beeld in staat. Was even zoeken.

Anders:
https://www.gosunoob.com/...goddess-statue-locations/
Voor de locaties, volgens mij staan ze op volgorde van wat ze verwachten welke locaties je aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de hulp, ik heb nu meer energie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Sugocy schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:06:
Kom bij de Zora's ....

spoiler:
en krijg je te horen dat Link date met een Zora. Cross-species relationships! Link is erg progressief!

Geweldige sfeer, prachtig verhaal, ik blijf het herhalen. Sociaal leven wat?
spoiler:
Na een paar memories terug gevonden te hebbben, heb ik alleen nog een mutsende Zelda gezien.. Waarschijnlijk was ie er zat van. :+

Meer mensen die de Sensor+ maar een onding vinden? Als ik recht voor een item wat ik ingesteld heb sta, geeft ie niks, maar loop ik weg, dan gaat ie als een malle af. Lijkt wel alsof ie op één item lockt.

Ik zit nu op acht kippen, twee te gaan. Die sensor+ maakt er een bende van.
spoiler:
Leuke tip 's nachts, maar jullie vergeten de vader van dat joch. }:| Die banjert ook door het dorp heen 's nachts. Wel gelukt uiteindelijk. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-06-2021
Señor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:03:
[...]

spoiler:
Na een paar memories terug gevonden te hebbben, heb ik alleen nog een mutsende Zelda gezien.. Waarschijnlijk was ie er zat van. :+

Meer mensen die de Sensor+ maar een onding vinden? Als ik recht voor een item wat ik ingesteld heb sta, geeft ie niks, maar loop ik weg, dan gaat ie als een malle af. Lijkt wel alsof ie op één item lockt.

Ik zit nu op acht kippen, twee te gaan. Die sensor+ maakt er een bende van.
spoiler:
Leuke tip 's nachts, maar jullie vergeten de vader van dat joch. }:| Die banjert ook door het dorp heen 's nachts. Wel gelukt uiteindelijk. :)
spoiler:
Die ene op het dak tegenover het kippenhok al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Het gebruik van een bepaalde item vind ik trouwens wel een beetje faal (of ik doe iets verkeerd):

spoiler:
De Master Sword heeft durability maar repareerd zichzelf (dat duurt 10 minuten). Dat is echter prima MAAR eigenlijk hadden ze het zo moeten doen dat als je niks aanvalt hij meteen zichzelf moet gaan repareren. Nu gebeurd het wel eens dat je nog maar 1 hit kan maken en dan ineens is hij al kapot. Het lijkt dus dat je het beste hem helemaal kapot moet rammen na een battle zodat hij zich meteen hersteld voor de volgende battle.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wooohooo, eindelijk de npc gevonden die ik zocht. Hello plantboy :D

Ook nog iets anders gevonden, iets wat ik niet wist dat ik zocht. Maar wel blij dat ik het gevonden heb. Precious.

Verder heeft de avond bestaan uit een paar trials en shrines. Ook nog een toren ergens in de sneeuw. Toen keek ik naar beneden, hmm een huisje, okay, okay, ik ga daar wel ff heen. Minigame, snowling, okay i'll try. Boom strike. 300rupee back, 280 winst, I like. Oh, ik mag nog een keer, sure. Okay ik stond ongeveer daar, throw, strike, weer 280 winst. Dus nog een paar keer gedaan :D. Daar ook saved en switch uitgezet, het was tijd om te slapen. Vanavond maar beetje cash money farmen daar, wil huis kopen en heb iets van 5k nodig voor een armor set. Waarschijnlijk nog meer armor sets die ook pricy zijn, maar heb geen towns meer gezien sinds kakariko, er is vast een zora town, gerudo town, flying bird peope town en goron town though, weet alleen nog niet waar :). Ik weet niet of er meer great fairies zijn dan de 2 die ik nu heb gevonden, ik denk het wel, want de eerste zei "if you visit my sisters" wat doet vermoeden dat ze meer dan 1 zus heeft, dus nog minimaal 1 great fairy te vinden denk ik. Ninty kennende nog 2, want even numbers.

Gelukkig bijna weekend. Morgen ochtend vroeg de boodschapjes doen en dan het hele weekend helemaal los, telefoon op stil en doorgaan tot ik te gaar ben om te spelen :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Jeeej :D ik straks ook Zelda gaan halen *wwiieeeee* ... helaas nog geen console }:| en dan nog eens wachten tot Pasen... *kids**kuch*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sir_Hendro schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:32:
Het gebruik van een bepaalde item vind ik trouwens wel een beetje faal (of ik doe iets verkeerd):

spoiler:
De Master Sword heeft durability maar repareerd zichzelf (dat duurt 10 minuten). Dat is echter prima MAAR eigenlijk hadden ze het zo moeten doen dat als je niks aanvalt hij meteen zichzelf moet gaan repareren. Nu gebeurd het wel eens dat je nog maar 1 hit kan maken en dan ineens is hij al kapot. Het lijkt dus dat je het beste hem helemaal kapot moet rammen na een battle zodat hij zich meteen hersteld voor de volgende battle.
Sowieso vind ik het vooralsnog wel een vervelend minpunt aan het worden. Je bent zo druk met je wapens micro-managen. :S Ik probeer nu meestal een wapen te jatten of gebruik het wapen van het eerste verslagen monster. Bij SS zijn ze begonnen met het schild natuurlijk, maar wapens zijn imo een brug te ver. Had dan een onverslijtbaar basiswapen gehad en de (sterkere) monsterwapens minder duurzaam.

Ze gaan veel te kort mee. In welke slag neemt een ridder 5 zwaarden 3 speren 5 bogen en 4 schilden mee om een uurtje strijd te leveren? Ik lees voldoende mensen die 8 wapens stukslaan op bepaalde vijanden en dan maar met bommen verder gaan. Die zijn dan wel weer onbeperkt, veel leuker. >:).

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 10-03-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik zit lekker vast in het eerste Divine beast.. zucht ik ben geen eindbaas in puzzels.
Maar die weg er naar toe ! Heerlijk dit is letterlijk de beste game die ik ooit in me leven gespeeld heb!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Arnevld schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:03:
Ik zit lekker vast in het eerste Divine beast.. zucht ik ben geen eindbaas in puzzels.
Maar die weg er naar toe ! Heerlijk dit is letterlijk de beste game die ik ooit in me leven gespeeld heb!
En welke is de eerste? :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Arnevld schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:03:
Misschien moet je eens op de kaart kijken via [-] knopje. Wellicht valt je op dat er wat extra dingen bij staan waar je 'iets' mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

cronixx

krieuw

Nitai schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:05:
[...]

En welke is de eerste? :+
spoiler:
Ik denk die bij de Zora's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online

DevWouter

Creator of Todo2d.com

CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:06:[/b]
[...]

spoiler:
Ik denk die bij de Zora's
Degene in het rad zeker?
spoiler:
Je moet de uitgang van de kraan bevriezen

De andere twee moet je via de "slurf" doen.
spoiler:
Laat de slurf strekken en zweef naar het uiteinde

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op BNR radio werd net gesproken over de Switch en dat de enige fatsoenlijke game Zelda is. Daarom is het een leuk apparaat, maar momenteel niet waard om te halen omdat er te weinig games voor zijn. Echt, koop de combo en tegen de tijd dat je met Zelda klaar bent, zijn er wel zat games beschikbaar. ;)

Ik hoop dit weekend volop te kunnen spelen. Eindelijk wat echte progressie maken, voor zover ik niet afgeleid wordt door lekker rondlopen en een paar shrines doen.
Daarover gesproken, de paar die ik in het gebied ten noorden van the Great Plateau heb gedaan, waar dus ook Hyrule Castle staat, waren eigenlijk belachelijk makkelijk qua puzzels. Wel makkelijk om Spirit Orbs te halen natuurlijk.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Meer mensen opgevallen dat na elke bloodmoon eerder geslachte beestjes weer sterker terugkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:15:
Meer mensen opgevallen dat na elke bloodmoon eerder geslachte beestjes weer sterker terugkomen?
Is een pagina of twee geleden al gezegd, ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
Weet iemand hoe je terug gaan naar een Devine Beest. Ik moest afhaken voor het gevecht met de eind baas in Vah Ruta omdat alles op was... maar nu kom ik er niet meer op..... Wat mis ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Sommige shrines waarvan je de puzzel wel begrijpt zijn toch moeilijk als je niet zo 'handig' bent ; bijv. met je gamepad wiebelen om een kogel door een doolhof te loodsen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:15:
[...]

Is een pagina of twee geleden al gezegd, ja. ;)
Ondervond het nu aan den lijve. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
Weet iemand hoe je terug gaan naar een Devine Beest. Ik moest afhaken voor het gevecht met de eind baas in Vah Ruta omdat alles op was... maar nu kom ik er niet meer op..... Wat mis ik?
Als het goed is hebben ze gewoon een fast travel optie, misschien is meer inzoomen in de map vereist om het goed te kunnen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:12:
Op BNR radio werd net gesproken over de Switch en dat de enige fatsoenlijke game Zelda is. Daarom is het een leuk apparaat, maar momenteel niet waard om te halen omdat er te weinig games voor zijn. Echt, koop de combo en tegen de tijd dat je met Zelda klaar bent, zijn er wel zat games beschikbaar. ;)
Heeft ook te maken met de strategie van Nintendo (ze willen continue games laten binnen druppelen en op die manier voor een constante vraag zorgen).
Maar het is wel een beetje oneerlijk om Zelda te vergelijken met elk andere game op welk platform dan ook. Het heeft een metacritic score van 98. Dat is volgens mij de hoogste ooit. Nou, ja nummer 4 is ook niet slecht: http://www.metacritic.com...etascore/all/all/filtered

[ Voor 7% gewijzigd door DevWouter op 10-03-2017 10:24 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rickth64
Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:18:
Sommige shrines waarvan je de puzzel wel begrijpt zijn toch moeilijk als je niet zo 'handig' bent ; bijv. met je gamepad wiebelen om een kogel door een doolhof te loodsen ...
Ik zou zeggen: draai dat hele doolhof ondersteboven... Dan heb je een vlak platform, dus geen last van die hekjes:) Beetje schuin houden, en als de bal op het einde is wip je hem nog ff omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
Ik denk dat je via die leider van dat woestijn volk terug kan :-)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Ik zou zeggen: draai dat hele doolhof ondersteboven... Dan heb je een vlak platform, dus geen last van die hekjes:) Beetje schuin houden, en als de bal op het einde is wip je hem nog ff omhoog.
Misschien ben ik er handig in of geeft de Pro controller een groot voordeel, maar ik vond die Shrine weer totaal niet lastig.

Zojuist een 3tal amiibo's besteld.....ben nu al benieuwd naar de reactie van mijn vrouw als ze binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die moet dood inderdaad... Ik kreeg hem telkens prima door dat doolhof heb maar liep vervolgens erop vast dat de camera zo vervelend staat dat je die bal niet goed op het volgende platform kan mikken...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-05 10:17
Señor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:15:
Behalve de Lynels is me opgevallen. Moet ergens een grens liggen lijkt me? Anders worden de monster sterker dan jijzelf en ben je ondertussen wel al je wapens kwijt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Iemand met bouwplannen in Hateno Village ??

30 hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:37:
Iemand met bouwplannen in Hateno Village ??

[afbeelding]
Even afwachten of we Terry town op de kaart krijgen. Dan weten we genoeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
nimmolon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:33:
[...]

Misschien ben ik er handig in of geeft de Pro controller een groot voordeel, maar ik vond die Shrine weer totaal niet lastig.

Zojuist een 3tal amiibo's besteld.....ben nu al benieuwd naar de reactie van mijn vrouw als ze binnen komen.
Die fucker deed ik handheld. Dat is niet zo handig.
NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Die moet dood inderdaad... Ik kreeg hem telkens prima door dat doolhof heb maar liep vervolgens erop vast dat de camera zo vervelend staat dat je die bal niet goed op het volgende platform kan mikken...
spoiler:
Draai de hele bak op zijn kop. disconnect van de bedienpaal en ga erna verder door weer te connecten. Dan is je controller weer recht en dan is het alleen een kwestie van op het platform ernaast wippen.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 10-03-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
[...]

Door op een bepaalde manier het doolhof te draaien, kan je de bal laten vallen in laatste stuk van het doolhof. Dan hoef je alleen nog maar de focussen dat die bal op het platform terecht komt. Scheelt heel wat ergenis.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41

RayNbow

Kirika <3

Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Dat heb ik gisteren dus gedaan... joycons losgekoppeld, de rechter joycon omgedraaid en gaan met die banaan. :p

(Weliswaar pas na tig pogingen om het op de beoogde manier te doen.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
Kom er net achter dat je Amiibo's maar aan een Nintendo kan koppelen... Hele plan met de kids samen spelen... gaat dus niet door. Hun op de Switch.. Ik op de Wii U!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Pusseys!
Gewoon volhouden ;)

Voor mensen met vrouwen die raar opkijken van amiibo's, zijn er in het alternatieve circuit oplossingen die minder plaats in nemen ;)

Ik zal er hier niet naar verwijzen ivm de forumregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

boefje79 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:18:
Pusseys!
Gewoon volhouden ;)

Voor mensen met vrouwen die raar opkijken van amiibo's, zijn er in het alternatieve circuit oplossingen die minder plaats in nemen ;)

Kun je me niet een duwtje in de juiste richting geven :+
Ouwe boef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Pusseys!
Gewoon volhouden ;)

Oh maar ze gaan er gewoon komen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de fanboys die zo ver heen zijn dat gegronde kritiek voor hen onwenselijk is maar ik moet toch even m'n boosheid kwijt over de Wii U versie van LoZ BotW:

Doelbewust de map functie van de tablet controller weglaten om te voorkomen dat de Wii U versie een groot voordeel heeft over de Switch versie.

Ben kotsmisselijk van de handelswijze die Nintendo er op na houdt tegenwoordig.

Wat is Nintendo toch een zielig zelf ingenomen rotbedrijf geworden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
Sorry voor de fanboys die zo ver heen zijn dat gegronde kritiek voor hen onwenselijk is maar ik moet toch even m'n boosheid kwijt over de Wii U versie van LoZ BotW:

Doelbewust de map functie van de tablet controller weglaten om te voorkomen dat de Wii U versie een groot voordeel heeft over de Switch versie.

Zie niet in wat je probleem er zo mee is. Persoonlijk mis ik een map op de gamepad totaal niet. Heeft ook totaal geen extra voordeel al zou het er wel zijn, maar de kans is gewoon heel erg aanwezig dat de WiiU versie gewoon een port gaat zijn van de Switch versie.

Dan kun je natuurlijk boos doen maar om zo iets kleins zo'n heisa te maken vind ik zelf een beetje tever gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geworden? :+ Dat was het deels al. Een deel is uit te leggen maar een deel ook niet.

De hamvraag is of het een bewuste actie is gewoon om het te verminken of niet maar daar ga je never antwoord op krijgen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Tsja ergens snap ik het ook wel weer, je wil niet dat je nieuwste game op je nieuwste systeem "minder" fijn speelt dan op je oude systeem.

Aan de andere kant hadden ze het er gewoon in moeten stoppen, resultaat:
Wii U gebruikers blij en ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die een Switch NIET zouden kopen doordat deze functionaliteit er op de Wii U versie wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Touchdomex schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:28:
[...]

Geworden? :+ Dat was het deels al. Een deel is uit te leggen maar een deel ook niet.

De hamvraag is of het een bewuste actie is gewoon om het te verminken of niet maar daar ga je never antwoord op krijgen
Daar kun je gewoon antwoord op krijgen in dit geval:

http://kotaku.com/hooksho...intendo-cut-fr-1793056895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Aangezien men al klaagt over framedrops die erger zijn op de WiiU dan de Switch durf ik wel te gokken dat ze het niet hebben gedaan om de al schaarse resources te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:32:
Aangezien men al klaagt over framedrops die erger zijn op de WiiU dan de Switch durf ik wel te gokken dat ze het niet hebben gedaan om de al schaarse resources te sparen.
Yup, want feitelijk heeft de tablet een complete tweede framebuffer & pipeline nodig, hoe simpel/2D je iets ook maakt. Alternatief hadden ze de wereld kunnen uithollen, gras e.d. kunnen weglaten, maar goed, dan heb je weer op andere stukken een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:28:
[...]

Zie niet in wat je probleem er zo mee is. Persoonlijk mis ik een map op de gamepad totaal niet. Heeft ook totaal geen extra voordeel al zou het er wel zijn, maar de kans is gewoon heel erg aanwezig dat de WiiU versie gewoon een port gaat zijn van de Switch versie.

Dan kun je natuurlijk boos doen maar om zo iets kleins zo'n heisa te maken vind ik zelf een beetje tever gaan.
Persoonlijk vond ik het altijd supervet op de WiiU bij bepaalde games: Gameplay op je tv, en de map op je controller.

Voor mij is dit absoluut niet iets kleins maar juist een van de vetste dingen die de Wii U te bieden heeft.

Tuurlijk vind ik LoZ BotW nog steeds een toffe game maar dat ik de map niet op mn controller heb terwijl ik aant spelen ben blijf ik zonde en super jammer vinden, zelfs indi games als Teslagrad hebben die functie, en bij 3rd party games als Watch Dogs koos ik door de 'map on tablet functie' ondanks fps issues alsnog voor de Wii U versie.

De selling point van de Switch is dat 't een hybrid console is, bij de Wii U was dat het 2e scherm op je tablet controller en zodra je daar dan bij je allergrootste game geen gebruik van maakt vind ik dat gewoon zeer teleurstellend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Ouwe boef!
Ik kan je maximaal als tip geven eens te zoeken op zelda amiibo op marktplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:08:
Kom er net achter dat je Amiibo's maar aan een Nintendo kan koppelen...
Koppelen ?
Op de Wii U kun je ze gewoon in de game gebruiken zonder geregistreerd te hebben in System ... :?
Voor mensen met vrouwen die raar opkijken van amiibo's,
Mijn vriendin vindt onze (dochters en ik) amiibo verzameling ook niks, maar ik zeg ook niks van haar schoenen-collectie :+

[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 10-03-2017 12:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Lag vanochtend helemaal dubbel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:06:
Koppelen ?
Op de Wii U kun je ze gewoon in de game gebruiken zonder geregistreerd te hebben in System ... :?
Dat kan een keer. Gisteren gedaan. Nu werken ze niet.

Net een huis gekocht. 3000 roepie de poepies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 19:30
Haha. Genius.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:14:
[...]

Net een huis gekocht. 3000 roepie de poepies!
Wat heb je aan een huis... en hoe/waar koop je die?
Ik heb wel die model homes gezien in Hateno Village maar nog niet gezien hoe je hier vervolgens iets mee kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Ik heb wel die model homes gezien in Hateno Village maar nog niet gezien hoe je hier vervolgens iets mee kan.
spoiler:
In Hateno staat er net iets buiten het winkelstraatje een huis waar 3 man op te bashen staat. Als je met die NPCs praat, kun je de sloop stoppen en het huis kopen voor 50.000 Rupees of 3.000 Rupees + 20 Wood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:19:
[...]

spoiler:
In Hateno staat er net iets buiten het winkelstraatje een huis waar 3 man op te bashen staat. Als je met die NPCs praat, kun je de sloop stoppen en het huis kopen voor 50.000 Rupees of 3.000 Rupees + 20 Wood
Aaah cool, vanavond meteen even kijken :9
spoiler:
Gister wel m'n tweede Fairy Fountain gevonden onderweg naar Akkala Research Lab :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Dit is wat ik vond op internet (zelf nog geen huis gekocht)

spoiler:
Having a house isn’t there for sentimental reasons only. You can sleep in it. You can store your equipment there, even display it on manequins for visitors to see. Finally, you can tend to your garden, growing plants and trees which can be harvested for resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geniaal! Vroeg mij al af hoe je bepaalde monsterparts kon gebruiken. Dat is iig ook een idee om het kasteel in te komen. :P En fun met monsters, briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

DrWhite1 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:28:
[...]

Dit is wat ik vond op internet (zelf nog geen huis gekocht)

spoiler:
Having a house isn’t there for sentimental reasons only. You can sleep in it. You can store your equipment there, even display it on manequins for visitors to see. Finally, you can tend to your garden, growing plants and trees which can be harvested for resources.
Ohhh nice, heeft wel toegevoegde waarde dus. Ik was even bang dat het alleen "voor de heb" was.

Vraagje met een spoiler:
spoiler:
Iemand al ontdekt hoe je die oranje bal weg kan pikken bij Impa, om hem vervolgens bij de fairy fountain te droppen....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaak88
Voor de mensen die willen weten welke exclusive items de amiibos kunnen droppen hier een mooie overzicht;

http://imgur.com/a/QWNvr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Bizar. Wij gebruiken de amiibo (stuk of 4, rest nog uitpakken) met z'n drieën elke dag al een week lang. Wel alleen op de Wii U ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:40:
[...]

Bizar. Wij gebruiken de amiibo (stuk of 4, rest nog uitpakken) met z'n drieën elke dag al een week lang. Wel alleen op de Wii U ...
Ik kan ze ook gewoon elke dag gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:32:
[...]

Vraagje met een spoiler:
spoiler:
Iemand al ontdekt hoe je die oranje bal weg kan pikken bij Impa, om hem vervolgens bij de fairy fountain te droppen....?
spoiler:
Gewoon alle sidequests in Kakariko oplossen, dan komt dat vanzelf voorbij ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
sjaak88 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:43:
[...]
Ik kan ze ook gewoon elke dag gebruiken.
Het is de pro controller. Op de JoyCon werkt het wel!

Trouwens. Ik ga me huis vast vol hangen met dingen die ik uit Hyrule Castle pik.... Zo veel lol met de kids om stiekem steeds verder te komen. Alleen de regels... dood.... is er daarna uit warpen.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22:01

Mjah maar dan wel in een aantal tempels eisen dat je de Gamepad gaat gebruiken ipv de Wii Pro Controller..... ik snapte hem ook niet.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:40:
[...]

Ik gebruik m'n Pikachu/Samus/Dedede uit Smash ook elke dag, evenals de Wolf Amiibo. Heb alleen die laatste geregistreerd.

Over de eerdere NFC/Amiibo-opmerking: heb zelf net een klein aantal NTAG215 NFC-tags besteld op amazon.de. Als alles lukt, bestel ik er wellicht wat meer uit China.

Om het maar even schijnheilig legaal te houden:
Je kunt je Amiibo's backuppen naar een file en deze file dan op een blanco NTAG215 tag zetten dmv een Android-phone met NFC, en vervolgens dan de tag i.p.v. een Amiibo gebruiken op je controller.

Waarschuwing: Je mag natuurlijk niet op het internet gaan en Amiibo's van andere gebruikers in blanco tags gaan laden, want dat is stout. Wel netjes 20 euro aftikken voor een extra tunic en wat willekeurig vreten.

Heb net een tempered glass-protector besteld, had liever de amFilm-versie gehad, maar die leveren ze niet in NL (blijkt in USA erg populair) dus ik heb die van Orzly + case besteld. Ik zal wel posten als het gelukt is, of ik vanwege frustratie tijdens het plaatsen m'n Switch van 7 hoog heb gekelderd.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

[...]

Haha herkenbaar. Hele doolhof lukt behalve die laatste worp naar dat plateau. Inmiddels gelukkig gehaald en van die shrine af. Zat net op het punt van frustratie om te kappen en hem nooit meer te doen :P.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Die tempel met de gyro heb ik heel anders gedaan dan waarschijnlijk zou moeten.
spoiler:
Je laat de bal er vanaf rollen, draait je controller om zodat je de onderkant boven hebt. Dan bal naar rechts laten rollen, dan naar links en richting het einde zorg je dat de kant waar hij naar rolt, omhoog komt zodat hij een wipje maakt op het volgende platform. Dat ging makkelijker dan door het hele doolhof heen en daarna een te korte aanloop over hebben.

Dat filmpje is echt te grappig gewoon. Lag helemaal dubbel, ook het commentaar en wat je dus blijkbaar kunt doen waar ik zelf iig niet achter zou komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 10-03-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:00:
[...]

Het is de pro controller. Op de JoyCon werkt het wel!

Trouwens. Ik ga me huis vast vol hangen met dingen die ik uit Hyrule Castle pik.... Zo veel lol met de kids om stiekem steeds verder te komen. Alleen de regels... dood.... is er daarna uit warpen.... :*)
Als je kids van een uitdaging houden en leuke spullen willen krijgen, ga naar een Lynel toe :) 1 van de moeilijkste vijanden in het spel, ze spawnen over de hele map. De makkelijkste zit bij zora boven ;)
Het is een half paard, niet te missen!

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 10-03-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:25:
Die tempel met de gyro heb ik heel anders gedaan dan waarschijnlijk zou moeten.
spoiler:
Je laat de bal er vanaf rollen, draait je controller om zodat je de onderkant boven hebt. Dan bal naar rechts laten rollen, dan naar links en richting het einde zorg je dat de kant waar hij naar rolt, omhoog komt zodat hij een wipje maakt op het volgende platform. Dat ging makkelijker dan door het hele doolhof heen en daarna een te korte aanloop over hebben.

Dat filmpje is echt te grappig gewoon. Lag helemaal dubbel, ook het commentaar en wat je dus blijkbaar kunt doen waar ik zelf iig niet achter zou komen.
spoiler:
Ik heb die gyro-tempel ook met platform andersom gedaan... zat ik daar als een idioot in de woonkamer met m'n controller op z'n kop. M'n vriendin kijkt graag mee en speelt af en toe een paar shrines door of gaat kloten op de world map, en die zat me vreemd aan te kijken toen ze uit de keuken terugkwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

sjaak88 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:26:
[...]

Als je kids van een uitdaging houden en leuke spullen willen krijgen, ga naar een Lynel toe :) 1 van de moeilijkste vijanden in het spel, ze spawnen over de hele map. De makkelijkste zit bij zora boven ;)
Het is een half paard, niet te missen!
Die Lynels zijn echt bizar moeilijk, heb mijn poging maar gestaakt om te proberen hem te verslaan, eerst even wat levelen.

Die bij Zora viel idd nog mee, maar ben er ook een paar tegengekomen met Ice i.p.v. Lightning, die vond ik nog moeilijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik zat best wel debiel te doen in een andere shrine waar ook gyro mechanics in voorkwam. :+
spoiler:
Je moet dmv gyro een gigantische hamer tegen een bal stoten zodat ie ver genoeg komt te rollen.

Oh, en RIP mijn paard. Je moet je paard niet roepen als je onderaan een klif staat en het paard boven. Loopt niet goed af voor het paard. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:27:
[...]

spoiler:
Ik heb die gyro-tempel ook met platform andersom gedaan... zat ik daar als een idioot in de woonkamer met m'n controller op z'n kop. M'n vriendin kijkt graag mee en speelt af en toe een paar shrines door of gaat kloten op de world map, en die zat me vreemd aan te kijken toen ze uit de keuken terugkwam :+
De puzzel starten met je controller ondersteboven, dan kun je hem juist rechtop draaien. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Zeror schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:33:
Ik zat best wel debiel te doen in een andere shrine waar ook gyro mechanics in voorkwam. :+
spoiler:
Je moet dmv gyro een gigantische hamer tegen een bal stoten zodat ie ver genoeg komt te rollen.

Oh, en RIP mijn paard. Je moet je paard niet roepen als je onderaan een klif staat en het paard boven. Loopt niet goed af voor het paard. :+
die is nogthans heel makkelijk hoor, je moet namelijk :

spoiler:
de hamer onder de bal houden en dan de hamer naar achter trekken, bizar genoeg doet hij de bal dan zeer snel rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:34:
[...]

De puzzel starten met je controller ondersteboven, dan kun je hem juist rechtop draaien. :P
Ik probeerde het eerst nog op de normale manier, wat telkens op een pixel na niet lukte, dus toen dacht ik slim te gaan doen :+ gelukkig was het met twee rolls klaar.
spoiler:
Als je het "bord" tilted naar rechts houdt en dan de bal een zwieperd geeft naar links door je controller te tilten (wip-wap effect), komt ie meestal wel goed terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Haha, lukte me ook niet, daarna gewoon de hele plaat 180 graden op zijn kop gedraait (gamepad op zijn kop) en in een keer het balletje op de kant laten rollen. :D

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nog even over de amiibo's. De NFC lezer zit in de rechter joycon, maar ook echt precies onder de analogue stick? Want ik heb m'n amiibo's nog in de doos zitten (wel met het alluminium dingetje er tussenuit), maar het leest verdomt lastig uit. Ik heb die poke moeten indrukken, waarna je dus de slate pakt om te kijken, daar weer uit gaan met een tweede keer indrukken en dan de rune activeren. Eigenlijk redelijk vervelend. De gamepad van de WiiU heeft geen enkele last van de verpakking en ook de New3DS doet er niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:48:
De gamepad van de WiiU heeft geen enkele last van de verpakking ...
Waar heb je verpakking verwijderd om bij het aluminium te komen ; achterkant of onderkant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:54:
[...]

Waar heb je verpakking verwijderd om bij het aluminium te komen ; achterkant of onderkant ?
Achterkant. Eigenlijk helemaal open, netjes, op het bovenste stukje na. Dan kan je 'm openklappen, amiibo eruit halen, plakkertje/kartonnetje weghalen en weer netjes terug in 't doosje stoppen. Plakbandje onderaan om 'm weer dicht te doen en klaar. Maar de afstand is denk net iets te groot omdat 't door de stick moet. Voor een losse amiibo genoeg, maar met verpakking erbij dus net niet om 't rustig te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
SpoekGTi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Mjah maar dan wel in een aantal tempels eisen dat je de Gamepad gaat gebruiken ipv de Wii Pro Controller..... ik snapte hem ook niet.
Ik zou in de plaats dankbaar zijn dat ze het nota bene nog hebben uitgebracht op de Wii U :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickth64
marcelproust schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:32:
[...]

Ik zou in de plaats dankbaar zijn dat ze het nota bene nog hebben uitgebracht op de Wii U :-)
Op zich niet vreemd aangezien het daarvoor ontwikkeld is, en de Switch versie een port is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22:01
Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Op zich niet vreemd aangezien het daarvoor ontwikkeld is, en de Switch versie een port is.
Je was me voor ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik verval weer in mijn oude patronen en ben tutorials aan het kijken in plaats van zelf alles te ontdekken. Deed precies hetzelfde bij de Dark Souls reeks. Moet ik echt afleren (en ook geen spoilers/tips hier meer aanklikken haha). Wel weer een hele vette game dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Zeror schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:33:
spoiler:

spoiler:
Op naar de paarden fee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:58:
[...]

Achterkant. Eigenlijk helemaal open, netjes, op het bovenste stukje na. Dan kan je 'm openklappen, amiibo eruit halen, plakkertje/kartonnetje weghalen en weer netjes terug in 't doosje stoppen. Plakbandje onderaan om 'm weer dicht te doen en klaar. Maar de afstand is denk net iets te groot omdat 't door de stick moet. Voor een losse amiibo genoeg, maar met verpakking erbij dus net niet om 't rustig te kunnen.
Merk het met de pro controller ook. Zit in het midden, maar je bent toch aan het schuiven wil je contact maken. En dat is met een losse Amiibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Het schuiven van de amiibo zelf heb ik geen last van met de pro controller, maar vind het wel raar dat de amiibo zelf half over de +/- moet zetten voordat ie pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Ouwe boef!
Of gewoon zelf de NFC kaartjes bestellen en beschrijven. 8)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Thrace Grumble schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:06:
[...]
de Great Plateau en het gebied er tussen in tot de Dueling Peaks lijken volgens deze map (http://www.ign.com/maps/t...breath-of-the-wild/hyrule) veel uitgebreider qua content/icoontjes dan de content er na.
Als ik die kaart zo bekijk, lijkt het me wel leuk om eens ontdekkingsreiziger te spelen op zo'n leeg stuk kaart. Bijv. links van Duelling Peaks omhoog en met een omweg naar Kakariko ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
Nitai schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:07:
[...]

Of gewoon zelf de NFC kaartjes bestellen en beschrijven. 8)
Als ik er een paar koop. Beschrijf jij ze dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:12:
[...]

Als ik die kaart zo bekijk, lijkt het me wel leuk om eens ontdekkingsreiziger te spelen op zo'n leeg stuk kaart. Bijv. links van Duelling Peaks omhoog en met een omweg naar Kakariko ...
Dat probeerde ik dus op mijn eerste dag:
spoiler:
Als je links van die canyon waar je doorheen "hoort" te lopen gaat klimmen, staat er een volwaardige Guardian op een van de richels verstopt die je naar de klote lasert als je langsklimt/loopt en je ook nog eens kan achtervolgen.
KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Als ik er een paar koop. Beschrijf jij ze dan? ;)
Dat kun je met een Android tablet/phone zelf ook, als deze NFC heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even tussen het BotW geweld door:

Dit is wel erg vet! :D :D

http://www.merchoid.com/product/zelda-chess-collector-s-set/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Zijn er al meer mensen op Eventide Island geweest? Echt super tof! :)

Vraag: Playtime is alleen zichtbaar via de Nintendo app op je telefoon?

[ Voor 35% gewijzigd door Rj- op 10-03-2017 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:35
Rj- schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:56:
Zijn er al meer mensen op Eventide Island geweest? Echt super tof! :)

Vraag: Playtime is alleen zichtbaar via de Nintendo app op je telefoon?
Heerlijk eiland! Was wel even slikken af en toe, zeker als je maar 4 hartjes hebt...!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38

TdV

Ik heb voor de 2e keer Epona gekregen! Ik had hem de eerste keer niet geregistreerd en door alle berichten dacht ik dat ik je maar 1 kans kreeg maar ik heb hem gewoon opnieuw gekregen met de smash link amiibo. Nu wel netjes geregistreerd. Er is dus niet maar 1 kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Hoe zit het met jullie voortgang in het spel na een week spelen? Hier 10 hartjes, 1 extra stamina en 1 DB verslagen...
én heb er nog altijd zin in! :-)
Pagina: 1 ... 28 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic