Dat was niet geheel uit vrije wilFreshnezz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:25:
[...]
Nou in Ocarina of Time was ancestor Link verloofd met een Zora prinses

Dat was niet geheel uit vrije wilFreshnezz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:25:
[...]
Nou in Ocarina of Time was ancestor Link verloofd met een Zora prinses
[ Voor 20% gewijzigd door sjaak88 op 10-03-2017 04:10 ]
Ja... printplaatje 'ligt' gewoon in z'n behuizing. Niks bijzondersKaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:42:
Vraagje voor fysieke Switch BotW spelers. Als je de cassette van BotW schuld rammelt er dan wat. Bij mij wel!?!
Dan zit er niks in 1-2 switch cassette... want die rammelt niet!Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:44:
[...]
Ja... printplaatje 'ligt' gewoon in z'n behuizing. Niks bijzonders
Verwijderd
Je kunt toch kiezen tussen beide? Bij die standbeelden als in Temple of Time etc...Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:59:
Ik heb nu 8 heldenbollen, bij de eerste 4 heb ik ze ingeruild voor een extra hartje.
Nu wil ik bij de tweede 4 heldenbollen extra stamina, hoe moet ik die vier inruilen voor extra stamina?
Verwijderd
Ik wil mijn nieuwe 4 heldenbollen inwisselen nu, maar hoe en waar?Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:03:
Je kunt toch kiezen tussen beide? Bij die standbeelden als in Temple of Time etc...
Bidden bij die standbeelden. Ik weet niet precies waar ze staan, maar sowieso eentje in Temple of Time en in het Gerudo Fort.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:06:
[...]
Ik wil mijn nieuwe 4 heldenbollen inwisselen nu, maar hoe en waar?
Sugocy schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:06:
Kom bij de Zora's ....
spoiler:en krijg je te horen dat Link date met een Zora. Cross-species relationships! Link is erg progressief!
Geweldige sfeer, prachtig verhaal, ik blijf het herhalen. Sociaal leven wat?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Señor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:03:
[...]
spoiler:Na een paar memories terug gevonden te hebbben, heb ik alleen nog een mutsende Zelda gezien.. Waarschijnlijk was ie er zat van.
Meer mensen die de Sensor+ maar een onding vinden? Als ik recht voor een item wat ik ingesteld heb sta, geeft ie niks, maar loop ik weg, dan gaat ie als een malle af. Lijkt wel alsof ie op één item lockt.
Ik zit nu op acht kippen, twee te gaan. Die sensor+ maakt er een bende van.
spoiler:Leuke tip 's nachts, maar jullie vergeten de vader van dat joch.Die banjert ook door het dorp heen 's nachts. Wel gelukt uiteindelijk.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Sowieso vind ik het vooralsnog wel een vervelend minpunt aan het worden. Je bent zo druk met je wapens micro-managen.Sir_Hendro schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:32:
Het gebruik van een bepaalde item vind ik trouwens wel een beetje faal (of ik doe iets verkeerd):
spoiler:De Master Sword heeft durability maar repareerd zichzelf (dat duurt 10 minuten). Dat is echter prima MAAR eigenlijk hadden ze het zo moeten doen dat als je niks aanvalt hij meteen zichzelf moet gaan repareren. Nu gebeurd het wel eens dat je nog maar 1 hit kan maken en dan ineens is hij al kapot. Het lijkt dus dat je het beste hem helemaal kapot moet rammen na een battle zodat hij zich meteen hersteld voor de volgende battle.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 10-03-2017 09:51 ]
Warhammer en PC games en lego
En welke is de eerste?Arnevld schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:03:
Ik zit lekker vast in het eerste Divine beast.. zucht ik ben geen eindbaas in puzzels.
Maar die weg er naar toe ! Heerlijk dit is letterlijk de beste game die ik ooit in me leven gespeeld heb!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Misschien moet je eens op de kaart kijken via [-] knopje. Wellicht valt je op dat er wat extra dingen bij staan waar je 'iets' mee kunt doen.Arnevld schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:03:
Ik zit lekker vast in het eerste Divine beast.. zucht ik ben geen eindbaas in puzzels.
Maar die weg er naar toe ! Heerlijk dit is letterlijk de beste game die ik ooit in me leven gespeeld heb!
Degene in het rad zeker?
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Commandline FTW | Tweakt met mate
Is een pagina of twee geleden al gezegd, ja.Señor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:15:
Meer mensen opgevallen dat na elke bloodmoon eerder geslachte beestjes weer sterker terugkomen?
Ondervond het nu aan den lijve.Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:15:
[...]
Is een pagina of twee geleden al gezegd, ja.
Als het goed is hebben ze gewoon een fast travel optie, misschien is meer inzoomen in de map vereist om het goed te kunnen selecteren.KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
Weet iemand hoe je terug gaan naar een Devine Beest. Ik moest afhaken voor het gevecht met de eind baas in Vah Ruta omdat alles op was... maar nu kom ik er niet meer op..... Wat mis ik?
Heeft ook te maken met de strategie van Nintendo (ze willen continue games laten binnen druppelen en op die manier voor een constante vraag zorgen).Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:12:
Op BNR radio werd net gesproken over de Switch en dat de enige fatsoenlijke game Zelda is. Daarom is het een leuk apparaat, maar momenteel niet waard om te halen omdat er te weinig games voor zijn. Echt, koop de combo en tegen de tijd dat je met Zelda klaar bent, zijn er wel zat games beschikbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door DevWouter op 10-03-2017 10:24 ]
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik zou zeggen: draai dat hele doolhof ondersteboven... Dan heb je een vlak platform, dus geen last van die hekjes:) Beetje schuin houden, en als de bal op het einde is wip je hem nog ff omhoog.Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:18:
Sommige shrines waarvan je de puzzel wel begrijpt zijn toch moeilijk als je niet zo 'handig' bent ; bijv. met je gamepad wiebelen om een kogel door een doolhof te loodsen ...
Ik denk dat je via die leider van dat woestijn volk terug kan :-)KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
Weet iemand hoe je terug gaan naar een Devine Beest. Ik moest afhaken voor het gevecht met de eind baas in Vah Ruta omdat alles op was... maar nu kom ik er niet meer op..... Wat mis ik?
Warhammer en PC games en lego
Misschien ben ik er handig in of geeft de Pro controller een groot voordeel, maar ik vond die Shrine weer totaal niet lastig.Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Ik zou zeggen: draai dat hele doolhof ondersteboven... Dan heb je een vlak platform, dus geen last van die hekjes:) Beetje schuin houden, en als de bal op het einde is wip je hem nog ff omhoog.
Die moet dood inderdaad... Ik kreeg hem telkens prima door dat doolhof heb maar liep vervolgens erop vast dat de camera zo vervelend staat dat je die bal niet goed op het volgende platform kan mikken...Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:18:
Sommige shrines waarvan je de puzzel wel begrijpt zijn toch moeilijk als je niet zo 'handig' bent ; bijv. met je gamepad wiebelen om een kogel door een doolhof te loodsen ...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Behalve de Lynels is me opgevallen. Moet ergens een grens liggen lijkt me? Anders worden de monster sterker dan jijzelf en ben je ondertussen wel al je wapens kwijtSeñor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:15:
Meer mensen opgevallen dat na elke bloodmoon eerder geslachte beestjes weer sterker terugkomen?
Even afwachten of we Terry town op de kaart krijgen. Dan weten we genoegGoner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:37:
Iemand met bouwplannen in Hateno Village ??
[afbeelding]
Die fucker deed ik handheld. Dat is niet zo handig.nimmolon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:33:
[...]
Misschien ben ik er handig in of geeft de Pro controller een groot voordeel, maar ik vond die Shrine weer totaal niet lastig.
Zojuist een 3tal amiibo's besteld.....ben nu al benieuwd naar de reactie van mijn vrouw als ze binnen komen.
NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Die moet dood inderdaad... Ik kreeg hem telkens prima door dat doolhof heb maar liep vervolgens erop vast dat de camera zo vervelend staat dat je die bal niet goed op het volgende platform kan mikken...
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 10-03-2017 10:45 ]
Door op een bepaalde manier het doolhof te draaien, kan je de bal laten vallen in laatste stuk van het doolhof. Dan hoef je alleen nog maar de focussen dat die bal op het platform terecht komt. Scheelt heel wat ergenis.NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Die moet dood inderdaad... Ik kreeg hem telkens prima door dat doolhof heb maar liep vervolgens erop vast dat de camera zo vervelend staat dat je die bal niet goed op het volgende platform kan mikken...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat heb ik gisteren dus gedaan... joycons losgekoppeld, de rechter joycon omgedraaid en gaan met die banaan.Rickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Ik zou zeggen: draai dat hele doolhof ondersteboven... Dan heb je een vlak platform, dus geen last van die hekjes:) Beetje schuin houden, en als de bal op het einde is wip je hem nog ff omhoog.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Kun je me niet een duwtje in de juiste richting gevenboefje79 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:18:
Pusseys!
Gewoon volhouden
Voor mensen met vrouwen die raar opkijken van amiibo's, zijn er in het alternatieve circuit oplossingen die minder plaats in nemen
Ik zal er hier niet naar verwijzen ivm de forumregels.
Oh maar ze gaan er gewoon komen hoorboefje79 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:18:
Pusseys!
Gewoon volhouden
Voor mensen met vrouwen die raar opkijken van amiibo's, zijn er in het alternatieve circuit oplossingen die minder plaats in nemen
Ik zal er hier niet naar verwijzen ivm de forumregels.
Verwijderd
Zie niet in wat je probleem er zo mee is. Persoonlijk mis ik een map op de gamepad totaal niet. Heeft ook totaal geen extra voordeel al zou het er wel zijn, maar de kans is gewoon heel erg aanwezig dat de WiiU versie gewoon een port gaat zijn van de Switch versie.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
Sorry voor de fanboys die zo ver heen zijn dat gegronde kritiek voor hen onwenselijk is maar ik moet toch even m'n boosheid kwijt over de Wii U versie van LoZ BotW:
Doelbewust de map functie van de tablet controller weglaten om te voorkomen dat de Wii U versie een groot voordeel heeft over de Switch versie.
Ben kotsmisselijk van de handelswijze die Nintendo er op na houdt tegenwoordig.
Wat is Nintendo toch een zielig zelf ingenomen rotbedrijf geworden.
Geworden?Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Tsja ergens snap ik het ook wel weer, je wil niet dat je nieuwste game op je nieuwste systeem "minder" fijn speelt dan op je oude systeem.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
Sorry voor de fanboys die zo ver heen zijn dat gegronde kritiek voor hen onwenselijk is maar ik moet toch even m'n boosheid kwijt over de Wii U versie van LoZ BotW:
Doelbewust de map functie van de tablet controller weglaten om te voorkomen dat de Wii U versie een groot voordeel heeft over de Switch versie.
Daar kun je gewoon antwoord op krijgen in dit geval:Touchdomex schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:28:
[...]
Geworden?Dat was het deels al. Een deel is uit te leggen maar een deel ook niet.
De hamvraag is of het een bewuste actie is gewoon om het te verminken of niet maar daar ga je never antwoord op krijgen
Yup, want feitelijk heeft de tablet een complete tweede framebuffer & pipeline nodig, hoe simpel/2D je iets ook maakt. Alternatief hadden ze de wereld kunnen uithollen, gras e.d. kunnen weglaten, maar goed, dan heb je weer op andere stukken een nadeel.Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:32:
Aangezien men al klaagt over framedrops die erger zijn op de WiiU dan de Switch durf ik wel te gokken dat ze het niet hebben gedaan om de al schaarse resources te sparen.
Verwijderd
Persoonlijk vond ik het altijd supervet op de WiiU bij bepaalde games: Gameplay op je tv, en de map op je controller.Akaendra schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:28:
[...]
Zie niet in wat je probleem er zo mee is. Persoonlijk mis ik een map op de gamepad totaal niet. Heeft ook totaal geen extra voordeel al zou het er wel zijn, maar de kans is gewoon heel erg aanwezig dat de WiiU versie gewoon een port gaat zijn van de Switch versie.
Dan kun je natuurlijk boos doen maar om zo iets kleins zo'n heisa te maken vind ik zelf een beetje tever gaan.
Ik kan je maximaal als tip geven eens te zoeken op zelda amiibo op marktplaats...CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Kun je me niet een duwtje in de juiste richting geven
Ouwe boef!
Koppelen ?KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:08:
Kom er net achter dat je Amiibo's maar aan een Nintendo kan koppelen...
Mijn vriendin vindt onze (dochters en ik) amiibo verzameling ook niks, maar ik zeg ook niks van haar schoenen-collectieboefje79 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:18:
Voor mensen met vrouwen die raar opkijken van amiibo's,
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 10-03-2017 12:10 ]
Dat kan een keer. Gisteren gedaan. Nu werken ze niet.Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:06:
Koppelen ?
Op de Wii U kun je ze gewoon in de game gebruiken zonder geregistreerd te hebben in System ...
Haha. Genius.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat heb je aan een huis... en hoe/waar koop je die?KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Dat kan een keer. Gisteren gedaan. Nu werken ze niet.
Net een huis gekocht. 3000 roepie de poepies!
Verwijderd
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:18:
[...]
Wat heb je aan een huis... en hoe/waar koop je die?
Ik heb wel die model homes gezien in Hateno Village maar nog niet gezien hoe je hier vervolgens iets mee kan.
Aaah cool, vanavond meteen even kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:19:
[...]
spoiler:In Hateno staat er net iets buiten het winkelstraatje een huis waar 3 man op te bashen staat. Als je met die NPCs praat, kun je de sloop stoppen en het huis kopen voor 50.000 Rupees of 3.000 Rupees + 20 Wood
Dit is wat ik vond op internet (zelf nog geen huis gekocht)CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:18:
[...]
Wat heb je aan een huis... en hoe/waar koop je die?
Ik heb wel die model homes gezien in Hateno Village maar nog niet gezien hoe je hier vervolgens iets mee kan.
Geniaal! Vroeg mij al af hoe je bepaalde monsterparts kon gebruiken. Dat is iig ook een idee om het kasteel in te komen.
Ohhh nice, heeft wel toegevoegde waarde dus. Ik was even bang dat het alleen "voor de heb" was.DrWhite1 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:28:
[...]
Dit is wat ik vond op internet (zelf nog geen huis gekocht)
spoiler:Having a house isn’t there for sentimental reasons only. You can sleep in it. You can store your equipment there, even display it on manequins for visitors to see. Finally, you can tend to your garden, growing plants and trees which can be harvested for resources.
Bizar. Wij gebruiken de amiibo (stuk of 4, rest nog uitpakken) met z'n drieën elke dag al een week lang. Wel alleen op de Wii U ...KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Dat kan een keer. Gisteren gedaan. Nu werken ze niet.
Ik kan ze ook gewoon elke dag gebruiken.Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:40:
[...]
Bizar. Wij gebruiken de amiibo (stuk of 4, rest nog uitpakken) met z'n drieën elke dag al een week lang. Wel alleen op de Wii U ...
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:32:
[...]
Vraagje met een spoiler:
spoiler:Iemand al ontdekt hoe je die oranje bal weg kan pikken bij Impa, om hem vervolgens bij de fairy fountain te droppen....?
Het is de pro controller. Op de JoyCon werkt het wel!
Mjah maar dan wel in een aantal tempels eisen dat je de Gamepad gaat gebruiken ipv de Wii Pro Controller..... ik snapte hem ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:25:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
Ik gebruik m'n Pikachu/Samus/Dedede uit Smash ook elke dag, evenals de Wolf Amiibo. Heb alleen die laatste geregistreerd.Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:40:
[...]
Bizar. Wij gebruiken de amiibo (stuk of 4, rest nog uitpakken) met z'n drieën elke dag al een week lang. Wel alleen op de Wii U ...
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 14:25 ]
Haha herkenbaar. Hele doolhof lukt behalve die laatste worp naar dat plateau. Inmiddels gelukkig gehaald en van die shrine af. Zat net op het punt van frustratie om te kappen en hem nooit meer te doenNMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:35:
[...]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 10-03-2017 14:25 ]
Als je kids van een uitdaging houden en leuke spullen willen krijgen, ga naar een Lynel toeKaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:00:
[...]
Het is de pro controller. Op de JoyCon werkt het wel!
Trouwens. Ik ga me huis vast vol hangen met dingen die ik uit Hyrule Castle pik.... Zo veel lol met de kids om stiekem steeds verder te komen. Alleen de regels... dood.... is er daarna uit warpen....
[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 10-03-2017 14:27 ]
Verwijderd
Arunia schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:25:
Die tempel met de gyro heb ik heel anders gedaan dan waarschijnlijk zou moeten.
spoiler:Je laat de bal er vanaf rollen, draait je controller om zodat je de onderkant boven hebt. Dan bal naar rechts laten rollen, dan naar links en richting het einde zorg je dat de kant waar hij naar rolt, omhoog komt zodat hij een wipje maakt op het volgende platform. Dat ging makkelijker dan door het hele doolhof heen en daarna een te korte aanloop over hebben.
Dat filmpje is echt te grappig gewoon. Lag helemaal dubbel, ook het commentaar en wat je dus blijkbaar kunt doen waar ik zelf iig niet achter zou komen.
Die Lynels zijn echt bizar moeilijk, heb mijn poging maar gestaakt om te proberen hem te verslaan, eerst even wat levelen.sjaak88 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:26:
[...]
Als je kids van een uitdaging houden en leuke spullen willen krijgen, ga naar een Lynel toe1 van de moeilijkste vijanden in het spel, ze spawnen over de hele map. De makkelijkste zit bij zora boven
Het is een half paard, niet te missen!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De puzzel starten met je controller ondersteboven, dan kun je hem juist rechtop draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:27:
[...]
spoiler:Ik heb die gyro-tempel ook met platform andersom gedaan... zat ik daar als een idioot in de woonkamer met m'n controller op z'n kop. M'n vriendin kijkt graag mee en speelt af en toe een paar shrines door of gaat kloten op de world map, en die zat me vreemd aan te kijken toen ze uit de keuken terugkwam
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
die is nogthans heel makkelijk hoor, je moet namelijk :Zeror schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:33:
Ik zat best wel debiel te doen in een andere shrine waar ook gyro mechanics in voorkwam.
spoiler:Je moet dmv gyro een gigantische hamer tegen een bal stoten zodat ie ver genoeg komt te rollen.
Oh, en RIP mijn paard. Je moet je paard niet roepen als je onderaan een klif staat en het paard boven. Loopt niet goed af voor het paard.
Verwijderd
Ik probeerde het eerst nog op de normale manier, wat telkens op een pixel na niet lukte, dus toen dacht ik slim te gaan doenNMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:34:
[...]
De puzzel starten met je controller ondersteboven, dan kun je hem juist rechtop draaien.
Haha, lukte me ook niet, daarna gewoon de hele plaat 180 graden op zijn kop gedraait (gamepad op zijn kop) en in een keer het balletje op de kant laten rollen.Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:18:
"May our framerates be high and our temperatures low."
Waar heb je verpakking verwijderd om bij het aluminium te komen ; achterkant of onderkant ?Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:48:
De gamepad van de WiiU heeft geen enkele last van de verpakking ...
Achterkant. Eigenlijk helemaal open, netjes, op het bovenste stukje na. Dan kan je 'm openklappen, amiibo eruit halen, plakkertje/kartonnetje weghalen en weer netjes terug in 't doosje stoppen. Plakbandje onderaan om 'm weer dicht te doen en klaar. Maar de afstand is denk net iets te groot omdat 't door de stick moet. Voor een losse amiibo genoeg, maar met verpakking erbij dus net niet om 't rustig te kunnen.Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Waar heb je verpakking verwijderd om bij het aluminium te komen ; achterkant of onderkant ?
Ik zou in de plaats dankbaar zijn dat ze het nota bene nog hebben uitgebracht op de Wii U :-)SpoekGTi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:
[...]
Mjah maar dan wel in een aantal tempels eisen dat je de Gamepad gaat gebruiken ipv de Wii Pro Controller..... ik snapte hem ook niet.
Op zich niet vreemd aangezien het daarvoor ontwikkeld is, en de Switch versie een port is.marcelproust schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:32:
[...]
Ik zou in de plaats dankbaar zijn dat ze het nota bene nog hebben uitgebracht op de Wii U :-)
Je was me voorRickth64 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:33:
[...]
Op zich niet vreemd aangezien het daarvoor ontwikkeld is, en de Switch versie een port is.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zeror schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:33:
Ik zat best wel debiel te doen in een andere shrine waar ook gyro mechanics in voorkwam.
spoiler:Je moet dmv gyro een gigantische hamer tegen een bal stoten zodat ie ver genoeg komt te rollen.
Oh, en RIP mijn paard. Je moet je paard niet roepen als je onderaan een klif staat en het paard boven. Loopt niet goed af voor het paard.
Merk het met de pro controller ook. Zit in het midden, maar je bent toch aan het schuiven wil je contact maken. En dat is met een losse Amiibo.Hero of Time schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:58:
[...]
Achterkant. Eigenlijk helemaal open, netjes, op het bovenste stukje na. Dan kan je 'm openklappen, amiibo eruit halen, plakkertje/kartonnetje weghalen en weer netjes terug in 't doosje stoppen. Plakbandje onderaan om 'm weer dicht te doen en klaar. Maar de afstand is denk net iets te groot omdat 't door de stick moet. Voor een losse amiibo genoeg, maar met verpakking erbij dus net niet om 't rustig te kunnen.
Of gewoon zelf de NFC kaartjes bestellen en beschrijven.CRoNiXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Kun je me niet een duwtje in de juiste richting geven
Ouwe boef!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als ik die kaart zo bekijk, lijkt het me wel leuk om eens ontdekkingsreiziger te spelen op zo'n leeg stuk kaart. Bijv. links van Duelling Peaks omhoog en met een omweg naar Kakariko ...Thrace Grumble schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:06:
[...]
de Great Plateau en het gebied er tussen in tot de Dueling Peaks lijken volgens deze map (http://www.ign.com/maps/t...breath-of-the-wild/hyrule) veel uitgebreider qua content/icoontjes dan de content er na.
Als ik er een paar koop. Beschrijf jij ze dan?Nitai schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:07:
[...]
Of gewoon zelf de NFC kaartjes bestellen en beschrijven.
Verwijderd
Dat probeerde ik dus op mijn eerste dag:Goner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:12:
[...]
Als ik die kaart zo bekijk, lijkt het me wel leuk om eens ontdekkingsreiziger te spelen op zo'n leeg stuk kaart. Bijv. links van Duelling Peaks omhoog en met een omweg naar Kakariko ...
Dat kun je met een Android tablet/phone zelf ook, als deze NFC heeft.KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:18:
[...]
Als ik er een paar koop. Beschrijf jij ze dan?
[ Voor 35% gewijzigd door Rj- op 10-03-2017 17:59 ]
Heerlijk eiland! Was wel even slikken af en toe, zeker als je maar 4 hartjes hebt...!Rj- schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:56:
Zijn er al meer mensen op Eventide Island geweest? Echt super tof!
Vraag: Playtime is alleen zichtbaar via de Nintendo app op je telefoon?
PSN: Redrafted
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq