Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Ze zouden gewoon een smid in het spel moeten stoppen waar je tegen betaling van wat rupees je equipment kan laten repareren. Misschien dat je dan een ingame dag moet wachten voordat je het item weer kunt ophalen. En betaling achteraf, zodat de prijs nog een verrassing is. Kun je niet betalen, krijg je het item niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 08-03-2017 16:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wat een spel zeg Breath of the Wild. Ik heb echt weer hetzelfde gevoel als toen met Ocarina of Time, dat ik gewoon na school werk snel haar huis wil om het spel te spelen en lekker kan ronddwalen in de grote wereld.

Hoe anders dit spel is dan OoT (of elke andere Zelda), hoe groot het nostalgisch het gevoel van plezier/avontuur ik heb met dit spel. Heb ik allaaang niet meer gehad met een computer game, zelfs niet met Skyward of Twilight Princess _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Zeror schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:07:
Ze zouden gewoon een smid in het spel moeten stoppen waar je tegen betaling van wat rupees je equipment kan laten repareren. Misschien dat je dan een ingame dag moet wachten voordat je het item weer kunt ophalen. En betaling achteraf, zodat de prijs nog een verrassing is. Kun je niet betalen, krijg je het item niet.
Sowieso... Rupees... ik heb er nog niet veel van en je komt ze lang niet zo vaak meer tegen in het wild? Tot nu toe een keer een kistje met 50 en een paar keer los gevonden. Ik bewaar wel alle gemstones en andere goodies voor craften later.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:49

Umbrah

The Incredible MapMan

Señor Sjon schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:31:
[...]

Sowieso... Rupees... ik heb er nog niet veel van en je komt ze lang niet zo vaak meer tegen in het wild? Tot nu toe een keer een kistje met 50 en een paar keer los gevonden. Ik bewaar wel alle gemstones en andere goodies voor craften later.
Die krengen respawnen, en sommige rotsen zitten rondom warp points, je kunt dus feitelijk in het spel gewoon farmen. Eerst lukte het mijnen me alleen maar met een hamer, maar daar vond ik er niet veel meer van toen hij eenmaal stuk was...

spoiler:
Ik kwam toen een quest tegen om een huisje te kopen (3000 rupees, 30 bossen houd)... en toen kwam ik op het idee dat farmen beter kan... ik wist al dat bom-vissen kon, maar ik kwam ook vrij snij achter het idee bom-mijnen en bom-houthakken. Ik heb het idee dat ik/Link misschien een beetje redneck is. Of Lunk.

edit:
toch maar effe gespoilerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Umbrah op 08-03-2017 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Wat graf tyfus pleuris shrine is deze zeg! :(
spoiler:
Mirro Shaz shrine - Tempered Power challenge

Kost mij al m'n wapens..... :/

Zo das moest er ff uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 08-03-2017 17:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Umbrah schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:07:
[...]

Die krengen respawnen, en sommige rotsen zitten rondom warp points, je kunt dus feitelijk in het spel gewoon farmen. Eerst lukte het mijnen me alleen maar met een hamer, maar daar vond ik er niet veel meer van toen hij eenmaal stuk was...

spoiler:
Ik kwam toen een quest tegen om een huisje te kopen (3000 rupees, 30 bossen houd)... en toen kwam ik op het idee dat farmen beter kan... ik wist al dat bom-vissen kon, maar ik kwam ook vrij snij achter het idee bom-mijnen en bom-houthakken. Ik heb het idee dat ik/Link misschien een beetje redneck is. Of Lunk.

edit:
toch maar effe gespoilerd...
Damn, dat in die spoiler had ik niet door. Dat vissen wel. Stom. Ben langs al die mij rotsen gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Zeror schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:42:
Wat graf tyfus pleuris shrine is deze zeg! :(
spoiler:
Mirro Shaz shrine - Tempered Power challenge

Kost mij al m'n wapens..... :/

Zo das moest er ff uit.
Er ligt niks voor niks een hamer ;) Maar inderdaad wat een kut shrine was dat. Heb jij de treasure gehaald? Je kan verder lopen en het nog een keer doen maar heb het een uur geprobeerd het lukte mij gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
sjaak88 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:52:
[...]

Er ligt niks voor niks een hamer ;) Maar inderdaad wat een kut shrine was dat. Heb jij de treasure gehaald? Je kan verder lopen en het nog een keer doen maar heb het een uur geprobeerd het lukte mij gewoon niet.
De Shrine gaat al het web rond als meest kutste shrine van de game. :+
Ja, ik heb de treasure gehaald. Steeds maar de autosave van wanneer ik de shrine inging opnieuw ingeladen tot ik hem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik hoop dat ik tot nu toe alle kistjes uit de shrines heb. Gelukkig maar 8 shrines. Maar toch. Vind ze wel leuk in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Zeror schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:58:
[...]

De Shrine gaat al het web rond als meest kutste shrine van de game. :+
Ja, ik heb de treasure gehaald. Steeds maar de autosave van wanneer ik de shrine inging opnieuw ingeladen tot ik hem had.
Ik mag hopen dat de treasure het waard was haha. Ik deed trouwens hetzelfde telkens auto save en opnieuw doen. Straks maar weer paar pogingen wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
spoiler:
Giant Ancient Core
zat erin. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Vraagje tussendoor.. hebben jullie ook dat jullie alles lopend doen? als ik op een paard travel dan knal ik veel te hard door alles heen.. ik wil juist wandelen omdat ik anders bang ben dat ik iets mis.. of.. ben.. ik.. raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dacht net even alle LoZ Amiibo te activeren. Nope, bij 3 kan ik de spreuk niet meer gebruiken. Ik lees daar niets over wanneer ik Google. Veel mensen die zeggen dat ze ze allemaal kunnen doen per dag. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Arunia schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:02:
Dacht net even alle LoZ Amiibo te activeren. Nope, bij 3 kan ik de spreuk niet meer gebruiken. Ik lees daar niets over wanneer ik Google. Veel mensen die zeggen dat ze ze allemaal kunnen doen per dag. Wat is jullie ervaring?
Normaal elke Amiibo 1x per dag te gebruiken. Staat je Amiibo rune wel aan? (Moet je 1st activeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
marcelproust schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:08:
[...]

Normaal elke Amiibo 1x per dag te gebruiken. Staat je Amiibo rune wel aan? (Moet je 1st activeren).
Die staat aan. Kon er ook 3 activeren. Maar daarna komt de cirkel wel, maar geen manier om hem te casten. Ergens anders gaan staan, teleporten, zelfs opnieuw opstarten werkt allemaal niet.

Laat maar. Stom. Moet gewoon die amiibo erop houden. Deed het drie keer en daarna heb ik in mijn hoofd dat ik dus iets moet indrukken zodat je een scherm krijgt met afbeelding van de controller en amiibo, maar dat is dus niet zo.

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 08-03-2017 21:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nou, ik speel dus met mijn zoontje van 8 jaar samen.... Ze hadden hem debugger moeten maken. Als ik aan geef dat hij daarheen moet is meneer van mening dat het anders kan.... En dat kan.... _/-\o_

Het gekke is dat wij nu de eerste herinnering hebben gehaald en op weg moesten naar de 4 titanen. Mijn zoontje was erg onder de indruk van dat beest op de vulkaan. Daar kan je officieel natuurlijk niet op maar zoonlief speelt, klimt en zweeft waar je niet behoord te komen komt op aai afstand van van die titaan. :?

Hij huppelt wat verder, duikt van de vulkaan af. Wipt op wat bergjes opent zo een toren die omgeven was van modder omdat meneer ook daar heen zweeft en land op de toren.... 7(8)7

Daarna gaan we door huppelen naar het kasteel komt via via via via via via bij een herinnering en level 50 wapens die je vrijwel niet zo moeten kunnen vinden zonder hulp (ik noem heeeeelll veel tijd of internet) en wipt daarna het kasteel binnen.... . O+

Probleem.....
1: dit gebeurt terwijl ik de spaghetti maak en

2: Nu staat ons character tegen de eindbaas in het kasteel met 5 hele hartjes..... Vanuit het kasteel de level 50 wapens opgepikt maar we hebben nog geen titaan vrijgespeeld (op aaien na). :o

Nu wil ik graag alleen weten van de verdere spelers of het nog wel handig is om verder te gaan en wellicht de eindbaas te verslaan of toch terug te gaan? Ik ben bang dat ik straks het spel heb "uitgespeeld" op de meest buggy manier aan toe.
Of, is dit het begin en kan je later alsnog aan de slag met de titanen? :$

Dank, een zorgzame papa.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Naast al het geweld en plezier in BotW, heb ik vandaag wat anders leuks binnen gekregen :)
Zelda
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zU4lmkNC1gpDjYVLd3NqT4rY/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AIgT1mWzNvJ4CVlLd4yP1Jal/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IxFjZ88l3IkKhySeM9dEYleI/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SFmn2yf6VmNf9FXLQAtlnDrh/thumb.jpg

LE boek Art & Artifacts en een mooi lampje dat op 4,5-5 volt werkt. Batterijen kunnen erin, maar er zit ook een micro-USB kabel bij. Erg handig, want zo kan je 'm ook voeden via powerbank of een verdwaalde lader van een oud toestel. Owja, niet op de foto, maar ook ontvangen: Twilight Princess manga. De andere verhalen heb ik al, OoT, Four Swords, Link to the Past, Minish Cap, etc. Over een paar maanden komt deel 2 van TP uit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Hero of Time schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:40:
Naast al het geweld en plezier in BotW, heb ik vandaag wat anders leuks binnen gekregen :)
Zelda
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

LE boek Art & Artifacts en een mooi lampje dat op 4,5-5 volt werkt. Batterijen kunnen erin, maar er zit ook een micro-USB kabel bij. Erg handig, want zo kan je 'm ook voeden via powerbank of een verdwaalde lader van een oud toestel. Owja, niet op de foto, maar ook ontvangen: Twilight Princess manga. De andere verhalen heb ik al, OoT, Four Swords, Link to the Past, Minish Cap, etc. Over een paar maanden komt deel 2 van TP uit.
Zat die Triforce bij een van die boeken? Gaaf ding man.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Foodie88 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:43:
[...]

Zat die Triforce bij een van die boeken? Gaaf ding man.
Nope, los te koop. Archonia heeft er nog maar 1, maar Nedgame heeft 'm ook.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Die lamp heb ik vorig jaar besteld ergens als preorder bij de GM en uiteraard op de release ook gekregen. Volgens mij maart kwam die toen uit. Moet hem nu weer eens neer zetten in de nieuwe computerkamer. Erg grappig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Hero of Time schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:40:
Zelda
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Wauw _/-\o_ Ik wil ook z'n Triforce lamp :9~

Edit; Ik heb hem besteld bij Nedgame bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Arunia schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:46:
Ik hoorde dat wanneer je een item wat bijna stuk is
spoiler:
naar een octorok gooit, deze hem op eet en hem heel uit spuugt
.
Ik dacht dat alleen voor
spoiler:
roestige
wapens werkte.

Pff zojuist weer een typisch Zelds ontdekking gedaan die mij 100x meer voldoening geeft dan wanneer mij verteld werd hoe ik het moest doen.

Bij het laatste stuk van de olifant divine beast:
spoiler:
Waar je in de volgende fase van de eindbaas zit, moet je ijsblokken breken die hij naar je werpt. Dit was eerder bij de intro van de beast al, maar daar had ik drie simpele bogen op verbruikt met de blokken terug schieten met pijlen.

Op het moment van de eindbaas had ik nog maar 1 bijna kapotte boog waar ik het niet mee ging redden. Na veel frustratie en denken van "hoe kunnen ze het nou zo maken dat je zoveel bogen nodig hebt", ineens tot de realisatie gekomen om Cryonis te gebruiken voor de shatter... voelde me dom en slim tegelijk! Stuk beter gevoel dan na een tutorial de handeling uitvoeren :+ . Ik hou van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Thermometer schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:19:
[...]

Ik dacht dat alleen voor
spoiler:
roestige
wapens werkte.

Pff zojuist weer een typisch Zelds ontdekking gedaan die mij 100x meer voldoening geeft dan wanneer mij verteld werd hoe ik het moest doen.

spoiler:
Waar je in de volgende fase van de eindbaas zit, moet je ijsblokken breken die hij naar je werpt. Dit was eerder bij de intro van de beast al, maar daar had ik drie simpele bogen op verbruikt met de blokken terug schieten met pijlen.

Op het moment van de eindbaas had ik nog maar 1 bijna kapotte boog waar ik het niet mee ging redden. Na veel frustratie en denken van "hoe kunnen ze het nou zo maken dat je zoveel bogen nodig hebt", ineens tot de realisatie gekomen om Cryonis te gebruiken voor de shatter... voelde me dom en slim tegelijk! Stuk beter gevoel dan na een tutorial de handeling uitvoeren :+ . Ik hou van dit spel.
Slim bedacht :)
spoiler:
Ik deed het zelf met pijlen schieten, als je snel genoeg op hem schiet dan vallen alle blokken naar beneden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 17:18
Ik word soms wel gek van mijn eigen onkunde qua Wii U pro-controller. Dan sluip ik 's nachts door een kampje, druk ik op de verkeerde knop waardoor Link op zijn vingers fluit : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Dat vingers fluiten doe ik ook altijd per ongeluk. Dan zoek ik de knop om een andere uitrusting te kiezen. En dan fluit hij. Zucht. Ligt niet aan de WiiU pad, ik doe precies hetzelfde op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:38

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:51:
[...]

Oh, dat bloemenvrouwtje... ik vond haar niet liev. :P In het donker in de regen in handheld mode zag ik sommige bloemen voor gras aan. O-)
Ik zag dus (in handheld mode) geen mogelijke route...

...drie keer raden hoe ik deze quest heb opgelost. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

RayNbow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:36:
[...]

Je hebt dat bloemenvrouwtje bruut omgelegd en haar ingewanden aan een boom te drogen gehangen terwijl je daar luid gillend, ingesmeerd met haar bloed, omheen danste??

In ieder geval, dat wilde ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Thermometer schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:19:
[...]

Ik dacht dat alleen voor
spoiler:
roestige
wapens werkte.

spoiler:

Stuk handiger dan ik...

spoiler:
ik sprong in het water achter het plateau en moest er dan weer opklimmen en dan kon ik met geluk 2 pijlen op hem schieten... Duurde best lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Alcmaria schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:05:
[...]

Je hebt dat bloemenvrouwtje bruut omgelegd en haar ingewanden aan een boom te drogen gehangen terwijl je daar luid gillend, ingesmeerd met haar bloed, omheen danste??

In ieder geval, dat wilde ik doen.
Nope. :+

Hint:
spoiler:
Ik had wat hout bij me... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteravond na lang zoeken volgens mij ein-de-lijk de lost woods/kokiri forest van deze game gevonden denk ik. Ik stond boven op een berg, zag allemaal bomen een een heleboel mist en dacht: DAAR MOET IK HEEN. Ik daar heen vliegen en well, ik ga niet spoilen wat er gebeurd :D Anyway, van een andere kan benaderd, daar nu ook de tower voor dit gebied. Maar het was 1:15 en ik lag in bed, dus ik denk dat het 3 uur was geworden als ik vanaf dat punt verder was gegaan.

Verder nu een paar memories er bij, enorm veel korok seeds gevonden gister, waar ik er dinsdag bijna geen had gevonden.. Nog steeds geen major dungeon gedaan en nu 30 shrines, waarvan een paar hele toffe. Vooral de shrine in de buurt van de toren in hyrule field is geniaal. Er worden zo veel skills van je verwacht daar, heerlijk, al hoop ik wel dat er meer van dat soort shrines zijn maar dan moeilijker. Maar ik begreep dat er 100+ shrines waren en ik heb er nu 30, dus moet goed komen denk ik zo :)

en @RayNbow YOU MONSTER! also, ik moet nog steeds ff die epona fixen met je amiibo :)

Over paarden gesproken, ik zag gister een teal gekleurd paard, met donker teal sokken en ligt teal haar. Die moest ik tamen dus :D 4 star, 3 star, 4 star best nice :D

Ook achter gekomen dat er 2 armor sets geen set bonus hebben, dus die ga ik niet meer verder upgraden, maar wel leuk dat ik dit doe door te proberen ipv dat de game me dit verteld of dat ik het nodig vind om het op te zoeken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
RayNbow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:36:
[...]

Het is grotendeels dezelfde route als naar de entree, maar je loopt één spiraal minder ver. Overdag met zonnig weer iets makkelijker te zien. Maarre, iets met flint en hout? ;)

Gisteravond twee memories teruggehaald, 3-4 shrines (vooral de 2 op de gespleten berg is erg leuk bedacht) en de fire rod gekregen. Wat een !$#!$ beest is dat. Kostte me bijna al mijn pijlen en een gezonde voorraad appels. Wat dat betreft is het wel makkelijker. Vroeger moest je realtime een potion drinken en niet doodgaan, nu kan je hartjes terugwinnen zonder risico.

Ik vind het shrine concept erg goed. Soms een breinbreker, soms frustrerend, maar het geeft wel een hoop voldoening. Wat dat betreft heb ik de grote kerkers nog niet gemist eigenlijk, zeker omdat er in de overworld overal wel genoeg te doen is.

spoiler:
Overigens is de memory met uitzicht naast een boom op de brug naar Lake Hylia wel apart. Je weet inmiddels dat je zelf in stasis bent geweest, maar in het filmpje heb je het Master Sword, terwijl de geschiedenis daarvan nog onduidelijk is (weet inmiddels wel grofweg waar die ligt. ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
Ik ben nu op de quest 12 memories. Is het de bedoeling dat ik deze alle 12 haal voordat de main storyline verder zal gaan? Ik heb verder geen quests openstaan.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:43

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Alcmaria schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:55:
Vraagje tussendoor.. hebben jullie ook dat jullie alles lopend doen? als ik op een paard travel dan knal ik veel te hard door alles heen.. ik wil juist wandelen omdat ik anders bang ben dat ik iets mis.. of.. ben.. ik.. raar?
Ja, maar gezien ik continue over de map zwerf vind ik het niet erg om wat te missen. Wel activeer ik elke shrine zodra ik hem zie (zodat ik kan teleporteren). Alleen de "outdoor shrines" (waar de puzzel niet in de tempel zit maar er buiten) zijn annoying omdat je die shrines pas kan activeren nadat je de puzzel hebt opgelost.

spoiler:
Gister een puzzel gehad waarbij je drie Hinoxes (die reusachtige cyclops) moest verslaan om hun ballen te krijgen. Bedacht me na de eerste: "Weet je die gasten slapen zo vast, volgens mij kan ik op ze klimmen en de bal stelen zonder ze te doden" en verdomd, het kon nog ook.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

cronixx

krieuw

Dekar1 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:01:
Ik ben nu op de quest 12 memories. Is het de bedoeling dat ik deze alle 12 haal voordat de main storyline verder zal gaan? Ik heb verder geen quests openstaan.
Als je nog een keer met Impa praat en vraagt naar de "four divine beasts" dan krijg je er als het goed is nog een Main Quest bij....

die kun je eigenlijk in willekeurige volgorde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Die shrines zijn zeker top, al zijn sommige wat mij betreft wel onspeelbaar in handheld-modus...
Switch boven je hoofd, omrollen op bed, de raarste kapriolen haal ik uit, terwijl het met de pro controller veel logischer werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
En praat met alle dorpelingen. Je quest log vult zich dan aardig. Van de 10 kippen in Kakariko moet ik er nog 6, maar één zit in het pruimenbosje waar een of andere NSBer voor staat. Denk dat ik maar eens een bom over de schutting laat 'vallen' >:)

@hierboven. Meeste puzzels even verlaten in handheld mode en gelijk weer activeren. Dan hoef je niet op zijn kop op de bank de motion controls gebruiken. Overigens zit er in de opties ook een mogelijkheid om motion controls uit te zetten. Waarschijnlijk een beter idee. Ook met richten met de verrekijker of boog is het irritant.

[ Voor 40% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06
Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:07:
En praat met alle dorpelingen. Je quest log vult zich dan aardig. Van de 10 kippen in Kakariko moet ik er nog 6, maar één zit in het pruimenbosje waar een of andere NSBer voor staat. Denk dat ik maar eens een bom over de schutting laat 'vallen' >:)

@hierboven. Meeste puzzels even verlaten in handheld mode en gelijk weer activeren. Dan hoef je niet op zijn kop op de bank de motion controls gebruiken. Overigens zit er in de opties ook een mogelijkheid om motion controls uit te zetten. Waarschijnlijk een beter idee. Ook met richten met de verrekijker of boog is het irritant.
spoiler:
In de nacht zijn de meeste bewoners op bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
spoiler:
ook dorpelingen moeten wel eens slapen he? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is waar.. Toen stond ik alweer ergens de ruïnes van Lanayra (oid) te bewonderen. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Arunia schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:58:
Ik hoop dat ik tot nu toe alle kistjes uit de shrines heb. Gelukkig maar 8 shrines. Maar toch. Vind ze wel leuk in elkaar gezet.
Als je de kist uit de Shrine hebt, dan staat dit (icoontje) achter de naam op de map. Zit inmiddels op 11 Shrines en heb tot dusver alle kistjes wel kunnen pakken.

Man wat gaat hier veel tijd in zitten..... (positief bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Die kippen ben ik een tijd mee bezig geweest, maar ze zitten meestal wel op logische plekken.
spoiler:
Net wat verder naar wat je denkt dat buiten het dorp is lopen en hoger kijken. Zag er toevallig eentje toen ik van boven met de shiekah staan inzoomde enzovoorts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
boefje79 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:07:
Die shrines zijn zeker top, al zijn sommige wat mij betreft wel onspeelbaar in handheld-modus...
Switch boven je hoofd, omrollen op bed, de raarste kapriolen haal ik uit, terwijl het met de pro controller veel logischer werkt...
Ik heb bewegingsbesturing ofzo uitgeschakeld in de settings van Zelda. Volgens mij werkt het dan in handheld mode hetzelfde als met de Pro controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Arunia schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:24:
Die kippen ben ik een tijd mee bezig geweest, maar ze zitten meestal wel op logische plekken.
spoiler:
Net wat verder naar wat je denkt dat buiten het dorp is lopen en hoger kijken. Zag er toevallig eentje toen ik van boven met de shiekah staan inzoomde enzovoorts.
Volgens mij kan ik die Sensor+ ook instellen op kippen. ;) Ben een veredelde paparazzi die alles op de foto zet voor het compendium. Meer van die gekken?

Overigens moet je van veel voedselitems de plant zelf fotograferen voor je plukt. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:49:
[...]

Volgens mij kan ik die Sensor+ ook instellen op kippen. ;) Ben een veredelde paparazzi die alles op de foto zet voor het compendium. Meer van die gekken?

Overigens moet je van veel voedselitems de plant zelf fotograferen voor je plukt. ;)
OH wauw. Daar had ik nooit aan gedacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Serieus? Dat had ik inderdaad ook niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:49:
[...]

Nog zo'n gek hier! :p Toen ik die camera pas had vanalles uit mijn inventory op de grond gegooid en beginnen fotograferen... En nu is het de default rune die opstaat waar dat vroeger die bommen waren :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alles in het compendium kan je toch tracken met de 'Shrinesensor'? Zal het vandaag of morgen eens testen.

Overigens kan ik wel 'ore' opnemen in het compendium, maar niet de edelstenen. Dus orehunting it is.
spoiler:
Aan de noordkant van de hoge gespleten berg zit een dalletje voor de volgende top met een paar stuks ore. Daar haal ik ruby en sapphire uit. Aangezien die stenen ook respawnen, kan je er zo 500-600 rupees ophalen.

Lol, hier hetzelfde met de wapencollectie. Soms is het niet handig, maar ik maak eerst een foto en dan val ik de vijand aan. :+ Nu even een Guardian zoeken. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Gisteren een productieve dag in Zelda gehad.

Eindelijk bij de Gerudo aangekomen. Maar toen kwam die verdomde
spoiler:
Yiga hideout sneak missie. Vond die sneak missie bij de Wind Waker ook al zo irritant
. Had eerst enorm veel last om die
spoiler:
Yiga hideout door te komen met dat sneaken, totdat ik eindelijk eens doorhad hoe ik die bananen goed kon gebruiken. Die baas daar was wel lachen, maar behoorlijk easy moet ik zeggen.
.

Maar toen dat eenmaal gelukt was ging de Vah Naboris dungeon best aardig.
spoiler:
Blijft toch mooi hoe ze in elke dungeon iets bedenken: draaien van lichaamsdelen in dit geval
. Die eindbaas daar was een pain in the butt, maar somehow na een keer of 20 was het gelukt en een stapel aan maaltijden.

Ook een stuk of 12 Korok Seeds gevonden on the way
spoiler:
dus had maar wat nieuwe wapen/shield slots genomen
en vier shrines behaald (waarvan 1 die lastige
spoiler:
Major test of strength shrine..ugh
.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:43

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Screw you guys, I'm going home.
VideoGif: https://i.imgur.com/bZ5weFE.gifv
Bron: https://www.reddit.com/r/...w_you_guys_im_going_home/

Schiet elke keer in de lach als ik het zie :D :D

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Het is grotendeels dezelfde route als naar de entree, maar je loopt één spiraal minder ver. Overdag met zonnig weer iets makkelijker te zien. Maarre, iets met flint en hout? ;)
En een grote hamer voor wat vuurwerk, yup. :+
Van de 10 kippen in Kakariko moet ik er nog 6, maar één zit in het pruimenbosje waar een of andere NSBer voor staat. Denk dat ik maar eens een bom over de schutting laat 'vallen' >:)
Gelukkig heeft die NSBer slaap nodig. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:02
Alcmaria schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:55:
Ik heb inmiddels 16 orbs en nog geen paard geregistreerd. Ik denk ook niet dat ik dat ga doen voorlopig. Lekker lopen, zweven en klimmen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 17:18
Het is aan te raden dus om in een dorpje met iedereen te praten? Goede tip :) als mensen nog meer beginners tips hebben zijn ze meer dan welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ph4ge schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Ik heb inmiddels 16 orbs en nog geen paard geregistreerd. Ik denk ook niet dat ik dat ga doen voorlopig. Lekker lopen, zweven en klimmen.
Ik heb ook nog geen paard. Warp liever naar een hoog punt en vlieg vanaf daar verder. Veel te vaak wil ik een berg op voor het uitzicht en om rond te kijken. Dan is een paard niet handig (hoewel die in het gifje verticaal werd opgeslagen. ;)).

Overigens is het rond Hyrule Tower een Guardian broednest, dus denk dat een paard daar wel beter uitkomt. Die krengen schieten je ook gewoon uit de lucht. :(
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:44:
Het is aan te raden dus om in een dorpje met iedereen te praten? Goede tip :) als mensen nog meer beginners tips hebben zijn ze meer dan welkom
RPG/Adventure 101. Praat altijd met alles en iedereen. :o

spoiler:
En vergeet de her en der verspreidde dagboeken niet, staan vaak nuttige tips en recepten in.

[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:47:
[...]
Overigens is het rond Hyrule Tower een Guardian broednest, dus denk dat een paard daar wel beter uitkomt. Die krengen schieten je ook gewoon uit de lucht. :(
Geen respect die beesten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Welke story/quest volgorde hanteren jullie vanuit kakoriki-village?

Ik kan richting:
-Zora
-Herinneringen
-Hatano

Ik ben een beetje kwijt wat wijsheid is qua volgorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Er is geen wijsheid qua volgorde.

Ik ben naar Hateno gegaan, daarna opzoek gegaan naar een npc (een Korok), die zoektocht heeft me zo'n beetje door 3 zones geleid, waar ik van alles heb gedaan heb tot ik het gister bijna voor m'n neus gevonden heb.

Zora wacht ik mee, gvd 5 verschillende npc's gehad die me storen en zeggen dat ik ABSOLUUT naar zora's domain moet gaan, dus daar ga ik niet uit spite.

Ik hoor van mensen die eerst compleet andere kant op gegaan zijn. De game laat je enorm vrij. Het is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
boefje79 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:56:

Ik kan richting:
-Zora
-Herinneringen
-Hatano

Wel een hint is die ik vaak voorbij zie komen. Is als je heel veel onweer tegenkomt dan; probeert het spel je te vertellen dat je hier beter nog niet kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
Ik heb ook Kakariko -> Hatano -> Zora gedaan, na Zora terug naar de Great Plateau en via daar de Woestijn ingedoken.

Zit sinds zondag al bij de tweede divine boss in die woestijn, maar ben tot nog toe lekker aan het roamen naar bovenin de map gegaan om wat sterkere gear te verzamelen en te verkennen.

Ik had trouwens echt een heerlijk zwaard met electroshocks...ff equipen voor de eerste hit om de enemy te paralyzen, snel wapen wisselen en rammen maar! :)

Helaasch is ie nu stuk...

[ Voor 23% gewijzigd door Partypsych op 09-03-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeker weten Hatano eerst doen. Soweiso veel sidequests, vijanden nog normaal (rond Zora veel sterker) en als je goed leest wat NPC's je vertellen, zie je ook dat het bijzonder nuttig is om eerst daarheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Het eerste wat ik heb gedaan na het verlaten van de plateau was het unlocken van alle torens zodat ik de hele kaart heb. Daarna begonnen om de shrines te vinden. Gisteren werd ik een beetje verplicht de Zora beast missie te doen. De overige drie wil ik wat later pas doen. Eerst nog meer verkennen. Moet sowieso nog 2 shrines vinden voor een bepaalde eis.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:51
Señor Sjon schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:25:
[...]

In OoT heb ik nog nooit het echte dubbelhandige Goronzwaard kapot gekregen die aan het eind van de maskerquest zat. Van de schilden kon je het houten schild roosteren, maar het stalen schild was onverwoestbaar. In SS was alleen het magische schild onverwoestbaar. Alleen bij actieve blokkades (dus niet passief LZ vasthouden) slijt je schild niet in SS. Dat lijkt mij ook zo in BotW.
In SS heb je nog een beter schild, het Hylian shield. Deze slijt sowieso niet en loopt niet leeg aan effectiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Wat ik me afvraag: ik ben nu onderweg naar Hatano, ben ik nu al ver in de game, of sta ik nog totaal aan het begin van de game? Het lijkt alsof ik er nu toch doorheen vlieg qua content (muv de Korok seeds..)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Sommige wapens gaan wel snel kaduuk .. ik vind die sikkels (vicious sickle) wel lekker, maar 1 zo'n grote bokoblin in elkaar hakken en het is gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
sjekneck schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:15:
[...]

In SS heb je nog een beter schild, het Hylian shield. Deze slijt sowieso niet en loopt niet leeg aan effectiviteit.
Ik kan ze ook door elkaar gehaald hebben. SS is ook alweer 5,5 jaar terug en heb die nooit opnieuw gespeeld. Dat spel heb ik me doorheen moeten worstelen, nadat ik WW ook niet afgemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Ben begonnen in de woestijn, als je er een goed tactiek op nahoudt..
spoiler: manier van aanval
Dan heb je 'm in 3x parreren en 1x magnetisme helemaal kapot gemaakt 8) (hij schijnt de meest pittige 'baas' te zijn.. hoopte eigenlijk op wat meer weerstand)

[ Voor 26% gewijzigd door Ralphoman op 09-03-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Thrace Grumble schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:16:
Wat ik me afvraag: ik ben nu onderweg naar Hatano, ben ik nu al ver in de game, of sta ik nog totaal aan het begin van de game? Het lijkt alsof ik er nu toch doorheen vlieg qua content (muv de Korok seeds..)
Je bent nog maar net begonnen. Great plateau is de basis, dan pas de rest van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:08:
Zeker weten Hatano eerst doen. Soweiso veel sidequests, vijanden nog normaal (rond Zora veel sterker) en als je goed leest wat NPC's je vertellen, zie je ook dat het bijzonder nuttig is om eerst daarheen te gaan.
Zora's Domain is wel te doen na Kakariko, maar je moet dan wel zorgen voor voldoende voedsel en een lichte armor upgrade kan ook geen kwaad.

Verder veel klimmen en als het kan vijanden ontwijken. Zo heb je ergens een bepaald stuk met veel electrische Keeses, maar door het hoger op te zoeken kun je ze ontwijken (of van bovenaf bombarderen :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Arunia schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:21:
[...]

Je bent nog maar net begonnen. Great plateau is de basis, dan pas de rest van het spel.
Heb Kakariko ook 'al' gehad hè ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of gewoon houten wapens gebruiken. Heb ze neergeknuppeld met een fakkel die ik nog had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Thrace Grumble schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Hahha heb je je kaart al bekeken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gisteren wilde ik de toren van de zone van Hyrule Castle pakken. Holy fuck man. Er zaten opgegeven moment twee guardians achter mij aan (ik zit nog aan het begin van de game en kan ze nog niet echt aan :P ). Ik wegrennen en mijn paard stopte steeds met galopperen :') . Opgegeven moment dat paard achtergelaten en als een schijterd gauw ergens in wat ruïnes tussen wat muren mezelf in veiligheid gebracht. Man dat was best wel ff spannend daar :o

Note to self: Guardians zijn eng :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 09-03-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik heb inmiddels 16 Korok seeds, maar kan die grote plant (even vergeten hoe die heet) niet meer vinden om dingen te upgraden, de eerste keer stond ie bij Kakariko village, maar daarna was hij weg. Kom je die later in het spel nog tegen of is deze alleen nog maar op een speciale plaats te vinden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeror schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:28:
Gisteren wilde ik de toren van de zone van Hyrule Castle pakken. Holy fuck man. Er zaten opgegeven moment twee guardians achter mij aan (ik zit nog aan het begin van de game en kan ze nog niet echt aan :P ). En mijn paard stopte steeds met galopperen :') . Opgegeven als een schijterd dat paard achtergelaten en gauw ergens in ruïne tussen wat muren mezelf in veiligheid gebracht. Man dat was best wel ff spannend daar :o
Haha. Ik heb dat stuk als een soort sprintend, bang vogeltje doorstaan. Er zitten er meer, hoewel er 'maar' meestal twee tegelijk op je locken. Dan heb je nog een paar seconden voor je ge-oneshot- wordt. De toren zelf beklimmen voelt hetzelfde als er langslopen. Snel omhoog springen met x, anders schieten ze je eraf. :P

Toen ik daaraan begon had ik een armor rating van 4-5 en 4 hartjes ofzo, nu armor 18 en zes hartjes. Moet nu beter gaan (maar heb de toren al geactiveerd. ;))
Gynnad schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:32:
Ik heb inmiddels 16 Korok seeds, maar kan die grote plant (even vergeten hoe die heet) niet meer vinden om dingen te upgraden, de eerste keer stond ie bij Kakariko village, maar daarna was hij weg. Kom je die later in het spel nog tegen of is deze alleen nog maar op een speciale plaats te vinden?
Hij vertelt dat ie terug ging naar de bossen van de Korok o.i.d.

[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:51
Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:17:
[...]

Ik kan ze ook door elkaar gehaald hebben. SS is ook alweer 5,5 jaar terug en heb die nooit opnieuw gespeeld. Dat spel heb ik me doorheen moeten worstelen, nadat ik WW ook niet afgemaakt had.
In SS sword zit dat schild ook verstopt in een challenge en heeft niemand het hierover verder. Ik kwam er pas bij de tweede playthrough achter dat het er uberhaupt in zat.
Toch heb ik met op een paar kleine irritaties goed door beide spellen heen kunnen komen. SS heeft voor elk gebied net 1 revisit teveel wat irriteert. In WW hebben ze de triforce fetch quest die ook k*t is. Beide zaken waren duidelijk om de game te rekken en dat was echt te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:32:
[...]

Haha. Ik heb dat stuk als een soort sprintend, bang vogeltje doorstaan. Er zitten er meer, hoewel er 'maar' meestal twee tegelijk op je locken. Dan heb je nog een paar seconden voor je ge-oneshot- wordt. De toren zelf beklimmen voelt hetzelfde als er langslopen. Snel omhoog springen met x, anders schieten ze je eraf. :P
Die toren steeds zigzaggend steeds het hoekje om van de ene guardian sight naar de andere guardian sight werkt ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Schopje
--------
Nou, ik speel dus met mijn zoontje van 8 jaar samen.... Ze hadden hem debugger moeten maken. Als ik aan geef dat hij daarheen moet is meneer van mening dat het anders kan.... En dat kan.... _/-\o_

Het gekke is dat wij nu de eerste herinnering hebben gehaald en op weg moesten naar de 4 titanen. Mijn zoontje was erg onder de indruk van dat beest op de vulkaan. Daar kan je officieel natuurlijk niet op maar zoonlief speelt, klimt en zweeft waar je niet behoord te komen komt op aai afstand van van die titaan. :?

Hij huppelt wat verder, duikt van de vulkaan af. Wipt op wat bergjes opent zo een toren die omgeven was van modder omdat meneer ook daar heen zweeft en land op de toren.... 7(8)7

Daarna gaan we door huppelen naar het kasteel komt via via via via via via bij een herinnering en level 50 wapens die je vrijwel niet zo moeten kunnen vinden zonder hulp (ik noem heeeeelll veel tijd of internet) en wipt daarna het kasteel binnen.... . O+

Probleem.....

2: Nu staat ons character tegen de eindbaas in het kasteel met 5 hele hartjes..... Vanuit het kasteel de level 50 wapens opgepikt maar we hebben nog geen titaan vrijgespeeld (op aaien na). :o

Nu wil ik graag alleen weten van de spelers die verder zijn of het nog wel handig is om verder te gaan en wellicht de eindbaas te verslaan of toch terug te gaan? Ik ben bang dat ik straks het spel heb "uitgespeeld" op de meest buggy manier aan toe.
Of, is dit het begin en kan je later alsnog aan de slag met de titanen?
:$

Dank, een zorgzame papa.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:27:
@Zeror Exact. Hetr is in feite een "season pass" voor alle Breath of the Wild DLC. Ik denk niet dat ze nog meer DLC in 2018 gaan maken.
Wat zijn de voordelen van de 'season pass', probeer even een lijst te zoeken maar al vlug gaat het dan over Pack One en Pack Two, die nu nog niet beschikbaar zijn, maar die krijg je dan 'gratis' bij het aanschaffen van die Season Pass.

Wat zijn de directe voordelen?
- Zie dat je 3 chests krijgt, ik wacht denk ik maar even tot de zomer met het aanschaffen om te zien wat de echt toegevoegde waarde gaat zijn. Pack One lijkt me niet zo bijzonders, Pack Two waarschijnlijk wel!

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 09-03-2017 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Heb de camera nog niet - was op weg naar tech lab, maar werd afgeleid door de toren en een Bokoblin boomfort - maar die foto's die je daar mee neemt en opslaat (in Compendium?) zijn die ook normaal te benaderen voor gebruik buiten de game ? Dus waar worden ze opgeslagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
DukeN schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:36:
Schopje
--------

Probleem.....

Nu wil ik graag alleen weten van de spelers die verder zijn of het nog wel handig is om verder te gaan en wellicht de eindbaas te verslaan of toch terug te gaan? Ik ben bang dat ik straks het spel heb "uitgespeeld" op de meest buggy manier aan toe.

Dank, een zorgzame papa.
Dit is geen 'buggy' manier, je kunt altijd al rechtstreeks naar de baas, of het verstandig is is iets anders. Overigens zou ik zelf liever de main story willen volgen, omdat het gewoon een ontzettend tof spel is. Je wilt niet dingen zien voordat het zou moeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
spoiler:
Nadat hij weg is bij kakariko komt hij bij een stable (ik dacht riverside stable, iig tussen de Great plateau en Hyrule castle) te staan voor eventjes, daarna gaat hij naar het bos waar het master sword staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Freshnezz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Hahha heb je je kaart al bekeken? 8)7
Stiekem wel ;) Daar zit ook een (denk ik onterechte zorg in), de Great Plateau en het gebied er tussen in tot de Dueling Peaks lijken volgens deze map (http://www.ign.com/maps/t...breath-of-the-wild/hyrule) veel uitgebreider qua content/icoontjes dan de content er na. Nu wil ik er uiteraard nog niet te veel over lezen, maar het komt op me over of de gebieden NA de Great Plateau en Kakariko minder bieden qua content/desolater aanvoelen.

Voor degenen die al veel verder zijn: ervaren jullie dit ook zo (graag spoilervrij!) of is mijn zorg onterecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, dat komt omdat de meeste mensen die die kaart maken spelen in die gebieden en dus het meeste markeren op de beginstrook tussen Plateau en Kakariko. In Lake Kolomo zit dacht ik (uit mijn hoofd, had nog geen tower) ook een Stone Talus op het eilandje.
sjekneck schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:34:
[...]

In SS sword zit dat schild ook verstopt in een challenge en heeft niemand het hierover verder. Ik kwam er pas bij de tweede playthrough achter dat het er uberhaupt in zat.
Toch heb ik met op een paar kleine irritaties goed door beide spellen heen kunnen komen. SS heeft voor elk gebied net 1 revisit teveel wat irriteert. In WW hebben ze de triforce fetch quest die ook k*t is. Beide zaken waren duidelijk om de game te rekken en dat was echt te merken.
Klopt. Je komt in BotW onderweg en in Kakariko al bijna meer NPC's tegen dan heel SS.

[ Voor 56% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Helder, Hatano it is, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
DukeN schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:36:
Schopje
--------

Probleem.....

Dank, een zorgzame papa.
Er is geen buggy manier om dit spel uit te spelen. En je zal waarschijnlijk merken dat wanneer je toch verder gaat richting het kasteel, je ongelooflijk hard verslagen zal worden. Ga ergens anders heen om de rest van het spel te zien. ga shrines overwinnen en wordt sterker. Maar je mag het altijd proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 11:52
Even een vraagje. Ik heb Zelda nu sinds afgelopen vrijdag elke dag gespeeld. Maar volgende week heb ik een week de tijd om er vol voor te gaan omdat mijn vriendin dan een tijdje weg is. Ik stel story progressie daarom zoveel mogelijk uit en doen gewoon zoveel mogelijk de kleine dingen zoals wat shrines vinden enzo en lekker exploren.

Ik heb echter toch al wat story gedaan maar vraag me af hoe ver ik nu ben omdat ik er voor mijn gevoel toch al heel wat uur in heb gestoken (ook volgens de parental control app namelijk iets van 16 uur.) IK ben nu hier:
spoiler:
Main missie Locked Mementos en moet nu terug naar impa nadat ik mijn sheikah slate heb gerepaired

Ben ik dan ver in de story of heb ik nog lekker wat te gaan? Nogmaals ik wil het een beetje uitstellen omdat ik volgende week er lekker voor kan zitten, maar als ik nog niet heel ver ben dan kan ik toch een beetje de story volgen alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:59
Kaasje123 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:31:
Even een vraagje. Ik heb Zelda nu sinds afgelopen vrijdag elke dag gespeeld. Maar volgende week heb ik een week de tijd om er vol voor te gaan omdat mijn vriendin dan een tijdje weg is. Ik stel story progressie daarom zoveel mogelijk uit en doen gewoon zoveel mogelijk de kleine dingen zoals wat shrines vinden enzo en lekker exploren.

Ik heb echter toch al wat story gedaan maar vraag me af hoe ver ik nu ben omdat ik er voor mijn gevoel toch al heel wat uur in heb gestoken (ook volgens de parental control app namelijk iets van 16 uur.) IK ben nu hier:
spoiler:
Main missie Locked Mementos en moet nu terug naar impa nadat ik mijn sheikah slate heb gerepaired

Ben ik dan ver in de story of heb ik nog lekker wat te gaan? Nogmaals ik wil het een beetje uitstellen omdat ik volgende week er lekker voor kan zitten, maar als ik nog niet heel ver ben dan kan ik toch een beetje de story volgen alvast.
Als ik het zo lees moet je de divine beasts nog doen. Dat zijn er 4 waarvoor je toch ook wel de nodige uurtjes nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

boefje79 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:56:

Ik kan richting:
-Zora
-Herinneringen
-Hatano

Ik had zelf eerst een stuk richting Zora gedaan, maar merkte dat ik overpowered werd. Dus omgekeerd en de long road naar Hateno gelopen, wat sidequests gedaan, wat shrines gedaan on the way en zodoende mijn wapenarsenaal wat versterkt.

Dus had Zora (1e helft) -> Kakariko/Hateno -> 1 memory gevonden zodat ik met Impa kon praten -> side quests/shrines -> Zora's domain gehaald :+.
Thrace Grumble schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:16:
Mwah zolang je de 4 beasts nog niet overwonnen hebt (en in al die steden bent geweest) valt het nog wel mee hoe ver je bent :+.
Ben hem volgensmij op 3 plaatsen tegengekomen, maar meestal zoek ik hem op in Kokiri Forest.

[ Voor 42% gewijzigd door blmp op 09-03-2017 17:10 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Dat is nog niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 11:52
Hotman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Als ik het zo lees moet je de divine beasts nog doen. Dat zijn er 4 waarvoor je toch ook wel de nodige uurtjes nodig hebt.
Mooi om te horen thx. Ja die moet ik nog doen. Heb nu 3 provincies explored. En alleen daar al is zoveel te zien en te ontdekken dat ik voor mijn gevoel nog niet klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kwam gisteren ergens achter. Die speed up climbing boost zorgt er alleen voor dat je sneller klimt. Het is niet zo dat je dan ook hoger komt, want doordat je sneller klimt gaat je stamina ook sneller op. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt maar net aan de helling. Ga je bv een overhangende rots te lijf, dan gaat het heel hard met je stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Klopt Zeror, je klimt inderdaad sneller, maar je gebruikt net zo veel stamina als dat je normaal zou gebruiken. Ik heb 2 onderdelen van die set, dus ik weet niet of het een set bonus heeft. Maar lijkt me logisch dat die set minder stamina comsumption heeft of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

cronixx

krieuw

Zeror schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:44:
Kwam gisteren ergens achter. Die speed up climbing boost zorgt er alleen voor dat je sneller klimt. Het is niet zo dat je dan ook hoger komt, want doordat je sneller klimt gaat je stamina ook sneller op. Correct me if i'm wrong.
Ik gebruik hem nog wel eens voort het allerlaatste stukje, als je dan nog een milimetertje stamina hebt en je gebruikt het, dan kom je net ff dat sprongetje verder dan dat je gewoon door zou blijven klimmen. Als je dan bijna aan de top bent dan red je het daardoor net wel (of net niet :+ ).

EDIT:
Oh je bedoelt gewoon die bandana ofzo? Ik dacht dat je tijdens het klimmen op "X" drukken bedoelde.. :9

[ Voor 8% gewijzigd door cronixx op 09-03-2017 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelproust
Daarnet de eerste Beast gedaan. Wauw! Dit spel is echt tof! In sommige games kon dit doorgaan als semi-eindbaas! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
ye-roon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:46:
Klopt Zeror, je klimt inderdaad sneller, maar je gebruikt net zo veel stamina als dat je normaal zou gebruiken. Ik heb 2 onderdelen van die set, dus ik weet niet of het een set bonus heeft. Maar lijkt me logisch dat die set minder stamina comsumption heeft of zo.
Moet je hier in verbeteren. Als hij jumps maakt, gebruikt hij meer Stamina als regular climbing.

Edit: never mind. Jullie hadden blijkbaar over een set clothes

[ Voor 6% gewijzigd door marcelproust op 09-03-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Stiekem Hyrule Castle met 3 hartjes ingeglipt. Het kan! En je komt best ver. Alleen dan....... net op tijd weggetransporteerd. Wel een ultra boog en mega cool zwaard als souvenir meegenomen. En zitten zweten zo spannend!! Wat een game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:41
Kaasje123 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:43:
[...]

Mooi om te horen thx. Ja die moet ik nog doen. Heb nu 3 provincies explored. En alleen daar al is zoveel te zien en te ontdekken dat ik voor mijn gevoel nog niet klaar ben.
Ik heb ook behoorlijk rustig aan gedaan, regelmatig van de "hoofdlijn" afgeweken en ik gok nu zo'n 30 uur in de game. En ik heb net de 2e Divine Beast gehad. Je kan nog makkelijk tientallen uren vooruit ;)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:36
Iemand enig idee wat je met die kikker standbeelden kan?

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-05 10:17
Kom bij de Zora's ....

spoiler:
en krijg je te horen dat Link date met een Zora. Cross-species relationships! Link is erg progressief!

Geweldige sfeer, prachtig verhaal, ik blijf het herhalen. Sociaal leven wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Sugocy schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:06:
Kom bij de Zora's ....

spoiler:
en krijg je te horen dat Link date met een Zora. Cross-species relationships! Link is erg progressief!

Geweldige sfeer, prachtig verhaal, ik blijf het herhalen. Sociaal leven wat?
Nou in Ocarina of Time was ancestor Link verloofd met een Zora prinses ;)
Pagina: 1 ... 27 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic