Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
DraveDog schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:44:
Zelda is echt super! wat een spel!.

Er zijn al genoeg positieve punten in dit forum voorbij gekomen waar ik me bij aansluit.
Maar ik was erg verrast dat het loont om elk hoekje en scheurtje van de map langs te gaan :).

spoiler:
Ik heb een sword gevonden en die heb ik hier nog niet voorbij zien komen.

YouTube: Zelda botw Flame sword
Ik heb die ook, heb je alleen wel speciale armor voor nodig om te kunnen krijgen ;)
Deze hangt bij mij mooi in mijn huis haha.
Goner schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:00:
[...]

Is al langsgekomen ; met de Smash Bros Link amiibo.
Las trouwens op Reddit van meerdere spelers dat Epona niet gegarandeerd bij eerste gebruik gegeven wordt. Je kunt trouwens ook de oude Link outfit krijgen van die amiibo.

Btw : heeft iemand al een kikker kunnen vangen ?
Ik heb me link aan me broer en een vriend gegeven en kregen toch echt Epona op begin. Er is trouwens ook een 'cheat' voor amiibo's. Save voordat je je amiibo gebruikt, is het rotzooi laad je laatste save tot je iets leuks krijg.

Ohja same goes for gambling voor de mensen die dit al gevonden hebbben, erg snel veel rupees :+

[ Voor 39% gewijzigd door sjaak88 op 06-03-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
[...]

Las trouwens op Reddit van meerdere spelers dat Epona niet gegarandeerd bij eerste gebruik gegeven wordt. Je kunt trouwens ook de oude Link outfit krijgen van die amiibo.

Ja, bij het plasje op het Plateau, vlakbij onze rotsvriend. }:|

Besluipen en pakken voor ie wegspringt.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 06-03-2017 14:12 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
[...]

Epona alleen met een amiibo te scoren? Want die heb ik niet :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Even 2 uurtjes gespeeld (BOTW Wii U) het is wel een geweldige Zelda game. Ben even gestopt om mijn oude Zelda games weer uit te spelen. Ik loop wat achter. Moet nog steeds de wind waker uitspelen. En de rest. Dus die eerst maar maar de game is wel top zeg! Zit alleen nog te twijfelen of ik skyward sword nog ga spelen die is mij zo slecht bevallen de eerste keer. Ga het misschien nog een keer proberen. Maar dat was een mindere in de reeks naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
MeZZiN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:16:
Even 2 uurtjes gespeeld (BOTW Wii U) het is wel een geweldige Zelda game. Ben even gestopt om mijn oude Zelda games weer uit te spelen. Ik loop wat achter. Moet nog steeds de wind waker uitspelen. En de rest. Dus die eerst maar maar de game is wel top zeg! Zit alleen nog te twijfelen of ik skyward sword nog ga spelen die is mij zo slecht bevallen de eerste keer. Ga het misschien nog een keer proberen. Maar dat was een mindere in de reeks naar mijn idee.
Skyward Sword is na BOTW de beste zelda alleen het gebruik van je wii mote en hoe lelijk het eruit ziet met de lage resolutie van de wii verpest het wel. Kon je deze nou gewoon normaal spelen dan was het voor mij veel leuker spelen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb hem net gescand en kreeg een Epona, gelijk geregistreerd uiteraard :) Thanks voor de tip!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:53

Nitai

Live the life you love.

[...]

Yes, ik had wat kikkers gevangen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

Had wel kikkers gezien, vangen lukte niet zo snel. Vroeg me af wat je ervan kunt koken, of tellen ze gewoon als 'critters' ?
Kun je ergens een hengel scoren ? Ik 'vis' nu met bommen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Goner schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:37:
Had wel kikkers gezien, vangen lukte niet zo snel. Vroeg me af wat je ervan kunt koken, of tellen ze gewoon als 'critters' ?
Je hoeft helemaal nergens mee te vissen, gewoon over ze heen zwemmen en op A klikken.

Kikkers weet ik even niet zo goed meer, volgens mij extra stamina, maar kan zijn dat het idd gewoon "critters" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Volgens mij heb ik maar 1 soort kikker gevonden, die gaf je snelheid :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
AstralizeR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:45:
ja die blitzkikker heb ik ook gevangen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

AstralizeR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:45:
Aah ja, snelheid inderdaad! Niet voor niets de Hot-Footed Frog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ze tellen als critters, ik had een Hot Footed Frog, die gaf mij een haste elixer samen met want monster guts :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
sjaak88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:23:
[...]

Skyward Sword is na BOTW de beste zelda alleen het gebruik van je wii mote en hoe lelijk het eruit ziet met de lage resolutie van de wii verpest het wel. Kon je deze nou gewoon normaal spelen dan was het voor mij veel leuker spelen geweest.
Dat de speelbaarheid was aardig bagger helaas. Maar ik ga een tweede poging doen. Na de windwaker ben al bijna klaar de laatste 2 temples nog en dan gaan vissen voor stukken |:( 8)7 Wat een bagger actie is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Ik hou nu trouwens heel krampachtig vast aan mijn opal, ruby etc. etc. omdat ik denk "misschien heb ik die straks nog nodig"... Heeft iemand enig idee of dit zo is, of gewoon lekker verkopen voor zoveel mogelijk rupees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
CRoNiXX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:52:
Ik hou nu trouwens heel krampachtig vast aan mijn opal, ruby etc. etc. omdat ik denk "misschien heb ik die straks nog nodig"... Heeft iemand enig idee of dit zo is, of gewoon lekker verkopen voor zoveel mogelijk rupees?
ja dat doe ik dus ook nog, bij een aantal er van staat ook alleen bij dat het veel geld waar is terwijl bij anderen iets staat over het maken van armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sjaak88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:23:
[...]

BotW is onvergelijkbaar met SS. Die wereld was zo leeg. Je kon maar 3 echte gebieden in die 2-3x gerecycled werden (incl. spirit realm). Dat spel zou al beter zijn geweest zonder de eeuwige motion controls voor van alles en zonder de onzinquests. Ik weet dat je me net gered hebt, maar ga nu in het ondergelopen bos maar muzieknootjes zoeken om aan te tonen dat je waardig bent, aldus een of andere watergod.. 8)7
Pijl en boog heb ik ook al gebruikt zien worden. :+

Op sommige plekken heb je een doorwaadbare plek, daar kan je ook makkelijk vissen vangen. Ook in het plasje rondom de eerste stallen zitten vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
CRoNiXX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:52:
spoiler:
Deze heb je nodig om je kleren te upgraden

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Lanithro schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:57:
[...]

spoiler:
Deze heb je nodig om je kleren te upgraden
Awww oke.. dan bewaar ik ze nog even...
wel jammer want ze leveren een hoop geld op als je ze zou verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maaltijden ook, dus je kan beter kokkerellen en dat verkopen. Sommige elixers leven ook aardig wat op.

Hoe zit het met de respawn van zwammen e.d.? Dat gaat niet erg hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23
Sinds vrijdag samen met vrouwlief al aardig wat tijd in de nieuwe Zelda gestoken.

Het concept is heel gedurfd voor Zelda begrippen en ik ben blij te melden dat het ons erg goed bevalt tot dusver. Wat is de map gigantisch groot. Je denkt groot, maar het is echt nog groter. Het voelt als een verademing om eindelijk van the great plateau te mogen en de weide wereld te verkennen.

Side quests en zelfs Korok seeds vinden is een leuke bezigheid om te doen. Shrines zitten goed in elkaar en het spel is merkbaar moeilijk ivm vorige delen. Het voelt echt als remake van deel 1, maar dan 2017 en tjokvol content. Ook dorpen voelen eindelijk een beetje levend aan, first time voor Zelda wat mij betreft.

Gisteren eerst de shrine 'A moderate Test of Strength' gedaan met slechts 4 hartcontainers en niet veel bijzondere wapens....dat was pittig, maar wel gehaald na wat pogingen. Daarna was de eerst volgende shrine 'A Major Test of Strength'. :X Dat is niet aan te raden met low level Link, maar ook dat lukte na wat pogingen en zeer leerzaam om je combat skills te oefenen (koste maar 8 wapens en leverde wapens om met 4 keer de stat die we hadden :P .

Verder merk je af en toe wel wat dips in de framerate op tv modus van de Switch, maar is het geen showstopper. Het is niet zo vaak dat het onspeelbaar is, maar scenes vol met bewegende zaken zoals hoog gras of veel bomen hebben een merkbare hit af en toe.

We hebben een wolf link Amiibo en zonder de gehele cave of Shadows gehaald te hebben kregen we wel 18 hartjes ingame (dit was de stand na het behalen van de eerste 6 levels uit de cave of shadows). Het lijkt erop dat het niet verplicht is om de gehele cave te behalen om meer hartjes mee te nemen in BotW. Als je wolf link hebt, gebruik deze dan ook is mijn advies. Dit is echt nuttig ingame en een hele leuke toevoeging die veel resources bespaart voor je en je met veel gemak extra dingen krijgt. Ook in combat is deze erg nuttig bij grote groepen.

Verder is dit spel echt heel erg zijn geld waard tot nu toe, hier gaan heel veel uurtjes nog inzitten en ik hoop dat het verhaal ook goed in elkaar zit. voorlopig zal ik het eind credits nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De lichte test of strength vond ik al niet te doen.
spoiler:
Op het eind gaat ie in Guardian mode en schiet 4-5x achter elkaar met een laser. Dat is dus met 4 hartjes een typische one-shot. Uit wraak bewaar ik deze zo lang mogelijk. >:)
Maar ook eerder:
geraakt door zijn zwaar? dood
wervelwind? praktisch dood
rondgaande laser? dood

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 06-03-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:09:
spoiler:
Op het eind gaat ie in Guardian mode en schiet 4-5x achter elkaar met een laser. Dat is dus met 4 hartjes een typische one-shot. Uit wraak bewaar ik deze zo lang mogelijk. >:)
Maar ook eerder:
rondgaande laser? dood
spoiler:
Je kan die guardian lasers een "perfect" parry geven zoals dat systeem heet. Je weerkaatst het dan terug met je shield voor massive damage :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 11:24
net even 3000 rupees betaald voor een huis.... al mijn kostbare stenen verkocht. Moet je daarna nog een paar duizend betalen voor meubilair, ik had gehoopt dat er een stal bij zou zitten voor het huis en/of een teleport punt.

wat is het nut eigenlijk voel me bedrogen nu lol. please someone tell me dat het nut heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23
Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:09:
spoiler:
Maar ook eerder:
rondgaande laser? dood
spoiler:
In de laatste fase (10% van zijn levensmeter) zorgen dat je een sterk wapen over hebt en zodra hij gaat locken sprint in op hem af en hak ik aan 1 stuk door. Als hij dan toch aan schieten toe komt ren ik rondjes vlak om hem heen en mist hij meestal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
Ik lees hier veel mensen die 'vissen' of over de vissen heen zwemmen om ze te pakken.
Ben ik de enige die aan 'bomvissen' doet? Lekker een bommetje erin gooien en *boem!*, alles lekker te pakken! Dit doe ik ook voor vogels, critters of andere beesten. Goedkoper en makkelijk.. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Xerox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:59:
Ik lees hier veel mensen die 'vissen' of over de vissen heen zwemmen om ze te pakken.
Ben ik de enige die aan 'bomvissen' doet? Lekker een bommetje erin gooien en *boem!*, alles lekker te pakken! Dit doe ik ook voor vogels, critters of andere beesten. Goedkoper en makkelijk.. ;)
Pijl en boog vind ik zelf veel leuker, lekker jagen jonguhhh 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

Xerox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:59:
Dat doe ik voor bomen als er appels in zitten. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
2nd startpost van Breath of the Wild wat aangevuld met linkjes naar wat guides enzo. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:46
De vraag is nog niet gesteld, is het verstandiger om health te upgraden of stamina? Ik weet alleen dat je voor een Uber zwaard 13 hartjes nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
J_star schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:32:
De vraag is nog niet gesteld, is het verstandiger om health te upgraden of stamina? Ik weet alleen dat je voor een Uber zwaard 13 hartjes nodig hebt.
Ik ben misschien niet de grootste expert, maar ik zou voor hartjes gaan. Je kunt ze trouwens later nog wel verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:46
KopjeThee schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:50:
[...]

Ik ben misschien niet de grootste expert, maar ik zou voor hartjes gaan. Je kunt ze trouwens later nog wel verwisselen.
Ja ik neig daar ook naar; het kan soms goed pittig worden.

Het is erg leuk dat je het gevoel weer krijgt van verkennen. Het koken vind ik zelf niks, maar de sfeer en geluiden zijn een ware beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik heb nu 8 hartjes in totaal en 3 keer mijn stamina verhoogd. Op de duur is wat meer energie om te klimmen of afdalen met je glider wel belangrijk. Ben al op een plek geweest waar je het echt niet red om bij een shrine te komen zonder stamina te hebben verhoogd. Wat een fantastisch spel zeg. Kan het niet vaak genoeg zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
GovertNL schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:14:
Ik heb nu 8 hartjes in totaal en 3 keer mijn stamina verhoogd. Op de duur is wat meer energie om te klimmen of afdalen met je glider wel belangrijk. Ben al op een plek geweest waar je het echt niet red om bij een shrine te komen zonder stamina te hebben verhoogd. Wat een fantastisch spel zeg. Kan het niet vaak genoeg zeggen.
waar/hoe doe je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Zonder te spoilen...

Die shrine waar je de gyroscoop voor nodig hebt, daar ging mijn switch in handheld-mode wel een paar keer bijna door het raam... 😉😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de muziek in de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sugocy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-05 10:17
Maakt de sfeer compleet. Naast nieuwe geluiden in de Zelda Universe hebben ze nog steeds de kern te pakken. Het verschil van 's nachts en overdag door een bos lopen, joh zelfds dagdelen verschil is hoorzaam aan de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
fuqua schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:45:
net even 3000 rupees betaald voor een huis.... al mijn kostbare stenen verkocht. Moet je daarna nog een paar duizend betalen voor meubilair, ik had gehoopt dat er een stal bij zou zitten voor het huis en/of een teleport punt.

wat is het nut eigenlijk voel me bedrogen nu lol. please someone tell me dat het nut heeft !
Dit heb ik dus ook! Maar als je kijkt zie je een verlaten stable staan en zelfs een schuur achter en aangezien 1 persoon weg is naar het noorden volgens mij hoop ik toch echt dat je als je hem ontmoet je huis verder kunt upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
sjaak88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:06:
[...]

Dit heb ik dus ook! Maar als je kijkt zie je een verlaten stable staan en zelfs een schuur achter en aangezien 1 persoon weg is naar het noorden volgens mij hoop ik toch echt dat je als je hem ontmoet je huis verder kunt upgraden!
Mogen dit soort dingen in het vervolg als spoiler aub? Ik weet dat ik niet op fora moet kijken als ik echt alles zelf wil ontdekken, maar hier worden toch wel erg veel details weggeven. De algemene discussie over de game volgen vind ik ook leuk, dus jaag me hiermee niet weg :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:39

MetalPool

Boe!

Ik zit nu na zo`n 5 uur spelen al in het kasteel van Ganon. Uhm is dat eigenlijk wel de bedoeling? :O

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

boefje79 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:39:
Zonder te spoilen...

Die shrine waar je de gyroscoop voor nodig hebt, daar ging mijn switch in handheld-mode wel een paar keer bijna door het raam... 😉😂
spoiler:
haha, ik kwam er achter dat je de hele bak kunt kantelen.. en dan snel terug, dan lag de bal meteen in de goede baan zonder buitenom te moeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MetalPool schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:25:
Ik zit nu na zo`n 5 uur spelen al in het kasteel van Ganon. Uhm is dat eigenlijk wel de bedoeling? :O
Het kan, dus waarom zou het niet moeten? Je bent volledig vrij om te doen en gaan waar je wilt. Ze zeiden al bij de aankondiging en omschrijving van het spel dat je zelf bepaald of je direct naar de eindbaas gaat, of eerst alles ontdekt.

Het vissen met bommen kwam ik per toeval achter. :P Best handig. Wat ik ook wel leuk vind ik om vijanden met bommen te bestoken. Heb de toren bij Lake Hylia gehaald en daar naartoe kom je wat bergen en een bergpas tegen met wat monsters. Bovenop de berg zien ze je niet, dus bommen naar beneden gooien en op tijd laten afgaan. BOEM! en ze vliegen in 't rond. :D

Tweede rotsmonster ook verslagen, heeft mij heel wat pogingen gekost, paar wapens en iets van een uur tot anderhalf.

Ik speel overigens in handheld modus op de Switch. Merkte gister pas toen ik op TV speelde dat er idd af en toe eens een framedrop kan voorkomen. Noem dat nou niet echt het einde van de wereld en zou al zeker geen hele punt moeten kosten.

@Gandalf68, IMO heb je pas recht van spreken als je 't spel zelf hebt. Je zegt alleen maar dingen die je hebt van horen/zeggen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sjaak88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:06:
[...]

spoiler:
ik ben zojuist die gast weer tegen gekomen, hij is in het noorden een nieuw dorpje aan het bouwen en je kunt hem daarbij helpen. wat ik aan het doen ben dus. ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zelda is echt alles wat ik er van had gehoopt.
Maar Hyrule is wel het Schotland van de game werelden. Damn wat regent het vaak ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Bidden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
Ik kom tijd tekort voor deze game! Wauw wat een dimensie.

spoiler:
Kwam een Lynel tegen, lees Sagittarius-clops. Het kostte me bijna de volledige inventory, maar wat een beest!

Labelen van de map is trouwens mega handig om bepaalde vijanden terug te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
CyBeRSPiN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:39:
[...]

spoiler:
haha, ik kwam er achter dat je de hele bak kunt kantelen.. en dan snel terug, dan lag de bal meteen in de goede baan zonder buitenom te moeten :D
Dat ontdekte ik ook, maar ik mikte steeds net scheef door het feit dat je hem ook kon tilten... 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

CyBeRSPiN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:39:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik heb m'n switch in handheld modus omgedraaid, examine geklikt, switch weer normaal vasthouden en dan heb je een omgedraaide bak zonder doolhof. Ging veel makkelijker >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qk6AIpFkFU3XbAPa3bcxk2f7/full.jpg

Mijn eigen paard Bully.

Het is echt genieten van de nieuwe Zelda.

Ik ervaar hetzelfde plezier als ik toen had met Ocarina of Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
sjekneck schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:50:
Gisteren eerst de shrine 'A moderate Test of Strength' gedaan met slechts 4 hartcontainers en niet veel bijzondere wapens....dat was pittig, maar wel gehaald na wat pogingen. Daarna was de eerst volgende shrine 'A Major Test of Strength'. :X Dat is niet aan te raden met low level Link, maar ook dat lukte na wat pogingen en zeer leerzaam om je combat skills te oefenen (koste maar 8 wapens en leverde wapens om met 4 keer de stat die we hadden :P .
Bij de eerste 'a test of moderate / major strength' had ik ook veel moeite omdat ik maar 1 sterk wapen had en de rest waren een beetje average. Pas na 30x had ik hem dood gekregen. Gisteren heb ik nog 5x een 'A Major Test of Strength' moeten uitvoeren maar deze keren had ik daar geen moeite meer mee. Twee daarvan had ik zonder doodgaan kapot gekregen en bij de overige drie was ik hooguit drie keer dood gegaan.

Dat ik er nu geen moeite meer mee heb komt namelijk omdat ik nu altijd dezelfde tactiek gebruik. Wat ik doe is zorgen dat ik minimaal twee sterke 'two handed weapons' bij me heb (voorkeur grote bijl of zwaard). Je loopt wat rondjes om de robot en zodra hij een aanval doet moet je snel achter hem komen en dan een spin attack uitvoeren. Je kan dan vet veel sterke hits in een paar seconden op hem los laten. Als je dit een paar keer herhaald is hij in no-time dood. Je zal in ieder geval minimaal 1 sterk wapen helemaal kapot slaan maar je krijgt er twee a drie stuks voor terug.

Waar ik dus eer 'A Major Test of Strength' een nachtmerrie vond vind ik het nu een lachertje, en ik had tevens bij de eerste battle nog maar 3 hartjes omdat ik alles in stamina had gestoken (geen spijt van) :9

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-03-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

Sinds gisteren begonnen met de WiiU versie van Zelda en alhoewel het een erg goed spel is vind ik dat ze zich er wel erg karig van af hebben gemaakt met de WiiU versie.

Ze hebben gewoon bewust alle gamepad functionaliteit eruit gehaald om zo maar niet superieur ten opzichte van de Switch te worden. Een minimap en inventory zouden perfect weergegeven kunnen worden op de gamepad, terwijl het spel zelf in volledig scherm op de tv wordt weergegeven. In plaats daarvan krijg je een knipperende melding te zien dat je op het scherm van de gamepad kan drukken om te wisselen van beeld.

Erg jammer en heel eerlijk gezegd schandalig dat ze de WiiU op die manier afserveren...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Wees blij dat het spel nog op de wiiU is uitgekomen! :P

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
boefje79 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:39:
Zonder te spoilen...

Je moet elke keer opnieuw connecten met die zuil, anders zit je op een gegeven moment op zijn kop te spelen. :S En beter om even over te gaan op TV mode. :+
Sugocy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Maakt de sfeer compleet. Naast nieuwe geluiden in de Zelda Universe hebben ze nog steeds de kern te pakken. Het verschil van 's nachts en overdag door een bos lopen, joh zelfds dagdelen verschil is hoorzaam aan de muziek.
Welke muziek? Overworld heeft normaliter geen muziek. ;)
rajackar schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:46:
Zelda is echt alles wat ik er van had gehoopt.
Maar Hyrule is wel het Schotland van de game werelden. Damn wat regent het vaak ;)
spoiler:
Als je het plot volgt heb je opeens veel lekkerder weer... Waar ik op Hyrule Field genuked werd door onweersbuien (soms 3 'weer'slots achter elkaar, heb ik dat richting de twee oostelijke dorpjes niet meer gehad.

@Hero of Time Was de tweede in het midden van een meertje? Daar ben ik geëlektrocuteerd door een onweersbui toen ik met een metalen hamer op hem stond. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:50:
@Hero of Time Was de tweede in het midden van een meertje? Daar ben ik geëlektrocuteerd door een onweersbui toen ik met een metalen hamer op hem stond. :X
De eerste heb je op 't plateau. De tweede kwam ik op een heuvel tegen richting Twin Peaks. Niks geen water in de buurt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
MazeWing schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:29:
Sinds gisteren begonnen met de WiiU versie van Zelda en alhoewel het een erg goed spel is vind ik dat ze zich er wel erg karig van af hebben gemaakt met de WiiU versie.

Ze hebben gewoon bewust alle gamepad functionaliteit eruit gehaald om zo maar niet superieur ten opzichte van de Switch te worden. Een minimap en inventory zouden perfect weergegeven kunnen worden op de gamepad, terwijl het spel zelf in volledig scherm op de tv wordt weergegeven. In plaats daarvan krijg je een knipperende melding te zien dat je op het scherm van de gamepad kan drukken om te wisselen van beeld.

Erg jammer en heel eerlijk gezegd schandalig dat ze de WiiU op die manier afserveren...
mwah, ze hadden het kunnen doen, maar je ziet dat ze de game gewoon voor de switch ontwikkeld hebben. Omdat de switch die functionaliteit niet heeft en ze dat als main platform toch wel hebben gebruikt kan ik er in komen dat ze geen extra tijd steken om dat te doen. Eerlijk gezegd mis ik de gamepad functionaliteit totaal niet in de game tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Wat een onzin. De WiiU is jaren het main platform geweest. Daarnaast weet ik haast zeker dat ze het alleen maar hebben uitgesteld om het als enige echte game te kunnen releasen bij de Switch.

Ook in eerdere videos is er wel degelijk interactie met de gamepad te zien. E3 2014 bijvoorbeeld...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

[spoiler]Als je het plot volgt heb je opeens veel lekkerder weer... Waar ik op Hyrule Field genuked werd door onweersbuien (soms 3 'weer'slots achter elkaar, heb ik dat richting de twee oostelijke dorpjes niet meer gehad.
Oh echt? Wat een briljant subtiel systeem dan :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zijn er nog mensen die het spel te makkelijk vinden en een echte uitdaging willen?

spoiler:
Ga eens naar de uiterste hoek in zuid-oosten van de wereld. Daar is een eiland (Eventide Island) met een speciale survival challenge. Je kunt dat eiland bereiken per vlot of van een hele hoge berg er heen vliegen (ivm met de grote afstand heb je voor vliegen minimaal twee hele stamina wielen nodig).

Ik heb dit overigens nog niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Er is op het great plateau een meer met een vlot. Geen idee wat je er mee kunt, want hij kwam los toen ik bezig was er naartoe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
MazeWing schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:17:
Wat een onzin. De WiiU is jaren het main platform geweest. Daarnaast weet ik haast zeker dat ze het alleen maar hebben uitgesteld om het als enige echte game te kunnen releasen bij de Switch.

Ook in eerdere videos is er wel degelijk interactie met de gamepad te zien. E3 2014 bijvoorbeeld...
Zeker onzin the wind waker had het ook net zoals de meeste games. Maar goed het zit er niet in en ik merk het niet speel alleen maar op de gamepad. Maar jammer is het wel. Het is wel super irritant als je het touchscreen aan raakt gaat hij gelijk naar de tv.....

Maar dat mag de pret niet drukken blij een super game. Ben blij dat hij op de Wii U uit is gekomen. Net op tijd nog even de special edition twilight prinses op de kop getikt voor de amiibo wolf helemaal top. Nu nog die even uitspelen en dan vol gaan voor BOTW :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:29:
Er is op het great plateau een meer met een vlot. Geen idee wat je er mee kunt, want hij kwam los toen ik bezig was er naartoe te gaan.
Ik neem aan die in het koudegebied? Dat is één manier om over te steken als je magnetism nog niet hebt.
spoiler:
Al bij de waterval gekeken daar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

MeZZiN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Zeker onzin the wind waker had het ook net zoals de meeste games. Maar goed het zit er niet in en ik merk het niet speel alleen maar op de gamepad. Maar jammer is het wel. Het is wel super irritant als je het touchscreen aan raakt gaat hij gelijk naar de tv.....

Maar dat mag de pret niet drukken blij een super game. Ben blij dat hij op de Wii U uit is gekomen. Net op tijd nog even de special edition twilight prinses op de kop getikt voor de amiibo wolf helemaal top. Nu nog die even uitspelen en dan vol gaan voor BOTW :D
Het zou inderdaad de ultieme naaistreek geweest zijn het alleen nog maar voor de Switch uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Sir_Hendro schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:22:
Zijn er nog mensen die het spel te makkelijk vinden en een echte uitdaging willen?

spoiler:
Ga eens naar de uiterste hoek in zuid-oosten van de wereld. Daar is een eiland met een speciale survival challenge. Je kunt dat eiland bereiken per vlot of van een hele hoge berg er heen vliegen (ivm met de grote afstand heb je voor vliegen minimaal twee hele stamina wielen nodig).

Chaas Qeta Shrine?
Even snel in gegaan, maar had maar 3 wapens en die braken snel... flink wat gear mee of sterke wapens nodig om die te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door AstralizeR op 07-03-2017 10:43 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
AstralizeR schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:42:
[...]

Chaas Qeta Shrine?
Even snel in gegaan, maar had maar 3 wapens en die braken snel... flink wat gear mee of sterke wapens nodig om die te halen.
Nee het is geen shrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heeft iemand al getest hoeveel je armor doet in reductie? Heb net een paar upgrades gedaan van bv de Climb Bandana (3 > 5 defense), maar heb niet echt bijgehouden of damage ook minder wordt van tegenstanders. Die hebben lang niet altijd dezelfde aanval en/of wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

spoiler:
Eventide Island - Stranded on Eventide

Ja, daar begin ik nog niet aan met maar 5 hearts en 1 stamina upgrade... :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
MazeWing schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Het zou inderdaad de ultieme naaistreek geweest zijn het alleen nog maar voor de Switch uit te brengen.
Dat zou helemaal fout zijn ja maar gelukkig niet gebeurd. En de game draai prima op de wii u dus helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
AstralizeR schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Eventide Island - Stranded on Eventide

Ja, daar begin ik nog niet aan met maar 5 hearts en 1 stamina upgrade... :9
Ja die bedoelde ik. Ik was daar heen gevlogen om eens te kijken wat daar te beleven viel. Na aankomst maar een rondje gekeken hoe het er daar uitziet en besloten dat ik deze challenge maar wat later ga doen. Hij ziet er behoorlijk pittig uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:42

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Señor Sjon schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:51:
Heeft iemand al getest hoeveel je armor doet in reductie? Heb net een paar upgrades gedaan van bv de Climb Bandana (3 > 5 defense), maar heb niet echt bijgehouden of damage ook minder wordt van tegenstanders. Die hebben lang niet altijd dezelfde aanval en/of wapen.
Armor werkt, sommige aanvallen die bij mij one-hit kil waren overleef ik nu met een paar hartjes. Ben nog niet helemaal achter de formule.

Vind het trouwens wel jammer dat je de herospheres (heldenbollen) moet inleveren. Ik vertik het en zit daarom op 16 heldenbollen. Het gevoel in de oude zeldas als je er 4 (of 5) heartpieces had verzameld was altijd fijn. Nu heb ik zoiets van "Ah, crap, ik moet statieflessen inleveren".

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ga zodra ik er 4 heb naar een beeld om ze acuut in te ruilen en warp dan weer terug naar de shrine om er meer te zoeken. Dat gevoel heb ik totaal niet. :P Bijna al mijn gerechten geven meer dan 3 hartjes, dus ik vind het zonde om niet te gebruiken.
Overigens, in TP(?) was het in 5en gedeeld. Heb me nog nooit zo bekocht gevoeld toen ik een Piece of Heart voor het eerst vond. Ongeveer hetzelfde als LttP waarbij ze voor het eerst met Pieces of Heart werkten en ik gewend was een hele te krijgen. :+

Ik ben er wel blij mee dat ik me niet meer door onmogelijke minigames hoef te worstelen voor stukjes hart Probeer die droptest maar eens in SS. Door alle ringen EN op het goede vakje landen van een draaiend roulettewiel. Succes daarmee.

spoiler:
En ik wil ASAP het Master Sword hebben, dus hartjes zijn hard nodig.

[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 07-03-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:45:
Eigen screenshot:

[afbeelding]

Mijn eigen paard Bully.

Het is echt genieten van de nieuwe Zelda.

Ik ervaar hetzelfde plezier als ik toen had met Ocarina of Time.
Haha, Bully. Leuke naam.

Ik ga zelf voor italiaans/spaanse namen voor mijn paarden. Heb er nu twee geregisteerd staan. Fernando en Lucio :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Sir_Hendro schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:22:

spoiler:
Ga eens naar de uiterste hoek in zuid-oosten van de wereld. Daar is een eiland (Eventide Island) met een speciale survival challenge. Je kunt dat eiland bereiken per vlot of van een hele hoge berg er heen vliegen (ivm met de grote afstand heb je voor vliegen minimaal twee hele stamina wielen nodig).

Ik heb hem gehaald vanaf die shrine bovenop die hoge berg ernaast door te gliden ( je hebt upgraded stamina nodig).
spoiler:
Die shrine in het water was best pittig met die soort guardian mini baas erin :-)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeror schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Haha, Bully. Leuke naam.

Ik ga zelf voor italiaans/spaanse namen voor mijn paarden. Heb er nu twee geregisteerd staan. Fernando en Lucio :P
Ik had bijna een zwarte hengst. Althans, gezien hij er met mach 5 vandoor ging, denk ik dat het een hengst was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:29:
Vanzelf los ? Hoe ging je ernaar toe dan ?
Steiger is kaduuk, dus je moet wat fixen, maar vlot bleef bij mij keurig liggen (totdat ik 'm op gang hielp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Overigens heb ik gemerkt dat me paard al meermaals vast zat op vreemde plekken.
Dat die heen wel ergens overheen wilt maar terug niet, kun je hem wel resetten via de inn maar t blijft gedoe.
Naast de inn heb je van die hooiwagens met een soort U vormige handvat beugel ding.
Daar zat me paard dus in vast grrrrrrr.......

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:54
Goner schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:05:
[...]

Steiger is kaduuk, dus je moet wat fixen, maar vlot bleef bij mij keurig liggen (totdat ik 'm op gang hielp).
spoiler:
Vlot komt los door de wind. Dus als de wind uit een andere richting komt kan hij zomaar loskomen. Je kan zelf wind maken met dat grote blad wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Op plekken waar je kunt bidden. Je moet dan wel 4 parels hebben, je krijgt er 1 bij iedere tempel die je uitspeelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Over Armor: het werkt inderdaad. Ik merkte ook verschil toen ik upgrade naar hogere tier armor.

Verder vind ik het spel echt geweldig. Ik zoek lekker niets op, zelf nadenken over puzzels, zelfs pen en papier gepakt voor sommige.

Ik beweeg me nu naar het noorden, want er is een npc die daar is heen gegaan en ik wil van zijn diensten gebruik maken. Volgens mij zit ik alleen niet echt op de goede plek :s Maar maakt niet uit, genoeg andere dingen te doen.

Wel nog een vraag, weet iemand waar ik bundles of wood kan vinden? Ik heb er wel aantal gevonden, maar heb er 30 nodig voor een huis. Al moet ik zeggen dat ik nog niet geprobeerd heb om een boom om te hakken en dan vervolgens de stam kapot te hakken voor bundles, zal waarschijnlijk wel werken, hoop ik.

Is het al 17.30?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
ye-roon schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:19:
Over Armor: het werkt inderdaad. Ik merkte ook verschil toen ik upgrade naar hogere tier armor.

Verder vind ik het spel echt geweldig. Ik zoek lekker niets op, zelf nadenken over puzzels, zelfs pen en papier gepakt voor sommige.

Ik beweeg me nu naar het noorden, want er is een npc die daar is heen gegaan en ik wil van zijn diensten gebruik maken. Volgens mij zit ik alleen niet echt op de goede plek :s Maar maakt niet uit, genoeg andere dingen te doen.

Wel nog een vraag, weet iemand waar ik bundles of wood kan vinden? Ik heb er wel aantal gevonden, maar heb er 30 nodig voor een huis. Al moet ik zeggen dat ik nog niet geprobeerd heb om een boom om te hakken en dan vervolgens de stam kapot te hakken voor bundles, zal waarschijnlijk wel werken, hoop ik.

Is het al 17.30?
die krijg je uiteraard van bomen ;-) . 2 keer stuk maken komen er bundles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
[...]

Welke muziek? Overworld heeft normaliter geen muziek.

Je hebt gelijk! De geluiden, hahaha! Maar soms is daar ook muziek bij ;) Ligt er aan wie of wat je tegen komt :+

Over de onweer:

spoiler:
Vlak bij Faron Tower woont een grote draak, naam ontschoten. Daar onweert het chronisch. Vlak bij die tower is een shrine welke enkel toegangbaar is als je de bliksem je laat helpen. Mijn idee: die freaking electrische ballen schietende draak (Langs af gevlogen, prachtig, maar levens gevaarlijk) is pissig en laat het veel onweren. Hoe meer oost, hoe beter het weer, hoe verder van de draak;) Hij vliegt ook een donkere onweerswolk in: spells doom! _/-\o_

Vandaag stukje story! Gisteren 8 uur aan het backtracken geweest :) kon ik me maar herrineren.... :+ :+ PUN.

[ Voor 5% gewijzigd door Sugocy op 07-03-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Ik ben gisteren ook heerlijk wat rond gaan dwalen en proberen stukjes kaart vrij te spelen d.m.v. de torens! Her en der kwam ik een herinnering tegen, dus dat was mooi meegenomen!

Wat een prachtig spel is het toch, uren gelopen en maar zo'n klein stukje van de kaart gecoverd! Ongelooflijk!

--

Moet wel zeggen dat het me nu niet helemaal duidelijk is of ik eerst alle 12 de memories moet gaan zoeken of dat dat eigenlijk niet de main story meer is..

[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 07-03-2017 12:39 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik weet dat dit bij Zelda hoort.. maar vind het wel lastig dat er geen duidelijke manier van levelen is.. ik ben al een paar keer tegen een mob aangelopen die me in one hit zonder hartjes liet zitten. Bij een andersoortige RPG level je gewoon nog wat op en dan kan je alsnog die kant op.. Nu weet ik dat het bij Zelda altijd anders is.. maar ik heb moeite om mezelf sterker te maken.. heb wel al wat nieuwe gear gekocht.. dat hielp.. en natuurlijk elixers en potions en shrines.(stuk of 12 nu denk ik).. maar dan nog.

Overall wel een GEWELDIGE game.. ik kan echt uren ronddwalen... het is lang geleden dat ik zo de tijd nam en de rust had om gebieden te ontdekken.. ik vind eigenlijk het vinden van de Korok seeds nog 1 van de leukste dingen..

Al met al ..heerlijk onstpannend spel.. hoewel ik niet het echte gevoel van vooruitgang heb qua stats waardoor ik denk dat ik NOOIT in de endgame kom op deze manier.. :-)

ik zit er een uur of 16 in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je moet de hartjes als levels zien, naast je gear. Vier shrines = extra health of stamina = level up.
Ik vind het erg verfrissend dat je bijna alles kan na de eerste vier shrines. De wereld is te groot om een level opnieuw te doen voor stukjes waar je eerst niet bijkon. :P.

Er is ook een shrine die je leert dodgen, shield bash en op basis daarvan een soort QTE tegenaanval.

[ Voor 32% gewijzigd door Señor Sjon op 07-03-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
MetalPool schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:25:
Als je strikt de main story lijn volgt kan dat blijkbaar. Ik doe dat echt niet. Zonde van de ervaring man, er is zoveel te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

MazeWing schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:29:
Ik mis het niet maar het zou inderdaad een super toevoeging zijn geweest.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Goner schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:05:
[...]

Vanaf de kade eerst bomen omhakken, maar uiteindelijk ging die er vandoor zonder dat ik iets deed. De stammen kwamen ook niet eens in de buurt.

Vandaag even vanaf de kant van de waterval (neem aan dat je halverwege de rots bedoelde met dat er iets zat?), en zag hem uiteindelijk ook wegvaren zonder reden. Geen idee waarom eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:45:
[...]
Vanaf de kade eerst bomen omhakken, maar uiteindelijk ging die er vandoor zonder dat ik iets deed.
Da's sterk .. zou wel héél realistisch zijn als het vlot ging zeilen door windverplaatsing van vallende bomen :+
Mijn oplossing
spoiler:
ijsbruggetje bouwen en met blad wuiven

En heel erg eens met iedereen die het een geweldige belevenis vindt, ik zit nog op het plateau na de 4 shrines mede omdat ik toch terug blijf gaan naar plekken. Bijv. de Stone Talus toch weer opgezocht nadat hij me een paar keer de stuipen op het liif joeg ; en uiteindelijk omgelegd.

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 07-03-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:38
Ik ben ergens links in de map beland met ontdekken. Mijn mini-map is niet bruikbaar, alleen maar zwart ruis.
Er zijn alleen bergen en een afgrond. Je kunt alleen de bergen weer op klimmen. En je kunt nauwelijks om je heen kijken omdat er veel opwaaiend zand is.

Iemand enig idee wat er gaande is hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:42

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Kashika schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:55:
Ik ben ergens links in de map beland met ontdekken. Mijn mini-map is niet bruikbaar, alleen maar zwart ruis.
Er zijn alleen bergen en een afgrond. Je kunt alleen de bergen weer op klimmen. En je kunt nauwelijks om je heen kijken omdat er veel opwaaiend zand is.

Iemand enig idee wat er gaande is hier?
spoiler:
Dat klinkt als Gerudo dessert. Als het goed is gaat tegen de avond de wind liggen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Map oproeopen met "-" en een screenshot maken? ;)

@Goner Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik eindige meestal zelf als ijslolly. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Blijkbaar is het wel mogelijk om je wapens te 'repareren'. Je zoekt een Octorock op, gooit je wapen naar hem toe zodat ie hem opvreet. Hij spuugt dan het wapen weer uit als nieuw. Werkt met zwaarden, bogen en schilden.

Tip zag ik op Facebook voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Hoe je ook binnen kan komen in Gerudo Town, moest flink zoeken in de bazaar daar in de buurt, maar echt heel inventief bedacht :)
Zeror schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:22:
Blijkbaar is het wel mogelijk om je wapens te 'repareren'. Je zoekt een Octorock op, gooit je wapen naar hem toe zodat ie hem opvreet. Hij spuugt dan het wapen weer uit als nieuw. Werkt met zwaarden, bogen en schilden.

Tip zag ik op Facebook voorbij komen.
Nice tip, vanavond eens kijken hoe of wat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar ik hoop dat het werkt. Zou mooi zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik lijk de weg kwijt. Na Impa en het zoeken naar de eerste herinnering is het volgens mij de "bedoeling" om langs te gaan bij de 1 van de 4 titanen.

Bij de eerste kwam ik gewoon niet terecht wegens regen en klimmen. Veel moeten doen, vijanden op bizarre wijzen moeten verslaan (die zijn zo sterk) en toch niet verder kunnen klimmen heb ik het idee dat ik daar gewoon nog niet moest zijn. :/

Daarna bij een andere titaan op bezoek proberen te gaan. Iemand die ergens op een hete plek woont. Daar ga je dan "gezellig" heen met je 5 hartjes maar ik heb werkelijk wereld wonderen moeten verrichten om op die plek te komen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dit de bedoeling is, ik bedoel. Ik kan best zeggen dat ik "goed" kan gamen maar dit is echt heel moeilijk. :?

Met andere woorden... wat doe ik fout? Mis ik missies, ga ik wel de goede kant op?! Heb ik net de moeilijke titanen uitgezocht of kan ik beter eerst de wereld ontdekken en torens beklimmen / shrines halen?

Overigens geweldig spel.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Laatst online: 18:32
DukeN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:03:
Ik lijk de weg kwijt. Na Impa en het zoeken naar de eerste herinnering is het volgens mij de "bedoeling" om langs te gaan bij de 1 van de 4 titanen.

Bij de eerste kwam ik gewoon niet terecht wegens regen en klimmen. Veel moeten doen, vijanden op bizarre wijzen moeten verslaan (die zijn zo sterk) en toch niet verder kunnen klimmen heb ik het idee dat ik daar gewoon nog niet moest zijn. :/

Daarna bij een andere titaan op bezoek proberen te gaan. Iemand die ergens op een hete plek woont. Daar ga je dan "gezellig" heen met je 5 hartjes maar ik heb werkelijk wereld wonderen moeten verrichten om op die plek te komen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dit de bedoeling is, ik bedoel. Ik kan best zeggen dat ik "goed" kan gamen maar dit is echt heel moeilijk. :?

Met andere woorden... wat doe ik fout? Mis ik missies, ga ik wel de goede kant op?! Heb ik net de moeilijke titanen uitgezocht of kan ik beter eerst de wereld ontdekken en torens beklimmen / shrines halen?

Overigens geweldig spel.
Dan zou ik gewoon op zoek gaan naar extra shrines. Dan kom je vanzelf wel extra dingen tegen ;)
Als ik ergens te makkelijk dood ga ga ik ergens anders heen en dan vind ik weer super veel nieuwe dingen daar. Ga later wel keer terug proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

DukeN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:03:

Overigens geweldig spel.
Haha.. dit is echt heel herkenbaar.. .. ik heb me al een paar keer afgevraagd of een open wereld game ook TE open wereld kan zijn :-D.. maar goed.. Ik ben nu ook mezelf maar aan het sterker maken door het upgraden van armor, shrines te doen.. en betere wapens te zoeken.. je hoeft je iig niet te vervelen. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:58
Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Vanaf de kade eerst bomen omhakken, maar uiteindelijk ging die er vandoor zonder dat ik iets deed. De stammen kwamen ook niet eens in de buurt.

Vandaag even vanaf de kant van de waterval (neem aan dat je halverwege de rots bedoelde met dat er iets zat?), en zag hem uiteindelijk ook wegvaren zonder reden. Geen idee waarom eigenlijk.
Wat je ook kan doen, om aan de overkant te komen, is het volgende:

spoiler:
Bij de kapotte steiger staat een metalen deur. deze kan je met magnesis over de kapotte steiger leggen om zo de overkant te bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Vooral niet vergeten dat je voor bepaalde gebieden ook bijbehorende kleding nodig hebt. Ik heb nu de hele map ontdekt met het dragen van volledige sneeuw gear. Alleen de volkaan kan ik nog niet helemaal grondig afspeuren omdat het grotendeels te heet is. Daar moet ik dus schijnbaar ook nog ooit eens een set voor kopen maar dat komt later wel. Ik blijf voorlopig nog ff lekker shrine hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb mijn objective voor nu vooral gezet op het opzoeken en registreren van alle torens. Als ik daar mee klaar ben, heb ik de worldmap compleet en kan ik vanaf daar weer verder gaan zoeken. Dan heb ik tevens de mogelijkheid om snel door heel Hyrule heen en weer te kunnen teleporten en moet het vinden vanzelf makkelijker gaan, lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-03-2017 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Gelukkig... meer spelers lopen hier dus tegen aan. Ik zal eerst maar lekker gaan shrinen en torens beklimmen voordat ik weer een bezoekje breng bij die gekke Titanen. ;w

Belachelijk trouwens dat de Titanen op moeilijke plekken wonen. Als Titaan ga je toch lekker in een dorpje bij een rustig kabbelende beekje zitten? Maar neeeee neeeee laten we gaan wonen op een plek waar je bijna niet kan komen ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Pagina: 1 ... 25 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic