Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Partypsych schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:14:
[...]

Of gewoon weer verder gaan en terugkeren als je wat sterkere wapens/schilden hebt? Je kunt als het goed is ook de laserstralen deflecten met een "perfect" shield block. :)
Deze gebruikt twee melee wapens en een schild. Ik heb goede wapens en zelfs ergens een zwaard met 52 dmg gevonden. Wil dat zwaard eigenlijk nog niet gebruiken. Maar als het zo door gaat voel ik mij wel genoodzaakt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Andere kleding scheelt ook. Ik weet precies waar je zit denk haha. Gisterochtend ook daar steeds de sjaak. Toen ff goed rupees uit gegeven en ff wat anders gaan doen zodat ik betere wapens had. Zorg ook dat je flink wat pijlen bij je heb daar. Pijlen van ijs werken prima. Zit nu precies op 29 tempels. Ga zo maar is stoppen zit alweer vanaf half 9 vanmorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

spoiler:
Bij de missie waar je 12 foto locaties moet zoeken:

Waar en hoe moet ik die locaties vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Hero of Time schreef op zondag 5 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Oh boehoe, omdat er op specifieke momenten een kans op framedrops is, is het spel gelijk kut en klote en verdient het echt geen 10. :')

Speel het spel eerst eens zelf voordat je een paar critici gaat nablaten. Ik heb nog geen enkele drop gemerkt en dat is ook hoe het hoort. De echte nitpickers vinden altijd wel iets om over te zeiken.

Het echte Zelda gevoel is idd even zoeken, zo anders is het dan de vorige delen, maar dat maakt het echt niet een minder spel door.
Klote absoluut niet want ik heb er veel plezier in. Ik vind wel dat hij verder gelijk heeft. 10 is alleen als een game perfect is. Deze game is technisch niet zo sterk, regelmatige drops naar 15 fps is gewoon onacceptabel. Dit maakt de game niet klote maar kost hem wel het hoogste cijfer naar mijn mening.

Hoop dat er een patch komt die een en ander wat soepeler weet te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:01:
Vraag:

spoiler:
Bij de missie waar je 12 foto locaties moet zoeken:

Waar en hoe moet ik die locaties vinden?
spoiler:
Mannetje praten die staat te schilderen. Die kom je vaker tegen, hij helpt je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
GovertNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:21:
[...]

spoiler:
Mannetje praten die staat te schilderen. Die kom je vaker tegen, hij helpt je.
spoiler:
Ik ben daar nu ook, wat ik me af vraag, als je bij zon locatie komt zonder te praten, ziet ie dat dan wel als 'foto' moment? Of moet je per se met dat mannetje hebben gepraten?

Al had ik de fairy fontain ook al eerder gevonden dan dat we die moesten gaan zoeken.. Was een beetje vreemd..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Gynnad schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:44:
[...]

spoiler:
Ik ben daar nu ook, wat ik me af vraag, als je bij zon locatie komt zonder te praten, ziet ie dat dan wel als 'foto' moment? Of moet je per se met dat mannetje hebben gepraten?

Al had ik de fairy fontain ook al eerder gevonden dan dat we die moesten gaan zoeken.. Was een beetje vreemd..
Je ziet ze gewoon altijd, het is puur een hulpmiddel om ze te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NMe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:40:
Ik weet niet hoe het op de Wii U zit maar op de Switch is de Pro-controller tocht echt 100x fijner voor Zelda dan de joycons.
Jep, ik had ook al dergelijke berichten gelezen. Zelf ga ik ook nog een Pro-controller scoren, bij MediaMarkt is die momenteel het goedkoopst (€59,- zo uit mijn hoofd).

Zag laatst een filmpje wat verschillende Zelda Amiibo's doen en moet zeggen, Wolf Link + Medina doet dan wel iets tofs! Vervolgens ben ik gaan zoeken, uiteindelijk bij Nedgame uitgekomen, die in de webvoorraad nog exact 1 had. Wel gek, want de website gaf aan dat ze niets hadden. Ze hebben het gelijk voor me gereserveerd, ik hoop in de loop van volgende week ook deze Amiibo te hebben, ben benieuwd! :)

Na lang ploeteren heb ik ook het Hyrule Plateau af en zit ik nu in in het volgende dorp, dan opent er echt een game opeens, echt overweldigend hoeveel je allemaal kan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
CH40S schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:51:
[...]
Jep, ik had ook al dergelijke berichten gelezen. Zelf ga ik ook nog een Pro-controller scoren, bij MediaMarkt is die momenteel het goedkoopst (€59,- zo uit mijn hoofd).

Zag laatst een filmpje wat verschillende Zelda Amiibo's doen en moet zeggen, Wolf Link + Medina doet dan wel iets tofs! Vervolgens ben ik gaan zoeken, uiteindelijk bij Nedgame uitgekomen, die in de webvoorraad nog exact 1 had. Wel gek, want de website gaf aan dat ze niets hadden. Ze hebben het gelijk voor me gereserveerd, ik hoop in de loop van volgende week ook deze Amiibo te hebben, ben benieuwd! :)

Na lang ploeteren heb ik ook het eerste hoofdstuk af en zit ik nu in Kakariko Village, dan opent er echt een game opeens, echt overweldigend hoeveel je allemaal kan doen.
Echt geweldig, alleen oppassen dat hij niet doodgaat je kan hem 1x per dag summonen en aangezien je denk ik niet Twilight Princess de Cave hebt gespeeld heeft hij maar 3 hartjes. Maar dat maakt weinig uit. Wel een beetje overpowered want je hoeft echt zelf nooit meer te hunten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:55:
Echt geweldig, alleen oppassen dat hij niet doodgaat je kan hem 1x per dag summonen en aangezien je denk ik niet Twilight Princess de Cave hebt gespeeld heeft hij maar 3 hartjes. Maar dat maakt weinig uit. Wel een beetje overpowered want je hoeft echt zelf nooit meer te hunten _/-\o_
Ik heb die re-release van Twilight Princess niet inderdaad, maar goed, de Wolf Link doet op zich ook wat leuks, naast dat je een pet krijgt, al moet je dan wél die HD remake hebben gespeeld van Twilight Princess, de gewone voor de Wii heb ik geloof ik ook nooit uitgespeeld, dus ik vond het dan wat nutteloos om de HD remake te gaan halen... :X Maar goed, ik ga het allemaal zien. :) Heb in elk geval het paard bij de eerste de beste stable geregistreerd, dus nu heeft Epona ook een mooi zadel etcetera. :) Nu afwachten op de Wolf Link Amiibo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
CH40S schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:57:
[...]
Ik heb die re-release van Twilight Princess niet inderdaad, maar goed, de Wolf Link doet op zich ook wat leuks, naast dat je een pet krijgt, al moet je dan wél die HD remake hebben gespeeld van Twilight Princess, de gewone voor de Wii heb ik geloof ik ook nooit uitgespeeld, dus ik vond het dan wat nutteloos om de HD remake te gaan halen... :X Maar goed, ik ga het allemaal zien. :) Heb in elk geval het paard bij de eerste de beste stable geregistreerd, dus nu heeft Epona ook een mooi zadel etcetera. :) Nu afwachten op de Wolf Link Amiibo! :)
Grats met Epona! Ik had hem ook maja toen was ik net begonnen met het spel en wist niks van registreren af oftewel ik heb hem niet meer :'( En helaas krijg je hem maar 1x :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

Eerder op de avond voor elkaar gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1BWdGKL.jpg
*O*

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:01:
Grats met Epona! Ik had hem ook maja toen was ik net begonnen met het spel en wist niks van registreren af oftewel ik heb hem niet meer :'( En helaas krijg je hem maar 1x :(
De stable is het eerste waar je tegenaan loopt nadat je de Hyrule Plains voltooid en opweg bent naar Ipna. ;)

Wel balen dat je Epona al kwijt bent. Maar goed, ik weet dan weer niet of registreren voldoende is om te zorgen dat je je paard niet kwijt raakt. ;)

Moet alleen even uitvogelen hoe ik screenshots van de Switch naar mij mail. Delen naar Social Media kan wel, maar mailen kan niet, of zo? :?

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
CH40S schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:02:
[...]
De stable is het eerste waar je tegenaan loopt nadat je de Hyrule Plains voltooid en opweg bent naar Ipna. ;)

Wel balen dat je Epona al kwijt bent. Maar goed, ik weet dan weer niet of registreren voldoende is om te zorgen dat je je paard niet kwijt raakt. ;)

Moet alleen even uitvogelen hoe ik screenshots van de Switch naar mij mail. Delen naar Social Media kan wel, maar mailen kan niet, of zo? :?
Alleen als hij doodgaat en ja dat is bij mij gebeurd met een andere paard, dus pas daarvoor op! :) Reload je laatste saved anders haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:10:
Alleen als hij doodgaat en ja dat is bij mij gebeurd met een andere paard, dus pas daarvoor op! :) Reload je laatste saved anders haha.
Epona is bij mij nog niet dood en intussen geregistreerd. ;) Van de week dus nog even de Pro-controller scoren, de Wolf Link Amiibo is nog even afwachten. :)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
RayNbow schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:01:
Eerder op de avond voor elkaar gekregen:

*O*
Ik zat vandaag op een beer :D Jammer dat je deze niet in de stables kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Over die outposts van vijanden:

spoiler:
Is het bij jullie bekend dat de vijanden lastiger worden te verslaan naarmate je er meer van verslaat? Dit las ik net in het gratis hoofdstuk van de primagames guide. Misschien dus maar niet alle outposts 'raiden' ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
CH40S schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:11:
[...]
Epona is bij mij nog niet dood en intussen geregistreerd. ;) Van de week dus nog even de Pro-controller scoren, de Wolf Link Amiibo is nog even afwachten. :)
Nu hij geregistreerd is kan je hem altijd opnieuw oproepen bij je stable als je hem kwijt raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:13:
Nu hij geregistreerd is kan je hem altijd opnieuw oproepen bij je stable als je hem kwijt raakt :)
Ook als Epona dood is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
CH40S schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:14:
[...]
Ook als Epona dood is gegaan?
Nee dat helaas niet, daarom oppassen ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:16:
[...]

Nee dat helaas niet, daarom oppassen ermee ;)
spoiler:
Toen ik veel te vroeg bij de zora was en via de toren richting het oosten vluchtte, kwam ik in Faron(?) Forest een NPC tegen die ook een overleden paard had en dat ie had gehoord dat er ergens paarden weer herezen konden worden. Denk dus dat dat wel aan een quest vasthangt, dus Epona zou je ook terug moeten kunnen krijgen.

Goed, ik ben wel een oneshot schietschijf :( Niet normaal hoe vaak je gekilled wordt als een soort kleine Mario. Heb alle kleuren Game Over al langs zien komen. :S

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Houd het een beetje ontopic aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Sir_Hendro schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:47:
[...]

Deze gebruikt twee melee wapens en een schild. Ik heb goede wapens en zelfs ergens een zwaard met 52 dmg gevonden. Wil dat zwaard eigenlijk nog niet gebruiken. Maar als het zo door gaat voel ik mij wel genoodzaakt.
Zo ik heb eindelijk die klootviool robot dood. Koste me wel 30x maar dan heb je ook wat :P Nu weer verder speuren in wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:55:
[...]

Die wolf is inderdaad een grote hulp en je spaart je wapens, niet onbelangrijk. Hij kan ook zijn eigen hartjes recoveren, super die wolf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 11:24
Gynnad schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:44:
[...]

spoiler:

spoiler:
ik ben bij de 3de foto locatie, maar die gloed van de memory krijg ik niet te zien, dus kan ik de memory niet starten. Heb wel tig keer gechecked nada noppes. uit frustratie dan maar youtube gechecked en in het filmpje is wel duidelijk een gloed op de grond te zien die ik niet krijg...

ik heb niet met die schilder gepraat misschien moet dat toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
fuqua schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:38:
[...]

spoiler:
ik ben bij de 3de foto locatie, maar die gloed van de memory krijg ik niet te zien, dus kan ik de memory niet starten. Heb wel tig keer gechecked nada noppes. uit frustratie dan maar youtube gechecked en in het filmpje is wel duidelijk een gloed op de grond te zien die ik niet krijg...

ik heb niet met die schilder gepraat misschien moet dat toch ?
Lijkt mij sterk. Heb je hem niet misschien al complete? Kan je kijken bij je memory foto's en eventueel de toffe flashbacks terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sjaak88 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:54:
[...]

Lijkt mij sterk. Heb je hem niet misschien al complete? Kan je kijken bij je memory foto's en eventueel de toffe flashbacks terugzien.
nope heb het gechecked ik heb nog geen enkele memory. Zojuist ook nog even de 1ste memory locatie bezocht ook daar niks voor mij om te activeren. heel bizar..

ben ik misschien nog te vroeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
fuqua schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:06:
[...]

nope heb het gechecked ik heb nog geen enkele memory. Zojuist ook nog even de 1ste memory locatie bezocht ook daar niks voor mij om te activeren. heel bizar..

ben ik misschien nog te vroeg ?
Heb je de quest wel al gekregen? Erg apart ik weet het dan ook niet. Ik heb mensen verschillende volgordes zien pakken als eerste memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sjaak88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:09:
[...]

Heb je de quest wel al gekregen? Erg apart ik weet het dan ook niet. Ik heb mensen verschillende volgordes zien pakken als eerste memory.
quest heb ik ja, moet op zn minst 1 memory locatie bezoeken voordat ik verder kan met de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
fuqua schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:17:
[...]

quest heb ik ja, moet op zn minst 1 memory locatie bezoeken voordat ik verder kan met de main quest.
Misschien toch even inleveren eerst?
Zou zo maar en bug kunnen zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
fuqua schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:17:
[...]

Dit is niet waar. Je kan gewoon verder gaan, dit is eigenlijk een side quest maar als main quest gemaakt omdat de memory's toch een belangrijk aspect van het spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Fore! schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:20:
[...]

Misschien toch even inleveren eerst?
Zou zo maar en bug kunnen zijn ;).
ik denk dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sjaak88 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:21:
[...]

Dit is niet waar. Je kan gewoon verder gaan, dit is eigenlijk een side quest maar als main quest gemaakt omdat de memory's toch een belangrijk aspect van het spel zijn.
ik snap niet helemaal waarom, maar je moet eerst de quest "Locked mementos" inleveren bij impa. dan krijg je de quest "Captured Memories" en dan pas kun je die memory locaties bezoeken.

vaag ik dacht juist dat je een memory locatie moest vinden voordat je die quest kon inleveren ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik probeer verder te gaan met de mainquest zonder de memorys.
Ik heb wel van impa de foto's gehad maar hoe kan ik nou weten waar die te vinden zijn? Beetje speld in een hooiberg idee.

Of is er een hint / tip om de memorys te vinden? Dan probeer dat eerst aangezien het een kriem is om de mainquest nu te volgen.... Heel lastig om bij 1 van de 4 heren te komen... ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
DukeN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 07:26:
Ik heb wel van impa de foto's gehad maar hoe kan ik nou weten waar die te vinden zijn? Beetje speld in een hooiberg idee.

Of is er een hint / tip om de memorys te vinden? Dan probeer dat eerst aangezien het een kriem is om de mainquest nu te volgen.... Heel lastig om bij 1 van de 4 heren te komen... ;)
Er loopt in datzelfde dorp een man die heel graag naar de elfenfontijn wil. Als je hem een foto geeft bedankt hij je met aanwijzingen voor 1 van de lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
DukeN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 07:26:

Is eigenlijk al gezegd, maar een simpele tip: praat met mensen in verschillende settlements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
fuqua schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:38:
[...]

ik denk dat je gelijk hebt.
Ik had ook geen gloed bij één van de locaties, dat was snel opgelost: selecteer de quest en maak de quest actief (A indrukken), daarna was de gloed zichtbaar...

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Xerox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:23:
[...]

Ik had ook geen gloed bij één van de locaties, dat was snel opgelost: selecteer de quest en maak de quest actief (A indrukken), daarna was de gloed zichtbaar...
Dit ga ik eens nakijken of dat klopt (of iemand die toevallig een locatie op het spoor is), het is op zich wel vreemd dat je een quest niet kan uitvoeren als je deze niet actief heb staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Fore! schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:36:
[...]

Dit ga ik eens nakijken of dat klopt (of iemand die toevallig een locatie op het spoor is), het is op zich wel vreemd dat je een quest niet kan uitvoeren als je deze niet actief heb staan.
Dat was bij mij juist het geval. Ik heb locatie 2 gisteravond nog even gedaan. Ik stond op de plaats en zag niets. M'n vriendin vroeg of de quest wel 'aan' of 'actief' stond. Na dit gedaan te hebben, was die zichtbaar. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
is er geen manier om naar een plek te teleporten en je paard meetenemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
fuqua schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
is er geen manier om naar een plek te teleporten en je paard meetenemen ?
Je kan niet direct naar een stable travelen. Echter zitten er wel shrines in de buurt van stables. Als je die hebt geactiveerd, kan je daarheen travelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Xerox schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:06:
[...]

Je kan niet direct naar een stable travelen. Echter zitten er wel shrines in de buurt van stables. Als je die hebt geactiveerd, kan je daarheen travelen.
En vervolgens daar je, geregistreerde, paard weer ophalen..
(Leek mij ook logisch, maar dacht laat ik het nog even uitschrijven :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
CRoNiXX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Natuurlijk.. :X Je kan natuurlijk ook je paard (per ongeluk) ergens willekeurig achtergelaten hebben en dus niet kunnen ophalen uit de stables...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Man man man wat een spel is dit... ge-wel-dig... Ik wil constant spelen. Zit inmiddels ook bij de memories.
Het zou mooi zijn als je de wapens op kon slaan in een kist ofzo. Op die manier kan je de sterke wapens bewaren om later te gebruiken.
Die shrines op de tweeling is trouwens geniaal. Duurde even voor ik het door had maar het was een uitdaging.
Vraagje, heeft iemand de centrale toren al weten de activeren?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

CRoNiXX schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Had het dit weekend ook, teleporteer weg uit een gebied.. oh sh*t paard gaat niet mee.. weer terug naar oude save en er heen gelopen, maar inderdaad staat je paard weer in de stal zolang die niet is dood gegaan.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:42

DevWouter

Creator of Todo2d.com

AstralizeR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:18:
[...]

Had het dit weekend ook, teleporteer weg uit een gebied.. oh sh*t paard gaat niet mee.. weer terug naar oude save en er heen gelopen, maar inderdaad staat je paard weer in de stal zolang die niet is dood gegaan.
Als je paard nog in de wildernis is kan je hem ook gewoon ophalen bij de stable. Het maakt hun blijkbaar niet uit of het paard aan de andere kant van de wereld is of in de stal :)

Sorry, lees nu dat jij eigenlijk hetzelfde zei als ik 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door DevWouter op 06-03-2017 09:23 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:17:
Man man man wat een spel is dit... ge-wel-dig... Ik wil constant spelen. Zit inmiddels ook bij de memories.
Het zou mooi zijn als je de wapens op kon slaan in een kist ofzo. Op die manier kan je de sterke wapens bewaren om later te gebruiken.
Die shrines op de tweeling is trouwens geniaal. Duurde even voor ik het door had maar het was een uitdaging.
Koop een huis in Hateno Village en upgrade deze dan met een weapon mount. ;)

Central Tower heb ik geactiveerd. Je moet aan de zijkant blijven zodat wanneer er een laser op je gericht staat je naar de andere kant kunt dashen, je wordt dan niet geraakt. Het is wel makkelijker als je in ieder geval 1 stamina upgrade hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

Ben nog niet eens van het plateau af (ook nog niet heel veel gespeeld), omdat het rondzwerven zo mooi is. Al die plekken waar opeens iets in/achter blijkt te liggen ; stapel stenen, waterval, bodem van meertjes.
Gisterenavond 4e shrine gedaan, dus ik kan nu 'afdalen'.
Het zou mooi zijn als je de wapens op kon slaan in een kist ofzo.
Ja, zat ook al te kijken of/hoe dat te regelen is. Stashes (zoals in STALKER) ...
Verdwijnen wapens vanzelf als je ergens laat liggen ? Nog niet echt op gelet.
Huis kopen met wapenopslag ben ik nog niet aan toe, maar goed om te weten dat het kan.
Lekker Ventje schreef op zondag 5 maart 2017 @ 09:53:
waardoor ik met een chronisch tekort aan pijlen zit.
Heb een goeie manier om aan pijlen te komen
spoiler:
's nacht ruzie gaan zoeken met skeletjes, die schieten een shit-load pijlen op je af. even wachten en pijlen gaan rapen, had er zo 40

[ Voor 44% gewijzigd door Goner op 06-03-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraveDog
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01-2024
Zelda is echt super! wat een spel!.

Er zijn al genoeg positieve punten in dit forum voorbij gekomen waar ik me bij aansluit.
Maar ik was erg verrast dat het loont om elk hoekje en scheurtje van de map langs te gaan :).

spoiler:
Ik heb een sword gevonden en die heb ik hier nog niet voorbij zien komen.

YouTube: Zelda botw Flame sword

[ Voor 3% gewijzigd door DraveDog op 06-03-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Weet iemand of je oudere save laden dan de laatst op geslagen game ?
Ik ben namelijk zo slim geweest om mijn link (SB) amiibo te gebruiken op de great plateau en kreeg Epona, maar kan haar natuurlijk niet van de plateau af kregen. Zit er dus aan te denken om een save te pakken voor ik de amiibo heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik zit er aan te denken om Wolf Link te kopen, maar die heeft maar drie hartjes omdat ik WiiU heb. Is er een manier om die hartje te verhogen zonder WiiU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Woolfy681 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:14:
Weet iemand of je oudere save laden dan de laatst op geslagen game ?
Ik ben namelijk zo slim geweest om mijn link (SB) amiibo te gebruiken op de great plateau en kreeg Epona, maar kan haar natuurlijk niet van de plateau af kregen. Zit er dus aan te denken om een save te pakken voor ik de amiibo heb gebruikt.
Ja. je kan gewoon een oude save laden.. het spel maakt een aantal saves aan op datum / tijd.
dus als je een oude laadt en dan weer opslaat staat die boven je vorige save.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
AstralizeR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:20:
[...]

Ja. je kan gewoon een oude save laden.. het spel maakt een aantal saves aan op datum / tijd.
dus als je een oude laadt en dan weer opslaat staat die boven je vorige save.
Gelukkig :) kwam er helaas pas vandaag achter dat je Epona maar een keer krijgt. Ga ik dat vanavond eens proberen ben gelukkig niet veel verder gegaan en hoef dus maar een klein stuk opnieuw te doen.

Moet zeggen dat de game me zeer aanspreekt en me goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Lanithro schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:17:
Ik zit er aan te denken om Wolf Link te kopen, maar die heeft maar drie hartjes omdat ik WiiU heb. Is er een manier om die hartje te verhogen zonder WiiU?
Zorg dat je iemand kent die een Wii U met Twilight Princess HD heeft en daar de Cave of Shadows voltooid heeft. Dan kan je zijn/haar progress op je amiibo zetten. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, met 4 hartjes. Veel rennen (niet in één lijn, ze hebben een groot bereik) en springen terwijl er een stuk of 3-4 guardians (één spinachtige, snelle) je snipen. Eenmaal op de toren tijdens het klimmen telkens omhoog springen en je komt net met genoeg stamina boven. Dan snel bukken bij de balkons voor ze je eraf schieten.
Wil je van de toren afvliegen, ga dan naar het westen. De andere richtingen resulteren meestal in een game over... Fly like a duck, die like duck. :P.

spoiler:
In de shrine aan de noordkant in het rivierdal van de gespleten berg richting Kakariko village heb je op een richel een shrine waar je de klimbandana vindt. Die was heel handig geweest bij Central Tower. :X Overigens heeft ie een armor waarde van 3 ook nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:10
elk wapen dat je in de game vind heeft bepaalde statistieken. Soms zie je 1 getal staan en soms 2 (bijv. 3 > 6).

Kan iemand mij uitleggen wat dit precies betekent?

Daarnaast is het opgevallen dat sommige wapens een rode pijl naar beneden of een groene pijl naar boven laten zien op het moment dat je er een kan oppakken. Ik neem aan dat groen betekent dat het beter is dan je huidige wapen en rood betekent dat het slechter is. Klopt dit? (of wordt er gekeken naar alle wapens die je hebt? Dus groen betekent dat dit beter is dan alle wapens en rood betekent dat dit niet beter is dan alle wapens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
avec_style schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:34:
elk wapen dat je in de game vind heeft bepaalde statistieken. Soms zie je 1 getal staan en soms 2 (bijv. 3 > 6).

Daarnaast is het opgevallen dat sommige wapens een rode pijl naar beneden of een groene pijl naar boven laten zien op het moment dat je er een kan oppakken. Ik neem aan dat groen betekent dat het beter is dan je huidige wapen en rood betekent dat het slechter is. Klopt dit? (of wordt er gekeken naar alle wapens die je hebt? Dus groen betekent dat dit beter is dan alle wapens en rood betekent dat dit niet beter is dan alle wapens)
de cijfers is de damage die een wapen doet. Het pijltje geeft aan of een wapen sterker is (groen) of minder sterk (rood) is dan degene die je op dat moment vast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 22:55
avec_style schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:34:

...
1 cijfer is de dmg van het wapen, wanneer je 3 > 6 ziet. Wil dat zeggen dat je nu een wapen vast hebt wat 3 dmg doet en het nieuwe wapen doet 6 dmg, je ziet meteen dat het een upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

En is er een manier om te zien in welke staat een wapen is? Of zijn ze tot aan 'beschadigd' allemaal 'als nieuw'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Ter info: Epona verkrijgen via de Link Amiibo is éénmalig!!
Als je Epona dus niet registreert bij de manege en deze kwijtraakt door bijvoorbeeld een death of 'fast travel' dan kan je deze niet meer krijgen!
Zoals hierboven vermeld zou je wél een Savegame kunnen laden naar een moment voordat je de Amiibo voor het eerst scande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Woolfy681 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:14:
Ik ben namelijk zo slim geweest om mijn link (SB) amiibo te gebruiken op de great plateau en kreeg Epona,
Hè? We hebben Link ook gebruikt, maar kregen alleen goodies. Leek me logisch omdat er geen stables op great plateau zijn om te registreren, maar jij kreeg Epona wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik kreeg ook geen Epona na mijn eerste paar scans, is dit random? Of krijg je hem altijd na je eerste scan? Anders ga ik gewoon opnieuw beginnen.. :P

[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 06-03-2017 10:44 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ralphoman
Goner schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Hè? We hebben Link ook gebruikt, maar kregen alleen goodies. Leek me logisch omdat er geen stables op great plateau zijn om te registreren, maar jij kreeg Epona wel ?
m0nk schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:42:
Ik kreeg ook geen Epona na mijn eerste paar scans, is dit random? Of krijg je hem altijd na je eerste scan? Anders ga ik gewoon opnieuw beginnen.. :P
Het gaat om déze Link:
Link

[ Voor 21% gewijzigd door Ralphoman op 06-03-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Zeror schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Zorg dat je iemand kent die een Wii U met Twilight Princess HD heeft en daar de Cave of Shadows voltooid heeft. Dan kan je zijn/haar progress op je amiibo zetten. ;)
Ja en dat is nou het probleem. NIemand in mijn omgeving heeft een WiiU... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Goner schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Yep kreeg een paard welke dan Epona is toch ? of kan je meerdere paarden krijgen ? Ga in ieder geval een oudere save game laden voor dat ik de amiibo gebruikte just to be sure. Het is volgens mij ook een kans om hem te krijgen en geen garantie dat je hem de eeste keer krijgt meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:53

Nitai

Live the life you love.

Iemand nog leuke recepten, ben gisteren bijna een uur :z bezig geweest met ingredienten zoeken, koken, stuff verkopen en kopen. Ik zoek eigenlijk met name recepten voor stamina.

Moet niet gekker worden, ik kook al elke dag voor m'n gezin, doe ik dat nog eens dunnetjes over ingame :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gisteren ook (WiiU versie) gespeeld terwijl mijn vriendin graag Tomb Raider op mijn pc wilde spelen (awesome! :P). Erg gaaf! en nu bijna de The Great Plateau helemaal doorgewerkt.

Ik moet zeggen dat ik mijn interesse in Zelda door The Twilight Princess weer een beetje verloren was (terwijl ik o.a. The Wind Waker geweldig vond) maar dat is weer helemaal terug.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Inderdaad, die.
Maar hoe kun je een paard krijgen op plateau ? Je moet toch naar een stal om je paard te registreren en stallen heb je daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nitai schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:13:
Iemand nog leuke recepten, ben gisteren bijna een uur :z bezig geweest met ingredienten zoeken, koken, stuff verkopen en kopen. Ik zoek eigenlijk met name recepten voor stamina.

Moet niet gekker worden, ik kook al elke dag voor m'n gezin, doe ik dat nog eens dunnetjes over ingame :+
Tipje. Lees de omschrijving, de hints zijn vrij duidelijk. Maar mix nooit meerdere buffs door elkaar. Met mazzel blijft er één over, maar soms ook niks. Voor stamina paar groene zwammen toevoegen aan wat appels/hyrule shrooms en je hebt zo een half staminabalkje in een gerecht zitten.

Insect + monsterspul = elixer. Zo kan je ook een haste elixer maken. Loop je standaard harder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Man man man wat een spel is dit... ge-wel-dig... Ik wil constant spelen.
Same here, vrijdag gekocht, avondje had ik voor mijzelf dus kon toen direct beginnen (Na 20min installatie op WiiU ;( )

Vrouw had last van een "off-weekend" dus die zat lekker op de 3DS te puzzelen en te Netflixen.. ik heb vervolgens daar gretig gebruik van gemaakt en m'n weekend voornamelijk, nee.. vrijwel volledig besteed met spelen van BotW.
Ik heb er nu dus ff meer dan 35 uur opzitten, nee ben er niet trots op maar w.m.b. bewijst dit wel wat voor meesterlijke game dit is en hoe erg ik deze game gemist heb. Heb dit echt heeeel lang niet meer gedaan zo gekluisterd aan een game kunnen zitten _/-\o_ .

Trouwens, ik weet niet hoe het zit met de Switch gebruikers of andere WiiU gebruikers. Maar ik vind het stukken fijner spelen met de tablet-controller dan op de TV. Ik merk dat ik nogal ga turen naar de TV omdat ik het niet helemaal fijn kan zien. Dit heb ik overigens ook met Skyrim voor PS3 op de TV.
Het is niet zo dat dichterbij zitten helpt. Op een 1 of andere manier is de omgeving gewoon niet duidelijk te zien :/ .

[ Voor 20% gewijzigd door Fore! op 06-03-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Tipje. Lees de omschrijving, de hints zijn vrij duidelijk. Maar mix nooit meerdere buffs door elkaar. Met mazzel blijft er één over, maar soms ook niks. Voor stamina paar groene zwammen toevoegen aan wat appels/hyrule shrooms en je hebt zo een half staminabalkje in een gerecht zitten.

Insect + monsterspul = elixer. Zo kan je ook een haste elixer maken. Loop je standaard harder. :+
Thanks, maar dat was ik al achter. Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn, want ik heb geprobeerd bijvoorbeeld was monsterspul met shrooms te mixen, maar dan mislukken m'n gerechten met 1 hartje als beloning. Had gisteren wat geitenkaas met wat vis en fruit gemengd. Dat was een blijvertje. Ook bijvoorbeeld vis met honing, kreeg ik veel hartjes en stamina.

Ik had een stamina elixer (weet alleen niet meer hoe ik die gemaakt had) en 2 haste elixers. Vraag me af wat je met die jelly kan doen eigenlijk. Heb er twee soorten, die ice en die normale.

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 06-03-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Pepers doen het ook altijd goed met fruit enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
Goner schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:32:
[...]

Inderdaad, die.
Maar hoe kun je een paard krijgen op plateau ? Je moet toch naar een stal om je paard te registreren en stallen heb je daar niet.
Niet verkeerd bedoeld, maar van wat ik op andere forums begrijp, moet je op bijvoorbeeld Plateau dan ook geen Epona oproepen ;)

Tevens zijn er mensen die zeggen Epona later in het wild na summonen nogmaals te zijn tegengekomen.
Echter is dit een handje vol en zegt het merendeel Epona na eenmaal mis te lopen (door death of fast travel etc), niet meer te hebben gezien

[ Voor 23% gewijzigd door Ralphoman op 06-03-2017 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt.
Zoals ik al zei. Insecten met monsterspul geeft elixers. Regulier eten nooit met monsterdrops combineren. Dat geeft een mislukte maaltijd. Druk eerst eens op y, dan sorteert ie de ingrediënten. ;)
Overigens schijn je tijdens een blood moon weer extra buffs tijdens koken te kunnen krijgen.

Door op een gerecht of drankje te klikken, kan je het recept terugkijken. Makkelijk zat. Jammer genoeg heb ik nog geen centraal kookboek in de Sheikah Stone gezien.

spoiler:
Er wordt bij één van de stallen ten zuiden van Hyrule Field gesproken over een topchef kookboek in Hyrule Castle.

Ander dingetje. Als je de 'verkeerde' kant op gaat voor het plot, heb ik tot nu toe veel vaker !@#! weer. Na al een keer gefried te zijn door een onweersklap, blijf ik laag met alleen een knuppel en houten schild.

[ Voor 48% gewijzigd door Señor Sjon op 06-03-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

https://rankedboost.com/z...ild/food-cooking-recipes/
hier staan wel flink wat recepten op mocht je iets nodig zijn zonder x uur te gaan zitten knoeien met items :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Koop een huis in Hateno Village en upgrade deze dan met een weapon mount. ;)

Central Tower heb ik geactiveerd. Je moet aan de zijkant blijven zodat wanneer er een laser op je gericht staat je naar de andere kant kunt dashen, je wordt dan niet geraakt. Het is wel makkelijker als je in ieder geval 1 stamina upgrade hebt.
ik heb een manier gevonden hoe je die irritante guardians kunt stun-locken. heb de hele omgeving daar schoongemaakt en toen de toren gepakt met maar 3 hartjes lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

AstralizeR schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:56:
https://rankedboost.com/z...ild/food-cooking-recipes/
hier staan wel flink wat recepten op mocht je iets nodig zijn zonder x uur te gaan zitten knoeien met items :P
Ja had ik kunnen doen, maar ik vond het leuk om zelf te ontdekken. Toch bedankt, al worden er wel nieuwe recepten toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:10
Hoe komen jullie aan insecten dan? Ben deze nog niet tegengekomen? Overigens zag ik in de tips tijdens het laden dat je bevriend kan worden met een hond en deze zal vervolgens weer verborgen dingen voor je vinden. Is dit iemand al gelukt?

Heb nu bijna heel het weekend gespeeld; een devine beast gecleared en voor de rest gewoon rondgelopen, shrines gedaan en torens gepakt. Fantastische game.

Wat ik overigens ook echt geniaal vind zijn de stemmen van de merchants. De kreten die ze maken als je een item koopt, laten constant een flinke grijns achter op mijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Insecten zitten op bomen en je zult stealth moeten gebruiken om ze te kunnen pakken anders vliegen ze weg. Zo heb ik het ervaren toen ik een vlinder ving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heel langzaam lopen of kruipen (kijk naar je geluidsmeter!). Ik denk dat geen metalen dingen equippen (zwaard/schild) ook helpt. Zo kan je bij bv de houthakkerslodge in het begin veel vuurvliegjes pakken op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Zijn de "Divine Beast" the dungeons in BotW?

Ik heb de Vogel en de Olifant al gedaan en vond ze wel erg 'makkelijk'.

Als dit de dungeons zijn dan ben ik wel een beetje teleurgesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Nee nog niet, ben er geweest, maar heb nog geen idee hoe ik er echt op kan komen. Bewaar hem wel voor later.. Er is nog zoveel te ontdekken, echt geweldig spel. Nog een paar uurtjes en dan weer heerlijk spelen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Zironako schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:15:
Hoe komen jullie aan insecten dan? Ben deze nog niet tegengekomen?
Een beetje overpowered methode:
spoiler:
Ninja pak aanhebben en ze vluchten niet als je aankomt rennen. Verder de Sensor+ upgrade hebben als je een specefieke insect zoek.

[ Voor 5% gewijzigd door DevWouter op 06-03-2017 12:33 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Zironako schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:15:
Hoe komen jullie aan insecten dan? Ben deze nog niet tegengekomen? Overigens zag ik in de tips tijdens het laden dat je bevriend kan worden met een hond en deze zal vervolgens weer verborgen dingen voor je vinden. Is dit iemand al gelukt?

Heb nu bijna heel het weekend gespeeld; een devine beast gecleared en voor de rest gewoon rondgelopen, shrines gedaan en torens gepakt. Fantastische game.

Wat ik overigens ook echt geniaal vind zijn de stemmen van de merchants. De kreten die ze maken als je een item koopt, laten constant een flinke grijns achter op mijn gezicht.
niet alleen in bomen, maar ook in gras, met een 1h of 2h zwaard het gras afmaaien dan ontdek je er wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

Net opgepikt bij de intertoys, lag er nog een.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:08
Vraag over Stamina Vessels: Zorgt meer stamina er voor dat hij ook sneller regenereert? Ik ben namelijk sterk er van overtuigd, gezien de hoeveelheid schade vele vijanden doen, dat extra stamina redelijk overbodig is. Tot nog toe heb ik het niet gehaald, en hoewel het misschien fijn is voor klimmen of zwemmen, kan dat ook makkelijk met eten worden gedaan. Of door een beetje slim te zijn. Tenslotte als het regenereren niet sneller gaat, dan zie ik het nut er al helemaal niet van in. Want voor sneller rennen zou ik het nog wel willen halen.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:54
Dekar1 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:55:
Vraag over Stamina Vessels: Zorgt meer stamina er voor dat hij ook sneller regenereert? Ik ben namelijk sterk er van overtuigd, gezien de hoeveelheid schade vele vijanden doen, dat extra stamina redelijk overbodig is. Tot nog toe heb ik het niet gehaald, en hoewel het misschien fijn is voor klimmen of zwemmen, kan dat ook makkelijk met eten worden gedaan. Of door een beetje slim te zijn. Tenslotte als het regenereren niet sneller gaat, dan zie ik het nut er al helemaal niet van in. Want voor sneller rennen zou ik het nog wel willen halen.
Heb een stamina vessel gehaald. En krijg niet echt het idee dat het herstellen sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Tja ik heb nu twee complete rondjes aan stamina. Het komt wel goed van pas omdat ik veel rond ren, klim en vlieg. Moet nog maar eens mijn Epona gaan scoren zodra ik weet waar ik die kan halen. Paardrijden gaat natuurlijk sneller dan rond rennen :P

Ben nu op het werk een beetje tussen door aan het verkennen en dan zoveel mogelijk shrines taggen die ik onderweg tegen kom zodat ik deze vanavond op mijn gemak kan gaan spelen Heb er sinds vanmorgen weer vijf gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Krijg je een extra stamina wiel? Die vessels zijn meer extra, niet sneller regenereren. Dat staat nergens. Vooral bij een zwemtocht handig of sneller klimmen i.c.m. springen..

Overigens kost hanggliden vanaf een hoog punt naar een dal teveel stamina die je in basis hebt. Ben zo al eens neergestort me *iets* teveel hoogte over.

Meer mensen die ruzie hebben met de 'basis'paarden? Ze hebben wel heel veel klopjes nodig om dezelfde kant op te gaan als ik wil. Kan ook eraan liggen dat in handheld mode, een of andere sensor tegenwerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:13:
Krijg je een extra stamina wiel? Die vessels zijn meer extra, niet sneller regenereren. Dat staat nergens. Vooral bij een zwemtocht handig of sneller klimmen i.c.m. springen..

Overigens kost hanggliden vanaf een hoog punt naar een dal teveel stamina die je in basis hebt. Ben zo al eens neergestort me *iets* teveel hoogte over.

Meer mensen die ruzie hebben met de 'basis'paarden? Ze hebben wel heel veel klopjes nodig om dezelfde kant op te gaan als ik wil. Kan ook eraan liggen dat in handheld mode, een of andere sensor tegenwerkt..
als je langs / op een weg rijd gaan paarden automatisch de weg volgen (soort automatische piloot). ik had ook het gevoel alsof de paarden erg vaak de andere kant op willen tot ik hier achter kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij mij wou ie dan weer de berm in, liep vast in wat gesteente langs de weg en moest er soort van uitgemarteld worden door heel vaal A-aansporing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:13:
Je krijgt hartjes van het paard nadat je hem corrigeerd en vervolgens klopjes geeft.
  1. Je laat het paard zelf de route/snelheid bepalen.
  2. Paard doet iets vreemds.
  3. Jij grijpt in (maakt niet uit hoe: Andere richting uit sturen, snelheid opvoeren)
  4. Je kalmeert het paard en het paard houdt van jouw.
Deze methode werkt voor mij 100% zonder het continue kalmeren (beter zelfs dan continue kalmeren). Grappig feit, bij honden opvoeden doe ik hetzelfde. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DevWouter op 06-03-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ze lusten ook wel appeltje op z'n tijd :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hebben jullie trouwens al gezien dat er af en toe in de nacht een ster uit de lucht valt? Als je het ziet moet je er maar eens heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ben nog te druk met niet-doodgaan en/of een knol grofweg de goede kant op te krijgen. :P
DevWouter schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Je krijgt hartjes van het paard nadat je hem corrigeerd en vervolgens klopjes geeft.
  1. Je laat het paard zelf de route/snelheid bepalen.
  2. Paard doet iets vreemds.
  3. Jij grijpt in (maakt niet uit hoe: Andere richting uit sturen, snelheid opvoeren)
  4. Je kalmeert het paard en het paard houdt van jouw.
Deze methode werkt voor mij 100% zonder het continue kalmeren (beter zelfs dan continue kalmeren). Grappig feit, bij honden opvoeden doe ik hetzelfde. ;)
Ah, zijn dat hartjes... ik had dat alleen op de handheld mode gezien en aangezien de hele wereld mij dood wou hebben, dacht ik dat die ook pissig was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wel gaaf hoe non-lineair deze game is. Behalve het plateau ben ik niks tegengekomen dat ik niet door mocht. Wel snel de conclusie getrokken dat ik beter pas terugkom als ik betere uitrustuing heb.
Ben met 4 hartjes en 'gescheurde kleren' in het Zora Paleis gekomen bijv..
Zoveel te doen, lastig keuze maken wat nu handig is, maar dat maakt het juist leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
CyBeRSPiN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:45:
Wel gaaf hoe non-lineair deze game is. Behalve het plateau ben ik niks tegengekomen dat ik niet door mocht. Wel snel de conclusie getrokken dat ik beter pas terugkom als ik betere uitrustuing heb.
Ben met 4 hartjes en 'gescheurde kleren' in het Zora Paleis gekomen bijv..
Zoveel te doen, lastig keuze maken wat nu handig is, maar dat maakt het juist leuk.
Onweersbuien en 'oneshotting' zorgen er wel voor dat je je bedenkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Señor Sjon schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Onweersbuien en 'oneshotting' zorgen er wel voor dat je je bedenkt. :+
Haha ja, ben inmiddels weg daar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
CyBeRSPiN schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:46:
[...]

Haha ja, ben inmiddels weg daar :+
spoiler:
Ga eens in het houthakkershuisje van de oude man op het Plateau kijken... je bent iets vergeten. Je hoeft dat gerecht uit het dagboek in ieder geval niet te maken. ;)

Enne, beter zoeken. Je hebt blijkbaar ook een fatsoenlijke broek gemist. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 06-03-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Sir_Hendro schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:59:
Moet nog maar eens mijn Epona gaan scoren zodra ik weet waar ik die kan halen.
Is al langsgekomen ; met de Smash Bros Link amiibo.
Las trouwens op Reddit van meerdere spelers dat Epona niet gegarandeerd bij eerste gebruik gegeven wordt. Je kunt trouwens ook de oude Link outfit krijgen van die amiibo.

Btw : heeft iemand al een kikker kunnen vangen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 06-03-2017 14:04 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic