Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Diep van binnen hoop ik dat Ocarina of Time van zijn troon wordt gestoot met 99 op metacritic :p
BotW staat momenteel op 98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Morgenavond ophalen bij Xerox en dan pas zondag 'mogen' spelen want een vriendin van mij wil 'm ook zien, vanaf het begin. AAAaaaahh, de spanning!

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Silversin schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:48:
Diep van binnen hoop ik dat Ocarina of Time van zijn troon wordt gestoot met 99 op metacritic :p
BotW staat momenteel op 98.
Blijf van mijn jeugd af. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Ik maak het erger, Alttp is altijd beter geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Qua ervaring en grapihcs was OoT in 1998 baanbrekend. :) Allttp was ook heel goed en 2e op mijn lijstje. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Silversin schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Maar de topper blijft Link's Awakening :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

En de magie en mysterie die OOT toen had heb ik in andere games nooit weer ervaren, hoop dat BoTW dit wel gaat lukken!

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Botw komt in een mooi rijtje te staan http://www.metacritic.com...etascore/all/all/filtered
Vandaag is gamegeschiedenis geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

AstralizeR schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:39:
En de magie en mysterie die OOT toen had heb ik in andere games nooit weer ervaren, hoop dat BoTW dit wel gaat lukken!
Zelfde hier.. OoT en Majora waren toen zo magisch idd, ik zat er helemaal in toen... hoogstwaarschijnlijk heeft dat met de leeftijd te maken, maar ik laat me graag verrassen door BotW 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Als 36 jarige gamer die Zelda altijd een warm hart heeft toegedragen, maar het in geen jaren heeft gespeeld, krijg ik letterlijk kippenvel van al de reviews. Ik was bang dat zelda in deze tijd niet meer kon opboxen tegen de grafische pracht en de grote schaal van games als the witcher, skyrim, horizon zero dawn etc maar niets blijkt minder waar. Kan niet wachten tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Nieuwevolger schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:
Botw komt in een mooi rijtje te staan http://www.metacritic.com...etascore/all/all/filtered
Vandaag is gamegeschiedenis geschreven.
Nou ja, morgen begint de geschiedenis... (hoe raar is deze zin :P) want dan komt ie pas uit.

Maar duidelijk is al dat het echt een parel is. Dit maakt het wachten natuurlijk niet makkelijker. Wat dat betreft heeft Nintendo hiermee toch wel een perfecte launch game te pakken (ondanks dat ie ook op de Wii U uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik hoop dat de reviews niet te lyrisch zijn. Skyward Sword had ook zo'n onthaal, maar had toch wat struikelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Geweldige review: http://wp.me/p5qfZX-XN
Let op: alhoewel de review stelt dat er geen spoilers inzitten, kunnen sommigen dit wel zo ervaren.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:39:
En de magie en mysterie die OOT toen had heb ik in andere games nooit weer ervaren.
Dat gaat mij exact hetzelfde!

Wat Freshnezz zegt zou voor mij ook op kunnen gaan mbt leeftijd.
Ik wacht eerst alle reviews/gebruikerservaringen af voordat ik er speciaal een switch voor aanschaf.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Wat mij nog niet geheel duidelijk is: Kun je in het spel zelf kiezen welke taal de schermteksten krijgen, of wordt dit bepaald door je systeeminstellingen?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

je systeem taal bepaald de gesproken taal en ondertiteling van de game
http://www.polygon.com/20...of-the-wild-voice-options

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

AstralizeR schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:56:
je systeem taal bepaald de gesproken taal en ondertiteling van de game
http://www.polygon.com/20...of-the-wild-voice-options
Ok, thnx voor de info. Zal op de Wii U wel hetzelfde zijn, want daar zal ik het spel eerst op spelen. Had toch liever gezien dat dit soort dingen in het spel te kiezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens nog een review gebaseerd op de WiiU versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Skarloc schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:01:
[...]

Ok, thnx voor de info. Zal op de Wii U wel hetzelfde zijn, want daar zal ik het spel eerst op spelen. Had toch liever gezien dat dit soort dingen in het spel te kiezen zijn.
Wii U hanteert inderdaad je system language. Vriend van mij heeft hem op Nederlands, jongens doe het niet! Verpest Zelda echt enorm die Nederlandse vertaling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik hoop zo dat je 'm in het spel nog kan aanpassen. Bayonetta heeft bijvoorbeeld die optie, gewoon spraak vrij te kiezen. En bij Zelda is vziw altijd de schermteksten te kiezen voor taal, als dat mogelijk was (iig vanaf OoT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Hero of Time schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:37:
Ik hoop zo dat je 'm in het spel nog kan aanpassen. Bayonetta heeft bijvoorbeeld die optie, gewoon spraak vrij te kiezen. En bij Zelda is vziw altijd de schermteksten te kiezen voor taal, als dat mogelijk was (iig vanaf OoT).
Ik hoop het ook. Ik wil het spel zelf in het Engels spelen, want van Nederlandse vertalingen krijg ik jeuk. Maar voor mijn dochter van 9 zou het fijn zijn als ze hem in het Nederlands speelt, zodat ik niet continu de moeilijkere stukken hoef te vertalen (al verbaas ik me nog altijd hoe snel kinderen een taal leren).
Het zou in dat geval dus fijn zijn als je niet steeds je Wii U instellingen hoeft te veranderen. Maar we zullen het gaan zien morgen, heb echt enorm veel zin in dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttomaansKind
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09-2023
YouTube: Zelda BotW ~1.5hr Speedrun Route De final boss, de grootste spoiler(vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wordt tijd dat ik mijn Wii U maar eens ga aansluiten voor Zelda. Die zit al sinds kerst in een plastic tasje ergens tussen wat rommel die ook sinds kerst niet meer opgeruimd zijn :+

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 02-03-2017 15:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Oh crap wat is t moeilijk zeg om mezelf niet te spoilen... ten tijde van Ocarina was dat wel anders, zo zonder Youtube enzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:19
Silversin schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Yuuup :)

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Skarloc schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:41:
[...]

Ik hoop het ook. Ik wil het spel zelf in het Engels spelen, want van Nederlandse vertalingen krijg ik jeuk. Maar voor mijn dochter van 9 zou het fijn zijn als ze hem in het Nederlands speelt, zodat ik niet continu de moeilijkere stukken hoef te vertalen (al verbaas ik me nog altijd hoe snel kinderen een taal leren).
Het zou in dat geval dus fijn zijn als je niet steeds je Wii U instellingen hoeft te veranderen. Maar we zullen het gaan zien morgen, heb echt enorm veel zin in dit spel!
Kan niet.

Je kan in de game zelf kiezen voor echte spraak of gebrabbel maar geen taal keuze. Je moet je Wii u echt op Engels hebben.

Plus laat ze lekker op Engels spelen, zo halen ze nog 10en ook op school, beste manier van Engels leren ;)

[ Voor 6% gewijzigd door sjaak88 op 02-03-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hopelijk op de Switch dan anders, want ik wil Japans gesproken en Engelse screenteksten. Apparaat gaat in 't Engels, maar om de spraak in 't Japans te hebben zou 't wel ruk zijn als ik de Switch ook in 't Japans moet zetten. Dat kan ik niet lezen. En er zullen vast wel meer gamers zijn die dat willen. Waarom anders ons lekker maken met de verschillende talen waar 't spel over beschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Hero of Time schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:15:
Hopelijk op de Switch dan anders, want ik wil Japans gesproken en Engelse screenteksten. Apparaat gaat in 't Engels, maar om de spraak in 't Japans te hebben zou 't wel ruk zijn als ik de Switch ook in 't Japans moet zetten. Dat kan ik niet lezen. En er zullen vast wel meer gamers zijn die dat willen. Waarom anders ons lekker maken met de verschillende talen waar 't spel over beschikt?
The gallery below shows the step-by-step process to converting both the Switch console and Breath of the Wild into another language — in this case, Japanese — which could be worthwhile to Zelda fans who prefer to hear the characters peak in Nintendo’s native language. Unfortunately, the subtitles will also be in Japanese, making it pretty much impossible for foreigners to comprehend.

Speech en text zijn dus met elkaar verbonden helaas. Tenminste, zo lees ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Skarloc schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]

The gallery below shows the step-by-step process to converting both the Switch console and Breath of the Wild into another language — in this case, Japanese — which could be worthwhile to Zelda fans who prefer to hear the characters peak in Nintendo’s native language. Unfortunately, the subtitles will also be in Japanese, making it pretty much impossible for foreigners to comprehend.

Yup, er is geen taal instelling in het spel zelf. Hij neemt je console language over. Dit is trouwens altijd geweest met Nintendo, in tegen stelling tot PS4.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaak88 op 02-03-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Gameshop Twente meldde dat ze hem (Wii U versie) vandaag niet meer binnenkregen, maar waarschijnlijk morgen pas. Ja daaag, pre-order geannuleerd, bij Nedgame besteld en daarna issie direct verzonden. Roll on tomorrow! 8)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
  • Laatst online: 10-05 10:17
Lynox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:26:
Gameshop Twente meldde dat ze hem (Wii U versie) vandaag niet meer binnenkregen, maar waarschijnlijk morgen pas. Ja daaag, pre-order geannuleerd, bij Nedgame besteld en daarna issie direct verzonden. Roll on tomorrow! 8)
Krijg als het mee zit zometeen de Amiibo's al binnen! Ook via Nedgame :) Ben benieuwd hoe snel het morgen gaat eg ik het op kan halen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Skarloc schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]

The gallery below shows the step-by-step process to converting both the Switch console and Breath of the Wild into another language - in this case, Japanese - which could be worthwhile to Zelda fans who prefer to hear the characters peak in Nintendo's native language. Unfortunately, the subtitles will also be in Japanese, making it pretty much impossible for foreigners to comprehend.

Nou lekker is dat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 09:50
Vandaag de Wii U versie gewoon opgepikt bij de Intertoys. Stond geen embargo op de verkoop volgens de medewerker. Vanavond lekker starten. 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
Hero of Time schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:09:
Morgenavond ophalen bij Xerox en dan pas zondag 'mogen' spelen want een vriendin van mij wil 'm ook zien, vanaf het begin. AAAaaaahh, de spanning!
Ik maak alleen de doos van Bol.com open, om te checken of ie er in zit. Daarna sluit ik 'm weer netjes. Dan heb je de volledige feeling van ontvangst!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

Ik zag wel dat BotW furigana heeft boven de kanji, dus het is misschien een motivatie om wat Japans te leren. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RayNbow schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:12:
[...]

Ik zag wel dat BotW furigana heeft boven de kanji, dus het is misschien een motivatie om wat Japans te leren. :p
Ik wil de taal wel leren, maar dan moet ik dus eerst wat basiszaken leren, kana leren lezen en dan pas kan ik de taal omzetten. Maar dan versta ik alsnog te weinig van de gesproken tekst omdat de schermteksten dan weer niet in 't Engels zijn en m'n Japans nog niet van een dermate niveau om de juiste ervaring van het spel te krijgen. Met ook nog eens de kans dat ik zaken compleet verkeerd ga opvatten en telkens faal om een opdracht af te ronden. :P

Ik ga 't morgenavond wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sjaak88 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:20:
[...]

Yup, er is geen taal instelling in het spel zelf. Hij neemt je console language over. Dit is trouwens altijd geweest met Nintendo, in tegen stelling tot PS4.
PS3 had dit ook. Heel vroeger had bv Dungeon Keeper dit ook. Why?! :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sugocy
Amiibo's in tha pocket, wat is die Guardian mooi zeg, details overal! :o Link Archer is ook een pareltje imho. Detail op pijl en boog, prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Sugocy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:47:
Amiibo's in tha pocket, wat is die Guardian mooi zeg, details overal! :o Link Archer is ook een pareltje imho. Detail op pijl en boog, prachtig!
Foto's? :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:39

masauri

aka qwybyte

Ik krijg dit net in de mail: https://store.iam8bit.co....-of-zelda-ocarina-of-time
Direct besteld natuurlijk, wel kostelijk voor net geen 60 euro, maar i love OOT so mutch :9~

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sugocy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:47:
Je had die combi-pack toch besteld? 5 amiibo's als ik 't goed herinner. Zie er bij Nedgame helaas nog maar 3 op de site: Guardian, Link Archer en Link Rider. Zelda en een Bokoblin zouden er ook nog moeten zijn, maar blijkbaar niet meer beschikbaar.
masauri schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:52:
Ik krijg dit net in de mail: https://store.iam8bit.co....-of-zelda-ocarina-of-time
Direct besteld natuurlijk, wel kostelijk voor net geen 60 euro, maar i love OOT so mutch :9~
Nice, ik heb geen pickup, maar zeker wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Beste amiibo verreweg is super smash link ;) Ik zeg niet wat deze doet maar het was bij mij een grote WTF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
https://www.nintendo.co.j...ft/alzj/update/index.html
Details of the day 0 patch

Ver.1.1.0 [2017.3.2 delivery]

1. You can now purchase Expansion Pass by launching the Nintendo eShop from the title screen. (For expansion and pass, please visit the official website .)

2. Fixed several problems so that you can play games comfortably.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sugocy
Hero of Time schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:59:
[...]

Je had die combi-pack toch besteld? 5 amiibo's als ik 't goed herinner. Zie er bij Nedgame helaas nog maar 3 op de site: Guardian, Link Archer en Link Rider. Zelda en een Bokoblin zouden er ook nog moeten zijn, maar blijkbaar niet meer beschikbaar.
Door mijn late reactie had ik die net niet optijd gereserveerd. Ik heb gewacht tot ik ze op webshops zag verschijnen en woensdag uiteindelijk besteld.
Foto`s, maar natuurlijk. Heb ze alleen nog niet uitgepakt O+ Dat bewaar ik voor morgen tijdens unpack van Switch en Zelda. Mocht er iets verschrikkelijk mis gaan, dan heb ik in ieder geval dat uitpakken nog 8)

NB: Rider Link wordt geen eer aan gedaan op deze foto. De amiibo ziet er vele malen beter uit! Statig paard, bad-ass facial expression en mooie overgangen van verf, met name de hoeven. Een minpunt is het gezicht onder de hoodie, die is erg vaag zonder enige kleuring enkel relief.

The Legend of Zelda
Breath of the Wild - Amiibo
Amiibo Link ArcherAmiibo Link RiderAmiibo Guardian
Amiibo`s Link Archer and Rider plus Guardian

p.s. Excuus, geen zonlicht en slechte belichting door plastic verpakking O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Sugocy op 03-03-2017 01:45 . Reden: Aanvulling en correctie ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Gisteren de eerste 4 uur op de Wii u gespeeld.

Man..... Overweldigend... Wat een pareltje welke uit de hardware van de wii u wordt getrokken.

Mijn gameover scherm kwam een keer of 6 langs. :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
DukeN schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:27:

Man..... Overweldigend... Wat een pareltje welke uit de hardware van de wii u wordt getrokken.

6 in 4 uur? Dat vind ik nog knap ;)
Maar inderdaad wat een pareltje, het wordt alleen maar beter hoe verder je gaat! Alleen jammer van de toch wel veel aanwezige framedrops, dat is het enige negatieve maar ik stoor mij daar helemaal niet aan gelukkig.

PS; de switch heeft net zoveel last van framedrops als de Wii U wanneer hij in docking draait en dat met veel betere hardware. Ik was bang dat ik een mindere versie van Zelda zou spelen op de Wii U maar dat is gelukkig helemaal niet het geval, er zijn nu beeld bij beeld vergelijkingen van de uiteindelijke versies ipv de neppe E3 trailer met de switch en je ziet amper verschil. Scheelt mij toch mooi 329 euro :)
Ik wou de Switch puur aanschaffen voor Zelda want het komend jaar komt er echt niks speciaals uit voor de Switch behalve Mario einde van dit jaar en dan haal ik de Switch.

[ Voor 34% gewijzigd door sjaak88 op 03-03-2017 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
DukeN schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:27:

Gaaf dat je hem al hebt! Best een pittig spel zo te horen!

Mag ik je wat vragen over de Wii U Versie: kan je hem ook alleen op het gamepad scherm spelen?
En kan je mikken met de gyroscoop?

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Ben blij dat hij nog voor de wii u uit komt :) voor nu geen games op de switch die mij interesseren. Als het goed is komt hij vandaag binnen ^_^ ben benieuwd. Nu nog wat amiibo's regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sjaak88 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:42:
Ik wou de Switch puur aanschaffen voor Zelda want het komend jaar komt er echt niks speciaals uit voor de Switch behalve Mario einde van dit jaar en dan haal ik de Switch.
*kuchkuchsplatoonkuchkuchenalsallesmeezitkuchxenobladekuchkuch* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
RayNbow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:39:
[...]

Splatoon heb ik weinig mee, ben niet van de first person shooters maar xenoblade inderdaad wel :)

En je kan natuurlijk op je tablet spelen, enige nadeel is dat er totaal geen support is voor de tablet zoals een map of easy access tot je items, zoals eigenlijk wel bij alle wii u spellen is. Maja dat is expres gedaan natuurlijk ;) Gyrascoop kan je uit of aanzetten, ik speel zelf zonder.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaak88 op 03-03-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Skating_vince schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:57:
[...]

Gaaf dat je hem al hebt! Best een pittig spel zo te horen!

Mag ik je wat vragen over de Wii U Versie: kan je hem ook alleen op het gamepad scherm spelen?
En kan je mikken met de gyroscoop?

Zin in!
Pittig zeker, als je van een bergje afvalt ben je gameover... punt uit. De tweede keer let je beter op je stamina balk. ;)

Je kan hem zeker alleen op de gamepad spelen. Die optie staat altijd open op het gamepad scherm. Met een druk op het touchscreen gaat de TV uit en de gamepad verder. (erg fijne optie.)

Je kan ook mikken met de gyroscoop. Hoewel ik die feature met bijvoorbeeld splatoon vreselijk vind gebruik ik hem bij Zelda wel i.c.m. gewoon mikken. Het mikken met je pijl en boog gaat preciezer door je gamepad een beetje bij te draaien. O+

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
DukeN schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:54:
[...]

Pittig zeker, als je van een bergje afvalt ben je gameover... punt uit. De tweede keer let je beter op je stamina balk. ;)

Je kan hem zeker alleen op de gamepad spelen. Die optie staat altijd open op het gamepad scherm. Met een druk op het touchscreen gaat de TV uit en de gamepad verder. (erg fijne optie.)

Je kan ook mikken met de gyroscoop. Hoewel ik die feature met bijvoorbeeld splatoon vreselijk vind gebruik ik hem bij Zelda wel i.c.m. gewoon mikken. Het mikken met je pijl en boog gaat preciezer door je gamepad een beetje bij te draaien. O+
Perfect, dat zijn de antwoorden waar ik op hoopte! Dank je! Vanmiddag ophalen :D.

Veel plezier met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Skating_vince schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:08:
[...]

Perfect, dat zijn de antwoorden waar ik op hoopte! Dank je! Vanmiddag ophalen :D.

Veel plezier met spelen!
Geen dank :'( Voel me genegeerd :P Maar heel veel plezier! Neem een week vrij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
sjaak88 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:25:
[...]

Geen dank :'( Voel me genegeerd :P Maar heel veel plezier! Neem een week vrij :o
Oh sorry, door de regel over Xenoblade heb ik over de rest heen gelezen :). Jij ook bedankt en veel plezier :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben benieuwd hoe laat mijn SMSje komt dat ik hem op kan halen. oOo

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
Touchdomex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:29:
Ik ben benieuwd hoe laat mijn SMSje komt dat ik hem op kan halen. oOo
Same here! Misschien gewoon in de winkel hangen tot sms, they should have done a nightly release :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sugocy schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:42:
[...]

Same here! Misschien gewoon in de winkel hangen tot sms, they should have done a nightly release :9~
Een berichtje van Signal oOo Ik ga kijken of ik vanmiddag ga oOo Hij ligt klaar *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 03-03-2017 09:48 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
RayNbow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:39:
[...]

Ok dat zijn wel goede redenen ^_^ zenoblade _/-\o_ maar goed heb nog een backlog van games dus ik kan rustig wachten tot de eerste prijs verlaging / special edition. Zoals gedaan heb met mijn wii u windwalker edition :9~ :o Heb geen haast meer met nieuwe consoles. Heb genoeg games om komende jaren nog voort te kunnen maar de Switch is wel een tof ding geworden precies wat ik wil console gaming maar dan portable. Ipv portable gaming waar je features/power mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Het is denk druk, die update van Zelda gaat niet zo rap als ik zou willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09
sjaak88 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:08:
Beste amiibo verreweg is super smash link ;) Ik zeg niet wat deze doet maar het was bij mij een grote WTF :D
Even opgezocht wat deze (en andere) doen...
Dik spoilerfilmpje hier voor wie het ook nieuwsgierig is: http://www.ign.com/videos...-zelda-breath-of-the-wild

Heb geen Wii U gehad, dus ben nog helemaal niet bekend met de werking van Amiibo's. Hoe gaat dat eigenlijk?
Stel, je hebt een ammibo die er voor zorgt dat er 5 paddestoelen naar beneden komen vallen. Je scant dat ding dus, en pop! daar zijn ze. Is het dan mogelijk om de hele tijd met dat ding op de sensor te tikken zodat het paddo's blijft regenen? Of hebben ze altijd wat tijd nodig voor een tweede keer?

Edit: Tweakers review staat online! reviews: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Vertrouwd, vernieuwend en ...

[ Voor 16% gewijzigd door Melkunie op 03-03-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Ik dacht goh, laat ik in afwachting van de postbezorger nog even naar BartSmit (nu Intertoys) fietsen om misschien 1 of 2 van die amiibo te kopen + een eShop kaartje zodat ik de expension pass kan kopen.

Amiibo, niks aanwezig :')
Wii U Zelda game, niet aanwezig :')
Switch, helemaal niks van aanwezig :') :')
eShop kaartjes - niet te activeren :') :') :')

Wat een wáárdeloze winkel is dat geworden zeg, mijn hemel. Ik koop vaak digitaal, maar nu ik weet dat zelfs de enige winkel dichtbij die hier games verkoopt zo is afgetakeld zal dat alleen maar vaker gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Lynox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:46:
Ik dacht goh, laat ik in afwachting van de postbezorger nog even naar BartSmit (nu Intertoys) fietsen om misschien 1 of 2 van die amiibo te kopen + een eShop kaartje zodat ik de expension pass kan kopen.

Amiibo, niks aanwezig :')
Wii U Zelda game, niet aanwezig :')
Switch, helemaal niks van aanwezig :') :')
eShop kaartjes - niet te activeren :') :') :')

Wat een wáárdeloze winkel is dat geworden zeg, mijn hemel. Ik koop vaak digitaal, maar nu ik weet dat zelfs de enige winkel dichtbij die hier games verkoopt zo is afgetakeld zal dat alleen maar vaker gebeuren
Is natuurlijk ook een speelgoed winkel in zijn kern. Ook niet een heel grote speler vergeleken bij een bol, media markt of wehkamp .. en daar komt coolblue nog bij.

Die hebben gewoon weinig gekregen. Is niet zo gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Melkunie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Even opgezocht wat deze (en andere) doen...
Dik spoilerfilmpje hier voor wie het ook nieuwsgierig is: http://www.ign.com/videos...-zelda-breath-of-the-wild

Heb geen Wii U gehad, dus ben nog helemaal niet bekend met de werking van Amiibo's. Hoe gaat dat eigenlijk?
Stel, je hebt een ammibo die er voor zorgt dat er 5 paddestoelen naar beneden komen vallen. Je scant dat ding dus, en pop! daar zijn ze. Is het dan mogelijk om de hele tijd met dat ding op de sensor te tikken zodat het paddo's blijft regenen? Of hebben ze altijd wat tijd nodig voor een tweede keer?

Edit: Tweakers review staat online! reviews: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Vertrouwd, vernieuwend en ...
Heb ergens gelezen dat je een amiibo maar 1x per dag kunt gebruiken maar heb zelf geen ervaringen met amiibo.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Lynox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:46:
Wat een wáárdeloze winkel is dat geworden zeg,
Yep.
Was er ook even net, hadden niks meer behalve hoesjes (?) en een hele boze meneer die z'n bestelde Switch en BotW kwam halen ... maar helaas.
MM (op R'dam Zuid) had van alles nog wel wat, heb dus de WiiU versie gekocht. Alleen klopt daar iets niet met de amiibo, die kosten 27,95 ?! Dat wil ik wel geloven van de Guardian, maar de rest toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zin om aan BotW te likken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09
Gewoon doen. Valt me zelfs tegen dat hier nog niemand z'n eerste likreactie gepost heeft :P
Neem die primeur!

[ Voor 9% gewijzigd door Melkunie op 03-03-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Yay, hij is hier :D Even wat spul van Wii U geheugen naar de externe HDD dumpen. Lijkt me altijd beter om installatiebestanden van een spel op het systeem zelf te hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 20:41
De Wii U versie zit straks in de brievenbus.

De Switch LE versie staat al op mijn bureau alleen jammer dat ik geen Switch heb :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zo, de Switch + BoTW LE zijn binnen. :) Mooie doos van de LE-variant (groter dan die van de Switch zelf, hahaha!) en het statue zit super goed verpakt in een dikke piepschuimen verpakking. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RQPimL9CjT58qqfyVoSikJ0d/full.jpg

Het Zelda avontuur op de Switch is voor mij begonnen.

(Eigen screenshot)

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:15:
[afbeelding]

(Eigen screenshot)

*O*
Zo, dat heb je snel uitgevonden, hoe je een screenshot maakt en deelt! ;) Ik moet nog beginnen met de handleiding, maar 'iets' met de naam 'werk' houdt me tegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Ik heb de liktest op verzoek van een collega gedaan maar het is niet aan te raden. Smerig smaakje wat blijft hangen :-(

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Algemene vraag: Zijn er meer mensen die heel af en toe frame drops hebben als er net even wat te veel gebeurd ingame? :)

Doet verder niet onder aan de geweldige gameplay!

[ Voor 18% gewijzigd door Rj- op 03-03-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Weet iemand of de Wii Pro controller ook werkt bij Zelda? Ik heb geen Wii U pro controller namelijk. Als dat niet werkt, wil ik nog ff een Wii U pro controller scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik ben verkocht. Wat een bazenspel! Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Na paar uur nu pas de eerste tempel in. Je bent steeds andere dingen aan het doen. Lekker aan het koken, combineren levert echt toffe dingen top (lees hoop hartjes). Niemand die mij vandaag meer buiten ziet. Of ik moet melding krijgen dat ik mijn Pro Controller kan komen ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Rj- schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:53:
Algemene vraag: Zijn er meer mensen die heel af en toe frame drops hebben als er net even wat te veel gebeurd ingame? :)

Doet verder niet onder aan de geweldige gameplay!
Yup zowel op de wii u als op de switch is dit helaas. Hopelijk komt er nog een patch voor.

Switch in portable mode heeft het stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak88 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:21:
Yup zowel op de wii u als op de switch is dit helaas. Hopelijk komt er nog een patch voor.

Switch in portable mode heeft het stukken minder.
Er was voor mij al een day one patch op de Switch voor Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

Flabergasted

Prepare to die !

Zeror schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:56:
Weet iemand of de Wii Pro controller ook werkt bij Zelda? Ik heb geen Wii U pro controller namelijk. Als dat niet werkt, wil ik nog ff een Wii U pro controller scoren.
Ja hoor Pro Controller werkt perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:31:
Ik heb de liktest op verzoek van een collega gedaan maar het is niet aan te raden. Smerig smaakje wat blijft hangen :-(
Klopt ik proef t nog steeds |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 18-09 00:15
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:15:
[afbeelding]

(Eigen screenshot)

*O*
Ew Nederlands in een spelletje. Ik heb snel mijn region gewijzigd naar de UK. Hopelijk is straks mijn nieuwe switch compleet Engels :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:47
Hij ligt thuis! Wanneer is het eindelijk 5 uur? :9~

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ph4ge schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:28:
Hij ligt thuis! Wanneer is het eindelijk 5 uur? :9~
5 uur? Dan ben ik met wat mazzel op weg naar huis. 2 uur later kan ik pas richting Xerox, dus is 't al 19:30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fijn... Volgens de track&trace zou mijn Zelda bezorgd moeten zijn en in mijn brievenbus liggen. Niet dus! En ook geen briefje waar dan wel :/
Hopelijk moet de bezorging nog plaatsvinden ergens vanmiddag, anders is het weer flink gezeik om dit recht te zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 03-03-2017 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaak88
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bxlVHNY0mcjIJXeY2XvYIAj5/thumb.jpg

Ik ben een blije man :) Er was er maar 1 binnengekomen vandaag ben toch wel blij ermee mooiste Amiibo die ik heb.

[ Voor 38% gewijzigd door sjaak88 op 03-03-2017 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Hero of Time schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:29:
[...]

5 uur? Dan ben ik met wat mazzel op weg naar huis. 2 uur later kan ik pas richting Xerox, dus is 't al 19:30?
Je pakketjes zijn binnen, alleen of je ze meekrijgt...?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RUdsXF4vHf68kJHrmd767Yvl/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Laatst online: 15-09 22:54
Xerox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:31:
[...]

[afbeelding]
Haha zo herkenbaar dit. Heb de game maar bij een lokale winkel gehaald hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus gewoon vermoord door 3 basisbeestjes (van die lopende varkentjes). Waarom? Omdat 2 er zo slim waren om lange stokken in het vuur te houden en vervolgens te gebruiken tegen mij. Hierdoor kon ik er niet meer bij met mijn zwaard en zij wel bij mij... Ik ben benieuwd of alle vijanden zo na gaan denken want dat zal betekenen dat ik mijn speelstyle drastisch moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20:47
Hero of Time schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:29:
Heb jij ook zo'n lieve vrouw die er alvast voor heeft gezorgd dat de update geïnstalleerd staat als je thuiskomt? _/-\o_

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:12:
Ik ben dus gewoon vermoord door 3 basisbeestjes (van die lopende varkentjes). Waarom? Omdat 2 er zo slim waren om lange stokken in het vuur te houden en vervolgens te gebruiken tegen mij. Hierdoor kon ik er niet meer bij met mijn zwaard en zij wel bij mij... Ik ben benieuwd of alle vijanden zo na gaan denken want dat zal betekenen dat ik mijn speelstyle drastisch moet aanpassen.
Je moet je vorige zelda ervaringen met combat echt totaal vergeten ;) Ieder pack of vijand heeft een andere aanpak nodig. Jij had bijvoorbeeld ook een speer kunnen pakken met veel grotere reach, afhankelijk van de situatie wat voor wapens je moet gebruiken en hoe te benaderen etc.

Geweldig tot nu toe de combat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ph4ge schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:16:
[...]

Heb jij ook zo'n lieve vrouw die er alvast voor heeft gezorgd dat de update geïnstalleerd staat als je thuiskomt? _/-\o_
Nee, ze weet dat het een do-not-touch pakketje is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Señor Sjon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:29:
[...]

Nee, ze weet dat het een do-not-touch pakketje is. :+
En daarnaast ligt zijn pakketje bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:10:
[...]

Ew Nederlands in een spelletje. Ik heb snel mijn region gewijzigd naar de UK. Hopelijk is straks mijn nieuwe switch compleet Engels :D
precies mijn gedachten, als engels geen optie is dan is de gameplay ervaring een stuk minder leuk :(

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 18-09 00:15
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:37:
[...]

precies mijn gedachten, als engels geen optie is dan is de gameplay ervaring een stuk minder leuk :(
Als het goed is moet je even via jouw Nintendo account de region aanpassen naar iets met de Engelse taal bijvoorbeeld UK. Ik zat eerst aan US te denken maar dan klopt er geen reet meer van de timezone dus dan maar UK gekozen en een uurtje er naast zitten is minder erg dan meteen 10 uur veschil zoals bij US :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Zo, plateau gecleared op de WiiU. Ik heb me sinds OoT niet zo kinderlijk blij gevoeld tijdens het spelen. Klein verschil: toen was ik 13 :P

Eindelijk weer een revolutie in de zelda-serie, ik kan niet wachten om de eerste dungeon te exploren en ga natuurlijk zsm op zoek naar de Goron _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Veel speelplezier allemaal!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:51:
Zo, plateau gecleared op de WiiU. Ik heb me sinds OoT niet zo kinderlijk blij gevoeld tijdens het spelen. Klein verschil: toen was ik 13 :P

Eindelijk weer een revolutie in de zelda-serie, ik kan niet wachten om de eerste dungeon te exploren en ga natuurlijk zsm op zoek naar de Goron _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Veel speelplezier allemaal!
De dungeons zijn een stuk anders dan je gewent bent, dus denk niet dat het hetzelfde is als bij vorige zelda's ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sugocy
Touchdomex schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Een berichtje van Signal oOo Ik ga kijken of ik vanmiddag ga oOo Hij ligt klaar *O*
Ik kreeg om 9:50 sms, 10:15 was ik in de winkel. Shut up and take my money. Ben nu weer terug in het hier. :+

Wat een pracht game.

Elke keer verzin ik weer een nieuwe manier iets op te lossen of vijanden om te leggen :D Even controls bemeesteren nog, PAS 2x dood gegaan 8)
sjaak88 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:26:
[afbeelding]

Ik ben een blije man :) Er was er maar 1 binnengekomen vandaag ben toch wel blij ermee mooiste Amiibo die ik heb.
Heb Link Archer en Rider plus Guardian en die laatste is, vind ik echt de mooiste van het stel. Ga ze alleen nog niet gebruiken in-game. Al staat Wolf Link al erg dicht bij en uitgepakt...

Breath of the Wild
The Legend of Zelda
Zelda BotW - Master Sword

P.s. heb nog even getest: gebruik Wolf Link Midna Amiibo levert je Wolf met aantal hartjes op wat je hebt gesaved na Cave of Ordeals in Twilight Princess. Als je na de eerste 5 plateaus saved en dan full hartjes hebt, krijg je alle hartjes ook in BotW Tactiek is nu overduidelijk me dunkt ;) Only save once, after the first 5 levels!

[ Voor 60% gewijzigd door Sugocy op 03-03-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Xerox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:31:
[...]

[afbeelding]
Poezebeest!!

Net klaar met eten, ga nu rijden en duurt zo'n half uurtje volgens de nav. Dus ga maar uit van 45 minuten na deze post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
sjaak88 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:53:
[...]

De dungeons zijn een stuk anders dan je gewent bent, dus denk niet dat het hetzelfde is als bij vorige zelda's ;)
Ik ben benieuwd! Heb expres geen reviews gekeken om alles zelf te kunnen ontdekken :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Sugocy schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:07:
[...]

P.s. heb nog even getest: gebruik Wolf Link Midna Amiibo levert je Wolf met aantal hartjes op wat je hebt gesaved na Cave of Ordeals in Twilight Princess. Als je na de eerste 5 plateaus saved en dan full hartjes hebt, krijg je alle hartjes ook in BotW Tactiek is nu overduidelijk me dunkt ;) Only save once, after the first 5 levels!
Wist ik dit maar van te voren :/ Want ik heb dus tot level 20 gespeeld en daar gesaved met 3 hartjes... Nu kan ik niet meer saven tot level 20 en veel zin om proberen full hp daar te komen heb ik niet :(
Pagina: 1 ... 22 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic