• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

The_Bird schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:33:
[...]

Je zou verwachten dat iemand met een nickname als de jouwe meer verstand had van Zelda games. Naast LTTP zijn er ook 3 Snes/SFC games uitgekomen die werkten met de Satelliview add-on. 4 Zelda games voor SFC/Snes dus.
Alleen in Japan uitgegeven. Ze zijn nooit naar het westen gekomen, dus in die zin hebben wij er nooit mee kunnen spelen, tenzij je de hele boel importeerde en aan de praat wist te krijgen. Zie ook Wikipedia: Satellaview. Dus, 1 game op de SNES, niet 4.

Als je kritiek levert, lever het dan wel goed en compleet ;).
Daarnaast is er ook een Game & Watch Zelda.
Kleinigheidje. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Je zei dat ze een licentie hadden afgegeven, maar dat is niet het hele verhaal vandaar dat ik dat even vermeldde. Nintendo heeft er verder helemaal niks mee te maken, dus ik vind het te ver gaan om ze tot de serie te rekenen :)

Bij de Oracle games heeft Nintendo wel wat te zeggen gehad, dus dat is een ander verhaal :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:29

The_Bird

Meneer de Raaf

Als ze gelicenseerd zijn zijn het officieele spellen en dus behoren ze tot de Zelda reeks.

"21 jaar DSL!"

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:03

RayNbow

Kirika <3

Aonuma vindt van niet.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Ik zoek een artwork van Zelda. Ik dacht dat een officieel artwork was Nintendo (weet het niet zeker). Het was artwork voor een van de vroege Zelda games of misschien zelfs de Zelda tv serie.

Link loopt in het bos op een voetpad. Achter de bomen zie je Hyrule Castle er bovenuit steken met blauwe lucht op de achtergrond.

Schetsje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5BHCxyKP2xKVaFX2dZLOaG4j/full.jpg

Kent iemand dit artwork en waar kan ik het vinden? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 21-11-2013 13:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Is dat niet van TP of OoT? Komt me wel vaag bekend voor.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Wahloh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:38:
De Gamecube heeft de volgende Zelda games:

- The Legend of Zelda: Collectors Edition (Alle vorige Zelda titels + WW Demo op één schijfje)
Ik was toen nog erg jong, misschien nog wel jonger dan 13. Hiervoor wel Zelda gespeeld (OoT) op de N64.
Wilde de GameCube gewoon kopen omdat ik Mario Kart wilde, zat er die Collecters disc ook bij van Zelda _/-\o_

Die heb ik toen echt kapot gespeeld zeg!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat is dan jammer. Hij kan de geschiedenis niet veranderen.

"21 jaar DSL!"

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zeror schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:47:
Ik zoek een artwork van Zelda. Ik dacht dat een officieel artwork was Nintendo (weet het niet zeker). Het was artwork voor een van de vroege Zelda games of misschien zelfs de Zelda tv serie.

Link loopt in het bos op een voetpad. Achter de bomen zie je Hyrule Castle er bovenuit steken met blauwe lucht op de achtergrond.

Schetsje:
[afbeelding]

Bedoel je deze?
Afbeeldingslocatie: http://pineconeattack.com/wp-content/uploads/2009/07/manual12.jpg

Die is van Legend of Zelda II: The Adventure of Link :)

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:50
Zeror schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:47:

Schetsje:
[afbeelding]

Dat is van zelda 2 op de nes :-)

http://zs.ffshrine.org/al...-link/art/linkdeparts.jpg

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

• Zeror
Hero of Time schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:02:
Bedoel je deze?
[afbeelding]

Die is van Legend of Zelda II: The Adventure of Link :)
Nee, die bedoel ik niet. Die afbeelding had ik namelijk gebruikt in mijn schets. Ik zoek echt eentje waarin Link op een pad tussen bomen loopt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En je weet zeker dat het kasteel op de achtergrond te zien is? Heb je ook nog enig idee of je 't in een boekje zag? Want ik heb zo goed als alle boekjes ;).

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Heb em!!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1974016/TLOZALBWkl.jpg

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

He, dat is een dag te vroeg! Dat mag helemaal niet.

* Hero of Time moet tot morgen wachten, hopend op antwoord dat de limited edition er voor 'm is.

• Zeror
Hero of Time schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:43:
En je weet zeker dat het kasteel op de achtergrond te zien is? Heb je ook nog enig idee of je 't in een boekje zag? Want ik heb zo goed als alle boekjes ;).
Dat weet ik heel zeker. Het was ook een kleurrijke plaat. Volgens mij zag je naast het kasteel ook nog land/heuvels.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hij is leuk zeg :D, echt zelfde wereld als ALTTP. Speelt ook wel weer eens lekker zo met pookje ipv touchscreen controls op DS zelda 's.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

OoT 3DS speel je ook met de circle pad ;)

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Voor een topdown zelda bedoelde ik dan he ;).
Hij speelt erg lekker weg moet ik zeggen..

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:45:
OoT 3DS speel je ook met de circle pad ;)
Moet je ook wel doen, want puur op touchpad zou absoluut niet werken. Misschien wel voor het richten met de verschillende items, maar that's it.

Het ging 'm er ook om dat PH en ST bijna volledig touch was voor het besturen, dus weer aan de fysieke knoppen kunnen zitten is dan een hele verademing.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Toch maar eens een schild gezocht, eerste 3 dungeons zonder gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb 'm nu ook. Vanochtend bij de lokale speelgoedwinkel gehaald, vanmiddag nog even teruggegaan voor een lader. Waarom ze die er niet meer bij doen, weet ik niet precies, maar zal vast te maken hebben met productiekosten en de verwachting dat sommige mensen straks met tig laders zitten voor uiteindelijk maar 1 apparaat wat ze gebruiken.

Hoe dan ook, eerst nog even een Nintendo eShop accountje maken of koppelen aan m'n Club Nintendo account, dan kan ik Zelda er aan koppelen en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is het een microUSB lader dan? Wel erg cheap om die er niet bij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Dat is al een hele tijd zo, bij de 3ds xl geen lader..is geen micro USB nee. Wel dezelfde als de 3ds. Ik weet niet goed waarom ze dat hebben gedaan. Misschien om zo de 3ds xl gunstiger (niet echt dus) te kunnen prijzen naast de 3ds... Of om geen onnodige opladers te produceren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je wilt niet weten hoe vaak missende laders wel niet voorkwamen bij de DS enzo. Dat wil Nintendo voorkomen door mensen extra voor een lader te laten betalen. Daarmee zouden mensen zuiniger erop moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MaximusTG, heb je de leuke easter egg nog gezien in Link's huis? Zag het meteen toen ik begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:42:
Dat is al een hele tijd zo, bij de 3ds xl geen lader..is geen micro USB nee. Wel dezelfde als de 3ds. Ik weet niet goed waarom ze dat hebben gedaan. Misschien om zo de 3ds xl gunstiger (niet echt dus) te kunnen prijzen naast de 3ds... Of om geen onnodige opladers te produceren..
Opladers vanaf de DSi werken met de 3DS familie. Vreemd is dat ze bij de 2DS dan weer wel opladers zijn gaan leveren.

Het is idd geen MicroUSB maar je kan wel USB oplaad kabels kopen voor de 3DS (of DSi, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hero of Time schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:38:
MaximusTG, heb je de leuke easter egg nog gezien in Link's huis? Zag het meteen toen ik begon.
Tuurlijk, dat masker bedoel je? Vind je em makkelijk? Ben nu - denk ik iig - al bij de laatste dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik moest bij de eerste dungeon even m'n strategie opnieuw bekijken, want zomaar naar 'm toe rennen om met je zwaard te zwaaien werkt niet echt. Is nogal dodelijk :P. Dat leen systeem is anders dan wat we gewend zijn bij Zelda games. Ik weet nog niet precies wat ik ervan moet denken.

Andere noot, bij WW heb ik de Nintendo Gallery bijna compleet. Moet alleen nog een Stalfos om de Forsaken Fortress kamer af te ronden en dan alleen nog maar de Cave kamer. De rest heb ik ondertussen. Leve MiiVerse en de Tingle Bottles :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Later kan je de items ook kopen, maar alvast een waarschuwing: dat is niet goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik zag gasten die game streamen.. hoe de fuck doe je dat vanaf een 3DS? (was geen camera die er op stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
apNia schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:41:
ik zag gasten die game streamen.. hoe de fuck doe je dat vanaf een 3DS? (was geen camera die er op stond)
Met een capture board, welke je bevestigt op de achterkant. Je garantie vervalt er wel mee.

http://3dscapture.com

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 23-11-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vet :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:33:
Later kan je de items ook kopen, maar alvast een waarschuwing: dat is niet goedkoop ;)
Dat boeit mij niet zo, heb nu toch al meer dan 1000 Rupees.

Overigens, hebben andere Makar (van WW) ook gezien? Hint: is in Kakariko Village.

Het plat maken geeft wel een leuke dimensie aan de puzzels. Goed timen, even wachten tot je balkje vol genoeg is voor de tocht, etc. Doet mij beetje denken aan PH, dat je bepaalde tijd in een dungeon kan zitten en het zand moet verzamelen om langer erin te kunnen blijven. Maar dan beter uitgewerkt.

En het free roaming dat je kan doen, heerlijk. Lekker overal heen zonder dat je constant wordt herinnert om ergens heen te gaan en wat te doen. En natuurlijk niet vergeten om al bezochte plaatsen opnieuw te bezoeken als je een nieuw item of vaardigheid hebt.

Zit nu op 2 extra hartjes via hart pieces, bijna een 3e compleet. En 2 dungeons gedaan, flippers gehaald, op naar de 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kosten wel 800 / 1200 rupees PER STUK ;)

Maar je kan redelijk makkelijk Rupee-farmen en je kan ook in verschillende mini dungeons behoorlijk wat rupees krijgen.

En Perma buyen lijkt me wel verstandig voordat je naar Lorule gaat. Gezien de monsters daar wel een tikkeltje moeilijker zijn.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik hoef alleen dat windding nog te kopen :). Stuk of 15 hartjes geloof ik. Ben al bij de laatste dungeon :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had 3000+ Rupees, nu nog geen 800 voor de laatste paar aankopen. Ik heb alleen nog bommen, hookshot en firerod om te kopen. Moet nog wel wat items vinden, o.a. lvl 2 gloves en de Pegasus Boots. Als ik die heb, kan ik weer een paar van die Maiamia's verzamelen.

Heb ook nog geprobeerd om het oostelijk deel van de bergen te doen, maar die vuurspuwende leeuwen zijn vervelend. Voor de rest is het niet erg moeilijk eigenlijk. Jammer eigenlijk had beter verwacht. Misschien komt 't nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:31:
Ze kosten wel 800 / 1200 rupees PER STUK ;)

Maar je kan redelijk makkelijk Rupee-farmen en je kan ook in verschillende mini dungeons behoorlijk wat rupees krijgen.

En Perma buyen lijkt me wel verstandig voordat je naar Lorule gaat. Gezien de monsters daar wel een tikkeltje moeilijker zijn.
Ze zijn inderdaad tamelijk prijzig, maar de game smijt je de rupees ook wel rond de oren dus dat valt wel weer mee. En omdat de moeilijkheidsgraag ook niet echt heel hoog ligt (ik ben pas 2x KO gegaan en beide keren was ik alsnog niets kwijt - kwestie van een fairy bijhebben) is het risico daar ook niet zo groot.

That being said, sommige monsters rammen in een paar seconden je hele levenslijn erdoorheen (die leeuwen ten oosten van Tower of Hera, bijvoorbeeld). Die waren in ALttP ook wel sterk, maar sommige monsters zijn toch een stuk opgewaardeerd heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Het valt me op hoe vaak ik nog vergeet dat je een speciale skill hebt waar je verder mee moet komen. Constant aan het zoeken geweest toen ik ineens per ongeluk die skill ergens anders gebruikte. Oh ja, crap. Zo kom je daar dus langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
En alweer uitgespeeld... Nog meer mensen die em al hebben uitgespeeld? Nu alle pieces of heart nog! Of misschien wel meteen hero mode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

MaximusTG schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:20:
En alweer uitgespeeld... Nog meer mensen die em al hebben uitgespeeld? Nu alle pieces of heart nog! Of misschien wel meteen hero mode..
Hoeveel uur was je er aan kwijt?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Zit nu op 17 uur speeltijd; dat is wel inclusief
spoiler:
upgrade mail 2x, 4x master ore, 80 maiamai en de helft van de pieces of heart

Denk dat ik laatste baas rond 15 uur speeltijd heb verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Seal64 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:56:
[...]

Ze zijn inderdaad tamelijk prijzig, maar de game smijt je de rupees ook wel rond de oren dus dat valt wel weer mee. En omdat de moeilijkheidsgraag ook niet echt heel hoog ligt (ik ben pas 2x KO gegaan en beide keren was ik alsnog niets kwijt - kwestie van een fairy bijhebben) is het risico daar ook niet zo groot.
Jep, ik heb nu alle items gekocht en moet de eerste dungeon in Lorule nog doen. Over die dungeons gesproken, ze geven niet echt aan welke volgorde je ze moet doen, al kom je er vanzelf achter in geval je er niet in komt of vast loopt omdat je nog een item mist ofzo. Zo kwam ik er achter dat er blijkbaar een lvl2 flippers zijn, of iig iets om dieper te kunnen komen.
That being said, sommige monsters rammen in een paar seconden je hele levenslijn erdoorheen (die leeuwen ten oosten van Tower of Hera, bijvoorbeeld). Die waren in ALttP ook wel sterk, maar sommige monsters zijn toch een stuk opgewaardeerd heb ik het idee.
Jep, die beesten had ik 't net nog over. Ze zijn verdomde sterk en hun vuur adem brand letterlijk je hartjes weg. Waar je normaal een seconde nog hebt om te 'herstellen', heb je 't bij dat vuur niet en is 't zo weg. Ik ben al meerdere malen dood gegaan, maar alleen de 1e keer had ik nog geen fairy in een fles. Nu zorg ik dat ik minstens 2 bij mij heb. Momenteel 3 gevuld, van de 4 flessen die ik heb. Één fles is overigens best genaaid om te krijgen. Heb je een briefje erin, moet je door dat hele klote stuk en krijg je alleen maar de lege fles terug 8)7 En daarvoor kan je er nogal weinig mee doen.

Vind 't trouwens wel beetje vervelend dat als je terug komt in Lorule, of eigenlijk in een deel waar je nog niet eerder bent geweest dat Hilda eindigt met "So say I, Hilda, princess of Lorule." Komt een beetje over als iemand met een te grote ego ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hero of Time schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:08:
[...]
...
Zo kwam ik er achter dat er blijkbaar een lvl2 flippers zijn, of iig iets om dieper te kunnen komen.
...
spoiler:
Nee hoor, die zijn er niet, je kan het waterniveau in die tempel regelen via die draaidingen met de hookshot

Heb alle 100 maiamai gevonden! Wel handig dat het zo in regio's is verdeeld. Alle 100 verzamelen is het wel waard! Heb nu alle items geupgrade. Oh en geld verdienen gaat het snelst in de Treacherous tower, lijkt een beetje op die eindeloze putten in wind waker; steeds vijanden verslaan. 3 niveau's, easy, intermediate and advanced. Als je die advanced hebt voltooid krijg je 5000 rupees! Dat schiet wel op!
Moet nu alleen nog 9 pieces of heart voor nog 3 hartjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb de Thief's Hideout en Skull Woods/Dungeon gedaan en zit nu op totaal 11 hartjes. Ik zoek en verken wel zo veel mogelijk voor ik met een dungeon begin. Moet wel zeggen dat de twee die ik in Lorule nu heb gedaan wat tegenvallen qua stijl van wat ik gewend ben. Liep er zo doorheen, geen brein brekende puzzels oid nog gezien. Minish Cap was uitdagender (laatste top-down Zelda die ik heb uitgespeeld). Telkens hoop ik op meer, maar stelt mij toch weer teleur. Vind 't nog wel leuk, dat gelukkig wel, maar het echte gevoel, zoals ik die had met voorgaande uit de serie (GBA/GBC edities) mist een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklink
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05-2019

Darklink

XBL: DLDarklink

Inmiddels sinds zondagavond aan Hero Mode begonnen nadat ik de eerste playthrough heb voltooid (100%) (Helaas 1 death, tijdens final battle ook nog eens :( )

Hero Mode is een stuk lastiger i.v.m. dubbele damage :D

Kupo?

• Peenutzz
Gistermiddag ook een exemplaar weten te bemachtigen (was overal uitverkocht hier :D ) en tot nu toe ben ik erg tevreden, ook al is het 'systeem' op de schop gegooid. Ik ben nog niet heel ver vanwege tijdgebrek, maar de vrijheid die je vanaf het begin hebt is gewoon geweldig :) Uiteraard meteen overal geweest waar ik kon komen en er valt zo te zien weer genoeg te ontdekken. Zometeen weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb echt constant de feeling van Zelda 3. Erg leuk gedaan en ben er ook erg blij mee.
Zit nu eindelijk in Lorule. Heel veel equipment ondertussen al gekocht. Zodra ik de rupees heb, koop ik er gelijk weer iets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net weer een level zo doorheen gelopen. Echt, Link to the Past was moeilijker. Ik hoop echt dat dit een eenmalige dip is in de serie. Dat, of ik ontgroei de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Hero of Time schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:19:
Net weer een level zo doorheen gelopen. Echt, Link to the Past was moeilijker. Ik hoop echt dat dit een eenmalige dip is in de serie. Dat, of ik ontgroei de serie.
Dat probleem had ik met Twilight Princess waardoor ik er uiteindelijk mee ben gestopt, vond ik echt heel erg jammer :( De games zijn zo onwijs vet _/-\o_

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A Link to the past was echt niet moeilijker, hoor ;) Sterker nog, dat was een van de eerste Zelda games die ik uitgespeeld heb.

De enige Zelda game die ik echt moeilijk vond was Zelda 2.

De combinatie van een open wereld en dat je alle wapens vrijwel direct kan krijgen maakt A Link Between Worlds juist wat uitdagender. Zo kan je bv eerder een moeilijkere dungeon doen en direct in de problemen komen :p

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

The Adventure of Link was idd erg lastig en heb om die reden ook een gamegenie aangeschaft, puur voor de levens. Maar de eerste Zelda was anders ook niet mis met die rot blauwe darknuts. Link to the Past had nog uitdagende puzzelelementen. En zo kan ik elke game wel noemen die wat heeft wat 't leuk maakt. Maar met deze, nee, ik ervaar weinig uitdaging. Nou moet ik de Dark Palace nog en dat lijkt met de bewakers als een van de weinige plekken waar je je volgende zet goed moet overwegen.

Nog even een paar Maiamais zoeken, daarvan zijn sommige wel lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De eerste Zelda die ik echt veel te makkelijk vond was Zelda The Minish Cap. De Zelda's die ervoor kwamen waren of goed genoeg op niveau of moeilijker. Minish Cap had ik binnen een dag uitgespeeld en dan nog wel de japanse versie, een taal die ik absoluut niet kan lezen. Ik kreeg dus niks mee van het verhaal of richtlijnen waar ik naar toe moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Ik ben sinds gisteren begonnen in the legend of zelda skyward sword, wat is dat toch een vermakelijke zelda, misschien wel voor mij de leukste 3D zelda na orcarina of time :).

Wat is jullie mening over skyward sword?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
ook al is hij makkelijker dan ik gewend ben. denk ik toch dat het vooral aan je eigen ervaring in de zelda serie ligt.

zo heb ik bijna een jaar over mijn eerste zelda game gedaan (dat was ocarina of time, een beter begin kan ik me niet indenken.), mar de laatste keer dat ik em speelde deed ik er ongeveer 2 weken over.
dan is dat wel de zelfde game, en dus weet je er meestal nog veel van. maar twilight princess heb ik ook 'maar' in een maand uigespeeld.

maar goed, dat is mijn mening.
en ik ga denk ik na OoT 3D te hebben uitgespeeld de hero mode maar eens uitproberen, of maar eens phanthom hourglass aangschaafen.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat idd wel veel wennen aan de dungeons van de Zelda serie ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:22
Tiwazz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:26:
Ik ben sinds gisteren begonnen in the legend of zelda skyward sword, wat is dat toch een vermakelijke zelda, misschien wel voor mij de leukste 3D zelda na orcarina of time :).

Erg leuk. Erg mooi. Controls om te janken. Halverwege gestopt, trok het echt niet meer. Baal er nog steeds van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben een tijdje terug gestart met de fanmade Zelda-game Mystery of Solarus. De maker heeft geheel een eigen Zelda editor geschreven om de game in te realiseren. Dus geen gamemaker spul ofzo.

Het spel is erg leuk opgezet (al valt ie soms wel in herhaling) en er zitten absoluut moeilijke en leuke Zelda waardige dingen in. Zeker de moeite waard om te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tiwazz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:26:

Wil je het echt weten?

Er zitten wel wat spoilers tussen:
Senor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic" en verder tot Senor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic"

Oftewel, close but no cigar.
1) de Wii is niet om aan te zien op 42"+. Op mijn huidige TV heb ik hem niet eens meer aangesloten. Grafisch vond ik TP prettiger.
2) erg veel focus op motion dingen, tot in den treure en dan nog een keer.
3) teveel recycling van levels met elke keer minimale wijzigingen. Idem voor een bepaalde eindbaas en veel fetchfillers.
4) lege wereld in de zin van karakters. Hyrule had met zo'n bevolking allang uitgestorven moeten zijn :+
5) flap-flap-flap :X
6)
spoiler:
Op een gegeven moment moet je WEER het hele bos door om dit maal onder water muzieknootjes te verzamelen om je waardigheid aan te tonen. Mind you, dit kwam nadat je haar had gered en nog wat andere Hero zaken had gedaan, maar dan alsnog WEER dat bos door. En aangezien onder water zwemmen met de controller overeenkomt met geblinddoekt een marathon lopen, is dat geen pretje. Zei ik al dat je WEER het bos door moest?? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 01-12-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Aha, nou moet ik zeggen dat ik nog niet zo ver ben, maar tot nog toe stoor ik me er niet aan. Wie weet komt dat nog en verandert mijn mening totaal :p. Nou moet ik zeggen dat ik meer van de 2D Zelda's ben dan 3D.

TP was voor mij echt de saaiste Zelda aller tijden. De stijl van de 'slechte wereld' was niet echt mijn ding. Ook vond ik de wolf maar stom. En tja door de vele ervaring met Zelda vond ik alles ook maar obvious, dat vind ik overigens bij SS ook maar daar vind ik de combat (nog) leuker en de wereld leuker.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vond Skyward Sword zeker de moeite waard. Dat je sommige delen meerdere keren bezoekt kan en het verzamelen is iets wat je net moet liggen. Er zijn games die helemaal de hemel in geprezen worden en het enige wat je daar doet is item daar halen via obstakel hier om pas verder te kunnen.
De combat is ook wel goed, het motion gebeuren is goed uitgedacht. Ook het tekenen op de muren is een leuke gimmick.

Je houd ervan of niet.

Gisteravond nog Dark Palace gedaan bij A Link Between Worlds. Die was lekker in de stijl die ik gewend was. Zit alleen nog met 1 kistje die ik moet halen, maar geen idee hoe want er is geen doorgang zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het zo vaak de vulkaan oprennen, net als andere levels 3x bezoeken is wel cheesy. Ik had dat pitbeest 2x achter elkaar, dan heb je het wel even gehad met Zelda. Bij OoT was de hele overworld anders, net als LttP. Dat voelt wat 'natuurlijker' aan dan geforceerd elke keer hetzelfde level doen voor een fetch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik ben sinds gisteren een heel eind verder in ALBW en ik reken hem nu al tot mijn favoriete Zelda's. Ik hoopte vroeger altijd dat er op de Snes nog een vervolg op LTTP zou komen en nu is die wens een soort van uitgekomen :)

Ik heb twee dungeons gehad in Lorule, 12 hartjes, alle items gekocht, 48 Maiamais op zak en ben nu weer aan het rondhangen, op zoek naar pieces of heart. Geweldig dat potten slopen en gras en bosjes hakken nu bijna verplichte kost is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zo. laatste Master Ore gehaald, laatste Maiamai's, nog maar 1 dungeon (Swamp/Fire) en een aantal pieces of heart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
Ik heb hem 100% uitgespeeld en vind het echt een heel erg goede game! Was zondag, maandag ziek dus had veel tijd om het in bed te spelen.

Semi-
spoiler:
Ik ben nu bezig met alle Streetpass challenges te halen (ik gebruik een router als Streetpass relay punt om zodoende de Shadow Links binnen te halen), zitten aardig moeilijke challenges tussen, maar wel heel leuk bedacht!

Als ik alle challenges heb (moet er nog maar 5) dan ga ik de Hero mode doen, eerste Zelda waarbij ik dat wil, geeft voor mij aan dat het een erg goed spel is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gespeeld op mijn 3ds.alleen Mario kart voor mijn zoontje. Zelf vind ik die wat te simpel. Nu hoor ik hele goede verhalen over de laatste zelda. Is het leuk om dat als eerste serieuze game te spelen op mn 3ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
jaydenjarno schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:55:
Ik heb eigenlijk nog nooit een spel gespeeld op mijn 3ds.alleen Mario kart voor mijn zoontje. Zelf vind ik die wat te simpel. Nu hoor ik hele goede verhalen over de laatste zelda. Is het leuk om dat als eerste serieuze game te spelen op mn 3ds?
Als je zo de reacties hier leest, denk ik dat het allemaal voor zich spreekt ;) JA! :+

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het begin kan erg eenvoudig aanvoelen, je loopt er zo doorheen. Echter de laatste drie die ik heb gedaan (of eigenlijk 1 moet ik nog), Dark Palace, Cavern of Ice en Turtle Rock (die moet ik nog) zijn zeker uitdagend. Ice kan je ook frustreren, maar als je het niet te veel wilt haasten, valt dat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik moet nog twee Ores, een piece of heart en twee en een beetje dungeons, jammer dat ik er al bijna doorheen ben. Ik heb eigenlijk maar twee minpuntjes weten te vinden, de moeilijkheidsgraad en de lengte van de game, al zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat ik erg veel Zelda heb gespeeld in mijn leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind het toch aan de ene kant leuk dat je zelf kunt kiezen welke dungeon je doet en aan de andere kant erg rot.
Het valt me ook op dat je eigenlijk op de eerste dungeon na in de lost woods) meteen bij de moeilijke neergezet wordt. Dat zijn degene waar ik makkelijk bij kom.
De Dark Fortress en die IJsdungeon sta ik eigenlijk meteen daarna met mijn snufferd. Ben nu ook eigenlijk meer rond aan het lopen om Link sterker te maken en hopen op een schep enzovoorts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik mis nog drie items volgens de inventory (3 slots vrij). Pieces of heart ben ik nu mee bezig. Ik weet waar ik er 1 moet halen om m'n huidige af te maken, maar waar de laatste 4 zitten, geen idee. Over die laatste gesproken, dat honkballen is wel grappig, maar ook frustrerend. Heb je 3 potten waardoor een vogel langs komt, mept-ie 'm er niet altijd op :(. Zo ben ik al een paar keer genaaid om een hogere score te halen, of zelfs het piece of heart.

@Arunia, waarom zou je een schep nodig hebben? Heb je de Sand Rod al geprobeerd? ;) Ik zat eerst ook te denken "ik heb een schep nodig", maar blijkbaar is er geen noodzaak voor. Roc's Feather lijkt mij ook nog wel leuk om te hebben, al weet ik ook hier niet helemaal wat het nut ervoor zal zijn (anders dan de rupees en hartjes die in bomen blijven hangen te pakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
@Hero of Time: Heb je die twee 'fruits' ook? Dan heb je als het goed is maar 1 slot over :) Honkballen heb ik gister gelukkig gehaald, met 101 rupees, net genoeg dus :P

Ik hoef alleen nog het Swamp Palace, en drie monster tails (om er 99 te hebben), en nog één keer advanced in de Treacherous tower, dan heb ik alles. Bijna tijd voor Hero Mode :)

[ Voor 3% gewijzigd door Peenutzz op 07-12-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, nee, ik heb maar 1x een scoot fruit gekocht voor de winkeleigenaar in de grot. Dan heb ik er nog maar 1 nodig idd.

Die monster remains heb ik allang op 99 elk. Ook rupees heb ik al paar keer op 9999 gehad (dan speel je even honkbal, dan ben je 't zat en ga je rondlopen en voor je 't weet zit je weer op 9999 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Vriendin heeft ALBW ondertussen ook uitgespeeld :P.
Gisteravond the Wind Waker weer eens uitgespeeld... Al die charts en die rupees. Pff. Geweldige game, maar dat laatste stuk heb ik niet vaak volledig afgemaakt.
Nu dus wel weer eens. (originele versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
@Hero of Time
Die laatste slot wordt nog wel gevuld, maar niet permanent. Deze game slaat niet automatisch op na het uitspelen, dus wat je laatste save ook was voordat je die laatste kerker in duikt, daar begin je dan ook weer. Je kunt echter wel de dungeon clearen tot aan de boss en dan buiten gaan saven, dat wel. Maar het item in die laatste slot krijg je pas tijdens de boss fight en kun je dus niet saven. Beetje jammer, dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En onderweg naar huis heb ik nog 4 stukjes hart gehaald. Nog maar 1, het honkballen, en dan heb ik alles.

Overigens is die cuccoos minigame wel grappig. Eerste level gaat wel, daarna heb je gewoon gigantische kippen die langs hobbelen :D Voor extra uitdaging ga ik eens de Treacherous Tower helemaal doen, tot op 't laatst mogelijk. Want die eerste twee levels zijn veel te simpel.

spoiler:
Een piece of heart kan je halen via rennen in Hyrule, van Lake Hylia naar het huis van Rosso. Standaard warpen werkt niet, maar als je nou niet zo handig bent met rennen, ga je naar Lorule, dan naar Skull Woods warpen, dan kan je 't binnen 65 seconden halen. Mijn eerste tijd was 62 seconde, daarna 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Zo, ook Hero mode volledig uitgespeeld, zelfs alle streetpass challenges gehaald,
spoiler:
was wel een stuk moeilijker, maar je krijgt er geen bijzondere reward voor of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
Ben vandaag aan Wind Waker begonnen, de Gamecube versie.
Hij ziet er veelbelovend uit. Het deed me wel erg aan Skyward sword denken: Wanneer je je zwaard krijgt, moet je naar een pad gaan, daar moet je wat bomen omhakken, dan kom je op een soort cirkelvormig veldje in het bos. Daar hangt Tetra aan een boom. Leek erg fel op Faron Woods en de scène met de Kikwi's.
Wat me ook opvalt is dat de voorwerpen en belangrijke onderdelen erg scherp zijn, maar de achtergrond en huizen soms wat wazig ogen. Dit zorgt ervoor dat het lijkt alsof de achtergrond 'op' het spel is geplakt.
Maarja, het is ook de GC versie, en niet de HD versie. Ik speel hem trouwens op Wii + component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geniet ervan... straks ben je eeuwig aan het rondzeilen voor de triforce e.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nou ja, zóveel tijd kost het nu ook weer niet natuurlijk he :P. En je krijgt een brief met een IN-CREDIBLE chart van tingle als het zover is.. Daar staat op waar alle triforce charts zitten. Is het alleen een kwestie van op tijd de wallet upgrades halen zodat je geen rupees weggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Is Wind Waker een grote game?
Te vergelijken met Skward Sword en Twilight Princess? Of korter als Phantom Hourglass, Spirit Tracks en Minish Cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

Senor Sjon schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:37:
[...]

Wil je het echt weten?

Er zitten wel wat spoilers tussen:
Senor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic" en verder tot Senor Sjon in "Het 'Legend of Zelda' topic"

Oftewel, close but no cigar.
1) de Wii is niet om aan te zien op 42"+. Op mijn huidige TV heb ik hem niet eens meer aangesloten. Grafisch vond ik TP prettiger.
2) erg veel focus op motion dingen, tot in den treure en dan nog een keer.
3) teveel recycling van levels met elke keer minimale wijzigingen. Idem voor een bepaalde eindbaas en veel fetchfillers.
4) lege wereld in de zin van karakters. Hyrule had met zo'n bevolking allang uitgestorven moeten zijn :+
5) flap-flap-flap :X
6)
spoiler:
Op een gegeven moment moet je WEER het hele bos door om dit maal onder water muzieknootjes te verzamelen om je waardigheid aan te tonen. Mind you, dit kwam nadat je haar had gered en nog wat andere Hero zaken had gedaan, maar dan alsnog WEER dat bos door. En aangezien onder water zwemmen met de controller overeenkomt met geblinddoekt een marathon lopen, is dat geen pretje. Zei ik al dat je WEER het bos door moest?? :P
Ja ik ben gestopt met Skyward Sword om die erg intensieve motion control geswaffel.
Twilight Princess was nog wel te doen met dat zwaaien ect.
Lege wereld met één dorp in de hele game en honderd dungeons.

Erg efficiënte level recycling, grafisch mooie stijl.
En puzzels waren ook leuk om te doen.
Maar mogen wel meer vernieuwingen door gooien.

Ik wacht wel op een Wii U remake met gamepad.

• Peenutzz
Ik had geen enkel probleem met de motion controls, ik vond het juist goed geïmplementeerd :)

Gister ALBW uitgespeeld en over het geheel erg tevreden. Ik was eerst erg sceptisch over de graphics, maar alles wat ik daarover gezegd heb neem ik terug, in het echt (dus 3D) is het zoveel mooier dan screenshots kunnen laten zien. De muziek is prachtig, heel veel herkenbare deuntjes er doorheen (Wind waker, OoT, Twilight Princess), gameplay is dik voor elkaar, ik had weinig te klagen. Verder met Hero mode :)

• eathan
nFo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:18:
[...]

Ja ik ben gestopt met Skyward Sword om die erg intensieve motion control geswaffel.
Twilight Princess was nog wel te doen met dat zwaaien ect.
Lege wereld met één dorp in de hele game en honderd dungeons.

Erg efficiënte level recycling, grafisch mooie stijl.
En puzzels waren ook leuk om te doen.
Maar mogen wel meer vernieuwingen door gooien.

Ik wacht wel op een Wii U remake met gamepad.
Grappig,

ik heb 'm deze week juist weer opgestart.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

Peenutzz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:12:
Ik had geen enkel probleem met de motion controls, ik vond het juist goed geïmplementeerd :)

Gister ALBW uitgespeeld en over het geheel erg tevreden. Ik was eerst erg sceptisch over de graphics, maar alles wat ik daarover gezegd heb neem ik terug, in het echt (dus 3D) is het zoveel mooier dan screenshots kunnen laten zien. De muziek is prachtig, heel veel herkenbare deuntjes er doorheen (Wind waker, OoT, Twilight Princess), gameplay is dik voor elkaar, ik had weinig te klagen. Verder met Hero mode :)
Het is inderdaad erg goed geïmplementeerd.
Maar als je vlak voor de PC scherm zit met de Wii is het erg irritant.
Moet je verder van het scherm gaan zitten, in een krampachtige houding.
En dat centeren van de cursor werd ik ook niet goed van.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Lees net dat LTTP op de VC 50 hertz zal zijn. Ongelooflijk. Wanneer zal Nintendo eens begrijpen hoe een bedrijf een fatsoenlijke online service runt?

"21 jaar DSL!"

• apNia

apNia

Heeft toch niks te maken met hun online service? :D
Afgezien van dat die inderdaad bout is btw.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

apNia schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:30:
Heeft toch niks te maken met hun online service? :D
Afgezien van dat die inderdaad bout is btw.
Onder online service zie ik ook het aanbieden van online producten zoals deze, aangezien het hetzelfde bedrijf is.

"21 jaar DSL!"

• Señor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb nog steeds regelmatig dat ik bij puzzels vergeet dat je ook op de muur kan lopen. Of zijkanten van bepaalde gebeuren in de woestijn. Zucht haha.
Kom er uiteindelijk wel uit en vertik het ook om walkthroughs te gebruiken.
Ook vaak dat je zo'n maladinges hoort, maar hem niet ziet.
Die boven links huis bijvoorbeeld (nahja 1 omhoog en naar links helemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb 'm nu ook uitgespeeld (of eigenlijk woensdag avond al). Dat honkballen heb ik maar laten zitten, mis dus net dat laatste stukje. Ben al vaak genoeg door genaaid (meerdere vogels, alle (op een enkele keer na) werden volledig genegeerd).

Had wel even moeite met het eindgevecht. Heb die nu 2x gehaald. Eerste poging had ik al 3 feetjes nodig bij de eerste fase. 1e keer halen had ik er 1 nodig voor het hele gevecht, daarna geen. Overigens eerste poging was ik nog blauw, daarna rood. Dat helpt echt enorm. Morgen even bij de lokale Intertoys vragen hoe het staat met PH en ST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm (A Link Between Worlds) nu ook uitgespeeld :) Topgame, en nu ga ik weer verder met The Wind Waker HD :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Trailer van een nieuwe WiiU Zelda game is uit. Wat vinden jullie er van? Ik heb mijn twijfels, het is niet wat we gewend zijn en hoop dan ook dat het meer een extra'tje is, dan de game zelf. Het ziet er goed uit, maar dat is dan alles.

[ Voor 13% gewijzigd door Hero of Time op 21-12-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het lijkt meer op zo'n e3 trailer om te laten zien wat de engine kan. Ik zie namelijk best wel wat vijanden ineens op komen uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hebben jullie het nieuwsbericht op Tweakers een paar dagen geleden gemist?

Ik denk dat het zo een minigame als Link's crossbow training wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:04:
Hebben jullie het nieuwsbericht op Tweakers een paar dagen geleden gemist?

Ik denk dat het zo een minigame als Link's crossbow training wordt.
Idd, het is een spin-off game. Het hoort dus niet bij de Loz serie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:04:
[...]

Idd, het is een spin-off game. Het hoort dus niet bij de Loz serie:)
Net zoals dat Link's Crossbow Training er niet bij hoort. Maar het maakt alsnog gebruik van de verschillende Zelda aspecten, t/m Link en monsters aan toe.
Er is eerder al de discussie geweest of de CD-i games van Zelda bij de serie horen of niet. Dit valt in dezelfde categorie.

Neemt niet weg dat we er allemaal een mening over kunnen hebben, zoals het wel of niet aanschaffen als deze uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:40:
[...]

Net zoals dat Link's Crossbow Training er niet bij hoort. Maar het maakt alsnog gebruik van de verschillende Zelda aspecten, t/m Link en monsters aan toe.
Er is eerder al de discussie geweest of de CD-i games van Zelda bij de serie horen of niet. Dit valt in dezelfde categorie.
Als het gebruikt maakt van een paar Zelda aspecten wil niet zeggen dat het bij de loz serie hoort. Deze game heeft geen invloed op het verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:30:
[...]

Als het gebruikt maakt van een paar Zelda aspecten wil niet zeggen dat het bij de loz serie hoort. Deze game heeft geen invloed op het verhaal ;)
niet om lullig te doen.
maarre, dat wordt letterlijk in de nintendo direct verteld.en ja ik weet dat je het alleen maar bevestigd

en om nog een beetje ontopic te blijven.

ik kijk eigenlijk best wel uit neer hyrule warriors.
dit komt vooral doordat ik het altijd een beetje raar vond dat de hele wereld naar de knoppen gaat, en link de enige is die er echt wat aan doet. en dan nog maar tegen 200/300 vijanden vecht.

niet dat dat inbreuk doet op het spel, en als hyrule warriors er nooit zou zijn gekomen zou ik het ook niet erg vinden, maar toch.

en link draagt voor het eerst echt armor, en dat is wel iets logischer dan gewoon heart containers te krijgen.

op een ander puntje, ik heb sinds vrijdag weer een n64 met ocarina of time en majoras mask, en het is nu wel heel erg duidelijk dat die spellen echt tijdloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eathan schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:53:
[...]

en link draagt voor het eerst echt armor, en dat is wel iets logischer dan gewoon heart containers te krijgen.
In a link to the past en a link between worlds kreeg link al armor :) toch wel vet idd :)
eathan schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:53:
[...]
op een ander puntje, ik heb sinds vrijdag weer een n64 met ocarina of time en majoras mask, en het is nu wel heel erg duidelijk dat die spellen echt tijdloos zijn.
Geniet ervan :) Ik moest misschien mijn N64 ook maar weer tevoorschijn halen (heb hem nog steeds) :*)
Nou ja, niet voordat ik The Wind Waker HD weer eens heb uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

WW HD moet ik nog uitspelen. Zit bij de twee tempels, Earth en Wind. En volgens mij heb ik alles zo'n beetje wat er tot dat punt te halen valt, al zou ik de Cave of Ordeals, of hoe dat ding ook heet, kunnen doen voor een deel. Liever doe ik 'm nadat ik de Mirror Shield heb, kan je helemaal tot 't eind gaan.

Heb ook Spirit Tracks nu. Twijfel alleen wel of ik die nu wel zou moeten gaan spelen, ipv wachten op Phantom Hourglass en die eerst doen, ivm verhaallijn.

Over verhaallijn gesproken, heb in m'n Hyrule Historia eindelijk eens een stuk gelezen en de tijdlijn die beschreven wordt mbt de games zijn een beetje twijfelachtig vanwege de Triforce bij de uitverkorenen. Moet nog wel meer lezen, dus wellicht dat er in de uitgebreidere omschrijving precies staat van hoe of wat, maar de tijdlijn van Young Link is niet helemaal kloppend, dat Ganon de Triforce of Power heeft terwijl hij nooit de Sacred Realm in is geweest.

Pagina: 1 ... 12 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic