God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
zou super zijn!DigiK-oz schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:19:
Haha, ja die doet het wel, maar geeft een soort verrassingsgrafiek, namelijk de laatst gegenereerde
Ik zal zorgen dat de Vault-grafiek van DPC 1 keer per dag wordt gesaved ergens en dan post ik hier wel een linkje.
'We zullen wel zien' zei de kat en loosde in de suikerpot
Linkje naar overall grafiekje voor startpost
Is wat klein en dus niet overdreven duidelijk, maar mag niet groter hier geloof ik? (570 x 430)
Whatever
Voor de BOINCende koopjesjagers onder ons : Recilimear Crossing number kan met weinig effort vrij veel opleveren. Idem voor Lattice, maar die heeft maar zelden werk als ik het zo zie....Maar dus wel een leuk project om "erbij" te zetten, zit je favoriete project niet echt in de weg.
[ Voor 10% gewijzigd door DigiK-oz op 28-06-2009 20:46 ]
Whatever
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Ooh, je gaat een betere versterker kopen?Bio1ogics schreef op maandag 29 juni 2009 @ 08:05:
Hmm. productie gaat deze week wat inzakken; ik moet de radio steeds harder zetten om het geloei van de ventilator te overstemmen.
Verwijderd
Hij gaat lekker zo. Jammer dat lattice geen werk heeft. M'n hele stal
staat op dit project, dus zodra er weer wat te doen valt sta ik vooraan in de rij.
Nog even een warmtevraagje: hoe heet kan/mag een core i7 worden?
M'n 2 bakken doen nu ruim 80 graden met uitschieters naar de 85 graden.
De temperaturen in ons kikkerlandje rijzen de pan uit. Dus zal onze produktie wel matig worden met al die PC's die op een lager pitje moeten. Maar niets blijkt minder waar!
We hebben de derde plek overall weer weten te heroveren

De flop-10 lijkt rustig, plekje winst voor GPUGRID en Eulernet. Op de meeste andere projekten pakken we echter ook (flink) punten, wat betekent dat er op die projecten nieuwe teams zijn gaan meedoen.
Het echte geweld vinden we wat verder naar onderen in de lijst. 5 plekken stijging @ Lattice, een project wat helaas maar af en toe werk beschikbaar heeft. Rumor has it dat er per 1 juli weer een batch beschikbaar komt, dus heb je een BOINC-koe beschikbaar : get them while they're HOT!
Op Cosmology 6 plaatsen winst afgelopen week, en maar liefst 19 (!!) afgelopen maand. De Vault-grootgrutters Elteor en Bold_Seeker laten daar zien hoe het moet.
Dan hebben we ook nog een MF gezien van Tielemans op PSP-PRP, waardoor een plaatsje winst daar (ter waarde van 384 punten!) een stuk dichterbij is gekomen. Op eon gaan we over een paar dagen een plaats pakken, oftewel de flop-2 gaat lekker.
Makkelijk punten verdienen is het momenteel op het al eerder genoemde Lattice (als er werk is dus), en op Rectilinear Crossing Number, waar 10 plaatsen winst "slechts" 200K aan BOINC-punten hoeft te kosten.
Veel plezier met het mooie weer allemaal , en hou die koetjes koel

STATS!
Onze standen overall en in de diverse categorieën
Project | Position | Week | Points | Week | Behind | Ahead |
---|---|---|---|---|---|---|
Overall | 3 | ![]() | 376149,02 | ![]() | 14171,62 | 53,75 |
Biological And Medical Science | 13 | ![]() | 96238,15 | ![]() | 1297,67 | 292,56 |
Mathematical | 3 | ![]() | 126791,84 | ![]() | 9683,55 | 1569,82 |
Miscellaneous | 6 | ![]() | 48178,69 | ![]() | 299,97 | 595,85 |
Physical Science | 7 | ![]() | 104940,32 | ![]() | 343,84 | 422,04 |
Onze standen per project (top 10 projecten waar we de minste punten hebben)
Project | Vault Position | Week | Vault Points | Week | Points per position |
---|---|---|---|---|---|
PSP - PRP | 9 | ![]() | 6923,07 | ![]() | 384,62 |
Eon | 17 | ![]() | 7288,13 | ![]() | 169,50 |
GIMPS | 48 | ![]() | 7486,63 | ![]() | 53,48 |
PSP - Sieve | 7 | ![]() | 7777,77 | ![]() | 370,38 |
Wieferich@Home | 8 | ![]() | 8444,44 | ![]() | 222,23 |
GPUGRID | 55 | ![]() | 8663,36 | ![]() | 24,76 |
Seventeen Or Bust - Sieve | 7 | ![]() | 8909,09 | ![]() | 181,82 |
EulerNet | 20 | ![]() | 9330,98 | ![]() | 35,22 |
MilkyWay@Home | 75 | ![]() | 9342,80 | ![]() | 8,89 |
POEM@Home | 34 | ![]() | 9365,38 | ![]() | 19,24 |
Bron
DC-Vault homepage
Whatever
Verwijderd

O.k., no problemos dus. (voorlopig dan)
Kamertemps weer dik boven de 30 graden en dat zal
komende weken nog wel een tikkie warmer worden.
Ik ga snel weer in de tuin zitten, want ik ga bijkans dood in dit hok

http://www.all-rack.nl/index.php?page=koelstraat
Verwijderd
Nice! Alleen ben ik nog niet zover dat ik m'n eigen kernfusiereactor bezit, dus qua stroomkosten komtCpt00kirk schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:55:
volgens mij moet je eens zoiets in je hokje zetten Patrice!
http://www.all-rack.nl/index.php?page=koelstraat
het niet goed. Mwah, ik ga op korte termijn naar zolder verhuizen, dus dan heb ik 3 tot 4 keer meer
ruimte waar de warmte zich in kan verspreiden + betere airflow. Dat wordt m'n nieuwe "koelstraat"
Ik zou jouw proc. niet continu op 85 graden stoken, Dat lijkt me wat te extreem. En 100 graden over the top.
Misschien ben ik gewoon wat te voorzichtig, maar ik vind levensduur ook wel wat waard.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Qua koeling gebruik ik de Thermalright Ultra Extreme serie, maar als de intake lucht al zo warm is dan valt er ook minder warmte af te voeren.Cow_tipping schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:03:
Mijn i7 deed het toch niet echt lekker met de stock cooler. Nu met de Scythe Mugen is ie toch 20 graden koeler dan voorheen.
Ik zou jouw proc. niet continu op 85 graden stoken, Dat lijkt me wat te extreem. En 100 graden over the top.
Misschien ben ik gewoon wat te voorzichtig, maar ik vind levensduur ook wel wat waard.
Levensduur is voor mij een relatief begrip.
De ontwikkelingen gaan zo snel, dat een processor die nu top is over een jaar al ingehaald is en ik vermoed dat CPU's langzaamaan terrein zullen gaan verliezen op de GPU's, die feitelijk beter toegerust zijn om DC-taken te verrichten.
Maar ja, zolang een processor een jaar of 3 tot 5 meegaat is alles ok voor mij
Verwijderd
OP weer aanpassen Kirk.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Hopelijk gaat het snel wat beter.
Met een minimale inspanning moet het toch mogelijk zijn daar wat plaatsen te stijgen.
Hij is vol. Er zijn nu nog 338 werkstukken beschikbaar!Crack schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:45:
'The Latice Project' heeft weer werk, dus vullen die buffers!
Met een minimale inspanning moet het toch mogelijk zijn daar wat plaatsen te stijgen.
En verander hem maar weer terug, we staan weer #3
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
meestal wacht ik gewoon wat langer om te zien of het geen hik-up isFrentik schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:18:
[...]
En verander hem maar weer terug, we staan weer #3(mss moet je er maar van maken: op dit moment zijn wij in gevecht met KWSN voor plek 3 en spelen we meerdere keren per week haasje over (of iets dergelijks ))
De punten die Einstein kan verzorgen in de DC-vault zijn minimaal op dit moment. Van de 8629 teams staan we op de 146ste plaats. Relatief hoog dus en dat zie je in dat we nog maar 138 van de 10.000 punten kunnen halen (mochten we op #1 staan) Bij BOINC-projecten is een plek in de top-100 meestal voldoende om veel punten te hebben, bij Einstein dus door het gigantisch aantal teams kan je nog lager staan.gp500 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:27:
Einstein@home komt weer wat in de aandacht kunnen we nog veel plaatsen stijgen.
Dat punt heb ik ook proberen aan te kaarten bij de DC-vault maar blijkbaar schrijf ik niet goed begrijpend engels want niemand begreep mijn punt.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Maar bij E@H is het nog wel makkelijk om wat extra puntjes te pakken voor DPC.
Eén plaats stijgen bij PSP-PRP levert alleen al 384 punten op en één plaats stijgen bij PSP-sieve 370 punten. Zo zie je maar dat het hier net wat anders werkt.
Verder ben ik het wel met je eens dat een 146ste plaats overall niet echt DPC-waardig is. Misschien dat Bold_Seeker of Elteor hier een keer een handje bij willen helpen aangezien dat de die-hard BOINC-spelers zijn met een groot arsenaal aan puntenpakkers.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
zoals Xav al zegt kost het bij E@H relatief veel cpu power om punten te halen voor de Vault, in tegenstelling tot een aantal kleine projecten.
Een verdubbeling van onze score bij Einstein (48 plekken winst) levert 'slechts' 58 punten op voor de Vault. Een kleine 20 dagen met 8 man op PSP-PRP levert ons slechts 2 plekken winst op, maar wel 770 punten!
De insteek op dit moment is dan ook eerst de grote vissen te vangen, om daarna de kleinere projecten te bekijken.
Zie ook voor de lijst voor interessante projecten: http://www.digik-oz.nl/dcVaultStats.aspx (dank aan Digik-Oz)
[ Voor 0% gewijzigd door Cow_tipping op 01-07-2009 13:24 . Reden: Xav was me net voor. Ga eens werken jij! ]
Had jij de pagina al 10 minuten openstaan?
En ik wilde net naar de kantine gaan om te lunchen toen ik per ongeluk op /5 terecht kwam, maagje is gevuld en nu weer verder met het bestekschrijven.
Stop de verwelking!
Loop je even niet op te letten mis je de boot bijnaCrack schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:45:
'The Latice Project' heeft weer werk, dus vullen die buffers!
Ik heb nog wel wat binnen kunnen krijgen maar het lijkt erop dat de voorraad al weer op is ....
Verwijderd
Ghehehe, raad eens waar al die wu's naartoe zij gegaanElteor schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:01:
[...]
Loop je even niet op te letten mis je de boot bijna
Ik heb nog wel wat binnen kunnen krijgen maar het lijkt erop dat de voorraad al weer op is ....
Komende dagen wat minder actie op Cosmology, maar bij Lattice des te meer
Ik heb er ook een paar opgeslobberd, maar is het normaal dat die krengen na 5-6 uur zoiets hebben van laat ik weer eens gezellig bij 1% beginnen? De WU's die ik heb gaan in 2 uur naar 70%, daar blijven ze een uurtje of 3 staan en vervolgens hebben ze zoiets van schijnbeweging .... ik begin gewoon weer op 1%
Heb er tot nu toe 4 van de 27 afgeleverd, allemaal 12-14 uur crunchtime.
Jammer dat er (bij mij althans) alleen Garli en geen Garli-GPU units aanwezig waren, dat had wellicht leuk opgeschoten.
Verwijderd
Bij mij duren ze ook zo lang. Volgens mij zit er een foutje in en als ze echt zo lang blijven duren, dan kom ik denk ik in de knel met de deadline. Die staat op 4 juliXorsist schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:36:
lol
Ik heb er ook een paar opgeslobberd, maar is het normaal dat die krengen na 5-6 uur zoiets hebben van laat ik weer eens gezellig bij 1% beginnen? De WU's die ik heb gaan in 2 uur naar 70%, daar blijven ze een uurtje of 3 staan en vervolgens hebben ze zoiets van schijnbeweging .... ik begin gewoon weer op 1%![]()
Heb er tot nu toe 4 van de 27 afgeleverd, allemaal 12-14 uur crunchtime.
't is een beetje een vaag project, maar goed alle puntjes zijn weer meegenomen!
* DigiK-oz had er maar 7 binnengekregen, one to go
Whatever
laatste keer dat ik lattice draaide ging het 2 weken overde deadline heen. kreeg wel de volle punten. Bleef 4 weken op 70% stilstaat. Staat niet stil maar het lijkt zo.Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:30:
[...]
Bij mij duren ze ook zo lang. Volgens mij zit er een foutje in en als ze echt zo lang blijven duren, dan kom ik denk ik in de knel met de deadline. Die staat op 4 juli
't is een beetje een vaag project, maar goed alle puntjes zijn weer meegenomen!
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Verwijderd
Een stuk of 500 denk ik zoNoordvogel schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:38:
@Bold_Seeker: hoeveel van de ruim 3000 WU's heb jij er ingepikt?
Het is echt te warm hier! De records vliegen aan diggelen: core i7 @ 93 91 90 89 graden

Kamertemperatuur nu nog op 32 graden.
Toch maar effe teruggeclocked naar 3 Ghz want het schijnt morgen nog warmer te worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Balachmar op 02-07-2009 23:15 ]
en we moeten toch echt dit jaar die 380 grens gaan breken om aanspraak te maken op de #2
[ Voor 35% gewijzigd door Cpt00kirk op 02-07-2009 23:19 ]
Stop de verwelking!
We zoeken tevens iemand die onze 1e plek daar af gaat pakken.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Cow_tipping schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:49:
Dat waren (onder andere) de laatste puntjes voorlopig bij GIMPS. Team Switch gaat weer eens verder.
We zoeken tevens iemand die onze 1e plek daar af gaat pakken.

Bedankt voor de inzet
Whatever
Switchers mogen door naar PSP-PRP!
Stop de verwelking!
Verwijderd
Dom en lui? --> Boinc projectje doenMark83 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:41:
Als jij nou eens een switchwaardige handleiding schrijft een een one-click applicatie zodat wij switchers eigenlijk niks hoeven te snappen (want daar zijn wij nl. niet zo goed in), dan kan het wel voorgedragen worden. Mocht het te lastig zijn, dan gaat het hem niet worden aangezien de switchertjes een beetje dom en lui zijn
Kom mee knallen op Cosmology en zet Lattice erbij, zodat je daar ook op kunt scoren als zij weer
een batch beschikbaar maken.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

CPU 100 graden, Moederbord 50 graden.
Toch maar even de kast opgegegooid en een ventilator naar binnen laten schijnen.
Verwijderd
Nou ja, ik heb het project op alle bakken draaien dus als er
weer frisse wu's zijn dan sta ik vooraan in de rij
500 puntjes voor op the knights inmiddels
Whatever
In case you're wondering why we don't just send out a bunch of work anyway, it's partly that the new code has almost 6x speedup over the old code on 64-bit Windows, so the hope was that the new code will finish the same amount of work sooner than if we had sent out jobs with the old code immediately, but my apologies for causing such a big delay in getting out more work units.
Wereldwijd staan we nog steeds 3e. Dankzij een goede tijdrit van onze kant is de voorsprong op de Knights wel flink gegroeid.
In de flop-10 is dankzij een lange ontsnapping eon een plaatsje getegen. GPUGRID trekt een sprintje en pakt ook een plek. Milkyway werd gelost en zat in de 2e waaier, dus die verliest een plaatsje
Verderop in de lijst heeft cosmology de ploegentijdrit gewonnen en stijgt 3 plekken. QMC is bergop verreweg de beste en weet daarmee maar liefst 8 plekken winst te behalen.
Maar de klapperrrrrrrrrrrrr van de week is zonder enige twijfel Lattice@Home. Door een slimme taktiek zijn we er daar in geslaagd om punten te halen voor zowel de groene trui als de bergtrui, wat resulteert in een stijging van 14 plekken, bijna 210 punten. De geruchten over doping zijn niet van de lucht
Alles bij elkaar een prima Vault-weekje voor DPC, 587 punten overall verdiend. De vooruitzichten zijn ook al niet slecht, de mannen van de lange adem @ PSP-PRP jagen op 384 punten, en de teller staat op minder dan 2 weken. De easy win is te vinden bij Rectilinear, dus als je een verdwaalde
STATS!
Overall | 3 | ![]() | 376751,80 | ![]() | 13633,06 | 407,63 |
Biological And Medical Science | 13 | ![]() | 96520,47 | ![]() | 1013,35 | 543,80 |
Mathematical | 3 | ![]() | 126859,37 | ![]() | 9694,54 | 1474,31 |
Miscellaneous | 6 | ![]() | 48170,41 | ![]() | 316,66 | 544,48 |
Physical Science | 7 | ![]() | 105201,53 | ![]() | 51,04 | 649,26 |
---|---|---|---|---|---|
Eon | 16 | ![]() | 7457,62 | ![]() | 169,50 |
GIMPS | 48 | ![]() | 7513,22 | ![]() | 52,91 |
Wieferich@Home | 8 | ![]() | 8478,26 | ![]() | 217,40 |
GPUGRID | 54 | ![]() | 8719,80 | ![]() | 24,16 |
EulerNet | 20 | ![]() | 9333,33 | ![]() | 35,09 |
MilkyWay@Home | 76 | ![]() | 9342,10 | ![]() | 8,78 |
POEM@Home | 34 | ![]() | 9376,18 | ![]() | 18,91 |
Bron
DC-Vault homepage
Whatever
Stop de verwelking!
Verwijderd
Ik heb gestemd op dat forum en ik stel voor dat meer DPC-ers dit gaan doen.Xaverius schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:19:
Inmiddels is er op het vault-forum een poll over het wel of niet toelaten van projecten die een commercieel oogpunt hebben in de DC-vault: http://www.team-ninja.com/vbulletin/showthread.php?p=358400
De introductie van commerciele projecten is wat mij betreft "not done" in een omgeving waar
vrije competitie uiterst belangrijk is. Het feit dat mensen vanuit morele redenen niet mee willen doen
blokkeert eerlijke strijd en zorgt ervoor dat de Vault uiteindelijk niet meer interessant zal zijn.
Ik vertik het in ieder geval om mijn koetjes voor zo'n project te laten "werken".
Frentik was ook goed bezig op Sob Sieve, helaas net een paar puntjes te weinig om ons een plekje op te leveren daar. Dat was toch goed geweest voor 182 punten.
Hej, zijn die punten eindelijk toegekendCow_tipping schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:46:
Ook maar even gepost.
Frentik was ook goed bezig op Sob Sieve, helaas net een paar puntjes te weinig om ons een plekje op te leveren daar. Dat was toch goed geweest voor 182 punten.
Die scoren dik @ GIMPS de laatste paar dagen, als ze zo doorgaan halen ze ons daar in, en staan we over een dag of 3 weer 4e overallCpt00kirk schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:40:
het mag ook wel weer want die Ni(es) zitten weer dicht achter ons
Whatever
Je hebt gelijk, Cows vs Knights is best leuk
Whatever
Verwijderd
Is dat voor of nadat jij er 500 hebt opgevreten?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:45:
Er staan nog ruim 6600 verse wu's in de queue bij het Lattice project, dus wie eens zin heeft in wat anders....
* DigiK-oz loading lattice WU's
EDIT: Ze gaan best hard, nog maar 62003100 beschikbaar. AAAAANVALLLLUHHHH!
[ Voor 70% gewijzigd door DigiK-oz op 11-07-2009 17:29 ]
Whatever
De komende 50 dagen zullen we bij het huidige tempo 3 teams inhalen. Met 384 punten per positie betekent dat een geweldige boost voor onze stand.

Waarvan de helft door Cow_tipping
Blijkbaar heeft mijn pc ook lol gehad terwijl ik stond te feesten op Bospop.

De stemming voor het toestaan van commerciele projecten wordt blijkbaar nu voortgezet in een discussie wat nu commercieel en niet-commercieel is.
Stop de verwelking!
Misschien moet onze doelstelling dan maar worden om op plek 1 te komen zonder aan Aqua mee te doen? Mij niet gezien bij dat project i.i.g.
Stop de verwelking!
Verwijderd
wel/niet meedoet aan zo'n project.
Als je het geen prettig idee vindt dat iemand anders geld verdiend door inzet van jouw PC's, dan doe je niet mee. Vindt je het belangrijker om DPC richting #1 te sturen, dan doe je wel mee.
Zoals het nu gaat verzand de discussie in het opstellen van een definitie van wat commercieel is.
Als je hier echt over nadenkt, dan kom je tot de conclusie dat heel wat projecten die nu al lopen, indirect
ook commercieel zijn. Wat als WCG inderdaad een "cure" voor Dengue koorts ontdekt? Dan moet je toch
"commercieel" gaan om het medicijn te ontwikkelen en op de markt te zetten.
Ditzelfde principe geldt voor diverse andere projecten ook.
Gelukkig is er genoeg keuze uit projecten, zodat er voor idereen wat is dat bij zijn/haar mening past
Stop de verwelking!
Vooraf ik weet niet zo goed wat WCG doet.Xaverius schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:10:
Op zich was daar ergens al een goede opmerking dat de resultaten van een project voor Public Domain moet zijn. Bij WCG zijn de resultaten van het onderzoek openbaar en vrij ter inzage zover ik weet dus dan kan inderdaad een fabrikant zijn/haar voordeel mee doen, maar dat kan dan iedereen. Als de resultaten bij het project blijft en dat dus derde partijen niet gebruik kunnen maken van de resultaten dan wordt het pas echt commercieel.
Maar als ze structuurformules maken voor medicijnen en die publiceren, dan kun je een patent op je buik schrijven en is er geen enkel farmaceutisch bedrijf die dat gaat maken. Het kan immers nog steeds mis gaan, wat het bedrijf geld kost. En aangezien ze er geen patent op kunnen krijgen zullen ze het moeilijk hebben om daarna het geld terug te verdienen. Immers ieder ander mag het product maken, als jij het allemaal mooi hebt laten testen.
Klinkt stom, maar dat is de realiteit. Het stomste wat een onderzoeksinstituut kan doen, is een medicijn voorstel publiceren.
Verwijderd
Hier een DC site, met een dollar teken bij projecten die winstoogmerk hebben, punt 2.1
http://distributedcomputing.info/faq.html
** Paar jaar geleden werd er daar stellig gereageerd met 'No technical support for commercial projects'. EN, er was er ooit een die al up-front zei: Je mag niet weten wat we draaien en analyseren en voor welk doel... kan commercieel of niet commercieel zijn. Een joke natuurlijk.
Komt dit er nog even overeen : we staan weer 4e
Met name de plaats verlies @ Wieferich zorgt hiervoor; In mindere mate het verlies @ Milkyway, Enigma, Docking, NQueens. Er staat wel winst tegenover op andere projecten, waaronder GIMPS in de flop-10, maar dus niet genoeg.
Binnenkort komt Aqua@Home erbij in de vault, dat zal ons ook wel wat kosten omdat we daar (nog?) erg laag staan. Sommigen vinden Aqua een commercieel project, en gaan dat niet draaien. * DigiK-oz twijfelt daar nog wat over gezien de discussies hier en op het Vault-forum.
Goede nieuws is dat we @Lattice en Cosmology weer flink kont schoppen, en er wel weer flink wat punten aan gaan komen @ PSP-PRP op korte termijn. We zullen eens zien hoe de Vault-wereld er uitziet met Aqua included (morgen?)
STATS!
Overall | 4 | ![]() | 376665,39 | ![]() | 84,80 | 2923,24 |
Biological And Medical Science | 13 | ![]() | 96579,55 | ![]() | 983,81 | 558,29 |
Mathematical | 3 | ![]() | 126702,15 | ![]() | 9681,57 | 1267,55 |
Miscellaneous | 6 | ![]() | 48143,22 | ![]() | 399,63 | 482,00 |
Physical Science | 7 | ![]() | 105240,46 | ![]() | 26,57 | 647,40 |
---|---|---|---|---|---|
Eon | 16 | ![]() | 7457,62 | ![]() | 169,50 |
GIMPS | 47 | ![]() | 7604,16 | ![]() | 52,09 |
Wieferich@Home | 9 | ![]() | 8260,86 | ![]() | 217,40 |
GPUGRID | 54 | ![]() | 8750,00 | ![]() | 23,59 |
EulerNet | 20 | ![]() | 9333,33 | ![]() | 35,09 |
MilkyWay@Home | 78 | ![]() | 9335,06 | ![]() | 8,64 |
POEM@Home | 34 | ![]() | 9385,47 | ![]() | 18,63 |
Bron
DC-Vault homepage
Whatever
Dan spendeer ik liever mijn cycles aan Wieferich of PSP.
Nog 7 PSP units te gaan, en dan gaan we XS voorbij
Ik heb nu een PSP op 96% dus die komt er snel aan. Gaan we het vandaag dan redden?
Verwijderd

Komt denk ik door die nieuwe GPU app die Ati kaarten ondersteunt.
Moet voor de toekomst m'n upgradepad maar eens verleggen naar minder machines,
maar dan extra GPU-kaarten in de overgebleven bakken.
Jammer dat die kaartjes nog zoveel prik trekken...
Wordt alleen AMD ondersteund? Of ook nvidia?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:53:
Awww...we worden echt he-le-maal afgemaakt op Milkyway@Home![]()
Tja, Milyway krijgt nog wel ruzie over het aantal punten wat ze toekennen. De GPU-client draait (dacht ik) als "gewone" client, alleen veel sneller en levert dus een achterlijke hoeveelheid punten.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:53:
Awww...we worden echt he-le-maal afgemaakt op Milkyway@Home![]()
Blijft het feit dat je gelijk hebt, we get our ass kicked. Kennelijk is het aantal GPU-crunchers vrij klein hier, zie ook de positie bij GPUGRID.
Gelukkig gaat PSP-PRP vandaag dan wel morgen een shitload aan punten opleveren, en more to come
* DigiK-oz heeft morgen 3 PSP-PRP units om in te leveren
[ Voor 3% gewijzigd door DigiK-oz op 14-07-2009 19:16 ]
Whatever

God does not play dice
Wel vreemd dat de punten nu nog op één hoop geveegd worden gezien het enorme verschil in punten.
[ Voor 19% gewijzigd door Crack op 14-07-2009 20:41 ]
Dit topic is gesloten.