Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een weekje de Satio in bezit en bevalt prima.
@ koen305; het overzetten van foto's ed lukt inmiddels prima, wel nog geen tijd gehad om een internet abbo te halen.
Ook het parrot probleem kunnen oplossen.
Nu heb ik beschermfolie gekocht en erop zitten maar komt los, welke zijn de betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:35
Hey
ik zit weer met een probleempje
heb sygic 7.71 mobiel maps 9 geinstalleerd alles werk goed maar hij krijgt geen gps verbinding
heeft iemand het zelfde probleem en heeft iemand het al opgelost?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron2308
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2018
weet iemand al of er nu wel een goede upgrade software van vodafone is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:37:
Hey
ik zit weer met een probleempje
heb sygic 7.71 mobiel maps 9 geinstalleerd alles werk goed maar hij krijgt geen gps verbinding
heeft iemand het zelfde probleem en heeft iemand het al opgelost?

alvast bedankt
Je moet de GPS eerst handmatig opstarten, en dan Sygic.. Staat hier ergens eerder beschreven (Kaarten > Locatie > GPS-data meen ik zo ff uit mijn hoofd)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

ron2308 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:49:
weet iemand al of er nu wel een goede upgrade software van vodafone is?
is die er na 3 maanden nog steeds niet :'(
Ik ben zo blij dat ik hem geflashed heb

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 05-09 22:12
Tip: je kan het menu indelen (zo heb ik de skyfire brower en spellen naar mijn hoofdmenu verplaatst etc).
Dit doe je zo: kies opties bij een menu -> indelen en dan kun je de snelkopelingen slepen en verplaatsen.
Vrij makkelijk, ik kwam er net pas achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:53
5 nieuwe films toegevoegd op playnow.... check it out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Je moet de GPS eerst handmatig opstarten, en dan Sygic.. Staat hier ergens eerder beschreven (Kaarten > Locatie > GPS-data meen ik zo ff uit mijn hoofd)..
Dat is een probleem in de sygic software,
Met Garmin Mobile wordt wel de GPS chip geactiveerd, en locatie opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
FreshMaker schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:51:
[...]

Dat is een probleem in de sygic software,
Met Garmin Mobile wordt wel de GPS chip geactiveerd, en locatie opgegeven
Dat is een probleem in de gecrackte sygic software. Ik heb de legale en installatie enzo ging super goed en makkelijk. Alles werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0
Yep thanx voor jullie reactie het werkt nu via gps data
welke stand-bythema's gebruiken jullie.
ik zelf gebruik die van sony ericsson
heb naar de andere thema's gekeken maar dat leek me niet zo handig om te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkel probleem hier, je moet wel een beetje geduld hebben. Eerst start Sygic op, dan pas word je GPS aangeslingerd en daarna vind ie pas wat satelites.... De mijne start prima op zonder dat ik dat GPS ding aan hoef te zetten. Ik heb niet eens de allerlaatste versie.... hangt van de crack af dus...
D2FValinor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:43:
[...]

Dat is een probleem in de gecrackte sygic software. Ik heb de legale en installatie enzo ging super goed en makkelijk. Alles werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Ik zit erover te denken om de Satio aan te schaffen en heb eigenlijk één grote vraag:
Hoe goed is de camera precies? Ik heb uiteraard review gelezen en daar word gesproken over de beste camera in een telefoon ooit. Ik snap dat een een cameratelefoon nooit een spiegelreflex kan vervangen, maar hoe goed is de Satio in vergelijking met zeg een compactcamera van €100? Optische zoom en lenskwaliteit (ruis) daargelaten uiteraard.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ongeveer een maand deze telefoon in gebruik. Mijn eerste ervaring met het fenomeen smartphone. En om eerlijk te zijn valt het mij vies tegen... Vooral de applicaties die totaal afwezig zijn voor het apparaat. De vodafone site stelt al helemaal niets voor en een centraal punt met nuttige downloads ontbreekt. Sony zelf doet ook niets aan support, op wat gratis oude films na.
Komt nog eens bij dat uitzendinggemist niet werkt, en de satio ook niet in de lijst met telefoons staat waarvoor de mobiele app te downloaden is.

Kortom, ik gebruik amper mijn internet en gebruik hem enkel voor bellen en foto's. Gelukkig doet de satio dat dan wel weer uitstekend :)

Ik heb het gevoel dat ik een heleboel (bruikbare) fun van deze telefoon mis, waar gebruiken de mensen hier hem verder voor?
En mocht er een truuk zijn om uitzendinggemist aan de praat te krijgen, dan hoor ik dat ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 01:35:
Ik heb nu ongeveer een maand deze telefoon in gebruik. Mijn eerste ervaring met het fenomeen smartphone. En om eerlijk te zijn valt het mij vies tegen... Vooral de applicaties die totaal afwezig zijn voor het apparaat. De vodafone site stelt al helemaal niets voor en een centraal punt met nuttige downloads ontbreekt. Sony zelf doet ook niets aan support, op wat gratis oude films na.
Komt nog eens bij dat uitzendinggemist niet werkt, en de satio ook niet in de lijst met telefoons staat waarvoor de mobiele app te downloaden is.

Kortom, ik gebruik amper mijn internet en gebruik hem enkel voor bellen en foto's. Gelukkig doet de satio dat dan wel weer uitstekend :)

Ik heb het gevoel dat ik een heleboel (bruikbare) fun van deze telefoon mis, waar gebruiken de mensen hier hem verder voor?
En mocht er een truuk zijn om uitzendinggemist aan de praat te krijgen, dan hoor ik dat ook graag!
Je kunt ook gewoon de nokia applicaties draaien en daar zijn er echt 100den van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 22:58
Lucky0 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:06:
Yep thanx voor jullie reactie het werkt nu via gps data
welke stand-bythema's gebruiken jullie.
ik zelf gebruik die van sony ericsson
heb naar de andere thema's gekeken maar dat leek me niet zo handig om te gebruiken
Ik heb ook een legale versie van Sygic, maar zelfs na tal van keren eerst de gps module manueel te activeren, kan hij nog steeds de module niet automatisch activeren.
Indien enige raad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou dat ik je kon helpen maar de mijne start echt gewoon op zodra ik sygic start. Je ziet daar weinig van maar na een seconde op 30 tot een minuut werkt sygic opeens met GPS. Geen idee hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backup wil niet lukken, toch de update 2.10.2.53 gedaan...en alles terug gezet
Wat doe ik verkeerd, ttz hoe doe je best een backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0
Saidou schreef op maandag 08 februari 2010 @ 01:39:
[...]

Ik heb ook een legale versie van Sygic, maar zelfs na tal van keren eerst de gps module manueel te activeren, kan hij nog steeds de module niet automatisch activeren.
Indien enige raad...
had dat thuis binnen ook kon geen gps verbinding vinden
maar toen ik een maal buiten stond had ik wel verbinding
hoop dat dat helpt

weet iemand waar ik een jukebox voor de satio kan downloaden???
heb er een paar geprobeerd maar gaf foumeldingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backup probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey vraagje klopt het dat je bij de SE Satio een goede conversatiefunctie hebt bij het smsen? dus dat je je eigen berichten en de berichten van de ander in een scherm ziet? ik zit er namelijk over na te denken de telefoon te halen maar ik kan echt niet meer zonder die conversatiefunctie ik weet dat de htc hero deze wel heeft maar dat lijkt mij een stuk minder complete telefoon..

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Ben ook van plan een Satio te kopen i.c.m. een Hi abonnement.
Heb alleen nog een vraagje:

Zijn er voldoende apps verkrijgbaar voor Symbian OS? Bijvoorbeeld Twitter, Hyves, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja apps zijn er vollop zeker voor twitter facebook hyves nu.nl en wikipedia.nl.... wellicht is het handig om je satio te hacken en dan kan je ook nokia apps erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk anders hier even: www.satioworld.com www.symbiantalk.net zeer hulpvolle en volledige sites vooral de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:37:
kijk anders hier even: www.satioworld.com www.symbiantalk.net zeer hulpvolle en volledige sites vooral de eerste
Bedankt! Ik ga eens op mijn gemak rondkijken op deze sites. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 19:42
Weet iemand of je Streetview kan gebruiken op de Satio want ik kan hem nergens vinden via de Google Maps App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een probleem met synchroniseren via PC Suite :-(
Op dit topic heb geen oplossing kunnen vinden, op pag. 13/14 wordt het wel genoemd, maar zonder oplossing helaas.
Ik heb m'n Satio in PC Suite modus, en ik heb PC Suite versie 6.011. Het verbinden lukt wel, maar met synchroniseren (van mijn PC naar Satio) geeft hij aan dat het mislukt is.
Het gaat me vooral om mijn contacten, agendaitems en favorieten.
Ik heb van mijn C905 naar mijn computer gesynchroniseerd, dat ging probleemloos.
Many thanks in advance!
Ohja, ik heb Windows XP

• Valinor
Steeger schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:30:
Ben ook van plan een Satio te kopen i.c.m. een Hi abonnement.
Heb alleen nog een vraagje:

Zijn er voldoende apps verkrijgbaar voor Symbian OS? Bijvoorbeeld Twitter, Hyves, etc.
Niet voor de Satio, maar als je hem hackt met Helloox dan kan je ook heel veel Nokia apps installeren.
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:43:
hey vraagje klopt het dat je bij de SE Satio een goede conversatiefunctie hebt bij het smsen? dus dat je je eigen berichten en de berichten van de ander in een scherm ziet? ik zit er namelijk over na te denken de telefoon te halen maar ik kan echt niet meer zonder die conversatiefunctie ik weet dat de htc hero deze wel heeft maar dat lijkt mij een stuk minder complete telefoon..

thanks!
Volgens mij bestaat er wel zo een app maar verwacht niet eentje zoals bijv Ipod. Is volgens mij ook een Nokia app dus Satio moet gehackt worden.
masterboy56 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:36:
Weet iemand of je Streetview kan gebruiken op de Satio want ik kan hem nergens vinden via de Google Maps App.
Streetview werkt maar alleen als je een adres invult. Vraag me niet waarom, beetje omslachtig maar bij het invullen van een adres krijg je de optie voor streetview te zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:43:

thanks!
Ja, dat zit er op, via menu / entertainment / chatten / conversaties.

Verwijderd

Steeger, de satio heeft ook zijn min punten, vooral de os is soms/meestal iets langzamer dan bij de iphone of android toestellen... verder is het toestel top!

dus als ik jou was zou ik ook nog even kijken naar de SE xperia X10 deze draait op android en met dus veel apps op de android marketplace, maar welliswaar geen 12.1 mp camera...

succes met je keuze

• Steeger
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:43:
Steeger, de satio heeft ook zijn min punten, vooral de os is soms/meestal iets langzamer dan bij de iphone of android toestellen... verder is het toestel top!

dus als ik jou was zou ik ook nog even kijken naar de SE xperia X10 deze draait op android en met dus veel apps op de android marketplace, maar welliswaar geen 12.1 mp camera...

succes met je keuze
Bedankt voor je reactie. Ik was al een aantal toestellen aan het vergelijken om tot een goede keuze uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:35:
[...]

Ja, dat zit er op, via menu / entertainment / chatten / conversaties.
Wow vet! wist ik niet XD had dat al in me junkmap gezet haha :P
Steeger schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:13:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik was al een aantal toestellen aan het vergelijken om tot een goede keuze uit te komen.
Als je nu een Sony Ericsson wilt dan raad ik je aan om voor de SE X10 te gaan. Satio is een hele leuke telefoon maar denk dat als je meer een iphone feeling wilt je voor de X10 moet gaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Valinor op 12-02-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd maar die x10 is nog niet uit... hij is op alle opzichten behalve de camera na beter dan de satio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 22-08 22:36
frankK800i schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:04:
Ik zit erover te denken om de Satio aan te schaffen en heb eigenlijk één grote vraag:
Hoe goed is de camera precies? Ik heb uiteraard review gelezen en daar word gesproken over de beste camera in een telefoon ooit. Ik snap dat een een cameratelefoon nooit een spiegelreflex kan vervangen, maar hoe goed is de Satio in vergelijking met zeg een compactcamera van €100? Optische zoom en lenskwaliteit (ruis) daargelaten uiteraard.
Subtiele bump...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt geen idee hoe de vergelijking is. Ik denk dat de losse camera hem wel verslaat. Check anders wat reviews van camera's rond de 100 euro :)

De camera op de Satio is in ieder gaval erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, als ik iets wil installeren op mijn satio krijg ik een certificaatfout melding..? wat kan ik er aan doen om dat niet meer te krijgen..? blijkbaar is mijn satio niet gehackt?

Osman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
precies, even hacken met Helloox, signen en rompatcher alles aanvinken.(via google is de hele handleiding te vinden)
zet er wel een goede virusscanner op als je dat gaat doen, want je kan ook een onzichtbaar programmaatje binnenhalen die ongemerkt dure sms'jes verstuurt of ongemerkt naar dure nummers belt, je merkt dat pas bij een hoge telefoonrekening ... (dus check dagelijks ff je tegoed)

Een gehackte satio is wel een wereld die voor je opengaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, voor precieze handleiding voor hacken zie www.satioworld.com hier staan ook foto's van users ... kan je zelf kijken hoe goed de camera is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:11:
Hoi, ik heb een probleem met synchroniseren via PC Suite :-(
Op dit topic heb geen oplossing kunnen vinden, op pag. 13/14 wordt het wel genoemd, maar zonder oplossing helaas.
Ik heb m'n Satio in PC Suite modus, en ik heb PC Suite versie 6.011. Het verbinden lukt wel, maar met synchroniseren (van mijn PC naar Satio) geeft hij aan dat het mislukt is.
Het gaat me vooral om mijn contacten, agendaitems en favorieten.
Ik heb van mijn C905 naar mijn computer gesynchroniseerd, dat ging probleemloos.
Many thanks in advance!
Ohja, ik heb Windows XP
Voor wie er iets aan heeft.. 't synchroniseren via PC Suite is eindelijk gelukt (nuttig advies gevonden op SatioWorld)
Ik had PC Suite wel geinstalleerd, maar moest blijkbaar ook PC Companion installeren. Toen ik Satio en PC via USB verbond, en een andere modus dan PC Suite selecteerde (weet niet meer welke, denk massa-opslag) kon ik PC Companion installeren. Vervolgens had ik binnen no time mijn contacten enzo op mijn Satio... Eindelijk!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nu een tijdje de Satio in gebruik. Prima telefoon, betreffende de camera, beetje ontgoocheld.
Is niet echt geschikt voor waarvoor ik hem heb gekocht nl binnen foto's en met name interieur ed.
Nu dan toch terug met afzonderlijke camera en met telefoon de baan op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

Heeft iemand ook enig idee of Symbian^3 (nieuws: Symbian kondigt Symbian^3 aan) ook naar de Satio gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij wordt het geen Symbian3 op de satio :'(
via sony zowiezo niet en zodra versie 3 uit is is de Satio al verouderd en vraag ik me af of er mensen zo gek zijn om het erheen te poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Sindskort ook in het bezit van een Satio. Mezelf her en der ingelezen. Niet altijd wijzer van geworden. Zeker ook omdat ik voorlopig niet ga hacken met Helloox.

Waar ik wel naar op zoek ben en niemand er over hoor en nergens kan vinden in de PDF-handleiding en in het menu instellingen. Wellicht dat ik er steeds overheen lees.
Maar kan iemand mij vertellen waar ik een nieuw berichtsignaal voor een SMS kan instellen. Mijn tel is van T-mobile en zij hebben er een afschrijselijk deuntje ingezet.

Alvast bedankt..

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:23:
Maar kan iemand mij vertellen waar ik een nieuw berichtsignaal voor een SMS kan instellen. Mijn tel is van T-mobile en zij hebben er een afschrijselijk deuntje ingezet.
Settings -> Personal -> Profiles -> Normal -> Personalise -> Message Alert 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Zit er sterk aan te denken deze telefoon aan te schaffen. Ben op zoek naar een smartphone met groot scherm waarop goed gebrowsed kan worden, GPS heeft en een goede camera functie heeft.
Zit nu te twijfelen tussen de Satio (goede camera) en HTC HD2 (matige camera, waanzinnig beeld), Nokia X6 of wachten op de Vivaz.

Kan iemand mij vertellen hoe het met de krasbestendigheid van het scherm en de behuizing zit van de Satio?

Verwijderd

Thx CK2000nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Vimana schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:01:
Zit er sterk aan te denken deze telefoon aan te schaffen. Ben op zoek naar een smartphone met groot scherm waarop goed gebrowsed kan worden, GPS heeft en een goede camera functie heeft.
Zit nu te twijfelen tussen de Satio (goede camera) en HTC HD2 (matige camera, waanzinnig beeld), Nokia X6 of wachten op de Vivaz.

Kan iemand mij vertellen hoe het met de krasbestendigheid van het scherm en de behuizing zit van de Satio?
Het scherm is niet groot, redelijk krasbestendig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is deze vraag al veel vaker voorbij gekomen, maar het hele forum doorgelezen en niet echt een antwoord gevonden.
Is er ook een nav.prog. download zonder dat je de tel gehackt hebt en er niet voor wilt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Jah Sygic Mobile Maps,kan je downloaden op Satioworld.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx.. Masterboy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:47:
Ben inmiddels ook een ruime week in het bezit van de Satio (helaas Vodafone branded). Kan niet anders zeggen dan dat het een erg gaaf toestel en ik er erg blij mee ben en dat bijna alles naar tevredenheid werkt.

Het probleem is dat bij het gebruik van mijn camerafunctie het toestel regelmatig vast loopt en dan moet ik de telefoon opnieuw opstarten. Dit is ook gebleven nadat ik de software update opnieuw het uitgevoerd.
Ik hoop dat het een software probleem is welk met de volgende update verholpen wordt of via de Davinci debranding.

Is er iemand anders die dit probleem ook heeft?
yep ik heb dit ook, ben van plan om het toestel terug te sturen. Ik heb hem al helemaal gereset, nieuwste update en het probleem blijft bestaan. probeer maar achtermekaar foto's met flits te maken na de derde keer gaat het mis en blijft de cam functie hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
nope,

hetzelfde gebeurt namelijk ook als je het telefoongeheugen gebruikt.
Ik denk eerder dat het een hardwarefout is, dus garantiekwestie.
zo te horen ben ik dus niet de enige....
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:00:
Het probleem is volgens mij dat de camera soms vastloopt op het moment dat de foto wordt weggeschreven naar de geheugenkaart....

Heb daarom mijn geheugenkaart geformateerd en sindsdien het probleem niet meer gehad :)

[...]

[ Voor 13% gewijzigd door danda op 19-02-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje, ik heb Sygic gedownload via Satioworld. Ik heb alles stapje voor stapje gevolgd zoals beschreven. Helaas mocht dit niet baten en zit nu ergens in mn telefoon 2gb verstopt. Kan sygic nergens vinden. Alleen onderdelen die er wat mee te maken zouden kunnen hebben..
Ik kan dus NIET uninstall aantikken.
Moet ik nu mn hele telefoon terugbrengen naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al voor elkaar..het eea uitgevogeld en nu werkt het perfect.
Hopelijk werkt ie wel via de interne GPS anders ben ik nu enkele euro's armer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat je eruit bent. Ik was ook ff aan het pielen de eerste keer. In het begin zette ik de interne GPS handmatig aan omdat iedereen dat zei hier, maar toen ik dat een keer vergat ging hij vanzelf aan. Sindsdien heb ik geen problemen meer.

Ik vind dat Sygic (of de Satio) wat traag is. Als ik een bocht doorga komt de Satio er altijd achteraan. 1 of 2 seconden later. Dat kan bij een korte uitvoegstrook net te lang zijn. Is er een instelling waardoor ik deze vertraging uit kan zetten? Bij mijn P1i met Tomtom zat hij er veel strakker op.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg blij ben ik met mijn Satio maar het lijkt wel of er een programma blijft lopen.
's Avonds is de batterij nog redelijk vol en als hij de hele nacht heeft gelegen is deze bijna leeg.

Bij Verbindingsbeheer zijn er geen actieve verbindingen, bluetooth staat uit, Wifi staat uit alleen Netwerk vodafone is in gebruikt.

Wie kan mij hiermee helpen?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 08:35:
Erg blij ben ik met mijn Satio maar het lijkt wel of er een programma blijft lopen.
's Avonds is de batterij nog redelijk vol en als hij de hele nacht heeft gelegen is deze bijna leeg.

Bij Verbindingsbeheer zijn er geen actieve verbindingen, bluetooth staat uit, Wifi staat uit alleen Netwerk vodafone is in gebruikt.

Wie kan mij hiermee helpen?
Thanks
Als je de middelste knop (menu toets tussen rode en groene) ingedrukt houdt krijg je te zien welke applicaties draaien en kan je ze afsluiten. Wellicht helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik mijn menu opnieuw kan indelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:08:
[...]

yep ik heb dit ook, ben van plan om het toestel terug te sturen. Ik heb hem al helemaal gereset, nieuwste update en het probleem blijft bestaan. probeer maar achtermekaar foto's met flits te maken na de derde keer gaat het mis en blijft de cam functie hangen.
ik ben ook van plan om terug te gaan naar de hi winkel, maar ik heb de telefoon gekocht bij studentmobiel.nl, met een hi abbo. kan ik dan wel gewoon naar de hi winkel in de stad?

nu ben ik het beu met deze telefoon, loopt veeel te vaak vast en als ik een foto wil maken met flits loopt hij na 2 foto's vast. weet iemand of ik een vervangende telefoon kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Dag iedereen

Mijn satio komt morgen toe echter ben ik mij ondertussen al wat aan het informeren.
Ik weet dat Symbian standaard geen 'threaded sms' ondersteunt (chat weergave) maar ik vroeg mij af of het wel in de satio geïntegreerd was en zoniet, hoe dat te doen.

Ik zie trouwens dat www.satioworld.com ermee gestopt is. Net nu ik van plan was alle tutorials eens te bekijken!

Thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
ach er zijn zoveel sites waar leuk software opstaat (net als satioworld) dus maak je daar geen zorgen om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De satio heeft toch wel zo'n text weergave, "Conversaties"?

Ik vind het trouwens echt STROND irritant dat de telefoon telkens in landscape mode springt als die gelocked is. Als ik een smsje binnenkrijg en die wil ik lezen moet ik eerst heel overdreven de telefoon recht houden om het beeld weer te laten verspringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij hiermee helpen
het staat vast wel al ergens, ik kan het alleen niet vinden
Ik heb sinds 2 weken een satio
alles werk prima behalve hotmail
Als ik naar die site gaat krijg ik alleen maar een wit scherm
ik kom niet eens bij het inloggedeelte
ik kom dus via mn telefoon niet mn hotmail account in
dit is zowel bij de mobile site als de gewone

is dit een instelling die ik over het hoofd gezien heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:45:
[...]

ik ben ook van plan om terug te gaan naar de hi winkel, maar ik heb de telefoon gekocht bij studentmobiel.nl, met een hi abbo. kan ik dan wel gewoon naar de hi winkel in de stad?

nu ben ik het beu met deze telefoon, loopt veeel te vaak vast en als ik een foto wil maken met flits loopt hij na 2 foto's vast. weet iemand of ik een vervangende telefoon kan krijgen?
Je zal naar studentenmobiel moeten voor je garantie volgens mij, dat is de verkoper van het toestel. Hi levert je in dit geval alleen het abo.

Heb mijn Satio inmiddels terug gebracht, had hetzelfde probleem met de camera.
En daarbij nog eens dat de flits soms gewoon bleef doorflitsen na het nemen van een foto. Niet heel erg ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moed idd terug naar Studentenmobiel, die levert de garantie, hi niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt een hard reset niet?

Ik heb de Satio op de eerste dag gehaald toen hij uit was en nog NOOIT! een vastloper gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:03:
[...]

Je zal naar studentenmobiel moeten voor je garantie volgens mij, dat is de verkoper van het toestel. Hi levert je in dit geval alleen het abo.

Heb mijn Satio inmiddels terug gebracht, had hetzelfde probleem met de camera.
En daarbij nog eens dat de flits soms gewoon bleef doorflitsen na het nemen van een foto. Niet heel erg ideaal...
heb je nu een satio die het wel goed doet zonder veel vastlopers?
en heb je lang zonder telefoon moeten zitten?
bij mij flitst hij ook een keer of 10 achter elkaar, je ziet dan zo'n rood flits icoontje in je scherm staan. is dit normaal ook zo? als ik op mijn telefoon een service test doe blijft hij ook flitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Heb em begin deze week ter reparatie aangeboden, dus heb nog geen nieuwe.
Het zou 2 tot 3 weken gaan duren... ben benieuwd hoe het afloopt.
Software update verhielp het niet, hard reset niet, soft reset niet, heb het allemaal geprobeerd.
Het lijkt mij dus geen software probleem, gewoon een slechte Satio.

Verder had ik idd dezelfde problemen als die jij nu beschrijft. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door P.K. op 05-03-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 20:42
Heb deze telefoon nou bijna twee maanden, en ik word er schijtziek van. Accu is super snel leeg, elke keer als ik de telefoon in m'n broek stop gaat het klepje van de camera open zodat ik weer onhandig moet doen om m'n telefoon daarna weer te kunnen gebruiken. Maar wat nog veel irritanter is, is dat ik nog nooit zoveel gemiste oproepen heb als afgelopen twee maanden. Normaal voelde ik altijd als ik gebeld word, maar sinds de Satio voel ik dat niet meer, terwijl hij wel trilt... hebben anderen dit ook?

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Daar heb ik soms ook last van maar weet iemand een gratis twitter applicatie op de Satio?
Ik vind Nimbuzz niet echt fijn voor een Twitter client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Satio, nu ruim een maand, en van alle problemen die ik hier lees ben ik gelukkig gekweeld. Ik ben tevreden over het apparaat. Het enige wat m.i. verbetering behoeft is Adobe..maar dat is volgens mij inherent aan het kleine scherm. En ja, de batterij gaat wat sneller leeg dan ik gewend was. Maar daarentegen heeft mijn vrouw de Iphone en ze liggen 's nachts gezamenlijk aan de netvoeding. Dus ik geloof dat meerdere telefoons daar last van hebben.

Nu Satioworld er niet meer is, weet iemand een soortgelijke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
masterboy56 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:33:
Daar heb ik soms ook last van maar weet iemand een gratis twitter applicatie op de Satio?
Ik vind Nimbuzz niet echt fijn voor een Twitter client.
Ik vond Gravity wel fijn werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 20:42
Heb er intussen een irritatie bij: als ik buiten bel kan ik de ander niet verstaan, en andersom. Hebben jullie dit ook, of ligt dit echt alleen aan mijn Satio?

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
P.K. schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:27:
[...]

Ik vond Gravity wel fijn werken!
Weet je waar je ergens een gratis versie kan downloaden? want ik heb geen zin om daarvoor te gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Snaptu voor Twitter (en ook facebook). Werkt opzich prima maar als iemand nog betere suggesties heeft, graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:26:
Ik gebruik Snaptu voor Twitter (en ook facebook). Werkt opzich prima maar als iemand nog betere suggesties heeft, graag..
Dat is bijna hetzelfde als Nimbuzz maar ik heb liever Twitter als 1 applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

als ik de berichten moet geloven komt er een update aan voor de satio waarin onder meer 720p recording inzet en kinetic scrolling _/-\o_

The next software update for Satio is now just around the corner. Timing on the update is however different for different markets and operator branded versions. The first ones should start to come up this weekend and then continue over the coming week. However it might differ slightly between markets as some kits might need approval from operators and can therefore take some more time, still I would expect most versions of Satio to have the new software available in latest a few weeks from now.

The update will be available through the Update Service client found at www.sonyericsson.com/update

A software update is important from many perspectives, of course it should rectify some issues, optimize performance even further etc but for this case I’m glad to announce that it will also add and improve some features.

Here’s the list of highlights:

* Support for WVGA video recording – The already great video recording will be enhanced to fit the wide screen format and hence resolution is also slightly increased to 864 * 480 pixles. (the preset size will still be VGA, user has to change to get WVGA)
* Upload of pictures to Facebook – It will be possible to upload pictures directly from the picture menu you have on the home screen or from the Media UI.
* Youtube video uploading – It will be possible to upload videos to Youtube directly from the Media UI.
* Conversational messaging – “Conversations” will be nicely integrated in the messaging menu in order to easily find and inspire to more conversations with your friends.
* DLNA support – The new software will support DLNA media server for easy transfer of audio and still pictures. (Note that video is not supported)
* UI improvements – On top of above, several minor UI improvements have been done in order to optimize the user experience.
* The Facebook application that is now available on PlayNow for free download will be included in the sw.

So in a few days time I think that at least many of you will be able to try this new update out. Please let us know how it turns out in the comments section.

Have a great weekend all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ik weet hoe goed je engels is maar de update bevat geen 720i Video recording en geen kinetic scrolling ;)

Helaas..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:06:
Uhm ik weet hoe goed je engels is maar de update bevat geen 720i Video recording en geen kinetic scrolling ;)

Helaas..
klopt heb de geruchten met de relaese verward, apart trouwens dat ze dat er niet in gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah op die manier!

Kinitic scrollen had er inderdaad wel ingemogen! Niet dat er ik last van heb maar het komt zo ouderwets over als ik eens een lijstje tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Wilde hier net gaan vragen of we een update konden verwachten :P , ja dus :D

Ben benieuwd.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 21:40
Mijn Satio werkt redelijk maar zeer ontevreden over batterij, bij gebruik alleen op GSM , geen foto's, geen internet en 15 minuten bellen/dag, binnen 2 dagen leeg! :(
volume bel absoluut onvoldoende luid :(
Wie heeft goede ringtone van oude deurbel oid, waar vind ik die (gratis)
deze telefoon trilt zo weinig dat ik deze zelden voel trillen in broekzak, daar heb je dus geen trilalam voor
mijn vorige telefoon K800i had ook erg prettige interface, ik loop tegen verschillende problemen aan:
ik had mijn telefoon contacten op volgorde van voornaam, de Satio zet ze op achternaam volgorde.
daar sommige alleen als voornaam er in zitten is het rommeltje
handshake met auto bluetooth Parrot 3100 gaat om deze reden dan ook niet goed daar deze voornaam volgorde hanteert.
scrollen gaat redelijk/goed maar als je nog 1 of 2 regels moet verschuiven mis je wel een mogelijkheid om per regel te scrollen, je schiet er gauw overheen
gedoe met updaten en vullen met contacten, moet via XP (op laptop) lukt niet met W7-64 en hun programma op internet werkt ook niet met W7
Moet nu van Sony toestel naar Dynafix Nuth opsturen, baal ervan, hoe zijn ervaringen hiermee - goed werk& hoe lang duurt dat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:33:
weet iemand misschien hoe ik mijn menu opnieuw kan indelen?
Ga naar menu -> opties -> indelen -> en schuif met de icoontjes . Bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
Tip2:Voor de mensen die gaan updaten (en voor schone installatie kiezen). Maak eerst een back-up op je geheugenkaartje via bestandsbeheer -> backup . Zo krijg je naderhand weer alle instellingen (incl apps) en smsjes snel terug.

Tip2:hotmail instellen? Ga naar berichten -> opties -> instellingen -> e-mail -> mailboxen -> opties -> nieuwe mailbox. Als gebruikersnaam wel je volledige e-mailadres intikken ... et voila. De rest gebeurt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
-ringtonegeluid klinkt bij mij hard. Gebruik gewoon mp3's. Staat ie op max en krijg je ook de melding, pas op je schakeld het maximale volume in?
- trillen is idd zwak
- accu ook 2dagen max
- sorteren telefoonboek op voornaam: contacten -> opties -> instellingen -> weergave . Helpt dat?
- sony pc suite en windows 7, werkt bij mij goed. Ook contacten aanpassen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik heb net mijn Satio geupdate naar de nieuwe firmware. Het middelste tabknopje op het homescreen is nu iets groter geworden, verder is de mediaviewer iets anders. Verdere veranderingen post ik misschien morgen wel. Ik heb wel alvast de camera getest.

De Satio heeft nu dus een WVGA modus die het hele scherm van de telefoon vult. Ik heb 2x een filmpje gemaakt met VGA modus en 2x een filmpje met WVGA modus. Ik ga ze niet uploaden maar de verschillen waren voor mezelf duidelijk: De WVGA modus is ongelooflijk langzaam.

Waar VGA gewoon lekker soepel loopt heeft WVGA last van een lagere framerate. Ook had ik beide 2 keren dat na een draai van de camera het beeld even "vasthing". Dit was in VGA modus niet. De WVGA modus zal ik dus niet gaan gebruiken. Jammer Sony Ericsson :|

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 21:40
bedank voor de suggesties,
ringtone is zelf - op K800i- opgenomen MP3, kan daar mogelijk de amplitude op maximaal worden getweakt want volume van telefoon is maximaal- maar resultat is veel zachter dan in K800i ???
sorry ben onduidelijk geweesd, contacten op voornaam gesorteerd, maar door incompatibiliteit met Parrot 3100- niet compatible besturingssysteem??? kunnnen ze niet goed communiceren, voornaam en achternaam wordt omgewisseld
wat betreft 2 dagen battery life, dat was voor sony (Sandor Souren) reden mij een nummer te geven om dat te laten onderzoeken.
vanuit de dynafix reparatie club, kreeg ik advies de achterwand niet mee te sturen evenals sim en geheugenchip, maar wel de lader als er accu gerelateerde problemen waren.
ben benieuwd
W7-64 schijnt niet compatible te zijn met software van sony - helaas
maar mijn I7-860 4Gb 2x1Tb in Raid1 +5770 geeft er veel plezier voor terug-in stilte- van thermaltake koeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 17:44
sukkel 24 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:43:

W7-64 schijnt niet compatible te zijn met software van sony - helaas
Waar haal je dat vandaan?
Ik gebruik mijn Satio op mijn laptop met Windows 7 Premium 64.

Zowel pc-suite als mediago werkt perfect.
Onderweg gebruik ik de Satio zelfs als Bluetooth modem voor mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Hier werkt de pc suite ook zonder problemen op Windows 7 x64!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

[b][message=33625057,noline]
De Satio heeft nu dus een WVGA modus die het hele scherm van de telefoon vult. Ik heb 2x een filmpje gemaakt met VGA modus en 2x een filmpje met WVGA modus. Ik ga ze niet uploaden maar de verschillen waren voor mezelf duidelijk: De WVGA modus is ongelooflijk langzaam.

Waar VGA gewoon lekker soepel loopt heeft WVGA last van een lagere framerate. Ook had ik beide 2 keren dat na een draai van de camera het beeld even "vasthing". Dit was in VGA modus niet. De WVGA modus zal ik dus niet gaan gebruiken. Jammer Sony Ericsson :|
Grappig, ik zelf heb hier totaal geen last van, filmpje zelf loop prima en soepel. Heb jij wel een compleet nieuwe installatie gedaan? Meerdere programma's open staan?

MediaServer met deze firmware werkt overigens erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering man. Heb die update gedraaid, maar tot nu alleen maar frustratie omdat inderdaad dus echt alles weg is. Heb wel back up teruggezet, maar wat irritant zeg om alle instellingen weer zo te zetten zoals ze stonden of zoals het fijn is. Merk tot nu toe dus nog niets van de eventuele verbeteringen, vooral frustraties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik had eergister m'n telefoon gehacked met Halloox2, dit is toen helemaal goed gegaan. Nu heb ik vandaag m'n telefoon geupdate (frustratie vorige post) en probeer nu dus weer alles in orde te brengen. Heb o.a. Halloox2 weer geinstalleerd, maar als ik dit nu draai dan blijft die hangen op "unpacking files..". Is de telefoon nu niet meer gehacked door de update of hoef ik nu niet eens meer Halloox2 te draaien? Kan je dit ergens terug zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:05:
Vraagje. Ik had eergister m'n telefoon gehacked met Halloox2, dit is toen helemaal goed gegaan. Nu heb ik vandaag m'n telefoon geupdate (frustratie vorige post) en probeer nu dus weer alles in orde te brengen. Heb o.a. Halloox2 weer geinstalleerd, maar als ik dit nu draai dan blijft die hangen op "unpacking files..". Is de telefoon nu niet meer gehacked door de update of hoef ik nu niet eens meer Halloox2 te draaien? Kan je dit ergens terug zien?
Dat is normaal ik had dat probleem ook, wees gerust het komt niet meer in orde tot de volgende update van helloox2. Heb de installatie gestart en een kwartier laten draaien, vervolgens gaan slapen, 7 uur later stond dat er nog steeds... Het staat trouwens op de website http://helloox2.com/?page=news
Vreemde ervaring gehad: na mijn eerste update naar de nieuwe firmware liep mijn satio telkens vast als ik in de 'instellingen' pagina terechtkwam; vervolgens volledig opnieuw geinstalleerd; de 2de keer waren al mijn instellingen verdwenen, eerste keer niet. Sindsdien draait alles wel vlot.
Geen Helloox2 meer geinstalleerd, ik wacht op de nieuwe versie (jammer genoeg al een week bijna) maar ze zijn er aan aan het werken, lieten ze mij weten.
Spijtig genoeg is natuurlijk mijn ganse ovi maps 3 installatie met offline kaarten verdwenen en kan ik deze niet opnieuw installeren daar ik voorlopig zonder helloox2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 08:26
Wat kan je met die media server dan? Behalve actief en uitgeschakeld zie ik niks gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

Messje schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:32:
Wat kan je met die media server dan? Behalve actief en uitgeschakeld zie ik niks gebeuren?
Ja, dat klopt. Op de telefoon zelf niet. Deze meldt zich in het netwerk als mediaspeler. Heb je een TV, of MediaBox, InternetRadio, PS3 oid, dan kan jij deze mediaspeler vinden, en zo foto's bekijken op de TV, of muziek afspelen via een mediabox. Op de telefoon hoef je zelf niks meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
FYI: heb even aanvraag gedaan bij de mensen van helloox2 en de nieuwe versie voor de nieuwe firmware zal nog even op zich laten wachten. Best jammer, ik kan aanraden de oude versie van helloox2 niet uit te voeren op de nieuwste FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Heb de nieuwe update geinstalleerd en krijg het gevoel dat mijn accu minder lang meegaat, maargoed verder voelt het wel goed aan.

Ik heb een complete reinstall gedaan, geheugenkaartje ook geformatteerd maar nu ben ik kwijt van welke forum ik Sygic had gedownload, kan iemand mij die DM'en of mailen?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sygic komt van Satioworld af (denk ik) en die zijn er mee opgehouden door de te hoge hostingskosten ..

Heb mijn Satio ook ge-update maar veel verschil zie ik niet. Alleen bij de ontvangen/gemiste oproepen hebben ze het wat strak gegleden.

En voor degene die geen goede gps connectie hebben:
Ga naar het service menu -> gps -> verwijder gps geschiedenis/files (of zoiets..). Daarna werkt die supertop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik heb ook mijn Satio ge-update en nieuwe Facebook app heb ik bijgekregen en media gedeelte werkt wel wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
SE heeft een gratis equalizer uitgebracht (losse applicatie)

Ga naar playnow -> apllicaties -> genre -> muziek en et voila

Bron: www.gsmarena.com/sony_eri...c_equalizer-news-1519.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Laatst online: 16:47
Ik wil ook graag de update uitvoeren maar ik krijg elke keer de melding dat ik al de nieuwste firmware heb, dit is dus niet zo... Hoe los ik dit op?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste