Mijn Satio werkt redelijk maar zeer ontevreden over batterij, bij gebruik alleen op GSM , geen foto's, geen internet en 15 minuten bellen/dag, binnen 2 dagen leeg!

volume bel absoluut onvoldoende luid

Wie heeft goede ringtone van oude deurbel oid, waar vind ik die (gratis)
deze telefoon trilt zo weinig dat ik deze zelden voel trillen in broekzak, daar heb je dus geen trilalam voor
mijn vorige telefoon K800i had ook erg prettige interface, ik loop tegen verschillende problemen aan:
ik had mijn telefoon contacten op volgorde van voornaam, de Satio zet ze op achternaam volgorde.
daar sommige alleen als voornaam er in zitten is het rommeltje
handshake met auto bluetooth Parrot 3100 gaat om deze reden dan ook niet goed daar deze voornaam volgorde hanteert.
scrollen gaat redelijk/goed maar als je nog 1 of 2 regels moet verschuiven mis je wel een mogelijkheid om per regel te scrollen, je schiet er gauw overheen
gedoe met updaten en vullen met contacten, moet via XP (op laptop) lukt niet met W7-64 en hun programma op internet werkt ook niet met W7
Moet nu van Sony toestel naar Dynafix Nuth opsturen, baal ervan, hoe zijn ervaringen hiermee - goed werk& hoe lang duurt dat