Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51692

[quote]Anoniem: 51692 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:15:
Na update kan ik niet meer vinden hoe ik naar mijn sd kaartje kan gaan?? Wat is het pad daarnaar toe??
[/quote

is ook gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
masterboy56 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:45:
[...]

Ik hoop dat Sony Ericsson emoticons op de volgende update ondersteund gaat worden.
Zit deze functie er al inmiddels in of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dat ligt aan het OS, Symbian ondersteunt geen emoticons, dat kan dus waarschijnlijk bij een update ook niet toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Anoniem: 123349 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:57:
Volgensmij valt dit nog helemaal binnen de regels,

Raafat heeft onmundig toffe "mods" voor de Satio gemaakt. hierbij wordt hij een heel stuk sneller en zitten er de nieuwe flashhomescreens etc van de Vivaz in. zie http://ihack3r.blogspot.c...oro%20Modification%20Pack

Probleem is dat je je firmware moet downgraden en hier kom ik na het lezen van vele tutorials compleet niet uit. Iemand die dit al met succes gedaan heeft, en me/ons hiermee zou kunnen helpen?

EDIT

En gelukt!! Voor iedereen die van een beetje knutselen houd, en graag meer uit zijn telefoon wil halen, Doen!! Telefoon is een stuk sneller en de homescreen is perfect!
Beste jupjup, heb jij ook ergens step-by-step handleiding hiervoor? Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-03 13:30
businka19 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:32:
[...]

Beste jupjup, heb jij ook ergens step-by-step handleiding hiervoor? Tnx
Hier een tekstbestand met meer uitleg over hoe je dit eraan moet beginnen. (had ik toen gemaakt zodat ik na een Hard reset niet alles terug moest gaan opzoeken)
Alles wat je nodig hebt heb ik bij elkaar gezet. Op het einde zal je Satio volledig gehackt en gemod zijn met "Kokoro Modification Pack 0.4" van Rafaat.

Instructies

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392819

Ik heb even een kleine vraag...

Ik heb voorheen aldoor de Whatsapp gebruikt en deed het perfect. Ik moest laatst een nieuwe versie downloaden en krijg nu de melding `Geldigheid certificaat verstreken` en installeert niet meer. Ik heb de helpdesk van Sony al gecontact maar die konden me niet helpen.

Nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat deze app het weer gaat doen, want vind hem namelijk vrij makkelijk. Ik heb al geprobeerd de datum te verzetten maar werkt in dit geval niet..

Alvast bedankt voor degene die me kan helpen

Groeten de Bleek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Dat is een datumprobleem inderdaad.
Check eens of je effectief de laatste versie van Whatsapp hebt. Om heel zeker te zijn, ga met de browser van de telefoon zelf naar www.whatsapp.com/nokia/ en download rechtstreeks van daar.
Maar voor je dat doet, kijk eerst nog eens na of je telefoon wel degelijk op de juiste datum staat. Volgens mij staat hij op een verkeerd jaar.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liebaart schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:03:
Dat is een datumprobleem inderdaad.
Check eens of je effectief de laatste versie van Whatsapp hebt. Om heel zeker te zijn, ga met de browser van de telefoon zelf naar www.whatsapp.com/nokia/ en download rechtstreeks van daar.
Maar voor je dat doet, kijk eerst nog eens na of je telefoon wel degelijk op de juiste datum staat. Volgens mij staat hij op een verkeerd jaar.
Ik heb idd de laatste versie van whatsapp. Ik heb rechstreeks van mn tel gedownload en ook van de computer maar blijf het probleem houden. Mijn instellingen voor de datum staan op automatisch aanpassen dus die staan juist..

Alleen het probleem blijft zich wel voortdoen helaas. Weet niet of er iets aan gedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393613

Anoniem: 392819 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:16:
[...]

Ik heb idd de laatste versie van whatsapp. Ik heb rechstreeks van mn tel gedownload en ook van de computer maar blijf het probleem houden. Mijn instellingen voor de datum staan op automatisch aanpassen dus die staan juist..

Alleen het probleem blijft zich wel voortdoen helaas. Weet niet of er iets aan gedaan kan worden?
Ik heb hetzelfde probleem ! Ik had hiervoor al een tijdje Whatsapp, maar nadat ik mijn satio had opgestuurd voor reparatie werkte het niet meer.. Mijn hele mobiel was leeg dus had Whatsapp opnieuw geïnstalleerd, alleen toen was mijn datum nog verkeerd. Na terugzetten naar het goede jaar etc. werkte hij niet meer en krijg ik nu dezelfde foutmelding. Betalen is ook geen mogelijkheid want dat moet je in het programma zelf doen, waar je dus neit in kan komen.

Whatsapp zelf reageerd ook niet op mailtjes, en op een Symbian forum werd ik gebanned wegens 'spam' terwijl ik alleen maar 1 vraag had gesteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393613 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:36:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem ! Ik had hiervoor al een tijdje Whatsapp, maar nadat ik mijn satio had opgestuurd voor reparatie werkte het niet meer.. Mijn hele mobiel was leeg dus had Whatsapp opnieuw geïnstalleerd, alleen toen was mijn datum nog verkeerd. Na terugzetten naar het goede jaar etc. werkte hij niet meer en krijg ik nu dezelfde foutmelding. Betalen is ook geen mogelijkheid want dat moet je in het programma zelf doen, waar je dus neit in kan komen.

Whatsapp zelf reageerd ook niet op mailtjes, en op een Symbian forum werd ik gebanned wegens 'spam' terwijl ik alleen maar 1 vraag had gesteld :p
Zijn we weer lekker mee dus 8)7
Weet ik in ieder geval wel voortaan geen Symbian tel meer te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392819 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:05:
[...]

Zijn we weer lekker mee dus 8)7
Weet ik in ieder geval wel voortaan geen Symbian tel meer te nemen...
Ik kreeg vanmiddag uiteindelijk een mail van Whatsapp ! Ze stelden voor nogmaals Whatsapp te downloaden. Heb ik gedaan op mijn laptop en toen met de kabel op mijn mobiel gezet. Kabel verwijderd en toen Whatsapp geïnstalleerd, werkt nu prima ! ( van te voren wel alle 'sporen' van de oude Whatsapp verwijderd van me telefoon, gewoon voor de zekerheid :) )

Het ziet er gelijk beter uit aangezien hij dus ook is geupdate ;)

P.S. Ik was ook niet van plan Symbian te behouden, ik kies mooi voor een Android telefoon komende zomer want dan ben ik eindelijk van deze pauper Satio af.. Kut telefoon

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 393613 op 29-01-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394385

Anoniem: 393613 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:55:
[...]

Ik kreeg vanmiddag uiteindelijk een mail van Whatsapp ! Ze stelden voor nogmaals Whatsapp te downloaden. Heb ik gedaan op mijn laptop en toen met de kabel op mijn mobiel gezet. Kabel verwijderd en toen Whatsapp geïnstalleerd, werkt nu prima ! ( van te voren wel alle 'sporen' van de oude Whatsapp verwijderd van me telefoon, gewoon voor de zekerheid :) )

Het ziet er gelijk beter uit aangezien hij dus ook is geupdate ;)

P.S. Ik was ook niet van plan Symbian te behouden, ik kies mooi voor een Android telefoon komende zomer want dan ben ik eindelijk van deze pauper Satio af.. Kut telefoon
Ik heb gedaan zoals jou maar dan geeft hij nog steeds "Geldigheid certificaat verstreken". Zijn er nog andere mogelijkheden? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394385 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:30:
[...]

Ik heb gedaan zoals jou maar dan geeft hij nog steeds "Geldigheid certificaat verstreken". Zijn er nog andere mogelijkheden? :*)
Ik zou het echt niet weten.. Ik heb ook geprobeerd met singing tools etc. wat te doen maar dat werkte niet, en opeens dat wat ik hierboven uitlegde wel.. Sorry man ! Ik zou het verder ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Saidou schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:38:
[...]

Hier een tekstbestand met meer uitleg over hoe je dit eraan moet beginnen. (had ik toen gemaakt zodat ik na een Hard reset niet alles terug moest gaan opzoeken)
Alles wat je nodig hebt heb ik bij elkaar gezet. Op het einde zal je Satio volledig gehackt en gemod zijn met "Kokoro Modification Pack 0.4" van Rafaat.

Instructies

Enjoy!
Tnx Saidou, ben er zelf uitgekomen mbv. DA INTERNET :P Alleen voor het downgraden heb ik Omnius 1-day license gekocht want daar was nog steeds onduidelijkheid over. Werkt trouwens als een trein die Omnius. :*)
Verder is de Mod zelf behoorlijke vooruitgang, telefoon is zeker vlotter loopt minder vaak vast. Plus geen gekut meer met licenties. _/-\o_

En toch
Anoniem: 392819 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:05:
[...]

...voortaan geen Symbian tel meer te nemen...
Anoniem: 393613 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:55:
[...]
...ik kies mooi voor een Android telefoon
Satio heeft super camera maar daar houdt het ook bij op. Too buggy, too unstable, too obsolete. Eens even kijken wat Samsung laat zien op 13 februari.

EDIT: en ja, het wordt Galaxy S2!

[ Voor 1% gewijzigd door businka19 op 15-02-2011 16:28 . Reden: datum MWC aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik had een algemene vraag. Ik heb een Satio U1 Silver (voorheen vodafone branded). Ik heb deze unbranded omdat ik schijtziek werd van de beperkingen die in de firmware gebakken waren. Alleen nou wil ik wel terug omdat ik de telefoon wilde verkopen en blijkt dat de camera nu continue vastloopt.

Zou iemand mij kunnen helpen aan de orginele (uptodate) firmware bestanden? Ik heb namelijk de debrand met de seus gedaan... Ik kon dan 1 bestandje vervangen en dan was de telefoon gedebrand. Nou zou ik graag de hele map of dat ene bestandje graag van iemand ontvangen die dezelfde telefoon heeft. Of iemand moet een beter idee hebben. Ik heb namelijk ook al een GDFS bestand gedownload. Ik heb nog geen software (m.u.v. omnius maar ik heb geen paypal) gevonden die het GDFS bestand kan terugzetten....

Ik hoor et wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
BoerTien schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:17:
Ik had een algemene vraag. Ik heb een Satio U1 Silver (voorheen vodafone branded). Ik heb deze unbranded omdat ik schijtziek werd van de beperkingen die in de firmware gebakken waren. Alleen nou wil ik wel terug omdat ik de telefoon wilde verkopen en blijkt dat de camera nu continue vastloopt.

Zou iemand mij kunnen helpen aan de orginele (uptodate) firmware bestanden? Ik heb namelijk de debrand met de seus gedaan... Ik kon dan 1 bestandje vervangen en dan was de telefoon gedebrand. Nou zou ik graag de hele map of dat ene bestandje graag van iemand ontvangen die dezelfde telefoon heeft. Of iemand moet een beter idee hebben. Ik heb namelijk ook al een GDFS bestand gedownload. Ik heb nog geen software (m.u.v. omnius maar ik heb geen paypal) gevonden die het GDFS bestand kan terugzetten....

Ik hoor et wel :)
Ik denk dat je toch voor Omnius moet gaan, Paypal account is zo aangemaakt. Dan weet je in ieder geval dat het goed gebeurt. 1-dag licentie kost $4

http://store.ddtnetwork.com/home.php?cat=302

GDFS bestanden heb je al, anders heb ik er ook nog 1 slingeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

businka19 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:14:
Tnx Saidou, ben er zelf uitgekomen mbv. DA INTERNET :P Alleen voor het downgraden heb ik Omnius 1-day license gekocht want daar was nog steeds onduidelijkheid over. Werkt trouwens als een trein die Omnius. :*)
Verder is de Mod zelf behoorlijke vooruitgang, telefoon is zeker vlotter loopt minder vaak vast. Plus geen gekut meer met licenties. _/-\o_
Ik heb het ook gedownload maar ik wordt nu niet echt wijzer van die handleiding en alle bestandjes?? Ben bang dat als ik hieraan begin ik men tel verneuk en niet meer goed krijg... Is dit werkelijk zo makkelijk offuhh??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Anoniem: 392819 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:25:
[...]

Ik heb het ook gedownload maar ik wordt nu niet echt wijzer van die handleiding en alle bestandjes?? Ben bang dat als ik hieraan begin ik men tel verneuk en niet meer goed krijg... Is dit werkelijk zo makkelijk offuhh??
Het is idd minder moeilijk dan het lijkt. Let wel dat ik geen omslachtige firmware downgrade via SEUS heb gedaan maar gewoon met Omnius (tenminste ik neem aan dat jij de laatste firmware hebt en dus ook moet downgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
businka19 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:37:
[...]

Ik denk dat je toch voor Omnius moet gaan, Paypal account is zo aangemaakt. Dan weet je in ieder geval dat het goed gebeurt. 1-dag licentie kost $4

http://store.ddtnetwork.com/home.php?cat=302

GDFS bestanden heb je al, anders heb ik er ook nog 1 slingeren
Ik heb inmiddels mn Satio weer terug kunnen zetten naar de orginele firmware (met omnius), maar de camera blijft vastlopen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239800

Anoniem: 394385 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:30:
[...]

Ik had ook problemen met WhatsApp...
De nieuwe versie kon ik wel makkelijk installeren, maar toen was m'n accu steeds in een paar uur leeg en werd steeds heel warm! En ik kreeg de accu ook niet meer volgeladen.
Op een Spaanse site heb ik toen een redelijke oplossing gevonden.
Dus voor wie er iets aan heeft..

Eerst de datum een jaar terug zetten.
Dan de oude versie WhatsApp opnieuw installeren (versie 2.2.21)
Dan werkt het weer en kan je de datum gewoon weer terug op vandaag zetten.

Ik moet erbij zeggen dat ik het inmiddels wel 3x opnieuw op deze manier heb geinstalleerd, omdat het na onbepaalde tijd opeens weer niet meer werkt, maar ach, 2 min. werk om het opnieuw te installeren, dat vind ik niet zo'n groot probleem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77579

Hoi,

Ik heb gezocht naar een recent topic voor de Satio, maar ik geloof dat deze telefoon redelijk uit de tijd is ;).

Ik heb mijn telefoon nu ruim twee jaar (met de enige problemen). Ik moet het nog een aantal weken volhouden tot ik een andere telefoon heb. Je zult dan altijd zien dat zo'n telefoon vlak voor hij met pensioen mag er mee uit scheidt.

Probleem: Mediaplayer voor muziek werkt niet meer.

Wanneer ik naar media ga, is het icoontje voor muziek verdwenen. Wanneer ik op de muzieknoot op het beginscherm druk (onder de tijd), krijg ik een zwart scherm en gebeurt er niets.
Maar als ik ga naar: bestandsbeheer --> playlist, dan staan mijn muziekbestanden gewoon daar. Ik kan ze daar aanklikken en dan afspelen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling aangezien hij 1 nummer afspeelt en dan stopt.
Ik heb hierna de telefoon aan de PC gehangen. Met verkenner zie hij wel de telefoon, maar wanneer ik deze selecteer in verkenner vindt hij niets (wit scherm). Hij vindt het geheugenkaartje niet, maar ook het vaste geheugen van de telefoon niet.
Wanneer ik met de PC suite ga stoeien, kan ik wel bij mijn contacten komen, maar weer niet bij mijn foto's en muziek.

Ik ben nu een aantal uren op zoek, maar ben dit probleem nog nergens tegengekomen.
Wie herkent dit probleem en kan mij uit de brand en in de muziek helpen?

Wanneer ik niet goed gekeken heb en dit in een ander topic thuishoort, dan mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512868

Oke gasten, ik heb 'm aan de wilgen gehangen mijn Satio. 3 jaar intensief gebruikt, heeft me weinig in de steek gelaten. Paar keer flink gevallen en er nooit een hoesje gehad dus het dingetje ziet er dan ook niet meer uit. Laatste weken wat last van minder reagerend scherm. Tijd voor wat nieuws (de xpZ natuurlijk). Kan ik nog iemand blij maken met 2 batterijen, oplader o.i.d?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste