Hoi,
Ik heb gezocht naar een recent topic voor de Satio, maar ik geloof dat deze telefoon redelijk uit de tijd is

.
Ik heb mijn telefoon nu ruim twee jaar (met de enige problemen). Ik moet het nog een aantal weken volhouden tot ik een andere telefoon heb. Je zult dan altijd zien dat zo'n telefoon vlak voor hij met pensioen mag er mee uit scheidt.
Probleem: Mediaplayer voor muziek werkt niet meer.
Wanneer ik naar media ga, is het icoontje voor muziek verdwenen. Wanneer ik op de muzieknoot op het beginscherm druk (onder de tijd), krijg ik een zwart scherm en gebeurt er niets.
Maar als ik ga naar: bestandsbeheer --> playlist, dan staan mijn muziekbestanden gewoon daar. Ik kan ze daar aanklikken en dan afspelen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling aangezien hij 1 nummer afspeelt en dan stopt.
Ik heb hierna de telefoon aan de PC gehangen. Met verkenner zie hij wel de telefoon, maar wanneer ik deze selecteer in verkenner vindt hij niets (wit scherm). Hij vindt het geheugenkaartje niet, maar ook het vaste geheugen van de telefoon niet.
Wanneer ik met de PC suite ga stoeien, kan ik wel bij mijn contacten komen, maar weer niet bij mijn foto's en muziek.
Ik ben nu een aantal uren op zoek, maar ben dit probleem nog nergens tegengekomen.
Wie herkent dit probleem en kan mij uit de brand en in de muziek helpen?
Wanneer ik niet goed gekeken heb en dit in een ander topic thuishoort, dan mijn excuses.