Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 00:09
Deagle schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:44:
Ik wil ook graag de update uitvoeren maar ik krijg elke keer de melding dat ik al de nieuwste firmware heb, dit is dus niet zo... Hoe los ik dit op?
Check je versie:
1) Ga naar berichten -> staat daar conversaties? Ja dan heb je de nieuwste versie
2) Zo nee, anders lukt het misschien van een andere pc, of misschien heb je de verkeerde regio gekozen of je hebt een branded gsm. s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:54
Ik heb geen conversaties, ik zal eens ff verder kijken dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350857

Hallo,

Heb de satio nu een paar dagen en ben er erg tevreden over.
Nu heb ik alleen hetzelfde probleem als eerder in dit topic beschreven, namelijk dat ik wanneer ik
gebeld of gesmst word geen naam van mijn contact zie staan, maar het telefoonnummer (vaak met +31 ervoor). Het aanpassen van de contacten (door +31 toe te voegen etc) helpt niet, uitzetten sim-contacten helpt ook niet en een nieuwe algehele update hielp ook niet. Bij SE adviseerde ze mij te wachten tot er weer een nieuwe update beschikbaar was en het dan nogmaals te proberen. Echter, voordat er een nieuwe update komt zijn we weer een stuk verder, plus is het dan ook maar de vraag of het dan te verhelpen is. Tot die tijd is het dus erg lastig te weten wie me belt of smst. Heeft er iemand een oplossing? Begin hier zo'n beetje wanhopig te worden.

Wanhopige groet Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 19:42
dez1983 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:11:
SE heeft een gratis equalizer uitgebracht (losse applicatie)

Ga naar playnow -> apllicaties -> genre -> muziek en et voila

Bron: www.gsmarena.com/sony_eri...c_equalizer-news-1519.php
Thanks,jammer dat die equalizer niet ingebouwd is in je mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaqwsx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik heb de update gedaan en ben tot nu toe alleen maar DIK TEVREDEN!
Video werkt goed in wvga en de mediaserver doet het ook. Leuk als je internetradio hebt. Voor mij persoonlijk is de grote vooruitgang dat hij nu mijn Bluetooth™ Watch MBW-150 weer goed ondersteund. D.w.z. ik kan het volume en de next prev play en stop functie weer gebruiken, net als bij mijn vorige SE phone de G900.
Titel zie ik in het dispay evenals wie er belt. Als je een prima gadget die zijn nut bewezen heeft wilt aanschaffen denk dan ook maar eens aan deze horloge. Ik ben weer helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaqwsx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
alleen één vraagje: noemen we dit nu een softwareupdate of een firmwareupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339994

Hallo,

Wie weet hoe we de 2e camera(front camera) kunne gebruiken? ben heletijd aan't zoeke geweest maar niet kunnen vinden. hoe werkt het?

Gr,
Osman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-04 16:42
Anoniem: 339994 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:02:
Hallo,

Wie weet hoe we de 2e camera(front camera) kunne gebruiken? ben heletijd aan't zoeke geweest maar niet kunnen vinden. hoe werkt het?

Gr,
Osman
Heb de satio hier niet bij me maar als ik het goed voorheb werkt het alleen bij het starten van een video-gesprek

andere vraag:
Ik heb sinds een tijdje de nieuwe firmware maar heb deze nog steeds niet kunnen hacken omdat er nog geen nieuwe versie van helloox2 uit is. Is er een mogelijkheid om de nieuwe firmware te hacken (evt op een andere manier?) Kwestie van unsigned apps enz te kunnen installeren

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169593

Ik vind de laatste update eigenlijk echt compleet waardeloos! Heb alleen maar negatieve ervaringen. Hij is weer trager geworden, krijg heel vaak een zwart scherm (als ik bijv. van keylock af ga of naar het stand by scherm ga) en de toetsen doen het tijdens het smsen opeens niet meer. Hij 'drukt' ze wel in en vibreert, maar gebeurt niets op het scherm (vooral backspace). Ook de camera hangt vaak opeens of wil niet eens opstarten. Ik heb nog nooit zo vaak de telefoon opnieuw moeten opstarten sinds afgelopen paar dagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
zaqwsx schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:03:
alleen één vraagje: noemen we dit nu een softwareupdate of een firmwareupdate?
Firmwareupdate denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .zolder
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-05 21:26
.

[ Voor 99% gewijzigd door .zolder op 23-03-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339994

lowlow schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:09:
[...]

Heb de satio hier niet bij me maar als ik het goed voorheb werkt het alleen bij het starten van een video-gesprek

andere vraag:
Ik heb sinds een tijdje de nieuwe firmware maar heb deze nog steeds niet kunnen hacken omdat er nog geen nieuwe versie van helloox2 uit is. Is er een mogelijkheid om de nieuwe firmware te hacken (evt op een andere manier?) Kwestie van unsigned apps enz te kunnen installeren

Thx
Ooow oke,bedankt voor je reactie.

Waarvoor is die mediaserver? wat kunnen we er mee doen? ik begrijp er helemaal niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Ik kan de satio nog steeds niet updaten, hij geeft aan dat software versie 1218-9500_R1CA037 erop staat, 2 regels daaronder staat: Aangepaste versie: 1225-9489_R1BA028. Het is een satio van t-mobile, is dit ding nu branded ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02
Ja die van TMobile is branded. (zie je ook wel bij het opstarten, en alle instellingen die er standaard opstaat ;) )
Je kan je telefoon unbranden, dan kan je wel die update er opzetten.
Anders nog ff wachten tot TM de update goedgekeurd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Ah oke, even kijken hoe duur dat unbranden is op davinci, ik denk dat ik dat maar ga doen. Want ik wil die equalizer haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:45
je zegt het zelf al: het is een satio van t-mobile ....

Via davinci (zoek op google) kun je hem laten unbranden (evt. ook unlocken) zodat je je satio via de sony ericsson site van de laatste firmware kan voorzien. Let wel op dat de laatste firmware (voorlopig) niet te hacken is, dus installeren van "bepaalde"software lukt niet!
Deagle schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:18:
Ik kan de satio nog steeds niet updaten, hij geeft aan dat software versie 1218-9500_R1CA037 erop staat, 2 regels daaronder staat: Aangepaste versie: 1225-9489_R1BA028. Het is een satio van t-mobile, is dit ding nu branded ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
eerst backup, dan hard reset en dan de firmwareupdate.

heb jke er gehsckte spul op je backup zitten dan zal dit bij de restore niet meer werken of te zien zijn!
Anoniem: 169593 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:42:
Ik vind de laatste update eigenlijk echt compleet waardeloos! Heb alleen maar negatieve ervaringen. Hij is weer trager geworden, krijg heel vaak een zwart scherm (als ik bijv. van keylock af ga of naar het stand by scherm ga) en de toetsen doen het tijdens het smsen opeens niet meer. Hij 'drukt' ze wel in en vibreert, maar gebeurt niets op het scherm (vooral backspace). Ook de camera hangt vaak opeens of wil niet eens opstarten. Ik heb nog nooit zo vaak de telefoon opnieuw moeten opstarten sinds afgelopen paar dagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
je kan dit evt. controleren in het service menu van de satio (zoek op google) of een videooproep moeten maken (alleen met 3G verbinding)
Anoniem: 339994 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:02:
Hallo,

Gr,
Osman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
danda schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:51:

Via davinci (zoek op google) kun je hem laten unbranden (evt. ook unlocken) zodat je je satio via de sony ericsson site van de laatste firmware kan voorzien. Let wel op dat de laatste firmware (voorlopig) niet te hacken is, dus installeren van "bepaalde"software lukt niet!

[...]
Hacken lukt wel.

http://ihack3r.blogspot.c...te-to-r2ak006-whilst.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128590

Voor mensen die de unlock van Da Vinci Team willen gebruiken, raad ik aan daar even mee te wachten. Ik heb dit vorige week gekocht, maar de software heeft problemen met de Satio. Het probleem is volgens hen bekend maar ze doen er al een week over het te fixen. Ze geven ook niet veel info over wat ze er aan gaan doen en ze doen moeilijk over iemand die zijn geld terug wilde. Er is een topic op het forum van Da Vinci Team over de unlock problemen met de Satio, dus kijk daar eerst even als je via hen wilt unlocken. Flashen gaf overigens (bij mij) geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@Bak: mijn Satio die Vodafone gebrand + simlock heeft, is al vanaf de 1e dag dat Da Vinci Team de sim unlock mogelijkheid biedt, geunlocked. Had totaal geen problemen ermee? Hebben ze iets aangepast of zo?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352453

Op http://www.satio-forum.nl hadden ze het er ook al over..
is dus lastig met die nieuwe upgrade..
ze hebben daar wel ander mooi spul voor de Satio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Anoniem: 352453 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:54:
Op http://www.satio-forum.nl hadden ze het er ook al over..
is dus lastig met die nieuwe upgrade..
ze hebben daar wel ander mooi spul voor de Satio :)
Handige forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02
danda schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:51:

[...]
Unbranden kan ook gratis. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
P.K. schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:22:
[...]

Unbranden kan ook gratis. O-)
Klop ik heb het ook gedaan, vrij gemakkelijk.

Enige issue die ik toch wel vrij mottig vind is de moeilijke GPS FIX. Ik gebruik momenteel Sygic mobile maps 10 met de kaarten van gans Europa. Echter is het mij nog maar een paar gelukt om te verbinden.
De eerste keer duurde het zeer lang (kwartier?!), de tweede keer heb ik eerst vanalles moeten doen; locatiebepaling inschakelen: maw de gps vooraf eerst aanzetten en dan pas sygic.
plug-and-plug kun je het bezwaarlijk noemen. Is er een standaardmanier om te verbinden, bvb
ga naar buiten, zet eerst ?XX? aan, wacht vervolgens 2 min, start sygic op,...
Ik heb het nog niet gevonden alleszins.

Of is sygic no good at all..?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-05 13:33

vandeGerrit

Well, this can't be right

Ik zelf gebruik nu NDrive. Deze heeft elke keer het GPS signaal binnen een minuut, zonder enige handeling hiervoor.

NDrive heeft op dit ogenblik nog wel een nadeel. Flitspalen krijg ik niet werkend, en als je verkeerd rijd, dan wil deze nog wel is er uit klappen. Even opniuew opstarten en hij pakt alle laatste instellingen (inc route) weer op. Maar zal wel mooi zijn als dit beter ging werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51692

Ik heb de Satio vrijwel vanaf het begin van uitkomen; tijd voor een beoordeling en die pakt slecht uit.

1 Vormgeving; kwestie van smaak maar ik vind hem niet lelijk. Scherm ondanks grote diameter oogt toch aan de kleine kant. Ik heb een metallic en helaas zie je daar vrij vlug beschadigingen op. Echter op het scherm zelf, behoudens de normale gebruiksbeschadiging zie ik steeds meer kleine barstjes verschijnen die helemaal niets met normaal gebruik van doen hebben.
2 Batterij: Alleen hierom is de aanschaf volledig af te raden. Alleen al geconfronteerd te worden met deze enorme misser, behalve een veel te klein vermogen voor dit toestel, is het ook nog eens zo dat bij zelfs miniem gebruik deze batterij gewoon na een dag leeg is. De indicator is ook nog eens onbetrouwbaar want die staat nog behoorlijk op groen maar opeens is wel je toestel uit. Wat een enorme blunder, eigenlijk zelfs volkomen onbegrijpelijk.
3 Geluidskwaliteit zonder meer zwaar miserabel te noemen. Nog nooit zo'n slechte kwaliteit meegemaakt, mn ook in het verleden niet en ik heb al heel wat telefoontjes versleten.
4 Scherm: Eigenlijk uitstekend te noemen alhoewel een dergelijk scherm natuurlijk niet meer van deze tijd is. Gelukkig heb je de stylus niet nodig anders zou je behoorlijk voor lul lopen met dat ding aan een draadje aan je telefoon. Alweer een onvoorstelbare blunder. Als het al nodig is waarom niet geïntegreerd?? Toch onvoorstelbaar?
5 Maar dan het OS Dit slaat werkelijk alles volledig achterhaald en uit de tijd en ik begrijp echt niet dat dit nog wordt gebruikt, notabene ook door Samsung en Nokia. In vergelijking een onhanteerbaar dom OS en zeer ergerlijk in de bediening. Je vindt vrijwel niets op een makkelijke intuïtieve manier terug. Ik heb er een shield overheen gegooid, met een weersprogr. de twee enige apps waar je ook nog per jaar !! voor moet betalen. Op dat shield ontbreekt nota bene de batterij indicator!!

6 foto/video uitstekend en de enige reden waarom deze tel niet in de vullisbak beland want die maken de ergernis wel weer goed.

Negatief:
Geluid
Styles aan een touwtje
Batterij duur zeer slecht!
Nauwelijks apps, waarvoor je ook nog per jaar! moet betalen
Symbian, absoluut niet meer van deze tijd, je zoekt je rot ondanks zeer weinig mogelijkheden
Scherm er onstaan kleine barstjes, in de zon zie je helemaal niets. Zie verder bij positief!
Opgraden lukt lang niet altijd op elke computer!!

Positief:

Model: ( kwestie van smaak overigens want wel redelijk zwaar ). Toch wel gelikt.
Foto/video: Ongekend goed
Scherm: Touchscreen werkt uitstekend! Stylus niet nodig gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

2 Batterij: Alleen hierom is de aanschaf volledig af te raden. Alleen al geconfronteerd te worden met deze enorme misser, behalve een veel te klein vermogen voor dit toestel, is het ook nog eens zo dat bij zelfs miniem gebruik deze batterij gewoon na een dag leeg is. De indicator is ook nog eens onbetrouwbaar want die staat nog behoorlijk op groen maar opeens is wel je toestel uit. Wat een enorme blunder, eigenlijk zelfs volkomen onbegrijpelijk.
Ik snap niet hoe mensen met weinig of geen gebruik hun telefoon na een dag leeg hebben :?
Ik doe hier met regelmatig bellen, smsen, emailen en internet ruim 2 dagen mee waarbij dag 3 heel dicht in de buurt komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Dan heb je erg geluk ofzo :?
Hier hetzelfde, met minimaal gebruik is de telefoon na een dag voor 60% leeg, waardoor ik hem wel moet opladen omdat hij anders de volgende dag uitvalt.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buildid2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 18:14
Mijn telefoon had het fenomeen dat het scherm "bevroren was" , na een herstart nog steeds hetzelfde onmogelijk om de code in te toetsen , het gebeurde spontaan of na het maken van een foto.

Vandaag maar opgestuurd naar het service centrum , eens kijken of dit opgelost kan worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PhoenixT schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:23:
Dan heb je erg geluk ofzo :?
Hier hetzelfde, met minimaal gebruik is de telefoon na een dag voor 60% leeg, waardoor ik hem wel moet opladen omdat hij anders de volgende dag uitvalt.
Zo is het exact minimaal gebruik, gewoon in mijn zak, binnen 24 uur zodanig leeg dat je echt moet laden anders zitje de andere dag zo met een toestel dat uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322325

buildid2010 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:46:
Mijn telefoon had het fenomeen dat het scherm "bevroren was" , na een herstart nog steeds hetzelfde onmogelijk om de code in te toetsen , het gebeurde spontaan of na het maken van een foto.

Vandaag maar opgestuurd naar het service centrum , eens kijken of dit opgelost kan worden .
zit je nu 3 weken zonder telefoon? dat is het enige wat me tegenhoud om hem terug te sturen. ik wil geen 22 euro per maand betalen met een telefoon waar je eigenlijk alleen maar mee kan bellen omdat alles vast loopt en omdat de flits het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap echt niets van die 1 dag :P

Scherm staat ook lekker op 100%, mail ophalen zo'n 5 x per dag, ong. 20 smsjes en 1 a 2 telefoontjes per dag..
En dan haal ik zeker 2 volle dagen!

Ik zal wel geluk hebbben. Mijn telefoon is ook nog nooit in de 3 maanden dat ik hem heb vastgelopen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 12:40

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Hallo allemaal, Ik ben ook van plan er 1 te kopen. Ik vind alles wel goed op de Satio en heb niet veel wensen, maar waar is het volume van muziek een beetje mee te vergelijken met welke mobiel?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 14:17
Kun je nu niet beter een Vivaz kopen dan ipv een Satio?

Je kunt er hetzelfde mee maar hij is sneller, het scherm schijnt beter te zijn en hij is 100 euro goedkoper. Ook HD filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
jap85 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:38:
Kun je nu niet beter een Vivaz kopen dan ipv een Satio?

Je kunt er hetzelfde mee maar hij is sneller, het scherm schijnt beter te zijn en hij is 100 euro goedkoper. Ook HD filmen.
Alleen de Vivaz heeft geen xenon flitser, wat ik zelf erg jammer vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301603

door eigen toedoen heb ik nu een klein sterretje in het scherm van mijn satio, erg zonde. :'(
verder geen schade op het display, hij doet het nog gewoon perfect.

dus ik had hem opgestuurd naar dynafix (reparatiedienst aangeraden door vodafone), kreeg ik hem retour met de melding dat ze alleen een software update hebben uitgevoerd :(

het sterretje zit er nog gewoon in :(

weet iemand waar ik de satio kan laten repareren (behuizing vervangen) :?
en dan het liefst door iemand die niet blind is |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 301603 op 04-04-2010 23:09 . Reden: Typo's: a never ending story ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Ik heb de Satio nu ongeveer een maand. Als ik het toestel vluchtig moet omschrijven,
goed: camera
slecht: audiokwaliteit (speaker zowel intern als extern alsook micro), verouderd en log besturingssysteem, batterijduur, typen (niet-geïntegreerde stylus is belachelijk!), gps-ontvanger is niet nauwkeurig & trage fix

Ivm de camera, vorig weekend ging ik naar Parijs voor 24u. Ik vertrok met een bijna volle batterij. In de wagen wat zitten bellen, gps even aangezet (eerder als test) en een sms'je of 2 getypt

Tegen dat ik aankwam in Parijs een foto wilde nemen was de batterij leeg. Een zoveelste nadeel van de Satio/symbian is de onbetrouwbare batterij-level-indicator (BLI). Gans de tijd staat deze op vol tot 2/3 en plots wordt ie rood en is het gedaan. Om even terug te komen op Parijs... Ik wilde dus een paar foto's nemen ginder. Batterij dood (=leeg), ik kreeg hem nog wel aan maar wanneer de BLI in het rood staat kun je een groot deel van de functies: gps, foto(!), etc niet meer gebruiken. Wat later viel hij uit en dan krijg je het toestel ook niet meer aan.

Toch nog iets ivm Symbian S60. In het begin was ik tevreden, het is herkenbaar en alle basisfuncties zijn aanwezig. Ik was dus nog vrij aangenaam verrast. Waarom? Wel dit kwam omdat mijn verwachtingen zeer laag waren. Ik had nog een familielid gehad met Symbian v1 (?) en die was daar niet over te spreken, was één van de eerste N-serie toestellen van Nokia, lang geleden.
Bvb in combinatie met Opera Mini 10 was alles aanwezig, dus ook een goede en snelle browser.

Alleszins waar ik wilde toe komen. Vorige week ontving een vriend van mij zijn HTC Desire en man o man wat een wereld van een verschil als je met dat Android 2.1 OS werkt, en die HTC skin is al even fantastisch.

Ik begon mij zwaar te ergeren aan mijn Satio en bedacht mij... Hoe belangrijk is dat fototoestel, hmm toch niet zo belangrijk misschien... Toen dacht ik terug aan mijn weekendje Parijs en hoeveel foto's ik had kunnen trekken met mijn uitgebluste Satio. Ik geef trouwens toe dat ik geen lader meehad, maarja als een mens ongepland voor 24u een tripje maakt veronderstel je toch dat een gsm anno 2010 dat toch zolang volhoudt..

Op de koop toe, bleek dat de Satio hier in België een spectaculaire prijsval gedaan had van €449 naar €299 (!!), SIM-unlocked los toestel, Proximus Collection.
Heb ik maar snel mijn Satio verkocht voor €300 aan een onwetende ziel en een HTC Desire besteld.

Ter info, hiervoor had ik een SE C905. Info2: ik twijfelde sterk met de Xperia X10 maar koos toch voor de Desire voor z'n Android 2.1, beter scherm en veel groter RAM geheugen. 600MB tov 384MB voor de X10

Tot nader order, Sony Ericsson over and out. Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik heb gisteren een filmpje opgenomen met de Satio maar het geluidskwaliteit is wat minder,weet iemand een goede software om het geluidskwaliteit te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er een mogelijk om mijn abbo bij hi op te zeggen? ik wil eigenlijk geen 23 euro p/m betalen aan deze telefoon.
ben het helemaal eens met lowlow. Sony Ericsson over and out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 14:17
Volgens mij is de afkoopsom die je dan betaalt niet mis.. Beter kun je proberen deze te verkopen en zelf een los ander toestel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja als ik kijk op marktplaats wordt er nog 375 euro voor geboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350058

ik heb sinds een aantal weken de Sony Ericsson Satio, waar ik, tot nu toe, erg tevreden over ben!! Maar wie kan mij helpen met de volgende twee vragen:

- playlist: ik heb al een aantal jaren een Sony Ericsson, en bij de vorige modellen kon je heel erg makkelijk een muziekplaylist (bij media) samenstellen d.m.v. het muziekoverzicht, welk is ingebracht bij mijn items, en mooi gesorteerd staat op naam van de band, zanger of wat dan ook. Als ik bij de Satio een playlist wil maken, blijf ik in media zitten, en moet ik de gewenst nummers selecteren uit alle ingebrachte nummers (in mijn geval een 1.700 stuks...). Is er een andere mogelijkheid, een makkelijkere mogelijkheden om een playlist te vullen?
- foto's bekijken: onder mijn items heb ik, onder de kop afbeeldingen, een aantal mappen ondergebracht met foto's, bijv. van de kinderen, vakanties ed. Is er een mogelijkheid om deze, per map, allemaal te bekijken? Als ik dit wil doen, kan ik een foto openen, en moet deze weer sluiten om naar de tweede foto te gaan. Je zou zeggen dat je met dit toestel een map kunt openen, en dan d.m.w. sweepen alle foto''s in de map kunt bekijken. Dit kan wel bij media, maar daar kan je ze weer niet onderbrengen en sorteren per map.

Wie kan mij een antwoord geven op één of beide vragen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daank
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:27

daank

Internet _H3nk

Anoniem: 350058 schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:28:

- foto's bekijken: onder mijn items heb ik, onder de kop afbeeldingen, een aantal mappen ondergebracht met foto's, bijv. van de kinderen, vakanties ed. Is er een mogelijkheid om deze, per map, allemaal te bekijken? Als ik dit wil doen, kan ik een foto openen, en moet deze weer sluiten om naar de tweede foto te gaan. Je zou zeggen dat je met dit toestel een map kunt openen, en dan d.m.w. sweepen alle foto''s in de map kunt bekijken. Dit kan wel bij media, maar daar kan je ze weer niet onderbrengen en sorteren per map.
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar wel een wedervraag.
Hoe heb jij foto's in mappen kunnen zetten?
Ik kan alleen maar labels aan foto's koppelen en verders niet.
In de handleiding staat helaas ook niet uitgelegd hoe ik mappen aan kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356387

mijn satio viel in het begin heel vaak uit dan kreeg je een wit scherm en moest je opnieuw je code na een tijdje invoeren. en dan deed die het weer ineens. Af en toe liep die ook vast en kon het alleen opgelost worden door de batterij eruit te halen. Van de ene op de andere dag gaat die totaal niet meer aan. Als ik hem in de lader stop brand er een rood lichtje en valt die na 5sec of soms na 1minuut weer uit (dat lampje dan) dan klik ik op de aan knop en brand dat lichtje weer een stuk of 5x snel achter elkaar. Met andere woorden hij gaat totaal niet meer aan. Om het nog iets gemakkelijker te maken voor jullie, het licht niet aan de batterij, heb de batterij bij een vriend van me in zijn SE aino gedaan en zijn telefoon deed het. heb zijn batterij in mijn telefoon gedaan en hij ging alsnog niet aan. dusja iemand een oplossing.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Anoniem: 356387 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:00:
mijn satio viel in het begin heel vaak uit dan kreeg je een wit scherm en moest je opnieuw je code na een tijdje invoeren. en dan deed die het weer ineens. Af en toe liep die ook vast en kon het alleen opgelost worden door de batterij eruit te halen. Van de ene op de andere dag gaat die totaal niet meer aan. Als ik hem in de lader stop brand er een rood lichtje en valt die na 5sec of soms na 1minuut weer uit (dat lampje dan) dan klik ik op de aan knop en brand dat lichtje weer een stuk of 5x snel achter elkaar. Met andere woorden hij gaat totaal niet meer aan. Om het nog iets gemakkelijker te maken voor jullie, het licht niet aan de batterij, heb de batterij bij een vriend van me in zijn SE aino gedaan en zijn telefoon deed het. heb zijn batterij in mijn telefoon gedaan en hij ging alsnog niet aan. dusja iemand een oplossing.

alvast bedankt
Ik zou Sony Ericsson bellen en je verhaal aan hun uitleggen,Dan moet je vast je toestel toe sturen naar hun en dan maar hopen dat ze het kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
http://ihack3r.blogspot.c...er-pro-available-now.html

Gratis (legal) Rally Master! Ziet er erg straks uit! Installeren duurt lang, maar is het waard =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Thanks voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo, ik ben gister naar een winkel gegaan met mijn SE satio zoals ik hierboven geschreven heb waren er wat problemen mee. Ik ben dus naar de winkel gegaan en die meneer die daar werkte zei dat het waarschijnlijk een software fout is. Nou dacht ik dat ook al. Toen vertelde hij mij dat ik gewoon op internet moest opzoeken om die telefoon up te daten. Maarja dat is een beetje lastig als je telefoon niet meer aan gaat toch??

mijn vraag is dus kan je je telefoon updaten terwijl hij uitstaat? zoja werkt het dan ook wel of heeft dat totaal geen invloed op je telefoon

graag reactie alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356387 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:55:
hallo, ik ben gister naar een winkel gegaan met mijn SE satio zoals ik hierboven geschreven heb waren er wat problemen mee. Ik ben dus naar de winkel gegaan en die meneer die daar werkte zei dat het waarschijnlijk een software fout is. Nou dacht ik dat ook al. Toen vertelde hij mij dat ik gewoon op internet moest opzoeken om die telefoon up te daten. Maarja dat is een beetje lastig als je telefoon niet meer aan gaat toch??

mijn vraag is dus kan je je telefoon updaten terwijl hij uitstaat? zoja werkt het dan ook wel of heeft dat totaal geen invloed op je telefoon

graag reactie alvast bedankt
Download de Sony PC suite, start de update software, volg de instrukties en bekijk of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks jupjup
ik probeer het morgen even
maar heb nog een vraag daarover
is die pc suite downloade voor alle Sony's ??
maakt het dus niet uit welk type je hebt?
misschien klinkt dit stom maar heb me nooit bezig gehouden met dit soort dingen
ben volledig nieuw op dit gebied 8)7

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 20:48
Anoniem: 356387 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:34:
thanks jupjup
ik probeer het morgen even
maar heb nog een vraag daarover
is die pc suite downloade voor alle Sony's ??
maakt het dus niet uit welk type je hebt?
misschien klinkt dit stom maar heb me nooit bezig gehouden met dit soort dingen
ben volledig nieuw op dit gebied 8)7

alvast bedankt
Ja, herkent alle SE telefoons. En om te updaten moet je telefoon sowieso uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357091

Hallo,
Sinds 2 weken heb ik ook de Satio en ik ben erg blij met het toestel alleen heb ik tot zover 2 vragen.
1 Ik heb de snelkoppeling onder de linkertoets ingesteld op menu, nu wil ik hem eigenlijk weer instellen op "niets"maar ik kan die optie niet vinden in het menu....

2 Als ik foto's maak met geotagging aan waar vind ik dan die informatie weer terug? Niet bij de eigenschappen van de foto iig.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169593

Heb al een tijdje niet meer gepost/gelezen in dit topic. Ik heb de satio nu een half jaar, en enige conclusie die ik kan trekken is dat ik me er ongelooflijk aan erger en hoe ongelooflijk frustrerend het is dat het gewoon nooit doet wat het moet doen. De (hele goede) camera gebruik ik bijna nooit, omdat ik weet dat die dan waarschijnlijk toch hangt of gewoon niet doet wat ik wil doen. Symbian is een ongelooflijk K*T besturingssysteem dat gewoon van geen meter werkt.

Ik krijg komende week een iPhone, en wat kijk ik daar naar uit. Gewoon lekker kunnen internetten, applicaties beschikbaar, en gewoon een toestel dat werkt. Heerlijk.

Iedereen die zit te twijfelen om dit toestel te nemen, NIET DOEN! Ga lekker voor de iPhone of een android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar ben ik het mee eens, ik krijg mijn satio nu gerepareerd terug gestuurd, als ik m binnen heb zet ik m te koop. nooit meer sony ericsson voor mij! gewoon echt niks werkt, dat ze deze telefoon ZO verkopen snap ik gewoon niet.

niet slim voor mijn verkoop, maar:
koop de satio niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i Love mn Satio! O+

4 maanden, geen vastlopers gehad en alles werkt zonder problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 04-05-2010 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Anoniem: 123349 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:25:
i Love mn Satio! O+

4 maanden, geen vastlopers gehad en alles werkt zonder problemen.
Same here :) Camera werkt ook vrij vlot, is nog geen enkele keer vastgelopen :)

Ik mis enkel een degelijk car-performance app :P

[ Voor 8% gewijzigd door ETzPliskin op 04-05-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik heb een vage probleem sinds kort,als ik msn wil installeren op m'n satio krijg ik het bericht geldigheid certificaat verstreken,weet iemand hoe ik dit op kan oplossen?en het gebeurt bij alle msn versies die ik wil installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-04 13:15
Is er iemand die een Waterpas applicatie voor de satio heeft of weet te vinden?
heb zelf overal gezocht, maar helaas zonder success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:43
soheilmd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:50:
Is er iemand die een Waterpas applicatie voor de satio heeft of weet te vinden?
heb zelf overal gezocht, maar helaas zonder success
Dit is een zeer goede.
http://users.telenet.be/s...h V1.00 S60v5 Signed.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
Geweldig software.
Die is echt nauwkeurig, bedankt man. Maar deze geeft alleen maar aan een ass aan ik zoek een met 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
soheilmd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:04:
[...]

Geweldig software.
Die is echt nauwkeurig, bedankt man. Maar deze geeft alleen maar aan een ass aan ik zoek een met 2
Oeps, ik had de verkeerde er op gezet.
Je moet zoeken achter "Waterlevel"

Ik heb gezocht maar vindt het installatiebestand niet direct terug op me pc.
Als ik het vind zal ik het uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
sn0w13 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:29:
[...]

Oeps, ik had de verkeerde er op gezet.
Je moet zoeken achter "Waterlevel"

Ik heb gezocht maar vindt het installatiebestand niet direct terug op me pc.
Als ik het vind zal ik het uploaden.
Nou verkeerd was het niet, het heel leuk programmetje. Bedankt. ;)
heb inmiddels op een duitse site gevonden wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Weet iemand of er nog emoticons ondersteuning komt in bijvoorbeeld de sms functie? Vind het heel jammer dat het nu niet ondersteunt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Henkpaulus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:20:
Weet iemand of er nog emoticons ondersteuning komt in bijvoorbeeld de sms functie? Vind het heel jammer dat het nu niet ondersteunt word.
Ik hoop dat Sony Ericsson emoticons op de volgende update ondersteund gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 11:31
Vraagje. Kan je contactlijst en berichten overzetten van een C902 naar deze Satio?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 22-05 14:21

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik krijg na maanden van gesoebat eindelijk volgende week mijn Satio. Wat ik nu al weet (na eerder een G900 gehad te hebben):

• Als je hem volledig als smartphone wil gebruiken, ben je beter af met een iPhone of Android; Symbian is gewoon zwaar verouderd en gaat je dan enorm ergeren;
• Als je een telefoon met een goede camera wil, én smartphone functionaliteit tot op zekere hoogte, kun je eigenlijk niet anders dan een Satio nemen.

Ik had zó een iPhone gekocht, ware het niet dat de camera daarvan zuigt. En er is afaik nog steeds geen andere smartphone met een goede camera. De Vivaz en andere SE's zijn ook geen optie; niet vanwege het ontbreken van een flits (Xenon of niet, de flits in een compact camera of telefoon is gewoon altijd vrij waardeloos) maar vanwege het ontbreken van een bescherming voor de lens. Ik heb telefoons altijd in mijn broekzak: dan gaat de lens krassen, en binnen een half jaar is de camera onbruikbaar.

Symbian ken ik al (weliswaar UIQ, maar dat is enigszins "same difference") en ik weet wat er irritant aan is. Maar dat boeit me niet zo, zolang ik een goede browser heb, virtueel toetsenbord, en Skype (cq Fring) ben ik klaar met de smartphone functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
Ik heb sinds paar dagen dat het geluid wegvalt., niet het geluid tijdens een gesprek maar het afspeel geluid, ringtone geluid, video geluid, muziek geluid....
dan moet ik de telefoon even herstarten en dan doet deze het weer, iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
een soft reset (fabriks instellingen) heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
ff weer een update:

er is een nieuwe update uit voor de satio: de R2A006
deze firmware is niet te hacken.... tenzij:

kopieer eerst rompatcherplus op je geheugenkaart
dan van alles backup maken! haal je geheugenkaartje daarna uit je mobiel
dan op fabrieksinstelling zetten *#7370# (doet dit tweemaal)
dan helloox installeren (de signed versie waarmee je vorige firmware ook goed gehacked was)
helloox uitvoeren
gsm uit
dan update uitvoeren via SEUS
eerste optie kiezen !!!! (niet de tweede want dan kan je je gsm niet meer hacken !!!)
gsm aandoen
geheugenkaart erin
via bestandsbeheer rompatcherplus naar e: uitvoeren

Klaar, je phone is nog steeds gehacked en je hebt alle voordelen van de nieuwe firmware. De problemen met de cam zijn trouwens met de nieuwste firmware opgelost (ik moest bij de vorige firmware steeds de gsm resetten.

als je per ongeluk je firmware reeds hebt geupdate met de verkeerde optie zit er niets anders op om te wachten op de nieuwe helloox, of via een heel ingewikkelde weg SEUS te foppen waarbij je kans loopt dat je een vreemde taal met een slechte ontvangst bereik krijgt, of je moet via davinci de boel weer terugzetten (kost 10 euro) naar de vorige firmware en dan de stappen opnieuw uitvoeren.

Succes, de satio is weer toppie met de gehackte R2A006 en je kan weer alles zonder certificaatgedoe op je satio installeren !!!

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 20-05-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik vind het zelf een hele gedoe om Satio te hacken,Ik doe gewoon de apps & games zelf signen en daarna installeren en dat vind ik maknkelijker e werkt ook nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
hoe kan je de satio updaten met adobe flash lite 3.1 (in de laatste firmware is versie 3.0 geinstalleerd) Ik vermoed dat met versie 3.1 youtube veel beter is, vind hem nu wat korrelig en zeker niet te vergelijken met de i8000 (windows mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
danda schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 04:13:
hoe kan je de satio updaten met adobe flash lite 3.1 (in de laatste firmware is versie 3.0 geinstalleerd) Ik vermoed dat met versie 3.1 youtube veel beter is, vind hem nu wat korrelig en zeker niet te vergelijken met de i8000 (windows mobile)
Dat kan dus niet want je hebt een licence van Flash Lite nodig...
Hier meer info:
http://www.adobe.com/products/flashlite/faq/

Hebben jullie nog handige apps/games die goed op de satio werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rally Master pro!

Even in google tikken en je vind hem. Ziet er echt supersmooth uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik heb de volgende HD games op m'n satio geinstalleerd:

SSX3 HD
Let's Golf HD
Ferrari HD
Dance Fabulous HD
Creebies HD
Super Monkey Ball (2D / HD)
Asphalt 4 HD
Need For Speed Shift (Java / HD)
Rally Master Pro HD
Miami Nights 2(sims achtige spel)
Prince of Persia HD
Bubble Bash HD
Block Breaker 2 Deluxe HD

Ken je nog meer HD games voor de Satio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kom je aan al die games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
"kopen" natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Nee allemaal gedownload op Se-Satio.co.uk,je moet alleen wel zelf de games signen maar daarna werkt het perfect.En Miami Nights 2 is trouwens een verslavend spel,het is bijna hetzelfde concept als The Sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 12:32
Mijn telefoon sinds kort niet meer bij binnenkomende smsjes. Profielen staan allemaal goed ingesteld (fabrieksinstellingen), maar hij trilt in geen enkel profiel. Resetten naar fabrieksinstellingen helpt niet. In eerste instantie werkt het wel, maar ik wil 'm niet op profiel Normaal hebben staan, en na het wijzigen gaat het fout. De firmware opnieuw erop zetten werkt ook niet goed genoeg... heeft iemand enig idee hoe het opgelost kan worden? Bij inkomende oproepen en nieuwe email trilt-ie wel gewoon...

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
danda schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:23:
ff weer een update:

er is een nieuwe update uit voor de satio: de R2A006
deze firmware is niet te hacken.... tenzij:
ik dacht dat het R2AK006 was...

ik lees hier dat er in de laatste firmware een mogelijkheid is bijgevoegd om m berichten als conversaties te bekijken, heeft iemand het al gevonden?

een vraagje: ik zie hier dat er TV-out kabel in de doos zit, hadden jullie hem ook erbij zitten?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
@ businka19

2 x ja, zit een tv-out kabel bij en in die update zit de optie conversatie (is al een oude update, alleen nu ook beschikbaar tmobile/vodafone firmware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
dez1983 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:13:
@ businka19

2 x ja, zit een tv-out kabel bij en in die update zit de optie conversatie (is al een oude update, alleen nu ook beschikbaar tmobile/vodafone firmware)
Thanx for the reply DEZ1983

in mijn verpakking zat namelijk geen TV-out kabel en als ik deze unboxing bekijk zit er ook geen TV-out kabel bij. Verschilt het dan per land? Mijn Satio is gewoon Nederlands.

Wat betreft de conversatie optie, kan je even de stappen aangegeven om erbij te komen, ik zie het namelijk echt niet staan. gevonden

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Bij de mijne (Belgie) zat er ook geen TV-out kabel bij, enkel een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
oh, bij dus wel, via lokale gsmwinkel gekocht: zonder simlock, duitse taal ingesteld (wellicht duitse sending?).

Trouwens heeft iemand het probleem dat de tijd steeds (langzaam) achterloopt? Ik kan nu elke week de tijd opnieuw instellen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
dan zal het wel idd duitse zedning zijn geweest...

ik merk niets van het achterlopen van de clock. maar wordt de tijd niet bijgesteld tijden het syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien tof voor sommige mensen, SPB mobile Shell is ook te gebruiken op de Satio. Deze maakt net als Sony , een eigen schill van de homescreen. Zie http://www.spbsoftwarehou...ian-software/mobileshell/ For info! Je kan ook een Trail downloaden welke nu ook op de mijne staat en ik moet zeggen dat het onmundig smooth werkt! Of ik het ga aankopen weet ik niet en of het beter is als de Sony schill ook niet maar hij is iig best flashy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
dez1983 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 03:39:
Tip2:Voor de mensen die gaan updaten (en voor schone installatie kiezen). Maak eerst een back-up op je geheugenkaartje via bestandsbeheer -> backup . Zo krijg je naderhand weer alle instellingen (incl apps) en smsjes snel terug.

Tip2:hotmail instellen? Ga naar berichten -> opties -> instellingen -> e-mail -> mailboxen -> opties -> nieuwe mailbox. Als gebruikersnaam wel je volledige e-mailadres intikken ... et voila. De rest gebeurt vanzelf.
hey dez1983, dit is wel een hele goede tip, jammer dat ik hem achteraf lees 8)7

Hier is overigens antwoord van SE op mijn email naar aanleiding van het verdwijnen van alle instellingen en applicaties na firmware update en het back-up terugzetten via PC Suit:

Vraag: Hallo,

ik heb laatst software van mijn telefoon updated. Daarvoor heb ik een back-up gemaakt van alle bestanden op mijn telefoon en mijn geheugenkaart. Na het updaten heb de back-up teruggeplaatst. Helaas bleek dat alleen contacten, calender entries, notes, favorieten en foto's teruggezet werden. Mijn instellingen en geinstalleerde applicaties waren verdwenen. Secundaire terugzetting van back-up heeft niets uitgemaakt. Ik heb wel alle bestanden in de back-up aangevinkt. Mijn vraag is: wat doet de back-up precies? Zal ik mijn instellingen en applicaties telkens zelf terug moeten zetten na een software update? het is namelijk nogal wat werk.

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Antwoord: Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Alles wat u beschrijft,(contacten,agenda etc) zitten inderdaad in een back-up.
Maar het is niet mogelijk om aplicaties en instellingen mee te nemen in een back-up.

Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met het Sony Ericsson Contact Center. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonyericsson.com/nl ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interesante content.

U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com.

Het ticket-id in het onderwerp van deze e-mail is uitsluitend bedoeld voor vragen die direct te maken hebben met deze case.

Met vriendelijke groeten,

Een medewerker
Sony Ericsson Contact Center Netherlands

Stelletje pannenkoeken daar! Ik vond het al zo ongeloofwaardig dat een smartphone zoiets simpels niet kan doen, was met mijn Nokia's met dezelfde OS en ook OS versie nooit een punt. Het klopt misschien wel dat het met back-up via pc suite niet lukt maar denk dan even verder en zeg dat het wel mogelijk is met een back-up op je geheugenkaart :(

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 13-01-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Anoniem: 123349 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:05:
Mischien tof voor sommige mensen, SPB mobile Shell is ook te gebruiken op de Satio. Deze maakt net als Sony , een eigen schill van de homescreen. Zie http://www.spbsoftwarehou...ian-software/mobileshell/ For info! Je kan ook een Trail downloaden welke nu ook op de mijne staat en ik moet zeggen dat het onmundig smooth werkt! Of ik het ga aankopen weet ik niet en of het beter is als de Sony schill ook niet maar hij is iig best flashy!
Ik heb hem gratis gedownload,werkt erg goed voor de Satio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassie113
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04 14:05
edit: probleem is opgelost

[ Voor 85% gewijzigd door cassie113 op 02-07-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 18-05 08:37

icecreamfarmer

en het is

He weet iemand hoe je de camera werkend kan krijgen in externe programma's, want zowel met Nokias antwoord op layar als fringe werkt het niet. Hij krijgt de camera niet geopend

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 12:32
Heb sinds kort een bluetooth stereo headset (MW600). Als ik met de headset de mediaplayer aanzet en daarna geen bereik meer heb (accu leeg, te grote afstand of ik zet 'm gewoon zelf uit) dan speelt de mediaplayer gewoon door. Is daar nog iets aan te doen dat de mediaplayer stopt als de headset wordt uitgeschakeld?

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf maar moeite houden met internet. En met name e-mail gebruik op de Satio.
Op een blackberry iphone etc krijg je gewoon een melding als er een nw e-mail is. Op de Satio heb ik dit vooralsnog nog niet voor elkaar gekregen. Ik heb een continu online abo dus de kosten boeien niet. Hoe kan ik continu online blijven en makkelijk een check op e-mail doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 06-05 23:17
Opties al bekeken? Als het goed is kan je een controle interval instellen. En dan nog melding type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 18-05 08:37

icecreamfarmer

en het is

Dimiz schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:19:
Opties al bekeken? Als het goed is kan je een controle interval instellen. En dan nog melding type
verder roadsync gebruiken voor push mail

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367938

Hallo, ik ben een echte noob in de gsm stuff 8)7 :P
Nu had ik een vraag, ik heb namelijk een satio aangekocht maar er staat een vodafone firmware op.
Ik lees van jullie dat deze niet zo goed is enzovoort...
Als ik bij mijn instellingen ga kijken zie ik staan:
Softwareversie:

R1CA037
Datum software versie 29-11-09
Aangepaste versie R1BA028

Ik had ook gelezen dat ik dit toestel kan DEbranden door davinciTeam is dit de moeite bij de versie van software die ik nu heb of gewoon deze versie houden? En hoe gaat het dan in zijn werk?
Alvast Heel hartelijk bedankt!
Ik zie ook dat het topic al onder een laagje stof ligt dus hopen dat ik het hierbij ervan onder haal :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367938

Vergeten te vragen, moet ik dan bij davinci SatioS1Open kiezen als toestel?
En kan ik dan later kiezen voor een nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgensmij valt dit nog helemaal binnen de regels,

Raafat heeft onmundig toffe "mods" voor de Satio gemaakt. hierbij wordt hij een heel stuk sneller en zitten er de nieuwe flashhomescreens etc van de Vivaz in. zie http://ihack3r.blogspot.c...oro%20Modification%20Pack

Probleem is dat je je firmware moet downgraden en hier kom ik na het lezen van vele tutorials compleet niet uit. Iemand die dit al met succes gedaan heeft, en me/ons hiermee zou kunnen helpen?

EDIT

En gelukt!! Voor iedereen die van een beetje knutselen houd, en graag meer uit zijn telefoon wil halen, Doen!! Telefoon is een stuk sneller en de homescreen is perfect!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 21-08-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dez1983 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 03:39:
Tip2:Voor de mensen die gaan updaten (en voor schone installatie kiezen). Maak eerst een back-up op je geheugenkaartje via bestandsbeheer -> backup . Zo krijg je naderhand weer alle instellingen (incl apps) en smsjes snel terug.

Tip2:hotmail instellen? Ga naar berichten -> opties -> instellingen -> e-mail -> mailboxen -> opties -> nieuwe mailbox. Als gebruikersnaam wel je volledige e-mailadres intikken ... et voila. De rest gebeurt vanzelf.
Als ik ga naar berichten >>opties>>instellingen>> krijg ik geen keuze e-mail??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na update kan ik niet meer vinden hoe ik naar mijn sd kaartje kan gaan?? Wat is het pad daarnaar toe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]masterboy56 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:58:
[...]

Ik heb hem gratis gedownload,werkt erg goed voor de Satio.
/quote]

Kun je vertellen hoe je het moet installeren. Ik krijg het niet voor elkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is gelukt
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste