Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/1911/idoupk3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12350743644043/Sony-Ericsson-Idou.jpg

Inleiding

Sony Ericsson heeft op het NWE in Madrid zijn nieuwe High end phone met de code naam Idou geïntroduceerd.

De Idou heeft genoeg noemenswaardige dingen aan boord om zich High end te mogen noemen.
Een groot Touchscreen (3,5inch) maakt de telefoon perfect voor het kijken van films. De interface van de Inou is ronduit indrukwekkend snel te noemen. In een oogwenk start je een film op en sluit je hem net zo snel weer af om een seconde later een dia show te starten of een nummer te beluisteren. Verder heeft Sony Ericsson ook oog gehad voor de verfrissende interface. I.p.v de traditionele 3×4 interface is nu gekozen voor de misschien wel bekende PSP en PS3 menubalk,

Verder beschikt deze telefoon over een veel belovende camera (12mp) die ook hoge ogen bij de pers weet te gooien. Naar verwachting zal de Idou de eerste SE telefoon zijn die van QVGA Video recording afstapt en daarmee de concurrentie zal aangaan met o.a Samsung. Verder is er net zo als de C905 WIFI toegevoegd wat het perfect maakt voor streaming van het internet. Met het eerder genoemde grote scherm zal het waarschijnlijk de concurrentie aangaan met de browser van de I phone

Met deze telefoon wilt Sony Ericsson een krachtige telefoon leveren die het beste heeft van zowel de Cyber-shot reeks als de Walkman reeks. Met het strakke design die de Cybershot reeks kent en de hoogstaande oortjes die alleen bij de walkman werd geleverd ontstaat een gouden combinatie die velen zal aanspreken.

de Idou draait op het nieuwe open source Symbian, wat betekend dat er meer dan ooit tevoren zal kunnen worden getweakt

De voorlopige Officiële specificaties zijn

General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 900 / 2100
Announced 2009, February
Status Coming soon. Exp. release 2009, Q3
Size Dimensions 111 x 54 x 15 mm
Weight
Display Type TFT touchscreen, 16M colors
Size 360 x 640 pixels, 3.5 inches
- Accelerometer sensor
Ringtones Type Polyphonic, MP3
Customization Download
Vibration Yes
Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall
Call records 30 received, dialed and missed calls
Card slot microSD (TransFlash)
Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD Yes
EDGE Class 10, 236.8 kbps
3G HSDPA, 3.6 Mbps
WLAN Wi-Fi 802.11 b/g, DLNA
Bluetooth Yes, v2.0 with A2DP
Infrared port No
USB Yes, v2.0
Features OS Symbian OS
Messaging SMS, MMS, Email, IM
Browser WAP 2.0/HTML, RSS reader
Games Yes + downloadable
Colors Black
Camera 12.1 MP, 4256 x 2832 pixels, autofocus, xenon flash, video, video LED flash, secondary VGA videocall camera
- Built-in GPS
- aGPS function
- Camera images geo-tagging, face and smile detection
- Google maps
- FM radio with RDS
- MP3/AAC/MPEG4 player
- Organiser
- Built-in handsfree
- Voice memo/dial
- Java MIDP 2.0
Battery Standard battery
Stand-by Unknown
Talk time Unknown

[ Voor 41% gewijzigd door Jeffrey88 op 08-03-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
http://www.sonyericsson.com/idou/

die dus? Je TS is wel heel karig. Kan je niet wat meer informatie zoeken?

Hmm kan zelf ook weinig vinden. Lijkt een leuk apparaat. Niet echt orginele styling, het OS lijkt leuk te werken.

[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 17-02-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:12

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja het lijkt me leuk om zo wat foto's in de TS te zien en tzt een paar links naar reviews.

Kijk eens naar de volgende 2 topics

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 10

Hebben ongeveer dezelfde opzet. Die zou je ook even kunnen knippen en plakken ;)

Ben persoonlijk wel erg benieuwd naar deze telefoon ter vervanging van mij Diamond.
Kan voor mij iig alleen maar beter worden geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:30
Schopje NBM, hij draait op Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

MarcoC schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:24:
Schopje NBM, hij draait op Symbian.
Welke versie is de vraag. Dacht trouwens dat ze geen symbian gingen gebruiken. Waarom dan niet meteen android erop? Hoewel ik wel moet zeggen dat het er op die paar filmpjes goed uitziet! Een mogelijke opvolger voor mijn G900. ( nog jaar t-mobile :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Symbian S60 gewoon volgens mij.

• 418O2

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Hopen dat hij echt in Q3 aankomt :) dan gaat deze zeker mn k850i vervangen.
Ik ben vooral benieuwd of deze telefoon nog de fast port connector gebruikt ? (Dan kan ik mn speakers blijven gebruiken)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Interessant apparaatje. De combinatie van een cameratelefoon met een "smartphone" (groot touchscreen, non-propietary OS) is wel het type apparaat wat ik graag zie. Zou ook mooi zijn als dit nou de Android-telefoon wordt waar Catch22 naar linkt. Symbian is imo niet bepaald een fijn OS. Volgens mij heeft SE nog niet bevestigd dat deze op Symbian gaat draaien? Ik vind er op de site van SE in ieder geval niets van terug.

Interface ziet er trouwens leuk uit. Ben benieuwd naar hands-on-ervaringen.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Schop naar NBM aangezien hij op Symbian Foundation (een nieuw OS gebaseerd op S60) draait ;)

Heb er even zelf mee mogen spelen en de nodige pics van gemaakt (komt morgen online). Erg leuk toestel en vooral snel. Echter was de software niet compleet dus die snelheid wil nog weinig zeggen :)

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 19-02-2009 17:12 ]

Anoniem: 238652

Hmm.. als dit een Symbian telefoon wordt, zou ik em JUIST wel willen hebben. wil geen WM, maar wel toch McGuider (o.i.d.) erop kunnen gooien

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 08:37

icecreamfarmer

en het is

Hoe kom jij aan die specificaties krijg die op geen enkele andere site gevonden :/ voor mijn gevoel is hij ook dunner.

Maar goed leuke vervanger voor mijn w880i rond oktober twijfel nog tussen de 5800 de n97 en toen ik deze zag deze.

Hij ziet er goed uit

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:16
Ben blij dat deze komt, SE vond ik altijd al een goed merk, heb er prettige ervaringen mee, maar wat ik altijd miste was een combo tussen Cybershot en Walkman. Eindelijk lijkt die gevonden te zijn. Zal wel heel wat kosten straks, maar dan heb je ook wat. Hoop alleen wel dat ze of een goede browser meeleveren, of Opera. De browser van SE op mijn K800i is namelijk bagger te noemen.

MVG, Frank

• frankK800i
(dit is mijn eerste topic ik heb geen ervaring in topics aanmaken, dus verwacht de komende dagen heel wat updates van mijn kant om het er een beetje professioneel uit te laten zien.) o.a de specificaties in het Nederlands, tips zijn welkom
Alle specs overzichtelijker plaatsen, heb ik even snel gedaan in word, kan het wel mailen. PM me maar (kan dat?, heb geprobeerd jouw te PM'en, maar weet bij god niet hoe dat moet

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284683

Mmm, leuk dingetjes en aardige camera. Alleen jammer dat deze op Symbian draait, nee dan blijf ik voorlopig toch nog even met mijn Sony-Ericsson XPERIA X1 rondlopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Anoniem: 284683 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 00:22:
Mmm, leuk dingetjes en aardige camera. Alleen jammer dat deze op Symbian draait, nee dan blijf ik voorlopig toch nog even met mijn Sony-Ericsson XPERIA X1 rondlopen ;).
Jammer dat die op 6.1 draait, en een beetje een teleurstellende camera heeft. Voor de rest geweldig toestel

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
zero_cool89 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:46:
Hopen dat hij echt in Q3 aankomt :) dan gaat deze zeker mn k850i vervangen.
Ik ben vooral benieuwd of deze telefoon nog de fast port connector gebruikt ? (Dan kan ik mn speakers blijven gebruiken)
Op deze foto wel

http://images.google.nl/i...6hl%3Dnl%26lr%3D%26sa%3DN

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Pics zoals beloofd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12350743644043/Sony-Ericsson-Idou.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12350742923667/Sony-Ericsson-Idou.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12350743745482/Sony-Ericsson-Idou.jpg

De rest kun je onder de link vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 284683 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 00:22:
Ik heb nu ook een Xperia, maar als ik de keuze zou hebben tussen de Xperia of de Idou dan zou ik (afgaande op de specs) zeker voor de Idou kiezen. Lijkt me een stabielere en snellere gsm en er zit waarschijnlijk ook wel een betere camera in.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
iig een beter OS :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Leuk speelgoed. Welk type batterij gaan ze gebruiken, en hoe lang gaat ie mee? Ik ben benieuwd of daar al wat meer over bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/gizmodo/2009/02/megs.jpg

So true :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Hét grote mankement van camphones, imo. Prima foto's (naar mijn -niet veeleisende- mening), maar zodra er ook maar iets minder licht is mislukken de foto's. Zou mooi zijn als SE ook daar aan zou werken. Maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RoD schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:42:
Inderdaad. Hét grote mankement van camphones, imo. Prima foto's (naar mijn -niet veeleisende- mening), maar zodra er ook maar iets minder licht is mislukken de foto's. Zou mooi zijn als SE ook daar aan zou werken. Maar dat zal wel niet.
Het licht is niet eens het grote probleem, laat ze maar eerst is werken aan een lens. Gister wat over dit onderwerp geschreven:
LG heeft op het Mobile World Congress bevestigd dat het nog dit jaar een 12-megapixeltelefoon wil gaan lanceren. Hiermee wil de producent Sony Ericsson aftroeven.

Bij monde van Jeremy Newing, hoofd van marketing bij LG in Engeland, heeft LG naar buiten gebracht dat het dit jaar nog met een eigen telefoon zal komen die over een 12-megapixel fotosensor zal gaan beschikken. Volgens Newing kan LG het zich niet veroorloven om niet mee te doen met de megapixelrace en daarom kunnen we in de nabije toekomst al een directe concurrent verwachten van de Sony Ericsson Idou. Newing weet ook te melden dat de megapixelrace rond de 12 megapixels wel ongeveer afgelopen zal moeten zijn aangezien het dan niet meer gaat om de megapixels maar om de lenzen die in de toestellen verwerkt zitten.

De lenzen van de huidige generatie telefoons zijn goedkoop en slecht te noemen. Ook het inzoomen gebeurt nog te vaak digitaal terwijl optische zoom veel beter is voor de kwaliteit van de geschoten foto. Volgens de manager moet in dit onderdeel nog een grote slag geslagen worden en daarom zal de oorlog langzaam maar zeker verschuiven van megapixels naar lenzen. De verwachting is dat LG pas in Q4 met de eerste 12-megapixeltelefoon naar buiten zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DaannO schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:51:
[...]

Het licht is niet eens het grote probleem, laat ze maar eerst is werken aan een lens. Gister wat over dit onderwerp geschreven:

[...]
Tsja, dat ook.. maar ik merk zelf vooral de beperkingen van weinig licht. Als ik foto's neem met slecht licht valt er namelijk nauwelijks nog uit de foto op te maken wat er op staat. Verder ben ik persoonlijk niet zo veeleisend, en ik denk dat dat ook voor de gemiddelde consument geldt. Cameraphones maken met goed licht -over het algemeen- toch vrij toonbare foto's (zolang je er geen posters van gaat maken).

Duidelijk is wel dat die hele megapixelrace puur marketing is, en we er vrij weinig aan hebben. Gelukkig zegt LG zelf al dat het wel op zal houden. Ik kijk er naar uit.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 21-02-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RoD schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:54:
[...]

Tsja, dat ook.. maar ik merk zelf vooral de beperkingen van weinig licht. Als ik foto's neem met slecht licht valt er namelijk nauwelijks nog uit de foto op te maken wat er op staat. Verder ben ik persoonlijk niet zo veeleisend, en ik denk dat dat ook voor de gemiddelde consument geldt. Cameraphones maken met goed licht -over het algemeen- toch vrij toonbare foto's (zolang je er geen posters van gaat maken).

Duidelijk is wel dat die hele megapixelrace puur marketing is, en we er vrij weinig aan hebben. Gelukkig zegt LG zelf al dat het wel op zal houden. Ik kijk er naar uit.
Op zich de standaard flitsers die op DSLr's meegeleverd worden is niet alles. Tot max 4 meter kun je er prima mee uit de voeten maar daarna heb je gewoon een grote flits nodig die je op je cam schroeft, daar zal een telefoon dan ook aan moeten geloven willen we die kant op gaan. Tot slot meet een flits op een DSLr ook hoe hard en lang hij moet flitsen, telefoon flitsers hebben dat nog totaal niet waardoor de kwaliteit altijd wisselvallig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vind 't een zeer mooie device qua specs en SE-foto's..
Als ik de foto's van DaannO dan ziet vind ik 'm weer beetje cheapass uiterlijk hebben met dat zwarte plastic..

Ik mag over 6 maandjes weer verlengen en er zullen wel meer mooie devices uitkomen in die tijd, maar zoals het er nu naar uitziet vind ik deze 'Idou' wel een goede kanshebber! SE vind ik persoonlijk een zeer goed merk, alleen het Symbian staat me niet echt aan.. Heb dat gehad op m'n SE G900 en vond dat vrij traag aandoen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De Idou is nog lang niet uit, het getoonde toestel is een demonstratie van een prototype. In mei wordt hij pas officieel aangekondigd, dus ik denk dat hij pas in de herfst van 2009 in de winkels ligt.

Ten tweede is het OS van de SE G900 UIQ3, een aangepaste versie van Symbian wat door SE gebruikt werd. Niet echt te vergelijken :) . Daarnaast is de snelheid van een OS afhankelijk van een hele hoop dingen. Zo is de Nokia E71 bijv. bloedsnel met Symbian, terwijl er ook genoeg Nokia toestellen aan te wijzen zijn die erg langzaam zijn met Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat klopt uiteraard helemaal! Maar toch heb ik 'n gevoel van 'hmm Symbian Symbian.. staat me niet echt aan'
Ook als is 't 'n totaal andere versie die idd helemaal top kan werken.. Maar we wachten 't allemaal maar af!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272481

Sony Ericsson Idou moet voor de zomer in de winkels liggen. Besturingsysteem is Symbian S60 alleen dan een beetje aangepast door sony ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Dat Symbian S60, heeft dat ook mogelijkheden om bijv. office documenten, of pdf'jes te lezen? Denk persoonlijk dat dit toestel een geniaal idee, of een flop kan worden, afhankelijk v.d. software

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

frankK800i schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:20:
Dat Symbian S60, heeft dat ook mogelijkheden om bijv. office documenten, of pdf'jes te lezen?
Daar is wel software voor ja. Zie bijvoorbeeld Quickoffice. Daar moet je overigens wel voor betalen. Overigens is er best het een en ander met Google te vinden.
Denk persoonlijk dat dit toestel een geniaal idee, of een flop kan worden, afhankelijk v.d. software
Dat is wel een heel algemene nietszeggende uitspraak natuurlijk :P Software speelt natuurlijk altijd een belangrijke rol. De hele telefoonervaring valt of staat ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het is alleen maar de software. Ik zie niet wat er geniaal kan zijn aan een ontwerp, kan hoogstens heel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
RoD schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:25:
[...]

Daar is wel software voor ja. Zie bijvoorbeeld Quickoffice. Daar moet je overigens wel voor betalen. Overigens is er best het een en ander met Google te vinden.

[...]

Dat is wel een heel algemene nietszeggende uitspraak natuurlijk :P Software speelt natuurlijk altijd een belangrijke rol. De hele telefoonervaring valt of staat ermee.
Uiteraard ben ik na deze geniale opmerking even wat 'dingen' in een hokje gaan plaatsen

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174427

Ik vraag me vooral af wat dit ding kan met betrekking tot de video recording? Word het net zoals de samsung omnia HD dus HD video recording of moeten we het met wat minder doen?

Ik vind die HD video recording toch wel het grote pluspunt van de samsung, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 11-10-2024
Wellicht oud nieuws maar hij staat aangekondigd op de website van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 174427 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:14:
Ik vraag me vooral af wat dit ding kan met betrekking tot de video recording? Word het net zoals de samsung omnia HD dus HD video recording of moeten we het met wat minder doen?

Ik vind die HD video recording toch wel het grote pluspunt van de samsung, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk ;)
Als ie in HD op kon nemen zou het wel vermeld worden denk ik. Zoiets is natuurlijk wel een redelijk selling point, aangezien het nauwelijks voorkomt. Ik zou er dus niet op rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Laatste weken heb ik het net te druk gehad om nog veel te internetten, daarom heb ik het topic al lang niet meer aangepast.

@ Frank K800i. Ja PM ?? dat is een hele goede, ik heb me dood gezocht maar kan het nergens vinden. Je mag me ook Mailen als je wilt je-f@hotmail.com bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Leuk weetje:

Idou betekent in het grieks: word gezien! :P

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Geniale telefoon! Nog 2 mooie foto's ervan gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.sk/Files/obrazky/2009/testy/SEIdou/20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.sk/Files/obrazky/2009/testy/SEIdou/18.jpg

Rest van de foto's + een hands on op:
http://www.mobilmania.sk/Mobilnetelefony/AR.asp?ARI=11070

Software ziet er naar mijn idee niet bepaald hoopgevend uit.. Maar het is nog een prototype dus ik ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-05 13:20
help, nog altijd die waardeloze connector, dat was voor mij al de 1e reden om na 3 SE's toch maar van SE af te stappen. Laden, usb overdracht en de headset hadden na een jaar al erg veel moeite om goed te werken...
Ben daarom nu ook heel erg tevreden over de gescheiden normale usb, headphone en lader aansluiting van mijn nokia N82.

Verder lijkt het iig een leuke telefoon, maar die waardeloze connector is voor mij al de 1e reden om dit toestel niet te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-05 15:53
vandaag een dummy vastgehad op de productvoorstelling, wel netjes, maar omdat de afrondingen onderaan zitten voelt de gsm toch wel 'dik'...

ik heb het persoonlijk ook gehad met SE, na 5 jaar trouwe fan geweest te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik vind hem wel erg lomp overkomen op die foto's. Dik, groot, lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284443

Hier nog wat foto's: Spam.

Vind het persoonlijk echt een prachtig toestel, het ziet er echt gelikt uit.

En misschien ook nog interessant: Spam.

[ Voor 40% gewijzigd door DaannO op 13-04-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het design ook zeeer geslaagt! Heerlijk strak in lijn met de andere toestellen. Dat hij wat dik aanvoelt is voor mij een + punt. Heb de Viewty gehad maar die vond ik echt te dun. Ik heb liever wat in mn handen..

Heb alleen zo'n slecht gevoel bij "Symbian". Iemand die hier duidelijkheid of iets over kan geven want je hebt s60? maar dit is dan weer een ander?.. Ik snap het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

de D700 heeft ook 12,1MP sensor ;)....

Maar wel waar. heb liever een 3MP die ook gewoon in het "donker" (of iig in minder licht) lekker schiet dan 12.1 wat alleen maar ruis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
MarcoC schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:51:
Ik vind hem wel erg lomp overkomen op die foto's. Dik, groot, lomp.
Groot? Ja, maar dat is bijna elk toestel tegenwoordig. Je kan namelijk geen 3.5'' scherm op een telefoon krijgen die niet die afmetingen heeft ;) Dik en lomp vind ik reuze meevallen. Na de 'dun en klein' hype zijn we nu overgegaan naar 'wat groter en een stuk beter' tijdperk.
Anoniem: 123349 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:56:
Ik vind het design ook zeeer geslaagt! Heerlijk strak in lijn met de andere toestellen. Dat hij wat dik aanvoelt is voor mij een + punt. Heb de Viewty gehad maar die vond ik echt te dun. Ik heb liever wat in mn handen..

Heb alleen zo'n slecht gevoel bij "Symbian". Iemand die hier duidelijkheid of iets over kan geven want je hebt s60? maar dit is dan weer een ander?.. Ik snap het niet meer :P
Ik denk als ik af ga op de foto's dat dat Symbian wel even wennen zal worden, maar toch wel goed gaat werken.
Pat-Skim schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:05:
[...]

de D700 heeft ook 12,1MP sensor ;)....

Maar wel waar. heb liever een 3MP die ook gewoon in het "donker" (of iig in minder licht) lekker schiet dan 12.1 wat alleen maar ruis is.
Uiteraard, nu maar hopen dat dit toestel ook in het donker goed fotografeert. Mijn K800i vind ik het persoonlijk wel goed doen in het donker.
jakob schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:02:
vandaag een dummy vastgehad op de productvoorstelling, wel netjes, maar omdat de afrondingen onderaan zitten voelt de gsm toch wel 'dik'...

ik heb het persoonlijk ook gehad met SE, na 5 jaar trouwe fan geweest te zijn...
Onderbouwing? (Over SE-Fan)
rjvisje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:17:
help, nog altijd die waardeloze connector, dat was voor mij al de 1e reden om na 3 SE's toch maar van SE af te stappen. Laden, usb overdracht en de headset hadden na een jaar al erg veel moeite om goed te werken...
Ben daarom nu ook heel erg tevreden over de gescheiden normale usb, headphone en lader aansluiting van mijn nokia N82.

Verder lijkt het iig een leuke telefoon, maar die waardeloze connector is voor mij al de 1e reden om dit toestel niet te nemen.
Ik weet niet wat er dan mis was met jouw connector, maar de mijne werkt na 1.5 jaar nog goed. Uiteraard maak ik de contactjes op m'n telefoon wel af en toe schoon. Als het toestel altijd in je broekzak zit, en je hem gewoon gebruikt,d zal dat ook vies worden.

[ Voor 10% gewijzigd door frankK800i op 25-03-2009 14:36 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Anoniem: 284443 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:48:
Hier nog wat foto's: http://www.gsmtest.be/son...ny-ericsson-kokoro-fotos/

Vind het persoonlijk echt een prachtig toestel, het ziet er echt gelikt uit.

En misschien ook nog interessant: http://www.gsmtest.be/rev...een-kritisch-oog-bekeken/
Hier even een impressiefoto:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmtest.be/wp-content/uploads/2009/03/se-idou-kokoro5.jpg

Sorry voor dubbelpost, zag het te laat

P.S. Fijn dat er weer wat leven zit in dit topic!

[ Voor 7% gewijzigd door frankK800i op 25-03-2009 14:38 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Laatst online: 16-05 13:20
had mijn w810i altijd gewoon in m'n broekzak zitten idd, connector werd behoorlijk smerig en was slecht schoon te krijgen. ook vond m'n headset connector het niet fijn, aangezien dat toch nog een best groot blok is wat door de in mijn ogen: waardeloze manier van bevestigen, erg gevoelig is voor buiging ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

rjvisje schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:47:
had mijn w810i altijd gewoon in m'n broekzak zitten idd, connector werd behoorlijk smerig en was slecht schoon te krijgen. ook vond m'n headset connector het niet fijn, aangezien dat toch nog een best groot blok is wat door de in mijn ogen: waardeloze manier van bevestigen, erg gevoelig is voor buiging ed.
Mijn T610, k700 en w810 heb ik altijd in mijn broekzak gehad en die aansluitingen werken allemaal na meerdere jaren nog prima. Nu moet ik wel zeggen dat de w810 sowieso altijd blijft werken volgens mij. Absoluut het beste toestel van SE de afgelopen jaren! Dus vind dat verder niet echt een reden om deze niet te nemen. Uiteraard kan het bij andere weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
rjvisje schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:47:
Ik weet niet hoe jij hem probeert hebt schoon te maken, maar bij mij pak ik altijd even een satéprikkertje. die zet ik dan in zo'n contactje en dan wrijf ik hem een beetje heen en weer, en hij is weer schoon en hij schittert dan ook weer.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

Hij komt ook in het zilver uit, ziet er ook zeker niet verkeerd uit.
wellicht ook wat minder last van ''vingers'' (vette plekken) op het toestel.

zie hier: Sony Idou Zilver

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Steve79 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:11:
Hij komt ook in het zilver uit, ziet er ook zeker niet verkeerd uit.
wellicht ook wat minder last van ''vingers'' (vette plekken) op het toestel.

zie hier: Sony Idou Zilver

_/-\o_
Mwah, vind zwart toch echt wel een heel stuk mooier

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik trouwens de enige die vind dat het scherm wat laag zit ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Toen ik het toestel in het echt zag vond ik hem op een Viewty lijken en nu op foto's nog steeds. Het OS is wel erg cool overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
DaannO schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:31:
Toen ik het toestel in het echt zag vond ik hem op een Viewty lijken en nu op foto's nog steeds. Het OS is wel erg cool overigens.
Kan je miss wat meer vertellen over het OS? Ik denk dat er nog wel heel wat vragen onduidelijkheden bij mensen in dit OS zijn.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Anoniem: 123349 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:29:
Ben ik trouwens de enige die vind dat het scherm wat laag zit ? :P
Nee, maar wat is hier nadelig/voordelig aan?

Wederom sorry voor dubbelpost 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door frankK800i op 27-03-2009 15:26 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
frankK800i schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:25:
[...]

Kan je miss wat meer vertellen over het OS? Ik denk dat er nog wel heel wat vragen onduidelijkheden bij mensen in dit OS zijn.
Het OS is nog vaag aangezien het Symbian Foundation is dat houd eigenlijk in dat het opensource is voor de deelnemers en dat dus elke deelnemer het zo kan aanpassen dat het nog amper herkenbaar is tov een andere producent die weer een eigen versie zal maken. De mnu's zagen er gewoon erg mooi en donker uit en veel eye candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frankK800i schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:26:
[...]

Nee, maar wat is hier nadelig/voordelig aan?

Wederom sorry voor dubbelpost 8)7
Nou volgemij wel voordelig want het toetsenbord zit normaal ook laag op een telefoon.

Maar ik vind het vooral op de zilvere versie erg opvallen. Alsof het beeldscherm naar beneden is geknalt en je een heel stuk nutteloze ruimte bovenin hebt. Naja het is weer eens wat anders.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
is er al een richtprijs bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
418O2 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:32:
Volgens mij niet

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
418O2 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:32:
Nee, de echte naam is nog niet eens bekend :P Denk dat hij rond de 700 euro zal gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
DaannO schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:56:
[...]

Nee, de echte naam is nog niet eens bekend :P Denk dat hij rond de 700 euro zal gaan kosten.
Waarop baseer je dat?

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:14
Toestel ziet er gelikt uit. Op de video's zie je wel al hinderlijke reflecties door de 'glossy' voorkant + de UI vind ik er tot nu toe erg saai uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De prijs? Aan de specificaties, het wordt een concurrent van de N97 dus hij zal ergens rond het zelfde prijspeil liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
DaannO schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:39:
[...]

De prijs? Aan de specificaties, het wordt een concurrent van de N97 dus hij zal ergens rond het zelfde prijspeil liggen.
Wat anders, dat de naam nog niet bekend is? :P. Persoonlijk vind ik (goh) dat SE eigenlijk elke prijs aan dit apparaat kan geven. Hij mag ook wel nog duurder zijn, omdat het toch echt een fantastisch apparaat is.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
frankK800i schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:49:
[...]

Wat anders, dat de naam nog niet bekend is? :P. Persoonlijk vind ik (goh) dat SE eigenlijk elke prijs aan dit apparaat kan geven. Hij mag ook wel nog duurder zijn, omdat het toch echt een fantastisch apparaat is.
Idou is de projectnaam voor het toestel. Het toestel binnen SE heeft een codename, zoals Philipine en nog zat andere. Voor dit toestel is het de Idou en zodra hij officieel aangekondigd wordt met al zijn specs zal hij een echte marketing naam gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Jij zei: "Nee, de echte naam is nog niet eens bekend"
Waarop ik zei: "Waarop baseer je dat?"
Waarop jij zei: "De prijs? N97 concurrent...."
Waarop ik zei: "Wat anders, dat de naam nog niet bekend is?"

Wat dus geen serieuze vraag was :)

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Uhhhh, laten we die discussie maar even zitten want ik vat t niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
DaannO schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:17:
Uhhhh, laten we die discussie maar even zitten want ik vat t niet meer :P
Ik ook niet. But it was a nice try!

Oké nu weer ontopic verder :)

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284443

Nieuwe video van de Idou: Spam.

Echt wel een toestel om naar uit te zien :-)

[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 13-04-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee welke link die gene boven me stuurde? Hier is een video te zien: http://mobile.mail.ru/video/Sony_Ericsson_Idou-vid.html
Ziet er best smooth uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Anoniem: 123349 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:31:
Geen idee welke link die gene boven me stuurde? Hier is een video te zien: http://mobile.mail.ru/video/Sony_Ericsson_Idou-vid.html
Ziet er best smooth uit 8)
Jammer dat m'n russisch niet zo goed is, maar voor de rest is het een interessante video. Je ziet wat meer over de software, die er in mijn ogen veelbelovend en gelikt uitzag. voor de rest was ik onder de indruk van het scherm, en ook de fotosoftware ziet er goed uit!

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Op veel video lijkt het schrem van plastic
ook erg jammer dat er geen 3,5 mm headphone aansluiting op het toestel zelf zit
Veder een top toestel :D

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 19-04-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

Op deze site nog meer foto's en info. ---> Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Anoniem: 299404 schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:38:
Op veel video lijkt het schrem van plastic
ook erg jammer dat er geen 3,5 mm headphone aansluiting op het toestel zelf zit
Veder een top toestel :D
Heb ik ook niet om m'n k800i. Eerst vond ik dat jammer, maar toen heb ik als 'vervanger' een bluetooth headset gekocht. En het is één van mijn beste aankopen ooit geweest! Thuis plug ik hem gewoon in m'n stereo, en kan ik draadloos muziek uitzoeken en beluisteren!

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 23:20
Het scherm schijnt zelfs een resistive touch screen te worden :( Vind ik toch echt wel een beetje uit de tijd..
Verder ziet het er allemaal geweldig uit.. Hopelijk is de release voor dit toestel daadwerkelijk Q3, veel langer kan ik niet meer wachten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
phreako schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:06:
Het scherm schijnt zelfs een resistive touch screen te worden :( Vind ik toch echt wel een beetje uit de tijd..
Verder ziet het er allemaal geweldig uit.. Hopelijk is de release voor dit toestel daadwerkelijk Q3, veel langer kan ik niet meer wachten ^^
Heeft ook wel weer voordelelen hoor. Handschriftherkenning m.b.v. stylus bijvoorbeeld.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-05 13:33

vandeGerrit

Well, this can't be right

Hier nog een filmpje waarin ook wat van het menu zichtbaar is.
http://www.youtube.com/watch?v=MyIMgy1an5U

Wel vind ik dat het touch nog niet helemaal soepel lijkt te werken, op veel filmpjes moeten ze vaker drukken voordat de telefoon reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
vandeGerrit schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:07:
Hier nog een filmpje waarin ook wat van het menu zichtbaar is.
http://www.youtube.com/watch?v=MyIMgy1an5U

Wel vind ik dat het touch nog niet helemaal soepel lijkt te werken, op veel filmpjes moeten ze vaker drukken voordat de telefoon reageert.
De telefoon reageerde idd niet altijd helemaal goed, maar die man maakt ook gewoon de verkeerde bewegingen. Je zag hem op een gegeven moment duidelijk met z'n duim een centimeter verschuiven, en ja dan gebeurd er wat anders dan als je klikt. De interface vind ik mooi en soepel. Hij lijkt ook foto's snel te laden.

P.S. Hebben jullie ook het idee dat SE met dit soort filmpjes (teasers) ons warm te maken, en om dan uiteindelijk na een tijdje de grand finale: de fotoprestaties te onthullen. Oftewel: dat SE ons expres geen fotoprestaties laat zien?

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-04 10:10

renskoenraadt

Like No Other

Vanavond moet dan maar de dag zijn dat we precieze duidelijkheid gaan krijgen! Ben erg benieuwd naar dit toestel, kom aardig in de buurt van het ultieme apparaat. Jammer van het Symbian OS, het ontberen van de 3,5mm audio jack en het verwachte resistive touchscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 23:20
Sony Ericsson heeft zijn nieuwe telefoons inmiddels aangekondigd. de Idou gaat nu door het leven als Satio. Opvallend dat SE opeens overstapt op het geven van namen aan hun telefoons. Namen die - imho - niet heel erg lekker in de mond liggen.
Voor zover ik kan zien is er aan de specs weinig of niets veranderd. De release moet ergens in oktober gaan plaatsvinden. Hopelijk haalt SE dat dan ook eens een keer..

Helaas nog geen info kunnen vinden, maar het lijkt er inderdaad op dat hij daadwerkelijk een resistief touchscreen en géén 3.5 mm jack krijgt. Wel enigszins teleurstellend.

[ Voor 17% gewijzigd door phreako op 28-05-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Titelfixje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En een hands-on. http://www.youtube.com/wa...YV9yZWxqE&feature=related

Dat ziet er behoorlijk smooth uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 20-05 06:47
Alleen erg jammer dat er geen 3,5mm ingang op zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Nog even linke naar het T.net artikeltje: Klik

Om even te reageren op de megapixeldiscussie die is onstaan bij het nieuwsbericht (en hier ook wel zal ontstaan). Imo kan je beter een 12.1 MP camera op je GSM hebben, en die op 8 MP laten schieten, dan een native 8 MP. Dit omdat je toch betere mogelijkheden hebt, en er bij 12.1 MP echt op de kwaliteit v.d. lens, en ruisonderdrukking en dergelijke gelet zal worden. Dan zou je dus beter een Satio kopen, en die op bijv. 8 MP pic's laten schieten, dan bijv. een LG Renoir.

@ Barzi: 3,5 mm jack INGANG zal je ook niet snel op een GSM vinden hé :+

P.S. Bedankt RoD, heb je snel gedaan!

[ Voor 5% gewijzigd door frankK800i op 29-05-2009 20:02 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Iemand enig idee of op deze OS ook andere navigatiepaketten als Google Maps gaan werken? Liefst TomTom of Sygic McGuider ofzo...

Op de website staat dat hij pas over 6 maand zal komen, dat is wel erg lang voor een telefoon waar nu al zo veel foto's en filmpjes van te vinden zijn (en die dus bijna volledig af is).

Ook ik vind het erg spijtig dat ie geen 3,5mm jack heeft, maar het is de enige aangekondigde telefoon met 12 megapixels (al maakt dat niet veel uit), led-video light, Xenon flash, Wifi, GPS, Touchscreen in 1 toestel. Dus veel mensen (zoals vermoedelijk mezelf) MOETEN het jack-gebrek er maar bijnemen...
Of Nokia/Samsung moesten met een waardig alternatief komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zowel TomTom als Sygic is beschikbaar voor Symbian. Dus waarschijnlijk kun je die gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Mooie eerste indruk! De foto's schijnen goed te zijn, zoals ik al dacht is er dus behalve aan de megapixels ook aan veel andere dingen v.d. cameramodule aandacht besteed. Ik wordt nu toch wel heel lekker gemaakt zeg... Resistief touchscreen schijnt dus ook niet zo'n probleem te zijn. Enige nadeel is dan het ontbreken v.d. 3,5mm jack, maar daar biedt A2DP weer uitkomst voor.

Edit: Op één foto in de gallery staat een pictogram van een TV. Betekend dit dat je digitale TV erop kan kijken?

[ Voor 10% gewijzigd door frankK800i op 02-06-2009 16:34 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Jammer dat er geen mooi toetsenbordje bij zit, want smsen op touchscreen is lame.
Kan ik deze iig van mijn lijstje schrappen en op zoek naar een handzame telefoon met toetsenbord én touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Floris-K schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:38:
Jammer dat er geen mooi toetsenbordje bij zit, want smsen op touchscreen is lame.
Kan ik deze iig van mijn lijstje schrappen en op zoek naar een handzame telefoon met toetsenbord én touchscreen
Qwerty op een touchscreen gaat sneller dan fysiek op een 9-toetserig bordje hoor...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Touchscreen moet je stil staan om te smsen en met een gewoon qwerty en 9-toetsen paneel kan het ook lopend. heb nu zelf de Touch diamond en heb kleine vingers, maar ze zijn te dik voor het volledige qerty toetsenbord. Elke keer met zo'n pennetje smsen is ook niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben ook nooit zo'n fan geweest van touchscreens (heb nu een HTC S740). Het fijnst vind ik nog de toetsen zoals ze op een Palm of Blackberry zitten. Dan kun je met een hand makkelijk SMS-en.

Net het artikel op de frontpage gelezen over de telefoon, dat was allemaal best positief.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Volgens Arnoud Wokke (Redacteur, schrijver Hands-On) zijn er meerdere versies van de BTS-33. Dat betekend dat je als je de batterijduur niet lang genoeg vindt, je een third-party accu met 1200 mAh kan bestellen.

P.S. Knulligheidje van de Nederlandse SE-site, staat nog steeds Idou... (Of is het een aanwijzing dat de naam toch echt Idou wordt?)

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:20
Tunboy schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:38:
Iemand enig idee of op deze OS ook andere navigatiepaketten als Google Maps gaan werken? Liefst TomTom of Sygic McGuider ofzo...

Ook ik vind het erg spijtig dat ie geen 3,5mm jack heeft, maar het is de enige aangekondigde telefoon met 12 megapixels (al maakt dat niet veel uit), led-video light, Xenon flash, Wifi, GPS, Touchscreen in 1 toestel. Dus veel mensen (zoals vermoedelijk mezelf) MOETEN het jack-gebrek er maar bijnemen...
Of Nokia/Samsung moesten met een waardig alternatief komen.
Nokia N97?
Is dit trouwens het zelfde OS als die van de N97, namelijk het Symbian S60 5th edition? Of is dit weer een andere versie van S60?

En is dat wel zo, dat TomTom werkt op een Symbian met interne GPS? Ik dacht namelijk dat dat pakket nog altijd vrij lastig te krijgen is op een Symbian phone, of ik moet wat gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 08:37

icecreamfarmer

en het is

AjaxArena schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:34:
[...]

Nokia N97?
Is dit trouwens het zelfde OS als die van de N97, namelijk het Symbian S60 5th edition? Of is dit weer een andere versie van S60?

En is dat wel zo, dat TomTom werkt op een Symbian met interne GPS? Ik dacht namelijk dat dat pakket nog altijd vrij lastig te krijgen is op een Symbian phone, of ik moet wat gemist hebben.
symbian met sony sausje.
gps van tomtom werkt nog niet daarop.

ik heb trouwens een w880i en de batterij duur van dat toestel is beter dan vele anderen (bijna 500 uur standby) maar dat is dan ook geen smartphone

[ Voor 12% gewijzigd door icecreamfarmer op 03-06-2009 20:58 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik was onlangs mee naar Londen met SE en toen heb ik erg uitgebreid met de Satio kunnen spelen en een lading pics kunnen nemen. Ik was erg tevreden over dat ding en hij is snel :D Nee, dit gaat zeer zeker een topper worden ook al ben ik wel bang dat hij mss iets te laat gelanceerd gaat worden..

[ Voor 15% gewijzigd door een moderator op 18-06-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
DaannO schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:17:
Ik was onlangs mee naar Londen met SE en toen heb ik erg uitgebreid met de Satio kunnen spelen en een lading pics kunnen nemen. Ik was erg tevreden over dat ding en hij is snel :D Nee, dit gaat zeer zeker een topper worden ook al ben ik wel bang dat hij mss iets te laat gelanceerd gaat worden..
Was de ruis erg, of viel het reuze mee? En hoe waren de pic's als je op 9 MP gaat schieten? Goede flitser? Goede video? Goede LED voor video? Hoe is de video afspeelfunctie?

P.S. Je bent miss een beetje overdonderd...

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 18-06-2009 10:36 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
9mp hebben we niet geprobeerd, we gingen voor de volle 12 natuurlijk ;) Daarnaast ging video opnemen soepel en de led hielp niet zo heel veel maar was prima.

Maar hoezo ben ik overdonderd dan?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste