Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
DaannO schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:31:
9mp hebben we niet geprobeerd, we gingen voor de volle 12 natuurlijk ;) Daarnaast ging video opnemen soepel en de led hielp niet zo heel veel maar was prima.

Maar hoezo ben ik overdonderd dan?
Leuk om te horen dat de video ook prima is.

P.S. Waren een beetje veel vragen in twee regels...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

DaannO schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:17:
Ik was onlangs mee naar Londen met SE en toen heb ik erg uitgebreid met de Satio kunnen spelen en een lading pics kunnen nemen. Ik was erg tevreden over dat ding en hij is snel :D Nee, dit gaat zeer zeker een topper worden ook al ben ik wel bang dat hij mss iets te laat gelanceerd gaat worden..
Wat een geil toestel :P

Afgaande op de previews, is er _eindelijk_ een toestel dat snel en vloeiend is, zonder dat je vast zit aan T-Mobile ;) Het ziet er echt goed uit allemaal. Het feit dat hij een dedicated videochip heeft zie ik als een grote plus. Het zou wel vet zijn als je met deze telefoon ook je PS3 kon besturen (die immers ook van Sony is, en waar Sony de graphics van overgenomen heeft).

Ik denk dat ik hem in het zilver neem. Ik heb al eens een design Nokia gehad met een full-metal body, die had ik toen in het zwart. Maar achteraf had ik spijt, omdat zilver toch spectaculairder is. Rood heb ik ook al eens gehad, dus nu wordt het zilver :P

Prijs zal wel zo rond de 600 euro komen te liggen. Ik heb altijd het liefst een 1-jarig abonnementje, maar ik denk niet dat die vlieger hier opgaat.

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 18-06-2009 10:38 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden ze ook zo'n model uitbrengen met Android? Ik wil dolgraag een android-toestel, maar de fotootjes die je ermee maakt zijn echt brak ivm de SE Cybershots mobieltjes. HTC Hero lijkt ook wel cool, maar ja ... de foto's zullen ook wel brak zijn.

Idem bij de iphone... 'k vind de foto's die m'n maat ermee maakt echt slecht ivm met m'n SE K810i.

Symbian lijkt me niet zo'n OS waar je heel wat applicaties voor kunt vinden, laat staan homebrew apps voor kunt maken en op je toestel installeren. Of vergis ik me hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00
Ja, kapitaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw toestel. De belangrijkste criteria: Goede camera, goede MP3 speler en makkelijk kunnen mailen. Daarnaast heb ik een PS3 thuis en zou ik ook best muziek op willen zetten zonder de TV aan te moeten doen.

Dit toestel lijkt in alles te voorzien en dan ben ik best wel bereid om daar wat meer geld voor neer te leggen. Wat ik wel een groot gemis vind, en blijkbaar ben ik daar niet de enige in, is het ontbreken van een 3.5 jack. Zeker op een walkman toestel. Tijdens het snowboarden deze winter heb ik helemaal niets aan die in-ear plugs. Of ik moet op zoek naar een helm met blue-tooth audio pads…

Een ander toestel waar ik in geïnteresseerd ben is de nieuwe Samsung Pixon. (12 MP) Ik vind dat Samsung echter net iets te veel gebreken heeft. Maar deze heeft iig een 3.5 jack adapter en als de prijs meevalt moet die het maar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze wel eens op mogen schieten met het uitbrengen ervan..

Het is dat ik wegsmelt bij het design van SE phones maar de hele mark ligt al vol met toestellen die hetzelfde zoniet betere specs en software hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het ook niet precies, naar mijn inzien word dit absoluut de top van de top. die 12mp en symbian word't helemaal.

al enige ideeën qua release date?

werd gister gebeld door vodafone, ik mag m'n abo verlengen! Mr Vodafone: Wil je misschien een c902?, Ik: "nee dude, daar bel ik nu mee, doe mij een satio"
Gozer aan de telefoon had geen idee waar ik het over had, bah.

kan niet wachten tot deze op de markt komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:05
Videoreview van de Satio bij Youserblog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap. Fabrikanten stappen massaal over op micro-USB omdat wetgevingen dit eisen. Waarom geen USB, 3.5mm headset etc etc. Ze gaan bij SE weer terug in de tijd lijkt het.

Vind het allemaal maar tegenvallen. Ook omdat ze niets extra's gedaan hebben met Symbian wat betreft de UI. Het is een 1:1 kopie welke Nokia gebruikt op de N97 en 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben ook niet zo onder de indruk van het filmpje..
Het standaard scherm met de 3 tabs en de mediaplayer zien er wel goed uit maar zogauw ze het menu in gaan...

Ik heb ook een 5800 in mn hand gehad en het menu is naar mijn idee gewoon verschrikkelijk..Vergeleken met mijn allang over leden Viewty vond ik het een achteruitgang. (kwa IU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Hier zijn foto's te vinden die zijn gemaakt met de Satio. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind ze prachtig!

MVG, Frank

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:24

Steve79

wie weet!?

'Sony Ericsson Satio rond oktober in de winkels'

Klik

Bij Vodafone

400 euro Lijkt mij een super prijs! _/-\o_

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik vraag me af of die prijs wel goed is? 12MP, touchscreen, Symbian? Is wel erg goedkoop. Niet dat het erg is ofzo :P

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:34
frankK800i schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:48:
Hier zijn foto's te vinden die zijn gemaakt met de Satio. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind ze prachtig!
Ja zo zien ze er goed uit. Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als er wat meer tegenlicht is. Krijgt de foto dan een witte waas net als bij mijn G900? Dit vind ik bij de nokia N82 bijvoorbeeld veel beter. En wat doet hij als het donkerder is? Maw wat doet hij als de omstandigheden niet perfect zijn?

Bedankt voor de link trouwens, ik was hier wel benieuwd naar.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Steve79 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:07:
'Sony Ericsson Satio rond oktober in de winkels'

Klik

Bij Vodafone

oeh dat zou mooi zijn

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• frankK800i
Als je de Satio dus nu besteld, en tegelijk zou slim bent om ook even wat printjes van de website van Vodafone te maken, krijg je hem inderdaad voor €400.

MVG, Frank

• kanja316
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 06:21
Heb net met klantenservice gebeld. Toestel was, zoals akgtz al aangaf, niet bekend bij Vodafone HD. Op mijn vraag of het zo kan zijn dat als een toestel bij de release datum duurder blijkt te zijn, ik nog steeds hetzelfde moet betalen als tijdens de bestelling gaf ze aan dat dat klopt. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft. Nu snel even een reservering plaatsen + screenshot :)

[ Voor 6% gewijzigd door kanja316 op 20-08-2009 17:42 ]

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

kanja316 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:28:
Heb net met klantenservice gebeld. Toestel was, zoals akgtz al aangaf, niet bekend bij Vodafone HD. Op mijn vraag of het zo kan zijn dat als een toestel bij de release datum duurder blijkt te zijn, ik nog steeds hetzelfde moet betalen als tijdens de bestelling gaf ze aan dat dat klopt. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft. Nu snel even een reservering plaatsen + screenshot :)
maar wat als de prijs wel klopt?
Overigens gaat je abbo dan ook pas in wanneer je je foon binnenkrijgt

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Hoewel ik voorheen mijn zinnen had gezet op deze telefoon, is dat nu veranderd. Het OS is imo nogal ouderwets als je het vergelijkt met bijv. Android of iPhone OS.

Ik heb altijd al Symbian gehad, maar ik ben het een beetje beu :P Ik zou op dit moment liever voor een Android phone gaan.

NOSIG

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

_Christiaan_ schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:12:
Hoewel ik voorheen mijn zinnen had gezet op deze telefoon, is dat nu veranderd. Het OS is imo nogal ouderwets als je het vergelijkt met bijv. Android of iPhone OS.

Ik heb altijd al Symbian gehad, maar ik ben het een beetje beu :P Ik zou op dit moment liever voor een Android phone gaan.
mee eens echter heeft momenteel alleen htc die dingen

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Volgens mij is de Hero een mooi ding.

NOSIG

• kanja316
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 06:21
De Satio was meer voor mijn GF. 12MP ivm komst van de kleine. On the go shots maken etc. Ik ga zelf voor de Tmobile G1 omdat het tot nu toe de enige android phone is met een fysiek toetsenbord. Betreft hier een overstap dus met nummerbehoud enzo. Zelf heb ik nu een iphone en zij de samsung s8300. De Hero kon ik bij het verlengen van me HI abbo gratis krijgen (1jr) maar een fysiek toetsenbord interesseerd me op dit moment meer. Hoop dat de aanbieding echt is en geen pre-order stunt

[ Voor 7% gewijzigd door kanja316 op 20-08-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
  • Laatst online: 19:17
Weet iemand of het toestel bij Vodafone een simlock heeft? Bij de klantenservice wisten ze me te vertellen dat het niet het geval is als er geen vodafone-logo te zien is. Op de site van Vodafone is echter alleen een foto van de voorkant te zien, vertrouw het dus niet helemaal...

Volvo c40 - Kia EV9 - Mini cooper SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zij het niet weten dan weten wij het ook niet he :) maar ik denk het niet omdat het een los toestel is. Ik heb hem ook besteld voor €400. Als ik nou een creditcard zou hebbe had ik al meteen betaald dan zou ik m zeker voor dat krijgen, want denk niet dat ze na een bestelling de prijs mogen veranderen maar ja heb rembours gekozen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:34:
Als zij het niet weten dan weten wij het ook niet he :)
Ik kom hier (dit forum) ook wel eens mensen tegen die bij vodafone werken... Heb altijd het idee dat de mensen die ik bel bij de klantenservice niet zo veel verstand van toestellen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierke S. schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:10:
[...]

Ik kom hier (dit forum) ook wel eens mensen tegen die bij vodafone werken... Heb altijd het idee dat de mensen die ik bel bij de klantenservice niet zo veel verstand van toestellen hebben.
Ik begrijp het, bestel hem gewoon voor 400 euro ik weet wel zeker dat ie later wat duurder is misschien 100 tot 200 euro duurder maar zoals nu moeten ze het gewoon voor 400 euro geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

1 vraag trouwens heeft de satio ook toegang tot ovi of niet en zo nee is het dan toch mogelijk applicaties voor de n97 op de satio te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
icecreamfarmer schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:31:
1 vraag trouwens heeft de satio ook toegang tot ovi of niet en zo nee is het dan toch mogelijk applicaties voor de n97 op de satio te draaien
Wss zal er PlayNow arena op het toestel zitten van SE zelf :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

heb hem net besteld
met een 1 jarig basis abbo van €27,50 (eerste 6 maanden 50% abbokosten) €247,50
+mobiel internet €114
prijs toestel €41,65
Totaal €403,15.

Ik bel dus voor niets ook wanneer de prijs wel juist blijkt te zijn. _/-\o_
Was alleen vergeten dat ik voor 4 maanden naar het buitenland ga en dan mijn NL abbo waardeloos is |:(

Overigens een paar vragen gaat je abbo dan ook in in oktober (dan verloopt ook mijn vorige abbo bij tmobile)
Zegt Vodaphone het abbo op wanneer je voor nummerbehoud kiest of moet je dat zelf regelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
icecreamfarmer schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:23:

Overigens een paar vragen gaat je abbo dan ook in in oktober (dan verloopt ook mijn vorige abbo bij tmobile)
Zegt Vodaphone het abbo op wanneer je voor nummerbehoud kiest of moet je dat zelf regelen :?
Ja en ja (hem zelf precies dezelfde combi besteld en had exact dezelfde vragen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Pierke S. schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:47:
[...]

Ja en ja (hem zelf precies dezelfde combi besteld en had exact dezelfde vragen...)
Overigens schijnt vodaphone gestopt te zijn met het branden en simlocken van toestellen die bij abbo`s geleverd worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
icecreamfarmer schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:07:
[...]

Overigens schijnt vodaphone gestopt te zijn met het branden en simlocken van toestellen die bij abbo`s geleverd worden _/-\o_
Branden doen ze nog steeds, het verschil is alleen dat ze de toestellen tegenwoordig unlocked leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

DaannO schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:17:
[...]

Branden doen ze nog steeds, het verschil is alleen dat ze de toestellen tegenwoordig unlocked leveren :)
Ik heb het voor het bestellen gelezen op telecomvergelijker maar nu kan ik het nergens meer terug vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
mijn vodafone abbo loopt 5 november af, maar als ik verlengen kies kan ik niet de Satio selecteren :( Leek me een mooie deal. De 27,50 abbo, eerste 6 maanden halve prijs en dat bij een 1 jarig abbo....daarnaast nog 43 euro ofzo bijbetalen.
Vodafone gebeld en ze weten niet hoelang de kortingsactie geldig is. Waarschijnlijk maar tot eind augustus omdat het een zomeractie is. Ook de prijs wist hij niet zeker of ie hetzelfde zou blijven. De medewerker vond het zelf ook goedkoop. Hij denkt dat het een release-actie van sony is, omdat de andere merken zoals nokia, samsung en htc met vergelijkbare toestellen komen. De eerste lichting zou dus goedkoper zijn dan de telefoons daarna.
Maarja ik kan hem niet bestellen :( of ik moet hem lost bestellen :(
Maar zoals eerder gezegd kom ik met het abbo van 27,50 op 403 euro uit, en los is ie al 400 :(

ps. Heeft iemand misschien info over hoelang de batterij het uithoudt?

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 23-08-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:35:
mijn vodafone abbo loopt 5 november af, maar als ik verlengen kies kan ik niet de Satio selecteren :( Leek me een mooie deal. De 27,50 abbo, eerste 6 maanden halve prijs en dat bij een 1 jarig abbo....daarnaast nog 43 euro ofzo bijbetalen.
Vodafone gebeld en ze weten niet hoelang de kortingsactie geldig is. Waarschijnlijk maar tot eind augustus omdat het een zomeractie is. Ook de prijs wist hij niet zeker of ie hetzelfde zou blijven. De medewerker vond het zelf ook goedkoop. Hij denkt dat het een release-actie van sony is, omdat de andere merken zoals nokia, samsung en htc met vergelijkbare toestellen komen. De eerste lichting zou dus goedkoper zijn dan de telefoons daarna.
Maarja ik kan hem niet bestellen :( of ik moet hem lost bestellen :(
Maar zoals eerder gezegd kom ik met het abbo van 27,50 op 403 euro uit, en los is ie al 400 :(

ps. Heeft iemand misschien info over hoelang de batterij het uithoudt?
SE kennende zal hij een behoorlijke levensduur hebben, echter zit er maar een 1000mAH accu in itt de 1500 mAH in de n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Net weer met Vodafone gebeld over de Satio. Wil dus weten of ik ipv verlengen een nieuw abo kan nemen met nummerbehoud zodat ik de satio kan nemen. Na 20 min aan de lijn, wordt ik eindelijk doorverbonden met iemand, blijkt het de receptie te zijn.....het zou heel druk zijn dus ze verbinden nu ook door naar de receptie.....en zij hebben echt nergens verstand van, moest elke keer in de wacht omdat ze het moest navragen.....Ik wil de satio :( ook al is het pas in oktober haha :P
Die prijs van de Vodafone lijkt me echt te goedkoop. Ik zie andere SE telefoons die veel duurder zijn. En icm het 50% korting actie is het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:42:
Net weer met Vodafone gebeld over de Satio. Wil dus weten of ik ipv verlengen een nieuw abo kan nemen met nummerbehoud zodat ik de satio kan nemen. Na 20 min aan de lijn, wordt ik eindelijk doorverbonden met iemand, blijkt het de receptie te zijn.....het zou heel druk zijn dus ze verbinden nu ook door naar de receptie.....en zij hebben echt nergens verstand van, moest elke keer in de wacht omdat ze het moest navragen.....Ik wil de satio :( ook al is het pas in oktober haha :P
Die prijs van de Vodafone lijkt me echt te goedkoop. Ik zie andere SE telefoons die veel duurder zijn. En icm het 50% korting actie is het perfect.
ik zou wel opschieten als ik jou was de prijs is vandaag verhoogd naar €449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de abonnementsprijs is nog niet veranderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
yep, abonnementsprijs is gelukkig nog hetzelfde. Net eindelijk iemand aan de lijn gehad die wist waar hij het over had.
Via verlengen is de Satio pas rond "eind september/begin oktober" te bestellen :(
De 50% korting op abonnementen actie is nog de hele maand september geldig.
En nu zit ik te twijfelen of ik zal wachten tot eind september en met nummerbehoud kan kiezen (met een kans dat ie duurder wordt) of gewoon een nieuw abonnement nemen en die pas in november in laten gaan zonder nummerbehoud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
edit

[ Voor 95% gewijzigd door ck2000nl op 26-08-2009 06:30 . Reden: mag niet van RoD 8) ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Abonnementen en levertijden horen hier niet thuis. Open daarvoor een ABO-topic in TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door Valinor op 25-08-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat hierboven nou?

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 25-08-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Lees eens wat hierboven staat :|

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 25-08-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Degene die nu nog over levertijden of abonnementen begint krijgt direct een OW. We blijven niet waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:38

TTD

Is het al bekend of er leuke accessoires erbij wordt geleverd? Zo'n dock als bij de Aino zal wel leuk zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:53:
Is het al bekend of er leuke accessoires erbij wordt geleverd? Zo'n dock als bij de Aino zal wel leuk zijn :9~
http://www.sonyericsson.c...ssories/satio?lc=nl&cc=nl

• Chun
  • Niet online
Laat dit soort loze kreten aub achterwege

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 27-08-2009 14:34 ]

Verwijderd

RoD ik zie het nut niet van het veranderen van de berichten ik bedoel verwijder ze dan gewoon zo is het meer dataverspilling. Maar goed jij wil pliesi spelen..have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Schijnbaar zit er een "oudere" touchscreen versie op deze gsm dan bij bijvoorbeeld de Samsung Omnia HD
Iemand een idee wat het verschil precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:25:
Schijnbaar zit er een "oudere" touchscreen versie op deze gsm dan bij bijvoorbeeld de Samsung Omnia HD
Iemand een idee wat het verschil precies is?
Wat bedoel je daarmee? En wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Denk dat die het heeft over resistief vs capacitieve touchscreens ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat het huidige Symbian OS (nog) geen SyncML heeft, wat iemand daar het fijne van? Ik gebruik het al een paar jaar om agenda en adresboek te synchroniseren (tegen een linux-server met Funambol erop - maar Google biedt het tegenwoordig ook aan geloof ik).

Ik orienteer me op iets nieuws, omdat ik (zoals ik al verwacht had) uit mijn oude Orange-abbo gekieperd word door T-mobile (25Mb UMTS-internetverkeer plus extra verkeer verrekend uit je belbundel + belminuten onbeperkt meenemen voor € 25 pm, daar kan je als telecomprovider toch niet - meer - van leven ... :( ).

Vodafone lijkt me wel iets. Echter ik zou graag - af en toe - Fring willen blijven gebruiken (weet niet zeker of dat er al is voor het nieuwe Symbian OS). Ik had de indruk vanuit de specs dat de HPM-82 koptelefoon-met- afstandsbediening zou moeten werken.

Eigenlijk ben ik nog best gelukkig met mijn P1i (of: kan ik haast niet geloven dat foonfabrikanten niet meer vooruitgang geboekt hebben - in 2 jaar!! ). Ik heb wat software aangeschaft waarvan ik nog maar moet zien of het nog te krijgen is voor Symbian OS, zoals HandySuite en TomTom (werkt goed op de racefiets). Ook het keyboard zal ik missen (ik ben nu eenmaal niet zo dol op slider-phones - want een telefoon moet stevig gebouwd zijn en een jaar of 2 meekunnen, onder uiteenlopende omstandigheden).
Ik wil dus kritisch zijn voordat ik misschien alsnog, na jarenlang trouwe klant te zijn geweest, opnieuw een SE koop (voorheen was dat appeltje-eitje). Ik kan eventueel toch wat meer uit te geven (met 2 jarig abbo zijn er goede aanbiedingen) voor de inmiddels onvermijdelijke appel (die ook weer zijn eigen nadelen kent - maar wel goede applicaties). Wat is wijsheid...

Tot slot ben ik beniewd of SonyEricsson het tegenwoordig toestaat om je eigen homepage vast te leggen (bij de P1i hebben ze het lef gehad dat aan de provider over te laten ... het was met vergaande trucs wel mogelijk daar omheen te werken, maar dat is een instelling van een telefoonfabrikant die je niet moet aanmoedigen door zo'n toestel te kopen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
CLB schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:23:
Denk dat die het heeft over resistief vs capacitieve touchscreens ofzo...
Inderdaad. Ik vroeg me af of daar nog voor-/nadelen aan zitten.
Ook wanneer de gsm langer in gebruik is, eventuele 'slijtage' bijvoorbeeld.
Aangezien ik niet elke 6 mnd een nieuwe gsm koop en voor deze prijs toch wel een jaartje of twee a drie plezier hoop te hebben van deze mocht ik hem aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Echt een prachtige telefoon dit. Ik zou hem graag willen hebben.

Maar 'k vind het echt onbegrijpelijk dat SE er geen 3.5mm audio uitgang op gezet heeft :-S.
Echt een grote misser wat mij betreft en denk ook niet dat ik de telefoon ga kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 11-07 23:30
Voor degene die wel van een creatieve oplossing houden voor het 3.5mm probleem:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=190256378562

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n verloopje werkt perfect! Heb voor mn k800i al eens zo'n 5 euro ding eraan gehangen en doet gewoon zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Ok,

Dat ziet er inderdaad wel goed uit inderdaad.
Hmm, nou, ik heb nog een antal maanden om er over na te denken.
Bedankt in ieder geval voor de link. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:00:
Zo'n verloopje werkt perfect! Heb voor mn k800i al eens zo'n 5 euro ding eraan gehangen en doet gewoon zijn werk.
Omdat de P1i geen 'walkman knoppen' had, heb ik een HPM-82 met afstandsbediening in het snoer aangeschaft. Die bevalt heel goed, heeft ook een 3,5" aansluiting (en is meteen ook een handsfree-set).
De standaard meegeleverde koptelefoon is alleen niet je-van-het (ik had gelukkig een betere liggen - maar omdat er geen traploos instelbare equalizer op de P1i zit, blijft het nog steeds een beetje behelpen met het geluid).
Heeft die Satio een traploos instelbare equalizer btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

je kunt ook nog altijd een bleutooth headset aanschaffen

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
Een serieuze review, in HD:

Afgezien dat het pennetje wat gebruikt wordt, niet open wordt gemaakt :p , een goede review.

Snelheid is goed te doen en de software lijkt goed in elkaar te zitten. Het is nog wel een prototype, maar er is duidelijk vooruitgang

Edit: Paar foto's gemaakt met de Satio.

[ Voor 11% gewijzigd door Pendulum op 03-09-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Heb 'm vandaag ff een paar minuten gebruikt...

OS leek wel heeeeeel erg op Series60 Touchscreen maar dan zonder widgets.
Traag (lijkt SE een patent op te hebben) alhoewel het een Beta versie van het OS is.
Niet zo "eye candy" op de eerste foto's toen het nog Idou was.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit topic niet zo gevolgd heb dus of er bepaalde reviews of hands on al beschreven zijn maar dit is mijn ervaring.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:35:
Dit valt me op de preview hierboven ook op. Het hoeft echt niet allemaal superflashy te zijn maar het os ziet er best gedateerd uit naar mijn idee. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

nils7 schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:35:
Heb 'm vandaag ff een paar minuten gebruikt...

OS leek wel heeeeeel erg op Series60 Touchscreen maar dan zonder widgets.
Traag (lijkt SE een patent op te hebben) alhoewel het een Beta versie van het OS is.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit topic niet zo gevolgd heb dus of er bepaalde reviews of hands on al beschreven zijn maar dit is mijn ervaring.
sterker nog dat is het ook ;)
Overigens van traag spreekt de review boven je niet daar ziet het er juist zeer soepel uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

en ook in dit filmpje loopt alles soepel
http://blogs.sonyericsson.com/satio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:26
schok ff toen hij zij dat er een led flash op zat maar zo te zien is t gewoon xenon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Xenon Flash voor foto, LED voor film...

MVG, Frank

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Zodra de Vodafone website het doet ga ik de Satio bestellen, heb ik net besloten.
Ik had een G600 (helaas gestolen) en die gebruikte ik erg vaak voor de fotofunctie. Door zijn 5MP en xenon-flitser kon ik altijd goed foto's maken tijdens het uitgaan, terwijl anderen dat niet (slecht) konden. Heeft me veel leuke momenten opgeleverd.

De Satio met zijn 12MP camera (en goede lens als ik de reviews mag geloven) en xenon-flitser is dus voor mij ideaal. Bij Vodafone kon ik hem halen voor 320 euro icm een 12,50 euro per maand abbonement. Eerste 6 maanden 6,25. Geen geld voor een telefoon die verder dezelfde specs heeft als de iPhone :D

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• frankK800i
De Iphone is qua specs niet echt te vergelijken met een Satio...

MVG, Frank

• PhoenixT
Ze hebben allebij de 600 Mhz Cortex A8 ARM CPU + grafische kaart (SoC). De iPhone 3GS heeft wel meer geheugen, maar de Satio draait dan ook Symbian. Dat noem ik vergelijkbaar.

Verwijderd

Een erg leuke telefoon met veel potentie. Maar waar ik me een beetje zorgen over maak is het besturingssysteem. Dat is een nieuwe versie van Symbian. Ik heb nu een telefoon met Symbian UIQ en dat is dood. Is ook nooit zo heel veel voor uitgekomen. Wie kan mij vertellen hoe dat met deze versie van Symbian is?

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:20:
Een erg leuke telefoon met veel potentie. Maar waar ik me een beetje zorgen over maak is het besturingssysteem. Dat is een nieuwe versie van Symbian. Ik heb nu een telefoon met Symbian UIQ en dat is dood. Is ook nooit zo heel veel voor uitgekomen. Wie kan mij vertellen hoe dat met deze versie van Symbian is?
Wordt dezelfde Symbian OS, ook niet in de nieuwe Nokia N97 gebruikt? Dus ik denk dat de community niet klein zal zijn.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

ck2000nl schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:28:
[...]

Wordt dezelfde Symbian OS, ook niet in de nieuwe Nokia N97 gebruikt? Dus ik denk dat de community niet klein zal zijn.
Inderdaad, en ook in de Samsung Omnia HD niet te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:24

Steve79

wie weet!?

Sony Ericsson Satio – unboxing in 3 kleuren

Voor de liefhebber: KLIK

Verwijderd

Weet iemand welke kleuren er bij de launch uitkomen?

Alleen de zwarte of mischien ook de zilveren versie? Die zilveren ziet er namelijk ook wel erg tof uit en is een keer wat anders.. 8)

• PhoenixT
Ik heb tot nu toe alleen de zwarte gezien. Die heb ik ook besteld. Vind zwart ook wel een stijlvolle kleur, hoewel ik de rode ook wel leuk vond eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Net alle filmpjes gekeken van dit toestel. Laat ik voorop zeggen dat ik een grote fan ben van SE.

De interface van het toestel is bijna identiek aan mijn Samsung I8910 HD. Ben zeer teleurgesteld in de Satio :( . Ik had de I8910 HD gekocht als tussentoestel totdat de Satio zou uitkomen, maar ben niet onder de indruk van de Satio. Ik zie eigenlijk geen reden om mijn I8910HD te vervangen voor de Satio.

Tenzij iemand nog een goed argument heeft?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Trek je broekje maar even aan, want vandaag komt de eerste Nederlandse review van de Satio online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar op met de review !

Weet iemand wanneer deze uitkomt?

Op de hi site staat 14 oktober maar kan me herinneren dat hij wat eerder werdt gelanceert?

Ik zit al zo lang te wachten op deze telefoon ondanks k** s60 dat ik hem en al is de review zo beroerd ik hem nog moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:37:
Ik zie eigenlijk geen reden om mijn I8910HD te vervangen voor de Satio.

Tenzij iemand nog een goed argument heeft?
Het uiterlijk en de grote ? naar mijn idee minpunten van de Samsung :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Zolang de review niet bij nieuwemobiel of gsm-helpdesk vandaan komt wil het best bekjiken en/of lezen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
DaannO schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:18:
Trek je broekje maar even aan, want vandaag komt de eerste Nederlandse review van de Satio online ;)
Waar en hoelaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets over "allesovertelefoons" maar dan in het engels :P

Hoelaat ben ik ook benieuwt naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:39:
Iets over "allesovertelefoons" maar dan in het engels :P

Hoelaat ben ik ook benieuwt naar
Ah goede site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:32
waarom zo cryptisch jongens? Het is hier niet verboden om links naar review sites te plaatsen toch?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ramon schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:48:
waarom zo cryptisch jongens? Het is hier niet verboden om links naar review sites te plaatsen toch?
hehe, effe een spelletje totdat de review online staat :P
maarja, het is dus www.allaboutphones.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilknevil
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-02-2021
Onze vrienden van HI hebben dit weekend trouwens een actie: slechts 9,95 voor het toestel ongeacht je abbo (moet wel 2 jaar zijn) heb net zelf maar besteld; p1i is nu toch echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Waar blijft die review :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony heeft de website ook een facelift gegeven! http://www.sonyericsson.com/cws/home?lc=nl&cc=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
We wachten nog even op een reactie van een medewerker, tot die tijd kunnen we hem niet publiceren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij heeft die een zware avond gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een video van de final versie. Ziet er heel snel uit ![YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oO1bAhRX8tg&feature=player_embedded#]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Over tien minuten staat die live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Hopelijk is de retailversie beter dan wat ik tot nu toe gelezen heb over de prototypes. Schitterende telefoon, daar niet van, maar wanneer bijvoorbeeld de batterijlevensduur niet is verbeterd is dan sla ik de Satio ECHT over en zoek wat anders...
Zie deze redelijk recente uitlatingen:
http://www.symbian-guru.c...view-7-things-i-hate.html

Dit zijn dus meningen van iemand die dit toestel uitvoerig gereviewd heeft (totaal 50 minuten aan videoreviews bijvoorbeeld), dus niet geheel ongegrond lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
DaannO schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:50:
Gelezen. Alweer een review van de prototype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dutch Di©k schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:09:
Hopelijk is de retailversie beter dan wat ik tot nu toe gelezen heb over de prototypes. Schitterende telefoon, daar niet van, maar wanneer bijvoorbeeld de batterijlevensduur niet is verbeterd is dan sla ik de Satio ECHT over en zoek wat anders...
Zie deze redelijk recente uitlatingen:
http://www.symbian-guru.c...view-7-things-i-hate.html

Dit zijn dus meningen van iemand die dit toestel uitvoerig gereviewd heeft (totaal 50 minuten aan videoreviews bijvoorbeeld), dus niet geheel ongegrond lijkt me.
dat hoop ik ook, normaal gesproken staat sony en SE bekend om zijn lange accuduur van apparaten, ik kon dan ook niet begrijpen waarom er maar voor een 1000mah is gekozen echter met een beetje geluk past de 1500mah van experia er ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dutch Di©k schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

Niet dus, de firmware is alleen beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
DaannO schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:50:
DaannO schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:45:
[...]

Niet dus, de firmware is alleen beta..
Het woord 'Prototype' zette me dan toch op een verkeerd been. Ondertussen je reactie gezien onder de review, da's duidelijk. Wat vind je persoonlijk van de Satio (ik ga ervan uit dat je er ook even mee gespeeld heb), ik bedoel: zou jij hem aanschaffen of is het 'm toch weer 'net niet'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dutch Di©k schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:18:
[...]

[...]

Het woord 'Prototype' zette me dan toch op een verkeerd been. Ondertussen je reactie gezien onder de review, da's duidelijk. Wat vind je persoonlijk van de Satio (ik ga ervan uit dat je er ook even mee gespeeld heb), ik bedoel: zou jij hem aanschaffen of is het 'm toch weer 'net niet'?
Als je een multimedia-telefoon zoekt: ja. Zakelijk gezien vind ik hem niet bijzonder interessant :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste