Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ja instructie was meer bedoeld voor hem als vodafone klant, misschien dat vodafone op dezelfde manier werkt :P
Voor jouw probleem heb ik geen idee. Ga anders gewoon langs in een t-mobile winkel en blijf gewoon klagen tot ze er naar kijken. Lukt bij mij meestal wel, ook al voel ik me voor schut staan omdat ik zolang doorblijf klagen terwijl er anderen staan te wachten :P. Maarja niet mijn schuld. Als ze merken dat ze toch niet van je afkomen helpen ze je wel. Verbaasd me elke keer maar weer hoeveel je voormekaar krijgt als je door blijft klagen/zeuren en soms doet alsof je boos bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 02-01-2010 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:49:
als je je groene knop indrukt, moet je met de usb kabel de telefoon met je pc verbinden. dan komt er op je pc te staan - laat nu de groene knop los - dan checkt hij welke software je op je telefoon staat. maar ik dacht dat nog niet iedereen kan updaten?

nog de beste wensen voor 2010
Opeens lukte het wel!! Dus alles ok gr elbert kok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:38

TTD

iemand idee hoe je een ander touchpad kan kiezen voor games bij de satio? heb Guitar Hero mobile maar ipv de gebruiklijke toetsen(cijfers 1 t/m 9) krijg ik A B C en D. Is dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTD schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:11:
iemand idee hoe je een ander touchpad kan kiezen voor games bij de satio? heb Guitar Hero mobile maar ipv de gebruiklijke toetsen(cijfers 1 t/m 9) krijg ik A B C en D. Is dit te veranderen?
de letters kan je niet veranderen, je kan wel het toetsenbord uitzetten bij instellingen-applicatiebeheer-geinstal.apps. dan kan je bij opties suite instellingen het toetsenbord veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:53
Yep dat bedoel ik, je hebt de originele sony ericsson firmware, dan kan je dat allemaal instellen.
Vodafone heeft zijn eigen firmware op het toestel gezet en daar staat geen opties instellen voor realplayer in, crippled dus. Echt waardeloos en ik word er schijtziek van dat ze die originele firmware modificeren. Ik heb nu een tv en voetbal abonnement van vodafone en ik kan met hun zogenaamde top entertainment toestel niet eens tv kijken via UMTS.

Enige optie is nu dus de originele firmware op het toestel via Davinci zetten en de Vodafone garantie kwijt raken.
D2FValinor schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Ik heb effe gekeken voor je. Mijn Satio staat ingesteld op Engels en heeft de originele software:
Menu>Settings>Phone>Application Settings(onder accessoires)>Default apps> Hier kan ik instellen wat ik wil gebruiken om te internettten, muziek afspelen video clips afspelen. Daar staat realplayer. Bedoel je dit of niet?
Ook heb ik dit:
Menu>Settings>application settings>Video player>Streaming Hier kan je ook wat streaming dingen invullen zoals network en proxy.
Verder kan ik ook niks vinden wat met videospeler te maken heeft.

Om met t-mobile tv te kijken moet je dit doen:
Je kunt al in drie stappen mobiel tv-kijken.
Ga naar de mobiele website van T-Mobile door in je toestel het web'n'walk logo te kiezen.
Kies de TV&Video tab.
Kies je favoriete tv-zender. Het programma wordt geopend in je mediaspeler.

Misschien werkt het voor Vodafone ook hetzelfde?

[ Voor 3% gewijzigd door danda op 02-01-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:08:
Yep dat bedoel ik, je hebt de originele sony ericsson firmware, dan kan je dat allemaal instellen.
Vodafone heeft zijn eigen firmware op het toestel gezet en daar staat geen opties instellen voor realplayer in, crippled dus. Echt waardeloos en ik word er schijtziek van dat ze die originele firmware modificeren. Ik heb nu een tv en voetbal abonnement van vodafone en ik kan met hun zogenaamde top entertainment toestel niet eens tv kijken via UMTS.

Enige optie is nu dus de originele firmware op het toestel via Davinci zetten en de Vodafone garantie kwijt raken.

[...]
@ hierboven,

Standaard apps veranderen werkt bij mijn simlockvrije ook niet. Ik kan bv. geen Opera mobile instellen als standaard voor internet.

Voor het tv kijken zou ik bellen naar Vodafone! Ze hebben niets voor niets een klantenlijn en als ze iets aanbieden lijkt het me ook dat de callmedewerkers hierover informatie hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:26
Hoi,

Wanneer ik van SatioWorld.com enkele themes wil installeren gaat er iets mis,maar ik heb geen idee wat er fout gaat.

Ik doe het volgende:

Download enkele themes van de website naar de PC
Pak ze uit tot sisx bestanden
Kopieer ze via bluetooth naar mn telefoon, ontvang ze dan in mijn SMS-inbox.
De telefoon installeert het.
Telefoon vertelt dat het is geïnstalleerd

En verder gebeurt er niks? :? Ik heb bij de Thema's gekeken, in het gehele bestandsbeheer, ik heb de bestandsnaam opgezocht via zoeken, niks :?

Mijn Satio is niet gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 19:42
Heb je goed gekeken bij je geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 08:26
Ja.

Als ik naar Instellingen -> Applicatiebeheer -> Geinstalleerde Applicaties ga zie ik ze ook staan, maar kan ik ze niet activeren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik zou op Satioworld (in die topic) vragen waar hun thema's staan nadat ze geinstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:38

TTD

danda schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:08:

[...]
Dus met de vodafone firmware kan je niks veranderen maar met de orginele wel maar wanneer je de vodafone firmware eraf gooi dan verlies je je garantie... lekker dan :X daarom was die zo goedkoop tijdens de pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
TTD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:25:
[...]

Dus met de vodafone firmware kan je niks veranderen maar met de orginele wel maar wanneer je de vodafone firmware eraf gooi dan verlies je je garantie... lekker dan :X daarom was die zo goedkoop tijdens de pre-order
Ik heb inmiddels de originele sony ericsson firmware van de satio laten flashen voor 9 euro via davinci en daarna via de updateservice van sonyericsson geheel laten updaten (r1ca037). En wat blijkt nu .... Vodafone live is via het toestel amper bereikbaar met de juiste instellingen (krijg een onvolledige simpele webpagina). . Na veel moeite ben ik uiteindelijk met geluk op een simpel vodafone live tekstpaginaatje met links terecht gekomen waarbij ik via de links uiteindelijk mobiele tv kan kijken (ziet er puik uit!). Normale internetpagina's zijn overigens prima en full speed HSDPA bereikbaar, alleen vodafone live is niet te bereiken zoals het hoort te zijn (toen de vodafone firmware om het toestel zat was live prima te bereiken alleen had je er geen drol aan, live tv werkte niet, stond oneindig te verbinden zonder resultaat)

Toestel is met nieuwe firmware veel sneller geworden en tal van extra instellingen erbij, toch is ook met de laatste update van SE iets mis want hij sluit af en toe ongevraagd internet, dat heb ik vooral als ik op vodafone live probeer te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
danda schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:24:
[...]

Ik heb inmiddels de originele sony ericsson firmware van de satio laten flashen voor 9 euro via davinci en daarna via de updateservice van sonyericsson geheel laten updaten (r1ca037). En wat blijkt nu .... Vodafone live is via het toestel amper bereikbaar met de juiste instellingen (krijg een onvolledige simpele webpagina). . Na veel moeite ben ik uiteindelijk met geluk op een simpel vodafone live tekstpaginaatje met links terecht gekomen waarbij ik via de links uiteindelijk mobiele tv kan kijken (ziet er puik uit!). Normale internetpagina's zijn overigens prima en full speed HSDPA bereikbaar, alleen vodafone live is niet te bereiken zoals het hoort te zijn (toen de vodafone firmware om het toestel zat was live prima te bereiken alleen had je er geen drol aan, live tv werkte niet, stond oneindig te verbinden zonder resultaat)

Toestel is met nieuwe firmware veel sneller geworden en tal van extra instellingen erbij, toch is ook met de laatste update van SE iets mis want hij sluit af en toe ongevraagd internet, dat heb ik vooral als ik op vodafone live probeer te komen...
Ik heb het zelfde probleem alleen mijn toestel is niet geflasht maar wat is die link van die vodafone mobiele tv en kost dat niet extra geld want je moet toch een speciale tv abonnement hebben om te kijken?
http://www.vodafone.nl/pr...obile_tv_en_video/kosten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
masterboy56 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:23:
[...]

Ik heb het zelfde probleem alleen mijn toestel is niet geflasht maar wat is die link van die vodafone mobiele tv en kost dat niet extra geld want je moet toch een speciale tv abonnement hebben om te kijken?
http://www.vodafone.nl/pr...obile_tv_en_video/kosten/
Klopt het kost extra geld naast zorgeloos internet blox en daarom is het ook frappanter dat je via hun eigen gemodifeerde satio geen live tv kan kijken terwijl je daar wel maandelijks voor betaald ... Dataservice klantenservice begrijpt er ook geen hout van die sturen je lekker door naar een vodafoneshop, alsof de satio's daarzo anders zijn, ze hebben volgens mij allemaal dezelfde vodafone satio software dus dat is geen oplossing. (wellicht dat het een vodafone update later wordt opgelost maar dat duurt mij te lang en de kosten lopen door)

Het is allemaal simpel op te lossen via de instellingen van realplayer bij de applicatie instellingen echter die optie ontbreekt op de vodafone satio! Het netwerk moet daar worden aangemeld en dat zijn ze op de vodafone versie vergeten! daarom blijft ie eindeloos op verbinden staan.

de originele satio software heeft trouwens ook gratis leuke programma's zoals wisepilot navigatie ... dus voor die 9 euro die je voor flashen betaald krijg je er leuke programma's bij die de vodafone satio niet heeft en je kan altijd terugflashen voor de garantie.

[ Voor 17% gewijzigd door danda op 04-01-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

[...]

Dat is een functie, je kunt ergens instellen hoelang hij de verbinding moet openhouden

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
icecreamfarmer schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:56:
[...]

Dat is een functie, je kunt ergens instellen hoelang hij de verbinding moet openhouden
tijd online staat op "onbeperkt" bij beheerinstellingen onder dataoproep. Het gebeurt alleen bij vodafone live (wat er wap-achtig uitziet) dat hij eruit klapt, andere webpages worden netjes weergegeven en aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje over nimbuzz, hoe kan ik mijn contacten uit een telefoon gebruiken om berichten te verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen please help me,

ik heb nimbuzz gedownload en geinstalleerd, hij lijkt goed te werken, maar als ik kies om een bericht te verzenden (dus via nimbuzz) dan geeft hij geen contacten aan,hij geeft "geen data aan" dus mijn mobiel contacten krijg ik er niet op, wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

[...]

Heb exact hetzelfde probleem, heb ook de originele SE Firmware erop gezet, en als ik met de juiste instellingen wat ik van Vodafone.nl heb op live.vodafone.com probeer te komen wordt de pagina niet goed weergegeven en sluit de browser af.

Met Opera komt je er wel in, maar wordt alsnog niet goed weergegeven, kan niet meer chatten, en de flitsservice was ook handig, evenals de file weergave :( .

Morgen maar even naar de Vodafone Shop, ze moeten dit voormekaar krijgen :( .

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
laat me weten of/hoe ze het voor elkaar hebben gekregen :)
Q_7 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:29:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem, heb ook de originele SE Firmware erop gezet, en als ik met de juiste instellingen wat ik van Vodafone.nl heb op live.vodafone.com probeer te komen wordt de pagina niet goed weergegeven en sluit de browser af.

Met Opera komt je er wel in, maar wordt alsnog niet goed weergegeven, kan niet meer chatten, en de flitsservice was ook handig, evenals de file weergave :( .

Morgen maar even naar de Vodafone Shop, ze moeten dit voormekaar krijgen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Dat wil ik ook graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Aan alle i8910 & Satio gebruikers ik ga proberen samen met andere grote i8910 en Satio gebruikers proberen een petitie starten om grote developers (EA,Gameloft enz..) aan te zetten om (meer) games en apps te porten van iphone/ipod maar hier moet wel vraag naar zijn van de gebruikers... Wie is hiervoor? Anders blijven we deze schaarse software support behouden, Ik wil persoonlijk dit toestel voor een lange tijd behouden maar wil gewoon handige apps of geweldige 3D games spelen in de tijd dat ik niks te doen heb op mn werk

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
De meeste mensen zijn hier wel voor hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ben vandaag naar de Vodafone winkel gegaan, en de medewerker daar heeft een half uur zitten bellen waarom ik met originele SE firmware niet op vodafone.live.com kon komen, en hij zegt dat SE de ondersteuning voor de site uit zijn nieuwste firmware heeft gehaald en we moeten wachten op een nieuwe.

Weet niet in hoeverre dit klopt, maar geloof er zelf geen bal van.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Q_7 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:06:
Ben vandaag naar de Vodafone winkel gegaan, en de medewerker daar heeft een half uur zitten bellen waarom ik met originele SE firmware niet op vodafone.live.com kon komen, en hij zegt dat SE de ondersteuning voor de site uit zijn nieuwste firmware heeft gehaald en we moeten wachten op een nieuwe.

Moet je daarvoor niet de proxy aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:09:
[...]

tijd online staat op "onbeperkt" bij beheerinstellingen onder dataoproep. Het gebeurt alleen bij vodafone live (wat er wap-achtig uitziet) dat hij eruit klapt, andere webpages worden netjes weergegeven en aangehouden.
Naar deze instelling was ik al eeuwig naar op zoek, wist alleen niet waar ik zoeken moest. Bedankt! _/-\o_

EDIT: Als je de verbinding op "onbeperkt" zet, slurpt deze dan niet je batterij leeg of valt dat wel mee? En wordt er dan ook data verstuurd wanneer je geen internet aan hebt staan, terwijl die op "onbeperkt" staat?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn laatste update via de SE updateservice wordt mijn mail niet meer automatisch binnengehaald terwijl de instellingen exact hetzelfde zijn als daarvoor :? . Laat mijn mail ieder kwartier checken (zowel live als vodafone account).

Iemand hetzelfde probleem, en zo ja ook de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
volgens de specs zit in de satio een arm cortex processor in met de volgende eigenschappen (zelfde processor als iPhone 3GS, nokia N900, samsung i8910i HD):

Cortex-A8 VFP, NEON, Jazelle RCT, Thumb-2, 13-stage superscalar pipeline variable (L1+L2), MMU+TrustZone up to 2000 (2.0 DMIPS/MHz in speed from 600 MHz to greater than 1 GHz)

echter als ik bij taskmanager kijk blijkt dat hij maar op 206 mhz draait .... heel jammer, de Satio kan dus veel en veel sneller maar ik krijg heel sterk het idee dat het aan Symbian OS ligt, die nokia's s60 v5 draaien ook met een lagere kloksnelheid. Maar 1/3 van wat normaal is, is echt helemaal van de zotte ....
of zit er een soort speedstep technologie in de processor gebouwd en dat hij pas op volle snelheid gaat draaien als er om gevraagd wordt door een programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Bij de taskmanager? Waar ergens bedoel je? Als je uitlegt hoe ik de kloksnelheid kan bekijken kan ik die wel controleren terwijl ik Prince of Persia HD run.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
PhoenixT schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:14:
Bij de taskmanager? Waar ergens bedoel je? Als je uitlegt hoe ik de kloksnelheid kan bekijken kan ik die wel controleren terwijl ik Prince of Persia HD run.
via swiss manager pro: http://www.cellphonesoft.com/prods6/sm/sm.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
danda schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:09:
of zit er een soort speedstep technologie in de processor gebouwd en dat hij pas op volle snelheid gaat draaien als er om gevraagd wordt door een programma?
Dat lijkt me nogal wiedes, anders is je batterij helemaal snel leeg. :P
Q_7 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:06:

Dit is al langer zo bij Vodafone, zonder branded firmware kan je Live gewoon niet goed bereiken.
Had het zelfde probleem met een vorige telefoon. ;(

[ Voor 25% gewijzigd door P.K. op 08-01-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn satio verwijderd geen bestanden meer op de pc.
als ik het via mijn telefoon verwijder gaat het wel. maar nu zit dus 2 gb vol met niks op mijn telefoon. hij zegt dat hij vol is maar dat is hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
sinds de update kan ik geen filmpjes via de standaard youtube ap bekijken (wel hoogst beoordeeld, meest bekeken, meest recent optie (dus er is wel verbinding)) maar zodra ik de filmpjes wil afspelen krijg ik "verbinden" maar na 10 sec "geen verbinding" de filmpjes kan ik wel in browser functie afspelen 8)7 ,kan je de streaming verbinding apart instellen bij die ap?
ik heb dezelfde ap gedownload (youtube 2 2 29)en proberen opnieuw te installeren maar lukt niet want hij zegt "component is ingebouwd")
heeft iemand een idee hoe ik hem kan herstellen of verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb deze telefoon vandaag gekocht. Prachtig toestel :)

Weet iemand of je de LED kan gebruiken als zaklamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
ETzPliskin schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:45:
Ik heb deze telefoon vandaag gekocht. Prachtig toestel :)

Weet iemand of je de LED kan gebruiken als zaklamp?
Er is jammergenoeg geen zaklamp functie. Wel kan het door je videocamera (dus niet fotocamera) te starten en dan het lampje icoon te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, weet iemand hoe je het internet, volledig, uit kan zetten?

Ik ga binnenkort naar het buitenland en wil niet het risico lopen dat er per ongeluk verbinding met internet gemaakt wordt...

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Vodafone GPRS verbinding verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hmm, tijdens het spelen van Prince of Persia HD wisselde ik naar Swiss Manager Pro en de CPU speed was nog steeds 206 Mhz :S

Dat zou ook verklaren waarom Prince of Persia zo'n lage framerate heeft terwijl het voor mindere CPU's gemaakt is dan de Satio; de CPU draait maar op 1/3 snelheid.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen vodafone, weet iemand hoe je roaming uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

PhoenixT schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:02:
[...]

Hmm, tijdens het spelen van Prince of Persia HD wisselde ik naar Swiss Manager Pro en de CPU speed was nog steeds 206 Mhz :S

Dat zou ook verklaren waarom Prince of Persia zo'n lage framerate heeft terwijl het voor mindere CPU's gemaakt is dan de Satio; de CPU draait maar op 1/3 snelheid.
dat is wel apart, waarom dan zo`n dure cpu erin zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen data roaming inschakel functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
De speelfilmps van playnow kan je niet afspelen via de tv-out kabel. weet iemand hoe dat wel gaat lukken? Met zelf opgenomen filmpjes heb je overigens geen problemen

[ Voor 41% gewijzigd door danda op 12-01-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:15:
ik heb geen vodafone, weet iemand hoe je roaming uit kan zetten?
Instellingen telefoon - toegangspunt

verwijderen, of de verbinding handmatig instellen

( buiten het naampje - vodafone- had je wel de link kunnen leggen naar de eigen provider ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn internet verbinding wil instellen zegt hij dat dit niet mogelijk is omdat ik hier geen toegang tot heb... is dit dan versleuteld door mijn provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat precies wat ik hier boven bedoelde.... sorry voor het ongemak...

Werkt het misschien als ik het''mobiel internet'' toegangspunt verplaats naar ''Geen categorie''?

Zo ja, het lukt me ook niet om deze te verplaatsen, hij zegt dan: ''kan beveiligde netwerkbestemming niet bewerken''

Betekent dit dat Hi dit vergrendeld heeft, en de enige oplossing de-branden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:04:
Hier staat precies wat ik hier boven bedoelde.... sorry voor het ongemak...

Werkt het misschien als ik het''mobiel internet'' toegangspunt verplaats naar ''Geen categorie''?

Zo ja, het lukt me ook niet om deze te verplaatsen, hij zegt dan: ''kan beveiligde netwerkbestemming niet bewerken''

Betekent dit dat Hi dit vergrendeld heeft, en de enige oplossing de-branden is?
yep;) en je hebt er dan gelijk een goed navigatieprogramma bij (wisepilot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:41:
als ik mijn internet verbinding wil instellen zegt hij dat dit niet mogelijk is omdat ik hier geen toegang tot heb... is dit dan versleuteld door mijn provider?
Inderdaad, zit 'ingebakken' doordat het een branded toestel is.
De 1e manier is via de helpdesk van Vodafone OF in een Vodafoneshop dit uit te laten schakelen in hun systeem (dan maak je dus totaal geen enkele verbinding meer via Vodafone GPRS netwerk),
de 2e manier (en daar heb ik naar volle tevredenheid voor gekozen) is de Davinci methode _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dutch Di©k schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Inderdaad, zit 'ingebakken' doordat het een branded toestel is.
De 1e manier is via de helpdesk van Vodafone OF in een Vodafoneshop dit uit te laten schakelen in hun systeem (dan maak je dus totaal geen enkele verbinding meer via Vodafone GPRS netwerk),
de 2e manier (en daar heb ik naar volle tevredenheid voor gekozen) is de Davinci methode _/-\o_
Nog makkelijker is, is om zelf een internet toegangspunt in te stellen en deze boven de vodafone connectie te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al een maand een satio,Perfecte toestel!!!!
heeeeeeeelemaal geen klachten mee,alles werkt zoals het moet

Ik heb nu een paar vraagjes

1 : Is het bij jullie(mensen die ook idou hebben) ook zo dat het best wel lang duurt voordat hij de gps vindt?
2 : Ik gebruik hotmail,is het ook mogelijk om hotmail te synchroniseren???

Ik hoor het van jullie,

Groet ;

Osman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
eerste keer kan het lang duren (bij mij een minuut), daarna binnen 10 sec een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, davinci is een mogelijkheid, maar een andere bestemming met een hogere prioriteit werkt ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 05-09 22:12
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:36:
....
Ik heb al een maand een satio,Perfecte toestel!!!!
heeeeeeeelemaal geen klachten mee,alles werkt zoals het moet

Ik heb nu een paar vraagjes

1 : Is het bij jullie(mensen die ook idou hebben) ook zo dat het best wel lang duurt voordat hij de gps vindt?
2 : Ik gebruik hotmail,is het ook mogelijk om hotmail te synchroniseren???
....
1) gps, werkt redelijk snel via google maps, wisepilot duurt veel langer (soms helpt gsm herstarten of eerst google maps openen, afsluiten en dan wisepliot openen.
2) hotmail kreeg ik makkelijk geinstalleerd. Ga bij berichten naar e-mail, volg de wizzard en vul je hotmailadres (incl @hotmail.com) en wachtwoord in. Daarna downloaden, hij bij mij (unbranded) vanzelf de instellingen!

[ Voor 27% gewijzigd door dez1983 op 13-01-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
Toestel bevalt opzich. Als mis ik enkele k850i functionaliteiten. Daarom paar vraagjes:

1) Heeft iemand een goede bluetooth-applicatie waarmee ik de muis en mediaplayer kan bedienen?
2) Bij de k850 hield ik de volumeknop in om naar het volgende muzieknr te gaan. Kan dit ook bij de satio?
3) Bij de k850 kon je naambellen , kan dit met de satio ook?
4) Als ik gemiste oproepen of berichten heb en even een andere toets, is de melding van gemiste opdracht weg. Dan moet ik via het menu naar gemiste oproep/berichten toe. Kan dit ook sneller? Of kan ik de melding ook laten staan ? (helemaal bovenaan kan ik wel op het envelopje klikken,maar dit is zo'n geplaar)

5) Iemand anders nog handige tips (shortcuts) om de telefoon makkelijker te bedienen?
6) Zou iemand een samenvatting kunnen geven van leuke spellen en applicaties (incl. links)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.satioworld.com staan veel leuke apps, games, wallpapers en thema's ook kan je misschien daar je vraag kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:57

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

danda schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:35:
De speelfilmps van playnow kan je niet afspelen via de tv-out kabel. weet iemand hoe dat wel gaat lukken? Met zelf opgenomen filmpjes heb je overigens geen problemen
Dit komt door de licentie (films zijn tijdelijk gratis beschikbaar), je zou zo'n film toch per abuis opnemen he ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
dez1983 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:58:
4) Als ik gemiste oproepen of berichten heb en even een andere toets, is de melding van gemiste opdracht weg. Dan moet ik via het menu naar gemiste oproep/berichten toe. Kan dit ook sneller? Of kan ik de melding ook laten staan ? (helemaal bovenaan kan ik wel op het envelopje klikken,maar dit is zo'n geplaar)
Heb zelf geen Satio maar een Samsung i8910 (Omnia HD) die ook Symbian S60V5 draait, mogelijk werkt het hetzelfde. Als je een gemiste oproep hebt kun je waarschijnlijk op de groene opname toets drukken om je gespreks log te openen. Daar kan je gemiste oproepen zien, samen met ontvangen en uitgaande gespreksgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
icecreamfarmer schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Nog makkelijker is, is om zelf een internet toegangspunt in te stellen en deze boven de vodafone connectie te plaatsen
Was dat maar de oplossing. Ik had een Wifi toegangspunt bovenaan, een dummy-toegangspunt op plek 2 en die van Vodafone op 3 maar dan nog ging de telefoon 'achterlangs' verbinding maken met vodafone GPRS. Dit deed 'ie bijvoorbeeld wanneer ik verbinding had met Wifi thuis en dan de Youtube app startte, maar ook bij andere zogenaamd handige Vodafone toepassingen. Het zit zodanig in het systeem gebakken dat het je extra geld kost als je niet uitkijkt, denkend dat je lekker gratis via Wifi zit te browsen en zo. Dusss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
heeft iemand weleens gehad dat bij het maken van een foto de xenon flash als een idioot tekeer ging, soort van stroboscoop effect :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:53:
heeft iemand weleens gehad dat bij het maken van een foto de xenon flash als een idioot tekeer ging, soort van stroboscoop effect :?
ja dit heb ik een paar keer gehad, wil je een foto maken, loopt je telefoon vast en blijft de flitser hangen.
dan heb je een stroboscoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:38:
[...]

ja dit heb ik een paar keer gehad, wil je een foto maken, loopt je telefoon vast en blijft de flitser hangen.
dan heb je een stroboscoop...
Had eerst dat de camera functie 3 van de 4 keer gewoon vastliep. Ben naar een SE servicecentre gegaan en daar hebben ze cameramodule vervangen. Sinsdien heb ik regelmatig dat de flitser z'n eigen leven aan het leiden is. Ga maandag maar weer terug naar het SE servicecentre een hopelijk hebben ze de oplossing.

Ander vraag. Hebben meer mensen problemen met hun mail versturen. Heb een nonbranded Satio en een Vodafone abbo. Mail ontvangen gaat goed, hoewel de automatische functie niet werkt. Maar mail versturen krijg ik niet voor elkaar. Het mag hopelijk toch niet uitmaken dat het toestel niet vodafone branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik dat had was het ook maar 1 dag dat ik geen foto's kon maken, dat de flitser bleef hangen. hij flitste zelfs door toen het schuifje dicht was :( steeds batterij eruit en opnieuw starten... tot 10 keer toe... maar nu heb ik een maand geen problemen meer gelukkig :P erg raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit toestel de vervanger wordt van mijn N96. Ik moet nog tot 10-2010...pfffff
Hiervoor had ik een K810i en die was 100x beter dan de N96. Zeker met de foto's......
Nog 10 maanden drama zien te overleven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:39:
[...]

Had eerst dat de camera functie 3 van de 4 keer gewoon vastliep. Ben naar een SE servicecentre gegaan en daar hebben ze cameramodule vervangen. Sinsdien heb ik regelmatig dat de flitser z'n eigen leven aan het leiden is. Ga maandag maar weer terug naar het SE servicecentre een hopelijk hebben ze de oplossing.

Ander vraag. Hebben meer mensen problemen met hun mail versturen. Heb een nonbranded Satio en een Vodafone abbo. Mail ontvangen gaat goed, hoewel de automatische functie niet werkt. Maar mail versturen krijg ik niet voor elkaar. Het mag hopelijk toch niet uitmaken dat het toestel niet vodafone branded is?
welke mail account ? want veel mailbedrijven laat dat niet toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:39:
[...]
Dit ligt meestal aan de ssl-beveiliging. gmail, kpn, xs4all, planet, hetnet, daar heb ik geen problemen mee met verzenden. Wel met de zakelijke active24-account...... misschien een ander voorgeschreven smtp-server....
Google doet meestal wonderen in dit soort problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer mensen last van dat de c: schijf vol kom te staan op onverklaarbare redenen?
Het enige wat ik heb geinstalleerd staat allemaal op de geheugenkaart maar ik heb nog maar 2 mb over op de telefoon zelf.. Met bestandsbeheer kom ik geen files tegen die erop staan. help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook geen bestanden verwijderen vanaf mijn pc, dat gaat alleen op mijn telefoon bij bestand beheer.
nu zegt mijn telefoon dat hij vol is terwijl er bijna niks opstaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Dit ligt meestal aan de ssl-beveiliging. gmail, kpn, xs4all, planet, hetnet, daar heb ik geen problemen mee met verzenden. Wel met de zakelijke active24-account...... misschien een ander voorgeschreven smtp-server....
Google doet meestal wonderen in dit soort problemen
icecreamfarmer schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:18:
[...]

welke mail account ? want veel mailbedrijven laat dat niet toe
Betreft mn vodafone mail account en mn live mail account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, tijdens mijn zoektoch naar de pro en contra van de Satio gelukkig hier terechtgekomen!
Ik ben van plan de satio aan te kopen,maar uit de gedane test heb ik de indruk dat het telefoongedeelte
niet optimaal is of heb ik het mis? Voor mij iets te stil, de handsfree is veel te stil.
Wat zijn jullie ervaringen betreffende het telefoneren met de Satio? Bereikbaarheid, verstaanbaarheid ed, dank.
Ik zoek een goede telefoon in combinatie met een goede camera en denk die in de Satio te hebben gevonden. (beroepsgebruik en nogal dringend).
Dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het bellen gaat gewoon goed, nog nooit problemen mee gehad.
hij maakt mooie foto's, al had ik er in het begin wel wat problemen mee dat de telefoon vast liep.
als je echt games wilt spelen of handige programmatjes wilt, daar is deze telefoon niet goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@koen305, bedankt!
Ik ben geen "gamer", wel een "werker" en dat verwacht ik ook van m'n telefoon.
Hier in België is de Satio nieuw en niemand die er al iets degelijks kan over vertellen.
Zoals vandaag, in 2 grote proximus winkels, geen info.
Wel mogen testen: bellen ging maar matig, geluid stil zelfs op volume max, na 2' testen wit scherm met SE logo...vast.

Waarschijnlijk nog op oude software? Hoe kan je zien welke software er op staat?
'k Val in herhaling maar voor mij moet die goed bellen, goed verstaanbaar zijn aan beide kanten, goede foto's nemen, mails en internet, (gps)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:04:
@koen305, bedankt!
Ik ben geen "gamer", wel een "werker" en dat verwacht ik ook van m'n telefoon.
Hier in België is de Satio nieuw en niemand die er al iets degelijks kan over vertellen.
Zoals vandaag, in 2 grote proximus winkels, geen info.
Wel mogen testen: bellen ging maar matig, geluid stil zelfs op volume max, na 2' testen wit scherm met SE logo...vast.

Waarschijnlijk nog op oude software? Hoe kan je zien welke software er op staat?
'k Val in herhaling maar voor mij moet die goed bellen, goed verstaanbaar zijn aan beide kanten, goede foto's nemen, mails en internet, (gps)
ik heb er met de originele sony ericsson software en geen last van zacht geluid integendeel, heel luid en duidelijk. Probeer eens de self-service (druk de call-keys in de volgende volgorde:rood – groen – rood – rood – groen – rood) en zet dan de volume op 100%. Hij gaat dan echt keihard en zeker niet bij je oor houden!

Ik denk datde problemen te maken hebben met de (provider) firmware van het toestel en de beperkingen van het Symbian OS, want hardwarematig is het echt een toptoestel met state-of-the-art supercomponenten, in de loop van het jaar zal alles wel via updates worden bijgeschaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

He heeft iemand al geprobeerd om via fring een skype video chat te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Satio nu een paar dagen in huis en kan niet anders zeggen, erg wreed toestel. Het is mijn eerste smartphone dus vergelijken kan ik hem niet.
Al jaren trouwe SE fan dus ik was blij dat ik aan een nieuw abbo toe was en eindelijk een mooie touch-screen phone van SE kon uitzoeken.
Je moet je idd wel een beetje verdiepen in hoe het allemaal werkt (denk dat ik nu nog de helft niet weet) maar je kunt er leuke dingen mee doen.
Met name www.satioworld.com is een bron van info en downloads.
M'n Satio heb ik inmiddels "gehacked" zodat alle symbian 60 software het prima doet. Bijvoorbeeld een perfecte nav. software die gebruik maakt van je GPS en dus gratis in verbruik is. (Sygic Mobile Maps 2009).
Prachtig mooie foto's mee gemaakt en ook de film die ik bij Play Now gedowned heb is van bijzonder mooie kwaliteit.
Kortom ik ben erg tevreden.
Nog even een pluim voor dit forum, heb er zeer bruikbare tips gevonden. Ben ook blij dat het nu meer inhoudelijk wordt en niet alleen over Vodafone en T-mobile meer gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Ik heb vandaag mijn Satio binnen gekregen, telefoonnummers van oude Sony Ericcson gesynchroniseerd met Outlook om vervolgens in mijn Satio te importeren.

Als ik gebeld wordt, zie ik soms wel de naam en soms niet :S Weet iemand waardoor dit kan komen? Bij sommige mensen laat hij wel gewoon zien: NAAM belt.. Bij andere slechts het telefoonnummer terwijl die wel in mijn contactenlijst staat. Heeft dit iets te maken met +31 of 06? Ik snap er niets van... Erg raar!

Zenda likes some milk every now and then..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zenda schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:09:
Ik heb vandaag mijn Satio binnen gekregen, telefoonnummers van oude Sony Ericcson gesynchroniseerd met Outlook om vervolgens in mijn Satio te importeren.

Als ik gebeld wordt, zie ik soms wel de naam en soms niet :S Weet iemand waardoor dit kan komen? Bij sommige mensen laat hij wel gewoon zien: NAAM belt.. Bij andere slechts het telefoonnummer terwijl die wel in mijn contactenlijst staat. Heeft dit iets te maken met +31 of 06? Ik snap er niets van... Erg raar!
dat heeft idd te maken met dubbele nummers en +31,iets wat in vorige SE toestellen beter geregeld was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Zenda schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:09:

Zorg dat simkaarttelefoonboek uitstaat. En verder heeft het volgens mij ook te maken met 06 en +31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0
  • Laatst online: 07-08 21:35
Hey ook ik ben super blij met mij toestel

Maar loop tegen een paar dingen aan

heb problemen na de 1ste update heb wel internet verbinding maar kan geen you tube filmpjes zien

en weet misschien iemand waar ik msn kan downloaden ben er al een tijdje opzoek

alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Voor Msn,Twitter & hyves kan je het programma Nimbuzz downloaden en probeer met wifi te verbinden op youtube ,misschien dat ie dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
D2FValinor schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:40:
[...]

Zorg dat simkaarttelefoonboek uitstaat. En verder heeft het volgens mij ook te maken met 06 en +31
Kans is groot dat het nummer van dat persoon meerdere malen in de contactlijst staat
Symbian kan dan geen "keuze" maken wie er belt, en geeft dan alleen het nummer weer.

Kijk de contactpersonen na, en misschien vindt je een dubbele entry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
Lucky0 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:33:
Hey ook ik ben super blij met mij toestel

Maar loop tegen een paar dingen aan

heb problemen na de 1ste update heb wel internet verbinding maar kan geen you tube filmpjes zien

en weet misschien iemand waar ik msn kan downloaden ben er al een tijdje opzoek

alvast bedankt voor jullie hulp
Ik kan youtube op twee manieren bekijken: 1) gewoon via youtube.com 2) via de youtube app onder menu-> youtube. Werken beiden bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

heeft iemand de nieuwste nokiamaps al aan de praat gekregen :?
Want ik kan hem wel installeren maar hij opent hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0
  • Laatst online: 07-08 21:35
Hey bedankt voor het mee denken

heb wat geprobeerd nimbuzz werkt goed

met you tube gaat het goed met gewoon netwerk thuis maar kpn mobiel gaat het slecht
heel de tijd geen verbinding met de youtube app en gewoon via youtube site blijft hij gewoon door laden niks te zien

heb al de nieuw update nogmaals uitgevoerd

misschien licht het wel aan kpn zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ koen305, Danda en alle infogevers: de Satio vorige donderdag aangekocht!
En gisteren voor het eerst meegenomen op werkbezoek...bevalt prima!
En toch een beetje frustratie...want al vlug bleek dat, door mijn beperkte kennis van de instellingen en mogelijkheden van de Satio, ik niet de gewenste resultaten verkreeg.
Dus nog even de oude Nokia boven gehaald en nu de tijd nemen om alles naar mijn pers smaak in te stellen.
Juist dat geeft nogal( eigenlijk zéér veel) wat zoekwerk.
Gelukkig vind ik hier vele bruikbare tips en antwoorden! Thanks!

Probleemkes; het overbrengen van vb ringtone van de PC naar de Satio.(PC suite enz op PC gezet)
Moet ik een afzonderlijk internet abbo nemen of kan ik alles overbrengen van de PC naar de Satio?
(abbo komt er maar 't is zondag vandaag...)
Werkt samen met de Parrot CK 3100 (verschillende wagens) als ik het volume van de Parrot verstil dan neemt de Satio die over, zodat ik nadien telkens het volume op de Satio terug moet instellen...?

Er zullen nog wel vragen volgen, maar alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nooit pc suite (ik heb een mac). ik sleep gewoon al mijn bestanden zoals muziek en video's in de map 'phone'. hij sorteert dan vanzelf al mijn bestanden in mijn telefoon. als je een ringtone als mp3 heb kan je bij bestandbeheer kijken of je hem kan vinden.

ik heb geen verstand van die parrot systemen ik gebruik een simpele bluetooth-radio :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 17:44
Ik heb nu sinds 2 weken mijn Satio.
Mijn vorige was een K850i.

Ik vind hem wel snel en gemakkelijk in gebruik.
De batterij mocht wel wat langer meegaan want hij moet elke avond aan de lader.

Aangezien internet op Gsm hier in Belgie erg duur is ben ik op zoek gegaan naar een alternatief voor de ingebouwde GPS antenne.
Na wat gelezen te hebben heb ik Garmin Mobile XT geinstalleerd met de mappen van Europa 2010 en de topokaarten van BeLux.

Ik moet zeggen dit werkt perfect en ben verbaasd dat er hier nog niemand is die dit gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik gebruik Sygic en die werkt ook perfect en heeft zelf ingesproken voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
sn0w13 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:15:
Ik heb nu sinds 2 weken mijn Satio.
Mijn vorige was een K850i.

Ik vind hem wel snel en gemakkelijk in gebruik.
De batterij mocht wel wat langer meegaan want hij moet elke avond aan de lader.

Aangezien internet op Gsm hier in Belgie erg duur is ben ik op zoek gegaan naar een alternatief voor de ingebouwde GPS antenne.
Na wat gelezen te hebben heb ik Garmin Mobile XT geinstalleerd met de mappen van Europa 2010 en de topokaarten van BeLux.

Ik moet zeggen dit werkt perfect en ben verbaasd dat er hier nog niemand is die dit gedaan heeft.
En wat is de overeenkomst tussen het navigeren en internettoegang ?

Ik heb Garmin XT er ook opstaan, en werkt idd erg prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Laatst online: 27-07-2024
ik heb nu een poosje de satio. en ben erg erg tevreden mee. Maar
ik heb nu sygic Mobile 7.71 erop staan
Als ik sygic aan heb staan dan gaat mijn scherm gewoon zwart.
is dat ook ergens uit te zetten. Kan het nergens vinden namelijk. :?

verder heb ik via vodafone de nieuwste firmware erop laten zetten maar heeft mijn camera nog steeds problemen. soms is het net een stroboscoop en loopt hij daarna vast. iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 17:44
FreshMaker schreef op maandag 25 januari 2010 @ 03:17:
[...]

En wat is de overeenkomst tussen het navigeren en internettoegang ?

Ik heb Garmin XT er ook opstaan, en werkt idd erg prettig
Als je de standaard prog. gebruikt van de Satio haalt hij in realtime de kaarten via het internet.
Dwz dat je Gsm voortdurend contact maakt via internet en dan kunnen in Belgie de kosten heel erg oplopen.
Met Garmin XT staan de kaarten gewoon op de Gsm en heb je geen internet nodig om te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erwindew schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:35:
ik heb nu een poosje de satio. en ben erg erg tevreden mee. Maar
ik heb nu sygic Mobile 7.71 erop staan
Als ik sygic aan heb staan dan gaat mijn scherm gewoon zwart.
is dat ook ergens uit te zetten. Kan het nergens vinden namelijk. :?

verder heb ik via vodafone de nieuwste firmware erop laten zetten maar heeft mijn camera nog steeds problemen. soms is het net een stroboscoop en loopt hij daarna vast. iemand hier een oplossing voor?
Heb ook dezelfde problemen gehad met mn camera. Ben naar een SE service centre gegaan en daar hebben ze de camera module vervangen (totaal 5 werkdagen geduurd). Ben daarna op wispo gegaan en sinsdien geen camera problemen meer gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
hoerraaaa, de problemen met vodafone live via de satio (met originele SE firmware) zijn voorbij. kan nu netjes alle live sites bezoeken;)

trouwens nog een leuke tip: probeer eens de skyfire browser op je satio, die ondersteunt full flash en is zeer snel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:27:
hoerraaaa, de problemen met vodafone live via de satio (met originele SE firmware) zijn voorbij. kan nu netjes alle live sites bezoeken;)

trouwens nog een leuke tip: probeer eens de skyfire browser op je satio, die ondersteunt full flash en is zeer snel;)
Skyfire even geinstalleerd. Weet nog niet of ik het zo fijn vind, maar Hyves werkt hier in ieder geval volgens mij best naar behoren op. Dat was een van de grootste punten wat ik tot nu toe had. Met Opera bleef die vaak hangen en het was echt bijna onmogelijk om een krabbel te lezen of te plaatsen. Zowel de 'echte' pagina's als de mobiele site werkt goed!

update: ook facebook feeds kunnen toevoegen (standaard mogelijkheid in Skyfire), super! Ga dit maar eens wat verder uitzoeken..... Thanks for the tip Danda!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook Roadsync geinstalleerd. Wou er voor gaan betalen maar heb het gewoon ingesteld en hij vroeg nergens om registratie (misschien nog de trial?). Anyhow, het werkt heel goed. Krijg m'n e-mail op piektijden (kun je instellen) als push binnen en 's avonds kan ik het handmatig binnehalen. Dit is erg handig, maar merk wel dat het energie van de batterij zuipt. Ik zit de hele dag op kantoor m'n telefoon op te laden. Dat is niet zo heel erg handig als ik keer geen stopcontact tot m'n beschikking heb of m'n oplader vergeet.... Batterij laat dus toch nog wel wat te wensen over. Gebruik het echt niet intensief, beetje smsen en nu dus m'n mail ophalen, af en toe beetje browsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

helaas kan ik niet zo goed wennen aan het touchscreen, heb eerder nooit touchscreen gebruikt, dus wil hem graag verkopen 450 euro is vraagprijs. alles zit er in. zelfs de aankoopbon. had het in december 2009 gekocht.
Toestel is zilver, en pakket bestaat uit:
Accu BST-33
Headset MH-300
USB kabel DCU-65
220 voltlader CST-75
8Gb memorycard
Video outkabel ITC-60
Beschermhoesje
Handleiding

en de specificaties kennen jullie wel neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Daar is de Vraag & Aanbod sectie voor ;). http://tweakers.net/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Mijn vriendin will over een week of 3 de satio gaan halen. Nu heb ik het topic al een beetje mondjesmaat doorgelezen en het ziet er goed uit. Ook wat problemen betreft, mocht zij die tegenkomen - weet ik genoeg om ze op te lossen. Ik heb echter een aantal vragen, kan zijn dat ik er overheen heb gelezen.

1: zijn er bekende problemen?
2: is er inmiddels een versie met capacitief scherm
3: S60 v5? iig op mijn oude Nokia 5800 was het nogal aan de trage kant, hoe is het op dit ding?
4: Ze zit bij t-mobile, ga ik gekloot krijgen met branded software, desondanks abo?
5: wat is een leuke startersite voor de telefoon? mobile9 ken ik, maar... d'r vast wel meer =]
6: zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden en zelf niet heb kunnen bedenken?

Op zich ben ik ook heel benieuwd naar het apparaat. Wat mij betreft, en ik heb veel vergelijkingsmateriaal, is bijv. de optie hoe je mp3's kan afspelen bij S-E een van de beste manieren. Hallo Sony, inhoud van alleen een specifieke directory afspelen alstublieft :+

En ook nog, je krijgt die "60 video's" d'r bij. Is dat wat of is het zoals gewoonlijk a-films uit de jaren 70 en c-films van nu?

[ Voor 26% gewijzigd door SkyStreaker op 30-01-2010 08:52 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:47
SkyStreaker schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 08:47:
Mijn vriendin will over een week of 3 de satio gaan halen.

3: S60 v5? iig op mijn oude Nokia 5800 was het nogal aan de trage kant, hoe is het op dit ding?
4: Ze zit bij t-mobile, ga ik gekloot krijgen met branded software, desondanks abo?

Op zich ben ik ook heel benieuwd naar het apparaat. Wat mij betreft, en ik heb veel vergelijkingsmateriaal, is bijv. de optie hoe je mp3's kan afspelen bij S-E een van de beste manieren. Hallo Sony, inhoud van alleen een specifieke directory afspelen alstublieft :+
3: Op de Satio loopt alles helemaal soepel, heb het ook vergeleken met een 5800, maar de Satio doet het veel beter!
4: Het enige wat je erop komt van T-Mobile zijn een thema, web 'n' walk app en een paar geluidjes. Verder staan er geen logos op.

En om mp3's te luisteren kan je beter Jukebox app gebruiken want deze heeft een equalizer. De standaard app op de Satio niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Skyfire is echt een top browser voor de Satio en ik heb Need For Speed Shift geïnstalleerd,beste game tot nu toe op de satio vind ik.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste