Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nou al een tijdje op zoek naar een tel+abbo omdat de mijne bijna afloopt maar ik zit nog met een aantal vragen:

1. Heeft deze telefoon een capacitief touchscreen?
2. Zijn de video opnames nog redelijk
3. Zijn er foto's van nacht opnames waarbij de flitser is gebruikt
4. Welke telecom aanbieder heeft het goedkoopste abbo incl onbeperkt internet waarbij de telefoon niet meer kost dan 70 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Dutch Di©k schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:25:
[...]

Kun je voor mij in je Satio kijken wat de versie is die je nu hebt? (Via Instellingen -> Telefoon -> Telefoonbeheer -> Apparaatupdates). Daar zie je de Softwareversie en de Aangepaste versie, het gaat mij om de laatste...

Bij mij is dat R1AB029
Softwareversie R1BB041
Aangepaste versie R1AB029
Beidden van 06-10-2009

Dus zelfde :)

Btw thnx voor de uitleg boys.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn vodafone branded satio met de software van davincie gedebrand. Moet eerlijk toegeven dat dit super werkt!
Tevens krijg je de roadsync functionaliteit terug, hiermee bespaar je dus 50 euries per jaar wanneer je dit los zou moeten aanschaffen omdat je telefoon vodafone branded is.
Tevens heb ik gelijk de software update van sonyericcson gedraaid, het toestel lijkt mij een stuk sneller en tot nu toe kan ik zeggen dat dat de batterij het ook langer volhoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:49:
Ik ben nou al een tijdje op zoek naar een tel+abbo omdat de mijne bijna afloopt maar ik zit nog met een aantal vragen:

1. Heeft deze telefoon een capacitief touchscreen?
2. Zijn de video opnames nog redelijk
3. Zijn er foto's van nacht opnames waarbij de flitser is gebruikt
4. Welke telecom aanbieder heeft het goedkoopste abbo incl onbeperkt internet waarbij de telefoon niet meer kost dan 70 euro?
1. Nee, resistief. Zit ook een Stylus bij maar die hoef je niet te gebruiken.
2. Ja, super goed juist! Ik ben al paar keer naar concerten geweest en daar maak je echt schit-te-ren-de opnamens! De camera is echt het beste aan dit toestel.
3. Ik heb wel eens ergens in dit forum (3 weken geleden denk ik) foto's van in een kroeg met en zonder flitser geplaatst. De flitser is heel sterk.
4. Geen idee, kijk op studentmobiel.nl Volgens mij is Hi! zo'n beetje het goedkoopste met wat je krijgt. Ik heb Hi Online 35 voor 26 euro p/m (student) en dan internet er bij. dus 29 euro + gratis toestel. Is wel voor 2 jaar..

Mijn overal mening is dat het een heel goed toestel is, met gewoon een supergoeie camera. Maar als je Apps wilt moet je toch echt voor de iPhone of Android toestellen want Symbian is echt niet zo heel best.... Dus vraag je af waar je het het meest voor wilt gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die reclame die je op tv ziet klopt ook niet helemaal.
ze zeggen dat hij vol applicaties zit, en erop kan zetten maar dat valt vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi!Ik heb paar (domme vragen) dus alvast mijn excuses daarvoor!
Het updaten van de satio werkte niet bij mij thuis en ik was vandaag naar de Vodafone winkel gegaan en daar hebben ze het voor mij geupdate. Ik heb nu softwareversie R1BB041en de aangepaste versie R1AB029!Nu is mijn vraag is dit het zelfde als de nieuwe update R1CA037?En wat is dat hele Davinci gebeuren eigenlijk?

Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:43:
[...]

Je moet eerst €10,- betalen/overmaken en daarna wordt er een account aangemaakt die je moet activeren.
Vervolgens download je een .exe bestandje welke je opent als beheerder. Vervolgens selecteer je het bestand welke je nodig hebt en de rest gaat dan vanzelf. Meer info kan je lezen in de flashing guide: http://davinciteam.eu/10_faq_64.html . Kies je het juiste bestand dan behoud je gewoon de optie om een Nederlands menu te kiezen. Suc6
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:46:
[...]

Je moet idd een client van hun downloaden, maar je moet Credits hebben om een firmware via de client te downloaden en installeren, en die credits krijg je door geld over te maken met Paypal..

@Dutch Dick: je kunt in die client kiezen uit een hele waslijst met firmwares (oude, nieuwere, branded, non-branded, enz.), hij flasht hem gewoon naar die versie toe..
Wat ik heb gedaan is in de client van DaVinci op 'Generic' klikken (dan geeft ie alleen SE-firmwares aan, en geen 'branded' versies), en vervolgens ook nog alleen de nieuwste laten weergeven. Toen stond er een firmware tussen met NL taal, en die heb ik erop gezet..
Vervolgens gelijk via de SE-updater de nieuwste firmware binnengehaald..

edit: zoals hierboven dus.. ;)
Uitleg..
Q_7 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:42:
[...]

Softwareversie R1BB041
Aangepaste versie R1AB029
Beidden van 06-10-2009

Dus zelfde :)

Btw thnx voor de uitleg boys.
Zie datum..

Pagina 24 en 25.. :>

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
@ Q_7: :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:18:
Hi!Ik heb paar (domme vragen) dus alvast mijn excuses daarvoor!
Het updaten van de satio werkte niet bij mij thuis en ik was vandaag naar de Vodafone winkel gegaan en daar hebben ze het voor mij geupdate. Ik heb nu softwareversie R1BB041en de aangepaste versie R1AB029!Nu is mijn vraag is dit het zelfde als de nieuwe update R1CA037?En wat is dat hele Davinci gebeuren eigenlijk?

Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp!
nee die versie stamt van 6-10-09

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Antwoorden op de vragen van sullicat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij gaat bij mij nu echt een stuk langer mee sinds de update!
Normaal kon ik net 2 dagen halen maar ik ben nu al met nr. 3 bezig en de baterij indicatie geeft nog 3/4 aan.
Dit met aardig wat bellen smsen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens bedankt!Maar het updaten werkt bij mij niet!Het blijft de hele tijd bij de zelfde scherm namelijk telefoon verbinden...of hoort dit zo en moet ik echt een uur wachten en me groene knop ingedrukt ;( houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:28:
Oke jongens bedankt!Maar het updaten werkt bij mij niet!Het blijft de hele tijd bij de zelfde scherm namelijk telefoon verbinden...of hoort dit zo en moet ik echt een uur wachten en me groene knop ingedrukt ;( houden?
Ik had dat ook. Volgens mij had windows de juiste drivers nog niet geinstalleerd toen ik de telefoon de eerste keer aansloot (en toen bleef die hangen op 'verbinden', ook al heb ik al meerdere keren foto's van m'n telefoon afgehaald). Dus misschien even aansluiten, zeker weten dat de computer de massa opslag functie kent, en dan nog een keer het proces doorlopen zoals de applicatie aangeeft. Als je lamme vinger krijgt van het groene knopje indrukken betekend dat dat er iets fout gaat :)

Ik ben trouwens nog helemaal niet zo denderend enthousiast over die update :s Ik had sowieso niet echt zoveel problemen zoals sommige beschreven, maar ik merk echt geen verschil. Het 'opstarten' uit keylock duurt weer langer (zonder auto lock) en soms blijft er een half zwart transparante balk een paar seconden in beeld staan. Ook gaat m'n batterij niet merkbaar langer mee en met sms'en merk ik ook geen verschil. WEL gaat m'n camera een stuk sneller...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Update is nog steeds niet beschikbaar voor Vodafone branded telefoons, echt zwaar onder maat hoor :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Q_7 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:56:
Update is nog steeds niet beschikbaar voor Vodafone branded telefoons, echt zwaar onder maat hoor :( :( :(
Dan doe je toch de DaVinci O-)
Zit er zelf zwaar aan te denken, kost een drol maar je bent dan wel van het gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:13:
[...]

Ik ben trouwens nog helemaal niet zo denderend enthousiast over die update :s Ik had sowieso niet echt zoveel problemen zoals sommige beschreven, maar ik merk echt geen verschil. Het 'opstarten' uit keylock duurt weer langer (zonder auto lock) en soms blijft er een half zwart transparante balk een paar seconden in beeld staan. Ook gaat m'n batterij niet merkbaar langer mee en met sms'en merk ik ook geen verschil. WEL gaat m'n camera een stuk sneller...
Uit de keylock gaat hier nu wel z.g.a. instant incl de volgende waarbij het eerst niet zo was:
wekker (heel groot verschil), sms menu, kalender, contacten, dailer.

Het lijkt wel alsof ze in de nieuwe firmware al voorgeladen zijn (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, die nwe firmware heb ik al zonder problemen gedownload.

Maargoed, nogmaals de vraag of 1 van jullie al TV kan kijken via de satio? Met mijn t-mobile kom ik er niet uit: blijft "verbinden" maar haakt dan af 8)7 . Youtube streamt overigens wel goed. What to do?

Wie kijkt er succesvol TV op satio via T-mobile?

Let me know!!!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:54:
[...]

Uit de keylock gaat hier nu wel z.g.a. instant incl de volgende waarbij het eerst niet zo was:
wekker (heel groot verschil), sms menu, kalender, contacten, dailer.

Het lijkt wel alsof ze in de nieuwe firmware al voorgeladen zijn (?)
Bij mij is het dus juist minder geworden. Wat voor verschil merk jij met de wekker? Ik vind die vrij waardeloos, want hij is zooo zacht. Daar word ik niet wakker van. Kun je dat nergens aanpassen?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:39:

Maargoed, nogmaals de vraag of 1 van jullie al TV kan kijken via de satio? Met mijn t-mobile kom ik er niet uit: blijft "verbinden" maar haakt dan af 8)7 . Youtube streamt overigens wel goed. What to do?

Let me know!!!!!
zelfde vraag maar dan voor internet radio

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:59:
[...]

Bij mij is het dus juist minder geworden. Wat voor verschil merk jij met de wekker? Ik vind die vrij waardeloos, want hij is zooo zacht. Daar word ik niet wakker van. Kun je dat nergens aanpassen?
Eerder moest bij het wekkermenu de hele opbouw van het beeld nog gedaan worden (alla win98 style). Als je nu naar de wekker gaat heb je die ook meteen voor je neus!

Internetradio ben ik trouwens ook benieuwt naar! Welke apps zijn hiervoor te krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:39:

Let me know!!!!!
ik heb sbtv op mijn satio. daarop kan je bbc en cnn enzo zien, maar ook journaal24, een kanaal van de tros en consumenten tv. maar geen ned1, ned2 en ned3 helaas.

Verwijderd

Ik weet niet of misschien iemand hetzelfde probleem heeft maar ik kon eerst gewoon uitzendinggemist kijken op me satio maar dat is nu verleden tijd. Ik ben er achter gekomen dat dit bij alle filmpjes die ik online bekijken zo is. Hij blijft hangen op verbinden en er gebeurt niks. Hebben meer mensen hier last van gehad en zo ja hoe hebben jullie dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Satio nu 2 weken. Werkt prima. Nog nooit vastgelopen ofzo.
Alleen is het geluid heel slecht. Als ik een telefoongesprek voer dan klinkt het geluid niet goed. Beetje vervormd alsof het speakertje niet goed is. Moet het volume heel laag zetten om een aardig geluid te krijgen. Ben er vandaag mee naar het kpn center geweest. ze hebben het getest en vinden het goed zo.
Wat is julie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb m'n Satio nu een maand, m'n speaker maakt een helder geluid ook op 100% volume. Dus als het bij ieder gesprek kraakt lijkt het me niet echt helemaal jovel. Heb zelf ook nog geen vastlopers mee gehad maar adviseer wel iedereen om de laatste software versie te installeren, dit scheelt nogal in de snelheid van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Nou, ik heb de 'DaVinci' gedaan en ik moet zeggen: het was de spannendste flash in jaren, hahaha :D
Toen gelijk de SE update service gedownload en de nieuwste update geïnstalleerd. Vodafone is history op mijn Satio, behalve dan op mijn sim-kaartje *O*

[ Voor 57% gewijzigd door Dutch Di©k op 18-12-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dutch Di©k schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:05:
Nou, ik heb de 'DaVinci' gedaan en ik moet zeggen: het was de spannendste flash in jaren, hahaha :D
Toen gelijk de SE update service gedownload en de nieuwste update geïnstalleerd. Vodafone is history op mijn Satio, behalve dan op mijn sim-kaartje *O*
ik ga het denk ik ook maar doen want ze lopen nu al een week achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosalie74
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-08 16:53
SeelenSchmerz schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:43:
Ik heb mijn Satio van Telfort binnen .....

Ik heb alleen een probleem met mobiel internet, als ik met de browser op de Satio naar een willekeurige website probeer te browsen, dan blijft de browser op een wit scherm hangen en gebeurt er verder niets. Als ik een website opvraag dan zegt hij: Verbinden >>>>>> , vraagt om de verbinding te selecteren. Ik selecteer dan de optie Internet "mobiel internet" Het 3G logo zie ik heel even veranderen in H en daarna weer terug in 3G en dan blijft het scherm wit en laad geen pagina. Ditzelfde gebeurt als ik voor Wifi (Hij maakt wel goed verbinding met mijn Apple Airport express accesspoint) kies.

Na een lange tijd wachten zegt hij: Internet Time-out verbinding
Zelfde gehad: mijn oplossing:

Via www.bellen.nl je instellingen ophalen en vervolgens in instelllingen > Connectiviteit > Bestemmingen Telfort internet bij Internet zetten en prio 1 en Telfort GPRS bij Wap zetten als prio 1

Was even klungelen, maar werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:03:
Ik heb de Satio nu 2 weken. Werkt prima. Nog nooit vastgelopen ofzo.
Alleen is het geluid heel slecht. Als ik een telefoongesprek voer dan klinkt het geluid niet goed. Beetje vervormd alsof het speakertje niet goed is. Moet het volume heel laag zetten om een aardig geluid te krijgen. Ben er vandaag mee naar het kpn center geweest. ze hebben het getest en vinden het goed zo.
Wat is julie mening hierover?
Het eerste wat mij juist op viel aan de Satio was het goede geluid.. Heb nog nooit zo'n fijne belkwaliteit gehad, tis een beetje doffer, en niet zo schel als al mijn voorgaande telefoons.. Wel moet ik zeggen dat ik de telefoon qua bereik niet echt vind uitblinken, waardoor soms wel eens wat stukjes geluid wegvallen, als je dan slecht bereik hebt..

Zijn er overigens meer mensen die problemen ondervinden met de PC-suite software en het synchroniseren? Ik heb ingesteld dat ie moet synchroniseren bij verbinding, maar hij synchroniseert supervaak, terwijl hij dan constant naast de pc ligt (net alsof de verbinding soms verbroken wordt ofzo).. Op zich is dit niet erg, was het niet dat ie iedere keer een melding ervan geeft, en de synchronisatie supervaak mislukt (meestal bij het onderdeel 'Kalender' of 'Taken')..
Ik weet dat je hem ook op stil synchroniseren kan zetten, maar dan springt je telefoon op 'stil', en dan soms niet meer op 'normaal', en als ie al op 'normaal teruggaat, dan piept ie..
Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met mijn nokia en samsung symbian telefoons en de pc-suite..

Meer mensen met dit probleem en/of evenmtuele oplossingen (alternatief voor het synchroniseren bijvoorbeeld)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosalie74
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-08 16:53
Ik vroeg me af hoe je voor geinstalleerde applicaties kan verwijderen. Of is dat niet mogelijk, bijvoorbeeld de PDF reader die maar 15 dagen geldig is of die RoadSync.

Als jullie 't weten lees ik het hier graag terug.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Heeft iemand Fring eigenlijk al aan de praat op de Satio? De nieuwste Symbian versie kan zelfs video Skype, ben benieuwd of dat ook echt werkt :)

Ik krijg hem zelf ergens de komende twee weken pas dus kan het nog niet proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Fringe werkt op de Satio. Ik heb het niet gebruikt maar wel geinstalleerd en geregistreerd. Alles leek het te doen.
Verder heb ik nokia ovistore nu ook op mijn Satio en heb gisteren flink wat apps en games geinstalleerd :P Zo rond de 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:35:
Ik weet niet of misschien iemand hetzelfde probleem heeft maar ik kon eerst gewoon uitzendinggemist kijken op me satio maar dat is nu verleden tijd. Ik ben er achter gekomen dat dit bij alle filmpjes die ik online bekijken zo is. Hij blijft hangen op verbinden en er gebeurt niks. Hebben meer mensen hier last van gehad en zo ja hoe hebben jullie dit opgelost.
Precies hetzelfde probleem hier. Sinds de update.
Hij blijft staan op verbinden en verder gebeurd er niets. Via mobiel internet werkt het nou wel, alleen de kwaliteit van de filmpjes is eerlijkwaar dramatisch te noemen! Je ziet alleen blokjes, iets herkennen lukt niet / nauwelijks in een filmpje. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:59:
Fringe werkt op de Satio. Ik heb het niet gebruikt maar wel geinstalleerd en geregistreerd. Alles leek het te doen.
Verder heb ik nokia ovistore nu ook op mijn Satio en heb gisteren flink wat apps en games geinstalleerd :P Zo rond de 50 :P
hoe heb je dit gedaan, bij mij zegt die dat mijn toestel er niet voor geschikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video's worden op een of andere manier automatisch opgenomen op het interne geheugen. Hoe krijg ik die op de sd card???? Ik zie geen enkele mogelijkheid daartoe??! Of kijk ik ergens overheen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

als je die davinci hack doet, kun je dat dan ook weer gratisch terug veranderen wanneer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:18:
[...]

hoe heb je dit gedaan, bij mij zegt die dat mijn toestel er niet voor geschikt is?
http://www.satioworld.com/viewtopic.php?f=8&t=265
is voor omniahd maar werkt net zo goed voor de satio.

Mijn satio is gehackt met helloox2 dus ik weet niet of ie het op een "normale" satio doet.

3 apps die ik tot nu toe heel vet vind:

1) Tunewiki: muziekplayer die al je muziek importeert en die tijdens het afspelen gelijk de lyrics opzoekt. Je kan dus gewoon meezingen :P En nog meer functies, hier een aantal:
◦Play music with TuneWiki Lyrics on your phone
◦SHOUTcast Radio integration
◦See where your favorite songs are being played with TuneWiki Music Maps
◦YouTube music video lookup
◦Blip your favorite songs to Twitter and Facebook
◦Offline mode

2) Night stand: Maakt van je Satio een wekker. Ziet er vet uit en werkt ook goed. heeft een alarm.

3) Mecanto: ook een muziekapplicatie, moet je je voor registreren maar dan krijg je bijna onbeperkte ruimte online om al je muziek te uploaden (duurt natuurlijk wel lang als je een grote collectie hebt :P) waarna je het gewoon met dit programma kan afspelen op je mobiel. Je kan ook playlists maken enzo. Ik heb gelukkig een t-mobile onbeperkt abbo dus dit is echt perfect.8 gb was al niet genoeg met alle fotos films en applicaties dus goed dat ik nu ook online opslag heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:30:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier. Sinds de update.
Hij blijft staan op verbinden en verder gebeurd er niets. Via mobiel internet werkt het nou wel, alleen de kwaliteit van de filmpjes is eerlijkwaar dramatisch te noemen! Je ziet alleen blokjes, iets herkennen lukt niet / nauwelijks in een filmpje. Heeft iemand een oplossing?
Backup alles wat je wilt houden. Dus ook contacten enzo. Vervolgens kies je fabrieksinstellingen in je telefoon. Daarna formatteer je je memorycard vanuit je telefoon. Daarna verbind je met je pc en herinstalleer je de firmware update. Nadat je telefoon weer is opgestart kan je nog voor de zekerheid nog een keer memorystick formatteren, De fabrieksinstellingen en nog een keer formatteren hoeven volgnes mij niet maar ik doe het meestal toch voor de zekerheid, geeft gevoelsmatig meer rust :P
Herinstallatie loste bij mij veel problemen op. Ik had namelijk davinci update gedaan en daarna de nieuwste firmware update. Vervolgens wou ik al me applicaties instaleren en begon ie raar te doen dat ze er al op stonden enzo. Dus had een herinstallatie gedaan en alles is clean nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vansnoll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03-2022
Wellicht erg handig voor mensen die de agenda op hun Satio "over the air" willen syncen met Google calender of Outlook (via Google calendar!) zonder tussenkomst van het PC Suite programma.
Dit is mogelijk met Googasync, zie www.googasync.com , na een trial wel betalen, echter niet enorm duur (iets van 15 dollar). Het werk 2-ways en je kan instellingen hoe vaak te syncen e.d.
Ik vind het in ieder geval erg prettig in gebruik !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij vertellen hoe ik tv krijg op mijn satio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mede Satio gebruikers
ik heb 2 vragen aan jullie hoe krijg ik ook tv op mijn satio
en weet iemand een navigatie systeem die ik op mijn satio kan zetten die geen internet nodig heeft dit omdat ik prepaid kpn heb
groet en alvast bedankt voor de reacties
fijne kerstdagen en een goed 2010

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:30:
Hoi mede Satio gebruikers
ik heb 2 vragen aan jullie hoe krijg ik ook tv op mijn satio
en weet iemand een navigatie systeem die ik op mijn satio kan zetten die geen internet nodig heeft dit omdat ik prepaid kpn heb
groet en alvast bedankt voor de reacties
fijne kerstdagen en een goed 2010
tv geen idee
dat andere symic mcguider

Ik heb nu ook de update gedraaid en zag dat de firmware van 29-11 is :? klopt dat bij de rest ook

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

PowerFlower

être diable et jouer fleur

vansnoll schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:00:
Wellicht erg handig voor mensen die de agenda op hun Satio "over the air" willen syncen met Google calender of Outlook (via Google calendar!) zonder tussenkomst van het PC Suite programma.
Dit is mogelijk met Googasync, zie www.googasync.com , na een trial wel betalen, echter niet enorm duur (iets van 15 dollar). Het werk 2-ways en je kan instellingen hoe vaak te syncen e.d.
Ik vind het in ieder geval erg prettig in gebruik !!
Kan dat niet gewoon met de ingebouwde software dan :?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

PowerFlower schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:21:
[...]

ja met roadsync of gewoon de emailclient van symbian

• vansnoll
  • Laatst online: 17-03-2022
PowerFlower schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:21:
[...]

Roadsync werkt niet met Google sync

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op woensdag 23 december 2009 @ 03:31:
[...]

http://www.satioworld.com/viewtopic.php?f=8&t=265
is voor omniahd maar werkt net zo goed voor de satio.

Mijn satio is gehackt met helloox2 dus ik weet niet of ie het op een "normale" satio doet.

3 apps die ik tot nu toe heel vet vind:

1) Tunewiki: muziekplayer die al je muziek importeert en die tijdens het afspelen gelijk de lyrics opzoekt. Je kan dus gewoon meezingen :P En nog meer functies, hier een aantal:
◦Play music with TuneWiki Lyrics on your phone
◦SHOUTcast Radio integration
◦See where your favorite songs are being played with TuneWiki Music Maps
◦YouTube music video lookup
◦Blip your favorite songs to Twitter and Facebook
◦Offline mode

2) Night stand: Maakt van je Satio een wekker. Ziet er vet uit en werkt ook goed. heeft een alarm.

3) Mecanto: ook een muziekapplicatie, moet je je voor registreren maar dan krijg je bijna onbeperkte ruimte online om al je muziek te uploaden (duurt natuurlijk wel lang als je een grote collectie hebt :P) waarna je het gewoon met dit programma kan afspelen op je mobiel. Je kan ook playlists maken enzo. Ik heb gelukkig een t-mobile onbeperkt abbo dus dit is echt perfect.8 gb was al niet genoeg met alle fotos films en applicaties dus goed dat ik nu ook online opslag heb :)
ik krijg het bij tunewiki niet gevonden hoe ik een shoutcast station zoek ipv alle genres af te gaan

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
Mijnn vrouw heeft nu ook haar satio maar ik krijg sygic niet geinstalleerd .
Het is wel een piep versie maar op mijn innov8 werkt deze perfect en heb hem al meerdere keren daarop geinstalleerd.
Iemand een idee? heeft dat met de vodafone software te maken of heeft iemand ook vodafone en sycic werkend

[ Voor 17% gewijzigd door Velga op 24-12-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:18:
[...]

FringSymbian94 is de versie die je moet hebben, andere versies zijn idd niet geschikt :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Heeft iemand enige iedee wanneer de update van Vodafone komt voot dit toestel? We zijn inmiddels 2 weken verder en nog steeds helemaal niks.

Ga de Davinci gedoe maar eens uitvoeren dan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Q_7 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:05:
Heeft iemand enige iedee wanneer de update van Vodafone komt voot dit toestel? We zijn inmiddels 2 weken verder en nog steeds helemaal niks.

Ga de Davinci gedoe maar eens uitvoeren dan.. :)
Ik heb het ook gedaan want hetw achten duurde mij te lang.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig verschil merk het lijkt er op dat de vodafoneversie al sneller was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de browser van m'n Satio:
Als ik bijvoorbeeld een lange krabbel heb geschreven op iemand's Hyves, en ik druk op verzenden, vraagt de browser om opnieuw te verbinden met 'Vodafone GPRS' (m'n satio is branded) en vervolgens heeft ie de krabbel niet verstuurd maar kom ik weer terug op de plek waar ik 'm schrijf. Of als ik te lang bezig ben met gegevens invullen op een site om aan te melden, meld ie niet aan maar gaat ie weer terug naar de plek om aan te melden.

Ik denk dat als de telefoon opnieuw verbindt hij inloggegevens of de krabbel niet mee verzendt? Hoe kan ik instellen dat de verbinding langer in stand blijft? Hij doet dat bij de standaard-browser van de Satio maar ook bij de Opera Mobile browser. ;( En waar kan ik instellen dat ik niet elke keer hoef te bevestigen als ik op internet wil, maar dat ie gewoon gaat?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 19:42
Ik heb nou al 3 dagen Satio en ben er wel tevreden mee
Ik heb nou al verschillende applicaties geïnstalleerd zoals Sygic,Nimbuzz,Spb TV en AccuWeather.
En ik heb bepaalde spelletjes geïnstalleerd zoals Minesweeper,Spb Puzzle,Connect4,Memorygame,Sollitaire en Airport.

Hebben jullie nog Nederlandse applicaties die werken op de Satio want de NOS applicatie werkt bij mij niet.
En nog meer betere spellen die werken op de Satio en ik zoek nog thema's om op de Satio te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je telefoon hiervoor gehackt? En zo niet, waar heb je die bestanden gevonden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Nee ik heb m'n telefoon niet gehackt,je moet gewoon zoeken naar "signed" applicaties en games.
Nimbuzz is echt een aanrader voor iedereen die Satio gebruikt,daarmee kan je op msn,twitter,hyves en facebook.
Hier staan wat goeie apps en games :)

http://www.nimbuzz.com/nl/
http://satioworld.com/index.php
http://symbianworld.org/s...loads-for-nokia-5800-n97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
Hoe zit dat met sygic dan met een vodafone satio?
Moet ik deze eerst met davinci omzetten naar originele software?
en hoe werkt het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Ik heb ook een Vodafone Satio en bij mij werkt Sygic perfect.
Ik heb een signed versie gebruikt dus ik had geen davinci nodig maar om het programma volledig te gebruiken moest ik een keygen gebruiken om de maps te unlocken en dat werkte gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee bedankt voor Nimbuzz, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Graag gedaan maar ik zou hem niet vaak in de achtergrond laten staan want hij slurpt echt veel batterij. (9 uur lang) had ik hem in de achtergrond staan en daarna was m'n batterij leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanPindakaas
  • Laatst online: 14:55
Ik heb 1 week de Satio en heb hem in de doos terug gezet :S hij is zo sloom , heb hem met davinic geflashed en sim lock gemaakt en nog steeds is hij ZOOO! sloom :S altijd freezes , ik bied god als er een nieuwe update komt want dan kan ik hem van Marktplaats afhalen :S

en heeft iemand het probleem all gehad dat als hij zijn camera heeft gebruikt je de hele mobiel moet restarte voordat je weer wat kan doen :S

[ Voor 21% gewijzigd door SultanPindakaas op 28-12-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die problemen had ik ook, vooral met de camera. maar dat was voor de firmware update. nu heb ik nergens meer echt last van. maar echt snel is de telefoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

SultanPindakaas schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:48:
Ik heb 1 week de Satio en heb hem in de doos terug gezet :S hij is zo sloom , heb hem met davinic geflashed en sim lock gemaakt en nog steeds is hij ZOOO! sloom :S altijd freezes , ik bied god als er een nieuwe update komt want dan kan ik hem van Marktplaats afhalen :S

en heeft iemand het probleem all gehad dat als hij zijn camera heeft gebruikt je de hele mobiel moet restarte voordat je weer wat kan doen :S
dan is de jouwe gewoonweg niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Lijke me dat alle Satio's niet goed zijn alleen de 1 kan er mee leven en de andere irriteerd zich als de gek (like me), telefoon is gewoon traag en blijft wel eens vastlopen, de Iphone is véél sneller en reageerd veel directer als deze "mislukte" telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die van mij kan omscheven worden als "supersnel" 8) (en ik ben ook een piepert als iets traag gaat..)
Ik heb ook nog nooit een vastloper gehad terwijl ik de telefoon sinds hij uit is heb..
Dus ik zou hem terug sturen ter reparatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:11:
Nou die van mij kan omscheven worden als "supersnel" 8) (en ik ben ook een piepert als iets traag gaat..)
Ik heb ook nog nooit een vastloper gehad terwijl ik de telefoon sinds hij uit is heb..
Dus ik zou hem terug sturen ter reparatie.
bij mij ook alles opent binnen de seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Weet iemand een goeie headset voor de Satio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

masterboy56 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:43:
Weet iemand een goeie headset voor de Satio?
bedraad?
want dan heb ik er een gepost een maand eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
icecreamfarmer schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:44:
[...]

bedraad?
want dan heb ik er een gepost een maand eerder
Jah en hoeveel kostte die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Het is degene die ook bij de musicphones zit (w880i etc)
en die koste mij €12 en het verschil is echt onnoemelijk groot.

deze
http://www.mobilesupplies...2c830ec0062f2965a057f0642

zit ook een adapter bij

[ Voor 40% gewijzigd door icecreamfarmer op 28-12-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanPindakaas
Nou ik kan well photo maken maar daarn niet meer snap je gewoon snap photo save , en kan niet meer op blauw knopje drukken voor een nieuwe photo dats probleem , maar ja geef het op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Heb je al die firmware update gedaan? En @icecreamfarmer ik heb hem net besteld,hoop dat ik hem morgen binnenkrijg.

Heb net weer Gmail app geïnstalleerd en Prince of Persia HD Game,die ziet er goed uit op Satio(fullscreen)

En weet iemand of de Satio RDS beschikt voor de radio want ik kan hem nergens vinden op m'n Satio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

masterboy56 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:47:
Heb je al die firmware update gedaan? En @icecreamfarmer ik heb hem net besteld,hoop dat ik hem morgen binnenkrijg.

Heb net weer Gmail app geïnstalleerd en Prince of Persia HD Game,die ziet er goed uit op Satio(fullscreen)

En weet iemand of de Satio RDS beschikt voor de radio want ik kan hem nergens vinden op m'n Satio.
in de specs staat van wel maar verder dan automatisch zender selectie komt hij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanPindakaas
Jongens teminste iedereen , heb hem opnieuw geupdate en hij doet het perfect :D:D:D ik ga genieten moeten jullie ook doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Dat doen we al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet voor mij een gratis navigatie programma wat geen telefoonkosten kost dus die werkt op gprs
want nu vreet hij telefoon belminutten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:38

TTD

ik had per ongeluk een programma via me satio verwijderd i.p.v. via de pc. Nu staat die nog op me memorycard maar kan hem niet verwijderen, weet iemand hoe ik het alsnog van me kaart kan afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:46:
wie weet voor mij een gratis navigatie programma wat geen telefoonkosten kost dus die werkt op gprs
want nu vreet hij telefoon belminutten
Sygic Mobile Maps 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanPindakaas
weet iemand waar ik msn kan downloaden voor me satio ? en een paar leuke programmetjes net als tomtom .. nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens bij de vorige posts,

http://www.nimbuzz.com/nl/ voor msn, werkt prima.

en voor navigatie gebruik ik sygic. hier moet je zelf naar zoeken mag ik niet posten :P
weet trouwens iemand of ik mijn muziek op mijn satio kan laten spelen met sygic? als er een stem komt in sygic, gaat mijn muziek uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
Die stem is toch tijdelijk? want nadat ze klaar is met info. zou je muziek gewoon verder moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi masterboy
weet jij ook of ik die ergens kan downloaden of kan je die alleen maar kopen
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanPindakaas
Thnx koen maar toch zoek liever de echte msn messenger voor me Satio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die any video converter is helemaal goed, ik heb al aardig wat formaten omgezet naar de satio eisen. Werkt perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:01:
hoi masterboy
weet jij ook of ik die ergens kan downloaden of kan je die alleen maar kopen
groet
nee de stem is duidelijk maar als ik muziek afspeel hoor je muziek TOT je een navigatie stem hoort. de muziek gaat niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:44:
[...]

nee de stem is duidelijk maar als ik muziek afspeel hoor je muziek TOT je een navigatie stem hoort. de muziek gaat niet verder.
Klopt daar hebbenw el meer applicaties last van, ik heb het zelfde bij binnenkomende email.
Overigens voor navigatie werkt garmin xt nu ook goed maar dan moet je wel 5.00.60 hebben.

En als je satio gehacked is kun je gewoon de nokia applicatie gebruiken voor messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterboy56
*weg* hinten naar warez staan we niet toe

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 31-12-2009 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
ik hbe sygic geinstalleerd op mijn Satio maar het vind niet de ingebouwde GPS module....iemand iets van advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 22:58
londonertje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:59:
ik hbe sygic geinstalleerd op mijn Satio maar het vind niet de ingebouwde GPS module....iemand iets van advies?
Eerst je interne gps activeren via locatie services --> locatie --> GPS-data --> Positie
Wacht dan tot hij verbinding heeft gemaakt (je ziet de coördinaten - duurt ongeveer 2min) en ga dan naar Sygic via de me menu-knop. (Je moet locatieservices laten openstaan, anders werkt hij niet)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Saidou schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:01:
[...]

Eerst je interne gps activeren via locatie services --> locatie --> GPS-data --> Positie
Wacht dan tot hij verbinding heeft gemaakt (je ziet de coördinaten - duurt ongeveer 2min) en ga dan naar Sygic via de me menu-knop. (Je moet locatieservices laten openstaan, anders werkt hij niet)

Grtz
dankje en ja dat heb ik eerder vanavond uitgevonden...irritant dat de GPS ontvanger niet gewoon aangaat zodra je Sygic aanzet.

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Heb vandaag met DavinciTeam de originele SE firmware erop gezet, telefoon is merkbaar véél sneller als de Vodafone rotzooi, batterijduur gaat ook veel langer mee, sms typen etc. ben nu wel tevreden met de Satio.

Echte aanrader!

Alleen 1 probleem.. ik kom de site van Vodafone niet meer in, heb de internet instellingen van Vodafone.nl overgenomen, maar als ik de pagina open sluit de browser meteen af.
Vond chatten namelijk best wel leuk als ik niks te doen had :P
Het is blijkbaar of het één of het ander met deze telefoon..

Iemand een oplossing?

[ Voor 41% gewijzigd door Q_7 op 31-12-2009 02:22 ]

• masterboy56
Gebruik Nimbuzz als je wilt chatten,dat is toch veel beter dan die van vodafone.

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:53
hoe kan ik vodafone tv kijken op de satio? Ik krijg steeds de mededeling "kan niet verbinden"

Ik kan ook nergens de streamingsinstellingen opzoeken en/of controleren

Volgens mij heeft vodafone dit toestel zo aangepast dat je dit nergens kan instellen ....

Bij symbian was het mogelijk om via het programma realplayer het zooitje in te stellen, bij de satio heb je geen opties om de videoplayer in te stellen, althans bij de vodafone versie, of wel?

Verwijderd

Ik heb er nu Nimbuzz opgezet maar bij sommige van mijn msn contacten komen niet online te staan en bij andere krijgen de chat berichten van mij niet te zien zien wel dat ik schrijf wat kan ik daar aan doen
Oja en aan iedereen een goed 2010

Verwijderd

Ja, net als Danda wil ik heul graag tv kijken op m'n satio. Ook bij mij blijft ie "verbinden" tot ik er duizelig van wordt en de streaming-instellingen zijn nergens te vinden. WIE OH WIE KIJKT AL TV OP Z"N?HEUR SATIO????

Let me know, tnx!

Nico

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:02:
Ja, net als Danda wil ik heul graag tv kijken op m'n satio. Ook bij mij blijft ie "verbinden" tot ik er duizelig van wordt en de streaming-instellingen zijn nergens te vinden. WIE OH WIE KIJKT AL TV OP Z"N?HEUR SATIO????

Let me know, tnx!

Nico
Ik zou jullie graag helpen maar hoe kom ik sowieso aan die tv app

• masterboy56
Ik gebruik Sgb TV.werkt perfect maar zitten 3 nederlandse zenders zoals journaal24,politiek24 en consumenten TV,de rest is Amerikaanse zenders

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

masterboy56 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:35:
Ik gebruik Sgb TV.werkt perfect maar zitten 3 nederlandse zenders zoals journaal24,politiek24 en consumenten TV,de rest is Amerikaanse zenders
maar dat si niet van vodaphone zelf

• masterboy56
Nee dat is een aparte applicatie maar werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb problemen met de update. Is die er trouwens al?? Ik heb het toestel gekocht in de winkel dus geen vodafone gedoe. Ik heb het update prog. gedownload. Back-up gemaakt. Toestel uit en batterij eruit en er weer in. USB aangesloten terwijl ik de groene knop ingedrukt houdt. Daarna verdwijnt echt elke toelichting van wat er aan het gebeuren is, af en toe een piep of zwart scherm maar verder geen enkel ander signaal over de stand van zaken. Je moet toch niet gedurende het hele proces die groene knop in gedrukt houden??? Kan iemand me ff voorlichten?? SE doet dat wel heel erg simpel en slecht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je je groene knop indrukt, moet je met de usb kabel de telefoon met je pc verbinden. dan komt er op je pc te staan - laat nu de groene knop los - dan checkt hij welke software je op je telefoon staat. maar ik dacht dat nog niet iedereen kan updaten?

nog de beste wensen voor 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
danda schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:46:
hoe kan ik vodafone tv kijken op de satio? Ik krijg steeds de mededeling "kan niet verbinden"

Ik kan ook nergens de streamingsinstellingen opzoeken en/of controleren

Volgens mij heeft vodafone dit toestel zo aangepast dat je dit nergens kan instellen ....

Bij symbian was het mogelijk om via het programma realplayer het zooitje in te stellen, bij de satio heb je geen opties om de videoplayer in te stellen, althans bij de vodafone versie, of wel?
Ik heb effe gekeken voor je. Mijn Satio staat ingesteld op Engels en heeft de originele software:
Menu>Settings>Phone>Application Settings(onder accessoires)>Default apps> Hier kan ik instellen wat ik wil gebruiken om te internettten, muziek afspelen video clips afspelen. Daar staat realplayer. Bedoel je dit of niet?
Ook heb ik dit:
Menu>Settings>application settings>Video player>Streaming Hier kan je ook wat streaming dingen invullen zoals network en proxy.
Verder kan ik ook niks vinden wat met videospeler te maken heeft.

Om met t-mobile tv te kijken moet je dit doen:
Je kunt al in drie stappen mobiel tv-kijken.
Ga naar de mobiele website van T-Mobile door in je toestel het web'n'walk logo te kiezen.
Kies de TV&Video tab.
Kies je favoriete tv-zender. Het programma wordt geopend in je mediaspeler.

Misschien werkt het voor Vodafone ook hetzelfde?

[ Voor 13% gewijzigd door Valinor op 01-01-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Ik heb effe gekeken voor je. Mijn Satio staat ingesteld op Engels en heeft de originele software:
Menu>Settings>Phone>Application Settings(onder accessoires)>Default apps> Hier kan ik instellen wat ik wil gebruiken om te internettten, muziek afspelen video clips afspelen. Daar staat realplayer. Bedoel je dit of niet?
Ook heb ik dit:
Menu>Settings>application settings>Video player>Streaming Hier kan je ook wat streaming dingen invullen zoals network en proxy.
Verder kan ik ook niks vinden wat met videospeler te maken heeft.

Om met t-mobile tv te kijken moet je dit doen:
Je kunt al in drie stappen mobiel tv-kijken.
Ga naar de mobiele website van T-Mobile door in je toestel het web'n'walk logo te kiezen.
Kies de TV&Video tab.
Kies je favoriete tv-zender. Het programma wordt geopend in je mediaspeler.

Misschien werkt het voor Vodafone ook hetzelfde?
Helaas, bovenstaande T-mobile instructie werkt dus niet voor mij als T-mobile klant. Anders zou ik dit niet het forum oprollen. Toestel blijft enkele minuten "verbinden" en dan houdt ie op met de mededeling of ie iets op mag slaan. Ja en nee helpen niet. what to do?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste