Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah dit had ik ook al met mijn telefoon dat hij duits was ingesteld.
Ook de sticker van die 60 gratis films op het doosje is duits, handleiding is duits en nog een ander boekje.
Wel tv-out kabel, maar nog niet geprobeerd.
Verder een mooie telefoon, mooi design, mooi menu (vooral in media)
Scherm wordt af en toe automatisch gedraaid wat wel irritant is, reageert soms wat traag.
Wel goede kwaliteit muziek en de foto's zijn ook mooi naar mijn mening
Via studentmobiel bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne was Engels(talig) ingesteld, dus komt via een heel ander weg binnen dan die van de Duitse versie denk ik, heb ook alles in het Nederlands moeten her-instellen.... dat is denk ik de reden dat wij de telefoons al in bezit hebben en de mensen die er nu nog op wachten waarschijnlijk een 'echte' Nederlandse versie krijgen....
ik heb er overigens geen tv-out kabel bij gekregen, heb inmiddels ook al de 2e telefoon in mijn bezit de eerste liep soms te pas en te onpas echt helemaal vast... kon niet bellen en gebeld worden of als ik in gesprek was ook niet meer op einde gesprek drukken werkte dan ook gewoon niet, Zoals het er nu naar uitziet is deze wel oke !!!! en ben ik er nu echt blij mee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was alles wel netjes NL en al een tijdje in huis.

Ik heb nu wel iets raars met s60.. Als ik een s60 homescreenpak i.p.v. de sony laat hij compleet geen buttons meer zien 8)7 Ik zie de vormen er wel van maar de tekst - werking is pleite. Restart werkt niet.

Ik hoor heel vaak iets over een softreset? Maar waar kan ik dat vinden? Ik heb wel "terug naar fabrieksinstellingen" gevonden maar hier heb je een code voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code terug naar fabrieksinstellingen is volgens mij gewoon 0000... en soft reset ??? ook geen idee, dacht altijd gewoon de batterij er uit.... (en dat heb ik bij mijn vorige exemplaar heel regelmatig moeten doen helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet veel vastlopers gehad. 1 keer toen ik wou ophangen en 1 keer toen ik Opera afsloot. Opera Mini 5 is trouwens echt aan te raden als webbrowser! Het was wat lastig om te installeren want telkens als ik naar de website ging (vanaf de satio) gaf die aan dat die het type model niet kon bevestigen, maar opeens deed die het.

Ik had er ook een tv-kabel bij waar ik erg van stond te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vansnoll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03-2022
Is het iemand al gelukt om je Google Calendar (via wifi of umts) te syncen met de Satio middels de exchange methode ? Roadsyc is niet echt bruikbaar, omdat je daarmee alleen contacten kan syncen.
Met exchange (Mail for exchange) zou je ook je google agenda moeten kunnen syncen, ik kan alleen nergens vinden hoe dit te installeren. Op de Nokia N97 (zelfde symbian platform) moet je dit eerst aanzetten / "triggeren" door een nieuwe mail account te instelleren en i.p.v. voor pop3 dan de optie Mfe te kiezen. Die optie kom ik op de satio niet tegen.

Kan iemand me verder helpen ?

gegroet
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vansnoll
  • Laatst online: 17-03-2022
vansnoll schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:55:
Is het iemand al gelukt om je Google Calendar (via wifi of umts) te syncen met de Satio middels de exchange methode ? Roadsyc is niet echt bruikbaar, omdat je daarmee alleen contacten kan syncen.
Met exchange (Mail for exchange) zou je ook je google agenda moeten kunnen syncen, ik kan alleen nergens vinden hoe dit te installeren. Op de Nokia N97 (zelfde symbian platform) moet je dit eerst aanzetten / "triggeren" door een nieuwe mail account te instelleren en i.p.v. voor pop3 dan de optie Mfe te kiezen. Die optie kom ik op de satio niet tegen.

Kan iemand me verder helpen ?

gegroet
Peter
Overigens heeft Nokia op haar business site een mailforexchange-sis programmaatje staan, o.a. geschikt voor de nieuwste symbian platforms (n97 en 5800) maar dat werkt niet op de satio. Ik krijg een melding "certificaatfout"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Wat zit iedereen hier toch te klooien met Opera Mini :D
Ik heb vandaag Opera Mobile 10 Beta for S60 geïnstalleerd, werkt perfect en lekker snel!
Ik heb Opera Mini 5 Beta ook nog geïnstalleerd om te kijken hoe die dan is, de GUI is vrijwel hetzelfde maar de rendering is echt veeeel minder goed, natuurlijk omdat Mini gemaakt is voor ook low-end mobieltjes.

Opera Mobile 10 rendert tweakers.net bijvoorbeeld gewoon perfect en veel sneller dan de standaard Satio browser :)

Ik heb trouwens ook de Gmail app geïnstalleerd, maar daar is de GUI slecht van zeg, kun je beter Gmail in de Quick Dial van Opera zetten.

Ik wacht ook nog de Skyfire browser af, die schijnt ook goed te zijn, maar de ontwikkelaars daarvan werken nog aan S60 v5 support.

[ Voor 9% gewijzigd door PhoenixT op 03-11-2009 18:10 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Voor mijn Nokia N82 gebruik ik nu http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation om mijn smsjes te bundelen per contactpersoon, iets wat ik ideaal vind.
Is er een soortgelijk programma ook voor de Satio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

bartbh schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:17:
Voor mijn Nokia N82 gebruik ik nu http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation om mijn smsjes te bundelen per contactpersoon, iets wat ik ideaal vind.
Is er een soortgelijk programma ook voor de Satio?
Dit zit er al op. Kijk maar is onder Entertainment -> Chatten -> Conversaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar halen jullie die apps vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
vandeGerrit schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:39:
[...]

Dit zit er al op. Kijk maar is onder Entertainment -> Chatten -> Conversaties
Ik heb de telefoon (nog) niet :9 Zit er wel aan te denken om hem te bestellen, maar wou dit graag ff weten. Dank u! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauleau
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:29:
[...]

Verder zojuist met PC Suite van Sony Ericsson m'n contacten en agenda gesynchroniseerd, dit werkt perfect. http://www.sonyericsson.c...wnloads/satio?lc=nl&cc=nl
Bij mij werkt PC Suite helemaal niet. Alles gedaan zoals het hoort. Laptop vind de telefoon wel alleen PC Suite zegt dat hij de telefoon niet kan vinden.
Correctie: PC Suite massaopslag vind hem wel. Maar om je contacten, sms etc. te syncroniseren werkt niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Beauleau op 04-11-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Vrijdag krijg ik de Satio eindelijk. Heb al vanalles klaar liggen :)
- Invisibleshield
- CPP-100 battery pack
- TV-out kabel
- HBH-IS800 bluetooth oordopjes
- Ook allemaal programma's gedownload
- Amazon pouch besteld, http://www.amazon.co.uk/g...=467198433&pf_rd_i=468294

Kortom ben er helemaal klaar voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 04-11-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar downloaden jullie al die programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 18:04
D2FValinor schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:23:
Vrijdag krijg ik de Satio eindelijk. Heb al vanalles klaar liggen :)
- Invisibleshield
- CPP-100 battery pack
- TV-out kabel
- HBH-IS800 bluetooth oordopjes
- Ook allemaal programma's gedownload
- Amazon pouch besteld, http://www.amazon.co.uk/g...=467198433&pf_rd_i=468294

Kortom ben er helemaal klaar voor :P
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met de Zagg Invisibleshield, kun je dat nog laten weten en misschien wat duidelijke foto's hier neerzetten van voor en na de applicatie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:36:
waar downloaden jullie al die programma's?
Welke programma's? Volgens mij is er niet één goede locatie voor, gewoon beetje googlen en kijken wat je tegen komt. Opera mobile 10 bijv. is gewoon via opera.com te downloaden. Opera 10 is idd een betere browser dan de beta 5! Dank je voor de tip PhoenixT

En ik ben inderdaad ook benieuwd naar de ervaring van die plastic beschermingen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
SeelenSchmerz schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:18:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met de Zagg Invisibleshield, kun je dat nog laten weten en misschien wat duidelijke foto's hier neerzetten van voor en na de applicatie daarvan?
Hiers een review van iemand van de Satio blog, hij is er niet tevreden mee. Ik had eerder dan hij besteld dus ik kon niet meer annuleren :P Maar ik zal in ieder geval mijn eigen ervaring met jullie delen als ik hem in het weekend erop zet.

Hiers ook een filmpje. Als je schuin kijkt kan je hem erop zien zitten. Scherm ziet er zonder wel mooier uit. Maarja je kan natuurlijk niet verwachten dat hij helemaal "invisible" is :P
http://www.metacafe.com/w...csson_satio_scartch_test/

De Review van die persoon:
Finally, I wanted to mention highly desired InvisibleShield. This for a change was not developed by Sony Ericsson, but by ZAGG. Personally I think it a complete waste of money. At least mine was wasted. It’s very difficult to put it on perfectly. It took me 2 hours to do so, and because it took so long, a little piece of dust got inside, so I had to take it of. I also want to ask that your Satio looks no way near as nice as without InvisibleSheild. However you wouldn’t look as it, it’s just a foil, and it’s not perfectly flat. Personally I have my Satio without any protection now (caring case on the way ) and I keep it in my pocket. And I don’t have a single scratch so far. Screen and everything else are absolutely perfect. But I generally care about my thing and I am being careful. After all, my advice is simply… don’t buy InvisibleShield, unless you’re VERY likely to scratch your phones heavily (e.g. it happened to you many times before). Well, it’s not that horrible when on and could prevent your Satio to look far more horrible So for most, not recommended…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Laatst online: 09-09 00:38

TTD

is het eigenlijk een krasvrij scherm?? Want anders ga ik net als mijn G900 geen screenprotector erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauleau
Beauleau schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:58:
[...]

Bij mij werkt PC Suite helemaal niet. Alles gedaan zoals het hoort. Laptop vind de telefoon wel alleen PC Suite zegt dat hij de telefoon niet kan vinden.
Correctie: PC Suite massaopslag vind hem wel. Maar om je contacten, sms etc. te syncroniseren werkt niet.
Contact opgenomen met SE. Ze vertelde mij dat PC Suite nog niet geschikt is voor Windows 7.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

Beauleau schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:10:
Contact opgenomen met SE. Ze vertelde mij dat PC Suite nog niet geschikt is voor Windows 7.
Iemand ervaring mee?
Ik draai nog Windows 7 Beta, en hij werkt hier prima. In het begin had ik er ook problemen mee, en ineens was het opgelost. Ik dacht dat dit kwam door dat ik hem deze keer via het programma zelf paarde, in plaats van via windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai Windows 7 en heb nergens last van.

Heb je misschien je telefoon niet in PC Suite status? Als ik die usb kabel erin plug heb ik meerdere opties, en als ik de mediaoverdracht kies werkt PC Suite dus ook niet. Zit zelf wel nog beetje te klooien met het overzetten van muziek (met albumcover) en gewoon foto's naar m'n telefoon..

Edit: Media Go van Sony Ericsson aan het downloaden, kijken hoe dat werkt..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn nummer is vandaag overgezet.
ze hadden wel even kunnen melden dat je voor wisepilot 70 euro per jaar betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Ik heb de Satio nu een klein weekje, maar de enige problemen die ik tot nog toe ondervind is bij het afspelen van video's. Ik heb een film gedownload via PlayNow Arena, op mijn Satio gezet, maar bijna elke keer blijft hij hangen op het selecteren van die film of wanneer ik te telefoon draai van portrait naar landscape...
Een reset of een paar minuten geduld haalt hem weer uit deze toestand. Wat me is opgevallen is dat wanneer je een knappe film wilt kijken (zoals in dit geval 'Underworld' van de PlayNow site) je hem alvast in Landscape moet draaien voordat je de optie 'Video' aanklikt (van het menu 'Media').
Verder moet je wat geduld hebben wanneer je een film afzet of pauzeert en terug gaat naar andere menu's; dit duurt snel een halve minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Heb net 61 films van playnow gedownload :P Als je de taal anders zet dan kan je andere films downloaden. Nu maar hopen dat ze niet zijn nagesynchroniseerd. Kan ze namelijk niet testen omdat ik me phone morgen pas krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
D2FValinor schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:00:
Heb net 61 films van playnow gedownload :P Als je de taal anders zet dan kan je andere films downloaden. Nu maar hopen dat ze niet zijn nagesynchroniseerd. Kan ze namelijk niet testen omdat ik me phone morgen pas krijg :P
Mooi, goeie tip :D
Kreeg net door dat ze iedere maand 5 films 'releasen' op PlayNow, dat maakt dus 60 per jaar.
Die 60 die je kunt downloaden is dan ook meteen het maximale wat ze aanbieden.
Daarbij komt dat er maximaal 15 tot 20 films tegelijk op staan waarvan het meeste niet zo mijn ding is, maar goed da's mijn filmsmaak ;)

Update: heb net een film op mijn Satio gezet vanuit de engelse hoek, maar deze moet je registreren wanneer je afspeelt. Denk dat hierna de nederlandse films niet meer werken. Op zich wel logisch, zou ook té makkelijk zijn ;)
Wat SE doet is dat je alle films in je taal gratis kunt downloaden voor de Satio, Aino en W995 met een max van 60 films. De eerste film moet worden geregistreerd via een internetverbinding, waarna iedere andere film in je taal (in elk geval: met de ondertitels in je gekozen taal) gewoon probleemloos kan worden bekeken.

Oh, over dat het zo'n halve minuut duurt voor een film is afgesloten en ik weer in het hoofdscherm ben: da's nu weer geen issue meer... nou ja, het blijft een mini-pc met pc-problemen, zo zie ik het dan maar.

[ Voor 36% gewijzigd door Dutch Di©k op 05-11-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Nog een issue met de Satio:
je hebt de optie 'conversaties' (met als loge een blauw en een geel tekstballonnetje). Nu laat deze gegroepeerd alle conversaties zien die je met een bepaald persoon via de sms voert (beetje op de iPhone manier, voor wie dit kent). Alleen bij mij gooit hij er ook smsjes tussen van een ander persoon met daarboven het telefoonnummer van de persoon met wie ik de oorspronkelijke 'conversatie' had (niet het telefoonnummer dus van degene van wie het betreffende tussendoor smsje is). Iemand dit al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dit werkt perfect bij mij..
alleen baal ik er ontzettend van dat je eigenlijk geen navigatie hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:07:
nee dit werkt perfect bij mij..
alleen baal ik er ontzettend van dat je eigenlijk geen navigatie hebt...
Er zijn zat navigatiesystemen beschikbaar voor symbian. Google is your friend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al zoveel downloads geprobeerd, niks werkt op mn satio :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hierboven dat wisepilot 70 euro per jaar kost ?? das lekker, ik heb hem vandeweek even uitgeprobeerd en zonder waarschuwing is hij geactiveerd.... althans is me niet opgevallen anders had ik het geannuleerd... hoe krijg je die rekening gepresenteerd dan ?? via je telefoonrekening ?? dat is echt belachelijk dan !!! grrr kan je dat ook niet meer ongedaan laten maken ??? ik heb een goede tomtom incl bepaalde abo's en wilde dit alleen even zien hoe het werkte... heb er nog niet echt gebruik van gemaakt, alleen aangezet ... en zelfs me gps is nog niet echt actief geweest... als dat me 70 euro kost.. dan baal ik vreselijk...... (en dat is dus echt zacht uitgedrukt, weet zeker dat ik geen waarschuwing heb gekregen en alleen dat er mogelijk kosten voor downloaden in rekening gebracht worden (voor gebruik van netwerk zeg maar maar ja ik heb een abo dus dat begrijp ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beauleau
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:54:
Ik draai Windows 7 en heb nergens last van.

Heb je misschien je telefoon niet in PC Suite status? Als ik die usb kabel erin plug heb ik meerdere opties, en als ik de mediaoverdracht kies werkt PC Suite dus ook niet. Zit zelf wel nog beetje te klooien met het overzetten van muziek (met albumcover) en gewoon foto's naar m'n telefoon..

Edit: Media Go van Sony Ericsson aan het downloaden, kijken hoe dat werkt..
Heb hem indd ook op PC Suite status gezet, maar doet helemaal niks. Als ik op bijv. massa overdracht klik, ziet PC Suite wel meteen dat ik hem zo gekoppeld heb.
Zowel handmatig als automatisch, het wil gewoon niet werken! Ik ga het nu nog wel een paar keer proberen, je weet maar nooit!

Edit: En jaa hoor, na het verwijderen van de USB connectie van Sony Ericsson, het repareren van PC Suite en het opnieuw inpluggen van de USB/Satio doet hij het ineens. Software, ik snap er soms niks van!

[ Voor 11% gewijzigd door Beauleau op 05-11-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over wisepilot:
nee dat valt wel mee, je krijgt geen rekening ofzo.
maar nu heb ik het 2 weken kunnen gebruiken en blijkbaar was dat de trial version.
dus je kan het 2 weken gratis proberen...
als je meer wil moet je 70 euro betalen. (per jaar)
ik had juist deze telefoon genomen omdat er gps op zat...
valt me ook tegen dat er geen gratis games zijn of andere programma's

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:25:
ik heb al zoveel downloads geprobeerd, niks werkt op mn satio :(
Wat zoal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom veel tegen van garmin software.
programma installeer je op de pc, hij zou alles vanzelf moeten doen.
als ik op mijn telefoon op dat programma tik, werkt t niet :(
verder zie ik allemaal goedkope gps programmatjes die niet in 3d zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Dutch Di©k schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:07:
[...]
Update: heb net een film op mijn Satio gezet vanuit de engelse hoek, maar deze moet je registreren wanneer je afspeelt. Denk dat hierna de nederlandse films niet meer werken. Op zich wel logisch, zou ook té makkelijk zijn ;)
Wat SE doet is dat je alle films in je taal gratis kunt downloaden voor de Satio, Aino en W995 met een max van 60 films. De eerste film moet worden geregistreerd via een internetverbinding, waarna iedere andere film in je taal (in elk geval: met de ondertitels in je gekozen taal) gewoon probleemloos kan worden bekeken.

Oh, over dat het zo'n halve minuut duurt voor een film is afgesloten en ik weer in het hoofdscherm ben: da's nu weer geen issue meer... nou ja, het blijft een mini-pc met pc-problemen, zo zie ik het dan maar.
Dat is shit :P Voor niks alles gedownload :(
Ik denk dat ik hem in het Engels ga registreren. Ondertiteling hoeft van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel voor je reactie ivm WisePilot... was echt al bang dat het de mist in zou gaan, maar goed, ik kan het dus gewoon een keertje uitproberen, gewoon om te kijken hoe dat werkt... verder zie ik wel...

ik hoop ook dat er een oplossing komt voor de quick-office want je heb alleen maar een leesmodus dat vind ik dus heel jammer..... (weet ook niet wat de kosten zijn en hoe ik het voor elkaar krijg dit als volledige versie/modus te krijgen... het mag best wat kosten alleen geen tientallen euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmebekkie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09-2023
kan iemand mij vertellen waar ik msn kan vinden voor de satio.. heb alverschillende versie's voor symbian er op proberen te zetten, maar geen 1 werkt er.. verder ben ik er wel tevreden over. navigatie werkt super.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik vind t maar raar.
er zijn zoveel programma's voor symbian60 v5, maar 9 van de 10 programma's werken niet...
nu heb ik een garmin navigatie gedownload, maar ik kom niet verder dan taal selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor programma's:

http://www.google.nl/#hl=...+soft&fp=a78cd46035914b24

Google is je vriend.

Ik ga hem morgen in de winkel halen bij Hi, kom ik weer wat goedkoper uit en als ik ff de juiste verkoper uitzoek neem ik nog wat gratis accessoires mee naar huis ook.

Gelijk ff die Zagg invisible shield erop knallen en dan maar is zien wat het beestje kan.
Hoop dat ze hem in het zilver ook al binnen krijgen morgen.

Qua software is er dus ZAT te vinden, hoe het werkt en of het werkt is ff vogelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:57:
Voor programma's:

http://www.google.nl/#hl=...+soft&fp=a78cd46035914b24

Google is je vriend.
...
...
Qua software is er dus ZAT te vinden, hoe het werkt en of het werkt is ff vogelen ;)
Da's een beetje erg kort door de bocht, over dat er zat is. Ik ben dus al een tijdje aan het 'rondstruinen' op internet en in diverse fora om er achter te komen wat goede apps zijn voor de Satio, maar da's nog niet zo bijster veel! Er is wel een hoop voor Symbian, alleen je wilt natuurlijk wel dingen hebben die full touchscreen werken en daar is niet heel veel voor. Je moet je zoekopdracht verfijnen op Google met s60v5 omdat dit de versie van Symbian is waar de Satio op draait. En dan nog werkt veel van die software niet of niet goed.
Je wilt waarschijnlijk ook dat de software of spellen er goed uit zien op de resolutie van de Satio en ga je geen zaken installeren geschreven voor bijvoorbeeld 240x180.

Ik ben er ondertussen wel achter na de nodige zaken die ik had verzameld geïnstalleerd te hebben dat het nog best wel eens tegenvalt wat er beschikbaar is. Daarnaast zijn veel niet-gratis apps best wel duur, en ik ga geen 30 euro betalen voor bijvoorbeeld een andere videoplayer (de player van de Satio is wel ERG basic) als ik niet zeker weet dat het ook echt de moeite waard is en de speler compatbel is met de Satio.

Ook kom je veel 'rotzooi tegen als je met Google gaat zoeken. Shit met virussen erin of trojan-achtige apps (geeft de Satio gelukkig aan tijdens installatie, dat het programma van plan is allerlei info te verzamelen en te verzenden, ik breek dan gelijk de installatie af en flikker die zooi weer weg). Of bijvoorbeeld apps die alleen werken op Nokia en niet op SE...

Nog iets: de appstore van Sony Ericsson (PlayNow Arena) heeft nou ook nog niet bepaald veel om over naar huis te schrijven... al is het beperkte aanbod aan gratis films wel erg mooi om op je Satio te bekijken!

Dus ga er maar aan staan. Laat je ff weten wanneer je iets hebt wat de moeite waard is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dutch Di©k,

hier ben ik het helemaal mee eens!
sony ericsson was van plan om gelijk te komen met de app store van apple, dit gaat ze zeker niet lukken.
nu zeggen ze in veel reviews dat de satio meer aankan dan de iphone, maar dan moeten er wel programma's voor zijn.

na 1 week zoeken op internet heb ik pas 2 goedwerkende spellen kunnen vinden. wel goedkoop uitziende spellen.

en om 5 tot 30 euro te gaan betalen voor een app van playnow arena ben ik ook niet van plan.
spellen die ik heb: super yum yum en ferrari GT.

nu kijk ik net op de playnow-arena, er zijn wel meer spellen op gezet, en eindelijk 1 gratis.
hopelijk worden dit er snel meer!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
@Koen305, deze is ook wel aardig (ff googlen op "GL Prince Of Persia HD S60v5 Retail")
Da's meteen de enige die ik in elk geval visueel de moeite waard vond en ook goed werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch Di©k op 06-11-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik het garmin navigatie op mn phone zet?
http://symbiantalk.net/forumdisplay.php?f=28

ik heb het een paar keer geprobeerd maar als ik mijn taal moet selecteren loopt mn phone vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Laatst online: 15-04 18:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:05:
weet iemand hoe ik het garmin navigatie op mn phone zet?
http://symbiantalk.net/forumdisplay.php?f=28

ik heb het een paar keer geprobeerd maar als ik mijn taal moet selecteren loopt mn phone vast..
Heb je Sygic Mcguider/Mobile of Ndrive al geprobeert, die hebben ook Symbian versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Okkkk, Vandaag om 1 uur mijn phone ontvangen. Gelijk mijn muziekcollectie erop gegooid en ook wat films. Mijn IS800 bluetooth oordopjes werken echt heerlijk erop :D Geluidskwaliteit is niet heel goed, beetje gemiddeld, maar dat het draadloos is maakt het helemaal goed. Ben blij dat ik ze heb gekocht.
Battery was halfvol toen ik hem kreeg en heeft het toch 6 uurtjes volgehouden met al dat gespeel :P
Net de Invisibleshield erop gezet, echt shitwerk, en het ziet er niet echt goed uit :( Teveel luchtbelletjes maarja volgens de site van zagg moet je 12 uur laten "drogen" en dan pas gebruiken. Bubbeltjes verdwijnen in 3-5 dagen. Moet dat maars zien...
Dus ik laat me phone tot morgenochtend liggen. Dan effe tot zondagochtend opladen. Is de eerste keer dus gelijk zo lang mogelijk. Zondag wordt weer genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

SeelenSchmerz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:14:
[...]
Heb je Sygic Mcguider/Mobile of Ndrive al geprobeert, die hebben ook Symbian versies.
Gebruik Sygic en werkt erg goed moet ik zeggen.

Weet wel iemand hoe ik Podcast kan syncen op mijn telefoon. Ik kan wel een webfeed toevoegen etc, maar zodra je het menu -> mediabroweser in gat, dan zegt ie nog steeds: Geen Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn gratis games:
http://phone.mobiles24.com/sony-ericsson/satio

onder het plaatje van de satio staan de links met thems, games, apps en meer.
Dan kies op de pagina waar je bent voor de resolutie onder tages, dus 360x640.
ik heb het geprobeerd met games en deze gedownload sommige werken met een klein scherm en sommige met touchscreen. Volgens mij komen deze van de nokia 5800.

Dan kies je het spel bv:
Download Planet 51 On The Run (360x640) Nokia 5800 to your phone via WAP
Visit http://wap.mobiles24.com on your wap enabled handset
Select Download by ID and enter 359913
Click Download Item

en zo krijg je ze op je telefoon, maar dit staat ook bij het spel uitgelegd.
Succes ermee, als iemand ook wat heeft posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:20:
Okkkk, Vandaag om 1 uur mijn phone ontvangen. Gelijk mijn muziekcollectie erop gegooid en ook wat films. Mijn IS800 bluetooth oordopjes werken echt heerlijk erop :D Geluidskwaliteit is niet heel goed, beetje gemiddeld, maar dat het draadloos is maakt het helemaal goed. Ben blij dat ik ze heb gekocht.
Battery was halfvol toen ik hem kreeg en heeft het toch 6 uurtjes volgehouden met al dat gespeel :P
Net de Invisibleshield erop gezet, echt shitwerk, en het ziet er niet echt goed uit :( Teveel luchtbelletjes maarja volgens de site van zagg moet je 12 uur laten "drogen" en dan pas gebruiken. Bubbeltjes verdwijnen in 3-5 dagen. Moet dat maars zien...
Dus ik laat me phone tot morgenochtend liggen. Dan effe tot zondagochtend opladen. Is de eerste keer dus gelijk zo lang mogelijk. Zondag wordt weer genieten :P
Bij mij ging het echt perfect met de Invisibleshield, en het ging gemakkelijk enig nadeel was dat af en toe de shield beelf plakken op mijn vingers maar was nauwelijks.
Makkelijke instructies, misschien handig om een filmpje erbij te pakken, hoeft niet perse van de satio.
Even goed kijken wat waar moet, maar daarna was het binnen een half uur gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn wifi AAN laat staan?
nu gaat hij al na 1 minuut uit. ik heb heel mijn telefoon doorgespit maar ik kom er niet uit.
energiebesparing staat uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk al een hele poos mee met dit forum en heb me nu toch maar ingelogd omdat ik een 'brandende' vraag heb. Sinds een dag of twee deze mooie Satio in mijn bezit, maar krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar om mijn muziek geordend in dat ding te krijgen. Alle nummers (in mappen) die ik er naar toe kopieer, gooit ie door elkaar en het maken van Playlist's wordt hierdoor vrijwel onmogelijk gemaakt. Hoe doen jullie dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:42:
[...]

Bij mij ging het echt perfect met de Invisibleshield, en het ging gemakkelijk enig nadeel was dat af en toe de shield beelf plakken op mijn vingers maar was nauwelijks.
Makkelijke instructies, misschien handig om een filmpje erbij te pakken, hoeft niet perse van de satio.
Even goed kijken wat waar moet, maar daarna was het binnen een half uur gebeurd.
Ik zie de shield echt gewoon zitten. Zitten ook wat bubbels onder die niet weg gaan. Heb vandaag alles er weer afgehaald. Zonder ziet hij er veel mooier uit. Alleen de achterkant heb ik erop gelaten. Zit te twijfelen om de onderste aan de achterkant er oop af the halen want door die schuifding hebben ze hem maar half zo groot gemaakt. Vind ik niet echt mooi.
Het gedeelte op de schuifding is wel ideaal. Vooral omdat dat het gedeelte is waar de krassen het snelst komen als je hem op tafel ofzo legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:07:
Ik kijk al een hele poos mee met dit forum en heb me nu toch maar ingelogd omdat ik een 'brandende' vraag heb. Sinds een dag of twee deze mooie Satio in mijn bezit, maar krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar om mijn muziek geordend in dat ding te krijgen. Alle nummers (in mappen) die ik er naar toe kopieer, gooit ie door elkaar en het maken van Playlist's wordt hierdoor vrijwel onmogelijk gemaakt. Hoe doen jullie dat??
Dat door elkaar gooien heeft te maken met de ordening van je MP3-tags. Met andere woorden: je moet je 'tags' van je mp3tjes op orde hebben. Een handig proggie hiervoor is MP3tag (www.mp3tag.de): zorg dat in elk geval per album je tags voor 'artiest' dezelfde zijn en voor 'album' ook. Bij verzamelalbums heb je vaak diverse artiesten, geef dan bij artiest bijvoorbeeld als tag 'diverse artiesten' en bij album '20 jodelhits' of weet ik veel wat. Op deze manier zijn de albums gegroepeerd en in de Satio ook als album te herkennen.
Nog een tip: als je albumcoverplaatjes op je telefoon wilt, zet dan de plaatjes per map in de directory van die map (album) en zet de albums er op via de optie 'Mass Storage' en niet via 'PC Suite' (bij de laatste optie worden achteraf de covers bij mij niet herkend door de Satio).

Nou, succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Valinor, gefeliciteerd met je Satio! *O*
Jammer van die Shield, wees er gewoon retezuinig op (je weet wat er met de Satio van Piotr is gebeurd dus geef hem NOOIT uit handen ;) ). Ik ga zelf binnenkort voor een knappe pouch kijken, wil er toch wel een paar jaar knap mee omgaan.
Heb net de PlayNow film 'In the electric mist' zitten kijken, maar een film kijken op de Satio met je headset op is echt een geweldige ervaring, ding is gewoon een camera/multimediaspeler waar je als bonus nog mee kunt bellen ook :9~
Maar ja, je zult steeds meer van de Satio gaan houden als ik denk ik. Leuk dat iPhone veel apps heeft maar ik voel geen greintje afgunst voor diegenen met een iPhone })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dutch Dick, dank je voor je snelle antwoord. Heb nog wat te doen zie ik wel..........echter werkt de download op die site niet (meer). Alternatieven??

EDIT: heb er een gevonden. Ik ga aan de slag...............

Verder heb ik nog dat het toestel met enige regelmaat vast loopt. Aan & uitzetten helpt (op 1 harde reset na, terug naar fabrieksinst.), en als ie dan weer bij leven is ben ik de WiFi verbindingen kwijt :/

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
geen problemen met mijn phone. 1 keer heeft ie raar gedaan. Opeens werd mijn menu achtergrond groen enzo. Ging niet meer weg. En alles werd traag. Opnieuw opgestart en geen problemen meer gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 08-11-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 08-11-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Even een GPS gereltaeerde vraag:
de Satio heeft A-GPS, maar aangezien ik géén internetabo heb bij mijn telefoon (Vodafone branded) gaat de service via A-GPS me blijkbaar geld kosten daar deze verbinding zoekt via het telefoonnetwerk.
Is er op de Satio ook de mogelijkheid om gewoon via GPS de route navigatie te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dat geld gaat kosten ja.
ik had 2 weken een simkaart met prepaid, toen kon ik helemaal niet op mobiel internet. je hebt dus denk ik internet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 08-11-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* één topic is voldoende: Verwijderd in "In shock over Symbian"

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 08-11-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:17:
ik denk dat dat geld gaat kosten ja.
ik had 2 weken een simkaart met prepaid, toen kon ik helemaal niet op mobiel internet. je hebt dus denk ik internet nodig
Ik vind het toch vreemd. Alle settings geprobeerd. Je hebt 3 keuzes onder positiebepalingsmethodes:
1) Interne GPS
2) Bluetooth GPS (spreekt voor zich: werkt met bluetooth GPS-muis, maat die moet je dan apart aanschaffen)
3) Op basis van netwerk

Optie 3 zou dan de A-GPS (Assisted GPS) optie moeten zijn; nauwkeuriger MAAR je hebt er een internetverbinding voor nodig om via een netwerk, in mijn geval Vodafone-netwerk, verbinding te maken en zo je positie te bepalen.

Ik zou dan toch gewoon via optie a) mijn interne gps moeten kunnen aanspreken en daarna zonder extra verbindingskosten (ik heb nl. géén internetabonnement) kunnen navigeren, GPS-tracking voor foto's kunnen gebruiken, tripafstanden berekenen (zoals tijdens hardlopen), etcetera?

Wat ik denk is dat de Vodafone branding van de Satio dit om zeep hebben geholpen, puur om mensen te 'dwingen' hun internetabonnement te gebruiken á € 9,50/maand :( En dan hebben we het nog geeneens over de eventuele kosten voor wanneer je over de grens gaat met je navigatie...

Maar als iemand hier ECHT verstand van heeft: laat het me alsjeblieft weten!

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch Di©k op 08-11-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah!!! 'T is gelukt met m'n tags maken en de muziek geordend op de Satio te krijgen.
Nou de WiFi nog............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dutchdick ... lol
Als je bij " positiebepalingsserver " gebruik positiebep. server" uitgeschakeld kiest, werkt die dan niet zonder internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:34:
@ Dutchdick ... lol
Als je bij " positiebepalingsserver " gebruik positiebep. server" uitgeschakeld kiest, werkt die dan niet zonder internet ?
Nee, had ik ook al geprobeerd. Als deze op 'uitgeschakeld' staat dan nog krijg ik geen verbinding.
Doe ik dan bijvoorbeeld uit de map 'kaarten' de optie 'locate' dan gaat 'ie weer domweg via Vodafone GPRS zoeken... Ik had wel van de week het contact krijgen met Vodafone GPRS uit laten schakelen door een medewerker van Vodafone, dus hij zoekt wel maar krijgt vervolgens geen verbinding (en da's precies wat ik wil), alleen als ik dan thuis via Wi-Fi verbinding heb en ik wil dan bijvoorbeeld zoals laatst een film van de Sony Ericsson PlayNow Arena valideren, dan zoekt hij TOCH weer contact via het Vodafone netwerk ipv via mijn Wi-Fi verbinding! Ik vind dit gewoon tegen criminaliteit aanleunen hoe die gasten bij Vodafone weten een goede telefoon te verneucken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Dick, heb jij dan nog wel gewoon WiFi verbinding? Dat lukt mij namelijk ook niet meer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:27:
Dutch Dick, heb jij dan nog wel gewoon WiFi verbinding? Dat lukt mij namelijk ook niet meer......
Ja, dat nog wel. Zit je ook bij V :/ daf :X ne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Slimpo, misschien moet je de volgorde (prioriteit) wijzigen van je netwerken, dus op de eerste plaats je Wifi verbinding en als 2e je netwerkverbinding.

[ Voor 37% gewijzigd door Dutch Di©k op 08-11-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanvankelijk ging dat wel, en had ik WiFi verbinding. Echter na een vastloper is ie de instellingen kwijt en kan ook niets meer vinden. Ook niet handmatig. En ja, ik zit ook bij Vodafone _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Vind T-mobile branding niet eens zo erg. Internet en alles staat gelijk ingesteld dus dat hoeft gelukkig niet meer. Ook staat wisepilot worldmate enzo er allemaal gewoon op.
Over GPS. Download anders navigatiesoftware dat met kaarten die op je telefoon staan werkt. Misschien dat het dan wel lukt. Of vraag anders even op de SE blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* één topic is voldoende: elbertkok in "In shock over Symbian"

Ik was een nieuwe topic begonnen maar bedoelde gewoon een respons in het satio forum. Ik dacht dat het niet geplaatst was als nieuwe topic. Kun je hem verwijderen en als nog met de reacties erop hier plaatsen zodat ook alle forum deelnemers hier er op kunnen reageren en er lering mee doen?? :) vast bedankt

( maw je had beter het nieuwe topic kunnen verwijderen en hem hier laten staan)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
D2FValinor schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:40:
Vind T-mobile branding niet eens zo erg. Internet en alles staat gelijk ingesteld dus dat hoeft gelukkig niet meer. Ook staat wisepilot worldmate enzo er allemaal gewoon op.
Over GPS. Download anders navigatiesoftware dat met kaarten die op je telefoon staan werkt. Misschien dat het dan wel lukt. Of vraag anders even op de SE blog.
Bij mij staat dat er ook allemaal op, alleen PlayNow Arena button is er af, maar via de pc lukt het ook wel.
Ook met navigatiesoftware met kaarten werkt het niet. Het kan toch niet zo zijn dat de Satio alleen maar via A-GPS werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Dutch Di©k schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:24:
[...]

Bij mij staat dat er ook allemaal op, alleen PlayNow Arena button is er af, maar via de pc lukt het ook wel.
Ook met navigatiesoftware met kaarten werkt het niet. Het kan toch niet zo zijn dat de Satio alleen maar via A-GPS werkt?
nee die hoort ook zo te werken.

overigens zou je ook hier op kunnen wachten
http://www1.davinciteam.com/newsdetail_195.html

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:14:
Slimpo, misschien moet je de volgorde (prioriteit) wijzigen van je netwerken, dus op de eerste plaats je Wifi verbinding en als 2e je netwerkverbinding.
Maar hoe doe je dit???? Ik heb geen provider gebonden Satio waarmee dit kennelijk al is geregeld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
icecreamfarmer schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:51:
[...]

nee die hoort ook zo te werken.

overigens zou je ook hier op kunnen wachten
http://www1.davinciteam.com/newsdetail_195.html
Bedankt voor de tip, maar ik heb net met Vodafone helpdesk gebeld en zij geven toe dat het met de branding van de telefoon te maken heeft en dat GPS inderdaad moet werken zonder verbinding met een telecomnetwerk te maken. Ook mijn problemen met Wifi (ondanks verbinding met mijn router thuis via wifi doet de telefoon ook bij bepaalde applicaties verbinding via Vodafone GPRS zoeken). Ik zou in de Vodafoneshop mijn toestel van aangepaste branding kunnen laten voorzien, naar zijn zeggen ook van de originele SE-branding (heet dit zo?). Afijn, ik ga dat dan maar eens laten doen, hopelijk tref ik een capabele medewerker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heeeel benieuwd wat dat gaat worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Heeft iemand al een werkend programma gevonden voor het synchroniseren van je exchange mail? dat roadsync zit er bij mij niet in dus dat is geen optie.

Mail for exchange werkt ook niet want daar krijg ik steeds een certificaat fout bij de installatie.

[ Voor 25% gewijzigd door Rembrand20 op 09-11-2009 14:28 ]

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dutch Di©k schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:24:
[...]

Bedankt voor de tip, maar ik heb net met Vodafone helpdesk gebeld en zij geven toe dat het met de branding van de telefoon te maken heeft en dat GPS inderdaad moet werken zonder verbinding met een telecomnetwerk te maken. Ook mijn problemen met Wifi (ondanks verbinding met mijn router thuis via wifi doet de telefoon ook bij bepaalde applicaties verbinding via Vodafone GPRS zoeken). Ik zou in de Vodafoneshop mijn toestel van aangepaste branding kunnen laten voorzien, naar zijn zeggen ook van de originele SE-branding (heet dit zo?). Afijn, ik ga dat dan maar eens laten doen, hopelijk tref ik een capabele medewerker ;)
oeh als dat zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De blokkade toets is als handig beoordeeld in de reviews. Echter heb ik mijn Satio al drie keer uit me handen laten glibberen daardoor. Hij is wel stevig ( de iphone zou allang aan gruzels zijn gevallen!! >> ervaring!) want er was niets kapot. Is er al een siliconen hoes voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een trotse Satio bezitter :D, ik lees hier vandaag veel over vastlopers. Laat het nou toevallig zijn dat ik vandaag mijn eerste vastloper had, standby thema vingergebruik doet het gewoon niet meer :S hij laat de layout & buttons wel zien maar de teksten daarin niet. Wat zouden jullie doen? Even omwisselen in de winkel? Ik heb bovendien nog een vraagje betreffende thema's, weet iemand in welke map ik deze bestanden op me telefoon moet plaatsen? (vanaf pc). Er is namelijk geen mapje wat simpelweg thema's heet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theme's je gewoon in een willekeurig mapje zetten of in bv. de root van je memorycard.

Over de missende buttons, dit heb ik ook! En na wat rond te surfen hebben er meer last van deze bug.. Als het je heel erg stoord zou je hem om kunnen ruilen maar grote kans dat je dit alsnog weer een keer krijgt.
Ik wacht dus maar op de update. Nu een tijd met het sonyscherm gewerkt te hebben ben ik hier eigenlijk ook wel heer erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in het begin een toestel dat te pas en te onpas vastliep (bevroor) en er echt niks anders meer mee kon dan de batterij eruit en er weer in en hopen dat hij het weer even bleef doen. Nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, maar had toen ook thema vingergebruik in gebruik (klinkt wel maf) heb toen mijn toestel omgeruild voor een ander... want dat was echt heel erg vaak dat hij gewoon zomaar niks meer deed, en was ook onbereikbaar zonder melding dat ik gebeld was enz enz... in de nieuwe Nu heb ik volledige pagina ingesteld staan (daar staan ook de agenda Items op me buroblad en dat vind ik handig) ipv van de sony ericsson (die op zich wel mooi en handige trucs heb maar kan ik dus niet de agenda items op buroblad (om het zo maar ff te zeggen) tonen... heel af en toe wil hij nog wel eens een soort van uitvallen, geluid van mijn aanraakscherm doet het dan ineens niet meer (misschien ben ik wel een van de weinige die dat prettig vind als dat wel werkt) en soms wil hij dan ineens vastlopen, maar niet meer tig keer op een dag. hopelijk komt er idd snel een upgrade / update dat ook die kleine dingetjes weg zullen zijn, want neem aan dat omruilen voor een ander ook even geen zin heeft zo te zien als ik bij mensen lees... is het gewoon een vervelende bijkomstigheid en zullen het maar kinderziektes noemen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vastlopen deed ie bij mij ook in het thema van vingergebruik. Precies zo! Met het volledige pagina scherm, heb ik er aanzienlijk minder last van.

@Dutch Dick, inmiddels is mijn wifi werkend (spontaan) en de GPS werkt bij mij wel gewoon via WiFi. Heb ook nog de service desk van Sony Ericsson aan de lijn gehad, die mij meedeelde dat het helemaal niet mogelijk is om de Satio te DeBranden:) ook niet na het verstrijken van het abbonnement. Heb ze tegen beter weten in, maar zo wijs gelaten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:35:
Dat vastlopen deed ie bij mij ook in het thema van vingergebruik. Precies zo! Met het volledige pagina scherm, heb ik er aanzienlijk minder last van.

@Dutch Dick, inmiddels is mijn wifi werkend (spontaan) en de GPS werkt bij mij wel gewoon via WiFi. Heb ook nog de service desk van Sony Ericsson aan de lijn gehad, die mij meedeelde dat het helemaal niet mogelijk is om de Satio te DeBranden:) ook niet na het verstrijken van het abbonnement. Heb ze tegen beter weten in, maar zo wijs gelaten......
Ik ben vanmiddag naar een V'foneshop bij mij in de buurt gegaan en mijn praatje gedaan. Morgen ga ik ff naar een andere shop omdat daar dagelijks iemand werkt die zich bezighoudt met firmware upgrades en zo. Nou, ik merk het morgen wel; niks is zo onzeker als het verhaal van een V'fone mede/tegenwerker... Weet ik meer dan weten jullie ook meer ;)

@Slimpo: GPS via Wifi werkt dus ook niet bij mij. Ik heb positiebepaling op 'interne GPS' staan en positiebepalingsserver op 'uitgeschakeld'. En jij?

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch Di©k op 09-11-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat automatisch gaan zoeken via Vodafone GPRS doet ie bij mij ook. Ik kan dus bv. geen thema's downloaden via mijn WiFi verbinding. Ding schakelt dan automatisch over naar VF GPRS. Ook het wereldbolletje is daaraan gekoppeld. Ik hoop dat jij succes boekt bij Vodafone, maar ben er bang voor......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een film overgezet naar me telefoon....en zag dat er bij de pc suite een mogelijkheid was om een telefoonreparatie uit te voeren wanneer je problemen ondervind met je telefoon. Iemand dit al geprobeerd ivm vastlopers en stand by thema's die niet werken? Of heeft dit geen nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:11:
Dat automatisch gaan zoeken via Vodafone GPRS doet ie bij mij ook. Ik kan dus bv. geen thema's downloaden via mijn WiFi verbinding. Ding schakelt dan automatisch over naar VF GPRS. Ook het wereldbolletje is daaraan gekoppeld. Ik hoop dat jij succes boekt bij Vodafone, maar ben er bang voor......
Je kan die prioriteit omdraaien!! Dus wifi en dan gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 03:39:
[...]

Wat dus niet uit maakt, omdat Vodafone het zo lekker in 'hun' software heeft ingebakken dat ongeacht de instellingen van de gebruiker er bij diverse applicaties gewoon via Vodafone GPRS verbinding wordt gezocht.
Het heeft mij de eerste 7 dagen dat ik de Satio had al onbedoeld € 15,- aan 'buiten belbundel' kosten opgeleverd :( Moet je eens een filmpje bekijken via de YouTube App terwijl je denkt via Wifi verbonden te zijn: kost je € 2,- per Mb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 03:39:
[...]

Maareh...waar draai ik die prio om dan? ik "vinger" me suf maar geen idee wáár in de instellingen ik dat kan doen (heb T-mobile, hopelijk slikt die dat wel!)

Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Settings -> Connectivity -> Destinations (Instellingen -> Connectiviteit -> Bestemmingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:29
Ik heb het vage probleem dat als ik een sms binnen krijg, ik geen notificatie hiervan op het "bureaublad" krijg. Als ik naar berichten ga zie ik hem wel staan in mijn inbox alleen krijg ik dus geen melding op mijn hoofdscherm, trouwens ook geen bericht signaal of trilsignaal.
Is dit in te stellen en zo ja, waar?

Al opgelost:
Een keer aan en uit zetten loste het op... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door SquatRS op 10-11-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
LoL, heb 3 vastlopers gehad sinds ik hem vrijdag had ontvangen. Niet zozeer dat ie echt vastloopt maar thema blijf haken ofzo. beetje raar. Zet hem daarom elke dag effe een keer aan en uit zodat ie altijd in topconditie is :P

Ben helemaal gek op me Satio. Heb windows live messenger programma erop gezet. Helemaal top, ziet er net zoals pc versie uit. Is eigenlijk voor Nokia n97 en 5800.
Ook heb ik deze facebook app erop gekregen :D: http://www.youtube.com/watch?v=n4C3FcZymhQ

Verder heb ik ook quickoffice die helemaal super is. Kan gewoon powerpoints, excel maken en editten en documten editten/bekijken. Echt een goed programma. Snel en goed leesbaar alles.
Adobe reader LE heb ik ook. Werkt ook goed, alleen ben ik niet zo blij met het bekijken van documenten. Je moet elke keer inzoomen omdat het moeilijk leesbaar is en dan wordt alles weer te groot waardoor het onoverzichtelijk wordt.

Opera mobile werkt ook super! Eh,,, verder heb ik een programma waarmee je tv kan kijken :D Weinig NL zenders (journaal enzo) vooral nieuwszenders enzo. Werkt ook goed :D

Zit nu verder te kijken wat er nog op te zetten valt :P Ik probeer echt het maximale eruit te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@D2FValinor, waar heb jij die messenger vandaan ??? als ik vragen mag mij lukt het op moment even niet of ik durf niet zomaar wer wat op te zetten... en wat betreft quickoffice ??? ik heb standaard alleen een leesfunctie heb jij de licentie gekocht of ergens anders vandaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:50:
@D2FValinor, waar heb jij die messenger vandaan ??? als ik vragen mag mij lukt het op moment even niet of ik durf niet zomaar wer wat op te zetten... en wat betreft quickoffice ??? ik heb standaard alleen een leesfunctie heb jij de licentie gekocht of ergens anders vandaan ???
Quickoffice heb ik gekocht, voor de rest allemaal van internet. Voor de Satio is niks te vinden. Heb daarom mijn Satio gehacked. Nu kan ik alles installeren zonder dat certificaten gezeik. Alle Nokia software werkt ook nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 10-11-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb je je satio gehacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ditchduck nog iets gehoord in de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist via de sony ericsson site een update applicatie gedownload. Alhoewel er nog geen updates beschikbaar zijn is het wel mogelijk een nieuwe installatie te doen! Ik had veel last van vastlopers en standby thema's die niet werkten......nu doet alles het weer :D en hij is weer super snel. (Wel even een backup maken als je dit gaat doen he ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dit kan wel handig zijn. hopelijk wordt de mijne weer wat sneller!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste