Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
gameshoppen heb ik gemaild niet op vooraad
same goes for nextlevel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Dat is vervelend om te horen dat de ps3 versie van de gamepad niet goed werkt. helemaal nu de prijzen zo associaal hoog zijn (rond de 100 euro). Die chun li pad zag er nog wel zo mooi uit.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
btw ik zelf ben niet op zoek naar een gamepad maar een stick iig ik kwam dit tegen op een forum
Afbeeldingslocatie: http://i15.ebayimg.com/03/i/001/0e/28/ee70_1.JPG
usb controller voor ps3

zie link
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=159513

[ Voor 14% gewijzigd door P-Nut op 18-03-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 00:28
P-Nut schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:53:
btw ik zelf ben niet op zoek naar een gamepad maar een stick iig ik kwam dit tegen op een forum
[afbeelding]
usb controller voor ps3

zie link
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=159513
Yep, de goede oude saturn controller. Volgens velen de beste d-pad ooit voor vechtspellen (er is ook een review van te vinden op shoryuken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 18:33
P-Nut schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:48:
[...]

gameshoppen heb ik gemaild niet op vooraad
same goes for nextlevel... :(
Whehe, is die HFS3 ook alweer uitverkocht joh? Gouden tijden voor sticksellers :P Wilde die eigenlijk ook nog ergens halen, maar dat gaat ook moeilijk worden dus

pricewatch: Hori Fighting Stick Controller Zwart, PlayStation 3

Je kan deze nog in de gaten houden, maar voorlopig schiet je er weinig mee op. Van die fightpads heb ik er hier nog 1 liggen die raar doet, sticks zijn overal uitverkocht, en die sega controller is niet echt in de buurt te vinden (wel amerika en china enzo, maar dat zijn weer flinke verzendkosten. Denk dat ik maar gewoon wacht tot de TE er weer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Iemand die weet waar ik de Ryu/Akuma versie van de pad kan ophalen in R'dam of omgeving? (PS3).

Mijn reserve sixaxis heeft een woede uitbarsting niet overleeft, ik heb hem kapot geknepen lol. Dit is al de 2de :S. Wil zsm een pad ophalen voor offline 2player battles, m'n stick wordt als het goed is pas over 2 weken geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ryu fightpads liggen nog bij de Future Zone in Zoetermeer, ik heb ze gisteren nog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zo'n stick heb houd je em dan vast palm up of down?
Afbeeldingslocatie: http://that.animeblogger.net/wp-content/uploads/2009/03/24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Aryawn schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:07:
Ryu fightpads liggen nog bij de Future Zone in Zoetermeer, ik heb ze gisteren nog gezien.
Heb de Ryu en Chun-li meegenomen gister. De Ryu versie werkt perfect, de Chun-li heeft last van input lag. Als je een knop indrukt doet hij of niks of de actie komt pas na 1 seconde. Dit is ook het geval als ik de Ryu versie los heb gekoppeld. Het gaat met name om de shoulderknoppen. Af en toe zit hij ook vast, hij gaat dan automatisch jumpen/bukken of doet dan constant Zangief's Lariat..

Vage shit maar morgen even bellen om te vragen of ik hem kan omruilen. Als ze in R'dam geen Ken of Chun-li hebben ruil ik hem voor een DS3.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr.Nash op 22-03-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik heb maar een kloon joystick voor de Xbox360 gehaald toen ik in azie op vakantie was.
Er was simpelweg geen andere versie aanwezig en de madcatz zijn nog lang niet op voorraad...

Hoe komt het dat er voor de PS3 zoveel joysticks aanwezig zijn, terwijl voor de xbox maar enkele? (verhouding 10:1)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Mr.Nash schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:22:
[...]

Heb de Ryu en Chun-li meegenomen gister. De Ryu versie werkt perfect, de Chun-li heeft last van input lag. Als je een knop indrukt doet hij of niks of de actie komt pas na 1 seconde. Dit is ook het geval als ik de Ryu versie los heb gekoppeld. Het gaat met name om de shoulderknoppen. Af en toe zit hij ook vast, hij gaat dan automatisch jumpen/bukken of doet dan constant Zangief's Lariat..

Vage shit maar morgen even bellen om te vragen of ik hem kan omruilen. Als ze in R'dam geen Ken of Chun-li hebben ruil ik hem voor een DS3.
Zelfde gold voor mij: ik heb een Chun pad gekocht, die reageerde ook niet adequaat. Vervolgens heb ik die geruild voor een andere Chun controller, die wel goed werkte. Alleen heeft bij mij nu, zoals ik al een keer eerder heb vermeld, de USB ontvanger kuren. Aangezien ik het product al een keer hem omgeruild, zit ik nu opgescheept met een controller waar niets mis mee is, maar die niet werkt omdat de ontvanger een stuk stront is.

En we zijn lang niet de enigen met problemen. Dat doet MadCatz wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Gewoon terug gaan naar de winkel en je geld terug vragen. Ik heb net gebeld en ga hem morgen omruilen voor een Dualshock 3, heb geen zin om te wachten op de nieuwe batch aangezien m'n stick al volgend week binnen zou moeten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Zou dat na twee weken nog kunnen dan? Nou ja, ik zal het morgen proberen.

Misschien zal ik ook maar een stick aanschaffen. Ik begin nu wel een beetje last te krijgen van mijn linkerduim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Moet wel. Je product werkt niet, dit is al de tweede keer. JE hebt geen vertrouwen meer in het product als hij 2x stopt met werken in 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

TE stick bij recoon voor €100,- ?!?!?!

http://www.redcoon.nl/ind...ter_Fightstick/#detailtop

Dat is wel heel scherp geprijst lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

A.s. vrijdag krijgen ze de eerste lading binnen. Als het goed is heb ik er dan zaterdag/maandag 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
MKY schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:56:

Ik heb de 360 versie besteld (20 euro duurder :? ). We zullen zien of dit wat gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

MKY schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:56:

redcoon.be is zelfs nog goedkoper met de TE stick 92 euro dacht ik gezien te hebben?
Mijn order heb daar ook vorige week geplaatst benieuwd hoelang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 1. Juni 2009
WTF! Ik ga niet zolang wachten. Heb 4x contact met ze gehad, elke keer werd ik gerust gesteld omdat ze zeker weten de eerste batch vrijdag 27 maart zouden krijgen. Ik ga echt niet tot 1 fckng juni wachten!

Dan maar ergens anders een stick bestellen en die van redcoon in juni laten leveren voor m'n broertjes ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb inmiddels met een stuk of 5 winkels contact gehad. Allemaal kunnen ze pas in Mei leveren :S. Wat een drama; ik moet voorlopig nog steeds op die ps3 pad spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 11-09 08:52
Tjah ze moeten alle problemen verhelpen met de nieuwe batch :)

Ik heb ook al een oplossing voor het niet reageren van de knoppen op de SE madcatz stick. Je moet ervoor zorgen dat de connectoren op zowel de knoppen als de pcb goed contact maken. Ik heb ze allemaal een beetje gebogen en het probleem lijkt nu weg te zijn. Eindelijk weer normaal me lp en hk kunnen gebruiken!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Furfoot schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:14:
Tjah ze moeten alle problemen verhelpen met de nieuwe batch :)
Problemen? Het gaat om de TE versie.

@Mr Nash: ik heb dat bericht nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

@ 4nGeLuS; Vage winkel die redcoon. Je zou verwachten dat ze werken op first come first serve. Ik wacht sinds februari en krijg hem alsnog later dan mensen die hem vorige week besteld hebben :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Futurezone heeft de SE stick op voorraad voor de xbox360, is mij gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ook de SE van de Ps3 toen ik daar zaterdag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:13:
Futurezone heeft de SE stick op voorraad voor de xbox360, is mij gemaild.
Ik kan de stick niet eens vinden op hun site. Heb je misschien een link?

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:42:
@ 4nGeLuS; Vage winkel die redcoon. Je zou verwachten dat ze werken op first come first serve. Ik wacht sinds februari en krijg hem alsnog later dan mensen die hem vorige week besteld hebben :S..
To be fair: ik heb de 360-versie besteld. Angstvallig wacht ik op een mailtje dat mij eenzelfde teleurstellende boodschap brengt. In totaal heb ik nu bij drie verschillende webshops een bestelling voor de TE uitstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:27:
[...]

Ik kan de stick niet eens vinden op hun site. Heb je misschien een link?
Hij is niet op hun site te vinden. Ik mailde over een tournament stick voor de ps3. En ze stuurde me een mail terug dat ze nu alleen de se versie hebben voor de xbox. Je moet dan maar telfonisch contact nemen of langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Waarom is de hori arcade stick niet te verkrijgen in NL alleen de fightstick?

WAAROM IS NEDERLAND ZO KLEIN????!!!! (en zodoende niet interessant voor producenten)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR.Nash, kreeg je een maill van Redcoon dat je bestelling later komt ofzo ? Want ik sprak ze en ze vertelden dat mijn order bij de batch hoorde die ze vanaf 26/3 ze binnen krijgen. Maarja ik wacht het af of het ook zi is...

De ps3 versie bij futurezone is al weg, enkel xbox versie.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:25:
Ook de SE van de Ps3 toen ik daar zaterdag was.
Serieus? Dan zal ik van de week even langs gaan.

Ik zit erover te denken om de SE stick te kopen, en om dan het pookje te vervangen/fixen (want daar schijnt iets mis mee te zijn bij veel van de SE sticks. Er zijn genoeg guides op SRK en het ziet er niet zo lastig uit. Misschien is het ook niet eens nodig met deze nieuwe lichting). Ik ben maar een "beginnende stickgebruiker" dus ik denk dat de SE wel volstaat. Anders maar wachten op de Hori FS3 en die modden, maar ook van deze is de levertijd onbekend.

[ Voor 9% gewijzigd door Aryawn op 25-03-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:51:
MR.Nash, kreeg je een maill van Redcoon dat je bestelling later komt ofzo ? Want ik sprak ze en ze vertelden dat mijn order bij de batch hoorde die ze vanaf 26/3 ze binnen krijgen. Maarja ik wacht het af of het ook zi is...

De ps3 versie bij futurezone is al weg, enkel xbox versie.
Ik kreeg een mail dat de bestelling in juni komt ja :s. Ik ga nogmaals contact met ze opnemen want ik vind dat ik ook in de eerste levering had moeten zitten als anderen hem veel later besteld hebben hem wel eerder krijgen. Ik snap de logica daar niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Mr.Nash schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:43:
[...]

Ik kreeg een mail dat de bestelling in juni komt ja :s. Ik ga nogmaals contact met ze opnemen want ik vind dat ik ook in de eerste levering had moeten zitten als anderen hem veel later besteld hebben hem wel eerder krijgen. Ik snap de logica daar niet echt.
Een kleine update: ik heb redcoon gemaild om te vragen wanneer ze verwachten mijn bestelling te kunnen versturen. Ze wisten mij te vertellen dat ze op 02.04 een levering verwachten. X360 uiteraard.

Ik ben benieuwd; ze hebben immers mijn geld al.

EDIT: net even gekeken op ebay. Wat een prijzen, zeg! de TE gaat over het algemeen voor meer dan 300 euro. Het lijkt wel de PS3 launch gekte, maar dan rondom arcade sticks! 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door rvone op 26-03-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Vaag. Tegen mij vertelden ze dat ze vandaag geleverd krijgen. Tegen iemand anders was het gister. Tegen jouw volgend week. Ze zijn daar zo inconsistent dat ik geen vertrouwen heb in een levering binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Mr.Nash schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:05:
Vaag. Tegen mij vertelden ze dat ze vandaag geleverd krijgen. Tegen iemand anders was het gister. Tegen jouw volgend week. Ze zijn daar zo inconsistent dat ik geen vertrouwen heb in een levering binnenkort.
Hij had het over een 360 misschien dat ze die apart leveren ;)
Heb je redcoon al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Nah nog niet. Kreeg gister laat nog een mailtje waarin nogmaals werd gezegd dat hun orders worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. Ik zou hem bijvoorbeeld dus eerder dan jouw moeten krijgen omdat ik hem eerder heb besteld. Ik wacht nog even tot jij en een paar anderen die hem deze maand besteld hebben aangeven dat hij verzonden is, anders bel ik maandag.

Als ik nu bel heb ik geen bewijs om aan te tonen dat ze mijn bestelling uit februari wel konden leveren maar het niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Kunnen we het hier weer wat meer over het product zelf hebben ipv allerlei randzaken als levertijden? Voor dit laatste is dit topic niet bedoeld.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ohwell twee van mijn SE stick buttons zijn bij deze officieel gesneuveld :)

Wie heeft zijn sanwa/seimitsu bestellingen al binnen? Ik ben opzoek naar een shop die wel wat spullen op voorraad heeft.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:56

SkyStreaker

Move on up!

Heel eerlijk gezegd, de PS3 controller heb ik niks geen moeite mee om te vechten. Alle MK's, Soul Caliburs/Edges. Old school sidecrolling beat 'm ups gaan perfect. Als ik weer een PS3 heb, koop ik SF4 ook en doe ik het gewoon lekker relaxed op de ps3 joypad. En anders heb ik nog wel een paar USB gravisjes en thrustmasters liggen ^^

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Echt waar? Met de Ps2/Ps1 controllers lukte alles. Met de Sixaxis is het een beetje kut, met de DS3 gaat het alweer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:56

SkyStreaker

Move on up!

Mr.Nash schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:10:
Echt waar? Met de Ps2/Ps1 controllers lukte alles. Met de Sixaxis is het een beetje kut, met de DS3 gaat het alweer beter.
Hij zou op zich wel een beetje zwaarder mogen wegen ja, zodat ie wat lekkerder in de hand ligt. Wat ik wel heb is ook speciale stickertjes d'r op (ofwel, had) tegen zweetvingers :+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor mensen die een TE-stick willen.
Ze zijn op voorraad bij consoleshop.nl voor 189 euro :|

http://www.consoleshop.nl...nt-edition-stick-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

WTF hoe komen zij aan voorraad? En alle andere shops niet :(
Belachelijke prijs ook, helaas zijn er mensen die het toch kopen voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ga hem toch halen morgen, wil niet tot juni wachten. Ik betaal er 30e voor, de rest komt van m'n broers. De stick zelf is dan van mij. Het wordt m'n eerste stick dus ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Nu kost het zelfs 199 euro... echt belachelijk.
Een xbox360 arcade is nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

belachelijk 200 euro.. wacht wel lekker tot de sticks gewoon voor een normale prijs te vinden zijn.
360 pad speelt zo slecht nog niet op dit moment.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de SE erg lekker speelt. De combo's vliegen met ease eruit. Erg direct en ligt lekker op je schoot. Tijdelijk ga ik gewoon voor de SE, ik heb al een bestelling staan bij Redcoon want 200 euro bij Consoleshop gat mij te ver. Al met al een erg dope stick, echt het geld waard. Wel wennen in het begin maar daarna gaat het soepel. Heb amper een uur gespeeld, dus na een dag ben je er helemaal aan gewend. Top stick dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb dus een TE stick gehaald (2, 1 doorverkocht met winst :P), waarom is het zo moeilijk om er aan te wennen.

Iemand nog tips om aan de stick te wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:26:
Ik moet zeggen dat de SE erg lekker speelt. De combo's vliegen met ease eruit. Erg direct en ligt lekker op je schoot. Tijdelijk ga ik gewoon voor de SE, ik heb al een bestelling staan bij Redcoon want 200 euro bij Consoleshop gat mij te ver. Al met al een erg dope stick, echt het geld waard. Wel wennen in het begin maar daarna gaat het soepel. Heb amper een uur gespeeld, dus na een dag ben je er helemaal aan gewend. Top stick dus!
Ik heb ook de SE.
Maar het blijft wel wennen (nu een week in bezit).
Soms spring je terwijl je naar voren wil of een move lukt niet.
Verder het speelt een stick wel erg relaxed.
Zeker een upgrade maar het kost even tijd.

De mijne heb ik al geopend voor het washer probleem maar heb hier geen last van.
Wel blijft de RT button soms hangen.

Sta een beetje in dubio om of de SE te modden met Sanwa onderdelen of om een TE te kopen.....
Mr.Nash schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:05:
Ik heb dus een TE stick gehaald (2, 1 doorverkocht met winst :P), waarom is het zo moeilijk om er aan te wennen.

Iemand nog tips om aan de stick te wennen?
Dat probleem had ik ook.
Je voelt dat het beter speelt maar toch lukt het niet allemaal.

Met een Ultra raak ik niet echt de hoeken voor de move.
Ook kan je voor een DP alleen 2x schuin drukken ipv de gehele move, dat wist je vast al maar met een stick is dat prima te toen.

[ Voor 22% gewijzigd door Redje op 31-03-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ga even met de DS3 door, denk niet dat ik in een paar dagen die stick onder de knie zal hebben. Moet zondag goed kunnen spelen met een DS 3 bij een offline toernooi in rotterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je echt 3 maanden nodig heb om helemaal aan t wennen, als je vanaf kleins af aan op pad speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Mr.Nash schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:52:
Ik ga even met de DS3 door, denk niet dat ik in een paar dagen die stick onder de knie zal hebben. Moet zondag goed kunnen spelen met een DS 3 bij een offline toernooi in rotterdam..
Welk toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Bij TGS zondag a.s.. Weet niet of het vol is maar als je wilt kun je een plaats van m'n broer overnemen die niet mee gaat doen. Inschrijven kost wel 15e maar je kan 150e winnen, dus als je geinteresseerd bent.. Is trouwens op de Ps3 en je mag je eigen controller meenemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Mr.Nash schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:18:
Bij TGS zondag a.s.. Weet niet of het vol is maar als je wilt kun je een plaats van m'n broer overnemen die niet mee gaat doen. Inschrijven kost wel 15e maar je kan 150e winnen, dus als je geinteresseerd bent.. Is trouwens op de Ps3 en je mag je eigen controller meenemen..
Nee, wilde misschien wel even kijken. Hoe laat begint het festijn? Ik ben een beetje geblesseerd aan mijn linkerhand door mijn controller. Wacht nog steeds op mijn TE stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

VAnaf 12.00 beginnen de poule wedstrijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil een vriend een kado geven en ik denk dat een SFIV stick wel gaaf is. Wat zouden jullie voor type aanraden en waar kan ik die het goedkoopste vinden... // edit ff wat meer tekst :p/

Official MadCatz arcade stick
Speciaal gemaakt voor Street Fighter IV en komt in 2 edities: De standaard editie en de tournament editie. Het verschil zit in de kwaliteit van het gebruikte materiaal: De tournament editie bevat Sanwa hardware, terwijl de standaardeditie uit goedkoper materiaal bestaat.

Official MadCatz gamepad
Voor wie het oncomfortabel lijkt om met een arcadejoystick in de zetel te zitten heeft MadCatz een goed alternatief: Deze gamepad bevat dezelfde 2x3 knoppenlayout en een hoogwaardige d-pad die alle richtingen feilloos opneemt

Ik denk dat het voor mij (ja ik speel dan ook op dat ding) het makkelijker is om een MadCatz te nemen aangezien een d-pad mij toch wat beter ligt dan een stick. Maar ik heb het nog niet echt kunnen testen ofzo. Wie heeft de verschillende pads al in de handen gehad? Ik heb trouwens vrij grote handen en die gaan vrij kapot op de PS3 controller.

[ Voor 74% gewijzigd door MrVegeta op 01-04-2009 15:17 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

MrVegeta schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:14:
Ik wil een vriend een kado geven en ik denk dat een SFIV stick wel gaaf is. Wat zouden jullie voor type aanraden en waar kan ik die het goedkoopste vinden... // edit ff wat meer tekst :p/

Official MadCatz arcade stick
Speciaal gemaakt voor Street Fighter IV en komt in 2 edities: De standaard editie en de tournament editie. Het verschil zit in de kwaliteit van het gebruikte materiaal: De tournament editie bevat Sanwa hardware, terwijl de standaardeditie uit goedkoper materiaal bestaat.

Official MadCatz gamepad
Voor wie het oncomfortabel lijkt om met een arcadejoystick in de zetel te zitten heeft MadCatz een goed alternatief: Deze gamepad bevat dezelfde 2x3 knoppenlayout en een hoogwaardige d-pad die alle richtingen feilloos opneemt

Ik denk dat het voor mij (ja ik speel dan ook op dat ding) het makkelijker is om een MadCatz te nemen aangezien een d-pad mij toch wat beter ligt dan een stick. Maar ik heb het nog niet echt kunnen testen ofzo. Wie heeft de verschillende pads al in de handen gehad? Ik heb trouwens vrij grote handen en die gaan vrij kapot op de PS3 controller.
Het perfecte cadeau zou een TE stick zijn, echt moeilijk te krijgen atm though. Winkelwaarde is atm 200e, wordt wel een dure cadeau als je die echt gaat weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

200euro voor een controller? Gemaakt van goud met een diamant ingelegd? Nee 50-60 euro kunnen we met zijn 4en wel ophoesten :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Dan moet je naar de normale versie kijken, die is rond die prijsklasse te verkrijgen. Ik zou je aanraden om gewoon een pad te geven (45e) als hij een pad speler is. Is sneller wennen en gaat over het algemeen langer mee dan de SE stick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Laatst online: 11-09 17:52
Mr.Nash schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:40:
Dan moet je naar de normale versie kijken, die is rond die prijsklasse te verkrijgen. Ik zou je aanraden om gewoon een pad te geven (45e) als hij een pad speler is. Is sneller wennen en gaat over het algemeen langer mee dan de SE stick..
Dat snap ik dus echt niet. Wat is nou precies de meerwaarde van zo'n pad? De knoppen? In ieder geval niet de D-Pad. Het gaat er toch juist om dat je alle moves kan uitvoeren? Ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n D-pad eeneens wel alle moves kan. Daar zul je echt een stick voor nodig hebben.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik heb mijn TE stick in bestelling staan voor 150 Euro..

Overigens slecht nieuws.. (voor mij dan).
Het ging gisteravond al bar slecht maar mijn xbox is ook nog eens overleden gisteravond. E 74 error. :(

Support inmiddels gebeld.
Moet nu contact opnemen met UPS om een afspraak te maken om m op te komen halen...

Zal je straks zien dat mn stick er eerder is dan mn xbox.
Bol.com verwacht de sticks rond 11 april gewoon te kunnen leveren maar ik heb ook al verhalen gehoord dat ie pas in mei weer beschikbaar is...

Naja afwachten dus.
Ik heb inmiddels mn xbox 1 weer aangesloten om de tijd door te komen...

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Timlog schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:54:
[...]

Dat snap ik dus echt niet. Wat is nou precies de meerwaarde van zo'n pad? De knoppen? In ieder geval niet de D-Pad. Het gaat er toch juist om dat je alle moves kan uitvoeren? Ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n D-pad eeneens wel alle moves kan. Daar zul je echt een stick voor nodig hebben.
Waarom in ieder geval niet de D-Pad? Een van de dingen die de madcatz fightpad zo goed maakt is de zeer goede D-Pad. Deze is een stuk responsiever en meer precies dan die van de 360 controller en de twee PS3 controllers. Ik krijg met de fightpad veel vaker de moves eruit dan met de standaard controllers van de 360 of de PS3; daar zit echt een heel groot verschil. Natuurlijk kun je niet ineens alle moves, maar de D-Pad maakt hier zeker wel een verschil.
Wel is deze D-Pad even wennen omdat het een acht-richtingenpad is ipv de gebruikelijke vier.
Daarnaast heb je de zes knoppen op de voorkant van de pad (dus twee rijen van drie). De knoppen zijn ook nog eens groter en ook weer een stuk responsiever of "sneller". Dit helpt bij het linken van moves en lastige combo's.
Probeer het een keer in een winkel en je zult het verschil meteen merken.

[ Voor 3% gewijzigd door rvone op 01-04-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de arcade fightstick van Madcatz binnen gekregen ( voor de ps3), en moet zeggen dat
ik echt verbaasd was over hoe groot het hele geval was..
Hij past echt makkelijk op mn schoot, maar je kan hem ook perfect voor je neerzetten op een buro of tafel.

Ik heb echt zitten twijfelen of ik niet de tournament edition wou, maar vond die net wat te duur, en heb weinig arcade ervaring.. Wou het dus eerst ff met deze proberen.

En ik moet zeggen, hij voelt heel solide en zwaar aan, zeer fijn dus. De knoppen n de stick voelen ook soepel aan en registreren alles wat ik invoer. Volgens mij kun je ook veel van de onderdelen aanpassen en vervangen voor bijvoorbeeld echte sanwa buttons en dergelijke.. Niet dat ik dat nu nodig vind, maar voor de liefhebber..

T koste me wel veel moeite om er in te komen, maar dat was te verwachten. En nu naar een paar uurtjes spelen moet ik wel zeggen dat t heerlijk soepel en snel speelt. De moves gaan me rechts wel wat makkelijker af, maar dat hoor ik wel vaker.. Maar ben er wel heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Voor de 360-bezitters in Zuid-Holland:

Bij de Future Zone in Zoetermeer hebben ze weer een lading sticks binnengekregen. Er zijn een boel exemplaren van de Hori Fighting Stick EX2, een paar Hori Soul Calibur IV sticks (zelfde specs als EX2?) en nog een aantal MadCatz SE sticks.

De TE stick (voor de 360 en PS3) staat in bestelling, evenals de Hori Fighting Stick 3 voor de PS3. Die laatste worden naar verwachting volgende week geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door Aryawn op 03-04-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al aantal dagen de SE en ik moet zeggen, wat n dope stick. Eindelijk van de geen zere duim ;) De knoppen zijn zeer gevoelig en de stick is erg accuraat. Ik wacht wel nog op mijn TE maar dit is een mooi instapmodel.

Voor degene die een fightpad willen, adviseer ik via Redcoon.nl te kopen, want ik zag net dat de Chun-li editie voor de PS3 op voorraad is voor de prijs van € 35!

Link Fightpad Chun-li PS3

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Gebruiken die 360 sticks nou de USB poort? Hoe moet je dan meerdere gaan gebruiken?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
kmf schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:01:
Gebruiken die 360 sticks nou de USB poort? Hoe moet je dan meerdere gaan gebruiken?
Eh, je hebt twee USB poorten op een 360 (+ nog een aan de achterkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Nou toch maar een Madcatz Fightstick Tournament Edition gekocht via Redcoon, 100 euros dus kon erger, levertijd een maand!!!! hehehehehe

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 05-04-2009 20:08 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Mensen opgelet!

Iedereen die de PS3 TE Stick heeft besteld via Recoon van 100€.
Meteen bellen of mailen of chatten naar Redcoon want de TE staat nou op de site voor 90€
Je krijgt gewoon je 10€ terug, je moet het helaas wel zelf aangeven want uit zich zelf doen ze het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Nohead schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:51:
Mensen opgelet!

Iedereen die de PS3 TE Stick heeft besteld via Recoon van 100€.
Meteen bellen of mailen of chatten naar Redcoon want de TE staat nou op de site voor 90€
Je krijgt gewoon je 10€ terug, je moet het helaas wel zelf aangeven want uit zich zelf doen ze het niet :P
wtf... waarom is die van PS3 goedkoper dan de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
in juni verwacht.... das toch langer dan de zogenaamde aangegeven 4weken... 2 maande levertijd is wel achterlijk lang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

P-Nut schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:58:
in juni verwacht.... das toch langer dan de zogenaamde aangegeven 4weken... 2 maande levertijd is wel achterlijk lang ;(
je zal net zien. Komt ie aan, ben ik op vakantie.

Ik zit al een tijdje te werken met een kloonstick die vrij ok is. Ik vraag me af of de hori een beetje bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

P-Nut schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:58:
Het is behoorlijk lang wachten ja, maar ik denk het prijs verschil wel waard. Er zijn denk ik op dit moment geen shops die de TE kan leveren. Dus wachten moet je sowieso.
Consoleshop vraagt dan weer 189€ en die kan ze nou ook niet leveren... scheelt je 100€ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmmz, direct m'n order laten wijzigen. Ik wacht wel tot juni, ben toch niet meer zo actief qua SF op het moment dus heb hem toch niet nodig. Heb wel een sealed TE stick liggen maar die wordt snel verkocht (lang leve ebay!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
kmf schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:00:
[...]

je zal net zien. Komt ie aan, ben ik op vakantie.

Ik zit al een tijdje te werken met een kloonstick die vrij ok is. Ik vraag me af of de hori een beetje bevalt.
Ik heb een hori fighting stick... opzich wel ok maar hijs al een stuk lammer (pookje heeft veel speling in middelste stand). 50euro genoodzaakt omdat te niet te krijgen was of veels te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
als jij bij redcoon.nl kijkt en dan zoekt naar de madcatz tournament stick voor ps3. Dan zie je tusenhaakjes staat leverbaar vanaf juni 2009. Maar klikt je dan op het product dan staat er verzendklaar in 4 weken.
Dat is nogal vaag dus :P
Hebben mensen hier al ervaring meegehad, hoelang duurde het ongeveer voordat je bestelling binnen was?
En duurde het langer dan vooraf afgesproken was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

gruys7 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:44:
als jij bij redcoon.nl kijkt en dan zoekt naar de madcatz tournament stick voor ps3. Dan zie je tusenhaakjes staat leverbaar vanaf juni 2009. Maar klikt je dan op het product dan staat er verzendklaar in 4 weken.
Dat is nogal vaag dus :P
Hebben mensen hier al ervaring meegehad, hoelang duurde het ongeveer voordat je bestelling binnen was?
En duurde het langer dan vooraf afgesproken was?
Klopt, dat is een beperking van het systeem. Ze kunnen maximaal 4 weken aangeven :D
Vandaar dat ze tussenhaakjes erbij zetten dat het Juni gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Ook deze gevonden :

Arcade Perfect Controller Ps2/Ps3/Pc BV. VOOR STREET FIGHTER IV
€ 24,95

Afbeeldingslocatie: http://www.modmybox.nl/winkel/images/arcade%20perfect%20controller.jpg

http://www.modmybox.nl/wi...-controllers-c-90_92.html

XCM Dominator Joystick Arcade
€ 84,95

Afbeeldingslocatie: http://www.modmybox.nl/winkel/images/xcm%20dominator%20joystick.jpg

Beide zijn op voorraad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_am_akira schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:09:
Ook deze gevonden :

Arcade Perfect Controller Ps2/Ps3/Pc BV. VOOR STREET FIGHTER IV
€ 24,95

[afbeelding]

Eerste wat ik dacht toen ik die arcade controller van 25euro zag is dat kan nooit goed zijn. Aan de andere kant waarom zou een controller zo belachelijk duur moeten zijn. Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met die arcade perfect controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:12:
[...]

Eerste wat ik dacht toen ik die arcade controller van 25euro zag is dat kan nooit goed zijn. Aan de andere kant waarom zou een controller zo belachelijk duur moeten zijn. Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met die arcade perfect controller
Weet iemand wat de verzendkosten zijn? Zie het zo niet op de site staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
6,95 is standaard pakket zending

Ik heb zelf de arcade perfect controller. ik heb alleen de veer die de joystick recht houdt, iets meer uitgetrokken. zo krijg je meer weerstand. Vind ik persoonlijk fijner.

Hij is van metaal en best zwaar. Lekker klikkerdeklik geluid

Die xcm lijkt me ook wel vet. Lekker de super ultra combo altijd perfect uitvoeren

[ Voor 13% gewijzigd door I_am_akira op 10-04-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
bij die madcats sticks zit ook 4 meter draad :-o
waarvoor is dat want ik dacht dat het draadloos is voor ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

gruys7 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:18:
bij die madcats sticks zit ook 4 meter draad :-o
waarvoor is dat want ik dacht dat het draadloos is voor ps3?
Aleen de pads zijn draadloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

I_am_akira schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:36:
6,95 is standaard pakket zending

Ik heb zelf de arcade perfect controller. ik heb alleen de veer die de joystick recht houdt, iets meer uitgetrokken. zo krijg je meer weerstand. Vind ik persoonlijk fijner.

Hij is van metaal en best zwaar. Lekker klikkerdeklik geluid

Die xcm lijkt me ook wel vet. Lekker de super ultra combo altijd perfect uitvoeren
Zou je willen DMen maar je hebt het niet aanstaan ;)
Misschien klein reviewtje van over de arcade perfect stick? 25€ is wel een koopje, als het een beetje fatsoenlijk werkt. Tussen stick tot de TE komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
CRACK, die TE stick is niet meer bij Redcoon voor die mooie prijs

Weet iemand hoe dat zit? Hebben ze dan gewoon evenveel pre-orders als dat ze voorraad verwachten, en halen ze het dan maar van de site ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

http://shop.nikingstore.com/

deze site gevonden, zien er ook nog wel oke uit en hebben een betaalbare versie.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

B.A.L. schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:59:
CRACK, die TE stick is niet meer bij Redcoon voor die mooie prijs

Weet iemand hoe dat zit? Hebben ze dan gewoon evenveel pre-orders als dat ze voorraad verwachten, en halen ze het dan maar van de site ofzo?
Dit hebben ze al eens eerder gedaan, door de grote vraag en waarschijnlijk beperkte leverbaar voorraad.
Je bent ook een beetje laat met bestellen he ;) Het is al een tijdje bekend dat bij redcoon de TE voor 100€ te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

En zelfs even voor 90e ;p. Thnx voor het melden, heb straks 2sticks voor 190euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Nohead schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:53:
[...]

Dit hebben ze al eens eerder gedaan, door de grote vraag en waarschijnlijk beperkte leverbaar voorraad.
Je bent ook een beetje laat met bestellen he ;) Het is al een tijdje bekend dat bij redcoon de TE voor 100€ te bestellen is.
Ja klopt, maar ik was nog niet zeker of ik wel aan een stick wilde beginnen, dus ik dacht ik wacht even met bestellen...dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, aangezien ze toch pas in juni komen :)

Maar goed, inschattingsfout dus :(

EDIT: net contact opgenomen met ze via de chat, volgens die gast is het van de site gehaald omdat de levertijd gewoon te lang is (ook al was dat al eerder bekend, maar goed, zal wel), heb er toch maar 1 besteld, en hij verzekerde me dat ik er gewoon in juni 1 kan verwachten. Nou goed, hopen dan maar. Maar het blijft netjes, zo'n stick voor 96 euro :D (incl. verzekering en versturing)

[ Voor 24% gewijzigd door B.A.L. op 16-04-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

B.A.L. schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:27:
[...]

Ja klopt, maar ik was nog niet zeker of ik wel aan een stick wilde beginnen, dus ik dacht ik wacht even met bestellen...dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, aangezien ze toch pas in juni komen :)

EDIT: net contact opgenomen met ze via de chat, volgens die gast is het van de site gehaald omdat de levertijd gewoon te lang is (ook al was dat al eerder bekend, maar goed, zal wel), heb er toch maar 1 besteld, en hij verzekerde me dat ik er gewoon in juni 1 kan verwachten. Nou goed, hopen dan maar. Maar het blijft netjes, zo'n stick voor 96 euro :D (incl. verzekering en versturing)
Toch mooi dat je er nog eentje hebt kunnen bestellen :P Als het je niet bevalt ben je hem zo kwijt op markplaats/ebay.

offtopic:
Paar dagen geleden email ontvangen dat ze 11 Mei voorraad verwachten...
Thumbs crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Precies, dat komt wel goed met die stick. :)

Als ik nou echt mazzel heb zit ik nog bij die batch van 11 mei ook. Maar goed, we zien wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
B.A.L. schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:27:
[...]

Dat ze je verzekeren dat hij 1 juni komt is ook maar afwachten. Ik heb nog een mailtje in mijn inbox waarin ze mij verzekerden van 2 april. Mooi niet dus. "Onze excuses voor het ontstane ongemak".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

En ze worden allemaal voorgelogen door Madcatz/Leverancier :P
Maar wel typisch dat ze allemaal ongeveer de zelfde data hebben.. zou het dan echt zo ver zijn dat we de TE stick uitgeleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

toch vind ik het behoorlijk onbeschoft en kansloos dat er zo weinig over bekend is. Heb dat ding al in Februari besteld! ... geen info niks over wanneer het dan wel geleverd word. Niet zo netjes imho.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Ik ben van plan mijn eigen stick te gaan maken... Ik ben a-technisch maar ik heb zo'n idee dat het wel te doen is. iig een leuk project om mee aan de slag te gaan... ben nu een beetje aan het verdiepen welke onderdelen ik allemaal moet kopen maar tis nog vrij vaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

P-Nut schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:12:
Ik ben van plan mijn eigen stick te gaan maken... Ik ben a-technisch maar ik heb zo'n idee dat het wel te doen is. iig een leuk project om mee aan de slag te gaan... ben nu een beetje aan het verdiepen welke onderdelen ik allemaal moet kopen maar tis nog vrij vaag :p
Heb je al enig idee hoe je je stick gaat maken? Eigen houten stick ontwerpen/zagen/schuren etc etc.
Wat voor PCB ga je gebruiken? Misschien ook wel leuk om er een dedicated topic voor sticks algemeen te maken als er wat meer animo is.

Ben benieuwd naar je vorderingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
P-Nut schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:12:
Tip:

www.drakenslag.com

Fighting game forum, check vooral Hardware Discussion, daar zitten meerdere gasten die een eigen stick willen bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Nohead schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:27:
[...]

Heb je al enig idee hoe je je stick gaat maken? Eigen houten stick ontwerpen/zagen/schuren etc etc.
Wat voor PCB ga je gebruiken? Misschien ook wel leuk om er een dedicated topic voor sticks algemeen te maken als er wat meer animo is.

Ben benieuwd naar je vorderingen!
Ik heb tot nu toe nog geen duidelijke guide kunnen vinden voor het maken van een ps3 arcade stick. Ben nu een soort boodschappenlijstje aan het maken met welke componenten ik moet gaan kopen voor de stick :)

arcadeshop.de lijkt wel de nodige materialen te hebben de Seimitsu knoppen hebben wel leuke features te hebben zoals led verlichting:P (voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=8rjw4ypIMQ4) maar de sanwa's zijn nummer 1 in japan (uiteindelijk personal taste)

ik ben wel van plan af te gaan wijken van de amerikaanse/japanse layout.
Ik zal wel de nodige hulp nodig hebben met solderen:P maarja ik ken gelukkig hier en daar mensen die kunnen helpen met soldeerwerk/houtbewerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
http://www.madcatz.com/faq/default.asp?Action=Q&ID=206

Volgende batch in mei :) Lijkt erop dat 8/11 mei toch weleens een goede schatting kan zijn
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste