"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Overigens heb ik mijn SE versie binnen gekregen en wat is ie mooi
In ieder geval ben ik er blij mee
Overigens is het echt heel moeilijk voor mij om aan de stick te wennen vooral de positie van mijn hand op de knoppen is moeilijk. Iemand hier nog tips voor of een video? Ik verlies nu eigenlijk non stop dus ben al van 4000bp naar 3700bp gezakt
[ Voor 29% gewijzigd door Furfoot op 28-02-2009 14:55 ]
Eerst was het 27 Feb, toen 2-4 dagen, nu 3-4 Weken.... is het zo lastig om de levertijd in te schatten...
ga hem maar cancelen.
Beetje slecht van Madcatz dat ze totaal niet kunnen voldoen aan de vraag.
De enige leverbare stick is de Hori EX2...
Nja wat ik een nadeel vind van de SE stick is de zogenaamde swing van de stick (hoe ver je deze naar buiten moet bewegen totdat deze een beweging herkend). Dat maakt het toch wel lastig om sommige spellen mee te doen. Zo zat ik gister Super Puzzle Fighter te doen en de helft van de tijd registreert de stick maar moeilijk dat ik het blokje harder naar beneden wil laten vallen.Furfoot schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 14:53:
Mijn SE stick had ook dat "sticking" probleem. Ik heb geen zin om 4 weken te wachten tot madcatz hem fixed dus heb ik zelf het probleem opgelost. Gewoon de washer vast lijmen met super glue. Alleen vind ik wel dat de joystick zowiezo een beetje crappy is dus ga ik die waarschijnlijk vervangen met een sanwa.
Overigens is het echt heel moeilijk voor mij om aan de stick te wennen vooral de positie van mijn hand op de knoppen is moeilijk. Iemand hier nog tips voor of een video? Ik verlies nu eigenlijk non stop dus ben al van 4000bp naar 3700bp gezakt
Daarnaast vind ik een balltop ook niet echt ideaal en heb ik liever een 'pookje'. Daarnaast wil ik ook nog misschien de knoppen vervangen voor holle knoppen met andere kleurtjes
Het betreft een Xbox 360 wireless controller in de kleur : Groen
http://www.consoleshop.nl...reen-limited-edition.html
Is dit een controller waarmee je dan wel lekker SF4 kunt spelen?
Lijkt me niet. Naast dat de D-pad van de originele controller niet goed is (van de groene schijnt beter te zijn) zit hij ook op een lastige plaats op de controller.HENNEP schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:49:
Zojuist heb ik informatie gevonden over een nieuwe Xbox Controller van Microsoft met een aangepaste D-Pad
Het betreft een Xbox 360 wireless controller in de kleur : Groen
http://www.consoleshop.nl...reen-limited-edition.html
Is dit een controller waarmee je dan wel lekker SF4 kunt spelen?
Zelf speel ik gewoon met de analoge stick van de 360 controller, de normal trials van Akuma zijn daar wel mee te doen.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Nu is mijn oog gevallen op de Mad Catz arcade stick maar weet iemand waar ik deze stick in de regio Utrecht kan kopen? ik ben al bij diverse winkels langs geweest maar vele winkels verkopen hem niet of hebben hem niet op voorraad (en dan nog een gemiddelde levertijd van minstens 3-4 weken).. Weet iemand een shop waar deze sticks nu nog op voorraad zijn?
vanaf april weer een lading zorg dat je pre ordered.ZipperJR schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:15:
Ik ben zelf sinds de release verslingerd geraakt aan SF 4 en ik merk nu dat SF 4 op een beetje acceptabel niveau spelen bijna onmogelijk is met de normale controller dus wil ik een arcade stick kopen.
Nu is mijn oog gevallen op de Mad Catz arcade stick maar weet iemand waar ik deze stick in de regio Utrecht kan kopen? ik ben al bij diverse winkels langs geweest maar vele winkels verkopen hem niet of hebben hem niet op voorraad (en dan nog een gemiddelde levertijd van minstens 3-4 weken).. Weet iemand een shop waar deze sticks nu nog op voorraad zijn?
koop niet een stick van onder de 100 euro die zijn van matig materiaal gemaakt en is toch weer uitstel van executie omdat ze kapot gaan uit eindelijk.
kijk op arcade in a box voor goede sticks of wacht op de tournament edition stick van mad catz (zie pre order).
P.S. Als je echt geld hebt op ebay kopen voor 300

[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 02-03-2009 14:38 ]
Ik maak blij mijn pakket open en ik zie tot mijn grote verbazing de sticker "Compatible with X360", dus ik dacht: "Oh nee he, het zal toch niet waar zijn". Ik maak hem compleet open en ja hoor, de X360 TE Versie ipv. de PS3 TE Versie die ik had besteld

Nu geretourneerd en maar hopen dat ze de goede sturen, en SNEL

Stelletje amateurs.
Wow, dat is wel heel erg slecht. Dat zou wel heel naar zijn als je tot april moet wachten.MegamanXZero schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:10:
lol, ik had bij die beunhazen bij Bol de verkeerde TE Stick ontvangen.
Ik maak blij mijn pakket open en ik zie tot mijn grote verbazing de sticker "Compatible with X360", dus ik dacht: "Oh nee he, het zal toch niet waar zijn". Ik maak hem compleet open en ja hoor, de X360 TE Versie ipv. de PS3 TE Versie die ik had besteld
Stelletje amateurs.
Wie verkoopt hem voor €100? Ik zag hem ergens wel voor 130 euro, maar 100 is wel erg belachelijk goedkoop...Mr.Nash schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:15:
Lol, je had hem beter via marktplaats kunnen verkopen met wat winst. Nu ga je sowieso moeten wachten tot ze hem geleverd krijgen begin april. Dat is de reden dat ik hem daar gecanceld heb en de twee laatste preorders elders heb gedaan. (100e voor een Ps3 TE!). Helaas nemen ze geen preorders meer aan want die prijs was wel heel erg scherp.
[ Voor 37% gewijzigd door Kajun op 02-03-2009 18:11 ]
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Alles kan kapot zullen we maar zeggen. Persoonlijk heb ik altijd met een arcadestick van 15 euro gespeeld en deze is na een jaar of 2 intensief gebruik pas echt overleden! Nu speel ik dan met de SE versie van de Fightpad en ik ben uitermate tevreden over de bouwkwaliteit. Alleen de knoppen en joystick mogen van mij iets anders, maar deze zijn ook redelijk goedkoop nog te vervangenPacinoAllstars schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:37:
[...]
vanaf april weer een lading zorg dat je pre ordered.
koop niet een stick van onder de 100 euro die zijn van matig materiaal gemaakt en is toch weer uitstel van executie omdat ze kapot gaan uit eindelijk.
kijk op arcade in a box voor goede sticks of wacht op de tournament edition stick van mad catz (zie pre order).
P.S. Als je echt geld hebt op ebay kopen voor 300
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31578737 Voor iemand die een stick zoekt.alex3305 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:00:
[...]
Alles kan kapot zullen we maar zeggen. Persoonlijk heb ik altijd met een arcadestick van 15 euro gespeeld en deze is na een jaar of 2 intensief gebruik pas echt overleden! Nu speel ik dan met de SE versie van de Fightpad en ik ben uitermate tevreden over de bouwkwaliteit. Alleen de knoppen en joystick mogen van mij iets anders, maar deze zijn ook redelijk goedkoop nog te vervangen
PSN: speedrazor3

Daarnaast is die bij Consoleshop ook al inmiddels uitverkocht
Edits:
@Hieronder.. Inderdaad, lezen is ook een vak .. Sawwy !
@Kishii hoe heb je het zo beplakt? Zelf uitgeprint of..?
[ Voor 39% gewijzigd door alex3305 op 02-03-2009 23:05 ]
itons in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."alex3305 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:56:
SpeedRazorR3, verkeerd gequote?
Daarnaast is die bij Consoleshop ook al inmiddels uitverkocht
zo onduidelijk staat het er toch niet?
Anoniem: 51543

Je moet toch wat als je je verveeld? Binnekort wat goeie sanwa onderdelen erin, en hij is klaar!
Grappig dit te lezen, want de jongen waarvan ik hem via marktplaats kocht had precies dezelfde situatie als jij. Hij wilde hem retour doen als die niet binnen een dag verkocht was, gelukkig was ik er op tijd bijMegamanXZero schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:10:
Stelletje amateurs.
Dude!MegamanXZero schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:10:
Stelletje amateurs.
[ Voor 9% gewijzigd door MaZo op 03-03-2009 13:15 ]
Anoniem: 51543
Wat heb je precies gehaald?MaZo schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:14:
Zojuist maar even wat Sanwa replacement parts voor mijn MadCatz 360 SE stick besteld bij Lizard Lick Amusements.
Ik heb net dit besteld, weet niet of het de goeie joystick is, maar lijkt veel op die van de standaard SE stick.
Sanwa Pushbuttons :OBSF-30 White x6
Sanwa Ball Top Joystick:JLW-TM-8 , colour: black
Ben uitgekomen op 34 euro..
Je moet deze hebben: Sanwa JLF-TP-8YT-SK Joystick. De buttons zijn correct.Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:56:
[...]
Wat heb je precies gehaald?
Ik heb net dit besteld, weet niet of het de goeie joystick is, maar lijkt veel op die van de standaard SE stick.
Die joysticks lijken allemaal op elkaar, maar om het gemakkelijk te maken - voor het geval je het nog niet wist - hebben ze er zelfs bijgezet wat je nodig hebt voor de SE.Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:56:
[...]
Wat heb je precies gehaald?
Oftewel, 49,46 EUR.Omschrijving:Sanwa JLF-TP-8YT-SK Joystick, Objectnr.:JLF-TP-8YT-SK , Color: White
Prijs per eenheid:$24,95 USD
Hvh:1
Bedrag:$24,95 USD
Omschrijving:Sanwa OBSF-30 Pushbutton, Objectnr.:obsf30 , Color: White
Prijs per eenheid:$2,95 USD
Hvh:6
Bedrag:$17,70 USD
Omschrijving:Sanwa OBSF-30 Pushbutton, Objectnr.:obsf30 , Color: Black/Grey
Prijs per eenheid:$2,95 USD
Hvh:2
Bedrag:$5,90 USD
Omschrijving:Shipping and Handling, Objectnr.: , Via: USPS First Class
International, To: Switzerland
Prijs per eenheid:$12,45 USD
Hvh:1
Bedrag:$12,45 USD
Subtotaal: $61,00 USD
Totaal: $61,00 USD
[ Voor 6% gewijzigd door MaZo op 03-03-2009 14:14 ]
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 maart 2009.
Het door u op 27 februari bestelde artikel 'Street Fighter IV Arcade Stick Tournament Edition 360' heeft een verwachte levertijd van twee tot vier werkdagen. Wij verwachten uw bestelling rond 5 maart te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
www.bol.com
En jawel, ik kan de joystick opsturen naar de winkelCreepy schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 08:54:
[...]
Dat is ook de reden dat ik Madcatz ook een e-mail heb gestuurd. Ik hoop alleen dat de winkel hier dat ook doet aangezien dat een stuk sneller zal zijn qua post.
[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 03-03-2009 16:38 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik kreeg een andere reactie van bol.com. Op zaterdag 28 feb fightpad besteld (levertijd toen 2-4 dagen). Op maandag was dit bijgesteld naar 2-3 weken. In mijn order overzicht staat gewoon nog 2-4 dagen, maar uit een mail van bol.com blijkt dit niet het geval te zijn. Ook voor mij bestelling geldt een levertijd van 2-3 weken. Nog even geduld hebben dussjoerdth schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:58:
Van het weekend heb ik hem ook bij bol besteld (de TE versie), op dat moment was de levertijd idd 2-4 dagen, toen ik maandag keek stond hij op 3-4 weken, dus heb ik even een mail gestuurd met de vraag waar ik op moest rekenen en kreeg als antwoord dit:
[...]
EDIT: Saturn USB gamepads werken trouwens ook perfect met SF IV en de PS3

[ Voor 33% gewijzigd door alex3305 op 03-03-2009 20:32 ]
Gelijk even bij Micromedia gekeken en die krijgen pas een volgende lading op 15-4-2009. Wat waarschijnlijk betekent dat andere winkels (mssch bol ook) hem pas de 16e krijgen?!
Order bij bol gecancelled en gelijk 1 bij Micromedia besteld -_-
-fluff-.
Als je weer een nieuwe krijgt dan zit eigenlijk _altijd_ de washer los dus dan komt het probleem vanzelf weer terug. Madcats moet hem gewoon fixen voor je.Creepy schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:37:
[...]
En jawel, ik kan de joystick opsturen naar de winkelDus hopelijk binnenkort een nieuwe, goed werkende, stick. Ze hadden "toevallig" al vaker gehoord van dit probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 04-03-2009 09:05 ]
Anoniem: 268098
Hmm, ik heb hem een dag eerder besteld, dus misschien viel ik nog binnen de toen aanwezige voorraad (hoop ik, bid ik), in ieder geval heb ik niet zoals jij een mail van bol.com ontvangen waarin de levertijd gewijzigd is.ruudonline schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:11:
[...]
Ik kreeg een andere reactie van bol.com. Op zaterdag 28 feb fightpad besteld (levertijd toen 2-4 dagen). Op maandag was dit bijgesteld naar 2-3 weken. In mijn order overzicht staat gewoon nog 2-4 dagen, maar uit een mail van bol.com blijkt dit niet het geval te zijn. Ook voor mij bestelling geldt een levertijd van 2-3 weken. Nog even geduld hebben dus(SF4 nog niet binnen, dus heel veel haast heb ik nog niet).
Hopelijk ontvang ik hem snel, want gisteren SFIV binnen gekregen en met de reguliere pad spelen is hopeloos.
Nou, ik had hem in de pre-order staan bij Bol en ik kreeg het mailtje dat hij vertraagd was. Zou me onprofessioneel lijken als iemand die hem preorderd niet krijgt en iemand die hem op de dag van de release besteld wel. Wat voor nut heeft een preorder dan gehad..sjoerdth schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:55:
[...]
Hmm, ik heb hem een dag eerder besteld, dus misschien viel ik nog binnen de toen aanwezige voorraad (hoop ik, bid ik), in ieder geval heb ik niet zoals jij een mail van bol.com ontvangen waarin de levertijd gewijzigd is.
Hopelijk ontvang ik hem snel, want gisteren SFIV binnen gekregen en met de reguliere pad spelen is hopeloos.
De volgende batch komt pas eind maart begin april. Dus alles wat ze nu op voorraad hebben heeft het probleem. Het is gewoon een productie fout. Mensen die het nu nog niet merken krijgen er later mee te maken want de washer vreet gewoon aan je pcb waardoor op een gegeven moment inputs niet meer registreren of andere problemen zich vertonen.Creepy schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:04:
Ik neem aan dat er ondertussen ook een goede batch is aangeleverd. Zo niet dan neem ik (weer) contact op met Madcatz maar dat heb ik vorige week ook al gedaan en nog geen reactie van ze gehad.
De enige oplossing hiervoor is naar madcats ter reparatie sturen of zelf de washer vast lijmen.
Heb jij ook van bevestiging gekregen dat het nog een aantal weken kan duren? Het zou anders natuurlijk ook kunnen dat jij hem deze week ook binnen krijgt, dus dat je een kleine vertraging hebt ipv. een paar weken.Mr.Nash schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:58:
[...]
Nou, ik had hem in de pre-order staan bij Bol en ik kreeg het mailtje dat hij vertraagd was. Zou me onprofessioneel lijken als iemand die hem preorderd niet krijgt en iemand die hem op de dag van de release besteld wel. Wat voor nut heeft een preorder dan gehad..
Ik kreeg een mailtje dat de levertijd onbekend was terwijl de site toen 2-4 dagen aangaf. Na contact te hebben gehad was dit 1 maand waarna ik de order gecanceld heb en elders 2 TE;s heb besteld. Dit was bij een zaak die ze voor 100e verkocht maar die door de overwelmende aantallen aan preorders, genoodzaakt was om het product van de site af te halen. Had dus zelf nog geluk dat een vriend van mij die preorders onder mijn naam had geplaatst.sjoerdth schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:41:
[...]
Heb jij ook van bevestiging gekregen dat het nog een aantal weken kan duren? Het zou anders natuurlijk ook kunnen dat jij hem deze week ook binnen krijgt, dus dat je een kleine vertraging hebt ipv. een paar weken.
Dat zijn geen berichten waar ik vrolijk van wordt, ik zal ze nog een keer mailen om opheldering te vragen.Mr.Nash schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:54:
[...]
Ik kreeg een mailtje dat de levertijd onbekend was terwijl de site toen 2-4 dagen aangaf. Na contact te hebben gehad was dit 1 maand waarna ik de order gecanceld heb en elders 2 TE;s heb besteld. Dit was bij een zaak die ze voor 100e verkocht maar die door de overwelmende aantallen aan preorders, genoodzaakt was om het product van de site af te halen. Had dus zelf nog geluk dat een vriend van mij die preorders onder mijn naam had geplaatst.
Ik weet niet wat madCatz verkeerd heft gedaan..is natuurlijk wel teleurstellend..
En dat terwijl ik al sinds mijn PSX-tijdperk de originele Namco Arcadestick in mijn bezit heb....(we praten dan sinds Tekken 3 - periode )
Voor de Dreamcast heb ik ook die arcadestick in mijn bzit..(we praten dan over Soul Calibur periode)
Apart om te zien hoe die sticks nog steeds super goed spelen (ik ben zowat 'opgegroeid' in de arcade met vechtspellen..) vooral omdat ik de afgelopen periode weer flink Tekken 5 ben gaan spelen.
De sticks zijn dus alle 2 minstens 5 jaar oud en nu pas merk ik dat de R1 knop op de Namco stick niet zo soepel meer reageert....
Het wachten is op Tekken 6 voor de 360 dus ja...ik ben dit hele gedoe met die arcadesticks voor de 360 wel goed an het observeren..
Behalve dat ze niet leverbaar zijn is er niets mis met de TE versie.LongJoy1980 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:55:
Ik vind het wel grappig hoe men zoveel over die arcadestick aan het discussieren is..(nogal logisch vanwege de vele problemen die ermee schijnen te zijn...)
Anoniem: 115781
Ik zou niet panikeren. Stel nu dat ze een 50000 stuks geleverd hebben en je leest 20 man op de fora klagen, dan spreken we nog maar over 0.04% klachten. Verwaarloosbaar dus.LongJoy1980 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:55:
Ik vind het wel grappig hoe men zoveel over die arcadestick aan het discussieren is..(nogal logisch vanwege de vele problemen die ermee schijnen te zijn...)
Ik weet niet wat madCatz verkeerd heft gedaan..is natuurlijk wel teleurstellend..
Je zult mensen quasi nooit horen zeggen (lees: een thread openen) dat het positief is. Enkel als het negatief is.
Klopt inderdaad ook wel dat men sneller topics opent over het negatieve dan over het positieve..
maar goed.het houdt je enigzins toch wel bezig...
Ik ben van plan om me weinig ervan aan te trekken want ik ga hoe dan ook ontzettend voorzichtig met mijn spullen om maar je verwacht toch wel dat je er makkelijk 5 jaar mee vooruit kunt....(zie mijn oude namco en DC stick...)
Effe iets anders mensen..
Zijn er hier GOEDE XBOX 360 SF IV spelers aanwezig..?
En met goed bedoel ik ook echt goed.....arcadekast materiaal (waar je pas echt de ins en outs van het spel leert..)
Ik begin het onderhand een beetje zat te worden om online alleen van die n00bs tegen te komen die alleen met Ken/ryu/Akuma kunnen spelen..
Ik zal nu heus wel een beetje arrogant overkomen maar ik wil toch wel een beetje goede tegenstand verwachten dan alleen tegen bovenstaande 3 spelen...
Niet dat ik zelf de supershit ben maar niveau is vaak gewoon bedroevend..
Nick op Xbox Live is (hoe kan het ook anders) Longjoy1980
[ Voor 3% gewijzigd door LongJoy1980 op 04-03-2009 18:20 ]
Als je de game forums een beetje afstruind lijkt het probleem wel wat groter met de SE stick, over de pads en de TE stick lees ik eigenlijk alleen maar positieve dingen. Uiteraard kun je aan de hand daarvan nooit een echte inschatting maken over de cijfers. Maar gezien alle klachten over hetzelfde onderdeel gaan (de washer van de joystick oid. ik weet er ook het fijne niet van), kun je er wel vanuit gaan dat de SE geen top kwaliteit is.Anoniem: 115781 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:42:
[...]
Ik zou niet panikeren. Stel nu dat ze een 50000 stuks geleverd hebben en je leest 20 man op de fora klagen, dan spreken we nog maar over 0.04% klachten. Verwaarloosbaar dus.
Je zult mensen quasi nooit horen zeggen (lees: een thread openen) dat het positief is. Enkel als het negatief is.
Wat betreft de leveringsproblemen heeft madcatz waarschijnlijk gewoon de vraag onderschat, maar wie had dan ook kunnen voorspellen dat elke arcade stick ter wereld binnen een uur van het verschijnen van SFIV uitverkocht zou zijn?
Overigens heb ik nog geen reactie van Bol gekregen, verdacht, want meestal zijn ze bij Bol wel snel met het reageren. Al moet ik toegeven dat ik op dit moment snel geneigd ben een dergelijke situatie verdacht te noemen
Iemand had me toegevoegd..
Ik weet niet of het iemand van hier was maar ik heb me toch oh zo gevloekt en gescholden in het begin....
Dat krijg je als je alleen tegen Ken/Ryu or whatever speelt en nauwlijks een goede Dhalsim tegenkomt...
Wat dat betreft vind ik dat er hier toch ook wel over en weer namen mogen worden gegooid voor een potje SF-en..
Ranked battles spelen en Battle Points opbouwen, dan komt het vanzelf goedLongJoy1980 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:32:
Dope dope...
Iemand had me toegevoegd..
Ik weet niet of het iemand van hier was maar ik heb me toch oh zo gevloekt en gescholden in het begin....
Dat krijg je als je alleen tegen Ken/Ryu or whatever speelt en nauwlijks een goede Dhalsim tegenkomt...
Wat dat betreft vind ik dat er hier toch ook wel over en weer namen mogen worden gegooid voor een potje SF-en..
Voor wie het boeit, ik ben nog steeds zeer tevreden met mn MadCatz FightPad, tis een grote verbetering tov de DualShock3, en het speelt heerlijk. FightStick is ongetwijfeld beter, maar ik ben blij genoeg met mn FightPad.
Ik heb ook nog een andere sbestelling lopen maar dat is voor de SE, even kijken of ik die kan omzetten naar een TE.Hartelijk dank voor uw e-mail van 4 maart 2009.
Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer 7616529200 niet binnen de verwachte levertijd is verstuurd. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk. Voor de juistheid zijn wij afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.
Wij verwachten uw bestelling voor 16 maart 2009 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Hoe je in 2 minuten heel blij kan zijn en dan weer down to earth.alex3305 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:32:
Fightpad hadden ze overigens vorige week zaterdag nog volop bij de Saturn in Tilburg voor de PS3 iig.
EDIT: Saturn USB gamepads werken trouwens ook perfect met SF IV en de PS3. Te vinden @ ebay.
Saturn usb pad ftw! alleen heb ik dus een 360 en geen ps3. Voor deze prijzen denk ik er aan om er maar gewoon 2 te bestellen voor als ik later een ps3 koop (en in de tussentijd op pc gebruiken).
Ik heb trouwens een usb convertor die ps2 pads toe laat, maar die word niet herkend op de 360. Groot probleem is ook dat je geen guide button hebt natuurlijk.
10 second ninja DONE
ik gok dat op http://www.drakenslag.com wel mensen zijn die je daar meer over kunnen vertellen!B.A.L. schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:54:
Is er btw niet ergens een Nederlandse arcade stick community?Want ik las nu weer dat de Hori Fighting Stick 3 (45 euro) ook echt een high-grade stick kan worden als je hem mod met Sanwa of Seimitsu onderdelen, maar ik ben echt helemaal nieuw op dit vlak dus vind het nogal eng om zonder oefening zon ding te openen en de hele boel te desolderen.
De MadCatz SE stick is wel een hele goede basis om mee te gaan modden. De ingewanden zijn volledig modulair dus netjes connectors en niks solderen. Ook het openmaken van de kast gaat erg gemakkelijk. Alleen kost die dan wel weer het dubbele van de Hori en is ook erg moeilijk te vinden.B.A.L. schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:54:
Is er btw niet ergens een Nederlandse arcade stick community?Want ik las nu weer dat de Hori Fighting Stick 3 (45 euro) ook echt een high-grade stick kan worden als je hem mod met Sanwa of Seimitsu onderdelen, maar ik ben echt helemaal nieuw op dit vlak dus vind het nogal eng om zonder oefening zon ding te openen en de hele boel te desolderen.
Dat zijn dan ook precies de 2 redenen waarom ik eigenlijk liever voor die Hori gaFurfoot schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:58:
[...]Alleen kost die dan wel weer het dubbele van de Hori en is ook erg moeilijk te vinden.
Btw, bij deze winkels lijkt die stick op tijd leverbaar te zijn:
-Van Leest
-Free Record Shop
-Wehkamp
EDIT: Had de links naar de sticks erbij gedaan maar die waren te lang
[ Voor 47% gewijzigd door B.A.L. op 06-03-2009 10:22 ]
Anoniem: 74142
Misschien is waarom niet de goede vraag, maar is het storend is misschien een betere.
De Hori EX2 (en alle varianten doa4, soulcalibur, sf4) is gewoon een oud model. Iedere keer plakt Hori gewoon een ander frontje erop en brengt deze uit.Anoniem: 74142 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 16:23:
Waarom heeft de Hori Xbox stick eigenlijk 6 knoppen, waarbij de PS3 versie er 'gewoon' 8 heeft?
Misschien is waarom niet de goede vraag, maar is het storend is misschien een betere.
Of MS vraagt teveel licentie geld of Hori is gewoon te lui op een nieuwe te maken
8 knoppen zijn niet echt nodig imho. Meestal gebruik je of de eerste 6 (jap stijl, wat gebogen) of de laatste zes (us stijl, recht). Wel kan je bv. PPP of KKK aan de extra buttons binden met SF4.
SF gebruikt zes knoppen, Soulcalibur vier en Doa dacht ik drie, 8 gebruik je dus nooit.
Ik heb er gisteren eentje gekocht voor de PS3. Vervolgens heb ik alle stappen van de handleiding netjes gevolgd en heb ik SFIV gestart. De D-Pad en de knoppen reageerden traag en ik had het gevoel of ze soms bleven hangen: wanneer ik bijvoorbeeld naar beneden aantikte, bleef m'n personage 3 seconden bukken. En letterlijk na VIJF minuten begon het lampje op de USB-ontvanger te knipperen, wat betekent dat er geen signaal is, hij moet namelijk onafgebroken blijven branden. Ik heb alles geprobeerd om het ding weer aan de praat te krijgen (batterijen er uit gehaald en weer erin gestopt, zelfs nieuwe batterijen erin gedaan, de controller uit- en aangezet, etc.), maar hij vertikte het.
Ik ben daarna teruggegaan naar de winkel, waar ik hem gelukkig kon ruilen voor een nieuwe Fight Pad. Weer alle instructies van de handleiding netjes gevolgd, SFIV gestart... en hij werkte zowaar. Alle knoppen reageerden goed en ik heb zo'n 2 uur lekker kunnen spelen. Maar toen ik later gisteren weer wilde spelen, had ik WEER hetzelfde probleem als met de eerste Fight Pad: de USB-ontvanger knipperde en de controller deed niks meer.
Iemand hetzelfde probleem gehad met een Fight Pad of enig idee hoe ik het zou kunnen fixen? (behalve dan contact opnemen met MadCatz)
Vreemd. Ik heb eigenlijk nog geen vergelijkbare verhalen gelezen. Zou het een soort van lokale verstoring kunnen zijn (aangezien de PS3 fightpad wireless is)?Aryawn schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:57:
Mijn ervaringen met de Fight Pad zijn nogal slecht.
Zelf heb ik de 360-versie en die is erg goed, maar natuurlijk met draad.
http://www.madcatz.com/faq/default.asp?Action=Q&ID=210Aryawn schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:57:
Ik heb er gisteren eentje gekocht voor de PS3. Vervolgens heb ik alle stappen van de handleiding netjes gevolgd en heb ik SFIV gestart. De D-Pad en de knoppen reageerden traag en ik had het gevoel of ze soms bleven hangen: wanneer ik bijvoorbeeld naar beneden aantikte, bleef m'n personage 3 seconden bukken. En letterlijk na VIJF minuten begon het lampje op de USB-ontvanger te knipperen, wat betekent dat er geen signaal is, hij moet namelijk onafgebroken blijven branden. Ik heb alles geprobeerd om het ding weer aan de praat te krijgen (batterijen er uit gehaald en weer erin gestopt, zelfs nieuwe batterijen erin gedaan, de controller uit- en aangezet, etc.), maar hij vertikte het.
Ik ben daarna teruggegaan naar de winkel, waar ik hem gelukkig kon ruilen voor een nieuwe Fight Pad. Weer alle instructies van de handleiding netjes gevolgd, SFIV gestart... en hij werkte zowaar. Alle knoppen reageerden goed en ik heb zo'n 2 uur lekker kunnen spelen. Maar toen ik later gisteren weer wilde spelen, had ik WEER hetzelfde probleem als met de eerste Fight Pad: de USB-ontvanger knipperde en de controller deed niks meer.
Iemand hetzelfde probleem gehad met een Fight Pad of enig idee hoe ik het zou kunnen fixen? (behalve dan contact opnemen met MadCatz)
Is er hier iemand van België die zich wél zo een fightpad heeft kunnen aanschaffen? En zo ja, waar dan precies? Bij voorkeur een lokale winkel ofzo.. de levertijd maakt me niet veel uit, als ik er maar eentje kan bekomen. Dat zou al positief zijn. :-/
Wel een beetje schandalig dat een betrekkelijk duur product als dit het niet eens langer dan twee uren volhoudt. Ik wenste wel dat de PS3 versie ook gewoon een snoer had, dan had niemand dit probleem gehad. (Want ik schijn lang niet de enige te zijn: http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=174974).
Afrader dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Aryawn op 09-03-2009 12:34 ]
Anoniem: 130184
There is no art to find the minds construction in the face
Anyway het is gewoon een anticlimax als je al een maand wacht voor jan l*l en dat dus blijkbaar voor niks is, thats all. Geen drama verder, alleen beetje teleurgesteld in de hele gang van zaken.
Zo ja, hebben jullie het probleem dat de pad af en toe de kluts kwijt raakt bij crouch + kick acties? De klacht uit zicht dan in het niet verder kunnen uitvoeren van kicks, of zelfs dat bewegen met de dpad kicks laat uitvoeren?!
Ik heb zelf deze pad maar speel er geen sf4 mee, omdat ik dus nu de madcatz pad heb, maar ik vond het een vaag iets en vraag me af of het een bekend probleem is, met wellicht een truckje/oplossing.
10 second ninja DONE
Vergeet niet dat fighting games 'uit' waren, en dat SFIII commercieel gezien geen succes was. Street Fighter als franchise was niet zo sterk meer. Mijns inziens was het correct om een behoudende strategie te hanteren.Mr.Nash schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:49:
Ben ook wel teleurgesteld maar meer om het feit dat de TE stick zo weinig gemaakt is. Ze hebben het succes echt zwaar onderschat, kan gebeuren. Vind het dan wel jammer dat alle andere versies naast de TE minder goed uit de bus komen daar waar de TE stick beter dan de Hori wordt aangeschreven..
We zullen moeten afwachten wat de sales van SF4 zijn in de VS en Europa, maar ik verwacht dat het nog een relatief 'niche' genre is.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Wat heeft het arcadekast argument er mee te maken?Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:38:
Behoudende strategie gaat er bij mij niet in als je de strategie ziet dat er 2 arcade kasten nodig zijn om tegen elkaar te spelen ipv met zn 2en op 1 kast, en als je naar het enorme arsenaal aan merchandising ziet. Ze weten
Met "behoudend" refereer ik naar de inschatting die ze hebben gemaakt van het aantal mensen dat Street Fighter zal spelen. Capcom's flagship franchises zijn veranderd. Van Mega Man en Street Fighter (eind jaren 80 en begin jaren 90), naar Resident Evil en Devil May Cry. In termen van relatieve populariteit zal SF nooit meer de hype van begin jaren 90 halen (om het af te zwakken zeg ik hier 'relatief', omdat de gaming market veel groter is geworden).
Arcade is vrijwel overal dood, maar er is nog steeds een klein groepje hardcore spelers in Japan en in de VS. Dit groepje spelers zal zich blauw betalen aan arcade play. Deze groep is er altijd geweest, en zal ook voorlopig ook blijven.
Maar het aantal 'casuals' (bij gebrek aan een betere term...niet een 'casual' in de zin van Nintendo Wii casual, maar meer mensen die gewoon niet zo fanatiek waren in SF) is veel minder geworden in de loop der jaren. Van Street Fighter II naar Street Fighter Alpha, van de 'VS' series naar Street Fighter III. Kijk naar de verkoopcijfers. Third Strike was commercieel geen succes, maar onder veel hardcore spelers wordt het gezien als hét SF spel.
De beperkte populariteit was niet alleen af te zien aan de sales, maar ook aan het aantal hits op fora zoals www.shoryuken.com. Mensen in de VS hadden oorspronkelijk een hekel aan Third Strike. Dat werd beter, na het moment van Umehara, maar nog steeds relatief niche genre. Zie de release van SF4. Shoryuken.com werd overspoeld door newbies, en de webserver ging helemaal plat door de hoge traffic.
En het arsenaal waar je het over hebt...dit is gericht op de hardcore gamer. Ze willen beter worden in het spel, en zien het spel echt als competitie. Daar is het arsenaal voor gemaakt. Waarom zou iemand anders 149 euro voor een stick betalen? De grootte van die groep hebben ze dus uiteindelijk onderschat. En terecht. De markt was klein (en is nog steeds klein in vergelijking met een aantal andere franchises). Voor Street Fighter 4 werden de Hori sticks echt niet zo vreselijk goed verkocht (ze waren altijd uitverkocht ja, maar ze hadden dan ook beperkte oplages).
2 kasten om tegen elkaar te spelen is al een tijd de norm in de Japanse arcade. En aangezien dat een van de weinige plekken is waar de arcade nog een beetje lucratief is, is het niet vreemd dat Capcom hiervoor gekozen heeft.Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:38:
Behoudende strategie gaat er bij mij niet in als je de strategie ziet dat er 2 arcade kasten nodig zijn om tegen elkaar te spelen ipv met zn 2en op 1 kast, en als je naar het enorme arsenaal aan merchandising ziet. Ze weten
Daarnaast zie ik de link tussen de arcadekasten en de MadCatz sticks niet; dat zijn twee totaal verschillende deals.
Daarnaast heeft Kajun helemaal gelijk als hij zegt dat het aantal mensen dat ECHT aan de slag wil met SFIV onderschat werd. Hoe kan het ook anders als je kijkt naar de staat van vechtspellen een half jaar geleden?
[ Voor 13% gewijzigd door rvone op 10-03-2009 12:30 ]
Op zich heb je gelijk als je zegt dat dat vaker gebeurt, maar als je naar andere fighters kijkt zoals tekken, blazblue etc dan zie je dat als dit gebruikt wordt op 2 kasten je maar 1 game (moederbord) nodig hebt. Bij SF4 dus niet. Het is een constructie om maximaal op te verdienen omdat ze weten dat SF4 door de naam (en wellicht hype) toch verkoopt. Sterker nog: het was niet eens mogelijk om 1 losse kast te kopen of zelfs 1 los bordset te kopen voor in je bestaande kast, je kon SF4 alleen kopen als "package" deal van ik meen 4 kasten ofzo...
Verder ben ik het er ook nog steeds niet mee eens dat onderschat werd hoeveel interesse er in de console versies was, gezien het feit dat er minimaal 2 sticks, ene paar pads, en een special edition uitgebracht is. Dat doe je niet als je geringe interesse verwacht. En waarschijnlijk mis ik nu zelfs nog een hoop acessoires waar ik niet eens aan denk.
Maargoed meningen verschillen, als je het anders ziet mag dat
Jij gaat niet in op de argumenten van 4ngelus en mij. En volgens mij heb jij het ook over hele andere dingen.Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:53:
Het arcadekast argument was meer bedoeld om weer te geven dat capcom er wel degelijk veel van verwachtte. Welke gek bedenkt het anders dat je 2 kasten nodig hebt om met zn 2en te spelen?
...
Verder ben ik het er ook nog steeds niet mee eens dat onderschat werd hoeveel interesse er in de console versies was, gezien het feit dat er minimaal 2 sticks, ene paar pads, en een special edition uitgebracht is. Dat doe je niet als je geringe interesse verwacht. En waarschijnlijk mis ik nu zelfs nog een hoop acessoires waar ik niet eens aan denk.
Recap:
- MrNash geeft aan dat hij teleurgesteld is in de zeer beperkte oplagen van de Madcatz produkten;
- Ik geef aan dat het niet zo gek is dat ze 'te weinig' produceren i.p.v. 'te veel' ("behoudend" in mijn woorden), als je kijkt hoe de Street Fighter franchise afgelopen jaren er voor stond;
- Dan zeg jij dat het gebruik van het woord "behoudend" onzinnig is vanwege de uitgebreide arcade cabinets en brede scala van Madcatz produkten;
- Vervolgens geef ik aan dat het arcade argument niet echt van toepassing is, omdat dat soort machines gericht is op de hardcore tournament player, waarvan er genoeg zijn (in termen van winstgevend) in Japan om daar tijd en moeite in te steken. Ook herhaal ik mijn definitie van "behoudend" - duidelijk gerelateerd aan kwantiteit.
- Om één of andere reden herhaal je je arcade cabinet en breedte van het assortiment argument terwijl je helemaal niet de argumenten probeert te weerleggen.
Over de arcade cabinets zal ik niks meer zeggen, daar is genoeg over gezegd. Maar over de breedte van het assortiment kan ik het volgende zeggen: ja, het is een groot aantal produkten, en het klopt dat Capcom dit niet allemaal had uitgebracht als Street Fighter heel slecht zou verkopen. Dat ontken ik niet. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat de oplage (per produkt!) beperkt is, in de zin dat alles binnen de kortste keren uitverkocht was. Dat was het punt van MrNash. Met andere woorden, de vraag is (veel) groter dan het aanbod. De vraag was dus onderschat. Deels per ongeluk, gezien het recente verleden van SF, maar er zit zeker ook een stukje risico-aversie. "Behoudend" dus.
Ik heb precies hetzelfde, en niet alleen wij: http://boards.ign.com/gea...ard/b5124/177085530/p1/?0Aryawn schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:57:
Ik heb precies gedaan wat hij deed toevallig, zelfs verder, ik deed wireless router uit, DECT telefoon (vanwege 2.4GHz band), ik zat met mijn gamepad 10 centimeter van USB transmitter af en nog steeds lag en dat bukken of constant springen wat de IGN knakker omschreef.
Nu speel ik met normale ps3 controller en ben die nu al helemaal gewend hahahahahahahaha niet normaal zeg....

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Zijn er ook mensen hier die wél positieve ervaringen hebben met de fightpad? Ik heb die van mij pas onlangs besteld via FRS in BE en ik begin nu toch wel bedenkingen te krijgen als ik dit zo allemaal lees...Sm0k3r schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:25:
Ik heb precies hetzelfde, en niet alleen wij: http://boards.ign.com/gea...ard/b5124/177085530/p1/?0
Ik heb precies gedaan wat hij deed toevallig, zelfs verder, ik deed wireless router uit, DECT telefoon (vanwege 2.4GHz band), ik zat met mijn gamepad 10 centimeter van USB transmitter af en nog steeds lag en dat bukken of constant springen wat de IGN knakker omschreef.
Kijk naar de poll, volgens mij staat de mad catz gamepad op nr1.Anoniem: 115781 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:56:
[...]
Zijn er ook mensen hier die wél positieve ervaringen hebben met de fightpad? Ik heb die van mij pas onlangs besteld via FRS in BE en ik begin nu toch wel bedenkingen te krijgen als ik dit zo allemaal lees...
Ik gebruik em zelf ook naar volle tevredenheid, hoewel ik mijn saturnpad in een hartbeat zou verkiezen boven deze. Maar its as good as it gets, voor mij op de 360.
Voor de ps3 had ik em wellicht niet gekocht omdat het wireless is.....en omdat ik dan dus een usb saturnpad as alternatief had.
Wat ik wel opvallend vind, 244 mensen hebben gestemd, en gebruiken dus extra hardware voor sf4. Dan vind ik het vreemd dat vanochtend de teller van nicks nog op 13 stond ofzo in het sf4 topic.
(het uitwissellen van nicks zodat je dus online kunt spelen)
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen alleen maar sp, local mp en/of met een kopie speelt ofzo
10 second ninja DONE
Denk dat de fightpad die zo goed is en zodoende op nr.1 staat de geen is voor de XBOX360 (wired) de ps3 versie zuigt ballenSagat schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:19:
[...]
Kijk naar de poll, volgens mij staat de mad catz gamepad op nr1.
Ik gebruik em zelf ook naar volle tevredenheid, hoewel ik mijn saturnpad in een hartbeat zou verkiezen boven deze. Maar its as good as it gets, voor mij op de 360.
Voor de ps3 had ik em wellicht niet gekocht omdat het wireless is.....en omdat ik dan dus een usb saturnpad as alternatief had.
Wat ik wel opvallend vind, 244 mensen hebben gestemd, en gebruiken dus extra hardware voor sf4. Dan vind ik het vreemd dat vanochtend de teller van nicks nog op 13 stond ofzo in het sf4 topic.
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen alleen maar sp, local mp en/of met een kopie speelt ofzo
Effe serieus, ik werd zowat depressief toen ik nog meer threads vond, en niemand heeft het over dat hij gammel of goedkoop aanvoelt, dat weegt niet op tegen het feit dat signaal erg brak is, oftewel iedereen klaagt over wegvallende verbinding of juist dat je karakter blijft bewegen ook al leg je gamepad op de grond!!!
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Het nadeel van de meeste winkels in Nederland is dat je maar eenmalig kan ruilen (begrijpelijk) en dat ze geen geld teruggeven. Ik zit nu dus opgescheept met een controller van €45 die ik niet kan gebruiken. De enige manier op dit op te lossen, is door MadCatz een vervangende dongel te laten opsturen, maar dat kost ook weer veel tijd en moeite. Bovendien heb ik er niet veel vertrouwen in dat die wél naar behoren zal werken.
Tja, ik heb die pad ook voor de 360, maar ik heb Street Fighter (nog) niet.Sagat schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:19:
[...]
Ik gebruik 'm voor Mortal Kombat vs DC en denk dat deze pad ook goed te gebruiken zal zijn als ik nog eens de Sega Classic pack koop ofzo.
Als SF4 wat goedkoper is koop ik die misschien ook wel, maar ik ben nu eenmaal vroeger van het MK kamp geweest...
Ik heb overigens geen klachten over de pad, behalve dat ik baal dat die niet draadloos is!
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Whehe, wat kan het leven toch ironisch zijn. 2 uur geleden postte ik dit nadat ik 13 dagen zonder noemenswaardige problemen gespeeld heb met de MadCatz FightPad, en nu net wilde ik weer gaan gamen, en heb ik ook problemen. Hij blijft maar pijl omlaag inputten, zowel op de Left Stick als de D-Pad stick stand. Op Right Switch ongetwijfeld ook wel, maar die kan ik niet gebruiken. Zometeen ff Castle Games mailen of ik mn geld nog kan terug krijgen, dan kan ik dat geld gelijk gebruiken voor een stick. Dan nog weten welkeB.A.L. schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:21:
Ben ik dan de enige met een PS3 FightPad die wel gewoon fatsoenlijk werkt?
What what whaaaaaaaatExar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:27:
[...]
Ik gebruik 'm voor Mortal Kombat vs DC en denk dat deze pad ook goed te gebruiken zal zijn als ik nog eens de Sega Classic pack koop ofzo.
Verder ben ik het met je eens dat de pad fijn is voor alle spellen waarbij je normaliter een goede dpad nodig hebt.
10 second ninja DONE
Ik las inderdaad hier en daar op internet dat sommige mensen geen special moves kunnen uitvoeren op die pad in MKvsDC.... bij mij doet ie dat wel.Sagat schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:43:
[...]
What what whaaaaaaaatJij gebruikt de madcatz joystick wel voor MkvsDC op de 360? In welke stand? Want wat ik ook doe ik krijg em niet werkend. Gewone move gaan prima, maar de special moves krijg ik er niet uit. Toen ik mijn oude hori pad aansloot zag ik gelijk pijlen verschijnen in de test mode, maar met de mad catz laat ie dit niet zien.
Ik had wel een ander probleem, nml dat er geen versus mode kan worden gespeeld (offline) zodra de MadCatz gamepad is aangesloten. Dit probleem kan worden opgelost door bij het starten van de game een bedrade xbox360 controller aan te sluiten en na het kiezen van versus (of 2-player of hoe heet dat) dan kan je de pads verwisselen.
Edit: mijn pad staat op de default stand, heb niks hoeven doen om special moves te laten werken (maar dus wel om versus te kunnen spelen offline).
[ Voor 7% gewijzigd door Exar op 12-03-2009 18:22 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

http://www.play-asia.com/paOS-13-49-en-70-1rrr.html
ik heb me af gegoogled maar kan hem nergens in NL vinden.....
80euro voor deze stick lijkt me heel interessant...
(verder vind ik een opdruk van SF4 niet echt leuk khou meer van nonbranded)
[ Voor 9% gewijzigd door P-Nut op 16-03-2009 22:45 ]
Foregames voor €144,-P-Nut schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:44:
Iemand enige idee waar ik de PS3 Hori Real Arcade Pro 3 Joystick kan krijgen?
[afbeelding]
http://www.play-asia.com/paOS-13-49-en-70-1rrr.html
ik heb me af gegoogled maar kan hem nergens in NL vinden.....
80euro voor deze stick lijkt me heel interessant...
(verder vind ik een opdruk van SF4 niet echt leuk khou meer van nonbranded)
Dan ben je bij Play-asia nog goedkoper uit, ondanks de hoge verzendkosten...
Akihabara verkoopt ze ook, prijs weet ik even niet.
Het is jammer dat Amazon.com ze alleen aan US residents verkopen.
Let op hè, de HRAP3 heeft geen Sanwa knoppen, maar van eigen maak. Schijnen niet zo fijn te zijn, veel mensen swappen die voor Sanwa's...
Kajun schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:59:
[...]
Foregames voor €144,-
Dan ben je bij Play-asia nog goedkoper uit, ondanks de hoge verzendkosten...
Akihabara verkoopt ze ook, prijs weet ik even niet.
Het is jammer dat Amazon.com ze alleen aan US residents verkopen.
Let op hè, de HRAP3 heeft geen Sanwa knoppen, maar van eigen maak. Schijnen niet zo fijn te zijn, veel mensen swappen die voor Sanwa's...
ik meen dat er geen alternatief is op de hrap3 en de TE van madcatz? (ik wil wel groot formaat namelijk
Full (PS3) Sanwa opties zijn:P-Nut schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:55:
[...]
erg veel geld dan toch... ik had een filmpje gezien met de hrap3 die aangaf dat de zogenaamde sanwa knoppen op zaten... nader onderzoek wijst uit dat het niet het geval is...
ik meen dat er geen alternatief is op de hrap3 en de TE van madcatz? (ik wil wel groot formaat namelijk)
- Madcatz Fighting Stick TE
- Virtua Stick High Grade
- Hori Real Arcade Pro 3 SA
HRAP3 SA is hetzelfde als HRAP3, maar dan dus met Sanwa knoppen. Hij heeft ook een andere kleur. Ik vind hem persoonlijk het mooist; was ook mijn eerste keus, ware het niet dat het ding buiten Japan vrijwel nergens te verkrijgen is. Daarnaast is hij echt heel duur als je hem importeert.
En dan heb je nog de HRAP3 SE, met Seimitsu onderdelen. Ook nauwelijks te verkrijgen.
Foregames had 3 weken geleden een Virtua Stick High Grade op voorraad, maar helaas is die al weer verkocht. Kost ook iets van €149.
dank je voor je reactie... nu wat duidelijker nu.... misschien moet ik maar kijken naar een wat goedkopere variant...Kajun schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 01:01:
[...]
Full (PS3) Sanwa opties zijn:
HRAP3 SA is hetzelfde als HRAP3, maar dan dus met Sanwa knoppen. Hij heeft ook een andere kleur. Ik vind hem persoonlijk het mooist; was ook mijn eerste keus, ware het niet dat het ding buiten Japan vrijwel nergens te verkrijgen is. Daarnaast is hij echt heel duur als je hem importeert.
En dan heb je nog de HRAP3 SE, met Seimitsu onderdelen. Ook nauwelijks te verkrijgen.
Foregames had 3 weken geleden een Virtua Stick High Grade op voorraad, maar helaas is die al weer verkocht. Kost ook iets van €149.
Voor budget heb je die Madcatz SE edition (misschien nog wel te krijgen op bepaalde plekken), en de Hori Fighting Stick 3 (50 euro, makkelijk verkrijgbaar, schijnt nog best decent te zijn ook)
Ik ga denk wachten op de Madcatz TE versie...tussendoor toch nog genoeg andere spellen te spelen
Als iemand op de 360 wilt spelen, m'n tag is Carzilla (speel Balrog).
Ik dacht ergens overigens april gelezen te hebben als verwachting voor de volgende batch..
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
HRAP3 SE bestaat niet, wel de HRAP SE en de HRAP EX SE.Kajun schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 01:01:
[...]
Full (PS3) Sanwa opties zijn:
Ik heb zelf een HRAP3, heb zelf de knoppen verwisseld naar Sanwa. Ook heb ik een Virtua Stick High Grade, een tijdje geleden zo goed als nieuw voor 60euro kunnen kopen (voor de SF4 gekte). Ook heb ik nog een TE voor de 360 in bestelling staan voor toernooitjes/casuals.
Je hebt helemaal gelijk!-Sander schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:45:
[...]
HRAP3 SE bestaat niet, wel de HRAP SE en de HRAP EX SE.
Ik heb zelf een HRAP3, heb zelf de knoppen verwisseld naar Sanwa. Ook heb ik een Virtua Stick High Grade, een tijdje geleden zo goed als nieuw voor 60euro kunnen kopen (voor de SF4 gekte). Ook heb ik nog een TE voor de 360 in bestelling staan voor toernooitjes/casuals.
Voor 60 euro zou ik ook wel een VSHG willen halen...!
echter loop ik te kijken via http://www.budgetgaming.nl/game-profile/100187.html
maar lijken ook niet op voorraad te zijn
http://www.next-level.nl/?content=product&pid=18
Hier zijn ze toch gewoon op voorraad? Stond gewoon bij die link van je