Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik heb zelf een org saturn pad middels usb convertor aan mijn 360 gehangen, en had hetzelfde. Wat je vooral mist is de guide button denk ik. Daar moet je gewoon jezelf bekend mee maken lijkt me.
(maar ik hoop dat ik het mis heb, vind mijn madcatz best fijn, maar zou veel liever mijn saturn pads O+ _/-\o_ gebruiken )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:23

Nohead

PSN ID: Nohead

Voor de mensen die een EVO Stick Sack willen.
Ze zijn weer verkrijgbaar! wees er snel bij limited...
Afbeeldingslocatie: http://evo2k.com/images/2009/stick-sack.gif

Kosten 21 euro incl verzendkosten.

[ Voor 34% gewijzigd door Nohead op 11-08-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:22:
Ik heb zelf een org saturn pad middels usb convertor aan mijn 360 gehangen, en had hetzelfde. Wat je vooral mist is de guide button denk ik. Daar moet je gewoon jezelf bekend mee maken lijkt me.
(maar ik hoop dat ik het mis heb, vind mijn madcatz best fijn, maar zou veel liever mijn saturn pads O+ _/-\o_ gebruiken )
Wat vaag dan dat je eens USB controller niet kan gebruiken maar een "oude" met USB converter wel...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Sagat
MrVegeta schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:27:
[...]
Wat vaag dan dat je eens USB controller niet kan gebruiken maar een "oude" met USB converter wel...
Euh, het enige vage is mijn post.

Mijn org saturn pad, welke ik op een convertor met een usb uitgang heb aangesloten, wordt NIET herkend door de 360. En dat vond ik ook logisch, want normaal gesproken moet je altijd in signen met de guide button van je joypad, en die zit er niet op.

Maar wat ik laatst hoorde zit er een beveiliging op de poorten waardoor alleen ms goedgekeurd spul gaat werken via de usb poort......jammer.

10 second ninja DONE

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh damn, verkeerd gelezen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Dat zal ook niet werken want om usb apparaten te laten werken op de xbox 360 moet er een speciale chip ingebouwd worden. Dat doet MS zodat niet iedereen clone spullen kan maken voor de 360, maar dat ze een licentie nodig hebben om die spullen te laten werken. Op de PS3 heb je dat soort ongein niet en zal de saturn pad gewoon werken (maar dan moet je wel een PS3 hebben :P).

• Nohead

Nohead

Oguz286 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:23:
Dat zal ook niet werken want om usb apparaten te laten werken op de xbox 360 moet er een speciale chip ingebouwd worden. Dat doet MS zodat niet iedereen clone spullen kan maken voor de 360, maar dat ze een licentie nodig hebben om die spullen te laten werken. Op de PS3 heb je dat soort ongein niet en zal de saturn pad gewoon werken (maar dan moet je wel een PS3 hebben :P).
Bij MS zijn ze gewoon een stelletje snitches die voor alles $$$ willen zien. Echt onzin dat ze voor 3rd party controllers flappen willen zien. Ben toch blijer met me PS3 wat dat betreft, prik alle USB controllers er in :D

• Sagat
offtopic:
Tsja een ps3 heeft zeker voordelen wat dat betreft. Als ik niet zo budget impaired was had ik er zeker ook al een gehad. Lijkt me wel leuk om iedereen te kunnen bevechten *g*.

Eerst een nieuwe tv, dan vrouwlief overtuigen dat een blue ray speler ook heeeeeeel leuk is.

Oguz hoe is het nou met jouw pad? Ik hoorde iig van een maat van mij die wat (user?)reviews had opgezocht dat de kwaliteit van de madcatz pad vaker te wensen overliet.

Ben er zelf echter vrij tevreden over. Maar mocht ook die van mij stuk gaan dan moet ik misschien toch ook maar naar stick overstappen....jammer dat ze zo ffing duur zijn.

10 second ninja DONE

• Nohead

Nohead

Misschien anders eerst een SE kopen en daar gewoon op spelen.
En dan koop je een aantal maanden later de SANWA buttons + Stick erbij.

Idee?

• Oguz286
Sagat schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:36:
offtopic:
Tsja een ps3 heeft zeker voordelen wat dat betreft. Als ik niet zo budget impaired was had ik er zeker ook al een gehad. Lijkt me wel leuk om iedereen te kunnen bevechten *g*.

Eerst een nieuwe tv, dan vrouwlief overtuigen dat een blue ray speler ook heeeeeeel leuk is.

Oguz hoe is het nou met jouw pad? Ik hoorde iig van een maat van mij die wat (user?)reviews had opgezocht dat de kwaliteit van de madcatz pad vaker te wensen overliet.

Ben er zelf echter vrij tevreden over. Maar mocht ook die van mij stuk gaan dan moet ik misschien toch ook maar naar stick overstappen....jammer dat ze zo ffing duur zijn.
De D-pad van dat ding is stuk bij mij. Je moet echt heel erg hard drukken om de diagonalen te laten registreren. Ik moet nog steeds dat ding opsturen :O Ik vind em ook een beetje cheap aanvoelen eigenlijk. Ik zou liever de SE stick willen.

• Sagat
Ik heb toevallig dinsdagavond op een stick gespeeld. En buiten dat ik mijn automatismen miste viel het me reuze mee. Ik denk dat ik met training wel over zou kunnen stappen en op mijn huidige (niet erg indrukwekkende ;) ) niveau komen.
En over het algemeen word stick spelen toch wel beschouwd als de beste controle methode voor het genre natuurlijk.

Maar 150 euro is een hoop geld als het daarna toch uiteindelijk niet lukt. Hoeveel goedkoper is een SE dan?
Dacht zelf dat het verschil maar iets van 30 euro was.

10 second ninja DONE

• Nohead

Nohead

Sagat schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:52:
Ik heb toevallig dinsdagavond op een stick gespeeld. En buiten dat ik mijn automatismen miste viel het me reuze mee. Ik denk dat ik met training wel over zou kunnen stappen en op mijn huidige (niet erg indrukwekkende ;) ) niveau komen.
En over het algemeen word stick spelen toch wel beschouwd als de beste controle methode voor het genre natuurlijk.

Maar 150 euro is een hoop geld als het daarna toch uiteindelijk niet lukt. Hoeveel goedkoper is een SE dan?
Dacht zelf dat het verschil maar iets van 30 euro was.
SE sticks kan je al vinden voor 60/80 euro. Dus dat valt nog mee!
Als je dan later de buttons en sticks mod ben je nu niet 150 euro kwijt.
Buttons zijn per stuk online denk zo 2.5 euro ofzo?
En voor de Sanwa stick + Ball-top ben je zo'n 20 euro kwijt.

• Sagat
Oguz286 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:47:
[...]
De D-pad van dat ding is stuk bij mij. Je moet echt heel erg hard drukken om de diagonalen te laten registreren. Ik moet nog steeds dat ding opsturen :O Ik vind em ook een beetje cheap aanvoelen eigenlijk. Ik zou liever de SE stick willen.
Luilak ;)
Hehe, ik heb het idee dat jij elke dag wel een paar uur speelt. Dan haal je het geld van een goede stick er echt wel uit.
Ik zou de madcatz gewoon te koop zetten op drakenslag zodat ie als donor kan dienen voor een dual systeem joystick mod. En dan dus idd een stick kopen.
Vind het nog steeds knap dat jij op jou niveau kan spelen met dat nasty 360 dpadje.
Is dat trouwens de reden dat je weinig dragon punches maakt? Dat vraag ik me al een tijdje af :)

10 second ninja DONE

• Sagat
Nohead schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:55:
[...]
SE sticks kan je al vinden voor 60/80 euro. Dus dat valt nog mee!
Als je dan later de buttons en sticks mod ben je nu niet 150 euro kwijt.
Buttons zijn per stuk online denk zo 2.5 euro ofzo?
En voor de Sanwa stick + Ball-top ben je zo'n 20 euro kwijt.
Speel zelf gemiddeld 6 uur per week schat ik zo. En aangezien mijn fightpadje nog perfect werkt ga ik het niet 80-100 euro extra uitgeven.
Maar mocht ie overlijden dan ga ik zeker overwegen om dit principe als vervanging te regelen.

10 second ninja DONE

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah die madcatz fightpad. Liefde/haat relatie. Soms doet ie het perfect en lukt alles en soms gaat alles mis. Waar het precies door komt weet ik niet maar ik hou het op mijn eigen executie van de buttons. Oh en el-fuerte is bugged. Tenminste denk ik.

Die habberdaro dash (het wegrennen) kan ook met een EX move. dan blok je inkomende dmg etc, dus opzich een goede move om weg te komen. Helaas pakt die hem niet altijd. Heel raar is dat.

Als je een salte voor/achter over doet en precies wanneer je land een EX dash doet, doet ie de gewone! Kan wel even opnemen en op youtube proppen.

Ik speel denk ik zo'n 4-5 uur per dag trouwens :+

• Oguz286
Sagat schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:59:
[...]
Luilak ;)
Hehe, ik heb het idee dat jij elke dag wel een paar uur speelt. Dan haal je het geld van een goede stick er echt wel uit.
Ik zou de madcatz gewoon te koop zetten op drakenslag zodat ie als donor kan dienen voor een dual systeem joystick mod. En dan dus idd een stick kopen.
Vind het nog steeds knap dat jij op jou niveau kan spelen met dat nasty 360 dpadje.
Is dat trouwens de reden dat je weinig dragon punches maakt? Dat vraag ik me al een tijdje af :)
:$

Nah, ik speel soms een paar uur per dag en daarna een tijdje helemaal niet. 60 euro zou ik nog uit kunnen geven, maar dan moet ik m'n pad wel kunnen verkopen (nadat ik een nieuwe heb gekregen van bol.com). Die 360 pad speelt (omdat ik er aan gewend ben) toch best redelijk voor shoto chars, maar de DP move is idd best klote om te doen, dus jah :P Maar ik dwing me nu om de shortcut daarvoor te gebruiken zodat het een heel stuk makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-04 10:17
Ik heb niet gechecked of het al eerder is genoemd in deze topic, maar ik ben er pas achter gekomen dat je de PS3 controller ook op de PC kan gebruiken :)

Heb daarvoor een NL guide getikt, voor mensen met interesse, check hier.

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-03 08:35
heeft iemand ervaring met seimitsu? (vs. Sanwa)
vind die clear serie er erg mooi uit zien namelijk.
HEb nu een Fightstick TE maar wil er clear buttons en balltop op zetten.
en dacht ook meteen dan maar een seimitsu stick.

Zat hier aan te denken:
Balltop: Seimitsu Ball LB-39, clear
Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeshop.de/images/thumbs_gr/arcade-joyst-lb39-klar.jpg

Buttons: Seimitsu PS-14-KN, clear
Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeshop.de/images/thumbs_gr/arcade-pb-ps14kn-clear.jpg

Stick:LS-32-01 (Seimitsu) -Color white
Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeshop.de/images/thumbs_gr/arcade-joyst-ls-3201.jpg

Weet iemand of dit compatible is met de TE.. en of ik rare fratsen moet uit halen om dit te laten werken?

[ Voor 47% gewijzigd door mavgink op 19-08-2009 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
mavgink schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:39:

Weet iemand of dit compatible is met de TE.. en of ik rare fratsen moet uit halen om dit te laten werken?
De LS-32 zou zonder problemen moeten passen.
De buttons passen ook prima op 1 na, de schroef ring v/d button komt tegen het ijzer aan.
Bij een SE moet je dus de ring v/d button gaan vijlen. De TE is volgens mij gelijk.

Op www.shoryuken.com vind je zelfs pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Ik heb een volledig seimetsu stick gemaakt (zie aantal paginas terug)
Inmiddels ook een Tournament eddition stick dus kan ze beide wel ongeveer vergelijken...

sanwa knoppen zijn iets wat gevoeliger en de stick lijkt wat minder kracht nodig te hebben om te bewegen.

De LS 32-01 dient met iets meer kracht te worden gezet al is het wel minimaal... verder maken de stick en knoppen van seimetsu wat aanzienlijk harder geluid (goede feedback)
wat wel prettig is bij het leren van combos aangezien je onbewust ook op het geluid afgaat van de stick. De knoppen van seimetsu zien er natuurlijk ook wat leuker uit :P

Als ik zelf nog een stick zou maken zou ik denk ik een combinatie doen van de twee. Een stick van seimetsu en knoppen van sanwa.

Inmiddels 3 sticks 1 volledig seimetsu (zelf gemaakt)
een Tournament eddition voledig sanwa
1 Hori FS3 (na mijn mening echt bagger vergeleken de bovenstaande 2 (vooral de knoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-03 08:35
heb op youtube wat filmpjes gevonden van shoryuken zelf (stuk of 10 filmpjes waarin een TE uitelkaar gehaald wordt)

de LS-32-01 past 100% zeker. aangezien die met een S mounting plate geleverd wordt.

knoppen kan inderdaad zo zijn dat 1tje wat moeilijker gaat, maar die gok neem ik wel.
ook zou screw in wat veiliger zijn voor je plexiglas... maar ja, alles kan kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het spelen met een stick valt me echt tegen ivm me fightpad... daar gaat echt wel weer veel tijd in zitten. Wat ik ook lastig vind met de stick is dat de knoppen zo ver uit elkaar zitten maar daar zal ik wel aan moeten wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

MrVegeta schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:23:
Het spelen met een stick valt me echt tegen ivm me fightpad... daar gaat echt wel weer veel tijd in zitten. Wat ik ook lastig vind met de stick is dat de knoppen zo ver uit elkaar zitten maar daar zal ik wel aan moeten wennen denk ik.
Hoelang speel je nou al met stick? Speel je dan alleen met de stick of ook af en toe pad tussendoor?
Blijf iig van de pad af wil je stick goed leren spelen, anders pak je steeds snel de pad erbij als iets niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik speel nog maar een paar dagen met de stick, niet eens noemenswaardig lang maar het is echt zo anders. Het is alsof ik heel SF opnieuw moet leren. Er is niets zo frusti als een potje verliezen omdat de move die je wil doen er niet, of anders uitkomt dan verwacht :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

MrVegeta schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:45:
Ik speel nog maar een paar dagen met de stick, niet eens noemenswaardig lang maar het is echt zo anders. Het is alsof ik heel SF opnieuw moet leren. Er is niets zo frusti als een potje verliezen omdat de move die je wil doen er niet, of anders uitkomt dan verwacht :/.
Langer in trainingsmode blijven oefenen ;) Tot je de moves consistent kan laten uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah in de training wil het meestal wel maar in the heat of the battle lijk ik wel een 10 jarig jongetje... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Gister nieuwe karakters aangekondigd voor de SSF4 versie: Guy, Adon en Cody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zirito
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
P-Nut schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:22:
Ik heb een volledig seimetsu stick gemaakt (zie aantal paginas terug)
Inmiddels ook een Tournament eddition stick dus kan ze beide wel ongeveer vergelijken...

sanwa knoppen zijn iets wat gevoeliger en de stick lijkt wat minder kracht nodig te hebben om te bewegen.

De LS 32-01 dient met iets meer kracht te worden gezet al is het wel minimaal... verder maken de stick en knoppen van seimetsu wat aanzienlijk harder geluid (goede feedback)
wat wel prettig is bij het leren van combos aangezien je onbewust ook op het geluid afgaat van de stick. De knoppen van seimetsu zien er natuurlijk ook wat leuker uit :P

Als ik zelf nog een stick zou maken zou ik denk ik een combinatie doen van de twee. Een stick van seimetsu en knoppen van sanwa.

Inmiddels 3 sticks 1 volledig seimetsu (zelf gemaakt)
een Tournament eddition voledig sanwa
1 Hori FS3 (na mijn mening echt bagger vergeleken de bovenstaande 2 (vooral de knoppen)
Hallo iedereen,

Op dit moment heb ik de real arcade pro 3 van Hori. Ik vroeg mij af of iemand anders bereidwillig is de buttons te veranderen naar Sanwa buttons. Ik heb zelf twee linker handen :$ , vandaar deze vraag.

Ik hoor het graag.

[ Voor 122% gewijzigd door Zirito op 16-12-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Heeft er iemand ervaring met de REAL ARCADE Pro. 3SA? Het ding is er al een tijdje, mara ik zie eigenlijk alleen amazon.com als verkoper, de NL winkels blijven nog achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 12:16
Zo, vandaag m'n stick binnen gekregen. Da's toch wel ff wennen zeg. Ik vind het grappig dat simpele dingen zoals hadokens en b&b combos echt voor geen meter meer gaan, maar bijvoorbeeld fadc gaat meteen al een stuk lekkerder. Ik heb af en toe wel het idee dat de controls blijven hangen. Als ik bijvoorbeeld deze combo van akuma probeer: cLP, low Tatsu dan krijg ik vaak een firebal i.p.v. een tatsu. Maar misschien omdat de knoppen erg gevoelig zijn en ik er nog een beetje op leun met m'n vingers. Ik zal een in training mode gaan kijken watskeburt..

Maar eerst indruk is in ieder geval goed :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Ik had veel moeite om te wennen aan een arcade stick... Ik heb tournament stick van madcats en deed veel onbedoelde input omdat de stick zo los/gevoelig is. Ik heb vervolgens een ls32 veer gekocht en samen met de standaard veer van sanwa in elkaar laten verweven.... hierdoor is de stick stuk minder losjes/gevoelig en voelt het fijner aan omdat je meer kracht moet zetten. (de handeling is simpel ook voor diegene die a technisch zijn:P)

[ Voor 33% gewijzigd door PromoX op 20-05-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Speelt een fightstick beter met een octo-gate of is dat alleen beter voor 3d beat`m ups?

Vooral in train mode willen combo`s makkelijker lukken hier dan normaal een potje arcade, komt doordat ik er teveel op focus bij een echt potje denk ik..

Mag eigenlijk nie klagen, heb m net hehe

Maar vraag me af of ik mezelf er toe kan zetten om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Pornflakes schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:33:
Speelt een fightstick beter met een octo-gate of is dat alleen beter voor 3d beat`m ups?

Vooral in train mode willen combo`s makkelijker lukken hier dan normaal een potje arcade, komt doordat ik er teveel op focus bij een echt potje denk ik..

Mag eigenlijk nie klagen, heb m net hehe

Maar vraag me af of ik mezelf er toe kan zetten om verder te gaan.
Octo heeft voor en nadelen.
Voor/achter en boven/onder zijn makkelijk te vinden omdat je ze voelt. Mss beter voor charge karakters.
Het totale gevoel van de stick wordt wel veel losser, er zit meer speling tussen de stick en de gate.
Ik speel iig met een square.

Als een move niet lukt tijdens een potje is het denk ik toch een kwestie van meer oefenen.
Dus meer potjes spelen ipv. train mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Oefenen blijft het belangrijkst, en niet teveel in train mode blijven hangen dan maar hehe.

Kwam er gister ook achter dat ik die de L1 en L2 knoppen kon uitzetten, scheelt weer want drukte ze nog regelmatig in..
Had al wel 2 blindstoppen besteld en nog wat andere kleuren buttons, octo er ook bij mja voor 5 euro kan ik nog eens de mist in gaan met dat dingetje..

Nog een vraagje over de artwork..
Heb de template al gemaakt, heb m van Art`s hobbies gedownload. (hoop dat ik de goede heb)
Maar kan ik gewoon dan naar de lokale drukkerij of toch een andere zaak?
Op de site bij shoryuken staat alleen iets van kinkos, zoek dus iets soortgelijks.

Heb trouwens de TE s edition, had wel door dat ik de full panel template moest hebben..
Heb nog niet een nederlandse site kunnen vinden waar dat naar voren komt.
OP drakenslag gekeken, maar niets over modden kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:28

RaJitsu

B.S.U.R.

Net ook SSFIV binnen gekregen voor de PS3. Ik hoorde dat de PS3 contrioller zoveel fijner was om mee te spelen dan de Xbox360 controller. Nu zal dat best zijn doordat de D-Pad in de linker bovenhoek gesitueerd is, maar zoveel kutter dan de PS34-controller kan hier niet zijn. Ik had SFIV al voor de PC, en dat speelt m.i. toch een stuk makkelijker dan met de ps3 controller. Je bent gewoon een stuk langzamer.

Die kabels van die Saturn pad. Zijn die een beetje lang? En als we de Saturn-pad en die MadCatz-pad tegen elkaar afwegen, welke is dan beter?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:28

RaJitsu

B.S.U.R.

Niemand??

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Heb helaas geen antwoord op je vraag.
Dit topic is een btje doodgebloed, kijk maar eens naar de berichten die voor mij gepost zijn..
Je zou je vraag kunnen stellen in het andere topic over Street Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nee hoor goede topic.
Ik heb zowel de madcatz fightpad als de saturn pad. Van de fightpad vind ik de knoppen fijner, de dpad van de saturnpad is imho onovertroffen.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er op drakenslag niets over modden van joysticks te vinden is.
Kijk is bij:

Board index » DS.COM » Hardware
of open daar een nieuw topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Zei niet dat het niet de goede topic was, alleen dat hier stukken minder gereageerd werd.
En veel vragen over sticks komt ook in de andere ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFVonkerman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-03-2020
ik ben onlangs begonnen met SF4 te spelen nu wil ik eigenlijk wel een arcade stick kopen.
welke is beterdeze of deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
DFVonkerman schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:44:
ik ben onlangs begonnen met SF4 te spelen nu wil ik eigenlijk wel een arcade stick kopen.
welke is beterdeze of deze ?
Die zijn hetzelfde, enkel de look is anders. Dus gewoon gaan voor degene die je het mooiste vindt.

Mocht je voor de eerste willen gaan dan heb ik die nog wel voor je als je hem wilt overnemen (PS3 versie). DM me maar. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFVonkerman
  • Laatst online: 05-03-2020
nee hoeft niet hoor ik wou alleen weten of er verschil in zit want hij is voor mijn broertje hij wil namelijk 1 van die twee voor zijn verjaardag en aangezien mijn ouders betalen hij zal denk ik wel voor de stick gaan met de zwarte stick + zwarte knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Schop! Weet iemand toevallig nog een leuke plek om tegen een leuk prijsje een TE stick te kopen? Ik kan ze vanaf €150 vinden..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Pkunk schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:35:
Schop! Weet iemand toevallig nog een leuke plek om tegen een leuk prijsje een TE stick te kopen? Ik kan ze vanaf €150 vinden..
Ik heb zelf recent op Amazon een TE fight stick gekocht. SFiv en SSFiv zijn er te vinden.

Extra tweaker info ;) :

Als je de stick multi console wilt modden (wat ik heb gedaan) stel ik een xbox360 versie voor en dan het juiste onlangs uitgebrachte pcb bestellen bij Phreakmods.
Hier mee is je stick functioneel voor xbox360 en ps3 en pc en mogelijk andere consoles.
Ik heb zelf geen xbox360 maar een PS3 maar omdat ik de stick ook bij andere wil gebruiken heb ik die keuze gemaakt, ben je met 1 stick klaar. Andersom is lastiger omdat Microsoft voor hun xbox360 een niet standaard interface heeft gemaakt voor USB controllers. Op de PS3 is gewoon USB HID zoals op een pc mogelijk waardoor het dus makkelijker is zonder licentie etc zo'n pcb te maken.
Installeren van het addon-PCB is extreem makkelijk, alleen wat gereedschap nodig om de stick open te maken en een tang of schaar om kabels los te knippen. Ben hooguit 30 min bezig geweest.

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
DareDevil schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 09:45:
[...]
Ik heb zelf recent op Amazon een TE fight stick gekocht. SFiv en SSFiv zijn er te vinden.
Echt? Hij zegt bij mij dat ze die niet buiten de UK bezorgen :\

//edit: ah.. op .com hebben ze hem ook en bezorgen ze wel

[ Voor 20% gewijzigd door Pkunk op 05-02-2011 10:20 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Bij Amazon.co.uk ligt het maar net aan de echte aanbieder of deze wel of niet buiten de UK bezorgen. Soms heb je geluk bij een product en heb je zelfs geen kosten. Het heeft soms nut om even wat langer te zoeken bij amazon soms kom je hetzelfde product tegen onder een andere catagorie van een andere handelaar die wel buiten de UK verzend. Success.

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

Zijn XBOX TE sticks ergens nog voor een redelijke prijs te bestellen of te kopen zonder credit card? Het maakt mij niet uit of het de SFIV, SSFIV Round 2, MvC2, MvC3 of BlazBlue versie is, als het maar een TE is.

Ik heb op Amazon lopen neuzen en daar kom ik de meeste TE sticks tegen voor prijzen tussen de 230 en 500(!!!) dollar ex verzendkosten en dat vind ik gewoon veel teveel, dan kom ik ruim boven de 200Euro voor een stick die ik hier twee jaar terug voor 150Euro heb gekocht. Ik heb wel de BlazBlue TE stick voor 130 dollar gevonden maar betalen met credit card en levertijd tussen de 1 en 2 maanden, dat vind ik ook niet geweldig.

Via de link van Pkunk kost de Round 2 stick 149 dollar, mooie prijs maar ook daar weer, Credit Card only bij de payment options.

Googlen levert vrijwel elke keer dezelfde "out of stock" of "niet meer leverbaar" meldingen op. Iemand nog ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dat linkje van mij daarboven is toch nog van toepassing? De google valuta omrekenen zegt dat die 107 euro kost. Lijkt me best een schappelijke prijs.

//edit.. ik zou zweren dat ik toen ik dat poste met paypal kon betalen.. weet je zeker dat het niet meer kan?

[ Voor 42% gewijzigd door Pkunk op 05-03-2011 01:25 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pkunk schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:22:
Dat linkje van mij daarboven is toch nog van toepassing? De google valuta omrekenen zegt dat die 107 euro kost. Lijkt me best een schappelijke prijs.

//edit.. ik zou zweren dat ik toen ik dat poste met paypal kon betalen.. weet je zeker dat het niet meer kan?
Ja, heel vaag. Als ik ga Googlen op Amazon Payment Methods dan kom ik zat informatie tegen over betalen via bankoverschrijving en Paypal maar als ik op de pagina kom om aan te geven hoe ik wil betalen heb ik alleen deze opties:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4BHDckiL0QlD89ZB2NOJMSP/full.png

Dit is zowel op .com als op .co.uk en bij alle sticks die ik daar gevonden heb, het maakt ook niet uit of ik het wel of niet als gift wil versturen. Ik zal van het weekend eens een nieuw account aanmaken, misschien dat ik dan wel andere opties krijg.

De prijs is inderdaad meer dan schappelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 05-03-2011 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Misschien is dit ook nog iets om door te lezen?
link naar drakenslag forum, segment over joysticks

Denk dat ze door ook wel leuke deals zullen weten.

Oh en deze site is interessant als je een custom stick wilt hebben.
link naar webshop

succes!

Edit: heb zelf niets met deze shop te maken maar ze leveren hele mooie sticks, daarom post ik de link. De maker is zelfs op gamekings geweest met zijn sticks dus het is zeker noemenswaardig imho.

[ Voor 36% gewijzigd door Sagat op 06-03-2011 12:20 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik moet persoonlijk zeggen, dat ik ERG veel mazzel heb gehad met mijn stick.

Ik was al een tijdje op zoek, dan wel nieuw, dan wel tweede hands. En in Arnhem kwam ik bij een FreeRecordShop de Tekken 6 + Hori Arcade Stick bundle tegen. Dit was de XboX360 variant. Ik kreeg hiermee: Tekken 6 (ging het mij niet om, maar het is een leuke bonus :D) een limited eidtion artbook (wederom, leuke bonus) en een Hori Arcade Stick met Tekken 6 opdruk (ziet er best netjes uit). Nu had ik dit pakket ook online gezien, en initeel was hij 150 dollar ofzo? En reviews lieten zien dat in het middenklasse segment (Sanwa zit dan aan de top), dat het zeker een goede stick is voor wat hij doet.

Prijs: 30 euro. Ik moest echt even in mijn ogen wrijven, maar de keuze was snel gemaakt. 30 euro als instap prijs (want als het me niet zou liggen, zou ik misschien veel meer kwijt zijn geweest) is echt geen geld, los van de extra's die ik mijnziens er nog eens bij heb gekregen. Mijn ervaring met de stick (net iets meer dan een week nu), zijn echt bijzonder prettig. De stick zelf, klikt netjes in elke richting als bevestiging dat je ver genoeg hebt geduwt (dus duw omhoog, klik, en dan spring je ook echt), en de knoppen voelen goed genoeg aan dat je er lekker op kan rammen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets sloopt.

Ik durf alleen niet te beloven dat je hem veel tegen zult komen, want de FRS gaf zelf aan (na wat navraag) er vanaf te moeten. Dat ding lag al geruime tijd stof te happen, dus voor mij was het echt een schot in de roos.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:12:
Misschien is dit ook nog iets om door te lezen?
link naar drakenslag forum, segment over joysticks

Denk dat ze door ook wel leuke deals zullen weten.

Oh en deze site is interessant als je een custom stick wilt hebben.
link naar webshop

succes!

Edit: heb zelf niets met deze shop te maken maar ze leveren hele mooie sticks, daarom post ik de link. De maker is zelfs op gamekings geweest met zijn sticks dus het is zeker noemenswaardig imho.
Dat topic op Drakenslag heb ik inderdaad van de week al doorgenomen maar die Shadaloo shop heb ik nog niet gezien, da's toch ook wel erg vet en nog redelijk betaalbaar. Als ik een stick laat maken naar mijn wensen dan kom ik rond de 190 Euro uit, voor een normale TE zou ik dat niet betalen maar voor een mooie custom ben ik daar wel voor te porren. Ik ga eens wat custom art proberen te maken en zien of er wat moois uit komt.

Superbedankt voor de links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

KneoK schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:46:
[...]

Dat topic op Drakenslag heb ik inderdaad van de week al doorgenomen maar die Shadaloo shop heb ik nog niet gezien, da's toch ook wel erg vet en nog redelijk betaalbaar. Als ik een stick laat maken naar mijn wensen dan kom ik rond de 190 Euro uit, voor een normale TE zou ik dat niet betalen maar voor een mooie custom ben ik daar wel voor te porren. Ik ga eens wat custom art proberen te maken en zien of er wat moois uit komt.

Superbedankt voor de links!
Voor dat geld kan je hem ook zelf in elkaar draaien :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bokkie schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:59:
[...]

Voor dat geld kan je hem ook zelf in elkaar draaien :)
Oh, absoluut, maar ik ben vrij onhandig met houtbewerking, heb het geduld voor de electronica niet, heb geen zin om al de onderdelen te bestellen en heb ook het juiste gereedschap niet, dan is dit een mooie uitkomst.

Ben het nog even aan het overdenken, maar als ik besluit daar een stick te laten maken dan gaat dit de art worden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZU3MxAyQUgDRPKPSZML1gOws/full.jpg

Ik neem dan sowieso een doorzichtige washer met hadouken inscriptie. Jammer dat doorzichtige buttons alleen van Seimitsu te krijgen zijn, ik vind de Sanwa knoppen het fijnst dus dat worden waarschijnlijk zwarte of rode buttons en een zwarte balltop. De rest zal vrij standaard blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kewl kewl, ben zelf geen stick speler (heb het echt een tijdje serieus geprobeerd, maar toen ik terug naar pad ging viel alles zo op zijn plaats voor me) maar mocht ik toch ooit over gaan dan ga ik zeker weten ook daar wat kopen.

Heb zelf 2 linkerhanden icm met chronische luiheid ;) dus kopen > zelfbouw.

Super art btw, maar word Akuma straks onthoofd door de stick? >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 08-03-2011 09:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:41:
Kewl kewl, ben zelf geen stick speler (heb het echt een tijdje serieus geprobeerd, maar toen ik terug naar pad ging viel alles zo op zijn plaats voor me) maar mocht ik toch ooit over gaan dan ga ik zeker weten ook daar wat kopen.

Heb zelf 2 linkerhanden icm met chronische luiheid ;) dus kopen > zelfbouw.

Super art btw, maar word Akuma straks onthoofd door de stick? >:)
Nee, Akuma houdt z'n hoofd gewoon op de plek waar die hoort te zitten :+

Ik heb de order zojuist geplaatst, zwarte stick met hoogglans afwerking, toch Seimitsu knoppen omdat ze een optie hebben voor doorzichtige knoppen waarin ze de art verwerken en het verschil met Sanwa niet zo heel groot moet zijn, doorzichtig rode bubble balltop, kleine doorzichtige washer en dit is de definitieve versie van de art:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pVgIy1MFdt0kMdOBFE4oL2E2/full.jpg

Edit: wauw, die gasten zijn snel, ik heb de 3D render al binnen van hoe de stick er uit gaat zien. Hier kan ik geen nee tegen zeggen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Wf5kD314Z7nU3sMNUzbQlhc2/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2axYhcxgGB2RHCmexcv9c7dF/full.jpg

Ik ga toch voor de aluminium voetjes, geeft de stick nog net iets meer.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 08-03-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Akuma heeft idd zijn hoofd! (ik was wsl geinspireerd door een mortal kombat filmpje, daar heb je gewoon headless kombat 8)7 )
Maar die render ziet er zekers niet verkeerd uit. Mooi spul.

Kwam ook nog een Akuma online tegen vandaag, die deed ff een full screen demon......dat was ook wel een behoorlijke hoofdloze actie ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Voor alle xbox 360 bezitters, microsoft heeft al een tijdje een controller met een goede D-Pad, dat weten jullie he? Ik heb op mijn oude gamecube de Naruto Beat-em Up series helemaal kapotgespeeld, en een ding kan ik je vertellen, madcatz komt er hier nooit meer in. Die dingen kunnen NIETS hebben. We hebben er wel 6 versleten, pas toen kwamen we mini gamecubecontrollers van een ander merk tegen. Die hebben het jaren gehouden en gebruiken we nu nog 1x per week om ff een potje te raggen.

Xbox 360 controller Silver

Afbeeldingslocatie: http://gaming.icrontic.com/files/2010/11/360_controller_silver.jpg

2 standen, de oude gare en de goede *O*

Afbeeldingslocatie: http://roashina.files.wordpress.com/2010/09/500x_xbox360controller.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 14-03-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 16536 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:14:
Voor alle xbox 360 bezitters, microsoft heeft al een tijdje een controller met een goede D-Pad, dat weten jullie he? Ik heb op mijn oude gamecube de Naruto Beat-em Up series helemaal kapotgespeeld, en een ding kan ik je vertellen, madcatz komt er hier nooit meer in. Die dingen kunnen NIETS hebben. We hebben er wel 6 versleten, pas toen kwamen we mini gamecubecontrollers van een ander merk tegen. Die hebben het jaren gehouden en gebruiken we nu nog 1x per week om ff een potje te raggen.

Xbox 360 controller Silver

[afbeelding]

2 standen, de oude gare en de goede *O*

[afbeelding]
Tsja, ik lees het vaker dat allesbehalve de TE stick van Mad Catz redelijk bagger is op langere termijn, knoppen die niet meer reageren, onderdelen die snel slijten.

Ik lees ook wat wisselende verhalen over de nieuwe controller van Microsoft maar als je geen stick of Mad Catz fightpad wilt dan denk ik dat het allicht een betere oplossing is dan de oude 360 controller.

Mijn custom stick wordt op het moment in elkaar geknutseld, ik verwacht 'm binnen een week of twee in huis te hebben, kan niet wachten :)

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 14-03-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
KneoK schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:53:
[...]

Nee, Akuma houdt z'n hoofd gewoon op de plek waar die hoort te zitten :+

Ik heb de order zojuist geplaatst, zwarte stick met hoogglans afwerking, toch Seimitsu knoppen omdat ze een optie hebben voor doorzichtige knoppen waarin ze de art verwerken en het verschil met Sanwa niet zo heel groot moet zijn, doorzichtig rode bubble balltop, kleine doorzichtige washer en dit is de definitieve versie van de art:

[afbeelding]

Edit: wauw, die gasten zijn snel, ik heb de 3D render al binnen van hoe de stick er uit gaat zien. Hier kan ik geen nee tegen zeggen :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga toch voor de aluminium voetjes, geeft de stick nog net iets meer.
Er zit wel degelijk een verschil tussen Seimitsu en Sanwa knoppen.... Sanwa is iets wat gevoeliger en naar mijn mening net wat beter spul. Het geluid van seimetsu geeft echter wel lekkere feedback. Vooral focus attacks/throws (2button) combinaties lijken naar mijn mening fijner..... volgens mij is het uiteindelijk een kwestie van gewenning.

Mocht je niet tevreden zijn met de seimitsu knoppen is het geloof ik mogelijk de seimitsu knoppen eruit te "slopen" en in sanwa brackets te doen, zo heb je de look van seimitsu en gevoel van sanwa.... (dacht dit ooit te hebben gelezen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Ik was zelf eerst sceptisch, maar ik ben toch overstag gegaan en mijn SF4 SE-stick met Sanwa stuff volgepropt. Wat een verschil! De response is zo veel beter, welke idioot bij madcatz heeft die eerdere troep er in ontworpen, het zou verboden moeten worden! ;)

Nu nog een keer de art op de box aanpassen, maar ik ben geen geweldige tekenaar dus dat gaat even duren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35

Superkiwi

Hoi doei

Ik waag de poging hier maar eens...
Heeft iemand een idee waar de Mad Catz Arcade Stick Tournament Edition te verkrijgen is?
Maakt niet uit of het de initiele of de Round 2 is.
Ik kan 'm alleen vinden in de USA, maar daar is ie 200 euro omgerekend.
Volgens mij wordt ie zowat nergens meer geleverd.
Of is er een goed alternatief of opvolger voor deze stick?

Alvast bedankt voor de info!!
(mag ook via dm, is geen probleem)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:28:
Ik waag de poging hier maar eens...
Heeft iemand een idee waar de Mad Catz Arcade Stick Tournament Edition te verkrijgen is?
Maakt niet uit of het de initiele of de Round 2 is.
Ik kan 'm alleen vinden in de USA, maar daar is ie 200 euro omgerekend.
Volgens mij wordt ie zowat nergens meer geleverd.
Of is er een goed alternatief of opvolger voor deze stick?

Alvast bedankt voor de info!!
(mag ook via dm, is geen probleem)
* Volgens mij hebben ze hem bij future zone in Rotterdam....Ik zou zeggen bel ff....
Ik heb zelf bij de launchparty van MVC3 Real Arcade Pro 3 bij futurezone voor 60euro gekocht (als je online kijkt wordt die nog steeds verkocht voor 150 euro!)
Echter moet je hier wel de buttons van verwijderen.... geen probleem btw :P

*Play-asia? Lange verzendtijd echter GEEN verzendkosten

*Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bij Play-Asia is ie ook niet meer verkrijgbaar.
Amazon heeft 'm wel, maar daar is ie redelijk duur.

Ik heb net bij Future Zone de witte besteld, deze:

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXWjT7VCpRtm4R-MgWTJ3vIEclkES_t-ReUej07tPi558ezmWj&t=1

Voor een beginneling als mij best een leuk dingetje denk ik ;)
(wilde eigenlijk de TE Round 2 omdat die echt super zou zijn naar wat ik hier en daar gelezen heb)
Thanx voor de hulp!! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
dvdkiwi schreef op zondag 20 maart 2011 @ 16:38:
Bij Play-Asia is ie ook niet meer verkrijgbaar.
Amazon heeft 'm wel, maar daar is ie redelijk duur.

Ik heb net bij Future Zone de witte besteld, deze:

[afbeelding]

Voor een beginneling als mij best een leuk dingetje denk ik ;)
(wilde eigenlijk de TE Round 2 omdat die echt super zou zijn naar wat ik hier en daar gelezen heb)
Thanx voor de hulp!! _/-\o_
Let er wel op dat de buttons niet echt durable zijn.
Je zal ze op den duur moeten vervangen voor beter spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat komt dan met de tijd wel...
Voor 50 euro kan ik het hier wel mee doen.
En wat ik al zei, ik ben nog maar een beginneling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Even schaamteloos crossposten vanuit het SFIV topic, mijn stick is eindelijk binnen :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UT7vRUWoRvRqOBuIb4cKHiks/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ITP7rpxO5vBEwRAQwoxDiZeD/full.jpg

Dit zijn hele slechte foto's (telefooncam + shaky hands syndrom) maar de afwerking is heel mooi, artwork is haarscherp en de kleuren zijn veel mooier dan op de foto's (precies zoals de mockups die ik een poos terug heb gepost). Het speelt echt super al zit ik er wel aan te denken om de veer van de stick te vervangen of op te rekken. Wat 'stugheid' betreft zit 'ie tussen een SE en een TE in denk ik, net iets te los naar mijn smaak maar dat kan ook wennen zijn. Ik heb achteraf ook geen moment spijt van de Seimitsu buttons.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 01-04-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
hey,

Op dit moment zoek ik een goede fightstick voor mk9 (PS3)
Ik hoor heel veel verschillende verhalen omtrent de sticks en knoppen, eigenlijk zoek ik gewoon een erg goeie stick die niet erg snel slijt en dus ook geen spijt van krijg.
Dus modden is geen optie,wil gewoon lekker game :p.
De TE stick van mk lijkt me super en is ook netjes 150 euro wat gelijk mijn budget is, kan het voor minder is xt natuurlijk erg fijn :p. Helaas is ben ik erg beperkt omdat ik het lokaal wil aanschaffen, paypal of credite
kaart is dus al geen optie, online in NL natuurlijk wel.

Wat adviseren jullie mij?, alvast bedankt.

Brandon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

angelus20 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:51:
hey,

Op dit moment zoek ik een goede fightstick voor mk9 (PS3)
Ik hoor heel veel verschillende verhalen omtrent de sticks en knoppen, eigenlijk zoek ik gewoon een erg goeie stick die niet erg snel slijt en dus ook geen spijt van krijg.
Dus modden is geen optie,wil gewoon lekker game :p.
De TE stick van mk lijkt me super en is ook netjes 150 euro wat gelijk mijn budget is, kan het voor minder is xt natuurlijk erg fijn :p. Helaas is ben ik erg beperkt omdat ik het lokaal wil aanschaffen, paypal of credite
kaart is dus al geen optie, online in NL natuurlijk wel.

Wat adviseren jullie mij?, alvast bedankt.

Brandon
Hmm, dat gaat lastig worden omdat de TE stick van MK officieel niet in Europa uit is gebracht, die zul je dan vanuit Amerika moeten laten verschepen en dan loop je weer tegen paypal/creditcard problemen aan.

Ondanks dat de MK9 TE een goeie stick schijnt te zijn vind ik het zelf zonde om die aan te schaffen, de layout van de stick maakt hem eigenlijk alleen geschikt voor MK9 maar als je bijvoorbeeld een SFIV TE stick neemt dan kun je die voor veel meer vechtspellen gebruiken en ben je ook 120 tot 150 Euro kwijt. Welke stick je ook wilt kopen, het probleem blijft het vinden van een goeie hier in Nederland. Ik heb ook lang gezocht naar een TE in Nederland maar je komt dan toch op Marktplaats uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Waar kan ik nou het beste een MK stick halen en welke zouden jullie kopen al credit kaart geen probleem meer is 8)

- PDP TE MK stick.
- Madcatz TE MK stick.

Het gaat trouwens om een PS3 uitvoering.

MvG Brandon.

[ Voor 80% gewijzigd door AngelusHD op 13-05-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416188

Krijg maandag 2 nieuwe Madcatz Round 2 TE sticks, ( 25-07-2011 )

Nieuw in doos,

Iemand interesse?

Je kunt me mailen met bod @ shaGuar@live.nl,

Mvg,
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste