Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 00:28
B.A.L. schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:31:
Bij SFIV kan turbo imo wel van pas komen hoor. Sowieso kan het handig zijn voor die ''repeat'' moves (hundred hand slap van honda, legs van chun-li, stroom van blanka en klappen van gen bijvoorbeeld). Ook kan het bij trial mode van pas komen bij link combo's, die timing is vrij exact, als je gewoon turbo gebruikt zit je al gauw goed.
Dat bedoel ik; ik zie de meerwaade er niet van in, omdat je op die manier niet echt het spel leert ;) . Maargoed, ja, je kunt het gebruiken in SFIV.

EDIT: Ik heb zojuist mijn tweede TE uit de nieuwe batch binnengekregen. Gistermiddag besteld bij xboxhome.nl.

[ Voor 8% gewijzigd door rvone op 04-06-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:33
Zijn ze niet gewoon bij Bol te koop?

http://www.bol.com/nl/p/g...9ba93ee8985e9d6a5a1500894

Anders cancel ik mn order en haal ik hem bij Bol wel, heb ik hem morgen in huis :D

EDIT: Nou, heb hem maar bij bol besteld aangezien die daar gewoon op voorraad lijkt te zijn (had nog ff gebeld maar hij kon geen zekerheid bieden), nu maar hopen dat ik morgen eindelijk kan gaan sticken. De mensen bij Castle zullen me wel een bastard vinden, eerst een pad gekocht en later geld voor terug gevraagd, nu stick aangeschaft en gecancelled :D Maar goed, jammer dan, zit nu al maanden op die stick te wachten, en zou toch eigenlijk wel heel graag dit weekend er eindelijk eens mee gaan spelen :P

[ Voor 47% gewijzigd door B.A.L. op 04-06-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

B.A.L. schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:40:
Zijn ze niet gewoon bij Bol te koop?

http://www.bol.com/nl/p/g...9ba93ee8985e9d6a5a1500894

Anders cancel ik mn order en haal ik hem bij Bol wel, heb ik hem morgen in huis :D

EDIT: Nou, heb hem maar bij bol besteld aangezien die daar gewoon op voorraad lijkt te zijn (had nog ff gebeld maar hij kon geen zekerheid bieden), nu maar hopen dat ik morgen eindelijk kan gaan sticken. De mensen bij Castle zullen me wel een bastard vinden, eerst een pad gekocht en later geld voor terug gevraagd, nu stick aangeschaft en gecancelled :D Maar goed, jammer dan, zit nu al maanden op die stick te wachten, en zou toch eigenlijk wel heel graag dit weekend er eindelijk eens mee gaan spelen :P
Heel misschien heb ik slecht nieuws voor je, bol.com status klopt niet want ik weet waar ze inkopen en de distributeur heeft ze ook niet meer, anders had ik hem ook al daar besteld hehehehehe

Ik roep wel als ik hem ergens vind.

Daarentegen hoop ik dat ik geen gelijk heb en jij hem morgen in huis hebt, keep us posted!!!

en als niet heb ik misschien volgende week 1 te koop, nieuw in doos voor PS3

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 04-06-2009 17:48 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Whahaha, het zal toch zeker niet :'(

Zal wel laten weten als de bestelstatus gewijzigd wordt. Voorlopig is het nog altijd ''Wordt verwerkt''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Voorlopig nog geen bericht, maar ik zie wel dat nedgame.nl ze ook ineens weer op voorraad heeft, dus als iemand nog wilt, sla je slag!

EDIT:

Bestelstatus: Verzonden

Zou het?? :D:D:D

[ Voor 17% gewijzigd door B.A.L. op 05-06-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik hoop het voor je B.A.L. ik had em bij ps3home besteld maar helaas door interne fouten nog niks ontvangen.
Was erg aan het twijfelen om mijn order te annuleren bij ps3home en gewoon voor bol.com te gaan.
Maar ik twijfel erg aan de voorraadstatus van bol.com, als bol.com hem echt als verzonden aangeeft dan mag je denk wel aannemen dat je em vandaag binnenkrijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik had alle hoop al opgegeven ... maar werd ineens gisteren door mijn ouders gebeld dat Wehkamp een pakketje had bezorgd met streetfighter spul erin :P

w00t dacht ik toen :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Nohead schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:51:
Ik hoop het voor je B.A.L. ik had em bij ps3home besteld maar helaas door interne fouten nog niks ontvangen.
Was erg aan het twijfelen om mijn order te annuleren bij ps3home en gewoon voor bol.com te gaan.
Maar ik twijfel erg aan de voorraadstatus van bol.com, als bol.com hem echt als verzonden aangeeft dan mag je denk wel aannemen dat je em vandaag binnenkrijgt :D
@Nohead: heb je mijn buddy request gezien?

@B.A.L.: Ik denk dat ik je moet feliciteren, en nu maar hopen dat het wel de PS3 versie is en geen XBOX360 versie, lees reviews onder prijs en plaatje op bol.com

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Zending zit in afleverroute :D Dat pakketje gaat dus gewoon vandaag aankomen! Bestelstatus is nog steeds hetzelfde btw (werkdag voor 21:00 besteld, morgen in huis), dus als je wilt, sla je slag! :) Nou idd maar hopen dat het de goeie is, had die reacties al gelezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

@Smok3r
Ja ik heb je gisteren avond toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Nohead schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:21:
@Smok3r
Ja ik heb je gisteren avond toegevoegd ;)
BEUKUHHH!!!

hehehehehe

Jij had ook nog een joystick nodig toch, als je nog effe geduld hebt en indien je geintresseerd bent, heb ik volgende week 1 voor je, ik stuur via psn wel info

[ Voor 6% gewijzigd door Sm0k3r op 05-06-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

huh

[ Voor 98% gewijzigd door Sm0k3r op 05-06-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
''Chauffeur is onderweg''

Zit hier met spanning te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik zal mijn geluk ook eens testen. Heb de SE stick voor de 360 besteld bij bol.com. Ik heb heel erg het gevoel dat een pad de bottleneck is in mijn voortgang op het moment. En die SE stick is makkelijk te modden met sanwa spul. Alleen jammer dat je dan nogsteeds een goedkoop stuk plastic hebt.

Stiekem hoop ik dat straks wanneer alle noobs met veel geld die allemaal TE sticks kopen genoeg hebben van SF en hem massaal op ebay etc zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

firlian schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:42:
Ik zal mijn geluk ook eens testen. Heb de SE stick voor de 360 besteld bij bol.com. Ik heb heel erg het gevoel dat een pad de bottleneck is in mijn voortgang op het moment. En die SE stick is makkelijk te modden met sanwa spul. Alleen jammer dat je dan nogsteeds een goedkoop stuk plastic hebt.

Stiekem hoop ik dat straks wanneer alle noobs met veel geld die allemaal TE sticks kopen genoeg hebben van SF en hem massaal op ebay etc zetten :D
Ijdele hoop hehehehehe maar ik denk het niet, veel mensen met een TE hebben hem sowieso al gemod, octagon, bat ipv ball etc etc en hij is niet alleen te gebruiken voor SF, ook voor Tekken, Soul Calibur, King of Fighters etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

B.A.L. schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:22:
''Chauffeur is onderweg''

Zit hier met spanning te wachten :p
Ben je thuis, je gaat me toch niet vertellen dat je vrij hebt genomen om joystick in ontvangst te nemen HAHAHAHAHAHAHAHA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Sm0k3r schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:50:
[...]

Ben je thuis, je gaat me toch niet vertellen dat je vrij hebt genomen om joystick in ontvangst te nemen HAHAHAHAHAHAHAHA 8)7
Volgens mij wel hahaha! Stuur me maar via PSN of DM via GOT als je nog wat hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Nohead schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:01:
[...]

Volgens mij wel hahaha! Stuur me maar via PSN of DM via GOT als je nog wat hebt
Wat is DM via GOT, direct messaging ofzo??

Zo ja, waar is de mogelijkheid?

offtopic: (您好嗎) Lee Ho Ma ouwuhh, ik zie dat je kantonees bent hehehehehe

[ Voor 16% gewijzigd door Sm0k3r op 05-06-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Sm0k3r schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:17:
[...]

Wat is DM via GOT, direct messaging ofzo??

Zo ja, waar is de mogelijkheid?

offtopic: (您好嗎) Lee Ho Ma ouwuhh, ik zie dat je kantonees bent hehehehehe
DM is idd Direct Message, zet dat eens aan :P Valt bij mij onder de forum mogelijkheden. Moet je ergens activeren weet ook niet meer precies waar :(
Hoe weet jij mijn secret identity :P haha, heb dat toch nergens in mijn profiel staan? of wel? >:)

offtopic:
Ow wacht schiet me wat te binnen, PSN profile :P

[ Voor 6% gewijzigd door Nohead op 05-06-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je trouwens de TE ook gebruiken voor tekken en virtua. Omdat ik uitkijk naar tekken 6, wil niet weer daar smak geld uitgeven voor een tekken stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:39:
kan je trouwens de TE ook gebruiken voor tekken en virtua. Omdat ik uitkijk naar tekken 6, wil niet weer daar smak geld uitgeven voor een tekken stick
De TE is gewoon een joystick, is niet game afhankelijk, ja er staat een street fighter logo op maar er was ook een soul calibur stick, is alleen maar uiterlijk.

Antwoord is dus ja, je kan hem zelfs voor wipeout gebruiken of Heavenly Sword of ehhhh elk spel die geen motion ding nodig heeft (bij wijze van spreken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Nohead schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:38:
[...]

DM is idd Direct Message, zet dat eens aan :P Valt bij mij onder de forum mogelijkheden. Moet je ergens activeren weet ook niet meer precies waar :(
Hoe weet jij mijn secret identity :P haha, heb dat toch nergens in mijn profiel staan? of wel? >:)

offtopic:
Ow wacht schiet me wat te binnen, PSN profile :P
ICQ plaatje klikte ik op en toen zag ik cantonese...

edit: er is geen DM want er is ook geen message box als op een "normale" forum

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 05-06-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:39:
Ja dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Sm0k3r schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:50:
[...]

Hehe nee, ik werk momenteel maar 4 uur oer dag, dus ik was gewoon al klaar :)

Hij is er btw :D Gewoon de PS3 versie, zit nu alweer tijdje te spelen, tis wel echt ff wennen...de shoto motions gaan nog niet zo lekker, maar vooral combo's en achter elkaar knoppen doen e.d. gaan stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
Sm0k3r schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:43:
[...]
edit: er is geen DM want er is ook geen message box als op een "normale" forum
OT: die is er wel, gebruikers met dit Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif icoon hebben het aanstaan. Alleen is er vziw geen FAQ waar het uitgelegd word.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Sagat schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:10:
[...]

OT: die is er wel, gebruikers met dit [afbeelding] icoon hebben het aanstaan. Alleen is er vziw geen FAQ waar het uitgelegd word.
Waar kan ik dat aanzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
my react -> voorkeuren -> direct messages
Tis echt heel simpel, vandaag wsl geen faq :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
is het waar dat de stick van 80 euro veel sneller kapot gaat dan de TE ?
Ik ben zon stick namelijk helemaal niet gewend en het is dus geen must om er 1 te kopen.
Mij lijkt het wel erg leuk om ermee te spelen.
Als die stick van 80 euro dus gewoon 'normaal' functioneert dan is dit goed genoeg voor mij.
Scheelt toch best veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

gruys7 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:21:
is het waar dat de stick van 80 euro veel sneller kapot gaat dan de TE ?
Ik ben zon stick namelijk helemaal niet gewend en het is dus geen must om er 1 te kopen.
Mij lijkt het wel erg leuk om ermee te spelen.
Als die stick van 80 euro dus gewoon 'normaal' functioneert dan is dit goed genoeg voor mij.
Scheelt toch best veel geld.
De 80 euro kostende stick gaat zelf niet snel stuk, het zijn de knoppen, de stick zelf is een Sanwa kloon, de knoppen zijn uber crappy maar je kan simpelweg echte Sanwa 30mm (diameter) knoppen bestellen via www.arcadeshop.de

Hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
soms vloek ik toch wel bij mijn TE stick en verdenk ik dat hij niet meer goed werkt... soms zie je bv bij de trainingmode dat je de goede knoppen indrukt, in de juiste volgorde, maar toch komt de move er niet uit, vrij frustrerend.

kan je eigenlijk de stick openen om hem te kuisen van binnen, voor al het stof die het gedurende de tijd opneemt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

pina schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:51:
soms vloek ik toch wel bij mijn TE stick en verdenk ik dat hij niet meer goed werkt... soms zie je bv bij de trainingmode dat je de goede knoppen indrukt, in de juiste volgorde, maar toch komt de move er niet uit, vrij frustrerend.

kan je eigenlijk de stick openen om hem te kuisen van binnen, voor al het stof die het gedurende de tijd opneemt...?
Ja je kan je stick openen, maar waar jij het over hebt is timing, niks met knoppen te maken, probeer maar met joypad.

Voor een lp,lp,hp combo moet je alles goed timen anders linked hij ze niet.

Openmaken heeft geen nut want de onderdelen zijn niet voor stof vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Vraagje over dat linken... Druk je bij bijv. lp, lp, hp alle 3 knoppen slechts 1 keer in? Of simuleer je de turbo functie? :P
Ik vind zelf linking het moeilijkste uit het hele spel en heb eigenlijk geen idee hoe andere spelers dat aanpakken. Zelf dacht ik, vaker tappen is meer kans dat je op het juiste moment tapt.

Mijn SE stick zou verstuurd zijn volgens bol.com. Ik ben vooral beniewd of ik die linking combos er straks beter uit ga krijgen, bij de fightpad vinden de spieren in mijn vingers het namelijk gewoonweg niet prettig om snel achter elkaar verschillende knoppen in te drukken.

Als ik het lekker vind spelen gelijk maar sanwa onderdelen bestellen. Als het mee zit ben ik dan net op tijd ingewerkt op de stick voor het toernooi in rotterdam. :*)

[ Voor 9% gewijzigd door firlian op 05-06-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

firlian schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:13:
Vraagje over dat linken... Druk je bij bijv. lp, lp, hp alle 3 knoppen slechts 1 keer in? Of simuleer je de turbo functie? :P
Ik vind zelf linking het moeilijkste uit het hele spel en heb eigenlijk geen idee hoe andere spelers dat aanpakken. Zelf dacht ik, vaker tappen is meer kans dat je op het juiste moment tapt.

Mijn SE stick zou verstuurd zijn volgens bol.com. Ik ben vooral beniewd of ik die linking combos er straks beter uit ga krijgen, bij de fightpad vinden de spieren in mijn vingers het namelijk gewoonweg niet prettig om snel achter elkaar verschillende knoppen in te drukken.

Als ik het lekker vind spelen gelijk maar sanwa onderdelen bestellen. Als het mee zit ben ik dan net op tijd ingewerkt op de stick voor het toernooi in rotterdam. :*)
Niet button mashen, ritme vinden, ja klinkt makkelijker dan gedaan maar dat is de key.

En bestellen alleen sanwa knoppen, joystick is goed genoeg als je geen joystick gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik had ook gelezen dat de stick wel mee schijnt te vallen op de SE. Toch ben ik wel van plan om ook gelijk de stick te vervangen met een sanwa JLF-TP-8YT. Heb namelijk geen zin om een bestelling te doen waarvan 50% verzendkosten zijn en ik wil gewoon in 1x klaar zijn, die 20 euro kan er wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Was het dan niet gelijk handiger geweest om de TE te halen ? :P Ok, wel iets duurder, maar scheelt je veel tijd en gekut. Plus de kans dat het fixen niet goed gaat.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Die TE is nogsteeds weer nergens te krijgen voor de xbox... Anders had ik die wel gekocht. Ik had wat eerder de beslissing moeten nemen om zo'n ding te open, dan was er niks aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
Sm0k3r schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:27:
[...]

De 80 euro kostende stick gaat zelf niet snel stuk, het zijn de knoppen, de stick zelf is een Sanwa kloon, de knoppen zijn uber crappy maar je kan simpelweg echte Sanwa 30mm (diameter) knoppen bestellen via www.arcadeshop.de

Hoop dat je hier wat aan hebt ;)
okee bédanktt.
ik denkt dat je dan een sanwa balltop nodig hebt? Maar deze zijn er alleen in 35 mm
Ze hebben wel een Bat top van 30 mm. Welke van de twee is dan verstandig om te nemen?

En niet geheel onbelangrijk. Is het lastig om de knoppen te plaatsen/kan je heel je stick vergallen als je iets verkeerds doet. Ik snap dit kan altijd natuurlijk, maar als je gewoon voorzichtig bent is de kans dan klein dat er wat verkeerd gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

gruys7 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:12:
[...]

okee bédanktt.
ik denkt dat je dan een sanwa balltop nodig hebt? Maar deze zijn er alleen in 35 mm
Ze hebben wel een Bat top van 30 mm. Welke van de twee is dan verstandig om te nemen?

En niet geheel onbelangrijk. Is het lastig om de knoppen te plaatsen/kan je heel je stick vergallen als je iets verkeerds doet. Ik snap dit kan altijd natuurlijk, maar als je gewoon voorzichtig bent is de kans dan klein dat er wat verkeerd gaat?
Ik heb een Bat top aangezien de arcadehallen in NL en europa alleen Bat top heeft gehad, en de Sanwa Bat-top is inclusief adapter zodat hij past.

Openmaken en knoppen vervangen is erg makkelijk, niet vergeten dat het arcade onderdelen zijn dus zijn ERG robuust en makkelijk te vervangen want de monteurs toen destijds moesten het snel vervangen als een kast stuk is.

Joystick kan je niet stuk maken indien je geen hamer ofzo gaat gebruiken 8)7

Als mijn tweede er is zal ik foto's maken van before and after en tijdens het open maken, misschien help dat je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
P-Nut schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:14:
zojuist besteld

start select en home
3x Seimitsu PS-14-DN, black: 6,30Euro

kabels joystick naar PCB
1x Joystickharness JLF-H: 3,95Euro

8 buttons
1x Seimitsu PS-14-GN-CP, green: 2,90Euro
1x Seimitsu PS-14-GN-CP, blue: 2,90Euro
1x Seimitsu PS-14-GN-CP, yellow: 2,90Euro
1x Seimitsu PS-14-GN-CP, red: 2,90Euro
2x Seimitsu PS-14-GN-CP, black: 5,80Euro
2x Seimitsu PS-14-GN-CP, white: 5,80Euro

Optie om eventueel maar 6 knoppe te gebruiken
2x Button Plug OBSM-30: 2,00Euro

Joystick
1x LS-32-01 (Seimitsu):
- Color: white 19,95Euro

Doorzichte balltop
1x Seimitsu Ball LB-39, clear: 2,95Euro

Sub-Total: 58,35Euro
Shipping to neighboring countries (Shipping to: NL): 10,00Euro
inkl. 19 % MwSt.: 10,92Euro

totaal inclusief verzendkosten
Total: 68,35Euro
Inmiddels onderdelen tijdje binnen en dit weekend aan de slag gegaan....

Work in progress. Bovenste platen gedaan nu nog omhulsel / (behuizing)

Monteren van mdf schilderen en dan de bedrading doen :) bovenste plaat (wit plexiglas 50x50 5euro)
loopt gelijk met randen geen schroeven zichtbaar

Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/9351/photojqy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/6903/photo2j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/6017/photo4ubs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

P-Nut schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:28:
[...]

Inmiddels onderdelen tijdje binnen en dit weekend aan de slag gegaan....

Work in progress. Bovenste platen gedaan nu nog omhulsel / (behuizing)

Monteren van mdf schilderen en dan de bedrading doen :) bovenste plaat (wit plexiglas 50x50 5euro)
loopt gelijk met randen geen schroeven zichtbaar

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHAHAHA goed bezig kerel, goed bezig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ziet er goed uit man! Heb je ook foto's van je binnenwerk? Ben wel nieuwsgierig naar je bedrading en afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 21:07
Zo toch nog ergens een TE ps3 stick vandaan weten te toveren voor een fatsoenlijke prijs (146 incl verzenden)
Ben wel helemaal klaar met redcoon maanden aan het lijntje gehouden.
Helaas voor anderen ze wisten er met pijn en moeite een te krijgen bij hun leverancier maar dat was echt de laatste.(gamerzparadize)

ik ben de komende weken oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

@zelfbouwstick >>> Heel gaaf, ben heel erg benieuwd naar hoe je het verder gaat afwerken !

Sinds ik er van de week achter kwam dat zowel Mame als Mugen vlekkeloos met de SF4 Arcade Stick werken heb ik eigenlijk geen moment meer SF4 gespeeld :X Ik reken mezelf absoluut ook niet als pro, dus ik kan prima uit de voeten met het gevaarte. Knoppen werken wat mij betreft meer dan goed genoeg, dus voorlopig nog geen behoefte om 'm te gaan modden met andere knoppen.

Heb wel nog, zoals veel lees ik, erg moeite met ultra's en supers, de 2xQCF wil niet lekker. Als P2, met het gezicht naar links, lukt het het meeste, maar de andere kant op zit ik denk ik op 20% slagen. Daardoor is de motivatie denk ik ook weer eventjes een beetje weg, heb vrij veel gespeeld met de fightpad en heb daar uiteindelijk een bepaald (laag) niveau mee behaald die ik nu weer bij lange na niet haal. Dus maar even over op wat andere fighters om weer wat gevoel in de stick proberen te krijgen (wat een vieze zin...), er zijn er zat waarmee ik die QCF en met name 2xQCF kan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ik heb mijn order bij PS3Home.nl ook maar gecanceled en ben toch maar voor bol.com
Volgens bol.com nog steeds voor 21.00 besteld morgen in huis.

edit:

En verzonden volgens bol.com :D

[ Voor 15% gewijzigd door Nohead op 08-06-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

Volgende onderdelen besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeshop.de/images/thumbs_gr/arcade-pb-obsf30bk-white.jpg x2 Sanwa OBSF-30-BK, white
Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeshop.de/images/thumbs_gr/arcade-pb-obsf30bk-grey.jpg x6 Sanwa OBSF-30-BK, grey

en 1x JLF-TP-8YT (grey).

Verder bezig met custom art (dhalsim grunge).
Een 'love it' or 'hate it' style, maar ik hou er wel van :p

Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/5504/dhalsim.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Roq schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:12:

[afbeelding] x2 Sanwa OBSF-30-BK, white
[afbeelding] x6 Sanwa OBSF-30-BK, grey

en 1x JLF-TP-8YT (grey).

[afbeelding]
Kan ik vragen waarom je 6 grijze heb besteld?

De witte met zwarte rand kan ik begrijpen maar 6 grijze begrijp ik niet aangezien er al 2 grijze inzitten.

Ik ben zelfde van plan als jij, indien jij over een TE beschikt, 6 grijze en 2 witte, maar ik heb 4 grijze besteld omdat er al 2 grijze in een TE zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sm0k3r schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:34:
[...]
Kan ik vragen waarom je 6 grijze heb besteld?
De witte met zwarte rand kan ik begrijpen maar 6 grijze begrijp ik niet aangezien er al 2 grijze inzitten.
Ik ben zelfde van plan als jij, indien jij over een TE beschikt, 6 grijze en 2 witte, maar ik heb 4 grijze besteld omdat er al 2 grijze in een TE zit.
Ik heb de SE, en daar zitten 6x witte en 2x zwarte buttons in, en afgezien van de kleur wilde ik alles vervangen naar Sanwa. De TE heeft al sanwa onderdelen, maar de SE komt met Hori buttons als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
SE zijn gewoon madcatz buttons.... gewoon redelijke crappy kwaliteit.... en de stick is ook gewoon stock en sanwa afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 05:12
Is er toevallig nog iemand van plan binnenkort bij arcadeshop.de te gaan bestellen?
Ik wil namelijk nog even 2 kleine onderdeeltjes bestellen maar om nou voor een bestelling van 4 euro, 10 euro verzendkosten te gaan betalen vind ik een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Roq schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:12:

[afbeelding] x2 Sanwa OBSF-30-BK, white
[afbeelding] x6 Sanwa OBSF-30-BK, grey

en 1x JLF-TP-8YT (grey).

[afbeelding]
Stoere art !!! Ik zat me gisteravond tijdens een potje Mugen af te vragen of het moeilijk zou zijn om m'n eigen 'sticker' te maken, ik vind de huidige van mijn SE opzich heel mooi, maar als SFIV een beetje stof gaat liggen vergaren (dat moment komt vast wel) dan vind ik het wel cool om een wat neutralere uitstraling te hebben. Enige nadeel is dat de stick uit elkaar moet om de sticker te plaatsen.

Heb op het moment overigens nog absoluut geen moeite met de standaardbuttons op dat gevaarte, dus voorlopig nog geen behoefte om de onderdelen te gaan vervangen. Mag ik vragen waarom deze buttons zo crappy zouden moeten zijn ? De laatste keer dat ik in een arcade ben geweest is al jaren terug, dus heb weinig vergelijkingsmateriaal, scheelt het dan zoveel als je betere knoppen plaatst ten opzichte van een arcadekast ?

[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 09-06-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Naja de knoppen zijn blijkbaar beter dan die van de hori FS3 die ik nu heb en die knoppen zijn iig bagger. Focus grab zijn zo nu en dan erg random als je knoppencombinatie moet uitvoeren. Feedback van de seimetsu knoppen die ik hebben voelen fijner aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Bol.com TE PS3 is binnen :D
Vanavond proberen veel te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Heb een beetje problemen met mijn fightpad, de D-pad blijft soms een beetje hangen....
Hebben meerdere mensen hier last van....???
Zal ik maar terug gaan naar Nedgame en kijken of ze een nieuwe voor me hebben.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/696/exampled.png

ben bezig met illustratie voor maken voor custom

(zo heb ik mn toppanel opgebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
heb een japanse versie gevonden die binnenkort uitkomt..
wel belachelijk veel geld. Kijk zelf maar:
http://www.yesasia.com/gl...635447-0-0-0-en/info.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb zondag sanwa onderdelen voor mijn SE stick besteld bij arcadeshop.de. Meteen betaald via paypal en nogsteeds niks van gehoord...
Ik dacht trouwens dat die stick die standaard in de SE zit geen sanwa was, dus ik heb wel een sanwa stick erbij besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

firlian schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:51:
Ik heb zondag sanwa onderdelen voor mijn SE stick besteld bij arcadeshop.de. Meteen betaald via paypal en nogsteeds niks van gehoord...
Ik dacht trouwens dat die stick die standaard in de SE zit geen sanwa was, dus ik heb wel een sanwa stick erbij besteld.
De stick in een SE is een namaak Sanwa. Nu heb ik niet super veel verstand van sticks, maar er zit wat mij betreft niet enorm veel verschil tussen de standaard SE stick en een Sanwa. Ik vind zelf dat de Sanwa iets lichter is, that's all. De vroege SE sticks hadden nog problemen met een washer die niet vast zat, maar dat is inmiddels ook opgelost.

De knoppen van de SE zijn wel bagger. Ik heb ze vervangen door seimitsu knoppen, en dat is een stuk fijner.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasman
Voor de mensen die "custom art" op hun arcade stick hebben aangebracht.

Waar kan je voor het printen van deze art het beste terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Pasmanjeroen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:06:
Voor de mensen die "custom art" op hun arcade stick hebben aangebracht.

Waar kan je voor het printen van deze art het beste terecht?
Je lokale copycenter? Daar kunnen ze vast wel plastificeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
OMX2000 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 04:08:
[...]

De stick in een SE is een namaak Sanwa. Nu heb ik niet super veel verstand van sticks, maar er zit wat mij betreft niet enorm veel verschil tussen de standaard SE stick en een Sanwa. Ik vind zelf dat de Sanwa iets lichter is, that's all. De vroege SE sticks hadden nog problemen met een washer die niet vast zat, maar dat is inmiddels ook opgelost.

De knoppen van de SE zijn wel bagger. Ik heb ze vervangen door seimitsu knoppen, en dat is een stuk fijner.
Ik heb een SE gehad en nu een TE. Ik vind dus de stick ook echt een wereld van verschil. Hij lijkt veel preciezer dan de SE, combos zoals Balrogs Headbutt -> Ultra gaan veel beter ermee.

Gemodde SE's zijn vast wel net zo goed als een TE, het binnenwerk lijkt grotendeels hetzelfde. Het TE kastje is natuurlijk wel iets hipper.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Net een mailtje gekregen dat mijn sanwa onderdelen zijn verstuurd. Werd ook wel eens tijd, 10 dagen na betaling...

Ben erg beniewd hoe het gaat werken, en vooral hoe makkelijk het modden van de SE nu echt is. Ik heb de OBSF (snap) buttons gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
In V&A heb je het op de goede plek gezet. Hoe goed bedoeld het misschien ook is, het hier ook nog 's melden is niet de bedoeling :).

[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 17-06-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

firlian schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:25:
Net een mailtje gekregen dat mijn sanwa onderdelen zijn verstuurd. Werd ook wel eens tijd, 10 dagen na betaling...

Ben erg beniewd hoe het gaat werken, en vooral hoe makkelijk het modden van de SE nu echt is. Ik heb de OBSF (snap) buttons gekocht.
Als je hulp nodig hebt of tips kan je mij direct messagen, heb ball in stick veranderd, heb stick uitelkaar gehaald om veer stugger te maken, heb knoppen vervangen etc etc you name it i did it (en ja, hij is niet stuk gegaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

firlian schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:25:
De stick is echt een eitje, 4 schroeven en wat lijm verwijderen van de connector.
De buttons gingen bij mij wat moeilijker, maar na 1 of 2 krijg je er ook handigheid in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Olla!

Gister mijn custom stick aangesloten :P echt een warboel met draden maar hij doet het! nu nog de onderkant monteren en klaar is kees :)

Echt een wereld van verschil met de HORI FS3 die ik nog heb.... kzou die eigenlijk wel willen modden nu maar dat is toch vele male moeilijker dan bijvoorbeeld de madcatz SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

P-Nut schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:59:
Olla!

Gister mijn custom stick aangesloten :P echt een warboel met draden maar hij doet het! nu nog de onderkant monteren en klaar is kees :)

Echt een wereld van verschil met de HORI FS3 die ik nog heb.... kzou die eigenlijk wel willen modden nu maar dat is toch vele male moeilijker dan bijvoorbeeld de madcatz SE
Foto's!! :)

Ik ben sinds kort overgestapt naar de X360, voor de PS3 had ik al een HRAP3 en een VSHG maar nu dus ook 2 sticks voor de 360: een custom mahonie stick met een Seimitsu LS-55 erin en een gemodde Dreamcast Agetec stick met een Seimitsu LS-40 erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Kzal zodra ik tijd heb wat fotos plaatsen.... op dit moment erg druk!

Zoals ik al zei stick reageert direct en de knoppen zijn echt een wereld van verschil!
Helaas bak ik dr nog niks van met sf4 maar hopelijk heb ik in de vakantie wat meer tijd om mn skills te verbeteren :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Vandaag mijn SE stick voorzien van sanwa buttons en stick. Het is makkelijk in de zin dat het erg strait forward is. Sommige stekkertjes (quick disconnects) zaten erg vast en ook bij het aansluiten kon ik de meesten niet helemaal naar beneden door drukken waardoor ze dus niet 100% vast zitten. Ik verwacht niet dat ze los gaan overigens. De buttons gingen er makkelijk uit, maar de nieuwe buttons er weer in duwen (snap) koste toch aardig wat kracht, gelukkig is die plaat waar je ze in drukt redelijk sterk.

Eerste indruk:
De stick is wennen. Hij beweegt niet zo soepel als de standaard stick en het lijkt (misschien daardoor) dat ik de stick verder door moet duwen voordat hij de beweging registreerd. Eerder kon ik lekker soepel door het menu tikken, nu niet meer =/
De knoppen zijn daarentegen zoals bekend makkelijker(lichter) in te drukken en dat speelt wel iets lekkerder. Ik had eigenlijk verwacht dat de knoppen nog veel gevoeliger zouden zijn. Ik vind het verschil met de stock butons op dit moment, na 15min eventjes gespeeld te hebben erg klein.

Ik hou jullie op hoogte voor het geval ik alsnog enthousiast ga worden over sanwa. Ben namelijk toch wel een beetje teleurgesteld omdat er verhalen waren van mensen die echt veel verschil merkten tussen de stock buttons en sanwa. Er is ook wel wat verschil, maar dat betekend niet dat je ook een betere resultaten behaald met "betere" buttons. Bruno speelde afgelopen toernooi bijv. ook gewoon met de standaard SE stick net als mij, en ik had niet het idee dat dit een belemmering vormde voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

firlian schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:23:
Vandaag mijn SE stick voorzien van sanwa buttons en stick. Het is makkelijk in de zin dat het erg strait forward is. Sommige stekkertjes (quick disconnects) zaten erg vast en ook bij het aansluiten kon ik de meesten niet helemaal naar beneden door drukken waardoor ze dus niet 100% vast zitten. Ik verwacht niet dat ze los gaan overigens. De buttons gingen er makkelijk uit, maar de nieuwe buttons er weer in duwen (snap) koste toch aardig wat kracht, gelukkig is die plaat waar je ze in drukt redelijk sterk.

Eerste indruk:
De stick is wennen. Hij beweegt niet zo soepel als de standaard stick en het lijkt (misschien daardoor) dat ik de stick verder door moet duwen voordat hij de beweging registreerd. Eerder kon ik lekker soepel door het menu tikken, nu niet meer =/
De knoppen zijn daarentegen zoals bekend makkelijker(lichter) in te drukken en dat speelt wel iets lekkerder. Ik had eigenlijk verwacht dat de knoppen nog veel gevoeliger zouden zijn. Ik vind het verschil met de stock butons op dit moment, na 15min eventjes gespeeld te hebben erg klein.

Ik hou jullie op hoogte voor het geval ik alsnog enthousiast ga worden over sanwa. Ben namelijk toch wel een beetje teleurgesteld omdat er verhalen waren van mensen die echt veel verschil merkten tussen de stock buttons en sanwa. Er is ook wel wat verschil, maar dat betekend niet dat je ook een betere resultaten behaald met "betere" buttons. Bruno speelde afgelopen toernooi bijv. ook gewoon met de standaard SE stick net als mij, en ik had niet het idee dat dit een belemmering vormde voor hem.
Er zit ook amper verschil in gevoel, alleen de Sanwa knoppen gaan veel en veel langer mee, ram er maar op met je vuist, ze zijn niet stuk te krijgen (ja met een hamer of schroevendraaier).

De SE knoppen gingen heel en heel erg snel stuk bij mensen, en als jouw Sanwa knoppen stuk gaa hoef je alleen maar dit Afbeeldingslocatie: http://www.arcadeshop.de/images/arcade-micros-sw68.jpg te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

firlian schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:23:

Eerste indruk:

Ik heb gisteren bij een maat van mij met de SE gespeeld. En ik merk zeker wel een duidelijk verschil tussen de SANWA buttons op mijn TE en de stock buttons op de SE. Heb ze naast elkaar gehouden en je voelt echt wel verschil. Sanwa is gewoon heel soepeltjes en de stock buttons waren ook wel soepel maar je moest em toch wel best ver indrukken voor registratie, en ik voelde een iets van wrijving bij het indrukken van de knoppen aan de zijkant. Ik heb eerst met de SE gespeeld en daarna met de TE, executie op de TE ging voor mijn gevoel wel beter!

Maar het maakt ook geen reet uit of je beter bent daarmee of niet, ik denk dat het voornamelijk belangrijk is wat voor een gevoel je er daarbij krijgt. Als je denkt dat je met een TE beter gaat spelen is het ook goed (placebo effect) Als je denkt dat je met een SE minder goed gaat spelen zou het misschien je spel kunnen beinvloeden. Dat is mijn theorie :D

[ Voor 0% gewijzigd door Nohead op 19-06-2009 14:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/6370/aaakcu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/3995/bbbh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/2064/ddddz.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hoe is die Arcade Perfect Controller , want ik wil het voor me broertje kopen voor zijn xbox360. En kan je gewoon inpluggen op elk console zonder iets te configureren?

[ Voor 73% gewijzigd door PromoX op 20-05-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Het is hier geen V&A, die kun je hier vinden.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 23-06-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet iemand waar ik best een sanwa octagonal gate koop voor mijn TE-stick? Ik kan er maar niet aan wennen, vooral om van onder-achter naar achter te gaan bij het defenden heb ik echt veel moeite, doordat ik geen hoeken voel. Leuk is het echt niet en begint wel vrij te irriteren. Ik zie geen echte voordelen in bij een square gate tov ocagonal omdat je bij een octagonal het beste heb van beiden: je hebt zowel de hoeken en je kan ook spelen als bij een square gate, met korte en snelle bewegingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

pina schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:49:
weet iemand waar ik best een sanwa octagonal gate koop voor mijn TE-stick? Ik kan er maar niet aan wennen, vooral om van onder-achter naar achter te gaan bij het defenden heb ik echt veel moeite, doordat ik geen hoeken voel. Leuk is het echt niet en begint wel vrij te irriteren. Ik zie geen echte voordelen in bij een square gate tov ocagonal omdat je bij een octagonal het beste heb van beiden: je hebt zowel de hoeken en je kan ook spelen als bij een square gate, met korte en snelle bewegingen...
Ik zou zeggen even goed de topic doorlezen en dan worden er verschillende namen genoemd...

arcadeshop.de
gremlin in de uk

Denk dat arcadeshop.de het snelst is op dit moment, is wel 10 euro verzendkosten.

edit:

Pina zet je DM aan zodat ik je een berichtje kan sturen over een bestelling (kosten delen)

[ Voor 6% gewijzigd door Nohead op 23-06-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
wel ja, heb gekeken op arcadeshop maar vond ze niet. Blijkt dus dat ik de verkeerde zoekterm gebruikte. Wel serieus kut dat het 10 euro verzendingskosten zijn voor zo'n klein plaatje van 5 euro :( 15 euro is dan wel plots veel geld voor zoiets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

PS3 TE is weer te verkijgen op bol.com! Weer er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasman
Is er hier nog iemand die wel interesse heeft om voor zijn SE stick andere art op vinyl afgedrukt te krijgen, neem even contact met me op d.m.v. DM voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reclame voor je site hoort hier niet thuis.

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 02-07-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Net gezien dat de TE weer op voorraad is. Gelijk een bestelling gedaan en bevestigd dat het op voorraad is:

http://www.xboxhome.nl/pr...ment-edition-xbox-360.htm

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt blijkbaar een zeer gelimiteerde stick weer van madcatz in samenwerking met capcom. Alleen is er verder nix bekend erover, op basis van de pic kun je zeggen dat er een iig een versie voor de ps3 komt. Maar verdere info hierover op de EVO tournament die op 13 juli begint.

Afbeeldingslocatie: http://fast1.onesite.com/capcom-unity.com/user/s-kill/0d02f3bde3c4a997d04e9c890a64f41e.jpg?v=158850

Summer Suprise Stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
sinds vandaag mijn octagonal gate in mijn TE stick geplaatst en het is een VERADEMING voor mij om met ryu-klonen te spelen. Het voelt weer aan als vroeger en het is allemaal zeer vloeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu op vakantie voor 3 weken in de States, bij aankomst vorige week gelijk bij Amazon.com de PS3 TE Street Fighter IV FightStick besteld en laten afleveren op mijn vakantieadres >:) .
Gisteren binnengekregen 8) $149,99 en geen verzendkosten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik een goedkope stick kan kopen voor 30 euro ofzo, het is voor me kleine broertje voor zijn xbox360. Ik zag er laatst eeentje hier op de forum voor 25 euro, maar de website die het verkoopt werd geblock door me webbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik kwam net het volgende tegen: http://www.eventhubs.com/...s-switching-pad-joystick/

Misschien handig voor de mensen hier?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

En de eerste images van de "nieuwe" TE stick zijn er ook al : http://www.eventhubs.com/...ew-mad-catz-te-stick-evo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
is de 'oude' TE stick ook (ongeveer) zo groot. Had em eigenlijk wel wat kleiner verwacht, maar mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

gruys7 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 22:12:
[...]

is de 'oude' TE stick ook (ongeveer) zo groot. Had em eigenlijk wel wat kleiner verwacht, maar mij hoor je niet klagen.
Yep, is precies zelfde behuizing alleen is deze volledig wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
bij mediamarkt is de TE edition
120 euro als je om korting vraagt en hij is best groot nu ik hem in het echt zie

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:13:
bij mediamarkt is de TE edition
120 euro als je om korting vraagt en hij is best groot nu ik hem in het echt zie
Korting vragen bij de MM? Kan dat?
Volgens mij hanteren zij toch al de laagste prijs volgens hun formule?
In ieder geval mooie prijs!

[ Voor 0% gewijzigd door Nohead op 02-08-2009 12:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Nohead schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Korting vragen bij de MM? Kan dat?
Volgens hanteren zijn toch al de laagste prijs volgens hun formule?
In ieder geval mooie prijs!
Ja het stomme was ik zat gewoon effe naar die doos te staren en toen vroeg de verkoper of ik interesse had. Ik zeg ja tuurlijk is gaaf ding alleen de prijs is wel hoog. Dus de verkoper zegt effe kijken of ik iets aan de prijs kan doen en toen zei die 120 euro is het laagste wat ik kan gaan. Ze maken dus redelijk wat winst als ze zoveel kunnen zakken met de prijs. Er stonden nog 2 TE voor de ps3 en die zijn al in 1 dag verkocht, dus vond het wel vaag.

Nu maar is gaan leren met een joystick te spelen ipv ps3 controller. Hopelijk gaan de moves me nu iets makkelijker af.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog een goedkope winkel, namelijk voor €100. Het is onze oude vriend Redcoon.nl ;) Hij is wel nu direct leverbaar en niet zoals eerst binnen 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben veel meer een fight-pad persoon maar de mijne is al behoorlijk afgeragd, ik heb er één van madcatz maar heb eigenlijk geen zin om dezelfde weer te kopen. Wat zouden jullie me kunnen aanraden?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

MrVegeta schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:09:
Ik ben veel meer een fight-pad persoon maar de mijne is al behoorlijk afgeragd, ik heb er één van madcatz maar heb eigenlijk geen zin om dezelfde weer te kopen. Wat zouden jullie me kunnen aanraden?
Sega Saturn USB Pad is je beste optie! ;)
Te koop op ebay je hebt hem al zo rond de 15euro incl verzending.
Let wel op dat je de originele pakt van SEGA geen replica's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Gisteren deze aangeschaft:

http://www.bol.com/imgbas.../FC/2/7/4/3/4/2743421.gif

Wil m wel zo spoedig mogelijk gaan modden naar Sanwa spul ;) iemand die mee wil helpen? Aangezien ik echt gigantisch n00b ben als t hierom gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Speedlink schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:42:
Gisteren deze aangeschaft:

http://www.bol.com/imgbas.../FC/2/7/4/3/4/2743421.gif

Wil m wel zo spoedig mogelijk gaan modden naar Sanwa spul ;) iemand die mee wil helpen? Aangezien ik echt gigantisch n00b ben als t hierom gaat :D
Knoppen vervangen is echt heel makkelijk!
Schroef eerst de onderkant van je Joystick open
en dan zou je alles al kunnen zien :D
De knoppen kunnen heel gemakkelijk er uit, dmv 2 klipjes opzij duwen en de knop er uit drukken.
Bedrading van de knoppen is eenvouding los te koppelen door quick connects (niks te solderen!, gewoon er af schuiven)

Wees wel voorzichtig met je standaard buttons, de klips schijnen heel makkelijk af te breken.
Dus doe het pas als je je SANWA spullen binnen hebt.

Joystick is ook niet echt heel moeilijk, google even rond op Madcatz SE MOD en je zult genoeg hits vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Nohead schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:17:
[...]

Bedrading van de knoppen is eenvouding los te koppelen door quick connects (niks te solderen!, gewoon er af schuiven)
En als het het er af schuiven niet lukt..wat bij mij het geval was kan je met een kleine platkop schroevendraaier er iets onder wrikken (met beleid) van links naar rechts..komen ze iets makkelijker los en heb je geen pijn in je vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Nohead schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:50:
[...]

Sega Saturn USB Pad is je beste optie! ;)
Te koop op ebay je hebt hem al zo rond de 15euro incl verzending.
Let wel op dat je de originele pakt van SEGA geen replica's.
Er zijn geen originele meer, allemaal komen van zelfde fabriek in china die rechten heeft gekocht van de joypad. Je voelt aan gewicht dat hij goedkoper is, echte is 40+ euro (vroeger zo rond de 60 gulden).

Maar ze doen het gewoon, alleen goedkopere onderdelen en kunststof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb nu zo een sega gamepad binnen gekregen maar als iik die op me xbox aansluit gebeurd er niets. Op de pc krijg ik wel de melding dat er iets nieuws is aangesloten....

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

MrVegeta schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 19:45:
Ik heb nu zo een sega gamepad binnen gekregen maar als iik die op me xbox aansluit gebeurd er niets. Op de pc krijg ik wel de melding dat er iets nieuws is aangesloten....
Huh volgens mij werken die ook niet op de 360...
PS3 en PC only.

edit:
Eigenlijk zijn ze alleen voor de PC, maar aangezien de PS3 gewoon met USB controllers overweg kan werkt het gewoon. Denk dat je pech hebt

[ Voor 17% gewijzigd door Nohead op 07-08-2009 20:43 . Reden: verpakking gechecked van eigen sega pad ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste