djerror schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:53:
[...]
Square ging voor me gevoel beter..maar heb ook maar een uurtje gespeeld..vroeger kwam ik weleens in de arcadehal naast winkel van sinkel utrecht..en SF2 cabinet in de snackbar *good times*
Waarom ik dit vroeg is vanwege het feit dat europa en amerika octo heeft en een bat, zodoende dat ik een bat heb besteld en octo
Ik was sinds mijn 14de tot aan mijn 22ste elke dag te vinden in de speelhal, MKII, MKIII, Killer Instinct 1 & 2,
SFAII, SFIII, ging zelfs naar rotterdam en almere om vechtspelen te spelen en mensen uit te dagen. Er was 1 hal in Amsterdam (Spielothek) waar ik met moeite binnen kwam vroeger voor mijn 16de maar dat hield mij niet tegen om pakslaag te geven aan alle oudere gasten.
Ben nu 29 en de rollen zijn omgedraaid, ik krijg nu pakslaag van jonge ventjes... maar dat is ook mede de joystick waar ik met verdomd veel moeite in een combo een simpele vuurbal uitknal of een hurricane kick pfffffffffff
Maar ja ook tijdgebrek tegenwoordig, komt met de leeftijd denk ik, dat je nu meer verantwoordelijkheden heb zoals een hyptoheek, partner, kinderen of huisdieren etc etc
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."