Het grote "Show je Apple computer" topic - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 360.007 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyboarder
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 12:35
In theorie kan je er zelfs een hepta-screen setup van maken (macbook + 6 extra scherm), ik denk alleen niet dat de mac dit aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

flyboarder schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:16:
voor een mStand is niet veel plek meer, en een MyBook heb ik al alleen zit die onder mijn bureau verstop evenals een lacie disc en een 13voudige usb-hub.
Hoe heb je 2 beeldschermen aan je Macbook Pro gekregen ? Door middel van een Matrox Triplehead ofzo ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyboarder
  • Laatst online: 06-09 12:35
Zie hier voor de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw hier. Dit is dus m'n setup.

MacBook Pro Early '08
HP 2035 20"
Logitech Z2300 Speakers
Logitech VX Nano
iPod Touch 1st gen 8GB
Apple ramplankje

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/o9iliq.jpg

Zit er nog aan te denken om een nieuw HP scherm te kopen (of iets van een ander merk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:16:

MacBook Pro Early '08
HP 2035 20"
Logitech Z2300 Speakers
Logitech VX Nano
iPod Touch 1st gen 8GB
Apple ramplankje

[afbeelding]

Zit er nog aan te denken om een nieuw HP scherm te kopen (of iets van een ander merk)
Da's geen verkeerde setup, maar dat scherm moet inderdaad wel vervangen worden. Waarschijnlijk vind je het Apple LED Cinema Display te duur (of kan deze niet op een MacBook Pro Early '08 aangesloten worden?). :? Het staat wel het mooist bij het geheel. :9

Je zou eventueel ook nog voor een 20'' Apple Cinema Display kunnen kijken, maar iets van een ander merk (bijv. Samsung) is ook oké. ;)

Je bent trouwens vergeten om je Nokia 6300 op de lijst te zetten. :P

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 06-06-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
LED Cinema Display kan niet op die MacBook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Ja waarom ze nou weer geen DVI op die nieuwe cinema display hebben gedaan :S Ze willen dan vooroplopen 'met een nieuwe, beetje zelf aangepaste, standaard (mini displayport)', maar gooien dan alvast de oude standaard (DVI dus) overboord. Vervolgens rusten ze, of all computers, de Mac mini standaard uit met zowel een DVI- als mini-displayport uitgang :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:16:

MacBook Pro Early '08
HP 2035 20"
Logitech Z2300 Speakers
Logitech VX Nano
iPod Touch 1st gen 8GB
Apple ramplankje

[afbeelding]

Mooi setupje! :9 (Met die mooie 6300!)

Maar ik zie iets wat ik heel snel zou aanpassen, als ik jou was. Je hebt een gedeelte van je voedingskabel nog opgewonden aan de adapter zitten. Dat zou ik afwinden, want dat gaat werken als een spoel, waardoor het zeer warm kan worden en de kabelhuls kan gaan smelten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Maar ik zie iets wat ik heel snel zou aanpassen, als ik jou was. Je hebt een gedeelte van je voedingskabel nog opgewonden aan de adapter zitten. Dat zou ik afwinden, want dat gaat werken als een spoel, waardoor het zeer warm kan worden en de kabelhuls kan gaan smelten.
Dat kan helemaal geen kwaad. Er komt namelijk gelijkstroom uit de adapter. En voor gelijkstroom is een spoel gewoon een kabel.

Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Afbeeldingslocatie: http://img.dev10.nl/IMG_0137.thumb.jpg

Wat je ziet:
- iMac 20" 2.4GHz 2GB
- BenQ 20" LCD scherm
- Logitech X-230
- Lader van iPhone
- Koffiekopje
- Etui
- CD's
- Random Reader

Wat je niet ziet:
- iPhone 3G 16GB Black
- Canon Pixma iP2500

Gisteravond en vannacht m'n iMac meegenomen naar de nacht van het gebed. Er werd gezocht naar een goed scherm omdat we geen beamer tot ons beschikking hadden. Ik heb toen aangeboden om m'n computer te halen en een hoop mensen waren laaiend enthousiast over Front Row samen met de Remote. Een paar hadden zelfs gelijk zoiets van, mijn volgende computer wordt een Mac. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dev10 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:44:
[afbeelding]

Wat je ziet:
- iMac 20" 2.4GHz 2GB
- BenQ 20" LCD scherm
- Logitech X-230
- Lader van iPhone
- Koffiekopje
- Etui
- CD's
- Random Reader

Wat je niet ziet:
- iPhone 3G 16GB Black
- Canon Pixma iP2500

Gisteravond en vannacht m'n iMac meegenomen naar de nacht van het gebed. Er werd gezocht naar een goed scherm omdat we geen beamer tot ons beschikking hadden. Ik heb toen aangeboden om m'n computer te halen en een hoop mensen waren laaiend enthousiast over Front Row samen met de Remote. Een paar hadden zelfs gelijk zoiets van, mijn volgende computer wordt een Mac. :)
Heerlijke iMac, ik heb die ook, maar dan 4GB. Alleen wel jammer van je kabels, kies net zoals ik voor het Wireless Keyboard en Mouse. ;-)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Heerlijke iMac, ik heb die ook, maar dan 4GB. Alleen wel jammer van je kabels, kies net zoals ik voor het Wireless Keyboard en Mouse. ;-)
Dat van die kabels is inderdaad jammer, maar het is op zich niet storend. :) Maar ja, bij zo'n strakke iMac kun je het beste wel 'alles' draadloos hebben. :P Da's natuurlijk wel een persoonlijke keuze die je maakt. ;)

Ik neem waarschijnlijk wel 'alles' draadloos en dan in ieder geval een draadloos toetsenbord. :*) Zo'n draadloze muis heb ik namelijk nog wel (Logitech VX Nano) en voor mij heeft zo'n iMac genoeg USB-poorten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 09-09 15:21
THE_BASE schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Ja, ik weet het. ;) Het is een klein beetje een rommeltje met die kabels, maar op zich vind ik het niet zo heel storend. Ik moet nog een keer een nette kabelgoot en een iPhone Dock halen. Draadloos komt ook nog een keertje, maar toen een jaar geleden m'n PC stuk ging moest ik een nieuwe computer hebben en toen heb ik snel de goedkoopste iMac geselecteerd en toen had ik even heel weinig geld. Als ik m'n rijbewijs heb, ga ik een mooi update setje halen voor m'n Mac: Snow Leopard, Wireless Mighty Mouse en 2GB extra geheugen.

Het toetsenbord weet ik nog niet of ik die draadloos wil hebben. Ik vind het erg jammer dat er geen numeriek gedeelte op zit, gebruik ik redelijk veel, en delete zou ik ook erg jammer vinden als ik die moest missen.

[ Voor 13% gewijzigd door dev10 op 07-06-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
dev10 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:31:
delete zou ik ook erg jammer vinden als ik die moest missen.
Op het Apple Wireless Keyboard zit gewoon een delete toets, hoor! :P Hier is dat duidelijk te zien: http://fersatipkovnica.files.wordpress.com/2009/04/apple-wireless-keyboard-aluminum.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Laatst online: 13:44
syltheboy schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:12:
[...]

Op het Apple Wireless Keyboard zit gewoon een delete toets, hoor! :P Hier is dat duidelijk te zien: http://fersatipkovnica.files.wordpress.com/2009/04/apple-wireless-keyboard-aluminum.jpg
Bedoelt waarschijnlijk backspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
bas r schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Bedoelt waarschijnlijk backspace
Het gekke is dat het Apple Wireless Keyboard hier een backspace toets in plaats van een delete toets heeft: http://store.apple.com/nl/product/MB167N/A :? Ik moet wel zeggen dat ik de backspace toets veel vaker gebruik dan de delete toets, maar zo'n delete toets is vaak ook wel handig. Tja, ik moet er nog even over nadenken of ik het Apple Wired Keyboard met numeriek toetsenblok of het Apple Wireless Keyboard zonder numeriek toetsenblok erbij neem.

[ Voor 44% gewijzigd door syltheboy op 07-06-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
syltheboy schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:12:
[...]

Lekker verwarrend die verschillende layouts. Op dat toetsenbord dat jij laat zien staan dan weer geen symbolen bij bijvoorbeeld de alt/option en shifttoets. Kijk je in je menubalk dan staan er achter sommige commando's de, je raadt het al, symbolen voor de toetsen die je moet indrukken :S Lees je echter weer een manual voor bijvoorbeeld Final Cut Pro dan hebben ze het over de command-toets en dan zit je je op een Nederlands toetsenbord weer suf te zoeken.
syltheboy schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:22:
[...]

Het gekke is dat het Apple Wireless Keyboard hier een backspace toets in plaats van een delete toets heeft: http://store.apple.com/nl/product/MB167N/A :? Ik moet wel zeggen dat ik de backspace toets veel vaker gebruik dan de delete toets, maar zo'n delete toets is vaak ook wel handig. Tja, ik moet er nog even over nadenken of ik het Apple Wired Keyboard met numeriek toetsenblok of het Apple Wireless Keyboard zonder numeriek toetsenblok erbij neem.
Houd er even rekening mee dat je dan ook geen home/end/page up enz... meer hebt. Die toetsen gebruik ik vaak om stukken tekst te selecteren of om door pagina's te scrollen. Er zijn wel toetscombinaties voor, maar dat schijnt niet zo handig te werken (zie één van de reacties in het aluminium Apple keyboard topic)

[ Voor 35% gewijzigd door Dancing_Animal op 07-06-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:28:
[...]

Lekker verwarrend die verschillende layouts. Op dat toetsenbord dat jij laat zien staan dan weer geen symbolen bij bijvoorbeeld de alt/option en shifttoets. Kijk je in je menubalk dan staan er achter sommige commando's de, je raadt het al, symbolen voor de toetsen die je moet indrukken :S Lees je echter weer een manual voor bijvoorbeeld Final Cut Pro dan hebben ze het over de command-toets en dan zit je je op een Nederlands toetsenbord weer suf te zoeken.

[...]

Houd er even rekening mee dat je dan ook geen home/end/page up enz... meer hebt. Die toetsen gebruik ik vaak om stukken tekst te selecteren of om door pagina's te scrollen. Er zijn wel toetscombinaties voor, maar dat schijnt niet zo handig te werken (zie één van de reacties in het aluminium Apple keyboard topic)
Oké, maar zelf ga ik alleen de delete toets missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ahum: ACS FAQ: Waar is de delete-toets op mijn notebook gebleven?

Voor de rest, waar blijven de foto's van Apple computers? Dit is niet echt een topic om te discussiëren over verschillende toetsenbordenlayouts :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/eebad9/P6071313.JPG

iMac 2.8
HK Soundsticks II
WD My Passport Apple Edition
Remote
Wireless mouse
Wired keyboard US (NL versie staat te koop)
Oude HP Printer
Touch Lamp

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Gisteren zijn we verhuisd en het eerste dat we deden toen we over waren was de bureau's (tijdelijk) in de woonkamer neerplempen en de Macs aansluiten. Omdat we maar 1 verdieping verhuisd zijn hebben we nog Internet via het oude adres :+

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSC_2320_2.jpg

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leutscher
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 11:42
Nieuw hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen en een foto van mijn setup posten..

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6rlkx2.jpg

Wat je ziet:
- Mijn splinternieuwe Samsung Syncmaster 2433 24"
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Wireless Mouse
- Logitech Z4-i Speakerset
- Apple Airport
- WD Mybook 500gb
- Niet te vergeten: Macbook (Mid 2008 Model)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2zqyo28.jpg

En op de rest van het bureau staat:
- Een oude casio keyboard
- En verstopt onder het bureau, een zelfbouw windows bak (niet meer in gebruik)

[ Voor 4% gewijzigd door leutscher op 07-06-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:26

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Bij deze ook maar eens een fotootje van mijn Mac:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3593/3610872586_fb953219df.jpg

Wat zie je verder nog:

2x Genelec 8020a monitor speakers;
Logitech V450 muis;
WD 1TB Studio edition;

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leutscher schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:09:
Nieuw hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen en een foto van mijn setup posten..

[afbeelding]

Wat je ziet:
- Mijn splinternieuwe Samsung Syncmaster 2433 24"
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Wireless Mouse
- Logitech Z4-i Speakerset
- Apple Airport
- WD Mybook 500gb
- Niet te vergeten: Macbook (Mid 2008 Model)

[afbeelding]

En op de rest van het bureau staat:
- Een oude casio keyboard
- En verstopt onder het bureau, een zelfbouw windows bak (niet meer in gebruik)
Linkie wallpaper? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
dev10 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:31:
[...]

Ja, ik weet het. ;) Het is een klein beetje een rommeltje met die kabels, maar op zich vind ik het niet zo heel storend. Ik moet nog een keer een nette kabelgoot en een iPhone Dock halen. Draadloos komt ook nog een keertje, maar toen een jaar geleden m'n PC stuk ging moest ik een nieuwe computer hebben en toen heb ik snel de goedkoopste iMac geselecteerd en toen had ik even heel weinig geld. Als ik m'n rijbewijs heb, ga ik een mooi update setje halen voor m'n Mac: Snow Leopard, Wireless Mighty Mouse en 2GB extra geheugen.

Het toetsenbord weet ik nog niet of ik die draadloos wil hebben. Ik vind het erg jammer dat er geen numeriek gedeelte op zit, gebruik ik redelijk veel, en delete zou ik ook erg jammer vinden als ik die moest missen.
Hmm, toen ik mijn iMac kocht eind 2007, een 20" 2,4Ghz, heb ik er gelijk 4GB van gemaakt. Daarna kocht ik AirPort Express, OS X Leopard en iLife '09. Sinds kort heb ik het Wireless Keyboard en Wireless Mouse. Volgende aankoop: OS X Snow Leopard (en misschien toch die MacBook Pro 15''... twijfel!)

Zal snel even een picture plaatsen. :)

Kun je trouwens opstarten met wireless toetsenbord, als je problemen hebt (bv. CMD+C) ingedrukt houden?

[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 09-06-2009 16:46 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leutscher
  • Laatst online: 25-07 11:42
http://interfacelift.com/.../details/1905/bamboo.html

Here you go!
THE_BASE schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:39:
[...]

Hmm, toen ik mijn iMac kocht eind 2007, een 20" 2,4Ghz, heb ik er gelijk 4GB van gemaakt. Daarna kocht ik AirPort Express, OS X Leopard en iLife '09. Sinds kort heb ik het Wireless Keyboard en Wireless Mouse. Volgende aankoop: OS X Snow Leopard (en misschien toch die MacBook Pro 15''... twijfel!)

Zal snel even een picture plaatsen. :)

Kun je trouwens opstarten met wireless toetsenbord, als je problemen hebt (bv. CMD+C) ingedrukt houden?
Jazeker, zodra je een knop indruk op je toetsenbord tijdens het opstarten zie je het lampje op je toetsenbord branden, wat aangeeft dat hij zich koppelt.

[ Voor 60% gewijzigd door leutscher op 09-06-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Net mijn dock binnengekregen voor mijn iPhone 3G. Alles met een aluminium look.

Wat u ziet:
Macbook 13.3" Inch
iPhone 3G met Mirror Screen
iPhone 3G Dock van eBay voor 2 tientjes incl. verzenden. Bij interesse geef ik wel link.
MacAlly High-Speed External Aluminium HDD Enclosure
Logitech Z-5400 digitaal aangesloten op MacBook (Prachtig geluidje:))

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lnzw9e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2e3sbqo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/332m33l.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door rvd50 op 09-06-2009 20:18 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:39

f.h

Wat een onwijs toffe externe hd case!

En verder toffe setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Frank2006 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:01:
Wat een onwijs toffe externe hd case!

En verder toffe setup :)
Dankjewel :) Lang twijfelen hoor, vond hem net te duur. Oude harde schijf had ik nog liggen, dus zonde om die niet meer te gebruiken. Heb er iets van 70 euro incl. verzenden :s voor betaald, maar hij is wel erg mooi _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door rvd50 op 09-06-2009 20:17 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:48
rodian50 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:21:
iPhone 3G Dock van eBay voor 2 tientjes incl. verzenden. Bij interesse geef ik wel link.
Zou je de link willen plaatsen? ben op zoek naar zo'n dock namelijk:P

Verder natuurlijk vette setup!

[ Voor 5% gewijzigd door Robin40 op 09-06-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Robin40 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:34:
[...]

Zou je de link willen plaatsen? ben op zoek naar zo'n dock namelijk:P

Verder natuurlijk vette setup!
U vraagt ;) :
http://cgi.ebay.nl/Dockin...ItemQQptZMP3_Player_Zubehör?hash=item3ca24e02eb&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1399%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A3%7C294%3A50

Na betaling duurt het ongeveer anderhalve week voordat ie er is. Niet erg snel, maar verzendkosten zijn ook laag. Zitten meerdere plastic covers bij die geschikt zijn voor iPod Touch, Nano, Video, Classic etc. :)

[ Voor 8% gewijzigd door rvd50 op 09-06-2009 21:20 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin40
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:48
oke top man hartstikke bedankt! voor deze prijs mag je niet klagen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Robin40 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:36:
oke top man hartstikke bedankt! voor deze prijs mag je niet klagen denk ik :P
Geen probleem :) Vind de originele dock niet zo heel spectaculair en past niet bij de rest. Internet afgespeurd naar een mooi simpel dock zonder poespas en betaalbaar. Kon niks vinden bij de grote merken, dus dan maar op eBay gekeken en gevonden. Het is een namaak van een model van Griffin dat helaas niet meer gemaakt wordt. Alleen dat plastic covertje dat in je dock doet, is wat groter dan de iPhone 3G zelf, maar dat is maar een klein puntje. Hij past er verder prima.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

dubbel, sorry :$

[ Voor 97% gewijzigd door rvd50 op 09-06-2009 21:43 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online

Idd nice die HDD case, die painolak dingen zijn ook niet altijd je-van-het :)

Mijn setup'je;

Afbeeldingslocatie: http://rlkz.com/GoT/mac/macsetup-1.jpg
*iets te wild omgegaan met Lightroom :P
  • MBP 15" 2,66 / 4GB / 320GB 7200rpm / 9400M+9600GT 512MB (maart '09)
  • Griffin Elevator Alu
  • Samsung 215TW 21" S-PVA TFT
  • Sennheiser HD555
  • Logitech Z-2300
  • Logitech MX3000 setje voor PC
  • Mighty mouse, Tobo
  • Wacom Graphire4 XL
Sommige vragen zich misschien af; "Waarom in hemelsnaam de Samsung 21" monitor niet in het midden van het bureau?!" Ben er aan gewend ;)

Wellicht binnenkort nog een upgrade naar een grotere monitor (ACD 24" of 30"?), en uiteraard, dan komt ie wel in het midden. Ik hoopte dat met WWDC'09 er een 30" LED zou worden aangekondigd, maar helaas..

[ Voor 9% gewijzigd door rlkz op 09-06-2009 22:04 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
rlkz schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:00:Wellicht binnenkort nog een upgrade naar een grotere monitor (ACD 24" of 30"?), en uiteraard, dan komt ie wel in het midden. Ik hoopte dat met WWDC'09 er een 30" LED zou worden aangekondigd, maar helaas..
Ja, dat had Apple wel kunnen doen! :P Het 30'' Apple Cinema HD Display past namelijk minder goed bij je MacBook Pro dan het 24'' Apple LED Cinema Display. Maar ja, 24'' is toch eigenlijk ook groot zat?

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 09-06-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:59:
Gisteren zijn we verhuisd en het eerste dat we deden toen we over waren was de bureau's (tijdelijk) in de woonkamer neerplempen en de Macs aansluiten. Omdat we maar 1 verdieping verhuisd zijn hebben we nog Internet via het oude adres :+

[afbeelding]
relaxte kamer met een relaxte setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
syltheboy schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:06:
[...]

Ja, dat had Apple wel kunnen doen! :P Het 30'' Apple Cinema HD Display past namelijk minder goed bij je MacBook Pro dan het 24'' Apple LED Cinema Display. Maar ja, 24'' is toch eigenlijk ook groot zat?
Eigenlijk wel :P

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img=640,480]http:///www.brassie.nl/foto/Picture_setup_tweakers.jpg[/img]
[url]http:///www.brassie.nl/foto/Picture_setup.jpg [/url]
Hierbij mijn setup, sinds twee weken de gelukkige eigenaar van een 24" Imac.
Op het bureau verder een ikea 'muismat', iphone houder, asus netbookje (eee 701).
Links een 19" tft met kabelgoot en 2 setjes kabels (kvm switch) voor de windows pc'tjes die mensen ter reparatie nog weleens langsbrengen. Verder een canon pixma mp 620, starbucks koffie mok, persoonlijke foto en diverse cable locks voor het veilige gevoel.

Wat je niet ziet:
western digital world : 500gb NAS
HP laserjet 2100n
8 ports asus 10/100 switch
toshiba 320gb usb hd
wd 120gb timemachine hd
usb hub, usb numpad, usb cardreader etc..

excuses voor de kwaliteit van de foto (iphone), indien gewenst volgt een betere afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Ben thuis met de omschakeling van Windows PC's naar Macs bezig.. We zijn begonnen met een Mac Mini als mediacenter (verving een Windows Mediacenter). Er komt nog een Macbook pro voor mijn vriendin en een iMac 24" voor mij zelf, maar dat zal pas rond het einde van de maand zijn..

Zo staat het mediacenter er in ieder geval bij: (geen geweldige foto)

Afbeeldingslocatie: http://www.duurtlang.net/wp-content/uploads/2009/06/mac-mini-2009-4_klein.jpg

Mac Mini 2 Ghz 2Gb
2x Western Digital 1 Tb disk
Samsung PS50B650 50" Full HD Plasma

Tot op heden ben ik nog niets tegen gekomen dat te zwaar was voor de mini om af te spelen, dus ik ben dik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a2f9d06cb34d/4a2f9d069cd20-7685d1244476857-post-een-foto-van-je-werkplek-werkplek.thumb.jpg

Wat je wel ziet:
- Apple LED Cinema Display 24"
- Apple Wireless Tobo
- Wacom Bamboo

Wat je niet ziet:
- Unibody MacBook 13" (verstopt rechts)
- Drobo met 4x 750GB
- iPhone 3G (foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:37:
[[url="http:///www.brassie.nl/foto/Picture_setup_tweakers.jpg"]afbeelding[/url]]
[url]http:///www.brassie.nl/foto/Picture_setup.jpg [/url]
Hierbij mijn setup, sinds twee weken de gelukkige eigenaar van een 24" Imac.
Op het bureau verder een ikea 'muismat', iphone houder, asus netbookje (eee 701).
Links een 19" tft met kabelgoot en 2 setjes kabels (kvm switch) voor de windows pc'tjes die mensen ter reparatie nog weleens langsbrengen. Verder een canon pixma mp 620, starbucks koffie mok, persoonlijke foto en diverse cable locks voor het veilige gevoel.

Wat je niet ziet:
western digital world : 500gb NAS
HP laserjet 2100n
8 ports asus 10/100 switch
toshiba 320gb usb hd
wd 120gb timemachine hd
usb hub, usb numpad, usb cardreader etc..

excuses voor de kwaliteit van de foto (iphone), indien gewenst volgt een betere afbeelding.
Sorry, maar volgens mij doe je iets verkeerd. :P De foto is namelijk niet te zien. ;)
Nielsvr schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:44:
[afbeelding]

Wat je wel ziet:
- Apple LED Cinema Display 24"
- Apple Wireless Tobo
- Wacom Bamboo

Wat je niet ziet:
- Unibody MacBook 13" (verstopt rechts)
- Drobo met 4x 750GB
- iPhone 3G (foto)
Waar heb je die wallpaper vandaan? :? Hij is namelijk erg mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Geachte mede appel vriendjes ;)

Ik heb op internet gezien je een mousepad van alluminum kan bestellen de MacPad ofzoiets word hij ook genoemt, natuurlijk voor je muis

http://www.slashgear.com/...oads/2008/11/dsc00885.jpg

http://www.macpadd.com/

Alleen ik heb dus geen creditcard of een paypal etc, en heb ook geen idee hoe dat werkt, en was mijn vraag of iemand me kan pmé om mij of te helpen of samen te bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:38:
Geachte mede appel vriendjes ;)

Ik heb op internet gezien je een mousepad van alluminum kan bestellen de MacPad ofzoiets word hij ook genoemt, natuurlijk voor je muis

http://www.slashgear.com/...oads/2008/11/dsc00885.jpg

http://www.macpadd.com/

Alleen ik heb dus geen creditcard of een paypal etc, en heb ook geen idee hoe dat werkt, en was mijn vraag of iemand me kan pmé om mij of te helpen of samen te bestellen ?
Dat ziet er inderdaad aardig strak uit! ;) Ik weet alleen niet of zo'n muismat van aluminium wel zo handig is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
syltheboy schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:45:
[...]

Dat ziet er inderdaad aardig strak uit! ;) Ik weet alleen niet of zo'n muismat van aluminium wel zo handig is. :P
Heb er nu 1 van glas en die bevalt me ook prima dus denk dat ook wel goed is, aangezien de onderkant met een speciaal spul bewerkt is zodat hij niet schuift of krast, hij zou wss alleen koud aanvoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
syltheboy schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:28:
[...]

Sorry, maar volgens mij doe je iets verkeerd. :P De foto is namelijk niet te zien. ;)

[...]

Waar heb je die wallpaper vandaan? :? Hij is namelijk erg mooi! _/-\o_
clique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Net mijn dock binnengekregen voor mijn iPhone 3G. Alles met een aluminium look.

Wat u ziet:
Macbook 13.3" Inch
iPhone 3G met Mirror Screen
Logitech Z-5400 digitaal aangesloten op MacBook (Prachtig geluidje:))

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Alles supermooi!

Vraagje: is 13" niet wat klein voor dagelijks gebruik? Ik twijfel zelf over de aanschaf van een MacBook Pro 15" en heb nu een iMac 20".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://de-signer.nl/test/foto.JPG

Zo eindelijk ook een foto mijn mij werkplek :)

Wat je ziet:

- MacBook pro 15' (late 2008)
- Apple wireless keyboard US
- Logitech Z4 boxen

Wat je niet ziet:

- Logitech mx revolution muis
- Applesac
- Aiport extreme
- Apple remote

en wat nog gaat komen: Iphone 3GS en misschien Apple 24' led scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo_TGP schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:40:
Ben thuis met de omschakeling van Windows PC's naar Macs bezig.. We zijn begonnen met een Mac Mini als mediacenter (verving een Windows Mediacenter). Er komt nog een Macbook pro voor mijn vriendin en een iMac 24" voor mij zelf, maar dat zal pas rond het einde van de maand zijn..

[afbeelding]

Mac Mini 2 Ghz 2Gb

Tot op heden ben ik nog niets tegen gekomen dat te zwaar was voor de mini om af te spelen, dus ik ben dik tevreden :)
wat is dat voor ongelofelijk bruut mediacenter-programmatje? wil ik ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Laatst online: 17:03

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:19:
[...]

wat is dat voor ongelofelijk bruut mediacenter-programmatje? wil ik ook wel!
PLEX

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat overigens ook op de Apple TV draait :) Erg relaxed.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
rodian50 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:17:
[...]

Dankjewel :) Lang twijfelen hoor, vond hem net te duur. Oude harde schijf had ik nog liggen, dus zonde om die niet meer te gebruiken. Heb er iets van 70 euro incl. verzenden :s voor betaald, maar hij is wel erg mooi _/-\o_
Waar heb je em vandaan? Op de site staat dat hij 130$ kost en nog niet verkrijgbaar is?

Nvm..

[ Voor 3% gewijzigd door Utopist op 11-06-2009 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-06 21:24
Als eerste onze werkkamer:

Afbeeldingslocatie: http://personal.bqlabs.nl/quintin/Bureau/thumb-IMG_1338.jpg

De linkerkant van het bureau is van m'n gf:

- iMac 20", 2.0Ghz, 2GB, 250GB
- Spire externe usb harddisk behuizing met haar oude Windows C-drive erin.
- Apple keyboard
- Logitech MX400 Laser muis

In het midden staat een klein Dynavox versterkertje voor de speakers die buiten beeld aan de muur hangen en een extra Panasonic DECT handset van de huistelefoon.

De rechterkant van het bureau is van mij:

- Mac Pro 8 Core, basis config.
- BENQ FP231W Q23W3 Monitor
- Apple muis en keyboard
- Wacom Intuos3 A5 Wide
- BlackBerry Bold
- Nokia e90
- Nokia e51
- MSI Megabook 12" hackintosh (1.83Ghz, 2GB, 120GB), dezewordt in de loop van de zomer vervangen door een mbpro
- Onder de MSI staat een Wengé en Purple Heart-houten laptop standaard, zelfgemaakt.
- Aeron stoel, maat C.
- Extra telefoonbatterijen
- CF kaartjes
- Victorinox Cybertool zakmes

Op de plank boven mijn monitor:
- Dymo LabelWriter 310
- Canon CanoScan LiDE 60

Verder nog 2 bijna identieke burealampen.

Buiten beeld:

- Een heleboel rotzooi
- NetGear GS108T Smart Gigabit Switch
- Mijn horlogeverzameling
- De bureaustoel van m'n vriendin
- Zelfbouw luidsprekers

In onze woonkamer:

Afbeeldingslocatie: http://personal.bqlabs.nl/quintin/Bureau/thumb-IMG_1337.jpg

Rechts zie je een stukje van de door mij zelf gebouwde boekenkast.

In de eveneens door mij gebouwde TV-kast staan:

- Harman Kardon AVR2550 Receiver
- Harman Kardon DVD25 DVD speler
- Humax DTV ontvanger van Ziggo
- Mac Mini (oud model, 2.0Ghz, 4GB)
- Apple bluetooth keyboard en Mighty Mouse
- Logitech Harmony One
- Infinity Alpha center luidspreker

Bovenop de TV-kast staat:

- Samsung LE32M51B LCD TV.

Naast de TV-kast staan:

- Infinity Alpha 30 luidsprekers
- Infinity Alpha Sub

Achter de schuifdeur onderin de boekenkast staat:

HP OfficeJet Pro K5400DN

Buiten beeld staat nog de Asus EEE PC 1000H netbook van m'n vriendin.

[ Voor 4% gewijzigd door Quinny op 11-06-2009 11:47 . Reden: Spullen vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Laatst online: 17:03

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

je infinity speakers zijn ook wel het vermelden waard hoor ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-06 21:24
Nerpissad schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:15:
je infinity speakers zijn ook wel het vermelden waard hoor ;)
Zo dan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:02
Ennn de laatste aanwinst:

Macbook Pro 13"

Nu nog de 2gb 2.26 versie.
4GB DDR3 en een Intel X25-M SSD drive staan in bestelling.

Naast mijn oude Macbook 13"
2GB

Afbeeldingslocatie: http://fotos.beekmannen.nl/cache/Robert/Got/11965188.jpg_595.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door messi op 11-06-2009 18:48 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe ga je die SSD er inzetten? Je kan toch niet meer bij de HD doordat ie niet meer open kan?

Btw, is dit de eerste op GOT een 13" Pro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:02
ronwiel schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:38:
Hoe ga je die SSD er inzetten? Je kan toch niet meer bij de HD doordat ie niet meer open kan?

Er zitten 8 schoefjes aan de onderkant, dus open kan ie zeker :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Je foto doet het niet hier. Kan je deze niet op een fatsoenlijke hosting zetten? :)

Hij doet het. Ziet er goed uit zo een 13". Ben aan het twijfelen of een nieuwe MBP 15" of een 13". Maar ivm programmeren is wat meer ruimte wel fijn :)

[ Voor 49% gewijzigd door DeluxZ op 11-06-2009 18:50 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Neo_TGP schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:40:

[afbeelding]

Mac Mini 2 Ghz 2Gb

Is die achtergrond van het progje zelf of.....
Zo niet zou ik dan de linkje ernaartoe mogen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:33
Hier is mijn setup:

Afbeeldingslocatie: http://cobox76.be/setupklein.jpg
Klik voor grote versie

Wat je ziet:
- Macbook 13 inch late 2008 2,0 Ghz met een WD7200 320 GB, deze word vervangen door de nieuwe macbook pro 13 inch 2,53.
- Samsung Syncmaster 2223nw monitor
- Logic Studio 8
- Apple keyboard
- Tascam US122 geluidskaart
- Event Monitoren
- Yamaha P-85 Digitale piano
- M-Audio keystation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

THE_BASE schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:47:
[...]

Alles supermooi!

Vraagje: is 13" niet wat klein voor dagelijks gebruik? Ik twijfel zelf over de aanschaf van een MacBook Pro 15" en heb nu een iMac 20".
Daar heb je gelijk in. Voor dagelijks gebruik is 13" inderdaad wat aan de kleine kant. Ik neem mijn MacBook ook maar heel af en toe ergens mee naartoe. Ben van plan binnenkort ff te kijken in de AppleStore naar de 15" en dan misschien deze te koop zetten en de 15" halen :)

@ Nielsvr: Wat een scherm zeg jezus :9~ :9~

[ Voor 4% gewijzigd door rvd50 op 11-06-2009 20:36 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
rodian50 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:34:
[...]

Daar heb je gelijk in. Voor dagelijks gebruik is 13" inderdaad wat aan de kleine kant. Ik neem mijn MacBook ook maar heel af en toe ergens mee naartoe. Ben van plan binnenkort ff te kijken in de AppleStore naar de 15" en dan misschien deze te koop zetten en de 15" halen :)

@ Nielsvr: Wat een scherm zeg jezus :9~ :9~
Kun je niet beter voor een Apple LED Cinema Display + Apple Wireless Keyboard en Mighty Mouse gaan en je 13" unibody MacBook gewoon houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronwiel schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:38:

Heel simpel: de handleiding die erbij zit volgen, daarin staat precies hoe het moet (10 schroefjes weghalen, een of ander balkje bij de hdd weghalen, hdd wegtillen, stekker eruit halen, hdd er helemaal uit en de 4 schroeven overzetten op nieuwe hdd en dan alles weer terugzetten :)). Idem voor geheugen wisselen. Mooie plaatjes hiervan zijn weer bij ifixit.com te vinden trouwens.

Maar wat een enorm verschil met die oude witte MacBook, erg mooi apparaat zo!

[ Voor 6% gewijzigd door ppl op 11-06-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

syltheboy schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:23:
[...]

Kun je niet beter voor een Apple LED Cinema Display + Apple Wireless Keyboard en Mighty Mouse gaan en je 13" unibody MacBook gewoon houden? ;)
Ik had eerst een Samsung 205BW op me Mac aangesloten, maar ik vond dat geen handig systeem samen. Ik wil gewoon 1 apparaat hebben :) Alhoewel dat Cinema Display echt geyl is, is het een stuk duurder dan dat ik wat geld bij leg voor een 15" MacBook. Maar voor het zover is (vakantie e.d)....;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
rodian50 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:19:
[...]

Ik had eerst een Samsung 205BW op me Mac aangesloten, maar ik vond dat geen handig systeem samen. Ik wil gewoon 1 apparaat hebben :) Alhoewel dat Cinema Display echt geyl is, is het een stuk duurder dan dat ik wat geld bij leg voor een 15" MacBook. Maar voor het zover is (vakantie e.d)....;)
Voor op schoot is 13" prima, toch? :) Ik kan begrijpen dat als je zo'n 13" op je bureau zet en dan erachter gaat werken, dat je geen goede houding hebt en de letters te klein zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
@syltheboy: een beetje slowchat mag, maar dit topic is natuurlijk bedoeld om pics te delen. Kortom, post hier pas weer als je mooie pics hebt van je iMac ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:50:
@syltheboy: een beetje slowchat mag, maar dit topic is natuurlijk bedoeld om pics te delen. Kortom, post hier pas weer als je mooie pics hebt van je iMac ;)
Ja, da's prima! :P Reacties mogen wel, toch? :) Het moet dan natuurlijk niet uit de hand lopen, want het gaat hoofdzakelijk over het posten van je setup. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
syltheboy schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:55:
[...]

Ja, da's prima! :P Reacties mogen wel, toch? :) Het moet dan natuurlijk niet uit de hand lopen, want het gaat hoofdzakelijk over het posten van je setup. ;)
Inderdaad :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Laatst online: 10-09 17:55
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/263ioeo.jpg

iMac 2,16GHz C2D 2GB
MacBook late '08 2GHz
iPhone 3G 16Gb

En mijn nieuwe aanwinst:
QNAP TS119 met 1TB voor Time Machine en Squeezebox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
JottemJ schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:21:
[afbeelding]

iMac 2,16GHz C2D 2GB
MacBook late '08 2GHz
iPhone 3G 16Gb

En mijn nieuwe aanwinst:
QNAP TS119 met 1TB voor Time Machine en Squeezebox!
Nice! :*) Die witte iMac past een stuk beter bij het Apple toetsenbord dan de zilveren iMac. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zo dan maar

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/MacLight.jpg

Nov 2008 MBP 15,4" doing what it does best: working. Lichttafel op voorgrond, Mac als muziekspeler bij een kleine productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Laatst online: 15:35

Albi The Dragon

get your hand off my tail

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:14:
[afbeelding]

Wat je niet ziet:

- Logitech mx revolution muis
- Applesac
- Aiport extreme
- Apple remote
Mag ik even vragen hoe je die Applesac hier gekregen hebt? Ben zeer geinteresseerd, maar tijdens mn bestelling zag ik dat de verzendingskosten vanuit US naar hier net zoveel waren als de kostprijs van de Applesac... :(

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Albi The Dragon schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:44:
[...]

Mag ik even vragen hoe je die Applesac hier gekregen hebt? Ben zeer geinteresseerd, maar tijdens mn bestelling zag ik dat de verzendingskosten vanuit US naar hier net zoveel waren als de kostprijs van de Applesac... :(
Ik had het ervoor over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07

s3n

(jarig!)
Hier heb je ze ook: www.mygearstore.com.
Deze kwam voorbij in een review op YouTube. Daar is de applesac goedkoper, en je kan al laten bezorgen vanaf 10 dollar.

Ik weet alleen niet of het goed gaat, ik heb nl. vandaag pas mijn bestelling gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Hier in Maastricht liggen ze gewoon in de winkel (Ivizi), ergens in de 30 euro heb ik er voor betaald dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

het begint ergens op te lijken... het is nog niet af.. maar ik voel me al thuis!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yMfoklxH6vl7W8GWwBPzxlsE/full.jpg

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Decon Frost schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:17:
het begint ergens op te lijken... het is nog niet af.. maar ik voel me al thuis!

[afbeelding]
Mag ik vragen waarom je je scherm zo hebt staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Laatst online: 12-08 00:24
zodat ie achterover kan leunen in zijn stoel en dan kan xboxen(zie een xbox controller)?

daarnaast is het misschien handig om even wat specs te vermelden, want we zien zo weing apple spul staan... :P

[ Voor 39% gewijzigd door steffex op 12-06-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die heb ik gewoon via Applesac zelf besteld, maar samen met meerdere mensen dus hebben we de verzendkosten gedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:25

[afbeelding]
Gaaf, is dat een echte Milk of een replica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi bureau! Zelfbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Een pagina terug stond er nog een 21" Samsung, maar die heeft sinds vandaag plaats gemaakt voor een 24" ACD :D

Afbeeldingslocatie: http://rlkz.com/GoT/mac/macsetup-2.jpg

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rlkz schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:03:
Een pagina terug stond er nog een 21" Samsung, maar die heeft sinds vandaag plaats gemaakt voor een 24" ACD :D

[afbeelding]
Mooi hoor xD

Dankzij een mede tweaker komt binnenkort me MacPadd binnen en me iphone + Xstand :D
zou ook maar is wat gaan schieten binnenkort, en dan langzaam sparen voor me 30" ACD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:42:
Zo dan maar

[afbeelding]

Nov 2008 MBP 15,4" doing what it does best: working. Lichttafel op voorgrond, Mac als muziekspeler bij een kleine productie.
Wat voor lichtafel is dat ookalweer? CLS ofzo toch?

Op school hebben we ook zo'n ding liggen, k heb altijd ruzie met dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Nee een TTL Spring V2. Valt bijna geen ruzie mee te maken, supersimpel apparaat en bruikbaar genoeg, zelfs voor theaterprodukties (onder de 48 kringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

Passenger schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:50:
[...]
Gaaf, is dat een echte Milk of een replica?
:) Nee dit is niet de echte MILK (www.MILK.dk) Ik heb hem na proberen te maken, met wat aanpassingen.
Vooraan in het midden zit een 3.5" audio jack.. vor de headphone. De pillaar is dubbel zo dik als bij MILK, want dan kunnen alle kabels erdoorheen. het blad bestaad namelijk uit 2 delen, en kun je helemaal open klappen. Zo gaan de kabels van alles dus "tussen" het blad door naar de poot, en dan komen ze bij de PC.

Kost je een week werken, maar scheelt veel geld, (wat kost een MILK?.. ga het vragen en je valt om"

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k9sjiJVdcapxxLAWdMidE1LC/thumb.jpg

toaatltje

Ik heb een oude MAC Pro die gestuiterd was, omgebouwd in de LianLi. En die staat er nu dus naast.
Verder nog een Apple Wired Keyboard, en een BT MightyMouse
Een Ipod Touch Gen1 8gb, met Dock.

De kamer is nog niet helemaal klaar... vooral de stoel moet nog vervangen worden. en er moet nog veel geschilderd worden... (ik ben meer van het bouwen, en niet van het schilderen.) Maar Als ik nu achteroverleun, en op het 2e (speciale Itunes Scherm) door de albumflow aan het bladeren ben, met een goed glas wijn.... Ja... we zijn er bijna...

(ow en het aquarium in je bureau zoals milk dat heeft... ies niet echt makkelijk.... Dan dendert er vaak water uit bij het verversen.. over je pc oid... Dus ik heb er maar een los aqua naast gezet, met ook weer een eigen meubel. Moet ook nog half geschilderd worden. )

[ Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 14-06-2009 16:26 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decon Frost schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:20:
[...]

[...]

:) Nee dit is niet de echte MILK (www.MILK.dk) Ik heb hem na proberen te maken, met wat aanpassingen.
Vooraan in het midden zit een 3.5" audio jack.. vor de headphone. De pillaar is dubbel zo dik als bij MILK, want dan kunnen alle kabels erdoorheen. het blad bestaad namelijk uit 2 delen, en kun je helemaal open klappen. Zo gaan de kabels van alles dus "tussen" het blad door naar de poot, en dan komen ze bij de PC.

Kost je een week werken, maar scheelt veel geld, (wat kost een MILK?.. ga het vragen en je valt om"

[foto 1]

[foto 2]

Ik heb een oude MAC Pro die gestuiterd was, omgebouwd in de LianLi. En die staat er nu dus naast.
Verder nog een Apple Wired Keyboard, en een BT MightyMouse
Een Ipod Touch Gen1 8gb, met Dock.

.... etc
Zou je iets meer kunnen vertellen/laten zien over de manier waarop je dit bureau gemaakt hebt, ik zit hier ook al een tijdje over te denken maar ik twijfel nog over de materiaal keuze en de manier van het bevestigen van de losse plaat delen. Waar heb je trouwens die voet gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:02:
[...]

Zou je iets meer kunnen vertellen/laten zien over de manier waarop je dit bureau gemaakt hebt, ik zit hier ook al een tijdje over te denken maar ik twijfel nog over de materiaal keuze en de manier van het bevestigen van de losse plaat delen.
Daar ben ik ook érg benieuwd naar! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Afbeeldingslocatie: http://www.thomasgaastra.nl/images/werkplek.jpg

Wat je ziet:

Macbook Pro 15", early 2009
Apple Cinema Display 24"
Apple ramplankje + Apple mighty muis
Ipod classic 80gb + oordopjes

Wat je niet ziet :

Apple Timecapsule 500gb
Nikon D90 + 50mm 1.8D (foto mee gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:07:
Nee een TTL Spring V2. Valt bijna geen ruzie mee te maken, supersimpel apparaat en bruikbaar genoeg, zelfs voor theaterprodukties (onder de 48 kringen).
Oja, klopt, spring V2...

Nja, leuke is, ik weet uit elke lichttafel signaal te krijgen, behalve uit dat ding. (komt misschien omdat die tafel op school best wel foktop is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:53

Chrisjuh_15

Facta non verba

Silva schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:59:
[afbeelding]

Wat je ziet:

Macbook Pro 15", early 2009
Apple Cinema Display 24"
Apple ramplankje + Apple mighty muis
Ipod classic 80gb + oordopjes

Wat je niet ziet :

Apple Timecapsule 500gb
Nikon D90 + 50mm 1.8D (foto mee gemaakt)
Lekker clean:) Denk je nog over een draadloos keyboard? Dat zou het helemaal afmaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:28:
[...]

Lekker clean:) Denk je nog over een draadloos keyboard? Dat zou het helemaal afmaken! :)
Misschien dat hij het numpad niet kan missen? :? Zo'n kabel is inderdaad best storend, maar sommigen kunnen gewoon niet zonder het numpad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Chrisjuh_15 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:28:
[...]

Zoals de post hierboven al aangeeft, heb de numpad echt nodig :) Heb alleen een notebook stand nog op me lijstje staan om het echt af te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Silva schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:54:
[...]

Zoals de post hierboven al aangeeft, heb de numpad echt nodig :) Heb alleen een notebook stand nog op me lijstje staan om het echt af te maken..
Ga je voor de mStand van Rain Design? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:52
Ik zal mijn set-up dan ook maar eens posten na een lange tijd alleen maar kijken ;)

Afbeeldingslocatie: http://i195.photobucket.com/albums/z67/FoxLenny/Site/Zooi/DSC05293-1.jpg

Onder andere te zien:
Macbook (late 2006), 2.0 Ghz Core 2 Duo, 4 GB ram, 320 GB 7200 RPM HD
Razer Pro Solutions muis/muismat
Apple toetsenbord
Iiyama Prolite B2409HDS
Logitech Z2300
iPod Video U2
WD 1 TB externe hd

[ Voor 22% gewijzigd door FoxLenny op 15-06-2009 21:26 . Reden: link fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08

[afbeelding]
Wooooooow, dat ik van alle plekken op de wereld jouw tegen kom op het apple forum van tweakers. Je bent toch geswitched :P. Ken je me nog, ik ben peter van de helpdesk stage bij ultimit:P. Je bureau is echt prachtig geworden man.

Vertel is wat specs van je apple. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoxLenny schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:50:
Ik zal mijn set-up dan ook maar eens posten na een lange tijd alleen maar kijken ;)

[afbeelding]

Onder andere te zien:
Macbook (late 2006), 2.0 Ghz Core 2 Duo, 4 GB ram, 320 GB 7200 RPM HD
Razer Pro Solutions muis/muismat
Apple toetsenbord
Iiyama Prolite B2409HDS
Logitech Z2300
iPod Video U2
WD 1 TB externe hd
Als ik eerst naar de Fokke & Sukke kalender op jouw foto en dan naar rechts kijk zie ik hetzelfde plaatje :D
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.