Het grote "Show je Apple computer" topic - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 360.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anti-XP schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:47:
[...]

Ik hoop voor je dat je niet dezelfde problemen krijgt als ik met m'n MacBook en dat geheugen. Gelukkig is Kingston makkelijk met het replacen, maar je bent toch weer een aantal dagen verder. (zie dit subforum voor een topic over die problemen)
Ik had exact dat geheugen. ;) Nu 3 kitjes verder staat mijn MacBook bij MacHouse Woerden. Daar gaven ze aan dat ze door alle problemen volledig gestopt zijn met het leveren van Kinston geheugen... :P

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 23:42
webraiderweb schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:20:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Sinds de zaterdag ben ook in het bezit van mijn eigen iMac.

Wat u ziet:
  • iMac 20" (2,66Ghz - 4GB 1067Ghz)
  • Logitech G5
  • iPhone 8GB
  • Logitech Z5500
  • Playstation 3 (120GB HD)
  • Telenet Digital TV HD Digicorder
Wat u niet ziet:
  • MobileMe
  • Apple Remote
  • Een hoop andere zooi...
Hoe werkt die G5 muis op je imac? Alles zonder problemen?

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webraiderweb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 15:53
RobertJRB schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:48:
[...]

Hoe werkt die G5 muis op je imac? Alles zonder problemen?
Jaa, ben er wel redelijk tevreden over. De knopjes voor de gevoelighied, en zijdelinks scrollen nzo werken allemaal, maar ik krijg enkel de navigeer knoppen (normaal vorige/volgende) maar niet aan de praat. (mss iemand die hier een oplossing voor weet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Daar heb je third party software als USB Overdrive of Steermouse voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen! :D

Bij deze nog een keer mijn setupje met opgeruimt bureau etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.appledeveloper.nl/tweakers/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.appledeveloper.nl/tweakers/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.appledeveloper.nl/tweakers/3.JPG

Macbook 2,1GHz Core 2 Duo - 2,5GB, 320GB, X3100
Logitech Z4 (nieuw)
iPhone 3G Dock (iPhone is weg voor reparatie :()
Apple Aluminium Toetsenbord + Machtige Muis
22" Asus VW220T Widescreen 1680x1050 + Muurbeugel
Apple Remote
MSI Wind U100 Hackintosh Netbook - Atom 1,6GHz - 2GB, 160GB, GMA950
Logitech VX Revolution Laser Muis
Canon MX310 ALL-IN-ONE printer/scanner/fax
160GB 2,5" MSI Externe HDD
O-)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 12:32 . Reden: externe schijf vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen MX Revolution maar een VX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:50:
Dat is geen MX Revolution maar een VX!
Dat is het inderdaad O-) . Ik twijfelde gister al bij het plaatsen, maar kon het zo snel niet vinden. Op de muis stond het ook niet..

maar thnx! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 17:03

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:26:
Bij deze even mijn werkplekje O-)

[afbeelding]

Wat je ziet:

Macbook 2.1GHz, 2.5GB DDR2, 320GB HDD, GMA X3100 & Custom Apple Logo!! http://www.icolours.ca
heb je de insert of de sticker variant voor het custom logo gebruikt? ik ben er in principe ook geïnteresseerd in, maar a.h.v. die how-to video zie ik het persoonlijk niet zitten om m'n scherm uit elkaar te halen.
was het een beetje te doen (indien je de inserts hebt gebruikt natuurlijk)?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:36

Shrien

frequent snoozer

Nerpissad schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:08:
[...]

heb je de insert of de sticker variant voor het custom logo gebruikt? ik ben er in principe ook geïnteresseerd in, maar a.h.v. die how-to video zie ik het persoonlijk niet zitten om m'n scherm uit elkaar te halen.
Ik vond het iig een rot werkje, als je een 13,3" witte Macbook hebt moet je het witte van je appeltje afschuren, dat is erg tijdrovend.
Het resultaat was wel kicke though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrien schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:48:
[...]

Ik vond het iig een rot werkje, als je een 13,3" witte Macbook hebt moet je het witte van je appeltje afschuren, dat is erg tijdrovend.
Het resultaat was wel kicke though.
Of als je handig bent, vrees je er 1mm vanaf. 1min werk ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:05:
[...]

Of als je handig bent, vrees je er 1mm vanaf. 1min werk ofzo :9
nou, ik ben dus niet erg handig ;). is het überhaupt dan wel aan te raden dit zelf te doen? ik bedoel, ik kan best wel een how-to video volgen, maar zijn de risico's niet al te groot?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is eigenlijk maar een klein klusje O-). Als je de witte lijst van circa 1 a 2 mm hebt losgewipt aan de voorkant van het scherm, dan is het slechts een kwestie van 12 schroefjes ofzo los te schroeven en dan kun je het scherm naar voren leggen. Dus je hoeft verders niks los te halen e.d. Vervolgens kun je het logo zeer makkelijk eruit drukken. Het schuren heb ik ook z.g.a. geen tijd aan besteedt. Ik heb de witte verf eraf gehaalt met zo'n tafelkrabber. Dat gaat ook zeer goed, en dan bespaar je de kosten op schuurpapier en scheelt gewoon veel werk :P ik ben ook niet echt een jongen met geduld. Al met al ben je zo'n 30min kwijt. Als ik het nu nog een keer zou doen dan lukt het misschien wel in 15 - 20min. :P overige vragen laat maar weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb de insert gebruikt btw ;) Dat geeft een mooier origineel effect dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:17:
[...]

Het is eigenlijk maar een klein klusje O-). Als je de witte lijst van circa 1 a 2 mm hebt losgewipt aan de voorkant van het scherm, dan is het slechts een kwestie van 12 schroefjes ofzo los te schroeven en dan kun je het scherm naar voren leggen. Dus je hoeft verders niks los te halen e.d. Vervolgens kun je het logo zeer makkelijk eruit drukken. Het schuren heb ik ook z.g.a. geen tijd aan besteedt. Ik heb de witte verf eraf gehaalt met zo'n tafelkrabber. Dat gaat ook zeer goed, en dan bespaar je de kosten op schuurpapier en scheelt gewoon veel werk :P ik ben ook niet echt een jongen met geduld. Al met al ben je zo'n 30min kwijt. Als ik het nu nog een keer zou doen dan lukt het misschien wel in 15 - 20min. :P overige vragen laat maar weten ;)
thanks man. ik ga die inserts nu bestellen en ik pm je tegen de tijd dat ze binnen zijn wel even voor wat praktische tips ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerpissad schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:20:
[...]

thanks man. ik ga die inserts nu bestellen en ik pm je tegen de tijd dat ze binnen zijn wel even voor wat praktische tips ;)
Ja tuurlijk! Duurt ongeveer 5 tot 7 dagen voor je ze binnen hebt. Mij bij was het 5 of 6 dagen. Ben Benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat u ziet:
  • Logitech G5
  • iPhone 8GB
  • Logitech Z5500
Wat u niet ziet:
  • MobileMe
  • Apple Remote
Welke wallpaper is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet toevallig dat het deze wallpaper is O-)
http://interfacelift.com/...s/1838/motion_senses.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dank je wel, kan ik m'n macbook weer een beetje opknappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:03:
[afbeelding]
Fris geverfd en nieuwe meubeltjes
- MacBook (unibody) 2.0 Ghz met 4GB geheugen
- Acer Al1916 voor spreadsheet enz
- La Fonera en andere draadloze router (morgen komt Ziggo internet instaleren en das niet draadloos...)
- Coca-Cola
- Buste
- Buddha
wat heb je voor bureau-constructie als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39

Wat u ziet:
  • Logitech G5
  • iPhone 8GB
  • Logitech Z5500
Wat u niet ziet:
  • MobileMe
  • Apple Remote
Niet flauw bedoeld maar 1067Ghz is best een hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webraiderweb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 15:53
arieman007 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:34:
[...]

Niet flauw bedoeld maar 1067Ghz is best een hoop...
Wat één letter toch een wereld van verschil kan maken :-D

Het is bij deze aangepast, mij excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/2410/sjac10.jpg

Rechter iMac nieuw, inclusief doos!
(1GHz/256MB/80GB/Combo)

moet nog worden gepimpt (carbron copier is nu bezig)

Linker iMac
(1GHz/1GB/80GB/Airport/Super)

Verder:
MacBook White
(2.4GHz/2GB/320GB/Airport/bluetooth/Super)
Cube
(450/512/40/DVD)

ipod mini
ipod nano 1G

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nice, maar waarom 2x een imac G4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn MBP in z'n omgeving. Speciaal voor de foto NIET opgeruimd :+

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/35bb79z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/20zelus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/ferryjoosten/100198/Afbeelding-201_2/web.jpg?ver=12412630260001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/ferryjoosten/100198/Afbeelding-202_2.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12412630310001

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/ferryjoosten/100198/Afbeelding-203/web.jpg?ver=12412630280001

Eerst had ik een Alu iMac, compleet gemaakt met een MacBook Alu Unibody (13") en die heb ik in april omgeruild (verkocht) voor een MacBook Pro 15" Unibody.

Vandaag mn setup compleet gemaakt met een mStand van Raindesign, extern USB hubje van Belkin en een extern toetsenbord van Apple uiteraard.

De Bose Companion 5 doet uiterst goed z'n werk als het op muziek aankomt en mn trouwe iPhone3G hoort er uiteraard ook bij!

Het enige wat niet op de foto staat is mn Airport Extreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:25:
[afbeelding]

(1GHz/256MB/80GB/Combo)

moet nog worden gepimpt (carbron copier is nu bezig)

Linker iMac
(1GHz/1GB/80GB/Airport/Super)

Verder:
MacBook White
(2.4GHz/2GB/320GB/Airport/bluetooth/Super)
Cube
(450/512/40/DVD)

ipod mini
ipod nano 1G
Je moet een programmatje gebruiken dat Teleport heet. Dan kan je met een toetsenbord en muis die twee G4's besturen, Ik gebruik het tussen mijn G5 en Macbook en het werk net alsof je gewoon aan het dualscreenen bent. Het is echt een buitengewoon handig programmatje en een stuk gebruikers vriendelijk als synergy.

Ziet er trouwens vet gaaf uit die 2 G4's naast elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:08

Chrisjuh_15

Facta non verba

Spinvis schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:30:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerst had ik een Alu iMac, compleet gemaakt met een MacBook Alu Unibody (13") en die heb ik in april omgeruild (verkocht) voor een MacBook Pro 15" Unibody.

Vandaag mn setup compleet gemaakt met een mStand van Raindesign, extern USB hubje van Belkin en een extern toetsenbord van Apple uiteraard.

De Bose Companion 5 doet uiterst goed z'n werk als het op muziek aankomt en mn trouwe iPhone3G hoort er uiteraard ook bij!

Ziet er erg tof uit! Strakke set-up! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 02-05-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:25:
[afbeelding]

(1GHz/256MB/80GB/Combo)
Hoe kom je aan zo'n nieuwe iMac? Deze worden niet meer verkocht sinds 2006 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:43:
[...]

Je moet een programmatje gebruiken dat Teleport heet. Dan kan je met een toetsenbord en muis die twee G4's besturen, Ik gebruik het tussen mijn G5 en Macbook en het werk net alsof je gewoon aan het dualscreenen bent. Het is echt een buitengewoon handig programmatje en een stuk gebruikers vriendelijk als synergy.
Groot verschil tussen teleport en synergy is dat synergy werkt en teleport het heel soms doet maar meestal niet. Gebruiksvriendelijk is teleport ook absoluut niet: er is namelijk geen enkele documentatie die erbij zit. Pas als je op het forum een beetje rondneust en in het FAQ subforum kijkt wordt je enigszins wijs wat het doet echter is 90% van de opties die het heeft niet gedocumenteerd. Bij synergy is er daarentegen genoeg documentatie en zijn er zat howto's die je kunt volgen. De kans dat je synergy snel en makkelijk aan de praat krijgt is vele malen groter dan met teleport -> synergy is dus stukken gebruiksvriendelijker.

Is het allemaal nodig? Nee, want in OSX kun je gewoon screensharing en/of remote login aanzetten waarna je middels een andere machine (win/lin/mac) de betreffende machine kunt overnemen qua scherm en/of er middels ssh op inloggen. Als je voor gebruiksvriendelijk wil gaan lijkt mij dit de beste weg.
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:13:
[...]

Voor de huis-tuin-bureau gebruiker moet het mogelijk zijn om het programmatje te installeren en ermee aan de gang te kunnen. Teleport wijst zichzelf, Synergy daarentegen moet je induiken dmv how-to's op te zoeken.
Teleport wijst zich absoluut niet vanzelf, dat doen de meeste programma's niet. Goede documentatie meeleveren is ook iets wat onder gebruiksvriendelijkheid hoort. Bij teleport krijg je de software en hoe het allemaal werkt moet je zelf maar uitvinden en opsnorren op internet. Bij synergy krijg je tenminste documentatie die je kunt doornemen. Je verwisselt in deze dus teleport en synergy met elkaar. Teleport is de tool waar je alles zelf moet opsnorren, bij synergy krijg je het er gewoon bij.

Daarnaast heb je ook niets aan een programmaatje als die gewoon in 9 van de 10 gevallen op geen enkele wijze werkt.
Ik ben het helemaal met je eens dat Synergy veel uitgebreider en stabieler is, maar voor een gewone gebuiker die alleen maar een muis en toetsenbord wilt delen, is teleport wel een stuk makelijker omdat het simpel weg meteen werkt zonder gebruik te maken van enige documentatie.
Je hebt altijd wel iets van uitleg nodig wat het programma is en doet, je kunt nooit zonder documentatie hoe duidelijk iets ook is. Met name als het niet werkt of wanneer je van terminologie gebruik maakt die in eerste instantie niet veel zegt (zoals bij teleport duidelijk het geval is).
ik gebruik teleport nu ongeveer al een half jaartje en heb er nooit problemen mee gehad terwijl ik synergy niet eens aan de praat kreeg. Dat ik synergy niet kon laten werken kan natuurlijk ook aan mij liggen maar waarom werkt teleport dan wel meteen?
Tja, de meeste mensen hebben het dus net andersom, daar werkt teleport maar in 9 van de 10 gevallen terwijl synergy gewoon altijd werkt. Het probleem wat dit soort tools echter altijd hebben is het feit dat ze nogal afhankelijk zijn van het netwerk. Componenten zoals de firewall, subnets, etc. willen nog wel eens roet in het eten gooien.

Als je teleport nou eens vergelijkt met synergyKM wat snessiram tipt dan snap je direct wat ik bedoel met de zeer gebruiksonvriendelijkheid van teleport en wat een beetje extra documentatie doet. Als je op de site van synergy kijkt en dat vergelijkt met die van teleport zie je ook overduidelijk het verschil. Als gebruiker zijnde zul je eerder bij synergy weten wat het is, wat het doet, hoe het werkt, etc. dan bij teleport.

[ Voor 48% gewijzigd door ppl op 03-05-2009 19:38 . Reden: alles maar ff in 1 reactie gestopt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn, eigenlijk veel te rommelige, thuiswerkplek (met een iMac, een extra Samsung monitor en een MacBook Pro - het wordt behoorlijk heftig gebruikt: voor video en photoshop.

De groene en rode lampjes onder de beeldschermen zijn van een DBX166XL compressor, een fijn apparaat wanneer je iets met geluid doet! Dus is ook een Edirol FA66 aangesloten op mijn iMac. Als je goed kijkt, zie je op de achtergrond mijn printer en monitoren. De eerste (een HP 4050TN Laserjet) was best wel gratis, het tweede (een stel Yamaha MSP5 nearfield monitoren) bepaald niet; geen spijt van. Op het bureaublad zwerven ook een telefoon (Motorla RAZRV3i) en iPod (5G 60 GB) rond.

Het blauwe lampje, wat je ziet, is een Asus EEE Pc, oftewel mijn webserver.

Afbeeldingslocatie: http://www.helemaalgoed.net/desktop.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:00:
[...]

Groot verschil tussen teleport en synergy is dat synergy werkt en teleport het heel soms doet maar meestal niet. Gebruiksvriendelijk is teleport ook absoluut niet: er is namelijk geen enkele documentatie die erbij zit. Pas als je op het forum een beetje rondneust en in het FAQ subforum kijkt wordt je enigszins wijs wat het doet echter is 90% van de opties die het heeft niet gedocumenteerd. Bij synergy is er daarentegen genoeg documentatie en zijn er zat howto's die je kunt volgen. De kans dat je synergy snel en makkelijk aan de praat krijgt is vele malen groter dan met teleport -> synergy is dus stukken gebruiksvriendelijker.

Is het allemaal nodig? Nee, want in OSX kun je gewoon screensharing en/of remote login aanzetten waarna je middels een andere machine (win/lin/mac) de betreffende machine kunt overnemen qua scherm en/of er middels ssh op inloggen. Als je voor gebruiksvriendelijk wil gaan lijkt mij dit de beste weg.
Voor de huis-tuin-bureau gebruiker moet het mogelijk zijn om het programmatje te installeren en ermee aan de gang te kunnen. Teleport wijst zichzelf, Synergy daarentegen moet je induiken dmv how-to's op te zoeken.

Ik ben het helemaal met je eens dat Synergy veel uitgebreider en stabieler is, maar voor een gewone gebuiker die alleen maar een muis en toetsenbord wilt delen, is teleport wel een stuk makelijker omdat het simpel weg meteen werkt zonder gebruik te maken van enige documentatie.

ik gebruik teleport nu ongeveer al een half jaartje en heb er nooit problemen mee gehad terwijl ik synergy niet eens aan de praat kreeg. Dat ik synergy niet kon laten werken kan natuurlijk ook aan mij liggen maar waarom werkt teleport dan wel meteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:14:
[...]

Ziet er erg tof uit! Strakke set-up! _/-\o_
Thnks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Vooruit dan maar:
Afbeeldingslocatie: http://photo.ramondeklein.nl/img/v8/p468187562-3.jpg
(klikbaar)

De setup:
  • MacBook Pro 15" unibody (2.53Ghz, 4GB RAM, 320GB HD)
  • 24" LED Cinema Display (spiegeling is door de flits nogal dramatisch)
  • iPhone 3G (16GB) met dock
  • Wired alu keyboard (ik wou persé een uitgebreide keyboard layout)
  • Wireless Mighty Mouse
Niet op de foto staat een TimeCapsule 500GB (1st generation). Verder nog een Dell D830, maar dat interesseert hier vast niemand. :)

Oh ja... Ik vind het wel mooi staan, maar m'n vriendin ziet de setup liever vertrekken van de keukentafel. :o

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Teleport wijst zichzelf, Synergy daarentegen moet je induiken dmv how-to's op te zoeken.[...]
Kijk eens naar SynergyKM, een GUI voor synergy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Prachtig, vooral dat LED Cinema scherm! Ook een mooie Macbook!

Ik verbaas me alleen wel over de gigantische prijs (849 euro als ik me niet vergis). Dat vind ik wel jammer. Nu zie ik mezelf (gezien mijn budget) genoodzaakt een (weliswaar mooi scherm) HP scherm te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele mooie opzet! Welke achtergrond (Wallpaper) is dat ook alweer die je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
De Apple monitor is inderdaad prijzig, maar je hebt wel een aantal voordelen:
  • S-IPS scherm met een geweldige kleurweergave.
  • LED backlight met een flinke lichtopbrengst.
  • Geweldig design dat goed past bij de moderne MacBooks.
  • Ingebouwde iSight en luidsprekers (klinken redelijk goed).
  • MagSafe adapter (waardoor je de normale adapter in de tas kunt houden en dus niet meer vergeet).
  • USB hub (3x).
Deze features maken het duur en ook het logo achterop maakt het niet goedkoper. Nadelen zijn:
  • Niet op andere computers te gebruiken.
  • Verstelbaarheid van het scherm is matig (kan niet omhoog of omlaag). Je kunt alleen het scherm kantelen.
  • Glanzend scherm wat in sommige situaties onhandig is.
Al met al ben ik blij dat ik toch voor de ACD ben gegaan. Het alternatief was de Dell 2408WFP, maar die vond ik minder fraai.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:14:
Hele mooie opzet! Welke achtergrond (Wallpaper) is dat ook alweer die je hebt?
Wallpapers zijn gejat uit een ander topic. Linkjes...
carfreak02 in "Het Apple Screenshot Topic - Deel 6"
Verwijderd in "Het Apple Screenshot Topic - Deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:38:

[afbeelding]
*ziet 3 blauwe lampjes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doelt op het blauwe lampje bij die bureaulamp, glas en chipszak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:29
Chrisjuh_15 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:04:
Het is een MacBook Pro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

BugBoy schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:16:
De Apple monitor is inderdaad prijzig, maar je hebt wel een aantal voordelen:
  • S-IPS scherm met een geweldige kleurweergave.
  • LED backlight met een flinke lichtopbrengst.
  • Geweldig design dat goed past bij de moderne MacBooks.
  • Ingebouwde iSight en luidsprekers (klinken redelijk goed).
  • MagSafe adapter (waardoor je de normale adapter in de tas kunt houden en dus niet meer vergeet).
  • USB hub (3x).
Deze features maken het duur en ook het logo achterop maakt het niet goedkoper. Nadelen zijn:
  • Niet op andere computers te gebruiken.
  • Verstelbaarheid van het scherm is matig (kan niet omhoog of omlaag). Je kunt alleen het scherm kantelen.
  • Glanzend scherm wat in sommige situaties onhandig is.
Al met al ben ik blij dat ik toch voor de ACD ben gegaan. Het alternatief was de Dell 2408WFP, maar die vond ik minder fraai.
Thanks voor je uitleg! Het is allemaal wat helderder. Nu begin ik te twijfelen (twee maanden extra werken, of meteen een nieuw scherm) xD
Fuwor schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:49:
[...]

Het is een MacBook Pro. :)
Mijn welgemeende excuses O-) :o

[ Voor 7% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 03-05-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04

Grin

Ride si sapis.

Het 24" Apple LED Cinema Display is geen S-IPS scherm maar een H-IPS scherm.
Er is niet veel over bekend maar deze post @ MacRumors is verhelderend.
Hij is duur...maar bij een unibody Apple laptop is hij geniaal *uit ervaring spreekt* (en vergeet je de prijs....wanneer hij de helft goedkoper zou zijn ;) ).

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:39:
Hij doelt op het blauwe lampje bij die bureaulamp, glas en chipszak :)
Klopt, het linker blauwe lampje is mijn externe geluidskaart: een Edirol FA66.

Het derde blauwe lampje is van mijn externe harddisk (backuppen kun je niet vaak genoeg doen!). Daar heb ik wat zwarte tape op geplakt; zonder tape vond ik het ledje veel te veel licht gevenl.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 10:56
Chrisjuh_15 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:04:

Ik verbaas me alleen wel over de gigantische prijs (849 euro als ik me niet vergis). Dat vind ik wel jammer. Nu zie ik mezelf (gezien mijn budget) genoodzaakt een (weliswaar mooi scherm) HP scherm te kopen.
Ikzelf vind die glossy schermen niet zo fijn. Jammer dat Apple geen 23" schermen meer levert met een matte laag. Voor mijn Mac Pro heb ik dan ook gekozen voor een HP LP2475W. Dit scherm valt qua prijs weer tussen het scherm die jij op het oog hebt en de LED Cinema Display. Dit scherm heeft ook een H-IPS paneel.

Hier een review van de LP2475W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

De Led ACD is net zo slechte scherm als in de MBP zelf. De ACD heeft ook moeite om kleurverlopen goed te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

alienfruit schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:13:
De Led ACD is net zo slechte scherm als in de MBP zelf. De ACD heeft ook moeite om kleurverlopen goed te laten zien.
Als je dat vind mag dat, maar probeer dan in ieder geval je mening een beetje te onderbouwen. Op deze manier vind ik het gewoon een onzin stelling.

offtopic:
WoBaDijk zal binnenkort ook weer even een fototje maken :)

[ Voor 26% gewijzigd door WoBaDijk op 04-05-2009 11:33 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

alienfruit schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:13:
Glossy schermen als de ACD hebben meer scherpte en meer contrast. Beiden helpen niet bij het verbergen van dit soort dingen.

Een mat scherm kan slechter presteren, en toch ogenschijnlijk een beter kleurverloop laten zien omdat het verhuld wordt door minder contrast en de texture van het matte scherm waardoor eea minder scherp is.

Hoe hoger de kwaliteit van het scherm is, hoe meer bepaalde beperkingen gaan opvallen.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussie over het LED Cinema Display past beter in \[24" LED Cinema Display] Ervaringen & Discussie. Dit topic is toch meer bedoeld voor het showen van je Apple computer :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:38:
Mijn, eigenlijk veel te rommelige, thuiswerkplek (met een iMac, een extra Samsung monitor en een MacBook Pro - het wordt behoorlijk heftig gebruikt: voor video en photoshop.

De groene en rode lampjes onder de beeldschermen zijn van een DBX166XL compressor, een fijn apparaat wanneer je iets met geluid doet! Dus is ook een Edirol FA66 aangesloten op mijn iMac. Als je goed kijkt, zie je op de achtergrond mijn printer en monitoren. De eerste (een HP 4050TN Laserjet) was best wel gratis, het tweede (een stel Yamaha MSP5 nearfield monitoren) bepaald niet; geen spijt van. Op het bureaublad zwerven ook een telefoon (Motorla RAZRV3i) en iPod (5G 60 GB) rond.

[afbeelding]
Erg nette setup, even een vraagje waarom gebruik je een eee pc als webserver? omdat ie erg zuinig is met stroomverbruik?

Edit: Never mind. Ik was in de war met een eee laptop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Spinvis schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:30:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het plezier is van korte duur, afgelopen zaterdag 1 dode pixel geconstateerd, vandaag een nieuwe MacBook Pro aangevraagd bij Apple. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ga je niet krijgen ben ik bang.

Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn LED cinema. Hier zit 1 dode pixel ongeveer 2 centimeter naar rechts uit het midden.

Er mogen een aantal dode pixels voorkomen in het beelscherm (Ik meen 3).

Ik heb hierover flinke problemen gemaakt bij A-Mac (Zelfs een advocaat in de arm genomen), echter haalt het allemaal niets uit. Ze houden voet bij stuk, en het is rechtsgeldig.

Gewoon dikke pech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Dat is vaak wel zo ja, maar geldt dat ook voor een laptop waar het scherm ingebouwd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:17:

Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn LED cinema. Hier zit 1 dode pixel ongeveer 2 centimeter naar rechts uit het midden.

Ik heb hierover flinke problemen gemaakt bij A-Mac (Zelfs een advocaat in de arm genomen), echter haalt het allemaal niets uit. Ze houden voet bij stuk, en het is rechtsgeldig.

Als je online bij Apple koopt, kun je altijd binnen 14 dagen retourneren, ook als het product gebruikt is.
En met omruilen vanwege dode pixels doen ze nooit moeilijk, heb het zelf al meerdere keren moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Dat klopt, maar dan (kopen via Apple Store) geldt de wet kopen op afstand (binnen 8 dagen ruilen zonder opgaaf van reden).

Bij het aanschaffen van materiaal bij een winkel als A-mac, mag je vragen om het apparaat te keuren/werkend te zien.

Heb ik zelf ook gedaan bij de aanschaf van mijn Macbook Pro. Uit laten pakken in de winkel, controleren op pixels. Op dat moment mag je gewoon zeggen dat je de Macbook niet accepteert. Op het moment dat je de winkel uitloopt, is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Spinvis schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:55:
[...]

Het plezier is van korte duur, afgelopen zaterdag 1 dode pixel geconstateerd, vandaag een nieuwe MacBook Pro aangevraagd bij Apple. :(
Je kan altijd nog Apple bellen en dan vragen om een nummer (hoe werd dit ook al weer genoemd?) en met dat nummer naar de A-Mac gaan (als Apple deze natuurlijk geeft, maar nee heb je en ja kan je krijgen). Als je dat nummer van Apple hebt gekregen, is A-Mac verplicht je MacBook te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

RMA-nummer bedoel je?

Heb idd gebeld, krijg een nieuwe op 12 of 13 mei :)

Dat is wel netjes geregeld!

Heb 'm trouwens via de Online Apple Store besteld.

De man aan de tel. bood me 2 opties, of omruilen, of een offer of goodwill van 106 euro (toen hij dat zei moest ik mn best doen niet in de lach te schieten...).

[ Voor 50% gewijzigd door Spinvis op 04-05-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Ja ik geloof het wel ja, ik heb trouwens 2 berichten met elkaar gemengd, dus dat je bij de A-Mac bent geweest en dat ze hem niet wouden repareren!

Mijn excuses :)

En gelukkig dat je een nieuwe krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij hoort hier overduidelijk niet thuis :/

[ Voor 97% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:07:
[mbr]jij hoort hier overduidelijk niet thuis :/[/mbr]
Ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Is een mod-edit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-08 10:12
Nee, Nielszah, had een zeer ongepaste uitlating

EDIT: net ff te laat

[ Voor 20% gewijzigd door Flipjack op 04-05-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
wardjj, dat was zeker niet voor jou bedoeld :). moto-moi heeft de reactie aangepast van Nielszah en voor hem was dat ook bedoeld! Maar goed, laten we hier maar weer mooie Apple's posten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:17:

In dat geval zou ik ze in de winkel ook even laten weten dat ik de rotzooi voortaan wel online bestel omdat ik dan 14 dagen kan ruilen zonder opgaaf van reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Nou vooruit, zal maar weer eens m'n bureau posten :) Activiteit was op dat moment: php-en.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lTUQCrMxxMPTdkvnvfJwPKFV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GtEuTC49mWpgZMXIKZT9e0SM/full.jpg

Je ziet:
MBP "late 2006" - 2,33 GHz core 2 duo, 3 GB RAM, Radeon X1600 met 256 MB.
-> op blokjes. Ja. Veel commentaar al op gehad. Het hout van de kast isoleert, en dan gaat de fan me veel te vaak aan (zeker nu het warmer wordt).
Dell 2407WFP
M-Audio Firewire Solo (voor muziek projectjes)
Harman Kardon Soundsticks
Canon Pixma 4500
Verdwaalde 1 TB western digital harde schijf
En nog wat meuk :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sa4TIkk6ZkqqMfF1UrhXhTHH/full.jpg
Gloeiende MacBook Pro. Scherm is uit, staat alleen open om wederom warmte kwijt te raken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r4UqPrn8Nvev5GRgWWnsXHgV/full.jpg
Ruzie gehad met Mighty Mouse. ;) Fijn dat je die niet open krijgt zonder blijvende schade :X
Ben opzoek naar een andere muis die blijft scrollen O-)

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Digistorm schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:56:
Nou vooruit, zal maar weer eens m'n bureau posten :) Activiteit was op dat moment: php-en.

[afbeelding]

[afbeelding]

Je ziet:
MBP "late 2006" - 2,33 GHz core 2 duo, 3 GB RAM, Radeon X1600 met 256 MB.
-> op blokjes. Ja. Veel commentaar al op gehad. Het hout van de kast isoleert, en dan gaat de fan me veel te vaak aan (zeker nu het warmer wordt).
Dell 2407WFP
M-Audio Firewire Solo (voor muziek projectjes)
Harman Kardon Soundsticks
Canon Pixma 4500
Verdwaalde 1 TB western digital harde schijf
En nog wat meuk :)

[afbeelding]
Gloeiende MacBook Pro. Scherm is uit, staat alleen open om wederom warmte kwijt te raken.

[afbeelding]
Ruzie gehad met Mighty Mouse. ;) Fijn dat je die niet open krijgt zonder blijvende schade :X
Ben opzoek naar een andere muis die blijft scrollen O-)
Ik had hetzelfde dat mijn MBP op hout ook te warm wordt. Dus staat die altijd in de rain m stand. Hoop in de toekomst een mooi stalen plaatje te vinden om de laptop op te zetten. Maar andere mooie oplossingen ben ik ook altijd voor in ;)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runnerb87
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 22:06
Na veel te hebben gekeken in dit topic zal ik toch eens mijn eigen setup posten :) Was net klaar met schoonmaken van de kamer en dit leek me dan een goed moment!

Afbeeldingslocatie: http://www.runners-exposure.nl/uploads/Afbeeldingen/001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.runners-exposure.nl/uploads/Afbeeldingen/002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.runners-exposure.nl/uploads/Afbeeldingen/003.JPG

Wat je allemaal ziet op de foto's:

Apple iMac 20" (2,4 Ghz, 4GB DDR2, 250GB HDD)
Apple MacBook Unibody 13" (2,0 Ghz, 4GB DDR3, 160GB HDD)
Apple Universal Dock + Remote
Apple iPod Nano 4G (8GB)
Apple iPod Radio Remote
Freecom Mobile Drive Classic 2,5" (250GB HDD)
Fabrix Cases Black Suite Sleeve (voor de Nano :) )

Verder zie je nog wat andere zooi en een front speaker van de Harman/Kardon HKTS11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Zeer chique! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runnerb87 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:38:
Na veel te hebben gekeken in dit topic zal ik toch eens mijn eigen setup posten :) Was net klaar met schoonmaken van de kamer en dit leek me dan een goed moment!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je allemaal ziet op de foto's:

Apple iMac 20" (2,4 Ghz, 4GB DDR2, 250GB HDD)
Apple MacBook Unibody 13" (2,0 Ghz, 4GB DDR3, 160GB HDD)
Apple Universal Dock + Remote
Apple iPod Nano 4G (8GB)
Apple iPod Radio Remote
Freecom Mobile Drive Classic 2,5" (250GB HDD)
Fabrix Cases Black Suite Sleeve (voor de Nano :) )

Verder zie je nog wat andere zooi en een front speaker van de Harman/Kardon HKTS11 :P
Lekker Hoorrrr! Mooi aluminium is niet lelijk :9 Heb zelf ook zo een prachtige MacBook en omdat mijn 3,5 jaar oude Creative een wat zwakkere accu begint te krijgen, zit ook ook sterk aan een zilverkleurige iPod nano te denken. Echter is een (stuk duurdere) iPhone ook erg verleidelijk :9~ .

Hoe bevalt de radio remote trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runnerb87
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:53:
[...]

Lekker Hoorrrr! Mooi aluminium is niet lelijk :9 Heb zelf ook zo een prachtige MacBook en omdat mijn 3,5 jaar oude Creative een wat zwakkere accu begint te krijgen, zit ook ook sterk aan een zilverkleurige iPod nano te denken. Echter is een (stuk duurdere) iPhone ook erg verleidelijk :9~ .

Hoe bevalt de radio remote trouwens?
Bevalt me zeer goed moet ik zeggen :) ! Heb em der puur bij gekocht voor tijdens het hardlopen... hoef ik me Nano niet uit ze hoesje te halen etc. :9 ! Bovendien is radio ook wel fijn voor als je eens iets anders wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runnerb87 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:04:
[...]

Bevalt me zeer goed moet ik zeggen :) ! Heb em der puur bij gekocht voor tijdens het hardlopen... hoef ik me Nano niet uit ze hoesje te halen etc. :9 ! Bovendien is radio ook wel fijn voor als je eens iets anders wilt ;)
Okeej, fijn om te horen :) Heb zelf namelijk de Creative Zen Vision:M waar een radio is ingebouwd en deze gebruik ik bijna dagelijks.

Omdat het min of meer verplicht is om een foto in dit topic te posten :P :
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2djujqs.jpg

Op de foto:
Apple MacBook Unibody 2.0 GHz; 2 GB RAM; 160 GB HD
Apple Wireless MightyMouse
Nokia 6300

Niet op de foto:
Apple MiniDisplayPort - VGA adapter
Creative Zen Vision:M 30 GB (black)
Sony Cyber-Shot DSC W-150 (black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Is me nooit opgevallen dat de Nokia 6300 zo goed bij de nieuwe Unibodys past!
Mooie setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

That phone rocks! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ramquin schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:58:
Is me nooit opgevallen dat de Nokia 6300 zo goed bij de nieuwe Unibodys past!
Mooie setup!
Dat valt me idd nu ook pas op :P Ziet er inderdaad erg strak uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft die Nokia alleen wat breder te maken, en de toetsen weg te halen, dan heb je een iMac (Heb er ooit een gephotoshopped :P)

Ziet er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Het was weer eens veel te lekker weer vandaag om binnen te zitten, en aangezien er net een nieuwe tafel is aangeschaft blijf ik natuurlijk niet binnen zitten. De stoelen moeten nog in de olie, vandaar dat lelijke kleurverschil...

Hierbij mijn tijdelijke, maar niet minder relaxte, werkplekje!

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2v8lfeq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/10fazhx.jpg

watzieje:
Macbook 2,4 Ghz, 4 GB, 320GB
iPhone 3G
Nieuw T&G tafeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
wow, naast een mooie mac, heb je ook (voor wat er op de foto te zien is) een prachtig stukje tuin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Nu is natuurlijk de vraag: hoeveel kan je zien op dat scherm als je in de zon zit? :+

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:42:
Je hoeft die Nokia alleen wat breder te maken, en de toetsen weg te halen, dan heb je een iMac (Heb er ooit een gephotoshopped :P)

Ziet er netjes uit.
Kheb het ff uitgeprobeerd en check het resultaat maar :9

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/1083769/Nokia%20macbook%202%20copy.jpg

--Het is een wel een macbook geworden--

[ Voor 6% gewijzigd door Mikad0 op 07-05-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Whieee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:11:
Nu is natuurlijk de vraag: hoeveel kan je zien op dat scherm als je in de zon zit? :+
Gek he dat ik dat nou ook gelijk dacht :) Je ziet nu ook al mooi de bloemen in het scherm :)
Wootism schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:51:
Het was weer eens veel te lekker weer vandaag om binnen te zitten, en aangezien er net een nieuwe tafel is aangeschaft blijf ik natuurlijk niet binnen zitten. De stoelen moeten nog in de olie, vandaar dat lelijke kleurverschil...

Hierbij mijn tijdelijke, maar niet minder relaxte, werkplekje!

[afbeelding]

[afbeelding]

watzieje:
Macbook 2,4 Ghz, 4 GB, 320GB
iPhone 3G
Nieuw T&G tafeltje
Ziet er wel mooi uit hoor!
Ben je niet bang dat er beestjes je USB poorten of cd gleuf in willen wandelen?

[ Voor 55% gewijzigd door Dancing_Animal op 07-05-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

BloodDragon schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:00:
wow, naast een mooie mac, heb je ook (voor wat er op de foto te zien is) een prachtig stukje tuin :)
Danku danku, heeft ook aardig wat werk in gezeten :)
Whieee schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:11:
Daar is een hele goede remedie voor! :+
Ondanks dat de parasol een mooie schaduwvlak maakt zie je altijd weerspiegelingen van bomen achter je, maar als je je ogen focust op het scherm valt het helemaal niet op.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2gwgqd5.jpg
Dancing_Animal schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:37:
[...]
Nog nooit over nagedacht eigenlijk :|
*plakband pakt*

[ Voor 38% gewijzigd door Wootism op 08-05-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Wootism schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:41:

[...]

Nog nooit over nagedacht eigenlijk :|
*plakband pakt*
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn?
Ik heb mijn vorige, witte, MacBook een week lang op campings gebruikt, hij heeft een weekend in een weiland in een tent gestaan op een omgekeerd boodschappenkrat, hij heeft in nieuwbouwwoningen op de betonvloer gestaan, hij heeft in vieze zeecontainers met dieselmotoren gestaan etc. etc. maar hij heeft het altijd overleefd.
Mijn zusje gebruikt 'm nu met plezier :)

Daarbij is de huidige MacBook makkelijker schoon te maken, aangezien je met het weghalen van de kap waar je geheugen onder zit direct het hele mobo blootlegt, en er dus makkelijk met een busje lucht bij kunt.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Leuk verhaaltje maar je wilt gewoon geen geplette mier in je usb-poort of cd gleuf. Dan wordt de boel vies en werkt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Anti-XP schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:52:
[...]

Waarom zou je daar bang voor moeten zijn?
Ik heb mijn vorige, witte, MacBook een week lang op campings gebruikt, hij heeft een weekend in een weiland in een tent gestaan op een omgekeerd boodschappenkrat, hij heeft in nieuwbouwwoningen op de betonvloer gestaan, hij heeft in vieze zeecontainers met dieselmotoren gestaan etc. etc. maar hij heeft het altijd overleefd.
Mijn zusje gebruikt 'm nu met plezier :)

Daarbij is de huidige MacBook makkelijker schoon te maken, aangezien je met het weghalen van de kap waar je geheugen onder zit direct het hele mobo blootlegt, en er dus makkelijk met een busje lucht bij kunt.
Dat je iets wat zoveel kost zo kan mishandelen :o

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:37:

[...]

Welk beest wil er nou vrijwillig geroosterd worden?
MacorgaZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 03:40:
[...]

Dat je iets wat zoveel kost zo kan mishandelen :o
Dat heet normaal gebruik :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Mikad0 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:23:
[...]

[afbeelding]

Zie ik daar een schaamteloze kopie van mijn bureaublad?! :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Toch ook maar een paar piccies van die van mij. :)

Afbeeldingslocatie: http://gallery.sport-touring.eu/3_Various/4_maccie/photos/IMG_20090508_1068.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gallery.sport-touring.eu/3_Various/4_maccie/photos/IMG_20090508_1069.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gallery.sport-touring.eu/3_Various/4_maccie/photos/IMG_20090508_1070.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gallery.sport-touring.eu/3_Various/4_maccie/photos/IMG_20090508_1071.jpg

Wat U ziet:
- Apple Macbook Pro 15.3", Core2Duo 2.93GHz, nVidia 9400M + nVidia 9600M GT/512MB, 4GB DDR3/1066, 320GB/7200rpm
- Apple 24" LED Cinema Screen
- Apple Wireless Keyboard
- Logitech V450 nano
- netwerk switch
- card reader
- WD 1TB USB harddisk

[ Voor 22% gewijzigd door afterburn op 08-05-2009 10:51 ]

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, heel erg sjiek ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
afterburn schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:47:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat U ziet:
- Apple Macbook Pro 15.3", Core2Duo 2.93GHz, nVidia 9400M + nVidia 9600M GT/512MB, 4GB DDR3/1066, 320GB/7200rpm
- Logitech V450 nano
- netwerk switch
- card reader
- WD 1TB USB harddisk
Beetje jammer dat je ze zwart-wit hebt gemaakt. Zag ze net nog in kleur en dat was imo veel beter.
Mooie set verder, maar waarom gebruik je het scherm van je MB niet als 2e monitor? En krijg je niet enorm last van RSI door die kleine muis zo vaak te gebruiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04

Grin

Ride si sapis.

Mooie setup Afterburn.
Las gisteren/eergisteren dat je setup binnen was gekomen en zat al te wachten op de pics (heb je nog een foto met kleur?).
De MBP is dichtgeklapt, ga je het scherm van je MBP niet gebruiken als 2e scherm?
<beetje off-topic>
Wat me opvalt is dat veel mensen een (draadloos) Apple keyboard hebben, terwijl PC eigenaren (i.e. niet Mac'ers) toch vaak enthousiast zijn over Logitech invoerapparaten. (N)iemand overwogen een Logitech DiNovo Mac edition te halen? Deze is namelijk full-size en draadloos.

[ Voor 8% gewijzigd door Grin op 08-05-2009 11:43 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

sOid schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:31:
[...]

Beetje jammer dat je ze zwart-wit hebt gemaakt. Zag ze net nog in kleur en dat was imo veel beter.
Mooie set verder, maar waarom gebruik je het scherm van je MB niet als 2e monitor? En krijg je niet enorm last van RSI door die kleine muis zo vaak te gebruiken? :+
Ik ook, dus ze zijn weer kleur. :)

Die kleine muis heb ik (nog) geen last van, maar ik ben wel aan het kijken naar een andere, grotere muis. Maar ik weet nog niet wat. :)

MBP gebruik ik idd niet als een 2de scherm op het moment. Ben dat ook niet echt gewend, en ik moet daar eens mee spelen.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Grin schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:38:
Mooie setup Afterburn.
Las gisteren/eergisteren dat je setup binnen was gekomen en zat al te wachten op de pics (heb je nog een foto met kleur?).
De MBP is dichtgeklapt, ga je het scherm van je MBP niet gebruiken als 2e scherm?
<beetje off-topic>
Wat me opvalt is dat veel mensen een (draadloos) Apple keyboard hebben, terwijl PC eigenaren (i.e. niet Mac'ers) toch vaak enthousiast zijn over Logitech invoerapparaten. (N)iemand overwogen een Logitech DiNovo Mac edition te halen? Deze is namelijk full-size en draadloos.
Kleur is er inmiddels.

Persoonlijk vind ik de Logitech toetsenborden niet fijn typen. De aanslag vind ik niet prettig. Het Apple keyboard vind ik gewoon erg mooi, een klein kunstwerkje, dat ook nog eens erg lekker typt. Daarnaast is het vergelijkbaar aan het MBP tobo, wat toch anders is als een normaal PC ramplank. En aangezien ik er nog aan moet wennen, vind ik het wel makkelijk om het een beetje consistent te houden als vinger training zeg maar. :)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
Lovely :) <3 Dichtgeklapte macs Unibodys :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Grin schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:38:
Ik heb hier de diNovo wireless van Logitech liggen (typ erop :p ). Zelfs vind ik het een erg lekker toetsenbord. Vooral het keypad gedeelte mis ik bij de draadloze Apple toetsenborden. Zeker bij het invoeren van veel cijfertjes vind ik die erg fijn :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat U ziet:
- Logitech V450 nano
- netwerk switch
- card reader
- WD 1TB USB harddisk
Echt heel netjes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:14

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat U ziet:
- Logitech V450 nano
- netwerk switch
- card reader
- WD 1TB USB harddisk
wow O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

*pics*

Wat U ziet:
- Logitech V450 nano
- netwerk switch
- card reader
- WD 1TB USB harddisk
Gast!
Dan heb je zo'n mooie set-up, en dan val je het weer af met die lelijke muismat! :X
Doe maar snel verbranden, daarna complimenteren we verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikad0 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:23:
[...]

[afbeelding]

Ik zei iMac ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Wootism schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:50:
[...]

Gast!
Dan heb je zo'n mooie set-up, en dan val het weer af met die lelijke muismat! :X
Doe maar snel verbranden, daarna complimenteren we verder. ;)
LOL, je bent de zoveelste al die commentaar heeft op mn muismatje. En dan te bedenken dat ik nog nooit van me leven een Dell gehad heb. Hij glijdt alleen lekker deze mat. Maar is ondertussen ook zowat versleten, dus die wordt ook wel vervangen.

Computer specs

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.