Heilige koe! Hoe heb je dat er zo strak opgekregen?
Opmeten, photoshoppen, uitprinten, aanpassen, .
uitprinten op stikker printpapier
Uitknippen (bedankt mam ^^)
Opplakken
Daarna achterkant scherm eraf gehaald om wat gekleurde stukjes plastic slingers achter het appeltje te plakken.
Netjes hoor!Sillymidget schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:52:
[...]
Opmeten, photoshoppen, uitprinten, aanpassen, .
uitprinten op stikker printpapier
Uitknippen (bedankt mam ^^)
Opplakken
Daarna achterkant scherm eraf gehaald om wat gekleurde stukjes plastic slingers achter het appeltje te plakken.
Heb je wit printpapier gebruikt of doorzichtig? Omdat je voor wit ook de ondergrond (witte macbook) kan gebruiken?
@Diodav, strak!
Verwijderd
Ultieme mac opstelling, hoop dat nog ooit te kunnen financieren. Maarja student hediotav schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gebruik mijn MBP via Teleport en Remote Desktop.
Petje af
Die van jou is strakker dan het origineelSillymidget schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:25:
[afbeelding]
Naar aanleiding van wat mijn vriendin online had gezien (http://arnab.org/blog/macbook-snow-white), haar maar verrast met een gelijk iets. Ze heeft een week lopen zoeken of het ergens gekocht kon worden, waarmee ik ondertussen tijd had om even te Photoshoppen en stuff te printen.
Appeltje ook een bijpassende kleur gegeven, aan de binnenkant, waardoor het licht er nog wel doorheen komt.
Verwijderd
Is dat een VIKA bureau van IKEA?Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:09:
Ik volg het Apple gedeelte op GoT al een tijdje, en heb nu maar besloten eens een account aan te maken.
Bij deze mijn werkplek. Hier ben ik tot in de late uurtjes te vinden - Photoshop, CoD4 etc
[afbeelding]
Men ziet:
- LED Cinema display met 1 leuke dode pixel
- Philips externe HD 60 GB
- Wacom Bamboo
- Trust wireless mouse for Mac
- Apple muismat
- Draadloos keyboard
- Canon printer (weet niet meer welke)
- Macbook unibody, 2 GHz, 2 GB Ram
- Een boel kabels hangend onder het bureau omdat de ducktape het heeft begeven.
( Hier ook een foto by night: http://img511.imageshack.us/img511/9606/photo1c.jpg )
Ziet er erg goed uit, leuk dat sprookje met dat appeltjeSillymidget schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:25:
Naar aanleiding van wat mijn vriendin online had gezien
Hoe groot is dat tekentablet?
gebruik je het voor CAD of iets dergelijks?
Verwijderd
En verder een pakje Lucky Strike en een Nokia E65?Witte schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:27:
[afbeelding]
specs Mac:
iMac 24
2,8 Ghz, 2 GB geheugen, Radeon 2600 XT
750 GB Seagate Barracuda 7200.12, zelf ingebouwd, en da's een fijne klus
specs Wijn:
Tilia Chardonnay, ingeschonken in een Moezel-glas uit de 60ties
specs Muismat:
Ieorg Idur, van Roald Dahl
Verwijderd
Hallo! Dan hier mijn eerste post + Apple-stuff
:

Wat je zoal ziet:
- MacBook 2,4 GHz, 160GB HD, 2GB RAM,
- Apple Wireless Keyboard en Mighty Mouse,
Extern beeldscherm: Samsung Syncmaster 770 (oudje, op VGA)
Printer: Epson Stylus DX 7450
Externe HD: Western Digital 1TB HD
AirPort Express
Radio/Speakers via AirTunes: Sony MHC-EC55
Heb je nog meer vragen, vraag het dan gerust
Tim:)

Wat je zoal ziet:
- MacBook 2,4 GHz, 160GB HD, 2GB RAM,
- Apple Wireless Keyboard en Mighty Mouse,
Extern beeldscherm: Samsung Syncmaster 770 (oudje, op VGA)
Printer: Epson Stylus DX 7450
Externe HD: Western Digital 1TB HD
AirPort Express
Radio/Speakers via AirTunes: Sony MHC-EC55
Wordt het niet erg warm zo wanneer je je oplader zo omgewikkeld laat?Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:06:
Hallo! Dan hier mijn eerste post + Apple-stuff:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
waarom zet je je MBP en je ACD niet naast elkaar en gebruik je geen synergy?diotav schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Omdat hij teleport gebruikt, stuk beter dan SynergyStep schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:06:
[...]
waarom zet je je MBP en je ACD niet naast elkaar en gebruik je geen synergy?
Gebruik het ook icm met iMac en MacBook en vind het briljant!
Ah dat kende ik nog niet (al heb ik wel eventjes lopen googlen naar Teleport, maar niet goed genoeg), bedankt voor de link!JottemJ schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:15:
[...]
Omdat hij teleport gebruikt, stuk beter dan Synergy
Gebruik het ook icm met iMac en MacBook en vind het briljant!
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Volgens mij is dat geen xbox360, maar een lege topcase van een xbox360. Kan je bureau zien door de opening van de drive.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik zie duidelijk het x360 logo op de drive, dus volgens mij is het gewoon reflectieafterburn schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:07:
[...]
Volgens mij is dat geen xbox360, maar een lege topcase van een xbox360. Kan je bureau zien door de opening van de drive.
De voeding is iig aangesloten dus lijkt me een beetje sterk dan..afterburn schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:07:
[...]
En is die Gears of War een bundel van 1 en 2 of alleen 1? Anders moet je namelijk erg snel 2 erbij gaan kopen, geniaal spel!
één is geen, twee is één
Verwijderd
Nee, dat valt wel mee hoor! Ik heb hem sowieso losjes omgewikkeld, om juist die gevallen van oververhitting.Nitai schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:45:
[...]
Wordt het niet erg warm zo wanneer je je oplader zo omgewikkeld laat?
Het blijft me steeds weer verbazen wat voor moois mensen op hun bureau hebben, echt petje-af!
mooie wacom, is dat de nieuwe intuos?diotav schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
sry foutje
[ Voor 97% gewijzigd door Thomaszki op 22-04-2009 12:00 ]

Je zit het volgende:
- mStand voor me mac
- Macbook 2.4Ghz alu versie (met 4GB)
- Acer AL2423W (24" wide) monitor
- Logitech V470 bluetooth muis
- surface func muismat
- Microsoft Ergonomic 3000 toetsenbord
- HTC TyTN II aan de oplader
- Simpel logitech boxen
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Nee, dat is nog een Intuos3 als je het mij vraagt. A4?
Verwijderd
afterburn schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:07:
[...]

Zo goed? En niet zomaar mensen beschuldigen S.V.P
Wat vind jij nou eigenlijk van deze muis? Ik heb hem nou al meer als een jaar maar ik vind hem nog steeds niet fijn gewoon.. Erg laggy bij constant ff niet hebben bewogen, erg onprecies en niet gevoelig bij minimale afstanden. (In vergelijking met een Logitech G5 die ik ook gebruik, maar toch..

Tja, dat is helaas nog steeds het geval bij vele bluetooth muisjes. Ik vind het overigens wel meevallen met de V470, die ik met name gebruik voor mijn EEE pc onderweg. Voor mijn Macbook Pro houd ik het onderweg wel bij de touchpad en thuis gewoon bedrade muis. Zou de v470 in ieder geval niet aanraden voor vast gebruik, onderweg is het alleen erg handig omdat er geen externe ontvanger nodig is.Ruben [NL] schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:04:
[...]
Wat vind jij nou eigenlijk van deze muis? Ik heb hem nou al meer als een jaar maar ik vind hem nog steeds niet fijn gewoon.. Erg laggy bij constant ff niet hebben bewogen, erg onprecies en niet gevoelig bij minimale afstanden. (In vergelijking met een Logitech G5 die ik ook gebruik, maar toch..)
Vind de V470 wel meevallen, ik ben namelijk van een trackball overgestapt
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Verwijderd
@ CoMax: Hier een foto van het vooraanzicht.
http://img150.imageshack.us/img150/8933/mailk.jpg
PS: let niet op de zooi, ben met de administratie bezig ^^
http://img150.imageshack.us/img150/8933/mailk.jpg
PS: let niet op de zooi, ben met de administratie bezig ^^
Ik gebruik hem wel als vaste muis op mijn macbookpro, (met extern scherm). Hij heeft soms even kuren dat het vet lagged, en dat is dan even later weer over. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden en gebruik ik hem ook gewoon voor designen e.dBloodDragon schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:12:
[...]
Tja, dat is helaas nog steeds het geval bij vele bluetooth muisjes. Ik vind het overigens wel meevallen met de V470, die ik met name gebruik voor mijn EEE pc onderweg. Voor mijn Macbook Pro houd ik het onderweg wel bij de touchpad en thuis gewoon bedrade muis. Zou de v470 in ieder geval niet aanraden voor vast gebruik, onderweg is het alleen erg handig omdat er geen externe ontvanger nodig is.
Vroeger:

En nu:

Wil in de toekomst nog:
-Apple Wireless keyboard.
-Apple Wireless Mighty mouse.
-Rain Design mStand
Nadeel voor een student is dat je dan al weer een euro of 260 verder bent.. Das een hoop bier.

En nu:

Wil in de toekomst nog:
-Rain Design mStand
Nadeel voor een student is dat je dan al weer een euro of 260 verder bent.. Das een hoop bier.
Lekker opgeruimdRamquin schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:41:
Vroeger:
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil in de toekomst nog:
-Rain Design mStand
offtopic:
ik heb hier nog wel een prima wireless mightymouse voor je liggen, stuur maar mailtje als je interesse hebt...
ik heb hier nog wel een prima wireless mightymouse voor je liggen, stuur maar mailtje als je interesse hebt...
Tja, als ik toch die hele Windows pc ging weghalen kon ik net zo goed gelijk ff stevig schoonmaken.stef-o schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:44:
[...]
Lekker opgeruimd
offtopic:
offtopic:
Bedankt, maar ik wacht denk ik tot ik eens iemand in de v&a zie die z'n hele mac setup wegdoet incl. stand, muis en keybord. Dan hoop ik dat ik die apart mag overnemen
Bedankt, maar ik wacht denk ik tot ik eens iemand in de v&a zie die z'n hele mac setup wegdoet incl. stand, muis en keybord. Dan hoop ik dat ik die apart mag overnemen
Wat ik me afvraag: Mis je je losse monitors niet?Ramquin schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:41:
Vroeger:
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil in de toekomst nog:
-Rain Design mStand
Hier stond achterhaalde informatie…
Nee, eigenlijk niet. Bedoel je vanwege het kijkgemak/zitpositie?Digistorm schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:11:
[...]
Wat ik me afvraag: Mis je je losse monitors niet?
Waarom ga je niet voor dual-screen? En ik denk dat digistorm ook doelt op het schermoppervlak,
Omdat ik die 19" al een poosje geleden eruit heb gegooid en erg blij ben dat ik nu weer aan een enkel display gewend ben.Tijn89 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:41:
Waarom ga je niet voor dual-screen? En ik denk dat digistorm ook doelt op het schermoppervlak,
Daardoor heb ik alleen nog een Samsung 20" wide in mn kamer staan, en die zit aan de windows pc waar ik helaas nog steeds afhankelijk van ben voor het gamen.
Hierbij mijn setup:

MacBook Pro 2,33 Ghz 3GB ram 320GB 7200rpm HDD
HP w2207 22" scherm
Apple kastje Homemade door mijn vriendin
Logitech MX-1000
Apple aluminium wired toetsenbord
Apple Remote
iPhone 3G 16GB zwart in oude iPod dock
WD Mybook Studio 500GB
Creative I-Trigue 3300 2.1 speakers
Canon IP5300 printer

MacBook Pro 2,33 Ghz 3GB ram 320GB 7200rpm HDD
HP w2207 22" scherm
Apple kastje Homemade door mijn vriendin
Logitech MX-1000
Apple aluminium wired toetsenbord
Apple Remote
iPhone 3G 16GB zwart in oude iPod dock
WD Mybook Studio 500GB
Creative I-Trigue 3300 2.1 speakers
Canon IP5300 printer
Verwijderd
Netjes.
Hoe gaat dat met dat scherm?
Ik had ergens gelezen dat dat scherm totaal niet werkt met een Mac (Qua kleuren). Heb je hier geen last van?
Ik had ergens gelezen dat dat scherm totaal niet werkt met een Mac (Qua kleuren). Heb je hier geen last van?
Je kan bij de display preferences de kleuren calibreren, mocht je de kleuren dan mooier vinden op een andere gamma, kan je dit ook aanpassen. Ik heb de 24" versie van de HP schermen en alle kleuren zien er gewoon goed uit (hoewel ik wel duidelijk verschil zie tussen dat scherm en die van mijn MBP)Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:05:
Netjes.
Launching containers into space
Throwboy it is
Onderstaande poster zou ik wel boven mijn Apple-hoekje willen hangen, maar ja, 999 dollar voor 'mint condition' is wat veel van het goede!

Houdoe
We kunnen ze best zelf drukken denk ikWitte schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:11:
Onderstaande poster zou ik wel boven mijn Apple-hoekje willen hangen, maar ja, 999 dollar voor 'mint condition' is wat veel van het goede!
[afbeelding]
Ze zijn veeel goedkoper te krijgen! Ik heb zelf mijn Think Different Ansel Adams poster besteld (als nieuw) voor 10 euro! Ik heb hem van eBay gehaald toen. Het er ook een van Einstein trouwens, die was wel duurder 30 euro. Ik wil er nog wel meer hebben eigenlijk. Echt een van de vetste reclame campagnes ooit.Witte schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:11:
[afbeelding]
Op http://missingbite.com/details/TDPoster.html?40 is hij voor maar $699.95 te krijgen, nog 1 aanwezig!Witte schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:11:
[afbeelding]
Wat een prijzen zeg, zijn dat de originele campagne posters nog ofzo?
Ik heb met een groepje mensen een paar jaar geleden een aantal Apple Think Different posters laten herdrukken. Er hangt hier een Hitchcock
Kosten ongeveer 12.50 de neus.

Deze heb ik hier aan de wand hangen. 20 eurie inclusief verzendkosten via markplaats. Ik vind eigenlijk dat ze wel weer opnieuw met deze campagne zouden mogen beginnen. Het strakke zwart met wit staat uitermate goed bij het nieuwe design van alu met zwart.
[ Voor 37% gewijzigd door sergev op 24-04-2009 19:50 ]
Verwijderd
Hoe ben je aan de originele afbeeldingen gekomen als ik vragen mag? Heb net even beetje rond gezocht, maar ik kon zo snel niks vinden in high quality! Heb je ze eventueel nog digitaal?Sjoewe schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:55:
Ik heb met een groepje mensen een paar jaar geleden een aantal Apple Think Different posters laten herdrukken. Er hangt hier een HitchcockKosten ongeveer 12.50 de neus.
Ja ik ben ook op zoek naar High res pics van die posters...Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:55:
[...]
Hoe ben je aan de originele afbeeldingen gekomen als ik vragen mag? Heb net even beetje rond gezocht, maar ik kon zo snel niks vinden in high quality! Heb je ze eventueel nog digitaal?
Past perfect in mijn nieuwe kamer...
iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
Verwijderd
My thought EXACTLY!Aries.Mu schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:44:
[...]
Ja ik ben ook op zoek naar High res pics van die posters...
Past perfect in mijn nieuwe kamer...
Verwijderd
Tot zover:

De G5 begint al wat ouderdoms kuurtjes te vertonen
Dus die is weer toe aan een beurt en een update
.
(waarschijnlijk een 10KRPM hardeschijf)
De MacBook is meestal te vinden op de bank of op de tafel.
Er is ook nog een printer die aan een AEBS hangt.

De G5 begint al wat ouderdoms kuurtjes te vertonen
Dus die is weer toe aan een beurt en een update
(waarschijnlijk een 10KRPM hardeschijf)
De MacBook is meestal te vinden op de bank of op de tafel.
Er is ook nog een printer die aan een AEBS hangt.
Looks nice.
Waarvoor gebruik je je Mac met je schermen op die manier?
Vaak zie je of beide horizontaal wide of beide verticaal wide, maar zoals jij ze hebt ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
Vaak zie je of beide horizontaal wide of beide verticaal wide, maar zoals jij ze hebt ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Op deze manier kan ik onder elkaar 2 browsers kwijt, bijv voor testenVincentG schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:56:
Looks nice.
Ik gebruik ook vaak FCE en het is erg handig als je al je schermpjes zo groot mogelijk kwijt kan. Beide zijn helaas wel TN panels, maar toch, wat verwacht je voor €100?? (=
De foto is eigenlijk uit een beetje vreemd oogpunt genomen, het horizontale scherm is een dell 1908wfp en het verticaal gedraaide scherm is een 1707fp. (terwijl ze even groot lijken)
Mooie Setup! Lekker clean.Foxke schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:38:
Mijn 24" maar weer eens. Al een wat oudere foto, maar het is nog hetzelfde gebleven.
[afbeelding]
klik
Waar heb je die wallpaper vandaan? Zo'n wallpaper wil ik wel op mijn scherm.
Verwijderd
Arc de Triomphekoekebakker94 schreef op zondag 26 april 2009 @ 09:44:
[...]
Mooie Setup! Lekker clean.
Waar heb je die wallpaper vandaan? Zo'n wallpaper wil ik wel op mijn scherm.

Verwijderd
Bij deze even mijn werkplekje 

Wat je ziet:
Macbook 2.1GHz, 2.5GB DDR2, 320GB HDD, GMA X3100 & Custom Apple Logo!! http://www.icolours.ca
Asus VW220T 22" 1680x1050 + muurbeugel
Apple aluminium toetsenbord + machtige apple muis
Apple Remote
MSI 320GB Externe 2,5" HDD
Canon MX310 ALL-IN-ONE (scanner/printer/fax)
Sony Ericsson W910i
Nep plant in lelijke pot
Onnodige gaten in de muur
Hoop andere troep..
Wat je niet ziet:
Mijn iPhone 3G 8GB ( opgestuurd voor reparatie
) Ging binnen 1 week kapot. Simlockvrij bestelt bij 2Call.nl
Mijn MSI Wind U100 - Hackintosh

Wat je ziet:
Macbook 2.1GHz, 2.5GB DDR2, 320GB HDD, GMA X3100 & Custom Apple Logo!! http://www.icolours.ca
Asus VW220T 22" 1680x1050 + muurbeugel
Apple aluminium toetsenbord + machtige apple muis
Apple Remote
MSI 320GB Externe 2,5" HDD
Canon MX310 ALL-IN-ONE (scanner/printer/fax)
Sony Ericsson W910i
Nep plant in lelijke pot
Onnodige gaten in de muur
Hoop andere troep..
Wat je niet ziet:
Mijn iPhone 3G 8GB ( opgestuurd voor reparatie
Mijn MSI Wind U100 - Hackintosh
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 12:36 . Reden: foto's werkten niet ]
Verwijderd
Ja sorry, er was iets misgegaan. Ik heb het aangepastDaan00 schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:37:
Ik zie alleen maar kruisjes Sonny88!!
Je afbeelding doet het helaas niet bij mij...
sonny waarom heb je je macbook op een kier staan? doe hem dicht maak hem wakker met externe muis, toetsenbord of remote. zie daar een dichte macbook die wakker is.
Verwijderd
Ik vraag me af waarom hij zoiezo zijn macbook gebruikt in plaats van zijn xbox.
Ik stream al mijn videos naar mijn xbox met connect360, je kan mischien wel wat minder soorten bestanden afspelen maar de kwaliteit is wel beter vind ik.
Ik stream al mijn videos naar mijn xbox met connect360, je kan mischien wel wat minder soorten bestanden afspelen maar de kwaliteit is wel beter vind ik.
Verwijderd
Eerst was het zo:

Toen:
Ben de foto even kwijt, maar het was iig zo:
MacBook White 2GHz
iMac G4 15"
Cinema Display 23"
En nu:

iMac 20"
MacBook 2GHz (late 2008) die je niet ziet, want die heeft mn vriendin in gebruik.
Verdere randapperatuur
JBL's zijn vervangen door de Logitech Z4.
Belkin witte hub is vervangen door een andere Belkin hub.
Telefoon heeft het inmiddels begeven.
Samsung monitor, Cinema Display, iMac G4 en Logitech muis verkocht.

Toen:
Ben de foto even kwijt, maar het was iig zo:
MacBook White 2GHz
iMac G4 15"
Cinema Display 23"
En nu:

iMac 20"
MacBook 2GHz (late 2008) die je niet ziet, want die heeft mn vriendin in gebruik.
Verdere randapperatuur
JBL's zijn vervangen door de Logitech Z4.
Belkin witte hub is vervangen door een andere Belkin hub.
Telefoon heeft het inmiddels begeven.
Samsung monitor, Cinema Display, iMac G4 en Logitech muis verkocht.
Ik heb even een vraagje aan iedereen met hun serieus mooie apple setups, heb me bakje voor het kwijl al zowat onder me kin hangen.
Op de topicstart staat, vertel ook hoe je bureau zo smerig komt, maar wat mij opvalt is dat zoon beetje iedereen met een mac echt een superopgeruimde bureau heeft!
Is dat alleen even voor de foto? Of is het altijd zo netjes en symetrisch.
Heeft het ook niet te maken met dat apple gebruikers voor design en modern kiezen? Dus daar hoort denk ik ook de term: less is more bij. Gewoon compact en strak design, ook je bureau...
Hebben jullie dan ook een nette leefwijze?
Sorry als het teveel offtopic is, maar het lijkt me wel interessant om te weten. Zo lijkt het net of jullie van een andere planeet komen
Op de topicstart staat, vertel ook hoe je bureau zo smerig komt, maar wat mij opvalt is dat zoon beetje iedereen met een mac echt een superopgeruimde bureau heeft!
Heeft het ook niet te maken met dat apple gebruikers voor design en modern kiezen? Dus daar hoort denk ik ook de term: less is more bij. Gewoon compact en strak design, ook je bureau...
Sorry als het teveel offtopic is, maar het lijkt me wel interessant om te weten. Zo lijkt het net of jullie van een andere planeet komen
Tja, het is grappig dat die vraag zo vaak voorbij komt.
Ik denk dat ik voor velen van ons spreek als ik zeg dat je enkel voor de foto alles mooi opruimt.
Bij mij is het nooit echt een zooitje, maar er ligt altijd wel wat op mn bureau. Als de tijd rijp is voor de foto, dan zorg ik wel dat alle prullaria verwijderd zijn!
Maar uiteraard zijn er de nodige neat-freaks tussen die altijd een glanzend bureau hebben. Ik zeg; lang leve de geordende chaos!
Ik denk dat ik voor velen van ons spreek als ik zeg dat je enkel voor de foto alles mooi opruimt.
Bij mij is het nooit echt een zooitje, maar er ligt altijd wel wat op mn bureau. Als de tijd rijp is voor de foto, dan zorg ik wel dat alle prullaria verwijderd zijn!
Maar uiteraard zijn er de nodige neat-freaks tussen die altijd een glanzend bureau hebben. Ik zeg; lang leve de geordende chaos!
Zo, maar eens even een Apple Keyboard aangeschaft.

Op een tv afstandsbediening en soms een glas drinken na is het bureau altijd zo als op bovenstaande foto.
Op een tv afstandsbediening en soms een glas drinken na is het bureau altijd zo als op bovenstaande foto.
Ziet er goed uit dan!
Ik blijf toch echt een zwak houden voor die witte Macbookjes. Geweldig design. En ik zie dat er wel een dedicated onderzettertje ligt voor het eventuele glas dat er staat!
Ik blijf toch echt een zwak houden voor die witte Macbookjes. Geweldig design. En ik zie dat er wel een dedicated onderzettertje ligt voor het eventuele glas dat er staat!
Verwijderd
Dat had ik gedaan omdat ik het apple logotje even verlicht wilde hebben voor op de foto. Deze had ik er net nieuw in geplaatsttom_aagten schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:35:
[...]
sonny waarom heb je je macbook op een kier staan? doe hem dicht maak hem wakker met externe muis, toetsenbord of remote. zie daar een dichte macbook die wakker is.
waarom plug je je muis niet in je toetsenbord? Ik had met het wired keyboard aan mijn MBP nogal eens problemen met power als ik USB sticks of iPods wilde aansluiten aan het keyboard namelijk. Dus die 2e USB poort hield ik graag vrij.Frietsaus schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:50:
Zo, maar eens even een Apple Keyboard aangeschaft.
[afbeelding]
Tegenwoordig ben ik over op het BT keyboard, omdat het stiekem gewoon fijner is
Launching containers into space
Ik gok: "omdat de kabel van de muis veel te lang is en ik daardoor een hele hoop kabel op mijn bureau zie en erin verstrikt raak". Helaas zijn eigenlijk alleen de Mighty Mouse's met hun korte kabeltje hiervoor geschikt (vind ik).Whieee schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:33:
[...]
waarom plug je je muis niet in je toetsenbord? .
PSN: Sluuz
Klopt helemaal, de draad van die MX400 is vrij lang. Nu gaat 'ie naar een usb hub (net als het toetsenbord, iPhone dock en printer) achter de standaard.
Een kabeltje van de hub er in en alles werkt.
Maar al met al is dit niet mijn ideale setup, er zal dan in de toekomst ook zeker weer een iMac komen. Ik vind een desktop wat netter.
Maar al met al is dit niet mijn ideale setup, er zal dan in de toekomst ook zeker weer een iMac komen. Ik vind een desktop wat netter.
[ Voor 25% gewijzigd door Frietsaus op 28-04-2009 09:02 ]
Verwijderd
Dan kan je 'm in de linker usb poort doen, en de kabel onder het toetsenbord leiden naar rechtsSluuz schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 07:51:
[...]
Ik gok: "omdat de kabel van de muis veel te lang is en ik daardoor een hele hoop kabel op mijn bureau zie en erin verstrikt raak". Helaas zijn eigenlijk alleen de Mighty Mouse's met hun korte kabeltje hiervoor geschikt (vind ik).
Ik heb de iMac aangeschaft omdat ik in de woonkamer een pc computer wilde hebben. De woonkamer is waar ik leef, en ik wil niet een troosteloos studeerkamertje in om wat te werken.arieman007 schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:22:
Ik heb even een vraagje aan iedereen met hun serieus mooie apple setups, heb me bakje voor het kwijl al zowat onder me kin hangen.
Mijn studeer- annex hobbykamer is een vreselijke zooi: overal oude computeronderdelen, papieren, dozen, andere troep, terwijl mijn woonkamer lekker opgeruimd is.
De enige computer die in een woonkamer niet misplaatst is, is een mac.
Houdoe
Verwijderd

Fris geverfd en nieuwe meubeltjes
- MacBook (unibody) 2.0 Ghz met 4GB geheugen
- Acer Al1916 voor spreadsheet enz
- La Fonera en andere draadloze router (morgen komt Ziggo internet instaleren en das niet draadloos...)
- Coca-Cola
- Buste
- Buddha
na dit topic lang gevolgd te hebben ook maar eens mij setupje

wat je ziet:
macbook white 2.4Ghz, 4 GIG, 160HD, X3100(damn)
Apple aluminium toetsenbord
machtige muis met staart
logitec x-210 (dacht ik)
Rarzer Goliathas muismat
Samsung 2333HD (23" full hd tv (A))
PSP
Lacie 160Gig mobile drive
3d Gogles
iPhone headset
Iphone 2G met dock
Xbox 360 Wired controller
Sennheiser HD 201
Windows Home Sever (bah)
Andere Troep
Beetje jammer van de x3100 zit erover na te denken en een nieuwe macbook te halen met de 9400m GT wel zo handig met 3d werk.
Om even de stelling van arieman007 omver te kegelen het is meestal een zooitje op mijn bureau ik geef gewoon het feit dat ik te veel spullen heb de schuld

wat je ziet:
machtige muis met staart
logitec x-210 (dacht ik)
Rarzer Goliathas muismat
PSP
3d Gogles
iPhone headset
Iphone 2G met dock
Sennheiser HD 201
Windows Home Sever (bah)
Andere Troep
Beetje jammer van de x3100 zit erover na te denken en een nieuwe macbook te halen met de 9400m GT wel zo handig met 3d werk.
Om even de stelling van arieman007 omver te kegelen het is meestal een zooitje op mijn bureau ik geef gewoon het feit dat ik te veel spullen heb de schuld

[ Voor 24% gewijzigd door fritsbenik op 28-04-2009 13:48 . Reden: toevoeging en typo ]

Na lang volgen van de apple forum's gisteren eindelijk mijn Mac mini gekocht.
Meteen 4gb intern (KTA-MB1066K2/4G) en een grotere HD (WD5000BEVT) besteld.
Verwacht dit eind deze week binnen te krijgen.
Wat je ziet op de foto is:
- Mac mini
- Samsung Syncmaster 2333sw
- oude Sony speakers
- Logitech Mx 518
- Logitech Elite keyboard
- Blackberry Bold & Pearl
- ABN-Amro reader
- Samsung dect telefoon
- afstandsbediening van Sony stereo
- brillenhoesjes (Alain Mikli, JF Rey, Prada)
- Memoblokje van mijn oude werkgever
welkom bij ons clubje. Je zult er geen spijt van krijgen.Paranoy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:01:
[afbeelding]
- Mac mini
- oude Sony speakers
- Logitech Mx 518
- ABN-Amro reader
- Samsung dect telefoon
Ik hoop voor je dat je niet dezelfde problemen krijgt als ik met m'n MacBook en dat geheugen. Gelukkig is Kingston makkelijk met het replacen, maar je bent toch weer een aantal dagen verder. (zie dit subforum voor een topic over die problemen)Paranoy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:01:
[afbeelding]
- Mac mini
- oude Sony speakers
- Logitech Mx 518
- ABN-Amro reader
- Samsung dect telefoon
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Whaha ik maak het meestal voor dit soort foto's netjes. Vaak blijft het dan ook wel een tijdje, maar soms heb ik van die periodes dat ik niet toekom aan opruimen. Moet natuurlijk niet te lang duren, maargoedarieman007 schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:22:
Hier mijn beeld dat ik nu voor mij zie

MacBook Pro temidden van euh... werkbende

Ik had 't topic gelezen, maar bij 2 premium resellers hier in de buurt (Zuid-Limburg) zouden ze hetzelfde geheugen inbouwen. Dus toch maar een gokje wagen.Anti-XP schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:47:
[...]
Ik hoop voor je dat je niet dezelfde problemen krijgt als ik met m'n MacBook en dat geheugen. Gelukkig is Kingston makkelijk met het replacen, maar je bent toch weer een aantal dagen verder. (zie dit subforum voor een topic over die problemen)
Hopelijk is het een probleem van de Macbooks en niet van de mini's (no offence)

Verwijderd
Mooie set-up!fritsbenik schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:44:
na dit topic lang gevolgd te hebben ook maar eens mij setupje
[afbeelding]
wat je ziet:
machtige muis met staart
logitec x-210 (dacht ik)
Rarzer Goliathas muismat
PSP
3d Gogles
iPhone headset
Iphone 2G met dock
Sennheiser HD 201
Windows Home Sever (bah)
Andere Troep
Wat een ongelofelijk hippe achtergronden heb jij
Zou je die willen delen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.