Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.173 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Net nieuwe tv gekocht, playstation aangesloten met HDMI kabel,
Maar moet ik de playstation nou instellen op 1080p of 1080 i.
Tv is trouwens de http://www.ibood.com/nl/n...omments.php?product=10840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Totaalgeflipt schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:49:
Net nieuwe tv gekocht, playstation aangesloten met HDMI kabel,
Maar moet ik de playstation nou instellen op 1080p of 1080 i.
Tv is trouwens de http://www.ibood.com/nl/n...omments.php?product=10840
1080p lijkt mij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
De PS3 heeft 2 videouitgangen, zowel hdmi als av multi out (bijvoorbeeld component).
Nu is het bij videokaarten ook mogelijk om gelijktijdig een digitaal (dvi) en analoog signaal (vga) uit te sturen.

Wat de hardware betreft zou het dus mogelijk kunnen zijn. Ik kan echter 100% zeker zeggen dat het tot op heden bij retail PS3's uitgerust met firmware 2.70 niet mogelijk is. Ik spreek uit eigen ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
De PSN-update voor vandaag:

GAMES

Outrun Online Arcade (€9.99) (Woohoo!)

PSP GAMES

► Need For Speed Most Wanted 5-1-0 (€19.99)

ADD-ONS

► F.E.A.R. 2: Project Origin
○ Multiplayer Maps (free)

► Guitar Hero World Tour

○ Steely Dan Pack (€5.49 | €1.99)
♪ "Black Friday"
♪ "Kid Charlemagne"
♪ "Bodhisattva"

► LittleBigPlanet
○ Monkey King costume (free)

► Magic Ball
○ Booster Pack (€2.99)

► Midnight Club Los Angeles
○ Vehicle Pack 1 (€2.99)

► PixelJunk Eden
○ Encore (€2.99)

► Rock Band
○ “Chinese Democracy” - Guns N' Roses (€14.99 | €1.49)
♪ "Chinese Democracy"
♪ "Better"
♪ "Street of Dreams"
♪ "If the World"
♪ "There Was a Time"
♪ "Catcher in the Rye"
♪ "Scraped"
♪ "Riad N’ the Bedouins"
♪ "Sorry"
♪ "I.R.S."
♪ "Madagascar"
♪ "This I Love"
♪ "Prostitute"

► Valkyria Chronicles
○ Hard EX Mode (€3.99)
○ Edy’s Mission “Enter the Edy Detachment” (€3.99)
○ Selvaria’s Mission “Behind Her Blue Flame” (€3.99)

VIDEOS

► MotorStorm Pacific Rift
○ Fire Zone Trailer

THEMES & WALLPAPERS

► Crash Commando
○ Daylight theme
► PixelJunk Eden
○ Encore theme & wallpaper

---

Mooie update: Outrun voor 10 euro plus DLC voor Valkyria Chronicles en Pixeljunk Eden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, na 4 weken wachten eindelijk een vervangende PS3 terug van Sony. Aansluiten, en ja hoor... geen beeld :r Heb al gereset, alles geprobeerd, maar noppes nada met 'no signal'. Plus dat de fan ronkt dus er zit gewoon ouwe troep in. Lekker dat ze je opschepen met een verrot opgelapt ding van een ander :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
TimmieVelthuis schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:51:
Ik heb een vraagje wat betreft Fallout 3. Ik speel het spel nu al paar weken en dus heel wat uurtjes al gedaan, maar heb de afgelopen 2 dagen tot 2x toe een vastloper gehad. Dit gebeurde wanneer ik VATS wilde gaan gebruiken.

Nu lees ik dat Fallout vastlopers veroorzaakt, maar iemand anders heeft het over problemen door PS3 zelf. Kan iemand dit bevestigen? Weet niet of het met update 2.70 te maken heeft...

Ik baal er wel van, want het is echt een fantastische game...
Fallout heeft bij mij zowel voor als na de update vastlopers gehad. Meestal is het echter niet echt een vastloper maar meer een hapering want soms gaat de PS3 na 1 minuut wachten spontaan weer verder. Wel heb/had ik het idee dat het spel op de oudere firmware beter liep, maar dat kan ook zijn omdat ik nu in een ander gebied wandelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:51:
Hoi,

Ik heb al enige tijd een playstation 3.
Nu wil ik zelf een computerscherm kopen voor op mijn kamer. Hierop wil ik de playstation aansluiten.

Op youtube zag ik een filmpje waar iemand drie schermen naast elkaar had en zo dus een nog reëler beeld maakte.

Kan ik dit ook met twee (20") schermen doen?
Iemand die er ervaring mee heeft?
Miss dat zoiets werkt:

http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/dh2go/

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Voor de Valkyria Chronicles liefhebbers onder ons, de DLC is te wel te pruimen. Met name de DLC met Selvaria Bles, net de eerste missie gedaan met de imperials en damn...Selvaria is echt een one woman-army! >:) De andere twee DLC's: Edy's en extra hard mode zijn meer voor de fans of als je SEGA een hart onder de riem wil steken (en de kans op een sequel*) door de DLC te kopen.

*Ik hoef niet zo nodig een sequel maar wel een game die het zelfde game-mechanisme gebruikt. Als er in deze stijl een x-com/ufo versie zou komen zou ik hem kopen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Exirion schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:46:
Nou, na 4 weken wachten eindelijk een vervangende PS3 terug van Sony. Aansluiten, en ja hoor... geen beeld :r Heb al gereset, alles geprobeerd, maar noppes nada met 'no signal'. Plus dat de fan ronkt dus er zit gewoon ouwe troep in. Lekker dat ze je opschepen met een verrot opgelapt ding van een ander :r
Heb je ook de PS3 aangezet en dan de aanknop ingedrukt gehouden tot hij meerdere piepjes geeft? Dan reset hij de instellingen voor het beeld.

Misschien dat hij op HDMI ingesteld staat terwijl jij via de AV-uitgang beeld probeert te krijgen, of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
DCFreak schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:22:
[...]

Hier is de link:

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0083&country=eu

Of je hem met de huidige firmware nog op de PS3 kan installeren weet ik niet...
Bedankt!
Ik heb het gedownload en op een usb-stick gezet maar dat werkt niet :( helaas.. Doe ik iets verkeerd? Zou direct vanaf de browser van de ps3 downloaden miss nog werken?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Grannd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:50:
Heb je ook de PS3 aangezet en dan de aanknop ingedrukt gehouden tot hij meerdere piepjes geeft? Dan reset hij de instellingen voor het beeld.

Misschien dat hij op HDMI ingesteld staat terwijl jij via de AV-uitgang beeld probeert te krijgen, of vice versa.
Dank voor het meedenken maar uiteraard had ik dat al gedaan :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Jorisfighter schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:57:
[...]

Bedankt!
Ik heb het gedownload en op een usb-stick gezet maar dat werkt niet :( helaas.. Doe ik iets verkeerd? Zou direct vanaf de browser van de ps3 downloaden miss nog werken?
Thanks
Nee, zo simpel gaat dat niet. In het verleden was dit te installeren door het gebruik van een proxy server op de pc, en de netwerkinstellingen van de ps3 daar naar te verwijzen. Ik meen gelezen te hebben dat sony bij een firmware upgrade dit onmogelijk gemaakt heeft, maar google eens op ps3 en proxy server dan vind je vast wel wat info :)

Op deze pagina staan wat posts met meer info/links: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18

[ Voor 8% gewijzigd door DCFreak op 17-04-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Neophyte_NL schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:00:
[...]

Fallout heeft bij mij zowel voor als na de update vastlopers gehad. Meestal is het echter niet echt een vastloper maar meer een hapering want soms gaat de PS3 na 1 minuut wachten spontaan weer verder. Wel heb/had ik het idee dat het spel op de oudere firmware beter liep, maar dat kan ook zijn omdat ik nu in een ander gebied wandelde.
Fallout krijgt ook slow-downs wanneer je savefile groter wordt. Toen mijn savefile tegen de 9 mb aanliep werd hij steeds trager met schakelen tussen vats en terug. Ook kwam het een enkele keer tot een vastloper.

Boze tongen beweren ook dat hij traag wordt van deuren open laten staan en het gebruik van laser / plasma geweren omdat deze hoopjes as achterlaten. Fallout "onthoudt" alles; een dichtstaande deur is standaard en een openstaande moet hij onthouden. Zo geldt dat dus ook voor hoopjes as en dergelijke.

Of het echt waar is weet ik niet, maar dat kwam ik tegen toen ik internet afspeurde naar het antwoord op de vraag die jij nou ook stelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Fat Princess beta is beschikbaar zie ik :(
Alleen voor USA users bah.
Zijn er hier mensen die ook niet kunnen wachten op Fat Princess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:56
Frenkovic schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:57:
[...]

Fallout krijgt ook slow-downs wanneer je savefile groter wordt. Toen mijn savefile tegen de 9 mb aanliep werd hij steeds trager met schakelen tussen vats en terug. Ook kwam het een enkele keer tot een vastloper.

Boze tongen beweren ook dat hij traag wordt van deuren open laten staan en het gebruik van laser / plasma geweren omdat deze hoopjes as achterlaten. Fallout "onthoudt" alles; een dichtstaande deur is standaard en een openstaande moet hij onthouden. Zo geldt dat dus ook voor hoopjes as en dergelijke.

Of het echt waar is weet ik niet, maar dat kwam ik tegen toen ik internet afspeurde naar het antwoord op de vraag die jij nou ook stelde...
Hmm erg apart, maar ik zit idd nu tegen de 9MB aan savegames. Ik had er daarvoor echt nooit last van.
Ook nog even op andere reactie wat betreft gebied waar je loopt: ik zit nu voor het eerst in het zuiden van de map waar ik dus de 2 vastlopers heb gehad.

Ik zou bijna alle deurtjes weer dicht gaan doen en nooit meer plasma rifle gebruiken :S

Ik hoop dat het niet meer voor gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
Eerste ingame beelden van Mafia II

Hmm, beetje gemengde gevoelens...Ziet er zo op het eerste gezicht een beetje 'outdated' uit...

[ Voor 12% gewijzigd door Gusev op 17-04-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gusev schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:33:

Hmm, beetje gemengde gevoelens...Ziet er zo op het eerste gezicht een beetje 'outdated' uit...
Ik vind het er vooral flets en sfeerloos uitzien. Erg zonde, maar misschien komt het door de brakke kwaliteit van het filmpje. Hopen we dan maar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Juistem, perfect verwoord. Hoopte ook stiekem dat het door de kwaliteit van het filmpje kwam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:59:
[...]

Ik vind het er vooral flets en sfeerloos uitzien. Erg zonde, maar misschien komt het door de brakke kwaliteit van het filmpje. Hopen we dan maar.
Het is een SD gametrailers video, dus EN niet HD en ze comprimeren alles eruit dus elk detail is weg (vergelijk de HD videos op GT maar eens met gamersyde.com, dag/nacht verschil).

Ik vond desondanks de game er juist geweldig uitzien, spreekt zeker meer aan dan GTA, waar ik echt nooit meer een game van koop.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3702912&type=lg

Omfg wat is dat ding mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:33:
[...]

Hmm erg apart, maar ik zit idd nu tegen de 9MB aan savegames. Ik had er daarvoor echt nooit last van.
Ook nog even op andere reactie wat betreft gebied waar je loopt: ik zit nu voor het eerst in het zuiden van de map waar ik dus de 2 vastlopers heb gehad.

Ik zou bijna alle deurtjes weer dicht gaan doen en nooit meer plasma rifle gebruiken :S

Ik hoop dat het niet meer voor gaat komen...
Ik zit ook op de 9mb per savegame nu. Drang om te spelen is wel minder nu ik het spel gister heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Shiver23 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:59:
[...]

Zo horen de gfx er dus uit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/7408/54568755.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
-RazieL- schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:04:
[...]

[afbeelding]
Een verademing vergeleken met het filmpje.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week de blueray box van Planet Earth gekocht,.....
:9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 23:37
deze ziet er inderdaad mooi uit! :D

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:54:
Ik heb deze week de blueray box van Planet Earth gekocht,.....
:9~ :9~ :9~ :9~
Enige jammer is dat de meeste blu ray afwijkende beeldformaten hebben.

Meende dat planet earth wel gewoon 1:78:1 is opgenomen.

Zie dat hij nog slechts 25 pond kost bij amazon.co.uk binnenkort ff bestellen :)

Ach nog ff wachten dan een beamer nooit meer zwarte balken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:16:
[...]

Ach nog ff wachten dan een beamer nooit meer zwarte balken >:)
Hoezo? Als je een HD beamer koopt is die nog steeds 1280*720p of 1900*1080p en dan gebruikt hij bij 2.37:1 nog steeds niet je volledige beeld bij bioscoopfilms.

Ik vind het niet zo erg, geeft wat meer bioscoopgevoel zolang de tv maar groot genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Gusev schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:33:

Ik hoop niet dat deze beelden van de PC versie met een recente processor en videokaart zijn, dan belooft dit helemaal weinig goeds voor de PS3 en XBOX360 versie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
:9~
Afbeeldingslocatie: http://www.highdefdigest.com/images/post/8/8435/original.jpeg
Eindelijk, LOTR komt op blu-ray! Ben ik toch wel erg blij dat die blu-ray speler in de PS3 zit.
Pre-order $70: http://www.amazon.com/Lor...dvd&qid=1240011172&sr=8-1
Helaas is er nog geen releasedate bekend :(

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
blu-fox schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:35:
Eindelijk, LOTR komt op blu-ray! Ben ik toch wel erg blij dat die blu-ray speler in de PS3 zit.
Ik werd bijna blij, maar dit zijn de bioscoop-versies en niet extended... Wel extreem uitmelken is dit. Nog maar een paar maanden extra wachten dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
blu-fox schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:35:
[afbeelding]
Volgens HD Movie Source is de release datum 22 september en wordt het regio ABC. Dan kan ik hem dus fijn bij Amazon bestellen. :9

Edit: wel jammer dat het de theatrical editions betreft en niet de langere special editions. :( Ik wacht nog wel even tot de special editions op Blu-ray worden uitgebracht.

[ Voor 11% gewijzigd door BamSlam_ op 18-04-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Omdat de meeste beamers sowieso geen zwart kunnen weergeven ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-RazieL- schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:04:
[...]

[afbeelding]
Ja zo horen ze eruit te zien maar dat is nog steeds mager, kijk eens hoe veel mensen daar op de stoep lopen. Een stuk of tien, dat is niet erg realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Het is een vroege zondagochtend, de meeste mensen liggen nog brak op bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:44:
Het is een vroege zondagochtend, de meeste mensen liggen nog brak op bed :P
In dat geval zouden er alsnog meer mensen op straat moeten zijn, die naar de kerk gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:12:
[...]

Ja zo horen ze eruit te zien maar dat is nog steeds mager, kijk eens hoe veel mensen daar op de stoep lopen. Een stuk of tien, dat is niet erg realistisch.
Mja, jij wilt dus 200 zombies op een treintje, ala Assassins creed? ;)

Al die NPCs die totaal niets toevoegen aan de game (dus je kunt EN niet met ze praten etc. behalve wellicht een klap / duw geven maar dat wordt ook saai na 1 keer, na 0 keer eigenlijk al), weg ermee. Als Bethesda fan kom ik natuurlijk weer aankakken met oblivion als voorbeeld: daar kun je OVERAL iets doen, iedere NPC kun je mee praten, sommigen hebben niets te melden, maar soit. Vergelijk dat met een armzalige truttige game als GTA4, waarbij je behalve autootjes jatten (yay! -O- ) helemaal niets kunt. Je kunt bijna geen huis in, geen interactie met NPCs hebben (praten etc. bedoel ik, quests opduikelen etc.).

Die GTA achtige games zijn eigenlijk hele HELE brakke Action RPGs zonder noemenswaardige quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:15:
[...]

Omdat de meeste beamers sowieso geen zwart kunnen weergeven ;)
moet je ook de lampen uit doen en de gordijnen dicht doen O-)

blu-ray box planet earth is wel meesterlijk, kan ook niet wachten op de extended edition van lord of the rings, maar die zal waarschijnlijk nog even op zich laten wachten (rond de tijd dat de Hobbit in de bioscoop komt heb ik ergens gelezen)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

EfBe schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:02:
[...]

Mja, jij wilt dus 200 zombies op een treintje, ala Assassins creed? ;)

Al die NPCs die totaal niets toevoegen aan de game (dus je kunt EN niet met ze praten etc. behalve wellicht een klap / duw geven maar dat wordt ook saai na 1 keer, na 0 keer eigenlijk al), weg ermee. Als Bethesda fan kom ik natuurlijk weer aankakken met oblivion als voorbeeld: daar kun je OVERAL iets doen, iedere NPC kun je mee praten, sommigen hebben niets te melden, maar soit. Vergelijk dat met een armzalige truttige game als GTA4, waarbij je behalve autootjes jatten (yay! -O- ) helemaal niets kunt. Je kunt bijna geen huis in, geen interactie met NPCs hebben (praten etc. bedoel ik, quests opduikelen etc.).

Die GTA achtige games zijn eigenlijk hele HELE brakke Action RPGs zonder noemenswaardige quests.
Dit meen je toch niet?

Een Action-Adventure is gewoon geen RPG. Dat jij een Action RPG a la Oblivion verkiest boven GTA dat moet jij weten, maar dan moet je ze niet gaan afkraken op het feit dat het geen Action RPG's zijn 8)7

En dan nog gaat je argumentatie niet op, in een gemiddeld Oblivion stadje staan wat, 20 huizen? En dat maal 10 steden moet een volledig land voorstellen? Dan vind ik de stad van GTA IV een stuk realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik vind Oblivion nou ook niet echt een goed voorbeeld.
Leuk dat je met elke NPC kan "praten", ze doen voor de rest van de tijd geen moer. Ze praten over een boot in de haven... nou, poeh...
Ik vond Oblivion zo ontzettend tegenvallen. De steden stellen echt helemaal niks voor en de NPC's zijn zo dood als ze maar kunnen zijn in een RPG.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:14:
[...]

In dat geval zouden er alsnog meer mensen op straat moeten zijn, die naar de kerk gaan. :P
Uiteindelijk hebben ze de kerk bereikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
PPietje schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 04:16:
Ik werd bijna blij, maar dit zijn de bioscoop-versies en niet extended... Wel extreem uitmelken is dit. Nog maar een paar maanden extra wachten dan :(
BamSlam_ schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 08:54:
Edit: wel jammer dat het de theatrical editions betreft en niet de langere special editions. :( Ik wacht nog wel even tot de special editions op Blu-ray worden uitgebracht.
burgt schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:27:
blu-ray box planet earth is wel meesterlijk, kan ook niet wachten op de extended edition van lord of the rings, maar die zal waarschijnlijk nog even op zich laten wachten (rond de tijd dat de Hobbit in de bioscoop komt heb ik ergens gelezen)
Nou, misschien vinden jullie dit dan wel interessant? ;)

edit: Al zal het alsnog wel een poosje wachten zijn... :'(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Oblivion en GTA4 beide leuk, dus puur geleuter dat enkel een mening is. Beide games hebben goede en minder goede punten, so be it. Maffia heeft me verder nooit iets gedaan, maar eens wachten op dit deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
Shiver23 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:05:
Er zit het nodige aan kleine veranderingen in 2.70 zag ik. Heb maar heel even gekeken maar de trophies van anderen opvragen gaat veel sneller en er zit een melding bij downloads in de voorgrond die laat zien hoe lang de download nog duurt. Verder heb ik het idee dat de xmb net iets sneller is. Hebben anderen nog meer gevonden?
"PS2-PS3 Gamepad adapters causes PS3 FW 2.70 to freeze!"
http://boardsus.playstati...s3updates&thread.id=59567

De hoeveelheid teleurstellingen die Sony bij mij teweegbrengt met hun firmware updates (waaronder 2 bricked systemen) is zeeeeeeeeeeeeeeer treurig. Kan nu m'n PS2 Nyko Street Fighter gamepad niet meer gebruiken, bedankt he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Zero schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:42:
[...]

"PS2-PS3 Gamepad adapters causes PS3 FW 2.70 to freeze!"
http://boardsus.playstati...s3updates&thread.id=59567

De hoeveelheid teleurstellingen die Sony bij mij teweegbrengt met hun firmware updates (waaronder 2 bricked systemen) is zeeeeeeeeeeeeeeer treurig. Kan nu m'n PS2 Nyko Street Fighter gamepad niet meer gebruiken, bedankt he!
Niemand verplicht je te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:23:
[...]

Niemand verplicht je te updaten.
Wel als je nog online wilt gamen, wat bij een hoop spellen toch wel leuk is. Anyway, het probleem zal wel opgelost worden bij de volgende update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Shadow_Zero schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:42:

Da's klote ja hoop voor je dat ze het slen zullen oplossen. Maarja dat is ook een nadeel van het mega succes van de PS2. Iedereen heeft er een slaatje uit geslagen met eigen hardware. Waarschijnlijk allen met andere protocollen enzo.

Bij mij is het juist de hoeveelheid positieve verrasingen die de firmware updates teweeg brengen! zeeeeeeeeer blij mee! maarja ik heb danook alleen maar officiele Sony adapters en controllers.

Is er trouwens nog nieuws vanuit het PS3 hacking wereldje?? Hebben ze het opgegeven? Het is de laatste tijd erg stil... Ik vind het alleen maar goed. De betere software verkoop op de PS3 heeft voor ons PS3 gamers alleen maar goede invloeden. Ontwikkelaars zien dat hun winsten meer van de PS3 komen dan van andere consoles en maken dan misschien meer games met de PS3 als main platform. Het verschil tussen de PS3 en 360 titels is inmiddels al vrijwel verdwenen.

Een console die voortkomt uit een samenwerking tussen MS en Sony zou mooi zijn. helaas zal dit wel ten koste gaan van de kwaliteit van de games verwacht ik. Geen concurrentie leidt tot stilstand in ontwikkeling, zie de Nintendo game boy.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Zit ik net Death Race te kijken op Blu-ray en halverwegen moet je dan toch even een pauze inlassen.
Dus ik zet de PS3 op pauze... Na enkele minuten komt de screensaver in beeld van Universal. Maar toen ik wilde hervatten reageerde mijn PS3 niet op één knop van de remote om een film te kunnen hervatten: Play, Pauze, Menu, etc deden het allemaal niet meer. Dus toen maar met Stop de PS3 terug laten gaan naar het XMB. Maar toen ik Death Race weer selecteerde begon de hele disc weer opnieuw. Dus laden, voorfilmpjes/reclame, etc. Best wel irritant....

Vanaf woensdag trouwens Blu-ray DVD's bij de Aldi voor €13,99 de stuk.
Titels zijn onder andere: The Wicker Man, Hero, Aviator, Sunrise Earth, The Contract, American Gangster, The Kingdom en XIII.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Valt me tegen, op een gegeven moment zie vanaf de grond een flatgebouw. Daarbij lijkt het à la oude spellen, alsof er een 'sticker' op een blok is geplakt.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
swopdark schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:38:
[...]

Da's klote ja hoop voor je dat ze het slen zullen oplossen. Maarja dat is ook een nadeel van het mega succes van de PS2. Iedereen heeft er een slaatje uit geslagen met eigen hardware. Waarschijnlijk allen met andere protocollen enzo.

Bij mij is het juist de hoeveelheid positieve verrasingen die de firmware updates teweeg brengen! zeeeeeeeeer blij mee! maarja ik heb danook alleen maar officiele Sony adapters en controllers.

Is er trouwens nog nieuws vanuit het PS3 hacking wereldje?? Hebben ze het opgegeven? Het is de laatste tijd erg stil... Ik vind het alleen maar goed. De betere software verkoop op de PS3 heeft voor ons PS3 gamers alleen maar goede invloeden. Ontwikkelaars zien dat hun winsten meer van de PS3 komen dan van andere consoles en maken dan misschien meer games met de PS3 als main platform. Het verschil tussen de PS3 en 360 titels is inmiddels al vrijwel verdwenen.

Een console die voortkomt uit een samenwerking tussen MS en Sony zou mooi zijn. helaas zal dit wel ten koste gaan van de kwaliteit van de games verwacht ik. Geen concurrentie leidt tot stilstand in ontwikkeling, zie de Nintendo game boy.
Ik heb ook al twee PS3's zien overlijden na een firmware update en er was ook een update waarna de Media Server functionaliteit met diverse systemen niet meer werkte (waaronder de mijne, *zucht*). Ik ben geen super actieve PS3 gebruiker en zit, op deze manier, niet echt op die firmware updates te wachten. Ik houd elke keer als ik weer moet updaten m'n hart vast. Zoals gezegd, je MOET updaten anders kun je niks meer online (en ik wil toch wel af en toe in de PSN store, alsmede Rock Band challanges spelen). En het geeft zo'n extreem klote gevoel als een firmware update je PS3 bricked, en je geen garantie meer hebt, maar Sony je maar HEEL beperkt tegemoet komt. Wat dat betreft is het wel heel consumentonvriendelijk om die updates te verplichten (met die kleine kans dat het misgaat, maar een laag percentage op veel gebruikers is nog steeds heel veel mensen).

Zelf zou ik iig nog wel blij worden van een hack waarmee de PS3 compleet regiovrij wordt (dus PS1, PS2, DVD's, Blu-Ray).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
FeaR1986 schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:22:
Zit ik net Death Race te kijken op Blu-ray en halverwegen moet je dan toch even een pauze inlassen.
Dus ik zet de PS3 op pauze... Na enkele minuten komt de screensaver in beeld van Universal. Maar toen ik wilde hervatten reageerde mijn PS3 niet op één knop van de remote om een film te kunnen hervatten: Play, Pauze, Menu, etc deden het allemaal niet meer. Dus toen maar met Stop de PS3 terug laten gaan naar het XMB. Maar toen ik Death Race weer selecteerde begon de hele disc weer opnieuw. Dus laden, voorfilmpjes/reclame, etc. Best wel irritant....

Vanaf woensdag trouwens Blu-ray DVD's bij de Aldi voor €13,99 de stuk.
Titels zijn onder andere: The Wicker Man, Hero, Aviator, Sunrise Earth of The Contract, American Gangster, The Kingdom en XIII.
Bedankt voor de tip :) Hopen dat ze de films ook binnen krijgen die ik wil, vaak een probleem bij deze ketens.
Pak anders lekker Sunrise earth mee en misschien ook The Kingdom nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

swopdark schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:38:
[...]
Waar haal je dit vandaan? De enige titel die een beetje bij de verkopen van de 360 in de buurt kwam was Street Fighter IV (446k vs 403k) en dat kwam voornamelijk door de slechte D-Pad van de 360 controllers.

Neem de laatste grote multiplat titel, Resident Evil 5. 938.000 op de 360 vs 585.000 op de PS3 in de maand maart bijvoorbeeld. Door de grote install base is het enige wat developers zien dat de 360 meer opbrengt.

Begrijp me niet verkeerd, ik speel de laatste paar maanden bijna alleen nog maar op mn PS3 maar je moet dingen niet rooskleuriger voor gaan doen dan dat ze zijn. De PS3 zit nog steeds in zwaar weer en Sony moet echt de prijs gaan verlagen anders raken ze teveel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ace schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:33:
[...]

Waar haal je dit vandaan? De enige titel die een beetje bij de verkopen van de 360 in de buurt kwam was Street Fighter IV (446k vs 403k) en dat kwam voornamelijk door de slechte D-Pad van de 360 controllers.

Neem de laatste grote multiplat titel, Resident Evil 5. 938.000 op de 360 vs 585.000 op de PS3 in de maand maart bijvoorbeeld. Door de grote install base is het enige wat developers zien dat de 360 meer opbrengt.

Begrijp me niet verkeerd, ik speel de laatste paar maanden bijna alleen nog maar op mn PS3 maar je moet dingen niet rooskleuriger voor gaan doen dan dat ze zijn. De PS3 zit nog steeds in zwaar weer en Sony moet echt de prijs gaan verlagen anders raken ze teveel achter.
Het hoeft ook niet negatiever dan het is ;)
Sony moet niks. Je haalt de Amerikaanse verkopen erbij. In Japan is de situatie als volgt (in de maand maart) 319.000 versus 79.000. Jij mag raden welke de 360 is. Doen we dit optellen bij de Amerikaanse verkopen, dan wordt het:
Xbox360: 1037.000 versus PS3: 904.000
Dit is trouwens de titel die je zelf aanhaalde :) We kijken hoe een titel verkoopt op een systeem van 149 euro, versus een van 399 euro. Dan doet de PS3 het heel erg netjes. Imo.

[ Voor 0% gewijzigd door Faust op 19-04-2009 22:08 . Reden: imo vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

PPietje schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 04:16:
[...]

Grappig dat bijna iedereen bij amazon.com er zo over denkt en dat de trilogie daarom maar 2sterren krijgt :P

Ik vraag me wel af of een blu-ray vesie echt de moeite is. Ik heb 'm laatst nog eens helemaal gekeken. Erg gaaf, maar de special effects vond ik al redelijk tegenvallen. Vooral de blue screens waren regelmatig erg duidelijk aanwezig. Gaat toch snel met de techniek

[ Voor 25% gewijzigd door Reemster op 19-04-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wilde net even snel met mijn vriendin LBP spelen, moet hij nog 2 updates binnenhalen. Die kan je dus niet als background-updates uitvoeren, en omdat mijn router nog niet goed ingesteld staat voor de volledige snelheid, duurt het dus gewoon 3 kwartier voor we kunnen spelen :( Heb ik toch het liefst dat ze vragen of ik het wel wil, en dat ik zonder updates gewoon niet online kan, nu moesten we dus wachten. Zonde.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Enige oplossing is om het internet van je ps3 eventjes uit te zetten. (of even kabeltje uit je router). Ik vind het ook erg irritant af en toe, zeker als ik die update helemaal niet wil of niet online wil spelen. Voor de sp verandert er bij de meeste patches toch niks.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Faust schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:07:
[...]

Het hoeft ook niet negatiever dan het is ;)
Sony moet niks. Je haalt de Amerikaanse verkopen erbij. In Japan is de situatie als volgt (in de maand maart) 319.000 versus 79.000. Jij mag raden welke de 360 is. Doen we dit optellen bij de Amerikaanse verkopen, dan wordt het:
Xbox360: 1037.000 versus PS3: 904.000
Dit is trouwens de titel die je zelf aanhaalde :) We kijken hoe een titel verkoopt op een systeem van 149 euro, versus een van 399 euro. Dan doet de PS3 het heel erg netjes. Imo.
Je sommetje klopt niet helemaal, want van de PS3-versie van RE5 zijn er in Japan vorige maand in Japan 428.545 exemplaren verkocht vergeleken met 101.874 exemplaren van de 360-versie. Daarmee komen de twee kampen zo ongeveer gelijk als je de verkoopcijfers van de VS en Japan bij elkaar optelt.

Het is absoluut een feit dat de PS3 met een goedkoper prijskaartje beter zal verkopen, maar eigenlijk doen ze het verrassend goed ondanks de hogere prijs. Capcom zal zeker niet klagen over zo'n 1,5 miljoen verkochte exemplaren van de PS3-release van Resident Evil 5.

BTW Opvallend was dat de best verkochte titel die maand niet RE5 was maar een andere PS3-game, nl Yakuza 3 met 460.000 exemplaren. Het is nog steeds niet bekend of deze game in het westen wordt uitgebracht.

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 19-04-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Van het weekend Outrun maar aangeschaft :) Erg mee vermaakt. Wel een enorm gemiste kans dat er geen 2 player splitscreen inzit.

Het ziet er best wel aardig uit, en dat driften is cool maar een beetje te simpel, maar ik heb nog niet met de moeilijkheidsgraad gespeeld.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ycf9eu-CxZA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Shadow_Zero schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:50:
[...]

Ik heb ook al twee PS3's zien overlijden na een firmware update
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb hierover nog nooit wat gelezen of gehoord.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Exirion schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:46:
En uiteraard zegt Sony dat ik 'm weer moet RMA'en en wederom een aantal weken moet wachten op en vervangende PS3. Wat een kutbedrijf is dat geworden zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb dus net een weekje een Playstation3 gekregen van vrienden voor mijn verjaardag.
Nu wordt er hier vaak gezeten en ben ik opzoek naar een spel wat je met meerdere mensen, offline kunt spelen.
Heb zelf het Killzone pakket gekregen, maar dat is niet echt 100% mijn spel.

Vroeger had ik een Nintendo64 en daarbij James Bond 007, zo'n soort spel zoek ik eigelijk :P
Of iets als Call of Duty / Brothers in Arms, als het maar multiplayer offline is.

Kan met de ps3 wel online, maar niet zoveel zin om altijd online, tegen andere te spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

killzone ondersteund ook bots voor offline killen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Volgens mij zei Totaalgeflipt:
Totaalgeflipt schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:13:
en ben ik opzoek naar een spel wat je met meerdere mensen, offline kunt spelen.
Offline samen met vrienden spelen dus, niet tegen bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb dus net een weekje een Playstation3 gekregen van vrienden voor mijn verjaardag.
Nu wordt er hier vaak gezeten en ben ik opzoek naar een spel wat je met meerdere mensen, offline kunt spelen.

Vroeger had ik een Nintendo64 en daarbij James Bond 007, zo'n soort spel zoek ik eigelijk :P
Of iets als Call of Duty / Brothers in Arms, als het maar multiplayer offline is.

Kan met de ps3 wel online, maar niet zoveel zin om altijd online, tegen andere te spelen:)
Call of Duty: World at War (Goede Co-Op online, meerdere spelers op dezelfde console tegelijk online en offline)
Guitar Hero Series (hebt wel meerdere controllers nodig)
Wipeout HD
Resistance 2 (persoonlijk vond ik daar de Co-op minder)
Little Big Planet (niet echt een shooter maar wel leuk om te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Call of Duty World at War kan je met zn 2en co-op de missies doorspelen en met z'n 4en tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Omni superens schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:28:
Volgens mij zei Totaalgeflipt:

[...]

Offline samen met vrienden spelen dus, niet tegen bots.
Inderdaad, niet tegen bots.
Als je aan het gamen bent is het voor degene die niet aan het gamen is, überhaupt niet boeiend om naar een bot te kijken. Maar veel leuker om mee te kunnen doen.

Mag ook wel multiplayer online, maar wil wel beide tegelijk kunnen spelen.
Vroeger zaten we uren achter de Nintendo64 met 007. Maximaal knallen, elke keer opnieuw.

Ik heb op dit moment 1 controller, maar was al van plan om een 2e erbij aan te schaffen.
Een collega hoorde ik ook al over het spel Little Big Planet. Is hier de nacht goed mee door te komen?
Lukin schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:35:
[...]

Call of Duty: World at War (Goede Co-Op online, meerdere spelers op dezelfde console tegelijk online en offline)
Guitar Hero Series (hebt wel meerdere controllers nodig)
Wipeout HD
Resistance 2 (persoonlijk vond ik daar de Co-op minder)
Little Big Planet (niet echt een shooter maar wel leuk om te doen)
Guitar Hero Series (hebt wel meerdere controllers nodig) lijkt me niet echt mijn spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Ligt er voornamelijk aan waar je voorkeur ligt of er de nacht mee door te komen is. Ik heb me met LBP in ieder geval wel kapot mee gelachen met mijn broer.

Zelf vind ik ook een spel als Beijing2008 leuk om met vrienden te spelen, maar dat is maar net wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Tankbuster schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:47:
Call of Duty World at War kan je met zn 2en co-op de missies doorspelen en met z'n 4en tegen elkaar.
Daar heb je dan max 4 controllers bij nodig?
Want meer vrienden hebben hier een PS3, dus dat kan dan mooi :)

Oja, misschien nog even een ander vraagje. Kan je de PS3 controller ook opladen aan je pc/usb poort van de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36

De Lego games zijn ook altijd wel erg vermakelijk met vrienden samen. (en die kan je tegenwoordig allemaal voor een zeer zacht prijsje vinden).

Verder zijn Buzz en Singstar natuurlijk ook perfecte party games (al is dat niet echt het genre wat je noemde)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Totaalgeflipt schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:59:
[...]Oja, misschien nog even een ander vraagje. Kan je de PS3 controller ook opladen aan je pc/usb poort van de tv?
Opladen via een USB-poort aan de pc/laptop gaat goed. Controller zal meteen gaan knipperen en opladen.

Opladen via de USB-poort van de tv gaat hier ook goed. TV zal de controller alleen eerst herkennen als memory-stick (mijn Philips tenminste), maar dat menu gewoon wegklikken en ook dan zal de controller opladen.

Enige wat ik hier niet werkend krijg ik de controller opladen via een 220 Volt naar 5 volt USB-adapter. Zodra ik de stekkers aansluit gaat de adapter wel branden (dus dat hij werkt) maar de controller laadt niet op. Als ik de controller dan aan zet gaat mijn PS3 aan, maar de lampjes van de controller gaan niet branden dat deze aan het opladen is. Het ligt niet aan de adapter, want mijn telefoon/mp3-speler en andere dingen laden wel goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
FeaR1986 schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:55:
[...]
Enige wat ik hier niet werkend krijg ik de controller opladen via een 220 Volt naar 5 volt USB-adapter. Zodra ik de stekkers aansluit gaat de adapter wel branden (dus dat hij werkt) maar de controller laadt niet op. Als ik de controller dan aan zet gaat mijn PS3 aan, maar de lampjes van de controller gaan niet branden dat deze aan het opladen is. Het ligt niet aan de adapter, want mijn telefoon/mp3-speler en andere dingen laden wel goed op.
Ik heb hetzelfde probleem, dus ik denk dat dat helemaal niet zal werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Exirion schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:08:
[...]

En uiteraard zegt Sony dat ik 'm weer moet RMA'en en wederom een aantal weken moet wachten op en vervangende PS3. Wat een kutbedrijf is dat geworden zeg :/
Wat moeten ze anders? Jij wilt deze PS3 toch niet houden, dus zul je hem weer RMA moeten sturen. Natuurlijk heel vervelend, maar overal gaat wel eens wat mis. Je kunt ook overdrijven zeg... :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Zozo, ik begrijp je frustratie doordat je toegestuurde PS3 ook nog eens kapot is... vreemd trouwens.. Maar reageer je teleurstelling ff anders af. 8)7

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zucht, waar is de tijd gebleven dat Ken Kutaragi persoonlijk je playstation bezorgde op een fluwelen kussen wanneer je er 1 bestelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
[...]

Al hebben nu al meerdere mensen gereageerd, wil ik toch nog een duit in een zakje doen :)

Ik heb een keer mijn Nintendo DS Lite moeten RMA'en, vanwege de bekende schanier scheur. Geen probleem volgens hun TD, brief erbij, inpakken en opsturen. Krijg ik dus 2 weken later een "nieuwe" DS terug waar gewoon een enorme scheur in het doorzichtige plastic zat, plus werkte de d-pad helemaal niet. Opnieuw opgestuurd en toen kreeg ik een DS terug met een L-knop die niet werkt als je het scherm helemaal open klapt (je kan het scherm in 2 standen klappen), hij wordt onder de knoppen een beetje warm en het geluid kraakt soms door één speaker. Echter werden deze oorzaken niet erkend na onderzoek (onderzoek my ass) en moest ik het daarmee doen.

Mijn punt; er werken overal koekenbakkers en baklappen. Blijf er achter aan zitten en controleer wat je binnenkrijgt goed. Het komt allemaal vast goed... na een aantal keer :D

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ace schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:33:

Ik denk dat het de media trend is om aan te nemen dat het erg slecht gaat met de PS3 van Sony. In de VS zal Sony met de PS3 niet meer boven de 360 uit komen verwacht ik. Kijk je naar Japan en de EU dan zie je heel andere cijfers. Japan is ook bevooroordeeld net als de VS maar in de EU zijn we redelijk neutraal. Daar zie je dat de PS3 de 360 qua verkoopcijfers behoorlijk bijhoud ondanks de veel hogere prijs. Als ik ff de games verkopen van nederland aanhoud dan zie je dat multiplatform software op de PS3 beter verkoopt dan op de 360. Nu weet ik verder niet hoe het verder gaat in de EU maar het heeft een enorme prijsdaling van de 360 gevergt om wereldwijd toch nog boven de PS3 verkopen te komen in 2008. Ik zeg: petje af voor een console in "zwaar weer" en een jaar later releasen + 2007 als slecht start jaar met weinig goede software.

Laatst nog was er in het nieuws dat grote ontwikkelaars als Ubisoft, Konami en EA het meeste van hun winst van de PS3 zagen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
MeNTaL_TO schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:04:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb hierover nog nooit wat gelezen of gehoord.
Moet je http://boardsus.playstati...board?board.id=ps3updates in de gaten houden. Er was zelfs een update die sowieso je PS3 brickte, die werd snel teruggetrokken (weet de versie niet meer precies). Dat je het niet leest wilt natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurt ;)

Mijn eerste 60GB PS3 overleed na de eerste firmware update die hij om een of andere reden niet wilde installeren. De andere was van een maat van mij, wiens blu-ray drive geen discs meer las :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shadow_Zero schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:17:
[...]

Moet je http://boardsus.playstati...board?board.id=ps3updates in de gaten houden. Er was zelfs een update die sowieso je PS3 brickte, die werd snel teruggetrokken (weet de versie niet meer precies). Dat je het niet leest wilt natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurt ;)

Mijn eerste 60GB PS3 overleed na de eerste firmware update die hij om een of andere reden niet wilde installeren. De andere was van een maat van mij, wiens blu-ray drive geen discs meer las :S
Die foute firmware was 2.40, het grappige was dat mijn 60gb juist bricked was na 2.41. Die 2.41 zou juist de problemen moeten verhelpen. Na een vervelende RMA ervaring heb ik besloten de 60gb te verkopen en een 80gb te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pikte vandaag ergens op dat bij God of War III een remake van God of War I en II op de disc komt te staan.
Iemand hier die dat kan bevestigen met een bron? Want die heb ik niet :P

Het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een CE wordt...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Dat verhaal van GOW I en II bij III is niet zeker. Er was (of is misschien nog steeds) een poll over wat gamers als extra zouden willen zien bij GOW III, weet verder ook niet meer precies hoe en wat. Maar een van de opties die daarbij stond was die 'remake' van GOW I en II. Daarna zijn er een beetje de geruchten de wereld in geholpen dat dat zeker zou zijn, maar dat is nog afwachten. Vraag is ook of dat wel zo 123 mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 23:28:
Ik pikte vandaag ergens op dat bij God of War III een remake van God of War I en II op de disc komt te staan.
Iemand hier die dat kan bevestigen met een bron? Want die heb ik niet :P

Het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een CE wordt...
Men heeft bij Sony een enquête uitgezet over wat gamers wilden hebben in een God of War ]I[ - Special Edition.
Daarin kon je kiezen tussen verschillende dingen zoals T-shirt, figurines, soundtrack. Zo was er ook de vraag wat je er van zou vinden als GoW en GoW 2 op de blu-ray zouden staan.

Survey is hier te vinden:
http://www.us.playstation.com/survey/176

En de vraag luidt:
3. PlayStation is currently hard at work developing the latest God of War title, God of War III. We want to hear from you on what would make the ultimate God of War III Collector’s Edition. Review the items below and rate them in order of how important it would be to have in the Collector’s Edition. Please rate from 1-10. 1 = least important, 10 = most important.

Full game soundtrack
Comic book/Graphic novel
Exclusive packaging
God of War and God of War II on Blu-ray disc
God of War and God of War II cinematic movie compilation
etc.
Het is ongelofelijk hoeveel geruchten er meteen ontstaan over "remakes" en "software PS2 Backwards Compatibility".
Maar goed, interessante vraag is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:53

Emiel1984

Made in NL

sopsop schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:54:
Van het weekend Outrun maar aangeschaft :) Erg mee vermaakt. Wel een enorm gemiste kans dat er geen 2 player splitscreen inzit.

Het ziet er best wel aardig uit, en dat driften is cool maar een beetje te simpel, maar ik heb nog niet met de moeilijkheidsgraad gespeeld.

[video]
Ik verwarde dit spel tot kort geleden met ridge racer. Heb namelijk een jaar of 10 a 15 geleden op vakantie in een speelhal erg veel lol gehad van dit spel. Elke avond even een muntje erin maar ik kwam nooit echt ver. Als het spel is voorbij komt voor een paar euro dan neem ik hem zeker mee _/-\o_ .

Hier trouwens nog de 'classic outrun' zoals ik hem kende van vroeger , bij mij werd alleen de passagier agressief omdat ik toen niks kon ontwijken :+ ;
http://www.youtube.com/watch?v=WiWiTXq4yYY

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op maandag 20 april 2009 @ 23:49:
[...]
Het is ongelofelijk hoeveel geruchten er meteen ontstaan over "remakes" en "software PS2 Backwards Compatibility".
Maar goed, interessante vraag is het wel.
Hier heeft een SCEA knakker al op gereageerd:
"It is simply a marketing survey. The goal of it is to do focus group testing," SCEA reps told Kotaku. "We're just trying to find out what would resonate with the God of War community."

SCEA reps indicated that, while PlayStation 2 backwards compatibility isn't out of the question, don't assume that dangling the prospect in your face is a promise.

"If that was the number one requested thing, that would be something they would need to see if that was most technically feasible," reps clarified.

"Obviously with Blu-ray, we're able to put more content on the disc," we were told. "But in terms of having seen God of War II on a Blu-ray disc on a debug and playing it that way, no, that's not something I've seen."
Dus het zegt helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 07:32:
[...]

Hier heeft een SCEA knakker al op gereageerd:

[...]

Dus het zegt helemaal niks :)
Het sluit ook niets uit ;) Ik hoop wel dat dit soort surveys een nieuwe impuls geven aan het BC van een aantal spellen, als is het softwarematig. Ik zou als GoW maagd best graag eerst 1 en 2 spelen voordat ik aan 3 begon, maar ga er geen PS2 voor aanschaffen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:48:
[...]

Het sluit ook niets uit ;) Ik hoop wel dat dit soort surveys een nieuwe impuls geven aan het BC van een aantal spellen, als is het softwarematig. Ik zou als GoW maagd best graag eerst 1 en 2 spelen voordat ik aan 3 begon, maar ga er geen PS2 voor aanschaffen
Ach nog even wachten en de prijs van een ps2 is lager dan de prijs van een nieuwe PS3 game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

EfBe schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:13:
[...]

Ach nog even wachten en de prijs van een ps2 is lager dan de prijs van een nieuwe PS3 game :)
Ja, maar dan nog steeds geen smoothing en upscaling.
En dat is toch wel prettig met mijn PS3 als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Leuke PS3-koopjes bij http://www.zavvi.co.uk:

Sid Meier's Civilization Revolution (10 pond excl verzendkosten)
Bioshock (10 pond excl verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou me niks verbazen als ze inderdaad God of War 1 en 2 op de bluray zetten die dan alleen speelbaar is op de 60gb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ymmv schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:50:
Leuke PS3-koopjes bij http://www.zavvi.co.uk:

Sid Meier's Civilization Revolution (10 pond excl verzendkosten)
Bioshock (10 pond excl verzendkosten)
Thanks! Toch maar even Bioshock besteld :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Hmm zelfs Little Big Planet voor 9,95 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
-RazieL- schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:32:
Zucht, waar is de tijd gebleven dat Ken Kutaragi persoonlijk je playstation bezorgde op een fluwelen kussen wanneer je er 1 bestelde...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nah, vooruit... nog een koopje... Wat te denken van Valkyria Chronicles voor 16 pond (incl verzendkosten) bij cdwow.com Wel snel zijn, voorraad is beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:13:
Zou me niks verbazen als ze inderdaad God of War 1 en 2 op de bluray zetten die dan alleen speelbaar is op de 60gb :')
Als het op blu-ray staat kan toch elke PS3 het lezen.

Zijn er al meer details bekend? Zijn het remakes? (dus betere graphics, niewe content, alles groter, beter en .. meer! ) In dat geval is het een insta-buy.
Als het krak hetzelfde is als op de PS2 is dat jammer van de CE, daar hadden leukere dingetjes kunnen inzitten. De meeste GoW fans zullen GoW 1&2 al gespeeld hebben op de PS2 en/of PS3. Ikzelf heb ze beiden 3 x uitgespeeld op de PS2, om ze dan elk nog 2 x uit te spelen op de PS3.

Het zou enkel goed zijn voor mensen met een PS3 zonder BC, die onbekend zijn met GoW3.

Dat ze dan maar voor verschillende soorten CE's zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Wow! Ik heb gisteren Battlefield Bad Company mogen ontvangen. Wat is die game geweldig leuk zeg! Echt een pareltje. Als je ook maar een beetje van Battlefield-achtige games houdt (en dan met name de multiplayer) moet je dit spel echt halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Skire schreef op woensdag 22 april 2009 @ 01:55:
Wow! Ik heb gisteren Battlefield Bad Company mogen ontvangen. Wat is die game geweldig leuk zeg! Echt een pareltje. Als je ook maar een beetje van Battlefield-achtige games houdt (en dan met name de multiplayer) moet je dit spel echt halen!
Jody aka skire van cs1.6? :)

Ot: ik zal binnenkort ook een ps3 aanschaffen, zijn er op dit moment nog leuke koopjes? anders ga ik voor de killzone 2 pack op bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:46:
[...]

Zijn er al meer details bekend? Zijn het remakes? (dus betere graphics, niewe content, alles groter, beter en .. meer! ) In dat geval is het een insta-buy.

Seraphus-Y schreef op maandag 20 april 2009 @ 23:49:

Men heeft bij Sony een enquête uitgezet over wat gamers wilden hebben in een God of War ]I[ - Special Edition.
Daarin kon je kiezen tussen verschillende dingen zoals T-shirt, figurines, soundtrack. Zo was er ook de vraag wat je er van zou vinden als GoW en GoW 2 op de blu-ray zouden staan.
Lijkt me een antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:46:
[...]

Als het op blu-ray staat kan toch elke PS3 het lezen.

Als het krak hetzelfde is als op de PS2 is dat jammer van de CE, daar hadden leukere dingetjes kunnen inzitten. De meeste GoW fans zullen GoW 1&2 al gespeeld hebben op de PS2 en/of PS3. Ikzelf heb ze beiden 3 x uitgespeeld op de PS2, om ze dan elk nog 2 x uit te spelen op de PS3.

Het zou enkel goed zijn voor mensen met een PS3 zonder BC, die onbekend zijn met GoW3.

Dat ze dan maar voor verschillende soorten CE's zorgen :)
Lezen wel ja, maar spelen is 2.
Elke PS3 leest nu toch ook DVD's, maar daarom kan nog niet elke PS3 met PS2 games iets doen.
En eerlijk gezegd, als je de overige posts had gelezen dan wist je al dat er verder nog niks bekend was, alleen genoemd in een enquête.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Sinds de laatste update kan ik mijn PS3 niet meer op een normale manier uitzetten. Normaal deed ik dit door de aan/uit knop langer in te drukken. Nu reageert de PS3 hier niet meer op. Is er nog een andere manier om de PS3 op een goede manier uit te zetten?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Via het XMB users menu of PS button ingedrukt houden en dan Systeem uitschakelen? Of bedoel je dit niet...

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 22-04-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nico111 schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:30:
[...]Bedankt voor de tip :) Hopen dat ze de films ook binnen krijgen die ik wil, vaak een probleem bij deze ketens. Pak anders lekker Sunrise earth mee en misschien ook The Kingdom nog.
En, heb je die Blu-rays nog gekocht?
Ik heb ze maar laten liggen, want de doosjes waren op de één of andere manier toch niet zo als mijn normale Blu-rays. Ze waren een stuk slapper en dunner. Ook de hoesjes waren niet zoals het origineel. Toevallig lag XIII ook bij de MusicStore (voor €10,- meer) en dat hoesje was toch echt anders...

Iemand trouwens een idee hoe groot die Endo Skull is die bij de Limited Edition van Terminator 2 zit? Dus de versie van rond de €99,99 met drie dvd's en een Blu-ray. Op internet staan wel Endo Skull afmetingen, maar dat zijn skulls van een andere serie. Namelijk de serie waarvan ook de 1:1 Endo Full Skeleton is (geil ding voor €6.500 btw).
Want wil die Limited Edition best hebben, maar als er maar een Endo Skull van 10 centimter hoog bij zit (incl. stand) dan vind ik het een beetje zonde...

Edit:
Gevonden in een plaatje:
Skull is dus 14 inch groot (incl. stand), dus ruim 35 centimeter.
Wordt dus zeker wel aanschaffen aangezien die Skull heel mooi gaat staan op mijn front speaker 8)

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 22-04-2009 10:51 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.