Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:
  • 133.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:23:
[...]

helaas kom ik niet eens zo ver, de ps3 gaat binnen 3 seconden al weer uit.
Verder zei die man aan de telefoon dat de hdd mee MOEST!?!?. staat ook in de email die ik daarna kreeg.
Zit te denken om de hdd te laten uitlezen met een andere computer, lukt dat?
Ik heb gewoon al mijn savegames van PS3 / PS2 / PSX op 1 USB stick gegooid en alles er terug op gezet toen het 'gereviseerd' toestel binnenkwam. De HDD moet inderdaad mee.

edit: als je ps3 binnen 3 seconden uit gaat, HDD op PC aansluiten en data zo overzetten.

Sommige savedate kan wel kopieerbeveiliging hebben (voor zover ik heb ondervonden: Rainbow 6 Vegas 2 en Resident Evil 5.

Je account + trophies recupereer je ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
overigens relax om te weten. ben van plan over een paar jaar maar eens m'n hard disk up te graden.

misschien met een solid state hd :)

[ Voor 3% gewijzigd door iBurger op 12-04-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
[...]

Verder zei die man aan de telefoon dat de hdd mee MOEST!?!?. staat ook in de email die ik daarna kreeg.
Je zou een andere even grote HDD kunnen pakken en dan met een tool een letterlijke kopie maken. Maar dan echt letterlijk op byte niveau, zonder kennis van partities. Moet wel een tool voor te vinden zijn, maar je moet dus een tweede minstens even grote HDD hebben (die uiteraard ook werkt met de PS3, dus SATA).

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
[...]

Probeer anders eens jouw hdd in een andere (wel werkende ;) )PS3 te steken, zo de savegames op stick kopieren en voila.
Ye olde switcheroo.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog wat tips kwa spellen, hou vooral van de games richting ratchet and clank (mijn bovenal favo), little big planet en de lego games :D. Heb ook naruto ultimate ninja storm en deze vond ik ook wel erg vet!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwartkijker schreef op zondag 12 april 2009 @ 16:57:
[...]

Probeer anders eens jouw hdd in een andere (wel werkende ;) )PS3 te steken, zo de savegames op stick kopieren en voila.
Ye olde switcheroo.
Als je dat doet krijg je helaas waarschijnlijk wel te maken met een re-install van de firmware, als het goed is blijft de savedata e.d. natuurlijk gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Laatst online: 11-09 14:00
De firmware staat niet op de HDD als ik het goed heb, dus het zou moeten werken.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ownee, dat was pas zo bij de latere modellen natuurlijk. My bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Eregisteren Uncharted uitgespeeld. Wat een vet spel is dat zeg. Erg mooi gemaakt, ben erg benieuwd naar Uncharted 2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
McVirusS schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:47:
Eregisteren Uncharted uitgespeeld. Wat een vet spel is dat zeg. Erg mooi gemaakt, ben erg benieuwd naar Uncharted 2 :).
Ik heb Uncharted een paar weken geleden aangeschaft juist na het toevallig zien van de trailer van deel 2. :)
Mag voor mij nog wel even duren voordat die uitkomt want ik zit pas in chapter 4.
Wel apart dat voor dit juweeltje geen topic is.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Heb de afgelopen 3 dagen diehard Metal Gear Solid 4 lopen spelen. Ja ik weet het, nú pas :P. Heb hem sinds september maar ik had nooit echt de behoefte om hem te spelen. Laatste paar dagen toch maar weer eens gaan proberen, en als je eenmaal de smaak te pakken hebt wil je niet meer stoppen. Heb in 3 dagen 12 uur gespeeld ofzo en ik durf te zeggen dat het het beste spel is wat ik OOIT heb gespeeld. Niet normaal meer hoe briljant die game in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
LoneRanger schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:25:
Deze game is voor een jaar geleden bijna iedere post zorgvuldig besproken en heeft nu niet meer zoveel aanloop. Ondanks dat blijft het een geweldige game ja. En gelukkig heft de massa de nieuwe franchise ook kunnen waarderen. Soms valt dit wat tegen en sterft een juweeltje een stille dood in de budgetbak zoals bijvoorbeeld Psychonauts en Beyond Good and Evil.

Sinds gisteren ben ik hooked aan Worms! wat en spel is het toch! online met vrienden en gewoon wildvreemden. Vanacht met een amerikaan twee uur wezen Wormen en gechat, Heb er veel van geleerd! Meestal vind ik chat echter een overbodige verhaal. Veel mensen zeggen toch niks boeiends en van gesprekken komt niet veel.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Laatst online: 04-08 23:05
swopdark schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:35:
[...]
"Vanacht met een amerikaan twee uur wezen Wormen"
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, ik heb vroeger ook veel worms gespeeld.Ik denk dat ik toch eens de cc ga bovenhalen en worms ga kopen. Het heeft wel lang genoeg geduurd voor dat ie in de psn store is geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Hallo ik heb een ps3 controller, maar na lang spelen zoals figh night etc. zijn me controllers stuk gegaan. de ps3 knuppeltjes ligt zeg maar open, aan beide kanten. weet iemand waar je die dingen kunt bestellen? ik heb echt overal gezocht van ebay tot aan marktplaats.. dan hoef ik tenminste geen nieuwe controller te kopen. haal hem gewoon uit elkaar :D let me know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Meestal heeft dealextreme.com wel losse onderdelen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Iemand ervaring met rolli.nl deze bieden een ps3 met garantie aan voor 300 euro zonder game en helemaal nieuw. Met kz2 kost hij 325..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:05

Totaalgeflipt

De enige echte

Zooo vetjes,
Net voor mijn verjaardag van vrienden de PS3 + Killzone gekregen :)
Deze week krijg ik mijn LCD tv binnen :)

Word vet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
De release date van inFAMOUS is vervroegd naar 26 mei. Sony wil blijkbaar een groter gat tussen de release van deze game en Prototype. Het is de eerste game van Suckerpunch voor de PS3. Ik ben best benieuwd. De demo zou begin volgende maand moeten verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2b/Infamous-cover.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 13-04-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
Voor de liefhebbers:

Red Faction Guerilla demo key

Je moet je wel ff registeren op de website van THQ, een minuutje werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09
McVirusS schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:47:
Ben er nu ook mee bezig en ben echt super verrast met hoe leuk het spel is! Ik vind het alleen soms irritant dat er wel erg veel gasten komen die je moet knallen, en ze ook op de meest rare plekken tegenkomt. Maar hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:20
DDR schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:26:
Iemand ervaring met rolli.nl deze bieden een ps3 met garantie aan voor 300 euro zonder game en helemaal nieuw. Met kz2 kost hij 325..
Blijkbaar kan je ook hun producten ophalen na afspraak...

Mij lijkt het dus OK, vermits je de PS3 direct kan ophalen.
De prijzen zijn allessinds zeer interessant :-)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Synth schreef op maandag 13 april 2009 @ 22:28:
[...]

Ben er nu ook mee bezig en ben echt super verrast met hoe leuk het spel is! Ik vind het alleen soms irritant dat er wel erg veel gasten komen die je moet knallen, en ze ook op de meest rare plekken tegenkomt. Maar hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest?
Uncharted is geen buitengewoon lang spel. De eerste keer dat ik hem uit heb gespeeld voelde het wel aan als 20 uur, maar er bleek dat ik binnen 12/13 uur door het spel was gelopen. Gelukkig blijft het leuk om weer op te pakken, dus een tweede en derde run zitten er, voor de meesten, wel in. Goed spel, maar toch wel redelijk kort. Extra's die je kan unlocken vond ik trouwens erg leuk, korte filmpjes over het productie proces vond ik erg de moeite waard om te kijken.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dialMforMike schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 00:06:
[...]

Uncharted is geen buitengewoon lang spel. De eerste keer dat ik hem uit heb gespeeld voelde het wel aan als 20 uur, maar er bleek dat ik binnen 12/13 uur door het spel was gelopen. Gelukkig blijft het leuk om weer op te pakken, dus een tweede en derde run zitten er, voor de meesten, wel in. Goed spel, maar toch wel redelijk kort. Extra's die je kan unlocken vond ik trouwens erg leuk, korte filmpjes over het productie proces vond ik erg de moeite waard om te kijken.
Ja die filmpjes zijn erg gaaf, vooral het motion capture gedeelte waar je de echte beelden en animatie naast elkaar ziet. _/-\o_

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
LoneRanger schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:25:
[...]

Ik heb Uncharted een paar weken geleden aangeschaft juist na het toevallig zien van de trailer van deel 2. :)
Mag voor mij nog wel even duren voordat die uitkomt want ik zit pas in chapter 4.
Is er al een releasedate voor Uncharted 2? Ik kan ook niet wachten op die game!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier Civilization Revolutions op de PS3? Ik ben enorm fan van de allereerste DOS versie en speel deze nog wel eens als ik me verveel :) Ben benieuwd hoe deze game is voordat ik 'em koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
P.E.No.1 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:47:
[...]

Uncharted 2 worst echt een juweeltje, als hij visueel echt wordt zoals op alle plaatjes dan gaat dat spel echt geschiedenis schrijven want zulke gfx heb ik op nog geen console gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
[...]

TBA. [to be anounced]
Ik gok op de kerst.

Op zich niet zo erg dat het nog zo lang duurt, voorlopig nog genoeg te spelen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:21:
Heeft iemand hier Civilization Revolutions op de PS3? Ik ben enorm fan van de allereerste DOS versie en speel deze nog wel eens als ik me verveel :) Ben benieuwd hoe deze game is voordat ik 'em koop.
Je kan natuurlijk gewoon de demo downloaden uit de store, staat (ook) in de Europese. Ik vond de demo erg leuk, ik heb deel 4 op de PC maar daar kwam ik niet in, leek me allemaal te hoogdrempelig en dat trok me niet. Civ Rev daarentegen pakte ik zo op en vond ik leuk, maar ik denk niet dat ik het spel ga kopen. Na een aantal beurten (retail versie) wordt namelijk de winnaar bekend gemaakt, het is dus niet zo dat je per se een overwinning hoeft te behalen, ook wordt er niet doorgespeeld na dat aantal beurten, maar moet je opnieuw beginnen. Dat heb ik althans op meerdere fora gelezen. Ook zijn de reacties van omringende culturen op jou veel hetzelfde en kan je daar dus makkelijk mee omspringen, ik geloof dat de PC versie daar veel meer subtiliteit in heeft.

Als console versie wel aardig dus, maar voor veel Civ fans een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Yup, ik heb civ en speel hem eigenlijk wel regelmatig. Het spelverloop is allemaal wat sneller dan de PC versies. Toch is het een zeer uitgebreid en leuk spel. Het spel is bij mij niet na een aantal moves afgelopen er zijn 4 manieren om te overwinnen, technological, cultural, economic en domination. Dit zorgt ervoor dat je op alle manieren elk level wil halen. Daarbij is er elke week een nieuw scenario waarvan de stats online worden bijgehouden.

e.e.a. aan info:http://en.wikipedia.org/wiki/Civilization_Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens die mensen die lange levertijden van amazon hadden, dat kwam waarschijnlijk door de pasen. Kheb gister met m'n broer 2x Cod4 en 2x Resident Evil 5 besteld (op paasmaandag dus) en als het goed is komt ie morgen binnen volgens de laatste track info. Geweldige prijzen trouwens! Inclusief verzenden 137.68 pond, zo'n 152 euro dus. Voor 76 Euro heb je dan Cod4 en RE5. Snap niet dat budgetgaming die prijzen niet meeneemt in haar buitenlandse winkel gedeelte. Daar zie je ze voor zo'n 81 euro staan bij verschillende winkels. Koop je in NL dan wordt het al 92 euro voor die 2 games. RE5 is sowieso snel in prijs gedaald vind ik, zeker vergeleken met Cod4.

Editje: Zag dat RE5 inmiddels n dag verder al weer 3 pond gezakt is in prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:20

Voor de Belgen onder ons die een el cheapo PS3 zoeken mét garantie tot 12/09.

Er zijn er tot nu toe al 8 verkocht (waaronder ik) en de verkoper heeft een vrij goede feedback.

http://cgi.benl.ebay.be/w...EWNX:IT&item=280332779534

Succes!

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
EgoPro schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:53:
Het spel is bij mij niet na een aantal moves afgelopen er zijn 4 manieren om te overwinnen, technological, cultural, economic en domination.
Ik had die info, o.a., uit deze user review op amazon.co.uk Maar als dat niet (meer?) zo is, vervalt dat punt.

Wel lekker spel om te spelen, maar voor mij was het juist een perfect intro om vervolgens Civ4 op de PC te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:03:
Overigens die mensen die lange levertijden van amazon hadden, dat kwam waarschijnlijk door de pasen. Kheb gister met m'n broer 2x Cod4 en 2x Resident Evil 5 besteld (op paasmaandag dus) en als het goed is komt ie morgen binnen volgens de laatste track info. Geweldige prijzen trouwens! Inclusief verzenden 137.68 pond, zo'n 152 euro dus. Voor 76 Euro heb je dan Cod4 en RE5. Snap niet dat budgetgaming die prijzen niet meeneemt in haar buitenlandse winkel gedeelte. Daar zie je ze voor zo'n 81 euro staan bij verschillende winkels. Koop je in NL dan wordt het al 92 euro voor die 2 games. RE5 is sowieso snel in prijs gedaald vind ik, zeker vergeleken met Cod4.

Editje: Zag dat RE5 inmiddels n dag verder al weer 3 pond gezakt is in prijs.
Pasen is idd 1 van de redenen. Een andere reden is dat de console via DHL bezorgt wordt en de games e.d. via TNT. Ik had mijn bestelling op woensdag 8 april geplaatst en vrijdag 10 april kreeg ik de games en de HDMI kabel al binnen. De console wordt verwacht op 16 april, dus nog 2 dagen wachten helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Trine komt eraan!

Opvallend: komt enkel voor PC en PSN uit.

Hier is de eerste trailer voor End of Eternity:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/972/972537/end-of-eternity-screens-20090414040034106.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door ymmv op 14-04-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik heb hem niet zelf, maar weet wel dat het spel prima recensies heeft gekregen. De Metacritic-score is een zeer goede 85. Zie http://www.gametrailers.com/player/37990.html voor een goede video-review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
End of eternity ziet er interessant uit, ik vind het aanbod van RPG's op de ps3 redelijk matig dit moment, dus goede zaak dat er wel een aantal in de planning staan :D

Vond star ocean TTEOT een erg vermakelijk spel om te spelen, dus heb veel vertrouwen in Tri Ace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Een vraagje ik wil eigenlijk meer een bevestiging.

Heb net met PS3 terug gekregen van RMA zat alleen geen stroomkabel bij heb er zelf nu 1 gepakt dat maakt toch geen verschil ?
Anders zet ik hem nu gelijk uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem, kan rustig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Schildje schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:20:
End of eternity ziet er interessant uit, ik vind het aanbod van RPG's op de ps3 redelijk matig dit moment, dus goede zaak dat er wel een aantal in de planning staan :D

Vond star ocean TTEOT een erg vermakelijk spel om te spelen, dus heb veel vertrouwen in Tri Ace.
Er zijn dit jaar in ieder geval meerdere JRPGs gepland: White Knight Chronicles, Tales of Vesperia, Final Fantasy XIII (als je in Japan woont ;) ) Atelier Rorona, Demon's Souls, The Last Remnant en Vandal Hearts. De Aziatische release van Demon's Souls is recentelijk uitgekomen. Het spel is volledig in het Engels en is dus bijzonder importvriendelijk. Het spel schijnt fantastisch te zijn, maar de moeilijkheidsgraad schijnt aan de hoge kant te zijn. Star Ocean 4 zal naar verwachting ook uiteindelijk voor de PS3 uitkomen. Waarschijnlijk zal dat net als bij Tales of Versperia ongeveer een jaar na de 360-versie zijn, waarbij de PS3-versie extra speelbare karakters erbij zal krijgen om de fanatiekste gamers tot een 'double dip' te verleiden.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/91/Demon%27s_Souls_Cover.jpg

Wat Westerse RPGs betreft moet je vooral kijken naar Alpha Protocol en Dragon Age: Origins aan het eind van het jaar. Of als je van Action RPGs houdt: Sacred 2.

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 14-04-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Zijn er meerdere mensen die gebruik hebben gemaakt van het intertoys weekend, dat LBP voor 20 euro te bestellen was? Ik heb een mail gehad, 6 april dat het spel verzonden was, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Wel inmiddels een mail gestuurd, dus reactie maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
brambest schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:20:
Zijn er meerdere mensen die gebruik hebben gemaakt van het intertoys weekend, dat LBP voor 20 euro te bestellen was? Ik heb een mail gehad, 6 april dat het spel verzonden was, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Wel inmiddels een mail gestuurd, dus reactie maar eens afwachten.
Voor wie nog niet LBP heeft: het kan kan nog goedkoper. Het spel kost nu 12 pond incl verzendkosten bij blahdvd.com

BTW Er is net een nieuwe PSN-game aangekondigd, nl Zen Pinball.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Games/zenpinball0001.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 14-04-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09
[...]

Ik ben ook zwaar benieuwd naar deeltje 2! Ziet er iig zeer goed uit van wat ik allemaal heb gezien. Maar heb ook veel zin in MAG, ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:49:
[...]

Voor wie nog niet LBP heeft: het kan kan nog goedkoper. Het spel kost nu 12 pond incl verzendkosten bij blahdvd.com

BTW Er is net een nieuwe PSN-game aangekondigd, nl Zen Pinball.

[afbeelding]
12 pond, waar gaat dat heen? _/-\o_ Besteld, thnx voor de tip ;)
ZenPinball lijkt me wel een leuke game, hoop dat er een demo van uitkomt om in ieder geval de feel van de kast uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Moet zeggen dat het een erg vermakelijke game is, speel hem regelmatig voor de afwisseling (stuk minde3r hectisch dan COD/RE5/KZ2). Je hebt 4 verschillende manieren om overwinningen te halen, alleen vind ik het wel veel hetzelfde. Alle overwinningen voelen een beetje hetzelfde en je krijgt niet echt het gevoel dat je de evolutie daadwerkelijk meemaakt. De verschillende overwinningen zijn in ongeveer 2 uur te behalen. Maar zeer geschikte game voor de afwisseling.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://games.blogo.nl/?co...sins-creed-2-screens.html <--- wow ... meer kan ik er niet van maken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ziet er idd erg goed uit,

maja de eerste screens van AC1 waren ook erg gaaf.... khad toch het idee dat het uiteindelijke spel er minder overweldigend uitzag... buiten dat was de game nogal gehyped en viel daardoor nogal tegen... hopelijk hebben ze daar van geleerd en wordt AC2 wat deel 1 eigenlijk had moeten zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zijn wel concept arts natuurlijk, maar ik hoop dat ze de steden wat meer tot leven brengen dit keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

en variatie in de gameplay/missies... en niet tientallen "kill die en die gast" missies :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Er is een demo van. Twee maanden geleden stond die nog op PSN. Ik speel veel civ op de pc, maar ik vind civrev helemaal niks. Op zich werkt de bediening nog wel aardig, het is niet dat je de muis of het toetsenbord echt mist. Alleen het spel is een beetje simpel.

EDIT: duh, ik lees net de reactie van dialmformike.

[ Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 15-04-2009 15:37 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ymmv schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:03:
[...]

De Aziatische release van Demon's Souls is recentelijk uitgekomen. Het spel is volledig in het Engels en is dus bijzonder importvriendelijk.
Bedankt voor de tip. Een goede RPG is altijd welkom, zal vanavond eens kijken of hij ook via een ander kanaal als Ebay te importeren is. Play-Asia of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Lukin schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:17:
[...]

Bedankt voor de tip. Een goede RPG is altijd welkom, zal vanavond eens kijken of hij ook via een ander kanaal als Ebay te importeren is. Play-Asia of iets dergelijks.
Op Neogfaf is een uitgebreide thread over dit spel met veel tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is er ook iets bekend over een US/EU release? En een demo?

[ Voor 12% gewijzigd door Reemster op 15-04-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:17:
Is er ook iets bekend over een US/EU release? En een demo?
Pixelverdict.com heeft vandaag een (zeer lovende) review van DS gepubliceerd. Ik citeer:

"As of this writing, Demon’s Souls has no announced North American release date, and beyond that, there are unfounded rumblings that the game may never come to our shores. Sony hasn’t said anything, and Ubisoft, who handles From Software’s North American product for the most part, have said even less. It’s as though the game doesn’t exist outside of Asian territories. It’s also probably the most popular import to come along since Pokemon Green, and the Asian version is available through many popular import sites, though these days it’s regularly on back order."

Het oordeel over Demon's Souls:

"Demon’s Souls is right up there with the deepest computer Role-players from days long gone, and easily eclipses any other console offering in the depth department (save maybe Oblivion). This depth comes at a price, as it makes the game nigh impenetrable for people not used to this degree of detail and effort. If you’re an old school table-top dice roller, or have a history with stuff like the Elder Scrolls and Might & Magic series’, you’ll have no trouble adjusting. If you’re not used to a game that doesn’t do any kind of hand-holding, and delivers swift, harsh punishment to the careless, maybe Demon’s Souls isn’t for you.

On the flipside, there hasn’t been a more in depth and rewarding experience this generation for people who are willing to spend the time with it. I’m willing to bet that come E3 in June, we’ll be seeing some sort of a release announcement for North America, whether or not there have been changes made to the game, particularly in the online component, will ultimately decide how people respond. As it stands, I can’t wholeheartedly recommend an import purchase to everyone, unless your tastes run similar to mine, in which case Demon’s Souls is very nearly a perfect gameyou’ll easily blow 45-50 hours on. Putting a score on it is a difficult prospect for me, in spite of the flaws apparent, and the difficulty, I don’t think I’ve had more fun with a game on the PS3."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Asian import is dus the way to go. Maar ik twijfel toch nog wel erg over de game. Ik hou zelf eigenlijk alleen van J-rpg's en vind westerse rpg's (diablo, baldurs gate, dungeon siege etc.) niks, al vind ik een Middeleeuws sfeertje wel interessant. Wat dat betreft zou dit wel een mooie combi moeten zijn, omdat het een Japanse ontwikkelaar is. Ik zou graag weer eens een goeie rpg willen spelen (heb nog geen rpg voor de ps3), en FF13 laat nog wel even op zich wachten. Bovendien is het af wachten wat dat wordt; FF10 was al minder, FF11 was voor mij totale crap en FF12 was een grote teleurstelling. En de game schijnt wel erg moeilijk te zijn. Een goeie en uitdagende game is prima, maar ik ben wel een beetje een luie gamer :P

[ Voor 9% gewijzigd door Reemster op 15-04-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
Ik heb mijn ps3 dan toch eindelijk binnen van Amazon, toch nog een dagje eerder bezorgd dan gepland :D

Meteen updates en alles gedaan en aan de slag gegaan met Little big planet. Spel ziet er prachtig uit en is erg leuk om te spelen. Hoewel ik het liever met 2 of meer personen wil spelen dan alleen.kan heel veel dingen niet halen in m'n eentje. Maar het is wel leuk om alvast de levels te verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 02:13
Je moet het spel echt eerst ff in je uppie spelen of met iemand die het spel nog niet heeft 'uitgespeeld' ;) Anders raast die door de levels heen en sta jij een beetje te kijken...

Met een vriend/vriendin op de bank die het spel nog nooit heeft gespeeld is natuurlijk het meest ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb al enige tijd een playstation 3.
Nu wil ik zelf een computerscherm kopen voor op mijn kamer. Hierop wil ik de playstation aansluiten.

Op youtube zag ik een filmpje waar iemand drie schermen naast elkaar had en zo dus een nog reëler beeld maakte.

Kan ik dit ook met twee (20") schermen doen?
Iemand die er ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Laatst online: 13-04 12:42
Weet iemand waar ik Gran Turismo HD Concept nog kan downloaden? Ik kan hem niet meer vinden in PSN maar dat kan ook aan mij liggen.
Hulp is welkom!!
Torrent ofzo is geen probleem (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Jorisfighter schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:57:
Weet iemand waar ik Gran Turismo HD Concept nog kan downloaden? Ik kan hem niet meer vinden in PSN maar dat kan ook aan mij liggen.
Hulp is welkom!!
Ik kan Gran Turismo ook helemaal nergens meer vinden. Wel alleen EU store geprobeerd.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hij is alleen in de Jp store ooit verschenen, en is daar ook weggehaald. Ik heb hem nog wel, maar geen idee of ik hem kan sharen ofzo. Denk het niet, want die ps3 heeft een encrypted filesystem voor zover ik weet.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
scorpie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:05:
Hij is alleen in de Jp store ooit verschenen, en is daar ook weggehaald. Ik heb hem nog wel, maar geen idee of ik hem kan sharen ofzo. Denk het niet, want die ps3 heeft een encrypted filesystem voor zover ik weet.
Ik heb die demo ooit gehad, maar nooit een Japanse PSN account aangemaakt. Hij was dus eerst wel in de Europese (NL) PSN Store. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:02

FeaR

In GoT we trust

scorpie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:05:
Hij is alleen in de Jp store ooit verschenen, en is daar ook weggehaald.
Gran Turismo HD Concept waar het hier over gaat was de eerste gratis "volledige" game die je kon halen van het Europese PSN.
De Gran Turismo waar jij het over hebt dus die alleen in de Japanse Store was te halen was de demo van Gran Turismo 5 Prologue.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

FeaR1986 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:16:
[...]

Gran Turismo HD Concept waar het hier over gaat was de eerste gratis "volledige" game die je kon halen van het Europese PSN.
De Gran Turismo waar jij het over hebt dus die alleen in de Japanse Store was te halen was de demo van Gran Turismo 5 Prologue.
ow, my bad. Maar ik heb alsnog die HD concept, dus, ik win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

scorpie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:20:
[...]

ow, my bad. Maar ik heb alsnog die HD concept, dus, ik win :P
Het is je vergeven :>

Ik heb hier ook nog bijna alle demo's die ooit in de PS Store hebben gestaan op mijn harde schijf.
Enige die ik niet heb zijn van de spellen waarvan ik de full-version heb gekocht.
Negen van de tien demo's speel ik niet meer, maar het is altijd handig aangezien Sony de PS Store nogal eens schoonmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:49:BTW Er is net een nieuwe PSN-game aangekondigd, nl Zen Pinball.

[afbeelding]
En daar hoort natuurlijk een trailer bij: http://www.gametrailers.com/player/48054.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Nou heb ik mijn ps3 terug alleen als ik me CD er uit wil halen via de knop moet ik dat wat harder indrukken dan ik had met me oude ps3 ook maakt hij geen piepje meer als de cd er uit gaat.

Is dit nieuw opzicht nog niet zo vervelend probleem maar zou graag willen weten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Jorisfighter schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:57:
Hulp is welkom!!
Hier is de link:

http://zeus.dl.playstatio...g?product=0083&country=eu

Of je hem met de huidige firmware nog op de PS3 kan installeren weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FeaR1986 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:22:
[...]

Het is je vergeven :>

Ik heb hier ook nog bijna alle demo's die ooit in de PS Store hebben gestaan op mijn harde schijf.
Enige die ik niet heb zijn van de spellen waarvan ik de full-version heb gekocht.
Negen van de tien demo's speel ik niet meer, maar het is altijd handig aangezien Sony de PS Store nogal eens schoonmaakt...
Dat staat ook in je downloadgeschiedenis. Ondanks dat ze niet meer in de store staan kan je alles via je downloadgeschiedenis nog wel downloaden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 10:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Shiver23 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:23:
Dat staat ook in je downloadgeschiedenis. Ondanks dat ze niet meer in de store staan kan je alles via je downloadgeschiedenis nog wel downloaden.
En die staat online? Ik krijg vandaag een nieuwe PS3 na een defect van de oude, dus ik wil wel alles wat ik gekocht hebben opnieuw op die schijf krijgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Exirion schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:28:
[...]

En die staat online? Ik krijg vandaag een nieuwe PS3 na een defect van de oude, dus ik wil wel alles wat ik gekocht hebben opnieuw op die schijf krijgen.
Ja, is namelijk account-gebonden en niet PS3-gebonden.
Dus gewoon in de PSN-store je download-geschiedenis raadplegen.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:56
Ik heb een vraagje wat betreft Fallout 3. Ik speel het spel nu al paar weken en dus heel wat uurtjes al gedaan, maar heb de afgelopen 2 dagen tot 2x toe een vastloper gehad. Dit gebeurde wanneer ik VATS wilde gaan gebruiken.

Nu lees ik dat Fallout vastlopers veroorzaakt, maar iemand anders heeft het over problemen door PS3 zelf. Kan iemand dit bevestigen? Weet niet of het met update 2.70 te maken heeft...

Ik baal er wel van, want het is echt een fantastische game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Slash500 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:41:
Nou heb ik mijn ps3 terug alleen als ik me CD er uit wil halen via de knop moet ik dat wat harder indrukken dan ik had met me oude ps3 ook maakt hij geen piepje meer als de cd er uit gaat.

Is dit nieuw opzicht nog niet zo vervelend probleem maar zou graag willen weten :>
PS3 piept nooit als je je cd/dvd/blu-ray eruit haalt. Alleen als je de PS3 aanzet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
P.E.No.1 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:35:
[...]

PS3 piept nooit als je je cd/dvd/blu-ray eruit haalt. Alleen als je de PS3 aanzet....
Nee hoor, bij mij hoor ik ook altijd piepje wanneer ik op de eject-knop druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
TimmieVelthuis schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:39:
[...]

Ja als je PS3 nog uit staat op dat moment wel ja. Ik heb een launch 60 GB model. Misschien ligt het daar het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

TimmieVelthuis schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:39:
[...]

Same here, alleen druk ik niet echt op de eject knop. Leg gewoon altijd m'n vinger erop. 80GB model

[ Voor 16% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-04-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
P.E.No.1 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:41:
[...]

Ja als je PS3 nog uit staat op dat moment wel ja. Ik heb een launch 60 GB model. Misschien ligt het daar het verschil?
Zou kunnen, heb 40GB model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Dj-sannieboy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:41:
[...]

Same here, alleen druk ik niet echt op de eject knop. Leg gewoon altijd m'n vinger erop. 80GB model
Ook als je PS3 al aan staat? Dan vind ik het wel apart dat dat ook nog een verschil dus is tussen de 60 GB en de latere modellen.

[ Voor 16% gewijzigd door P.E.No.1 op 16-04-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Launch 60 GB PS3 - Piept ook als je op eject knop 'drukt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
AvanCade schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:31:
Bij mij alleen als er geen disc in de PS3 zit. Als er wel een disc in zit dan piept die van mij niet maar spuugt ie gewoon de disc uit.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
Creepy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:41:
[...]

Bij mij alleen als er geen disc in de PS3 zit. Als er wel een disc in zit dan piept die van mij niet maar spuugt ie gewoon de disc uit.
Exact hetzelfde hier. Weird. (heb btw 60gb model uit juli 2007) Overigens gebruik ik de laatste tijd meer het menu voor het uitwerpen van schijfjes: als je op de game gaat staan in XMB kun je dmv driehoekje het schijfje uitwerpen. Ik hou niet zo van die vieze vlekken op m'n glanzende PS3 O-) (ik krijg vaak klamme handen van het gamen)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
CaptainCharisma schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:13:
[...]

Exact hetzelfde hier. Weird. (heb btw 60gb model uit juli 2007) Overigens gebruik ik de laatste tijd meer het menu voor het uitwerpen van schijfjes: als je op de game gaat staan in XMB kun je dmv driehoekje het schijfje uitwerpen. Ik hou niet zo van die vieze vlekken op m'n glanzende PS3 O-) (ik krijg vaak klamme handen van het gamen)
Hoor je dan ook een piepje :P
AvanCade schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:31:
ja, alleen als ie uit staat en je doet hem aan met de eject knop..

[ Voor 19% gewijzigd door P.E.No.1 op 16-04-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
De wondere wereld van de piepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toen ik met pasen een kuikentje in de PS3 probeerde te stoppen piepte die ook. Met er uithalen niet meer. :')

Dramatische reactie op een bedenkelijke wending in het topic. :X

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ja, dan heb ik liever dat ze mij advies geven met onderstaand dilemma. Is er eigenlijk al iemand hier die Demon's Souls heeft?
-RazieL- schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:06:
Asian import is dus the way to go. Maar ik twijfel toch nog wel erg over de game. Ik hou zelf eigenlijk alleen van J-rpg's en vind westerse rpg's (diablo, baldurs gate, dungeon siege etc.) niks, al vind ik een Middeleeuws sfeertje wel interessant. Wat dat betreft zou dit wel een mooie combi moeten zijn, omdat het een Japanse ontwikkelaar is. Ik zou graag weer eens een goeie rpg willen spelen (heb nog geen rpg voor de ps3), en FF13 laat nog wel even op zich wachten. Bovendien is het af wachten wat dat wordt; FF10 was al minder, FF11 was voor mij totale crap en FF12 was een grote teleurstelling. En de game schijnt wel erg moeilijk te zijn. Een goeie en uitdagende game is prima, maar ik ben wel een beetje een luie gamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Shiver23 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:45:
Toen ik met pasen een kuikentje in de PS3 probeerde te stoppen piepte die ook. Met er uithalen niet meer. :')

Dramatische reactie op een bedenkelijke wending in het topic. :X
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Als je PS3 piept, moet je hem misschien wat oliën

7(8)7

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Allemaal bedankt voor de reactie's :+
Ben nu een stuk wijzer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:51:
Hoi,

Ik heb al enige tijd een playstation 3.
Nu wil ik zelf een computerscherm kopen voor op mijn kamer. Hierop wil ik de playstation aansluiten.

Op youtube zag ik een filmpje waar iemand drie schermen naast elkaar had en zo dus een nog reëler beeld maakte.

Kan ik dit ook met twee (20") schermen doen?
Iemand die er ervaring mee heeft?
Niemand?
Of moet ik het ergens anders in het forum posten? Ben hier nieuw namelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 07:54
Denk dat dat niet kan, aangezien je maar 1 uitgang heb op je ps3 om video uit te sturen. Kijk een videokaart heeft bijvoorbeeld 2x dvi die kan je los koppelen aan 1 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:05:
Denk dat dat niet kan, aangezien je maar 1 uitgang heb op je ps3 om video uit te sturen. Kijk een videokaart heeft bijvoorbeeld 2x dvi die kan je los koppelen aan 1 scherm.
Oke. De ps3 heeft maar één uitgang.
Hoe doen ze dat hier dan? http://www.youtube.com/watch?v=9sJQKGLblho
Hij zegt dat je 3 :o ps3's nodig hebt, maar daar geloof ik niks van (ik zie er trouwens (in het begin van het filmpje) ook maar één staan)?

Weet iemand het?

Groeten,
David Kamphuis.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:09:
[...]

Hij zegt dat je 3 :o ps3's nodig hebt, maar daar geloof ik niks van (ik zie er trouwens (in het begin van het filmpje) ook maar één staan)?
Hij zegt ook dat hij via de pc aan het gamen is, dus dat je maar 1 ps3 ziet staan heeft er verder niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

CaptainCharisma schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:13:
[...]
Overigens gebruik ik de laatste tijd meer het menu voor het uitwerpen van schijfjes: als je op de game gaat staan in XMB kun je dmv driehoekje het schijfje uitwerpen. Ik hou niet zo van die vieze vlekken op m'n glanzende PS3 O-)
Pff... eerst op driehoekje drukken en dan "schuif uitwerpen" selecteren.
Wat een gedoe.... Als je echt lam wilt zijn leg je gewoon de PS3 Bluetooth Remote ernaast welke met één druk op de knop de schijf uitwerpt :+
Shiver23 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:45:
Had je wel een 2,5" kuikentje?
Want anders is het vragen om problemen natuurlijk... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Omni superens schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:29:
[...]

Hij zegt ook dat hij via de pc aan het gamen is, dus dat je maar 1 ps3 ziet staan heeft er verder niets mee te maken.
inderdaad, een quote van een van de reacties:
"It is a PC right now. You can also connect three PS3's to it and play multi screen GT4."

Het PS3 gedeelte van het filmpje is dat hij het stuur,pedalen en pook compatible zijn met zowel PC als PS3

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burgt schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:49:
[...]

inderdaad, een quote van een van de reacties:
"It is a PC right now. You can also connect three PS3's to it and play multi screen GT4."

Het PS3 gedeelte van het filmpje is dat hij het stuur,pedalen en pook compatible zijn met zowel PC als PS3
Oke. Duidelijk.
Weet een van jullie of het mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:51:
[...]
Oke. Duidelijk.
3 schermen met de PS3 => nee.
En 2 schermen ook niet, als je breder beeld wil hebben moet je gewoon een grotere tv kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 07:46

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:51:
[...]

Oke. Duidelijk.
Wat wil je nou weten? Ja, GT4 kon je inderdaad door meerdere PS'en aan te sluiten op meerdere schermen een cockpitview creeeren. Zoals hierboven al aangegeven heeft de PS3 maar 1 uitgang, dus kun je er niet 2 schermne op aan sluiten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Grannd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:58:
[...]

3 schermen met de PS3 => nee.
En 2 schermen ook niet, als je breder beeld wil hebben moet je gewoon een grotere tv kopen.
Je kunt Gran Turismo wel met drie schermen tegelijkertijd (maar daar heb je ook 3 PS3s voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:49:
Ja, dan heb ik liever dat ze mij advies geven met onderstaand dilemma. Is er eigenlijk al iemand hier die Demon's Souls heeft?
Op http://forum.gamer.nl/showthread.php?p=2243566 heb je wel een paar mensen die het spel al hebben en hun (positieve) ervaringen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik weet genoeg.

bedankt.
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.