Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 133.171 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik wil m'n PS3 80GB in de verkoop doen. Kijk er alleen maar DVD's mee en dat vind ik een beetje jammer.
Er staan wel een aantal PSN games op. kunnen deze blijven staan en onder een nieuw account op dezelfde PS3 ook worden gespeeld?

[ Voor 15% gewijzigd door Gumball op 22-04-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Gusev schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:18:
Via het XMB users menu of PS button ingedrukt houden en dan Systeem uitschakelen? Of bedoel je dit niet...
Dat laatste probeer ik maar dat werkt dus niet. Waar zit de optie om de PS3 uit te zetten in het XMB menu. Die heb ik namelijk nog niet gevonden.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Gumball schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:51:
Ik wil m'n PS3 80GB in de verkoop doen. Kijk er alleen maar DVD's mee en dat vind ik een beetje jammer.
Er staan wel een aantal PSN games op. kunnen deze blijven staan en onder een nieuw account op dezelfde PS3 ook worden gespeeld?
Omdat dit nergens duidelijk staat zal ik die vraag voor je beantwoorden:
Ja, wanneer ze geïnstalleerd zijn dan kunnen ze onder elke account worden gespeeld, ook als de account waarmee ze zijn aangekocht niet aanwezig is op die PS3.

Mocht je ooit weer interesse in de PS3 krijgen dan kan je jouw spellen weer downloaden door simpelweg in te loggen in de store met jouw account, bij "downloadgeschiedenis" zijn ze opnieuw binnen te halen.
Zover ik weet werkt dit tot 5 maal. Ik hoop dat dit antwoord op je vraag is :)

Is het ook mogelijk om een game 'in te trekken' of los te koppelen van een PS3? Als een PS3 defect is bijvoorbeeld, of als je hem verkoopt.
Erhnam schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:56:
[...]

Dat laatste probeer ik maar dat werkt dus niet. Waar zit de optie om de PS3 uit te zetten in het XMB menu. Die heb ik namelijk nog niet gevonden.
Van alle iconen: helemaal links, en dan helemaal bovenaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Faust op 22-04-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
FeaR1986 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:39:
[...]

En, heb je die Blu-rays nog gekocht?
Ik heb ze maar laten liggen, want de doosjes waren op de één of andere manier toch niet zo als mijn normale Blu-rays. Ze waren een stuk slapper en dunner. Ook de hoesjes waren niet zoals het origineel. Toevallig lag XIII ook bij de MusicStore (voor €10,- meer) en dat hoesje was toch echt anders...
Ik kom er net vandaan, maar kon ze nergens vinden. Dus ik aan de chef vragen waar ze zijn. Hij mee lopen "kijk ze liggen hier" 'he ze zijn weg'' Had had er 's ochtends 22 BD neergelegd en ze zijn nu allemaal foetsie. Hij de computer nagekeken en de kassa's maar er was ook niet 1 verkocht.

Waarschijnlijk allemaal gejat. Hij baalde echt als een stekker

Geluk krijg ik vandaag nog 3 BD van Amazon binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Nico111 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:23:
[...]Ik kom er net vandaan, maar kon ze nergens vinden. Dus ik aan de chef vragen waar ze zijn. Hij mee lopen "kijk ze liggen hier" 'he ze zijn weg'' Had had er 's ochtends 22 BD neergelegd en ze zijn nu allemaal foetsie. Hij de computer nagekeken en de kassa's maar er was ook niet 1 verkocht.

Waarschijnlijk allemaal gejat. Hij baalde echt als een stekker

Geluk krijg ik vandaag nog 3 BD van Amazon binnen
Hier hebben ze de Aldi tegenwoordig verbouwd: je kan nu naar buiten via een pad zodat je niet langs de kassa hoeft. Staat wel een bordje met dat het geen uitgang is, maar niemand let erop. Als dat bij andere Aldi's ook zo is snap ik wel dat er dingen gejat worden. De Blu-rays zaten in van die folie, dus de disc zelf zit er gewoon al in... Maar negen van de tien films die erbij lagen kende ik niet en kwamen ook niet echt oké over.

Maar wel zuur voor die chef dat er voor een honderd of drie gewoon gejat is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Gumball schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:51:
voor hoeveel doe je hem weg? zoek nog een 2de hands PS3 namelijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Faust schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:00:
[...]

Omdat dit nergens duidelijk staat zal ik die vraag voor je beantwoorden:
Ja, wanneer ze geïnstalleerd zijn dan kunnen ze onder elke account worden gespeeld, ook als de account waarmee ze zijn aangekocht niet aanwezig is op die PS3.
Er zijn toch ook games welke vereisen dat het account + password aanwezig blijft op de PS3? Dacht namelijk dat Sony dat had toegevoegd om game-sharing tegen te gaan...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vriend van me heeft een CC, die heeft al zijn gekochte content op mijn ps3 gezet door in te loggen, downloaden en zijn account weer van mijn ps3 verwijderd.
werkt perfect :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:13:
vriend van me heeft een CC, die heeft al zijn gekochte content op mijn ps3 gezet door in te loggen, downloaden en zijn account weer van mijn ps3 verwijderd.
Dankjewel voor de info!
freekweb schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:47:
[...]

voor hoeveel doe je hem weg? zoek nog een 2de hands PS3 namelijk:)
rond de 400 euro. Is met HDMI kabel, DS3 controler, 2e controler Logitech Chilstream.
GTA4, TonyHawk 8, Tekken 5 DR. Wipeout HD, Worms :) en een hoop demo's.
En originele doos.

[ Voor 29% gewijzigd door Gumball op 22-04-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
souljah1h schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:47:
[...]

Jody aka skire van cs1.6? :)

Ot: ik zal binnenkort ook een ps3 aanschaffen, zijn er op dit moment nog leuke koopjes? anders ga ik voor de killzone 2 pack op bol.com :)
Jup de enige echte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik zag dat ik niet zoveel ruimte meer heb op mijn PS3. Nu zag ik dat de game data van bv MGS4, R&C:TOD en RE5. Bijna elk 5 gig in beslag nemen. Als ik deze verwijder heeft dit toch geen consequenties voor mijn savegames? Het nadeel zou dan toch alleen zijn ik dit zou verwijderen dat ik niet gelijk deze games kan spelen maar eerst moet installeren? Voordat ik alles kwijt ben....

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gumball schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:27:
[...]

Dankjewel voor de info!

[...]

rond de 400 euro. Is met HDMI kabel, DS3 controler, 2e controler Logitech Chilstream.
GTA4, TonyHawk 8, Tekken 5 DR. Wipeout HD, Worms :) en een hoop demo's.
En originele doos.
Verkoop je GTA IV ook los? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

himlims_ schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:13:
De content zal er wel opstaan, maar no way dat jij ze met jouw account kan spelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
nee, alles in één koop.
overigens is dit niet echt de plek om te verkopen. Bij interesse -> mweijma @ googles mail.kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gumball schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:54:
[...]

nee, alles in één koop.
overigens is dit niet echt de plek om te verkopen. Bij interesse -> mweijma @ googles mail.kom
Jammer, heb al een PS3. Ben echt alleen op zoek naar GTA IV.

Ontopic maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Skire schreef op woensdag 22 april 2009 @ 01:55:
Wow! Ik heb gisteren Battlefield Bad Company mogen ontvangen. Wat is die game geweldig leuk zeg! Echt een pareltje. Als je ook maar een beetje van Battlefield-achtige games houdt (en dan met name de multiplayer) moet je dit spel echt halen!
Zijn er nog wel anders spelers online te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
[...]

Helemaal links naar 'gebruikers' dan staat boven aan 'schakel systeem uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw sig werkt niet :)
M@NIC schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:03:
[...]

Vast wel, ik heb hem ook sinds kort. Ik heb tot nu toe alleen de singleplayer gedaan overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
[...]

Wat zie je nu als je de doorzichtige PS knop op de controller ingedrukt houdt? Misschien is de knop niet helemaal jofel meer, of je houdt hem niet lang/goed genoeg indrukt, hier werkt het namelijk wel nog gewoon.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:10:
[...]

[...]

Lijkt me een antwoord op je vraag.
Dat ze er via een enquête bijgekomen zijn heb ik ook gelezen.

Maar of het de originele spellen zijn of remakes ervan, dat wil ik weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
robertvansloten schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:05:
[...]

Helemaal links naar 'gebruikers' dan staat boven aan 'schakel systeem uit'
Inderdaad zoals robert zegt, maar waarom werkt het lang ingedrukt houden in de eerste plaats niet op je PS? Te kort ingedrukt ofzo? Want via de PS knop op je controller werkt het ook niet?!? Krijg je dan uberhaupt wel de menu (popup) met de optie om je CONTROLLER uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:34:
[...]

Dat ze er via een enquête bijgekomen zijn heb ik ook gelezen.

Maar of het de originele spellen zijn of remakes ervan, dat wil ik weten.
Als het een vraag in een enquete is dan doet het toch helemaal niet ertoe of het de orignele spellen zijn of remakes? Het is namelijk nog totaal niet ter sprake dat ze toegevoegd zullen worden. Pas als dat wel is kan je die vraag stellen, al lijkt het me dat dat dan ook wel bekend zal zijn tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

GG---77 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:39:
Ik zag dat ik niet zoveel ruimte meer heb op mijn PS3. Nu zag ik dat de game data van bv MGS4, R&C:TOD en RE5. Bijna elk 5 gig in beslag nemen. Als ik deze verwijder heeft dit toch geen consequenties voor mijn savegames? Het nadeel zou dan toch alleen zijn ik dit zou verwijderen dat ik niet gelijk deze games kan spelen maar eerst moet installeren? Voordat ik alles kwijt ben....
Het verwijderen van games zou geen invloed moeten hebben op je savegames, deze worden voor zover ik weet gescheiden van elkaar opgeslagen. Maar je zou er natuurlijk ook een grotere hdd in kunnen zetten :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
GG---77 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:39:
Sowieso even backuppen, maar heb laatst ook mijn MGS4 game data verwijderd en de savegame staat er in ieder geval nog :P Of die nog bruikbaar is, is een tweede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
souljah1h schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:47:
[...]

Jody aka skire van cs1.6? :)

Ot: ik zal binnenkort ook een ps3 aanschaffen, zijn er op dit moment nog leuke koopjes? anders ga ik voor de killzone 2 pack op bol.com :)
Sony Playstation 3 80 GB
Ps3 + Killzone
366 euro
http://dailymania.mediamarkt.nl/

wel alleen vandaag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Gusev schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:18:
[...]

Sowieso even backuppen, maar heb laatst ook mijn MGS4 game data verwijderd en de savegame staat er in ieder geval nog :P Of die nog bruikbaar is, is een tweede :+
De savegame is nog bruikbaar :) Ik had mijn savegames naar een lan meegenomen, en (na als mezelf ingelogd te hebben op het psn, weet niet of dat een vereiste is) werkte de savegames gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik ga morgen langs dixons om de 379 kostende SONY PlayStation 3 80 GB spelcomputer + Killzone 2 te kopen :) is dit een goede deal? Ook heb ik nog een HDMI kabel nodig, en kwam deze http://www.bol.com/nl/p/g...04004004998893/index.html tegen op bol. Kan ik deze gebruiken voor me ps3? Vertrouw die product reviews niet zo

[ Voor 46% gewijzigd door souljah1h op 22-04-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:56
souljah1h schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:20:
Ik ga morgen langs dixons om de 379 kostende SONY PlayStation 3 80 GB spelcomputer + Killzone 2 te kopen :) is dit een goede deal? Ook heb ik nog een HDMI kabel nodig, en kwam deze http://www.bol.com/nl/p/g...04004004998893/index.html tegen op bol. Kan ik deze gebruiken voor me ps3? Vertrouw die product reviews niet zo
Elke HDMI-kabel is goed, 3€ of 100€...
En verder is Killzone 2 echt een supergoed spel vind ik.
Elke keer als ik het speel ben ik 3 uur bezig, zo meeslepend.

Gewoon kopen dus :)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Aries.Mu schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:28:
[...]

Elke HDMI-kabel is goed, 3€ of 100€...
En verder is Killzone 2 echt een supergoed spel vind ik.
Elke keer als ik het speel ben ik 3 uur bezig, zo meeslepend.

Gewoon kopen dus :)
Ok bedankt voor je reactie! Dat word morgen even inkopen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
3 reacties boven je staat een actie van 366 euro voor datzelfde pakket. (Alleen vandaag te bestellen)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Shiver23 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:56:
[...]

3 reacties boven je staat een actie van 366 euro voor datzelfde pakket. (Alleen vandaag te bestellen)
Ik zag het ja. Helaas woon ik in friesland dus ben niet in staat om het product op te halen. Als ik het laat verzenden kost het me 10 euro meer. Haal ik hem liever bij de dixons in de buurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
souljah1h schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:14:
[...]

Ik zag het ja. Helaas woon ik in friesland dus ben niet in staat om het product op te halen. Als ik het laat verzenden kost het me 10 euro meer. Haal ik hem liever bij de dixons in de buurt!
En waarom niet?
Ik zat vorig jaar te twijfelen een PS3 aan te schaffen mede vanwege GTA IV.
Op een middag begon het zo te kriebelen dat ik de plaatselijke BS ingelopen ben en een PS3+GTp pakket heb aangeschaft te samen met het laatste exemplaar van GTA die ze nog hadden liggen.
Gewoon doen, kopen die hap! :)
Ik heb hiervoor nog nooit een console gehad maar vermaak me prima met die PS3.
Ach en waar je hem koopt voor hoe weinig dan ook over een paar weken/maanden komt er toch weer een deal voorbij waardoor je je bestolen voelt. ;)
Andersom blijf je wachten en wordt het ding maar niet goedkoper. :P

Als je echt heel erg op je centen moet letten is het een ander verhaal.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volens mij bedoelde souljah1h juist dat hij morgen langs de dixons gaat om de ps3 killzone bundel te gaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:16:
volens mij bedoelde souljah1h juist dat hij morgen langs de dixons gaat om de ps3 killzone bundel te gaan halen ;)
Klopt :D Heb er nu al zin in. Killzone 2 lijkt me echt vet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

souljah1h schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:05:
[...]

Klopt :D Heb er nu al zin in. Killzone 2 lijkt me echt vet !
Vind er niet zoveel aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
souljah1h schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:14:
[...]

Je kan hem ook hier kopen http://www.rolli.nl/index.php?_a=viewCat&catId=45 , KZ2 pakket is uitverkocht, maar die kan je uit de UK laten komen ( zie games import topic )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Ik ken het bedrijf niet maar het bedrijfs adres is een gewoon huis in een woonwijk. Dat in combinatie met de vrij lage prijzen vergeleken met elders zou ik er niet snel iets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
wellicht niet voor iedereen de moeite waard om naar Ridderkerk ( onder Rotterdam ) te gaan, maar afhalen ook mogelijk:
Ophalen (na afspraak) ( Hier dient u wel eerst een afspraak voor te maken )
Zie net via google streetview dat het om een woonhuis gaat, maar op de website staat dan weer wel dat dat niet het afhaaladres is. Er is een KVK nr, rolli.nl whois zie je dat dezelfde eigenaar o.a ook cd-media.nl uitbaat.
Als je gaat kijken, zie je ook gelijk de gelijkenis, en als je vervolgens op Qshops.org kijkt zie je dat deze laatste daar is geregistreerd als BIA ( Business International Advance )

Ieder moet natuurlijk voor zich weten of dit te vertrouwen is, persoonlijk zou ik zonder moeite bestellen en afhalen, simpel omdat ik vaak in de buurt ben ivm werk.

[ Voor 62% gewijzigd door Yippie op 22-04-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Yippie schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:28:
wellicht niet voor iedereen de moeite waard om naar Ridderkerk ( onder Rotterdam ) te gaan, maar afhalen ook mogelijk:

[...]

Zie net via google streetview dat het om een woonhuis gaat, maar op de website staat dan weer wel dat dat niet het afhaaladres is. Er is een KVK nr, rolli.nl whois zie je dat dezelfde eigenaar o.a ook cd-media.nl uitbaat.
Als je gaat kijken, zie je ook gelijk de gelijkenis, en als je vervolgens op Qshops.org kijkt zie je dat deze laatste daar is geregistreerd als BIA ( Business International Advance )

Ieder moet natuurlijk voor zich weten of dit te vertrouwen is, persoonlijk zou ik zonder moeite bestellen en afhalen, simpel omdat ik vaak in de buurt ben ivm werk.
Toch heb ik mijn twijfels erbij :$ Ik haal hem morgen wel gewoon bij dixons! maar toch bedankt voor de informatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gisteren had ik mij geregistreerd op de US Playstation shop, had al eerder gelezen dat die veel uitgebreider was. Is een stuk beter, had ik eerder moeten doen, veel meer te vinden en vooral overzichtelijker. Vind het wel leuk om daar es een demotje vanaf te halen namelijk.

Maar in de Japan hebben ze ook een aparte shop. Is die een beetje de moeite waard? Dat registreren kost nogal tijd om die gegevens in te voeren met zo'n controller en als het grotendeels overeenkomt met US/Europa shops, dan doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
M@NIC schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:03:
[...]

Ja zeker. Ik was daar eerst ook een beetje sceptisch over, maar gelukkig spelen nog heel veel mensen dit spel online. Opzich ook wel logisch aangezien er nog echt veel games van dat genre op de console zijn.
Dat komt nog ;) Als het goed is wordt het eerdaags mogelijk om andermans PSN pagina in je webbrowser te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Die onderbouwing doet het hem, ik verkoop mijn killzone 2!

|:(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef ik dan wel.

Geen diepgang in de karakters, geen diepgang in het verhaal, 13-in-een-dozijn-shooter.
Ja, grafisch wel erg sterk. Helaas koop ik games niet alleen om naar te kijken.

Doe mij maar Bioshock, als ik even een goede shooter mag noemen. Of CoD4, of Half Life 2 (of Gears of War natuurlijk, maar dat mag ik hier niet zeggen :P)...

Zero Punctuation - House of the Dead: Overkill vs. Killzone
Absolute Games:
Zero - that's how many fresh ideas Killzone 2 brings to the table. Had it been released alongside Soldier of Fortune or Medal of Honor: Allied Assault, it would have made a big fuss. Today, after Call of Duty 4, Gears of War 2 and Half-Life 2: Episode Two, its gameplay looks weak. Very few enemy variations, cliched situations repeat over and over again, and there is not enough story to fill a Saturday morning cartoon.
/me rent en bukt!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:41:
Geef ik dan wel.

Geen diepgang in de karakters, geen diepgang in het verhaal, 13-in-een-dozijn-shooter.
Ja, grafisch wel erg sterk. Helaas koop ik games niet alleen om naar te kijken.

Doe mij maar Bioshock, als ik even een goede shooter mag noemen.
Mijn mening natuurlijk

Review - House of the Dead: Overkill vs. Killzone
Geen diepgang in het verhaal? Ik vond het verhaal anders vrij klote na een paar gebeurtenissen.

spoiler:
Zoals toen Garza dood ging.

Maar er zijn wel andere punten waar Killzone 2 sterk is. En niet alleen op het grafische gedeelte.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjesus op 23-04-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doelde meer op de weinig aanwezige back-story.

Speel Bioshock of Half-Life en je komt echt in een verhaal terecht. Alle belangrijke personen hebben een geschiedenis en een persoonlijkheid, behalve Gordon Freeman :S
De wereld die in deze beide games gecreëerd is heeft ook geschiedenis, er gaat een verhaal aan vooraf waar je tijdens het spelen van de game steeds meer over leert.
Killzone valt wat mij betreft niet in die categorie.

Dat iemand dood gaat kan me niet boeien als ik niet weet wie hij is of wat hij gedaan heeft, helemaal niet als het een virtueel iemand betreft :o

En om nog even het gebrek aan originaliteit te tonen, wat mij betreft is Motorstorm (2) origineler:
Gears of War versus Killzone

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
Hierbij de playstationstore updates van vandaag

Red Faction: Guerrilla Demo
UFC 2009 Demo
LittleBigPlanet DLC

* Heavenly Sword Mini Pack
* Creator pack 1

Saints Row 2 DLC
Guitar Hero World Tour DLC - Motorhead Track Pack
Rock Band DLC

* REO Speedwagon - Riding the Storm Out
* REO Speedwagon - Roll with the Changes
* REO Speedwagon - Take It on the Run
* Styx - Blue Collar Man (Long Nights)
* Styx - Renegade
* Styx - Too Much Time On My Hands
* Styx / REO Speedwagon - Can’t Stop Rockin’
* Hautewerk - Alone in My Head
* Hautewerk - I Know Where You Came From
* Hautewerk - Stop Start Again

Godfather II DLC - Nieuwe Wapons, map en personage.
HAWX DLC
Wolverine Origins Demo

[ Voor 0% gewijzigd door RenaldoN op 23-04-2009 13:11 . Reden: Vrouw onvriendelijke text verwijderd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ben wel benieuwd naar die Wolverine game, maar ff downen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 01:06:
Ik doelde meer op de weinig aanwezige back-story.

Speel Bioshock of Half-Life en je komt echt in een verhaal terecht. Alle belangrijke personen hebben een geschiedenis en een persoonlijkheid, behalve Gordon Freeman :S
De wereld die in deze beide games gecreëerd is heeft ook geschiedenis, er gaat een verhaal aan vooraf waar je tijdens het spelen van de game steeds meer over leert.
Killzone valt wat mij betreft niet in die categorie.

Dat iemand dood gaat kan me niet boeien als ik niet weet wie hij is of wat hij gedaan heeft, helemaal niet als het een virtueel iemand betreft :o

En om nog even het gebrek aan originaliteit te tonen, wat mij betreft is Motorstorm (2) origineler:
[afbeelding]
Wat is je punt nou, dat GeOW wel origineel is? Ik zit nu GeOW2 te spelen (GeOW1 al uitgespeeld) maar KZ2 is echt de betere game, zowel qua verhaal (dat gewoon niet aanwezig is in GeOW2, waar zijn we, hoe komen we daar, wie hebben die steden gemaakt, etc. etc.) als qua graphics en gameplay is IMHO ook beter. KZ2 heeft qua verhaal ook niet de diepgang van een RPG, maar dat is het dan ook niet.

Bioshock is op zich dieper qua game, maar op het eind had ik er ook wel genoeg van, zeker van de art-direction en de overall look/feel. Ook vond ik het einde een van de sufste ooit.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Door een spaar actie van me werk heb ik nu 400+ euro aan bonnen voor de Intertoys. Altijd mooi meegenomen natuurlijk. Enkel ben ik aan het wachten totdat er een leuke actie is. Zoals met kerst met 2 spellen naar keuze... ook dacht ik dat ik ergens gelezen had dat de prijzen van de PS3 zouden gaan zakken. Enkel kan ik dit nu ineens niet meer terug vinden.

Het nadeel is dus dat ik alleen bij de intertoys kan bestellen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:09:
[...]

Wat is je punt nou, dat GeOW wel origineel is? Ik zit nu GeOW2 te spelen (GeOW1 al uitgespeeld) maar KZ2 is echt de betere game, zowel qua verhaal (dat gewoon niet aanwezig is in GeOW2, waar zijn we, hoe komen we daar, wie hebben die steden gemaakt, etc. etc.) als qua graphics en gameplay is IMHO ook beter. KZ2 heeft qua verhaal ook niet de diepgang van een RPG, maar dat is het dan ook niet.

Bioshock is op zich dieper qua game, maar op het eind had ik er ook wel genoeg van, zeker van de art-direction en de overall look/feel. Ook vond ik het einde een van de sufste ooit.
Ik heb geen punt, ik onderbouw de mening van Totaalgeflipt.

Killzone 2 is niet de betere game, dat vind jij ;) Zo heeft iedereen zijn mening.
De diepgang van een RPG hoeft een shooter wat mij betreft ook niet te hebben, maar een beetje uitwerking van de geschiedenis van karakters en wereld kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week zag ik bij Eplaza in het centrum van Tilburg volgens mij dit pakket in de etalage voor 350. Die winkel zit er net dus dat zou een openingsaanbieding kunnen zijn.

Oja over die hdmi kabel. Ik heb bij bol.com ooit een goldplated hdmi kabel besteld en een brak OEM kabeltje gekregen in een stukje plastic. Heb niks tegen bol.com maar ik zou zon kabeltje daar niet halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mijn hdmi kabel ook bij bol besteld, ik koppel deze regelmatig los en vast en werkt prima! (plus super snelle verzending :P, voor 21:00 besteld is daadwerkelijk volgende dag in huis) vond ik toen toch wel een belangrijk puntje.
Was overigens prima en stevig verpakt tijdens het verzenden, dus geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

ben ook wel benieuwd naar de UFC demo, wat ik erover gelezen heb klinkt wel interessant. Pas ook de WWF demo gedownload, maar die was echt slecht imo.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de demo van UFC en Wolverine :9. Weet iemand hoe laat ze in de NL store verwacht worden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

RenaldoNiels schreef op donderdag 23 april 2009 @ 08:04:

Hoerbij de playstationstore updates:
Waar het hart vol van is.... >:)
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:02:
Ben benieuwd naar de demo van UFC en Wolverine :9. Weet iemand hoe laat ze in de NL store verwacht worden ;) ?
Veelal worden de updates rond 18:00 in de Store gezet.
Maar ben ook wel benieuwd naar Red Faction: Guerrilla Demo.
Die game was vroeger echt wel oké op de PS2.
Maar vooral dat de makers beloofden dat echt alles kapot kan wil ik wel eens zien.
Dat zeiden ze bij BF: Bad Company ook, maar toen bleven er toch nog delen staan omdat het anders niet leuk zou zijn. Kijken of deze keer alles wel waar is wat wordt beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wow, ik weet niet of dat nieuw is, maar ik download nu de patch van Killzone 2 en ik zie nu een countdown timer lopen, was dat eerder al aanwezig?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Pff... les net de "discussie" over dat Killzone 2 niet goed is en blablabla.

Eerlijk gezegd vind ik Killzone 2 ook niet één van de meest diepgaande spellen ooit.
Maar ik vermaak me er kostelijk mee en daar gaat het om.

En zolang er mensen zijn, zullen smaken ook altijd verschillen en zal je fanboys en zeikerds houden.

Maar eerst Killzone afzeiken is tot daar aan toe, maar dan de volgende quote in de HuisKamer posten is wél erg:
Wii is echt wel hardcore
De gene weet wel wie ik bedoel })
scorpie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:54:
Wow, ik weet niet of dat nieuw is, maar ik download nu de patch van Killzone 2 en ik zie nu een countdown timer lopen, was dat eerder al aanwezig?
Sinds de laatste update zit dat er in...
Maar hier werkt het niet echt lekker: de tijd loopt niet echt netjes terug.
Het is meer van "50 seconden resterend".... "35 seconden resterend", etc.
Zou ook wel makkelijk zijn als er net als bij Internet Explorer er ook bij staat wat de downloadsnelheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinds gisteren 2 games rijker uit de Store,
Monster Madness demo, erg vermakelijk en heel grappig gemaakt. Iets minder chaotisch dan die Burn zombie burn game, wel iets minder 'leuk'. Nu nog opzoek naar de volledige versie :P

En Rag doll Kung Fu, volledige versie. Begin was het even wennen, tutorial gedaan en dacht enkel challenges te kunnen spelen. Bleek later dat je ook gewoon 1 vs 3 computer kan spelen, heeeeeeel erg vermakelijk :D Moves zijn grappig, sixaxis gebruik is netjes verwerkt in het spel (buiten punch attack), met een knipoog naar LBP hebben ze ook mogelijkheid toegevoegd dat je je armpjes zelf kan bewegen. Nadeel, na een uurtje spelen kreeg ik al spierpijn van het nonstop schudden van de controller :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
[quote]FeaR1986 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:48:
[...]

Waar het hart vol van is.... >:)

[...]

Heb de vrouw onvriendelijke text maar gelijk even aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Killzone 2 is niet de betere game, dat vind jij ;) Zo heeft iedereen zijn mening.
En dat is dan weer die van jou
De diepgang van een RPG hoeft een shooter wat mij betreft ook niet te hebben, maar een beetje uitwerking van de geschiedenis van karakters en wereld kan geen kwaad.
Ik vind het toch allemaal wel grappig. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn of haar eigen mening maar veel van deze mensen hebben dan ook nooit een betreffende game gespeeld om een oordeel te vellen. In Killzone 2 wordt namelijk juist heel duidelijk verteld waarom je naar Helghan gaat en wat er met de planeet gebeurd is waardoor deze zo onherbergzaam is. Een band cre-eren met characters is altijd best moeilijk. In zowel Killzone 2 als GeOW wordt dit mede gedaan door de characters een eigen karakter te geven die ze middels gevatte opmerkingen en gesprekken tijdens de game afrollen. Denk aan die Cole (enorme neger) in de eerste GeOW.

Hoewel Killzone 2 in het genre niet veel nieuws brengt doet het al het oude heel erg goed. Het gevoel van de wapens, de setting de speelwijze etc allemaal geweldig. AI van de verschillende vijanden waardoor je de vijanden niet allemaal op dezelfde manier kan aanpakken. Ik was onder de indruk. Ook de multiplayer geeft mij veel voldoening.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Tom schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:26:
Gisteren had ik mij geregistreerd op de US Playstation shop, had al eerder gelezen dat die veel uitgebreider was. Is een stuk beter, had ik eerder moeten doen, veel meer te vinden en vooral overzichtelijker. Vind het wel leuk om daar es een demotje vanaf te halen namelijk.

Maar in de Japan hebben ze ook een aparte shop. Is die een beetje de moeite waard? Dat registreren kost nogal tijd om die gegevens in te voeren met zo'n controller en als het grotendeels overeenkomt met US/Europa shops, dan doe ik dat niet.
In de Japanse store is wat wazig spul te vinden dat zijn weg niet vindt naar de Europese/US store, soms wel geinig. Je kunt altijd een account aanmaken en ff kijken, da's een kleine moeite :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotter schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:31:
[...]

In de Japanse store is wat wazig spul te vinden dat zijn weg niet vindt naar de Europese/US store, soms wel geinig. Je kunt altijd een account aanmaken en ff kijken, da's een kleine moeite :P
En de meeste demo's zijn Japans gesproken wat fijn is bij bijv de demo van DBZ Burst Limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:00:
Pff... les net de "discussie" over dat Killzone 2 niet goed is en blablabla.

Eerlijk gezegd vind ik Killzone 2 ook niet één van de meest diepgaande spellen ooit.
Maar ik vermaak me er kostelijk mee en daar gaat het om.

En zolang er mensen zijn, zullen smaken ook altijd verschillen en zal je fanboys en zeikerds houden.

Maar eerst Killzone afzeiken is tot daar aan toe, maar dan de volgende quote in de HuisKamer posten is wél erg:

[...]

De gene weet wel wie ik bedoel })
Ja, lekker uit z'n verband getrokken zo, plak het plaatje dan ook hier :P

Ik was gewoon een beetje advocaat van de duivel aan het spelen om daarmee Totaalgeflipt zijn mening van onderbouwing te voorzien, daar werd namelijk naar gevraagd.

Killzone 2 is inderdaad best vermakelijk, maar ik snap mensen die er geen fuck aan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

Toch denk ik er hetzelfd over. Killzone2 kan me persoonlijk niet boeien. Kan me ei er niet in kwijt. Het is niet de game waar ik lekker voor ga zitten om ff te knallen, wat voor verhaal het ook is.

Heb ook Brothers in Arms gekocht, en daar heb ik het wel bij, heerlijk als afsluiter van de dag wat moffen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik vond de singel player van killzone wel gaaf, maar de multi player kan me niet echt boeien.

Het pak me gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:02:
[...]
Ja, lekker uit z'n verband getrokken zo, plak het plaatje dan ook hier :P
Ik was gewoon een beetje advocaat van de duivel aan het spelen om daarmee Totaalgeflipt zijn mening van onderbouwing te voorzien, daar werd namelijk naar gevraagd.

Killzone 2 is inderdaad best vermakelijk, maar ik snap mensen die er geen fuck aan vinden.
Met plaatje zou het niet leuk meer geweest zijn, vandaar :>
Al moet ik zeggen dat MadWorld op de Wii er wel extreem gewelddadig (en dus hardcore) uit ziet.

Killzone 2 is zeker vermakelijk, maar dat zijn in principe alle spellen die er uitgebracht worden.
Voor iemand die van kaartspelletjes houdt kan Patience nog vermakelijk zijn. Het is gewoon heel persoonlijk. En voor die mening mag je gewoon uitkomen, maar staat dan wel tegenover dat je deze mening dan wel goed moet onderbouwen. En vandaar is er ook niets mis met jouw verhaal aangezien er genoeg argumenten in staan.

Maar er zijn helaas nog steeds mensen die of niet kunnen beargumenteren en dus maar met meningen rond gaan lopen gooien. Of die de keuze van een ander niet kunnen waarderen.

Wees blij dat er zo veel spellen uit komen en dat er daardoor veel soorten en type (genres) spellen zijn. Zo is er voor ieder wat wils.

Persoonlijk vind ik Gears of War 2 echt een topgame die ik ook in één ruk heb uitgespeeld. En met Killzone 2 is me dat nog niet gelukt op één of andere manier. Niet omdat de graphics niet mooi zijn of dat het verhaal te oppervlakkig is (al zijn er spellen die nog minder verhaal hebben), maar iets in mij houdt me tegen om snel te gaan. Mede doordat een collega van me de game binnen 5,5 uur had uitgespeeld.... Dus zo snel wil ik niet eindigen.

Er zijn maar twee dingen die me van Killzone niet aanstaan:
Als eerste dat je je teammaat soms gewoon kwijt bent... Loop ik het halve level door die gast te zoeken, maar nergens te vinden. Loop ik voorbij een checkpoint en *POEF* daar staat ie weer. Moet zeggen dat bij Gears of War dat mooier is gemaakt met dat systeem dat aangeeft waar je maten zijn.
En als tweede vind ik het gewoon jammer dat je maar één wapen mee kan dragen. Want die revolver is niet echt mijn favoriete wapen om eerlijk te zijn. Heb nu wel dat handwapen van de Helghast, maar ook die is niet echt krachtig. Geluid is wel beter... Maar ik loop constant te twijfelen welk wapen ik mee moet nemen. Wat er dus op neerkomt dat ik altijd met een net-niet-wapen rondloop om elke situatie aan te kunnen (meestal dat standaard aanvalsgeweer). Terwijl ik liever met dat pijlwapen en een dik machinegeweer loop. Gewoon omdat er in dat pijlwapen te weinig ammo zit om dat wapen altijd mee te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
eergsteravond Worms gedownload, heerlijk spel, al is de besturing even wennen. De online optie is wat beknopt maar is desalniettemin een heerlijk tijdsverdrijf.
Oude tijden herleven :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
De Europese PSN-update vandaag:

DEMOS

► UFC 2009 Undisputed

► Red Faction: Guerilla

GAMES

► PSN
○ Penny Arcade Adventures- On the Rainslick Precipice of Darkness: Episode 2 (£7.99)

► PSOne
○ Future Cop: L.A.P.D. (£3.99)
○ Championship Bass (£3.99)

► PSP
○ Need for Speed ProStreet (£17.99)
○ ChessmasteR: The Art of Learning (£15.99)
○ Exit (£11.99)
○ Need for Speed Most Wanted 5-1-0 (£15.99)

ADD-ONS

► Guitar Hero World Tour
○ Motörhead Pack (£4.39 | £1.59 each)
♪ "Jailbait"
♪ "Love Me Like a Reptile"
♪ "Iron Fist"

► LittleBigPlanet
○ Creator Pack 1 - Level Kit (Free)
○ Heavenly Sword - Level Kit (£2.39)

► Rock Band
○ Hautewerk Pack (£2.49 | £0.99 each)
♪ "Stop Start Again"
♪ "Alone in My Head"
♪ "I Know Where You Came From"

○ REO Speedwagon / Styx Tour’09 Pack (£4.99 | £0.99 each)
♪ "Ridin’ the Storm Out" - REO Speedwagon
♪ "Roll With the Changes" - REO Speedwagon
♪ "Take It on the Run" - REO Speedwagon
♪ "Can’t Stop Rockin’" - REO Speedwagon & Styx
♪ "Blue Collar Man (Long Nights)" - Styx
♪ "Renegade" - Styx
♪ "Too Much Time on My Hands" - Styx

► Mahjong Tales: Ancient Wisdom
○ Booster Pack (£3.19)

► Midnight Club: Los Angeles
○ South Central Vehicle Pack 2 (£2.39)

► Saints Row 2
○ Ultor Exposed (£6.29)

► WWE SmackDown vs. RAW 2009
○ Roster Pack Update 2 (£3.19)
○ Roster Pack Update 3 (Free)

► Tom Clancy's H.A.W.X
○ European Assault Pack (£3.99)

► The Godfather II
○ The Corleone Bundle (£6.29)
- Pentangeli Map Pack (£4.79)
- Level 4 Firearms Pack (£3.19)
- Jack of All Trades (£3.19)

VIDEOS

► Battlefield 1943
○ Announcement Trailer

► InFamous
○ Beauty of Power

► Bayonetta
○ Story Trailer

► Pixel Junk Eden
○ Encore Trailer

THEMES

► Pixel Junk Eden
○ Encore Pink Theme (Free)
○ Encore Pink Wallpaper (Free)

Als je toegang hebt tot het Japanse PSN-filiaal, kun je daar de trailer van End of Eternity downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:02:Killzone 2 is inderdaad best vermakelijk, maar ik snap mensen die er geen fuck aan vinden.
Wat ik vooral snap is dat er mensen zonder smaak zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
KZ2 is de shit. Mijn opa zat vroeger in 'Nam, en hij speelt tegenwoordig alle shooters met plezier.
Nadat hij KZ2 speelde echter.. Mijn oma belde mij op dat ik meteen moest komen.. er was iets met opa aan de hand. Eenmaal daar aangekomen suisde een kogel langs mijn hoofd. Ik begreep de situatie meteen.. Via de schuur klom ik op het dak, ik snelde naar binnen en overmeesterde mijn opa. Hij had zijn oude dienstwapens opgegraven, geladen, etc. Waarom zou die oude, nu vredelievende man dat nou doen??
Hij vertelde wat er was gebeurd:
Hij had KZ2 erin gestopt, en was het gaan spelen. Het spel was in zijn ogen zo ongelofelijk intens en realistisch, dat er allemaal traumatische ervaringen aan de echte oorlog naar boven kwamen. Killzone2 was zo hevig, dat hij daadwerkelijk dacht dat hij weer in Vietnam zat! Gelukkig dat ik op tijd gekomen was, anders waren er heel wat doden gevallen, reken daar maar op.

Nu vragen jullie je natuurlijk af hoe het uiteindelijk afgelopen is. De oplossing was simpel. We hebben de xbox360 aangesloten en hem hierop een paar uur Halo3 en Gear of War 2 laten spelen. Die spellen zijn volgens hem erg kinderachtig en zeer onrealistisch. Nadat hij in even Halo3 met de fluoriserende supersoakers had mogen schieten op malle paarse alien mannetjes was hij direct weer de oude. Hij moest even lachen om de simpelheid van de graphics.

Eind goed al goed dus!
Toen ik, na een lange moeizame nacht weer huiswaarts ging (niet te vergeten bijna doof vanwege het lawaai wat een xbox op vandaag produceert), pakte mijn opa me even vast. Hij keek ernstig en fluisterde:
"Kleinzoon, ik had zojuist een droom, misschien wel de akeligste droom die ik ooit sinds 'Nam heb gehad.."
Ik was stil door de angst in zijn ogen.
"Kleinzoon, je zult wel denken dat ik een oude gekke man ben geworden, ha" Hij lachte zenuwachtig, maar vervolgde toen weer met de grootste ernst terwijl hij naar de televisie wees:
"...Ik droomde... dat de oorlog in de televisie zat....."
Ik pakte zijn hand: "stil maar opa.. het was maar een droom" Ik stopte killzone2 nog wat dieper weg in mijn tas, terwijl hij op mijn hand huilde, zonder geluid..

Zo, dat is dus de mening over KZ2 van iemand die echt oorlog heeft meegemaakt. Leuk dat iedereen een mening heeft, maar mijn opa zat al in de oorlog, toen jullie en ik nog niet eens geboren waren.
Ik ga er dan ook van uit dat KZ2 gewoon een meesterwerk is ;)

edit: disclaimer: Ik mag hopen dat zelfs de meest fantasierijke tweaker of doorgewinterde xbox fanaat of KZ2 hater wel inziet dat bovenstaande stukje niet geheel op waar gebeurde feiten berust, en het is om die reden dan ook puur en louter ter vermaak : )

[ Voor 5% gewijzigd door Faust op 24-04-2009 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Die post zou het leuk doen als blogposting, maar nu lijkt het meer op een troll dan op een leuk (waargebeurd?) stukje verhaal ;p
(Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar daar gaat het niet om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Faust schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:28:
KZ2 is de shit. Mijn opa zat vroeger in 'Nam, en hij speelde alle shooters met plezier.
Dus ik neem aan dat jouw opa Amerikaans of Frans is? Nederland heeft naar mijn weten toentertijd nooit officieel soldaten gestuurd naar dat gebied. Of ben ik daarin niet juist?

Indrukwekkend verhaal, hetzelfde maakte ik een keer mee met BF 1945 maar mijn opa heeft nooit gevochten of zo. Hij was wel verrast dat zoiets bestond en dat zulke 'jonge kinderen' ermee wilden spelen.

Edit: Scratch that, bullshit posting van die opa dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:52:
[...]

Dus ik neem aan dat jouw opa Amerikaans of Frans is? Nederland heeft naar mijn weten toentertijd nooit officieel soldaten gestuurd naar dat gebied. Of ben ik daarin niet juist?

Indrukwekkend verhaal, hetzelfde maakte ik een keer mee met BF 1945 maar mijn opa heeft nooit gevochten of zo. Hij was wel verrast dat zoiets bestond en dat zulke 'jonge kinderen' ermee wilden spelen.

Edit: Scratch that, bullshit posting van die opa dus.
*proest* Alsof je dat niet aan zag komen.... :D

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:28:
KZ2 is de shit. Mijn opa zat vroeger in 'Nam, en hij speelde alle shooters met plezier.
Nadat hij KZ2 speelde echter.. Mijn oma belde mij op dat ik meteen moest komen.. er was iets met opa aan de hand. Eenmaal daar aangekomen suisde een kogel langs mijn hoofd. Ik begreep de situatie meteen.. Via de schuur klom ik op het dak, ik snelde naar binnen en overmeesterde mijn opa. Hij had zijn oude dienstwapens opgegraven, geladen, etc. Waarom zou die oude, nu vredelievende man dat nou doen??
Hij vertelde wat er was gebeurd:
Hij had KZ2 erin gestopt, en was het gaan spelen. Het spel was in zijn ogen zo ongelofelijk intens en realistisch, dat er allemaal traumatische ervaringen aan de echte oorlog naar boven kwamen. Killzone2 was zo hevig, dat hij daadwerkelijk dacht dat hij weer in Vietnam zat! Gelukkig dat ik op tijd gekomen was, anders waren er heel wat doden gevallen, reken daar maar op.

Nu vragen jullie je natuurlijk af hoe het uiteindelijk afgelopen is. De oplossing was simpel. We hebben de xbox360 aangesloten en hem hierop een paar uur Halo3 en Gear of War 2 laten spelen. Die spellen zijn volgens hem erg kinderachtig en zeer onrealistisch. Nadat hij in even Halo3 met de fluoriserende supersoakers had mogen schieten op malle paarse alien mannetjes was hij direct weer de oude. Hij moest even lachen om de simpelheid van de graphics.

Eind goed al goed dus!
Toen ik, na een lange moeizame nacht weer huiswaarts ging (niet te vergeten bijna doof vanwege het lawaai wat een xbox op vandaag produceert), pakte mijn opa me even vast. Hij keek ernstig en fluisterde:
"Kleinzoon, ik had zojuist een droom, misschien wel de akeligste droom die ik ooit sinds 'Nam heb gehad.."
Ik was stil door de angst in zijn ogen.
"Kleinzoon, je zult wel denken dat ik een oude gekke man ben geworden, ha" Hij lachte zenuwachtig, maar vervolgde toen weer met de grootste ernst terwijl hij naar de televisie wees:
"...Ik droomde... dat de oorlog in de televisie zat....."
Ik pakte zijn hand: "stil maar opa.. het was maar een droom" Ik stopte killzone2 nog wat dieper weg in mijn tas, terwijl hij op mijn hand huilde, zonder geluid..

Zo, dat is dus de mening over KZ2 van iemand die echt oorlog heeft meegemaakt. Leuk dat iedereen een mening heeft, maar mijn opa zat al in de oorlog, toen jullie en ik nog niet eens geboren waren.
Ik ga er dan ook van uit dat KZ2 gewoon een meesterwerk is ;)

edit: disclaimer: Ik mag hopen dat zelfs de meest fantasierijke tweaker of doorgewinterde xbox fanaat of KZ2 hater wel inziet dat bovenstaande stukje niet geheel op waar gebeurde feiten berust, en het is om die reden dan ook puur en louter ter vermaak : )
Je kunt er wel onderin zetten in de edit dat het niet echt gebeurd is, ik vind het alsnog verre van leuk/vermakelijk een dergelijk stuk te schrijven, getuigt wel weer van veel respect tegenover mensen die in Vietnam gezeten hebben hoor.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UFC inmiddels al gedownload en gespeeld :9. Ziet er goed uit! Alleen wordt het wel eentonig na een tijdje, jammer dat je maar kunt kiezen uit 2 vechters.

Volle pond betalen voor dit spel is echter weer iets te overdreven :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Even heel wat anders zijn er hier eigenlijk veel mensen die hun PS3 inzetten voor F@H?
Mijn PS3 gaat namelijk na 10 minuten idle automatisch aan het werk voor de DPC.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 de laatste paar weken 24/7 draaien voor F@H. Ik vind het aantal punten dat je voor het vouwen met de PS3 krijgt wel wat magertjes in vergelijking met een goede quad -of dualcore pc, maar ach.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Oh? Ik dacht juist dat de PS3 dé crunsher was? Of is dat alweer achterhaald? Zelf doe ik niet mee, ik vind de energierekening niet opwegen tegen het number crunshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00
Zijn er hier nog meer mensen die de ontwikkelingen rond een eventuele Europese release van Demon's Souls op de voet volgen? De game kreeg gisteren een erg goede (import)review op Eurogamer en wordt daar op het forum ook al een tijd de hemel in geprezen.

De game gaat zoals het er nu naar uitziet, helaas niet worden uitgebracht in het Westen, maar is wel te importeren (Japanse en Koreaanse versie bevatten schijnbaar al een volledig Engelse vertaling), bijvoorbeeld bij Renchi en Yesasia en op eBay, daar moet je echter wel flink wat duiten voor neerleggen.

De game zelf schijnt echt te zijn gericht op de hardcore-speler, de Eurogamer-review geeft wel een goed beeld van wat je kunt verwachten. Ikzelf twijfel nog of ik zal importeren, ik heb nog een hoop ander mooi spul liggen, maar ben wel erg nieuwsgierig. Mocht-ie niet bevallen, dan kun je 'm waarschijnlijk zonder verlies doorverkopen op eBay ;).

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Als de game al engels is begrijp ik werkelijk niet waarom Sony die game niet in de VS/eu uitbrengt. Iedere exclusive met lovende reviews is er 1 dacht ik zo.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 01:14:
[...]

:D

Even heel wat anders zijn er hier eigenlijk veel mensen die hun PS3 inzetten voor F@H?
Mijn PS3 gaat namelijk na 10 minuten idle automatisch aan het werk voor de DPC.
Hier gaat hij geloof ik na een half uurtje idle automatisch aan het werk voor DPC. Laat m'n PS3 alleen niet 24/7 aanstaan, puur omdat ik nog aan het idee moet wennen. Vind het toch niet heel fijn als m'n PS3 de hele dag aanstaat, terwijl er niemand is. :P Heb btw wel ingesteld dat hij automatisch uitgaat nadat hij klaar is met het huidige werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Haha, leuk bedacht hoor ;) Maar inderdaad, beware of the trolls. Een blog posten is dan ook handiger.
Desalniettemin, ik vond het wel een leuk verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

heb hem de eerste twee maanden nonstop aan gehad om te vouwen, daarna nog af en toe.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

EfBe schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:17:
Als de game al engels is begrijp ik werkelijk niet waarom Sony die game niet in de VS/eu uitbrengt. Iedere exclusive met lovende reviews is er 1 dacht ik zo.
Ach, er is nog hoop....
But I don't think anyone attending the event walked away disappointed. I'll definitely be interested to see how PlayStation fans react to next week's previews, which also include hands-on impressions of Motorstorm: Arctic Edge, Fat Princess and a couple of titles that might not yet have been officially announced for a Western release.
http://kotaku.com/5220735...-absent-from-kotaku-today

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Laten we hopen dat die release er dan inderdaad komt, ik hoop dat ik zo lang kan wachten met bestellen :). Gelukkig komt Valkyria Chronicles binnenkort binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
_/-\o_

Goed geschreven zeg!

Mijn gebeden zijn trouwens verhoord! Een tijdje geleden hebben we het nog gehad over de PS1 klassieker: Future Cop: L.A.P.D. en nu is ie te downloaden in de store! Wat vet! Ik ga hem vanavond gelijk ff downen. 4,99 voor dat spel is gewoon een koopje. Destijds nog een beetje op marktplaats gekeken maar het bleek een vrij zeldzaam spel te zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 00:13:
[...]
Je kunt er wel onderin zetten in de edit dat het niet echt gebeurd is, ik vind het alsnog verre van leuk/vermakelijk een dergelijk stuk te schrijven, getuigt wel weer van veel respect tegenover mensen die in Vietnam gezeten hebben hoor.. :|
Helemaal met je eens. Vind het ook niet van bijster veel respect getuigen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kooj1980 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:55:
Laten we hopen dat die release er dan inderdaad komt, ik hoop dat ik zo lang kan wachten met bestellen :). Gelukkig komt Valkyria Chronicles binnenkort binnen.
Valkyria Chronciles is een geweldig spel, chapter 7 schijnt iedereen het moeilijkst te vinden in het hele spel, ik had er echter weinig moeite mee, 2 pogingen en ik was er door. Ik had veeellll meer moeite met een later chapter waar je een pincher move moet uitvoeren. Ik dacht ook dat het het laatste chapter was dus ik heb ook wat team leden dood laten gaan, had nog niemand verloren tot dat punt, blijken er nog een stuk of 3-4 chapters na te komen :X

Ik heb Demon's Soul anderhalve week geleden besteld bij de NCX(?) consoleshop link die eerder in het topic langskwam. Ze zeggen dat ze begin volgende week weer een lading binnenkrijgen en ik hoop dan dat hij verstuurd wordt, ik was er ongeveer 56 euro omgerekend voor kwijt (incl. verzending) dus kwa prijs valt het reuze mee. Het zal dan nog wel een weekje of 2 duren voordat ik hem in me handen krijg, maar ik kan niet wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Lukin op 24-04-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:43:
[...]

Helemaal met je eens. Vind het ook niet van bijster veel respect getuigen.
offtopic:
Kom op mensen, als we zo redeneren zijn alle oorlog spellen not done, omdat die louter ter vermaak dienen en vaak vreselijke gebeurtenissen uit de historie bevatten.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Kooj1980 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:43:
Zijn er hier nog meer mensen die de ontwikkelingen rond een eventuele Europese release van Demon's Souls op de voet volgen?
Nee, ik heb 'm al besteld op ebay ;) Nog niet binnen helaas
Kooj1980 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:43:
Ikzelf twijfel nog of ik zal importeren, ik heb nog een hoop ander mooi spul liggen, maar ben wel erg nieuwsgierig. Mocht-ie niet bevallen, dan kun je 'm waarschijnlijk zonder verlies doorverkopen op eBay ;).
Dat denk ik ook, op ebay wordt de game steeds duurder. Nu al 90dollar en verder zie ik alleen de niet-engelse versie. Ik was er dus net op tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

op bol.com zie ik gta 4 en cod5 allebij voor 16,95 klopt dit wel :o Sorry niet goed gelezen :$ het is een walktrough. Iemand nog leuke budget games? :~

[ Voor 39% gewijzigd door souljah1h op 24-04-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Op Yesasia is Demon's Souls 52 euro, voor de verzending wordt ongeveer 30 dagen gerekend. Dat is op zich nog een schappelijke prijs als je vergelijkt met Nederlandse prijzen in het algemeen, maar ik ben toch wel een redelijke koopjesjager.
Valkyria Chronicles heb ik afgelopen week voor 16 pond bij cd-wow besteld :), verder gebruik ik http://www.gamecollections.co.uk/ om de mooiste prijzen te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wat vinden de mensen hier van de demo van Red Faction: Guerilla die sinds gisteren in de PS Store staat?

Ik had me er redelijk op "verheugd" en het valt naar mijn inziens toch echt tegen.
Het doet me niet denken aan een echt grote titel die ik aan het spelen ben, maar meer als een downloadable game van een tientje ofzo.
Moet zeggen dat de graphics er wel goed uitzien en dat er ook ondersteuning is voor 1080p, maar verder....
Leuk dat je alle gebouwen kapot kan schieten, maar de explosies zijn niet zoals je zou verwachten als je de eerdere Red Faction games hebt gespeeld. En ook dat je dan puin moet oprapen ging me wat te ver: dat is meer wat voor Ratchet and Clank en niet voor Red Faction.
Maar waar ik me nog het meest aan ergerde was het kleurgebruik: veel te vrolijk voor een game waarin geschoten wordt en dergelijke. Nu vond ik Resistance 2 ook al te vrolijk, maar de kleuren bepalen echt de sfeer in een game. Nu zal het wel realistischer zijn met felle kleuren aangezien de zon blijft schijnen als er oorlog of opstand is. Maar vergeleken met Call of Duty zijn de kleuren wel erg vrolijk. De levels in Call of Duty zijn ook wel licht, maar wel wat soberder. Dus geef mij maar kleuren zoals in Gears of War, Killzone, The Darkness en dergelijke. Dat geeft voor mij een stuk meer sfeer...

Edit:
Dat Arx in het buitenland zit weet ik.
Maar waar is Mastacina gebleven (schoot me te binnen toen ik "The Darkness typte)?
Zijn Tweaker-naam is wel anders, maar heb hem ook al een tijd niet meer gezien...

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 24-04-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Kooj1980 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:36:
Op Yesasia is Demon's Souls 52 euro, voor de verzending wordt ongeveer 30 dagen gerekend. Dat is op zich nog een schappelijke prijs als je vergelijkt met Nederlandse prijzen in het algemeen, maar ik ben toch wel een redelijke koopjesjager.
Valkyria Chronicles heb ik afgelopen week voor 16 pond bij cd-wow besteld :), verder gebruik ik http://www.gamecollections.co.uk/ om de mooiste prijzen te zoeken.
Goede tip bedankt voor die site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Red Faction is zeker geen topper. De Gfx zijn ook matig, maar het sloop-gedeelte is wel grappig. Tis meer een game om (in coop?) een beetje te kutten en van alles te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:00:
Wat vinden de mensen hier van de demo van Red Faction: Guerilla die sinds gisteren in de PS Store staat?
Ik vond het niet veel soeps. Leuk dat alles kapot te maken is, maar als dat betekend dat het spel er als een PS2 titel uit moet zien, hoeft het van mij niet zo. Ik zie niet wat Red Faction biedt over elke willekeurige andere dertien-in-een-dozijn actiegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Ankh schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:14:
Door een spaar actie van me werk heb ik nu 400+ euro aan bonnen voor de Intertoys. Altijd mooi meegenomen natuurlijk. Enkel ben ik aan het wachten totdat er een leuke actie is. Zoals met kerst met 2 spellen naar keuze... ook dacht ik dat ik ergens gelezen had dat de prijzen van de PS3 zouden gaan zakken. Enkel kan ik dit nu ineens niet meer terug vinden.

Het nadeel is dus dat ik alleen bij de intertoys kan bestellen.
Iemand een idee? :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Uiteindelijk zal de prijs wel een keertje zakken ja, wanneer is de vraag. De nieuwste gruchten zijn rond de E3 begin juni. Enige wat je kan doen is afwachten. Dat betreft ook aantrekkelijke acties bij de Intertoys. Als je geluk hebt komt er iets langs, maar meestal zullen hebben ze zulke acties alleen rond de feestdagen en dergelijke. Als je al voor 400+ bonnen hebt lijkt het me dat je genoeg hebt om een PS3 te halen, of je dat doet of wacht op een aanbieding/prijsdaling is aan jou verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
Als je zoveel bonnen hebt ren je toch meteen naar de winkel? Koop meteen wat games en accesoires en je weekend kan niet meer stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:52:
[...]

Nee dat klopt, wat dat betreft was deelname aan de politionele acties in Nederlands-Indië of de Koreaanse oorlog plausibeler geweest.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.