Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:51:
Wat ik eerder zei over de Wii, zoals al werd gezegd: 1) de gamecube was al VEEL beter dan de PS2, zie verschil RE:4 b.v. ... hij zat altijd tussen de PS2 en de Xbox in ... en ja, aangezien hij tegen 3 keer krachtiger zou zijn (dacht dat ook gelezen te hebben) dan de Gamecube, is het wel logisch te denken dat 'ie iiig Xbox 1 qualiteit zou moeten kunnen laten zien.

Ik zie een game als Metroid, dat ziet er heel mooi uit ... waarom kunnen meer games dit niet aan? Nu denk ik dat zelfs die game mooier had gekund, met bepaalde Unreal engine achtige effecte, of misschien heb ik ongelijk.

Wat ik wel vind is dat alle ontwikkelaars zich er soms iets te makkelijk vanaf brengen. Ok, ik vind een game als Boom Blox leuk, heb er veel plezier aan ... maar ... ik mis toch grotere games ... we hebben bv al geen nieuwe Prince of Persia, en echte grote RPGs of knallers laten ook op zich wachten. We moeten het doen met games voor kinderen. Sorry, bij de Gamecube vond ik het meevallen, omdat we iig om de zoveel tijd op wat leuks werden getrakteerd :P, hoewel het op een gegeven moment allemaal sport / multiplayer games waren, maar goed.

En het kiddy uiterlijk, zoals dat heette, van de gamecube games, dat vond ik nog wel ok ... maar nu krijgen we echte bijna helemaal niets "volwassens" meer voorgeschoteld, er kan meer met dat ding.

Zo, moest ik even kwijt ;P.

Nu het volgende, ik heb eindelijk met mijn sterren Wii punten gekocht, maar hoe wordt dat verwerkt, ik kan ze 1) niet terugvinden 2) mijn Wii staat nog op 0 en ze zijn gekoppeld !!! Wat doe ik verkeerd?
Ik ben het hier wel mee eens. Een hoop devs (inclusief Nintendo zelf, dankzij de new play control serie) maken zich er makkelijk vanaf met GC engines. De moeite die voor The Conduit wordt gedaan is zeldzaam. Ik hoop dan ook dat die game een enorm succes wordt en laat zien dat de moeite loont. Tot nu toe is nl. alleen het tegenovergestelde gebleken!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt het idee dat er iets mis is met het Wii software aanbod. Afgelopen kerstperiode was bagger, maar nu komen MadWorld, Tenchu en nog een aantal goede games. Daarnaast wordt er ook veel aangekondigd. De E3 is nog best ver weg en nu heb ik al een hele lijst aan titels die ik graag zou willen hebben. De kwaliteit wordt zienderogen beter. Nu het in Japan een beetje begint weg te vallen zal Nintendo ook wel weer ontwaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:55:
Ik heb niet echt het idee dat er iets mis is met het Wii software aanbod. Afgelopen kerstperiode was bagger, maar nu komen MadWorld, Tenchu en nog een aantal goede games. Daarnaast wordt er ook veel aangekondigd. De E3 is nog best ver weg en nu heb ik al een hele lijst aan titels die ik graag zou willen hebben. De kwaliteit wordt zienderogen beter. Nu het in Japan een beetje begint weg te vallen zal Nintendo ook wel weer ontwaken.
Ik heb op zich genoeg games op de Wii waarmee ik me vermaak. Maar het neemt niet weg dat de Wii vaak niet de aandacht krijgt als de HD consoles. Maar het wordt idd beter met SEGA voorop. Ik denk nog steeds dat MotionPlus de brug naar de hardcore zal slaan. Daarmee komen er hopelijk geen "waggle" games meer uit maar games die goed gebruik maken van de mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Wat ik gewoon echt slecht vind van de Wii is de gruwelijk lelijke graphics. Of is dit ook deels aan de makers te wijten? House of the dead bijv... man, al pixels. Dat kon 10 jaar geleden op de PC al. Natuurlijk, je went er zo aan, maar ik had dit toch echt niet zo slecht verwacht...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viggen60
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 21:33
Wat ik eerder zei over de Wii, zoals al werd gezegd: 1) de gamecube was al VEEL beter dan de PS2, zie verschil RE:4 b.v. ... hij zat altijd tussen de PS2 en de Xbox in ... en ja, aangezien hij tegen 3 keer krachtiger zou zijn (dacht dat ook gelezen te hebben) dan de Gamecube, is het wel logisch te denken dat 'ie iiig Xbox 1 qualiteit zou moeten kunnen laten zien.
Daar maak je een klein fout. RE4 was beter (grafisch gezien) op de Gamecube dan op de PS2.
Voorbeeld daar van is dat de Gamecube in-game filmpjes gebruikte met de grafische engine waarbij de ps2 dit deed met voor gerenderde filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:12:
Wat ik gewoon echt slecht vind van de Wii is de gruwelijk lelijke graphics. Of is dit ook deels aan de makers te wijten? House of the dead bijv... man, al pixels. Dat kon 10 jaar geleden op de PC al. Natuurlijk, je went er zo aan, maar ik had dit toch echt niet zo slecht verwacht...
Natuurlijk zijn het pixels, wat zou het anders moeten zijn? Op een 480i/p scherm heb je nou eenmaal niet zoveel pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YoshiBignose schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:12:
Ik vind het niet gruwelijk lelijk, Mario Galaxy vind ik nog steeds een van de mooiste games die deze generatie is uitgekomen. Ik ben zelf PC/360/Wii game en speel bij vrienden behoorlijk wat PS3. Hoe heb je de WIi eigenlijk aangesloten de kabel die er bij zit of een component/RGB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:54:
[...]

Ik vind het niet gruwelijk lelijk, Mario Galaxy vind ik nog steeds een van de mooiste games die deze generatie is uitgekomen. Ik ben zelf PC/360/Wii game en speel bij vrienden behoorlijk wat PS3. Hoe heb je de WIi eigenlijk aangesloten de kabel die er bij zit of een component/RGB kabel?
Nu noem je ook wel meteen de mooiste (of iig een van de mooiste) game op de Wii. Het overgrote merendeel levert voor de Wii ondermaatse graphics af. Mijn persoonlijke dieptepunt vind ik PES 2008, waar ze ongelovelijk knullig wisselen tussen de dichtbij en veraf texture waardoor er rare overgang door het beeld komt van onder uit het scherm. Buiten de 1st party toppers en hier en daar wat 3rd party werk is het grafisch niet leuk op de Wii.
Nogmaals, SEGA lijkt het begrepen te hebben met HoTD, Madworld en The Conduit. Moet ik ook zeggen dat ik EA's beslissing om grand slam tennis en wat meer "Team Fortress 2" stijl mee te geven ipv proberen zo realistisch mogelijk ook een goede stap vind. Maar ik wacht nog steeds op een game die over Galaxy heen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op tv zie je dat nieuwe tennisspel, met mario figuren. Allemaal leuk en aardig maar wij spelen hier thuis tennis via Wii Sports. Is dat nieuwe tennisspel iets of wat vernieuwdend, of gewoon hetzelfde met een mario skin ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
NeoMe schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:15:
Op tv zie je dat nieuwe tennisspel, met mario figuren. Allemaal leuk en aardig maar wij spelen hier thuis tennis via Wii Sports. Is dat nieuwe tennisspel iets of wat vernieuwdend, of gewoon hetzelfde met een mario skin ?
Nou het is gewoon Mario Tennis van de gamecube, maar dan met nieuwe Wii besturing. Het spel kost overigens 30 euro.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
Deddiekoel schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:37:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens. Een hoop devs (inclusief Nintendo zelf, dankzij de new play control serie) maken zich er makkelijk vanaf met GC engines. De moeite die voor The Conduit wordt gedaan is zeldzaam. Ik hoop dan ook dat die game een enorm succes wordt en laat zien dat de moeite loont. Tot nu toe is nl. alleen het tegenovergestelde gebleken!
Ik vind ook dat lang niet het maximale uit de wii wordt gehaald met de meeste spellen, maar zijn er ook spellen geflopt die grafisch top-notch zijn? Ik kan er zo geen bedenken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Deddiekoel schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:07:
[...]

Nu noem je ook wel meteen de mooiste (of iig een van de mooiste) game op de Wii. Het overgrote merendeel levert voor de Wii ondermaatse graphics af. Mijn persoonlijke dieptepunt vind ik PES 2008, waar ze ongelovelijk knullig wisselen tussen de dichtbij en veraf texture waardoor er rare overgang door het beeld komt van onder uit het scherm. Buiten de 1st party toppers en hier en daar wat 3rd party werk is het grafisch niet leuk op de Wii.
Nogmaals, SEGA lijkt het begrepen te hebben met HoTD, Madworld en The Conduit. Moet ik ook zeggen dat ik EA's beslissing om grand slam tennis en wat meer "Team Fortress 2" stijl mee te geven ipv proberen zo realistisch mogelijk ook een goede stap vind. Maar ik wacht nog steeds op een game die over Galaxy heen gaat...
Ik word juist enorm moe van die cartoony look. Dat is echt de gemakkelijkste weg. Op de Dreamcast/Xbox/PS2/Gamecube ging ook niet iedereen voor een cartoony look en waren er ook realistische games die er goed uitzagen.

Dit persten ze uit een 10 jaar oude Dreamcast en is zelfs op de Wii nog niet geëvenaard als je bijvoorbeeld kijkt naar de gezichten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ceVU4Jfwxjs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie een game als Metroid, dat ziet er heel mooi uit ... waarom kunnen meer games dit niet aan? Nu denk ik dat zelfs die game mooier had gekund, met bepaalde Unreal engine achtige effecte, of misschien heb ik ongelijk.

Wat ik wel vind is dat alle ontwikkelaars zich er soms iets te makkelijk vanaf brengen. Ok, ik vind een game als Boom Blox leuk, heb er veel plezier aan ... maar ... ik mis toch grotere games ... we hebben bv al geen nieuwe Prince of Persia, en echte grote RPGs of knallers laten ook op zich wachten. We moeten het doen met games voor kinderen. Sorry, bij de Gamecube vond ik het meevallen, omdat we iig om de zoveel tijd op wat leuks werden getrakteerd :P, hoewel het op een gegeven moment allemaal sport / multiplayer games waren, maar goed.

En het kiddy uiterlijk, zoals dat heette, van de gamecube games, dat vond ik nog wel ok ... maar nu krijgen we echte bijna helemaal niets "volwassens" meer voorgeschoteld, er kan meer met dat ding.

Zo, moest ik even kwijt ;P.

Nu het volgende, ik heb eindelijk met mijn sterren Wii punten gekocht, maar hoe wordt dat verwerkt, ik kan ze 1) niet terugvinden 2) mijn Wii staat nog op 0 en ze zijn gekoppeld !!! Wat doe ik verkeerd?
Veel beter? Als we kijken naar de latere games zoals Kingdom Hearts 2 dan is het verschil miniem. De worstelgames zagen er op de ps2 zelfs veel beter uit. Daarnbaast is de kwaliteit van de console te meten aan het assortiment, iets waar de GC BEHOORLIJK tekortschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Met de graphics is het gewoon jammer dat Nintendo daar zelf niet wat aan doet, en ze hebben het zelf grotendeels in de hand. Grafische engines zoals die van Mario en van Metroid Prime moeten ze gewoon onder licentie uitbrengen voor een redelijke prijs of zet net zoiets als Wiiware op, engine aanbieden voor nop en zoveel procent van de opbrengst is voor Nintendo bijv. De engines liggen maar wat op de plank te niksen en worden nooit meer gebruikt of misschien in een verbeterde variant de volgende generatie. Beetje jammer als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Het verschil tussen Mario Galaxy en de gemiddelde Wii-game is bijna even groot als het verschil Ps3-Ps2. Wii ziet er nu niet echt geweldig uit. Mario Galaxy is uit 2007 en voor de nabije toekomst zijn er niet echt typische Nintendo games aangekondigd. De enige Nintendo-waardige titels zijn de GameCube remakes. Pff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

Steffy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 07:58:
Met de graphics is het gewoon jammer dat Nintendo daar zelf niet wat aan doet,
Hoe ? Ze zitten toch vast aan die ATI card die er in zit ..

"Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory."

Max. res. is 480p, PS en XBox zitten op 1080 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Goner schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:08:
[...]

Hoe ? Ze zitten toch vast aan die ATI card die er in zit ..

"Nintendo Wii’s ‘HollyWood’ GPU is clocked at 243MHZ, the internal memory of it includes 3mb of embedded graphics memory and 24megabytes of high speed main memory."

Max. res. is 480p, PS en XBox zitten op 1080 ?
Dat de wii nooit HD wordt snapt iedereen denk ik wel, maar er kan evengoed meer uit de wii gehaald worden met de huidige hardware dan dat de meeste games nu doen. En daar slaat die opmerking op terug :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 19:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

DarkX schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:16:
[...]

Dat de wii nooit HD wordt snapt iedereen denk ik wel, maar er kan evengoed meer uit de wii gehaald worden met de huidige hardware dan dat de meeste games nu doen. En daar slaat die opmerking op terug :)
House of the dead ziet er echt belachelijk slecht uit :'( ik dacht ffe dat ik perongeluk de amiga aan had gezet ;) Verbaast mij enorm hoe ontwikkelstudio's gewoon een oude game pakken en opnieuw uitbrengen voor de Wii; met zo goed als geen grafische verbeteringen |:(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ghostrider schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:28:
[...]

House of the dead ziet er echt belachelijk slecht uit :'( ik dacht ffe dat ik perongeluk de amiga aan had gezet ;) Verbaast mij enorm hoe ontwikkelstudio's gewoon een oude game pakken en opnieuw uitbrengen voor de Wii; met zo goed als geen grafische verbeteringen |:(
Welke HotD bedoel je dan? De nieuwe (overkill) ziet er volgens mij toch behoorlijk uit (heb hem nog niet zelf in actie gezien). Er is echter ook een port van HotD 2&3. Dit zijn directe ports van arcade games van jaren terug. Die zien er idd belachelijk slecht uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BarôZZa schreef op maandag 09 maart 2009 @ 02:41:
[...]

Ik word juist enorm moe van die cartoony look. Dat is echt de gemakkelijkste weg. Op de Dreamcast/Xbox/PS2/Gamecube ging ook niet iedereen voor een cartoony look en waren er ook realistische games die er goed uitzagen.

Dit persten ze uit een 10 jaar oude Dreamcast en is zelfs op de Wii nog niet geëvenaard als je bijvoorbeeld kijkt naar de gezichten.

[video]
Ik snap je punt, maar ik heb liever gestyleerde graphics dan slecht uitgevoerde 'realistische' graphics. Als je engine het niet trekt om goed realisme neer te zetten dan heb ik liever een aangepaste weergave. Games als RE4 en Zelda (I know, beide GC engines) zetten imo prima realistische grfx neer. En als dat loopt graag. Maar als dat niet goed lukt dan heb ik liever een aangepaste stijl als dat betekent dat alles soepeler loopt en er overal goed uit ziet (en dus niet 1 high detail model en van die blokken poppen voor de overigen figuren of omgevingen)...

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 09-03-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

De Wii heeft kracht genoeg om realistische games neer te zetten. Dat kon op de GC en xbox1 al dus op de wii ook. het is gewoon luiheid van devs. En geef ze eens ongelijk. Waarom zou je veel geld en tijd besteden aan de ontwikkeling van een game die redelijk verkoopt als je dezelfde of misschien net iets mindere verkopen kan halen met maar een tiende van de inverstering. Het is jammer maar de games die wij slecht vinden verkopen toch redelijk tot goed en de kosten om die te maken zijn nou eenmaal laag. Dus vanuit een zakelijk oogpunt is het een logische ontwikkeling. Natuurlijk zullen er altijd devs zijn die wel de extra meters maken om iets moois neer te zetten maar de wii is nu echt ingezet voor massa consumptie.
Ik ben er ook niet blij mee want ik had er echt meer van verwacht maar gelukkig zijn er nog games die de moeite waard zijn. Maar ik moet toegeven dat ik op de GC veel meer gespeeld heb en dat ik ook meer GC games heb waar ik echt veel plezier aan heb beleefd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Deddiekoel schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:41:
[...]

Welke HotD bedoel je dan? De nieuwe (overkill) ziet er volgens mij toch behoorlijk uit (heb hem nog niet zelf in actie gezien). Er is echter ook een port van HotD 2&3. Dit zijn directe ports van arcade games van jaren terug. Die zien er idd belachelijk slecht uit...
Ik zal overkill ffe proberen vanmiddag, ben benieuwd of dat beter is :*) Net als Ferrari challange; orgineel voor de PS3 maar omgebouwt voor de Wii 8)7 dat wil je niet spelen op de Wii :D

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:54:
[...]

Component, dat maakt het nog een beetje redelijk. Mario Galaxy is inderdaad WEL mooi. Het kan blijkbaar wel, maar veel ontwikkelaars lijken het niet te interesseren. Nou ja, ik kan er ook wel mee leven, maar bij HotD moest ik af en toe toch wel slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:49:
[...]

Component, dat maakt het nog een beetje redelijk. Mario Galaxy is inderdaad WEL mooi. Het kan blijkbaar wel, maar veel ontwikkelaars lijken het niet te interesseren. Nou ja, ik kan er ook wel mee leven, maar bij HotD moest ik af en toe toch wel slikken.
Daarnaast is het ook wel vervelend dat mooie games er het beste uitzien op een slechte TV. HD-TV's maken veel games kartelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:40:
[...]

Natuurlijk zijn het pixels, wat zou het anders moeten zijn? Op een 480i/p scherm heb je nou eenmaal niet zoveel pixels.
Als je goed leest, dan schreef ik ook dat de GC versie beter was dan de PS2 versie ... grafisch dan :P.

Over games als Kingdom Hearts 2 ... net als God of War I en II, dat zag er op de PS2 erg goed uit. Op de GC had dat er gewoon nog ietsjes beter uitgezien, net ff wat scherperse textures, effecten net ietsjes mooier ... het hangt er ook wat WIE er een games uitbrengt. Sommige devellopers weten het maximale uit een systeem te halen, sommige niet ... zie Wii momenteel :P. Dat wil dan niet zeggen dat het apparaatje het niet kan.

Weet iemand overigens hoe ik die Wii points kan achterhalen? Ik heb ze gekocht met mijn sterren, deed daar toch niet veel mee, plus er komt toch weinig aan sterren bij :P. Als ik op de Wii shop aanlog, en ik heb mijn account gekoppeld ... zie ik nog steeds 0 Wii Points staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:09:
[...]

Daarnaast is het ook wel vervelend dat mooie games er het beste uitzien op een slechte TV. HD-TV's maken veel games kartelig.
Het is maar waar je op let :P. Het is waarneembaar, maar niet so erg dat het stoort. IK vind de Wii games er veel beter uitzien en VEEL beter speelbaar op ons nieuwe TVtje (40") :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:24:
[...]
Weet iemand overigens hoe ik die Wii points kan achterhalen? Ik heb ze gekocht met mijn sterren, deed daar toch niet veel mee, plus er komt toch weinig aan sterren bij :P. Als ik op de Wii shop aanlog, en ik heb mijn account gekoppeld ... zie ik nog steeds 0 Wii Points staan.
Je moet wel die code die je krijgt bij aankoop toevoegen in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:09:
Ehm .. ik heb speciaal een 32" HDTV gekocht omdat ik Wii games er niet uit vond zien op onze ouwe Sony Trinitron CRT ... en het ziet er echt stukken beter uit. Beeld op max en Component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:57:
[...]

Ehm .. ik heb speciaal een 32" HDTV gekocht omdat ik Wii games er niet uit vond zien op onze ouwe Sony Trinitron CRT ... en het ziet er echt stukken beter uit. Beeld op max en Component kabel.
Ik heb geen code gezien :( ... wordt dat gemailed of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Als je inlogt in het gedeelte waar je je wii points hebt omgewisseld kun je ze opvragen. Daar staan ze allemaal netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Goner schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:57:
[...]

Mee eens, ik heb mijn wii op een 46'' plasma en dat ziet er echt stukken beter uit dan mijn CRT TV, die ook absoluut geen slecht beeld geeft. Kleuren zijn nu veel voller en het beeld is gedetailleerder. Tja dan zie je inperfecties ook beter maar imho zijn de voordelen veel belangrijker dan de nadelen. Ik vind het iig een enorme vooruitgang. Tuurlijk ziet het er op mijn xbox360 nog mooier uit maar ik ben van mening dat goed games met mooie graphics waar je je goed in kan inleven prima mogelijk zijn op de wii en dus ook op een HD tv :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo. Voor het eerst in tijden een Wii game besteld: MadWorld. IGN geeft 'm een 9, en die video review ziet er zo heerlijk over de top LOMP uit, met Bender / Marcus Fenix / Joe DiMaggio als commentator.

Ik MOEST 'm hebben. Bij game.co.uk, voor 36 euro, inclusief pre-order T-Shirt :D

EDIT: crap, dat shirt is UK only. Weet iemand van een leuke NL pre-order bonus?

[ Voor 28% gewijzigd door Willybubba op 09-03-2009 22:35 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongentje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:29:
Als je inlogt in het gedeelte waar je je wii points hebt omgewisseld kun je ze opvragen. Daar staan ze allemaal netjes.
Thnx :P Eindelijk die webbrowers binnengesleept, moet zeggen, ziet er leuk uit !!!

Ben al aardig gevorderd met Metroid Prime 3 ... echt een spel van super klasse. Al sinds het eerste deel op de cube mijn favoriete game serie op console (op PC is dat Myst :P). Ik hoop dat die Wii versie's van 1 en 2 ook hierheen komen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:35:
[...]

Thnx :P Eindelijk die webbrowers binnengesleept, moet zeggen, ziet er leuk uit !!!

Ben al aardig gevorderd met Metroid Prime 3 ... echt een spel van super klasse. Al sinds het eerste deel op de cube mijn favoriete game serie op console (op PC is dat Myst :P). Ik hoop dat die Wii versie's van 1 en 2 ook hierheen komen !!!
Dan moet ik ook maar eens aan de Metroid Prime. Myst is ook mijn favoriete pc spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ben toevallig ook weer verder aan het gaan in Metroid Prime 3... heb eindelijk weer tijd om een beetje te spelen. Wel klote in het begin om het weer op te pakken als je het 3 maanden niet gespeeld hebt (waar ben ik, wat moet ik doen #@$@?) maar nu zit ik er weer lekker in gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Deddiekoel schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:45:
[...]

Ik snap je punt, maar ik heb liever gestyleerde graphics dan slecht uitgevoerde 'realistische' graphics. Als je engine het niet trekt om goed realisme neer te zetten dan heb ik liever een aangepaste weergave. Games als RE4 en Zelda (I know, beide GC engines) zetten imo prima realistische grfx neer. En als dat loopt graag. Maar als dat niet goed lukt dan heb ik liever een aangepaste stijl als dat betekent dat alles soepeler loopt en er overal goed uit ziet (en dus niet 1 high detail model en van die blokken poppen voor de overigen figuren of omgevingen)...
Het punt is meer dat de 'gestyleerde' graphics vaak enorm ongeïnspireerd en kaal zijn. Bij games als No More Heroes en MadWorld hoor je mij uiteraard niet klagen, maar van die goedkope cartoony look krijg ik wel echt jeuk. Zo van: low poly models + textures zonder detail + grote hoofden = ideale look. Een beetje zoals die nieuwe Ghostbusters game voor de Wii.

Of iets blokkerig is maakt me niet eens uit. Shenmue was op de gezichten na ook vrij hoekig, maar wel geïnspireerd, stijlvol en vooral afwisselend. Als ze in veel games al niet eindeloos dezelfde textures en character models zouden gebruiken, dan zou het al veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Misschien komt Activision met wat leuks ...

http://www.nu.nl/games/19...maar-als-uitbreiding.html

"Welke games Activision dit jaar precies naar de Wii wil gaan brengen kon Kotick nog niet zeggen. Wel werd duidelijk dat ontwikkelaar Bizarre Creations met een race-game voor de Nintendo console bezig is."

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 10-03-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Nou, WiiMote is terug.

Ben eens goed gaan kijken wat nu het probleem is. Met batterijen waarop de ene remote het perfect doet, reageert de defecte niet goed. als ie stil ligt, blijft het ledje wel branden, maar zodra ik maar een beetje beweeg, gaat ie uit, dus verliest ie zijn stroom. Even wachten of op de A drukken activeert hem wel weer, maar daarna springt ie net zo snel weer uit bij een beweging. Ik heb hem opengeschroefd, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van...

Ben bang dat het toch een nieuwe kopen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
VAnTurenhout schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:47:
Nou, WiiMote is terug.

Ben eens goed gaan kijken wat nu het probleem is. Met batterijen waarop de ene remote het perfect doet, reageert de defecte niet goed. als ie stil ligt, blijft het ledje wel branden, maar zodra ik maar een beetje beweeg, gaat ie uit, dus verliest ie zijn stroom. Even wachten of op de A drukken activeert hem wel weer, maar daarna springt ie net zo snel weer uit bij een beweging. Ik heb hem opengeschroefd, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van...

Ben bang dat het toch een nieuwe kopen wordt...
Wat noem je een beetje bewegen? Van de tafel pakken of een tennis beweging maken? In het laatste geval kan je eens proberen er een nieuwe condensator in te solderen. Die grote zwarte cilinder aan de rechterkant, bij het aansluitpunt van de nunchuck (zie plaatje).

http://www.wiire.org/images/6/6d/Wiimote_btm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... das toch wel jammer...
Wanneer Nintendo de MotionPlus op de markt gaat brengen is nog altijd onduidelijk. Wii Sports Resort, het spel waarin Nintendo de MotionPlus voor het eerst zou gebruiken, is uitgesteld en zal niet voor de zomer verschijnen, zoals eerst wel de bedoeling was.
Zit in artikel; nieuws: The Conduit gebruikt Wii Speak maar geen MotionPlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mwoch. Ik ben een van de weinige, maar wii Sports doet me echt heulemaal niets. ;)

En om eerlijk te zijn, ik heb ook niet al mijn hoop op motionplus gezet, misschien dat het van Red Steel 2 kan maken wat deel 1 had moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Iemand hier eigenlijk al ervaringen met Tenchu 4? De PU was nogal lovend namelijk... Ik ben stiekem ook wel benieuwd :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind Nintendo's take op dit bericht wel prachtig:
“No date was ever announced for MotionPlus - so technically it can’t be delayed.” - Nintendo UK rep
Ik denk overigens niet dat het is uitgesteld, tot nu toe is er slechts een enkel gerucht dat daar op wijst. Ik stel voor dat we de GDC speach van Iwata afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Pierz schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:50:
[...]

Wat noem je een beetje bewegen? Van de tafel pakken of een tennis beweging maken? In het laatste geval kan je eens proberen er een nieuwe condensator in te solderen. Die grote zwarte cilinder aan de rechterkant, bij het aansluitpunt van de nunchuck (zie plaatje).

http://www.wiire.org/images/6/6d/Wiimote_btm.jpg
Nee, het is echt maar een beetje bewegen of er tegenaan tikken. Dus niet eens een heftige beweging maken. Zou dat ook door een defecte condensator kunnen komen? Ik begreep dat die alleen voor de stroom-vasthouding bij heftige bewegingen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

VAnTurenhout schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:09:
[...]

Nee, het is echt maar een beetje bewegen of er tegenaan tikken. Dus niet eens een heftige beweging maken. Zou dat ook door een defecte condensator kunnen komen? Ik begreep dat die alleen voor de stroom-vasthouding bij heftige bewegingen is.
Even voor de duidelijkheid, is dit bij gewone alkaline batterijen of bij een accu o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
DarkX schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:23:
[...]

Even voor de duidelijkheid, is dit bij gewone alkaline batterijen of bij een accu o.i.d.?
In mijn geval bij net opgeladen oplaadbare penlights (2300 mAh) die ditzelfde gedrag bij een andere remote niet vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wie heeft hem al gespeeld, Sonic and the Black Knight?

Ik heb hier al in huis liggen inclusief Sonic opblaaszwaard :*) , maar ik heb nog geen tijd gezien om hem in mn wii te stoppen enzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 11-03-2009 18:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ghostrider schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:32:
[...]

Ik zal overkill ffe proberen vanmiddag, ben benieuwd of dat beter is :*)
House of the dead overkill, is wel lachen. iig iets meer diepte en hilarische verhaal lijn :*) Met een aantal gejatte dingen uit L4D o.a. al een witch tegengekomen ;)

Met z'n 2'en is het iig lekker wegschieten....en ga je dood klik je gewoon op doorgaan :*) En de graphics zijn ook een stuk beter...je speelt iig weer voor je plezier dan dat je je de hele tijd ergert aan graphics :D

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.gamespy.com/wii/image/article/926/926066/the-house-of-the-dead-overkill-20081031013748293_640w.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Ghostrider op 11-03-2009 17:50 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
VAnTurenhout schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:27:
[...]

In mijn geval bij net opgeladen oplaadbare penlights (2300 mAh) die ditzelfde gedrag bij een andere remote niet vertonen.
Probeer eerst eens normale alkaline batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Net even Sonic and the Black Knight gespeeld. Ik vind hem tot nu toe erg goed. De snelheid van Sonic en de bewegingen met je zwaard zijn erg netjes uitgewerkt. Je kan er vette moves mee maken iig. En game die niveau met zich meebrengt, vind ik zelf, maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat ik geen Sonic gamer ben.
Grafisch ziet de game er ook erg netjes uit. Ik denk ook wel een van de betere games die zich op de Wii bij de grafische hoogstandjes mag voegen. Verwacht een iets minder snelle game als Sonic Unleashed, maar dit keer met veel betere controle over Sonic waardoor alles veel makkelijker bijgehouden kan worden en de game daardoor ook leuker is. Verder is dit gewoon een lekkere platformer waar je lekker door met je wii-mote zwaaibewegingen te maken, zoals je met een zwaard doet, je vijanden in de pan kan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Ghostrider schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:48:
[...]

House of the dead overkill, is wel lachen. iig iets meer diepte en hilarische verhaal lijn :*) Met een aantal gejatte dingen uit L4D o.a. al een witch tegengekomen ;)

Met z'n 2'en is het iig lekker wegschieten....en ga je dood klik je gewoon op doorgaan :*) En de graphics zijn ook een stuk beter...je speelt iig weer voor je plezier dan dat je je de hele tijd ergert aan graphics :D

[afbeelding]
Ik heb al even met 2 blaffers in de hand een paar levels doorlopen, en dat is best een aanrader. Jammer alleen dat je 2 scores krijgt ipv 1, maar het is wel weer geinig om per hand je accuracy te zien :)

Dat zouden ze standaard moeten ondersteunen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Pierz schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:21:
[...]

Ik heb al even met 2 blaffers in de hand een paar levels doorlopen, en dat is best een aanrader. Jammer alleen dat je 2 scores krijgt ipv 1, maar het is wel weer geinig om per hand je accuracy te zien :)

Dat zouden ze standaard moeten ondersteunen :Y
Eigenlijk is dat de multiplayer modus, maar op die manier kan je tenminste een beetje doorlopen :*)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN is het ook mogelijk om met 2 wapens te spelen te unlocken, waarin je DAADWERKELIJK met twee Wiimotes speelt ;)

spoiler:
Successfully complete Director's Cut mode to unlock single player Dual Wield mode in Story and Director's Cut modes. This allows one player to use two Wiimotes with a single health bar.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 23:05:
EN is het ook mogelijk om met 2 wapens te spelen te unlocken, waarin je DAADWERKELIJK met twee Wiimotes speelt ;)

spoiler:
Successfully complete Director's Cut mode to unlock single player Dual Wield mode in Story and Director's Cut modes. This allows one player to use two Wiimotes with a single health bar.
Ik heb een nieuw levensdoel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:43:
....Verder is dit gewoon een lekkere platformer waar je lekker door met je wii-mote zwaaibewegingen te maken, zoals je met een zwaard doet, je vijanden in de pan kan hakken.
Je bedoelt je pols wiebelen want echte zwaarsbewegingen hoef je niet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:33:
Ben toevallig ook weer verder aan het gaan in Metroid Prime 3... heb eindelijk weer tijd om een beetje te spelen. Wel klote in het begin om het weer op te pakken als je het 3 maanden niet gespeeld hebt (waar ben ik, wat moet ik doen #@$@?) maar nu zit ik er weer lekker in gelukkig :)
Ik zit er momenteel wel heel goed in :P. Ik zit nu op 77%.

Het einde is nog eventjes uit zicht, aangezien ik eerst nog wat dingetjes moet verzamelen om verder te kunnen (heb wel alle upgrades).

Ik heb wel voor het eerste iets op moeten zoeken, en ik denk dat het iets is wat ik misschien zelf niet zo 1,2,3 gevonden had (had iig eventjes geduurd). Een goed verstopt stukje !!! Hoop echt dat die Cube versie's ook hierheen komen, waar ik eerder op hoop is een deel IV overigens hehe.

Gisteravond heb ik samen met mijn meisje weer eens Zack en Wiki opgepakt !!! Die hebben we bijna uit, laatste level ... en je kan merken dat het het laatste level is, wat een irritante puzzel is dat. Zeker een aanrader overigens.

Heeft iemand die Wario als een gechecked? Is dat nu echt zo slecht als het er naar mijn idee uitziet (niet alleen grafisch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik heb het alleen ff gezien bij een vriend, maar grafisch is het toch niet zo slecht? Ik vind het er wel vet uitzien. Of mag 2d tegenwoordig niet meer?

Het scoort meestal rond de 8 dacht ik, dus heel slecht zal het ook weer niet zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkX op 12-03-2009 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 07:03:
[...]

Ja ok, maar met echte zwaardbewegingen wordt de game veel gaver 8)

Die Wario game is idd erg goed. Heeft mij geen moment verveelt toen ik het speelde. Het 2d is erg netjes uitgewerkt en bewegingssensor van de Wii-mote wordt goed gebruikt.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 12-03-2009 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Netjes" is nog zacht uitgedrukt. Het is zeker de mooiste 2D platformer die ik in jaren gespeeld heb. En daarbij is het ook een superleuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 07:03:
Tsja, da's net zoiets als op de bank met de remote zitten schudden om te joggen in Wii Fit ... wie wil je voor de gek houden ? We hebben speciaal een nieuwe lamp gekocht omdat we de vorige steeds raakten bij tennissen.

Als je dan toch op de bank wilt zitten en en met je handen wiebelen ... :+

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 12-03-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:39:
"Netjes" is nog zacht uitgedrukt. Het is zeker de mooiste 2D platformer die ik in jaren gespeeld heb. En daarbij is het ook een superleuk spel.
Kan ik me bij aansluiten, het is echt een leuk spel! Het ziet er ook mooi uit, hoewel ik de Donkey Kong Country serie toch nog altijd de mooiste en leukste 2D platformers blijf vinden. O+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:21:
[...]

Kan ik me bij aansluiten, het is echt een leuk spel! Het ziet er ook mooi uit, hoewel ik de Donkey Kong Country serie toch nog altijd de mooiste en leukste 2D platformers blijf vinden. O+
Maarja dat is weer 3D-2D he?

Ik nomineer Ganbare Goemon 2 als leukste en mooiste 2D game al waren de 16 bits-Disney titels ook erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

GoT, help mij.

Ik wil ontzettend graag weten wat dat nummer is onder de Gametrailers en IGN video reviews van Madworld en ik kan 't nergens vinden ;(

Iemand een idee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, straf me als deze vraag al tien keer gesteld en beantwoord is, maar ik kon het antwoord met de zoekfunctie niet zo snel vinden.

Vind de beeldkwaliteit van de Wii erg tegenvallen op mijn Samsung HD-Ready tv. Ik geprobeerd het beeldtype te veranderen, maar ik kan enkel kiezen tussen 50Hz en 60Hz, EDTV/HDTV is grijs en niet te selecteren. Wat is daar de oorzaak van? Moet ik een andere (component)kabel hebben (en is het dus niet standaard mogelijk op 480p te spelen), of ligt het bijvoorbeeld aan mijn tv?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Willybubba schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:57:
GoT, help mij.

Ik wil ontzettend graag weten wat dat nummer is onder de Gametrailers en IGN video reviews van Madworld en ik kan 't nergens vinden ;(

Iemand een idee..?
Welk nummer? Kun je misschien een screenshot maken en aanwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:06:
Okee, straf me als deze vraag al tien keer gesteld en beantwoord is, maar ik kon het antwoord met de zoekfunctie niet zo snel vinden.

Vind de beeldkwaliteit van de Wii erg tegenvallen op mijn Samsung HD-Ready tv. Ik geprobeerd het beeldtype te veranderen, maar ik kan enkel kiezen tussen 50Hz en 60Hz, EDTV/HDTV is grijs en niet te selecteren. Wat is daar de oorzaak van? Moet ik een andere (component)kabel hebben (en is het dus niet standaard mogelijk op 480p te spelen), of ligt het bijvoorbeeld aan mijn tv?
Ja je hebt wii componentcable nodig anders geen 480P voor jou ;-)
Ik vind het verschil op mijn Le40M86 niet wereldschokkend maar genoeg om de kabel te rechtvaardigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:13:
[...]

Ja je hebt wii componentcable nodig anders geen 480P voor jou ;-)
Ik vind het verschil op mijn Le40M86 niet wereldschokkend maar genoeg om de kabel te rechtvaardigen
Thought so. Vind de beelden nu te korrelig. Ik heb meteen een kabeltje besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als je de standaard kabel gebruikt, zou je die nog kunnen vervangen door een nintendo ( of ander merk ?) hdmi kabel, dan zou het beeld beter moeten worden ( naar wat ik hier gelezen heb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fatal Mind schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:28:
Als je de standaard kabel gebruikt, zou je die nog kunnen vervangen door een nintendo ( of ander merk ?) hdmi kabel, dan zou het beeld beter moeten worden ( naar wat ik hier gelezen heb )
Succes met vinden van een Wii HDMI kabel :P

Volgens mij bedoel je een component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Capcom kondigt Resident Evil-titels voor Wii aan

nieuws: Capcom kondigt Resident Evil-titels voor Wii aan

Cool beetje jammer vind ik persoonlijk dat de nieuwe versie een on rails shooter wordt maar dat is mijn mening :)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Een component kabel is zeker een must, voor de paar euro's zeker. Het wordt er niet prachtig op, maar stukken minder lelijk :) Ik heb deze: http://www.bigdennis.com/...-p-13167.html?language=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Rakkerzero schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:09:
[...]

Welk nummer? Kun je misschien een screenshot maken en aanwijzen?

Vanaf 0:03 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Mensen al de Wii emulator gezien? Mijn laptopje zou het niet trekken, maar er zijn al games die fullspeed draaien met HD graphics. Best knap voor een stel hobbyisten.

MadWorld is trouwens een erg toffe game. Moeilijkheidsgraad neemt wel enorm toe. Als je No More Heroes tof vond, dan vind je MadWorld ook leuk. Ondanks de hogere reviewscores weet ik echter nog niet of ik hem boven NMH zou plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

SOCO_cola schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:15:
Capcom kondigt Resident Evil-titels voor Wii aan

nieuws: Capcom kondigt Resident Evil-titels voor Wii aan

Cool beetje jammer vind ik persoonlijk dat de nieuwe versie een on rails shooter wordt maar dat is mijn mening :)
Ik vond The Umbrella Chronicles wel te pruimen, dus ik zal dit ook wel proberen te checken. Ik vind het vooral cool dat ze die klassiekers opnieuw uit gaan brengen. Ik weet niet of die graphics ook nog opgeleukt worden voor/door de Wii, maar dat zou helemaal super zijn. Ik hoop dat Capcom nog meer gaat uitgeven in de Resident Evil Classic-serie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

De debuut trailer van de game in Japan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:36:
Maarja dat is weer 3D-2D he?

Ik nomineer Ganbare Goemon 2 als leukste en mooiste 2D game al waren de 16 bits-Disney titels ook erg mooi.
Ik vind er weinig 3D aan. Bij 3D-2D of 2.5D titels denk ik eerder aan bijvoorbeeld Yoshi's Story op de N64 en New Super Mario Bros op de DS. Of Donkey Kong Jungle Beat natuurlijk. Geef mij echter maar de good old 2D stijl!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Jan Laros schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:39:
[...]

Ik vond The Umbrella Chronicles wel te pruimen, dus ik zal dit ook wel proberen te checken. Ik vind het vooral cool dat ze die klassiekers opnieuw uit gaan brengen. Ik weet niet of die graphics ook nog opgeleukt worden voor/door de Wii, maar dat zou helemaal super zijn. Ik hoop dat Capcom nog meer gaat uitgeven in de Resident Evil Classic-serie :).
Ik ben ook wel blij met die klassiekers, heb geen gamecube gehad, dus voor mij zijn ze nog helemaal nieuw.

En on-rail shooters kunnen er wat mij betreft niet genoeg zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

En nu nog een resident evil non rail, dan hebben we ook weer een leuk spel bij :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

BarôZZa schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:33:
Mensen al de Wii emulator gezien? Mijn laptopje zou het niet trekken, maar er zijn al games die fullspeed draaien met HD graphics. Best knap voor een stel hobbyisten.

MadWorld is trouwens een erg toffe game. Moeilijkheidsgraad neemt wel enorm toe. Als je No More Heroes tof vond, dan vind je MadWorld ook leuk. Ondanks de hogere reviewscores weet ik echter nog niet of ik hem boven NMH zou plaatsen.
[spam]

Kun jij, als MadWorld bezitter, achter de titel komen van het nummer uit de hierboven door mijzelf geposte review?

[/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik heb nog nergens namen van de tracks voorbij zien komen en ik geloof dat het grotendeels specifiek voor de game is gemaakt(dus niet ff online te vinden). Misschien als ik hem uit heb gespeeld dat ik het dan kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heb zelf ook maar een componentkabeltje aangeschaft. Was het wisselen tussen de scart van de DVD-speler en de Wii meer dan zat.
Mij benieuwen of het echt zo'n verbetering is.
Speel de laatste tijd wel eens Guitar Hero Worldtour en heb daar een mic bijgekocht.
Als mijn vrouwtje dan wil meeblêren met Hotel California kan ze de tekst bijna niet lezen.

Meer mensen die daar "last" van hebben gehad? En biedt de component dan uitkomst?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:30:
[...]

Succes met vinden van een Wii HDMI kabel :P

Volgens mij bedoel je een component kabel.
Idd, my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

FikkieHo schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:32:
En nu nog een resident evil non rail, dan hebben we ook weer een leuk spel bij :)
Daar hoop ik ook nog steeds op. Vind het jammer dat op de wii opeens alle horror titels on rails shooters moeten zijn. Dead space en de volgende RE dus ook al.
Het heruitgeven van REmake en RE zero kan ik alleen maar toejuichen. IMHO is REmake de beste RE ooit en zero is ook een prima game. Misschien dat capcom nog wel eens aan een nieuwe RE in die stijl gaat denken als dit goed verkoopt.
Helaas hebben ze bij de japanse release van deze games geen 16:9 of 480p modus toegevoegd (of DPII sound in REmake).. Dat zou voor mij al een reden zijn om ze nog eens te kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 13-03-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RaDKiLL schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:57:
Meer mensen die daar "last" van hebben gehad? En biedt de component dan uitkomst?
Ja, viel me op dat behalve de beeldkwaliteit van games (Zelda:TP) ook de leesbaarheid van tekst in bijv. Internet kanaal (nu.nl of zo) stukken beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ja dat klopt, ik heb zelf ook Component kabel, en dan is zelf het Wii-menu nog een stuk strakker dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Heb het apparaatje ook maar eens aangeschaft. Ben begonnen met Mario Party 8, erg leuk. Maar echte fun tot nu toe is toch wel hod: overkill en guitar hero. Over uurtje even Madworld proberen, man wat ziet er dat gaaf / hilarisch uit :D

Heb ook een componentkabel erbij gekocht trouwens. Dat ding van König. Die bevalt prima, maar leek me ook echt een must voor een 42" HD.

/edit
net madworld even gespeeld, ook erg leuk :)

[ Voor 15% gewijzigd door Loona35 op 13-03-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arymniteron
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Weet iemand misschien of "Trace Memory R / Another Code R" ook in Europa uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

crazycrab schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:34:
Weet iemand misschien of "Trace Memory R / Another Code R" ook in Europa uitkomt?
Another Code is ook in Europa uitgebracht, dus het vervolg zal waarschijnlijk ook wel worden uitgebracht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Naar aanleiding van deze post van Technicality in een ander topic heb ik een vraag.
Technicality schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 02:25:
Wij hebben voor onze Wii, omdat hij aangesloten is op een 42" TV, twee kaarsen die vrij ver uit elkaar zijn geplaatst. Zo heb je een hogere nauwkeurigheid dan met de standaard sensorbar.
Bestaan er ook sensorbalken die in twee delen komen, een linker en een rechter deel zodat je die verder uit elkaar kan zetten voor betere nauwkeurigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32

Tarin

Just plain weird.

Ik zit al een tijdje met veel plezier Okami te spelen. Zitten nu 20 uur in, maar als ik kijk naar de hoeveelheid beestjes die ik nog moet voeren, heb ik nog wel even te gaan. Komt ook af en toe aardige humor in voor (die tor die licht sexistische opmerkingen loopt te maken, en de vechttechniek "Golden Fury").

Heb Zack & Wiki ook liggen, maar nog niet aan begonnen, denk dat ik die samen met m'n vriendin ga spelen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ben ik eigenlijk tussen de mensen die zweren bij Madworld en The Conduit de enige waarvoor Muramasa echt een van de meest belovende titels is? Ik hoop echt dat het net zo goed speelt als het eruit ziet. Maar ik heb ook een zwak voor goede 2D platformers, wellicht is dat het. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Murasama lijkt mij ook een veelbelovende game. Wat ik me alleen afvraag is of de Japanse versie speelbaar is zonder Japans te kunnen. Anders kan je weer een jaar wachten.

Ben ik trouwens de enige die het haat wanneer je een Hard mode moet unlocken door eerst de Normal mode uit te spelen? Ik snap dat ze op die manier extra uurtjes eruit kunnen persen, maar net als bij No More Heroes heb ik bij Madworld niet gelijk de behoefte om de game weer van vooraf aan te spelen, ook al heb je extra wapens. Ik was liever gewoon meteen op Hard begonnen en de eerste keer de game veel langer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
BarôZZa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:53:
Murasama lijkt mij ook een veelbelovende game. Wat ik me alleen afvraag is of de Japanse versie speelbaar is zonder Japans te kunnen. Anders kan je weer een jaar wachten.

Ben ik trouwens de enige die het haat wanneer je een Hard mode moet unlocken door eerst de Normal mode uit te spelen? Ik snap dat ze op die manier extra uurtjes eruit kunnen persen, maar net als bij No More Heroes heb ik bij Madworld niet gelijk de behoefte om de game weer van vooraf aan te spelen, ook al heb je extra wapens. Ik was liever gewoon meteen op Hard begonnen en de eerste keer de game veel langer gespeeld.
Zou je geen savedata kunnen downloaden van iemand die het al heeft vrijgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:33:

En dan is het meteen weer mooi dat de Wii eigenlijk een Gamecube 1.5 is. Dolphin (die bedoel je toch?) is namelijk eigenlijk een Gamecube emulator, die nu een beetje aan het uitgroeien is tot Wii emulator.

Het is alleen wel een must om een zeer deftige processor te hebben, ik heb hem hier namelijk ook draaien met Super Smash Bros. Melee, en zo af-en-toe heb ik nog een beetje last van lags, terwijl ik hem met een Q6600 op 3,4Ghz draai. Gelukkig zijn de eisen voor de grafische kaart niet zo hoog, waardoor je mooi met 4xAA bijvoorbeeld kan spelen (reden dat ik het vaker op mijn PC speel :)).

De Wii compatibiliteit ligt helaas nog niet zo hoog, eigenlijk geen een van mijn Wii spellen draait er redelijk op, terwijl bijvoorbeeld Mario Kart het wel schijnt te doen.
edit: Hier claimt iemand op YouTube ook SSBB draaiende te hebben. Mooi nieuws weer voor mij, want die heb ik dus wel in de kast liggen, ik zal het zelf ook nog eens proberen als ik er de tijd voor heb. :D

Voor de geinteresseerden/liefhebbers, hier de Dolphin homepage

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 00:27 . Reden: Stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crazycrab schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:34:
Van wat ik hoor april of mei, maar Nintendo Europa en Amerika hebben momenteel slapeloze nachten van de Wii Motion Plus. Een datum is geprikt, maar uiteraard moeten we wachten tot de GDC waar Iwata de plannen bekend maakt.(23 t/m 27 maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Tennis schijnt niet zo best te zijn met de nieuwe Wii-controlls (automatische charge-shots?). Zonde want de GC versie die ik thuis heb is wel erg tof als je van arcadetennis houdt. Maarja zolang Nintendo een quick buck kan scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vraagje over spelen van GameCube games op de Wii ; is de enige manier om te stoppen (met bijv. Zelda:Ocarina of Time) om te saven en dan de Wii gewoon uit te zetten ? Heb nooit een GameCube gehad, maar ben op de Wii gewend om games af te sluiten door terug naar Wii-menu te gaan ... had de GameCube geen hoofdmenu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:38:
Vraagje over spelen van GameCube games op de Wii ; is de enige manier om te stoppen (met bijv. Zelda:Ocarina of Time) om te saven en dan de Wii gewoon uit te zetten ? Heb nooit een GameCube gehad, maar ben op de Wii gewend om games af te sluiten door terug naar Wii-menu te gaan ... had de GameCube geen hoofdmenu ?
De gamecube had inderdaad geen hoofdmenu. Het had wel een systeemmenu waar je tijdens het booten bij kon komen, maar dat was dan ook gelijk alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit een GameCube game terug naar het WiiMenu / GameCube Systeem menu (in het geval van wanneer je op de gamecube speelt) is op de eject knop drukken en dan op de reset knop. Als je op de Wii een NGC spel start wordt alles intern teruggezet naar een GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Goner schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:38:
Bij een WII Spel kun je na het opslaan ook gewoon je WII uitzetten hoor. Gaat niets kapot van.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.