Ik ben het hier wel mee eens. Een hoop devs (inclusief Nintendo zelf, dankzij de new play control serie) maken zich er makkelijk vanaf met GC engines. De moeite die voor The Conduit wordt gedaan is zeldzaam. Ik hoop dan ook dat die game een enorm succes wordt en laat zien dat de moeite loont. Tot nu toe is nl. alleen het tegenovergestelde gebleken!Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:51:
Wat ik eerder zei over de Wii, zoals al werd gezegd: 1) de gamecube was al VEEL beter dan de PS2, zie verschil RE:4 b.v. ... hij zat altijd tussen de PS2 en de Xbox in ... en ja, aangezien hij tegen 3 keer krachtiger zou zijn (dacht dat ook gelezen te hebben) dan de Gamecube, is het wel logisch te denken dat 'ie iiig Xbox 1 qualiteit zou moeten kunnen laten zien.
Ik zie een game als Metroid, dat ziet er heel mooi uit ... waarom kunnen meer games dit niet aan? Nu denk ik dat zelfs die game mooier had gekund, met bepaalde Unreal engine achtige effecte, of misschien heb ik ongelijk.
Wat ik wel vind is dat alle ontwikkelaars zich er soms iets te makkelijk vanaf brengen. Ok, ik vind een game als Boom Blox leuk, heb er veel plezier aan ... maar ... ik mis toch grotere games ... we hebben bv al geen nieuwe Prince of Persia, en echte grote RPGs of knallers laten ook op zich wachten. We moeten het doen met games voor kinderen. Sorry, bij de Gamecube vond ik het meevallen, omdat we iig om de zoveel tijd op wat leuks werden getrakteerd, hoewel het op een gegeven moment allemaal sport / multiplayer games waren, maar goed.
En het kiddy uiterlijk, zoals dat heette, van de gamecube games, dat vond ik nog wel ok ... maar nu krijgen we echte bijna helemaal niets "volwassens" meer voorgeschoteld, er kan meer met dat ding.
Zo, moest ik even kwijt ;P.
Nu het volgende, ik heb eindelijk met mijn sterren Wii punten gekocht, maar hoe wordt dat verwerkt, ik kan ze 1) niet terugvinden 2) mijn Wii staat nog op 0 en ze zijn gekoppeld !!! Wat doe ik verkeerd?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2