Hoi,
ik heb zelf geen wii maar ben op zoek naar een.
Maar voordat ik van alles ga aanschaffen heb ik een paar vragen hier over.
Ik heb begrepen dat de Wii-Mote werkt via infrarood signalen om zo haar positie te bepalen.
Verder vind ik ook op internet dat de infra-balk "vervangen" kan worden door twee kaartes
Wat er al op duid dat die dingen dus erg gevoelig kunnen zijn..
Mijn vraag hebben hier mensen ervaring met de Wii-Mote in combinatie met spaarlampen (aangezien er ook enig wat IR-ruis uit spaarlampen komt en mijn huis vol zit met die dingen ).
).
Heb je nu last van on nauwkeurige positie bepaling van de Wii-mote in games i.c.m. spaar verlichting.
Zal natuurlijk ook verschillen per merk, logisch maar ik merk hier dat mijn ir-ontvangst led ook wat begint te dansen met de verlichting aan (ir-ontvanger op htpc).
Vandaar dus eigenlijk de vraag..
While we're at it: Wat is jullie ervaring met de Wii-Mote en grote schermen (heb namelijk een 90" hd scherm en zal wel leuk zijn als het daar gewoon op werkt, mijn slaapkamer is namelijk niet erg groot )
)

ik heb zelf geen wii maar ben op zoek naar een.
Maar voordat ik van alles ga aanschaffen heb ik een paar vragen hier over.
Ik heb begrepen dat de Wii-Mote werkt via infrarood signalen om zo haar positie te bepalen.
Verder vind ik ook op internet dat de infra-balk "vervangen" kan worden door twee kaartes
Wat er al op duid dat die dingen dus erg gevoelig kunnen zijn..
Mijn vraag hebben hier mensen ervaring met de Wii-Mote in combinatie met spaarlampen (aangezien er ook enig wat IR-ruis uit spaarlampen komt en mijn huis vol zit met die dingen
Heb je nu last van on nauwkeurige positie bepaling van de Wii-mote in games i.c.m. spaar verlichting.
Zal natuurlijk ook verschillen per merk, logisch maar ik merk hier dat mijn ir-ontvangst led ook wat begint te dansen met de verlichting aan (ir-ontvanger op htpc).
Vandaar dus eigenlijk de vraag..
While we're at it: Wat is jullie ervaring met de Wii-Mote en grote schermen (heb namelijk een 90" hd scherm en zal wel leuk zijn als het daar gewoon op werkt, mijn slaapkamer is namelijk niet erg groot
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys
:fill(white):strip_exif()/i/1227028606.jpg?f=thumbmini)

en vind 150 euro voor een paar controllers echt VEEL TE VEEL (de wii met games en stuurjtes is al bijna 400 euro)
  en vind 150 euro voor een paar controllers echt VEEL TE VEEL (de wii met games en stuurjtes is al bijna 400 euro)
                                                :strip_exif()/u/116481/gif_70x70_2c7567.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/26373/anim4.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/21383/tweakers-carrot.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/53283/dunny_clockwork.gif?f=community) 
            /u/154493/Moderat_ii.png?f=community)