Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slasher schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:34:
[...]

ik moet hem dan opnieuw weer synschroniseren. volgens mij werkt het op A drukken bij mij niet
Alle synchronisatie settings wissen is een misschien een idee.
To erase Sync memory, you have to hold the button for 15 seconds just AFTER the wii is powered on (i.e. at the Health and Safety screen). You have to unplug prior to turning on - not just the off switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
Slasher schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:28:
[...]

Heb hetzelfde probleem met een Wii remote verliest telkens de verbinding tijdens het spelen. Opgestuurd naar Nintendo maar die kunnen niets vinden. Nee het is ook niet echt reproduceerbaar maar het gebeurt wel.

Heb geen zin om een nieuwe remote te kopen. die zijn ook niet echt goedkoop.

Ik gebruik een accu die ik bij aankoop van de wii heb gekocht
En als je er eens gewone alkaline batterijen in doet? Kan best zijn dat je accu gaar is natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

VAnTurenhout schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:21:
Hij valt dus eigenlijk gewoon uit, met nieuwe batterijen erin.
"Echte" (oplaadbare) batterijen ? Of die accu waar je het eerst over had ?
Mijn eigen ervaring met oplaadbare 2500mAh batterijen is goed. Heb ook van die accuutjes met Wiimote-klepje, maar da's minder ; zijn ook maar 700mAh elk, zag ik achteraf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Pierz schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:55:
[...]

En als je er eens gewone alkaline batterijen in doet? Kan best zijn dat je accu gaar is natuurlijk...
Ik heb 2 accus van dreamgear, en dus ook 2 remote's. Ik heb dus de accu omgewisseld en de remote geeft hetzelfde resultaat. Hij valt uit, het lijkt me dus niet aan de accu's te liggen.
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:51:
[...]

Alle synchronisatie settings wissen is een misschien een idee.

[...]
Moet ik dat doen voor alle remote's of alleen voor diegene waar ik problemen mee heb?

[ Voor 31% gewijzigd door Slasher op 02-03-2009 12:32 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Goner schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:18:
[...]

"Echte" (oplaadbare) batterijen ? Of die accu waar je het eerst over had ?
Nee, zo'n accu heb ik niet, ik heb gewoon 2700mA batterijen (welliswaar van de Aldi, misschien is dat het) gebruikt. Als de WiiMote terug is zal ik hem eens voeden met goeie niet-oplaadbare alcaline batterijen, en kijken of het iets scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:29:
[...]

Moet ik dat doen voor alle remote's of alleen voor diegene waar ik problemen mee heb?
Je kan het eens proberen met alleen de remote waar je problemen mee hebt. Als je niet zeker bent van je stuk kan je ze altijd nog eens allebei synchroniseren. Het kan geen kwaad dat dit gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Bij allemaal, omdat het om de powerknop gaat van de Wii. Google staat vol met dit soort problemen. Je Wii heeft bijvoorbeeld de sync kanalen door elkaar gegooid, hiermee fix je dat. Is een typische bluetooth bug.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Nintendo Wii Sports Pack voor 205 euro op www.Ibood.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 22:12
cc12 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 01:51:
Wat zijn die plaatjes vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:42:
[...]

Bij allemaal, omdat het om de powerknop gaat van de Wii. Google staat vol met dit soort problemen. Je Wii heeft bijvoorbeeld de sync kanalen door elkaar gegooid, hiermee fix je dat. Is een typische bluetooth bug.
Moet je dus de powerknop indukken of de sync knop?
To erase Sync memory, you have to hold the button for 15 seconds just AFTER the wii is powered on (i.e. at the Health and Safety screen). You have to unplug prior to turning on - not just the off switch.

[ Voor 22% gewijzigd door Slasher op 03-03-2009 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo werkt het dus:

stap 1: Wii uitzetten door powerknop 5 sec in te houden.
stap 2: Stekker van de Wii uit het stopcontact halen
stap 3: Stekker er terug in stoppen
stap 4: Wii aanzetten
stap 5: Zodra je het Health and Safety scherm ziet, 15 seconden de Sync knop inhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:04
cc12 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 01:51:
net ook maar een besteld. lijkt me erg leuk om samen op de bank te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:22:
Zo werkt het dus:

stap 5: Zodra je het Health and Safety scherm ziet, 15 seconden de Sync knop inhouden
Zal dit nog eens proberen. Anders naar de intertoys gaan om verhaal te halen.

Remote is al eens weggeweest naar Nintendo, maar die hebben niets kunnen vinden. Nee als je 5 minuten er mee speelt is er niets aan de hand maar als je een half uurtje intensief speelt kan het gebeuren.

Andere remote is wel goed en daar maken we zelfde bewegingen mee dus daar ligt het niet aan.

Ik heb overwogen om een nieuwe remote aan te schaffen maar het lijkt mij van de zotte dat je binnen de garantie een nieuwe zelf moet bekostigen.

Waarom geeft nintendo dan niet gewoon een nieuwe vraag ik me af. Microsoft doet niet zo moelijk als je controller kapot is. Die sturen gewoon een nieuwe op zonder de oude ergens in te leveren. Dit is wel heel aantrekkelijk om een extra controller te scoren en ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar toch waarom doet nintendo dan zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:22:
Zo werkt het dus:

2 en 3 kan je overslaan ;) Zelf getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf had ik ook even last van wiimotes die de synch verloren bij actief gamen.

Ik heb er accupacks van konig in en daar hebben ze het synch knopje naar buiten gebracht met een verlengknopje.

Toen ging ik, tijdens dat de wii aanstond, even actief met de controller in de weer en als ik in de buurt van het knopje kwam werd hij natuurlijk geactiveerd en was de synchronisatie weg.

Nadat ik deze eruit gehaald had was het probleem over dus.

Hopelijk is dit bij jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Slasher schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:41:
[...]

Zal dit nog eens proberen. Anders naar de intertoys gaan om verhaal te halen.

Remote is al eens weggeweest naar Nintendo, maar die hebben niets kunnen vinden. Nee als je 5 minuten er mee speelt is er niets aan de hand maar als je een half uurtje intensief speelt kan het gebeuren.

Andere remote is wel goed en daar maken we zelfde bewegingen mee dus daar ligt het niet aan.

Ik heb overwogen om een nieuwe remote aan te schaffen maar het lijkt mij van de zotte dat je binnen de garantie een nieuwe zelf moet bekostigen.

Waarom geeft nintendo dan niet gewoon een nieuwe vraag ik me af. Microsoft doet niet zo moelijk als je controller kapot is. Die sturen gewoon een nieuwe op zonder de oude ergens in te leveren. Dit is wel heel aantrekkelijk om een extra controller te scoren en ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar toch waarom doet nintendo dan zo moeilijk.
Hmm, raar dat ze niets vinden? Overigens, bedoelen ze niet dat het probleem zich voordoet als je met rechargables speelt? Of echt dat je wiimote beschadigd is erdoor?

Zoals je het nu vertelt klinkt het alsof er een condensator stuk is. In de wiimote zit een condensator die de spanning vasthoud als je door een heftige zwaaibeweging even het contact met de batterij kwijtraakt, als die niet meer werkt kan ik me voorstellen dat door een kortstondige onderbreking van het batterijcontact de sync verbreekt.

Maar aan de andere kant, daar zou nintendo zelf toch ook wel aan denken?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

DarkX schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:17:
[...]

Hmm, raar dat ze niets vinden? Overigens, bedoelen ze niet dat het probleem zich voordoet als je met rechargables speelt? Of echt dat je wiimote beschadigd is erdoor?

Zoals je het nu vertelt klinkt het alsof er een condensator stuk is. In de wiimote zit een condensator die de spanning vasthoud als je door een heftige zwaaibeweging even het contact met de batterij kwijtraakt, als die niet meer werkt kan ik me voorstellen dat door een kortstondige onderbreking van het batterijcontact de sync verbreekt.

Maar aan de andere kant, daar zou nintendo zelf toch ook wel aan denken?
Ja ik vind het ook super raar dat ze bij nintendo niets kunnen vinden. Ja hij gaat aan, als dat de enige manier van testen is. Maar goed die info hoor ik van de winkel. Mijn vrouw is de eerste keer heen gegaan maar nu ga ik heen ik laat me niet zo makkelijk afschepen

En ja ik gebruik accu's maar goed ik heb het als set gekocht bij de speelgoedwinkel dus als nintendo gooit het daarop gaat gooien dan mag de winkel mij compenseren ik heb die accu's daar gekocht. Dan moet de winkel die accu's niet verkopen als nintendo het niet kan vinden.

Accu's zijn omgewisseld met de andere remote die ik heb, zelfde problemen bij dezelfde remote

[ Voor 15% gewijzigd door Slasher op 03-03-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Slasher schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:22:
[...]

Ja ik vind het ook super raar dat ze bij nintendo niets kunnen vinden. Ja hij gaat aan, als dat de enige manier van testen is. Maar goed die info hoor ik van de winkel. Mijn vrouw is de eerste keer heen gegaan maar nu ga ik heen ik laat me niet zo makkelijk afschepen

En ja ik gebruik accu's maar goed ik heb het als set gekocht bij de speelgoedwinkel dus als nintendo gooit het daarop gaat gooien dan mag de winkel mij compenseren ik heb die accu's daar gekocht. Dan moet de winkel die accu's niet verkopen als nintendo het niet kan vinden.

Accu's zijn omgewisseld met de andere remote die ik heb, zelfde problemen bij dezelfde remote
Wat ik ff niet terug kan vinden (kan zijn dat ik er overheen lees), heb je dit probleem ook met gewone alkalinebatterijen? Want nu heb je het over accu's verwisselen, dan sluit je nog niet uit dat het aan de wiimote ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

DarkX schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:51:
[...]

Wat ik ff niet terug kan vinden (kan zijn dat ik er overheen lees), heb je dit probleem ook met gewone alkalinebatterijen? Want nu heb je het over accu's verwisselen, dan sluit je nog niet uit dat het aan de wiimote ligt.
Nee ik heb geen gewone batterijen gebruikt maar het lijkt me dat 2 accu's hetzelfde probleem geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Slasher schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:55:
[...]

Nee ik heb geen gewone batterijen gebruikt maar het lijkt me dat 2 accu's hetzelfde probleem geven
Doe nou toch maar, Nintendo biedt geen ondersteuning voor accupacks, dus als je niet met gewone batterijen test dan zullen toch altijd de schuld op de accu's gooien. Het kan bijv. goed dat die accu's door een slecht ontwerp geen goed contact maken met je wiimote, om maar iets te noemen.

Pas wanneer je het bij gewone batterijen ook hebt kun je met zekerheid zeggen dat het niet aan de accu packs ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
[...]

Ik heb 2 accus van dreamgear, en dus ook 2 remote's. Ik heb dus de accu omgewisseld en de remote geeft hetzelfde resultaat. Hij valt uit, het lijkt me dus niet aan de accu's te liggen.
Als die accu's bijvoorbeeld slecht passen en de ene wiimote daar minder last van heeft dan de ander omdat bij eentje de connector verbogen is. Misschien maken normale alkaline batterijen wel goed contact...

Het is zo simpel en goedkoop om even te testen. Waarom dan toch niet doen? Nintendo heeft tenslotte aangegeven dat zij het probleem niet konden reproduceren. Die testen dat ook met normale batterijen.

[ Voor 10% gewijzigd door Pierz op 03-03-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/Excitebots.jpg
Wel een originele manier van games aankondigen

Ligt 20 april in Amerika in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arymniteron
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Wat verwachten jullie van Overlord Dark Legend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ziet er uit als een karige ExciteTruck ripoff?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Meh, zoals het er nu uitziet, knap ik er toch echt van af.. Vreselijke gameplay lijkt het me, en die kaarten op het spel hoef ik al helemaal niet te weten.. Maar goed, we zien het wel als het uitkomt..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Captain N schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:22:
Ziet er uit als een karige ExciteTruck ripoff?
Het is de sequel van Excite Truck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Het is gewoon een race game voor de grijze massa. Een dergelijke game gaat het vast goed doen bij de casuals want zelfs van dit soort games zijn er amper voor de Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Ik had liever een nieuwe F-Zero gezien ipv dit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 14:49
Rakkerzero schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:44:
Ik had liever een nieuwe F-Zero gezien ipv dit.
Zeker! Een nieuwe F-Zero voor de Wii is zeer welkom! :)

Ik vind het aanbod van race games toch echt een beetje karig op de Wii... Er staan er ook maar 2 tussen de must-haves: Excite Truck en Mario Kart. Die laatste heb ik al, die eerste nooit gespeeld. En dan komen ze met een vervolg op Excite Truck! Jammer...

Weet iemand of er nog leuke race games in de planning staan voor de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Zero is wel leuk maar vééls te moeilijk voor de casual markt (ik vermaak me wel met F-Zero GX, ook al bak ik er niks van) en dus komt het spel niet naar de Wii/DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Vind het er maar vreemd uitzien. Die kaarten ook, wtf?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:10:
F-Zero is wel leuk maar vééls te moeilijk voor de casual markt (ik vermaak me wel met F-Zero GX, ook al bak ik er niks van) en dus komt het spel niet naar de Wii/DS.
Juist daarom mag ie best komen. Een moeilijke game op de Wii is sowieso schaars. En omdat racegames er al vrij weinig zijn, zal zo'n game best lopen denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Ik denk dat F-Zero vooral onmogelijk is om met de huidige motioncontrols te realiseren. Misschien dat we Motion Plus wel een nieuw deel zullen zien.

Excite Truck is een erg goede game. Ik denk alleen dat het veel mensen niet aansprak vanwege de uitstraling. De artwork/presentatie ziet er meer uit als een budgetgame dan van een 'stoere' game als Burnout, Need for Speed Underground of Motorstorm. Nintendo wilde het voor iedereen maken, maar sprak daarbij zowel de hardcore als de jongere gamer niet echt aan. De gameplay en de graphics zijn echter erg goed.
Excite Bots zal ongetwijfeld ook heerlijk wegspelen, al lijkt de artdesign nog waardelozer met die schildpadwagen. De tracks lijken ook praktisch 1 op 1 gekopieerd te zijn qua textures en look. Van mij hadden ze ook wat steden erin mogen proppen, zodat je San Francisco Rush achtige races krijgt waarbij je van dak naar dak kan jumpen.
Ze hebben gekozen voor een meer kiddie look, dus hoop dat de game zelf niet makkelijker is geworden. Van mij hadden ze eerder voor een wat meer hardcore look mogen gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 04-03-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:37:
Ik denk dat F-Zero vooral onmogelijk is om met de huidige motioncontrols te realiseren. Misschien dat we Motion Plus wel een nieuw deel zullen zien.
GameCubeController ondersteuning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BarôZZa schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:37:
Ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. Controls zijn opzich prima nu en een snelle game als F-zero kan prima met de huidige besturing. Het is alleen dat de Motion Plus alleen de bewegingen finetuned zodat het wat realistischer/precieser aanvoelt, meer doet dat ding niet volgens mij.
Gewoon een snelle race game met de Wii Wheel. Ik zou het wel spelen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb toevallig net een GC controller gekocht ivm Zelda (Ocarina) plannen, en heb 'm even uitgeprobeerd met Mario Kart .. maar da's wel even wennen zeg !!
Ik heb nooit met consoles/controllers gespeeld, ben van keyboard/muis (PC shooters) direct naar Wiimote/nunchuk gepromoveerd en dan speelt zo'n controler best vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
[b][message=31570912,noline]Ik heb bij Bart Smit de versie met handcannon gekocht voor 50 euro (geen zin om te wachten tot hij bij dynabyte weer op voorraad is). Ik vind het een fijne gun, zelfs fijner dan de Nyko perfect shot die ik ook heb. Hij is groot en zwaar in de punt door de wiimote, maar daardoor wel lekker stabiel. En ik hield de Nyko ook al met 2 handen vast (beter aiming). Verder hoef je het koordje niet van de wiimote af te halen en gaat de trekker lichter dan de Nyko (hij veert ook uit zichzelf terug).
Ik heb het handvat van die gun afgeschroeft en gevuld met met plakband aanelkaargeplakte 5 eurocentmuntjes. Nu is het ding lekker zwaar en goed gebalanceerd.

Ik wil eigenlijk nog zo'n handgun hebben voor co-op/dual wield, iemand een idee of die dingen ook los te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hee dat is op t zich best een goed idee. Ik zelf heb de wii zapper, die van nature al niet echt licht is en met wiimote en nunchuck erin precies zwaar genoeg is. Vind het ook fijn om mee te richten. Gebruik deze vooral met call of duty world at war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Goner schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:10:
[...]

Ik heb toevallig net een GC controller gekocht ivm Zelda (Ocarina) plannen, en heb 'm even uitgeprobeerd met Mario Kart .. maar da's wel even wennen zeg !!
Ik heb nooit met consoles/controllers gespeeld, ben van keyboard/muis (PC shooters) direct naar Wiimote/nunchuk gepromoveerd en dan speelt zo'n controler best vreemd.
Naarmate je langer gaat spelen met de GC controller in Mario Kart zul je zien dat je er uiteindelijk gewoon voordeel uit kunt halen ipv van de Nunchuk/wiimote. Althans dat had ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Excite Truck is een van mijn favoriete Wii games. Ik heb die game werkelijk stuk gespeeld. Vind de nieuwe richting een beetje jammer. De lompe trucks met raggende gitaren beviel me wel. Hoop dat het wat brengt voor de gameplay op een goeie manier en dat er online play is!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Jheroun schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:31:
[...]

Ik heb het handvat van die gun afgeschroeft en gevuld met met plakband aanelkaargeplakte 5 eurocentmuntjes. Nu is het ding lekker zwaar en goed gebalanceerd.

Ik wil eigenlijk nog zo'n handgun hebben voor co-op/dual wield, iemand een idee of die dingen ook los te koop zijn?
Dat ga ik ook eens proberen. En ook bij de nyko, die heeft hetzelfde probleem.

Nu nog wat zwaars zoeken (geef mijn kleingeld altijd zsm weer uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb al wat rondgekeken met google, maar wordt er soms niet duidelijker op.

Ik zit met een klein luxe probleempje.
Heb een kabeltje gekocht van Monster zodat ik de spellen kan spelen op een HD Tv, werkt perfect, is het geld dubbel en dwars waard, maar ik wil ook 5.1 hebben.
De audio plugjes op de monster cable zijn zo bizar kort die kan ik niet rechtsstreek aansluiten op de Sony hcs

Heb achter op mijn LG tv 2 aansluitingen zitten, 1 voor links audio en 1 voor rechts audio.
Als ik daar audio 2 kabeltjes voor koop en de andere uiteinden aansluit op de versterker van mijn Sony hcs, dan zou het toch moeten werken? De aansluitingen zijn Audio| Tv/Sat/Dvd/Video.

Of moet ik die audio kabeltjes op de Line out links en rechts op de dvd speler aansluiten?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56
Gelijk welke van de 2 je kiest, 5.1 ga je zo niet hebben natuurlijk. :)
Ondersteund de Wii eigenlijk 5.1? Doet die niet enkel Dolby Surround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:54:
[...]

GameCubeController ondersteuning ;)
Rakkerzero schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:58:
[...]

Ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. Controls zijn opzich prima nu en een snelle game als F-zero kan prima met de huidige besturing. Het is alleen dat de Motion Plus alleen de bewegingen finetuned zodat het wat realistischer/precieser aanvoelt, meer doet dat ding niet volgens mij.
Gewoon een snelle race game met de Wii Wheel. Ik zou het wel spelen iig.
Als ze een Wii versie uitbrengen, dan zullen ze ongetwijfeld tiltbesturing willen. En dat werkt simpelweg niet voor games die enorme precicie vereisen. Mario Kart en Excite truck hebben niet voor niks van die ruime banen met relatief veel marge voor kleine foutjes en weinig scherpe bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

motormuus schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:25:
Heb al wat rondgekeken met google, maar wordt er soms niet duidelijker op.

Ik zit met een klein luxe probleempje.
Heb een kabeltje gekocht van Monster zodat ik de spellen kan spelen op een HD Tv, werkt perfect, is het geld dubbel en dwars waard, maar ik wil ook 5.1 hebben.
De audio plugjes op de monster cable zijn zo bizar kort die kan ik niet rechtsstreek aansluiten op de Sony hcs

Heb achter op mijn LG tv 2 aansluitingen zitten, 1 voor links audio en 1 voor rechts audio.
Als ik daar audio 2 kabeltjes voor koop en de andere uiteinden aansluit op de versterker van mijn Sony hcs, dan zou het toch moeten werken? De aansluitingen zijn Audio| Tv/Sat/Dvd/Video.

Of moet ik die audio kabeltjes op de Line out links en rechts op de dvd speler aansluiten?
Hoewel ik eigenlijk dit niet mag zeggen, maar: Monster kabels zijn pure ripoff! Ik weet niet hoeveel geld je voor een monsterkabel voor de wii hebt gehaald, maar als je meer geld besteet dan de originele kabels component van Nintendo zelf betaald, dan ben je belazerd :). Dat geld namelijk voor zo goed alle Monster kabels, (zie ook het kabels gesmeed door elven in maanlicht topic van audio/hifi)
http://gear.ign.com/articles/783/783538p1.html, hier nogmaals jouw kabel behandeld :)

Maar goed, terug op jouw vraag, als je alleen maar via de tv aansluit, dus via jouw tv's input, dan moet jouw tv een output hebben om die dan naar je hcset te sturen. Helaas gaat dat niet vlekkeloos en zal je toch met de audiokabels op de line IN op je hcset aansluiten. Maar aangezien je kabels te kort zijn, moet je gewoon een simpele (en nee geen monster kabel) verlengsnoer gebruiken om deze door te verbinden naar je hcset.

En trouwens, pure 5.1 krijg je niet met 2 kabeltjes, de wii ondersteund dat niet, enkel Dolby (logic) Surround (II)

[ Voor 8% gewijzigd door FikkieHo op 04-03-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

motormuus schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:25:
Heb een kabeltje gekocht van Monster zodat ik de spellen kan spelen op een HD Tv,
Component kabel ??
http://gear.ign.com/articles/783/783538p1.html (leuke prijs :o )
Heb er niet echt verstand van, maar je zou zeggen dat je de 2 audio pluggen van een Component kabel niet perse op hetzelfde apparaat als de 3 video pluggen hoeft aan te sluiten. Verlengkabeltjes ertussen naar je audio apparaat ... ?
Wikipedia: Component video

Oeps, iets te langzaam zitten zoeken en tikken. Dubbelop ...

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 04-03-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Haha geeft niet :P

Gewoon zo'n ding halen dus
Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/YAK040/YAK040-1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door FikkieHo op 05-03-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
FikkieHo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:29:
Haha geeft niet :P

Gewoon zo'n ding halen dus
[afbeelding]
Ja, maar dan wel van Monster, anders heb je voor niks zoveel geld aan je component-kabel gegeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Als je idd geld wilt verspillen, dan inderdaad 1tje van monster halen.. Misschien wordt hij dan nog beter in kwaliteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
FikkieHo schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:25:
[...]

Hoewel ik eigenlijk dit niet mag zeggen, maar: Monster kabels zijn pure ripoff! Ik weet niet hoeveel geld je voor een monsterkabel voor de wii hebt gehaald, maar als je meer geld besteet dan de originele kabels component van Nintendo zelf betaald, dan ben je belazerd :). Dat geld namelijk voor zo goed alle Monster kabels, (zie ook het kabels gesmeed door elven in maanlicht topic van audio/hifi)
http://gear.ign.com/articles/783/783538p1.html, hier nogmaals jouw kabel behandeld :)
Hangt er van af natuurlijk, de kabel is volgens die review wel langer dan de originele :)

Nu is het trouwens wel zo dat je bij een echte goede hifi set wel degelijk het verschil in gebruikte kabels kan horen (een hoge prijs zegt overigens niet dat jij het geluid mooi gaat vinden), maar voor een simpele console is dat echt overkill.

[ Voor 4% gewijzigd door Pierz op 05-03-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gun voor de wii is het fijnst ???

ik zie zoveel verschillende

ik wil hem voor resident evil gebruiken en House Of The Dead: Overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die van House of the Dead: Overkill erg fijn. Maar dat is mijn mening, ik heb maar 1 gun voor mn Wii..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:48:
Ik vind die van House of the Dead: Overkill erg fijn. Maar dat is mijn mening, ik heb maar 1 gun voor mn Wii..
Na een tijdje gespeeld te hebben vind ik hem ook fijner dan mijn Nyko Perfect Shot. Aanrader wat mij betreft, maar misschien niet zo fijn als je wat kleinere handen hebt (omdat je bijvoorbeeld nog wat jonger bent :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Kun je die handcannon ergens los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Weet iemand of er ook een fitnes spel is voor de Wii.
We hebben de Wii fit, maar mijn vrouw zou wat meet step oefeningen willen doen.
Iemand een idee of er al zoiets is?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
My Fitness Coach

Rechtstreekse port van het xbox1-spel, maar blijkbaar minder goed dan het origineel...
Verder heb ik nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeJee schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:54:
Weet iemand of er ook een fitnes spel is voor de Wii.
We hebben de Wii fit, maar mijn vrouw zou wat meet step oefeningen willen doen.
Iemand een idee of er al zoiets is?
Zucht...fitness kan je beter in de sportschool of buiten doen dan met zo'n dom Nintendo-plankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:15:
[...]

Zucht...fitness kan je beter in de sportschool of buiten doen dan met zo'n dom Nintendo-plankje.
Jaja dat weet ik. En ja we sporten ook gewoon buiten (nog fijner dan de sportschool).
Overigens is dat domme Nintendo-plankje fantastisch. Voornamelijk voor andere spellen.
Fire69 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:01:
My Fitness Coach

Rechtstreekse port van het xbox1-spel, maar blijkbaar minder goed dan het origineel...
Verder heb ik nog niks gezien.
Thanks. Ik zal er eens naar kijken.

[ Voor 34% gewijzigd door DeeJee op 06-03-2009 08:51 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:15:
[...]

Zucht... dat kiest ieder voor zich...
Kom jij even op mijn 2 kinderen babysitten terwijl ik leuk ga sporten? ;)

[edit]
Ik dacht "Da's weer zo'n knulletje van 15 die niks beters te doen heeft, maar blijkbaar ben je al van 'de oude garde'. Geen kinderen of zadel je je vrouw ermee op? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 06-03-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Fire69 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:38:
[...]

Zucht... dat kiest ieder voor zich...
Kom jij even op mijn 2 kinderen babysitten terwijl ik leuk ga sporten? ;)
Ach dat gezever, als je maar lol hebt ;) Guitar Hero is geen echte gitaar, maar dat is ook leuk. Zo is Wii fit geen echte sportschool, maar och... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het is speelgoed. En als je het leuk vindt om te spelen, dan is dat oké. Anders moet je het gewoon niet kopen.

Daarbij is WiiFit voor het gebruik NAAST dat je gewoon sport. Het is geen vervanger.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik sport helemaal niet, waarom zou ik nu in één keer daarmee moeten beginnen omdat er thuis een Wii Balance Board staat! :P
Ding is trouwens voor mijn vrouw. Ik zie wel of ik het eens gebruik om in Raving Rabbids de slee met mijn kont te besturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Fire69 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:28:
Ik sport helemaal niet, waarom zou ik nu in één keer daarmee moeten beginnen omdat er thuis een Wii Balance Board staat! :P
Ding is trouwens voor mijn vrouw. Ik zie wel of ik het eens gebruik om in Raving Rabbids de slee met mijn kont te besturen :+
Wii Fit en de vrouw zien hoelahoepen :9

I Like!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:20:
Inderdaad, het is speelgoed. En als je het leuk vindt om te spelen, dan is dat oké. Anders moet je het gewoon niet kopen.

Daarbij is WiiFit voor het gebruik NAAST dat je gewoon sport. Het is geen vervanger.
Klopt maar denk dat 80% van de kopers het als vervanging ervan ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Helaas wel ja, maar de mentaliteit deze dagen wordt ook steeds slechter qua sport.. Dus gewoon sporten en 30 minuten wii fitten avonds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierz schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:57:
[...]

Na een tijdje gespeeld te hebben vind ik hem ook fijner dan mijn Nyko Perfect Shot. Aanrader wat mij betreft, maar misschien niet zo fijn als je wat kleinere handen hebt (omdat je bijvoorbeeld nog wat jonger bent :))
Maar je hebt toch ook wel is automatische geweren.

Heb je dan niet een geweer nodig

in plaats van alleen een losse pistool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 15:09
Fire69 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:28:
Ding is trouwens voor mijn vrouw.
Dat zeggen ze allemaal :>

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:52:
[...]

Maar je hebt toch ook wel is automatische geweren.

Heb je dan niet een geweer nodig

in plaats van alleen een losse pistool
Ja maar je gaat toch niet steeds je shell wisselen als je van wapen wisselt :? Als je met een machinegeweer schiet kun je evengoed mikken met een pistool hoor ;)

Je hebt wii zapper achtige oplossingen, die voelen wel iets meer als een machinegeweer of shotgun, het enige nadeel is dat je trigger dan bij je voorste hand zit, en niet bij de achterste hand wat normaal het geval is. Werkt wel, maar het is een beetje contra-intuïtief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je persee de kleine controller ook nodig voor die shooters???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mensen die de Wii versie van Mario Tennis al gespeeld hebben? Zo ja, wat is jullie ervaring ermee. Ik wil hem gaan halen misschien.

Gisteren nog wel House of the Dead Overkill + gun gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:22

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Weet iemand waarom Nintendo het nodig vindt om mij 3x een e-mail te sturen met reclame over Mario Power Tennis?

Het zijn drie verschillende mailings, da's dan wel weer vernieuwend, maar een beetje overvloedig veel. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Misschien heb je je op meerdere sites opgegeven voor een nieuwsbrief ? ik heb gewoon 1 mail gehad van nitendo over de tennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb last van het feit dat mijn cursor op de Wii te hoog staat. Als ik richt op het midden van mijn scherm dan zit mijn cursor bovenin het scherm. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nu je't zegt, daar heb ik eigenlijk ook wel last van!
Vroeger met mijn (kleinere) CRT had ik dit niet. Het lijkt wel of de sensor-bar nu te hoog staat of zoiets. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
“It (Resident Evil 5) was made for the Xbox 360 and PS3. That being said, Nintendo Wii fans will be very happy very soon.” - Capcom’s Associate Product Marketing Manager, Matt Dahlgren
Meer Resident Evil voor Wii very soon. Dan kan ik nog mooie even RE5 uitspelen voor ze een nieuwe aankondigen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:24:
Helaas wel ja, maar de mentaliteit deze dagen wordt ook steeds slechter qua sport.. Dus gewoon sporten en 30 minuten wii fitten avonds :)
Wat is dan beter dan niet sporten of Wii Fitten :P. Het is niet bedoeld voor fitness of iets dergelijks, maar voor normale beweging / conditie is het volgens mij echt niet verkeerd. Mijn vrouw en ik gebruiken het iig beide. Druk leven, geen tijd voor sportschool ... naar mijn idee een goed alternatief. Beter dan helemaal niets doen iig, en daar valt weinig tegen in te brengen :P !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch even wat kwijt. Hoewl we de laatste tijd toch wat Wii games gekocht hebben, niet veel, maar toch wel ... 2 :P (Wii Fit niet meegerekend) ... ben ik als gamer toch een beetje teleurgesteld aan het raken met dat ding.

Ik weet dat de PS3 (heb er zelf 1) en de Xbox 360 grafisch voorlopen, maar ik dacht dat die Wii grafisch a la Xbox 1 was ... waarom komt geen enkele game dan in de buurt?

De enige game die bij mij tot nu toe echt wat laat zien, is Metroid 3. Neem nu op de Xbox 1 games gebruik makende van die engine van Epic ... Unreal, Splinter Cell ... de Wii zou toch dat type graphics aan moeten kunnen?

Hoewel ik op de Gamecube het kiddy gezeik wel beu was, moet ik zeggen, dat ik het bij de Wii wel een beetje gehad heb. Zijn developpers nu gewoon lui om voor dat ding een beetje moeite te doen of zo? Het kan echt beter naar mijn idee. Waar zijn de echte games weer? Waarom alleen maar dat casual spul? Ik vind dat niet erg, maar laat er op zijn minst ook wat normaal spul uitkomen, voor "gamers".

Of mist hier niemand dit soort games? Ik sta wel eens te kijken in die winkels, maar het gros wat er tussenzit vind ik echt helemaal niets. Komt Mario Tennis uit ... is het geen WiFi ... ja, dan dou ik de Gamecube versie er wel in zeg. Ik hoop wel dat die Metroid games maar uitkomen, is in ieder geval iets ... enerzijds vind ik het wel leuk te zien al die gezinnetjes met hun Wiis en DSen ... maar het gaat ten koste van de echte games, voor de liefhebbers van games ... geen balans, gros is casual spul, meer komt er eigenlijk niet uit ... ik vind dat wel jammer.

Vanmiddagh dus Boom Blox aangeschaft, leuk spel, zeker ... ook geen spijt van ... ik wacht alleen weer op een kraker als Mario Galaxy, Metroid Prime, Zelda ... ik denk dat het HEEL lang wachten wordt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe kan de Wii x-box graphics produceren als het ding gelijkwaardige specs heeft als de gamecube die vér onderdeed voor de x-box? Zelfs Nintendo zelf kreeg het niet voor elkaar om een wezenlijk verschil tussen Zelda op de cube en de Wii voor elkaar te krijgen.

Daar komen we bij het speerpunt van de Wii, gezien graphics het dus niet zijn, en dat is gameplay. Helaas is de "revolutie" uitgebleven en blijft het bewegen van de Wiimote vooralsnog vrijwel digitaal, het draaien, zwiepen etc. vervangt gewoon een enkele drukknop, hooguit met een hele grove analoge inschatting van wat er gebeurt. Tja, dan komt er binnenkort de motion plus, leuk bedacht, kun je weer voor elke controller een extra van zeg 20 euro erbij gaan kopen. M'n 3 wiimotes met 4 nunchucks waren samen al een euro of 200 8)7

Begrijp me niet verkeerd, met de diverse partygames vermaak ik me prima, maar zeg 50-60 euro voor de gemiddelde Wii game vind ik persoonlijk ook schandalig gezien de hoeveelheid werk die er in zit.
Rakkerzero schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:11:
Ik heb last van het feit dat mijn cursor op de Wii te hoog staat. Als ik richt op het midden van mijn scherm dan zit mijn cursor bovenin het scherm. Hoe kan ik dit oplossen?
Er staat me iets bij dat je in het Wii menu de pointer kan kalibreren?

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 07-03-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
johnnyv.nl schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:41:
[...]

Er staat me iets bij dat je in het Wii menu de pointer kan kalibreren?
Nee, niet dat ik weet. Ik heb er al naar zitten zoeken, maar kan niks vinden over het kalibreren van je pointer.

Maar ik wel een kalibratie optie gevonden in House of the Dead waarmee mijn probleem nu dus is opgelost voor die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:41:
Hoe kan de Wii x-box graphics produceren als het ding gelijkwaardige specs heeft als de gamecube die vér onderdeed voor de x-box? Zelfs Nintendo zelf kreeg het niet voor elkaar om een wezenlijk verschil tussen Zelda op de cube en de Wii voor elkaar te krijgen.
De Wii heeft ongeveer 3x wat een gamecube had, en de GameCube was NIET ver onder de XBOX/PS2. Sterker nog, de NGC was beter dan de PS2. En als je naar Soul Calibur 2 kijkt zie je dat de NGC versie het beste is.

Dat Zelda/RE4/etc niet beter is dan de NGC versie komt puur omdat het een directe port is maar dan met nieuwe controls. Kijk je naar Metroid Prime 3 en vergelijk je die met 1 en 2 (NGC) dan zie je dat de Wii echt wel een stuk beter is. Ook SuperMarioGalaxy, SSBB en MarioKart zijn een goed op vooruit gegaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 03:24:
[...]

Wat is dan beter dan niet sporten of Wii Fitten :P. Het is niet bedoeld voor fitness of iets dergelijks, maar voor normale beweging / conditie is het volgens mij echt niet verkeerd. Mijn vrouw en ik gebruiken het iig beide. Druk leven, geen tijd voor sportschool ... naar mijn idee een goed alternatief. Beter dan helemaal niets doen iig, en daar valt weinig tegen in te brengen :P !!!
Dat is juist het punt. Ik doelde niet echt om dat wii fit niet goed is. Maar eerder het niets doen. Dat mensen voor de lol liever een uur gaan internetten dan sporten, terwijl men al helemaal niet sport.

Verder vind ik de oefeningen bij wii fit niet super geschikt om alle taken vervangen. Bewegingen doe je niet 1 voor 1 voor een televisie of een fitness achtige iets. Daarvoor heb je echt sport, waar je je reflexen gecombineerd met conditie en vaardigheden.

Maar als je geen tijd hebt, tja.. Het KAN een geldig excuus zijn, maar vaak (geldt misschien neit voor jouw hoor :)) moet men gewoon wat tijd maken voor sport. Je kan namelijk best een avondje geen tv kijken of niet een keer uitgaan. Zie maar net als buitenspelen, de meeste kinderen zitten achter elektronica terwijl je ook buiten kan spelen :)

Beetje offtopic, maar voor mij blijft Wii Fit een spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:59:
Mensen die de Wii versie van Mario Tennis al gespeeld hebben? Zo ja, wat is jullie ervaring ermee. Ik wil hem gaan halen misschien.

Gisteren nog wel House of the Dead Overkill + gun gehaald :)
ja gespeeld hijs zeker gruwelijk

en heb je nou alle 2 controllers nodig bij resident evil en house of death

of kan het ook gewoon met 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 17:37:
[...]

ja gespeeld hijs zeker gruwelijk

en heb je nou alle 2 controllers nodig bij resident evil en house of death

of kan het ook gewoon met 1 ?
Nunchuk niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ter correctie: Het spel kan met of zonder nunchuk gespeeld worden. Indien je met de nunchuk speelt in de bijvoorbeeld de wii zapper, dan kun je hieraan de besturingssettings aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Rakkerzero schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:54:
[...]

Ter correctie: Het spel kan met of zonder nunchuk gespeeld worden. Indien je met de nunchuk speelt in de bijvoorbeeld de wii zapper, dan kun je hieraan de besturingssettings aanpassen.
IK heb het met RE:UC geprobeerd, maar vond het weinig toevoegen. In HOTD:OK beweegt het scherm ook mee als je cursor aan de rand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Wat is nou eigenlijk het beste pistool voor de Wii? Ik vind de Zapper er zo groot uitzien, met 2 handen vasthouden. Qua kwaliteit zal die wel goed zijn. Wat raden jullie aan voor schietspellen als House of the Dead?

Ik zie namelijk veel soorten guns rondzwerven, alleen zijn sommige volgens mij van slechte kwaliteit :9

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/0977a.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door YoshiBignose op 07-03-2009 22:29 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, die bovenste lijkt me vervelend vasthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FikkieHo schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:17:
Hehe, die bovenste lijkt me vervelend vasthouden :)
Die shotgun is juist heel gaaf :D

Die wil ik gebruiken voor House of the Dead. Kan ik mooi de laatste dingen mee vrijspelen. Alle levels heb ik inmiddels uitgespeeld in House of the Dead. Veel te makkelijk allemaal.
Maargoed, dat krijg je na heel veel potjes House of the Dead in the speel/gokhal samen met je maat.

Edit: Ik zie hem hier te koop staan voor 39 dollar. Vind ik toch iets teveel van het goede :P

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 08-03-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
http://www.bigdennis.com/...-p-13183.html?language=nl

Hier wat goedkoper, maar ziet er nep uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb zelf de Nyko Perfect Shot in huis gehaald. Werkt erg goed moet ik zeggen. Hij is bijvoorbeeld bij de MediaMarkt voor 20 euro te krijgen.

Iets anders: Heeft iemand al een calibratie uitgevoerd in House of the Dead?

Als ik dit doe werkt het opzich wel, maar komt de pointer op een gegeven moment niet meer helemaal bovenaan het scherm (46", dus moet ik wel vrij hoog richten). Waarschijnlijk is de 'range' van de wiimote dan op omdat de sensorbalk onderaan de tv ligt, maar zo heeft calibreren ook weinig zin.

Ook irritant is dat als je eenmaal hebt gecalibreerd dat je niet meer terug kan naar de 'standaard instelling', dus moet je om het (in mijn geval) weer goed te krijgen onder de punten op het scherm gaan richten bij de calibratie in de hoop dat je in ieder geval het hele scherm weer kan gebruiken. Uiteraard gaat dit ook niet in 1 keer gelijk goed. Ik heb (omdat ik toch alleen nog maar het eerste level had gedaan) mn savegame gewist om dan toch maar weer op de 'standaard instelling' te kunnen komen 8)7

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Tentacle1 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 09:57:
Ik heb zelf de Nyko Perfect Shot in huis gehaald. Werkt erg goed moet ik zeggen. Hij is bijvoorbeeld bij de MediaMarkt voor 20 euro te krijgen.
Schiet het een beetje lekker? Heb hier wel zo'n cheap-ass gun liggen, maar die schietknop is nogal stroef, soms pakt hij het wel en soms niet en je moet best hard drukken. Dan schiet de wii-mote zelf nog lekkerder en veel sneller.

[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 08-03-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik hbe zelf de perferct shot en de Wii zapper. Perfect shot is mijn favoriet. Ik twijfel om HoTD met handcannon te nemen. Kosten om hem te nemen zijn erg laag en het ding is wel koel. Ik vind een eenhandige blaster fijner dan twee handen zoals bij de zapper. Maar ik denk dat ik HoTD pas in de budget bak koop en eerst voor Madworld, PES 2009 en The Conduit ga.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
De trigger van de perfect shot, gaat dat een beetje soepel? Heb nu een Piranha ofzo, maar je moet best hard die trigger duwen en maakt ook lawaai. Beetje vermoeiend als je binnen 2 sec. ofzo je magnum leeg kan raggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

De trigger gaat best soepel, maar uiteraard gaat deze zwaarder dan alleen de B op de wiimote omdat de trigger zelf ook nog een veer heeft, wat bovenop de weerstand van de knop komt.
Bij mij piepte de trigger soms een beetje, maar dat heb ik verholpen met een druppeltje olie en nu is hij zelfs soepeler dan origineel. Wellicht kan je dit ook met de Piranha doen.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik heb gewoon de wii zapper, en die trigger werkt helemaal perfect. Ik vind het ook helemaal niet vervelend dat je hem met 2 handen vast moet houden, een gun met een hand vasthouden lijkt mij juist verschrikkelijk. Je kunt zo echt goed richten en ben dus ook aardig goed met CoD:WaW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eerder zei over de Wii, zoals al werd gezegd: 1) de gamecube was al VEEL beter dan de PS2, zie verschil RE:4 b.v. ... hij zat altijd tussen de PS2 en de Xbox in ... en ja, aangezien hij tegen 3 keer krachtiger zou zijn (dacht dat ook gelezen te hebben) dan de Gamecube, is het wel logisch te denken dat 'ie iiig Xbox 1 qualiteit zou moeten kunnen laten zien.

Ik zie een game als Metroid, dat ziet er heel mooi uit ... waarom kunnen meer games dit niet aan? Nu denk ik dat zelfs die game mooier had gekund, met bepaalde Unreal engine achtige effecte, of misschien heb ik ongelijk.

Wat ik wel vind is dat alle ontwikkelaars zich er soms iets te makkelijk vanaf brengen. Ok, ik vind een game als Boom Blox leuk, heb er veel plezier aan ... maar ... ik mis toch grotere games ... we hebben bv al geen nieuwe Prince of Persia, en echte grote RPGs of knallers laten ook op zich wachten. We moeten het doen met games voor kinderen. Sorry, bij de Gamecube vond ik het meevallen, omdat we iig om de zoveel tijd op wat leuks werden getrakteerd :P, hoewel het op een gegeven moment allemaal sport / multiplayer games waren, maar goed.

En het kiddy uiterlijk, zoals dat heette, van de gamecube games, dat vond ik nog wel ok ... maar nu krijgen we echte bijna helemaal niets "volwassens" meer voorgeschoteld, er kan meer met dat ding.

Zo, moest ik even kwijt ;P.

Nu het volgende, ik heb eindelijk met mijn sterren Wii punten gekocht, maar hoe wordt dat verwerkt, ik kan ze 1) niet terugvinden 2) mijn Wii staat nog op 0 en ze zijn gekoppeld !!! Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Tentacle1 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:54:
De trigger gaat best soepel, maar uiteraard gaat deze zwaarder dan alleen de B op de wiimote omdat de trigger zelf ook nog een veer heeft, wat bovenop de weerstand van de knop komt.
Bij mij piepte de trigger soms een beetje, maar dat heb ik verholpen met een druppeltje olie en nu is hij zelfs soepeler dan origineel. Wellicht kan je dit ook met de Piranha doen.
I agree,

Heb er zelf 2 voor 19.99 p/s bij Bol gekocht werken goed, enige is dat de gun niet in balans is, is aan de voorkant iets te zwaar.
Trigger voelt wel goed aan en werkt altijd. Piepte wel iets maar na tijdje schieten is dat ook weg ;-)

[ Voor 34% gewijzigd door wimpie007 op 08-03-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:51:
Wat ik eerder zei over de Wii, zoals al werd gezegd: 1) de gamecube was al VEEL beter dan de PS2, zie verschil RE:4 b.v. ... hij zat altijd tussen de PS2 en de Xbox in ... en ja, aangezien hij tegen 3 keer krachtiger zou zijn (dacht dat ook gelezen te hebben) dan de Gamecube, is het wel logisch te denken dat 'ie iiig Xbox 1 qualiteit zou moeten kunnen laten zien.

Ik zie een game als Metroid, dat ziet er heel mooi uit ... waarom kunnen meer games dit niet aan? Nu denk ik dat zelfs die game mooier had gekund, met bepaalde Unreal engine achtige effecte, of misschien heb ik ongelijk.

Wat ik wel vind is dat alle ontwikkelaars zich er soms iets te makkelijk vanaf brengen. Ok, ik vind een game als Boom Blox leuk, heb er veel plezier aan ... maar ... ik mis toch grotere games ... we hebben bv al geen nieuwe Prince of Persia, en echte grote RPGs of knallers laten ook op zich wachten. We moeten het doen met games voor kinderen. Sorry, bij de Gamecube vond ik het meevallen, omdat we iig om de zoveel tijd op wat leuks werden getrakteerd :P, hoewel het op een gegeven moment allemaal sport / multiplayer games waren, maar goed.

En het kiddy uiterlijk, zoals dat heette, van de gamecube games, dat vond ik nog wel ok ... maar nu krijgen we echte bijna helemaal niets "volwassens" meer voorgeschoteld, er kan meer met dat ding.

Zo, moest ik even kwijt ;P.

Nu het volgende, ik heb eindelijk met mijn sterren Wii punten gekocht, maar hoe wordt dat verwerkt, ik kan ze 1) niet terugvinden 2) mijn Wii staat nog op 0 en ze zijn gekoppeld !!! Wat doe ik verkeerd?
Wat ik dus wel even aan deze discussie wil toevoegen is: Ik vind dat je gelijk hebt, maar voor jongens zoals ik die niet veel geld hebben, is het aanbod toch ruim genoeg. Ook komen er nu een heleboel toptitels aan: PES 2009, The Conduit, Madworld en nog meer. Ook zijn HotD en Dead Rising net uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Heb sinds een tijdje Sonic Unleashed voor de Wii, maar 't kan mij toch niet echt heel veel boeien.
Eerst de routing, je moet eerst bij 5/6 punten langs om een level te spelen (misschien was dit ook al in het oude sega-tijdperk?), en daarna kan je pas echt aan de slag.

Best jammer, want had er wel goede verhalen over gehoord :{

http://specs.tweak.to/5253

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.