Verwijderd

Castlevenia is idd een hardcore gameserie.Alleen is die niet hardcore omdat die zo extreem moeilijk is. (Ik heb ze tot nu toe allemaal uitgespeeld op de DS en GBA, dit kan ik lang niet over alle spellen zeggen die ik noemde.)

SMG, Legend Of Zelda: TP, MP3 (en 1, 2), WarioLand, House Of The Dead: overkill, RE4, heb ik nog geen van alle uitgespeeld. En vallen bij mij in de categorie "hardcore".

Tetris, SSBB, MarioKart, heb ik wel uitgespeeld (oké nog geen 100% voltooing van SSBB) maar dat enkel na een grote inspanning. En daar heb je het punt wat een game hardcore maakt, inspanning. Als je je in een game moet inleven, is het een echte hardcore game en niet een "casual game".

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik kan btw bevestigen dan scummvm prima werkt. Heb al een tijdje Day of the Tentacle zitten spelen op de wii. Als je de inhoud van de originele cdrom naar een sd card kopiëert kun je met scummvm gewoon spelen inclusief alle audio en de wiimote werkt als muis.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Iemand een idee of Mario Kart ook los te koop is? Dus zonder stuur.

Ik zie dat er een topic voor is.

[ Voor 24% gewijzigd door DeeJee op 19-02-2009 10:54 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb net even dit artikel gelezen:
http://wii.ign.com/articles/954/954895p1.html
Aan de ene kant vind ik het geweldig dat dead space naar de wii komt maar toch ietwat teleurstellend dat het een on-rails shooter wordt. Het lijkt nu wel dat een hardcore game op de wii een on-rails shooter moet zijn om te slagen. Waarom lopen devs toch zo achter elkaar aan?!?!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heeft iemand de BigBen gun (die met de nunchuck passthrough aan de onderkant)?
Hoever moet je de trigger indrukken om te schieten? Helemaal of maar een stukje?

Ik ben aan het twijfelen tussen deze BigBen (7 euro) en de Nyko (22+ euro). De Nyko heeft iig wel een goed triggermechanisme.

@ sanderev66
Homebrew en ScummVM is echt geweldig, probeer het op zijn minst eens uit.

[ Voor 13% gewijzigd door QuarK op 19-02-2009 11:57 ]

Verwijderd

QuarK schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:56:
@ sanderev66
Homebrew en ScummVM is echt geweldig, probeer het op zijn minst eens uit.
HB heb ik, alleen ScummVM niet, die spellen hebben me nooit echt geïnteresseerd.

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
Ik lees overal dat die controllers voor de gamecube (dus niet de officiele van nintendo) best slecht zijn. Knoppen zijn moeilijk in te drukken en die draaiknoppen (<--- wat is daar nou ook alweer de benaming voor) zijn ook stroef...iemand hier ervaring mee?

Speelt er eigenlijk iemand nog oudere spellen (zoals van Gamecube of zelfs SNES of NES) op de wii? Of ben ik weer de enige?

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Klopt als een bus. Zeker de Big Ben meuk en meeste andere Bart Smit merken moet je koste wat het kost vermijden. Ik had er zelf eentje gekocht van 12 euro, weggegooid geld

Deze controller is dan wel weer erg goed en ook compatible met Gamecube games. Al kan de toetsindeling daar voor sommige games mogelijk wat onhandiger zijn. Ding is draadloos en heeft rumble. 2 tientjes

Afbeeldingslocatie: http://www.wiinewsdaily.com/wp-content/uploads/2007/09/thrustmaster-nintendo-wii-classic-controller.jpg

Voor de rest speel ik niet zoveel NES/SNES games. Heb het even gedaan op Virtual Console en emulators, maar de meeste games die ik juist vroeger zo tof vond heb ik destijds al platgespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door BarôZZa op 19-02-2009 12:09 ]

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
BarôZZa schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:06:
Klopt als een bus. Zeker de Big Ben meuk en meeste andere Bart Smit merken moet je koste wat het kost vermijden. Ik had er zelf eentje gekocht van 12 euro, weggegooid geld

Deze controller is dan wel weer erg goed en ook compatible met Gamecube games. Al kan de toetsindeling daar voor sommige games mogelijk wat onhandiger zijn. Ding is draadloos en heeft rumble. 2 tientjes

Voor de rest speel ik niet zoveel NES/SNES games. Heb het even gedaan op Virtual Console en emulators, maar de meeste games die ik juist vroeger zo tof vond heb ik destijds al platgespeeld.
Jaaaa joh! Ik ben op zoek naar een leuke controller, maar ik heb al op goede oude marktplaats gekeken voor de oldskool controller. Maar daar lopen de biedingen een beetje te hoog op voor mij.

Nu heb ik die witte ronde controller gekocht van nintendo. Die doet niet aan rumble :+
Ik heb mijn wii points ff gecasht voor zelda voor de NES. En nu heb ik dat eeuwige deuntje in mijn hoofd. Wat wel grappig is, want ik snap er nu heel even niks meer van. Moet echt wennen aan die 2D werking.
En na Prince of Persia (alle delen) op de ps2 uit gespeeld te hebben en God of War (nee ik weet het, het is niet netjes om het te vergelijken met Zelda voor de NES 8)7 ) Maar ik kom er af en toe niet uit! Ik loop maar wat in de ronde in dat 2D scherm met beperkte kleurenschema's... en dan zit er toch wel weer uitdaging in! HAHAHAH
en super mario bros 3 in 1 avond uitspelen :P leuk man.

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
jongentje schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:44:
Ik heb Wii connect 24 daarom aanstaan en druk mijn wii uit door 4 a 5 seconden op de uitknop te drukken. Dan wordt je Wifi uitgeschakeld en zit je in dezelfde situatie.

Als je het weer direct wilt zien in het vakje van het kanaal moet je gewoon uitzetten zodat lampje oranje is en via internet weer en nieuws updates kan binnen halen.
Ik heb mijn wii net als de tv en de receiver op een stekkerblok met schakelaar hangen, wii connect 24 staat gewoon aan, maar als de boel 's nachts uit gaat zetten we gewoon die schakelaar uit, en dan verbruikt het spul ook geen sluipstroom :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

Chiron schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:50:
maar als de boel 's nachts uit gaat zetten we gewoon die schakelaar uit, en dan verbruikt het spul ook geen sluipstroom
Hoe 'reageren' standby-apparaten als de Wii en LCD TV's daarop ?? Ik weet niet waarom je tegenwoordig niks meer echt UIT kunt zetten, alleen maar standby, zal wel niet zijn omdat Nintendo en LG aandelen Nuon hebben ... ?

• QuarK
Van mijn Wii gaat altijd de stroom af, geen enkel probleem hoor. Doe dit uiteraard wel pas nadat hij uit is (rood lampje).

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
Goner schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:36:
[...]

Hoe 'reageren' standby-apparaten als de Wii en LCD TV's daarop ?? Ik weet niet waarom je tegenwoordig niks meer echt UIT kunt zetten, alleen maar standby, zal wel niet zijn omdat Nintendo en LG aandelen Nuon hebben ... ?
Gaat prima hoor, of dacht je dat ze in het magazijn en tijdens transport ook aan de stroom hangen? Scheelt gewoon een extra knopje en kost dus minder om te maken. Ik zie het nut er verder totaal niet van in, alleen bij een video recorder en een adsl modem (hoewel die 'snachts ook uit gaat bij mij). Het interesseert mensen gewoon niets dat er een beetje stroom verbruikt wordt, dus er hoeft ook geen uit-knop op. En mensen zoals ik kopen wel een stekkerblok met schakelaar.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pierz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:15:
Gaat prima hoor, of dacht je dat ze in het magazijn en tijdens transport ook aan de stroom hangen?
Nee, uiteraard niet. Maar er is een verschil tussen in een doos zitten en daarna 1 keer aangezet worden en aan blijven of elke avond uitgezet (en volgende dag weer aan) worden.

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Nee, uiteraard niet. Maar er is een verschil tussen in een doos zitten en daarna 1 keer aangezet worden en aan blijven of elke avond uitgezet (en volgende dag weer aan) worden.
Doe ik nu al maanden en ik merk er niks van.

Verwijderd

Bij mij gaat de stroom ook elke avond volledig uit. Maar zijn er nog waar de klok van de Wii zelf een beetje begint voor te lopen (het scheelt maar 2 minuten nu) maar toch vind ik het raar. Begin zo al een beetje te denken dat het ligt aan het feit dat ik telkens de stroom uitzet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Zijn hier mensen die Deadly Creatures al in hun bezit hebben? Net als HotD is die game ergens in de afgelopen 2 weken uitgekomen maar hoor er vrij weinig over. Kennelijk beiden de moeite niet waard. De paar reacties die er over gepost zijn doen mij niet naar de winkel rennen dus kennelijk zijn ze de 50 euro niet waard en al helemaal geen subtoppers maar middelmatige games?

Fatal Frame IV komt hopelijk wel nog deze maand zoals eerder aangekondigd, ToS2 komt al niet meer dus die kan ik waarschijnlijk, net als boven genoemde games alvast wegstrepen van de lijst. Ik ben nu toch wel weer wat teleurgesteld eigenlijk, heel even dacht ik dat het allemaal wel goed zou komen maar ergens besluipt mij het gevoel dat het toch niet zo rooskleurig is als verwacht. Games vallen stuk voor stuk allemaal tegen en zijn amper de moeite waard van het halen. :/

In ieder geval 2 games voor dit jaar, Madworld en FF IV dus maar toch, dikke tegenvaller dit jaar waar ik me eigenlijk wel een beetje op voorbereid had maar ik had na alle release lijsten en screen en filmpjes van een aantal games de hoop dat het wat zou worden. Naja in ieder geval een goedkoop jaar. 2 games maar dat is al 2 x zoveel als vorig jaar toen eigenlijk alleen SSBB de moeite waard was.

[ Voor 57% gewijzigd door Steffy op 19-02-2009 18:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Steffy schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:08:
Zijn hier mensen die Deadly Creatures al in hun bezit hebben? Net als HotD is die game ergens in de afgelopen 2 weken uitgekomen maar hoor er vrij weinig over. Kennelijk beiden de moeite niet waard. De paar reacties die er over gepost zijn doen mij niet naar de winkel rennen dus kennelijk zijn ze de 50 euro niet waard en al helemaal geen subtoppers maar middelmatige games?
HOTD is heel tof, een dikke 8.4 waard: http://www.wiids.nl/article.php?id=28762

Deadly Creatures ben ik zelf ook wel benieuwd naar, ik zal eens vragen of ik die recensie mag doen.

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
rajackar schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:05:
Ik heb net even dit artikel gelezen:
http://wii.ign.com/articles/954/954895p1.html
Aan de ene kant vind ik het geweldig dat dead space naar de wii komt maar toch ietwat teleurstellend dat het een on-rails shooter wordt. Het lijkt nu wel dat een hardcore game op de wii een on-rails shooter moet zijn om te slagen. Waarom lopen devs toch zo achter elkaar aan?!?!
Yep, Fuckup nummer zoveel van EA. Dead Space op de pc vond ik echt best een goede game die volgens mij ook prima op de wii had kunnen werken. Maargoed EA heeft weer de makkelijkste (en vooral, de goedkoopste) weg genomen. Jammer want al zijn on rail games best leuk, op een console verwacht ik toch wel wat meer want ik ga geen 50 a 60 euro betalen voor een game waarmee je een uur of 5 zoet bent.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• BarôZZa
Steffy schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:08:
Hoe kom je daar nou weer bij? HOTD heeft aardig wat publiciteit gekregen. Zelfs een review op Tweakers. Is een zeer toffe game en haalt overal goede ratings. Deadly Creatures krijgt ook goede reviews, al spreekt de stijl mij niet echt aan.
Maar volgens die logica zou Tatsunoko vs Capcom ook niks zijn, want daar hoor je hier ook niet veel over ;) . Zo zijn er wel meer games. Dat er geen SSBB/GTA4 hype om een game zit betekent niet dat het niet goed is. Sterker nog, mijn favo games zijn over het algemeen de games die hier niet wereldberoemd zijn. Shenmue is slechts een fan favorite
In ieder geval 2 games voor dit jaar, Madworld en FF IV dus maar toch, dikke tegenvaller dit jaar waar ik me eigenlijk wel een beetje op voorbereid had maar ik had na alle release lijsten en screen en filmpjes van een aantal games de hoop dat het wat zou worden. Naja in ieder geval een goedkoop jaar. 2 games maar dat is al 2 x zoveel als vorig jaar toen eigenlijk alleen SSBB de moeite waard was.
No More Heroes, SSBB, Mario Kart, Tatsunoko vs Capcom(eind 2008 in Japan) waren in mijn ogen wel toppers van vorig jaar, daarnaast nog een handjevol games die erg vermakelijk zijn.

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
t_o_c schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:33:
[...]
Yep, Fuckup nummer zoveel van EA. Dead Space op de pc vond ik echt best een goede game die volgens mij ook prima op de wii had kunnen werken. Maargoed EA heeft weer de makkelijkste (en vooral, de goedkoopste) weg genomen. Jammer want al zijn on rail games best leuk, op een console verwacht ik toch wel wat meer want ik ga geen 50 a 60 euro betalen voor een game waarmee je een uur of 5 zoet bent.
Hoewel ik eerst de game wil zien voordat ik mijn oordeel vel ben ik ook teleurgesteld dat het geen echte FPS is geworden. De Wiimote is gemaakt voor dat genre en buiten The Conduit komt er volgens mij niets...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Pierz
Heeft iemand de gun van HOTD overkill al geprobeerd? Is het een beetje dezelfde kwaliteit als de Nyko perfect shot?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Pierz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:11:
Heeft iemand de gun van HOTD overkill al geprobeerd? Is het een beetje dezelfde kwaliteit als de Nyko perfect shot?
Ik heb de gun vanmiddag in mn handen gehad. Voelt goed en stevig aan moet ik zeggen. Met name het rubberen handvat van de gun doet het goed bij deze controlleruitbreiding.

+

Nieuws: Zelda topic leeft eindelijk (onder voorbehoud dat ik hem nog verder afmaak)

Het 'Legend of Zelda' topic

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat :/

Bron?

* Willybubba komt onder steen vandaan...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Pierz
Rakkerzero schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:41:
[...]

Ik heb de gun vanmiddag in mn handen gehad. Voelt goed en stevig aan moet ik zeggen. Met name het rubberen handvat van de gun doet het goed bij deze controlleruitbreiding.

+

Nieuws: Zelda topic leeft eindelijk (onder voorbehoud dat ik hem nog verder afmaak)

Het 'Legend of Zelda' topic
Mooi, ik zag net dat Overkill icm gun bij Bart Smit 50 euri kost :*)

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:50:
[...]

Bron?

Wil ik ook wel weten! Ik zit er met smart op te wachten. Wilde eigenlijk gewoon gaan importeren, maarja dan toch blijf ik denken: straks komt ie wel hierheen....

• rajackar

rajackar

Blood Minister

t_o_c schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:33:
[...]

Tja, aan het interview te zien wordt er echt wel een hoop energie in gestoken maar ik had graag een game gezien die meer op dead space lijkt. Ik vond dat echt een van de toppers op de xbox. Dit concept zou prima werken op de wii lijkt me zo. Toch opvallend dat kennelijk bijna niemand het aandurft om een hardcore game te maken en als het dan lukt met een on rails shooter krijgen we daar allemaal games van.
Laat een dev toch eens wat durven!
(the conduit daargelaten idd want daar kijk ik toch wel naar uit)

• t_o_c
Het is geen punt van durven maar een punt van die betaald de rekening. Bij de meeste devs is dat de uitgever dus dan heb je zelf vrij weinig in de melk te brokkelen.

En natuurlijk zeggen ze dat er veel tijd inzit, maar goed heb je ooit wel eens iemand horen zeggen dat ze geen tijd in hun games hebben gestopt? Als er echt zoveel moeite in zitten als ze je willen doen geloven had het geen on rail shooter geweest.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

aan de ene kant ben ik het met je eens. Maar het wordt dan wel weer ontwikkeld door het core team van dead space (ok misshien al een dusdanig vage term dat de alarmbellen moeten gaan rinkelen ;)).
Ach laten we er het beste van hopen. Als het goed uitgewerkt wordt met een goed verhaal kan ik er nog een hoop lol aan beleven denk ik zo. Al zal het niet zo vet worden als de originele dead space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Weet iemand wanneer die wii motion plus uitkomt? Heb een beetje zitten googlen en zie dat ie al in 2008 had moeten uitkomen :/

Vind de motion sensing nu eigenlijk nog bestwel belabberd :/ Met wii sports boxing gaat het vet mis :P Vooral die nun chuck herkent geen bewegingen als ik bijvoorbeeld een hoek probeer te maken of een uppercut...

Heb al geprobeerd om die balk boven en voor m'n tv te plaatsen... maakt niks uit, alleen dat ik mijn handen hoger of lager moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "balk boven de TV" heeft niks maar dan ook NIKS met motion te maken ;) Die is voor de infrarood camera die in de Wiimote zit.

Wii Motion+ (en Wii Sports resort) staat gepland voor het tweede kwartaal van dit jaar. Datum is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pierz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:11:
Heeft iemand de gun van HOTD overkill al geprobeerd?
ZIt daar een gun bij ??
Kreeg net een tip over een aanbieding : http://www.1dayfly.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 2 versies: 1 met gun en 1 zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Zijn er ergens Overkill reviews die ook de gun behandelen? Wil wel weten of dat nu fijn is of niet :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

DarkX schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:32:
Zijn er ergens Overkill reviews die ook de gun behandelen? Wil wel weten of dat nu fijn is of niet :P
Much as we would like to, we can't recommend the official Hand Cannons - beautiful, chunky, gloriously out-sized pieces of moulded plastic they may be, but they're also heavy, off-balance and very uncomfortable to use.
http://www.eurogamer.net/...-the-dead-overkill-review

Beetje jammer.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Beeeeetje OT, maar afgelopen weekend wel iets grappigs meegemaakt.
Game dus al mijn hele leven (vanaf Spectrum ZX naar C64 naar Atari2600 en daarna zo een beetje alle gameconsoles gehad).
We waren met een mannetje of 10 en hadden een pokeravondje geplanned. Degene waar we waren had tevens een Wii en Guitar Hero World Tour (dus incl mic en drums).
Zat wat wous (groene jongen gerookt) naar de rest te kijken hoe moeilijk ze het hadden fatsoenlijk en nummer mee te spelen. 1 stelletje had ook GH en vonden het verdomde moeilijk na een maand een nummer mee te spelen.
Uiteindelijk met mijn stonede kop maar even een nummertje van Coldplay uitgezocht en out of the blue (nog nooit een gitaar vastgepakt) het hele nummer op bijna perfect meegespeeld.
Toen bedacht ik me dat ik mijn carriere op school niet voor niets heb vergooid aan het spelen van games. Mijn oog/hand coördinatie is namelijk (zlefs onder stonede conditie) uitmuntend. =)
Kreeg daarna de slappe lach hoe ik de rest zag stuntelen met de kleurtjes op de gitaar en het scherm.
Uiteindelijk zijn we pas rond 01.00 uur gaan pokeren. :)
Moet zeggen dat het me wel geeft gepakt dat GH. Ook met de drums en de mic erbij. Dolle pret! Al moet ik zeggen dat ik het enigszins jammer vind dat het geluid wat je hoort als je op de drums ramt een beetje heel erg nep is tov wat er uit de speakers brult.
Heb inmiddels mijn Wii Fit te koop aangeboden (vrouwtje heeft er welgeteld 13 minuten opgestaan, hoelahoep ftW!) en met dat geld ga ik ook maar GH WT aanschaffen. Coldplay here i come! =)
(vrouwtje vroeg beleefd doch dringend wél de mic erbij te nemen. Dat wordt wat voor de buren! :o )

#wall of text hits you for 13.645 HP
#13.644 resisted by Cloak of Neverending Letters

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik ben echt zwaar aan het twijfelen welke (2) guns ik ga halen.
De Nyko Perfect Shot is het best, maar ook het duurst.

De BigBen gun is goedkoop, en heeft een nunchuck passthrough (ideaal voor de Nyko Kama die ik al heb).
Maar hoe zit het met de trigger? Moet je die helemaal indrukken, of maar een klein beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56
Deze heeft wel wat weg van die Nyko (zelfde passthrough en algemene vorm) en kost je maar 5.83$. :P
Is het niks, zet je hem voor 10€ op Marktplaats of zo en win je er nog op! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik lees in veel reviews dat guns leuk zijn maar je vaak toch eindigt zonder. Dus om nou 20 euro kwijt te gaan raken voor een hoopje plastic in de hoek lijkt mijn iig niet de beste optie.

Ik ga wel eerst de game halen en speel hem een tijdje. Als ik dan nog iets van een gun zou willen zie ik het dan wel. Maar ik zie er weinig toegevoegde waarde van iig. Zonde van al die ruimte die het inneemt.

[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 20-02-2009 11:16 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de nieuwe PU binnen en zag dat Tenchu Shadow Assassins een 9.2 had

Nu zie ik de PU niet direct als een betrouwbaar blad, maar de score ligt hoger dan die van Killzone 2 en Halo Wars dus het moet toch een behoorlijk goede game zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Willybubba schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:50:
[...]

Bron?

TOS2 komt in de tweede helft van 2009, hij stond oorspronkelijk op 6 februari :'(

De releasedata worden behoorlijk verschoven, ik moet de TS nog eens updaten, maar telkens als ik denk alles te hebben komt er weer wat nieuws bij. Ik wacht denk even af tot de GDC(begin maart) en maak alles dan weer in een keer up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

ToS2 wordt uitgegeven door Namco, dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb het vertrouwen in Namco jaren geleden al opgegeven, die releasen meestal jaren en jaren na Japan eens iets de EU. Verwacht met deze zeer slechte verkoop cijfers niet eens meer dat het naar europa komt vandaar dat ik zei dat het niet zou komen. Slechte cijfers en Namco samen in 1 zin is vrij 100% zekerheid dat het niet meer gaat komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

RaDKiLL schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:06:
<offtopic>
Heb inmiddels mijn Wii Fit te koop aangeboden (vrouwtje heeft er welgeteld 13 minuten opgestaan, hoelahoep ftW!) en met dat geld ga ik ook maar GH WT aanschaffen. Coldplay here i come! =)
(vrouwtje vroeg beleefd doch dringend wél de mic erbij te nemen. Dat wordt wat voor de buren! :o )
Ha mijn vriendin (die nu beneden aan het meeblèren is met tv :D ) die wil ook graag zo'n zing programma.

Maar hoolahoep op de wiifit is nice (als mijn aanstaande het doet :9)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
QuarK schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:08:
Ik ben echt zwaar aan het twijfelen welke (2) guns ik ga halen.
De Nyko Perfect Shot is het best, maar ook het duurst.

De BigBen gun is goedkoop, en heeft een nunchuck passthrough (ideaal voor de Nyko Kama die ik al heb).
Maar hoe zit het met de trigger? Moet je die helemaal indrukken, of maar een klein beetje?
Ga naar de mediamarkt, koop ze beide, probeer ze, wissel 1 om.

Ik heb de perfect shot en dat is een erg fijn ding. En zo enorm duur zijn ze nou ook weer niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die van House of the Dead ook niet slecht. Maar misschien komt het omdat het mn enige lightgun is. De minpunten die hierboven genoemd zijn ervaar ik helemaal niet. Alleen is hij een beetje erg groot. Maar ach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:01:
Ik vind die van House of the Dead ook niet slecht. Maar misschien komt het omdat het mn enige lightgun is. De minpunten die hierboven genoemd zijn ervaar ik helemaal niet. Alleen is hij een beetje erg groot. Maar ach ;)
Ik denk dat ik toch de gun versie maar ga halen, als hij niet bevalt mag de bezoeker de hand cannon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Steffy schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:07:
ToS2 wordt uitgegeven door Namco, dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb het vertrouwen in Namco jaren geleden al opgegeven, die releasen meestal jaren en jaren na Japan eens iets de EU. Verwacht met deze zeer slechte verkoop cijfers niet eens meer dat het naar europa komt vandaar dat ik zei dat het niet zou komen. Slechte cijfers en Namco samen in 1 zin is vrij 100% zekerheid dat het niet meer gaat komen. :+
Hij komt wel, die One Piece games ook overigens, inclusief de eerste die we gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Zo, ben vandaag begonnen aan Deadly Creatures. Erg leuke game, best een leuk perspectief zo vanuit de spin/schorpioen.

Het is niet zo'n lang spel, zit nu in chapter 4 / 10, maar vermaak me toch prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ok, kut. Zat net lekker in chapter 6, best wel tegen het einde toen het spel crashte :/

Is nu de 2e keer dat het gebeurde, eerste keer met SSBB, nu met DC. Geen enkele aanleiding. Opeens freezed het scherm en klinkt er een piep uit de speakers (hangend geluid).

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Beide games zijn vrij GPU+CPU intensief. Zou het kunnen dat de Wii oververhit is geraakt?
Zo ja, dan ga ik lekker zo'n gekoelde standaad bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Kan wel maar is waarschijnlijk niet zo. Als ie echt zou zijn overhit dan zou je wel vaker vastlopers hebben dan die 2x. Waarschijnlijk zit er gewoon ergens een bug ofzo waardoor je wii vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Toeval zou kunnen. Vind het wel erg toevallig dat het in intensieve games gebeurd.
Anyway, heb een Nyko Intercooler gekocht. Prima prijs via ebay. Zal wel zien wat er gebeurd als ik ga gamen met deze erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zo, eindelijk verhuisd en nieuwe plasma aan de muur, dus de Wii kan ook weer uit de doos.

Wil hem via component gaan aansluiten, maar ga natuurlijk niet onnodig te veel betalen. Nu heb ik al in (enkele, sorry niet alle 101) topics gekeken en gezocht naar welke kabel ik nu best kan nemen.

Je leest met enige regelmaat dat je "gewoon" de officiele van Nintendo moet nemen, omdat de rest crap zou zijn. Nu vraag ik me af, zijn er geen testen geweest om te kijken of dat echt waar is? Zo'n kabel hoeft immers geen drol te kosten, dus dat kan ook goed gemaakt worden zonder dat er een Nintendo prijskaartje aan hangt

Als ik echter google kan ik niks vinden. Weet iemand misschien of dit ooit een keer echt getest is en of er geen alternatieven zijn die de helft kosten en dezelfde kwaliteit leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb de WII op mijn 37 inch philips aangesloten dmv een cheapass componentkabel die ik op dealextreme.com heb besteld. Koste maar een paar dollar, maar super strak beeldje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb een zeer goedkope component kabel van play-asia, en die geeft op mijn nieuwe Full HD een prachtig beeld met de wii. Ik geloof niet dat er bij dat soort kabels veel verschil zit tussen officieel en niet officieel. Bij scart/RGB kabels is mijn ervaring dat het wel enorm veel uitmaakt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat lijkt mij dus ook, maar ben wel benieuwd naar tests waar dit ook echt uit blijkt en waaruit blijkt welke 3rd party je het beste kan kopen. Over de PA kabels heb ik ook elders wel goede dingen gelezen, dus heb bij PA al wel aangegeven dat ik wil weten wanneer ze de kabel weer op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Ik had de PA kabel omdat de officiele kabel tijdens de eerste weken niet verkrijgbaar was. Daarna heb ik de officiele kabel gehaald en de kleuren waren mooier (sterker, minder signaalverlies), het beeld iets scherper en de algehele indruk was gewoon beter. Iedereen moet het zelf weten en er zijn ongetwijfeld kabels die net zo goed zijn als die van Nintendo maar wil je er meerdere testen om erachter te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik wil niet testen, vandaar mijn vraag of anderen het al gedaan hadden :)

Maar dat jij het iig al voor 1 kabel hebt getest, is meer dan ik kon vinden met google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 11:30
Koop gewoon de officiële van Nintendo dan speel je op zeker.
Heb hem zelf besteld bij Play.com vorige week (nog niet aangekomen) voor 23.49€ dus hiervoor kan je niet sukkelen :*)

http://www.play.com/Games...-Video-Cable/Product.html

Momenteel wel niet op stock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Vandaag ff bij iemand The House of the Dead gespeeld. Was aangenaam verrast. Ik ga het spel zeker ff halen, zeer vermakelijk. Toen ik in de stad kwam omdat ik nog wat dingen op moest halen ff rond gekeken voor het spel maar nergens te krijgen 8)7 Dat spel is toch al 2 weken uit of vergis ik me daar nu in, iedereen speeld het tenminste al. Of was de eerste levering zo klein dat het al uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Steffy schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:54:
Vandaag ff bij iemand The House of the Dead gespeeld. Was aangenaam verrast. Ik ga het spel zeker ff halen, zeer vermakelijk. Toen ik in de stad kwam omdat ik nog wat dingen op moest halen ff rond gekeken voor het spel maar nergens te krijgen 8)7 Dat spel is toch al 2 weken uit of vergis ik me daar nu in, iedereen speeld het tenminste al. Of was de eerste levering zo klein dat het al uitverkocht is?
Ik denk niet dat de levering klein is geweest, SEGA overshipped juist alles. Hij is waarschijnlijk uitverkocht, heb je het gevraagd aan de balie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 'm vandaag al bij twee winkels (FRS) zien liggen, dus dat gaat niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:53:
Die "balk boven de TV" heeft niks maar dan ook NIKS met motion te maken ;) Die is voor de infrarood camera die in de Wiimote zit.

Wii Motion+ (en Wii Sports resort) staat gepland voor het tweede kwartaal van dit jaar. Datum is nog niet bekend.
Ben ik de enige dan die vind dat de Wii mijn bewegingen niet goed waarneemt?

Nog iets trouwens: de adapter van mijn wii maakt een trillend/ piepend geluid. Hoort dit bij de adapter of is er iets mis? Het klinkt alsof hij de hele tijd aan het schakelen is. En dit is als hij uit staat. Je hoort hem overigens alleen goed als je je oren naast de adapter legt. Hij is bij stilte ook van iets verder heel zacht te horen.

Oh ja en die calibratie snap ik niks van. Je kan stand 1 tot 5 nemen, maar ik merk er niet echt verschil in. Alle bewegingen tijdens de calibratie zijn inverted (dus wiimote gaat naar links, scherm naar rechts... wiimote omhoog, op scherm omlaag). Er staat dat je moet kijken tot je 2 knipperende stippen ziet. Maar bij mij knipperen ze altijd, enige verschil tussen 1 t/m 5 is dat de stippen steeds groter worden en langzamer knipperen... Enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 09:56
Daar moet je alleen aan prutsen als je last zou hebben van andere IR-stoorzenders. Op 5 wordt er gewoon meer stroom op de IR-leds in je sensorbar gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je TV op een minder verlichte plek zetten / gordijnen dichtdoen. De WiiMotes reageren op IR licht, wat o.a. van kaarsjes / zonlicht / sensorbalk afkomt. De calibiratie is voor de lichtgevoeligheid ;) Als je 2 stippen ziet die niet al te veel knipperen (ze zullen altijd iets knipperen) is de lichtverhouding goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Fire69 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:43:
Daar moet je alleen aan prutsen als je last zou hebben van andere IR-stoorzenders. Op 5 wordt er gewoon meer stroom op de IR-leds in je sensorbar gezet. :)
Kzou dan zeggen zet em altijd op 5 :)

Is waarschijnlijk dan alleen wat minder goed voor de levensduur van de sensorbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Fire69 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:43:
AFAIK klopt dit gewoon niet?

Zover ik weet gaat het om de gevoeligheid van de camera in de wiimote. Dat heeft nl. ook nog wel zin. Bij veel stoorzenders moet je dan ook de sensitivity lager zetten, bij weinig stoorzender kun je hem hoger zetten en wat verder weg gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
DarkX schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:52:
[...]

AFAIK klopt dit gewoon niet?

Zover ik weet gaat het om de gevoeligheid van de camera in de wiimote. Dat heeft nl. ook nog wel zin. Bij veel stoorzenders moet je dan ook de sensitivity lager zetten, bij weinig stoorzender kun je hem hoger zetten en wat verder weg gaan zitten.
Wat zijn dan bijvoorbeeld stoorzenders?
Valt de receiver van mijn Muisstation Logitech MX700 (ook voor toetsenbord) daaronder? Ook als de pc uit staat bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees mijn vorige bericht, dan weet je wat DarkX met "stoorzenders" bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:23:
Lees mijn vorige bericht, dan weet je wat DarkX met "stoorzenders" bedoeld.
Ow ja kzie het sry :) Had jouw bericht nog niet gezien, net te vroeg gerefreshed denk ik :P

Wordt me nu een stukkie duidelijker!

Verwijderd

Ben verder gegaan met Metroid Prime 3. Toch mijn favoriete single player game op deze console.

We hebben ook Guinness World Records gehaald, eerlijk gezegd vind ik die best leuk. het gros van de mini games is zeer goed uitgewerkt, origineel. Een enkele zit er tussen die we denk ik niet doorhebben, en daardoor ook niet echt leuk is. Onze favoriet blijft de langste boer laten :P.

Leuk voor met elkaar te doen in ieder geval, ook leuk om records te breken ... maar als je daar niet van houdt ... houdt het op. Ik blijf het jammer dat mario party 8 niet online is, wat een gemiste kans is dat !!!

• QuarK
Weet iemand een nederlandse webshop/winkel die de USB Gecko verkoopt?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
QuarK schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:05:
Weet iemand een nederlandse webshop/winkel die de USB Gecko verkoopt?
Zoeken bij google op 'USB Gecko' + de 'pagina's uit nederland' optie aanvinken en je vind er wel een aantal :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• QuarK
Rakkerzero schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:42:
[...]

Zoeken bij google op 'USB Gecko' + de 'pagina's uit nederland' optie aanvinken en je vind er wel een aantal :)
Bedoelde eigenlijk een winkel die hem op voorraad had. Had er zelf geen gevonden.
Maar heb em nu via een spaanse webshop besteld, werkt ook prima. 43 euri inc. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is er ook een manier om al die game-info die Nintendo verzamelt via het Nintendo Channel (als je toestemming geeft tenminste) ook te bekijken ?? Ik las laatst in een blad wat info over de gemiddelde speeltijd van Zelda en wat andere cijfers die best interessant zijn ... vraag me af of dat van die verzamelde data is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

mmm die prijzen van de wiispellen lopen ook wel erg uiteen zeg, house of the death (zonder gun) is bij de FRS 50 en bij dynabyte 35 (maar niet op voorraad, sjit!) Ik heb het met wel meer spellen gezien, the blob is in de ene winkel 60 en de andere 30. Iemand al een shop gevonden die altijd de goedkoopste is? ;)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:06
Iemand dat House of Death gespeeld? En if so was het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dano_nl schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:36:
...Iemand al een shop gevonden die altijd de goedkoopste is? ;)
Zo'n shop zal er wel nooit komen, maar zelf kijk ik altijd even op BudgetGaming voordat ik (virtueel) op pad ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
dano_nl schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:36:
mmm die prijzen van de wiispellen lopen ook wel erg uiteen zeg, house of the death (zonder gun) is bij de FRS 50 en bij dynabyte 35 (maar niet op voorraad, sjit!) Ik heb het met wel meer spellen gezien, the blob is in de ene winkel 60 en de andere 30. Iemand al een shop gevonden die altijd de goedkoopste is? ;)
Kijk eens op www.budgetgaming.nl zou ik zeggen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Noxa schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 09:41:
Iemand dat House of Death gespeeld? En if so was het wat?
Ligt eraan wat je ervan verwacht. Ik vind het een briljante game, echt een ouderwetse arcade shooter met een ontzettend stoere stijl en karakters.

Verwacht geen lang/diep verhaal, verwacht geen complexe gameplay, maar verwacht wel ontzettend hoge funfactor :)

Het verhaal is eigenlijk (zoals bij elke arcade shooter overigens) behoorlijk kort, en je kunt oneindig continueen, dus als je gaat voor het uitspelen kom je er bescheten vanaf. Het punt is dat je steeds hogere scores wilt halen (en continueen kost de helft van je punten dus dat wil je niet), en daarmee kun je weer gamemodes, wapens en goodies vrijspelen.

Maar het leukste is in coop met vrienden zombies blasten en proberen elkaar af te troeven qua score :)

Mijns inziens een veel leuke party game dan wii sports ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
DarkX schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:29:
[...]

Ligt eraan wat je ervan verwacht. Ik vind het een briljante game, echt een ouderwetse arcade shooter met een ontzettend stoere stijl en karakters.

Verwacht geen lang/diep verhaal, verwacht geen complexe gameplay, maar verwacht wel ontzettend hoge funfactor :)

Het verhaal is eigenlijk (zoals bij elke arcade shooter overigens) behoorlijk kort, en je kunt oneindig continueen, dus als je gaat voor het uitspelen kom je er bescheten vanaf. Het punt is dat je steeds hogere scores wilt halen (en continueen kost de helft van je punten dus dat wil je niet), en daarmee kun je weer gamemodes, wapens en goodies vrijspelen.

Maar het leukste is in coop met vrienden zombies blasten en proberen elkaar af te troeven qua score :)

Mijns inziens een veel leuke party game dan wii sports ofzo ;)
En dus ook leuker dan RE-UC? Ik twijfel nog een beetje of ik hem al zal kopen. Maar als ik hem idd voor 35 euro kan scoren is de keus al veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Pierz schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:39:
[...]

En dus ook leuker dan RE-UC? Ik twijfel nog een beetje of ik hem al zal kopen. Maar als ik hem idd voor 35 euro kan scoren is de keus al veel makkelijker :)
Euh. Nooit gespeeld, geen idee. Wat ik van horen zegge heb is dat RE zichzelf redelijk serieus neemt, terwijl HotD:OK compleet over-the-top/tongue-in-the-cheek is, wat mij persoonlijk wel meer aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
RE:UC vond ik echt een baggerspel. Je had daar zo'n enorm laggy gevoel bij je cursor.

Overkill vind ik wel een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Inmiddels heb ik overkill ook. Hij is inderdaad beter dan RE:UC. Het is allemaal veel sneller en het schiet gewoon heerlijk weg. Het is ook leuker omdat je je score met je medespeler kan vergelijken en er highscore lijsten bijgehouden worden. En natuurljk het combo systeem is een leuke uitdaging.

Ik heb bij Bart Smit de versie met handcannon gekocht voor 50 euro (geen zin om te wachten tot hij bij dynabyte weer op voorraad is). Ik vind het een fijne gun, zelfs fijner dan de Nyko perfect shot die ik ook heb. Hij is groot en zwaar in de punt door de wiimote, maar daardoor wel lekker stabiel. En ik hield de Nyko ook al met 2 handen vast (beter aiming). Verder hoef je het koordje niet van de wiimote af te halen en gaat de trekker lichter dan de Nyko (hij veert ook uit zichzelf terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Flitzer schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Zo'n shop zal er wel nooit komen, maar zelf kijk ik altijd even op BudgetGaming voordat ik (virtueel) op pad ga.
goeie tip! thanks

Ik heb inmiddels ook house of the death, wat een gruwelijk vette game zeg, wat een humor hahah I like!

zijn er nog meer van dit soort railshooters uitgebracht op de wii eigenlijk? Echt ik ben helemaal verknocht;)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ervaring hier met Play.com? Leest op Budgetgaming goede recensies en kan ook behoorlijk wat schelen... Call of Duty World at War bijvoorbeeld scheelt 20 euro met adviesprijs hier in Nederland en nog steeds 10 euro met de goedkoopste webshop. In UK is ook gewoon PAL toch? Geeft verder geen problemen met DVD regio's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

jelle. schreef op zondag 01 maart 2009 @ 23:42:
Ervaring hier met Play.com? Leest op Budgetgaming goede recensies en kan ook behoorlijk wat schelen... Call of Duty World at War bijvoorbeeld scheelt 20 euro met adviesprijs hier in Nederland en nog steeds 10 euro met de goedkoopste webshop. In UK is ook gewoon PAL toch? Geeft verder geen problemen met DVD regio's ofzo?
Het moet idd geen probleem zijn alleen zul je waarschijnlijk, mocht het zo zijn dat ie uberhaupt bestaat, maar mogelijk geen nederlandse opties hebben maar hoe dat met console spellen zit weet ik eigenlijk niet. PC games zijn vaak UK only waar de versies van het vaste land nog wel eens taalopties willen hebben. Maar UK is gewoon PAL en werkt dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:37

Willybubba

Nut up or shut up.

De laatste paar maanden zijn mijn ervaringen met Play ronduit k*t.

Ik heb er echt shitloads aan games en DVD's besteld, nooit maar dan ook nooit problemen. Tot ongeveer November afgelopen jaar, er zijn ondertussen al 4 items niet aangekomen, en tegenwoordig moet je een brief sturen om geld terug te krijgen of je item opnieuw. En die brief is nu ook al 2 keer niet aangekomen.

Als ik al iets uit de UK bestel is dat bij Game.co.uk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb net contact gehad met Nintendo in verband met mijn defecte Wii Remote..Deze verloor steeds de connectie met de Wii, tijdens het spelen.

Krijg ik te horen dat het kan dat de Wii Remote stuk is gegaan door het gebruik van oplaadbare batterijen!

Ik viel bijna van mijn stoel...Die wiimotes vreten al stroom, dus oplaadbare batterijen zijn een uitkomst, zou je daarmee je WiiMote slopen...

U is dus gewaarschuwd...

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 22-09 15:27
VAnTurenhout schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:27:
Ik heb net contact gehad met Nintendo in verband met mijn defecte Wii Remote..Deze verloor steeds de connectie met de Wii, tijdens het spelen.

Krijg ik te horen dat het kan dat de Wii Remote stuk is gegaan door het gebruik van oplaadbare batterijen!

Ik viel bijna van mijn stoel...Die wiimotes vreten al stroom, dus oplaadbare batterijen zijn een uitkomst, zou je daarmee je WiiMote slopen...

U is dus gewaarschuwd...

Rob
Check de manual, als daar niet vermeld word dat je geen oplaadbare batterijen mag gebruiken retour sturen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
sjekneck schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:52:
[...]

Check de manual, als daar niet vermeld word dat je geen oplaadbare batterijen mag gebruiken retour sturen voor garantie.
Ja, daar staat het gewoon in dat je allen NimH batterijen moet gebruiken. Ik heb hem teruggestuurd voor reparatie, alleen is dat ding al ouder dan een jaar, dus garantie is het sowieso niet.

Behoorlijke tegenvaller.

Update: ik moet het bericht nuanceren: Nintendo zei dat de accu's niet aangeraden werden (van BigBen bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik gebruik al sinds launch day oplaadbare batterijen en alles draait perfect. Zou me ook niet zo snel kunnen voorstellen hoe oplaadbare batterijen (of accu's) de wii-mote zouden moeten beschadigen. Zou kunnen dat ze niet meer goed zijn, maar dan kun je ze vervangen maar permanente schade toe brengen lijkt mij ZEER onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik snap sowieso niet waarom mensen die accu's nou zo handig vinden. Oplaadbare batterijen vind ik veel handiger. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Eh? Hoe kunnen oplaadbare batterijen de wiimote beschadigen?

Vaag verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

DarkX schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:09:
Eh? Hoe kunnen oplaadbare batterijen de wiimote beschadigen?

Vaag verhaal.
Ik weet niet precies van hoe en wat maar ik weet wel dat vroeger echt in heel veel handleidingen van apparatuur stond dat je vooral geen oplaadbare mocht gebruiken. Maar dat was jaren 80/90 en volgens mij moet het tegenwoordig geen probleem meer zijn en zeker bij een wii remote niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Steffy schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:14:
[...]

Ik weet niet precies van hoe en wat maar ik weet wel dat vroeger echt in heel veel handleidingen van apparatuur stond dat je vooral geen oplaadbare mocht gebruiken. Maar dat was jaren 80/90 en volgens mij moet het tegenwoordig geen probleem meer zijn en zeker bij een wii remote niet.
Ik heb er ook twee accu's in zitten (2 motes) die op een oplader staan.
Nog geen problemen.

En een pas gekochte China (namaak? ) mote gebruikt batterijen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Ja, ik weet het ook niet. Vind het maar een vaag verhaal.

Ik sta er ook van te kijken hoor, en heb, los van hoe het komt, er ook een beetje een zure smaak van.

Ik had van Nintendo nog wel enige coulance verwacht, maar nee. "Koop maar een nieuwe". En de coulance is dat ie bij hun 38 euro nog wat kost, en de adviesprijs is 40 euro. Zozo....

ALs er iemand een idee heeft wat ik nog zou kunnen proberen met deze WiMote?? (qua reparatie dan)

Hij verliest na een minuut of wat spelen de connectie. Ik moet dan met A de remote weer aanzetten, en dan wordt ie wel weer gevonden. Hij valt dus eigenlijk gewoon uit, met nieuwe batterijen erin.

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

VAnTurenhout schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:21:
Ja, ik weet het ook niet. Vind het maar een vaag verhaal.

Ik sta er ook van te kijken hoor, en heb, los van hoe het komt, er ook een beetje een zure smaak van.

Ik had van Nintendo nog wel enige coulance verwacht, maar nee. "Koop maar een nieuwe". En de coulance is dat ie bij hun 38 euro nog wat kost, en de adviesprijs is 40 euro. Zozo....

ALs er iemand een idee heeft wat ik nog zou kunnen proberen met deze WiMote?? (qua reparatie dan)

Hij verliest na een minuut of wat spelen de connectie. Ik moet dan met A de remote weer aanzetten, en dan wordt ie wel weer gevonden. Hij valt dus eigenlijk gewoon uit, met nieuwe batterijen erin.
Heb hetzelfde probleem met een Wii remote verliest telkens de verbinding tijdens het spelen. Opgestuurd naar Nintendo maar die kunnen niets vinden. Nee het is ook niet echt reproduceerbaar maar het gebeurt wel.

Heb geen zin om een nieuwe remote te kopen. die zijn ook niet echt goedkoop.

Ik gebruik een accu die ik bij aankoop van de wii heb gekocht

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 02-03-2009 11:29 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Slasher schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:28:
[...]

Heb hetzelfde probleem met een Wii remote verliest telkens de verbinding tijdens het spelen.
Maar is de WiiMote dan uit? Dat is bij mij het probleem volgens mij. Als ik hem aanzet (op A drukken) dan gaat ie wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

VAnTurenhout schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:32:
[...]

Maar is de WiiMote dan uit? Dat is bij mij het probleem volgens mij. Als ik hem aanzet (op A drukken) dan gaat ie wel weer verder.
ik moet hem dan opnieuw weer synschroniseren. volgens mij werkt het op A drukken bij mij niet

Elect a clown, expect a circus.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.