Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:25:
[...]

En dan is het meteen weer mooi dat de Wii eigenlijk een Gamecube 1.5 is. Dolphin (die bedoel je toch?) is namelijk eigenlijk een Gamecube emulator, die nu een beetje aan het uitgroeien is tot Wii emulator.

Het is alleen wel een must om een zeer deftige processor te hebben, ik heb hem hier namelijk ook draaien met Super Smash Bros. Melee, en zo af-en-toe heb ik nog een beetje last van lags, terwijl ik hem met een Q6600 op 3,4Ghz draai. Gelukkig zijn de eisen voor de grafische kaart niet zo hoog, waardoor je mooi met 4xAA bijvoorbeeld kan spelen (reden dat ik het vaker op mijn PC speel :)).

De Wii compatibiliteit ligt helaas nog niet zo hoog, eigenlijk geen een van mijn Wii spellen draait er redelijk op, terwijl bijvoorbeeld Mario Kart het wel schijnt te doen.
edit: Hier claimt iemand op YouTube ook SSBB draaiende te hebben. Mooi nieuws weer voor mij, want die heb ik dus wel in de kast liggen, ik zal het zelf ook nog eens proberen als ik er de tijd voor heb. :D

Voor de geinteresseerden/liefhebbers, hier de Dolphin homepage
Ja, ik wilde er eigenlijk niet te ver over uitwijken/een discussie uitlokken, vandaar dat ik de emulator niet noemde (heb je toch zo gevonden). Maar de ontwikkelingen vind ik altijd erg interessant en het is indrukwekkend hoe goed het al loopt. Het laat ook zien dat de opvolger van de Wii mogelijk backwars compatible kan zijn dmv emulatie en de games dan in HD kan runnen.
Pierz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:15:
[...]

Zou je geen savedata kunnen downloaden van iemand die het al heeft vrijgespeeld?
Kan ongetwijfeld wel, maar dat vind ik helemaal lame, aangezien je dan tegen highscores etc van een ander zit aan te kijken. Bovendien zal die van MadWorld waarschijnlijk nog niet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tales of Symphonia uitgespeeld. Ik vond het verhaal goed, maar sommige dingen wat minder. Ik heb best veel sidequests overgeslagen, maar ze waren ook echt niet nodig.
Iemand anders die het spel wel meer dan 1 keer heeft uitgespeeld?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik heb net House of the Dead overkill aangeschaft. Ik zag de bijgeleverde mega-grote handcannon en kon hem niet laten liggen! :P. (Maar 35 euro bij Saturn R'dam) Ik moet zeggen dat ik het vooralsnog een geweldig spel vind. Geniale sfeer, zeer goede muziek, en de graphics zijn ook goed te pruimen.

Ik was wel erg benieuwd, RE:UC is ook een onrail shooter maar die vond ik verschrikkelijk saai. Maar ik vind dit echt heel anders spelen, veel sneller en directer. Het is ook erg fijn dat de mutanten reageren op waar je ze schiet.

De handcannon zelf vind ik ook erg fijn vasthouden (heb de Wiizapper ook eens geprobeerd, vond dat niks) En als ik op ongeveer 1.5 meter van het beeld af sta, dan kan ik correct over de loop heen richten. Werkt hier erg goed dus. Vraag me af of je ergens een tweede kan aanschaffen.

Eindelijk een game die me weer eens op de Wii laat spelen. Hij is wel erg grof, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar mooier. (Tarantino style)

Overkill is trouwens echt wel een goede benaming voor het spel 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Goron op 16-03-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
WaWaWiiiiWa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:27:
Ik heb net House of the Dead overkill aangeschaft. Ik zag de bijgeleverde mega-grote handcannon en kon hem niet laten liggen! :P. (Maar 35 euro bij Saturn R'dam) Ik moet zeggen dat ik het vooralsnog een geweldig spel vind. Geniale sfeer, zeer goede muziek, en de graphics zijn ook goed te pruimen.

Ik was wel erg benieuwd, RE:UC is ook een onrail shooter maar die vond ik verschrikkelijk saai. Maar ik vind dit echt heel anders spelen, veel sneller en directer. Het is ook erg fijn dat de mutanten reageren op waar je ze schiet.

De handcannon zelf vind ik ook erg fijn vasthouden (heb de Wiizapper ook eens geprobeerd, vond dat niks) En als ik op ongeveer 1.5 meter van het beeld af sta, dan kan ik correct over de loop heen richten. Werkt hier erg goed dus. Vraag me af of je ergens een tweede kan aanschaffen.

Eindelijk een game die me weer eens op de Wii laat spelen. Hij is wel erg grof, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar mooier. (Tarantino style)

In RE:UC zakken ze ook wel in elkaar hoor, als je op benen schiet. Maar een armpje van een mutant afschieten is inderdaad erg leuk.

En overkill is het zeker met een gepimpte gun en extra mutants aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Goner schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:39:
[...]

Ja, viel me op dat behalve de beeldkwaliteit van games (Zelda:TP) ook de leesbaarheid van tekst in bijv. Internet kanaal (nu.nl of zo) stukken beter was.
Tc-Chub schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:16:
Ja dat klopt, ik heb zelf ook Component kabel, en dan is zelf het Wii-menu nog een stuk strakker dan normaal.
Kijk, dat zijn reacties waarvan ik zeker niet meer twijfel over de aanschaf van de component kabel :)

Alleen nog een klein probleem... alles achterop de tv zit al vol... splitters/verdelers hebben geen negatieve invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:27:

Je moet echt nodig eens een keer Link's Crossbow Training spelen, heb hem van marktplaats geplukt voor nog geen 10 euro, beste aankoop in tijden, zit al op 4/9 platinum medailles, erg motiverend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:28:
Ik heb Tales of Symphonia uitgespeeld. Ik vond het verhaal goed, maar sommige dingen wat minder. Ik heb best veel sidequests overgeslagen, maar ze waren ook echt niet nodig.
Iemand anders die het spel wel meer dan 1 keer heeft uitgespeeld?
Ik vond het spel super. Wil al tijden een keer overnieuw beginnen maar ik kom er maar niet aan toe. Weet niet meer precies hoeveel sidequests ik destijds gespeeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe zit 't nou eigenlijk moet die nieuwe tales of... games voor de Wii? Ergens in het vorige topic zei iemand dat die niet kwamen, ik vroeg waarom, maar niks gehoord?

NinteX, jij als insider, enig idee?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Net okami voor de eerste keer gespeeld (voor 22 euro van marktplaats sealed), wat een game _/-\o_
Het is en blijft een ondergewaardeerd en onderverkocht spel maar ik kan het iedereen aanraden die ook van de zelda games geniet.

Binnenkort ook nog mad world halen, en mischien ook nog eens bully uit de budgetbak vissen, dat lijkt me ook wel een toffe game.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Tales was vermakelijjk, vooral als je een vriend had die meespeeld. Maar de oude was leuker, omdat je daar personen lvled in plaats van monsters.. Dan kon je tenminste gelijk met 4 man aan de slag..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Willybubba schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:11:
Hoe zit 't nou eigenlijk moet die nieuwe tales of... games voor de Wii? Ergens in het vorige topic zei iemand dat die niet kwamen, ik vroeg waarom, maar niks gehoord?

Ik wacht ook nog steeds. Volgens mij zei iemand in het vorige topic dat ie in juni hier zou komen ofzo. Ik heb iig naar aanleiding daarvan gewacht met importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Willybubba schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:11:

Tales of Symphonia: Dawn of the New World(Wii) en Tales of Vesperia(Xbox 360) komen beide nog dit jaar uit volgens Bandai Namco/uitgever Atari. De precieze datum is nog niet bekend, maar ik reken toch wel op laat in het tweede of vroeg in het derde kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49

Goner

What can I do you for ?

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:28:
Net okami voor de eerste keer gespeeld (voor 22 euro van marktplaats sealed), wat een game _/-\o_
Het is en blijft een ondergewaardeerd en onderverkocht spel maar ik kan het iedereen aanraden die ook van de zelda games geniet.
Kreeg via reviews ook al de indruk dat Okami interessant was voor Zelda liefhebbers ... heb toevallig net 2 Zelda collector's editions op eBay gekocht en ik zie dat Okami daar ook (sealed) voor zo'n 18 euro wordt aangeboden.

EDIT: er zijn trouwens heel aparta alternatieven voor de zapper van crossbow training ...

Afbeeldingslocatie: http://www.ishopvideogame.com/images/1113090027/bg_240.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/8/0/8/0/1/3/webimg/142048437_tp.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 17-03-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:28:
[...]
Ik heb Okami ook al een uurtje zitten spelen en het spel op zich vond ik ook heel leuk, maar man, wat is dat gepiep dat moet doorgaan voor stemmen zwaar irritant. :/
En bij sommige dialogen kan je er snel doorgaan, maar bij andere moet je echt wachten tot het einde... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:08:
[...]

Ik vond het spel super. Wil al tijden een keer overnieuw beginnen maar ik kom er maar niet aan toe. Weet niet meer precies hoeveel sidequests ik destijds gespeeld had.
Had je ook een bepaalde vechtstijl / goede combo's gevonden?
Ik had bij de 2 healers alle spreuken uitgezet behalve de eerste heal spel. Een warlock die van afstand schade deed en lloyd die bezig was in de frontlinie. Veel Sword rain's spammen en ik won elk gevecht wel.
Ik had liever wat moeilijkere gevechten gehad zodat je ook echt al die extra's in het battle systeem nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:05

Tarin

Just plain weird.

Fire69 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:19:
[...]

Ik heb Okami ook al een uurtje zitten spelen en het spel op zich vond ik ook heel leuk, maar man, wat is dat gepiep dat moet doorgaan voor stemmen zwaar irritant. :/
En bij sommige dialogen kan je er snel doorgaan, maar bij andere moet je echt wachten tot het einde... :(
Dat gepiep is idd vervelend.. maar na 20 uur speeltijd kan ik melden dat het me eigenlijk niet meer opvalt.
De besturing was voor mij een lastiger punt, die is IMO niet altijd even intuitief (gevechten waren vooral in het begin zwaar rommelig), en ik krijg nog steeds af en toe een heel erg claustrofobisch gevoel van het camerawerk. Hou niet zo van onoverzichtelijke gebieden..

Maar als je daar eenmaal overheen bent is het een fantastisch spel.. een beetje boel een Zelda-kloon, maar bij gebrek aan the real thing een mooi tussendoortje.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
hallo allemaal,

ik heb al een tijdje de wii, maar ik heb tegenwoordig erg vaak last dat als ik een spel met numchuck speel, dat oppeens het poppentje(bijv. mario) beweegt als ik de nucmchuck gewoon stil houd. Weet iemand waardoor dit komt?

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check hier wat mijn beste ervaring is met van WII
http://www.howbase.com/vi...iled-Wii-Brew-SD-Way.html

Erg handig

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
Koos, bovenstaande is niet de bedoeling hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongentje schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:09:
Koos, bovenstaande is niet de bedoeling hier...
Ooh ik dacht laat ik is een tip geven..... Wii ervaringen. Hoe je je cd's schoon houdt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:15:
[...]

Ooh ik dacht laat ik is een tip geven..... Wii ervaringen. Mijn ervaring met modden is top.
Zo hou ik mijn originele spellen schoon 8)7
Het over 'modden' hebben is not done hier.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Edit even je post, want de modjes vinden dit niet zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:27:
Edit even je post, want de modjes vinden dit niet zo leuk :)
Heb ik gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Iemand Madworld al in de winkels gezien? Voor zover ik weet komtie vrijdag uit.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:51:
Hier een trailer hij lijkt me vet!
http://www.howbase.com/vi...rld-game-trailer-Wii.html
Naar mijn weten komt ie maandag in de winkel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
:?

Ik zie toch nog steeds een linkje naar een filmpje met instructies hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ehm, dit gaat gewoon over de Twilight Hack en de Homebrew Channel ... is dat illegaal ?!?!

Het enige 'illegale' is dat Team Twiizers nergens genoemd wordt ... Wii Brew SD Installer 1.5 ?!?

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 17-03-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Ja, ik heb hem vandaag bij E-plaza (breda) gekocht voor een prijs van 49,95 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom.keim schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:58:
hallo allemaal,

ik heb al een tijdje de wii, maar ik heb tegenwoordig erg vaak last dat als ik een spel met numchuck speel, dat oppeens het poppentje(bijv. mario) beweegt als ik de nucmchuck gewoon stil houd. Weet iemand waardoor dit komt?

Tom
waarschijnlijk heb je dan tijdens het laden met de nunchuck zitten klooien. Precies kan ik het niet uitleggen, maar als je met je control stick kloot tijdens het laden krijg je inderdaad dit soort taferelen. Zolang je tijdens het laden niet aan de control stick zit moet er niets gebeuren. Kom je tijdens het laden nergens aan en gebeurt het toch, zou ik eens een andere nunchuck proberen, het kan zijn dat er dan in die van jouw een foutje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het staat volgens mij zelfs gewoon in de handleiding. Is een accessibility feature (dus voor mensen met een handicap, al weet ik niet wat die er aan hebben om continu naar rechts te bewegen ofzo) die ook gebruikt wordt door sommige andere controllers.

Was bij de cube trouwens ook zo, de N64 heb ik nooit gehad, dus zou het daarvan niet weten :P

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 17-03-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Volgens mij is het kalibratie. Als je analoge stick een kleine afwijking heeft (bijvoorbeeld door slijtage), dan wordt dat tijdens het laden van de game als middelpunt gekozen, zodat je niet één richting op blijft lopen. Dit was op de N64 ook en dat kon je dan resetten door een flink aantal buttons tegelijk in te drukken (uit m'n hoofd L, Z, A en B, maar kan het verkeerd hebben).

Bij de Nunchuk heb ik dat overigens ook wel eens af en toe. Gewoon ff de connector opnieuw vastmaken.

Iets anders:

Hoe schatten jullie de kansen van GTA op de Wii? Volgens mij is de DS versie namelijk deels een test om te kijken hoe goed een GTA game op een Nintendo console zal presteren(de eerste high-profile GTA game, de GTA's op de gameboys waren niet echt big-budget). Als deze goed loopt kan ik me niet voorstellen dat er geen Wii versie uitkomt.

Het voordeel voor GTA is dat ze naast de realistische look, ook veel stylized cartoony artwork hebben zoals:

Afbeeldingslocatie: http://www.jamesrstanley.com/GTA.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.gtaforum.nl/uploads/1234476017/gallery_1_5_29090.jpg

Wat dat betreft zouden ze dus een minder realistische GTA kunnen uitbrengen, met een stijlvolle look a la No More Heroes, Madworld etc. Op die manier wordt het ook geen PS2 aftreksel.

[ Voor 51% gewijzigd door BarôZZa op 17-03-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb vanavond MadWorld gespeeld hier en ik vind de game heeft echt wel een aparte style door die zwart-wit kleuren. Maar het past zo enorm goed bij de game. Je kunt echt veel moves uitvoeren om het leven van je tegenstander te beëindigen en dat is vet gedaan. Kop eraf slaan, kop eraf zagen, Lichaam in tweeën splitsen, etc... Je kan het zo gek niet verzinnen of je kan het doen. En bij iedere mep die je doet, vliegen de bloedspetters, zoniet bloedklodders om je oren. Lekkere game om ff flink je frustratie op los te laten. :9

[ Voor 73% gewijzigd door Zeror op 17-03-2009 22:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb Madworld net bij de Musicstore opgepikt!
Vanavond eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
MadWorld vanmiddag bijde FRS gekocht fantastische game, hier heb je echt een WIi voor heerlijk zo een exclusive!!

maar oh oh oh oh, nieuwe screenshots van The Conduit

http://www.xgn.nl/wii/screenshots/1985/the-conduit/

De tranen springen werkelijk in mijn ogen wat een gfx..

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Eindelijk RE4 uitgespeeld. Heb er volgens de Wii 21 uren over gedaan. Prachtig spel!

Nu REmake nog, maar daarvan heb ik de eerste cd nog niet eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MadWorld is echt een heerlijke game, het bloed vliegt om je oren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:46:
MadWorld is echt een heerlijke game, het bloed vliegt om je oren :+
Ja, heerlijk he. Ik heb net ff Little Eddie (level 1 eindbaas) neergehaald. Is wel cool wat je allemaal kan doen. Ik heb echt geen spijt dat ik deze game gehaald heb. Alleen mn ma is er niet zo blij mee.
Rakker's ma: "Je lijkt nu net die jongen van bloedbad in duitsland :/ ".
Rakkerzero: "Ma, dit is een spelletje 8) "
Rakker's ma: "Nou lekker spelletje dan...."
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Rakkerzero schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 00:00:
[...]

Ja, heerlijk he. Ik heb net ff Little Eddie (level 1 eindbaas) neergehaald. Is wel cool wat je allemaal kan doen. Ik heb echt geen spijt dat ik deze game gehaald heb. Alleen mn ma is er niet zo blij mee.
Rakker's ma: "Je lijkt nu net die jongen van bloedbad in duitsland :/ ".
Rakkerzero: "Ma, dit is een spelletje 8) "
Rakker's ma: "Nou lekker spelletje dan...."
:P
* Frostbite is blij dat hij allang op zichzelf woont.
Alleen dan heb je weer een vriendin/vrouw die het wel een heftig spel vindt :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gehaald bij Dimension Plus voor €47,99, vet spel d:)b

Edit: oeps, beetje laat...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34
SOCO_cola schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 22:46:
MadWorld vanmiddag bijde FRS gekocht fantastische game, hier heb je echt een WIi voor heerlijk zo een exclusive!!

maar oh oh oh oh, nieuwe screenshots van The Conduit

http://www.xgn.nl/wii/screenshots/1985/the-conduit/

De tranen springen werkelijk in mijn ogen wat een gfx..
Vind jij de gfx zo slecht dan?! Voor de Wii is dit echt erg goed. Misschien vat ik je tranen verkeerd op :P, maar ik wilde graag weten wat je nu bedoelt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb MW gisteren even gespeeld, maar ben nog niet laaiend enthousiast. Het is leuk wat je allemaal kunt doen maar de tegenstand is er zo goed als niet. Moet er denk ik nog wat beter in komen! Terug gaat hij sowieso niet want exclusives moeten gesteund worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Deddiekoel schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:44:
Ik heb MW gisteren even gespeeld, maar ben nog niet laaiend enthousiast. Het is leuk wat je allemaal kunt doen maar de tegenstand is er zo goed als niet. Moet er denk ik nog wat beter in komen! Terug gaat hij sowieso niet want exclusives moeten gesteund worden!
True... het is wel heel makkelijk allemaal. Maar dat is bij iedere Wii game die ik tot nu toe heb gespeeld. Je zou toch bij een game als MW wel mogen verwachten dat er om meer skill wordt gevraagd. De game is ten slotte toch adult rated o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het schijnt dat de hard-mode een heel ander spel is, die is ook écht hard.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
theforce81 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:43:
[...]

Vind jij de gfx zo slecht dan?! Voor de Wii is dit echt erg goed. Misschien vat ik je tranen verkeerd op :P, maar ik wilde graag weten wat je nu bedoelt.
enorm slecht maar goed het laatste wat ik hier wil is dat het weer een zinloze GFX disussie wordt, maar het schoot er gisteravond ff uit in mijn emotie :P

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Uit de review op gametrailers viel op te merken dat vooral de beginlevels erg makkelijk zijn, maar dat later in de game de tegenstanders toch wel enige tegenstand vertonen.
Volgens mij kon je na het uitspelen ook een hard mode unlocken die erg pittig scheen te zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
SOCO_cola schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:00:
[...]

enorm slecht maar goed het laatste wat ik hier wil is dat het weer een zinloze GFX disussie wordt, maar het schoot er gisteravond ff uit in mijn emotie :P
The conduit ziet er voor wii begrippen wel aardig uit, maar het blijft toch een beetje een kale generic shooter zoals we die jaren geleden al hebben gehad. Zeker nu we verwend zijn met bijv. een killzone 2 ziet dit er gewoon bagger uit.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:09:
[...]

The conduit ziet er voor wii begrippen wel aardig uit, maar het blijft toch een beetje een kale generic shooter zoals we die jaren geleden al hebben gehad. Zeker nu we verwend zijn met bijv. een killzone 2 ziet dit er gewoon bagger uit.
Ik heb het idee dat de makers zich vooral gericht hebben op het grafische aspect en een beetje gameplay. Wat ik echter mis in publicaties is de verhaallijn. Misschien willen ze dit geheim houden hoor, maar tot op heden lijkt mij er weinig aan omdat het spel sfeer mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
The Conduit zit technisch gezien goed uit. De engine is indrukwekkend qua effecten en de controls zullen ook goed in elkaar steken. Alleen vind ik de game nog steeds een beetje ziel missen. Iets was de game uniek maakt, zoals Overkill, Madworld, No More Heroes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pierz schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:57:
[...]

Ik heb het idee dat de makers zich vooral gericht hebben op het grafische aspect en een beetje gameplay. Wat ik echter mis in publicaties is de verhaallijn. Misschien willen ze dit geheim houden hoor, maar tot op heden lijkt mij er weinig aan omdat het spel sfeer mist.
Check IGN dan eens, daar hebben ze net een heel stuk over het verhaal gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Willybubba schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:28:
[...]

[spam]

Kun jij, als MadWorld bezitter, achter de titel komen van het nummer uit de hierboven door mijzelf geposte review?

[/spam]
Schaamteloze mezelf-quote, maar het blijkt te gaan om Bandy Leggz - You Don't Know Me, en dat is dus de muziek onder alle vrouwelijke bossfights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
ja, ik zag de soundtrack al op Youtube staan. Ik hoop dat de soundtrack CD ook nog uitlekt zodra deze uitkomt (gratis bij pre-orders in de UK/Australië)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Willybubba schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:43:
Het schijnt dat de hard-mode een heel ander spel is, die is ook écht hard.
Wat is hard-mode bij house of death dan?

Zombies zullen een stuk sneller moeten gaan lopen dan lijkt me, want het komt me niet voor dat ze me kunnen bashen. Dus meer dmg zou niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Loona35 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 08:56:
[...]

Wat is hard-mode bij house of death dan?

Zombies zullen een stuk sneller moeten gaan lopen dan lijkt me, want het komt me niet voor dat ze me kunnen bashen. Dus meer dmg zou niet helpen.
Ik had 't over MadWorld ;)

Hoewel House of the Dead dan weer een Director's Cut heeft met ik geloof meer zombies ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Je kan bij de normale House of the Dead ook meer zombies instellen.

En als je geen shotgun/automatic shotgun neemt, dan is het nog een pittig spel (zeker als je vooral zo lang mogelijk in dat goregasm wilt blijven hangen). Hoe slechter je gun, hoe moeilijker het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, MadWorld is binnen (en toch inclusief shirt, ook al was dat UK only, maar ach, ik klaag niet :P) en mijn God, wat is dat lomp :D

Ik voel me bijan ziek in mn hoofd als ik daar met een dikke grijns iemand aars eerst op een spike smijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Even iets heeeeel anders ... :+
Met hoeveel kun je Animal Crossing op de Wii spelen ? Op de DS heb je maar 1 dorpje met evt meerdere bewoners, maar hopelijk kun je op de Wii met meerdere spelers/dorpjes terecht ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BarôZZa schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:12:
ja, ik zag de soundtrack al op Youtube staan. Ik hoop dat de soundtrack CD ook nog uitlekt zodra deze uitkomt (gratis bij pre-orders in de UK/Australië)
Ik heb de CD binnen :)
Ik ben de nummers even op m'n imeem aan het zetten nu. Ik zal zo de link naar de playlist zetten.

De playlist: klik

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 22-03-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 21:52
Al iemand dit meegemaakt? http://wiinewz.com/forums...tendo-wfc-ban-rumors.html

Het lijkt erop dat Nintendo een lenteoffensief is begonnen om cheaters te weren, door verdachte acties te monitoren. Sommigen zeggen echter dat er wordt gekeken naar de aanwezigheid van de HAXX-titel (die door het HBC wordt aangemaakt). Ikzelf heb nog nergens last van, maar wie al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 22:07
Eventjes een klein vraagje. Zijn de wii games & Remotes die ik in engeland (play.com) koop hetzelfde als de games die ik hier koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Marijn100 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:42:
Eventjes een klein vraagje. Zijn de wii games & Remotes die ik in engeland (play.com) koop hetzelfde als de games die ik hier koop?
Ja, dat is ook PAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Marijn100 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:42:
Zoals t.coenraad zegt, is PAL en werkt gewoon. Kijk trouwens ook eens naar thehut.com, die was namelijk in mijn geval (Call of Duty: WaW) goedkoper dan play.com en bovendien wat betrouwbaarder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Staat ook gewoon in de startpost. Sowieso maakt het qua accessoires nooit uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Tenzij je Famicom accessoires wilt kopen voor je NES, maar die kans lijkt me toch minder groot. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:58:
[...]

Ik had 't over MadWorld ;)

Hoewel House of the Dead dan weer een Director's Cut heeft met ik geloof meer zombies ofzo.
De Director's Cut is langer en heeft idd meer "mutanten" en ook sterkere.
spoiler:
Daarbij heb je ook maar 3 levens..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
RetroTycoon schreef op zondag 22 maart 2009 @ 11:23:
Al iemand dit meegemaakt? http://wiinewz.com/forums...tendo-wfc-ban-rumors.html

Het lijkt erop dat Nintendo een lenteoffensief is begonnen om cheaters te weren, door verdachte acties te monitoren. Sommigen zeggen echter dat er wordt gekeken naar de aanwezigheid van de HAXX-titel (die door het HBC wordt aangemaakt). Ikzelf heb nog nergens last van, maar wie al wel?
Cheaters zijn pissed omdat ze gebanned zijn. En proberen vervolgens HBC zwart te maken.
Lompe sukkels zijn het. Je wordt niet gebanned omdat je HBC geinstalleerd hebt, maar omdat je cheat.

Ik ben blij dat Nintendo eindelijk actie onderneemt tegen online cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
QuarK schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:51:
[...]

Cheaters zijn pissed omdat ze gebanned zijn. En proberen vervolgens HBC zwart te maken.
Lompe sukkels zijn het. Je wordt niet gebanned omdat je HBC geinstalleerd hebt, maar omdat je cheat.

Ik ben blij dat Nintendo eindelijk actie onderneemt tegen online cheaters.
Niemand er bij stil gestaan dat het bijna 1 april is?

[ Voor 78% gewijzigd door Kickasz op 23-03-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb Wii Fit gekocht en heb een Wii met 3.3E, echter wil ik niet dat mijn Wii wordt geupdate naar een nieuwere versie. Ik kan er via google niet achterkomen welke firmware versie mijn Wii Fit bevat (er zijn ook verschillende versies uitgekomen kwa updates die erin zitten). Als ik een spel erin stop die een update bevat, vraagt hij dan altijd eerst of hij wel of niet moet updaten? Of doet hij dit automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii gaat in geen geval automatisch updaten. Als het spel een update bevat, dan kan je 'm zonder die update uit te voeren, niet starten. (Tenzij je bv geckoOS gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb een tijdje geleden wat zitten klooien met dat softmod-gedoe, maar zou dat er nu eigenlijk best wel allemaal terug afwillen (die custom ios-dingen en zo).
Als ik in het menu Format Flash (of zoiets was het toch?) kies, wordt al dat spul er dan afgegooid?
Incl. savegames en Wiiware dan waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er naast de GC-ports eigenlijk nog Nintendo-franchise titels aangekondigd? Het kan toch niet zijn dat er geen enkele mario, zelda enz aangekondigd is voor dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep die zijn er.. en.. GDC begint zeer snel.

Punch-Out!! is bv al aangekondigd.
Fire69 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:37:
Ik heb een tijdje geleden wat zitten klooien met dat softmod-gedoe, maar zou dat er nu eigenlijk best wel allemaal terug afwillen (die custom ios-dingen en zo).
Als ik in het menu Format Flash (of zoiets was het toch?) kies, wordt al dat spul er dan afgegooid?
Incl. savegames en Wiiware dan waarschijnlijk?
Het is zelfs zo dat je savegames en wiiware games (die gewoon weer kan downloaden MITS je ze legaal gekocht had) worden gewist. Dit geldt ook voor alle andere kanalen (inclusief HBC) echter worden (custom) IOS-es NIET gewist bij een format. Je kan het beste AnyTitleDeleter gebruiken.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 15:03

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:11:
De Wii gaat in geen geval automatisch updaten. Als het spel een update bevat, dan kan je 'm zonder die update uit te voeren, niet starten. (Tenzij je bv geckoOS gebruikt)
Madworld heeft ook een update, maar werkt perfect hier. O-)

Geweldige game, maar word wel een beetje schraal van dat er zo weinig kleur in zit. Speel het maximaal 1,5 uur per keer dan is het goed te doen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:05:

[...]

Het is zelfs zo dat je savegames en wiiware games (die gewoon weer kan downloaden MITS je ze legaal gekocht had) worden gewist. Dit geldt ook voor alle andere kanalen (inclusief HBC) echter worden (custom) IOS-es NIET gewist bij een format. Je kan het beste AnyTitleDeleter gebruiken.
Dus alles wordt gedelete behalve hetgene wat ik eraf wil? Handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik anytitle deleter voor die dingen ;)
http://wiibrew.org/wiki/AnyTitle_Deleter_DB

Wel oppassen, je kan je Wii bricken als je de verkeerde dingen er af gooit (let wel, er zit een anti-brick beveiliging in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:48:
Gebruik anytitle deleter voor die dingen ;)
http://wiibrew.org/wiki/AnyTitle_Deleter_DB

Wel oppassen, je kan je Wii bricken als je de verkeerde dingen er af gooit (let wel, er zit een anti-brick beveiliging in)
Had het in je vorige post al gezien hoor (tooltje staat al te wachten om zijn werk vanavond te kunnen doen). :)
Vond het gewoon grappig dat je op de Wii zelf enkel de dingen kan deleten die je niet weg wil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:05:

[...]

Het zou mij echter weinig verbazen als de nieuwe titels die hier aangekondigd worden Wind Waker en Mario Sunshine: new play control zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:01:
[...]

Het zou mij echter weinig verbazen als de nieuwe titels die hier aangekondigd worden Wind Waker en Mario Sunshine: new play control zijn.
Mario Sunshine maakt enigzins nog wel kans, maar ik denk dat ze dit voor Zelda niet gaan doen. Zelda moet gewoon met een controller gedaan worden en de nieuwe wii bewegingen hebben al ingevoerd in Zelda TP. Mario sunshine echter, is vrijwel nergens meer verkrijgbaar en kan wel een nieuw leven gebruiken. Eventueel als opwarmertje voor een mogelijk nieuwe Mario game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ghostrider schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:11:
[...]

Madworld heeft ook een update, maar werkt perfect hier. O-)

Geweldige game, maar word wel een beetje schraal van dat er zo weinig kleur in zit. Speel het maximaal 1,5 uur per keer dan is het goed te doen :)
Ik had het de eerste keer gespeeld en vond het inderdaad ook leuk voor zo'n 1,5 uur.
Wel vond ik het eerste level saai. Leuk dat rammen en slaan enzo maar na 10 simpele popptjes snap ik de bedoeling, daar hoef ik er niet 40 voor in elkaar te rossen. :|
En dan mag je een level verder en dan mag je weer hetzelfde doen :O
Goed leuk voor even dus en/of als je weer verder komt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh ik zie hier al een potentieel nieuwe game. Tja Mario zit erin maar...

http://www.telegraaf.nl/d...do_mikt_op_peuters__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wii Motion Plus komt op 2 juli in de winkels, samen met EA Grand Slam Tennis voor 59,99.
http://www.wiids.nl/article.php?id=29176

Wii Sports Resort doet men nog geheimzinnig over, maar dat zal wel met NDA's te maken hebben.

Iwata zal het woensdag wel allemaal toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:49:
Ugh ik zie hier al een potentieel nieuwe game. Tja Mario zit erin maar...

http://www.telegraaf.nl/d...do_mikt_op_peuters__.html
Ik had Mario vervangen door Toad of Yoshi. Die zijn veel leuker voor kleine kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Rakkerzero schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:18:
[...]

Ik had Mario vervangen door Toad of Yoshi. Die zijn veel leuker voor kleine kinderen.
of Peach voor de meiden ?

Enige wat echt wel een plus is, is dat het volledig NL is gesproken.
Mijn dochter van 5 speelt nu ook wel eens My Sims Kingdom (vrouwenspel :D) maar aangezien ze daar in een of andere fantasietaal spreken en het alleen tekst is, moeten mijn vriendin en ik alles voorlezen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Kickasz schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:34:
[...]

Niemand er bij stil gestaan dat het bijna 1 april is?
Aangezien deze fout ook op Nintendo wordt gemeld, hoewel vaag, lijkt het me geen 1 april-grap.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Ik kom hier eigenlijk nooit meer maar er is op Wii gebied ook vrij weinig nieuws onder de zon. We zijn straks al meer dan een jaar na Brawl en er is nog niks nieuws aangekondigd of van de enige grote game waar van bekend is dat ie uberhaupt komt, pikmin 3 is nog niet eens een screenshot of wat dan ook. Ik snap echt helemaal niks meer van de taktiek die Nintendo momenteel er op na houdt, laten ze met opzet de Wii doodbloeden ofzo, in Japan is zowel de DS als de Wii op sterven na dood als je het vergelijkt met de hele periode van de afgelopen jaren er voor en de Wii heeft nooit echt echt heel erg goed verkocht maar altijd redelijk tot goed maar vooral het laatste jaar is de verkoop helemaal ingezakt en ze zitten soms bijna onder de 360 verkopen in Japan en die zijn echt heel erg slecht. Ik heb zelfs nieuwe onderdelen voor mijn PC gekocht terwijl ik mezelf juist 2 jaar geleden had voorgenomen te stoppen met PC gamen maar dat is weer helemaal opgeleeft, bij mij mede een beetje door het uitzichtloze situatie wat games betreft. Er zijn er nu weer een aantal gereleased en daar vermaak ik me wel weer even mee maar toch spijtig dat er niks in het vooruitschiet ligt. Ik snap er echt niks meer van maar als de E3 dit jaar net zo wordt als de afgelopen 2 jaar dan steek ik mijn Wii in de fik. Ik verwacht trouwens dat het ook daad werkelijke zo gaat worden.

Wii Walk in the Park;
Wii Agenda;
Wii Ebook;
Wii Casual Super Pack
Wii ....
Wii etc.

Ondanks dat Nintendo zo zijn best doet in het roepen van dingen waar we niks van terug zien blijft het vertrouwen steeds verder en verder wegzakken, nog steeds geen structurele oplossing voor de opslag problemen, nog steeds geen nieuwe Nintendo toppers voor de core gamers. Ook Wiiware valt mij persoonelijk enorm tegen, is gewoon een nieuw label om nog meer bagger op de Wii aan te man te brengen, er zit wel eens iets tussen maar meer dan 5 games die het kopen waard zijn er niet.

Waar blijven nu alle toppers, ik heb Fox nog in geen eigen game gezien, geen F-Zero, Kid zijn game lijkt ook uit het land der fabelen te komen. Goed Zelda is dan wel serieus en een nieuwe Mario maar weten allemaal dat die nog ver van ons bed zijn en gezien het verleden straks wel eens door gedrukt kunnen worden naar de volgende generatie. Ik krijg echt sterk het gevoel dat ze nu al aan het uitfaseren zijn, vraag me niet waarom maar ik heb echt het idee dat we al in de laatste 6 maanden zitten alleen is er nog geen volgende generatie.

Ik weet het ik ben eerder negatief geweest en ben wel eens over critisch maar ik durf best de vinger op de zere plek te leggen en te zeggen waar het op staat, ook als all time SEGA en Nintendo fan en zou ik niets liever willen dan dat het geweldig is maar dat is het niet. Misschien is het weer een dip hoor maar dan laat wederom de spreiding van de releases weer te wensen over en onzekerheid over het anderhalf jaar later releasen in de EU. Ik vind het zo spijtig dat fundamentele problemen die Nintendo al achtervolgen sinds de jaren 80 nooit aangepakt worden en het communiseren met derden die ook releasen is zo slecht terwijl MS en Sony gewoon wat geld op tafel gooien en dingen wel voor elkaar krijgen. Jammer jammer jammer dat straks Nintendo alsnog voorbij gefietst gaat worden terwijl ze de markt geheel naar hun hand hadden kunnen zetten. Spijtig dat ook deze generatie gaat aflopen zoals de vorige sinds de NES want eigenlijk was ook alleen de NES echt succesvol en alles daarna was een aflopende zaak behalve de handhelds natuurlijk, de DS krijgt nu ook alle aandacht terwijl de Wii langzaam doodbloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens al vond ik de Snes ook nog een groot succes. De verkopen van de DS zijn volgens mij echter niet zo slecht als jij doet vermoeden. Voor de DS komen elke maand wel minstens een paar topgames uit en dat reflecteerd zich ook in de Japanse charts,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal de TS na de GDC weer eens een update geven.

Trouwens in mei Punch-Out!, juni Another Code: R en op 2 juli de Motion Plus met Wii Sports Resort.
In Amerika in april ExciteBots die hier ook nog verschijnt.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

De cijfers zijn helemaal niet zo slecht als steffy doet vermoeden. vooral quotes als "en de Wii heeft nooit echt echt heel erg goed verkocht maar altijd redelijk tot goed maar vooral het laatste jaar is de verkoop helemaal ingezakt" doen het altijd erg goed. Welke console in de geschiedenis van de videogames heeft dan wel goed verkocht vraag ik me af? De Wii verkoopt namelijk beter, en heeft het vooral in het begin beter gedaan als bijv. de ps2 die toch wel vaak wordt genoemd als goedverkopende console.

http://vgchartz.com/hwlau...3=SNES&reg3=All&weeks=156

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het beeld dat Steffy schetst is idd wat somber. Maar in Japan zijn de Wii verkopen inderdaad behoorlijk ingezakt. Echter in EU en de VS staat hij altijd nog stijf bovenaan.
Ook zie ik nog steeds verbetering komen. Zoals NinteX als zegt komen er echt wel goede games aan op korte termijn zoals Punch Out, The Conduit, Wii Sports Resort en Grand Slam Tennis. Ook denk ik nog steeds dat Wii MotionPlus een hoop goed gaat doen. Het dingetje gaat gebundeld 10eu kosten en dat is heeeel schappelijk imho. En met de komst van MotionPlus zal de Wii eindelijk alles van zijn initiele belofte waar kunnen maken met als belangrijk verschil dat ze nu al een enorme userbase hebben. Games als Tiger Woods en Red Steel 2 kunnen nu echt de nieuwe spelervaring gaan bieden.
Ik zie het allemaal dus een stuk positiever tegemoet en ik verwacht dan ook wel een hoop mooie dingen te zien op E3, met name van 3rd parties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Steffy schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:13:
Ik snap echt helemaal niks meer van de taktiek die Nintendo momenteel er op na houdt, laten ze met opzet de Wii doodbloeden ofzo, in Japan is zowel de DS als de Wii op sterven na dood als je het vergelijkt met de hele periode van de afgelopen jaren er voor en de Wii heeft nooit echt echt heel erg goed verkocht maar altijd redelijk tot goed maar vooral het laatste jaar is de verkoop helemaal ingezakt en ze zitten soms bijna onder de 360 verkopen in Japan en die zijn echt heel erg slecht.
In Japan bijna 8 miljoen Wii's vs 3 miljoen PS3's en 1 miljoen 360's. 26 miljoen DS'en in Japan verkocht en de DSi deed het ook weer erg goed.
De Wii en de DS verkopen juist enorm goed. Niet elke week, maar dat ligt er ook aan of er in een week een topper uitkomt voor de PS360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om het een of ander, maar natuurlijk zakt de verkoop daar in. Iedereen die een wii wil hebben heeft onderhand wel een wii. Waarschijnlijk gaat de rest nu als verjaardags kadeau's etc. over de toonbank.

Wat het game aanbod betreft heeft steffy wel gelijk, dat is inderdaad nogal matig de laatste tijd en een leuk vooruitzicht is er ook niet. (sinds ik de Ghostbusters screens gezien heb is voor mij de lol daar ook al wel weer af) Maar om nou te zeggen dat de wii doodbloed. Waarschijn speel jij je spellejtes te snel uit. Om een leuk voorbeeld te geven, een maat van mij had een game cube we hebben daar nooit over geklaagd omdat we 2 spelletjes contstant door bleven spelen, SSBM en XIII, pas na 5 jaar werden we flauw van de GC. Volgens mij heb je dus gewoon de verkeerde console gekozen. Wij vermaken ons inmiddels nog altijd prima op de wii. Wij het sleutelwoord zijnde, want het is nou eenmaal een party console! Vraag gewoon je maten wat vaker over de vloer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Al opgevallen dat huizen, auto's, vakanties etc etc ook wat minder verkopen de laatste maanden ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
Is het eigenlijk bekend of Fragile nog naar Europa komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist aangekondigt op GDC tijdens Iwata's speech: Wii System Menu 4.0 met SD card support tot 32GB!!! Om je games, wiiware e.d. op op te slaan die vervolgens direct vanaf de sdkaart speelbaar zijn! TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

En als het goed is komt de nieuwe update vandaag beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt al beschikbaar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff en een nieuwe zelda aangekondigd.... voor de DS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik heb de update al op mijn wii staan, heb alleen geen SD-kaart ÉN geen wii-punten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb de update net geïnstalleerd en het lijkt prima te werken. Ik had het Mario Kart kanaal al een tijdje terug naar mijn SD kaart gekopieerd en ik kon hem direct vanaf de SD kaart opstarten na de update. Het kopieeren naar het Wii geheugen om het kanaal te starten duurde maar 1 á 2 seconden. Ik ga het straks nog even met een kanaal proberen dat wat groter is.

Ik ben in ieder geval tevreden, ik kan nu eindelijk wat WiiWare spellen gaan downloaden en spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Maw, het speelt nog steeds niet rechtstreeks van je SD-kaart? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik ervan begrijp wordt het spel "tijdelijk" naar het interne geheugen gekopieerd om te spelen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.