het is een geweldig ding!all_by_myself schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:35:
[...]
Yonah, ik heb in juni een D250 BTK gekocht in Singapore. Is volgens mij qua specs dezelfde als jij hebt. JA, dit zijn mooie netbooks.
jammer alleen van de bulky batterij die je er standaard bij krijgt, maar ach, er valt mee te leven
ik weet eigenlijk niet of de processor sneller is..Marzman schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:46:
[...]
Is de processor sneller? Ik had het idee dat de verschillen tussen de verschillende atoms op dit moment nog niet zo groot waren.
Of maakt dat HD dat grote verschil? Mijn vader heeft een Compaq Netbook met een Atom processor, hd, en twee keer zo veel geheugen als mijn AAO met SSD maar die is langzamer (start veel langzamer op en is minder responsief) Zal ook wel met de Compaq versie van Windows te maken hebben die veel meer Bloated is. Ook is het een 12", een maat die ik fijner had gevonden voor ik een netbook had. Maar nu ik eenmaal gewend ben aan het kleinere toetsenbord (heb een 9" AAO) moet ik bij een full-size toetsenbord weer mezelf aanpassen en steeds fouten corrigeren. Ik heb ook nog een 7" HTC Shift, maar dat toetsenbord is echt prielwerk waar je niet met meer dan twee vingers op kunt typen.
omdat ik voorheen de 110 had, die heeft een nogal trage SSD controller, dus of de snelheid nu komt door de processor (wat ik overigens niet denk) of de HDD.. ik heb geen benchmarks gedraaid
ik kan je wel vertellen dat de snelheid gewoon goed is.
en stiekum kreeg ik er ook nog een cadeautje bij! de D250 schijnt bluetooth al onboard te hebben, dit wist ik niet! dus ik was blij verrast toen ik het scherm open kalpte en daar een mooi bluetooth icoontje zag staan