Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lijkt me ook sterk, 15k op een winddruid. Verder: als alternatief voor die marketplace heb je nu d2jsp.org om je items te verkopen :)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:32:

...
- Hoe komt het dat sommige classes wel 15k dmg doen O_o ik doe amper 5,3k dmg met torando en dan heb ik:
...
Omdat andere classes andere skills hebben en dus meer dmg of minder dmg doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC_Vincent schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 09:44:
Sinds kort ben ik ook weer besmet met het Diablo virus. Speel Amazone op softcore ladder, inmiddels lvl 85.

Ben nu op zoek naar goede spullen, zoals: Lycanders Aim of Eaglehorn (of Windforce natuurlijk), Shaftstop, Lava Gout, War Travelers, Nosferatu Coil, Mara Caleidoscope.
Jaren terug was er een Marketplace op diabloii.net. Volgens mij bestaat die niet meer. Wat is nu de plek om je items op waarde te schatten en te ruilen?

Ik heb op het moment in de aanbieding: GC cold skill met +1 max dam en een wizardspike. Het is niet veel, stash is te klein :). Zou ik iets van bovenstande kunnen krijgen hiervoor?

ps: Ik zie af en toe de afkorting hrs langskomen, wat is dat?
Welkom!
Als eerste zou ik als ik jou was, je acc even laten weten dan kan ik je aan de playertable toevoegen.
Daarna zou ik de actieve SCL mensen toevoegen die in de playertable staan (2e post).

Toevallig heb ik 2x lava gout bijna perfect, mag je er uiteraard eentje gratis voor hebben (mits je me toevoegd ;)).

Plaats om spullen te traden en te pricechecken kun je het beste op d2jsp.org. Een groot tradeforum waar getrade kan worden in fg (forumgold). Account aanmaken (ook aan mij laten weten + link via DM/PM/GoT/igot). Voor pricechecks kun je altijd bij mij terecht want daar ben ik altijd op de hoogte van ;)
Hey mensen, niemand kent mij waarschijnlijk haha... alleen vraatjuh zal me wel kennen van R.O.S.E Online :)...
Heb 4,5jaar geleden Diablo2 LOD ook gespeeld...voor een 2,5 jaar lang en was echt addicted haha...
Inmiddels 4,5jaar rose online gespeeld maar ben er echt ff op uit gekeken en ben dus inmiddels weer diablo aant spelen wat me goed bevalt :P lvl 81 wind druid atm.. ik zit op non-ladder...
Nou heb ik paar vraagjes :

-Hoe kan ik het beste in pvp andere char targeten met me tornado want daar valt echt niet makkelijk mee om te gaan...
- Hoe komt het dat sommige classes wel 15k dmg doen O_o ik doe amper 5,3k dmg met torando en dan heb ik:
Perf mara's
2x soj
perf hoto
perf cta
perf arach
anni 20/17
druid torch 3/13/15
liddles wall
ravenlore
perf enigma ap

Wat doe ik fout!!?? hehe ik snap soms ook echt geen reed van al die afkortingen ben echt te lang uit dit spel geweest :S probeer alles zon beetje te begrijpen.

Als iemand me kan helpen met mijn vragen zal ik dat zeker op prijs stellen..
Alvast bedankt groetjes Sacardus

* Me IGN ingame is trouwens NoNsToPcHaOs
Welkom :)

Zoals Dal al zei, de max dmg van een nado druid is tegen de 7.1-7.2k dmg.
Belangrijk is +skills, fcr (99bp), fhr (99bp), max res en wellicht DR/mb.

Geen DR build:
5Nado Pelt (life/socks/fhr), 9x ele sk (fhr/life/str/dex)*, Amu 2druid 10+fcr dex/life/res | Mara*, Arach, Mages/Bloodfists*, Treks, Eni, Spirit 35fcr, Hoto, Anni+Torch. (*) Ligt er een beetje aan wat je doet :)

DR/MB Build:
5Nado Pelt (life/socks/fhr), 9x ele sk (fhr/life/dex)*, Amu 2druid 10+fcr dex/life/res | Mara*, Arach, Mages/Bloodfists*, Treks, Eni, Storm 'Ber', Hoto, Anni+Torch. (*) Ligt er een beetje aan wat je doet :)

Zal je even aan de playertable toevoegen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
psychoclown schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:08:
[...]

Welkom!
Als eerste zou ik als ik jou was, je acc even laten weten dan kan ik je aan de playertable toevoegen.
Daarna zou ik de actieve SCL mensen toevoegen die in de playertable staan (2e post).

Toevallig heb ik 2x lava gout bijna perfect, mag je er uiteraard eentje gratis voor hebben (mits je me toevoegd ;)).

Plaats om spullen te traden en te pricechecken kun je het beste op d2jsp.org. Een groot tradeforum waar getrade kan worden in fg (forumgold). Account aanmaken (ook aan mij laten weten + link via DM/PM/GoT/igot). Voor pricechecks kun je altijd bij mij terecht want daar ben ik altijd op de hoogte van ;)

[...]
Bedankt voor de info. Mijn Account: VincentO_DC
Ik heb je zojuist toegevoegd, en neem met alle plezier een setje handschoenen van je over..:)

ps: heb vandaag een Widowmaker gevonden, wat ik zo heb gezien is hij niet veel waard, maar dropt hij niet vaak. Als iemand 'm wil hebben hoor ik het graag, anders gaat ie naar Charsi.

[ Voor 9% gewijzigd door DC_Vincent op 07-03-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC_Vincent schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:30:
[...]

Bedankt voor de info. Mijn Account: VincentO_DC
Ik heb je zojuist toegevoegd, en neem met alle plezier een setje handschoenen van je over..:)

ps: heb vandaag een Widowmaker gevonden, wat ik zo heb gezien is hij niet veel waard, maar dropt hij niet vaak. Als iemand 'm wil hebben hoor ik het graag, anders gaat ie naar Charsi.
You're welcome. Zal je ook even toevoegen op bnet in de playertable sta je in ieder geval al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

m'n nieuwe sorc gaat lekker, lightning dmg is inmiddels 20k :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, niemand kent mij waarschijnlijk haha... alleen vraatjuh zal me wel kennen van R.O.S.E Online :)...
heujj, leuk jouw hier te zien sacardus ^^. Maar waarom toch non-ladder. daar zal je weinig got-ters tegen komen :p. Gewoon lekker op ladder beginnen, veel leuker om samen te spelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
IM op een javazon, doet dat nu wel iets of niet?

Wil dus wel eens cs's clearen en wil het daarmee dus zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zolang je een speer GOOIT doet het niks. Charged Strike uiteraard wel, dus zorg dat als je IM hebt, dat je alleen LF gooit en je zit goed :)

Je infinity merc however.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:27
psychoclown schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:35:
[...]

You're welcome. Zal je ook even toevoegen op bnet in de playertable sta je in ieder geval al :)
pyschoclown, kun je me account in de OP aanpassen. Het is nu hc2-darky.
Tx alvast.

En inmiddels lvl 87 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 08-03-2009 17:24 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:19:
Zolang je een speer GOOIT doet het niks. Charged Strike uiteraard wel, dus zorg dat als je IM hebt, dat je alleen LF gooit en je zit goed :)

Goede ervaringen mee he vic? ;)
DarkY schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:23:
[...]

pyschoclown, kun je me account in de OP aanpassen. Het is nu hc2-darky.
Tx alvast.

En inmiddels lvl 87 ;)
Veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Vicarious schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:19:

Thx :)

Ben wel aangenaam verrast door mijn java, lekker stevig en doet veel dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Klopt, 3 punten per vit point, veel STR en Dex heb je niet nodig. Je kan blocken omdat je een shield draagt, en dan heb je nog je passive skills ook. Wat mij betreft een van de beste chars in game, jammer dat je zo afhankelijk bent van een infinity merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste komt omdat je alls wilt solo'en, loop met een pala mee of een cold/fire sorc en je hebt geen immunes :P

Bliz heeft de partyplay aardig kapotgemaakt met die 1.10 runewords, eni had nooit mogen tele'en, cta nooit bo'en, etc etc. maar goed, ze zijn er nu eenmaal, dus weg doen is nu wat dom.

1.13 mag van mij overigens wel wat verbeterpunten hebben: fendbug, sanctuarybug, impale (increase fpa), bugs die er al jaaaar en in zitten, maar nooit opgelost zijn.

Ook mogen ze van mij als je met je standard of heroes rond blijft lopen een kans geven om een uber te laten spawnen, natuurlijk op hell :)

Maak andere plaatsen in de wereld ook interessant, want niemand kijkt mee in de abyss bv ;)
Misschien door met punt twee hierboven, vooraf de game te laten zeggen dat een uber je gespot heeft, maar dat je hem zelf moet gaan zoeken. En dan niet de eerste unique boss die je tegenkomt, maar gewoon, ergens. have fun searching :D

Hostile mag van mij nog steeds wat anders, iig icm de townportal. Nu loader er niet meer is zie je ze een stuk minder, maar goed.

En natuurlijk die verrekte firestorm op de torch, die menig snelle char laat klappen. Als er een mod ergens vanaf mag, dan is het die. Wat een nutteloze skill om te triggeren (damage???welke???) en bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:48:
Dat laatste komt omdat je alls wilt solo'en, loop met een pala mee of een cold/fire sorc en je hebt geen immunes :P

Bliz heeft de partyplay aardig kapotgemaakt met die 1.10 runewords, eni had nooit mogen tele'en, cta nooit bo'en, etc etc. maar goed, ze zijn er nu eenmaal, dus weg doen is nu wat dom.
Ook ik hou van party-play, maar lang niet altijd is er iemand beschikbaar. Ik hoef heus niet solo CS-runs te kunnen doen omdat ik daar zo op geil, maar bij normale quests kom je ook tig LI-beestjes tegen. Om die nou allemaal door mn brakke merc te laten afslachten duurt ook weer zo lang :D Maar ik ben het wel met je eens dat veel runewords de gameplay volledig verneukt hebben, enigma voorop. Veel runewords voegen echt wat toe, zoals bijvoorbeeld whirlwind assassins en bearsorcs, maar sommige runewords hadden uitvoeriger getest moeten worden, dan waren ze er namelijk direct bij het balancen weer uitgegooid.
1.13 mag van mij overigens wel wat verbeterpunten hebben: fendbug, sanctuarybug, impale (increase fpa), bugs die er al jaaaar en in zitten, maar nooit opgelost zijn.
Eens, maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik. Denk niet dat ze nog al teveel tijd in D2 willen steken.
Hostile mag van mij nog steeds wat anders, iig icm de townportal. Nu loader er niet meer is zie je ze een stuk minder, maar goed.
Je kan het zo makkelijk maken door een hostile van 2 kanten te moeten laten komen. Als ik de hostile van jou niet accepteer kunnen we niet duelen, klaar. Dit systeem werkt alleen maar zure playerkills in de hand.
En natuurlijk die verrekte firestorm op de torch, die menig snelle char laat klappen. Als er een mod ergens vanaf mag, dan is het die. Wat een nutteloze skill om te triggeren (damage???welke???) en bloedirritant.
Heb ik al eens voorgesteld inderdaad (ook aan blizzard via de mail). Heel erg mee eens. Hij is nutteloos en laat games crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, het moet niet van twee kanten. Playerkillen is een deel van het spel, en erg eerlijk als je het legit doet. Ik heb het erg vroeger ook een tijdje gedaan, just for fun. Hostilen, laat ze eerst blaten, er zijn er een paar die toch denken dat ze higher level zijn en dus sterker en die gaan verder spelen, wetende dat ze gehostiled zijn. Dan vind ik het legit, het gettppk is dat 101% niet. In tristruns level 9 mensen gaan killen is ook niet de sport.

Dus een flinke cooldown (de tijd moet minimaal gelijk zijn aan de spellduur, dus pas wanneer guided arrow verdwenen is). Of ze doen het zo, je loopt (of cast) de portal en al je projectielen verdwijnen. van elke char dit keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik blijf het suf vinden, dat playerkillen. Wat is de lol er nou aan dan? Ik sta op baal in te hakken en jij gooit een speer in mn rug -> dood. Goh, knap man! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:48:
Denk ook niet dat ze dat nog zullen gaan doen, de laatste 3 patches hebben vrij weinig gefixed en eigenlijk vooral content toegevoegd. Die ene banwave na 1.12 was imo ook meer om te laten zien dat ze er nog zijn en er streng op tegen zijn.. actief scannen doen ze daarentegen niet meer hooguit de zeer obivous dingen.
Ook mogen ze van mij als je met je standard of heroes rond blijft lopen een kans geven om een uber te laten spawnen, natuurlijk op hell :)

Maak andere plaatsen in de wereld ook interessant, want niemand kijkt mee in de abyss bv ;)
Misschien door met punt twee hierboven, vooraf de game te laten zeggen dat een uber je gespot heeft, maar dat je hem zelf moet gaan zoeken. En dan niet de eerste unique boss die je tegenkomt, maar gewoon, ergens. have fun searching :D
Lijkt me serieus een leuk idee alleen er moet wel een reward (nuttig/leuk) aan zitten wil ik er naar op zoek gaan. Ubers zijn leuk om te killen maar als er met een SoH spawn geen drop aan vast zit trek ik liever een organset uit de la :)
Ja dat vind ik ook wel een goede. Als die eraf wordt gehaald zal ik mijn smiter even moeten rebuilden :P
Vicarious schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:50:
Ik blijf het suf vinden, dat playerkillen. Wat is de lol er nou aan dan? Ik sta op baal in te hakken en jij gooit een speer in mn rug -> dood. Goh, knap man! :D
Gecontroleerd pvpen vind ik nog wel tof (niet zo mijn ding maar toch) maar een ander killen als die gewoon aan het lvlen etc snap ik niet. De ander kan/wil niks terug doen dus het is niet eens een kunst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben tegen onverwacht killen (tppk), maar als men ondanks een hostile icoon in de throne staat en denkt veilig te zijn....nah, dan is het ook de stommiteit van de ander. De kans om de throne uit te komen heb je gehad. Mislukt de hostile dan leaved die vijandige weer. Dat is eerlijk, legal etc. Diegene doet er dan ook moeite voor, vind ik dan. Met een bot mensen killen is een stul zieliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens lijkt me wel leuk om onder de gotters af en toe wat te mld pvpen.
Als er meerdere mensen zijn die geïnteresseerd zijn voor lvl49 pvpen dan kunnen we daar een char voor maken :) Lijkt me wel tof onderling (ken helemaal geen andere pvpers of ik moet wat mensen op jsp pm'en) beetje je char tweaken enzo :) Lijkt me altijd al leuk zeker omdat je dan echt op de lvlreq moet letten maar in me eentje ga ik dat niet doen natuurlijk.. dus als er SCLers zijn die ook wel een mld pvpchar willen maken let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Hoi, graag wat advies, ik heb nu ook een hammerdin in de maak op HC.
Zit net op lvl 40, nog in normal en heb de volgende vraag:
Iedereen heeft het over 125% FCR voor een hammerdin, maar dat is niet mogelijk met het Zaka shield.
Moet je altijd een (perfecte) spirit shield gebruiken?
Zelf zou ik graag iets doen met Zaka en Wizzy, maar dan haal ik de laatste break niet, is dat een probleem?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sorcees schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:30:
Iedereen heeft het over 125% FCR voor een hammerdin, maar dat is niet mogelijk met het Zaka shield.
Zelf zou ik graag iets doen met Zaka en Wizzy, maar dan haal ik de laatste break niet, is dat een probleem?
Ja, dat is een probleem. Die skills van Zaka zorgen er hoogstens voor dat je 1 of 2k hammer damage doet, maar dat valt in het niet bij de FCR. Die FCR heeft meerdere voordelen:
- Meer dmg door de snellere cast rate
- Sneller en dus veiliger teleporten
- Je raakt meer, waardoor monsters vaker in hit-recovery moeten. Dus raken ze jou ook minder.

Enige dat je kwijtraakt is wat extra puntjes in dexterity omdat je wel Max Block wilt halen, maar met Holy Shield is dat niet zo moeilijk.

Ik zou dus zeker voor spirit gaan. Perfect is niet nodig als je een crafted amuletje met wat FCR neemt.

(btw, ik spreek uit ervaring: mijn broertjes hammerdin die ik altijd gebruikte had een zaka)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:46:
[...]

Ja, dat is een probleem. Die skills van Zaka zorgen er hoogstens voor dat je 1 of 2k hammer damage doet, maar dat valt in het niet bij de FCR. Die FCR heeft meerdere voordelen:
- Meer dmg door de snellere cast rate
- Sneller en dus veiliger teleporten
- Je raakt meer, waardoor monsters vaker in hit-recovery moeten. Dus raken ze jou ook minder.

Enige dat je kwijtraakt is wat extra puntjes in dexterity omdat je wel Max Block wilt halen, maar met Holy Shield is dat niet zo moeilijk.

Ik zou dus zeker voor spirit gaan. Perfect is niet nodig als je een crafted amuletje met wat FCR neemt.

(btw, ik spreek uit ervaring: mijn broertjes hammerdin die ik altijd gebruikte had een zaka)
Het kan wel met Zaka, alleen lastiger:

20% fcr Circlet
20% Mages/Trangs
20% Arach
20% 2x fcr ringen
50% Wizzy/ 40% HoTo
20% Crafted Amu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Dus max block, max res, 125 FCR.
wizzy 50%, spirit 30%, mages 20%, arach 20%, ring of amu 10% = 130%.
of HotO 40%, spirit 35%, mages 20%, arach 20%, ring of amu 10% = 125%.

Maar voor HC, extra zekerheid, niet alles in dienst van max damage, maar survivebility.

Of als je een hammerdin zonfer eni maakt kun je natuurlijk een vipermagi nemen, maar is zeker geen optie.
Of misschien een GA, voor top res, maar zonder tele?
Zoveel mogelijkheden, eerst maar eens levelen, 75% is bijna haalbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door sorcees op 09-03-2009 12:22 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan wel maar dan moet je sowieso voor een Circ + Craft amu + minimaal 1 fcr ring :)
Opzich heeft dat voordelen (lekker veel +str/dex/res) maar een spirit build is wat goedkoper lijkt me op HCL (op SCL niet veel duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meeste hammerdin bots gebruiken waarschijnlijk TMC hack, tis al een tijdje geleden uitgevonden dat de breakpoints FCR, FHR, FBR, FRW enz, client side worden opgeslagen, daardoor kun je ze gewoon editen en kun je een hammerdin zelfs net zo snel laten teleporten/hammeren als een 200% fcr sorc, zonder ook maar 1% fcr op je gear te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:03:
[...]

meeste hammerdin bots gebruiken waarschijnlijk TMC hack, tis al een tijdje geleden uitgevonden dat de breakpoints FCR, FHR, FBR, FRW enz, client side worden opgeslagen, daardoor kun je ze gewoon editen en kun je een hammerdin zelfs net zo snel laten teleporten/hammeren als een 200% fcr sorc, zonder ook maar 1% fcr op je gear te hebben
Dat is juist een van de dingen waar Warden wel actief naar scanned net als d2loader en oude versie van cGuard/oude bots etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:03:
[...]

Slecht geprogrammeerd dan. Dit soort dingen client sided opslaan is vragen om problemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoa, warden zou het zo moeten detecteren, lijkt me een ernstig gevalletje geheugenmodificatie, zij weten welke waarden er moeten staan ;)
Dat het clientside opgeslagen wordt lijkt me logisch, niet iedereen speelt online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:54:
Mwoa, warden zou het zo moeten detecteren, lijkt me een ernstig gevalletje geheugenmodificatie, zij weten welke waarden er moeten staan ;)
Dat het clientside opgeslagen wordt lijkt me logisch, niet iedereen speelt online :)
Precies en zoals ik hierboven al zei is dat juist een van de dingen waar Warden wel actief naar scanned.. niet proberen dus als je niet gebanned wilt worden binnen 24uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:53:
Trouwens lijkt me wel leuk om onder de gotters af en toe wat te mld pvpen.
Als er meerdere mensen zijn die geïnteresseerd zijn voor lvl49 pvpen dan kunnen we daar een char voor maken :) Lijkt me wel tof onderling (ken helemaal geen andere pvpers of ik moet wat mensen op jsp pm'en) beetje je char tweaken enzo :) Lijkt me altijd al leuk zeker omdat je dan echt op de lvlreq moet letten maar in me eentje ga ik dat niet doen natuurlijk.. dus als er SCLers zijn die ook wel een mld pvpchar willen maken let me know :)
Wel, ik ben eigenlijk van plan om een pvp om scl te maken. Op hcl is dat een beetje duur en aangezien ik dat nog niet heb gedaan, wil ik het eerst ff op softcare proberen :)

Dusse ik wil dat best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je kan toch het offline deel offline opslaan en het online deel op de Blizz servers? Je Battle.net account wordt toch ook op de blizz servers opgeslagen, waarom dan niet je breakpoints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:07:
[...]

Wel, ik ben eigenlijk van plan om een pvp om scl te maken. Op hcl is dat een beetje duur en aangezien ik dat nog niet heb gedaan, wil ik het eerst ff op softcare proberen :)

Dusse ik wil dat best doen :)
Cool dan ga ik maar even actief bedenken wat voor mld pvpchar ik wil neig op dit moment vooral naar een Zealer :)

Als er meer mensen mee doen met een mld pvpchar op SCL kunnen we ook tournaments houden, net snel even bekeken wat het wordt. Definitief een zealer en zit al wat gear uit te kiezen uit eigen stal :9
Vic zou je me die scepter op je foher kunnen laten zien? Mss dat ik hem nu zelf ga gebruiken :)

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 09-03-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FOH'er? Die heb ik niet hoor :D Kheb wel een Cleric paladin, maar die maakt bijzonder weinig gebruikt van FoH. Meer Holy Bolt eigenlijk :D

edit: ik wil ook wel meedoen btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 09-03-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:41:
FOH'er? Die heb ik niet hoor :D Kheb wel een Cleric paladin, maar die maakt bijzonder weinig gebruikt van FoH. Meer Holy Bolt eigenlijk :D

edit: ik wil ook wel meedoen btw.
Haha wist ik wel maar kon niet op holy bolt komen, foher leek me wel dat je het zou begrijpen :P
Cool, dan hebben we al 3 personen die meedoen met een mld char bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij lijkt het ook wel leuk een mooie char op te zetten voor mld :p nog even naar build op zoek, maar een melleesorc ofzo lijkt me wel leuk ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik heb maar een vraag en note voor blizzard, mochten ze ooit een 1.13 maken..... Fix die verdomde fire enchanted sletten :( RIP kickassa,... met BO en al, 2,3k HP zo in 1x floep weg, had geen perfecte res maar toch rond de 50/60. Floep splat. nightmare act4 hellforce special.... (

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

mjah nightmare fire enchanted is echt wegrennen gewoon. Kansloze bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoezo geheugen modificatie? dan zou warden ook al je items moeten scannen of er wel daadwerkelijk FCR op zit, anders weten ze niet welke waarde het moet hebben, moet warden eerst scannen wat voor char je hebt (pally, druid, sorc, assa, necro, ama, barb), daarna elk item scannen op fcr, en daarna kijken of de FCR klopt met de fcr van de items

dat doet warden dus echt niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Dalyxia schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:36:
[...]

hoezo geheugen modificatie? dan zou warden ook al je items moeten scannen of er wel daadwerkelijk FCR op zit, anders weten ze niet welke waarde het moet hebben, moet warden eerst scannen wat voor char je hebt (pally, druid, sorc, assa, necro, ama, barb), daarna elk item scannen op fcr, en daarna kijken of de FCR klopt met de fcr van de items

omdat ze een mem injectie moeten doen om dat te veranderen. warden hoeft dus helemaal nie te checken op hoeveelheid fcr maar op de geheugenwaardes correct zijn

fijn fijn altijd tijdens ut is inet gaar :$$$

[ Voor 3% gewijzigd door gakkethijs op 09-03-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mwah battle.net liep weer te klooien. denk dat 2 sessies van een uur in 1 ut game teveel vh goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:31:
Mwah battle.net liep weer te klooien. denk dat 2 sessies van een uur in 1 ut game teveel vh goede is.
Mja zoals je als mooi verwoorde ingame ;)
Reflectie fg-ut 1: Gemerkt dat 2 perfecte sessies niet gaat hooguit 1.5.. iets om te letten de volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Inderdaad, na een sessie maar gewoon weer een nieuwe game opzetten. 2 uur UT-en wil Battle.net blijkbaar niet, of ging het bij jullie wel HCL'ers?

De problemen die eruit voortkwamen hebben we dan wel weer snel en goed opgelost btw. Eerste UT run ging perfect, dus als we volgende keer twee losse opzetten hebben we gewoon 2 perfecte runs :)

edit: net even omdat ik geen geduld had met mn forumgold een mara's 24 gekocht voor 25 fg. Redelijke deal?

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 10-03-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waarom zou dat moeten. De constante fcr tabel staat in het geheugen, Bliz heeft die tabel zelf ook (mag ik toch aannemen) dus die vergelijken of de tabel gelijk is, zo ja, niets aan het handje zo nee, say bye bye to your cd key. De items staan volgens mij hier nog los van. De truc was toch dat je die tabel op lage waarden zette? In singleplayer kun je iig erg snel zijn, maar op bnet gaat dat dus niet lukken.

UT ging prima an sich, alleen paul kreeg op het laatst wat internetprobleempjes. Maar dat was na anderhalf uur volgens mij? Geen drop gehad, wel een lagspike van 20 sec (zo leek het wel iig). Het leuke was dat daarna alles versneld gebeurde, dus ik zag mijn bol maar constant gaaaaaan. En ik maar rejuvs slikken. Net een lagspike wanneer de spawns er mee ophielden, betere timing kon niet :') En tweede keer ha dik ook wat shit met lag, maar dat was in twon. Daardoor dacht ik wel HS te hebben gecast en bo te hebben gekregen, maar goed, niet dus :') Weer een zooi rejuvs omdat je dan weer levend door 4 walls te slaan.
Van de 16 had ik er 4 over op het eind, altijd leuk dat soort grappen. En ik slik er dan wel liever 1 teveel dan 1 te weinig, dat moet ik er wel bij zeggen.

Anderhalf uur gaat dus wel, twee uur deed ik iig niet. Paul die vloog er uit en de leechers hadden toch hun tijd al gehad. Eentje was bijna 90, die had misschien nog wat extra betaald als we een of twee rondes verder waren gegaan, maar ach. Shit happens.

Iemand trouwens een idee wat een van die leechers bedoelde met de necro positie?

[ Voor 38% gewijzigd door Pheno79 op 10-03-2009 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben een hele oude D2'er en kijk soms voor de grap in dit topic, en zowaar snap ik sommige posts nog(serieus volgens over 10 jaar als jullie die berichten van jezelf terug lezen denk je echt waar de f*ck had ik het over?). Maar dat hoort bij dit soort spelletjes en cookie cutter specs :-p

1 vraag, wat is mld?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 05:32:
[...]

.....

Iemand trouwens een idee wat een van die leechers bedoelde met de necro positie?
Geen idee wat hij bedoelde inderdaad. Hij zei iets als: "Does the Necro not stand outside? More XP that way.".

HC-UT ging als een zonnetje. Had problemen om de ultieme "1-stuks" Wall te maken, maar spawnde meetal toch wel aardig. Bij een klote-wall zie je meteen de lifebulb van de Hammers reageren omdat ze minder life per kill terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Postius schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 07:34:
Ik ben een hele oude D2'er en kijk soms voor de grap in dit topic, en zowaar snap ik sommige posts nog(serieus volgens over 10 jaar als jullie die berichten van jezelf terug lezen denk je echt waar de f*ck had ik het over?). Maar dat hoort bij dit soort spelletjes en cookie cutter specs :-p

1 vraag, wat is mld?
Kom gewoon spelen joh, dan kun je weer ff 20 jaar voort met je termen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 07:45:
[...]

Geen idee wat hij bedoelde inderdaad. Hij zei iets als: "Does the Necro not stand outside? More XP that way.".

HC-UT ging als een zonnetje. Had problemen om de ultieme "1-stuks" Wall te maken, maar spawnde meetal toch wel aardig. Bij een klote-wall zie je meteen de lifebulb van de Hammers reageren omdat ze minder life per kill terugverdienen.
Daaraan merk ik dat juist niet, spawns worden alleen minder maar de hammers killen ze sneller + geen dwalers.
Enige wat ik met de necropositie kan is dat ik op bepaalde plekken fijner vind om te staan en heb het liefst de hammermerc links van me in het hoekje vast staan.
[...]

Precies wat gakke zei. Zoals ik al 3x heb gezegd wordt er voor die hack net als d2loader en oude cGuard instant gebanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, bedankt voor jullie informatie... al heb ik niet alles begrepen omdat ik de afkortingen niet allemaal begrijp haha 8)7 anyway... jullie spelen allemaal HCL? HardCore Ladder? IS DAT NIET TIEVUS MOEILIJK?? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:39:
Hey allemaal, bedankt voor jullie informatie... al heb ik niet alles begrepen omdat ik de afkortingen niet allemaal begrijp haha 8)7 anyway... jullie spelen allemaal HCL? HardCore Ladder? IS DAT NIET TIEVUS MOEILIJK?? haha
Zie de playertable voor wie wat speelt, we staan er allemaal in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Is even makkelijk als softcore, alleen het sterf gedeelte is net iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo als dat even geen 2 zeer geslaagde UT sessies waren ;)
Dit maar 2x game en het ging flawless met beide keren minimaal 87 in de tweede sessie gaven we 3 gratis waves omdat ik bijnv 93 was en daarna matt bijna 92. Vonden de leechers totaal gaaf eentje ging nog naar 88 ;)
quote: PvP_CW,Tue, 10 Mar 2009, 20:53
T4t, hope you enjoyed our UT!

Start: ~19:45
Counting start: 19:45
Counting end: 20:48
Extra time: 2mins due to a drop | 1 free wave

You were in 68mins.
Maybe untill a next time!

Regards psychoclownkyozu

ty m8 n1 ut o love u :D
quote: RazkArN,Tue, 10 Mar 2009, 21:25
T4t, hope you enjoyed our UT!

Start: ~19:45
Counting start: 19:45
Counting end: 20:48
Extra time: 2mins due to a drop | 1 free wave

You were in 68mins.
Maybe untill a next time!

Regards psychoclownkyozu

Thank you for a really nice ut, mate! :)

Keep it up.

Regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Maldred schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:58:
Is even makkelijk als softcore, alleen het sterf gedeelte is net iets anders ;)
niet geheel waar ;) juist door het sterf gedeelte. bij SC kun je zoveel str en dex pumpen voor meer dmg wat je bij HC gewoon moet inleveren voor vital.

Ik vind HC juist een leuke uitdaging sacardus :) dwingt her en der wat teamwork af ( als je geen uber gear hebt of een djsp acca met veel gold ;) ) en je speelt toch op een heel andere manier dan SC in mijn beleving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Jaja, ik vind menne weg nu in de UT :)
al 4 sessies meegedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:09:
Zo als dat even geen 2 zeer geslaagde UT sessies waren ;)
Dit maar 2x game en het ging flawless met beide keren minimaal 87 in de tweede sessie gaven we 3 gratis waves omdat ik bijnv 93 was en daarna matt bijna 92. Vonden de leechers totaal gaaf eentje ging nog naar 88 ;)

[...]

[...]
...juist
UT is Uber Tristram, heb ik ff opgezocht, maar verder praat je ook voor mij wartaal..:)
Wat bedoel je met waves, leechers en met minimaal 87?

Ik ben inmiddels lvl 90 ama. Is Uber Tristram dan voor mij te doen denk je? Dan moet ik eerst keys zoeken geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Je kan niet leechen daar je te hoog bent ( je kan wel maar is redelijk nutteloos )

En zelf eentje openen zou ik echt niet doen met een ama :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In het kort komt UT hierop neer:

In UT staan Uber Diablo, Uber Mephisto en Uber Baal. Als je deze drie verslaat krijg je een hellfire torch. Nu heeft Mephisto echter de eigenschap om creatures te kunnen summonen. Wat je dan doet is Baal en Diablo killen, en Mephisto laten leven.

Als je een bonewall cast flipt mephisto en gaat hij helemaal los met creatures summonen. Met 2 hammers maak je die creatures dood, en de rest ("de leechers") krijgen daarvoor experience. Zo level je in een uurtje van lvl 1 - 86 (sommigen kunnen het zelfs in een half uur heb ik gehoord).

Een wave is een "golf van summons" op het moment dat er een bonewall wordt gecast. Dit is hem in het kort. Hoe het in detail werkt is op het IGotDiablo forum te lezen (zie de OP). Daar staat een uitgebreide guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:59:
In het kort komt UT hierop neer:

In UT staan Uber Diablo, Uber Mephisto en Uber Baal. Als je deze drie verslaat krijg je een hellfire torch. Nu heeft Mephisto echter de eigenschap om creatures te kunnen summonen. Wat je dan doet is Baal en Diablo killen, en Mephisto laten leven.

Als je een bonewall cast flipt mephisto en gaat hij helemaal los met creatures summonen. Met 2 hammers maak je die creatures dood, en de rest ("de leechers") krijgen daarvoor experience. Zo level je in een uurtje van lvl 1 - 86 (sommigen kunnen het zelfs in een half uur heb ik gehoord).

Een wave is een "golf van summons" op het moment dat er een bonewall wordt gecast. Dit is hem in het kort. Hoe het in detail werkt is op het IGotDiablo forum te lezen (zie de OP). Daar staat een uitgebreide guide.
Kleine correctie:
Een wave is een set van 4 walls (toen bnet vroeger minder lagde 5) en met elke wall die je zet krijg je spawns van mephist. Een wall is 24s dus hoe sneller de hdins killen en hoe beter de spawns zijn hoe sneller er gelvled wordt vandaar de minimaal lvl87 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als ik ooit eens rijk ben wil ik dit eens proberen:

Paladin met zeal + conviction
Dual dream
Dragon armor
Last Wish phaseblade
Rest standaard (IAS gloves, waterwalks etc.)

Merc met Defiance aura en als gear:
Doom weapon
Dream helm
Bramble Armor.

Dit levert dan de volgende aura's op:
Maxed conviction van jezelf
Lvl 30 Holy Shock
Lvl 14 Holy Fire
Lvl 17 Might
Defiance (merc)
Lvl 12 Holy freeze (merc)
Lvl 15 Holy Shock (merc)
Lvl 15-21 Thorns Aura (merc)

Ofwel: een auradin. Lekker duur door al die runewords, maar het lijkt me machtig lollig om hiermee te spelen. Immunities hoef je niet bang voor te zijn, volgens mij kun je zo alles killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Een echte auradin heeft geen last wish maar een hand of justice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:09:
Een echte auradin heeft geen last wish maar een hand of justice ;)
mja, maar lvl 30 holy fire, geeft Fire Damage: 261-273 to your attack, Fire Damage: 43.5-45.5

dat zijn nou niet echt waarden om over naar huis te schrijven, zelfs met conviction slaat het nog steeds niet echt goed

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 11-03-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
En Holy Shock stackt niet, dus die Dream op je merc doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Geef mij maar een bowazon met faith bow en fortitude.
merc met pride.

fana + conviction aura.

lekker spray & pray :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Skyclad schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:26:
En Holy Shock stackt niet, dus die Dream op je merc doet niets.
Die merc heeft dan wel zijn eigen lvl 15 holy shock, dus het helpt natuurlijk wel :) Het idee was gewoon om zoveel mogelijk aura's in 1 character te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:57:
Je kan niet leechen daar je te hoog bent ( je kan wel maar is redelijk nutteloos )

En zelf eentje openen zou ik echt niet doen met een ama :)
En zie hier Cupid, the bitch die het gaat proberen op hardcore 8) Solo UT, gewoon, omdat men te saai is om het te proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Eentje op de topicstart aan te vullen:

jsp account: GotSletZor

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:23:
Eentje op de topicstart aan te vullen:

jsp account: GotSletZor

:)
Nieuw account? Zet er alleen het meest gebruikte account in namelijk anders wordt het zo onoverzichtelijk.
Beste is dan ook al je speel chars op 1 account en de mules op een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:42:
[...]

Nieuw account? Zet er alleen het meest gebruikte account in namelijk anders wordt het zo onoverzichtelijk.
Beste is dan ook al je speel chars op 1 account en de mules op een andere.
D2JSP account is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Oh ja D2jsp acca... heb er ook een gemaakt, maar nog niet gebruikt :P
Mocht je toch bezig zijn: daves2hd
(hoe onverwacht!)
Moet nog eens een keertje kijken wat voor spul ik heb liggen waar mensen geld voor zouden betalen :P
Vind zoveel crap waarvan ik denk "oh amaspear kan ik niets mee dus doe maar weg", etc. Mag ik daar gewoon een pricecheck topic aanmaken met screenies van alles waar ik van af wil? Heb ik gelijk een indicatie van wat ik wel de moeite en niet de moeite vind om te gaan traden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah las dat net op igot, stuur me even een DM/PM(jsp) met een link naar je profiel anders kan ik er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:04:
[...]

Ah las dat net op igot, stuur me even een DM/PM(jsp) met een link naar je profiel anders kan ik er niks mee.
Done bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:27
volgens mij heb ik nu al bijna een week diablo niet opgestart, maar zit even met tijd. Dont worry :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap, Crap en nog een Crap!
Het word tijd dat ik eens wat leuks vind! :D
Achja, ik ga door tot het bittere eind!
Andy dropte gister wel 3 uniques, heavy boots, embossed plate en gothic plate ofzo. Crapper de crap crap :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:03:
Oh ja D2jsp acca... heb er ook een gemaakt, maar nog niet gebruikt :P
Mocht je toch bezig zijn: daves2hd
(hoe onverwacht!)
Moet nog eens een keertje kijken wat voor spul ik heb liggen waar mensen geld voor zouden betalen :P
Vind zoveel crap waarvan ik denk "oh amaspear kan ik niets mee dus doe maar weg", etc. Mag ik daar gewoon een pricecheck topic aanmaken met screenies van alles waar ik van af wil? Heb ik gelijk een indicatie van wat ik wel de moeite en niet de moeite vind om te gaan traden :D
Same goes for you, als je me iig op jsp pm'ed dan heb ik meteen een link dan hoef ik niet op zoek, zeker als je nog nooit gepost hebt is dat onbegonnen werk natuurlijk.. (daarbij speel ik uitsluitend SCL dus op hcl trading kom ik dan ook nooit).

Bitch je staat erin :)
DarkY schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:23:
volgens mij heb ik nu al bijna een week diablo niet opgestart, maar zit even met tijd. Dont worry :)
Niet om het een of ander maar zo'n post is natuurlijk totaal niet nodig, houd er een beetje rekening mee dat we het zoveel mogelijk spamvrij willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Merc vraagje voor hammer.

1)Hoe maak ik een merc die blijft leven. Die IM van cs killed em elke keer weer he :s

Heb Act 2 freeze merc.
Denk erover na om deze te changen naar Prayer merc ( zou goed zijn samen met insight )
1a) wat is verschil met normal prayer en hell prayer merc?

2)En wat is goede gear voor merc.

Heb atm:
Eth Stealskull
Insight als weapon (heb 2 insight weapons : Poleaxe(low dmg) en CV)
COH

[ Voor 21% gewijzigd door BitchCrew op 13-03-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Een merc die blijft leven in de CS is een Act3 merc met Lawbringer voor Sanctuary. Deze doet geen physical damage en blijft redelijk buitenschot als ranged attacker. Bovendien kan hij ook ventjes bevriezen (ipv chillen). Nadeel is natuurlijk dat je je insight mist.

Insight met Poleaxe zorgt ervoor dat je weinig damage doet. Daardoor zou hij dus nooit dood moeten gaan door Iron Maiden. Nadeel is dat hij geen life kan leechen, want geen damage. Je zal hem dus gear met damage reduction moeten geven. Denk aan Vampire Gaze, (eth/upped) shaftstop etc. Chains of Honor is een total waste naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
coh is een goede boost voor zijn resistance.
had die gemaakt voor op sorcs te zetten later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat ik vanochtend even nog wat te vervelen @ D2. nouja mooi, mage plate 3s gevonden en een gheed's 20 mf 99 eg. :) ik dus al beetje blijer. Ik moet zo naar school dus had even game gemaakt om te idlen. Kom ik terug. 9286 SoJ's verkocht. :D ik blijf dus nog even idlen in die game. Als D2C straks walked heb ik wel iemand nodig om hem te killen. (Vic/Kyo?) :)
Nu naar school. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:04:
Zat ik vanochtend even nog wat te vervelen @ D2. nouja mooi, mage plate 3s gevonden en een gheed's 20 mf 99 eg. :) ik dus al beetje blijer. Ik moet zo naar school dus had even game gemaakt om te idlen. Kom ik terug. 9286 SoJ's verkocht. :D ik blijf dus nog even idlen in die game. Als D2C straks walked heb ik wel iemand nodig om hem te killen. (Vic/Kyo?) :)
Nu naar school. :|
Whehe dan zul je toch echt even tot vanavond moeten wachten, ik zit op mn werk :D DClone killen is uiteraard geen probleem, maar als ik dat op mn werk doe worden ze niet zo happy denk ik (buiten het feit dat ik zelf de firewall eerst open moet zetten hiervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:53:
coh is een goede boost voor zijn resistance.
had die gemaakt voor op sorcs te zetten later.
Act2 Mercs hebben al bijna max resists op hell, dus een CoH op een act2 merc vind ik een beetje zonde. Kun je die CoH beter gebruiken op een eigen character en je merc een cheapass armor geven lijkt me. Hij heeft er toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Even wat raars vertellen: deze nacht gedroomd over een hammerdin. Hoewel ik die char nog nooit heb bespeeld, lijkt het mij wel gemeen leuk: crowd control met gigantische damage per hamer.

Nu wat vraagjes: zit er next-delay op hammers? Is dat een char waarmee je het snelst kan bosrunnen? Hoe gaat het tegen bosses zelf? Hoe ver gaan de hammers, tot buiten beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hamer spamming is afhankelijk van je FCR 75%, 125%
Beste is in het midden ervan de staan ( in dien het een troep is )

Anders gewoon voor de baas staan.

8)7 8)7 8)7 Hammertime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:01:
Even wat raars vertellen: deze nacht gedroomd over een hammerdin. Hoewel ik die char nog nooit heb bespeeld, lijkt het mij wel gemeen leuk: crowd control met gigantische damage per hamer.

Nu wat vraagjes: zit er next-delay op hammers? Is dat een char waarmee je het snelst kan bosrunnen? Hoe gaat het tegen bosses zelf? Hoe ver gaan de hammers, tot buiten beeld?
Er is geen next delay, maar je fcr moet 125 zijn voor de snelste hammerspamming. Tweede vraag: Ja. Derde: geen immunes, alleen UT is wat lastiger als hammerdin. Vierde: de hammers gaan ongeveer drie ringen rond, dat is niet het hele scherm. Zeg een derde van het scherm.
BitchCrew schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:32:
hamer spamming is afhankelijk van je FCR 75%, 125%
Beste is in het midden ervan de staan ( in dien het een troep is )

Anders gewoon voor de baas staan.

8)7 8)7 8)7 Hammertime :)
Ik sta nooit voor een baas, ik teleport er gewoon op en ga spammen, je raakt eigenlijk dan altijd.

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 13-03-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:51:
[...]

Whehe dan zul je toch echt even tot vanavond moeten wachten, ik zit op mn werk :D DClone killen is uiteraard geen probleem, maar als ik dat op mn werk doe worden ze niet zo happy denk ik (buiten het feit dat ik zelf de firewall eerst open moet zetten hiervoor)
haha dat is geen probleem ;) voor hetzelfde geld walked ie morgen pas. kheb nog iemand nodig die idled in mijn game :p straks dropt ie. Nouja .. pech. Traden gaat nu niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:07:
[...]

Er is geen next delay, maar je fcr moet 125 zijn voor de snelste hammerspamming. Tweede vraag: Ja. Derde: geen immunes, alleen UT is wat lastiger als hammerdin. Vierde: de hammers gaan ongeveer drie ringen rond, dat is niet het hele scherm. Zeg een derde van het scherm.

[...]

Ik sta nooit voor een baas, ik teleport er gewoon op en ga spammen, je raakt eigenlijk dan altijd.
hoe tele je OP een boss :)

tis toch derond ergens da je neerkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, in al die tijd 1 extra SoJ verkocht :|
Iemand die een 2e key in de lucht heeft? dat die kan idlen in die game en ik kan spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:52:
[...]

Act2 Mercs hebben al bijna max resists op hell, dus een CoH op een act2 merc vind ik een beetje zonde. Kun je die CoH beter gebruiken op een eigen character en je merc een cheapass armor geven lijkt me. Hij heeft er toch niks aan.
Wordt anders wel gebruikt soms maar voor de rest hoef je het niet te doen.
Aangezien je geen csdin bent zou ik gewoon voor een a2 freeze merc gaan met 20DR Gaze/Low dmg insight/eth bugged stone.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:13:
Yay, in al die tijd 1 extra SoJ verkocht :|
Iemand die een 2e key in de lucht heeft? dat die kan idlen in die game en ik kan spelen? :D
Kan ik straks mss wel doen als die al niet gewalked is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nouja ik ga over een uur weg naar trainen en daarna ben ik laat thuis en ga ik slapen. :)
Game blijft al die tijd wel open, maar het gaat niet erg hard. :| Nouja ik zal die anni krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:59:
Zo level je in een uurtje van lvl 1 - 86 (sommigen kunnen het zelfs in een half uur heb ik gehoord).
Wow, het heeft mij meer dan een maand gekost om zover te komen...

UT is dus eigenlijk niet te doen voor ama.... Jammer. Toch maar 'ns een pala bouwen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:28:
haha, nouja ik ga over een uur weg naar trainen en daarna ben ik laat thuis en ga ik slapen. :)
Game blijft al die tijd wel open, maar het gaat niet erg hard. :| Nouja ik zal die anni krijgen!
Ah ok dan is het niet meer nodig nee :)
DC_Vincent schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:47:
[...]

Wow, het heeft mij meer dan een maand gekost om zover te komen...

UT is dus eigenlijk niet te doen voor ama.... Jammer. Toch maar 'ns een pala bouwen dan.
Je kent het begrip nog niet echt zo te horen.
Ik zou je hier een uitleg kunnen geven maar op het igot forum (zie TS) staat het al zeer uitgebreid.
Misschien handig dat als eerst door te lezen, daar bespreken we ook voor elke week een datum om te UTen met degene die mee willen/kunnen en we verdienen er ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Nog een random vraagje: worden CTC spells geboost in level door +X to all skills items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:19:
Nog een random vraagje: worden CTC spells geboost in level door +X to all skills items?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat dus.

En Vincent, je kan met een willekeurige character dus leechen. Je hoeft dan niets te doen, en wij levelen je :) Lees het IgotDiablo forum idd maar, wat psychoclown zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:02:
[...]

hoe tele je OP een boss :)

tis toch derond ergens da je neerkomt :)
Uh, nee, ik kom zo ongeveer in hem te staan :? Bij dia eigenlijk de veiligste plek om te staan, de hose raakt je niet. Baal is even oppassen, omdat zijn melee attack (ja, die heeft hij) best pijn kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Niet online
Vicarious schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 01:06:
[...]

Dat dus.

En Vincent, je kan met een willekeurige character dus leechen. Je hoeft dan niets te doen, en wij levelen je :) Lees het IgotDiablo forum idd maar, wat psychoclown zei :)
Ik snap het. Ik bedoelde dat het voor een ama bijna niet te doen is de ubers te verslaan, en dus om een torch te bemachtigen.
Dus als ik dat wil kan ik beter een pala bouwen. En voor het bouwen van die pala zou ik dus een hoop tijd kunnen besparen door te leechen in een UT game.
Ik zal me er binnenkort even verder in verdiepen en IgotDiablo forum doorlezen. Probleem is dat ik liever Diablo speel dan erover lees..:)

[ Voor 10% gewijzigd door DC_Vincent op 14-03-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah op die manier, ik snap hem. De makkelijkste manier om de Ubers te verslaan is inderdaad met een smiter of zmiter. Probleem is dat je voor UT wel steeds van die keys moet verzamelen, da's best vervelend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:15:
Ah op die manier, ik snap hem. De makkelijkste manier om de Ubers te verslaan is inderdaad met een smiter of zmiter. Probleem is dat je voor UT wel steeds van die keys moet verzamelen, da's best vervelend :D
Of keys/organs kopen ;)
Heb trouwens voor de komende tijd weer 4 nieuwe organsets gekocht (staat de teller weer op 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Hallo allen!

a.s dinsdag krijg ik als het goed is mijn Diablo 2 + expansie, heb het een jaar of 2 geleden wel veel gespeeld maar sindsdien niet meer. nu lees ik allemaal dingen over een nieuwe patch die erg veel veranderd heeft, en dat de bosses veel minder droppen. Nou vind ik dat niet zo'n probleem , maar ik weet nu ook niet meer welke classes goed zijn en welke builds er vaak gebruikt worden.

Als je nu een beginnend karakter zou maken, wat is dan een goede keuze? ik dacht zelf aan een paladin met van die rondvliegende hamertjes, maar ik weet niet of die nu nog goed zijn? of mischien een sorceres met frozen orb? het is wel de bedoeling dat ik met dat karakter gewoon lekker ga gamen, maar wil er natuurlijk ook bossruns mee doen op nightmare en hell, en mischien zelfs die nieuwe bosses proberen (waarvoor je die charms enzo moet verzamelen), zijn die uberhaupt te solo'en? En met welke class dan wel?

Nog een vraagje, wat is het beste om te doen.. ladder karakter maken of nonladder? op nonladder krijg je wel minder runewords enzo, maar was het niet zo dat een ladder char gereset wordt en dat je dan alle gear kwijt was?

Alvast bedankt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Visgek24 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:09:
Nog een vraagje, wat is het beste om te doen.. ladder karakter maken of nonladder? op nonladder krijg je wel minder runewords enzo, maar was het niet zo dat een ladder char gereset wordt en dat je dan alle gear kwijt was?

Alvast bedankt.
Gewoon ladder spelen, op het moment dat de ladder gereset wordt, worden alle characters die je op dat moment hebt naar NON-ladder over gezet. Je bent dus niets kwijt

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.